Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Α Decrease font Enlarge font
Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που τα τελευταία δύο χρόνια έφερε περισσότερα από 150.000.000 ανθρώπους σε επαφή με τα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, μέσα από την πλέον πρωτοποριακή για τα τουριστικά πράγματα της χώρας,  ψηφιακή καμπάνια, ξεκινά η υλοποίηση της δεύτερης  φάση του πλάνου, που έχει σαν κεντρική ιδέα την εξειδίκευση και τον τουρισμό εμπειρίας. 

Καθώς η πρώτη φάση της καμπάνιας κατόρθωσε να κάνει ευρύτερα γνωστό το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου, σαν ένα ενιαίο σύνολο ξεχωριστών και μοναδικών προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός,  ο στόχος που τίθεται τώρα είναι, μέσω της εξειδίκευσης, η ανάδειξη των μοναδικών και ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά, με το κεντρικό σύνθημα “Aegean Islands-Like No Other” να συνοδεύεται  στο εξής από το σλόγκαν «Επιλέγω Νότιο Αιγαίο για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή». 

Η παρουσίαση του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την περίοδο 2017-2018, παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για τα ΜΜΕ, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της  Πέμπτης στο ξενοδοχείο Rodos Park. Στην εκδήλωση που συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου,  παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των επιμέρους δράσεων της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, καθώς και οι άξονες γύρω από τους οποίους έχει δομηθεί η δεύτερη φάση. 

Η παρουσίαση έγινε από την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου και τον Ιωσήφ Πάρσαλη, Σύμβουλο marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ενώ ο προεδρεύων της ΠΟΞ και πρόεδρος της ΕΞΡ, Αντώνης Καμπουράκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ρόλο της μεθοδικής, στεοχευμένης και αποτελεσματικής προβολής, ως ένα εκ των θεμελιωδών προαπαιτουμένων, προκειμένου το τουρισμός να έχει μέλλον, ενώ εξήρε τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας, στην κατεύθυνση αυτή. 

Την εκδήλωση παρακολούθησαν, πέρα από τους δημοσιογράφους και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων και μεταξύ άλλων οι αντιπεριφερειάρχες Γιάννης Φλεβάρης, Φιλήμονας Ζαννετίδης και Θωμάς Σωτρίλλης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Γιάννης Πάππου, ο αντιδήμαρχος, Τέρης Χατζηιωάννου, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Χρήστος Ευστρατίου και Δημήτρης Τσοπανάκης, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ, Κώστας Κωνσταντινίδης, ο προϊστάμενος του ΕΟΤ Δωδεκανήσου, Αγαπητός Ξάνθης,  ο πρόεδρος του συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων, Κώστας Κατσίβας και ο αερολιμενάρχης  Ρόδου, Σπύρος Δεληγιάννης.

Στην ομιλία της η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,  Μαριέτα  Παπαβασιλείου αναφέρθηκε στα μετρήσιμα αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την πρώτη περίοδο εφαρμογής της, λέγοντας: “Έχοντας ως στόχο να αφήσουμε δυνατό το στίγμα του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς αγορές, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής με ορίζοντα τριετίας. Τα αποτελέσματα από την πρώτη περίοδο εφαρμογής αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι αξιοσημείωτα και, πλέον, έχουμε προχωρήσει στην επόμενη φάση αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και τις νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing. Αναδεικνύουμε τη μοναδικότητα του κάθε νησιού ξεχωριστά, τις εμπειρίες που προσφέρει στον επισκέπτη, έχοντας ως κεντρικό μας σύνθημα το Aegean Islands-Like No Other. Οι δυνατότητες των νησιών μας είναι ανεξάντλητες και αυτές αναδεικνύουμε με τις κατάλληλες μεθόδους. Το εγχείρημα της προβολής μίας πολυνησιακής Περιφέρειας όπως είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Η Περιφερειακή μας αρχή έχει  αποδείξει ότι δεν την πτοούν τα δύσκολα. Βασικός μας στόχος είναι να παρακινήσουμε τους εν δυνάμει επισκέπτες απ’ όλες τις τουριστικές αγορές να επιλέξουν συνειδητά το Νότιο Αιγαίο για όλες τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει”.

Όσον αφορά τη νέα καμπάνια και τη φιλοσοφία της, ο Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμβουλος marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ανέφερε: «Σήμερα μετά από δύο χρόνια, η καμπάνια περνά στο επόμενο στάδιο. Οι βασικοί στρατηγικοί άξονες παραμένουν ίδιοι. Ο επόμενος στόχος μας είναι η ειδίκευση και η σύνδεση. Εξειδικεύουμε ακόμη περισσότερο την ευρύτερη καμπάνια σε κάθε νησί ξεχωριστά. Συνδέουμε το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου με τις λέξεις πολιτισμός, αθλητισμός, γαστρονομία και προχωράμε στο πλέγμα των δράσεων προβολής με νέο περιεχόμενο.  Διατηρούμε τη μοναδικότητα, το Aegean Like No Other ως το κεντρικό μας concept, αλλά εμβαθύνουμε περισσότερο, οδηγούμε το slogan στην κατεύθυνση του Επιλέγω Νότιο Αιγαίο, για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή. Θα μεταφράσουμε την κάθε εμπειρία σε μία μοναδική στιγμή μέσα από κάποιες αλήθειες και ιστορίες που μεταφράζονται σε συναίσθημα».  

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα για την Ρόδο, που περιλαμβάνει το πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας,  με στόχο την αναβάθμιση της εικόνας του προορισμού, το εμπλουτισμό του με εξειδικευμένες εμπειρίες και την άμβλυνση της εποχικότητας.

Στην ομιλία του ο προεδρεύων της ΠΟΞ, και πρόεδρος της ΕΞΡ, κ. Αντώνης Καμπουράκης (φωτο), εξήρε το έργο της Περιφερειακής αρχής, τονίζοντας ότι ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος όχι μόνο κάλυψε κενά άλλων, αλλά επανατοποθέτησε την προβολή, τη διαφήμιση και την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του Νοτίου Αιγαίου στο διεθνή στίβο.

Ειδικότερα, ο κ. Καμπουράκης ανέφερε: 

 “Το πρώτο που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι η σημερινή παρουσίαση γίνεται στο σωστό timing, νωρίς πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Η στιγμή της επιτυχίας είναι η στιγμή που πρέπει να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα, το μεθαύριο. Ο μεγάλος κίνδυνος μετά από μία μεγάλη επιτυχία είναι να επαναπαυτεί κανείς σε αυτή και να καταπιεί την ευκαιρία η αδράνεια. Ο μόνος τρόπος για να σε ευνοήσουν οι τάσεις της αγοράς, είναι να έχεις δουλέψει για τη διαμόρφωσή τους. Γι’ αυτό και πιστεύω ότι η στιγμή της επιτυχίας, είναι στιγμή και για σοβαρό προγραμματισμό δράσεων και πρωτοβουλιών. Η επένδυση στην προβολή του τουρισμού μας είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας και στους ανθρώπους, Η προβολή μαζί με την αναβάθμιση των υποδομών και τη δημιουργία νέων ταξιδιωτικών εμπειριών είναι τα τρία από τα βασικά προαπαιτούμενα για να έχει μέλλον ο τουρισμός μας και για να προσφέρει αυτά που μπορεί στην εθνική προσπάθεια για έξοδο από την κρίση αλλά και στην τοπική οικονομία, απασχόληση και στην τοπική κοινωνία. Ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης θα πρέπει να κάνει το καλύτερο”.

