Ι.Ρέτσος: Ο τουρισμός δίπλα στις τοπικές κοινωνίες

Α Decrease font Enlarge font
Ι.Ρέτσος: Ο τουρισμός δίπλα στις τοπικές κοινωνίες

Την φιλόδοξη στρατηγική του ΣΕΤΕ για μια ολιστική βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, που θα διασυνδέει ουσιαστικά τον τουρισμό με άλλους τομείς, όπως την αγροδιατροφή και τον πολιτισμό, ανέπτυξε ο πρόεδρος του Συνδέσμου κ.Γιάννης Ρέτσος, μιλώντας σήμερα στο 16ο συνέδριο του ΣΕΤΕ.

Είπε χαρακτηριστικά ο κ.Ρέτσος:

“Κάθε περιοχή της χώρας μας έχει πλούτο τόσο σε τοπικά αγροδιατροφικά προϊόντα, όσο και σε πολιτιστική κληρονομιά, σε ήθη και έθιμα.

Είναι προτεραιότητά μας, όχι απλώς να τα διαφυλάξουμε, αλλά να τα συνθέσουμε και να τα αναδείξουμε μέσω του τουρισμού”.

“Οφείλουμε να είμαστε παρόντες σε όλους τους προορισμούς της χώρας μας και στους καθιερωμένους αλλά και στους λιγότερο ανεπτυγμένους, με συνεχή προσφορά και αλληλεπίδραση¨, υπογράμμισε ο κ.Ρέτσος, αναφέροντας ότι ήδη το προεδρείο του ΣΕΤΕ έχει πραγματοποιήσει ενημερωτικές περιοδείες σε διάφορους προρισμούς της χώρας για το σκοπό αυτό ( Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Πάτρα, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Κρήτη).

“Θέλουμε να  ακούσουμε τη φωνή και τις αγωνίες όλων των ανθρώπων που απαρτίζουν τη μακρά αλυσίδα του τουριστικόυ τομέα”, τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ. 

“Να καταγράψουμε τις ανάγκες και να προσπαθήσουμε από κοινού να βρούμε λύσεις στα ζητήματα που προκύπτουν.

Έτσι θα καταφέρουμε να μεγιστοποιήσουμε τη συνεισφορά του Τουρισμού και να διευρύνουμε τα οφέλη του.

Την επόμενη εβδομάδα θα βρεθούμε στη Ρόδο και θα ακολουθήσουν οι συναντήσεις μας στα Ιωάννινα, στη Λαμία και στην Τρίπολη.

Στόχος μας είναι να βρεθούμε στον πυρήνα, στην βάση του ελληνικού τουρισμού.

Δίπλα στον μικρό ή μεγάλο επαγγελματία, δίπλα στον Έλληνα παραγωγό.

Κοντά στις τοπικές κοινωνίες.

Να καταγράψουμε τα ζητήματα που πρέπει να λυθούν άμεσα, να διαμορφώσουμε την ατζέντα της συζήτησης εκεί που χτυπάει η καρδιά του ελληνικού τουρισμού”.

Αναλυτικά η ομιλία του κ.Ρέτσου:

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρισκόμαστε σήμερα μαζί για το 16ο συνέδριο του ΣΕΤΕ.

Φιλοξενούμαστε σε ένα χώρο που δεν θα υπήρχε χωρίς την ύψιστη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Χωρίς τη συνέχιση μιας σπουδαίας ιστορικής παράδοσης των μεγάλων Ευεργετών της πατρίδας μας. Φιλοξενούμαστε σε ένα χώρο που συμβολίζει την Ελλάδα του Πολιτισμού και της παιδείας. Την Ελλάδα που ακόμα και σε δύσκολες στιγμές της ιστορίας της, μπορεί να μένει όρθια και να αγωνίζεται.

Την Ελλάδα της εξωστρέφειας και της δημιουργίας. Αυτή την Ελλάδα που δεν κλείνεται στον εαυτό της, που ξέρει να αντιστέκεται στις δύσκολες στιγμές και να δημιουργεί, αντιπροσωπεύει και ο τουριστικός τομέας.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η εξωστρέφεια που επέδειξε ο τομέας μας κατά τη διάρκεια της κρίσης, ήταν μία από τις βασικές παραμέτρους που έκαναν τον τουρισμό να διατηρήσει τη δυναμική του όλα αυτά τα χρόνια αλλά και φέτος.

Η τουριστική περίοδος που διανύουμε, κατά ομολογία όλων είναι μια ακόμα θετική χρονιά σε επίπεδο αφίξεων. Είναι όμως μια ακόμα – η έβδομη - δύσκολη χρονιά για την Ελλάδα και τους Έλληνες.

Για τους επιχειρηματίες και για τους εργαζόμενους του τόπου.

Παρά το γεγονός ότι η συμβολή των επιχειρήσεων και των εργαζομένων, μέσα σε ένα υπερφορολογημένο περιβάλλον, οδηγούν τον τομέα σε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και παρά την όποια διαφαινόμενη σταθεροποίηση και ήπια ανάπτυξη των δημοσιονομικών δεικτών της οικονομίας, η ανασφάλεια συνεχίζει να διακατέχει το μεγαλύτερο μέρος του οικονομικού και του κοινωνικού περιβάλλοντος.

Η πολυετής κρίση που μαστίζει τη χώρα, συνεχίζει να συρρικνώνει εισοδήματα, ελπίδες, προσδοκίες. 

Η ανταγωνιστικότητα μας, βάλλεται και υποχωρεί.

Η πολυπόθητη κανονικότητα, δηλαδή η δυνατότητα να μπορείς να σχεδιάζεις στοιχειωδώς το μέλλον σου, να προγραμματίζεις τις ανάγκες και τις υποχρεώσεις σου, ακόμα δεν έχει έρθει.

Όπως ακόμα δεν έχει έρθει, ένα φιλικό και σταθερό επενδυτικό περιβάλλον, με ρεαλιστικό και όχι εξοντωτικό φορολογικό πλαίσιο, ευέλικτο χρηματοπιστωτικό σύστημα, με υγιή ανταγωνισμό και ξεκάθαρους κανόνες λειτουργίας για όλους. 

Το ζητούμενο όμως, δεν είναι απλά να παρατηρούμε τον φαύλο κύκλο της κρίσης και να μένουμε σε διαπιστώσεις που είναι πλέον γνωστές σε όλους.

Το ζητούμενο είναι να πράττουμε.

Να δημιουργούμε.

Να περνάμε από τη διαπίστωση στη λύση.

Να καλλιεργήσουμε τις συνθήκες για βιώσιμη ανάπτυξη του τομέα μας.

Για τις επιχειρήσεις, τους εργαζόμενους, τις τοπικές κοινωνίες, για τις επόμενες γενιές.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο ΣΕΤΕ συνεχίζει δυναμικά την πορεία του και εξελίσσει την στρατηγική του με συγκεκριμένη αναπτυξιακή στρατηγική.

Αναθεωρήσαμε τους στόχους και το περιεχόμενο του Οδικού Χάρτη για το 2021, λαμβάνοντας υπόψη μας τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες στις οποίες καλείται να λειτουργήσει ο τουρισμός.

Ολοκληρώσαμε ερενυητικό πρόγραμμα για να καταγράψουμε εικόνα, φήμη, προσδοκίες και ανησυχίες των βασικών μας κοινών.

Ενισχύουμε συνεχώς το Ινστιτούτο ΣΕΤΕ τόσο προς την κατεύθυνση της συγκέντρωσης και ανάλυσης στοιχείων, όσο και προς την κατεύθυνση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης.

Βρισκόμαστε σε περίοδο πλήρους ανασχεδιασμού των λειτουργιών της MarketingGreece, ώστε να παραμείνει στην πρώτη γραμμή της μάχης για την προώθηση της χώρας μας και του τουριστικού της προϊόντος.

