Ξενοδοχεία: Πώς τα brand χάνουν πελάτες

Α Decrease font Enlarge font
Ξενοδοχεία: Πώς τα brand χάνουν πελάτεςΠηγή φωτό: Pixabay

Απόκλιση στις αντιλήψεις των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο για το επίπεδο ικανοποίησης που προσφέρουν οι ξενοδοχειακές υπηρεσίες σε σχέση με το τι θεωρούν τα ξενοδοχεία οτι ικανοποιεί τις ανάγκες των ταξιδιωτών, σε τομείς όπως τα προγράμματα πιστότητας και η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, εντοπίζει η παγκόσμια έρευνα της Oracle με τίτλο «The Loyalty Divide, Operator and Consumer Perspectives».

Τα στοιχεία δείχνουν ότι ενώ τα ξενοδοχεία πιστεύουν ότι προσφέρουν προσωποποιημένες και σχετικές ανταμοιβές στους επισκέπτες τους, οι ίδιοι διαφωνούν και εμπνέονται από τις ταξιδιωτικές προτάσεις που μεταδίδουν οι επηρεαστές γνώμης των social media.

Τα ξενοδοχεία πιστεύουν ότι οι επισκέπτες θα εγγράφονταν σε οποιοδήποτε πρόγραμμα πιστότητας (61%) όμως η πραγματικότητα δείχνει ότι οι καταναλωτές είναι πολύ πιο επιλεκτικοί και αναζητούν προγράμματα συναφή με τις προσωπικές τους ανάγκες. Το 30% σπάνια εγγράφεται, το 46% εγγράφεται σε επιλεγμένα και το 24% σε οποιοδήποτε πρόγραμμα πιστότητας.

Το χάσμα μεταξύ της προσφοράς των ξενοδοχειακών brand και της αντίληψης των καταναλωτών γίνεται εμφανέστερο κατά την αξιολόγηση των συναφών με τις ανάγκες τους υπηρεσιών. Το 54% των ξενοδοχείων πιστεύουν ότι η προσφορά του είναι απόλυτα σχετική με τους επισκέπτες, όμως με την ίδια άποψη συμφωνεί μόλις το 22% των επισκεπτών με το 39% να πιστεύει ότι οι υπηρεσίες των ξενοδοχείων σπάνια ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.

Μάλιστα, το 62% των ξενοδοχειακών brand δεν χρησιμοποιεί επηρεαστές γνώμης στα social media, και το 71% δεν χρησιμοποιεί πρεσβευτές του παρά την ξεκάθαρη τάση των καταναλωτών να θεωρούν τις προτάσεις τους πιο αξιόπιστες από τη διαφήμιση.

Η έρευνα διεξήχθη τον Φεβρουάριο του 2018 σε δείγμα 13.000 καταναλωτών και 500 επιχειρήσεων (ξενοδοχείων και εστιατορίων) σε 9 χώρες της Β. Αμερικής, της Ευρώπης, τη Λ. Αμερικής και της Ασίας-Ειρηνικού: Αυστραλία, Βραζιλία, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Μεξικό, Ην. Βασίλειο και ΗΠΑ.

Το μέλλον των προγραμμάτων πιστότητας βρίσκεται στους millennials

Παρότι καταγράφεται ξεκάθαρη αποσύνδεση μεταξύ των ξενοδοχειακών brand και των επισκεπτών σε σχέση με την αποδοτικότητα των προγραμμάτων πιστότητα, οι προοπτικές στις νεαρότερες ηλικίες παραμένουν μεγάλες.

-Το 38% των millennials (25-34) και το 32% της γενιάς προ millennials (18-24) είναι πιο πιστοί από ποτέ στα ξενοδοχειακά brand 

-Το 29% των millennials προγραμματίζει να εγγραφεί σε πολλά προγράμματα πιστότητας ενώ οι baby boomers (55+) εμφανίζονται πιο προσεκτικοί με το 40% να εγγράφεται σε επιλεγμένα μόνο προγράμματα πιστότητας.

Τα social media και οι ιστοσελίδες κριτικών επηρεάζουν όλο και περισσότερο τις επιλογές των ταξιδιωτών οι οποίοι αναζητούν μοναδικές και αξιομνημόνευτες εμπειρίες.

-Το 57% τείνει να προβαίνει σε αναζήτηση των brand στα social media πριν την κράτηση

-Το 56% ανεβάζει στα social media φωτογραφίες από την εμπειρία στο ξενοδοχείο

-Το 48% δημοσιεύει το ξενοδοχείο στα social media σε αντάλλαγμα ανταμοιβής.

-Το 46% τείνει να συνδέει τη δραστηριότητα στα social media με κάποιο πρόγραμμα ανταμοιβής με αυτόματη ανταμοιβή για δημοσιεύσεις. 

-Το 43% των επισκεπτών πιστεύουν ότι οι κριτικές στο YouTube είναι πιο αξιόπιστες από τις διαφημίσεις και τις προωθητικές ενέργειες των brand.

-Το 37% των καταναλωτών πιστεύει ότι τα ξενοδοχεία που αναδεικνύονται από επηρεαστές γνώμης των social media είναι πιο αξιόπιστα από εκείνα που διαφημίζουν διασημότητες.

Οι προσωποποιημένες εμπειρίες και οι τρόποι ικανοποίησης των επισκεπτών

Για τους επισκέπτες των ξενοδοχείων, οι προσωποποιημένες υπηρεσίες σημαίνουν αναγνώρισή τους από το προσωπικό του ξενοδοχείου και προσφορά σχετικών υπηρεσιών και εμπειριών σε αυτούς. Οι πελάτες διαχωρίζονται στις κατηγορίες συνδεδεμένων και άμεσων.

Συνδεδεμένοι

-Το 69% των επισκεπτών θεωρούν ελκυστικές τις προσωποποιημένες προσφορές που βασίζονται στις προτιμήσεις τους

-Το 65% θεωρεί ελκυστικές τις πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες από το προσωπικό.

-Το 65% θεωρεί ελκυστικές τις προσωποποιημένες προσφορές βάσει του ιστορικού αγορών του.

Άμεσοι

-Το 78% επιθυμεί άμεσα παρά σωρευτικά οφέλη

-Το 75% επιθυμεί ένα και μοναδικό πρόγραμμα πιστότητας το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ευρύ φάσμα από brands.

-To 73% θεωρεί ελκυστικό ένα πρόγραμμα πιστότητας με συχνές ανταμοιβές που δεν εξαρτώνται από τους πόντους.

Η τεχνολογία μπορεί να εξυπηρετήσει σκοπούς σύνδεσης και εξυπηρέτησης των επισκεπτών, με λύσεις για εξαιρετικές υπηρεσίες μέσα από εργαλεία με τα οποία οι ταξιδιώτες έχουν εξοικείωση.

-Το 90% των επισκεπτών θεωρεί ελκυστική τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση ή να απορρίπτει προσφορές έτσι ώστε το πρόγραμμα πιστότητας να απομνημονεύει τα προϊόντα και τις προσφορές της προτίμησής τους.

-Το 90% επιθυμεί προσωποποιημένη εμπειρία από το προσωπικό του ξενοδοχείου το οποίο πρέπει να κατανοεί τις μοναδικές προτιμήσεις του και να προτείνει σύμφωνα με αυτές κατάλληλες δραστηριότητες όπως εκδρομές και άλλες προφορές.

-Το 885 επιθυμεί εφαρμογή για κινητά που υποστηρίζει τσεκ ιν, τσεκ άουτ και προσφέρει σχετικές και προσωποποιημένες πληροφορίες για το ξενοδοχείο.

-Το 87% επιθυμεί να έχει τη δυνατότητα να εξερευνήσει τα δωμάτια του ξενοδοχείου με εικονική πραγματικότητα πριν αποφασίσει για το ξενοδοχείο ή για το δωμάτιο κατά τη διαδικασία κράτησης.

