WTM 2018: Ο τουρισμός κάνει στροφή σε εξατομικευμένα πακέτα διακοπών

Α Decrease font Enlarge font
WTM 2018: Ο τουρισμός κάνει στροφή σε εξατομικευμένα πακέτα διακοπώνΠηγή φωτό: Pixabay

Tα ταξιδιωτικά brand μπορούν να κεφαλαιοποιήσουν την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να απομακρυνθούν από την ψηφιακό θόρυβο προσφέροντας εξατομικευμένες συμβουλές και προσωποποιημένες εμπειρίες, σύμφωνα με νέα έρευνα της Mintel που θα παρουσιαστεί στην έκθεση WTM 2018 του Λονδίνου.

Η έρευνα «Global Consumer Trends: Opportunities for the Travel Industry» θα αποκαλύψει τρόπους με τους οποίους οι εταιρίες ταξιδίων μπορούν να αξιοποιούν στο έπακρο τις ανερχόμενες τάσεις στον παγκόσμιο τουρισμό προκειμένου να διατηρήσουν υψηλή ζήτηση.

Οι διακοπές αναμένεται να είναι ένας από τους κλάδους με τις καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά την αύξηση δαπανών τα επόμενα χρόνια, με εκτίμηση για +16% από το 2017 έως το 2022, έναντι αύξησης 3% των δαπανών για προϊόντα τεχνολογίας.

Πέρα από την πρωτοκαθεδρία των εμπειριών σε σχέση με την απόκτηση υλικών αγαθών, οι καταναλωτές επιθυμούν πιο προσωποποιημένες εμπειρίες ως προνόμιο, και όπως αποκαλύπτει η έρευνα, τα πακέτα για όλους θεωρούνται παρωχημένα. 

Οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν ένα ψηφιακό δίλημμα, να παραμένουν διασυνδεδεμένοι όπου κι αν βρίσκονται, ή να απομακρυνθούν από την τεχνολογία. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθεί η χρήσης συσκευών, αλλά να δοθεί έμφαση στο πώς λιγότερο γνωστοί προορισμοί μπορούν να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες τους να αφήσουν τα κινητά τηλέφωνα και να ξεκουραστούν, δήλωσε ο διευθυντής ταξιδίων, αναψυχής και τροφίμων της Mintel, Paul Davies.

Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι το 31% των καταναλωτών εμπιστεύονται την ποιότητα διακοπών που προσφέρουν τα τουριστικά γραφεία περισσότερο σε σύγκριση με τις διαδικτυακές κρατήσεις, με το αντίστοιχο ποσοστό για τους Millennials να φθάνει το 38%.

Ενώ οι Millennials είναι πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία σε σχέση με άλλες γενιές, συχνά νιώθουν ανασφάλεια να αγοράσουν ακριβά ταξίδια βάσει πληροφορησης από το διαδίκτυο, αλλά χρησιμοποιούν ταξιδιωτικά brand και επισκέπτονται επιλεγμένους προορισμούς.

Επίσης, οι Millennials επιθυμούν ιδιωτικότητα όπως και οι υπόλοιπες γενιές, όμως προτίθενται περισσότερο να κοινοποιούν προσωπικά τους δεδομένα για να έχουν οφέλη.

Τείνουν να ενδιαφέρονται οφέλη όπως προσωποποιημένες υπηρεσίες, προτάσεις και προσφορές. Αν τα brand πείσουν τους καταναλωτές για το υψηλό value της συναλλαγής, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να κοινοποιήσουν προσωπικά δεδομένα.

Ωστόσο, παρά τους φόβους, τα πακέτα διακοπών είναι ιδιαίτερα περιζήτητα και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Mintel η αξία των πακέτων διακοπών στη βρετανική αγορά για ταξίδια στο εξωτερικό θα παρουσιάσει αύξηση κατά σχεδόν 10% την περίοδο 2017-2022.

Όμως αναδεικνύεται και η ανάγκη προσαρμογής και ελαστικότητάς τους καθώς οι ταξιδιώτες επιλέγουν προσαρμοσμένα πακέτα. Μάλιστα, οι Millennials τείνουν να δαπανούν περισσότερα για πακέτα διακοπών που είναι προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις τους.

  1. 14/11 19:23

    To υπ. Τουρισμού συντάσσει προδιαγραφές για τη μετατροπή βαγονιών τρένου σε τουριστικά καταλύματα

  2. 14/11 17:04

    KINAΛ: Πρόταση νόμου για μείωση φόρων στην εστίαση και απόδοση φόρου διαμονής στους Δήμους

  3. 14/11 16:13

    Τα πιο παράξενα αιτήματα των πελατών σε βρετανικά ξενοδοχεία

  4. 14/11 15:10

    Ποιες δεξιότητες ανοίγουν την πόρτα για πρόσληψη σε μια εταιρεία

  5. 14/11 14:55

    Ο εξερχόμενος τουρισμός από την Ινδία θα διπλασιασθεί μέχρι το 2022

  6. 14/11 13:26

    Radisson Blu Park: Ειδικό μενού στο εστιατόριο St' Astra για το Thanksgiving

  7. 14/11 13:22

    Παγκόσμια πρωτιά για το σποτ του ΕΟΤ

  8. 14/11 13:20

    Ποιοί ελληνικοί προορισμοί είχαν τις περισσότερες κρατήσεις rent a car από Γερμανούς

  9. 14/11 12:46

    O αντιπρόεδρος της FedHATTA σε θέση ευθύνης στην ECTAA

  10. 14/11 12:25

    trivago Awards: Διακρίσεις για 60 ελληνικά ξενοδοχεία ως τα καλύτερα για το 2019

  11. 14/11 12:22

    Το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη ξεναγεί τους μαθητές στον κόσμο της σύγχρονης τέχνης

  12. 14/11 12:15

    Ο αμερικανικός κολοσσός Hines εξαγοράζει ξενοδοχεία στην Κρήτη

  13. 14/11 12:05

    Με ή χωρίς βίζα τα ταξίδια των Βρετανών στην ΕΕ μετά το Brexit;

  14. 14/11 11:52

    Βρετανικός τουρισμός | Σύγχυση για τις επιπτώσεις του Brexit στα ταξίδια

  15. 14/11 11:33

    Αθήνα | Με ραντεβού η αποκομιδή των απορριμάτων και στην Ομόνοια

  16. 14/11 11:25

    DW: Από ρεκόρ σε ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός

  17. 14/11 11:12

    Ο κυπριακός τουρισμός αναδεικνύει το "Κυπριακό Πρόγευμα"

  18. 14/11 11:07

    Τουριστική προβολή της Αλοννήσου με τη σύγχρονη τεχνολογία

  19. 14/11 10:55

    Πρωτάθλημα Motocross Νοτίου Ελλάδας στη Μεγαλόπολη

  20. 14/11 10:54

    Τουριστική προβολή της Χίου στην Πολωνία

  21. 14/11 10:51

    Διαγωνισμός για τις δημοτικές Θερμοπηγές στην Κάλυμνο

  22. 14/11 10:49

    Ο ΕΟΤ στηρίζει την συναυλία της Α. Πρωτοψάλτη στο Λονδίνο

  23. 14/11 10:46

    Νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Κρήτη

  24. 13/11 16:32

    Ζ.Χνάρης: Το 2019 δεν θα είναι εύκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό

  25. 13/11 15:20

    Αλ. Βασιλικός: Η επόμενη 5ετία δεν θα μοιάζει με την προηγούμενη στον τουρισμό

  26. 13/11 15:20

    FedHATTA: Το Ουμπεκιστάν και η Κούβα συστήνονται στους Έλληνες ταξιδιώτες

  27. 13/11 14:24

    Εικονική πραγματικότητα και Hotel Design Awards Area στην 100% Hotel Show 2018

  28. 13/11 14:05

    Πόσο διαδεδομένος είναι ο ιαματικός τουρισμός στην Ελλάδα;

  29. 13/11 13:43

    Σπουδαίοι ομιλητές στο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ στην XENIA 2018

  30. 13/11 13:35

    Ξενοδοχεία | Παράταση προσφορών για το πρώην Ambassadeur στο κέντρο της Αθήνας

  31. 13/11 13:16

    Στο φως η "άγνωστη" αρχαία Τενέα στο Χιλιομόδι Κορινθίας

  32. 13/11 12:24

    Το «Λεωφορείο της Μακεδονικής Κουζίνας» ξεκίνησε το ταξίδι του στην Ευρώπη

  33. 13/11 12:21

    H ΚΕΔΕ συνεδριάζει για τον τουρισμό

  34. 13/11 11:59

    Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

  35. 13/11 11:53

    Hertz: Διψήφια αύξηση των μισθώσεων το 9μηνο

  36. 13/11 11:42

    Ρόδος: Ο τουρισμός τριπλασιάζει τα απόβλητα στις παραλίες

  37. 13/11 11:38

    ΣΤΑΣΥ: Χωρίς μετεπιβίβαση οι μετακινήσεις με Μετρό προς το αεροδρόμιο Αθηνών

  38. 13/11 11:33

    Διψήφια αύξηση αεροπορικών αφίξεων στα Ιόνια νησιά

  39. 13/11 11:29

    Η Μήλος στην WTM 2018

  40. 13/11 11:20

    Ίος: Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό

  41. 13/11 11:13

    H Θεσσαλονίκη στο όραμα για ενιαία βαλκανική τουριστική εμπειρία

  42. 13/11 11:08

    Ο εναλλακτικός τουρισμός εργαλείο για την επέκταση της σεζόν στην Πάρο

  43. 13/11 11:02

    Πώς η Turkish Airlines θα φέρει τουρισμό όλο το χρόνο στην Τουρκία

  44. 13/11 10:49

    40 εκατ. ευρώ έσοδα είχε φέτος η Ακρόπολη

  45. 13/11 10:42

    Η ASTA βραβεύει την Έλενα Κουντουρά

  46. 13/11 10:38

    Νέα εποχή για την TripAdvisor – Τι αλλάζει από σήμερα

  47. 13/11 08:32

    Πώς η ΑΑΔΕ επιχειρεί τη φορολογική συμμόρφωση των τουριστικών επιχειρήσεων

  48. 13/11 08:28

    Προσλήψεις επιτόπιου προσωπικού σε γραφεία εξωτερικού του ΕΟΤ

  49. 13/11 08:26

    Διυπουργική Επιτροπή για το χωροταξικό του τουρισμού

  50. 13/11 08:24

    Πάρος: Νέος διαγωνισμός για την εκμίσθωση του δημοτικού ξενώνα Νάουσας

  51. 13/11 08:23

    Δράσεις τουριστικής προβολής Καρπενησίου και Θήβας

  52. 13/11 08:01

    Λάμψα: Εγκρίθηκε η σύμβαση απορρόφησης της "Τουριστικά Θέρετρα" (ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort)

  53. 12/11 15:57

    O κρητικός τουρισμός σε συνάντηση Αρναουτάκη με την Πρέσβειρα της Ιρλανδίας

  54. 12/11 15:30

    Π. Ευσταθίου: Ο ιατρικός τουρισμός και ο τουρισμός πολυτελείας προωθούνται στη ρωσική αγορά

  55. 12/11 15:27

    Τουρισμός γκολφ: Επενδυτική συνεργασία Costa Navarino με την Consillium S.A.

  56. 12/11 15:21

    Σε ιδιώτες και το αεροδρόμιο Καλαμάτας

  57. 12/11 15:01

    Ανοιχτές Ημέρες Καριέρας στα ξενοδοχεία του Ομίλου Μεταξά

  58. 12/11 14:54

    Καλλιτέχνες νοικιάζουν τα σπίτια τους στην Airbnb για να ζήσουν

  59. 12/11 14:49

    Η Νάξος προσεγγίζει Ευρώπη, Ινδία, ΗΠΑ και Μ. Ανατολή στη WTM

  60. 12/11 14:41

    Η Ρόδος στην έκθεση WTM - Ισχυρή αύξηση των προκρατήσεων για το 2019

  61. 12/11 14:23

    Η Θεσσαλονίκη σε δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή της Εσθονίας

  62. 12/11 13:35

    +13,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους το 7μηνο

  63. 12/11 12:45

    Στον Όμιλο Γρύλου το ξενοδοχείο AKTIA Lounge Hotel & spa

  64. 12/11 12:23

    Ξενοδοχεία | Νέο μοντέλο αξιολόγησης της φιλοξενίας ανεβάζει τα έσοδα

  65. 12/11 11:46

    ΑΒΤΑ: Ποια προσέγγιση χρειάζεται ο τουρισμός των άνω των 50 ετών

  66. 12/11 11:23

    Νέο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης στην Πλάκα

  67. 12/11 10:55

    288.000 περισσότεροι επιβάτες στο "Μακεδονία" το πρώτο 10μηνο

  68. 12/11 10:48

    Philoxenia - Hotelia: +34% η επισκεψιμότητα το πρώτο διήμερο

  69. 12/11 10:42

    Προβολή της Καρπάθου στην WTM 2018

  70. 12/11 10:37

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Καρπάθου για το 2019

  71. 12/11 10:35

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία και κάμπινγκ στη Βόρεια Ελλάδα

  72. 12/11 10:29

    Διαγωνισμός για την μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  73. 12/11 10:21

    Προληπτικός έλεγχος για Λεγιονέλλα στα συστήματα νερού σε ξενοδοχεία της Κρήτης

  74. 12/11 10:19

    Οινοτουρισμός: Βεβαιώσεις οινοτουριστικής επιχείρησης σε Χατζημιχάλη και Κουλοχέρη

  75. 11/11 21:29

    Α. Ανδρεάδης: Σε εξέλιξη οι επενδύσεις της Ikos Resorts σε Ελλάδα και Ισπανία

  76. 11/11 21:24

    Στην κορυφή του κόσμου «πέταξε» το ελληνικό τένις με τον Στέφανο Τσιτσιπά

  77. 11/11 12:23

    Δ.Ελλάδα και Λέσβος οι τιμώμενες περιοχές στην 34η Philoxenia

  78. 11/11 12:02

    4 ξενοδοχεία για πρόσφυγες στα Γρεβενά

  79. 11/11 12:00

    Τουριστικοί προσβάσιμοι θαλάσσιοι προορισμοί στη Μεσσήνη

  80. 11/11 11:58

    Ψηφιακή προβολή των πολιτιστικών και τουριστικών πόρων του Βόλου

  81. 10/11 17:00

    Philoxenia: Ο "ασημένιος τουρισμός" καταλύτης για την επιμήκυνση της σεζόν

  82. 10/11 16:06

    Η Ιρλανδία νέα αγορά για τη Χαλκιδική

  83. 10/11 14:10

    Ψηφιακές υπηρεσίες στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  84. 10/11 14:08

    Δωρεά για τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων στη Γορτυνία

  85. 10/11 14:07

    Το Μαρκόπουλο στα Πολιτιστικά Δίκτυα Πόλεων

  86. 10/11 13:16

    34η Philoxenia: Σχολή Ξεναγών και στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε η κ.Κουντουρά

  87. 10/11 12:34

    Η κρίση είναι το σύμπτωμα κι όχι η αιτία...

  88. 09/11 16:39

    Philoxenia-Hotelia: Ρεκόρ 20ετίας με πολλές παράλληλες εκδηλώσεις

  89. 09/11 16:30

    Έκτακτη Γενική Συνέλευση ΠΟΞ: «Να πάρουν ανάσα τα ελληνικά ξενοδοχεία»

  90. 09/11 15:45

    Ρόδος: Ανάδειξη της Βίλας Ακάβη και του Πάρκου Ροδίνι

  91. 09/11 14:30

    Έξυπνος τουρισμός στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες

  92. 09/11 14:01

    Έκθεση ΠΟΤ/ ETC: Aνερχόμενη αγορά για την Ευρώπη ο τουρισμός από τον Κόλπο

  93. 09/11 14:01

    Ο δρόμος ο λιγότερος ταξιδεμένος, στο digital marketing

  94. 09/11 13:33

    +6,1% η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τον Οκτώβριο

  95. 09/11 13:11

    Ryanair: Προσφορά σε χειμερινές πτήσεις

  96. 09/11 12:21

    Μήνας Μαραθωνίου ο Νοέμβριος για τον τουρισμό της Αθήνας

  97. 09/11 11:57

    Θρησκευτικός τουρισμός στην Πελοπόννησο | Οι προτάσεις του Τουριστικού Οργανισμού

  98. 09/11 11:08

    Ο τουρισμός πόλης στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη στη νέα καμπάνια ΕΟΤ-Aegean

  99. 09/11 10:57

    Γ,Καμίνης: Η σημασία της ανάδειξης της Αθήνας ως «Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας»

  100. 09/11 10:51

    WTM 2018: Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα