Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

Ακούω συχνά τον όρο «παραδοσιακό marketing» να χρησιμοποιείται ως αντίποδας του «digital marketing» με το πρώτο να συνοδεύεται από απαξιωτικό μορφασμό και το τελευταίο να παρουσιάζεται με δέος σαν να είναι κάτι μεταφυσικό. Τον έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ τον όρο, για να καταλαβαινόμαστε, αφού οι επαγγελματίες του τουρισμού έχουν εκπαιδευτεί από όλους εμάς τους “γκουρού” σχετικά με αυτό τον διαχωρισμό στη προσπάθειά μας, παλαιότερα, να πείσουμε για τα προφανή, την αναγκαιότητα του ψηφιακού marketing.

Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το marketing είναι ένα. Είναι μια επιστήμη η οποία εξελίσσεται, και στη συγκεκριμένη περίπτωση το έχει κάνει εντάσσοντας και το ψηφιακό marketing. 

Πρακτικά, το συνολικό marketing μιας τουριστικής επιχείρησης εκφράζεται με το marketing plan, το οποίο  θα πρέπει να περιέχει και τα στοιχεία του digital marketing plan και έχει ως σκοπό να χτίσει το brand μας, την προσέλκυση νέων επισκεπτών, και τη διατήρηση της πιστότητας.  

Ο υπεύθυνος για το Μarketing θα πρέπει να αποτυπώσει γραπτά τη στρατηγική της τουριστικής επιχείρησης σε ετήσια βάση. Είναι κατανοητό ότι σε πολλές τουριστικές επιχειρήσεις δεν υπάρχει κάποιος που να ασχολείται αποκλειστικά με το Marketing, αλλά κάποιος θα πρέπει να αναλάβει αυτόν τον ρόλο. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει γραπτό Marketing Plan για να ξέρουμε που βαδίζουμε και όταν κάνουμε αλλαγές να βλέπουμε τι άλλο πιθανώς να επηρεάζουν.  

Τα βασικά στοιχεία ενός Marketing Plan περιλαμβάνουν: 

Έρευνα Αγοράς

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες σχετικά με την αγορά μας, το κοινό μας και τον ανταγωνισμό με σκοπό να μπορούμε να πάρουμε τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις όπως ενδεικτικά:  

  • Να κατανοήσουμε τα χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις του κοινού μας.
  • Να εντοπίσουμε ευκαιρίες για ποσοτικές και ποιοτικές αυξήσεις των πωλήσεών μας.
  • Να εντοπίσουμε προβλήματα στην αγορά και την οικονομία.
  • Να παρακολουθούμε καλύτερα τον ανταγωνισμό μας.

Αν είμαστε ήδη οργανωμένοι, τα καλύτερα στοιχεία είναι τα δικά μας ιστορικά στοιχεία για να ξεκινήσουμε να κάνουμε μια έρευνα αγοράς. Υπάρχουν πολλά ψηφιακά εργαλεία τα οποία μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε για να επεκτείνουμε την έρευνά μας.   

Στοχευμένο Κοινό

Ποιο είναι το κομμάτι της αγοράς που μας ενδιαφέρει; Ποιο είναι το κοινό μας;  Αναφερθήκαμε στο ιδανικό κοινό μας σε προηγούμενο άρθρο το οποίο μας φέρνει τουλάχιστον τη δεκαπλάσια αξία από το μέσο κοινό.  Αυτό το στοιχείο, επηρεάζει τα δεδομένα πολλών δεικτών, όπως για παράδειγμα αυτό της πληρότητας: μπορεί μεν να είμαστε fully booked αλλά να παίρνουμε πίσω ένα κλάσμα της αξίας την οποία θα μπορούσαμε να έχουμε, γιατί δεν έχουμε καταφέρει να προσελκύσουμε το κοινό που θα θέλαμε.

Θα μιλήσουμε περισσότερο για το ιδανικό κοινό μας, πως να το ορίσουμε και πως να το προσελκύσουμε,
 σε επόμενα άρθρα. 

Τοποθέτηση (Strategic Positioning)

Είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών της τουριστικής επιχείρησης τα οποία προσφέρονται για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες και οι προτιμήσεις του ιδανικού κοινού μας. Που μας κατατάσσει το κοινό μας;  Γιατί να προτιμήσει κάποιος εμάς; 

Η σωστή τοποθέτηση, μας βοηθά να πάρουμε μερίδιο της στοχευμένης αγοράς μας. 

Ανάλυση του Ανταγωνισμού

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιοι είναι πραγματικά οι ανταγωνιστές μας αλλά και ποια είναι τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά τα οποία θα συγκρίνουμε. 

Εδώ καλό είναι να ξεκινήσουμε απλά και να κάνουμε μια εμπειρική έρευνα online. Αν έχουμε για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο στην Οία της Σαντορίνης, καλό είναι να κάνουμε κάποιες αναζητήσεις στη Google, τις οποίες θα έκανε το κοινό μας πριν καταλήξει σ εμάς και να δούμε ποιοι άλλοι εμφανίζονται στα αποτελέσματα. Βλέπουμε τι γίνεται στα OTA, στις σελίδες στις οποίες εμφανίζεται και το ξενοδοχείο μας. Κοιτάζουμε τι λέει το Tripadvisor για την περιοχή μας και ποια είναι η κατάταξή μας. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να κάνουμε μια λεπτομερή έρευνα με τα online εργαλεία τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας. 

