Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Α Decrease font Enlarge font
Τουρισμός: Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της ψηφιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

Μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που τα τελευταία δύο χρόνια έφερε περισσότερα από 150.000.000 ανθρώπους σε επαφή με τα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, μέσα από την πλέον πρωτοποριακή για τα τουριστικά πράγματα της χώρας,  ψηφιακή καμπάνια, ξεκινά η υλοποίηση της δεύτερης  φάση του πλάνου, που έχει σαν κεντρική ιδέα την εξειδίκευση και τον τουρισμό εμπειρίας. 

Καθώς η πρώτη φάση της καμπάνιας κατόρθωσε να κάνει ευρύτερα γνωστό το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου, σαν ένα ενιαίο σύνολο ξεχωριστών και μοναδικών προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός,  ο στόχος που τίθεται τώρα είναι, μέσω της εξειδίκευσης, η ανάδειξη των μοναδικών και ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά, με το κεντρικό σύνθημα “Aegean Islands-Like No Other” να συνοδεύεται  στο εξής από το σλόγκαν «Επιλέγω Νότιο Αιγαίο για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή». 

Η παρουσίαση του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την περίοδο 2017-2018, παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για τα ΜΜΕ, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της  Πέμπτης στο ξενοδοχείο Rodos Park. Στην εκδήλωση που συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου,  παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των επιμέρους δράσεων της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, καθώς και οι άξονες γύρω από τους οποίους έχει δομηθεί η δεύτερη φάση. 

Η παρουσίαση έγινε από την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου και τον Ιωσήφ Πάρσαλη, Σύμβουλο marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ενώ ο προεδρεύων της ΠΟΞ και πρόεδρος της ΕΞΡ, Αντώνης Καμπουράκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ρόλο της μεθοδικής, στεοχευμένης και αποτελεσματικής προβολής, ως ένα εκ των θεμελιωδών προαπαιτουμένων, προκειμένου το τουρισμός να έχει μέλλον, ενώ εξήρε τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας, στην κατεύθυνση αυτή. 

Την εκδήλωση παρακολούθησαν, πέρα από τους δημοσιογράφους και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων και μεταξύ άλλων οι αντιπεριφερειάρχες Γιάννης Φλεβάρης, Φιλήμονας Ζαννετίδης και Θωμάς Σωτρίλλης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Γιάννης Πάππου, ο αντιδήμαρχος, Τέρης Χατζηιωάννου, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Χρήστος Ευστρατίου και Δημήτρης Τσοπανάκης, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ, Κώστας Κωνσταντινίδης, ο προϊστάμενος του ΕΟΤ Δωδεκανήσου, Αγαπητός Ξάνθης,  ο πρόεδρος του συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων, Κώστας Κατσίβας και ο αερολιμενάρχης  Ρόδου, Σπύρος Δεληγιάννης.

Στην ομιλία της η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,  Μαριέτα  Παπαβασιλείου αναφέρθηκε στα μετρήσιμα αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την πρώτη περίοδο εφαρμογής της, λέγοντας: “Έχοντας ως στόχο να αφήσουμε δυνατό το στίγμα του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς αγορές, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής με ορίζοντα τριετίας. Τα αποτελέσματα από την πρώτη περίοδο εφαρμογής αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι αξιοσημείωτα και, πλέον, έχουμε προχωρήσει στην επόμενη φάση αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και τις νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing. Αναδεικνύουμε τη μοναδικότητα του κάθε νησιού ξεχωριστά, τις εμπειρίες που προσφέρει στον επισκέπτη, έχοντας ως κεντρικό μας σύνθημα το Aegean Islands-Like No Other. Οι δυνατότητες των νησιών μας είναι ανεξάντλητες και αυτές αναδεικνύουμε με τις κατάλληλες μεθόδους. Το εγχείρημα της προβολής μίας πολυνησιακής Περιφέρειας όπως είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Η Περιφερειακή μας αρχή έχει  αποδείξει ότι δεν την πτοούν τα δύσκολα. Βασικός μας στόχος είναι να παρακινήσουμε τους εν δυνάμει επισκέπτες απ’ όλες τις τουριστικές αγορές να επιλέξουν συνειδητά το Νότιο Αιγαίο για όλες τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει”.

Όσον αφορά τη νέα καμπάνια και τη φιλοσοφία της, ο Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμβουλος marketing  τουριστικού προϊόντος της  Marketing Greece, ανέφερε: «Σήμερα μετά από δύο χρόνια, η καμπάνια περνά στο επόμενο στάδιο. Οι βασικοί στρατηγικοί άξονες παραμένουν ίδιοι. Ο επόμενος στόχος μας είναι η ειδίκευση και η σύνδεση. Εξειδικεύουμε ακόμη περισσότερο την ευρύτερη καμπάνια σε κάθε νησί ξεχωριστά. Συνδέουμε το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου με τις λέξεις πολιτισμός, αθλητισμός, γαστρονομία και προχωράμε στο πλέγμα των δράσεων προβολής με νέο περιεχόμενο.  Διατηρούμε τη μοναδικότητα, το Aegean Like No Other ως το κεντρικό μας concept, αλλά εμβαθύνουμε περισσότερο, οδηγούμε το slogan στην κατεύθυνση του Επιλέγω Νότιο Αιγαίο, για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή. Θα μεταφράσουμε την κάθε εμπειρία σε μία μοναδική στιγμή μέσα από κάποιες αλήθειες και ιστορίες που μεταφράζονται σε συναίσθημα».  

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα για την Ρόδο, που περιλαμβάνει το πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας,  με στόχο την αναβάθμιση της εικόνας του προορισμού, το εμπλουτισμό του με εξειδικευμένες εμπειρίες και την άμβλυνση της εποχικότητας.

Στην ομιλία του ο προεδρεύων της ΠΟΞ, και πρόεδρος της ΕΞΡ, κ. Αντώνης Καμπουράκης (φωτο), εξήρε το έργο της Περιφερειακής αρχής, τονίζοντας ότι ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος όχι μόνο κάλυψε κενά άλλων, αλλά επανατοποθέτησε την προβολή, τη διαφήμιση και την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του Νοτίου Αιγαίου στο διεθνή στίβο.

Ειδικότερα, ο κ. Καμπουράκης ανέφερε: 

 “Το πρώτο που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι η σημερινή παρουσίαση γίνεται στο σωστό timing, νωρίς πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Η στιγμή της επιτυχίας είναι η στιγμή που πρέπει να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα, το μεθαύριο. Ο μεγάλος κίνδυνος μετά από μία μεγάλη επιτυχία είναι να επαναπαυτεί κανείς σε αυτή και να καταπιεί την ευκαιρία η αδράνεια. Ο μόνος τρόπος για να σε ευνοήσουν οι τάσεις της αγοράς, είναι να έχεις δουλέψει για τη διαμόρφωσή τους. Γι’ αυτό και πιστεύω ότι η στιγμή της επιτυχίας, είναι στιγμή και για σοβαρό προγραμματισμό δράσεων και πρωτοβουλιών. Η επένδυση στην προβολή του τουρισμού μας είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας και στους ανθρώπους, Η προβολή μαζί με την αναβάθμιση των υποδομών και τη δημιουργία νέων ταξιδιωτικών εμπειριών είναι τα τρία από τα βασικά προαπαιτούμενα για να έχει μέλλον ο τουρισμός μας και για να προσφέρει αυτά που μπορεί στην εθνική προσπάθεια για έξοδο από την κρίση αλλά και στην τοπική οικονομία, απασχόληση και στην τοπική κοινωνία. Ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης θα πρέπει να κάνει το καλύτερο”.

Τα αποτελέσματα της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

29 δημοσιογραφικές αποστολές μεγάλων Μέσων του εξωτερικού  

-Φωτογράφιση μόδας στην Κω

-2 ειδικές ενέργειες με celebrities  

-1 ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από μέσο της Γαλλίας

-1 στοχευμένος διαγωνισμός στην Αγγλία

-12 ενέργειες δημοσιότητας

-Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ή και αυτόνομα, πραγματοποίησε δημοσιογραφικά ταξίδια από βασικές αγορές του εξωτερικού στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο-Αποτελέσματα Δημοσιότητας

-Σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου

-950 έντυπα και online άρθρα 

-19.000.000  συνολική κυκλοφορία μέσων

-4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

-9.500.000€ Ισοδύναμη διαφημιστική αξία (AEV*) της δημοσιότητας

Blogtrotters 2016

-31 blogger & digital ifluencers αποστολές  (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)

-3.650 posts στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης 

-48 Blogposts

-150.000.000 Social Media Impressions

-15 vlogs

Πλάνο δράσεων προβολής των νησιών μέσα από την καμπάνια “Aegean Islands. Like No Other”, το περιεχόμενο και τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν: 

-Δημιουργικές εφαρμογές και διαφημιστικά μηνύματα για κάθε νησί ξεχωριστά 

- Story telling κείμενα για τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου και για όλα τα νησιά σε ελληνικά και αγγλικά

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

-Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού

- Ανάπτυξη αποκλειστικού campaign microsite για τις ανάγκες ψηφιακής προώθησης

- Ανάπτυξη ειδικών σελίδων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

- Προώθηση και διαφήμιση των προορισμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

- Υλοποίηση Πλάνου Ψηφιακής Προώθησης 

Ανάπτυξη περιεχομένου για όλους τους προορισμούς και τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου 

- 160 διαφημιστικές εφαρμογές

- 50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά

Στο πλαίσιο της καμπάνιας “Aegean Islands. Like no Other” σχεδιάστηκε ψηφιακή καμπάνια με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής λιακάδας και των εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου. Οι χρήστες διέδωσαν την ελληνική λιακάδα με «φωτεινές» εικόνες γεμάτες θάλασσα και ελληνικό καλοκαίρι, μοιράζοντας τη δική τους εμπειρία από έναν προορισμό του Αιγαίου.  Η καμπάνια αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων και εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας. 

-3.000 λιακάδες (sharing)

-1.000.000 απήχηση στα Social media (reach)

Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο επίκεντρο της προώθησης στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergregece.com 

•      με ειδικά ψηφιακά αφιερώματα για τους προορισμούς 

•      με προώθηση στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com 

•      με ανάπτυξη περιεχομένου για νέους προορισμούς

•      με φιλοξενία Blog Posts 

•      με σταθερή προώθηση μέσω των Social Media λογαριασμών 

Συµµετοχή σε περισσότερες από 20 τουριστικές εκθέσεις, workshops & roadshows στην Ελλάδα και σε αγορές – στόχος του εξωτερικού. 

H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει στις εκθέσεις : 

-Με δικό της περίπτερο

-Με αποκλειστική επικοινωνιακή καμπάνια

-Με όλα τα νησιά  

-Με ιδιαίτερο, εντυπωσιακό σχεδιασμό και κατασκευή

 

  1. 20/01 17:04

    Φύλακες μουσείων/ αρχ. χώρων: Οι νέες προσλήψεις δεν καλύπτουν τις ανάγκες

  2. 20/01 11:14

    Ξενοδοχείο στους Παξούς από τον ηθοποιό Χριστόφορο Παπακαλιάτη

  3. 20/01 11:04

    Γ.Τζιάλλας: Πρόσκληση στους Ισπανούς επενδυτές

  4. 20/01 10:54

    Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στο μάνατζμεντ τουριστικών επιχειρήσεων

