Hands Free Hotelier, η… Hands Free λύση για την ψηφιακή απόδοση των ξενοδοχείων

Α Decrease font Enlarge font
Hands Free Hotelier, η… Hands Free λύση για την ψηφιακή απόδοση των ξενοδοχείωνΟ Δημήτρης Σερίφης της Nelios και ο Γιάννης Κυρίτσης της AXIA Hospitality

Ο τρόπος που ο κόσμος επιλέγει, συγκρίνει και τελικά κλείνει τις διακοπές του έχει πλέον αλλάξει. Το κινητό, το tablet, το computer έχουν αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταξιδιωτική βιομηχανία αλλάζοντας και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται τόσο για το marketing όσο και για τις πωλήσεις των ξενοδοχείων. 

Σε αυτό το πολύπλοκο ψηφιακό περιβάλλον, η συνέργεια των εταιρειών AXIA Hospitality και Nelios και η λύση Hands Free Hotelier που προτείνουν, στην κυριολεξία «λύνει τα χέρια» των ξενοδόχων και μάλιστα με απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα: στο 8μηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2017, τα 260 ξενοδοχεία που συνεργάζονται μαζί τους είδαν τις online κρατήσεις τους να αυξάνονται κατά 107,45% έναντι του αντίστοιχου 8μήνου του 2016τα έσοδα από τις απευθείας κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 75,28% και η αύξηση της επισκεψιμότητας των websites των ξενοδοχείων κατά 25,74%.

Ο Γιάννης Κυρίτσης της AXIA Hospitality και ο Δημήτρης Σερίφης της Nelios, σε συνέντευξή τους στο Tornos News, παρουσιάζουν τα οφέλη της online εποχής αλλά και τις προκλήσεις που φέρνει, καθώς και τη λύση που προτείνουν για τους ξενοδόχους. 

-- Τι αλλαγές έχει φέρει για τους τουριστικούς επιχειρηματίες η στροφή στο online και τι προκλήσεις έχουν πλέον να αντιμετωπίσουν;

Δ.Σ. Η αύξηση των online κρατήσεων είναι πολύ μεγάλη. Μελέτες αναφέρουν ότι το 85% της τελικής απόφασης του καταναλωτή ως προς την κράτηση του ξενοδοχείου διαμορφώνεται online, ανεξάρτητα από το που θα την κάνει τελικά. Και μάλιστα οι αναζητήσεις από φορητές συσκευές (smartphones, tablets) ξεπερνούν τις αναζητήσεις από ηλεκτρονικούς υπολογιστές.  Πλέον υπάρχουν καινούργια εργαλεία που διαμορφώνουν την απόφαση του ταξιδιώτη, έχουν εξελιχθεί οι metasearch μηχανές, έχουν προστεθεί τα social media... Όλα αυτά δημιουργούν ένα πολύ πιο σύνθετο και δυναμικό περιβάλλον μέσα από το οποίο ο ξενοδόχος καλείται να διαχειριστεί το πώς θα πουλήσει τα δωμάτιά του. Αυτή την πολυπλοκότητα πάμε να καλύψουμε εμείς και να δώσουμε στον ξενοδόχο τη λύση που χρειάζεται έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια στρατηγική που θα αυξήσει την κερδοφορία του. 

--Ποια είναι για τους ξενοδόχους η διαφορά των online πωλήσεων από τις offline;

Γ.Κ.Κατ’ αρχήν οι ξενοδόχοι εισπράττουν τα χρήματα από τις πωλήσεις τους απευθείας από τον πελάτη και δεν περιμένουν μεγάλα χρονικά διαστήματα να πληρωθούν από τον πράκτορα. Για τον λόγο αυτό στρέφονται προς τις onlineπωλήσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα και οι μεγάλοι πράκτορες έχουν στραφεί στο online, τόσο στις B2B κρατήσεις όσο και στις B2C (π.χ. Hotelbeds, expedia, booking, κλπ). 

Όμως η στροφή αυτή απαιτεί εμπειρία στο yield management. Για παράδειγμα, δεν είναι μόνο οι τιμές που παίζουν ρόλο, είναι και το περιεχόμενο (φωτογραφίες, κείμενα, κ.ά. ) που κάνει τη διαφορά. 

--Πρόσφατα λανσάρατε στην αγορά ένα ολοκληρωμένο πακέτο για την onlineαπόδοση των ξενοδοχείων, που προέκυψε από τη σύμπραξη των δύο εταιρειών, το HandsFreeHotelier. Τι ακριβώς είναι αυτό;

Δ.Σ.Η ιδέα είναι ότι, κάτω από ένα συμβόλαιο, ο ξενοδόχος παίρνει μια ολοκληρωμένη λύση (που περιλαμβάνει 24 διαφορετικές υπηρεσίες!) ανάλογα με τις ανάγκες του, που έχει να κάνει είτε με τη διαχείριση των πωλήσεών του είτε με τη διαχείριση των κρατήσεών του είτε με το online marketing. Ο ξενοδόχος μας αναλύει πως δουλεύει μέχρι σήμερα κι εμείς του βγάζουμε ένα πλάνο τριετίας με στοχοθέτηση ανά έτος για το που μπορεί να φτάσει η κερδοφορία του. Κάνουμε στην ουσία ένα business plan, εκτιμούμε που μπορεί να φτάσει αυτό το ξενοδοχείο σε επίπεδο πωλήσεων, τι πρέπει να κάνουμε για να πετύχουμε αυτό το πλάνο, πόσο πρέπει να πληρώσει για αυτό. Και τα στελέχη των δύο εταιρειών μας καλούνται να το υλοποιήσουν. 

Γ.Κ. Αν δεν υπάρχει sales, δεν υπάρχει marketing. Και αν δεν υπάρχει marketing, δεν υπάρχει sales. Για παράδειγμα, σχεδιάζοντας τις προσφορές που θα βγάλω σε ένα ξενοδοχείο, χρειάζομαι τη στήριξη του digital marketing για να μου πει ποιες είναι οι πιο δυνατές αγορές στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Κατόπιν θα βγάλω εγώ μια συγκεκριμένη προσφορά, βλέποντας αν οι τιμές σε εκείνη την αγορά είναι οι σωστές στους online αλλά και στους offline πράκτορες, για να προχωρήσει μετά στην ανάλογη διαφήμιση το digital marketing. Αν δεν υπάρχει αυτή η σύνδεση μεταξύ του marketingκαι του sales, δεν πετυχαίνουμε το στόχο. 

Γ.Κ. Καλώς ή κακώς τα ξενοδοχεία, ακόμα και μεγάλοι όμιλοι, δεν έχουν αναπτύξει ακόμα τη σύνδεση μεταξύ digital marketing και sales. Το κάθε τμήμα δουλεύει μόνο του και ο μόνος που χάνει είναι ο ξενοδόχος. 

--Εσείς αναλαμβάνετε όλη τη λειτουργία των δύο τμημάτων, marketing και sales;

Γ.Κ. Ναι, τα αναλαμβάνουμε εμείς ολοκληρωμένα. Δηλαδή, από τα emails, τηλεφωνικές κρατήσεις, σύναψη και διαπραγμάτευση online συμβολαίων έως yield management, revenue management, διεθνείς εκθέσεις, digital marketing (website, social media, SEO, adwords, newsletter, email campaigns, κ.λπ.).

Δ.Σ. Αυτή τη στιγμή έχουμε 17 κοινά projects. Και τα αποτελέσματα είναι απολύτως μετρήσιμα: έχουμε 96% ανανέωση των συμβολαίων μας. Είμαστε καθαρά performance agenciesκαι οι δύο, δηλαδή κρινόμαστε από τα αποτελέσματα. Λέμε, έχουμε ξοδέψει τόσα λεφτά, έχουν γίνει αυτές οι ενέργειες, έχουν αποδώσει τόσα.  

Τα οφέλη για τον ξενοδόχο

--Ποια είναι τα οφέλη του για τον ξενοδόχο;

Δ.Σ. Με όλη αυτή η πολυπλοκότητα που υπάρχει στην online διάθεση δωματίων και στο online marketing, στην ουσία το Hands Free του εξασφαλίζει ότι θα γίνει η βέλτιστη δυνατή διαχείριση σε αυτό το οικοσύστημα με στόχο να πετύχουμε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα. 

Γ.Κ. Εγώ θα το πω και πιο ωμά: εάν ένα ξενοδοχείο είχε τζίρο 100.000 ευρώ, με το Hands Free Hotelier θα ανέβει τουλάχιστον 50% ο τζίρος του. Συνήθως ο ξενοδόχος θεωρεί ότι έχει ένα ταβάνι. Δεν ξέρει ότι αν δουλέψει μαζί μας, μπορεί να ξεπεράσει αυτό το ταβάνι. Δεν είναι θέμαoperation, δεν κάνουμε management, είναι μόνο θέμα στρατηγικής.

--Πώς βλέπετε την επόμενη χρονιά;

Δ.Σ. + Γ.Κ. Οι προκρατήσεις στα site μας είναι αυξημένες κατά 30% σε σχέση με πέρσι. Μετά την WTM βλέπουμε αύξηση από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας και επιμήκυνση της σεζόν ακόμα και σε προορισμούς που μέχρι τώρα κινούνταν το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου,  όπως η Πάτμος, η Μήλος, αλλά και η Ίος, (την οποία πλέον επισκέπτονται πολλοί πελάτες από τη Σαντορίνη, λόγω της μεταξύ τους σύνδεσης, με αποτέλεσμα η μέση τιμή να έχει αυξηθεί κατά 120%).

Επίσης βλέπουμε κρατήσεις από νέες αγορές όπως το Ιράν, τις Αραβικές χώρες, το Ισραήλ, τη Νότια Αφρική, λόγω της διείσδυσης και του content των πελατών μας Online. Επίσης βλέπουμε πολλές κρατήσεις από Ελλάδα, το οποίο δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι αυξάνεται ο εσωτερικός τουρισμός αλλά σημαίνει ότι ο Έλληνας έχει εξοικειωθεί με τη χρήση του Internet. 

 ** H Αxia Hospitality και η Nelios συμμετέχουν με το Hands Free Hotelier στην έκθεση 100% Hotel Show που πραγματοποιείται 17-20 Νοεμβρίου στο ΜEC Παιανίας (Stand B45-C46, Digital Square).

 ** Η Nelios συμμετέχει στην έκθεση Xenia, 25-27 Νοεμβρίου, Metropolitan Expo (Hall 2, Stand B14).

 

  1. 16/10 16:52

    Παράνομη ναύλωση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής στο Λεωνίδιο

  2. 16/10 16:40

    Η Ελλάδα πρώτη στις online αναζητήσεις των Ολλανδών τουριστών

  3. 16/10 15:58

    Ι.Ρέτσος: Η Ελλάδα χρειάζεται άμεσα ψηφιακή στρατηγική

  4. 16/10 15:28

    Οι ψηφιακά ασφαλείς πετυχαίνουν υψηλότερα έσοδα

  5. 16/10 14:45

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Το Άμστερνταμ δεν θέλει μεθυσμένους τουρίστες

  6. 16/10 13:49

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Πώς η Κοπεγχάγη αναπτύσσει τον τουρισμό της

  7. 16/10 13:11

    Η Ε.Κουντουρά στο συνέδριο του ΣΕΤΕ: Πώς προωθείται η ψηφιακή μετάβαση του ελληνικού τουρισμού

  8. 16/10 12:45

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού

  9. 16/10 11:12

    Οι Κυκλάδες πρώτη επιλογή για ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Ελλάδα

  10. 16/10 11:06

    Χρυσό διεθνές βραβείο Travelife για το Mitsis Blue Domes Resort & Spa

  11. 16/10 10:35

    DRV: Εξαιρετική χρονιά για τους Γερμανούς πράκτορες το 2018, +20% η Ελλάδα

  12. 16/10 10:08

    Περιφέρεια Κρήτης: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την ανατύπωση εντύπων και χάρτη

  13. 16/10 10:06

    Διαγωνισμός για τη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού

  14. 16/10 10:04

    Διαμαρτυρίες για τα νέα διόδια επί της Εγνατίας Οδού Σερρών –Θεσσαλονίκης

  15. 16/10 10:02

    Παρεμβάσεις στην Ακρόπολη και σε άλλα αρχαιολογικά μνημεία

  16. 16/10 09:59

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής σε ΗΠΑ και Ρωσία

  17. 15/10 17:55

    Εσείς παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας σας;

  18. 15/10 17:34

    Εγκαίνια για το Apollo Trails στην ορεινή Πελοπόννησο

  19. 15/10 16:51

    Η πρώτη γυναίκα πρόεδρος στην ΕΞΑ-ΑA

  20. 15/10 15:52

    Συνέδριο «Δρόμος του Μεταξιού»: Eπίσκεψη στο μουσείο των Αιγών

  21. 15/10 15:50

    CNT: Η Aegean 5η καλύτερη αεροπορική εταιρία στον κόσμο το 2018

  22. 15/10 14:49

    Υπό την αιγίδα της FedHATTA η έκθεση κρητικών κρασιών ΟιΝοτικά

  23. 15/10 13:31

    Ο ΕΟΤ στην Έκθεση Inwetex-Cis της Αγίας Πετρούπολης

  24. 15/10 13:18

    100% Hotel Show: Γιατί τα Boutique Ξενοδοχεία και οι Hotel Designers είναι τo σημαντικότερο κοινό της έκθεσης

  25. 15/10 13:10

    Ο Τούρκος κροίσος, με παρουσία στην Ελλάδα, πουλάει πολυτελή ξενοδοχεία

  26. 15/10 12:39

    Θαλάσσια σύνδεση με Ελλάδα θέλει η Κύπρος, μετά από 18 χρόνια

  27. 15/10 12:16

    Η Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μερίδιο από την έκρηξη των τουριστών υγείας

  28. 15/10 12:14

    H Nelios γιόρτασε τα 10 της χρόνια, με 25% ετήσια ανάπτυξη

  29. 15/10 11:59

    Η αμερικανική αγορά απαιτεί εθνική στρατηγική και marketing

  30. 15/10 11:38

    Ελληνικός τουρισμός 2018: Πρωταγωνιστές οι Περιφέρειες Ν.Αιγαίου και Αττικής το α' 6μηνo

  31. 15/10 11:37

    Γιατί οι Βρετανοί εμπιστεύονται τα ταξιδιωτικά γραφεία

  32. 15/10 11:13

    Hotelia: Hosted buyers από 36 χώρες

  33. 15/10 11:09

    Χenia Digi Hotel: Οι ψηφιακές τεχνολογίες στην υπηρεσία του ξενοδόχου

  34. 15/10 08:06

    Τέλος οι κάδοι απορριμάτων από την Διονυσίου Αρεοπαγίτου

  35. 15/10 08:03

    Οι περισσότεροι Ολλανδοί δεν γνωρίζουν τα ελληνικά προϊόντα

  36. 15/10 08:00

    Ομοσπονδία Χειροσφαιρίσεως: Διαγωνισμός για υπηρεσίες διαμονής - διατροφής

  37. 15/10 07:58

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προώθησης σε Αυστρία και Βενετία

  38. 15/10 07:55

    Δήμος Καβάλας: Σχέδιο προβολής για το 2019- Εκπαίδευση για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  39. 15/10 07:52

    Δήμος Μυκόνου: Διαγωνισμός για την υλοποίηση του προγράμματος Blue Islands

  40. 14/10 11:12

    Γέμισε ανεμόπτερα ο ουρανός της Λάρισας

  41. 14/10 10:57

    Σημαντικά καλλιτεχνικά δρώμενα σε Καβάλα και Ρόδο

  42. 14/10 10:51

    1η Πανελλήνια Έκθεση Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών

  43. 14/10 10:49

    Ο ΕΟΤ σε εκδήλωση του t.o. Zonvaart Travelgroup στην Ολλανδία

  44. 13/10 12:44

    Ανοιχτή Ημέρα για καριέρα στο Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa

  45. 13/10 12:25

    O «Γαστρονομικός Οινοτουρισμός στο Αιγαίο» σε εκδήλωση στην Αθήνα

  46. 13/10 12:22

    Τα Κύθηρα σε εκθέσεις τουρισμού

  47. 13/10 12:21

    Εκδήλωση για τη ναυπηγική τέχνη της Σκοπέλου

  48. 12/10 18:30

    Η Λάμψα απέκτησε το 100% του Sheraton Rhodes Resort

  49. 12/10 16:19

    Η Κουντουρά εγκαινίασε το θεματικό πάρκο «Ηρακλής – Οι 12 Άθλοι»

  50. 12/10 16:12

    Παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας για τα σκουπίδια στην Κέρκυρα ζητεί η Ομοσπονδία Καταλυμάτων

  51. 12/10 14:55

    Η Ρόδος στη διεθνή τουριστική έκθεση WTM του Λονδίνου

  52. 12/10 14:29

    Γιατί η Ευρώπη χάνει Ινδούς τουρίστες

  53. 12/10 14:21

    Τουριστικά καταλύματα: Διευκρινίσεις από τον ΕΔΟΕΑΠ για την εισφορά 2% επί του διαδικτύου

  54. 12/10 14:18

    Συνάντηση Κουντουρά με την Ταξιδιωτική Ένωση Ασίας- Ειρηνικού PATA

  55. 12/10 13:24

    Μαγιόρκα: Λιγότεροι τουρίστες αυτό το καλοκαίρι μετά από 8 χρόνια

  56. 12/10 13:23

    +13,5% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχ. χώρους τον Ιούνιο

  57. 12/10 12:53

    ΑΒΤΑ: Η κρουαζιέρα προσελκύει περισσότερους τουρίστες νεαρής ηλικίας

  58. 12/10 12:06

    Σημαντικά ευρήματα στο προϊστορικό Ακρωτήρι Θήρας

  59. 12/10 11:50

    Θεαματικό come back της Τουρκίας στη γερμανική αγορά

  60. 12/10 11:42

    Η Ρωσική Γαστρονομική Εβδομάδα στο Cape Sounio Grecotel

  61. 12/10 11:21

    Αυξημένες οι προκρατήσεις στη Γερμανία για το 2019

  62. 12/10 11:07

    O σεφ Γιάννης Στανίτσας στο Fodele Beach and Water Park Holiday Resort

  63. 12/10 10:49

    Οι ρωσικοί κολοσσοί Profi.Travel & Yandex στην 5η Athens International Tourism Expo

  64. 12/10 10:46

    H Σέριφος σε καμπάνια σουηδικού οίκου μόδας

  65. 12/10 10:15

    Ψηφιακή καμπάνια για τα Ιόνια νησιά

  66. 12/10 10:09

    Κάλεσμα του Δήμου Τρίπολης προς επιχειρηματίες για οργάνωση Χριστουγεννιάτικου Χωριού

  67. 12/10 09:59

    Η τουριστική Ελλάδα για πρώτη φορά στην Δυτική Ακτή της Αμερικής

  68. 12/10 09:57

    Οι Γάλλοι έδωσαν 21 εκατ. για ελληνική φέτα το 2017

  69. 12/10 09:55

    Αξιοποίηση ψηφιακού περιεχομένου για την τουριστική προώθηση της Αθήνας

  70. 12/10 09:53

    Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής: Εγκρίσεις δράσεων τουριστικής προβολής σε Κίσσαμο και Χίο

  71. 12/10 09:50

    Συνέδριο για την κρουαζιέρα και τα υδατοδρόμια στην Καλαμάτα

  72. 12/10 09:45

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ηγουμενίτσα και Πάργα

  73. 11/10 20:15

    ΟΚΕ: Η ανάπτυξη της χώρας απαιτεί άμεση ανασύνταξη του κοινωνικού διαλόγου

  74. 11/10 18:31

    FedHATTA: Ενημερωτική συνάντηση με την Ένωση Κεντρώων για τον τουρισμό

  75. 11/10 16:14

    Καταστροφή για τον θαλάσσιο τουρισμό η ΚΥΑ, που αυξάνει τον ΦΠΑ

  76. 11/10 16:12

    M. Κόνσολας: Παρέμβαση στις Βρυξέλλες για τη χρηματοδότηση των ζημιών στην Κω

  77. 11/10 16:09

    Το Άμστερνταμ σφίγγει τον κλοιό στις βραχυχρόνιες μισθώσεις- Τι απαντά η Airbnb

  78. 11/10 15:05

    Θεσσαλονίκη: Διμερείς συμφωνίες για ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού στο «Δρόμο του Μεταξιού»

  79. 11/10 15:03

    Μειωμένες κρατήσεις για Ελλάδα και τον Σεπτέμβριο στη Γερμανία- Ισχυρά ανοδικά η Τουρκία

  80. 11/10 13:40

    4,8 εκατ. περισσότεροι επιβάτες στα αεροδρόμια της Ελλάδας το 9μηνο

  81. 11/10 13:38

    Η TUI παρουσιάζει την δεύτερη φάση της καμπάνιας για το rebranding (video)

  82. 11/10 13:22

    Εκδήλωση για το ηφαίστειο Σαντορίνης και περιήγηση με σκάφος

  83. 11/10 13:01

    Η Google μπαίνει στις online κρατήσεις ξενοδοχείων με χαμηλές προμήθειες

  84. 11/10 12:22

    Ολόκληρη αρχαία πόλη στην Τουρκία ανοίγει για τους τουρίστες- Δείτε την

  85. 11/10 12:01

    Το κοιμητήριο Αγ. Γεωργίου Ερμούπολης στα σημαντικά κοιμητήρια της Ευρώπης

  86. 11/10 11:57

    ΥΠΠΟ: Δεν έχει γίνει καμία μεταβίβαση αρχαιολογικών χώρων, μνημείων και μουσείων

  87. 11/10 11:48

    Βραβείο Europa Nostra στο έργο αποκατάστασης της Αγίας Κυριακής Νάξου

  88. 11/10 11:42

    ΠΟΤ: +6% οι παγκόσμιες αφίξεις στο 6μηνο

  89. 11/10 11:40

    Ο Ν.Χαλκιαδάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Ηρακλείου

  90. 11/10 11:19

    Συμβούλιο των Προέδρων των μελών της ΟΚΕ

  91. 11/10 11:14

    Ανοιχτή επιστολή στον κ.Τσίπρα: Η τουριστική μίσθωση σπιτιών οδηγεί τα νόμιμα καταλύματα στο θάνατο

  92. 11/10 11:13

    Istan-gramma-bul: Η Τουρκία χορηγός ψηφιακών εκδηλώσεων στην WTM

  93. 11/10 10:33

    Ryanair: Πτήσεις στην Κέρκυρα από Λίβερπουλ το 2019- 21 νέα δρομολόγια προς Ελλάδα

  94. 11/10 10:21

    Aίγυπτος: Ολική επαναφορά στον παγκόσμιο τουρισμό

  95. 11/10 10:18

    Άδειες για πλωτές εξέδρες σε τουριστικές επιχειρήσεις Λευκάδας και Κρήτης

  96. 11/10 10:17

    Υπ. Τουρισμού: Έγκριση άδειας λειτουργίας στη μαρίνα Αλίμου

  97. 11/10 10:16

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Κηφισιά και Αίγιο

  98. 11/10 10:08

    Άδειες για δύο νέα ξενοδοχεία από το Δήμο Λαγκαδά

  99. 10/10 16:34

    Hilton: Ο Μαραθώνιος της Αθήνας από ψηλά

  100. 10/10 16:22

    Αμερικανική Γεωργική Σχολή: Πρόγραμμα κατάρτισης στον Εναλλακτικό Τουρισμό