Αφού ολοκληρώσουμε την έρευνά μας και έχουμε καταλήξει σε κάποιους ανταγωνιστές μπορεί να αρχίσει η ανάλυση και η σύγκριση. Πως μοιάζει το site τους σε σχέση με το δικό μας, πόσες γλώσσες εξυπηρετούν,  πόσους followers έχουν σε κάποια social media και πόσο ασχολούνται μαζί τους, με ποια OTA συνεργάζονται, είναι πάρα πολλοί οι δείκτες τους οποίους πρέπει να κοιτάξουμε, αλλά θα μας δώσουν μια πολύ πιο καθαρή εικόνα από μια εμπειρική ανάλυση η οποία γίνεται στο πόδι. Γνωρίζοντας ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας, μπορούμε να χτίσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. 

Στρατηγική Marketing

Είναι ο δρόμος για να πετύχουμε τους εμπορικούς μας στόχους και απαντά στο ερώτημα «πως μπορώ να βρω και να προσελκύσω το ιδανικό κοινό της τουριστικής μου επιχείρησης;».  

Παίρνει στοιχεία από την ανάλυση αγοράς, και αποφασίζει τις τεχνικές και τα κανάλια τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε στη συνέχεια. 

Προϋπολογισμός

Εδώ καλό είναι να υπάρχει μια πολύ καθαρή εικόνα. Τι δίνουμε στο Marketing κάθε μήνα για να είμαστε αποτελεσματικοί. Χρειάζεται τόλμη και πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη στις μετρήσεις. Τόλμη για να βάλουμε τόσα όσα μας βοηθούν να πετύχουμε τους στόχους μας και εμπιστοσύνη στις μετρήσεις για να μάθουμε από  τα αποτελέσματα.   

Πρέπει να μπορούμε να παρακολουθούμε λεπτομερώς το ROI για να γνωρίζουμε τι μας φέρνει πίσω. Ενισχύουμε δράσεις οι οποίες έχουν θετικό ROI, βελτιώνουμε, η διακόπτουμε δράσεις με αρνητικό ROI. 

Μέτρηση Αποτελεσμάτων

Το ROI το οποίο αναφέραμε αμέσως παραπάνω είναι ένας από τους πολλούς δείκτες τους οποίους θα πρέπει να παρακολουθούμε για να βλέπουμε την πρόοδο της εκτέλεσης του Marketing Plan. 

Εδώ θέλει λίγη προσοχή να έχουμε βρει ποιοι είναι οι δείκτες οι οποίοι είναι σημαντικό να πηγαίνουν καλά.  Επίσης είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το Marketing δεν είναι η πώληση, αλλά φέρνει την πώληση. 

Συνοψίζοντας λοιπόν, τo marketing plan είναι ένα εργαλείο το οποίο μας βοηθά να ευθυγραμμιστούν οι στόχοι μας με τη στρατηγική μας, να αποτυπώνουμε τις ιδέες μας και να μπορούμε να εργαζόμαστε με προγραμματισμό για την υλοποίηση του πλάνου μας.

Το Ψηφιακό
Marketing δεν είναι κάτι ξεχωριστό που έρχεται και “κολλάει” στο πλάνο. Αν χρησιμοποιούμε εξωτερικό συνεργάτη για τα digital, θα πρέπει να έχει καλή γνώση και εμπειρία Marketing και να υπάρχει στενή συνεργασία με την τουριστική επιχείρηση για την κατάστρωση και την υλοποίηση του Marketing Plan. Θα δούμε σε επόμενα άρθρα πολλές επιμέρους λεπτομέρειες σχετικά με το πως τα digital μπορούν να κάνουν τη διαφορά. 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.  

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  2. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  3. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  4. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  5. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  6. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  7. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  8. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  9. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  10. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  11. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  12. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  13. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  14. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  15. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  16. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  17. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  18. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  19. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  20. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  21. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  22. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  23. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  24. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  25. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  26. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  27. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  28. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  29. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  30. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  31. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  32. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  33. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  34. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  35. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  36. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  37. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  38. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  39. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  40. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  41. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  42. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  43. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  44. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  45. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  46. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  47. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  48. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  49. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  50. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  51. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  52. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  53. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  54. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  55. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  56. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  57. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  58. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  59. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  60. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  61. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  62. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  63. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  64. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  65. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  66. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  67. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  68. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  69. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία

  70. 16/04 10:49

    Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες

  71. 16/04 10:41

    Ιράν εναντίον Ισραήλ: Οι επιπτώσεις στην οικονομία

  72. 16/04 10:30

    Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία

  73. 16/04 06:00

    Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό

  74. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  75. 15/04 19:44

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη

  76. 15/04 17:25

    H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση

  77. 15/04 14:59

    Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»

  78. 15/04 14:27

    Γυρίσματα για νέα βρετανική τηλεοπτική σειρά στην Πάρο

  79. 15/04 13:34

    Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto

  80. 15/04 13:03

    Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

  81. 15/04 12:45

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή

  82. 15/04 11:37

    «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»

  83. 15/04 11:21

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο

  84. 15/04 11:13

    TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024

  85. 15/04 10:47

    Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια

  86. 15/04 09:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Λίβερπουλ – Κέρκυρα

  87. 14/04 13:10

    meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο

  88. 14/04 12:57

    Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα

  89. 14/04 12:46

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι νέοι πόλεμοι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χώρες προετοιμάζουν την άμυνά τους

  90. 14/04 12:38

    Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία

  91. 13/04 21:34

    Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν

  92. 13/04 20:55

    Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ

  93. 13/04 14:09

    Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία

  94. 13/04 13:34

    Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  95. 13/04 12:53

    Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση

  96. 13/04 12:39

    Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας

  97. 12/04 21:52

    Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες

  98. 12/04 21:43

    Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα

  99. 12/04 21:37

    Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

  100. 12/04 19:40

    Συνάντηση εργασίας Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα