Πίστα Motorcross στο Ναυάγιο- Διεθνής προβολή σε εκατομμύρια τηλεθεατές

Α Decrease font Enlarge font
Πίστα Motorcross στο Ναυάγιο- Διεθνής προβολή σε εκατομμύρια τηλεθεατές

Άλλη μια διαφημιστική προβολή της Ζακύνθου σε παγκόσμιο επίπεδο οργάνωσε και υλοποίησε η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου, αφού αυτή τη φορά συνεργάστηκε με γνωστή εταιρεία ενεργειακών ποτών και δημιουργήθηκε μια πίστα Motorcross στο "Ναυάγιο", όπου ο παγκόσμιος πρωταθλητής, κ. Romain Febvre, έκανε επίδειξη των ικανοτήτων του.

Για την εκτέλεση αυτού του πρότζεκτ εργάστηκε μια ομάδα 23 ατόμων που επιφορτίστηκε με την κατασκευή της πίστας, η οποία δημιουργήθηκε μετά από 1.000 ώρες εργασίας και μεταφορά 12 τόνων άμμου, χωρίς να υπάρχει καμία βοήθεια από τεχνητά μέσα!

Ο Romain Febvre είχε κατακτήσει λίγους μήνες πριν το Motorcross των Εθνών με την ομάδα της Γαλλίας και σε δηλώσεις που έκανε μετά το πέρας του διαφημιστικού ανέφερε τα εξής:

"Έχουμε σαν αθλητές συνηθίσει να αγωνιζόμαστε σε όμορφες και ιδιαίτερες πίστες σε όλο τον κόσμο. Τίποτα όμως δεν συγκρίνεται με την παραλία του "Ναυαγίου" στη Ζάκυνθο. Είναι ένα απίστευτο θέαμα, αφού οδηγείς ανάμεσα σε γαλανά νερά και ένα ναυάγιο πλοίου. Ήταν μια τεράστια πρόκληση για όλους μας, ειδικά όταν έπρεπε να μεταφέρουμε τα πάντα με μικρές βάρκες από την άλλη πλευρά του νησιού".

Αξίζει να αναφερθεί πως το θέμα αυτό είχε συζητηθεί, μετά από αίτημα της Επιτροπής Τουρισμού, στο Δημοτικό Συμβούλιο Ζακύνθου στις 22 Αυγούστου 2017 και εκεί είχε αποφασιστεί ομόφωνα να προχωρήσει το συγκεκριμένο διαφημιστικό σποτ, δεδομένου ότι απάντες (συμπολίτευση και αντιπολίτευση) αναγνώρισαν πως η δράση είναι ιδιαίτερα ισχυρή, με εντυπωσιακή προοπτική ανάδειξης της εικόνας της Ζακύνθου και με προοπτική προβολής της Ζακύνθου σε τεραστίων διαστάσεων κοινό, ανυπολόγιστης διαφημιστικής αξίας.

Είναι χαρακτηριστικό πως η προβολή του συγκεκριμένου βίντεο θα γίνει από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης παγκόσμιας εμβέλειας, τα οποία παρακολουθούν 100 εκατομμύρια τηλεθεατές κατ´ ελάχιστον.

Παράλληλα, θα δημοσιευθούν φωτογραφίες του παγκόσμιου πρωταθλητή από το νησί της Ζακύνθου και το "Ναυάγιο" σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 30 εκατομμύρια ακολούθους.

Εκτός από το πρώτο βίντεο, θα ακολουθήσει κι ένα δεύτερο με τα παρασκήνια των γυρισμάτων, το οποίο θα επικεντρώνεται περισσότερο στην κουλτούρα και στους ανθρώπους της Ζακύνθου, καθώς και στη διαμονή των αθλητών σε αυτό, ως έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό.

Κληθείς να σχολιάσει τη νέα διαφημιστική προβολή του νησιού μας, ο Δήμαρχος, κ. Παύλος Κολοκοτσάς, τόνισε τα εξής: "Συνεχίζουμε άοκνα την προσπάθεια για να γίνει η Ζάκυνθος πιο γνωστή και να προσελκύσουμε περισσότερο ποιοτικό τουρισμό. Και αυτή η δράση παγκόσμιας εμβέλειας δείχνει ξεκάθαρα τον προσανατολισμό μας για ένα βελτιωμένο τουριστικό προϊόν. Τέτοιες εναλλακτικές πρωτοβουλίες μπορούν να μας καταστήσουν παγκόσμιο σημείο αναφοράς. Διαψεύδουμε καθημερινά όσους, για τους δικούς τους λόγους, μεμψιμοιρούν και τα βλέπουν όλα μαύρα και άραχνα. Δεν είμαστε αντίθετοι στην κριτική, όμως όταν αυτή δεν συνοδεύεται με προτάσεις, τότε και ο πιο αδαής αντιλαμβάνεται πλήρως ότι υπάρχουν σκοπιμότητες. Μας κατηγορούν ότι κάνουμε ταξίδια στο εξωτερικό και συμμετέχουμε στις τουριστικές εκθέσεις, όμως αρκετοί δεν βγάζουν άχνα για το γεγονός πως στη Ζάκυνθο καταρρίπτονται τα τελευταία χρόνια όλα τα ρεκόρ αφίξεων. Κάθε χρόνο έρχονται όλο και περισσότεροι. Αυτή είναι μια νίκη. Δεν πτοούμαστε από τα τοξικά σχόλια, συνεχίζουμε τη δουλειά μας προς όφελος των συμπολιτών μας".

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, κ. Αντώνης Νικολουδάκης, ευχαρίστησε την εταιρεία ενεργειακών ποτών "Monster Energy" για την επιλογή της Ζακύνθου και γνωστοποίησε κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες της συμφωνίας:

"Κατ´ αρχήν να πούμε ότι οι τεχνικοί της πίστας ήταν στην παραλία για 4 ημέρες πριν το γύρισμα, ώστε να δώσουν μια συγκεκριμένη μορφή στην άμμο. Δεν χρησιμοποιήθηκαν τεχνητά μέσα. Η διαμόρφωση του χώρου έγινε με χειρωνακτική εργασία, προκειμένου να προφυλαχθεί η παραλία. Παράλληλα, μετά το τέλος των γυρισμάτων η εταιρεία ανέλαβε εξ´ ολοκλήρου το κόστος για τον καθαρισμό της παραλίας και την επιστροφή του τμήματος της ακτής στη φυσική της μορφή. Το τελικό διαφημιστικό σποτ παραχωρήθηκε στο Δήμο με δικαιώματα προβολής και για την αξιοποίηση στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του νησιού μας. Να πω επίσης πως η Monster Energy ανέλαβε και την παροχή χορηγίας ύψους 3.000 ευρώ προς το Δήμο, υπό τη μορφή αγοράς εξοπλισμού για την ενίσχυση και διεύρυνση των υποδομών για τις "Γαλάζιες Σημαίες" καθώς επίσης και την προμήθεια περίφραξης του ναυπηγήματος και πινακίδων σήμανσης στην παραλία του Ναυαγίου. Από την πλευρά μου θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι συνέβαλλαν για την επίτευξη αυτού του σκοπού και ιδιαίτερα τον Δήμαρχο, κ. Παύλο Κολοκοτσά, το Δημοτικό Συμβούλιο που ενέκρινε ομόφωνα τη δράση, τα μέλη της Επιτροπής Τουρισμού και την αρμόδιο υπάλληλο του γραφείου μας, κ. Κάρδαρη. Όλοι μαζί συντονισμένα και με μεθοδικότητα συνεχίζουμε τις ενέργειες για την όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή της Ζακύνθου. Δεν χρειάζονται πολλά χρήματα για αυτό, αλλά σχέδιο και στρατηγική".

  1. 14/11 19:23

    To υπ. Τουρισμού συντάσσει προδιαγραφές για τη μετατροπή βαγονιών τρένου σε τουριστικά καταλύματα

  2. 14/11 17:04

    KINAΛ: Πρόταση νόμου για μείωση φόρων στην εστίαση και απόδοση φόρου διαμονής στους Δήμους

  3. 14/11 16:13

    Τα πιο παράξενα αιτήματα των πελατών σε βρετανικά ξενοδοχεία

  4. 14/11 15:10

    Ποιες δεξιότητες ανοίγουν την πόρτα για πρόσληψη σε μια εταιρεία

  5. 14/11 14:55

    Ο εξερχόμενος τουρισμός από την Ινδία θα διπλασιασθεί μέχρι το 2022

  6. 14/11 13:26

    Radisson Blu Park: Ειδικό μενού στο εστιατόριο St' Astra για το Thanksgiving

  7. 14/11 13:22

    Παγκόσμια πρωτιά για το σποτ του ΕΟΤ

  8. 14/11 13:20

    Ποιοί ελληνικοί προορισμοί είχαν τις περισσότερες κρατήσεις rent a car από Γερμανούς

  9. 14/11 12:46

    O αντιπρόεδρος της FedHATTA σε θέση ευθύνης στην ECTAA

  10. 14/11 12:25

    trivago Awards: Διακρίσεις για 60 ελληνικά ξενοδοχεία ως τα καλύτερα για το 2019

  11. 14/11 12:22

    Το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη ξεναγεί τους μαθητές στον κόσμο της σύγχρονης τέχνης

  12. 14/11 12:15

    Ο αμερικανικός κολοσσός Hines εξαγοράζει ξενοδοχεία στην Κρήτη

  13. 14/11 12:05

    Με ή χωρίς βίζα τα ταξίδια των Βρετανών στην ΕΕ μετά το Brexit;

  14. 14/11 11:52

    Βρετανικός τουρισμός | Σύγχυση για τις επιπτώσεις του Brexit στα ταξίδια

  15. 14/11 11:33

    Αθήνα | Με ραντεβού η αποκομιδή των απορριμάτων και στην Ομόνοια

  16. 14/11 11:25

    DW: Από ρεκόρ σε ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός

  17. 14/11 11:12

    Ο κυπριακός τουρισμός αναδεικνύει το "Κυπριακό Πρόγευμα"

  18. 14/11 11:07

    Τουριστική προβολή της Αλοννήσου με τη σύγχρονη τεχνολογία

  19. 14/11 10:55

    Πρωτάθλημα Motocross Νοτίου Ελλάδας στη Μεγαλόπολη

  20. 14/11 10:54

    Τουριστική προβολή της Χίου στην Πολωνία

  21. 14/11 10:51

    Διαγωνισμός για τις δημοτικές Θερμοπηγές στην Κάλυμνο

  22. 14/11 10:49

    Ο ΕΟΤ στηρίζει την συναυλία της Α. Πρωτοψάλτη στο Λονδίνο

  23. 14/11 10:46

    Νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Κρήτη

  24. 13/11 16:32

    Ζ.Χνάρης: Το 2019 δεν θα είναι εύκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό

  25. 13/11 15:20

    Αλ. Βασιλικός: Η επόμενη 5ετία δεν θα μοιάζει με την προηγούμενη στον τουρισμό

  26. 13/11 15:20

    FedHATTA: Το Ουμπεκιστάν και η Κούβα συστήνονται στους Έλληνες ταξιδιώτες

  27. 13/11 14:24

    Εικονική πραγματικότητα και Hotel Design Awards Area στην 100% Hotel Show 2018

  28. 13/11 14:05

    Πόσο διαδεδομένος είναι ο ιαματικός τουρισμός στην Ελλάδα;

  29. 13/11 13:43

    Σπουδαίοι ομιλητές στο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ στην XENIA 2018

  30. 13/11 13:35

    Ξενοδοχεία | Παράταση προσφορών για το πρώην Ambassadeur στο κέντρο της Αθήνας

  31. 13/11 13:16

    Στο φως η "άγνωστη" αρχαία Τενέα στο Χιλιομόδι Κορινθίας

  32. 13/11 12:24

    Το «Λεωφορείο της Μακεδονικής Κουζίνας» ξεκίνησε το ταξίδι του στην Ευρώπη

  33. 13/11 12:21

    H ΚΕΔΕ συνεδριάζει για τον τουρισμό

  34. 13/11 11:59

    Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

  35. 13/11 11:53

    Hertz: Διψήφια αύξηση των μισθώσεων το 9μηνο

  36. 13/11 11:42

    Ρόδος: Ο τουρισμός τριπλασιάζει τα απόβλητα στις παραλίες

  37. 13/11 11:38

    ΣΤΑΣΥ: Χωρίς μετεπιβίβαση οι μετακινήσεις με Μετρό προς το αεροδρόμιο Αθηνών

  38. 13/11 11:33

    Διψήφια αύξηση αεροπορικών αφίξεων στα Ιόνια νησιά

  39. 13/11 11:29

    Η Μήλος στην WTM 2018

  40. 13/11 11:20

    Ίος: Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό

  41. 13/11 11:13

    H Θεσσαλονίκη στο όραμα για ενιαία βαλκανική τουριστική εμπειρία

  42. 13/11 11:08

    Ο εναλλακτικός τουρισμός εργαλείο για την επέκταση της σεζόν στην Πάρο

  43. 13/11 11:02

    Πώς η Turkish Airlines θα φέρει τουρισμό όλο το χρόνο στην Τουρκία

  44. 13/11 10:49

    40 εκατ. ευρώ έσοδα είχε φέτος η Ακρόπολη

  45. 13/11 10:42

    Η ASTA βραβεύει την Έλενα Κουντουρά

  46. 13/11 10:38

    Νέα εποχή για την TripAdvisor – Τι αλλάζει από σήμερα

  47. 13/11 08:32

    Πώς η ΑΑΔΕ επιχειρεί τη φορολογική συμμόρφωση των τουριστικών επιχειρήσεων

  48. 13/11 08:28

    Προσλήψεις επιτόπιου προσωπικού σε γραφεία εξωτερικού του ΕΟΤ

  49. 13/11 08:26

    Διυπουργική Επιτροπή για το χωροταξικό του τουρισμού

  50. 13/11 08:24

    Πάρος: Νέος διαγωνισμός για την εκμίσθωση του δημοτικού ξενώνα Νάουσας

  51. 13/11 08:23

    Δράσεις τουριστικής προβολής Καρπενησίου και Θήβας

  52. 13/11 08:01

    Λάμψα: Εγκρίθηκε η σύμβαση απορρόφησης της "Τουριστικά Θέρετρα" (ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort)

  53. 12/11 15:57

    O κρητικός τουρισμός σε συνάντηση Αρναουτάκη με την Πρέσβειρα της Ιρλανδίας

  54. 12/11 15:30

    Π. Ευσταθίου: Ο ιατρικός τουρισμός και ο τουρισμός πολυτελείας προωθούνται στη ρωσική αγορά

  55. 12/11 15:27

    Τουρισμός γκολφ: Επενδυτική συνεργασία Costa Navarino με την Consillium S.A.

  56. 12/11 15:21

    Σε ιδιώτες και το αεροδρόμιο Καλαμάτας

  57. 12/11 15:01

    Ανοιχτές Ημέρες Καριέρας στα ξενοδοχεία του Ομίλου Μεταξά

  58. 12/11 14:54

    Καλλιτέχνες νοικιάζουν τα σπίτια τους στην Airbnb για να ζήσουν

  59. 12/11 14:49

    Η Νάξος προσεγγίζει Ευρώπη, Ινδία, ΗΠΑ και Μ. Ανατολή στη WTM

  60. 12/11 14:41

    Η Ρόδος στην έκθεση WTM - Ισχυρή αύξηση των προκρατήσεων για το 2019

  61. 12/11 14:23

    Η Θεσσαλονίκη σε δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή της Εσθονίας

  62. 12/11 13:35

    +13,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους το 7μηνο

  63. 12/11 12:45

    Στον Όμιλο Γρύλου το ξενοδοχείο AKTIA Lounge Hotel & spa

  64. 12/11 12:23

    Ξενοδοχεία | Νέο μοντέλο αξιολόγησης της φιλοξενίας ανεβάζει τα έσοδα

  65. 12/11 11:46

    ΑΒΤΑ: Ποια προσέγγιση χρειάζεται ο τουρισμός των άνω των 50 ετών

  66. 12/11 11:23

    Νέο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης στην Πλάκα

  67. 12/11 10:55

    288.000 περισσότεροι επιβάτες στο "Μακεδονία" το πρώτο 10μηνο

  68. 12/11 10:48

    Philoxenia - Hotelia: +34% η επισκεψιμότητα το πρώτο διήμερο

  69. 12/11 10:42

    Προβολή της Καρπάθου στην WTM 2018

  70. 12/11 10:37

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Καρπάθου για το 2019

  71. 12/11 10:35

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία και κάμπινγκ στη Βόρεια Ελλάδα

  72. 12/11 10:29

    Διαγωνισμός για την μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  73. 12/11 10:21

    Προληπτικός έλεγχος για Λεγιονέλλα στα συστήματα νερού σε ξενοδοχεία της Κρήτης

  74. 12/11 10:19

    Οινοτουρισμός: Βεβαιώσεις οινοτουριστικής επιχείρησης σε Χατζημιχάλη και Κουλοχέρη

  75. 11/11 21:29

    Α. Ανδρεάδης: Σε εξέλιξη οι επενδύσεις της Ikos Resorts σε Ελλάδα και Ισπανία

  76. 11/11 21:24

    Στην κορυφή του κόσμου «πέταξε» το ελληνικό τένις με τον Στέφανο Τσιτσιπά

  77. 11/11 12:23

    Δ.Ελλάδα και Λέσβος οι τιμώμενες περιοχές στην 34η Philoxenia

  78. 11/11 12:02

    4 ξενοδοχεία για πρόσφυγες στα Γρεβενά

  79. 11/11 12:00

    Τουριστικοί προσβάσιμοι θαλάσσιοι προορισμοί στη Μεσσήνη

  80. 11/11 11:58

    Ψηφιακή προβολή των πολιτιστικών και τουριστικών πόρων του Βόλου

  81. 10/11 17:00

    Philoxenia: Ο "ασημένιος τουρισμός" καταλύτης για την επιμήκυνση της σεζόν

  82. 10/11 16:06

    Η Ιρλανδία νέα αγορά για τη Χαλκιδική

  83. 10/11 14:10

    Ψηφιακές υπηρεσίες στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  84. 10/11 14:08

    Δωρεά για τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων στη Γορτυνία

  85. 10/11 14:07

    Το Μαρκόπουλο στα Πολιτιστικά Δίκτυα Πόλεων

  86. 10/11 13:16

    34η Philoxenia: Σχολή Ξεναγών και στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε η κ.Κουντουρά

  87. 10/11 12:34

    Η κρίση είναι το σύμπτωμα κι όχι η αιτία...

  88. 09/11 16:39

    Philoxenia-Hotelia: Ρεκόρ 20ετίας με πολλές παράλληλες εκδηλώσεις

  89. 09/11 16:30

    Έκτακτη Γενική Συνέλευση ΠΟΞ: «Να πάρουν ανάσα τα ελληνικά ξενοδοχεία»

  90. 09/11 15:45

    Ρόδος: Ανάδειξη της Βίλας Ακάβη και του Πάρκου Ροδίνι

  91. 09/11 14:30

    Έξυπνος τουρισμός στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες

  92. 09/11 14:01

    Έκθεση ΠΟΤ/ ETC: Aνερχόμενη αγορά για την Ευρώπη ο τουρισμός από τον Κόλπο

  93. 09/11 14:01

    Ο δρόμος ο λιγότερος ταξιδεμένος, στο digital marketing

  94. 09/11 13:33

    +6,1% η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τον Οκτώβριο

  95. 09/11 13:11

    Ryanair: Προσφορά σε χειμερινές πτήσεις

  96. 09/11 12:21

    Μήνας Μαραθωνίου ο Νοέμβριος για τον τουρισμό της Αθήνας

  97. 09/11 11:57

    Θρησκευτικός τουρισμός στην Πελοπόννησο | Οι προτάσεις του Τουριστικού Οργανισμού

  98. 09/11 11:08

    Ο τουρισμός πόλης στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη στη νέα καμπάνια ΕΟΤ-Aegean

  99. 09/11 10:57

    Γ,Καμίνης: Η σημασία της ανάδειξης της Αθήνας ως «Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας»

  100. 09/11 10:51

    WTM 2018: Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα