Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Το digital ή ψηφιακό marketing, όπως αναλύσαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας, αποτελείται από ένα σύνολο διαφορετικών ενεργειών που στοχεύει στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων της επιχείρησης μας. Η online, ή αλλιώς ψηφιακή, παρουσία των τουριστικών επιχειρήσεων, είναι μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους καθότι οι χρήστες θα έρθουν σε επαφή με κάποια από τα σημεία παρουσίας της επιχείρησης. 

Τι στοιχειοθετεί την ολοκληρωμένη online παρουσία μιας τουριστικής επιχείρησης;

1. Ιστοσελίδα (website) της επιχείρησης

Η ιστοσελίδα αποτελεί τον καθρέφτη της επιχείρησης μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη έμφαση σε δύο σημεία που σχετίζονται με αυτή:

- Περιεχόμενο

Κατά τη διάρκεια δημιουργίας του περιεχομένου θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη το ύφος της επιχείρησης μας και το κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Για να μπορέσουμε να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα μας, θα πρέπει να επιλέξουμε το κατάλληλο φωτογραφικό ή video υλικό που θα αναδεικνύει το χαρακτήρα της επιχείρησης μας. Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε είναι να μεταφέρουμε την εμπειρία διαμονής στο κοινό μας μας και να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον του.

Ιδιαίτερη βαρύτητα θα πρέπει να δώσουμε και στα κείμενο που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα μας καθότι πέρα από την ανάγνωση των επισκεπτών μας, χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για την σχετική κατάταξη της ιστοσελίδας στις σελίδες των αποτελεσμάτων τους.

- Σχεδιασμός ιστοσελίδας

Κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας θα πρέπει να προσφέρουμε το φιλικότερο δυνατό τρόπο πλοήγησης προς το χρήστη. Ουσιαστικά οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι δομημένες και ταξινομημένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να έχει έχει εύκολη πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών με την ελάχιστη δυνατή αναζήτηση.

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες περίπου το 80% των αρχικών ταξιδιωτικών αναζητήσεων εκτελούνται μέσω κινητών συσκευών (κινητά και tablets). Για το λόγο αυτό, πρέπει η ιστοσελίδας μας να είναι φιλική ως προς την πρόσβαση από κινητές συσκευές. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του responsive ή του mobile first design. Ως responsive εννοούμε την διαμόρφωση της ιστοσελίδας σύμφωνα με τις διαστάσεις της εκάστοτε οθόνης. Δηλαδή τη μετακίνηση φωτογραφιών και κειμένων με στόχο την βέλτιστη παρουσίαση τους στην οθόνη. Στο mobile first σχεδιασμό, εννοούμε την δημιουργία μιας διαφορετικής ιστοσελίδας ειδικά και μόνο για τις κινητές συσκευές. H Google θεωρεί μεγίστης σημασίας αυτό τον παράγοντα, ο οποίος επηρεάζει πολύ τη σειρά κατάταξης της ιστοσελίδας όσον αφορά τις mobile αναζητήσεις.

2. Ολοκληρωμένη και σωστή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα (social media networks)

Η ραγδαία εξάπλωση και συμμετοχή των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθιστούν, πλέον, επιβεβλημένη την παρουσία μας σ' αυτά. 

  • Θα πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή σε ποια δίκτυα θα συμμετέχουμε ως επιχείρηση. Κύριο κριτήριο επιλογής μας θα πρέπει να είναι το προφίλ του στοχευόμενου κοινού μας και εάν χρησιμοποιούν ή όχι το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα του Snapchat έχει μεγαλύτερη απήχηση σε νεανικά κοινά ενώ το Facebook σε μεγαλύτερης ηλικίας κοινά. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως η επιχείρηση μας δεν απαιτείται να έχει παρουσία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα παρά μόνο σε αυτά τα οποία της ταιριάζουν. Σημαντική παρατήρηση είναι πως το περιεχόμενο με το οποίο τροφοδοτούμε το κάθε δίκτυο θα πρέπει να έχει το κατάλληλο ύφος και τόνο σύμφωνα με το κοινό στο οποίο στοχεύει.
  • Δεν περιορίζουμε την παρουσία σας σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο. Αναφέρουμε αυτό το σημείο διότι συχνά συναντάμε επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι διατηρούν παρουσία σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο (ως επί το πλείστον το Facebook) και θεωρούν ότι κατά αυτό το τρόπο έχουν την πλέον αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία.
  • Η ανανέωση του περιεχόμενου μας θα πρέπει να είναι αδιάλειπτη και με περιοδικότητα καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμα και αν τουριστική μας επιχείρηση είναι σε λειτουργία μόνο συγκεκριμένη σεζόν. Οι επισκέπτες των σελίδων μας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης θέλουν να έρχονται σε επαφή με ανανεωμένο περιεχόμενο οποιαδήποτε στιγμή εισέλθουν στο προφίλ μας. Αυτό δείχνει μια εικόνα ζωντανής και υγιούς επιχείρησης.
  • Δίνουμε μεγάλη έμφαση και προσοχή στο περιεχόμενο. Χρησιμοποιούμε την κατάλληλη  γλώσσα γραφής αποφεύγοντας γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πελάτες μας αξιολογούν από τη συνολική μας παρουσία.
  • Απαντάμε επαγγελματικά σε όλες τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που λαμβάνουμε. 

