Sete Intelligence: Το προφίλ των τουριστών το 2015-2016

Α Decrease font Enlarge font
Sete Intelligence: Το προφίλ των τουριστών το 2015-2016

Περίπου 1 στους 3 τουρίστες, που ήρθαν στη χώρα μας το 2015 και 2016, κατέλυσε σε ξενοδοχείο 4 αστέρων, ενώ η πλειονότητα των τουριστών είχαν ανώτερο εισοδηματικό και μορφωτικό επίπεδο. Το στοιχείο αυτό αναδεικνύεται στη μελέτη του SETE Intelligence με τίτλο “Προφίλ εισερχόμενου τουρισμού  για Διακοπές στην Ελλάδα, 2015-2016 ”.

Η μελέτη βασίζεται σε στοιχεία της IPKInternational, εταιρίας με εξειδίκευση στην έρευνα της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των τουριστών. Η ΙΡΚ International είναι ο μοναδικός οργανισμός παγκοσμίως που ειδικεύεται στην εκπόνηση τέτοιων ερευνών με ενιαίο ερωτηματολόγιο σε 60 χώρες σε όλον τον κόσμο, καλύπτοντας –πρακτικά- το σύνολο των χωρών από τις οποίες προέρχεται ο διεθνής τουρισμός. Στις 60 χώρες δεν περιλαμβάνονται η Κύπρος, η Αλβανία και η Π.Γ.Δ.Μ που ποτελούν σημαντικές αγορές για την Ελλάδα. Τα ερωτηματολόγια αυτά συμπληρώνονται από 500.000 ερωτώμενους, δημιουργώντας έτσι μια μοναδική βάση δεδομένων για άντληση στοιχείων τουριστικής αγοράς.

Τα συμπεράσματα της έρευνας:

Κόσμος

  • Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ανήλθαν σε 19,7 εκ. ενώ το 2016 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +6,5% σε σχεδόν 21,0 εκ. Η πλειονότητα των τουριστών ήταν γυναίκες (54,2% το 2015 και 51,6% το 2016) που επισκέφθηκαν την Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (59,0% το 2015 και 67,9% το 2016) για διακοπές (88,1% το 2015 και 88,8% το 2016) Ήλιος & Θάλασσα (63,8% το 2015 και 70,4% το 2016). 
  • Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (56,9% το 2015 και 57,8% το 2016) και μορφωτικό επίπεδο (62,3% το 2015 και 62,1% το 2016) ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 35-64 ετών (61,0% το 2015 και 63,7% το 2016). Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσαν σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (68,1% το 2015 και 67,0% το 2016) με επικρατούσα κατηγορία τα 4* (29,1% το 2015 και 29,8% το 2016).
  • Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (90,9% το 2015 και 92,6% το 2016) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να είναι το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες καταλύματος (37,3% το 2015 και 47,8% το 2016) και προορισμού (33,4% το 2015 και 42,1% το 2016) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (67,0% το 2015 και 96,3% το 2016). Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (2,0% το 2015 και 3,0% το 2016).

Ευρώπη

 Οι Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ανήλθαν σε 17,6 εκ. ενώ το 2016 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +8,0% σε σχεδόν 19,0 εκ. Η πλειονότητα των τουριστών ήταν γυναίκες (53,5% το 2015 και 51,8% το 2016) που επισκέφθηκαν την Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (57,4% το 2015 και 68,4% το 2016) για διακοπές (89,4% το 2015 και 90,0% το 2016) Ήλιος & Θάλασσα (68,3% το 2015 και 74,9% το 2016). Οι Ευρωπαίοι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (56,8% το 2015 και 57,1% το 2016) και μορφωτικό επίπεδο (60,4% το 2015 και 60,8% το 2016), ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 35-64 ετών (61,9% το 2015 και 63,3%το 2016). Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσαν σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (69,7% το 2015 και 67,1% το 2016) με επικρατούσα κατηγορία τα 4* (30,3% το 2015 και 30,2% το 2016).

Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (90,3% το 2015 και 92,1% το 2016) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να είναι το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες καταλύματος (37,7% το 2015 και 48,5% το 2016) και προορισμού (33,0% το 2015 και 41,3% το 2016) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (65,5% το 2015 και 96,0% το 2016). Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (2,0% το 2015 και 3,0% το 2016).

Μη Ευρωπαίοι

Οι Μη Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ανήλθαν σε 2,1 εκ. ενώ το 2016 παρουσίασαν μείωση της τάξης του -6,5% σε 2,0 εκ. Η πλειονότητα των τουριστών ήταν γυναίκες για το 2015 (60,5%) και άνδρες για το 2016 (50,5%) που επισκέφθηκαν την Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (74,5% το 2015 και 63,0% το 2016) για διακοπές (77,7% το 2015 και 77,9% το 2016) Περιηγητικού τουρισμού (33,9% το 2015 και 38,1% το 2016).

Οι Μη Ευρωπαίοι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (57,4% το 2015 και 66,5% το 2016) και μορφωτικό επίπεδο (80,5% το 2015 και 77,6% το 2016) ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 25-44 ετών για το 2015 (60,9%) και 35-64 ετών για το 2016 (69,0%). Η πλειονότητα των Μη Ευρωπαίων κατέλυσε για το 2015 σε πλοίο/σκάφος/κρουαζιέρα/yacht (21,4%) ενώ το 2016 σε 4* ξενοδοχεία (26,1%).

Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (97,0% το 2015 και 98,2% το 2016) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να ήταν το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν για το 2015 οι ιστοσελίδες προορισμού (37,7%) και τα Λοιπά (36,3%) ενώ για το 2016 οι ιστοσελίδες προορισμού (49,9%) και καταλύματος (40,1%) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (81,2% το 2015 και 99,1% το 2016). Τέλος, το ποσοστό των Μη Ευρωπαίων που επέλεξε να κάνει κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού δεν είναι διαθέσιμο.

 Σύγκριση Ευρωπαίοι – Μη Ευρωπαίοι

Οι Ευρωπαίοι και Μη Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα εμφάνισαν διαφοροποιήσεις στα επιμέρους ποιοτικά χαρακτηριστικά τους αλλά και μεταξύ των ετών:

• Ενώ για το 2015 η πλειονότητα των Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων τουριστών ήταν γυναίκες (53,5% και 60,5% αντίστοιχα) για το 2016 η εικόνα αλλάζει με την πλειοψηφία των Ευρωπαίων να εξακακολουθούν να είναι γυναίκες (αν και μειούμενο 51,8%) ενώ για τους Μη Ευρωπαίους άνδρες (50,5%).

• Οι Μη Ευρωπαίοι που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ήταν νεότερης ηλικίας σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (15- 34 ετών, 41,7% έναντι 25,3%) ενώ το 2016 δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις.

• Το επίπεδο εκπαίδευσης των Μη Ευρωπαίων ήταν υψηλότερο και για τα δύο έτη σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (80,5%/77,6% έναντι 60,4%/60,8%). Αναφορικά με το οικογενειακό εισόδημα το 2015 δεν παρατηρήθηκαν διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων σε αντίθεση με το 2016 όπου οι Μη Ευρωπαίοι εμφάνισαν υψηλότερο Ανώτερο οικογενειακό εισόδημα σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (66,5% έναντι 57,2%).

• Η πλειονότητα των Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων και για τα δύο έτη, επισκέφθηκαν την Ελλάδα για την πραγματοποίηση των διακοπών τους (89,4%/90,0% και 77,7%/77,8% αντίστοιχα). Παρ’ όλα αυτά το ποσοστό των Μη Ευρωπαίων που επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους ήταν αισθητά μικρότερο.

