HORECA 2018: Πώς τα ξενοδοχεία θα αξιοποιήσουν το digital marketing

Α Decrease font Enlarge font
HORECA 2018: Πώς τα ξενοδοχεία θα αξιοποιήσουν το digital marketing

Τρόπους με τους οποίους τα σύγχρονα ελληνικά ξενοδοχεία μπορούν να ξεχωρίσουν στον ανταγωνισμό, στην εποχή του digital marketing, ανέλυσαν ειδικοί από το χώρο της στρατηγικής ψηφιακής πολιτικής στα ξενοδοχεία, σε εκδήλωση για τη Διαφήμιση και Προβολή των ξενοδοχείων, που διοργανώνετα σήμερα στο πλαίσιο της εκθεσης HORECA.

Οι ειδικοί του digital marketing ξενοδοχείων, κ. Π. Παπαχατζής, digital strategist, κ. Σ. Κοντακτσής, Giraffes in the Kitchen, κ. Η. Παντελόπουλος, MRM McCann και κ. Μπάλα Μάτσης, Interweave, συμφώνησαν ότι τα ξενοδοχεία χρειάζονται πλεον έναν ειδικό πλήρους απασχόλησης, για τη διαχείριση της παρουσίας τους στα ψηφιακά κανάλια, αλλα και το κατάλληλο budget για προωθητικές ενέργειες στο ψηφιακό περιβάλλον.

Η ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ στο χώρο των ξενοδοχείων έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία προσεγγίζουν δυνητικούς επισκέπτες καθώς έχει μεταβάλλει τη διαδικασία κράτησης που ακολουθεί ο επισκέπτης, καθιστώντας απαραίτητη τη φροντίδα για θετικές online κριτικές και παρουσία στα social media και αλλα ψηφιακά κανάλια.

Η ποιότητα των υπηρεσιών αλλα και ο συνδυασμός με το κόστος στο οποίο προσφέρονται, τόνισαν οι ειδικοί, αποτελεί απαραίτητο συστατικό των ξενοδοχείων που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, καθώς οι εντυπώσεις που αυτά προκαλούν στους ταξιδιώτες διαχέονται στον ψηφιακό κόσμο (online κριτικές, social media κτλ.) προωθώντας η καταδικάζοντας ένα ξενοδοχείο. Όσο ανεβαίνει το επίπεδο υπηρεσιών, τόσο καλύτερη θα είναι η παρουσία ενός ξενοδοχείου στα social media και λοιπά ψηφιακά κανάλια.

Τα ξενοδοχεία δε μπορούν εύκολα να παρέμβουν στην επιλογή προορισμού. Ωστόσο, εάν οι εμπειρίες που προσφέρουν αντιπροσωπεύουν τον προορισμό (π.χ. Wine tasting), τοτε αποκτούν πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό. Σε αυτή τη λογική, το πακέτο υπηρεσιών στο ξενοδοχείο οφείλει πλέον να διευρυνθεί περιλαμβάνοντας και αλλα στοιχεία πέρα από τη διαμονή, τα οποία σχετίζονται με τον προορισμό.

Οι ειδικοί τόνισαν ακόμα την ανάγκη για προωθητικές ενέργειες στο ψηφιακό περιβάλλον όλο το χρόνο, και όχι μόνο την υψηλή σεζόν, έτσι ώστε να καλλιεργείται το περιβάλλον για την απόφαση ταξιδιού, η οποία είναι μια συναισθηματική διαδικασία.

Σε αυτό το πλαίσιο, η σχέση του ξενοδοχείου με τον επισκέπτη δεν πρέπει να τελειώνει με την αποχώρηση από το ξενοδοχείο, αλλα να συνεχίζεται και μετά από τη διαμονή έτσι ωστε να διασφαλιζεται η προοπτική ότι ο ταξιδιώτης θα ανεβάσει θετικό περιεχόμενο για τη διαμονη του, στο διαδίκτυο.

Απαραίτητα κανάλια digital μάρκετινγκ για να ξενοδοχείο είναι η ιστοσελίδα του, οι ΟΤΑ και οποιοδήποτε κανάλι ταιριάζει στο προφίλ επισκεπτών του ξενοδοχείου. Τα κανάλια αυτά διαφέρουν από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο, και εξαρτώνται από παράγοντες όπως ο προορισμός, το κοινό επισκεπτών του κτλ.

Το digital marketing παρότι δε μπορεί να απαλλάξει τα ξενοδοχεία από τα τουριστικά γραφεία, μπορεί να μειώσει την έκθεση του ξενοδοχείου στο τουριστικό γραφείο, με αποτέλεσμα να αυξάνει την κερδοφορία του ξενοδοχείου ανα πελάτη καθώς διασφαλίζει χαμηλότερα κόστη, επισήμανε ο Digital Strategist, κ. Σταύρος Κοντακτσης.

Άλλωστε τα τουριστικά γραφεία, τόνισαν οι ειδικοί, θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως άλλο ένα κανάλι πωλήσεων και μάρκετινγκ.

 

  1. 14/11 19:23

    To υπ. Τουρισμού συντάσσει προδιαγραφές για τη μετατροπή βαγονιών τρένου σε τουριστικά καταλύματα

  2. 14/11 17:04

    KINAΛ: Πρόταση νόμου για μείωση φόρων στην εστίαση και απόδοση φόρου διαμονής στους Δήμους

  3. 14/11 16:13

    Τα πιο παράξενα αιτήματα των πελατών σε βρετανικά ξενοδοχεία

  4. 14/11 15:10

    Ποιες δεξιότητες ανοίγουν την πόρτα για πρόσληψη σε μια εταιρεία

  5. 14/11 14:55

    Ο εξερχόμενος τουρισμός από την Ινδία θα διπλασιασθεί μέχρι το 2022

  6. 14/11 13:26

    Radisson Blu Park: Ειδικό μενού στο εστιατόριο St' Astra για το Thanksgiving

  7. 14/11 13:22

    Παγκόσμια πρωτιά για το σποτ του ΕΟΤ

  8. 14/11 13:20

    Ποιοί ελληνικοί προορισμοί είχαν τις περισσότερες κρατήσεις rent a car από Γερμανούς

  9. 14/11 12:46

    O αντιπρόεδρος της FedHATTA σε θέση ευθύνης στην ECTAA

  10. 14/11 12:25

    trivago Awards: Διακρίσεις για 60 ελληνικά ξενοδοχεία ως τα καλύτερα για το 2019

  11. 14/11 12:22

    Το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη ξεναγεί τους μαθητές στον κόσμο της σύγχρονης τέχνης

  12. 14/11 12:15

    Ο αμερικανικός κολοσσός Hines εξαγοράζει ξενοδοχεία στην Κρήτη

  13. 14/11 12:05

    Με ή χωρίς βίζα τα ταξίδια των Βρετανών στην ΕΕ μετά το Brexit;

  14. 14/11 11:52

    Βρετανικός τουρισμός | Σύγχυση για τις επιπτώσεις του Brexit στα ταξίδια

  15. 14/11 11:33

    Αθήνα | Με ραντεβού η αποκομιδή των απορριμάτων και στην Ομόνοια

  16. 14/11 11:25

    DW: Από ρεκόρ σε ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός

  17. 14/11 11:12

    Ο κυπριακός τουρισμός αναδεικνύει το "Κυπριακό Πρόγευμα"

  18. 14/11 11:07

    Τουριστική προβολή της Αλοννήσου με τη σύγχρονη τεχνολογία

  19. 14/11 10:55

    Πρωτάθλημα Motocross Νοτίου Ελλάδας στη Μεγαλόπολη

  20. 14/11 10:54

    Τουριστική προβολή της Χίου στην Πολωνία

  21. 14/11 10:51

    Διαγωνισμός για τις δημοτικές Θερμοπηγές στην Κάλυμνο

  22. 14/11 10:49

    Ο ΕΟΤ στηρίζει την συναυλία της Α. Πρωτοψάλτη στο Λονδίνο

  23. 14/11 10:46

    Νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Κρήτη

  24. 13/11 16:32

    Ζ.Χνάρης: Το 2019 δεν θα είναι εύκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό

  25. 13/11 15:20

    Αλ. Βασιλικός: Η επόμενη 5ετία δεν θα μοιάζει με την προηγούμενη στον τουρισμό

  26. 13/11 15:20

    FedHATTA: Το Ουμπεκιστάν και η Κούβα συστήνονται στους Έλληνες ταξιδιώτες

  27. 13/11 14:24

    Εικονική πραγματικότητα και Hotel Design Awards Area στην 100% Hotel Show 2018

  28. 13/11 14:05

    Πόσο διαδεδομένος είναι ο ιαματικός τουρισμός στην Ελλάδα;

  29. 13/11 13:43

    Σπουδαίοι ομιλητές στο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ στην XENIA 2018

  30. 13/11 13:35

    Ξενοδοχεία | Παράταση προσφορών για το πρώην Ambassadeur στο κέντρο της Αθήνας

  31. 13/11 13:16

    Στο φως η "άγνωστη" αρχαία Τενέα στο Χιλιομόδι Κορινθίας

  32. 13/11 12:24

    Το «Λεωφορείο της Μακεδονικής Κουζίνας» ξεκίνησε το ταξίδι του στην Ευρώπη

  33. 13/11 12:21

    H ΚΕΔΕ συνεδριάζει για τον τουρισμό

  34. 13/11 11:59

    Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

  35. 13/11 11:53

    Hertz: Διψήφια αύξηση των μισθώσεων το 9μηνο

  36. 13/11 11:42

    Ρόδος: Ο τουρισμός τριπλασιάζει τα απόβλητα στις παραλίες

  37. 13/11 11:38

    ΣΤΑΣΥ: Χωρίς μετεπιβίβαση οι μετακινήσεις με Μετρό προς το αεροδρόμιο Αθηνών

  38. 13/11 11:33

    Διψήφια αύξηση αεροπορικών αφίξεων στα Ιόνια νησιά

  39. 13/11 11:29

    Η Μήλος στην WTM 2018

  40. 13/11 11:20

    Ίος: Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό

  41. 13/11 11:13

    H Θεσσαλονίκη στο όραμα για ενιαία βαλκανική τουριστική εμπειρία

  42. 13/11 11:08

    Ο εναλλακτικός τουρισμός εργαλείο για την επέκταση της σεζόν στην Πάρο

  43. 13/11 11:02

    Πώς η Turkish Airlines θα φέρει τουρισμό όλο το χρόνο στην Τουρκία

  44. 13/11 10:49

    40 εκατ. ευρώ έσοδα είχε φέτος η Ακρόπολη

  45. 13/11 10:42

    Η ASTA βραβεύει την Έλενα Κουντουρά

  46. 13/11 10:38

    Νέα εποχή για την TripAdvisor – Τι αλλάζει από σήμερα

  47. 13/11 08:32

    Πώς η ΑΑΔΕ επιχειρεί τη φορολογική συμμόρφωση των τουριστικών επιχειρήσεων

  48. 13/11 08:28

    Προσλήψεις επιτόπιου προσωπικού σε γραφεία εξωτερικού του ΕΟΤ

  49. 13/11 08:26

    Διυπουργική Επιτροπή για το χωροταξικό του τουρισμού

  50. 13/11 08:24

    Πάρος: Νέος διαγωνισμός για την εκμίσθωση του δημοτικού ξενώνα Νάουσας

  51. 13/11 08:23

    Δράσεις τουριστικής προβολής Καρπενησίου και Θήβας

  52. 13/11 08:01

    Λάμψα: Εγκρίθηκε η σύμβαση απορρόφησης της "Τουριστικά Θέρετρα" (ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort)

  53. 12/11 15:57

    O κρητικός τουρισμός σε συνάντηση Αρναουτάκη με την Πρέσβειρα της Ιρλανδίας

  54. 12/11 15:30

    Π. Ευσταθίου: Ο ιατρικός τουρισμός και ο τουρισμός πολυτελείας προωθούνται στη ρωσική αγορά

  55. 12/11 15:27

    Τουρισμός γκολφ: Επενδυτική συνεργασία Costa Navarino με την Consillium S.A.

  56. 12/11 15:21

    Σε ιδιώτες και το αεροδρόμιο Καλαμάτας

  57. 12/11 15:01

    Ανοιχτές Ημέρες Καριέρας στα ξενοδοχεία του Ομίλου Μεταξά

  58. 12/11 14:54

    Καλλιτέχνες νοικιάζουν τα σπίτια τους στην Airbnb για να ζήσουν

  59. 12/11 14:49

    Η Νάξος προσεγγίζει Ευρώπη, Ινδία, ΗΠΑ και Μ. Ανατολή στη WTM

  60. 12/11 14:41

    Η Ρόδος στην έκθεση WTM - Ισχυρή αύξηση των προκρατήσεων για το 2019

  61. 12/11 14:23

    Η Θεσσαλονίκη σε δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή της Εσθονίας

