Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Α Decrease font Enlarge font
Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που τα τελευταία δύο χρόνια έφερε περισσότερα από 150.000.000 ανθρώπους σε επαφή με τα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, μέσα από την πλέον πρωτοποριακή για τα τουριστικά πράγματα της χώρας,  ψηφιακή καμπάνια, ξεκινά η υλοποίηση της δεύτερης  φάση του πλάνου, που έχει σαν κεντρική ιδέα την εξειδίκευση και τον τουρισμό εμπειρίας. 

Καθώς η πρώτη φάση της καμπάνιας κατόρθωσε να κάνει ευρύτερα γνωστό το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου, σαν ένα ενιαίο σύνολο ξεχωριστών και μοναδικών προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός,  ο στόχος που τίθεται τώρα είναι, μέσω της εξειδίκευσης, η ανάδειξη των μοναδικών και ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά, με το κεντρικό σύνθημα “Aegean Islands-Like No Other” να συνοδεύεται  στο εξής από το σλόγκαν «Επιλέγω Νότιο Αιγαίο για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή». 

Η παρουσίαση του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την περίοδο 2017-2018, παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για τα ΜΜΕ, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της  Πέμπτης στο ξενοδοχείο Rodos Park. Στην εκδήλωση που συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου,  παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των επιμέρους δράσεων της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, καθώς και οι άξονες γύρω από τους οποίους έχει δομηθεί η δεύτερη φάση. 

Η παρουσίαση έγινε από την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου και τον Ιωσήφ Πάρσαλη, Σύμβουλο marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ενώ ο προεδρεύων της ΠΟΞ και πρόεδρος της ΕΞΡ, Αντώνης Καμπουράκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ρόλο της μεθοδικής, στεοχευμένης και αποτελεσματικής προβολής, ως ένα εκ των θεμελιωδών προαπαιτουμένων, προκειμένου το τουρισμός να έχει μέλλον, ενώ εξήρε τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας, στην κατεύθυνση αυτή. 

Την εκδήλωση παρακολούθησαν, πέρα από τους δημοσιογράφους και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων και μεταξύ άλλων οι αντιπεριφερειάρχες Γιάννης Φλεβάρης, Φιλήμονας Ζαννετίδης και Θωμάς Σωτρίλλης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Γιάννης Πάππου, ο αντιδήμαρχος, Τέρης Χατζηιωάννου, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Χρήστος Ευστρατίου και Δημήτρης Τσοπανάκης, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ, Κώστας Κωνσταντινίδης, ο προϊστάμενος του ΕΟΤ Δωδεκανήσου, Αγαπητός Ξάνθης,  ο πρόεδρος του συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων, Κώστας Κατσίβας και ο αερολιμενάρχης  Ρόδου, Σπύρος Δεληγιάννης.

Στην ομιλία της η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,  Μαριέτα  Παπαβασιλείου αναφέρθηκε στα μετρήσιμα αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την πρώτη περίοδο εφαρμογής της, λέγοντας: “Έχοντας ως στόχο να αφήσουμε δυνατό το στίγμα του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς αγορές, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής με ορίζοντα τριετίας. Τα αποτελέσματα από την πρώτη περίοδο εφαρμογής αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι αξιοσημείωτα και, πλέον, έχουμε προχωρήσει στην επόμενη φάση αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και τις νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing. Αναδεικνύουμε τη μοναδικότητα του κάθε νησιού ξεχωριστά, τις εμπειρίες που προσφέρει στον επισκέπτη, έχοντας ως κεντρικό μας σύνθημα το Aegean Islands-Like No Other. Οι δυνατότητες των νησιών μας είναι ανεξάντλητες και αυτές αναδεικνύουμε με τις κατάλληλες μεθόδους. Το εγχείρημα της προβολής μίας πολυνησιακής Περιφέρειας όπως είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Η Περιφερειακή μας αρχή έχει  αποδείξει ότι δεν την πτοούν τα δύσκολα. Βασικός μας στόχος είναι να παρακινήσουμε τους εν δυνάμει επισκέπτες απ’ όλες τις τουριστικές αγορές να επιλέξουν συνειδητά το Νότιο Αιγαίο για όλες τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει”.

Όσον αφορά τη νέα καμπάνια και τη φιλοσοφία της, ο Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμβουλος marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ανέφερε: «Σήμερα μετά από δύο χρόνια, η καμπάνια περνά στο επόμενο στάδιο. Οι βασικοί στρατηγικοί άξονες παραμένουν ίδιοι. Ο επόμενος στόχος μας είναι η ειδίκευση και η σύνδεση. Εξειδικεύουμε ακόμη περισσότερο την ευρύτερη καμπάνια σε κάθε νησί ξεχωριστά. Συνδέουμε το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου με τις λέξεις πολιτισμός, αθλητισμός, γαστρονομία και προχωράμε στο πλέγμα των δράσεων προβολής με νέο περιεχόμενο.  Διατηρούμε τη μοναδικότητα, το Aegean Like No Other ως το κεντρικό μας concept, αλλά εμβαθύνουμε περισσότερο, οδηγούμε το slogan στην κατεύθυνση του Επιλέγω Νότιο Αιγαίο, για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή. Θα μεταφράσουμε την κάθε εμπειρία σε μία μοναδική στιγμή μέσα από κάποιες αλήθειες και ιστορίες που μεταφράζονται σε συναίσθημα».  

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα για την Ρόδο, που περιλαμβάνει το πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας,  με στόχο την αναβάθμιση της εικόνας του προορισμού, το εμπλουτισμό του με εξειδικευμένες εμπειρίες και την άμβλυνση της εποχικότητας.

Στην ομιλία του ο προεδρεύων της ΠΟΞ, και πρόεδρος της ΕΞΡ, κ. Αντώνης Καμπουράκης (φωτο), εξήρε το έργο της Περιφερειακής αρχής, τονίζοντας ότι ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος όχι μόνο κάλυψε κενά άλλων, αλλά επανατοποθέτησε την προβολή, τη διαφήμιση και την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του Νοτίου Αιγαίου στο διεθνή στίβο.

Ειδικότερα, ο κ. Καμπουράκης ανέφερε: 

 “Το πρώτο που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι η σημερινή παρουσίαση γίνεται στο σωστό timing, νωρίς πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Η στιγμή της επιτυχίας είναι η στιγμή που πρέπει να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα, το μεθαύριο. Ο μεγάλος κίνδυνος μετά από μία μεγάλη επιτυχία είναι να επαναπαυτεί κανείς σε αυτή και να καταπιεί την ευκαιρία η αδράνεια. Ο μόνος τρόπος για να σε ευνοήσουν οι τάσεις της αγοράς, είναι να έχεις δουλέψει για τη διαμόρφωσή τους. Γι’ αυτό και πιστεύω ότι η στιγμή της επιτυχίας, είναι στιγμή και για σοβαρό προγραμματισμό δράσεων και πρωτοβουλιών. Η επένδυση στην προβολή του τουρισμού μας είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας και στους ανθρώπους, Η προβολή μαζί με την αναβάθμιση των υποδομών και τη δημιουργία νέων ταξιδιωτικών εμπειριών είναι τα τρία από τα βασικά προαπαιτούμενα για να έχει μέλλον ο τουρισμός μας και για να προσφέρει αυτά που μπορεί στην εθνική προσπάθεια για έξοδο από την κρίση αλλά και στην τοπική οικονομία, απασχόληση και στην τοπική κοινωνία. Ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης θα πρέπει να κάνει το καλύτερο”.

Τα αποτελέσματα της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

29 δημοσιογραφικές αποστολές μεγάλων Μέσων του εξωτερικού  

-Φωτογράφιση μόδας στην Κω

-2 ειδικές ενέργειες με celebrities  

-1 ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από μέσο της Γαλλίας

-1 στοχευμένος διαγωνισμός στην Αγγλία

-12 ενέργειες δημοσιότητας

-Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ή και αυτόνομα, πραγματοποίησε δημοσιογραφικά ταξίδια από βασικές αγορές του εξωτερικού στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο-Αποτελέσματα Δημοσιότητας

-Σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου

-950 έντυπα και online άρθρα 

-19.000.000  συνολική κυκλοφορία μέσων

-4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

-9.500.000€ Ισοδύναμη διαφημιστική αξία (AEV*) της δημοσιότητας

Blogtrotters 2016

-31 blogger & digital ifluencers αποστολές  (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)

-3.650 posts στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης 

-48 Blogposts

-150.000.000 Social Media Impressions

-15 vlogs

Πλάνο δράσεων προβολής των νησιών μέσα από την καμπάνια “Aegean Islands. Like No Other”, το περιεχόμενο και τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν: 

-Δημιουργικές εφαρμογές και διαφημιστικά μηνύματα για κάθε νησί ξεχωριστά 

- Story telling κείμενα για τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου και για όλα τα νησιά σε ελληνικά και αγγλικά

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

- Ανάπτυξη αποκλειστικού campaign microsite για τις ανάγκες ψηφιακής προώθησης

- Ανάπτυξη ειδικών σελίδων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

- Προώθηση και διαφήμιση των προορισμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

- Υλοποίηση Πλάνου Ψηφιακής Προώθησης 

Ανάπτυξη περιεχομένου για όλους τους προορισμούς και τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου 

- 160 διαφημιστικές εφαρμογές

- 50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά

Στο πλαίσιο της καμπάνιας “Aegean Islands. Like no Other” σχεδιάστηκε ψηφιακή καμπάνια με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής λιακάδας και των εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου. Οι χρήστες διέδωσαν την ελληνική λιακάδα με «φωτεινές» εικόνες γεμάτες θάλασσα και ελληνικό καλοκαίρι, μοιράζοντας τη δική τους εμπειρία από έναν προορισμό του Αιγαίου.  Η καμπάνια αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων και εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας. 

-3.000 λιακάδες (sharing)

-1.000.000 απήχηση στα Social media (reach)

Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο επίκεντρο της προώθησης στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergregece.com 

•      με ειδικά ψηφιακά αφιερώματα για τους προορισμούς 

•      με προώθηση στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com 

•      με ανάπτυξη περιεχομένου για νέους προορισμούς

•      με φιλοξενία Blog Posts 

•      με σταθερή προώθηση μέσω των Social Media λογαριασμών 

Συµµετοχή σε περισσότερες από 20 τουριστικές εκθέσεις, workshops & roadshows στην Ελλάδα και σε αγορές – στόχος του εξωτερικού. 

H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει στις εκθέσεις : 

-Με δικό της περίπτερο

-Με αποκλειστική επικοινωνιακή καμπάνια

-Με όλα τα νησιά  

-Με ιδιαίτερο, εντυπωσιακό σχεδιασμό και κατασκευή

 

  1. 24/09 09:46

    Αναθεώρηση αδειών για ξενοδοχεία σε Σπάρτη και Ρόδο

  2. 24/09 09:44

    Παράταση στην κατασκευή καταφυγίου τουριστικών σκαφών στη Θάσο

  3. 24/09 09:32

    Περιφέρεια Αττικής: Συνεργασία για την προώθηση του συνεδριακού τουρισμού

  4. 23/09 15:32

    Αποζημίωση £30.000 σε Βρετανίδα για τραυματισμό της σε ξενοδοχείο της Σαντορίνης

  5. 23/09 13:00

    Βρετανικός τουρισμός: -2% τα ταξίδια και οι δαπάνες στο εξωτερικό τον Ιούλιο

  6. 23/09 12:14

    Εναλλακτικός τουρισμός στην Α. Χαλκιδική- Fam Trip για ιταλικά γραφεία

  7. 23/09 12:09

    Ελ. Κουντουρά: Τουρισμός 365 ημερών στην Κρήτη

  8. 23/09 03:33

    Αγκυροβόλιο τουριστικών σκαφών σε Λέρο και Καμμένα Βούρλα

  9. 23/09 03:31

    Τουρισμός: Επισκέψιμα οινοποιεία και με τη βούλα...

  10. 22/09 16:57

    Η Marketing Greece προκαλεί το ενδιαφέρον διεθνών μέσων για την Ελλάδα

  11. 22/09 16:43

    Ο καταδυτικός τουρισμός σε ημερίδα στην Αλόννησο

  12. 22/09 16:36

    Το ξενοδοχείο Myconian NAIA στην LVX Collection των Preferred Hotels & Resorts

  13. 22/09 15:25

    Grecotel: Καθαρά τα νερά της παραλίας Thalassea

  14. 22/09 14:28

    Συνεδριακός Τουρισμός: Fam trip για ξένα στελέχη στην Αττική

  15. 22/09 13:43

    Lufthansa: Με βαυαρικές φορεσιές το πλήρωμα για την περίοδο του Oktoberfest

  16. 22/09 12:52

    Η "Αρχαία Κινεζική Επιστήμη και Τεχνολογία" στο Μουσείο Ηρακλειδών

  17. 22/09 12:23

    Τα 8 πιο θερμά ελληνικά νησιά τον Σεπτέμβριο

  18. 22/09 12:18

    Έκθεση ΠΟΤ: Σε φάση ανάπτυξης ο γκέι τουρισμός

  19. 22/09 11:05

    Ξενοδοχεία: +7,6% τα έσοδα ανά δωμάτιο στην Ευρώπη τον Αύγουστο

  20. 22/09 10:35

    Παγκόσμιος Τουρισμός: Η τρομοκρατία δεν αποτρέπει τα ταξίδια

  21. 22/09 10:00

    H Airbnb "έδωσε" 6,5 δισ. δολάρια έσοδα στα εστιατόρια σε όλο τον κόσμο

  22. 22/09 04:27

    Ο Thomas Cook εγκαινιάζει την υπηρεσία "επιλέξτε το δωμάτιό σας"

  23. 22/09 04:13

    Κανένα ίχνος ρύπανσης στο Grand Resort Lagonissi

  24. 22/09 04:00

    Δήμος Δωρίδος: Σύστημα υποστήριξης των τουριστικών και αγροτουριστικών υπηρεσιών

  25. 21/09 19:13

    Θεσσαλονίκη: O τουρισμός στη συνάντηση Τζιτζικώστα με το Γ. Πρόξενο της Γερμανίας

  26. 21/09 16:39

    Spies: +20% οι κρατήσεις των Δανών για Ελλάδα- Nέος προορισμός για το 2018 η Κέρκυρα

  27. 21/09 16:11

    Ελληνικός τουρισμός: Ποιες εθνικότητες ανέβασαν τις εισπράξεις τον Ιούλιο και το 7μηνο

  28. 21/09 15:16

    Δωρεάν είσοδος στα μουσεία αυτό το Σαββατοκύριακο

  29. 21/09 15:10

    H Ρόδος βραβεύει επαναλαμβανόμενους ξένους επισκέπτες της

  30. 21/09 15:01

    M. Κόνσολας: "Η κυβέρνηση πάγωσε το επενδυτικό ενδιαφέρον για τα υδροπλάνα"

  31. 21/09 14:43

    Πρώτο και στο Διεθνές Φεστιβάλ του Ζάγκρεμπ το βίντεο του ΕΟΤ

  32. 21/09 14:37

    7 ημέρες για την εκκίνηση του Ιστορικού Σπάρταθλον 2017

  33. 21/09 14:31

    Kuoni: Νέος προορισμός η Κως το 2018- Νέο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική

  34. 21/09 14:09

    Μια πλωτή Βενετία στο Ντουμπάι!

  35. 21/09 13:29

    Πάρος: Aξιοποίηση του πρώην κοινοτικού ξενώνα Νάουσας

  36. 21/09 12:54

    Expedia: Οι νέες τεχνολογίες στα επαγγελματικά ταξίδια- Τι πιστεύουν οι ταξιδιώτες

  37. 21/09 12:31

    Στρατηγική συνεργασία FedHATTA – Safe Water Sports – North Events

  38. 21/09 12:24

    Τουρκικός τουρισμός: 7 εκατ. τουρίστες στην Κωνσταντινούπολη το 8μηνο

  39. 21/09 12:13

    Ο θεματικός τουρισμός αναπτύσσεται στην Ήπειρο

  40. 21/09 11:53

    Γερμανικός τουρισμός: Tα δημοφιλέστερα ξενοδοχεία της Κύπρου αυτή την εποχή

  41. 21/09 11:33

    Δήμος Πλατανιά: Φεστιβάλ "Γη- Πολιτισμός- Τουρισμός"

  42. 21/09 11:20

    Τουρισμός: Το YouGoCulture όχημα προβολής του ελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό

  43. 21/09 11:18

    Ξενοδοχεία: Στα δικαστήρια Παπακαλιάτης – Βαμιεδάκης για την πώληση του Zorbas Village

  44. 21/09 10:56

    Airbnb: Νέα υπηρεσία για κρατήσεις σε εστιατόρια

  45. 21/09 10:30

    Ryanair: Επιπλέον προσωπικό για τις ακυρώσεις- Επιπτώσεις στα τουριστικά γραφεία

  46. 21/09 10:10

    Κινεζικός τουρισμός: Στόχος της Thomas Cook να δεκαπλασιάσει τους επιβάτες το 2018

  47. 21/09 04:34

    Πεζοπορικός τουρισμός στην Κάρυστο - Δράσεις διαδικτυακής προβολής

  48. 21/09 04:30

    Υπουργείο Τουρισμού: Πρόσκληση σε προμηθευτές -παρόχους υπηρεσιών

  49. 20/09 17:15

    Περιφέρεια Ι. Νήσων: Επενδύσεις και τουρισμός στη συνάντηση με την βρετανή Πρέσβη

  50. 20/09 17:04

    Το ναό της Αρτέμιδος ανακάλυψαν αρχαιολόγοι στην Εύβοια (video)

  51. 20/09 16:40

    H έρευνα της Amadeus για το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

  52. 20/09 16:22

    Κέρκυρα: O τουρισμός στο επίκεντρο συνάντησης της βρετανίδας Πρέσβη με το δήμαρχο

  53. 20/09 16:17

    Νέα ευρήματα στην ανασκαφή Πετρά Σητείας

  54. 20/09 16:07

    Το Εθνικό Θέατρο στο αεροδρόμιο Αθηνών

  55. 20/09 14:01

    Ι. Ρέτσος: Ο τουρισμός δίπλα στις τοπικές κοινωνίες ο νέος στρατηγικός στόχος

  56. 20/09 14:00

    Bαρκελώνη: Περιορίζονται τα γκρουπ τουριστών στο κέντρο της πόλης

  57. 20/09 13:44

    Sky Express: Νέο δρομολόγιο Αθήνα-Κάλυμνος έως το Νοέμβριο

  58. 20/09 13:42

    ΣΕΤΕ: Πρόταση για αύξηση του συντελεστή δόμησης για ανακαινίσεις στα ξενοδοχεία

  59. 20/09 13:25

    Ryanair: Μπόνους στους πιλότους για μειωθούν οι ακυρώσεις πτήσεων

  60. 20/09 13:07

    TUI: Ανακαίνιση του Robinson Club Daidalos στην Κω- αγορά οικοπέδου στην Κρήτη

  61. 20/09 12:31

    Γερμανικός τουρισμός: Aνάγκη για πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες στους ταξιδιώτες

  62. 20/09 12:01

    Ελληνικός τουρισμός: +5,3% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιούλιο

  63. 20/09 11:38

    Επίσημη έναρξη για το έτος Τουρισμού Ελλάδας- Ρωσίας 2017-2018

  64. 20/09 11:32

    Έλεγχος της ΕΕ για τις ακυρώσεις πτήσεων της Ryanair

  65. 20/09 11:10

    Mouzenidis Group: 2 νέα ξενοδοχεία Bomo Club στην Ελλάδα το 2018

  66. 20/09 10:39

    Ιαματικός τουρισμός στην Ήπειρο: Συνεργασία Περιφέρειας-τοπικής αυτοδιοίκησης

  67. 20/09 10:33

    Το 100% Hotel Show στην έκθεση The Hotel Show Dubai για ξενοδοχεία

  68. 20/09 10:31

    Aλλάζει η επωνυμία της Thomson σε TUI

  69. 20/09 10:10

    Δυτική Ελλάδα, μια συλλογή εμπειριών και εμπνεύσεων

  70. 20/09 09:58

    Πολιτιστικός τουρισμός: Προβολή της Κ. Μακεδονίας στην Ιταλία

  71. 20/09 09:00

    Τουρισμός: Αναγκαίος ο χωροταξικός αναπτυξιακός σχεδιασμός σε Ελλάδα και Κύπρο

  72. 20/09 04:35

    Μαρίνα στη θέση Πηδάλι στη Σύρο

  73. 20/09 04:33

    Σύμβαση για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου Ιθάκης

  74. 19/09 15:53

    Τουρισμός για Όλους: Εσπερίδα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης

  75. 19/09 15:48

    Ηπειρώτες επιχειρηματίες προωθούν την Ελλάδα στην Κίνα- Στόχος ο εναλλακτικός τουρισμός

  76. 19/09 15:24

    Ελληνικός τουρισμός: Eνεργοποιούνται οι Δορυφόροι Λογαριασμοί Τουρισμού

  77. 19/09 14:54

    Οι Βαλεαρίδες βάζουν φρένο στα παράνομα καταλύματα

  78. 19/09 13:58

    Ελληνικός τουρισμός: 1,7 δισ.ευρώ ο τζίρος της τουριστικής μίσθωσης σπιτιών - Σύντομα η ΚΥΑ για την εφαρμογή του νόμου

  79. 19/09 13:53

    Μ. Βορίδης: Διαφορετική σχέση των δήμων με την ΕΤΑΔ για τις ιαματικές πηγές

  80. 19/09 13:48

    ΕΟΤ: Ταξίδια εξοικείωσης στο Α. Αιγαίο- Γυρίσματα για τηλεοπτική σειρά στη Σκύρο

  81. 19/09 13:28

    Lufthansa: Δωρεάν αλλαγή εισιτηρίου την ημέρα του ταξιδιού

  82. 19/09 13:24

    Πόσο μπορούν να στοιχίσουν στη Ryanair οι ακυρώσεις πτήσεων

  83. 19/09 13:10

    Ο σύμβουλος της κινεζικής Πρεσβείας στην Περιφέρεια Κρήτης- Ο τουρισμός στο επίκεντρο

  84. 19/09 12:17

    TripAdvisor: Αυτά είναι τα καλύτερα μουσεία στην Ελλάδα για το 2017

  85. 19/09 11:35

    TripAdvisor: Στα 8 καλύτερα μουσεία στον κόσμο το Μουσείο Ακρόπολης το 2017

  86. 19/09 11:17

    Ryanair: Σε ποια αεροδρόμια θα ακυρωθούν πτήσεις

  87. 19/09 11:04

    Διεθνές τριήμερο «Democracy & Film» στην Costa Navarino

  88. 19/09 10:59

    Νέο ξενοδοχειακό brand ανακοίνωσε η InterContinental Hotels

  89. 19/09 10:41

    Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

  90. 19/09 10:33

    Τουρισμός: Προβολή της Ελληνικής κουζίνας στο κτίριο του ΟΗΕ στην Αυστρία

  91. 19/09 10:20

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Ανεβαίνουν οι τιμές, +20% στην Αθήνα

  92. 19/09 10:00

    Εντυπωσιακό θέαμα στο "Ι. Καποδίστριας"- Στα πιο απίστευτα αεροδρόμια του κόσμου

  93. 19/09 09:27

    Ο τουρισμός ως μοχλός για την προώθηση της Ειρήνης- Το μήνυμα του ΠΟΤ

  94. 19/09 09:20

    Eurowings: Νέες συνδέσεις με Κέρκυρα, Ζάκυνθο, Ρόδο και Κω το 2018

  95. 19/09 09:14

    Ζάκυνθος: Γυρίσματα για διεθνή τηλεοπτική ταξιδιωτική εκπομπή

  96. 19/09 03:17

    Έργα υποδομών στα λιμάνια Μυκόνου και Σούδας

  97. 19/09 03:16

    3η Ανάβαση Πανορμίτη στη Σύμη

  98. 18/09 17:12

    Η καλύτερη ΔΕΘ της 10ετίας με πάνω από 260.000 επισκέπτες

  99. 18/09 17:08

    Τροποποίηση του ωραρίου των μουσείων

  100. 18/09 16:23

    Κομπίνες τουριστών για τσάμπα διακοπές στη Μαγιόρκα