• Οι Μη Ευρωπαίοι για το 2015 προτίμησαν για τις διακοπές τους στην Ελλάδα τον Περιηγητικό τουρισμό (33,9%) και το City Break (20,5%) ενώ για το 2016 τον Περιηγητικό τουρισμό (38,1%) και τις διακοπές Ήλιος & Θάλασσα (20,0%) σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους που προτίμησαν τις διακοπές Ήλιος & Θάλασσα (68,3%/74,9% αντίστοιχα) και τον Περιηγητικό τουρισμό (14,1%/8,9% αντίστοιχα).

• Το επίπεδο εκπαίδευσης των Μη Ευρωπαίων ήταν υψηλότερο και για τα δύο έτη σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (80,5%/77,6% έναντι 60,4%/60,8%). Αναφορικά με το οικογενειακό εισόδημα το 2015 δεν παρατηρήθηκαν διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων σε αντίθεση με το 2016 όπου οι Μη Ευρωπαίοι εμφάνισαν υψηλότερο Ανώτερο οικογενειακό εισόδημα σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (66,5% έναντι 57,2%).

• Η πλειονότητα των Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων και για τα δύο έτη, επισκέφθηκαν την Ελλάδα για την πραγματοποίηση των διακοπών τους (89,4%/90,0% και 77,7%/77,8% αντίστοιχα). Παρ’ όλα αυτά το ποσοστό των Μη Ευρωπαίων που επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους ήταν αισθητά μικρότερο.

• Οι Μη Ευρωπαίοι για το 2015 προτίμησαν για τις διακοπές τους στην Ελλάδα τον Περιηγητικό τουρισμό (33,9%) και το City Break (20,5%) ενώ για το 2016 τον Περιηγητικό τουρισμό (38,1%) και τις διακοπές Ήλιος & Θάλασσα (20,0%) σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους που προτίμησαν τις διακοπές Ήλιος & Θάλασσα (68,3%/74,9% αντίστοιχα) και τον Περιηγητικό τουρισμό (14,1%/8,9% αντίστοιχα).

• Αξιοσημείωτη, ήταν η χαμηλή σημασία που είχαν οι διακοπές Ήλιος & Θάλασσα και για τα δύο έτη για τους Μη Ευρωπαίους που επισκέφθηκαν την Ελλάδα (20,4% και 20,0% αντίστοιχα έναντι 68,3% και 74,9% για τους Ευρωπαίους).

• Οι Μη Ευρωπαίοι κατέλυσαν σε μικρότερο ποσοστό από τους Ευρωπαίους σε ξενοδοχεία και για τα δύο έτη (52,2%/65,2% έναντι 69,7%/67,1% αντίστοιχα). Στις επιμέρους κατηγορίες οι Ευρωπαίοι φαίνεται ότι προτίμησαν σε υψηλότερο βαθμό τα 4* (30,3% και 30,2%) και τα 3* ξενοδοχεία (24,2% και 22,0%) ενώ οι Μη Ευρωπαίοι το σκάφος/πλοίο/κρουαζιέρα/yacht (21,4% και 17,7%), τα 5* ξενοδοχεία (18,4%) για το 2015 και τα 4* (26,1%) για το 2016.

• Οι Μη Ευρωπαίοι για το 2015 επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό το ταξίδι στην Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (74,5% έναντι 57,4%) ενώ η εικόνα αντιστρέφεται το 2016 (Ευρωπαίοι 68,4%, Μη Ευρωπαίοι 63,0%).

• Οι Μη Ευρωπαίοι για το 2015 επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό το κατάλυμα τους μέσω πλατφόρμων διαμοιρασμού (17,6% έναντι 8,0%) ενώ το 2016 η εικόνα αντιστρέφεται (Ευρωπαίοι 10,7%, Μη Ευρωπαίοι 4,2%).

• Αναφορικά με το Μέσο ενημέρωσης, μεγάλη ήταν η σημασία του ταξιδιωτικού πρακτορείου και για τα δύο έτη για τους Μη Ευρωπαίους τουρίστες (51,7%/42,1% έναντι 40,8%/38,0%). Στα κανάλια κράτησης δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων.

• Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Μη Ευρωπαίοι έλαβαν ενημέρωση από περισσότερες πηγές για την επιλογή του προορισμού τους σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους.

ΗΠΑ

Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ανήλθαν σε 796 χιλ. (38% των Μη Ευρωπαίων) ενώ το 2016 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +3,3% σε σχεδόν 822 χιλ. (42,0% των Μη Ευρωπαίων). Η πλειονότητα των τουριστών ήταν άνδρες (52,6% το 2015 και 53,2% το 2016) που επισκέφθηκαν την Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (62,5% το 2015 και 56,5% το 2016) για διακοπές (83,7% το 2015 και 84,7% το 2016) Κρουαζιέρας (34,5% το 2015 και 34,7% το 2016). Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (67,3% το 2015 και 67,4% το 2016) και μορφωτικό επίπεδο (71,3% το 2015 και 77,7% το 2016) ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 35-64 ετών (67,1% το 2015 και 70,5% το 2016). Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσε σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (57,4% το 2015 και 57,0% το 2016), με επικρατούσα κατηγορία τα 5* (40,5% το 2015 και 36,1% το 2016).

Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (99,7% το 2015 και 100,0% το 2016) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να ήταν το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν για το 2015 οι ιστοσελίδες προορισμού (41,6%) και αξιολόγησης (36,0%) και για το 2016 οι ιστοσελίδες προορισμού (55,7%) και καταλύματος (31,9%) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (64,0% το 2015 και 100,0% το 2016). Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (< 0,5% το 2015 και 1,0% το 2016).

 Σύγκριση ΗΠΑ – Λοιπές Μη Ευρωπαικές

Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ και τις Λοιπές Μη Ευρωπαϊκές Χώρες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα εμφάνισαν διαφοροποιήσεις στα επιμέρους ποιοτικά χαρακτηριστικά τους αλλά και μεταξύ των ετών:

• Η πλειονότητα των τουριστών από τις ΗΠΑ και για τα δύο έτη ήταν άνδρες (52,6% και 53,2% αντίστοιχα), ενώ για τις Λοιπές Μη Ευρωπαϊκές Χώρες γυναίκες (69,6% και 51,7% αντίστοιχα).

• Οι τουρίστες από τις Λοιπές Μη Ευρωπαϊκές Χώρες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ήταν νεότερης ηλικίας σε σύγκριση με τους τουρίστες από τις ΗΠΑ (15-34 ετών, 55,0% έναντι 22,7%), ενώ το 2016 δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις.

• Το επίπεδο εκπαίδευσης για το 2015 των τουριστών από τις Λοιπές Μη Ευρωπαϊκές Χώρες ήταν υψηλότερο σε σύγκριση με τους τουρίστες από τις ΗΠΑ (86,9% έναντι 71,3%), ενώ το 2016 δεν παρατηρούνται μεγάλες αποκλίσεις. Αναφορικά με το οικογενειακό εισόδημα το 2015, οι τουρίστες από τις ΗΠΑ εμφάνισαν υψηλότερο ποσοστό στην Ανώτερη εισοδηματική τάξη σε σύγκριση με τους Λοιπούς Μη Ευρωπαίους (67,3% έναντι 51,3%), ενώ για το 2016 δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις.

• Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους σε υψηλότερο βαθμό σε σύγκριση με τους Λοιπούς Μη Ευρωπαίους (83,7%/84,7% έναντι 74,0%/73,0%).

• Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ και για τα δύο έτη, προτίμησαν για τις διακοπές τους στην Ελλάδα την Κρουαζιέρα (34,5% και 34,7% αντίστοιχα) και τον Περιηγητικό τουρισμό (33,6% και 34,5% αντίστοιχα), ενώ οι τουρίστες από τις Λοιπές Μη Ευρωπαϊκές Χώρες τον Περιηγητικό τουρισμό (34,1% και 41,1% αντίστοιχα) και για το 2015 το City Break(27,2%) ενώ για το 2016 τις διακοπές Ήλιος & Θάλασσα (25,4%)

• Αξιοσημείωτη, ήταν η μεγάλη σημασία που είχε η Κρουαζιέρα και για τα δύο έτη για τους τουρίστες από τις ΗΠΑ που επισκέφθηκαν την Ελλάδα (34,5% και 34,7% αντίστοιχα έναντι 0,8% και 2,3% για τους Λοιπούς Μη Ευρωπαίους).

• Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ για το 2015 φαίνεται ότι προτίμησαν σε υψηλότερο βαθμό τα ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών για την διαμονή τους σε σύγκριση με τους Λοιπούς Μη Ευρωπαίους (57,4% έναντι 48,5%) ενώ για το 2016 η εικόνα αυτή αντιστρέφεται (Λοιποί Μη Ευρωπαίοι 72,0%, ΗΠΑ 57,0%). Στις επιμέρους κατηγορίες, οι τουρίστες από τις ΗΠΑ προτίμησαν και για τα δύο έτη την διαμονή τους σε πλοίο/σκάφος/κρουαζιέρα/yacht (39,0% και 34,9% αντίστοιχα) και τα 5* ξενοδοχεία (40,5% και 36,1% αντίστοιχα), ενώ οι Λοιποί Μη Ευρωπαίοι τα 4* (21,6% και 34,6% αντίστοιχα) και τα 3* ξενοδοχεία (23,5% και 22,6% αντίστοιχα).

• Οι Λοιποί Μη Ευρωπαίοι και για τα δύο έτη επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό το ταξίδι στην Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (82,8%/68,4% έναντι 62,5%/56,5%).

• Οι Λοιποί Μη Ευρωπαίοι και για τα δύο έτη επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό το κατάλυμα τους μέσω πλατφόρμων διαμοιρασμού (39,5%/6,4% έναντι 1,1%/2,7%).

• Αναφορικά με το Μέσο ενημέρωσης, μεγάλη ήταν η σημασία και για τα δύο έτη του Internet για τους τουρίστες από τις ΗΠΑ (86,6%/91,9% έναντι 76,7%/87,4%) και του ταξιδιωτικού πρακτορείου από τους Λοιπούς Μη Ευρωπαίους (55,3%/52,4% έναντι 46,4%/44,3%). Στα κανάλια κράτησης δεν παρατηρούνται σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ των τουριστών από τις ΗΠΑ και των Λοιπών Μη Ευρωπαίων.

• Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Λοιποί Μη Ευρωπαίοι για το 2015 έλαβαν ενημέρωση από περισσότερες πηγές για την επιλογή του προορισμού τους σε σύγκριση με τους τουρίστες από τις ΗΠΑ.

  1. 25/09 15:09

    Zeus International: Ενίσχυση του τμήματος πωλήσεων

  2. 25/09 15:03

    Ryanair: Νέο δρομολόγιο Ρόδος-Ρώμη το 2019

  3. 25/09 14:56

    Στη Ρόδο το πρώτο φεστιβάλ που τιμά την κουλτούρα των Νότων του κόσμου

  4. 25/09 14:54

    National Geographic: Η Αλόννησος στους 50 top καταδυτικούς προορισμούς στον κόσμο

  5. 25/09 14:50

    Διαφήμιση παράνομης ναύλωσης σκάφους αναψυχής στο Λεωνίδιο

  6. 25/09 14:47

    Ryanair: Σύμβαση εργασίας με το προσωπικό στην Ιταλία

  7. 25/09 14:39

    To "Ελ. Βενιζέλος" στα 10 top ευρωπαϊκά αεροδρόμια με την υψηλότερη κίνηση

  8. 25/09 13:38

    Εντυπωσίασαν οι 2 ελληνικές ξενοδοχειακές προτάσεις στην The Hotel Show Dubai

  9. 25/09 13:36

    Βρετανικός τουρισμός: Μετ’ εμποδίων οι πτήσεις προς ΕΕ εάν δεν υπάρξει συμφωνία για Brexit

  10. 25/09 13:21

    Ο «Τουρισμός στο Δρόμο του Μεταξιού» στη Θεσσαλονίκη

  11. 25/09 13:07

    ΕΣΠΑ: Νέο πρόγραμμα εντός του Οκτωβρίου και για μικρές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

  12. 25/09 12:55

    Τουρισμός γονιμότητας, η νέα μεγάλη αγορά για την προσέλκυση Κινέζων

  13. 25/09 12:02

    Τα top 10 ελληνικά ξενοδοχεία στις αναζητήσεις των Γερμανών τον Σεπτέμβριο

  14. 25/09 11:44

    Γ.Τζιάλλας: Προοπτικές ανάπτυξης για την ελληνική κρουαζιέρα την επόμενη 3ετία

  15. 25/09 11:38

    Γερμανικός τουρισμός: Ρεκόρ αύξησης στην αεροπορική κίνηση προς Ελλάδα

  16. 25/09 11:14

    Η φέτα όχημα για την τουριστική ανάδειξη του Ολύμπου και της Ελασσόνας

  17. 25/09 10:14

    Ξένοι δημοσιογράφοι στην Αλόννησο

  18. 25/09 10:09

    Δήμος Κύθνου: Ανάδειξη σπηλαίου Καταφύκι

  19. 25/09 10:05

    Ευκαιρίες επιχειρηματικής συνεργασίας με την Λευκορωσία στον τουρισμό

  20. 25/09 10:04

    Εστία τουρισμού και πολιτισμού οι παλαιές αποθήκες Σάμου

  21. 25/09 09:48

    Ολοκληρώνεται το θεματικό πάρκο «Άλσος του Αριστοτέλη»

  22. 25/09 09:45

    Άδειες για δύο νέα πολυτελή ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σαντορίνη

  23. 24/09 18:05

    Αδελφοποίηση Ν.Αιγαίου και νησιωτικής Βραζιλίας

  24. 24/09 16:30

    Σαντορίνη: Ανησυχίες για ρύπανση από τα κρουαζιερόπλοια

  25. 24/09 15:07

    Busabout: Νέο πρόγραμμα περιπέτειας στα ελληνικά νησιά το 2019

  26. 24/09 14:52

    Ο καλός καιρός έριξε τα κέρδη του Thomas Cook

  27. 24/09 14:17

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Τουρισμός και τεχνολογία στο επίκεντρο

  28. 24/09 13:49

    Το πιο ...γλυκό κατάλυμα στον κόσμο: Σοκολατένια αγροικία στη Γαλλία

  29. 24/09 13:05

    Google ή Facebook; Που είναι καλύτερα να διαφημίσουμε την τουριστική μας επιχείρηση;

  30. 24/09 12:32

    Νέος διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της TÜV AUSTRIA HELLAS

  31. 24/09 12:29

    Η Λευκωσία γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

  32. 24/09 12:25

    Η Αστυπάλαια ως προορισμός ευζωίας

  33. 24/09 12:19

    Διαψεύδει η TripAdvisor έρευνα ότι 1 στις 3 κριτικές είναι πληρωμένες

  34. 24/09 12:05

    12 ξενοδοχεία στην καμπάνια "Gay September in Greece"

  35. 24/09 11:40

    Άνοιξαν οι διαγωνισμοί για 5άστερα ξενοδοχεία στο π.Esperia και σε νεοκλασικό στην Αθήνα

  36. 24/09 11:35

    H Αττική στην έκθεση IFTM Top Resa στο Παρίσι

  37. 24/09 11:32

    Περισσότερους τουρίστες από την Άπω Ανατολή θέλει η Τουρκία

  38. 24/09 11:26

    STR: Οι επιδόσεις των ευρωπαϊκών ξενοδοχείων τον Αύγουστο- Ρεκόρ σε Βερολίνο & Παρίσι

  39. 24/09 10:59

    Turkish Airlines: Ρεκόρ δείκτη πληρότητας τον Αύγουστο

  40. 24/09 10:44

    Το Γαϊδουρονήσι με εικονική πραγματικότητα

  41. 24/09 10:42

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία

  42. 24/09 10:40

    NAXiOS: Ο ψηφιακός ξεναγός της Νάξου

  43. 24/09 10:36

    Νέες πλωτές εξέδρες στη Χαλκιδική

  44. 24/09 10:34

    Πρόταση για αεροπορική σύνδεση Αθήνας – Τασκένδης

  45. 23/09 12:07

    Κινέζοι τουρίστες στον Όλυμπο

  46. 23/09 12:04

    Tα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής στην Πάτμο

  47. 23/09 12:00

    Έργα για την τουριστική ανάπτυξη στη Λίμνη Λάδωνα

  48. 23/09 11:59

    Αθλητικές εκδηλώσεις στη Θεσσαλία

  49. 22/09 11:48

    Ψηφιακή προβολή και διαχείριση πολιτιστικών χώρων στα Χανιά

  50. 22/09 11:46

    Ανάπτυξη και ανάδειξη της Λίμνης Δοϊράνης

  51. 22/09 11:44

    Οι Καρποί της Μελίβοιας Γης στη Λάρισα

  52. 21/09 14:51

    H μαγευτική παραλία των Γλάρων στη Χίο από ψηλά

  53. 21/09 14:20

    Ελληνικός Τουρισμός: Γερμανοί και Αμερικανοί οι πρωταγωνιστές στο 7μηνο

  54. 21/09 14:16

    Αεροδρόμιο Καστελίου: Ελληνο-ινδική κοινοπραξία ο οριστικός ανάδοχος- Πότε ξεκινούν τα έργα

  55. 21/09 13:29

    T+L: Η Κρήτη στους 12 top προορισμούς για μοναχικούς ταξιδιώτες

  56. 21/09 13:04

    Μεγαλύτερη διαφάνεια στις χρεώσεις της Airbnb ζητεί η ΕΕ

  57. 21/09 12:42

    Ο κίνδυνος της τουριστικής ασφυξίας

  58. 21/09 12:21

    Μαγιόρκα και Ίμπιζα βάζουν "στοπ" στο δωρεάν αλκοόλ στα ξενοδοχεία από το 2020

  59. 21/09 12:13

    ΙΝΣΕΤΕ: Οδηγός ανακύκλωσης στερεών αποβλήτων στις τουριστικές επιχειρήσεις

  60. 21/09 12:04

    Ζάκυνθος: Ζώνη επικινδυνότητας στο Ναυάγιο

  61. 21/09 11:58

    Στοιχεία στην ΕΛΣΤΑΤ από τα καταλύματα σύντομης διαμονής

  62. 21/09 11:47

    Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία έχουν καλύτερες επιδόσεις

  63. 21/09 11:41

    Περίθαλψη σε τραυματισμένη θαλάσσια χελώνα στη Σύρο

  64. 21/09 11:40

    Βενετία: Πρόστιμα στους τουρίστες που κάθονται στους δρόμους

  65. 21/09 10:56

    ΝΔ: Καθυστερημένα η αύξηση των πόρων του ΕΣΠΑ τουριστικών ΜμΕ

  66. 21/09 10:46

    Προβολή της Μήλου στην Αυστραλία

  67. 21/09 10:46

    Αγκίστρι: Διπλασιάζεται η δυναμικότητα του λιμένα

  68. 21/09 10:41

    Ε.Κουντουρά: Προτεραιότητα η απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας

  69. 21/09 10:34

    Άδειες για δύο νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Σαντορίνη

  70. 21/09 10:29

    Δήμος Αργους-Ορεστικού: Aποκατάσταση των μονοπατιών του Αγίου Νικολάου

  71. 21/09 10:28

    Νέες πλωτές εξέδρες σε Χαλκιδική και Σκιάθο

  72. 21/09 10:24

    Μελέτη: Πρωταγωνιστής ο τουρισμός για την ισπανική οικονομία

  73. 21/09 10:22

    Το μαρτύριο της σταγόνας….

  74. 20/09 16:08

    Ευριδίκη Κουρνέτα: Νέο θεσμικό πλαίσιο για τον θεματικό τουρισμό

  75. 20/09 15:50

    Εταιρικές εκδηλώσεις στο Hard Rock Cafe Athens

  76. 20/09 15:36

    Α.Βασιλικός: Η Airbnb ξεπέρασε τον αριθμό κλινών στα ξενοδοχεία στην Αθήνα

  77. 20/09 14:44

    Οι τιμές των ξενοδοχείων το Φθινόπωρο: Ανταγωνιστική η Αθήνα, ακριβά τα νησιά

  78. 20/09 14:22

    Έρευνα: Η Αθήνα καθιερώνεται ως προορισμός διακοπών- το προφίλ των τουριστών της

  79. 20/09 14:14

    Νέο ξενοδοχείο Allsun στην Κρήτη

  80. 20/09 13:49

    Πως μπορούμε να ενισχύσουμε τις πωλήσεις/κρατήσεις σε περιόδους χαμηλής ζήτησης;

  81. 20/09 13:24

    ΤτΕ: +17% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 7μηνο

  82. 20/09 13:14

    Ryanair: Σχέδια για νέες βάσεις στη Γαλλία

  83. 20/09 12:51

    Προβολή της Ελλάδας στον κορεατικό κινηματογράφο

  84. 20/09 12:48

    Minoan Group: Πώληση τμήματος ταξιδίων- Στόχος να προχωρήσει το πρότζεκτ της Κρήτης

  85. 20/09 12:09

    Η Κρήτη ως επίκεντρο της κυκλικής οικονομίας στα νησιά της Μεσογείου

  86. 20/09 12:07

    Έρχεται ενοποίηση στην ηλεκτρονική αγορά ταξιδιών στην Ευρώπη

  87. 20/09 11:52

    Η Λευκωσία στη σύνοδο κορυφής του World Tourism Cities Federation

  88. 20/09 11:15

    Norwegian: Προγράμματα κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά το 2020

  89. 20/09 11:05

    3 στους 4 Αμερικανούς προτιμά κράτηση διακοπών μέσω τουριστικού γραφείου

  90. 20/09 10:48

    Οι δήμοι Λειψών και Τρικκαίων δημιουργούν τεχνογνωσία

  91. 20/09 10:35

    TornosNews: Οι τυχεροί που κέρδισαν προσκλήσεις για το Athens Flying Week- Όλα τα ονόματα

  92. 20/09 09:51

    Διαδραστική τουριστική προβολή του Ηρακλείου

  93. 20/09 09:49

    Επέκταση ξενοδοχείων στην Ερέτρια και την Κρήτη

  94. 20/09 09:41

    Όλες οι μεγάλες ελληνικές επενδύσεις στη Ρωσία – Το οικονομικό προφίλ των 18 ρωσικών περιφερειών

  95. 20/09 09:36

    Aποκατάσταση του Ιστορικού Φάρου Κόγχης Σαλαμίνας

  96. 20/09 09:34

    Βόρεια Κυνουρία: Τουριστικό brandname «Παράλιο Άστρος»

  97. 19/09 16:57

    Γερμανοί tour operators ξεναγήθηκαν στην Ήπειρο

  98. 19/09 16:53

    Thomas Cook: 10 νέα ξενοδοχεία Cook's Club το καλοκαίρι του 2019- Σχέδια και για Ελλάδα

  99. 19/09 15:42

    MR&H: Ένα μεγάλο επενδυτικό φόρουμ στην Αθήνα

  100. 19/09 15:34

    Διάκριση του Grace Santorini στα Top Mediterranean Resort Awards