  5. 20/01 10:37

    Κέρκυρα: Λύσεις για την τουριστική ανάπτυξη των Διαπόντιων νησιών

  6. 20/01 10:34

    Θεματικός τουρισμός στην Αρχαία Ολυμπία

  7. 19/01 20:49

    Φόρος διαμονής: Η τροπολογία με όλες τις λεπτομέρειες για την εφαρμογή του

  8. 19/01 15:50

    Dolphin: Πώληση του 77,8% του Sitia Bay στην Iktinos

  9. 19/01 15:32

    Ελληνικό Φεστιβάλ στο Σίδνεϊ

  10. 19/01 15:17

    Νέος διευθυντής Λειτουργιών στη Fraport Greece

  11. 19/01 13:38

    Ποιος πρόεδρος ξενοδόχων ονομάστηκε Άρχοντας Ρεφερενδάριος

  12. 19/01 13:31

    Τουρισμός: Χρονιά ρεκόρ το 2018 για την Ευρώπη- Ποιοί προορισμοί θα κυριαρχήσουν

  13. 19/01 13:03

    Τουρκικός τουρισμός: Ολική ανάκαμψη το 2018 - αύξηση προκρατήσεων έως 70% (!)

  14. 19/01 12:24

    Ισπανικός τουρισμός/ FITUR: Διψήφια αύξηση της ζήτησης για Ελλάδα το 2018

  15. 19/01 12:09

    Δημιουργία Πολιτιστικού μονοπατιού στο δήμο Πλατανιά

  16. 19/01 12:03

    ΠΟΤ/ Βραβεία για την Καινοτομία στον Τουρισμό: Ποιες χώρες διακρίθηκαν

  17. 19/01 12:02

    Γ.Παλιούρας: Στόχος η διψήφια αύξηση αφίξεων από Αμερική (video)

  18. 19/01 11:47

    Road Trip νέων στην "άγνωστη" Ευρώπη- Πρώτος σταθμός στη Μεσόγειο η Ελλάδα

  19. 19/01 10:47

    FTI: Νέα αλυσίδα ξενοδοχείων με σύγχρονο design

  20. 19/01 10:37

    40 εκατ. Ινδοί θα ταξιδεύουν στο εξωτερικό το 2020

  21. 19/01 10:20

    Κερδίστε την Guest Engagement πλατφόρμα της m-hospitality

  22. 19/01 10:11

    Ελληνικό: από σύμβολο παρακμής σημείο εκκίνησης

  23. 19/01 09:57

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε ξενοδοχειακές επενδύσεις

  24. 19/01 09:55

    Δράσεις για τον τουρισμό από Δήμους της Κρήτης

  25. 18/01 18:16

    Στη Βουλή η τροπολογία για το τέλος διανυκτέρευσης

  26. 18/01 17:34

    Αναγνωρίστηκε η δεύτερη ιαματική πηγή στην Αττική

  27. 18/01 17:18

    Georgian Airways: Επανέρχεται το δρομολόγιο Αθήνα-Τιφλίδα

  28. 18/01 16:00

    Eπαφές Ελ. Κουντουρά για το άνοιγμα αγορών της Λατινικής Αμερικής

  29. 18/01 15:20

    Συμμετοχή της ΚΕΔΕ σε έκθεση στην Ινδία για τον τουρισμό υγείας

  30. 18/01 14:49

    Δήλος: Συνεχίζονται οι εργασίες αναστήλωσης στη Στοά του Φιλίππου Ε'

  31. 18/01 13:48

    Πώς θα αναπτυχθεί ο τουρισμός Υγείας στην Κρήτη- Ημερίδα

  32. 18/01 13:26

    Μ. Κόνσολας: Μακρόπνοη στρατηγική για τον τουρισμό (video)

  33. 18/01 13:21

    Πολιτιστικές διαδρομές στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  34. 18/01 13:04

    Τριπλάσιες οι διανυκτερεύσεις Κινέζων στην ΕΕ από το 2006- Τι μερίδιο έχει η Ελλάδα

  35. 18/01 12:45

    Παράταση για τις προσφορές στη μαρίνα Χίου

  36. 18/01 12:40

    Γρ. Τάσιος: Ευκαιρία προσέγγισης των αμερικανών, το συνέδριο της ASTA (video)

  37. 18/01 12:28

    44% φθηνότερη η Airbnb από τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  38. 18/01 12:10

    Ο πρόεδρος της ASTA στο Tornos News: Κορυφαίος τουριστικός προορισμός στον κόσμο η Ελλάδα (video)

  39. 18/01 11:52

    Forbes: 5 νέα ξενοδοχεία το 2018 στην Ελλάδα για ονειρικές διακοπές

  40. 18/01 11:36

    Γ. Ρέτσος: Θετικό και το 2018, παρά τα βάρη... (video)

  41. 18/01 10:54

    Η Ολυμπιακή Ριβιέρα για πρώτη φορά σε προγράμματα διακοπών στη Σκανδιναβία

  42. 18/01 10:40

    Έργα εκσυγχρονισμού στο Χ.Κ. Παρνασσού

  43. 18/01 10:32

    Η μάχη της βαλίτσας στο αεροπλάνο

  44. 18/01 10:12

    Στην έκθεση FITUR η Έλενα Κουντουρά

  45. 18/01 10:11

    O κ.Γούλιος αναπληρωτής γ.γ. στον ΕΟΤ

  46. 18/01 10:09

    Άδειες δόμησης για 3 νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  47. 18/01 10:05

    Αλ. Βασιλικός: Ευνοϊκές πλέον οι συνθήκες για την προσέλκυση αμερικανών τουριστών (video)

  48. 18/01 10:01

    Το top 20 των ευρωπαϊκών χωρών με τη μεγαλύτερη αύξηση αφίξεων το 2017- εκτός η Ελλάδα

  49. 17/01 20:54

    Ο ελληνικός τουρισμός προσελκύει κινεζικές επενδύσεις

  50. 17/01 19:04

    Στ. Σκρέτας: τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας εγγυώνται στην επιτυχία του συνεδρίου της ASTA (video)

  51. 17/01 17:52

    Kayak: Εκτόξευση των αναζητήσεων για Κρήτη και Αθήνα το 2018

  52. 17/01 17:13

    90 χρόνια HATTA- Βραβεία στα τουριστικά γραφεία με τις καλύτερες μπροσούρες

  53. 17/01 17:09

    Panorama World Festival:1ο Σκανδιναβικό Forum Τουρισμού με ελληνική συμμετοχή

  54. 17/01 16:59

    Ελληνικός τουρισμός 2017: Η αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι εκτόξευσε τις εισπράξεις

  55. 17/01 15:12

    Δήμος Ρόδου: Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας της διεύθυνσης Τουρισμού

  56. 17/01 15:10

    Κάρπαθος: Αισιόδοξα μηνύματα από τις επαφές στην έκθεση της Ουτρέχτης

  57. 17/01 14:47

    Cobalt Air: Νέα υπηρεσία Business Class για Αθήνα

  58. 17/01 14:42

    Αμερικανικός τουρισμός: Οι 5 απόλυτες τάσεις στα ταξίδια το 2018

  59. 17/01 13:38

    Ρεκόρ κρατήσεων για την Κρήτη το 2018 στην Αυστρία

  60. 17/01 13:27

    Στις 8 Φεβρουαρίου το συνέδριο Hotel Tech 2018

  61. 17/01 13:22

    29 επενδυτικά έργα στον Τουρισμό μπαίνουν στον Αναπτυξιακό- Δείτε ποια

  62. 17/01 12:01

    Αεροδρόμιο Μυτιλήνης: "Πράσινο φως" από το ΥΠΕΝ για νέα έργα εκσυγχρονισμού

  63. 17/01 11:25

    Έρχεται στην Ελλάδα η πρώτη σχολή ποδοσφαίρου της Valencia σε ξενοδοχείο

  64. 17/01 10:50

    Ένα ξενοδοχείο στα Χανιά στη λίστα των Historic Hotels Worldwide

  65. 17/01 10:19

    Η Χαλκιδική στους top 3 ανερχόμενους προορισμούς στην Ολλανδική αγορά

  66. 17/01 10:06

    Ryanair: Το 79% των πτήσεων Δεκεμβρίου ήταν στην ώρα τους

  67. 17/01 09:55

    Καλώς ήρθε το δολάριο...

  68. 17/01 09:47

    Σήμα ελληνικής κουζίνας σε εστιατόρια- Δείτε σε ποια

  69. 16/01 18:06

    58 εκατ. επιβάτες στα αεροδρόμια της χώρας το 2017

  70. 16/01 17:35

    Συνέδριο Hotel Tech: Παράλληλη ενότητα Fu-Tourism18

  71. 16/01 17:11

    Primera Air: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Αθήνα

  72. 16/01 17:07

    Ellinair: 3 νέες συνδέσεις με Κέρκυρα

  73. 16/01 16:07

    Σύσκεψη για τις αδειοδοτήσεις υδατοδρομίων στο Αιγαίο

  74. 16/01 15:24

    Το συνέδριο των Αμερικανών πρακτόρων στην Αθήνα θα εκτοξεύσει τις αφίξεις

  75. 16/01 14:00

    Η ΠΟΞ επαναφέρει την ιδέα της Λευκής Εβδομάδας

  76. 16/01 12:20

    Ξενοδοχεία: Συνεργασία της Axia Hospitality και Nelios με το Euphoria Retreat

  77. 16/01 11:55

    Πληρωμή σε δυο δόσεις στα σπίτια της υιοθετεί η Airbnb

  78. 16/01 11:41

    Αίτηση πτώχευσης από γερμανικό ταξιδιωτικό γραφείο

  79. 16/01 11:07

    Η Qatar Airways πρώτη αεροπορική εταιρία που πετάει στην Ελλάδα με Airbus A350

  80. 16/01 10:48

    Το Four Seasons Astir Palace στα καλύτερα νέα πολυτελή ξενοδοχεία στον κόσμο

  81. 16/01 10:25

    Το ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία" στην χρυσή λίστα του Condé Nast Traveler

  82. 16/01 10:16

    Ο ΣΕΤΕ στο γεύμα εργασίας της Bundesbank στη Φρανκφούρτη

  83. 16/01 09:44

    Ο θαλάσσιος τουρισμός της Α. Χαλκιδικής στο Αμβούργο

  84. 16/01 09:41

    Τουρισμός: Περισσότερα ταξίδια και αυξημένες δαπάνες των Γερμανών το 2018

  85. 16/01 09:08

    Τουρισμός: Υπερδιπλάσιες οι ταξιδιωτικές δαπάνες στην Ισπανία σε σχέση με την Ελλάδα

  86. 16/01 09:04

    ΕΛΣΤΑΤ: Αλλαγές στα στατιστικά του τουρισμού

  87. 15/01 19:51

    Το Κρασοτύρι της Κω προϊόν Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης

  88. 15/01 19:31

    Στον όμιλο Λασκαρίδη, με συμμετοχή Κόκκαλη, η πλειοψηφία του Καζίνο Πάρνηθας

  89. 15/01 16:57

    To ελληνικό μπλε χαλαρώνει τη μελαγχολία της Blue Monday

  90. 15/01 16:02

    Παγκόσμιος τουρισμός: Ρεκόρ 7ετίας το 2017- Απογειώθηκαν οι αφίξεις στη Μεσόγειο

  91. 15/01 14:33

    Δωρεά του Ομίλου Inner Wheel στο Περιφερειακό Νοσοκομείο Ρόδου

  92. 15/01 14:29

    Άδεια για σταθμό καυσίμων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων

  93. 15/01 13:29

    H Eurowings ανοίγει φτερά για τη Νέα Υόρκη

  94. 15/01 12:58

    Πώς θα είναι το καζίνο της Κύπρου (video)

  95. 15/01 12:55

    +18% οι επισκέπτες σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους το 9μηνο του 2017

  96. 15/01 12:55

    Προτάσεις ΞΕΕ για την είσπραξη του φόρου διαμονής

  97. 15/01 12:38

    Ταξιδεύεις το Χειμώνα; Προετοιμάσου!

  98. 15/01 12:34

    Δράσεις για προσβάσιμο τουρισμό σε θαλάσσιους προορισμούς

  99. 15/01 12:30

    Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία του ΞΕΕ σήμερα

  100. 15/01 11:59

    CNT: Ένα ελληνικό νησί στα καλύτερα ιδιωτικά στον κόσμο για διακοπές απομόνωσης