  62. 12/11 13:35

    +13,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους το 7μηνο

  63. 12/11 12:45

    Στον Όμιλο Γρύλου το ξενοδοχείο AKTIA Lounge Hotel & spa

  64. 12/11 12:23

    Ξενοδοχεία | Νέο μοντέλο αξιολόγησης της φιλοξενίας ανεβάζει τα έσοδα

  65. 12/11 11:46

    ΑΒΤΑ: Ποια προσέγγιση χρειάζεται ο τουρισμός των άνω των 50 ετών

  66. 12/11 11:23

    Νέο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης στην Πλάκα

  67. 12/11 10:55

    288.000 περισσότεροι επιβάτες στο "Μακεδονία" το πρώτο 10μηνο

  68. 12/11 10:48

    Philoxenia - Hotelia: +34% η επισκεψιμότητα το πρώτο διήμερο

  69. 12/11 10:42

    Προβολή της Καρπάθου στην WTM 2018

  70. 12/11 10:37

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Καρπάθου για το 2019

  71. 12/11 10:35

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία και κάμπινγκ στη Βόρεια Ελλάδα

  72. 12/11 10:29

    Διαγωνισμός για την μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  73. 12/11 10:21

    Προληπτικός έλεγχος για Λεγιονέλλα στα συστήματα νερού σε ξενοδοχεία της Κρήτης

  74. 12/11 10:19

    Οινοτουρισμός: Βεβαιώσεις οινοτουριστικής επιχείρησης σε Χατζημιχάλη και Κουλοχέρη

  75. 11/11 21:29

    Α. Ανδρεάδης: Σε εξέλιξη οι επενδύσεις της Ikos Resorts σε Ελλάδα και Ισπανία

  76. 11/11 21:24

    Στην κορυφή του κόσμου «πέταξε» το ελληνικό τένις με τον Στέφανο Τσιτσιπά

  77. 11/11 12:23

    Δ.Ελλάδα και Λέσβος οι τιμώμενες περιοχές στην 34η Philoxenia

  78. 11/11 12:02

    4 ξενοδοχεία για πρόσφυγες στα Γρεβενά

  79. 11/11 12:00

    Τουριστικοί προσβάσιμοι θαλάσσιοι προορισμοί στη Μεσσήνη

  80. 11/11 11:58

    Ψηφιακή προβολή των πολιτιστικών και τουριστικών πόρων του Βόλου

  81. 10/11 17:00

    Philoxenia: Ο "ασημένιος τουρισμός" καταλύτης για την επιμήκυνση της σεζόν

  82. 10/11 16:06

    Η Ιρλανδία νέα αγορά για τη Χαλκιδική

  83. 10/11 14:10

    Ψηφιακές υπηρεσίες στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  84. 10/11 14:08

    Δωρεά για τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων στη Γορτυνία

  85. 10/11 14:07

    Το Μαρκόπουλο στα Πολιτιστικά Δίκτυα Πόλεων

  86. 10/11 13:16

    34η Philoxenia: Σχολή Ξεναγών και στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε η κ.Κουντουρά

  87. 10/11 12:34

    Η κρίση είναι το σύμπτωμα κι όχι η αιτία...

  88. 09/11 16:39

    Philoxenia-Hotelia: Ρεκόρ 20ετίας με πολλές παράλληλες εκδηλώσεις

  89. 09/11 16:30

    Έκτακτη Γενική Συνέλευση ΠΟΞ: «Να πάρουν ανάσα τα ελληνικά ξενοδοχεία»

  90. 09/11 15:45

    Ρόδος: Ανάδειξη της Βίλας Ακάβη και του Πάρκου Ροδίνι

  91. 09/11 14:30

    Έξυπνος τουρισμός στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες

  92. 09/11 14:01

    Έκθεση ΠΟΤ/ ETC: Aνερχόμενη αγορά για την Ευρώπη ο τουρισμός από τον Κόλπο

  93. 09/11 14:01

    Ο δρόμος ο λιγότερος ταξιδεμένος, στο digital marketing

  94. 09/11 13:33

    +6,1% η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τον Οκτώβριο

  95. 09/11 13:11

    Ryanair: Προσφορά σε χειμερινές πτήσεις

  96. 09/11 12:21

    Μήνας Μαραθωνίου ο Νοέμβριος για τον τουρισμό της Αθήνας

  97. 09/11 11:57

    Θρησκευτικός τουρισμός στην Πελοπόννησο | Οι προτάσεις του Τουριστικού Οργανισμού

  98. 09/11 11:08

    Ο τουρισμός πόλης στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη στη νέα καμπάνια ΕΟΤ-Aegean

  99. 09/11 10:57

    Γ,Καμίνης: Η σημασία της ανάδειξης της Αθήνας ως «Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας»

  100. 09/11 10:51

    WTM 2018: Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα