Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Α Decrease font Enlarge font
Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που τα τελευταία δύο χρόνια έφερε περισσότερα από 150.000.000 ανθρώπους σε επαφή με τα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, μέσα από την πλέον πρωτοποριακή για τα τουριστικά πράγματα της χώρας,  ψηφιακή καμπάνια, ξεκινά η υλοποίηση της δεύτερης  φάση του πλάνου, που έχει σαν κεντρική ιδέα την εξειδίκευση και τον τουρισμό εμπειρίας. 

Καθώς η πρώτη φάση της καμπάνιας κατόρθωσε να κάνει ευρύτερα γνωστό το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου, σαν ένα ενιαίο σύνολο ξεχωριστών και μοναδικών προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός,  ο στόχος που τίθεται τώρα είναι, μέσω της εξειδίκευσης, η ανάδειξη των μοναδικών και ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά, με το κεντρικό σύνθημα “Aegean Islands-Like No Other” να συνοδεύεται  στο εξής από το σλόγκαν «Επιλέγω Νότιο Αιγαίο για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή». 

Η παρουσίαση του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την περίοδο 2017-2018, παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για τα ΜΜΕ, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της  Πέμπτης στο ξενοδοχείο Rodos Park. Στην εκδήλωση που συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου,  παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των επιμέρους δράσεων της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, καθώς και οι άξονες γύρω από τους οποίους έχει δομηθεί η δεύτερη φάση. 

Η παρουσίαση έγινε από την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου και τον Ιωσήφ Πάρσαλη, Σύμβουλο marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ενώ ο προεδρεύων της ΠΟΞ και πρόεδρος της ΕΞΡ, Αντώνης Καμπουράκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ρόλο της μεθοδικής, στεοχευμένης και αποτελεσματικής προβολής, ως ένα εκ των θεμελιωδών προαπαιτουμένων, προκειμένου το τουρισμός να έχει μέλλον, ενώ εξήρε τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας, στην κατεύθυνση αυτή. 

Την εκδήλωση παρακολούθησαν, πέρα από τους δημοσιογράφους και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων και μεταξύ άλλων οι αντιπεριφερειάρχες Γιάννης Φλεβάρης, Φιλήμονας Ζαννετίδης και Θωμάς Σωτρίλλης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Γιάννης Πάππου, ο αντιδήμαρχος, Τέρης Χατζηιωάννου, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Χρήστος Ευστρατίου και Δημήτρης Τσοπανάκης, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ, Κώστας Κωνσταντινίδης, ο προϊστάμενος του ΕΟΤ Δωδεκανήσου, Αγαπητός Ξάνθης,  ο πρόεδρος του συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων, Κώστας Κατσίβας και ο αερολιμενάρχης  Ρόδου, Σπύρος Δεληγιάννης.

Στην ομιλία της η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,  Μαριέτα  Παπαβασιλείου αναφέρθηκε στα μετρήσιμα αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την πρώτη περίοδο εφαρμογής της, λέγοντας: “Έχοντας ως στόχο να αφήσουμε δυνατό το στίγμα του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς αγορές, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής με ορίζοντα τριετίας. Τα αποτελέσματα από την πρώτη περίοδο εφαρμογής αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι αξιοσημείωτα και, πλέον, έχουμε προχωρήσει στην επόμενη φάση αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και τις νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing. Αναδεικνύουμε τη μοναδικότητα του κάθε νησιού ξεχωριστά, τις εμπειρίες που προσφέρει στον επισκέπτη, έχοντας ως κεντρικό μας σύνθημα το Aegean Islands-Like No Other. Οι δυνατότητες των νησιών μας είναι ανεξάντλητες και αυτές αναδεικνύουμε με τις κατάλληλες μεθόδους. Το εγχείρημα της προβολής μίας πολυνησιακής Περιφέρειας όπως είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Η Περιφερειακή μας αρχή έχει  αποδείξει ότι δεν την πτοούν τα δύσκολα. Βασικός μας στόχος είναι να παρακινήσουμε τους εν δυνάμει επισκέπτες απ’ όλες τις τουριστικές αγορές να επιλέξουν συνειδητά το Νότιο Αιγαίο για όλες τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει”.

