Αναλύοντας τα Facebook στατιστικά της τουριστικής μας επιχείρησης

Α Decrease font Enlarge font
Αναλύοντας τα Facebook στατιστικά της τουριστικής μας επιχείρησης

Στο άρθρο μας με τίτλο “Πώς Μετριέται η Επιτυχία στo Ψηφιακό Marketing Ξενοδοχείων;” ξεκινήσαμε κάνοντας αναφορά στο γεγονός ότι αρκετές φορές κοιτάμε τους λάθους δείκτες προκειμένου να αξιολογήσουμε την επίδοση μας, στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούμε. Στο παρόν άρθρο, θα εστιάσουμε στην ανάγνωση και ανάλυση των στατιστικών του Facebook που πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη, για να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με την αξιολόγηση των ενεργειών μας σε επίπεδο οργανικών ενεργειών.

Ένας γενικός κανόνας είναι ότι: 

“Δεν στοχεύουμε στην ποσότητα, άλλα στην ποιότητα” 

Αριθμός likes ή fans που ακολουθούν τη Facebook σελίδα μας

Αρκετούς μας απασχολεί ο αριθμός των page likes της σελίδα μας, πιστεύουμε ότι όσα περισσότερα τόσο το καλύτερο. Αυτό το στατιστικό στοιχείο δεν πρέπει να αναλύεται μεμονωμένα. Για παράδειγμα, μπορεί να διαθέτουμε ένα τεράστιο αριθμό από fans ή followers άλλα ένα πάρα πολύ μικρό ποσοστό να έρχεται σε επαφή με το περιεχόμενο της σελίδας μας. Συνεπώς, η ανάλυση ειδικά του συγκεκριμένου στατιστικού στοιχείου πρέπει να γίνεται με παραμέτρους. 

Μεγάλη σημασία έχουν τα παρακάτω στατιστικά. 

1. Engagement ή αλλιώς διάδραση. Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει κάποια από τις παρακάτω ενέργειες:

  • Reaction (like, love, wow, κ.α.) σε κάποια ανάρτηση μας
  • Σχόλιο σε κάποια ανάρτηση μας
  • Share κάποιας ανάρτησης μας.
  • Click σε κάποιο link που έχει η ανάρτηση μας.
  • Click στην ανάρτηση μας.

Γιατί είναι σημαντικό να αναλύουμε το engagement των Facebook χρηστών μας;

Οι παραπάνω ενέργειες μας δίνουν μια ξεκάθαρη εικόνα του κατά πόσο σχετικό και πόσο ενδιαφέρει το κοινό μας η τουριστική μας επιχείρηση. 

2. Reach. Ένας από τους κύριους στόχους του digital marketing είναι να μεγιστοποιήσουμε τον αριθμό των χρηστών που θα έρθει σε επαφή με την επιχείρηση μας. Άρα, είναι πάρα πολύ σημαντικό το μήνυμα που μεταδίδουμε μέσα από τα posts μας να φθάνει σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα. Μετρώντας το reach γνωρίζουμε πόσα μοναδικά άτομα έχουν δει το post. 

3. Impressions (εμφανίσεις). Σε αντίθεση με το reach, στα impressions μετράμε πόσες φορές έχει εμφανιστεί το post μας συνολικά. Δηλαδή ένας χρήστης μπορεί να έχει δει παραπάνω από μία φορά το post. 

Τι πρέπει να αποφεύγουμε;

Εάν και είναι μεγάλος πειρασμός να διαθέτουμε ένα τεράστιο αριθμό από followers, αποφεύγουμε να αγοράσουμε followers. Ο λόγος είναι ότι ουσιαστικά αγοράζοντας followers ή αλλιώς fake followers προσθέτουμε στη βάση των fans μας ένα κοινό το οποίο είναι εντελώς άσχετο με την τουριστική μας επιχείρηση και το οποίο αλλοιώνει όποια στατιστικά συμπεράσματα μπορούμε να εξάγουμε. Επίσης, μεταδίδουμε μια άσχημη εικόνα για την σελίδα μας γιατί πολύ πιθανά οι fake followers να μην έχουν κανένα engagement με το περιεχόμενο της σελίδας μας. 

