Τα εργαλεία της Google που μας βοηθάνε στο digital marketing

Α Decrease font Enlarge font
Τα εργαλεία της Google που μας βοηθάνε στο digital marketing

Η χρήση των εργαλείων της Google αποτελεί μέρος για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης στο διαδίκτυο. Αυτά τα εργαλεία μας βοηθούν στην ανάπτυξη της ιστοσελίδας μας, την δημιουργία blog articles, την δημοσίευση video, τη δημιουργία καμπανιών και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδας μας για την περαιτέρω αξιολόγηση τηων ενεργειών μας. Στο digital marketing υπάρχουν εργαλεία για τα οποία θα πρέπει να διαθέσουμε ένα σεβαστό χρηματικό ποσό για τη χρήση τους. Η Google όμως μας παρέχει δωρεάν τα παρακάτω εργαλεία και η αποτελεσματική τους αξιοποίηση βοηθάει στη λειτουργία μια σωστής και επαγγελματικής ψηφιακής παρουσίας της τουριστικής μας επιχείρησης. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτά τα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. 

Google Analytics

Το Google Analytics μας βοηθούν στο να παρακολουθούμε όλες τις δραστηριότητες στον ιστότοπό μας. Για να ενεργοποιηθούν θα πρέπει ο προγραμματιστής μας να συμπεριλάβει ένα μικρό κομμάτι κώδικα στον ιστότοπο μας. Η ανάλυση περιλαμβάνει νέους χρήστες, χρήστες που επιστρέφουν, χρόνο που αφιερώνεται στις μεμονωμένες σελίδες, προβολή σελίδας και πολύ περισσότερες λεπτομέρειες. Η λεπτομερής ανάλυση των στοιχείων μπορούν να μας οδηγήσουν στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες που θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα του ιστότοπου μας.

Google Trends

Τα Google Trends λειτουργούν στη βάση ότι αναλύουν ένα μέρος των αναζητήσεων της Google προκειμένου να υπολογίσει πόσες αναζητήσεις έχουν γίνει για τους όρους που έχουν εισαχθεί, σε σχέση με τον συνολικό αριθμό αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στην Google ταυτόχρον. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να προσεγγίσουμε τους όρους αναζήτησης που ταιριάζουν και στην τουριστική μας επιχείρηση και βέβαια να προχωρήσουμε στις απαραίτητες αλλαγές προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την παρουσία μας του ιστότοπου μας.

Google My Business

Είναι σημαντικό για το ξενοδοχείο σας να έχει καταχωρήθεί στον κατάλογο της Google μέσω του Google My Business. Προσθέτοντας πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή μας, θα βοηθήσουμε τους αλγόριθμους αναζήτησης της Google να ταξινομήσουν τη σελίδα μας καλύτερα από αυτές των ανταγωνιστών μας. 

Testmysite

Σε άλλο μας άρθρο είχαμε αναφερθεί σχετικά με την mobile first στρατηγική για τον ιστότοπό μας.  Περίπου το 40% των ερωτημάτων αναζήτησης στην Google γίνεται από smartphone. Η λειτοουργία φιλικού προς κινητά ιστότοπου όχι μόνο παρέχει καλύτερη εμπειρία στους πελάτες, αλλά και δίνει καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το Testmysite είναι ένα εύκολο στη χρήση εργαλείο που μας βοηθάει να μάθουμε πόσο mobile friendly είναι ο ιστότοπος μας καθώς και υποδεικνύει τυχόν σημεία που επιδέχονται κάποιας διόρθωσης.

Google Keyword Planner

Τα Google AdWords μας παρέχουν ένα εργαλείο για την αναζήτηση και προγραμματισμό  διαφόρων λέξεων-κλειδιά. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο αυτό, μπορούμε να αναζητήσουμε και να χρησιμοποιήσουμε τις καλύτερες  λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο του ιστότοπου μας προκειμένου να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης σχετικά με την τουριστική επιχείρηση μας.

Youtube

Τα video αποτελούν ένα από τα πιο συγχρονα trends του digital marketing την τελευταία διετία. Το YouTube, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά την Google, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε και να διανείμετε ένα video. Αξίζει να σημειώσουμε ότι σύμφωνε με μελέτες ότι σελίδες που φιλοξενούν video περιεχόμενο μπορεί να αυξήσουν το ποσοστό μετατροπής (conversion rate) μέχρι και 80%.  Τέλος τα video που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα του Youtube εμφανίζονται και στα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων βοηθώντας ακόμα περισσόερο την επιχείρηση σας σε θέματα προβολής. 

Google Alerts

Με την εγγραφή στα Google Alerts μπορούμε να ορίσουμε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή φράσεις και να  λαμβάνουμε ειδοποιήσεις κάθε φορά που η Google ανακαλύπτει μια δημοσίευση σχετικά  με τον όρο αναζήτησης που έχουμε ορίσει. Με αυτό τον τρόπο είμαστε πάντα ενήμεροι σχετικά τις δημοσιεύσεις που αναρτώνται στο διαδίκτυο σχετικά με την επιχείρηση μας ή ακόμα και για τους ανταγωνιστές μας.

Αυτά είναι τα βασικά εργαλεία της Google που είναι δωρεάν και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να βελτιστοποιήσουμε την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης μας. Από εκεί και πέρα υπάρχει και μια πληθώρα άλλων εργαλείων που μας βοηθούν στην βαθύτερη ανάλυση των αποτελεσμάτων σχετικά με την digital marketing στρατηγική μας. 

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

  1. 13/11 16:32

    Ζ.Χνάρης: Το 2019 δεν θα είναι εύκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό

  2. 13/11 15:20

    Αλ. Βασιλικός: Η επόμενη 5ετία δεν θα μοιάζει με την προηγούμενη στον τουρισμό

  3. 13/11 15:20

    FedHATTA: Το Ουμπεκιστάν και η Κούβα συστήνονται στους Έλληνες ταξιδιώτες

  4. 13/11 14:24

    Εικονική πραγματικότητα και Hotel Design Awards Area στην 100% Hotel Show 2018

  5. 13/11 14:05

    Πόσο διαδεδομένος είναι ο ιαματικός τουρισμός στην Ελλάδα;

  6. 13/11 13:43

    Σπουδαίοι ομιλητές στο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ στην XENIA 2018

  7. 13/11 13:35

    Ξενοδοχεία | Παράταση προσφορών για το πρώην Ambassadeur στο κέντρο της Αθήνας

  8. 13/11 13:16

    Στο φως η "άγνωστη" αρχαία Τενέα στο Χιλιομόδι Κορινθίας

  9. 13/11 12:24

    Το «Λεωφορείο της Μακεδονικής Κουζίνας» ξεκίνησε το ταξίδι του στην Ευρώπη

  10. 13/11 12:21

    H ΚΕΔΕ συνεδριάζει για τον τουρισμό

  11. 13/11 11:53

    Hertz: Διψήφια αύξηση των μισθώσεων το 9μηνο

  12. 13/11 11:42

    Ρόδος: Ο τουρισμός τριπλασιάζει τα απόβλητα στις παραλίες

  13. 13/11 11:38

    ΣΤΑΣΥ: Χωρίς μετεπιβίβαση οι μετακινήσεις με Μετρό προς το αεροδρόμιο Αθηνών

  14. 13/11 11:20

    Ίος: Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό

  15. 13/11 11:13

    H Θεσσαλονίκη στο όραμα για ενιαία βαλκανική τουριστική εμπειρία

  16. 13/11 11:08

    Ο εναλλακτικός τουρισμός εργαλείο για την επέκταση της σεζόν στην Πάρο

  17. 13/11 11:02

    Πώς η Turkish Airlines θα φέρει τουρισμό όλο το χρόνο στην Τουρκία

  18. 13/11 10:49

    40 εκατ. ευρώ έσοδα είχε φέτος η Ακρόπολη

  19. 13/11 10:42

    Η ASTA βραβεύει την Έλενα Κουντουρά

  20. 13/11 10:38

    Νέα εποχή για την TripAdvisor – Τι αλλάζει από σήμερα

  21. 13/11 08:32

    Πώς η ΑΑΔΕ επιχειρεί τη φορολογική συμμόρφωση των τουριστικών επιχειρήσεων

  22. 13/11 08:28

    Προσλήψεις επιτόπιου προσωπικού σε γραφεία εξωτερικού του ΕΟΤ

  23. 13/11 08:26

    Διυπουργική Επιτροπή για το χωροταξικό του τουρισμού

  24. 13/11 08:24

    Πάρος: Νέος διαγωνισμός για την εκμίσθωση του δημοτικού ξενώνα Νάουσας

  25. 13/11 08:23

    Δράσεις τουριστικής προβολής Καρπενησίου και Θήβας

  26. 13/11 08:01

    Λάμψα: Εγκρίθηκε η σύμβαση απορρόφησης της "Τουριστικά Θέρετρα" (ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort)

  27. 12/11 15:57

    O κρητικός τουρισμός σε συνάντηση Αρναουτάκη με την Πρέσβειρα της Ιρλανδίας

  28. 12/11 15:30

    Π. Ευσταθίου: Ο ιατρικός τουρισμός και ο τουρισμός πολυτελείας προωθούνται στη ρωσική αγορά

  29. 12/11 15:27

    Τουρισμός γκολφ: Επενδυτική συνεργασία Costa Navarino με την Consillium S.A.

  30. 12/11 15:21

    Σε ιδιώτες και το αεροδρόμιο Καλαμάτας

  31. 12/11 15:01

    Ανοιχτές Ημέρες Καριέρας στα ξενοδοχεία του Ομίλου Μεταξά

  32. 12/11 14:54

    Καλλιτέχνες νοικιάζουν τα σπίτια τους στην Airbnb για να ζήσουν

  33. 12/11 14:49

    Η Νάξος προσεγγίζει Ευρώπη, Ινδία, ΗΠΑ και Μ. Ανατολή στη WTM

  34. 12/11 14:41

    Η Ρόδος στην έκθεση WTM - Ισχυρή αύξηση των προκρατήσεων για το 2019

  35. 12/11 14:23

    Η Θεσσαλονίκη σε δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή της Εσθονίας

  36. 12/11 13:35

    +13,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους το 7μηνο

  37. 12/11 12:45

    Στον Όμιλο Γρύλου το ξενοδοχείο AKTIA Lounge Hotel & spa

  38. 12/11 12:23

    Ξενοδοχεία | Νέο μοντέλο αξιολόγησης της φιλοξενίας ανεβάζει τα έσοδα

  39. 12/11 11:46

    ΑΒΤΑ: Ποια προσέγγιση χρειάζεται ο τουρισμός των άνω των 50 ετών

  40. 12/11 11:23

    Νέο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης στην Πλάκα

  41. 12/11 10:55

    288.000 περισσότεροι επιβάτες στο "Μακεδονία" το πρώτο 10μηνο

  42. 12/11 10:48

    Philoxenia - Hotelia: +34% η επισκεψιμότητα το πρώτο διήμερο

  43. 12/11 10:42

    Προβολή της Καρπάθου στην WTM 2018

  44. 12/11 10:37

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Καρπάθου για το 2019

  45. 12/11 10:35

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία και κάμπινγκ στη Βόρεια Ελλάδα

  46. 12/11 10:29

    Διαγωνισμός για την μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  47. 12/11 10:21

    Προληπτικός έλεγχος για Λεγιονέλλα στα συστήματα νερού σε ξενοδοχεία της Κρήτης

  48. 12/11 10:19

    Οινοτουρισμός: Βεβαιώσεις οινοτουριστικής επιχείρησης σε Χατζημιχάλη και Κουλοχέρη

  49. 11/11 21:29

    Α. Ανδρεάδης: Σε εξέλιξη οι επενδύσεις της Ikos Resorts σε Ελλάδα και Ισπανία

  50. 11/11 21:24

    Στην κορυφή του κόσμου «πέταξε» το ελληνικό τένις με τον Στέφανο Τσιτσιπά

  51. 11/11 12:23

    Δ.Ελλάδα και Λέσβος οι τιμώμενες περιοχές στην 34η Philoxenia

  52. 11/11 12:02

    4 ξενοδοχεία για πρόσφυγες στα Γρεβενά

  53. 11/11 12:00

    Τουριστικοί προσβάσιμοι θαλάσσιοι προορισμοί στη Μεσσήνη

  54. 11/11 11:58

    Ψηφιακή προβολή των πολιτιστικών και τουριστικών πόρων του Βόλου

  55. 10/11 17:00

    Philoxenia: Ο "ασημένιος τουρισμός" καταλύτης για την επιμήκυνση της σεζόν

  56. 10/11 16:06

    Η Ιρλανδία νέα αγορά για τη Χαλκιδική

  57. 10/11 14:10

    Ψηφιακές υπηρεσίες στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  58. 10/11 14:08

    Δωρεά για τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων στη Γορτυνία

  59. 10/11 14:07

    Το Μαρκόπουλο στα Πολιτιστικά Δίκτυα Πόλεων

  60. 10/11 13:16

    34η Philoxenia: Σχολή Ξεναγών και στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε η κ.Κουντουρά

  61. 10/11 12:34

    Η κρίση είναι το σύμπτωμα κι όχι η αιτία...

  62. 09/11 16:39

    Philoxenia-Hotelia: Ρεκόρ 20ετίας με πολλές παράλληλες εκδηλώσεις

  63. 09/11 16:30

    Έκτακτη Γενική Συνέλευση ΠΟΞ: «Να πάρουν ανάσα τα ελληνικά ξενοδοχεία»

  64. 09/11 15:45

    Ρόδος: Ανάδειξη της Βίλας Ακάβη και του Πάρκου Ροδίνι

  65. 09/11 14:30

    Έξυπνος τουρισμός στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες

  66. 09/11 14:01

    Έκθεση ΠΟΤ/ ETC: Aνερχόμενη αγορά για την Ευρώπη ο τουρισμός από τον Κόλπο

  67. 09/11 14:01

    Ο δρόμος ο λιγότερος ταξιδεμένος, στο digital marketing

  68. 09/11 13:33

    +6,1% η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τον Οκτώβριο

  69. 09/11 13:11

    Ryanair: Προσφορά σε χειμερινές πτήσεις

  70. 09/11 12:21

    Μήνας Μαραθωνίου ο Νοέμβριος για τον τουρισμό της Αθήνας

  71. 09/11 11:57

    Θρησκευτικός τουρισμός στην Πελοπόννησο | Οι προτάσεις του Τουριστικού Οργανισμού

  72. 09/11 11:08

    Ο τουρισμός πόλης στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη στη νέα καμπάνια ΕΟΤ-Aegean

  73. 09/11 10:57

    Γ,Καμίνης: Η σημασία της ανάδειξης της Αθήνας ως «Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας»

  74. 09/11 10:51

    WTM 2018: Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα

  75. 09/11 10:48

    Συγχωνεύσεις τουριστικών εταιρειών και μία απόσχιση

  76. 09/11 10:46

    Δήμος Βόλου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  77. 09/11 10:44

    Τουριστικό Βαρόμετρο ετοιμάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας

  78. 09/11 10:42

    Νέο κάμπινγκ στην Σκύρο

  79. 09/11 10:38

    Ανερχόμενη δύναμη στην Ανατολική Μεσόγειο ο καταδυτικός τουρισμός

  80. 08/11 17:29

    Ryanair: 2 νέα δρομολόγια απο το Μιλάνο προς Κρήτη το 2019

  81. 08/11 16:23

    Απάτη 36.000 ευρώ από ταξιδιωτικό γραφείο στην Αθήνα

  82. 08/11 16:15

    Viking: Νέο πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα το 2021

  83. 08/11 15:32

    M. Κόνσολας: Παραλογισμός υπερφορολόγησης στον τουρισμό

  84. 08/11 14:31

    Ρόδος: Eπέκταση της κλαδικής σύμβασης εργασίας των ξενοδοχοϋπαλλήλων

  85. 08/11 13:46

    Trivago | Χαμηλές τιμές στα αθηναϊκά ξενοδοχεία το Νοέμβριο

  86. 08/11 13:17

    Booking.com | Η Ζάκυνθος στους 7 τροπικούς νησιωτικούς παραδείσους στην Ευρώπη

  87. 08/11 13:04

    Ενδιαφέρον για τη Σκιάθο στην έκθεση WTM 2018

  88. 08/11 13:02

    Τουρισμός | Οι Ισραηλινοί επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη και το χειμώνα

  89. 08/11 12:59

    Ο ανέγγιχτος παράδεισος της Χαλκιδικής, στα σύνορα του Αγίου Όρους

  90. 08/11 12:48

    Grand Hotel Palace: Ανακαίνιση με νέες τεχνολογίες και περιβαλλοντική πολιτική

  91. 08/11 12:46

    Τριμερής συνεργασία για τον τουρισμό της Κέρκυρας

  92. 08/11 12:39

    Ξενοδοχεία/ Deloitte | Ποιές ευρωπαϊκές πόλεις είναι οι πιο ελκυστικές για επενδύσεις το 2019

  93. 08/11 12:24

    Ελληνικός τουρισμός: Το προφίλ των τουριστών την τελευταία διετία

  94. 08/11 12:11

    Thomas Cook: Βραβείο Sunny Heart στο ξενοδοχείο Casa Cook Kos

  95. 08/11 12:00

    Οι τράπεζες πωλούν κόκκινα δάνεια τουριστικών καταλυμάτων

  96. 08/11 11:47

    Οι Γάλλοι ξενοδόχοι κατά της Airbnb για αθέμιτο ανταγωνισμό

  97. 08/11 11:24

    Wikinger Reisen: +38% η ζήτηση για ταξίδια περιπέτειας στην Ελλάδα

  98. 08/11 10:59

    Ένα εκπληκτικό video για την Αθήνα ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας

  99. 08/11 10:57

    O ισπανικός τουρισμός MICE προσεγγίζει τη Θεσσαλονίκη

  100. 08/11 10:39

    Ε.Κουντουρά: 3,3 εκατ. Βρετανοί τουρίστες φέτος, +10% οι προκρατήσεις