Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Α Decrease font Enlarge font
Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που τα τελευταία δύο χρόνια έφερε περισσότερα από 150.000.000 ανθρώπους σε επαφή με τα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, μέσα από την πλέον πρωτοποριακή για τα τουριστικά πράγματα της χώρας,  ψηφιακή καμπάνια, ξεκινά η υλοποίηση της δεύτερης  φάση του πλάνου, που έχει σαν κεντρική ιδέα την εξειδίκευση και τον τουρισμό εμπειρίας. 

Καθώς η πρώτη φάση της καμπάνιας κατόρθωσε να κάνει ευρύτερα γνωστό το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου, σαν ένα ενιαίο σύνολο ξεχωριστών και μοναδικών προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός,  ο στόχος που τίθεται τώρα είναι, μέσω της εξειδίκευσης, η ανάδειξη των μοναδικών και ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά, με το κεντρικό σύνθημα “Aegean Islands-Like No Other” να συνοδεύεται  στο εξής από το σλόγκαν «Επιλέγω Νότιο Αιγαίο για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή». 

Η παρουσίαση του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την περίοδο 2017-2018, παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για τα ΜΜΕ, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της  Πέμπτης στο ξενοδοχείο Rodos Park. Στην εκδήλωση που συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου,  παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των επιμέρους δράσεων της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, καθώς και οι άξονες γύρω από τους οποίους έχει δομηθεί η δεύτερη φάση. 

Η παρουσίαση έγινε από την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου και τον Ιωσήφ Πάρσαλη, Σύμβουλο marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ενώ ο προεδρεύων της ΠΟΞ και πρόεδρος της ΕΞΡ, Αντώνης Καμπουράκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ρόλο της μεθοδικής, στεοχευμένης και αποτελεσματικής προβολής, ως ένα εκ των θεμελιωδών προαπαιτουμένων, προκειμένου το τουρισμός να έχει μέλλον, ενώ εξήρε τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας, στην κατεύθυνση αυτή. 

Την εκδήλωση παρακολούθησαν, πέρα από τους δημοσιογράφους και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων και μεταξύ άλλων οι αντιπεριφερειάρχες Γιάννης Φλεβάρης, Φιλήμονας Ζαννετίδης και Θωμάς Σωτρίλλης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Γιάννης Πάππου, ο αντιδήμαρχος, Τέρης Χατζηιωάννου, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Χρήστος Ευστρατίου και Δημήτρης Τσοπανάκης, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ, Κώστας Κωνσταντινίδης, ο προϊστάμενος του ΕΟΤ Δωδεκανήσου, Αγαπητός Ξάνθης,  ο πρόεδρος του συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων, Κώστας Κατσίβας και ο αερολιμενάρχης  Ρόδου, Σπύρος Δεληγιάννης.

Στην ομιλία της η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,  Μαριέτα  Παπαβασιλείου αναφέρθηκε στα μετρήσιμα αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την πρώτη περίοδο εφαρμογής της, λέγοντας: “Έχοντας ως στόχο να αφήσουμε δυνατό το στίγμα του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς αγορές, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής με ορίζοντα τριετίας. Τα αποτελέσματα από την πρώτη περίοδο εφαρμογής αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι αξιοσημείωτα και, πλέον, έχουμε προχωρήσει στην επόμενη φάση αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και τις νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing. Αναδεικνύουμε τη μοναδικότητα του κάθε νησιού ξεχωριστά, τις εμπειρίες που προσφέρει στον επισκέπτη, έχοντας ως κεντρικό μας σύνθημα το Aegean Islands-Like No Other. Οι δυνατότητες των νησιών μας είναι ανεξάντλητες και αυτές αναδεικνύουμε με τις κατάλληλες μεθόδους. Το εγχείρημα της προβολής μίας πολυνησιακής Περιφέρειας όπως είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Η Περιφερειακή μας αρχή έχει  αποδείξει ότι δεν την πτοούν τα δύσκολα. Βασικός μας στόχος είναι να παρακινήσουμε τους εν δυνάμει επισκέπτες απ’ όλες τις τουριστικές αγορές να επιλέξουν συνειδητά το Νότιο Αιγαίο για όλες τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει”.

Όσον αφορά τη νέα καμπάνια και τη φιλοσοφία της, ο Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμβουλος marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ανέφερε: «Σήμερα μετά από δύο χρόνια, η καμπάνια περνά στο επόμενο στάδιο. Οι βασικοί στρατηγικοί άξονες παραμένουν ίδιοι. Ο επόμενος στόχος μας είναι η ειδίκευση και η σύνδεση. Εξειδικεύουμε ακόμη περισσότερο την ευρύτερη καμπάνια σε κάθε νησί ξεχωριστά. Συνδέουμε το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου με τις λέξεις πολιτισμός, αθλητισμός, γαστρονομία και προχωράμε στο πλέγμα των δράσεων προβολής με νέο περιεχόμενο.  Διατηρούμε τη μοναδικότητα, το Aegean Like No Other ως το κεντρικό μας concept, αλλά εμβαθύνουμε περισσότερο, οδηγούμε το slogan στην κατεύθυνση του Επιλέγω Νότιο Αιγαίο, για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή. Θα μεταφράσουμε την κάθε εμπειρία σε μία μοναδική στιγμή μέσα από κάποιες αλήθειες και ιστορίες που μεταφράζονται σε συναίσθημα».  

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα για την Ρόδο, που περιλαμβάνει το πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας,  με στόχο την αναβάθμιση της εικόνας του προορισμού, το εμπλουτισμό του με εξειδικευμένες εμπειρίες και την άμβλυνση της εποχικότητας.

Στην ομιλία του ο προεδρεύων της ΠΟΞ, και πρόεδρος της ΕΞΡ, κ. Αντώνης Καμπουράκης (φωτο), εξήρε το έργο της Περιφερειακής αρχής, τονίζοντας ότι ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος όχι μόνο κάλυψε κενά άλλων, αλλά επανατοποθέτησε την προβολή, τη διαφήμιση και την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του Νοτίου Αιγαίου στο διεθνή στίβο.

Ειδικότερα, ο κ. Καμπουράκης ανέφερε: 

 “Το πρώτο που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι η σημερινή παρουσίαση γίνεται στο σωστό timing, νωρίς πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Η στιγμή της επιτυχίας είναι η στιγμή που πρέπει να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα, το μεθαύριο. Ο μεγάλος κίνδυνος μετά από μία μεγάλη επιτυχία είναι να επαναπαυτεί κανείς σε αυτή και να καταπιεί την ευκαιρία η αδράνεια. Ο μόνος τρόπος για να σε ευνοήσουν οι τάσεις της αγοράς, είναι να έχεις δουλέψει για τη διαμόρφωσή τους. Γι’ αυτό και πιστεύω ότι η στιγμή της επιτυχίας, είναι στιγμή και για σοβαρό προγραμματισμό δράσεων και πρωτοβουλιών. Η επένδυση στην προβολή του τουρισμού μας είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας και στους ανθρώπους, Η προβολή μαζί με την αναβάθμιση των υποδομών και τη δημιουργία νέων ταξιδιωτικών εμπειριών είναι τα τρία από τα βασικά προαπαιτούμενα για να έχει μέλλον ο τουρισμός μας και για να προσφέρει αυτά που μπορεί στην εθνική προσπάθεια για έξοδο από την κρίση αλλά και στην τοπική οικονομία, απασχόληση και στην τοπική κοινωνία. Ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης θα πρέπει να κάνει το καλύτερο”.

