Δήμος Σύρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Α Decrease font Enlarge font
Δήμος Σύρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Ο Δήμος Σύρου- Ερμούπολης ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018.

Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα εξής:

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων

Οι ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων αποτελούν βασικό εργαλείο για την προσέγγιση ειδικού κοινού και τουριστών που επιζητούν την διαφορετικότητα. Για τις ανάγκες προβολής του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης, σχεδιάζονται ενέργειες που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό (B2C).

Media & Blogger Trips

Ταξίδια γνωριμίας (media & blogger trips) με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ και ειδικότερα δημοσιογράφων συνεργατών «τουριστικών στηλών» ή εντύπων εξειδικευμένων στις ειδικές μορφές τουρισμού. Στόχος της ενέργειας είναι η δικτύωση, δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας του τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό, μέσω της υλοποίησης δημοσιογραφικών αποστολών επιλεγμένων εμπειριών. Οι προσκεκλημένοι θα έχουν μία ολιγοήμερη παραμονή στη Σύρο και οι εμπειρίες που θα ζήσουν θα συμφωνηθούν με τα αρμόδια στελέχη του Δήμου με στόχο να ικανοποιούνται οι ανάγκες προβολής. Η υλοποίηση της ενέργειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

-καθορισμό των στόχων του προγράμματος δράσεων δημοσίων σχέσεων

-καθορισμό των μέσων επικοινωνίας/ blogs στα οποία θα γίνει η στόχευση

- καθορισμό του κοινού στο οποίο θα γίνει η στοχευμένη επικοινωνία

-δημιουργία ελκυστικών ιστοριών για τον τουριστικό προορισμό

-επιλογή δημοσιογράφων/ bloggers με βάση τους επιμέρους στόχους που έχουν τεθεί

-πρόσκληση των δημοσιογράφων/ bloggers για αποστολή στις προσχεδιασμένες εμπειρίες που αφορούν τον τουριστικό προορισμό παρακολούθηση της αναπαραγωγής των εμπειριών αυτών στον τύπο/ blogs/ social media, όπως αυτές θα αποτυπώνονται.

Στις ενέργειες δημοσίων σχέσεων περιλαμβάνονται βάσει της διαδικασίας pitching, φωτογραφίσεις μέσων στον Προορισμό, ενεργητική υλοποίηση ιδέας (π.χ. διαγωνισμός, συμμετοχή μέσου και δημοσιογράφων ή bloggers υψηλού επιπέδου για την βιωματική εμπειρία στον προορισμό και την αναμετάδοση περιεχομένου, σύνδεση offline & online PR & Social Media)

Broadcasting Event

Επίσκεψη στη Σύρο δημοφιλούς τηλεοπτικού ή/και ραδιοφωνικού μέσου από το εξωτερικό με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών του προορισμού. Ανάλογα με το προφίλ και το κοινό του κάθε μέσου αναπτύσσεται η ανάλογη θεματολογία εμπειριών και οι επιπλέον ενέργειες προώθησης, όπως διενέργεια διαγωνισμού κ.ά.

Διαφήμιση μέσω τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών σταθμών

Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Εκτυπώσεις φυλλαδίων προωθητικών και διαφημιστικών υλικών – flyers – banners –παρουσιάσεις Power Point

Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.

Κινηματογράφηση και παραγωγή διαφημιστικών video & φωτογραφικού υλικού για το τουριστικό προϊόν της Σύρου

Κινηματογράφηση και παραγωγή θεματικών video που θα αποτυπώνουν τις κύριες εμπειρίες του προορισμού & μικρότερων digital video. Τα video θα φιλοξενηθούν στο τουριστικό website του Δήμου και θα αξιοποιηθούν στις ενέργειες προώθησης της καμπάνιας (YouTubecampaign,Facebook,Video,Promotionκ.ά.).

Web Marketing

Τα βασικά συστατικά του έργου είναι τα ακόλουθα:

-Ανάπτυξη Περιεχομένου Καμπάνιας: Ανάπτυξη μηνυμάτων, δημιουργική απεικόνιση του concept, όπως θα έχει ήδη υλοποιηθεί, σχεδιασμός εικαστικών που υπηρετούν τις ανάγκες της στρατηγικής και τους στόχους που έχουν οριστεί, ανάπτυξη θεματικών εμπειριών και μηνυμάτων για τον προορισμό, μικρά stories (τίτλος και story εμπειρίας) για χρήση στη social media καμπάνια.

-Εργαλεία Επικοινωνίας: Συνεχής εμπλουτισμός της επικαιροποιημένης ιστοσελίδας με νέο περιεχόμενο, διαχείριση λογαριασμών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, διαχείριση social media communities.

-Ψηφιακό Πλάνο Προώθησης και Διαφήμισης: Yλοποίηση της προωθητικής καμπάνιας επικοινωνίας με δύο κατηγορίες στόχευσης, την Οργανική Ανάπτυξη και τη στοχευμένη

-Ψηφιακή Προώθηση και Διαφήμιση. Αποτελεσματική διαχείριση της ιστοσελίδας και των social media και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας του τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα, online users σε επιλεγμένες αγορές – στόχους.

Σύνδεση με γενική καμπάνια Aegean Islands

Η στρατηγική επικοινωνίας της Σύρου στοχεύει στο κτίσιμο του Brand «Σύρος» και της ανταγωνιστικής τοποθέτησής του. Η σύνδεση του προορισμού με τη γενική καμπάνια Aegean Islands “Like No Other” αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα της στρατηγικής και της συνολικής προώθησης του προορισμού. Με τη σύνδεση αυτή επιτυγχάνεται:

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του Brand «Aegean Islands».

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του ευρύτερου Brand «Greece».

-Η διασύνδεση με την ευρύτερη καμπάνια επικοινωνίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με αποτέλεσμα μεγαλύτερο reach και impressions για την καμπάνια του προορισμού της Σύρου.

 

  1. 24/02 16:57

    MKG: Ρεκόρ αύξησης εσόδων ανά δωμάτιο στα ελληνικά ξενοδοχεία το 2017

  2. 24/02 11:43

    Iστοσελίδα με τον «αστερισμό» των νησιών του Βορείου Αιγαίου

  3. 24/02 11:36

    Δήμος Ελαφονήσου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

  4. 24/02 11:35

    Εκσυγχρονισμός στο Χιονοδρομικό Κέντρο 3-5 Πηγάδια

  5. 23/02 18:39

    Έναρξη της διαδικασίας για την άδεια καζίνο στο Ελληνικό

  6. 23/02 16:38

    ΣΕΤΕ: Ολοκληρώθηκαν οι δράσεις στις Βρυξέλλες για τον ελληνικό τουρισμό (βίντεο)

  7. 23/02 16:23

    H τεχνολογία στην πολιτιστική κληρονομιά: Παρουσίαση του MedSTACH στον ΕΟΤ

  8. 23/02 15:25

    Δήμος Σαρωνικού: Πρώτο βίντεο προβολής με τη νέα τουριστική ταυτότητα

  9. 23/02 15:04

    Γνωρίστε την Josie Pepper, το ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου

  10. 23/02 14:59

    Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός των Σέρβων με διαρκή αύξηση

  11. 23/02 14:45

    Η πιο ονειρική δουλειά στον κόσμο: Φροντιστής φλαμίνγκο στις Μπαχάμες!

  12. 23/02 14:42

    Η ποιοτική αναβάθμιση, βασικός πυλώνας της πολιτικής μας (video)

  13. 23/02 14:20

    Airbnb: "Συρρικνώνει" την απόσταση με τα ξενοδοχεία, διεκδικεί τους ίδιους πελάτες

  14. 23/02 13:59

    Σύλληψη 58χρονου για αρχαιοκαπηλία στη Νάξο

  15. 23/02 13:53

    Ξενοδοχεία: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε εάν συνεργαστείτε με την Airbnb

  16. 23/02 12:59

    Ροδιακός τουρισμός: Παρουσίαση έρευνας για την ποιότητα των υπηρεσιών

  17. 23/02 12:57

    Δύο ιστορίες με ταξιτζήδες

  18. 23/02 12:34

    Ζάκυνθος: Επέκταση και αλλαγή επωνυμίας του πεντάστερου Zante Maris Village

  19. 23/02 11:58

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Τι αναζητούν οι 4 μεγαλύτερες αγορές εισερχόμενου τουρισμού

  20. 23/02 11:39

    Σύγκληση Eπιτροπής για τη δημόσια υγεία στα νησιά του Αιγαίου ζητούν 21 βουλευτές

  21. 23/02 11:35

    Thomas Cook: Έτσι θα είναι το νέο Sunprime Resort στην Κω- Εγκαίνια τον Ιούνιο

  22. 23/02 11:10

    Κινεζικός τουρισμός: Η Ευρώπη μοναδικός προορισμός εξωτερικού έως και τον Απρίλιο

  23. 23/02 10:50

    Η Grecotel για πρώτη φορά στο B2B Luxury & MICE Workshop της Γεωργίας

  24. 23/02 10:49

    AEGEAN: 500.000 αεροπορικά εισιτήρια από 19 ευρώ

  25. 23/02 10:40

    Δελφικοί Αγώνες: Oι «αδελφοί» των Ολυμπιακών Αγώνων κλείνουν την ΙΤΒ στο Βερολίνο

  26. 23/02 10:35

    TUI: 1,8 εκατ. ευρώ από τον ΕΟΤ για πρόγραμμα συνδιαφήμισης σε 12 αγορές (Λίστα)

  27. 23/02 10:27

    EOT: Σε ποιους t.o's θα «μοιράσει» 3,4 εκατ. ευρώ (Λίστα με ποσά, πάνω από 100 ονόματα)

  28. 23/02 08:25

    Νέα προγράμματα από την Airbnb με στόχο το 1 δις. επισκέπτες

  29. 22/02 20:24

    Εγκρίθηκε από το ΣτΕ το σχέδιο ΠΔ για την επένδυση στο Ελληνικό

  30. 22/02 16:57

    Θεσσαλονίκη: Οι ξένοι ανέβασαν τις διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία το 2017

  31. 22/02 16:46

    Επαφές Τζιτζικώστα στο Τελ Αβίβ για την τουριστική προώθηση της Κ. Μακεδονίας

  32. 22/02 14:19

    Αρχαία Ελλάδα από… σοκολάτα στη Ρουμανία

  33. 22/02 13:36

    Στις 20 Απριλίου εγκαίνια για το πολυτελές ξενοδοχείο Abaton Island στη Χερσόνησο (φωτό)

  34. 22/02 13:29

    Ελληνικός τουρισμός: Μεγάλη δυναμική στα εκπαιδευτικά ταξίδια από τη Γερμανία το 2018

  35. 22/02 13:19

    Έρευνα: Αυτές είναι οι καλύτερες αλυσίδες τουριστικών γραφείων της Γερμανίας

  36. 22/02 12:56

    Σε επίπεδα προ μεταναστευτικού οι πτήσεις των t.o's για Λέσβο

  37. 22/02 12:47

    Global Blue: +75% οι συναλλαγές tax free στην Ελλάδα το 2017

  38. 22/02 12:27

    Τουρισμός: Αύξηση 15% στις κρατήσεις των Τσέχων για Ελλάδα το 2018

  39. 22/02 12:21

    The Sun: Η Ζάκυνθος απόλυτος προορισμός διασκέδασης το 2018- Επισκιάζει την Ίμπιζα

  40. 22/02 11:51

    Celestyal Cruises: 4 διακρίσεις στα Cruise Critic Cruisers’ Choice Awards

  41. 22/02 11:43

    Ρόδος: Κινητό κέντρο ανακύκλωσης για τουριστικές περιοχές

  42. 22/02 11:36

    Βαλεαρίδες: Πρόστιμο 300.000 ευρώ στην Airbnb για παράνομη ενοικίαση σπιτιών

  43. 22/02 11:14

    Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Φιλοξενία Ρουμάνων δημοσιογράφων

  44. 22/02 11:09

    Η Χαλκιδική εδραιώνεται στις προτιμήσεις των Ιταλών

  45. 22/02 10:58

    Γερμανικός τουρισμός: Ισχυρή αύξηση των αεροπορικών αναχωρήσεων προς Ελλάδα το 2017

  46. 22/02 10:40

    Δήμος Καρπάθου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

  47. 22/02 10:39

    ΕΟΤ: Δράσεις για τουριστική προβολή στην αμερικανική αγορά

  48. 22/02 10:37

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Χανιά

  49. 22/02 10:34

    Διαγωνισμός 500.000 ευρώ για ταξιδιωτικά γραφεία

  50. 22/02 08:00

    Έρχεται τον Απρίλιο η εφαρμογή ΑΑΔΕ για δήλωση φόρου διαμονής και Airbnb

  51. 21/02 21:48

    ΣΕΤΕ: Συνάντηση Γ. Ρέτσου με Ελ. Μπιενκόφσκα στις Βρυξέλλες

  52. 21/02 17:33

    ΣΕΤΕ: Συνεχίζονται οι συναντήσεις του Γ. Ρέτσου στις Βρυξέλλες

  53. 21/02 17:11

    Στόχος για την Αστυπάλαια ο ποιοτικός τουρισμός

  54. 21/02 16:55

    Μεγάλη αύξηση των Σουηδών στην Κρήτη για το 2018

  55. 21/02 16:34

    Ο Γ. Ρέτσος και ο Α. Βασιλικός ομιλητές στο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών

  56. 21/02 16:29

    Fraport Greece: Airport Run στην Κεφαλονιά

  57. 21/02 16:05

    eDreams: Η Aegean δεύτερη καλύτερη αεροπορική εταιρία στον κόσμο για το 2018

  58. 21/02 15:36

    Η Priceline Group μετονομάζεται σε Booking Holdings

  59. 21/02 15:08

    TτΕ: Στα 27,2 εκατ. οι αφίξεις ξένων τουριστών το 2017

  60. 21/02 14:48

    850.000 Σέρβοι τουρίστες στην Ελλάδα το 2017

  61. 21/02 14:33

    Nέο κρουαζιερόπλοιο από αμερικανικό επενδυτικό σχήμα

  62. 21/02 14:17

    TripAdvisor: Ποιες είναι οι 10 καλύτερες ελληνικές παραλίες για το 2018

  63. 21/02 14:02

    Το Ν. Αιγαίο στην παγκόσμια εκστρατεία του ΟΗΕ «Καθαρές Θάλασσες»

  64. 21/02 13:19

    TripAdvisor: Αυτές είναι 25 καλύτερες παραλίες στην Ευρώπη το 2018- Οι 3 ελληνικές

  65. 21/02 13:07

    H Ελλάδα στην καρδιά της Σουηδίας με την έκθεση Panorama World Festival

  66. 21/02 12:51

    Τουρισμός: 28% χαμηλότερο κόστος διακοπών με all in στην Τουρκία για τους Ρώσους

  67. 21/02 12:43

    PURE Wellness Rooms: Ένα νέο πρόγραμμα ευεξίας στο Galaxy Hotel στο Ηράκλειο

  68. 21/02 11:57

    Γερμανικός τουρισμός: "Απογείωση" δείχνουν οι προκρατήσεις για Ελλάδα το 2018

  69. 21/02 11:14

    ΕΞ Πιερίας: Αισιόδοξα μηνύματα από την αγορά του Ισραήλ

  70. 21/02 11:07

    easyJet: 3 νέες συνδέσεις με Χανιά και Κέρκυρα το 2018

  71. 21/02 10:57

    "Ένοχη απόλαυση" η διασκέδαση στα επαγγελματικά ταξίδια! Όλες οι τάσεις για το 2018

  72. 21/02 10:17

    Κύπρος: Διπλάσια αύξηση των αεροπορικών αφίξεων σε σχέση με την Ελλάδα τον Ιανουάριο

  73. 21/02 10:12

    Μείωση των τουριστών στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο- Διψήφια αύξηση σε Τουρκία και Κύπρο

  74. 21/02 10:11

    Διψήφια μείωση των Κύπριων τουριστών στην Ελλάδα τον Ιανουάριο

  75. 21/02 10:09

    Πόσα δισ. ξόδεψαν οι Έλληνες στα ταξίδια τους στο εξωτερικό το 2017

  76. 21/02 10:06

    Αποφάσεις για τουριστική προώθηση Κρήτης και Θεσσαλονίκης στη Γερμανία

  77. 20/02 22:08

    Georgian Airways: Νέα σύνδεση Τιφλίδα-Θεσσαλονίκη

  78. 20/02 21:31

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για τα προσωπικά δεδομένα- Tι περιλαμβάνει

  79. 20/02 16:52

    ΣΕΤΕ: Γεύμα εργασίας Γ. Ρέτσου με τον Επίτροπο Δ. Αβραμόπουλο στις Βρυξέλλες

  80. 20/02 16:22

    Κρήτη: Ημερίδα για την ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού

  81. 20/02 16:16

    Ο ΕΟΤ στην Έκθεση Panorama World Festival της Στοκχόλμης

  82. 20/02 16:06

    Saveur: Ποια φέτα; Δεν υπάρχει φέτα στην Κρήτη, μόνο στην Ελλάδα!

  83. 20/02 15:38

    Horeca 2018: Η πιο ποιοτική HORECA όλων των εποχών

  84. 20/02 15:13

    Ψηλά στις προτιμήσεις των Σκανδιναβών η Ρόδος το 2018

  85. 20/02 14:46

    Μαγευτικό κυκλικό ουράνιο τόξο στη Μύκονο- Δείτε το

  86. 20/02 14:17

    ICAP: Ο τουρισμός απογείωσε τα έσοδα των ελληνικών ξενοδοχείων την τελευταία 4ετία

  87. 20/02 13:32

    ΣΕΤΕ: Ξεκίνησαν οι συναντήσεις του Γ. Ρέτσου στις Βρυξέλλες

  88. 20/02 13:21

    DER Touristik: Διευρυμένο πρόγραμμα διακοπών για ενηλίκους στην Κρήτη το 2018

  89. 20/02 12:59

    Ανακαινίζεται το ξενοδοχείο Grecotel Rhodos Royal

  90. 20/02 12:29

    Kuoni: Κορυφώνεται η ζήτηση για Ελλάδα το 2018- Οι top εμπειρίες και ξενοδοχεία

  91. 20/02 11:56

    ΤτΕ: Στα 14,6 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 2017

  92. 20/02 11:50

    Ο τουρισμός ανοίγει δουλειές και στις ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας

  93. 20/02 11:11

    Ο Έλληνας που αναλαμβάνει πρόεδρος της Wyndham Ευρώπης

  94. 20/02 10:53

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την γαστρονομία σε 6 πόλεις της Ιταλίας

  95. 20/02 10:49

    Περιφέρεια Στ. Ελλάδας: Ένταξη της Κύμης στις τουριστικές περιοχές

  96. 20/02 10:47

    Διαγωνισμός για την ενοικίαση 8 bungalows στο Φανάρι

  97. 20/02 10:46

    Ο θαλάσσιος τουρισμός της Ανατ. Χαλκιδικής παρουσιάστηκε στο Τορίνο

  98. 20/02 10:36

    Πώς θα αναπτυχθεί το ξενοδοχείο του Ρώσου Κροίσου Ριμπολόβλεφ στο Σκορπιό

  99. 20/02 10:32

    1.144 ξενοδοχεία πωλούνται στην Ελλάδα- Δείτε σε ποιες περιοχές (Λίστα)

  100. 20/02 10:25

    Air Animal: VIP ή οικονομική θέση για τα κατοικίδιά σας; Όλες οι τιμές