Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Α Decrease font Enlarge font
Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που τα τελευταία δύο χρόνια έφερε περισσότερα από 150.000.000 ανθρώπους σε επαφή με τα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, μέσα από την πλέον πρωτοποριακή για τα τουριστικά πράγματα της χώρας,  ψηφιακή καμπάνια, ξεκινά η υλοποίηση της δεύτερης  φάση του πλάνου, που έχει σαν κεντρική ιδέα την εξειδίκευση και τον τουρισμό εμπειρίας. 

Καθώς η πρώτη φάση της καμπάνιας κατόρθωσε να κάνει ευρύτερα γνωστό το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου, σαν ένα ενιαίο σύνολο ξεχωριστών και μοναδικών προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός,  ο στόχος που τίθεται τώρα είναι, μέσω της εξειδίκευσης, η ανάδειξη των μοναδικών και ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά, με το κεντρικό σύνθημα “Aegean Islands-Like No Other” να συνοδεύεται  στο εξής από το σλόγκαν «Επιλέγω Νότιο Αιγαίο για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή». 

Η παρουσίαση του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την περίοδο 2017-2018, παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για τα ΜΜΕ, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της  Πέμπτης στο ξενοδοχείο Rodos Park. Στην εκδήλωση που συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου,  παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των επιμέρους δράσεων της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, καθώς και οι άξονες γύρω από τους οποίους έχει δομηθεί η δεύτερη φάση. 

Η παρουσίαση έγινε από την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου και τον Ιωσήφ Πάρσαλη, Σύμβουλο marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ενώ ο προεδρεύων της ΠΟΞ και πρόεδρος της ΕΞΡ, Αντώνης Καμπουράκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ρόλο της μεθοδικής, στεοχευμένης και αποτελεσματικής προβολής, ως ένα εκ των θεμελιωδών προαπαιτουμένων, προκειμένου το τουρισμός να έχει μέλλον, ενώ εξήρε τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας, στην κατεύθυνση αυτή. 

Την εκδήλωση παρακολούθησαν, πέρα από τους δημοσιογράφους και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων και μεταξύ άλλων οι αντιπεριφερειάρχες Γιάννης Φλεβάρης, Φιλήμονας Ζαννετίδης και Θωμάς Σωτρίλλης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Γιάννης Πάππου, ο αντιδήμαρχος, Τέρης Χατζηιωάννου, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Χρήστος Ευστρατίου και Δημήτρης Τσοπανάκης, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ, Κώστας Κωνσταντινίδης, ο προϊστάμενος του ΕΟΤ Δωδεκανήσου, Αγαπητός Ξάνθης,  ο πρόεδρος του συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων, Κώστας Κατσίβας και ο αερολιμενάρχης  Ρόδου, Σπύρος Δεληγιάννης.

Στην ομιλία της η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,  Μαριέτα  Παπαβασιλείου αναφέρθηκε στα μετρήσιμα αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την πρώτη περίοδο εφαρμογής της, λέγοντας: “Έχοντας ως στόχο να αφήσουμε δυνατό το στίγμα του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς αγορές, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής με ορίζοντα τριετίας. Τα αποτελέσματα από την πρώτη περίοδο εφαρμογής αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι αξιοσημείωτα και, πλέον, έχουμε προχωρήσει στην επόμενη φάση αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και τις νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing. Αναδεικνύουμε τη μοναδικότητα του κάθε νησιού ξεχωριστά, τις εμπειρίες που προσφέρει στον επισκέπτη, έχοντας ως κεντρικό μας σύνθημα το Aegean Islands-Like No Other. Οι δυνατότητες των νησιών μας είναι ανεξάντλητες και αυτές αναδεικνύουμε με τις κατάλληλες μεθόδους. Το εγχείρημα της προβολής μίας πολυνησιακής Περιφέρειας όπως είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Η Περιφερειακή μας αρχή έχει  αποδείξει ότι δεν την πτοούν τα δύσκολα. Βασικός μας στόχος είναι να παρακινήσουμε τους εν δυνάμει επισκέπτες απ’ όλες τις τουριστικές αγορές να επιλέξουν συνειδητά το Νότιο Αιγαίο για όλες τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει”.

Όσον αφορά τη νέα καμπάνια και τη φιλοσοφία της, ο Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμβουλος marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ανέφερε: «Σήμερα μετά από δύο χρόνια, η καμπάνια περνά στο επόμενο στάδιο. Οι βασικοί στρατηγικοί άξονες παραμένουν ίδιοι. Ο επόμενος στόχος μας είναι η ειδίκευση και η σύνδεση. Εξειδικεύουμε ακόμη περισσότερο την ευρύτερη καμπάνια σε κάθε νησί ξεχωριστά. Συνδέουμε το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου με τις λέξεις πολιτισμός, αθλητισμός, γαστρονομία και προχωράμε στο πλέγμα των δράσεων προβολής με νέο περιεχόμενο.  Διατηρούμε τη μοναδικότητα, το Aegean Like No Other ως το κεντρικό μας concept, αλλά εμβαθύνουμε περισσότερο, οδηγούμε το slogan στην κατεύθυνση του Επιλέγω Νότιο Αιγαίο, για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή. Θα μεταφράσουμε την κάθε εμπειρία σε μία μοναδική στιγμή μέσα από κάποιες αλήθειες και ιστορίες που μεταφράζονται σε συναίσθημα».  

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα για την Ρόδο, που περιλαμβάνει το πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας,  με στόχο την αναβάθμιση της εικόνας του προορισμού, το εμπλουτισμό του με εξειδικευμένες εμπειρίες και την άμβλυνση της εποχικότητας.

Στην ομιλία του ο προεδρεύων της ΠΟΞ, και πρόεδρος της ΕΞΡ, κ. Αντώνης Καμπουράκης (φωτο), εξήρε το έργο της Περιφερειακής αρχής, τονίζοντας ότι ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος όχι μόνο κάλυψε κενά άλλων, αλλά επανατοποθέτησε την προβολή, τη διαφήμιση και την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του Νοτίου Αιγαίου στο διεθνή στίβο.

Ειδικότερα, ο κ. Καμπουράκης ανέφερε: 

 “Το πρώτο που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι η σημερινή παρουσίαση γίνεται στο σωστό timing, νωρίς πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Η στιγμή της επιτυχίας είναι η στιγμή που πρέπει να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα, το μεθαύριο. Ο μεγάλος κίνδυνος μετά από μία μεγάλη επιτυχία είναι να επαναπαυτεί κανείς σε αυτή και να καταπιεί την ευκαιρία η αδράνεια. Ο μόνος τρόπος για να σε ευνοήσουν οι τάσεις της αγοράς, είναι να έχεις δουλέψει για τη διαμόρφωσή τους. Γι’ αυτό και πιστεύω ότι η στιγμή της επιτυχίας, είναι στιγμή και για σοβαρό προγραμματισμό δράσεων και πρωτοβουλιών. Η επένδυση στην προβολή του τουρισμού μας είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας και στους ανθρώπους, Η προβολή μαζί με την αναβάθμιση των υποδομών και τη δημιουργία νέων ταξιδιωτικών εμπειριών είναι τα τρία από τα βασικά προαπαιτούμενα για να έχει μέλλον ο τουρισμός μας και για να προσφέρει αυτά που μπορεί στην εθνική προσπάθεια για έξοδο από την κρίση αλλά και στην τοπική οικονομία, απασχόληση και στην τοπική κοινωνία. Ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης θα πρέπει να κάνει το καλύτερο”.

Τα αποτελέσματα της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

29 δημοσιογραφικές αποστολές μεγάλων Μέσων του εξωτερικού  

-Φωτογράφιση μόδας στην Κω

-2 ειδικές ενέργειες με celebrities  

-1 ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από μέσο της Γαλλίας

-1 στοχευμένος διαγωνισμός στην Αγγλία

-12 ενέργειες δημοσιότητας

-Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ή και αυτόνομα, πραγματοποίησε δημοσιογραφικά ταξίδια από βασικές αγορές του εξωτερικού στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο-Αποτελέσματα Δημοσιότητας

-Σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου

-950 έντυπα και online άρθρα 

-19.000.000  συνολική κυκλοφορία μέσων

-4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

-9.500.000€ Ισοδύναμη διαφημιστική αξία (AEV*) της δημοσιότητας

Blogtrotters 2016

-31 blogger & digital ifluencers αποστολές  (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)

-3.650 posts στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης 

-48 Blogposts

-150.000.000 Social Media Impressions

-15 vlogs

Πλάνο δράσεων προβολής των νησιών μέσα από την καμπάνια “Aegean Islands. Like No Other”, το περιεχόμενο και τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν: 

-Δημιουργικές εφαρμογές και διαφημιστικά μηνύματα για κάθε νησί ξεχωριστά 

- Story telling κείμενα για τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου και για όλα τα νησιά σε ελληνικά και αγγλικά

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

- Ανάπτυξη αποκλειστικού campaign microsite για τις ανάγκες ψηφιακής προώθησης

- Ανάπτυξη ειδικών σελίδων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

- Προώθηση και διαφήμιση των προορισμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

- Υλοποίηση Πλάνου Ψηφιακής Προώθησης 

Ανάπτυξη περιεχομένου για όλους τους προορισμούς και τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου 

- 160 διαφημιστικές εφαρμογές

- 50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά

Στο πλαίσιο της καμπάνιας “Aegean Islands. Like no Other” σχεδιάστηκε ψηφιακή καμπάνια με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής λιακάδας και των εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου. Οι χρήστες διέδωσαν την ελληνική λιακάδα με «φωτεινές» εικόνες γεμάτες θάλασσα και ελληνικό καλοκαίρι, μοιράζοντας τη δική τους εμπειρία από έναν προορισμό του Αιγαίου.  Η καμπάνια αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων και εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας. 

-3.000 λιακάδες (sharing)

-1.000.000 απήχηση στα Social media (reach)

Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο επίκεντρο της προώθησης στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergregece.com 

•      με ειδικά ψηφιακά αφιερώματα για τους προορισμούς 

•      με προώθηση στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com 

•      με ανάπτυξη περιεχομένου για νέους προορισμούς

•      με φιλοξενία Blog Posts 

•      με σταθερή προώθηση μέσω των Social Media λογαριασμών 

Συµµετοχή σε περισσότερες από 20 τουριστικές εκθέσεις, workshops & roadshows στην Ελλάδα και σε αγορές – στόχος του εξωτερικού. 

H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει στις εκθέσεις : 

-Με δικό της περίπτερο

-Με αποκλειστική επικοινωνιακή καμπάνια

-Με όλα τα νησιά  

-Με ιδιαίτερο, εντυπωσιακό σχεδιασμό και κατασκευή

 

  1. 14/12 10:07

    Κυπριακός τουρισμός: Σύμφωνο ανάδειξης της γαστρονομίας

  2. 14/12 10:04

    Αποφάσεις τουριστικής προβολής από Δήμους

  3. 13/12 18:36

    Εθνική Τράπεζα: Ο τουρισμός οδηγεί την ανάκαμψη του ΑΕΠ

  4. 13/12 17:12

    Eurowings: Νέα σύνδεση με Ελλάδα από την Αυστρία

  5. 13/12 17:05

    Τουρκικός τουρισμός: Προβλέψεις για ρεκόρ αφίξεων από τη Ρωσία το 2018

  6. 13/12 16:30

    M. Κόνσολας: Η υπερφορολόγηση πλήττει την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού

  7. 13/12 16:28

    Συμμετοχή του ΕΟΤ στο Winter Ball 2017 της Μόσχας

  8. 13/12 16:26

    Fraport: Έργα 10 εκατ. ευρώ στο αεροδρόμιο Καβάλας

  9. 13/12 16:19

    Celestyal Cruises: Θετικό το 2017 – Άνοιγμα σε Αμερική και Ασία το 2018

  10. 13/12 16:18

    Δράμα: Νέα πνοή στην τουριστική δραστηριότητα με στήριξη της ΕΕ

  11. 13/12 15:13

    Ι.Ρέτσος: Χωροταξικό και υπερφορολόγηση τα "αγκάθια" του ελληνικού τουρισμού

  12. 13/12 14:34

    Ξενοδοχεία: Δωρεά του Agapi Beach σε οικογένειες του Δήμου Μαλεβιζίου.

  13. 13/12 13:54

    Ο υπερ-τουρισμός απειλεί την Σαντορίνη

  14. 13/12 13:09

    Κοινές δράσεις Ελλάδας - Ρωσίας για το Έτος Τουρισμού

  15. 13/12 12:44

    Όμιλος Goldair: Θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης και το 2017

  16. 13/12 12:11

    Τον Ιανουάριο η 1η έκθεση GRECIA PANORAMA στη Ρουμανία

  17. 13/12 11:42

    AirHelp: Αποζημιώσεις για καθυστερήσεις πτήσεων από Αθήνα

  18. 13/12 11:14

    Γερμανικός τουρισμός: Ελλάδα και Αίγυπτος οι μεγάλοι νικητές της χρονιάς

  19. 13/12 11:08

    Χανιά: City branding με εφαρμογές “έξυπνης” πόλης

  20. 13/12 11:06

    500.000 ευρώ για συντήρηση του οδικού δικτύου Σαντορίνης- Διαγωνισμός

  21. 13/12 11:05

    Στην Ελευσίνα μια φορά - Το χάνι του Καμπόλη

  22. 13/12 11:01

    Άρωμα Χριστουγέννων στην Αθήνα-Όλες οι εορταστικές εκδηλώσεις

  23. 13/12 10:55

    ΕΕ: Αναβαθμίζονται τα συστήματα πληροφοριών για μεγαλύτερη ασφάλεια

  24. 13/12 10:46

    Η Cyan Group of Hotels γιορτάζει τα 40 χρόνια της

  25. 13/12 10:42

    Κυπριακός τουρισμός: Προτροπές ΚΟΤ για τα Χριστούγεννα

  26. 13/12 10:40

    TUI: 12% αύξηση εσόδων και κερδών

  27. 13/12 10:37

    Δίκτυο πεζοπορικών διαδρομών στο Λέχοβο Φλωρίνης

  28. 13/12 10:30

    Δήμος Σερρών: Διοργάνωση Θρησκευτικού Φεστιβάλ

  29. 13/12 10:27

    Δράσεις τουριστικής προβολής προορισμών

  30. 12/12 18:20

    Παρίσι: Ο δήμος ζητεί από την Airbnb να διαγράψει 1.000 αδήλωτα σπίτια

  31. 12/12 18:00

    Βρετανία: Το Brexit θα ρίξει την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων στον Τουρισμό

  32. 12/12 17:40

    Διατήρηση του μειωμένου ΦΠΑ στα νησιά ζητεί η ΠΟΞ

  33. 12/12 17:31

    Ενθαρρυντικά μηνύματα στην Greek Tourism Expo για το Ν. Αιγαίο

  34. 12/12 16:57

    Πώς το ποδήλατο θα βοηθήσει την οικονομία των Τρικάλων

  35. 12/12 16:35

    Qatar Airways: Εορτασμός στην Αθήνα για τα 20 χρόνια λειτουργίας

  36. 12/12 16:25

    Marketing Greece: Αφιερώματα σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης

  37. 12/12 15:48

    ΥΠΑ: Προς νέο ρεκόρ επιβατικής κίνησης τα ελληνικά αεροδρόμια το 2017

  38. 12/12 15:43

    Olympic Air: Ποιες πτήσεις επηρεάζονται από την απεργία την Πέμπτη

  39. 12/12 15:35

    ΥΠΑ: Ομαλά διεξάγονται οι πτήσεις στο "Μακεδονία"

  40. 12/12 15:31

    Αυτό είναι το πιο περιζήτητο ελληνικό σπίτι στην Airbnb

  41. 12/12 14:57

    Η Airbnb, οι απάτες και τα εμπορικά συμφέροντα

  42. 12/12 14:14

    Οι 5 top τάσεις στα μπουτίκ ξενοδοχεία το 2018

  43. 12/12 13:44

    easyJet: 7 νέα δρομολόγια προς Ελλάδα το 2018

  44. 12/12 13:39

    Οι τουρίστες ζητούν κρητικό μέλι στα ξενοδοχεία ... και δε βρίσκουν!

  45. 12/12 13:34

    Ολοκληρώθηκε η Greek Tourism Expo 2017- 6.100 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες

  46. 12/12 13:12

    FedHATTA: Δυναμικό restart της αγοράς των ΗΠΑ με το Athens ASTA Destination Expo

  47. 12/12 13:09

    Ρωσικός τουρισμός: Υψηλές προκρατήσεις για Ελλάδα

  48. 12/12 12:35

    ΝΔ: Αγνοείται η τύχη του νομοσχεδίου για τα υδροπλάνα

  49. 12/12 12:15

    Fraport: +10,6% η επιβατική κίνηση στα 14 αεροδρόμια το 11μηνο

  50. 12/12 11:40

    H Airbnb κοντά στην εξαγορά του ευρωπαϊκού τμήματος της Wyndham

  51. 12/12 11:16

    Οι 10 δημοφιλέστεροι προορισμοί για τους Έλληνες αυτά τα Χριστούγεννα

  52. 12/12 11:11

    ΣΕΤΚΕ: Mη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα τα σπίτια που μισθώνονται στους τουρίστες

  53. 12/12 11:01

    Πρόσκληση Ε. Κουντουρά για διεθνείς επενδύσεις στην Ελλάδα

  54. 12/12 10:56

    Costa Navarino: Διεθνής διάκριση για τις πολυτελείς κατοικίες

  55. 12/12 10:24

    ΞΕΕ: Πανευρωπαϊκή πρωτιά για το "Ελληνικό Πρωινό"

  56. 12/12 10:15

    Mediterranean Sea Hit Report: Οι επιδόσεις στα ξενοδοχεία της Μεσογείου τον Οκτώβριο

  57. 12/12 10:07

    Εγκρίσεις για Ιαματικά Λουτρά

  58. 12/12 10:05

    Δήμος Ρόδου: Διαγωνισμός για την εκμίσθωση Χαμάμ

  59. 12/12 09:52

    Σχέδιο νόμου για τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής νομοθεσίας

  60. 11/12 22:32

    Tα "κλειδιά" του ΞΕΕ για τα boutique ξενοδοχεία (video)

  61. 11/12 20:49

    Μυτιλήνη: Ημερίδα για τη διασύνδεση Αγροδιατροφής- Βιομηχανίας- Τουρισμού

  62. 11/12 19:42

    Ποιά επαγγέλματα στον Τουρισμό βάζουν POS

  63. 11/12 17:54

    ΠΟΞ: Τρεις προτάσεις για τη χρήση αιγιαλού από τα ξενοδοχεία

  64. 11/12 17:35

    Προβολή της Ελλάδας στη Μόσχα ως ιατρικού προορισμού

  65. 11/12 16:34

    +14% ο κύκλος εργασιών στις υπηρεσίες καταλυμάτων και εστίασης το γ' 3μηνο

  66. 11/12 15:37

    Zeus International: 4 νέα ξενοδοχειακά πρότζεκτ στην Αθήνα το 2018

  67. 11/12 14:03

    Παγκόσμια διάκριση για το Aristi Mountain Resort

  68. 11/12 13:46

    Γ. Κανελλόπουλος: Απαιτούνται διευκρινίσεις για τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών (video)

  69. 11/12 13:23

    Ο Δήμος Ρόδου στην Greek Tourism Expo

  70. 11/12 12:57

    Δημοψήφισμα στη Μύκονο για το καζίνο

  71. 11/12 12:06

    Μ.Κόνσολας: Πώς θα αναπτυχθεί ο εναλλακτικός τουρισμός

  72. 11/12 12:03

    Ξενοδοχεία: Κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες

  73. 11/12 11:59

    Κοινωνική συνέργεια από 4 ξενοδοχειακές ενώσεις της Κ.Μακεδονίας

  74. 11/12 11:50

    Η πίτσα στην πολιτιστική κληρονομιά της UNESCO

  75. 11/12 11:46

    Η Ryanair τελειώνει τη συνεργασία της με την Amadeus

  76. 11/12 11:41

    Τάσος Γκόβας: Πώς θα ενισχυθεί ο τουρισμός με τα υδροπλάνα (video)

  77. 11/12 11:12

    Ο ιαματικός τουρισμός μπορεί να τονώσει την περιφερειακή ανάπτυξη

  78. 11/12 10:46

    Mitsis Hotels: Σήμα Green Key στα 17 ξενοδοχεία του Ομίλου

  79. 11/12 10:34

    Νέα ψηφιακή εφαρμογή στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  80. 11/12 10:29

    Σύστημα ασφαλείας στο λιμάνι της Σάμου

  81. 11/12 10:27

    Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές υπηρεσίες

  82. 11/12 10:08

    To διεθνές φόρουμ "Peace and Sport" διεκδικεί η Ρόδος για το 2019

  83. 11/12 09:52

    Global Blue Hellas: Απογειώθηκαν οι συναλλαγές Tax Free το 12μηνο

  84. 11/12 09:25

    Ποιά έργα πολιτιστικής κληρονομιάς στο Ιόνιο μπαίνουν στο ΕΣΠΑ

  85. 10/12 15:42

    Greek Tourism Expo: Ισχυρή εξάρτηση των μικρών ξενοδοχείων στην Ελλάδα από τις online κρατήσεις

  86. 10/12 10:55

    O ΕΟΤ σε εκδηλώσεις στη Ν.Υόρκη, Βουδαπέστη και Κων/πολη

  87. 10/12 10:53

    Δήμος Σπάρτης: Διαγωνισμός για υλικό τουριστικής προβολής

  88. 10/12 10:37

    Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν στα βραβεία “Treasures of Greek Tourism 2017”.

  89. 09/12 19:17

    Ανοίγει ο δρόμος για επενδύσεις σε ιαματικές πηγές (video)

  90. 09/12 18:43

    «Η πιστοποίηση αειφορίας φέρνει τουρίστες» (video)

  91. 09/12 15:58

    Ιαματικός τουρισμός: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμιο health resort

  92. 09/12 15:02

    Η Ελλάδα διεκδικεί το 5% του παγκόσμιου ιατρικού τουρισμού μέχρι το 2020

  93. 09/12 11:30

    Ηράκλειο- Κρήτη: Στόχος ο μαζικός τουρισμός 7 μηνών το χρόνο

  94. 09/12 10:40

    Τουρισμός: Η Αθήνα στους top προορισμούς των Σκανδιναβών το α' 4μηνο του 2018

  95. 09/12 10:35

    ΠΟΞ: Επιστολή στους ευρωβουλευτές για τους ελέγχους στα αεροδρόμια

  96. 09/12 10:22

    Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες εκδρομής στο Στρασβούργο

  97. 09/12 10:20

    Ρέθυμνο: Σχέδιο για τη βιώσιμη διαχείριση νερού στις τουριστικές υποδομές

  98. 08/12 22:26

    Ταξιδιωτικές υπηρεσίες & καταλύματα πρώτα στις online αγορές των Ελλήνων το 2017

  99. 08/12 21:57

    Το Ρεμπέτικο στον κατάλογο άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO

  100. 08/12 21:50

    ABTA: Έτσι θα προστατευθεί ο βρετανικός τουρισμός από το Brexit