3. Παρουσία σε Online Travel Agents (ΟΤΑ) και Meta Search

Στόχος μας αποτελεί η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση των διαθέσιμων πλατφορμών. Σε αυτή τη λογική θα επιλέξουμε να συμμετάσχουμε σε ΟΤΑ, όπως π.χ. η booking.com και meta search πλατφόρμες όπως το Tripadvisor και η Trivago.

Ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να συμμετάσχουμε σε τέτοιες πλατφόρμες, που φαινομενικά ίσως να θεωρούμε ανταγωνιστικές εξαιτίας των υψηλών ποσοστών που παρακρατούν, είναι μεγιστοποιούμε την εμφάνιση μας και τις εκμεταλλευόμαστε ως ένα ακόμα κανάλι εμφάνισης της επιχείρησης μας. \

Δεν πρέπει να παραμελούμε να απαντάμε στις αξιολογήσεις των χρηστών καθότι σύμφωνα με έρευνες το 90% των χρηστών διαβάζουν τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών και το 67,7% επηρεάζεται από αυτές.

4. Διάθεση διαφημιστικού budget

Για την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση και υποστήριξη των ψηφιακών ενεργειών μας, καλό είναι να δημιουργήσουμε ένα πλάνο διαφημιστικού εξόδου. Στο σύγχρονο πεδίο ανταγωνισμού είναι ξεκάθαρο πως η επιχείρηση που επενδύει διαφημιστικά στο online περιβάλλον, είναι σίγουρο πως θα επιτύχει τους στόχους της εν αντιθέσει με αυτήν που προτιμά να μην επενδύει σε τέτοιας μορφής ενεργειών. Αξίζει να σημειώσουμε πως το κόστος των online διαφημιστικών ενεργειών είναι από τις οικονομικότερες μορφές διαφήμισης και με το καλύτερο ROI (Return On Investment) δηλαδή επιστροφή αποτελέσματος στην διαφημιστική επένδυση.

5. Αξιοποίηση του Email Marketing

To email marketing αποτελεί έναν από τους πλέον οικονομικούς τρόπους επικοινωνίας, με τους υπάρχοντες ή εν δυνάμει κοινό μας. Σε ότι αφορά τους παλαιότερους πελάτες μας, κρατάμε επαφή ενημερώνοντας τους για ότι νεώτερο συμβαίνει στην επιχείρηση μας και βέβαια προσδίδοντας τους προστιθέμενη αξία μέσω ειδικών προσφορών. Για τους δυνητικούς σας πελάτες, μπορείτε να σχεδιάσετε ειδικές προωθητικές ενέργειες στοχεύοντας να σας δώσουν την email διεύθυνση που θα εκμεταλλευτείτε μελλοντικά. Διαβάστε εδώ ποιά είναι τα οφέλη του email marketing στην digital στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων.

6. Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των ψηφιακών ενεργειών

Το digital marketing σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing πλεονεκτεί καθότι παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης άλλα έγκυρης μέτρησης των αποτελεσμάτων. Οι online διαφημιστικές καμπάνες γίνονται μετρήσιμες μέσα από τα εργαλεία που δίνονται όπως Google Analytics. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα και πόσοι ήταν οι δέκτες της διαφήμισης και ποιό ποσοστό αυτών αντέδρασε και προχώρησε στην επιθυμητή ενέργεια. Τέτοιες μετρήσεις δεν μας παρέχονται με τόσο μεγάλη ακρίβεια σε διαφημιστικές ενέργειες μέσω περιοδικών, τηλεόρασης και ραδιοφώνου.

7. Επαγγελματισμός και εμπειρία 

Η επιλογή του συνεργάτη (είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού) θα πρέπει να γίνεται με αυστηρά κριτήρια. Πριν την έναρξη οποιασδήποτε συνεργασία, ζητάμε το ολοκληρωμένο πλάνο που προτίθεται να υλοποιήσει για την digital εικόνα μας και την προώθηση της επιχείρησης μας. Όπως προείπαμε το Digital Marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, αποτελείται από ένα συνδυασμό ενεργειών που έχουν ως στόχο την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

To 2015, σύμφωνα με έρευνα της Expedia, ο κάθε χρήστης επισκεπτόταν κατά μέσο όρο 38 ιστοσελίδες ξενοδοχείων πριν καταλήξει σε ποια θα κάνει την κράτηση του. Σύμφωνα με νεότερη έρευνα του 2017, που διενήργησε η Fuel Travel  ο κάθε χρήστης πριν τη τελική κράτηση επισκέπτεται 4,4 ιστοσελίδες. Είναι ξεκάθαρα πλεόν οτι ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατακόρυφα αφού μειώθηκαν κατά 88% οι πιθανότητες να είμαστε μια από τις ιστοσελίδες που θα μας επισκεφθούν. Καθότι το μεγαλύτερο μέρος των online ενεργειών μας στοχεύει να φέρουμε το κοινό στην ιστοσελίδα μας, ο σχεδιασμός και υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης online παρουσίας κρίνεται κάτι παραπάνω από αναγκαίο.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/03 16:13

    Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa

  2. 28/03 15:02

    Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;

  3. 28/03 14:58

    Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  4. 28/03 12:13

    Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023

  5. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  6. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  7. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  8. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  9. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  10. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  11. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  12. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  13. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  14. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  15. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  16. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  17. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  18. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  19. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  20. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  21. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  22. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  23. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  24. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  25. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  26. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  27. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  28. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  29. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  30. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  31. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  32. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  33. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  34. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  35. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  36. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο ανοίγει το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  37. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  38. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  39. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  40. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  41. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  42. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  43. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  44. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  45. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  46. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  47. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  48. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  49. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  50. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  51. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  52. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  53. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  54. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  55. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  56. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  57. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  58. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  59. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  60. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  61. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  62. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  63. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  64. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  65. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  66. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  67. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  68. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  69. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  70. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  71. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  72. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  73. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  74. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  75. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  76. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  77. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  78. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  79. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  80. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  81. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο

  82. 22/03 07:13

    Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης

  83. 22/03 07:09

    Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες

  84. 22/03 07:04

    Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο

  85. 22/03 07:02

    Αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην Πάτμο

  86. 21/03 17:05

    Νέο πλαίσιο για την Golden Visa - τα ακίνητα αυτά δεν θα γίνονται Airbnb | Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις

  87. 21/03 16:51

    Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market

  88. 21/03 16:40

    ΔΑΑ | Υποδοχή του νέου αεροσκάφος της Royal Jordanian

  89. 21/03 16:32

    Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου

  90. 21/03 16:18

    Η εμπόλεμη Ουκρανία προετοιμάζεται για τουρισμό "μόλις τελειώσει ο πόλεμος" - Η συγκινητική τουριστική καμπάνια της χώρας

  91. 21/03 14:51

    1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο

  92. 21/03 13:43

    Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα

  93. 21/03 12:59

    Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις

  94. 21/03 12:50

    Costa Navarino | Συλλογή πολυτελών κατοικιών προς ενοικίαση

  95. 21/03 11:37

    FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  96. 21/03 11:35

    Sky Express: Νέες πτήσεις τσάρτερ Αθήνα – Παλέρμο

  97. 21/03 11:25

    Ενημέρωση των αθηναϊκών ξενοδοχείων για τις "νέες τεχνολογίες στη φιλοξενία"

  98. 21/03 10:39

    Ανοίγει ανακαινισμένο την 1η Μαΐου το ξενοδοχείο Cora Hotel & Spa στη Χαλκιδική

  99. 21/03 10:08

    Τουρισμός | Skyscanner: Κυριαρχούν οι αναζητήσεις για Ελλάδα και Ισπανία- επιστρέφει η παραδοσιακή εποχικότητα

  100. 21/03 09:51

    Περικλής Αντωνίου | Η αγαστή συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας και Δήμου προϋπόθεση για την Ανάπτυξη