Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Α Decrease font Enlarge font
Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που τα τελευταία δύο χρόνια έφερε περισσότερα από 150.000.000 ανθρώπους σε επαφή με τα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, μέσα από την πλέον πρωτοποριακή για τα τουριστικά πράγματα της χώρας,  ψηφιακή καμπάνια, ξεκινά η υλοποίηση της δεύτερης  φάση του πλάνου, που έχει σαν κεντρική ιδέα την εξειδίκευση και τον τουρισμό εμπειρίας. 

Καθώς η πρώτη φάση της καμπάνιας κατόρθωσε να κάνει ευρύτερα γνωστό το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου, σαν ένα ενιαίο σύνολο ξεχωριστών και μοναδικών προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός,  ο στόχος που τίθεται τώρα είναι, μέσω της εξειδίκευσης, η ανάδειξη των μοναδικών και ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά, με το κεντρικό σύνθημα “Aegean Islands-Like No Other” να συνοδεύεται  στο εξής από το σλόγκαν «Επιλέγω Νότιο Αιγαίο για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή». 

Η παρουσίαση του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την περίοδο 2017-2018, παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για τα ΜΜΕ, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της  Πέμπτης στο ξενοδοχείο Rodos Park. Στην εκδήλωση που συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου,  παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των επιμέρους δράσεων της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, καθώς και οι άξονες γύρω από τους οποίους έχει δομηθεί η δεύτερη φάση. 

Η παρουσίαση έγινε από την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου και τον Ιωσήφ Πάρσαλη, Σύμβουλο marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ενώ ο προεδρεύων της ΠΟΞ και πρόεδρος της ΕΞΡ, Αντώνης Καμπουράκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ρόλο της μεθοδικής, στεοχευμένης και αποτελεσματικής προβολής, ως ένα εκ των θεμελιωδών προαπαιτουμένων, προκειμένου το τουρισμός να έχει μέλλον, ενώ εξήρε τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας, στην κατεύθυνση αυτή. 

Την εκδήλωση παρακολούθησαν, πέρα από τους δημοσιογράφους και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων και μεταξύ άλλων οι αντιπεριφερειάρχες Γιάννης Φλεβάρης, Φιλήμονας Ζαννετίδης και Θωμάς Σωτρίλλης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Γιάννης Πάππου, ο αντιδήμαρχος, Τέρης Χατζηιωάννου, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Χρήστος Ευστρατίου και Δημήτρης Τσοπανάκης, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ, Κώστας Κωνσταντινίδης, ο προϊστάμενος του ΕΟΤ Δωδεκανήσου, Αγαπητός Ξάνθης,  ο πρόεδρος του συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων, Κώστας Κατσίβας και ο αερολιμενάρχης  Ρόδου, Σπύρος Δεληγιάννης.

Στην ομιλία της η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,  Μαριέτα  Παπαβασιλείου αναφέρθηκε στα μετρήσιμα αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την πρώτη περίοδο εφαρμογής της, λέγοντας: “Έχοντας ως στόχο να αφήσουμε δυνατό το στίγμα του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς αγορές, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής με ορίζοντα τριετίας. Τα αποτελέσματα από την πρώτη περίοδο εφαρμογής αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι αξιοσημείωτα και, πλέον, έχουμε προχωρήσει στην επόμενη φάση αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και τις νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing. Αναδεικνύουμε τη μοναδικότητα του κάθε νησιού ξεχωριστά, τις εμπειρίες που προσφέρει στον επισκέπτη, έχοντας ως κεντρικό μας σύνθημα το Aegean Islands-Like No Other. Οι δυνατότητες των νησιών μας είναι ανεξάντλητες και αυτές αναδεικνύουμε με τις κατάλληλες μεθόδους. Το εγχείρημα της προβολής μίας πολυνησιακής Περιφέρειας όπως είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Η Περιφερειακή μας αρχή έχει  αποδείξει ότι δεν την πτοούν τα δύσκολα. Βασικός μας στόχος είναι να παρακινήσουμε τους εν δυνάμει επισκέπτες απ’ όλες τις τουριστικές αγορές να επιλέξουν συνειδητά το Νότιο Αιγαίο για όλες τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει”.