Στο ερώτημα εάν θέλουμε πολλούς ή λίγους fans στη Facebook σελίδα μας, η απάντηση ότι προτιμάμε οι fans μας να ανήκουν στο ιδανικό κοινό μας και να αντιστοιχούν στο προφίλ της επιχείρησης μας. Αυτό που πραγματικά επιδιώκουμε είνα οι Facebook fans μας να αλληλεπιδρούν με τις αναρτήσεις μας επειδή πραγματικά τους ενδιαφέρει το περιεχόμενο μας.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

  1. 21/10 13:19

    ΑΑΔΕ: Οι κρίσιμες ημερομηνίες για όσους νοικιάζουν ακίνητα σε τουρίστες

  2. 21/10 12:35

    Εβδομάδα τουριστικής ενημέρωσης στους Παξούς

  3. 21/10 12:20

    O Εθνικός Κήπος στις τέσσερις εποχές του χρόνου

  4. 21/10 12:15

    Βραβεία στο Υπουργείο Τουρισμού από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αδερφοτήτων Γαστρονομίας & Οινολογίας

  5. 21/10 12:13

    Η Κως στις τουριστικές εκθέσεις της Τουρκίας

  6. 21/10 12:11

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Βόλο, Ίο και Μονεμβασιά

  7. 21/10 12:07

    Ρωσική γαστρονομική εβδομάδα στην Ελλάδα

  8. 21/10 12:02

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο του ομίλου Κόκκαλη στο κέντρο της Αθήνας

  9. 20/10 11:09

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιμετρικά της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου

  10. 20/10 11:07

    Διεθνές συνέδριο ΥΠΕΡΙΑ στην Αμοργό

  11. 19/10 15:14

    Στην Xenia ξανά το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας από το ΞΕΕ

  12. 19/10 14:27

    Ryanair: Συμφωνία με την πορτογαλικη ένωση πιλότων

  13. 19/10 14:21

    Booking.com: Οι 8 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2019

  14. 19/10 14:21

    Ε.Κουντουρά: Η Ελλάδα, η πιο ελκυστική ευκαιρία για επενδύσεις στη Μεσόγειο

  15. 19/10 13:22

    Ανακοινώθηκαν τα ξενοδοχειακά workshops του 100% Hotel Show 2018

  16. 19/10 12:44

    Περισσότερα ταξίδια στην Ευρώπη από μακρινές αγορές το φθινόπωρο- Η Βραζιλία "ψηφίζει" Ελλάδα

  17. 19/10 12:15

    Marketing Greece: Εκπαιδευτική ημερίδα στη Ρόδο για το ψηφιακό μάρκετινγκ στον τουρισμό

  18. 19/10 11:25

    Peace and Sport Regional Forum στη Ρόδο

  19. 19/10 11:23

    Ιταλικό ενδιαφέρον για τη θαλασσινή Θεσσαλονίκη και την K. Μακεδονία

  20. 19/10 11:06

    Εθνική Τράπεζα: Διαγωνισμός για την πώληση του Grand Hotel στη Ρόδο

  21. 19/10 11:03

    ΠΟΤ: Πρώτος διαγωνισμός για καινοτομίες στον γαστρονομικό τουρισμό

  22. 19/10 10:51

    Σημαντικές συμμετοχές στην 4η έκθεση της Ελλάδας στην Πολωνία

  23. 19/10 10:47

    Πολυώροφο κτίριο στο κέντρο της Αθήνας γίνεται κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης

  24. 19/10 10:45

    Το FVW Workshop στην Κρήτη

  25. 19/10 10:40

    NEW JOB: Θέση εργασίας στην City Contact

  26. 19/10 10:39

    ΟΑΕΔ: Προγράμματα κατάρτισης για τεχνίτες μαγειρικής τέχνης

  27. 19/10 10:34

    Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνει τις εξαγωγές της Ισπανίας

  28. 19/10 10:28

    Επιχορήγηση ξενοδοχειακών επενδύσεων σε Κω και Σαντορίνη

  29. 18/10 17:54

    Η Grace Hotels συγχωνεύεται με την Auberge Resorts Collection- νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  30. 18/10 17:48

    40 εκατ. ευρώ βάζει η Τράπεζα Πειραιώς στο fund της Thomas Cook

  31. 18/10 17:46

    Το Thessbrunch επιστρέφει ανανεωμένο με μια σειρά νέων events

  32. 18/10 17:40

    Aegean και Olympic Air: Ειδικοί ναύλοι για τους επιβάτες της Cobalt Air

  33. 18/10 15:56

    Προώθηση του ναυτικού και βιώσιμου Τουρισμού στην Ηλεία

  34. 18/10 14:43

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες Κύπρου: Συμβουλές προς τους επιβάτες της Cobalt

  35. 18/10 14:14

    Wizz Air UK: Χαμηλοί ναύλοι για τους επιβάτες της Cobalt

  36. 18/10 13:50

    Τα οικογενειακά ταξίδια θα αυξηθούν 25% μέχρι το 2022

  37. 18/10 13:38

    Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Από το όραμα στην πραγματικότητα

  38. 18/10 12:48

    Οι δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής το φθινόπωρο

  39. 18/10 12:46

    Συνέδριο για το θαλάσσιο τουρισμό στην Καλαμάτα

  40. 18/10 12:36

    Νέες συνδέσεις των Ιονίων με Βρετανία και Γερμανία το 2019

  41. 18/10 12:23

    Αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης προβάλλουν την Πάρο

  42. 18/10 12:15

    Δωρεάν εισιτήρια σε 18χρονους για την ανακάλυψη της Ευρώπης

  43. 18/10 12:10

    Εντυπωσιάσθηκαν από τη Ρόδο Γάλλοι δημοσιογράφοι

  44. 18/10 11:55

    Συμφωνία Radisson - Ctrip για περισσότερους Κινέζους τουρίστες και στην Ευρώπη

  45. 18/10 11:46

    Press trip του ΕΟΤ στη Ρόδο για Ούγγρους δημοσιογράφους

  46. 18/10 11:36

    Τα τουριστικά γραφεία Κρήτης βράβευσαν τους καλύτερους πρεσβευτές του τουρισμού

  47. 18/10 11:35

    Πώς το Brexit επηρεάζει τα αεροπορικά ταξίδια

  48. 18/10 11:21

    Ryanair: Νέα σύνδεση Κεφαλονιά - Βερολίνο το 2019

  49. 18/10 11:13

    Κατέρρευσε ο κυπριακός αερομεταφορέας Cobalt

  50. 18/10 11:01

    ΕΟΤ: Το βίντεο Greece 365-Day Destination διεκδικεί το διεθνές βραβείο κοινού CIFFT 2018

  51. 18/10 10:36

    Ποδηλατικό φεστιβάλ στην Αστυπάλαια

  52. 18/10 10:31

    Δήμος Αντιπάρου: Εξαίρεση παραλιών από την απλή χρήση

  53. 18/10 10:27

    Η μαρίνα της Κω στο Παγκόσμιο Συνέδριο Μαρινών ICOMIA

  54. 18/10 10:25

    Στην Κρήτη το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ξεναγών

  55. 18/10 10:23

    ΕΟΤ: Oικονομική συμμετοχή στο 5ο Πολωνο-ελληνικό πολιτιστικό Φεστιβάλ

  56. 18/10 10:22

    Έργα 55 εκατ. μέσω ΕΣΠΑ για επενδύσεις στη Σαντορίνη

  57. 17/10 22:53

    Τελικά ποια είναι η «νέα εποχή» του τουρισμού;

  58. 17/10 18:00

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Από την προβολή στη διαχείριση των προορισμών και από την αναλογική εποχή στο ψηφιακό μέλλον

  59. 17/10 16:25

    Emirates: «Open Day» στην Αθήνα για θέσεις στο Πλήρωμα Θαλάμου

  60. 17/10 16:19

    7 σημεία με τα οποία μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάταξη της ιστοσελίδας μας εναρμονιζόμενοι με το EAT update της Google

  61. 17/10 15:57

    ΥΠΠΟΑ: Ναι σε πολιτιστικές εκδηλώσεις σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

  62. 17/10 15:44

    Δύο νέα ξενοδοχεία της Wyndham σε Κρήτη και Κύπρο- Θα συνεχίσει ανοδικά η Αθήνα

  63. 17/10 15:18

    Fam trip στην Αθήνα για MICE Πολωνούς τουριστικούς πράκτορες

  64. 17/10 14:53

    Thomas Cook: Προσλήψεις προσωπικού σε προορισμούς- Θέσεις και στην Κρήτη

  65. 17/10 14:39

    Σταθερά ανοδική πορεία της Ιταλικής αγοράς στην Χαλκιδική

  66. 17/10 14:32

    Κυπριακός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων και τον Σεπτέμβριο

  67. 17/10 14:15

    "Απαίσια" μεταχείριση της Ryanair καταγγέλει πλήρωμα πτήσης που διανυκτέρευσε στο πάτωμα

  68. 17/10 13:57

    WTM: Masterclass για τον γκέι τουρισμό- 211 δισ.δολ. ο παγκόσμιος τζίρος

  69. 17/10 13:25

    TUI: Νέες συνδέσεις με Λάρνακα από τη Γερμανία το 2019

  70. 17/10 12:54

    Expedia: Λιγότερες ημέρες άδειας αξιοποιούν για διακοπές οι εργαζόμενοι το 2018

  71. 17/10 12:40

    Αύξηση των επιβατών στις πτήσεις από την Ιταλία για Σκιάθο

  72. 17/10 12:27

    Κρουαζιέρα: Οι επιβάτες αναζητούν υπηρεσίες πολυτελείας

  73. 17/10 12:17

    British Airways: Νέες πτήσεις προς Πρέβεζα και Κω το 2019

  74. 17/10 12:06

    Ευρωβαρόμετρο: Θετική η γνώμη των Ελλήνων για τη συμμετοχή της χώρας στην ΕΕ

  75. 17/10 11:39

    ΠΟΤ: Οι έξυπνοι προορισμοί το κλειδί για επιτυχημένο τουρισμό πόλεων

  76. 17/10 11:23

    Ιαπωνία: Έρευνα για τις επιπτώσεις από τον υπερ-τουρισμό

  77. 17/10 11:07

    Έτοιμη η πολιτιστική διαδρομή στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  78. 17/10 10:19

    Ισπανική αεροπορική εταιρεία εξαφάνισε τους σταυρούς από τα εκκλησάκια της Σαντορίνης!

  79. 17/10 10:15

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Θήβα και Ιθάκη

  80. 17/10 10:07

    Σε 4 κεντρικά κτίρια η 6η Μπιενάλε της Αθήνας

  81. 17/10 10:05

    ΕΟΤ: Δαπάνες προβολής σε συνέδριο στην Αθήνα και σε workshop στην Ολλανδία

  82. 17/10 09:59

    Το κάστρο Χλεμούτσι στο πρόγραμμα προσβάσιμων ιστορικών κτιρίων

  83. 16/10 16:52

    Παράνομη ναύλωση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής στο Λεωνίδιο

  84. 16/10 16:40

    Η Ελλάδα πρώτη στις online αναζητήσεις των Ολλανδών τουριστών

  85. 16/10 15:58

    Ι.Ρέτσος: Η Ελλάδα χρειάζεται άμεσα ψηφιακή στρατηγική

  86. 16/10 15:28

    Οι ψηφιακά ασφαλείς πετυχαίνουν υψηλότερα έσοδα

  87. 16/10 14:45

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Το Άμστερνταμ δεν θέλει μεθυσμένους τουρίστες

  88. 16/10 13:49

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Πώς η Κοπεγχάγη αναπτύσσει τον τουρισμό της

  89. 16/10 13:11

    Η Ε.Κουντουρά στο συνέδριο του ΣΕΤΕ: Πώς προωθείται η ψηφιακή μετάβαση του ελληνικού τουρισμού

  90. 16/10 12:45

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού

  91. 16/10 11:12

    Οι Κυκλάδες πρώτη επιλογή για ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Ελλάδα

  92. 16/10 11:06

    Χρυσό διεθνές βραβείο Travelife για το Mitsis Blue Domes Resort & Spa

  93. 16/10 10:35

    DRV: Εξαιρετική χρονιά για τους Γερμανούς πράκτορες το 2018, +20% η Ελλάδα

  94. 16/10 10:08

    Περιφέρεια Κρήτης: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την ανατύπωση εντύπων και χάρτη

  95. 16/10 10:06

    Διαγωνισμός για τη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού

  96. 16/10 10:04

    Διαμαρτυρίες για τα νέα διόδια επί της Εγνατίας Οδού Σερρών –Θεσσαλονίκης

  97. 16/10 10:02

    Παρεμβάσεις στην Ακρόπολη και σε άλλα αρχαιολογικά μνημεία

  98. 16/10 09:59

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής σε ΗΠΑ και Ρωσία

  99. 15/10 17:55

    Εσείς παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας σας;

  100. 15/10 17:55

    Εσείς παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας σας;