4 αρχέτυπα επισκεπτών στα ξενοδοχεία

Η έρευνα εντοπίζει 4 αρχέτυπα επισκεπτών βάσει της συμπεριφοράς τους, τον Broadcaster (αλλάζει brand αλλά μιλάει για τις καλές ή κακές εμπειρίες του), τον Ενθουσιώδη (πιστός ακόλουθος ενός ξενοδοχειακού brand που όμως δεν μιλά για την εμπειρία του), τον Αδρανή Ακόλουθο (δεν παρακολουθεί τις εξελίξεις όμως τείνει να επιστρέφει στο ίδιο ξενοδοχειακό brand λόγω ευκολίας) και τον Αναζητητή (του αρέσει η έρευνα για τον εντοπισμό προσφορών και δεν ακολουθεί πιστά τα brand).

Broadcaster

-To 33% των επισκεπτών θα προτείνουν σε άλλους τα ξενοδοχεία τα οποία προτιμούν οι ίδιοι

-Ένας στους 3 (το 38%) θα μιλήσει για μια εξαιρετική εμπειρία διαμονής σε ξενοδοχείο στα social media ή στο διαδίκτυο.

-Το 14% των επισκεπτών υποκινείται για ταξίδια με στόχο να κτίσει ένα υψηλό στάτους στα social media και στις σελίδες κριτικών στο διαδίκτυο.

-Το 38% συντάσσει «ανεβάζει» προϊόντων στο YouTube σε αντάλλαγμα προσφοράς ή ανταμοιβής.

Ενθουσιώδης

-Το 38% είναι πιστοί στα brand που αξιολογούν ως τα καλύτερα

-Το 19% ακολουθεί τα αγαπημένα του brand στα social media

-Το 65% αναφέρει ότι οι εξαιρετικές εγκαταστάσεις και το 51% ότι οι εξαιρετικές υπηρεσίες είναι το σημαντικότερο στοιχείο διαμονής.

-Το 41% θεωρεί σημαντικό να συμμετέχει σε νέες υπηρεσίες στα ξενοδοχεία στα οποία παραμένουν επαναλαμβανόμενοι πελάτες

Αδρανής Ακόλουθος

-Το 63% θεωρεί τον προορισμό προτίμησής του τον πιο σημαντικό παράγοντα

-Ένας στους 3 επιλέγει τα ίδια brand της αρεσκείας τους και δεν ψάχνει προσφορές

-Ένας στους 6 τείνει να διαβάζει κριτικές πριν τη διαμονή του στο ξενοδοχείο

-Το 86% θα επιθυμούσε το προσωπικό του ξενοδοχείου να είχε πρόσβαση σε φορητές συσκευές ή τάμπλετ προκειμένου να προσφέρει υπηρεσίες από οπουδήποτε.

Αναζητητής

-Το 66% επιλέγει ξενοδοχείο λόγω ανταγωνιστικής τιμής/ προσφοράς

-Το 55% θα έδινε προσωπικά στοιχεία σε αντάλλαγμα για προσωποποιημένες προσφορές

-Το 59% πάντα προβαίνει σε αναζήτηση διαφορετικών ξενοδοχείων 

-Σχεδόν ένας στους 3 θα εγγραφόταν σε πρόγραμμα πιστότητας ξενοδοχείου

  1. 21/08 10:16

    Αυθεντική εμπειρία διακοπών στην Κρήτη μέσα από το blog του Creta Maris

  2. 21/08 10:07

    Η νέα τουριστική στρατηγική της Τουρκίας και η Ελλάδα

  3. 21/08 10:02

    Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης: Διαγωνισμός για ξενοδοχεία και αεροπορικά εισιτήρια

  4. 21/08 10:00

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Περιστέρι, Σύμη και Μονεμβασιά

  5. 21/08 09:58

    Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Δημιουργία επικοινωνιακής τουριστικής ταυτότητας

  6. 20/08 17:07

    Ελληνικός τουρισμός: Εντυπωσιακές επιδόσεις τον Ιούνιο, +771 εκατ. ευρώ έσοδα στο εξάμηνο

  7. 20/08 14:44

    Απεργία ΠΝO: H FEDHATTA κρούει τον κώδωνα του κινδύνου

  8. 20/08 14:11

    Πόσο γερά είναι τα θεμέλια της ελληνικής οικονομίας;

  9. 20/08 13:45

    Ισπανικός τουρισμός: Στόχος οι "κοσμοπολίτες" τουρίστες- Μείωση φέτος των Γερμανών

  10. 20/08 12:33

    Στο υπουργείο Υποδομών οι φάκελοι για τα υδατοδρόμια Λευκάδας και Μεγανησίου

  11. 20/08 12:19

    TUI: Πρώτη στις κρατήσεις last minute των Αυστριακών η Ελλάδα

  12. 20/08 12:10

    Μ.Κόνσολας: Έρχονται κρουαζιερόπλοια με Κινέζους τουρίστες στη Ρόδο- να διευκολυνθεί ο έλεγχος

  13. 20/08 12:05

    Η Emirates αναζητεί Πλήρωμα Θαλάμου- «Open Day» το Σάββατο στην Αθήνα

  14. 20/08 11:10

    Στροφή της Τουρκίας στον ποιοτικό τουρισμό- Στόχος τα 50 δισ.δολάρια έσοδα έως το 2023

  15. 20/08 10:37

    Shock Price Night στις 29 Αυγούστου στην Τρίπολη

  16. 20/08 10:33

    Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών

  17. 20/08 10:28

    Φεστιβάλ Θρακικού Πελάγους

  18. 20/08 10:21

    Γιορτή της πατάτας στη Λεκάνη Καβάλας

  19. 19/08 14:05

    Ουρανούπολη - Δρενια: Διακοπές με σκάφος στην... Καραϊβική της Χαλκιδικής

  20. 19/08 11:59

    Πώς η Ισπανία διαχειρίζεται τα παραθαλάσσια αυθαίρετα

  21. 19/08 11:55

    Ποδηλατικός γύρος στο Κιάτο

  22. 19/08 11:50

    “Festival of Speed” στη Ρόδο

  23. 18/08 12:00

    Eurostat: 455.000 επιπλέον κλίνες στην Ελλάδα στην 10ετία 2006-2016

  24. 18/08 11:38

    Πλούσιοι Τούρκοι τουρίστες στην Αλεξανδρούπολη

  25. 18/08 11:30

    Γιορτή Αχλαδιού στα Πλατανούλια Τυρνάβου

  26. 18/08 11:27

    Υψηλάντειος Αγώνας Δρόμου στην Πιερία

  27. 17/08 13:09

    Μ.Κόνσολας: Αθέτηση δεσμεύσεων για τα τραπεζικά καταστήματα σε Λειψούς, Τήλο και Κάσο

  28. 17/08 12:37

    Το "Muzenidis Travel" επεκτείνεται στις χώρες του Καυκάσου

  29. 17/08 11:48

    Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Δ. Ελλάδας: Έκκληση για την απεργία της ΠΝΟ

  30. 17/08 11:31

    Conte Nast Traveller: Το ξενοδοχείο Branco στη Μύκονο (του Ομίλου Κόκκαλη) στα καλύτερα νέα στον κόσμο (φωτό)

  31. 17/08 10:36

    ΑΑΔΕ: Μέχρι τέλος Αυγούστου η πλατφόρμα για τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών

  32. 17/08 10:01

    +13% οι πωλήσεις των γερμανών τουριστικών πρακτόρων αυτό το καλοκαίρι

  33. 17/08 09:52

    Ασφαλή τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια αλλά…

  34. 17/08 09:48

    Die Presse: Οι παρενέργειες της ελληνικής τουριστικής ανάπτυξης

  35. 17/08 09:34

    Ενημέρωση επισκεπτών για το Εθνικό Πάρκο Βόρειας Πίνδου

  36. 17/08 09:29

    Έκθεση Οικοτεχνίας και Τοπικών Προϊόντων στην Ξάνθη

  37. 17/08 09:26

    Εξειδικευμένη τουριστική προβολή της Ερμιονίδας

  38. 16/08 13:30

    Τα top ελληνικά ξενοδοχεία στις αναζητήσεις των Γερμανών το τελευταίο 15νθήμερο

  39. 16/08 13:21

    Οι Γερμανοί t.o's άνοιξαν τις κρατήσεις για το 2019 (και για Ελλάδα)

  40. 16/08 12:36

    Γερμανικός τουρισμός: 3 στους 4 θα ταξίδευαν στο εξωτερικό εάν έπεφτε η θερμοκρασία...

  41. 16/08 12:33

    Έκκληση Ι.Ρέτσου για να μη γίνει η απεργία της ΠΝΟ

  42. 16/08 12:16

    Ryanair: Καθυστερήσεις πτήσεων και στην Ελλάδα λόγω έλλειψης προσωπικού στο Air Traffic Control

  43. 16/08 10:44

    Τουρκικός τουρισμός: Η υποτίμηση της λίρας δεν μειώνει τις τιμές των πακέτων

  44. 16/08 10:02

    H Expedia επίσημος ταξιδιωτικός συνεργάτης του UEFA Champions League

  45. 16/08 09:41

    Αγώνες Τριάθλου και Aquathlon στην Αρχαία Επίδαυρο

  46. 16/08 09:37

    Αγώνας επίδειξης ξύλινων ιστιοπλοϊκών σκαφών στην Πάρο

  47. 16/08 09:26

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση αναψυκτηρίου στοΤελωνείο Μαυροματίου Θεσπρωτίας

  48. 15/08 12:25

    Μαγιόρκα: Καθαρότερες παραλίες με «αλιευτές σκουπιδιών»

  49. 15/08 12:21

    Γιορτή Μήλου στη Λάρισα

  50. 15/08 12:19

    Γιορτή Θάλασσας, Ναυτικών και Αλιέων στον Τυρό

  51. 15/08 12:14

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση TOURNATUR

  52. 14/08 12:21

    Οι Βρετανοί στρέφονται στην Τουρκία: +89% η στερλίνα έναντι της τουρκικής λίρας

  53. 14/08 11:48

    Virtuoso: Η Ελλάδα στους 7 top προορισμούς των Αμερικανών τουριστών το 2018

  54. 14/08 10:12

    Αγανάκτηση στην Ισπανία με τα κρουαζιερόπλοια

  55. 14/08 10:05

    Διαγωνισμός για μίσθωση ξενοδοχειακών κλινών στη Θεσσαλονίκη

  56. 14/08 09:54

    Δήμος Μυλοποτάμου: Διαγωνισμός για σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης και προβολής

  57. 14/08 09:50

    Περιφέρεια Δ.Ελλάδας: Έλεγχοι στο νερό ξενοδοχείων και άλλων επιχειρήσεων

  58. 14/08 09:46

    Νέο σήμα επισκέψιμου οινοποιείου από το Υπουργείου Τουρισμού

  59. 13/08 18:35

    2,8 εκατ. τουρίστες φέρνει φέτος η TUI στην Ελλάδα- Συνάντηση Κουντουρά- Friedrich Joussen

  60. 13/08 18:12

    FedHATTA: +10% η ταξιδιωτική κίνηση των Ελλήνων φέτος

  61. 13/08 18:08

    «Ιαπωνική Εβδομάδα 2019» στην Αθήνα

  62. 13/08 17:22

    ΕΟΤ: Οι νέοι Τμηματάρχες, οι επικεφαλής των Γραφείων εξωτερικού, η τοποθέτηση των υπαλλήλων

  63. 13/08 14:05

    Αυτοί είναι ο 5 νέοι Διευθυντές του ΕΟΤ

  64. 13/08 14:02

    Ο MasterChef 2017, Λάμπρος Βακιάρος, παρουσιάζει το πρωινό της Σάμου

  65. 13/08 13:49

    Ρωσικός τουρισμός: Τα τουρκικά ξενοδοχεία τιμολογούν σε δολάρια- αύξηση των τιμών 5% το 2019

  66. 13/08 13:22

    Στην Αθήνα το Παγκόσμιο Συνέδριο Διαστήματος το 2022

  67. 13/08 12:47

    Γιατί γκρινιάζουν τόσο οι Γερμανοί;

  68. 13/08 11:41

    Fraport: Αύξηση 7,2% των επιβατών στα 14 αεροδρόμια τον Ιούλιο

  69. 13/08 11:30

    Emirates: Προσφορές για ταξίδια σε ηλιόλουστους προορισμούς του εξωτερικού το φθινόπωρο

  70. 13/08 11:28

    Δείτε το video του Υπ.Πολιτισμού για το ηλεκτρονικό εισιτήριο - πώς το σχολιάζει ο Αλ.Τσίπρας

  71. 13/08 11:08

    Airbnb: Συνοικίες στη Μαδρίτη χαρακτηρίζονται "κορεσμένες"- μέτρα κατά της τουριστικής μίσθωσης σπιτιών

  72. 13/08 10:45

    «Apodixi please»: Τη συνδρομή των τουριστών κατά της φοροδιαφυγής ζητεί η ΑΑΔΕ

  73. 13/08 10:10

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Γεωργιούπολη

  74. 13/08 09:38

    Δήμος Μετσόβου: Δημοπρασία για την εκμίσθωση Ξενώνα

  75. 13/08 09:31

    Δήμος Λαυρεωτικής: Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες

  76. 13/08 09:29

    Ο ΕΟΤ ενισχύει το Μolyvos International Music Festival

  77. 12/08 11:43

    ΕΟΤ: Απροθυμία στη στελέχωση Διευθύνσεων

  78. 12/08 11:38

    Φεστιβάλ Τζαζ Μουσικής στην Τήνο

  79. 12/08 11:29

    Γιορτή Σαρδέλας στην Πρέβεζα

  80. 12/08 11:25

    Δήμος Πάτμου: Φεστιβάλ «Η Θεία Αποκάλυψη της Μουσικής»

  81. 12/08 11:18

    Ελληνικές σημαίες στο Rogers Cup: Χρυσά γενέθλια με τελικό για τον Στέφανο Τσιτσιπά

  82. 11/08 12:21

    Η Royal Caribbean μετατρέπει τις αναμνηστικές φωτογραφίες σε μουσικά έργα τέχνης

  83. 11/08 12:18

    Γιορτή Κρασιού στον Αμπελώνα Λάρισας

  84. 11/08 12:17

    Πανελλήνια πρωταθλημάτα marathon mtd στη Ναύπακτο

  85. 11/08 12:15

    Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στη Σίκινο

  86. 10/08 14:35

    Παραδοσιακός Κρητικός Τρύγος στο Creta Maris

  87. 10/08 14:34

    Κόκκινο Συναγερμό “σέρβιρε” ο Τσιτσιπάς στο Παγκόσμιο Τουρνουά Τένις

  88. 10/08 14:08

    Παρέμβαση Γαλιατσάτου για την έδρα της νέας υπηρεσίας ΕΟΤ Ηπείρου/ Ι. Νήσων

  89. 10/08 13:56

    Περισσότεροι από 1.500 εκθέτες στην 83η ΔΕΘ

  90. 10/08 13:46

    Τι ταξιδεύει μαζί με τις αποσκευές σας στις πτήσεις;

  91. 10/08 13:13

    Τουρκία: Μετά τη Booking.com, "στοπ" και σε Airbnb, Expedia, Skyscanner;

  92. 10/08 12:41

    Χωρίς πλοία στις 3 Σεπτεμβρίου- 24ωρη απεργία από την ΠΝΟ

  93. 10/08 12:29

    Σημαντικό εύρημα στον αρχαιολογικό χώρο μικρού θεάτρου Αμβρακίας

  94. 10/08 12:26

    Βουτιά της τουρκικής λίρας κατά 13,5%

  95. 10/08 12:10

    TUI: Εκπτώσεις έως 60% για Ελλάδα στην καρδιά του καλοκαιριού

  96. 10/08 12:04

    Η αγγελία για δουλειά με 55 γάτες σε ελληνικό νησί που γοήτευσε το Time

  97. 10/08 11:06

    Η ελληνική θαλασσινή μυθολογία και τα ελληνικά νησιά- (*) Γράφει ο Κωνσταντίνος Μέντης

  98. 10/08 11:01

    H Wyndham επανασχεδιάζει το Mirabello Beach & Village Hotel στην Κρήτη

  99. 10/08 10:57

    Γιορτή του Αγρότη στην Καρίτσα Πιερίας

  100. 10/08 10:48

    +15,7% οι αφίξεις από το εξωτερικό στα Ιόνια το 7μηνο