Όσον αφορά τη νέα καμπάνια και τη φιλοσοφία της, ο Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμβουλος marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ανέφερε: «Σήμερα μετά από δύο χρόνια, η καμπάνια περνά στο επόμενο στάδιο. Οι βασικοί στρατηγικοί άξονες παραμένουν ίδιοι. Ο επόμενος στόχος μας είναι η ειδίκευση και η σύνδεση. Εξειδικεύουμε ακόμη περισσότερο την ευρύτερη καμπάνια σε κάθε νησί ξεχωριστά. Συνδέουμε το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου με τις λέξεις πολιτισμός, αθλητισμός, γαστρονομία και προχωράμε στο πλέγμα των δράσεων προβολής με νέο περιεχόμενο.  Διατηρούμε τη μοναδικότητα, το Aegean Like No Other ως το κεντρικό μας concept, αλλά εμβαθύνουμε περισσότερο, οδηγούμε το slogan στην κατεύθυνση του Επιλέγω Νότιο Αιγαίο, για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή. Θα μεταφράσουμε την κάθε εμπειρία σε μία μοναδική στιγμή μέσα από κάποιες αλήθειες και ιστορίες που μεταφράζονται σε συναίσθημα».  

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα για την Ρόδο, που περιλαμβάνει το πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας,  με στόχο την αναβάθμιση της εικόνας του προορισμού, το εμπλουτισμό του με εξειδικευμένες εμπειρίες και την άμβλυνση της εποχικότητας.

Στην ομιλία του ο προεδρεύων της ΠΟΞ, και πρόεδρος της ΕΞΡ, κ. Αντώνης Καμπουράκης (φωτο), εξήρε το έργο της Περιφερειακής αρχής, τονίζοντας ότι ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος όχι μόνο κάλυψε κενά άλλων, αλλά επανατοποθέτησε την προβολή, τη διαφήμιση και την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του Νοτίου Αιγαίου στο διεθνή στίβο.

Ειδικότερα, ο κ. Καμπουράκης ανέφερε: 

 “Το πρώτο που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι η σημερινή παρουσίαση γίνεται στο σωστό timing, νωρίς πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Η στιγμή της επιτυχίας είναι η στιγμή που πρέπει να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα, το μεθαύριο. Ο μεγάλος κίνδυνος μετά από μία μεγάλη επιτυχία είναι να επαναπαυτεί κανείς σε αυτή και να καταπιεί την ευκαιρία η αδράνεια. Ο μόνος τρόπος για να σε ευνοήσουν οι τάσεις της αγοράς, είναι να έχεις δουλέψει για τη διαμόρφωσή τους. Γι’ αυτό και πιστεύω ότι η στιγμή της επιτυχίας, είναι στιγμή και για σοβαρό προγραμματισμό δράσεων και πρωτοβουλιών. Η επένδυση στην προβολή του τουρισμού μας είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας και στους ανθρώπους, Η προβολή μαζί με την αναβάθμιση των υποδομών και τη δημιουργία νέων ταξιδιωτικών εμπειριών είναι τα τρία από τα βασικά προαπαιτούμενα για να έχει μέλλον ο τουρισμός μας και για να προσφέρει αυτά που μπορεί στην εθνική προσπάθεια για έξοδο από την κρίση αλλά και στην τοπική οικονομία, απασχόληση και στην τοπική κοινωνία. Ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης θα πρέπει να κάνει το καλύτερο”.

Τα αποτελέσματα της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

29 δημοσιογραφικές αποστολές μεγάλων Μέσων του εξωτερικού  

-Φωτογράφιση μόδας στην Κω

-2 ειδικές ενέργειες με celebrities  

-1 ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από μέσο της Γαλλίας

-1 στοχευμένος διαγωνισμός στην Αγγλία

-12 ενέργειες δημοσιότητας

-Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ή και αυτόνομα, πραγματοποίησε δημοσιογραφικά ταξίδια από βασικές αγορές του εξωτερικού στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο-Αποτελέσματα Δημοσιότητας

-Σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου

-950 έντυπα και online άρθρα 

-19.000.000  συνολική κυκλοφορία μέσων

-4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

-9.500.000€ Ισοδύναμη διαφημιστική αξία (AEV*) της δημοσιότητας

Blogtrotters 2016

-31 blogger & digital ifluencers αποστολές  (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)

-3.650 posts στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης 

-48 Blogposts

-150.000.000 Social Media Impressions

-15 vlogs

Πλάνο δράσεων προβολής των νησιών μέσα από την καμπάνια “Aegean Islands. Like No Other”, το περιεχόμενο και τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν: 

-Δημιουργικές εφαρμογές και διαφημιστικά μηνύματα για κάθε νησί ξεχωριστά 

- Story telling κείμενα για τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου και για όλα τα νησιά σε ελληνικά και αγγλικά

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

- Ανάπτυξη αποκλειστικού campaign microsite για τις ανάγκες ψηφιακής προώθησης

- Ανάπτυξη ειδικών σελίδων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

- Προώθηση και διαφήμιση των προορισμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

- Υλοποίηση Πλάνου Ψηφιακής Προώθησης 

Ανάπτυξη περιεχομένου για όλους τους προορισμούς και τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου 

- 160 διαφημιστικές εφαρμογές

- 50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά

Στο πλαίσιο της καμπάνιας “Aegean Islands. Like no Other” σχεδιάστηκε ψηφιακή καμπάνια με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής λιακάδας και των εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου. Οι χρήστες διέδωσαν την ελληνική λιακάδα με «φωτεινές» εικόνες γεμάτες θάλασσα και ελληνικό καλοκαίρι, μοιράζοντας τη δική τους εμπειρία από έναν προορισμό του Αιγαίου.  Η καμπάνια αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων και εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας. 

-3.000 λιακάδες (sharing)

-1.000.000 απήχηση στα Social media (reach)

Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο επίκεντρο της προώθησης στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergregece.com 

•      με ειδικά ψηφιακά αφιερώματα για τους προορισμούς 

•      με προώθηση στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com 

•      με ανάπτυξη περιεχομένου για νέους προορισμούς

•      με φιλοξενία Blog Posts 

•      με σταθερή προώθηση μέσω των Social Media λογαριασμών 

Συµµετοχή σε περισσότερες από 20 τουριστικές εκθέσεις, workshops & roadshows στην Ελλάδα και σε αγορές – στόχος του εξωτερικού. 

H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει στις εκθέσεις : 

-Με δικό της περίπτερο

-Με αποκλειστική επικοινωνιακή καμπάνια

-Με όλα τα νησιά  

-Με ιδιαίτερο, εντυπωσιακό σχεδιασμό και κατασκευή

 

  1. 21/02 21:48

    ΣΕΤΕ: Συνάντηση Γ. Ρέτσου με Ελ. Μπιενκόφσκα στις Βρυξέλλες

  2. 21/02 17:33

    ΣΕΤΕ: Συνεχίζονται οι συναντήσεις του Γ. Ρέτσου στις Βρυξέλλες

  3. 21/02 17:11

    Στόχος για την Αστυπάλαια ο ποιοτικός τουρισμός

  4. 21/02 16:55

    Μεγάλη αύξηση των Σουηδών στην Κρήτη για το 2018

  5. 21/02 16:34

    Ο Γ. Ρέτσος και ο Α. Βασιλικός ομιλητές στο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών

  6. 21/02 16:29

    Fraport Greece: Airport Run στην Κεφαλονιά

  7. 21/02 16:05

    eDreams: Η Aegean δεύτερη καλύτερη αεροπορική εταιρία στον κόσμο για το 2018

  8. 21/02 15:36

    Η Priceline Group μετονομάζεται σε Booking Holdings

  9. 21/02 15:08

    TτΕ: Στα 27,2 εκατ. οι αφίξεις ξένων τουριστών το 2017

  10. 21/02 14:48

    850.000 Σέρβοι τουρίστες στην Ελλάδα το 2017

  11. 21/02 14:33

    Nέο κρουαζιερόπλοιο από αμερικανικό επενδυτικό σχήμα

  12. 21/02 14:17

    TripAdvisor: Ποιες είναι οι 10 καλύτερες ελληνικές παραλίες για το 2018

  13. 21/02 14:02

    Το Ν. Αιγαίο στην παγκόσμια εκστρατεία του ΟΗΕ «Καθαρές Θάλασσες»

  14. 21/02 13:19

    TripAdvisor: Αυτές είναι 25 καλύτερες παραλίες στην Ευρώπη το 2018- Οι 3 ελληνικές

  15. 21/02 13:07

    H Ελλάδα στην καρδιά της Σουηδίας με την έκθεση Panorama World Festival

  16. 21/02 12:51

    Τουρισμός: 28% χαμηλότερο κόστος διακοπών με all in στην Τουρκία για τους Ρώσους

  17. 21/02 12:43

    PURE Wellness Rooms: Ένα νέο πρόγραμμα ευεξίας στο Galaxy Hotel στο Ηράκλειο

  18. 21/02 11:57

    Γερμανικός τουρισμός: "Απογείωση" δείχνουν οι προκρατήσεις για Ελλάδα το 2018

  19. 21/02 11:14

    ΕΞ Πιερίας: Αισιόδοξα μηνύματα από την αγορά του Ισραήλ

  20. 21/02 11:07

    easyJet: 3 νέες συνδέσεις με Χανιά και Κέρκυρα το 2018

  21. 21/02 10:57

    "Ένοχη απόλαυση" η διασκέδαση στα επαγγελματικά ταξίδια! Όλες οι τάσεις για το 2018

  22. 21/02 10:17

    Κύπρος: Διπλάσια αύξηση των αεροπορικών αφίξεων σε σχέση με την Ελλάδα τον Ιανουάριο

  23. 21/02 10:12

    Μείωση των τουριστών στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο- Διψήφια αύξηση σε Τουρκία και Κύπρο

  24. 21/02 10:11

    Διψήφια μείωση των Κύπριων τουριστών στην Ελλάδα τον Ιανουάριο

  25. 21/02 10:09

    Πόσα δισ. ξόδεψαν οι Έλληνες στα ταξίδια τους στο εξωτερικό το 2017

  26. 21/02 10:06

    Αποφάσεις για τουριστική προώθηση Κρήτης και Θεσσαλονίκης στη Γερμανία

  27. 20/02 22:08

    Georgian Airways: Νέα σύνδεση Τιφλίδα-Θεσσαλονίκη

  28. 20/02 21:31

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για τα προσωπικά δεδομένα- Tι περιλαμβάνει

  29. 20/02 16:52

    ΣΕΤΕ: Γεύμα εργασίας Γ. Ρέτσου με τον Επίτροπο Δ. Αβραμόπουλο στις Βρυξέλλες

  30. 20/02 16:22

    Κρήτη: Ημερίδα για την ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού

  31. 20/02 16:16

    Ο ΕΟΤ στην Έκθεση Panorama World Festival της Στοκχόλμης

  32. 20/02 16:06

    Saveur: Ποια φέτα; Δεν υπάρχει φέτα στην Κρήτη, μόνο στην Ελλάδα!

  33. 20/02 15:38

    Horeca 2018: Η πιο ποιοτική HORECA όλων των εποχών

  34. 20/02 15:13

    Ψηλά στις προτιμήσεις των Σκανδιναβών η Ρόδος το 2018

  35. 20/02 14:46

    Μαγευτικό κυκλικό ουράνιο τόξο στη Μύκονο- Δείτε το

  36. 20/02 14:17

    ICAP: Ο τουρισμός απογείωσε τα έσοδα των ελληνικών ξενοδοχείων την τελευταία 4ετία

  37. 20/02 13:32

    ΣΕΤΕ: Ξεκίνησαν οι συναντήσεις του Γ. Ρέτσου στις Βρυξέλλες

  38. 20/02 13:21

    DER Touristik: Διευρυμένο πρόγραμμα διακοπών για ενηλίκους στην Κρήτη το 2018

  39. 20/02 12:59

    Ανακαινίζεται το ξενοδοχείο Grecotel Rhodos Royal

  40. 20/02 12:29

    Kuoni: Κορυφώνεται η ζήτηση για Ελλάδα το 2018- Οι top εμπειρίες και ξενοδοχεία

  41. 20/02 11:56

    ΤτΕ: Στα 14,6 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 2017

  42. 20/02 11:50

    Ο τουρισμός ανοίγει δουλειές και στις ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας

  43. 20/02 11:11

    Ο Έλληνας που αναλαμβάνει πρόεδρος της Wyndham Ευρώπης

  44. 20/02 10:53

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την γαστρονομία σε 6 πόλεις της Ιταλίας

  45. 20/02 10:49

    Περιφέρεια Στ. Ελλάδας: Ένταξη της Κύμης στις τουριστικές περιοχές

  46. 20/02 10:47

    Διαγωνισμός για την ενοικίαση 8 bungalows στο Φανάρι

  47. 20/02 10:46

    Ο θαλάσσιος τουρισμός της Ανατ. Χαλκιδικής παρουσιάστηκε στο Τορίνο

  48. 20/02 10:36

    Πώς θα αναπτυχθεί το ξενοδοχείο του Ρώσου Κροίσου Ριμπολόβλεφ στο Σκορπιό

  49. 20/02 10:32

    1.144 ξενοδοχεία πωλούνται στην Ελλάδα- Δείτε σε ποιες περιοχές (Λίστα)

  50. 20/02 10:25

    Air Animal: VIP ή οικονομική θέση για τα κατοικίδιά σας; Όλες οι τιμές

  51. 20/02 10:10

    5 ξεκαρδιστικές εμπειρίες ιδιοκτητών σπιτιών της Airbnb

  52. 19/02 11:17

    Τουριστικά Καταλύματα: 3 αλλαγές στο φόρο διαμονής για λιγότερο γραφειοκρατία

  53. 19/02 11:10

    Νέα διεθνή βραβεία ταξιδιωτικών βίντεο στο Λας Βέγκας

  54. 19/02 11:01

    EOT: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης 3 εκατ. ευρώ με TUI και Τhomas Cook

  55. 19/02 10:59

    Αναβάθμιση υποδομών κάμπινγκ στη Σαμοθράκη

  56. 19/02 10:51

    Χερσόνησος: Αποκλειστική συμμετοχή της Ελλάδας στα Roadshow του TEZ TOURS

  57. 18/02 10:48

    Ο εναλλακτικός τουρισμός της Κρήτης σε έκθεση του Μονάχου

  58. 18/02 10:10

    Ανάδειξη ιαματικών πηγών σε Χίο και Λήμνο

  59. 18/02 10:08

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Χαλκιδική και Θάσο

  60. 18/02 10:05

    Αποφάσεις για καταφύγια σκαφών σε Θάσο, Χαλκιδική και Χαλκίδα

  61. 17/02 10:19

    Ποιες ειδικότητες υπαλλήλων ζητούνται από ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις

  62. 17/02 10:15

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία και τουριστικές επαύλεις

  63. 17/02 10:01

    Οι μισθοί των σερβιτόρων στα ξενοδοχεία της Ελλάδας, της Βουλγαρίας και της Σερβίας

  64. 17/02 09:55

    43 χρόνια Vernicos Yachts- Γ.Βερνίκος: Αλλαγές στο μάρκετινγκ του γιώτινγκ

  65. 17/02 09:40

    Κ.Μαρινάκος: Πρωτοβουλία για ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη

  66. 16/02 16:31

    ΕΞ Ν. Μαγνησίας: Σύγχυση για την είσπραξη του φόρου διαμονής στον Κοινωνικό Τουρισμό

  67. 16/02 16:26

    Η Θεσσαλονίκη στο National Geographic Food ως η ελληνική πρωτεύουσα της γαστρονομίας

  68. 16/02 15:48

    Airbnb: Νέο προϊόν με σπίτια που θυμίζουν ξενοδοχεία για εύρωστους ταξιδιώτες

  69. 16/02 15:12

    H Premium Brands στην έκθεση HORECA 2018

  70. 16/02 14:53

    Απονεμήθηκαν τα Responsible Business Awards 2018

  71. 16/02 12:03

    CNT: 3 ελληνικά στα καλύτερα παραθαλάσσια μπουτίκ ξενοδοχεία στην Ευρώπη

  72. 16/02 11:51

    Τα 10 πιο χλιδάτα διαμερίσματα στην Airbnb για τους λάτρεις της πολυτέλειας

  73. 16/02 11:50

    Η Ryanair άλλαξε τη σύνθεση των τουριστών στα Χανιά- ποιο είναι το προφίλ τους

  74. 16/02 11:14

    Θεσσαλονίκη επιλέγουν οι Ισραηλινοί τουρίστες

  75. 16/02 10:36

    ΣΕΤΕ: Συναντήσεις στις Βρυξέλλες με επιτρόπους

  76. 16/02 10:23

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ισχυρή ανάπτυξη στις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών μέχρι το 2022

  77. 16/02 09:43

    Δυο κλαμπ σε Μύκονο και Ρόδο στα 100 καλύτερα στο κόσμο

  78. 16/02 09:37

    Nέο Καταδυτικό Πάρκο στα Χανιά

  79. 16/02 09:32

    Μαρίνα 1.000 σκαφών με ξενοδοχείο στο Ηράκλειο

  80. 16/02 09:31

    Δήμος Καλαμαριάς: Διαγωνισμός για την πλαζ Αρετσούς

  81. 16/02 09:22

    Δήμος Εορδαίας: Δύο νέοι οικισμοί με χρήσεις και για ξενοδοχεία

  82. 16/02 09:18

    O κ. Γ.Τζιάλλας στο ξενοδοχειακό φόρουμ Adria Tourism

  83. 16/02 01:18

    Εξειδίκευση στον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό ξενοδοχείων από την Καυκάς ΑΕ (video)

  84. 15/02 19:53

    Λύσεις της HP για την εξοικονόμηση πόρων στις τουριστικές επιχειρήσεις (video)

  85. 15/02 16:55

    H Nelios γιορτάζει τα 10 χρόνια της

  86. 15/02 16:54

    Η Marketing Greece επίσημη προσκεκλημένη στο Συνέδριο του ΠΑΣΥΞΕ

  87. 15/02 16:47

    Κυπριακός τουρισμός: H Λάρνακα αναβαθμίζει αισθητικά κεντρικά κτίρια

  88. 15/02 16:13

    Ζάκυνθος: Συνάντηση του δημάρχου με τη Fraport για το αεροδρόμιο

  89. 15/02 16:00

    Τουρισμός: 980 επιπλέον επενδυτικά σχέδια στο ΕΣΠΑ ενίσχυσης ΜμΕ (πίνακας)

  90. 15/02 15:45

    Στην Platinum τα ευρωπαϊκά brand ενοικίασης κατοικιών της Wyndham

  91. 15/02 15:43

    Τεράστιο κι αναξιοποίητο το κεφάλαιο του Συνεδριακού Τουρισμού στην Ελλάδα

  92. 15/02 15:27

    Στα Aria Hotels περνά το Fileas Art Hotel στα Χανιά

  93. 15/02 15:06

    Γερμανικός τουρισμός: Υποχωρεί η Ισπανία, ανεβαίνουν Τουρκία, Αίγυπτος και Ελλάδα

  94. 15/02 14:13

    Σκάνδαλο δωροδοκίας από την αλυσίδα RIU στο Μαϊάμι

  95. 15/02 13:41

    Αγροδιατροφική Σύμπραξη Ν. Αιγαίου: Έως 28 Φεβρουαρίου οι αιτήσεις συμμετοχής

  96. 15/02 13:36

    To αεροδρόμιο Ιωαννίνων θα παρέχει καύσιμα στις πτήσεις από αύριο

  97. 15/02 13:13

    Πάρκο με υποδομές πολιτισμού και αναψυχής στο Καστράκι Δαπετσώνας

  98. 15/02 12:52

    Η Μύκονος στους 10 καλύτερους προορισμούς για σόλο ταξίδια των γυναικών

  99. 15/02 12:04

    Θαλάσσιος τουρισμός: Στις 16 Μαρτίου η έκθεση Boat & Fishing Show

  100. 15/02 11:58

    Επιτροπή στη Βουλή για τη δημόσια υγεία στα νησιά ζητεί ο Μ. Κόνσολας