Ανασκόπηση: Το ιδανικό κοινό

Α Decrease font Enlarge font
Ανασκόπηση: Το ιδανικό κοινό

Το «ιδανικό κοινό» είναι μια σχετικά δύσκολη έννοια την οποία πρέπει να έχουμε υπ’ όψη μας και να είναι κατανοητή η σημασία της για την τουριστική μας επιχείρηση όπως και να γνωρίζουμε τους βασικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού αυτού. Στο ανακεφαλαιωτικό άρθρο το οποίο ακολουθεί εξηγούνται και η σημασία και οι τρόποι προσέγγισης:

Η σημασία του ιδανικού κοινού για την Τουριστική μας επιχείρηση

Αναφερθήκαμε σε προηγούμενο άρθρο για το ιδανικό μας κοινό. Μιλάμε για μία από τις σημαντικότερες έννοιες στο ψηφιακό marketing ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η σημασία του ιδανικού μας κοινού:

Πολύ συχνά όταν αναφέρεται ένας ξενοδόχος στις επιδόσεις της περιόδου, ο όρος «fully booked» χρησιμοποιείται συνώνυμο της επιτυχίας. Η πληρότητα είναι πράγματι ένας σημαντικός δείκτης, η κερδοφορία όμως, η οποία αποτελεί τον σημαντικότερο δείκτης για την υγεία της τουριστικής μας επιχείρησης, όπως και η ικανοποίηση των επισκεπτών μας, η οποία σχετίζεται με το μέλλον της τουριστικής μας επιχείρησης, δεν είναι ανάλογα της πληρότητας. 

Μπορεί να είμαστε γεμάτοι αλλά ένα μέρος των ενοίκων μας, το οποίο να μας συμπληρώνει μεν την πληρότητα του ξενοδοχείου, να επηρεάζει αρνητικά την κερδοφορία μας, αλλά και την διαμονή επισκεπτών μεγαλύτερης αξίας. 

Η σημαντικότητα να προσελκύουμε το ιδανικό κοινό μας έχει να κάνει με τα ακόλουθα: 

Την Κερδοφορία του Ξενοδοχείου μας.

Το ιδανικό κοινό μας, μας αφήνει τουλάχιστον δέκα φορές την αξία του μέσου κοινού μας στον κύκλο ζωής τους. Αυτό επιτυγχάνεται με  άμεσους  και έμμεσους τρόπους: 

1.  Η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη γιατί το ιδανικό κοινό μας θέλει να χρησιμοποιεί όλες τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρουμε, θέλει να γευματίζει στα εστιατόριά μας, να χρησιμοποιεί το spa μας και να δέχεται τις προτάσεις μας για τη διαμονή τους. 

2. Υπάρχει επαναληψιμότητα, το κοινό αυτό μας προτιμά ξανά και ξανά. Είμαστε η ιδανική του εμπειρία διαμονής.
 

3. Το ιδανικό κοινό μας, μας προτείνει στον κύκλο του με ενθουσιασμό και φέρνει μαζί οικογένεια και φίλους, οι οποίοι λογικά μοιράζονται χαρακτηριστικά με τον ιδανικό μας πελάτη
 
4. Το κόστος:
  Το ιδανικό μας κοινό κάνει και direct και early booking και μας δημιουργεί περισσότερες απευθείας κρατήσεις προτείνοντάς μας. Δεν επιβαρυνόμαστε με κόστη μεσαζόντων. 

Την Εικόνα του Ξενοδοχείου μας

1.      Καλύτερα Reviews 

Γενικά είναι πιθανότερο να γράψει κάποιος ένα αρνητικό σχόλιο στο Tripadvisor απ’ ότι να γράψει ένα θετικό. Το αντίβαρο είναι το ιδανικό μας κοινό, οι οποίοι το θεωρούν χρέος τους να μας ευχαριστήσουν και να μας υποστηρίξουν με ένα λεπτομερές review πέντε αστέρων. Ένα τέτοιο review έχει τεράστια αξία γιατί μπορεί να υπάρξει η αφορμή για μελλοντικές κρατήσεις. 

2.      Καλοπροαίρετη Κριτική

Το ιδανικό μας κοινό, αν έχει κάποιο παράπονο ή κάποια κριτική, τα μοιράζεται μ’ εμάς και δεν τα δημοσιεύει. Συμμετέχει σε έρευνές μας για την βελτίωση των υπηρεσιών μας. Μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι.

3.      Μεγαλύτερο Engagement 

Το ιδανικό κοινό μας συμμετέχει στα κανάλια μας με ενθουσιασμό και ο ενθουσιασμός στα social media είναι μεταδοτικός σε κοινά που μοιάζουν με το ιδανικό μας κοινό. Συμμετέχει με μεγαλύτερη συχνότητα, συμμετέχει με καλύτερης ποιότητας αναρτήσεις και μοιράζεται το περιεχόμενό μας με τον κύκλο του. Συμμετέχουν επίσης ενεργά σε οποιαδήποτε ψηφοφορία του ζητήσουμε τη συμμετοχή του και παροτρύνει και άλλους. 

Το να μετατρέψουμε σε πελάτες μας το ιδανικό κοινό μας έχει τεράστιο αντίκτυπο και στην κερδοφορία και στην εικόνα του ξενοδοχείου μας. Σε επόμενα άρθρα θα μάθουμε πως να εντοπίσουμε το ιδανικό κοινό μας και πως να το προσελκύσουμε. 

Πως προσελκύουμε το ιδανικό κοινό μας

Η έννοια του «ιδανικού κοινού» μας έχει να κάνει με τους πελάτες τους οποίους θέλουμε να έχουμε. Τους θέλουμε γιατί μας επιστρέφουν τη μέγιστη αξία για την τουριστική μας επιχείρηση. Είδαμε σε προηγούμενo άρθρo ότι αυτή η αξία μπορεί να είναι και δεκαπλάσια από εκείνη την οποία φέρνει το μέσο κοινό μας. Η πληρότητα ενός ξενοδοχείου είναι ένας ποσοτικός δείκτης. Το ιδανικό κοινό έχει να κάνει με την ποιότητα των επισκεπτών μας. Όταν φτάσουμε να λέμε ότι είμαστε fully booked με το ιδανικό μας κοινό, έχουμε πετύχει το απόλυτο.  

Μιλήσαμε λοιπόν για τη σημασία του ιδανικού κοινού, μιλήσαμε επίσης για το πως ανακαλύπτουμε ποιοι είναι, δημιουργώντας «περσόνες», περιγράφοντας δηλαδή έναν ιδανικό πελάτη με λεπτομέρεια έτσι ώστε να γνωρίζουμε που στοχεύουμε συγκεκριμένα με τις προωθητικές μας ενέργειες. Οι προωθητικές ενέργειες έχουν κόστος και η σωστή στόχευση τις κάνει πιο αποτελεσματικές, επιστρέφοντάς μας μεγαλύτερη αξία. 

Ας δούμε λοιπόν, σε γενικές γραμμές, πως μπορούμε να προσελκύσουμε το ιδανικό μας κοινό, αφού γνωρίζουμε πλέον τη σημασία του για την τουριστική μας επιχείρηση και αφού έχουμε μια καλή ιδέα σχετικά με το ποιοι είναι: 

1.      Κατ’ αρχάς πρέπει να γνωρίζουμε τι θέλουμε να πετύχουμε σε κάθε δεδομένη στιγμή. Είτε αυτό είναι early ή direct bookings, ή να έχουμε πληρότητα στο τέλος της περιόδου, αν δεν είναι ξεκάθαρο αυτό που θέλουμε να πετύχουμε, δεν είναι εύκολο να το επικοινωνήσουμε και να το ζητήσουμε από το κοινό μας.  

2.      Εφόσον έχουμε μια «περσόνα», μπορούμε να μπούμε στη λογική της και να δούμε πως μπορεί να φτάσει να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο μας. Είναι σημαντικό να μάθουμε καλά αυτή τη πορεία και θα τη δούμε σε επόμενα άρθρα.

3.      Προσαρμόζουμε το περιεχόμενό μας για να βελτιώσουμε τη θέση μας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης του συγκεκριμένου κοινού. Εφόσον τους γνωρίζουμε, εφόσον έχουμε αναλύσει τη πορεία τους, την οποία αναφέραμε πιο πάνω, μπορούμε και να γνωρίζουμε περίπου τι ψάχνουν και πότε.

4.      Η ψηφιακή παρουσία μας θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο ελκυστική.  Έχουμε το πλεονέκτημα να γνωρίζουμε τους πελάτες που στοχεύουμε. Αν, για παράδειγμα, θέλουμε να προσελκύσουμε οικογένειες με παιδιά σχολικής ηλικίας, τονίζουμε τα οικογενειακά χαρακτηριστικά στο site μας, στα social media και στο περιεχόμενο το οποίο παράγουμε.

5.      «Εξειδικευόμαστε» στο ιδανικό κοινό μας: Μπορούμε να τους γνωρίσουμε καλύτερα χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία, όπως online ερωτηματολόγια, τα google analytics, Facebook insights,  προσπαθούμε να μάθουμε περισσότερα για τα ενδιαφέροντά τους μέσα από σχετικές online κοινότητες, βελτιώνοντας διαρκώς τις «περσόνες» τις οποίες έχουμε δημιουργήσει.

6.      Εφόσον γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες των δημογραφικών στοιχείων του ιδανικού μας κοινού, μπορούμε να τους στοχεύσουμε πολύ αποτελεσματικά με επί πληρωμή προωθητικές ενέργειες σε social media, και σε μηχανές αναζήτησης . Για πολλούς επαγγελματίες του ψηφιακού marketing το σημείο αυτό θα ήταν στη θέση 1 αυτής της λίστας, όμως τα προηγούμενα πέντε σημεία είναι πολύ σημαντικά για να γίνει η πληρωμένη ενέργεια ακόμα πιο αποτελεσματική.

7.      Μια σχετικά δύσκολη αλλά πολύ αποτελεσματική ενέργεια είναι να συμμετέχουμε στα ενδιαφέροντά τους τα οποία μας αφορούν άμεσα: εφόσον τα γνωρίζουμε, συμμετέχουμε ενεργά σε σχετικές online κοινότητες και συζητήσεις, γιατί όχι και να δημιουργήσουμε ένα σχετικό τοπικό Facebook Group. Αν, για παράδειγμα, η περιοχή μας προσφέρεται για δραστηριότητες  όπως θαλάσσια σπορ και έχουμε εντοπίσει αυτά τα ενδιαφέροντα στο ιδανικό κοινό μας, συμμετέχοντας στις συγκεκριμένες κοινότητες με τον σωστό τρόπο και με συνέπεια, μας δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στην προσέλκυση αυτού του κοινού. 

Το ιδανικό κοινό μας ψάχνει κι αυτό για την ιδανική του εμπειρία σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον για την προσοχή του. Οι επαγγελματίες οι οποίοι θα εργαστούν με συνέπεια να γνωρίσουν και να επικοινωνήσουν με το ιδανικό κοινό τους, χτίζουν ένα πολύ σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το οποίο λειτουργεί αθροιστικά υπέρ τους.  

Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency

 

  1. 21/11 15:46

    Συνεδριακός τουρισμός | Μεγάλη αύξηση των Ελλήνων εκθετών σε γερμανικές διοργανώσεις

  2. 21/11 15:23

    Τουρισμός: Οριακή αύξηση εσόδων τον Σεπτέμβριο- Μείωση από μεγάλες αγορές

  3. 21/11 15:05

    Ξενοδοχείο στη Σκιάθο για τους λάτρεις του Mamma Mia!

  4. 21/11 14:53

    Είναι κακό στην άμμο να χτίζεις παλάτια

  5. 21/11 14:33

    Αθλητικός τουρισμός | Ride the Capital στη Λευκωσία

  6. 21/11 14:06

    Τουρισμός | Ποιές εμπειρίες διακοπών προτιμούν οι ταξιδιώτες από τη Ασία-Ειρηνικό

  7. 21/11 13:28

    Παγκόσμιος τουρισμός: Αυξάνονται τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια, πέφτουν οι δαπάνες

  8. 21/11 13:07

    Αστικές παρεμβάσεις στις γειτονιές της Αθήνας

  9. 21/11 13:03

    Ryanair: Νέα σύνδεση Θεσσαλονίκη - Τελ Αβίβ το 2019

  10. 21/11 12:37

    Προώθηση του εσωτερικού τουρισμού Κ. Μακεδονίας στους επαγγελματίες της Κρήτης

  11. 21/11 12:33

    Πάρος: Incentive tours και φοιτητικός τουρισμός για επιμήκυνση

  12. 21/11 12:05

    Τα αρχαία Θέατρα της Ηπείρου και το ΔΙΑΖΩΜΑ στο πρόγραμμα της FedHATTA

  13. 21/11 11:19

    TUI | Νέο ξενοδοχείο Sensimar στην Ελλάδα το 2019 και κρουαζιέρα στο Αιγαίο

  14. 21/11 11:05

    Φυτεμένα δώματα με την εξειδίκευση και την τεχνογνωσία της egreen ZinCo

  15. 21/11 11:02

    Η HiT S.A. σας κάνει να αισθανθείτε πιο ασφαλείς στη φετινή Xenia

  16. 21/11 10:57

    Olympic Air – 150.000 θέσεις εσωτερικού από 19€

  17. 21/11 10:41

    Ποιοί είναι οι φτηνότεροι Black Friday προορισμοί για τους Έλληνες

  18. 21/11 10:37

    Νέες τουριστικές διαδρομές στα Βαλκάνια

  19. 21/11 10:35

    Διαγωνισμός για την προβολή του Ψηλορείτη

  20. 21/11 10:33

    Ποια εταιρεία μίσθωσε το ιστορικό καφενείο του Εθνικού Κήπου

  21. 21/11 10:28

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία στη Ρόδο, Χαλκιδική και Ιεράπετρα

  22. 21/11 10:23

    Επενδυτική ωρίμανση για τη μαρίνα Βλυχού Λευκάδας

  23. 21/11 10:19

    Προβολή της Ελλάδας στην Εσθονία

  24. 20/11 18:30

    5 αστέρων & 2 ταχυτήτων ο ελληνικός τουρισμός – Πώς τα ξενοδοχεία θα παραμείνουν ανταγωνιστικά

  25. 20/11 15:16

    Οινοτουρισμός | Έλληνες και ξένοι επισκέπτες ανακαλύπτουν το κρητικό κρασί

  26. 20/11 13:32

    Αυξάνεται ο τουρισμός στη Μεσσηνία χάρη στο αεροδρόμιο Καλαμάτας

  27. 20/11 13:16

    Ο τουρισμός και τα προϊόντα της Λέσβου στην 34η Philoxenia

  28. 20/11 12:58

    Κύμα τουριστικών επενδύσεων σε όλη την Ελλάδα

  29. 20/11 12:09

    Πώς προωθείται ο τουρισμός όλο το χρόνο στη Μαγιόρκα

  30. 20/11 11:44

    Χαμηλές αυξήσεις συνιστούν οι Γερμανοί t.o's στους Έλληνες ξενοδόχους

  31. 20/11 11:31

    Νέα διεθνής διάκριση για την Chnaris H.M.D.C

  32. 20/11 11:17

    Θα έχει ο ελληνικός τουρισμός την τύχη του Ίκαρου;

  33. 20/11 10:45

    Εξειδικευμένα συστήματα γυαλιού για ξενοδοχεία

  34. 20/11 10:34

    Ξενοδοχεία: Αναβαθμίζοντας την εμπειρία του ύπνου

  35. 20/11 10:23

    Οι νεο-μετανάστες νέα δύναμη για τον ελληνικό τουρισμό

  36. 20/11 10:21

    Ανάπτυξη τουριστικής συνείδησης στην Αλεξανδρούπολη

  37. 20/11 10:17

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία της Ρόδου

  38. 20/11 10:12

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Loutraki Thermal Spa

  39. 20/11 10:10

    Συμμετοχή του ΕΟΤ σε εκδήλωση του Mouzenidis στην Πολωνία

  40. 19/11 20:27

    Η Airbnb «φεύγει» από τους κατεχόμενους εβραϊκούς εποικισμούς στη Δυτική Όχθη

  41. 19/11 16:50

    Τα ξενοδοχεία Marriott Ελλάδας & Κύπρου διοργανώνουν το Run for Youth για φιλανθρωπικό σκοπό

  42. 19/11 16:25

    Πόσο μειώνονται τα δημοτικά τέλη για τις επιχειρήσεις στην Αθήνα το 2019

  43. 19/11 16:09

    Στις 7-9 Δεκεμβρίου η 5η Athens International Tourism Expo - Το πρόγραμμα εκδηλώσεων

  44. 19/11 16:05

    H Ρόδος στην 4η Grecka Panorama – Greek Food Show 2018

  45. 19/11 16:05

    Τα 8 συχνότερα λάθη που κάνουν τα ξενοδοχεία στο digital marketing

  46. 19/11 15:34

    Πηγή έμπνευσης για διακοπές η Τήνος στη Philoxenia

  47. 19/11 14:59

    Δρομείς από όλο τον κόσμο στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

  48. 19/11 13:57

    Τουρισμός | Όλοι οι δρόμοι... δεν οδηγούν στη Ρώμη

  49. 19/11 13:38

    8 ημέρες προσφορών στη Ryanair

  50. 19/11 13:31

    Τα ελληνικά ξενοδοχεία στην αφρόκρεμα των World Luxury Hotel Awards 2018 - Ποιά διακρίθηκαν

  51. 19/11 13:27

    «Παγίδες» χρεώσεων σε διεθνείς κλήσεις κινητών

  52. 19/11 13:05

    Πώς η επιχειρηματική ευφυΐα μπορεί να απογειώσει τις επιδόσεις ενός ξενοδοχείου

  53. 19/11 12:19

    Τουρισμός | Πώς οι πολιτιστικές διαδρομές δημιουργούν ζήτηση για τους προορισμούς

  54. 19/11 11:53

    Οι Λειψοί στις εκθέσεις WTM και Philoxenia

  55. 19/11 11:41

    H Ίος σε πανευρωπαϊκή συνάντηση Δικτύου Πόλεων στο Στρασβούργο

  56. 19/11 11:33

    Τουρισμός | Πόσο επηρεάζει η ασφάλεια τους Millennials στην επιλογή προορισμού

  57. 19/11 11:07

    Διεθνής διαγωνισμός για την τουριστική ταυτότητα του Ηρακλείου

  58. 19/11 10:36

    Τουρισμός | Το «Welcome Chinese» έρχεται στην Κρήτη – Οι παροχές και οι δυνατότητες

  59. 19/11 10:26

    Ανάδειξη του «Ξενοδοχείο Κρέτα» στο Ηράκλειο

  60. 19/11 10:24

    Απαγόρευση ανεξέλεγκτων περιηγητικών πτήσεων ελικοπτέρων στη Σαντορίνη

  61. 19/11 10:22

    Επιχορηγήσεις για νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σύρο

  62. 19/11 10:20

    Προβολή του Ν.Αιγαίου στην Ιορδανία

  63. 19/11 10:15

    Συμμετοχή του ΕΟΤ σε εκδήλωση του Rewe Austria

  64. 18/11 12:18

    Πρώτο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ στην Κίμωλο

  65. 18/11 12:07

    Μονοπάτια Πολιτισμού στη Μύκη Ξάνθης

  66. 18/11 12:05

    Η Αθήνα γίνεται «έξυπνη πόλη»

  67. 17/11 15:29

    O Ναός του Ηφαίστου - Εντυπωσιακή τρισδιάστατη αναπαράσταση

  68. 17/11 13:51

    ART Θεσσαλονίκης: Η τέχνη απογειώνει και τον τουρισμό

  69. 17/11 13:49

    Δράσεις τουριστικής προβολής από το Δήμο Σερρών

  70. 17/11 13:42

    Πολιτιστικό Κέντρο το παλαιό στρατιωτικό εργοστάσιο Νέας Χαλκηδόνας

  71. 16/11 15:16

    Στον αέρα από σήμερα η Xenia NEWS...

  72. 16/11 14:29

    Η Τήνος ως η «Μούσα του Αιγαίου» στην WTM 2018

  73. 16/11 14:26

    Δράσεις τουριστικής προβολής από την Περιφέρεια Αττικής

  74. 16/11 14:09

    Θεματικός τουρισμός | Προοπτικές για την αξιοποίηση των Ι.Π. Καλλιθέας Ρόδου

  75. 16/11 13:48

    Τουρισμός | 1,65 δισ. δολάρια ο τζίρος των επαγγεματικών ταξιδίων το 2023

  76. 16/11 13:13

    24ωρη απεργία στα λιμάνια της χώρας στις 28 Νοεμβρίου

  77. 16/11 12:30

    Αυθεντικός Φειδιππίδειος Δρόμος Αθήνα - Σπάρτη - Αθήνα

  78. 16/11 12:25

    "Εβδομάδα της Ελλάδας" στη ρωσική Νίζνι Νόβγκοροντ τον Φεβρουάριο

  79. 16/11 12:09

    Ο Ελληνικός τουρισμός την περίοδο 2012-2017 - Η εκρηκτική άνοδος και η ακτινογραφία των αγορών

  80. 16/11 11:50

    Η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στη Στοκχόλμη

  81. 16/11 11:41

    Ανακοινώθηκαν τα μόρια εισαγωγής στη Σχολή Ξεναγών Αθήνας

  82. 16/11 11:38

    Κοινή διακήρυξη Αθήνας και 40 πόλεων για την αντιμετώπιση της Airbnb

  83. 16/11 11:34

    Υποστηρικτής του Art Walk ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  84. 16/11 11:24

    Τουρισμός | Πώς επιλέγουν διακοπές οι ταξιδιώτες Gen Z

  85. 16/11 09:40

    Προβολή της Ελλάδας στη Ρουμανία

  86. 16/11 09:38

    Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Σκιάθου το 2019

  87. 16/11 09:33

    Επιχορηγήσεις για νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρέθυμνο

  88. 16/11 09:31

    Έρχονται στην Ελλάδα τα πολυτελή κάμπινγκ

  89. 16/11 09:28

    Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες στο Στρασβούργο

  90. 16/11 09:21

    Τουριστικά Γραφεία Δ.Κρήτης: Θετικά κλείνει η χρονιά για τα Χανιά- ζητούμενο η βιωσιμότητα του προορισμού

  91. 16/11 08:58

    FVW workshop: Η Κρήτη είναι τουρισμός + πολιτισμός + προϊόντα - Τι συζητήθηκε στο workshop

  92. 15/11 16:57

    Κορυφαία διάκριση της TUI στον Κωστάκη Λοΐζου του Ομίλου Λούης

  93. 15/11 16:57

    Πανευρωπαϊκή συνάντηση Ξεναγών στην Κρήτη

  94. 15/11 16:48

    Σχέδιο για έξυπνα νησιά στο Αιγαίο

  95. 15/11 16:45

    Περιβαλλοντικό πρόγραμμα από το Santo Maris Oia και την Άγονη Γραμμή Γόνιμη

  96. 15/11 16:00

    Η συμφωνία για το Brexit - Τι προβλέπει για τους ελέγχους στα ταξίδια

  97. 15/11 15:17

    Η Ισπανία υποδέχεται το πρώτο ξενοδοχείο της Ikos Resorts- Επένδυση 150 εκατ. ευρώ

  98. 15/11 15:04

    Έρχεται το ηλεκτρονικό μητρώο τουριστικών πλοίων και μικρών σκαφών

  99. 15/11 14:39

    Υπουργείο Τουρισμού | 4 προσλήψεις στο ΙΕΚ Ρόδου

  100. 15/11 14:28

    FedHATTA: Συνάντηση εργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ για τον τουρισμό