Σχεδιάζουμε τις πρώτες μας άμεσες επαφές και συναντήσεις στις Βρυξέλες, για να αποκτήσουμε παρουσία και να έχουμε δυνατότητα παρέμβασης στο κέντρο των ευρωπαϊκών αποφάσεων.

Αυτές οι αλλαγές βέβαια δεν γίνονται αποσπασματικά.

Είναι αποτέλεσμα μια νέας, ανανεωμένης στρατηγικής που απαντά σε διαρκώς μεταβαλλόμενες προκλήσεις.

Στοχεύει στην ολιστική, μακροχρόνια και σταθερή ανάπτυξη που θα μας κατατάξει σε ακόμη καλύτερη θέση στις μεγάλες τουριστικές δυνάμεις του κόσμου.

Προωθεί την ενότητα ολόκληρου του τομέα και την εργασιακή ειρήνη, ως απαραίτητες προϋποθέσεις για την ευόδωση των προσπαθειών μας.

Επιζητά τη διαρκή, αρμονική και επωφελή για την ελληνική οικονομία και τη χώρα σχέση με τις εκάστοτε κυβερνήσεις.

Επιδιώκει την ενδυνάμωση της κοινωνικής διάστασης του τουρισμού και την ενίσχυση του κοινωνικού μας αποτυπώματος.

Από την αρχή της θητείας του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, υλοποιούμε συστηματικά μια ακόμα βασική μας προτεραιότητα.

Οφείλουμε να είμαστε παρόντες σε όλους τους προορισμούς της χώρας μας και στους καθιερωμένους αλλά και στους λιγότερο ανεπτυγμένους, με συνεχή προσφορά και αλληλεπίδραση.

Να ακούσουμε τη φωνή και τις αγωνίες όλων των ανθρώπων που απαρτίζουν τη μακρά αλυσίδα του τουριστικόυ τομέα.

Να καταγράψουμε τις ανάγκες και να προσπαθήσουμε από κοινού να βρούμε λύσεις στα ζητήματα που προκύπτουν.

Έτσι θα καταφέρουμε να μεγιστοποιήσουμε τη συνεισφορά του Τουρισμού και να διευρύνουμε τα οφέλη του.

Έχουμε ήδη επισκεφτεί την Αλεξανδρούπολη, τη Θεσσαλονίκη, τον Βόλο, την Πάτρα, τη Σαντορίνη, την Κέρκυρα, την Κρήτη.

Την επόμενη εβδομάδα θα βρεθούμε στη Ρόδο και θα ακολουθήσουν οι συναντήσεις μας στα Ιωάννινα, στη Λαμία και στην Τρίπολη.

Στόχος μας είναι να βρεθούμε στον πυρήνα, στην βάση του ελληνικού τουρισμού.

Δίπλα στον μικρό ή μεγάλο επαγγελματία, δίπλα στον Έλληνα παραγωγό.

Κοντά στις τοπικές κοινωνίες.

Να καταγράψουμε τα ζητήματα που πρέπει να λυθούν άμεσα, να διαμορφώσουμε την ατζέντα της συζήτησης εκεί που χτυπάει η καρδιά του ελληνικού τουρισμού.

Αυτή η δράση εξυπηρετεί και προετοιμάζει την φιλόδοξη στρατηγική μας για μια ολιστική βιώσιμη ανάπτυξη.

Για μια ουσιαστική διασύνδεση τομέων, όπως για παράδειγμα της αγροδιατροφής και του πολιτισμού, που μπορούν άμεσα να ενισχύσουν ποιοτικά την εμπειρία που προσφέρουμε μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών του τουρισμού.

Κάθε περιοχή της χώρας μας έχει πλούτο τόσο σε τοπικά αγροδιατροφικά προϊόντα, όσο και σε πολιτιστική κληρονομιά, σε ήθη και έθιμα.

Είναι προτεραιότητά μας, όχι απλώς να τα διαφυλάξουμε, αλλά να τα συνθέσουμε και να τα αναδείξουμε μέσω του τουρισμού.

Το 16ο ετήσιο συνέδριο μας, εστιάζει με ιδιαίτερη προσοχή σε όλα τα παραπάνω  ζητήματα.

Είναι το όχημα για να ανοίξουμε κεντρικά τη συζήτηση για το σύνολο των θεμάτων που μπαίνουν κάτω από την ομπρέλα της βιώσιμης ανάπτυξης του τομέα.

Ζητήματα όπως το χωροταξικό, η προστασία και ανάδειξη του περιβάλλοντος, η φέρουσα ικανότητα, η υγιής και η καινοτόμος επιχειρηματικότητα, το κοινωνικό αποτύπωμα και τα πρότυπα που πρέπει να ακολουθήσουμε.

Ή τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσουμε για να πετύχουμε συνέργειες με τον πολιτιστικό μας πλούτο και την αγροδιατροφική παραγωγή.

Η τουριστική ανάπτυξη δεν μπορεί να υποθηκεύει, ούτε να εξαντλεί τις μελλοντικές δυνατότητες της κάθε χώρας.

Δεν μπορεί να επιδιώκει βραχυπρόθεσμα οικονομικά οφέλη, σε βάρος του περιβάλλοντος, των φυσικών πόρων και των τοπικών κοινωνιών.

Μόνο μέσω της βιώσιμης ανάπτυξης και της συνεχούς ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του προϊόντος, θα υλοποιηθούν, επιτέλους, περισσότερες επενδύσεις, θα αυξηθούν τα έσοδα της ελληνικής οικονομίας και των κρατικών ταμείων, θα δημιουργηθούν περισσότερες θέσεις εργασίας.

Από την πλευρά μας, αυτό για το οποίο ανεπιφύλακτα δεσμευόμαστε, είναι ότι θα παραμείνουμε προσηλωμένοι στον σχεδιασμό μας και στην στρατηγική μας.

Ο ελληνικός τουρισμός, μπορεί και πρέπει να αποτελέσει για ακόμα μια φορά το όνειρο που γίνεται πραγματικότητα.

Το αφήγημα μιας συλλογικής προσπάθειας που μπορεί να αποτελέσει την κινητήρια δύναμη να βγούμε επιτέλους από την κρίση που μαστίζει τη χώρα μας.

Η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να γίνει Μητρόπολη των υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Ελληνικός Τουρισμός μπορεί και πρέπει να αναδείξει τη χώρα μας ως μία από τις μεγάλες δυνάμεις της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας.

Ως παράδειγμα βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, βασισμένης στα μοναδικά συγκριτικά της πλεονεκτήματα:

Τον φυσικό πλούτο,

την πολιτιστική κληρονομιά,

την ποιότητα των υπηρεσιών και των προιόντων,

την αυθεντική έννοια της φιλοξενίας που προσφέρει σε κάθε επισκέπτη. 

Αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τα συμπεράσματα από τις συζητήσεις των συμμετεχόντων στα panels που θα ακολουθήσουν και τις τοποθετήσεις των ξένων ομιλητών μας, τους οποίους και ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης και την παρουσία τους σήμερα εδώ.

  1. 21/06 20:53

    Τέχνη, μόδα και φωτογραφία κυριαρχούν στο ξενοδοχείο St.George Lycabettus (φωτό)

  2. 21/06 20:47

    Η Emirates αναζητά προσωπικό- Ημέρες καριέρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  3. 21/06 20:43

    Έρευνα ικανοποίησης των τουριστών στη Χαλκιδική

  4. 21/06 16:50

    ΚΑΥΑΚ: Οι 7 φυλές ταξιδιωτών και τι τους αγχώνει στις διακοπές

  5. 21/06 16:18

    IGTV όταν το video κυριαρχεί στο instagram

  6. 21/06 15:28

    H Kάρπαθος προβάλλεται διεθνώς και εντυπωσιάζει

  7. 21/06 15:15

    ΤτΕ: Μείωση 3,1% στη μέση ταξιδιωτική δαπάνη στο 4μηνο

  8. 21/06 14:12

    FedHATTA: Τι αλλάζει από 1ης Ιουλίου στα οργανωμένα ταξίδια

  9. 21/06 13:50

    Η ελιά της Χαλκιδικής στο «μενού» 3,5 εκατομμυρίων Ρώσων αναγνωστών

  10. 21/06 13:46

    Ellinair: Διολίσθηση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  11. 21/06 13:08

    Μύκονος: Γυρίσματα για την επιτυχημένη γερμανική σειρά "Πλοίο της Αγάπης"

  12. 21/06 12:51

    Τουρισμός Υγείας: Διεθνές συνέδριο στην Κω

  13. 21/06 12:41

    Εξοργιστικά πράγματα που κάνουν οι τουρίστες σε όλο τον κόσμο (videos)

  14. 21/06 12:38

    Έκκληση των Βρετανών πρακτόρων να καθαρίσει η Κέρκυρα!

  15. 21/06 12:04

    Ellinair: Ανοικτό το ενδεχόμενο για περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα από Ρωσία

  16. 21/06 12:04

    ΕΟΤ: Μεγάλη αύξηση Κινέζων τουριστών στην Ελλάδα φέτος

  17. 21/06 11:47

    Διάκριση της Fraport Greece στα EMEA Finance’s Project- Finance Awards 2017

  18. 21/06 11:38

    Costa Navarino: Νέο υπόσκαφο Clubhouse στο γήπεδο γκολφ

  19. 21/06 11:33

    Egyptair: Προσφορά στις πτήσεις Αθήνα- Κάιρο

  20. 21/06 11:32

    10 προτάσεις της Ν.Δ. για την κρουαζιέρα

  21. 21/06 11:28

    4 νέα Aldiana Club το 2019

  22. 21/06 11:12

    Νέο ξενοδοχείο Bomo Club στην Κρήτη

  23. 21/06 10:19

    Στο Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών η Τήλος

  24. 21/06 10:18

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: διαπραγματεύσεις με το CNN International

  25. 21/06 10:16

    Άδειες για ανακαίνιση και επέκταση ξενοδοχείων σε Σκόπελο και Θάσο

  26. 21/06 10:13

    Στα ύψη και φέτος ο κυπριακός τουρισμός -Αύξηση αφίξεων 14,5% στο 5μηνο

  27. 21/06 10:10

    Ανοιχτό Πανεπιστήμιο: Ξανά μεταπτυχιακό πρόγραμμα διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων

  28. 20/06 17:14

    Instagram: ο παράδεισος του engagement για τους χρήστες μας

  29. 20/06 16:21

    Κυριαρχία της Ryanair στην Ευρώπη

  30. 20/06 15:21

    Eκδήλωση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την ελληνική γαστρονομία

  31. 20/06 13:54

    Eγκύκλιος: Μια καρτέλα ενημέρωσης πελάτη ανά κατάλυμα

  32. 20/06 13:49

    TUI: Η Ελλάδα δεύτερος πιο περιζήτητος προορισμός το 2018- Ποιοι τουρίστες την επιλέγουν

  33. 20/06 13:46

    ΞΕΕ: Ενιαία αμοιβή για πνευματικά δικαιώματα από τα ξενοδοχεία

  34. 20/06 13:22

    Ακλόνητη από τους περιορισμούς η Airbnb στην Ευρώπη

  35. 20/06 13:08

    Παράνομη ναύλωση ιστιοφόρου στο Λεωνίδιο

  36. 20/06 13:03

    Κοιμητηριακός τουρισμός (!): Ημερίδα στην Κηφισιά

  37. 20/06 13:02

    TτΕ: Oριακή η αύξηση των τουριστικών εσόδων τον Απρίλιο

  38. 20/06 12:53

    Τουρισμός halal: 156 εκατ. τουρίστες μέχρι το 2020- Με ποια κριτήρια επιλέγουν διακοπές

  39. 20/06 12:47

    Εβδομάδα γαστρονομίας στο Ηράκλειο

  40. 20/06 11:55

    Ryanair: Οι πιλότοι "απειλούν" με απεργιακό χάος στις πτήσεις το καλοκαίρι

  41. 20/06 11:42

    Sailing Marathon: Η μεγάλη γιορτή της ιστιοπλοΐας

  42. 20/06 11:35

    Διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  43. 20/06 11:26

    On The Beach: 4 ελληνικοί προορισμοί στους 10 top για "ήλιο-θάλασσα" με καλό value

  44. 20/06 11:07

    FedHATTA - North Events: Τριετές πρόγραμμα στρατηγικής προβολής στις ΗΠΑ

  45. 20/06 10:37

    Πράσινο φως για 2 νέα 5άστερα ξενοδοχεία στη Γεωργιούπολη

  46. 20/06 10:11

    Εντυπωσιακό ρεκόρ της Τουρκίας στον τουρισμό

  47. 20/06 10:09

    Επέκταση ξενοδοχείου 5 αστέρων στον Μυστρά

  48. 20/06 10:07

    Βιντεοσκοπήσεις για την τουριστική προβολή του Ολύμπου και της γραμμής Κατάκολο - Πύργος - Αρ. Ολυμπία

  49. 20/06 10:05

    Δράσεις για τον τουρισμό από τις Περιφέρειες Β. Αιγαίου και Δ. Ελλάδας

  50. 20/06 10:03

    Ανάπτυξη των αεροδρομίων σε Κάρπαθο, Κω και Ρόδο

  51. 20/06 10:00

    Ε.Κουντουρά: Συναντήσεις με φορείς στην Κρήτη

  52. 19/06 19:28

    Διαστημική αποστολή θα προβάλλει την κρητική φιλοξενία και την τεχνολογία

  53. 19/06 19:00

    Thomas Cook: 10-15 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα μέχρι το επόμενο καλοκαίρι

  54. 19/06 16:13

    Ο τουρισμός της Χερσονήσου σε συνάντηση Κουντουρά με το δήμαρχο

  55. 19/06 16:07

    Instagram Live ένα χρήσιμο Digital Marketing εργαλείο

  56. 19/06 16:03

    Στο Λούβρο, με φόντο την Αφροδίτη της Μήλου, το νέο videoclip της Beyonce

  57. 19/06 14:50

    50% αύξηση αφίξεων την τελευταία 3ετία είχε ο κυπριακός τουρισμός

  58. 19/06 14:23

    Hotels.com/ Έρευνα: Πιο σημαντική η γαστρονομία από τα αξιοθέατα

  59. 19/06 14:01

    Ξενοδοχεία: 10 πανεύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την εμπειρία πελατών

  60. 19/06 13:50

    Νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αναζητεί ο Thomas Cook

  61. 19/06 13:30

    Ελληνικός τουρισμός: Εκρηκτική άνοδος αεροπορικών αφίξεων στο α΄5μηνο

  62. 19/06 13:06

    ACI: «Απογείωση» των απευθείας συνδέσεων σε 3 ελληνικά αεροδρόμια την 5ετία

  63. 19/06 13:06

    Νέο ξενοδοχείο της Νάξου στην Aqua Vista Hotels

  64. 19/06 12:27

    Αστέρας Βουλιαγμένης: Σε πλήρη λειτουργία τον Μάρτιο του 2019

  65. 19/06 12:26

    Άνοιξε το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Elivi Skiathos (φωτο)

  66. 19/06 12:10

    Anemos Luxury Grand Resort: Τιμητική διάκριση στα Sunny Heart Awards 2017

  67. 19/06 11:48

    Θεσσαλονίκη: Εκδήλωση για την πολιτιστική διαδρομή "Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου"

  68. 19/06 11:41

    U.S. News: Αθήνα και Σαντορίνη στους 11 top προορισμούς στην Ευρώπη το 2018

  69. 19/06 11:28

    TUI Σουηδίας: 3 ελληνικές παραλίες στις 10 δημοφιλέστερες στο Instagram

  70. 19/06 11:11

    Apollo: Νέα οπτική ταυτότητα και λογότυπο

  71. 19/06 10:16

    Ερώτηση Γ.Αμυρά για τα σκουπίδια στην Κέρκυρα

  72. 19/06 10:10

    Ο τουρισμός των Χανίων στο επίκεντρο συνάντησης της Ε.Κουντουρά με τους φορείς

  73. 19/06 09:51

    Επέκταση του ξενοδοχείου Regina Mare στην Πέρδικα Ηγουμενίτσας

  74. 19/06 09:46

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με tour operators των ΗΠΑ

  75. 19/06 09:44

    ΚΕΕΛΠΝΟ: Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες (πρόγραμμα PHILOS)

  76. 19/06 09:39

    Γορτυνία: Διαγωνισμός για εκμίσθωση ακινήτου με χρήση ενοικιαζόμενων δωματίων

  77. 19/06 09:34

    Φεστιβάλ Φωτογραφίας και Βίντεο στην Πρέβεζα

  78. 18/06 17:00

    SWOT: Συνεργασία με το Valeni Boutique Hotel

  79. 18/06 16:47

    Οι N.Y. Times αποθεώνουν την Αθήνα

  80. 18/06 16:40

    12 μέρη στα οποία απαγορεύονται τα ταξίδια- δείτε γιατί

  81. 18/06 16:19

    Σεξ και ναρκωτικά με Βρετανούς σε κρουαζιερόπλοιο όπου γυρίζεται ριάλιτι

  82. 18/06 15:49

    Κέρκυρα: Κλείνει ο αρχαιολογικός χώρος του Νέου Φρουρίου

  83. 18/06 15:31

    Στοχεύουμε mobile συσκευές στις digital marketing καμπάνιες των τουριστικών επιχειρήσεων μας

  84. 18/06 15:29

    Άγιο Γάλας: Το χωριό της Χίου με ιστορία από τη νεολιθική εποχή

  85. 18/06 15:11

    Αεροσυνοδός χορεύει Britney Spears εν ώρα πτήσης!

  86. 18/06 14:23

    Γ.Τζιάλλας: Νέες επενδυτικές ευκαιρίες στον τουρισμό

  87. 18/06 14:00

    Just μπίρες! Οι κρητικές γιαγιάδες επιστρέφουν με παρωδία για το ελληνικό καλοκαίρι

  88. 18/06 13:57

    Μέτρα κατά των μεθυσμένων τουριστών στο Magaluf

  89. 18/06 13:15

    Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου στις τουριστικές περιοχές

  90. 18/06 12:35

    Tatler: 2 ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα στον κόσμο για το 2018

  91. 18/06 11:37

    ABTA: 1 στους 3 Βρετανούς δεν ενημερώνεται για τις απαγορεύσεις στον προορισμό διακοπών

  92. 18/06 11:04

    Πρόταση: Ο αστροτουρισμός έχει προοπτικές στη χώρα μας

  93. 18/06 10:59

    Επίδειξη μόδας στα ξενοδοχεία Athos Palace και Pallini Beach

  94. 18/06 10:53

    Τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο δεκαπενθήμερο

  95. 18/06 10:21

    Ντρόουνς στη Σαντορίνη; Πιστοποίηση!

  96. 18/06 09:58

    Πώς τα ξενοδοχεία θα αποφύγουν κρούσματα της νόσου των Λεγεωνάριων

  97. 18/06 09:10

    Αλλαγές στη λειτουργία του Αρχαιολογικού Χώρου της Ακρόπολης

  98. 18/06 09:01

    Και τουριστικές επιχειρήσεις στο πρόγραμμα «Ποιοτικός Εκσυγχρονισμός»

  99. 18/06 08:57

    ΚΕΕΛΠΝΟ: Διαγωνισμός για την παροχή υπηρεσιών ταξιδιών

  100. 18/06 08:55

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προώθησης σε Βέλγιο, Ιταλία και Ρωσία