Τα αποτελέσματα της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

29 δημοσιογραφικές αποστολές μεγάλων Μέσων του εξωτερικού  

-Φωτογράφιση μόδας στην Κω

-2 ειδικές ενέργειες με celebrities  

-1 ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από μέσο της Γαλλίας

-1 στοχευμένος διαγωνισμός στην Αγγλία

-12 ενέργειες δημοσιότητας

-Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ή και αυτόνομα, πραγματοποίησε δημοσιογραφικά ταξίδια από βασικές αγορές του εξωτερικού στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο-Αποτελέσματα Δημοσιότητας

-Σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου

-950 έντυπα και online άρθρα 

-19.000.000  συνολική κυκλοφορία μέσων

-4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

-9.500.000€ Ισοδύναμη διαφημιστική αξία (AEV*) της δημοσιότητας

Blogtrotters 2016

-31 blogger & digital ifluencers αποστολές  (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)

-3.650 posts στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης 

-48 Blogposts

-150.000.000 Social Media Impressions

-15 vlogs

Πλάνο δράσεων προβολής των νησιών μέσα από την καμπάνια “Aegean Islands. Like No Other”, το περιεχόμενο και τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν: 

-Δημιουργικές εφαρμογές και διαφημιστικά μηνύματα για κάθε νησί ξεχωριστά 

- Story telling κείμενα για τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου και για όλα τα νησιά σε ελληνικά και αγγλικά

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

- Ανάπτυξη αποκλειστικού campaign microsite για τις ανάγκες ψηφιακής προώθησης

- Ανάπτυξη ειδικών σελίδων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

- Προώθηση και διαφήμιση των προορισμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

- Υλοποίηση Πλάνου Ψηφιακής Προώθησης 

Ανάπτυξη περιεχομένου για όλους τους προορισμούς και τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου 

- 160 διαφημιστικές εφαρμογές

- 50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά

Στο πλαίσιο της καμπάνιας “Aegean Islands. Like no Other” σχεδιάστηκε ψηφιακή καμπάνια με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής λιακάδας και των εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου. Οι χρήστες διέδωσαν την ελληνική λιακάδα με «φωτεινές» εικόνες γεμάτες θάλασσα και ελληνικό καλοκαίρι, μοιράζοντας τη δική τους εμπειρία από έναν προορισμό του Αιγαίου.  Η καμπάνια αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων και εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας. 

-3.000 λιακάδες (sharing)

-1.000.000 απήχηση στα Social media (reach)

Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο επίκεντρο της προώθησης στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergregece.com 

•      με ειδικά ψηφιακά αφιερώματα για τους προορισμούς 

•      με προώθηση στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com 

•      με ανάπτυξη περιεχομένου για νέους προορισμούς

•      με φιλοξενία Blog Posts 

•      με σταθερή προώθηση μέσω των Social Media λογαριασμών 

Συµµετοχή σε περισσότερες από 20 τουριστικές εκθέσεις, workshops & roadshows στην Ελλάδα και σε αγορές – στόχος του εξωτερικού. 

H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει στις εκθέσεις : 

-Με δικό της περίπτερο

-Με αποκλειστική επικοινωνιακή καμπάνια

-Με όλα τα νησιά  

-Με ιδιαίτερο, εντυπωσιακό σχεδιασμό και κατασκευή

 

  1. 23/07 19:03

    Γρ. Τάσιος: «Χρονιά με ιδιαιτερότητες» το 2018

  2. 23/07 16:01

    Ryanair: Αναθεώρηση του προγράμματος αν συνεχιστούν οι απεργίες

  3. 23/07 15:10

    Α.Ανδρεάδης: "Ισχυρή προειδοποίηση" η πτωτική ζήτηση last minute Ιουλίου και Αυγούστου

  4. 23/07 15:06

    Η γαστρονομία της Νάξου εντυπωσιάζει τα διεθνή ΜΜΕ

  5. 23/07 15:02

    Πρόσκληση για τη διάσωση παραδοσιακών αλιευτικών σκαφών

  6. 23/07 14:41

    Τρεις νέες βίλες στη διαχείριση των Aqua Vista Hotels

  7. 23/07 14:20

    Πώς σχολιάζει ο κόσμος το κλείσιμο της Ακρόπολης για τον (υποτιθέμενο) καύσωνα

  8. 23/07 14:00

    Κυκλάδες και Δωδεκάνησα «ταξιδεύουν» στην Αυστρία και Αυστραλία

  9. 23/07 13:55

    Ολ. Κεφαλογιάννη: Χωρίς κεντρικό σχέδιο τα Film Offices

  10. 23/07 13:30

    Θεσσαλονίκη: Ανακαινίζονται τα ξενοδοχεία Grand Hotel Palace και Mediterranean Palace

  11. 23/07 13:26

    Η Ινδία τιμώμενη χώρα στη ΔΕΘ 2019

  12. 23/07 13:24

    ΤτΕ: +22% οι τουριστικές εισπράξεις το πεντάμηνο

  13. 23/07 12:55

    Grecotel: Επενδύσεις 42 εκατ. ευρώ και 630 νέες θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία της

  14. 23/07 12:54

    H Lindsay Lohan γυρίζει στη Μύκονο reality show

  15. 23/07 12:43

    Lonely Planet: Τα 10 καλύτερα μουσεία της Αθήνας που δεν πρέπει να χάσει κανείς

  16. 23/07 12:25

    Βρετανικός τουρισμός: Χαμηλότερο το κόστος διακοπών στην Ελλάδα το 2018

  17. 23/07 11:21

    TripAdvisor: Πώς αντιδρούν οι ταξιδιώτες όταν τους παίρνουν τη σειρά στα αξιοθέατα

  18. 23/07 10:59

    Studiosus: Νέος προορισμός η Κέρκυρα το 2019

  19. 23/07 10:48

    Ψηφιακή τεχνολογία και καινοτομία το θέμα της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού

  20. 23/07 09:32

    Thomas Cook: Τουρισμός στο «μπλε χρυσό» της Γαλλίας

  21. 23/07 09:30

    Άδεια για νέα πλωτή εξέδρα στη Βάρκιζα

  22. 23/07 09:28

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες στο Ρέθυμνο

  23. 23/07 09:27

    Δήμος Λήμνου: Διαμαρτυρία για την αύξηση των αντικειμενικών αξιών

  24. 23/07 09:24

    Γιορτή ψημένης ρακής στην Αμοργό - Ποια είναι η παραδοσιακή συνταγή

  25. 22/07 14:32

    Blue Lagoon: Όταν η Καραϊβική "υποκλίνεται" στην ομορφιά της Χαλκιδικής

  26. 22/07 13:32

    Κλειστή η Ακρόπολη μετά τις 2 το μεσημέρι, με 36 βαθμούς θερμοκρασία (!)- αναστάτωση στα γκρουπ τουριστών

  27. 22/07 11:36

    Φούσκα ακινήτων στη Μαγιόρκα- περιορισμός σε νέα ξενοδοχεία

  28. 22/07 11:31

    Πολυμηχάνημα καθαριότητας στο Δήμο Οροπεδίου

  29. 22/07 11:20

    Περιφέρεια Κρήτης: Επικαιροποίηση της στρατηγικής τουριστικής προβολής

  30. 22/07 11:15

    Ολονύχτια παράσταση στο Ναό του Επικούρειου Απόλλωνα

  31. 22/07 11:09

    Δήμος Ναυπακτίας: Συμμετοχή στη πολιτιστική δράση «heylepanto!vol.2»

  32. 22/07 11:05

    Δήμος Κεφαλλονιάς: Φεστιβάλ Θερινού Κινηματογράφου

  33. 21/07 11:35

    Αθλητικές και γαστρονομικές εκδηλώσεις στη Λίμνη Πλαστήρα

  34. 21/07 11:32

    Δήμος Καρπάθου και ΣΠΟΑΚ: Δράσεις τουριστικής προβολής και ανάπτυξης

  35. 21/07 11:31

    Τουρνουά Beach Volley στη Ναύπακτο

  36. 20/07 15:23

    Expedia: Πιο κερδοφόρα τα πακέτα από τις μεμονωμένες κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  37. 20/07 15:07

