Κων/νος Αντωνιάδης: Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Tις προτεραιότητες και τους στόχους του σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης που προωθεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, καθώς και το ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή, αναλύει ο Αντιπεριφερειάρχης, κ. Κωσταντίνος Αντωνιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Tornos News.

Διαβάστε τη συνέντευξη...

-Πως εξελίσσεται το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η ΠΑΜ-Θ;

- H Περιφέρεια ΑΜ-Θ και ο αείμνηστος Περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης τοποθέτησε τον τουρισμό στον πυρήνα των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων της Περιφέρειας, το οποίο συνεχίζει και ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χρήστος Μέτιος. Εκπονήθηκε σε τρεις φάσεις το Στρατηγικό & Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ που αποτελεί πλέον τον οδηγό για τις περαιτέρω δράσεις μας στον τομέα αυτό και κινείται σε ικανοποιητικό βαθμό: Κυρίαρχος στόχος είναι να γίνει η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη τουριστικός προορισμός Αριστείας, με άξονα τα τρία κυρίαρχα στοιχεία, στα οποία έχουμε δυνατότητες και πρέπει να επενδύσουμε:

Φύση, Πολιτισμός και Τόπος, σε απόλυτη συνέργεια με τον αγροδιατροφικό τομέα., υποστηρίζοντας φυσικά το κυρίαρχο στην Ελλάδα, αλλά και στην ΑΜ-Θ που προσελκύει επισκέπτες, το παραθεριστικό παραλιακό δυναμικό.

Η Περιφερειακή αναπτυξιακή τουριστική πολιτική που υλοποιούμε βασίζεται σε πέντε (5) στρατηγικούς άξονες:

Α) την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Β) το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών της Περιφέρεια μας

Γ) την ανάπτυξη θεματικών τουριστικών προϊόντων

Δ) την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ε) στην κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, ώστε να αναπτύξουμε την παροχή τουριστικής υπηρεσίας. Ο τουρισμός είναι κλάδος που μπορεί να δώσει εισόδημα, όχι μόνο στη διαμονή και την εστίαση. Γι’ αυτό προγραμματίζονται δράσεις ενημέρωσης τόσο των ήδη απασχολούμενων στον κλάδο, όσο και ατόμων που θα ήθελαν να εμπλακούν.

- Σε ποιες περιοχές και σε ποιες μορφές τουρισμού δίνει έμφαση η Περιφέρεια; Τι προγράμματα υλοποιούνται;

- Απευθυνόμαστε κυρίως σε χώρες με εύκολη οδική πρόσβαση, ήτοι στην Βαλκανική ενδοχώρα (π.χ. Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Ουκρανία, Μολδαβία κτλ) καθώς και στην Τουρκία, αλλά και στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, που αποτελούν τη βάση για τον τουρισμό μας και προσπαθούμε σε αυτούς τους προορισμούς να βελτιώσουμε την παρουσία μας εκεί επιχειρηματικά και διαφημιστικά αλλά και να φροντίσουμε για τη βελτίωση των υποδομών πρόσβασης.

Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, έγινε από την Περιφέρεια μας άνοιγμα και στην αγορά της Ρωσίας, (όπως με την αεροπορική σύνδεση, τέσσερις φορές την εβδομάδα, από την Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και το Μισκ, προς στο Αεροδρόμιο της Καβάλας) με την οποία Ρωσία μας συνδέουν πολλά κοινά Πολιτισμικά, Ιστορικά και θρησκευτικά στοιχεία, για αυτό και έχουμε μια σημαντική αύξηση Ρώσων τουριστών στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Η προσέλκυση αλλοδαπών πέρα από το Ήλιος και Θάλασσα και τα δύο μοναδικά σε ομορφιά νησιά που εέχουμε (ήτοι Θάσο και Σαμοθράκη) επηρεάζεται και από τα αξιοθέατα μας για αυτό απαραίτητη είναι η αναβάθμιση και ανάδειξη των ιστορικών, αρχαιολογικών μνημείων και χώρων με διευκόλυνση της πρόσβασης σε αυτά, επέκταση του ωραρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς τα πολιτιστικά αξιοθέατα ενός προορισμού αποτελούν έναν από τους κύριους παράγοντες βάσει των οποίων οι ευρωπαίοι αποφασίζουν να επισκεφτούν, αλλά και να επανέλθουν σε, έναν προορισμό. 

Η ΟΧΕ πολιτισμού – τουρισμού, η VIA EGNATIA, ο δρόμος του Μεταξιού, μεταξύ των άλλων δράσεων, αποτελεί ουσιαστικό βήμα τουριστικής ανάπτυξης.

Επιβάλλεται, επίσης, η διατήρηση του δίπτυχου «ήλιος και θάλασσα» φροντίζοντας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με ισχυροποίηση εκείνων των στοιχείων (φυσικών, πολιτιστικών και γαστρονομικών) που θα καταστήσουν την Π.Α.Μ.Θ. έναν τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών και θα προσδιορίσουν την τουριστική του ταυτότητα δίνοντας έμφαση στη διάρκεια και την εδαφική διασπορά. Έμφαση πρέπει να δοθεί στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ώστε ν’ αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης της περιοχής. Προώθηση και προβολή των προστατευόμενων περιοχών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην εθνική και διεθνή τουριστική αγορά προκειμένου να στραφεί σε μορφές τουρισμού ή διακοπών που είναι στενά συνδεδεμένες με την απόλαυση ενός γνήσιου και «παρθένου» φυσικού περιβάλλοντος.

Τέλος επενδύουμε και στο Θρησκευτικό - προσκυνηματικό τουρισμό αφού, η Καβάλα με τους Φιλίππους (Παγκόσμιο σημείο ενδιαφέροντος, με την ένταξη στα μνημεία παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO), αποτελεί μοναδικό σημείο συνάντησης σύγχρονων χαρακτηριστικών με παγκόσμιας αξίας ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία. Η διέλευση του Αποστόλου Παύλου από τους Φιλίππους, όπου σε αυτό το σημείο δίδαξε στην Ευρώπη για πρώτη φορά το Χριστιανισμό, καθώς και η ίδρυση της πρώτης χριστιανικής εκκλησίας στην Ευρώπη, αποτελούν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την περιοχής ώστε να αναδειχθεί ένας Θρησκευτικός – προσκυνηματικός προορισμός. Η Εκκλησία, εξάλλου, στο χώρο αυτί έκτισε εκεί το μοναδικό βαπτιστήριο στις όχθεις του Ζυγάκτη ποταμού, όπου γίνονται και βαπτίσεις ενηλίκων από όλο τον κόσμο, καθώς εκεί βρίσκεται και η φυλακή του Αποστόλου Παύλου.

- Πού εστιάζεται η πολιτική μάρκετιγκ της Περιφέρειας ΑΜ-Θ;

- Η αξία του δικού μας τουριστικού προορισμού συγκροτείται με την προσφορά ενός μοναδικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το οποίο αναφέρεται στην προνομιακή του τοποθεσία σε σχέση με 60 εκ. εν δυνάμει τουριστών σε απόσταση 500 χ/τρων, στη καλοδιατηρημένη αυθεντικότητα περιβάλλοντος και του πολιτισμού, στο υψηλό επίπεδο παραλιών, στις προηγμένες υπηρεσίες, και στη παραδοσιακή άριστη φιλοξενία και ασφάλεια.

Η ΠΑΜΘ πρέπει να κρατήσει το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και ταυτόχρονα να αναπτύξει μια ισχυρή ανταγωνιστική προσφορά στους άλλους τομείς, όπως η φύση, η περιπέτεια, οι συναντήσεις και ιδιαίτερα την ιστορική κληρονομιά και τον πολιτισμό. Κάνουμε το λάθος να χρησιμοποιούμε υπερβολικά το παραδοσιακό μάρκετινγκ (πιθανότατα υπό την πίεση του κατεστημένου συστήματος) το οποίο δεν προσελκύει πια πελάτες. Παλιά εργαλεία, όπως φυλλάδια, εκθέσεις κ.λ.π. συνεχίζουν να καταναλώνουν ένα σημαντικό μέρος των προϋπολογισμών μάρκετινγκ. Η προφανής τάση τώρα είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο σαγηνεύει, πουλά, προσφέρει υπηρεσία και χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω του Διαδικτύου, καθώς οι ηγέτες της βιομηχανίας παραδέχονται πλέον ότι οι προορισμοί που στερούνται μιας έξυπνης ψηφιακής στρατηγικής δεν θα επιβιώσουν στο εγγύς μέλλον. Για αυτό έχουμε δημιουργήσει όλα εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας, όπως

·        Δημιουργήθηκε τουριστικό γεωγραφικό λογότυπο για τον Τουρισμό με το σύνθημα ‘’ Ζήσε την αυθεντική εμπειρία’’

·        Δημιουργήθηκε ο τουριστικός διαδικτυακός ιστότοπος και αντίστοιχης εφαρμογής www.emtgreece.com ενώ για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και IOS (apple) δημιουργήσαμε εφαρμογή (application) τουριστικό οδηγό που μπορείτε να την κατεβάσετε με τον τίτλο '' emtgreece ''.

·        ‘’Κανάλι στο Youtube, όπου μεταξύ άλλων, μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα νέα μας θεματικά βίντεο:

·        Τουριστική σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/VisitEMT

·        οδηγός ταξιδιώτη: http://www.jti-rhodope.eu/index1.php?area=1&lang=en

·        Δημιουργήθηκαν λογαριασμοί της ΠΑΜΘ και προωθούνται φωτογραφίες πληροφορίες και λοιπό υλικό σε ‘’ Google+, Instagram, Pinterest ’’.

·        Επιπλέον δημιουργήθηκε η αποθήκη τουριστικού υλικού , η οποία θα συγκεντρώσει όλο το φωτογραφικό και λοιπό υλικό που έχει δημιουργηθεί κατά το παρελθόν, ώστε μαζί με το νέο που παράγεται να υπάρχει καταχωρημένο και αρχειοθετημένο για χρήση, χωρίς να χάνονται τα δικαιώματα και κατά συνέπεια πόροι που έχουν δαπανηθεί αρκετά χρήματα κατά το παρελθόν.

Τέλος, κατά την άποψη μου, τα πέντε σημεία αναφοράς που συμβάλλουν περισσότερο στην επιτυχία ενός προορισμού είναι η ασφάλεια, η φιλοξενία και η αίσθηση του ευπρόσδεκτου, οι εμπειρίες και τα θετικά συναισθήματα, η ποιότητα των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών και η ισχυρή ηγεσία και διαχείριση σε επίπεδο προορισμού. Για αυτά αγωνιζόμαστε και προσπαθούμε να τα προβάλλουμε στους επισκέπτες μας

- Έχει επηρεαστεί η τουριστική κίνηση στην περιοχή σας από την Τουρκία, λόγω της πολιτικής κατάστασης στη γειτονική χώρα;

- Η τουριστική κίνηση από την Τουρκία είναι ιδιαίτερα αυξημένη και έχουμε μια αύξηση που ανέρχεται σε ποσοστό 14,7% για το 2017, σε σχέση με το 2016, που συνεπάγεται σε πραγματικούς αριθμούς, 34.000 χιλιάδες περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2016. Αυητό οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην επιταχύνση των διαδικασιών από το προξενείο μας στη χορήγηση βίζας στους Τούρκους επισκέπτες. Μάλιστα η Τούρκοι τουρίστες είναι για την ΑΜ-Θ η πρώτη, σε αγοραστική δύναμη, πελάτες και συγκεκριμένα ξόδεψαν για  το έτος 2016, περίπου 80.000.000 εκατομμύρια ευρώ στην ΠΑΜΘ. Επισκέπτονται κυρίως την Αλεξανδρούπολη για ψώνια, την πόλη της Καβάλα που έχει σημαντικά Οθωμανικά μνημεία, καθώς επίσης  και το νησί της θάσου.

Γι αυτό το λόγο και συνεχίζουμε να έχουμε υψηλά στη λίστα των διεκδικήσεων μας την χορήγηση βίζας 72 ωρών για τους Τούρκους πολίτες.

- Ποιες επενδύσεις που άπτονται του τουρισμού, προωθεί η Περιφέρεια μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων;

- Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ υλοποιεί ένα τεράστιο έργο, μέσω των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, που αφορά την ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, διότι πιστεύω ότι ο Τουρισμός είναι άρρηκτος συνδεδεμένος με τον Τουρισμό.

Πρόκειται για οργανωμένη χωρική επένδυση υπό τον τίτλο "Εγνατία Πολιτισμού-Τουρισμού", με ένα ποσό της τάξεως των 70.000.000 εκατομμυρίων ευρώ, όπου στον άξονα της αρχαίας Εγνατίας Οδού και εκατέρωθεν αυτής, ενισχύονται δράσεις πολιτισμού με διάφορους φορείς. Είναι μία πρόταση που στοχεύει στην ανάπτυξη συνολικά αυτής της διαδρομής, είναι ένα ολιστικό όραμα, πρωτότυπο στον ελλαδικό χώρο.

Το όραμα μου είναι να φέρουμε τα μνημεία στο κέντρο της ζωής, της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ είναι σημαντική η αξία και η μαγεία των συνεργειών και των συνεργασιών,  

Στην πατρίδα μας έχουμε παράξει υπερπληθώρα υποδομών τις οποίες δεν έχουμε φροντίσει να τις βάλουμε στη ζωή, που δεν τις επισκέπτεται κανείς». Για αυτό και θεωρώ πως ήρθε η στιγμή τα μνημεία να συνδεθούν με τη ζωή, με το φαινόμενο της ανάπτυξης, και να γίνουν το κέντρο της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Είναι ένα ολιστικό σχέδιο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο τουριστικό προορισμό, τη Via Egnatia. «Για αυτό πρέπει να φέρουμε τα υπέροχα μνημεία της περιφέρειας στο κέντρο της ζωής και αυτής της αναπτυξιακής προσπάθειας» και για να πετύχει αυτό το πρόγραμμα «πρέπει να συμμετέχουν όλοι, από τους αγρότες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέχρι τα τουριστικά καταλύματα, τη γαστρονομία αλλά και τις πρωτοβουλίες των πολιτών».

- Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια;

- Υπάρχει τα τελευταία χρόνια έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ, αλλά πρέπει η Πολιτεία να προβεί τάχιστα στην χάραξη ενός Ειδικού Χωροταξικού Πλαισίου (ΕΧΠ) για τον Τουρισμό.

Συγκεκριμένα στο 80% της χώρας υπάρχουν απαγορεύσεις για την υλοποίηση επενδύσεων στον τουρισμό και τη χωροθέτηση τουριστικών εγκαταστάσεων, και εφόσον δεν υπάρχει Ειδικό Χωροταξικό, εξαρτάται από τη συνάφειά τους με τα Περιφερειακά Χωροταξικά, η οποία δεν είναι δεδομένη, καθώς τα πλαίσια ανάγονται στο μακρινό 2003, ενώ, επίσης, δεν υπάρχουν ευέλικτες διαδικασίες αφού μόνο για την έκδοση οικοδομικής άδειας για την ανέγερση ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος απαιτούνται 14 και πλέον μήνες.

Source of background photo: Wikimedia Commons Copyright: Ronald Saunders License: CC-BY-SA 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  2. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  3. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  4. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  5. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  6. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  7. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  8. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  9. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  10. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  11. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  12. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  13. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  14. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  15. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  16. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  17. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  18. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  19. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  20. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  21. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  22. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  23. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  24. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  25. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  26. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  27. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  28. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  29. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  30. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  31. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  32. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  33. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  34. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  35. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  36. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  37. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  38. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  39. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  40. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  41. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  42. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  43. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  44. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  45. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  46. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  47. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  48. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  49. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  50. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  51. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  52. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  53. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  54. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  55. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  56. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  57. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  58. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  59. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  60. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  61. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  62. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  63. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  64. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  65. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  66. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  67. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  68. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  69. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία

  70. 16/04 10:49

    Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες

  71. 16/04 10:41

    Ιράν εναντίον Ισραήλ: Οι επιπτώσεις στην οικονομία

  72. 16/04 10:30

    Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία

  73. 16/04 06:00

    Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό

  74. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  75. 15/04 19:44

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη

  76. 15/04 17:25

    H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση

  77. 15/04 14:59

    Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»

  78. 15/04 14:27

    Γυρίσματα για νέα βρετανική τηλεοπτική σειρά στην Πάρο

  79. 15/04 13:34

    Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto

  80. 15/04 13:03

    Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

  81. 15/04 12:45

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή

  82. 15/04 11:37

    «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»

  83. 15/04 11:21

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο

  84. 15/04 11:13

    TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024

  85. 15/04 10:47

    Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια

  86. 15/04 09:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Λίβερπουλ – Κέρκυρα

  87. 14/04 13:10

    meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο

  88. 14/04 12:57

    Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα

  89. 14/04 12:46

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι νέοι πόλεμοι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χώρες προετοιμάζουν την άμυνά τους

  90. 14/04 12:38

    Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία

  91. 13/04 21:34

    Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν

  92. 13/04 20:55

    Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ

  93. 13/04 14:09

    Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία

  94. 13/04 13:34

    Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  95. 13/04 12:53

    Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση

  96. 13/04 12:39

    Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας

  97. 12/04 21:52

    Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες

  98. 12/04 21:43

    Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα

  99. 12/04 21:37

    Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

  100. 12/04 19:40

    Συνάντηση εργασίας Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα