Σύρος: Ψηφιακή καμπάνια με σλόγκαν «Παραπάνω από ένα Νησί»

Α Decrease font Enlarge font
Σύρος: Ψηφιακή καμπάνια με σλόγκαν «Παραπάνω από ένα Νησί»

Ο Δήμος Σύρου ενέκρινε το επικαιροποιημένο σχέδιο στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως αυτό συντάχθηκε από την εταιρεία NextCom  με την προσθήκη στις χώρες στόχους το Βέλγιο και την Ελβετία και την αφαίρεση της Ρωσίας.

Παράλληλα, ενέκρινε ως κεντρική ιδέα το σλόγκαν «More than an Island», με την ελληνική απόδοση «Παραπάνω από ένα Νησί».

Η Ομάδα Έργου επέλεξε να προσανατολίσει την προτεινόμενη διαφημιστική καμπάνια όχι μόνο προς τις συνήθεις ομάδες – στόχους (από Ελλάδα και εξωτερικό), αλλά και προς τον ντόπιο πληθυσμό, στη λογική ότι κάθε κάτοικος μπορεί και πρέπει να λειτουργήσει σαν ένας δυναμικός πρεσβευτής της νέας ταυτότητας του προορισμού “Σύρος”.

Επίσης, η Ομάδα Έργου επιχείρησε να εισάγει διαφημιστικές πρακτικές πρωτότυπες και ελκυστικές, χωρίς όμως να στερούνται εφικτότητας και αποτελεσματικότητας.

Η μελέτη διαρθρώνεται σε έξι  βασικά πακέτα εργασίας και επιμέρους δραστηριότητες, τα οποία εμφανίζουν χρονική αλληλουχία και συνέχεια μεταξύ τους και χαρακτηρίζονται από υψηλό βαθμό συμπληρωματικότητας μεταξύ τους.

Αρχικά εξετάζεται το πλαίσιο αναφοράς του έργου που παραπέμπει στο ευρύτερο μακρο- και μικρο-περιβάλλον όπου εντάσσεται το Πρόγραμμα Ψηφιακού Marketing της Σύρου. Η παρουσίαση του Πλαισίου Αναφοράς δεν σκοπεύει στην απλή απαρίθμηση των συνθηκών που επικρατούν, αλλά προσεγγίζεται με τρόπο ώστε να προκύπτει εμφανώς ο βαθμός και ο τρόπος με τον οποίο επηρεάζει τις επιλογές προβολής-διαφήμισης που θα γίνουν για το 2017-2018.

Στη συνέχεια γίνεται συνοπτική περιγραφή των ζητούμενων του Έργου, των αντικειμενικών στόχων, υπό το πρίσμα του βαθμού στον οποίο η Ομάδα που υποβάλλει την πρόταση έχει κατανοήσει τις απαιτήσεις και ανάγκες αυτού. Παράλληλα παρουσιάζονται κάποια κρίσιμα θέματα που δεν πρέπει να ξεχαστούν, καθώς σχετίζονται με την επίτευξη των στόχων της καμπάνιας.

Το τρίτο κεφάλαιο αποτελεί ουσιαστικά τον κορμό της πρότασης. Γίνεται ανάλυση της στρατηγικής επικοινωνίας που θα υιοθετηθεί και της τοποθέτησης του προορισμού στην τουριστική αγορά (positioning), περιγραφή και ανάλυση του Σχεδίου Ψηφιακού Marketing.

Η ψηφιακή καμπάνια που καλείται η NextCom να υλοποιήσει έχει τους ακόλουθους στόχους:

-να έχει πελατοκεντρική προσέγγιση.

-η επικοινωνιακή προσέγγιση πρέπει να είναι συναισθηματική και να μεταφέρεται ο χαρακτήρας της Σύρου: θαλασσινά τοπία, φως, άνεμος, μοναδική ομορφιά, φρεσκάδα, δροσιά, περιπέτεια, ανακάλυψη, ξεκούραση, ψυχαγωγία, μύθος, μυσταγωγία.

-να προβληθεί ο προορισμός ως νησί που δεν προσφέρει απλά τα «τυπικά» τουριστικά προϊόντα (Ήλιος – Θάλασσα), αλλά ένα εμπλουτισμένο, διαφοροποιημένο και πλούσιο «πακέτο» εμπειριών αναδεικνύοντας ουσιαστικά την ιδιαιτερότητα του νησιού.

-να προωθήσει ειδικές μορφές τουρισμού και συγκεκριμένα:

1.Αθλητικός τουρισμός

Εστιάζοντας πρωτίστως στο πεδίο του αθλητικού τουρισμού η Σύρος δίνει έμφαση στην φιλοξενία μεγάλων διοργανώσεων, όπως το LG Aegean Ball Festival, το Syros Trimore Triathlon, το Syros Run, την παγκόσμια διοργάνωση συγχρονισμένης κολύμβησης Hellas Beetles Cup, το διεθνές ποδοσφαιρικό τουρνουά ακαδημιών, το διεθνές ιστιοπλοϊκό ράλι Αιγαίου.

2.Μαθητικός τουρισμός

Στόχος αποτελεί η καθιέρωση του νησιού στην φιλοξενία σχολείων. Το 2014 πραγματοποιήθηκαν εκδρομές από 43 σχολεία, το 2015 από 54 σχολεία και το 2016 από 83 σχολεία.

3.Πασχαλινός Προορισμός

Η Σύρος προσφέρει μια ξεχωριστή και κατανυκτική εμπειρία κατά τη διάρκεια των ημερών του Πάσχα αφού είναι μια από τις ελάχιστες γωνιές στον κόσμο, όπου οι δύο χριστιανικές κοινότητες, των Καθολικών -η πολυπληθέστερη στην Ελλάδα- και των Ορθοδόξων, μοιράζονται την κατάνυξη των ημερών από κοινού, επισφραγίζοντας έτσι κάθε χρόνο τη μακραίωνη αρμονική συμβίωσή τους.

4.Συριανό Καρναβάλι

Το Καρναβάλι στη Σύρο είναι από τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις του νησιού με αναβίωση πλήθους παραδοσιακών εθίμων από τους κατοίκους.

5.Τουρισμός κρουαζιέρας

Η Ελλάδα βιώνει μια περίοδο άνθησης του αριθμού των κρουαζιερόπλοιων και των επισκεπτών, κυρίως μετά τις πρόσφατες ρυθμιστικές αλλαγές που εφαρμόζει η χώρα προκειμένου να καταργηθεί το καμποτάζ στις κρουαζιέρες. Σε

αυτή την κατεύθυνση, η κρουαζιέρα αποτελεί βασικό πυλώνα τουριστικής ανάπτυξης της Σύρου. Βέβαια, οι γεωπολιτικές εξελίξεις και η αβεβαιότητα στην Ανατολική Μεσόγειο ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά την κρουαζιέρα στο Αιγαίο.

6.Πολιτιστικός τουρισμός

Από τις ωραιότερες εμπειρίες που μπορεί να βιώσει κανείς είναι να παρακολουθήσει τα δρώμενα των Φεστιβάλ και των θεματικών γιορτών που οργανώνονται στην Σύρο. Ανοιχτά θέατρα, γραφικές πλατείες και παραλίες γίνονται το μαγικό σκηνικό των εκδηλώσεων και των παραστάσεων.

7.Θρησκευτικός τουρισμός

Σπουδαία θρησκευτικά προσκυνήματα – ορθόδοξα και καθολικά- συνυπάρχουν στο νησί της Σύρου, μνημεία απαράμιλλης αρχιτεκτονικής και ιστορικής σημασίας, με εικόνες, αγιογραφίες και κειμήλια ανυπολόγιστης αξίας και βιβλιοθήκες που φυλάσσουν σπουδαία χειρόγραφα και βιβλία. Μονές εν λειτουργία, παλαιοχριστιανικές ή βυζαντινές εκκλησίες και ξωκλήσια αποτελούν πόλο έλξης για χιλιάδες επισκέπτες όλες τις εποχές του χρόνου και ιδιαίτερα το Πάσχα και την περίοδο των γιορτών του Δεκαπενταύγουστου. Μεγάλης αξίας είναι τα ορθόδοξα και τα καθολικά βυζαντινά μνημεία με προεξάρχοντα τον Άγιο Νικόλαο στα Βαπόρια της Ερμούπολης, τον Σαν Τζώρτζη στην κορυφή της Άνω Σύρας και τις μονές Καπουτσίνων και Ιησουιτών.

Σημαντικές είναι και οι εκκλησίες της Ερμούπολης, όπως η Μεταμόρφωση η Ευαγγελίστρια, η Ανάσταση.

8.Περιπατητικός τουρισμός

H πεζοπορία, ως εναλλακτική μορφή τουρισμού κερδίζει συνεχώς έδαφος έναντι των παραδοσιακών μορφών τουρισμού. Τα απομακρυσμένα χωριά της χώρας μας βλέπουν περιπατητές και τουρίστες δραστηριοτήτων να τα επισκέπτονται.

Σε σχέση με το 2014, η ζήτηση για περπάτημα (hiking ή trekking) έχει αυξηθεί κατά 30% (Πηγή: Trekking Hellas Epirus). Στην Γερμανία αποτελεί την τρίτη δημοφιλέστερη μορφή ήπιας αθλητικής ενασχόλησης με ποσοστό 41%, ενώ είναι η δημοφιλέστερη μορφή αξιοποίησης ελεύθερου χρόνου.

9.Τουρισμός city break

H Ερμούπολη ακριβώς επειδή συνδυάζει πολλές διαφορετικές εμπειρίες για τον ταξιδιώτη (θάλασσα, λιμάνι, αστικές παραλίες, πολιτιστικά δρώμενα, αρχιτεκντονικά μνημεία, μουσεία κτλ) και λόγω της σχετικά εύκολης πρόσβασης από το λιμάνι του Πειραιά θα μπορούσε να αποτελέσει μια δυναμική πρόταση ως city break προορισμός.

10. Γαμήλιος τουρισμός

Η Σύρος επειδή δεν αποτελεί ένα κλασσικό κυκλαδίτικο νησί αλλά έχει μια ξεχωριστή ταυτότητα ενδείκνυται να προβληθεί ως προορισμός για την διοργάνωση γάμων. Η τοποθεσία, η κουλτούρα, το κλίμα και οι ανταγωνιστικές τιμές μπορούν να προσφέρουν μια αξέχαστη εμπειρία στο ζευγάρι και τους καλεσμένους.

11.Τουρισμός εκδηλώσεων

Το νησί της Σύρου δεν αποτελεί ένα νησί μαζικού τουρισμού αλλά συγκεντρώνει ένα κοινό που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εκλεκτικό. Σε αυτή την κατεύθυνση είναι ένας προορισμός που θα μπορούσε να φιλοξενεί πολιτιστικές διοργανώσεις μικρής κλίμακας με ποιοτικό χαρακτήρα σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

 

 

  1. 19/07 16:58

    Συνεργασία Τράπεζας Πειραιώς - Enterprise Greece για εξαγωγές και επενδύσεις

  2. 19/07 16:58

    Οινικές εμπειρίες στην Costa Navarino

  3. 19/07 16:48

    Μεγάλες εκπτώσεις (και για την Ελλάδα) προσφέρουν οι τουρ οπερέιτορ στη Βρετανία

  4. 19/07 16:24

    Τι είναι το ROI στο digital marketing

  5. 19/07 15:49

    Discover North Athens: Πολιτιστικές παραστάσεις όλο το Σεπτέμβριο στο Μαρούσι

  6. 19/07 15:08

    Ξεκινά το e-ticket σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

  7. 19/07 14:53

    To αναπτυξιακό όραμα του K. Μητσοτάκη για τον τουρισμό

  8. 19/07 14:50

    Δ.Κοντογιώργος: Ο όμιλος Tripsta δεν προστάτευσε την airtickets

  9. 19/07 14:47

    Νέα βίντεο για τις εμπειρίες διαμονής στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία

  10. 19/07 14:43

    Συνάντηση Γαλιατσάτου με Ε.Ξ. Κέρκυρας

  11. 19/07 14:27

    Η Ν. Υόρκη ζητεί από την Airbnb τα ονόματα των ιδιοκτητών

  12. 19/07 13:58

    Ξενοδοχεία: Νέα εποχή στις ψηφιακές αναζητήσεις

  13. 19/07 13:51

    ΙΝΣΕΤΕ: Προοπτικές για σταθερή πορεία ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας

  14. 19/07 13:05

    Τουριστική προβολή της Κρήτης στην Κίνα μέσω ταινίας

  15. 19/07 11:32

    Ryanair: 600 πτήσεις ακυρώνονται λόγω απεργίας των εργαζομένων

  16. 19/07 11:09

    Ο πολιτισμός μέσο για προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού στην Αστυπάλαια

  17. 19/07 10:53

    TUI: Νέο ξενοδοχείο Family Life στην Ελούντα το 2019

  18. 19/07 10:36

    Sky Express: Νέα δρομολόγια από την Αθήνα προς Λήμνο, Ιωάννινα και Χανιά

  19. 19/07 10:26

    Παράνομη ναύλωση σκάφους αναψυχής στην Πρέβεζα

  20. 19/07 09:09

    Η Emirates εισάγει την τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας

  21. 19/07 08:56

    Γ.Καμίνης: Λύσεις τώρα στο πρόβλημα των ναρκωτικών

  22. 19/07 08:54

    Διαγωνισμός αξιοποίησης έκτασης για τουριστικούς σκοπούς στην Πιερία

  23. 19/07 08:52

    Κυπριακός τουρισμός: Ρεκόρ όλων των εποχών στις αφίξεις το α' 6μηνο

  24. 19/07 08:49

    EOT: Διαδικτυακό σεμινάριο για την Ελλάδα

  25. 19/07 08:45

    Διαγωνισμός για εκμίσθωση ξενώνα στον Κολινδρό

  26. 19/07 08:43

    Πρέβεζα: Εκδηλώσεις για τα 90 χρόνια από το θάνατο του Κώστα Καρυωτάκη

  27. 19/07 08:17

    «Φρένο» στα πλαστικά καλαμάκια και από τη Marriott

  28. 18/07 17:17

    easyJet: Νέες χειμερινές συνδέσεις Βερολίνο-Αθήνα

  29. 18/07 15:24

    ΣΕΤΚΕ: Στον αέρα η πλατφόρμα κρατήσεων Go2Greece

  30. 18/07 15:08

    Lufthansa: Νέο δρομολόγιο προς Θεσσαλονίκη το χειμώνα

  31. 18/07 14:38

    Πόσο social είμαστε;

  32. 18/07 14:30

    ΕΚΠΟΙΖΩ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες για τις χρεώσεις στις παραλίες

  33. 18/07 14:21

    Η Δυτική Ελλάδα Τιμώμενη Περιφέρεια στην 34η Philoxenia

  34. 18/07 14:20

    Ο βρετανικός τουρισμός απογειώνεται στις 27 Ιουλίου

  35. 18/07 14:20

    Και επίσημα η συμφωνία Βασιλάκη-Σμπώκου

  36. 18/07 13:03

    Hotel Megatrends στην Xenia 2018- Όλες οι μεγάλες τάσεις στην ελληνική φιλοξενία

  37. 18/07 12:56

    ΝΔ και Δήμος Ιεράπετρας στη μάχη κατά της λειψυδρίας

  38. 18/07 12:52

    Discover North Athens: Συνεχείς αφίξεις Κινέζων τουριστών στην Αθήνα

  39. 18/07 12:50

    ΟΛΠ: Ημερίδα για την ασφάλεια στη Μεσόγειο

  40. 18/07 10:49

    Έρευνα Expedia: Πώς ταξιδεύουν οι Γάλλοι, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί

  41. 18/07 10:38

    Μεγάλο ξενοδοχειακό deal: Ολοκληρώθηκε η συμφωνία των οικογενειών Βασιλάκη- Σμπώκου

  42. 18/07 09:46

    Νέες πτήσεις της Germania για Κάρπαθο

  43. 18/07 09:41

    Aύξηση 50% των Γερμανών τουριστών στη Βουλγαρία την τελευταία 3ετία

  44. 18/07 09:35

    Δήμος Αμυνταίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση ξενοδοχείου - εστιατορίου

  45. 18/07 09:30

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με t.o's στη Γερμανία

  46. 18/07 09:28

    Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες

  47. 18/07 09:26

    Ξένοι δημοσιογράφοι του τουρισμού και της γαστρονομίας στη Χίο

  48. 17/07 17:01

    Discover Greece: Aναρρίχηση στην Κάλυμνο με φόντο το Αιγαίο

  49. 17/07 16:34

    Aγαπημένο ξενοδοχείο των Άγγλων το Creta Maris

  50. 17/07 16:33

    Τι είναι το Facebook engagement και πως μπορούμε να το βελτιώσουμε;

  51. 17/07 16:17

    Skytrax: Η Aegean καλύτερος περιφερειακός αερομεταφορέας στην Ευρώπη και το 2018

  52. 17/07 15:49

    E. Κουντουρά: O τουρισμός στηρίζει τους επαγγελματίες όλων των κλάδων

  53. 17/07 14:41

    Spec Προβολής από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού για διάφορες αγορές