Όσον αφορά τη νέα καμπάνια και τη φιλοσοφία της, ο Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμβουλος marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ανέφερε: «Σήμερα μετά από δύο χρόνια, η καμπάνια περνά στο επόμενο στάδιο. Οι βασικοί στρατηγικοί άξονες παραμένουν ίδιοι. Ο επόμενος στόχος μας είναι η ειδίκευση και η σύνδεση. Εξειδικεύουμε ακόμη περισσότερο την ευρύτερη καμπάνια σε κάθε νησί ξεχωριστά. Συνδέουμε το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου με τις λέξεις πολιτισμός, αθλητισμός, γαστρονομία και προχωράμε στο πλέγμα των δράσεων προβολής με νέο περιεχόμενο.  Διατηρούμε τη μοναδικότητα, το Aegean Like No Other ως το κεντρικό μας concept, αλλά εμβαθύνουμε περισσότερο, οδηγούμε το slogan στην κατεύθυνση του Επιλέγω Νότιο Αιγαίο, για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή. Θα μεταφράσουμε την κάθε εμπειρία σε μία μοναδική στιγμή μέσα από κάποιες αλήθειες και ιστορίες που μεταφράζονται σε συναίσθημα».  

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα για την Ρόδο, που περιλαμβάνει το πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας,  με στόχο την αναβάθμιση της εικόνας του προορισμού, το εμπλουτισμό του με εξειδικευμένες εμπειρίες και την άμβλυνση της εποχικότητας.

Στην ομιλία του ο προεδρεύων της ΠΟΞ, και πρόεδρος της ΕΞΡ, κ. Αντώνης Καμπουράκης (φωτο), εξήρε το έργο της Περιφερειακής αρχής, τονίζοντας ότι ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος όχι μόνο κάλυψε κενά άλλων, αλλά επανατοποθέτησε την προβολή, τη διαφήμιση και την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του Νοτίου Αιγαίου στο διεθνή στίβο.

Ειδικότερα, ο κ. Καμπουράκης ανέφερε: 

 “Το πρώτο που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι η σημερινή παρουσίαση γίνεται στο σωστό timing, νωρίς πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Η στιγμή της επιτυχίας είναι η στιγμή που πρέπει να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα, το μεθαύριο. Ο μεγάλος κίνδυνος μετά από μία μεγάλη επιτυχία είναι να επαναπαυτεί κανείς σε αυτή και να καταπιεί την ευκαιρία η αδράνεια. Ο μόνος τρόπος για να σε ευνοήσουν οι τάσεις της αγοράς, είναι να έχεις δουλέψει για τη διαμόρφωσή τους. Γι’ αυτό και πιστεύω ότι η στιγμή της επιτυχίας, είναι στιγμή και για σοβαρό προγραμματισμό δράσεων και πρωτοβουλιών. Η επένδυση στην προβολή του τουρισμού μας είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας και στους ανθρώπους, Η προβολή μαζί με την αναβάθμιση των υποδομών και τη δημιουργία νέων ταξιδιωτικών εμπειριών είναι τα τρία από τα βασικά προαπαιτούμενα για να έχει μέλλον ο τουρισμός μας και για να προσφέρει αυτά που μπορεί στην εθνική προσπάθεια για έξοδο από την κρίση αλλά και στην τοπική οικονομία, απασχόληση και στην τοπική κοινωνία. Ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης θα πρέπει να κάνει το καλύτερο”.

Τα αποτελέσματα της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

29 δημοσιογραφικές αποστολές μεγάλων Μέσων του εξωτερικού  

-Φωτογράφιση μόδας στην Κω

-2 ειδικές ενέργειες με celebrities  

-1 ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από μέσο της Γαλλίας

-1 στοχευμένος διαγωνισμός στην Αγγλία

-12 ενέργειες δημοσιότητας

-Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ή και αυτόνομα, πραγματοποίησε δημοσιογραφικά ταξίδια από βασικές αγορές του εξωτερικού στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο-Αποτελέσματα Δημοσιότητας

-Σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου

-950 έντυπα και online άρθρα 

-19.000.000  συνολική κυκλοφορία μέσων

-4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

-9.500.000€ Ισοδύναμη διαφημιστική αξία (AEV*) της δημοσιότητας

Blogtrotters 2016

-31 blogger & digital ifluencers αποστολές  (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)

-3.650 posts στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης 

-48 Blogposts

-150.000.000 Social Media Impressions

-15 vlogs

Πλάνο δράσεων προβολής των νησιών μέσα από την καμπάνια “Aegean Islands. Like No Other”, το περιεχόμενο και τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν: 

-Δημιουργικές εφαρμογές και διαφημιστικά μηνύματα για κάθε νησί ξεχωριστά 

- Story telling κείμενα για τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου και για όλα τα νησιά σε ελληνικά και αγγλικά

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

- Ανάπτυξη αποκλειστικού campaign microsite για τις ανάγκες ψηφιακής προώθησης

- Ανάπτυξη ειδικών σελίδων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

- Προώθηση και διαφήμιση των προορισμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

- Υλοποίηση Πλάνου Ψηφιακής Προώθησης 

Ανάπτυξη περιεχομένου για όλους τους προορισμούς και τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου 

- 160 διαφημιστικές εφαρμογές

- 50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά

Στο πλαίσιο της καμπάνιας “Aegean Islands. Like no Other” σχεδιάστηκε ψηφιακή καμπάνια με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής λιακάδας και των εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου. Οι χρήστες διέδωσαν την ελληνική λιακάδα με «φωτεινές» εικόνες γεμάτες θάλασσα και ελληνικό καλοκαίρι, μοιράζοντας τη δική τους εμπειρία από έναν προορισμό του Αιγαίου.  Η καμπάνια αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων και εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας. 

-3.000 λιακάδες (sharing)

-1.000.000 απήχηση στα Social media (reach)

Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο επίκεντρο της προώθησης στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergregece.com 

•      με ειδικά ψηφιακά αφιερώματα για τους προορισμούς 

•      με προώθηση στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com 

•      με ανάπτυξη περιεχομένου για νέους προορισμούς

•      με φιλοξενία Blog Posts 

•      με σταθερή προώθηση μέσω των Social Media λογαριασμών 

Συµµετοχή σε περισσότερες από 20 τουριστικές εκθέσεις, workshops & roadshows στην Ελλάδα και σε αγορές – στόχος του εξωτερικού. 

H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει στις εκθέσεις : 

-Με δικό της περίπτερο

-Με αποκλειστική επικοινωνιακή καμπάνια

-Με όλα τα νησιά  

-Με ιδιαίτερο, εντυπωσιακό σχεδιασμό και κατασκευή

 

  1. 18/10 21:41

    Αθλητικός τουρισμός: Πάνω από 2.000 συμμετοχές στο Νavarino Challenge

  2. 18/10 17:32

    Συνεργασία Περιφέρειας Ν. Αιγαίου- ΣΕΤΚΕ στο καλάθι πρωινού & τον τουρισμό περιπέτειας

  3. 18/10 17:29

    Σαντορίνη: Οριστική λύση στο θέμα της στέγασης των εκπαιδευτικών

  4. 18/10 17:09

    Στην 1η διεθνή έκθεση Τουρισμού ΜΙΤΕ η ΣΕΤΚΕ

  5. 18/10 17:01

    Ε. Κουντουρά: Η Ελλάδα η πιο ελκυστική πρόταση για νέες επενδύσεις σε Ευρώπη & Μεσόγειο

  6. 18/10 16:44

    Blogtrotters 2017: 40 bloggers παρουσιάζουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους στην Ελλάδα

  7. 18/10 16:33

    Γ. Ρέτσος: Αυτή είναι η νέα στρατηγική του ΣΕΤΕ στον τουρισμό

  8. 18/10 16:16

    Greek Tourism Expo: Παράλληλες εκδηλώσεις για ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία

  9. 18/10 15:22

    Εναλλακτικός τουρισμός: Διήμερο πτήσεων με αλεξίπτωτα πλαγιάς στα Ιωάννινα

  10. 18/10 14:42

    Ο τουρισμός της Αττικής παρουσιάζεται στην Σκανδιναβική αγορά

  11. 18/10 14:21

    TUI: Iδανικές διακοπές για κάθε πελάτη μέσω της τεχνολογίας!

  12. 18/10 13:54

    Ryanair: Κλειστό το online σύστημα κρατήσεων για 2 ημέρες λόγω αναβάθμισης

  13. 18/10 13:41

    Αναφορά του Τραμπ στη ΔΕΘ και στη συμμετοχή των ΗΠΑ ως τιμώμενης χώρας

  14. 18/10 12:12

    Αυτά είναι τα 15 καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα για το 2017

  15. 18/10 12:06

    Σουηδικός τουρισμός: Κρήτη και Ρόδος οι δημοφιλέστεροι προορισμοί του Αpollo το 2017

  16. 18/10 11:38

    Η TUIfly επιδιώκει τη μίσθωση 7 αεροσκαφών στην Eurowings

  17. 18/10 11:28

    168 ξενοδοχεία ανοιχτά το χειμώνα στην Κύπρο

  18. 18/10 11:19

    Στο σφυρί το ιστορικό ξενοδοχείο Hydra Beach

  19. 18/10 11:12

    Όμιλος Lufthansa: 288 προορισμοί σε όλο τον κόσμο το χειμώνα του 2017/18

  20. 18/10 11:07

    Θαλάσσιος τουρισμός: Στην Αθήνα το Παγκόσμιο Συνέδριο Μαρινών το 2018

  21. 18/10 10:44

    Γερμανικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις και το Σεπτέμβριο για το καλοκαίρι του 2018

  22. 18/10 10:39

    Η Περιφέρεια K. Μακεδονίας στην έκθεση 'TTG INCONTRI' στο Ρίμινι

  23. 18/10 10:32

    Mouzenidis Travel: Εβδομαδιαία πτήση το χειμώνα Στουτγάρδη-Θεσσαλονίκη

  24. 17/10 16:41

    "We Do Local: Όταν η παράδοση συναντά τη φιλοξενία…

  25. 17/10 16:10

    Σε 45 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις ο ΕΟΤ το 2018

  26. 17/10 15:38

    Ryanair: Νέος γενικός διευθυντής επιχειρήσεων

  27. 17/10 15:29

    Δημιούργησε το Case Study Room της εταιρείας σου στο 100% Hotel Show

  28. 17/10 15:07

    Ξεκινά η 1η ΜΙΤΕ υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  29. 17/10 14:54

    Ο Ολλανδός Πρέσβης στη Περιφέρεια Κρήτης- Τουρισμός & ανάπτυξη στις συζητήσεις

  30. 17/10 14:40

    Περιφέρεια Β. Αιγαίου: 3,9 εκατ. ευρώ για βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε νησιά

  31. 17/10 14:15

    Βιώσιμος τουρισμός: Απεβίωσε ο εμπνευστής του δρόμου των Άνδεων και των πόλεων των Ίνκας

  32. 17/10 13:46

    Τιμητικές διακρίσεις σε επιφανείς λάτρεις της Ρόδου

  33. 17/10 13:36

    2° Συνέδριο "Αρχιτεκτονική και Τουρισμός" στη Ρόδο

  34. 17/10 13:34

    Η Lufthansa ενδιαφέρεται και για τμήματα της πτωχευμένης Alitalia

  35. 17/10 12:58

    Η Σκιάθος στην έκθεση TTG - Από 25 Μαϊου οι πτήσεις της Volotea το 2018

  36. 17/10 11:47

    Condé Nast Traveller: 6 ελληνικά ξενοδοχεία στα κορυφαία του κόσμου το 2017

  37. 17/10 11:30

    Sojern: Οι ανερχόμενες τάσεις στην κρουαζιέρα- Πώς κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες

  38. 17/10 11:07

    Πτήσεις τσάρτερ της Sundair από Γερμανία στη Χαλκιδική

  39. 17/10 10:53

    Ι.Ρέτσος: Ο τουρισμός δίπλα στις τοπικές κοινωνίες

  40. 17/10 10:51

    Aegean: Διαθέσιμες προς κράτηση οι θέσεις στο δρομολόγιο Ρόδος-Λυόν για το 2018

  41. 17/10 10:28

    Ε.Κουντουρά: Το 2018 το χωροταξικό για τον τουρισμό- Προδιαγραφές στον αγροτουρισμό

  42. 17/10 10:12

    Εποχή αλλαγών για τις αεροπορικές εταιρείες

  43. 17/10 10:04

    Τα ιταλικά social media ανακαλύπτουν την Σαρία της Καρπάθου

  44. 17/10 09:46

    Παραδίδεται στο κοινό το παραλιακό μέτωπο του Παλαιού Φαλήρου

  45. 17/10 09:38

    Αλ. Φλαμπουράρης: Πως σχεδιάζεται το νέο ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τον τουρισμό

  46. 17/10 09:32

    Υπουργείο-Περιφέρεια στηρίζουν τα επενδυτικά σχέδια κινηματογραφικών παραγωγών στη Σύρο

  47. 17/10 09:31

    Το αεροδρόμιο Αθηνών στα 15 top της Ευρώπης- Ποιά ελληνικά "μαύρισαν" οι ταξιδιώτες

  48. 17/10 09:30

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Συμμετοχή σε πρόγραμμα αειφόρου τουρισμού στη Μεσόγειο

  49. 17/10 09:00

    «Στρογγυλή Τράπεζα» για το Φαράγγι της Σαμαριάς-Λευκά Όρη στην Αθήνα

  50. 17/10 08:48

    Τουρισμός: Το τριετές πρόγραμμα προβολής του Δήμου Άνδρου

  51. 17/10 08:01

    Εστιατόρια & ξενοδοχεία στους πιο δυναμικούς κλάδους της οικονομίας την 3ετία

  52. 16/10 17:11

    Wizz Air: Νέος προορισμός η Αθήνα - 8 νέα δρομολόγια το 2018

  53. 16/10 16:03

    Οροπέδιο: Διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό προς την Ι.Μ. Βιδιανής, ζητεί ο δήμαρχος

  54. 16/10 15:58

    Κ. Τζαβάρας: Δημοψήφισμα για απόσχιση της Ηλείας από τη Δ. Ελλάδα- Ανάδειξη της Αρχ. Ολυμπίας

  55. 16/10 15:51

    Ταξίδι γνωριμίας Αυστριακών Δημοσιογράφων στην Κρήτη

  56. 16/10 15:45

    Τα σχέδια της Fraport Greece για το αεροδρόμιο Σαντορίνης

  57. 16/10 15:41

    Πόρος: Oλοκληρώθηκε το 5° Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών

  58. 16/10 15:04

    +9,8% η κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια τον Σεπτέμβριο, 48,2 εκατ. επιβάτες το 9μηνο

  59. 16/10 15:01

    Τα Boutique Ξενοδοχεία στο επίκεντρο του επόμενου 100% Hotel Show

  60. 16/10 14:45

    Συνεργασία των Yammas & Diageo

  61. 16/10 14:42

    EOT: Δράσεις προώθησης του Ανατολικού Αιγαίου και του city break

  62. 16/10 14:36

    Thomas Cook: Η Ελλάδα ήταν ο πρωταγωνιστής του καλοκαιριού - Ενδιαφέρον για επενδύσεις

  63. 16/10 13:05

    Στις 24 Οκτωβρίου η Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  64. 16/10 12:49

    +20% οι επισκέπτες στα Μουσεία τον Ιούνιο

  65. 16/10 12:37

    Σαντορίνη: Προϊστορικός οικισμός ανακαλύφθηκε στη Θηρασία

  66. 16/10 12:33

    O κ. Ριχάρδος Λαμπίρης νέος διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ

  67. 16/10 12:14

    Ο τουρισμός, ο πολιτισμός και η γαστρονομία της Ημαθίας στην έκθεση Imathia Quality

  68. 16/10 11:33

    «Στοπ» στους γάμους ξένων σε μοναστήρι της Ρόδου λόγω προκλητικής φωτογραφίας

  69. 16/10 11:16

    Βραβείο στις Κάννες για βίντεο του ξενοδοχείου Σαμαριά

  70. 16/10 11:10

    Πόσων αστέρων είναι το WiFi του ξενοδοχείου σας;

  71. 16/10 11:05

    Σουηδικό κανάλι στον Πλατανιά για τα γυρίσματα δημοφιλούς τηλεοπτικής εκπομπής

  72. 16/10 10:59

    Αμερικανικός τουρισμός: +25% η ζήτηση για κρουαζιέρες στη Μεσόγειο το 2017

  73. 16/10 10:25

    Grivalia Properties: Εκλογή νέου μέλους στο ΔΣ

  74. 16/10 10:12

    Εναλλακτικός τουρισμός: Εγκαινιάσθηκε από τον κ. Γ. Τζιάλλα η έκθεση NOSTOS 2017

  75. 16/10 10:07

    Επίσκεψη Γ. Κατρούγκαλου στην Αίγυπτο - O τουρισμός στην ατζέντα

  76. 16/10 10:06

    Mediterranean Sea Hit Report: Οι επιδόσεις στα ξενοδοχεία της Μεσογείου τον Αύγουστο

  77. 16/10 10:04

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο, Ρόδο και Κατάκολο

  78. 16/10 10:02

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Περιφέρειες

  79. 15/10 14:02

    45 νέοι πιλότοι στη Ryanair

  80. 15/10 13:42

    Συνάντηση στο υπουργείο Εργασίας για το Καζίνο Ρίο

  81. 15/10 13:30

    14η Γιορτή Καστάνου στην Άρνα Λακωνίας

  82. 15/10 11:00

    Το Ηράκλειο στην διεθνή έκθεση τουρισμού της Αγίας Πετρούπολης

  83. 15/10 10:56

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προώθησης στο εξωτερικό

  84. 15/10 10:55

    Γιορτή Κάστανου στην Καρίτσα Λάρισας

  85. 14/10 20:08

    Η Γαύδος- «πράσινο» νησί

  86. 14/10 13:38

    M. Kόνσολας: Ποιά άμεσα μέτρα χρειάζεται ο Τουρισμός για τη μείωση της φορολογίας

  87. 14/10 13:29

    Ντοκιμαντέρ για τη Λήμνο στη ρωσική τηλεόραση

  88. 14/10 13:26

    Έκθεση αφισών του ΕΟΤ στο Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων

  89. 14/10 13:18

    Ryanair: Οι νέες συνδέσεις με την Αθήνα το 2018- Αναλυτικά το πρόγραμμα

  90. 14/10 13:12

    Ellinair: Νέες συνδέσεις με Ηράκλειο, Καβάλα και Ρόδο το 2018

  91. 14/10 13:07

    Sky Express: Nέες συνδέσεις εσωτερικού για το δ' τρίμηνο του 2017

  92. 14/10 11:19

    Με 170 εκθέτες και 45 hosted buyers ξεκίνησε η NOSTOS 2017

  93. 14/10 11:16

    Ο Δήμος Ρόδου στην ΙΤΒ ΑΣΙΑ 2017

  94. 14/10 11:14

    Δράσεις τουριστικής προβολής από τους Δήμους Λάρισας, Πάρου, Σαρωνικού και Κασσάνδρας

  95. 13/10 16:15

    Νεώτερο Μνημείο το Ωδείο Αθηνών

  96. 13/10 14:43

    ΣΕΤΚΕ: 2° Ανοικτό Συνέδριο και πρεμιέρα για το «Καλάθι Πρωινού»

  97. 13/10 14:31

    Greek Tourism Expo: GASTRONOMY EVENT με ελληνικά παραδοσιακά πιάτα

  98. 13/10 13:57

    Η Χαλκιδική ολοκληρώνει τον κύκλο των Press trip για το 2017

  99. 13/10 13:54

    Η PayPal και η Mastercard επεκτείνουν την ψηφιακή συνεργασία τους

  100. 13/10 13:06

    Νέα κινηματογραφικά στούντιο ετοιμάζει η Αττάλεια- Ενδιαφέρον από Game of Thrones