    Γρ.Τάσιος: Στάση αναμονής για τα ελληνορωσικά

  38. 20/07 14:35

    Δέσμευση K. Μητσοτάκη για ενιαίο υπουργείο Τουρισμού-Πολιτισμού

  39. 20/07 14:32

    Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Πρόστιμο 4 δισ. στη Google για μονοπώλιο στις φορητές συσκευές

  40. 20/07 14:31

    Mouzenidis Travel: Προσφορές στη ρωσική αγορά με τη δράση "Hotel of the Day"

  41. 20/07 13:57

    Ο διεθνής Τύπος και μηχανές αναζήτησης αποθεώνουν την Πάρο

  42. 20/07 13:57

    Και νέες ματαιώσεις πτήσεων στη Ryanair

  43. 20/07 13:50

    Χωρίς βίζα οι Έλληνες στο νησί Χαϊνάν της Κίνας

  44. 20/07 13:29

    Περιβαλλοντικό πρόγραμμα από το Santo Maris Oia και την Άγονη Γραμμή Γόνιμη

  45. 20/07 13:06

    7 πτωχεύσεις Ρώσων t.o's σε 1 μήνα- Πριν από λίγο "λουκέτο" και στο Intravel Stoleshniki

  46. 20/07 12:43

    Ισπανία: Πρόστιμα σε τουρίστες για επικίνδυνες συμπεριφορές στα μπαλκόνια ξενοδοχείων

  47. 20/07 12:01

    Έρευνα Hilton: Η περιέργεια βασικό κίνητρο διακοπών για το 73% των Αμερικανών

  48. 20/07 11:23

    Κορυφώνονται τα ταξίδια των Βρετανών αυτό το Σαββατοκύριακο

  49. 20/07 11:08

    ΥΠΑ: 2,3 εκατ. περισσότεροι επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το α' εξάμηνο

  50. 20/07 10:56

    Παράνομη ναύλωση επαγγελματικού-τουριστικού σκάφους στη Νίσυρο

  51. 20/07 08:40

    Airbnb: Τι συμβαίνει στις περιπτώσεις ακυρώσεων κρατήσεων

  52. 20/07 08:38

    Blue Palace Resort: Ανανέωση αδειοδότησης της πλωτής εξέδρας

  53. 20/07 08:31

    Αναθέσεις υπηρεσιών διαμονής σε ξενοδοχεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης

  54. 20/07 08:29

    Δήμος Β. Τζουμέρκων: Εκδηλώσεις «2018, έτος Κώστα Κρυστάλλη»

  55. 20/07 08:24

    Χωρίς τέλος παρεπιδημούντων και φέτος ο Δήμος Αγράφων

  56. 19/07 16:58

    Συνεργασία Τράπεζας Πειραιώς - Enterprise Greece για εξαγωγές και επενδύσεις

  57. 19/07 16:58

    Οινικές εμπειρίες στην Costa Navarino

  58. 19/07 16:48

    Μεγάλες εκπτώσεις (και για την Ελλάδα) προσφέρουν οι τουρ οπερέιτορ στη Βρετανία

  59. 19/07 16:24

    Τι είναι το ROI στο digital marketing

  60. 19/07 15:49

    Discover North Athens: Πολιτιστικές παραστάσεις όλο το Σεπτέμβριο στο Μαρούσι

  61. 19/07 15:08

    Ξεκινά το e-ticket σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

  62. 19/07 14:53

    To αναπτυξιακό όραμα του K. Μητσοτάκη για τον τουρισμό

  63. 19/07 14:50

    Δ.Κοντογιώργος: Ο όμιλος Tripsta δεν προστάτευσε την airtickets

  64. 19/07 14:47

    Νέα βίντεο για τις εμπειρίες διαμονής στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία

  65. 19/07 14:43

    Συνάντηση Γαλιατσάτου με Ε.Ξ. Κέρκυρας

  66. 19/07 14:27

    Η Ν. Υόρκη ζητεί από την Airbnb τα ονόματα των ιδιοκτητών

  67. 19/07 13:58

    Ξενοδοχεία: Νέα εποχή στις ψηφιακές αναζητήσεις

  68. 19/07 13:51

    ΙΝΣΕΤΕ: Προοπτικές για σταθερή πορεία ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας

  69. 19/07 13:05

    Τουριστική προβολή της Κρήτης στην Κίνα μέσω ταινίας

  70. 19/07 11:32

    Ryanair: 600 πτήσεις ακυρώνονται λόγω απεργίας των εργαζομένων

  71. 19/07 11:09

    Ο πολιτισμός μέσο για προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού στην Αστυπάλαια

  72. 19/07 10:53

    TUI: Νέο ξενοδοχείο Family Life στην Ελούντα το 2019

  73. 19/07 10:36

    Sky Express: Νέα δρομολόγια από την Αθήνα προς Λήμνο, Ιωάννινα και Χανιά

  74. 19/07 10:26

    Παράνομη ναύλωση σκάφους αναψυχής στην Πρέβεζα

  75. 19/07 09:09

    Η Emirates εισάγει την τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας

  76. 19/07 08:56

    Γ.Καμίνης: Λύσεις τώρα στο πρόβλημα των ναρκωτικών

  77. 19/07 08:54

    Διαγωνισμός αξιοποίησης έκτασης για τουριστικούς σκοπούς στην Πιερία

  78. 19/07 08:52

    Κυπριακός τουρισμός: Ρεκόρ όλων των εποχών στις αφίξεις το α' 6μηνο

  79. 19/07 08:49

    EOT: Διαδικτυακό σεμινάριο για την Ελλάδα

  80. 19/07 08:45

    Διαγωνισμός για εκμίσθωση ξενώνα στον Κολινδρό

  81. 19/07 08:43

    Πρέβεζα: Εκδηλώσεις για τα 90 χρόνια από το θάνατο του Κώστα Καρυωτάκη

  82. 19/07 08:17

    «Φρένο» στα πλαστικά καλαμάκια και από τη Marriott

  83. 18/07 17:17

    easyJet: Νέες χειμερινές συνδέσεις Βερολίνο-Αθήνα

  84. 18/07 15:24

    ΣΕΤΚΕ: Στον αέρα η πλατφόρμα κρατήσεων Go2Greece

  85. 18/07 15:08

    Lufthansa: Νέο δρομολόγιο προς Θεσσαλονίκη το χειμώνα

  86. 18/07 14:38

    Πόσο social είμαστε;

  87. 18/07 14:30

    ΕΚΠΟΙΖΩ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες για τις χρεώσεις στις παραλίες

  88. 18/07 14:21

    Η Δυτική Ελλάδα Τιμώμενη Περιφέρεια στην 34η Philoxenia

  89. 18/07 14:20

    Ο βρετανικός τουρισμός απογειώνεται στις 27 Ιουλίου

  90. 18/07 14:20

    Και επίσημα η συμφωνία Βασιλάκη-Σμπώκου

  91. 18/07 13:03

    Hotel Megatrends στην Xenia 2018- Όλες οι μεγάλες τάσεις στην ελληνική φιλοξενία

  92. 18/07 12:56

    ΝΔ και Δήμος Ιεράπετρας στη μάχη κατά της λειψυδρίας

  93. 18/07 12:52

    Discover North Athens: Συνεχείς αφίξεις Κινέζων τουριστών στην Αθήνα

  94. 18/07 12:50

    ΟΛΠ: Ημερίδα για την ασφάλεια στη Μεσόγειο

  95. 18/07 10:49

    Έρευνα Expedia: Πώς ταξιδεύουν οι Γάλλοι, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί

  96. 18/07 10:38

    Μεγάλο ξενοδοχειακό deal: Ολοκληρώθηκε η συμφωνία των οικογενειών Βασιλάκη- Σμπώκου

  97. 18/07 09:46

    Νέες πτήσεις της Germania για Κάρπαθο

  98. 18/07 09:41

    Aύξηση 50% των Γερμανών τουριστών στη Βουλγαρία την τελευταία 3ετία

  99. 18/07 09:35

    Δήμος Αμυνταίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση ξενοδοχείου - εστιατορίου

  100. 18/07 09:30

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με t.o's στη Γερμανία