Τα αποτελέσματα της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

29 δημοσιογραφικές αποστολές μεγάλων Μέσων του εξωτερικού  

-Φωτογράφιση μόδας στην Κω

-2 ειδικές ενέργειες με celebrities  

-1 ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από μέσο της Γαλλίας

-1 στοχευμένος διαγωνισμός στην Αγγλία

-12 ενέργειες δημοσιότητας

-Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ή και αυτόνομα, πραγματοποίησε δημοσιογραφικά ταξίδια από βασικές αγορές του εξωτερικού στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο-Αποτελέσματα Δημοσιότητας

-Σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου

-950 έντυπα και online άρθρα 

-19.000.000  συνολική κυκλοφορία μέσων

-4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

-9.500.000€ Ισοδύναμη διαφημιστική αξία (AEV*) της δημοσιότητας

Blogtrotters 2016

-31 blogger & digital ifluencers αποστολές  (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)

-3.650 posts στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης 

-48 Blogposts

-150.000.000 Social Media Impressions

-15 vlogs

Πλάνο δράσεων προβολής των νησιών μέσα από την καμπάνια “Aegean Islands. Like No Other”, το περιεχόμενο και τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν: 

-Δημιουργικές εφαρμογές και διαφημιστικά μηνύματα για κάθε νησί ξεχωριστά 

- Story telling κείμενα για τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου και για όλα τα νησιά σε ελληνικά και αγγλικά

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

- Ανάπτυξη αποκλειστικού campaign microsite για τις ανάγκες ψηφιακής προώθησης

- Ανάπτυξη ειδικών σελίδων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

- Προώθηση και διαφήμιση των προορισμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

- Υλοποίηση Πλάνου Ψηφιακής Προώθησης 

Ανάπτυξη περιεχομένου για όλους τους προορισμούς και τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου 

- 160 διαφημιστικές εφαρμογές

- 50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά

Στο πλαίσιο της καμπάνιας “Aegean Islands. Like no Other” σχεδιάστηκε ψηφιακή καμπάνια με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής λιακάδας και των εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου. Οι χρήστες διέδωσαν την ελληνική λιακάδα με «φωτεινές» εικόνες γεμάτες θάλασσα και ελληνικό καλοκαίρι, μοιράζοντας τη δική τους εμπειρία από έναν προορισμό του Αιγαίου.  Η καμπάνια αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων και εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας. 

-3.000 λιακάδες (sharing)

-1.000.000 απήχηση στα Social media (reach)

Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο επίκεντρο της προώθησης στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergregece.com 

•      με ειδικά ψηφιακά αφιερώματα για τους προορισμούς 

•      με προώθηση στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com 

•      με ανάπτυξη περιεχομένου για νέους προορισμούς

•      με φιλοξενία Blog Posts 

•      με σταθερή προώθηση μέσω των Social Media λογαριασμών 

Συµµετοχή σε περισσότερες από 20 τουριστικές εκθέσεις, workshops & roadshows στην Ελλάδα και σε αγορές – στόχος του εξωτερικού. 

H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει στις εκθέσεις : 

-Με δικό της περίπτερο

-Με αποκλειστική επικοινωνιακή καμπάνια

-Με όλα τα νησιά  

-Με ιδιαίτερο, εντυπωσιακό σχεδιασμό και κατασκευή

 

  1. 20/11 17:48

    Γ. Ρέτσος: Οι συνέργειες ενδυναμώνουν το τουριστικό προϊόν

  2. 20/11 15:47

    Χρηματοδότηση της ανασκαφής του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην Κυμισάλα Ρόδου

  3. 20/11 15:37

    Ξεκίνησε η αντικαπνιστική εκστρατεία στα Τρίκαλα

  4. 20/11 15:16

    Οι γαστρονομικές κοινότητες στο Αριστοτέλειο

  5. 20/11 15:09

    Aμερικανικός τουρισμός: Προειδοποίηση για απειλή τρομοκρατίας στην Ευρώπη τα Χριστούγεννα

  6. 20/11 15:05

    Παρουσίαση της Αλοννήσου σε Βρυξέλλες και Άμστερνταμ

  7. 20/11 14:56

    Διαγωνισμός για την παραχώρηση των μαρινών Αλίμου και Χίου

  8. 20/11 14:06

    Το Mitsis Norida Beach δημοφιλέστερο ελληνικό ξενοδοχείο στη Γερμανία το Νοέμβριο

  9. 20/11 13:55

    O Δήμος Ρόδου στην 3η GRECKA PANORAMΑ στην Πολωνία

  10. 20/11 13:50

    O Δήμος Αστυπάλαιας στην WTM και στην Philoxenia

  11. 20/11 13:42

    Οι πόλεις της Ελλάδας με τις ομορφότερες χριστουγεννιάτικες αγορές

  12. 20/11 13:38

    Ryanair: Προσφορές στα εισιτήρια εν όψει της Black Friday

  13. 20/11 13:10

    Γερμανικός τουρισμός: Η Ελλάδα δημοφιλής προορισμός για μοναχικά ταξίδια

  14. 20/11 12:43

    Τουρισμός: +15,5% οι εισπράξεις τον Σεπτέμβριο

  15. 20/11 12:28

    TUI: Προσλήψεις ανιματέρ στα club Magic Life στην Ελλάδα

  16. 20/11 12:19

    Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2018;

  17. 20/11 12:14

    Στα τέλη Νοεμβρίου ο β’ κύκλος των αιτήσεων στον Αναπτυξιακό Νόμο

  18. 20/11 12:05

    Επαναπατρισμός 26 αρχαίων αντικειμένων από την Αυστρία

  19. 20/11 11:51

    Ιατρικός τουρισμός: Τί ζητούν οι ταξιδιώτες

  20. 20/11 11:30

    Βόλος: Ημερίδα ψηφιακού μάρκετινγκ για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  21. 20/11 11:10

    TUI Aυστρίας: Η Ελλάδα στο επίκεντρο το 2018- νέα ξενοδοχεία σε Πελοπόννησο και νησιά

  22. 20/11 10:49

    Τουριστικά καταλύματα Κέρκυρας: Το τέλος διανυκτέρευσης θηλιά για τον ελληνικό τουρισμό

  23. 20/11 10:42

    Grivalia: Μπουτίκ ξενοδοχείο το '"Ολυμπος Νάουσα" στη Θεσσαλονίκη

  24. 20/11 10:32

    Στη ΛΑΜΨΑ έναντι 43 εκατ. ευρώ το ξενοδοχείο King George

  25. 20/11 10:19

    Ένωση Ξενοδόχων Χίου: Fam trip για ξένους δημοσιογράφους και t.o's

  26. 20/11 10:17

    EOT: Υποστήριξη συνεδρίου στο Βόλο και φεστιβάλ στη Χαλκίδα

  27. 20/11 10:15

    Σήμερα ξεκινούν τα 6μηνα στα ΙΕΚ του υπ. Τουρισμού

  28. 19/11 16:25

    Μετατροπή λιμενίσκου Συβότων σε καταφύγιο τουριστικών σκαφών

  29. 19/11 16:21

    Διαγωνισμός για την εκμίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  30. 19/11 13:05

    Russian Circus on Ice: Στην Αθήνα το πρώτο στον κόσμο τσίρκο στον πάγο

  31. 18/11 11:42

    Φραγμός στις απάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο

  32. 18/11 11:30

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κυκλάδες": Αίτημα για παράταση του σήματος λειτουργίας

  33. 18/11 11:27

    Δωρεές από τουριστικές επιχειρήσεις

  34. 18/11 11:24

    Δράσεις προστασίας περιοχών ΝΑΤURA σε Νάξο, Σύρο και Τήνο

  35. 17/11 15:38

    To νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στη Ρόδο του ομίλου Lindos

  36. 17/11 14:27

    Θετικά μηνύματα στην WTM για την Αττική το 2018

  37. 17/11 13:54

    Marketing Greece: Απολογισμός δημοσιότητας Οκτωβρίου 2017

  38. 17/11 13:49

    Χερσόνησος: Παρουσίαση των νέων εντύπων προβολής στη WTM

  39. 17/11 13:33

    Thomas Cook: Υπάλληλος καταχράστηκε 140.000 λίρες από την εταιρία

  40. 17/11 13:24

    Το 100% Hotel Show ξεκινάει σήμερα με τα Hotel Design Awards, VIP Επισκέπτες και μια Είσοδο-Έκπληξη

  41. 17/11 13:16

    Λιγότεροι Βρετανοί ταξίδεψαν στο εξωτερικό τον Αύγουστο

  42. 17/11 13:05

    Η LG στην έκθεση 100% Hotel Show ως Digital Signage Sponsor

  43. 17/11 13:02

    Μ. Κόνσολας: Ασύμβατη με τον τουρισμό η διαχείριση μεταναστευτικού από την κυβέρνηση

  44. 17/11 12:40

    Το Λουτράκι στην έκθεση WTM

  45. 17/11 12:26

    Premier: Η μείωση του ορίου αγορών tax free εκτίναξε τις συναλλαγές το 2017

  46. 17/11 12:17

    Οι κερδισμένοι και χαμένοι προορισμοί της χώρας το α' εξάμηνο

  47. 17/11 12:16

    Ryanair: 250 προσλήψεις στο τμήμα Travel Labs στη Μαδρίτη

  48. 17/11 11:20

    Βρετανικός τουρισμός: Πώς ταξιδεύουν οι baby boomers

  49. 17/11 11:12

    Οι επαγγελματίες του τουρισμού εμπιστεύονται το Tornos News - To 81% το αξιολογεί ως πολύ καλό / εξαιρετικό!

  50. 17/11 10:21

    H Airbnb επιδιώκει «άνοιγμα» σε ταξιδιώτες με κινητικά προβλήματα

  51. 17/11 10:01

    Mouzenidis Travel: Εκδήλωση απολογισμού της χρονιάς στο Μινσκ

  52. 17/11 09:41

    Έγκριση γεωτρήσεων για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  53. 17/11 09:38

    Δήμος Σάμου: Τουριστική ανάδειξη μονοπατιών και σπηλαίων

  54. 17/11 09:31

    Ο Apollo γιορτάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις του 2017 με την Ελλάδα στο επίκεντρο

  55. 17/11 09:25

    SunExpress: Νέα σύνδεση Λειψία-Ηράκλειο το 2018

  56. 16/11 18:21

    Η Airbnb για τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών στην Ελλάδα: Ναι στο φόρο, όχι στα προσωπικά δεδομένα

  57. 16/11 18:08

    Hands Free Hotelier, η… Hands Free λύση για την ψηφιακή απόδοση των ξενοδοχείων

  58. 16/11 17:25

    HOTREC: Η πρόταση της ΕΕ για τις βραχυχρόνιες τουριστικές μισθώσεις

  59. 16/11 16:18

    Συναντήσεις στη Philoxenia για εναλλακτικό τουρισμό στη Ρόδο

  60. 16/11 16:16

    O Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας στη Philoxenia

  61. 16/11 15:41

    GfK: Στα 5 πιο αναγνωρίσιμα brands ο ελληνικός τουρισμός παγκοσμίως

  62. 16/11 14:56

    Στην εποχή της μετάβασης από τις παραδοσιακές στις low cost πτήσεις

  63. 16/11 14:39

    Τα ελληνικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την απογείωση των αφίξεων από την Ασία

  64. 16/11 13:46

    +17% η επισκεψιμότητα στα μουσεία της χώρας τον Ιούλιο

  65. 16/11 13:38

    Πώς τα ιταλικά μουσεία έχουν ρεκόρ επισκεψιμότητας

  66. 16/11 12:32

    Η εκπληκτική διαφορά μεταξύ εύπορων και πολυτελών ταξιδιωτών

  67. 16/11 11:52

    FVW Workshop: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα επιμηκύνει τη σεζόν

  68. 16/11 11:14

    EOT: Press trip του National Geographic Traveler Ρουμανίας στο ΒΑ Αιγαίο

  69. 16/11 11:10

    Ryanair: Νέα σύνδεση Θεσσαλονίκη - Νυρεμβέργη

  70. 16/11 10:57

    Ημερίδα για τον Τουρισμό στην Πελοπόννησο

  71. 16/11 10:45

    Lyttos Beach: Εκπαίδευση προσωπικού στη χρήση απινιδωτή

  72. 16/11 10:38

    Αλλαγές χρήσης σε ξενοδοχειακά κτίρια

  73. 16/11 10:37

    «Πολίτης της Πελοποννήσου» ο Θεόδωρος Βασιλάκης

  74. 16/11 10:33

    OΣΕ: Διαγωνισμός για την μίσθωση ξενοδοχειακών κλινών στη Θεσσαλονίκη

  75. 16/11 10:26

    Επενδυτικό RoadShow στο Σίδνεϋ για προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα

  76. 16/11 09:49

    Νίκος Χουδαλάκης: Ολικό restart για την έκθεση θεσμό της τουριστικής βιομηχανίας Xenia

  77. 15/11 17:17

    Aegean: Άνοιξαν οι κρατήσεις για 5 νέα δρομολόγια της Αθήνας το 2018

  78. 15/11 17:10

    Germania Flug: Νέες συνδέσεις με Κέρκυρα, Σάμο και Ζάκυνθο το 2018

  79. 15/11 17:06

    Ρόδος: Σεμινάριο για την υγεία και την ασφάλεια στα ξενοδοχεία

  80. 15/11 16:20

    Ε. Κουντουρά: Τουρισμός 365 ημέρες στην ανατολική Μ-Θ

  81. 15/11 15:27

    Athens Culture Symposium 2017: Πώς θα αναπτυχθεί ο πολιτιστικός τουρισμός

  82. 15/11 15:08

    Ο τουρισμός στην Αθήνα: Γεμίζουν τα ξενοδοχεία, υποχωρεί η ικανοποίηση των τουριστών

  83. 15/11 15:04

    Τρία ελληνικά ξενοδοχεία διακρίθηκαν στα European Hospitality Awards

  84. 15/11 13:18

    7 ελληνικές συμμετοχές στην ΙΤΒ Asia

  85. 15/11 13:05

    Οι ηγέτες των επιχειρήσεων ανησυχούν για την ασφάλεια στα ταξίδια

  86. 15/11 12:00

    Πιστοποίηση Travelife Gold στο ξενοδοχείο Mythos Beach Resort

  87. 15/11 11:45

    Tus Airways: Απευθείας πτήσεις Αθήνα - Λάρνακα

  88. 15/11 11:33

    Η Λήμνος προβάλλεται στη Νότια Κορέα

  89. 15/11 11:24

    Πού θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί για την Πρωτοχρονιά

  90. 15/11 11:13

    STR: 96.500 υπό κατασκευή δωμάτια ξενοδοχείων στην Ευρώπη τον Οκτώβριο

  91. 15/11 11:00

    Οι Σέρρες υποψήφια πόλη για Ευρωπαϊκό Πράσινο Βραβείο

  92. 15/11 10:58

    Προβολή της Αττικής και του Σαρωνικού στην Σκανδιναβία

  93. 15/11 10:53

    Πολυχώρος Πολιτισμού στην Ανάφη

  94. 15/11 10:50

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην έκθεση στις Βρυξέλλες

  95. 15/11 09:42

    Η έκθεση Xenia επιστρέφει δυναμικά

  96. 15/11 09:41

    SAS: Nέες πτήσεις προς Αθήνα και Χανιά το 2018

  97. 15/11 09:35

    TUI Airlines: Νέες συνδέσεις το 2018 με Ελλάδα από το Βέλγιο

  98. 15/11 09:27

    Αφιέρωμα στο Μοσχοφίλερο

  99. 14/11 18:14

    Κυπριακός τουρισμός: Ευχαριστημένοι οι 7 στους 10 τουρίστες

  100. 14/11 18:11

    Fam trip για ξένους δημοσιογράφους στην Ήπειρο