  54. 17/07 14:16

    TUI & T. Cook "ρίχνουν το μπαλάκι" του υπερτουρισμού στις πλατφόρμες και την Airbnb

  55. 17/07 13:04

    Ελληνικός τουρισμός: Η Αττική ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο α' τρίμηνο

  56. 17/07 12:34

    Βρετανικός τουρισμός: Ανάκαμψη των κρατήσεων μετά το Μουντιάλ

  57. 17/07 12:06

    Ο «Οιδίπους Τύραννος» στην αρχαιότερη πόλη της Σιβηρίας

  58. 17/07 11:58

    ΕΛΑΣ: Όλα όσα πρέπει να προσέχουν οι ταξιδιώτες στις online κρατήσεις

  59. 17/07 11:48

    World Luxury Spa Awards 2018: Διεθνείς διακρίσεις για 8 ελληνικά ξενοδοχεία

  60. 17/07 11:24

    Χρονιά ρεκόρ σε πτήσεις που καθυστέρησαν

  61. 17/07 11:20

    Η Ιθάκη στο γαλλικό περιοδικό "Challenges"

  62. 17/07 11:20

    Οι ακτές της Μεσογείου λυγίζουν υπό το βάρος του τουρισμού και του real estate

  63. 17/07 11:03

    Σταματήστε τώρα τη χυδαιότητα στα Μάλια- Σκληρή επιστολή στους τουρ οπερέιτορ

  64. 17/07 10:47

    Σχεδιασμένη στρατηγική για τον τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής

  65. 17/07 09:42

    Χίος: Ο Όμηρος αναδεικνύει τουριστικά τη γενέτειρα του στον κόσμο

  66. 17/07 09:39

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με t.o's των Κάτω Χωρών

  67. 17/07 09:37

    Δήμος Μυκόνου: Όχι στην υδροδότηση σε πισίνες από το δίκτυο ή με υδροφόρο βυτίο

  68. 17/07 09:36

    ΤΕΙ Κρήτης: Διαγωνισμός για μίσθωση ξενοδοχειακών κλινών

  69. 17/07 09:26

    Υπ. Πολιτισμού: Τακτοποίηση αυθαιρέτων και ανακαίνιση του ξενοδοχείου Minoa Palace

  70. 16/07 16:40

    Μαγιόρκα: Κανόνες κατά της αντικοινωνικής συμπεριφοράς τουριστών

  71. 16/07 16:09

    Παγκόσμιο πρότυπο αειφόρας ανάπτυξης του τουρισμού η Πελοπόννησος

  72. 16/07 16:03

    Γαλάζια σημαία για τα ξενοδοχεία του ομίλου Sbokos Hotel Group

  73. 16/07 15:27

    Turkish Airlines: Διχασμένοι για τη χρήση κινητού στις πτήσεις οι επιβάτες

  74. 16/07 15:21

    Cactus Hotels: Βραβείο για δράσεις προς το περιβάλλον

  75. 16/07 14:45

    ΕΕ: Συμμόρφωση της Airbnb με τις κοινοτικές οδηγίες

  76. 16/07 14:35

    Question sticker η νέα λειτουργικότητα του Instagram

  77. 16/07 14:23

    Ακτοπλοϊκά εισιτήρια στα ελληνικά νησιά μέσω Skyscanner

  78. 16/07 14:09

    Εντυπωσιακή θαλαμηγός 210 εκατ. ευρώ στα νερά της Μυκόνου

  79. 16/07 14:05

    O Giorgio Armani στα σοκάκια της Μυκόνου

  80. 16/07 12:34

    Lesvos Food Fest: Μια "βόλτα" 11 ημερών στη γαστρονομία της Λέσβου

  81. 16/07 12:16

    ΝΔ: Μείωση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα το 2018

  82. 16/07 12:15

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: 100 κλικ πριν την τελική κράτηση μέσω κινητού

  83. 16/07 11:46

    Βρετανικός τουρισμός: Φαγητό και καφές από το σούπερ μάρκετ στις διακοπές

  84. 16/07 11:21

    Δράση "Ποιοτικός Εκσυγχρονισμός" για μεσαίες επιχειρήσεις (και στον τουρισμό)

  85. 16/07 11:14

    Παράνομη ναύλωση επαγγελματικού σκάφους αναψυχής στην Πάτμο

  86. 16/07 11:00

    Αναγκαστική προσγείωση πτήσης της Ryanair λόγω αποσυμπίεσης

  87. 16/07 10:47

    Υπουργείο Οικονομικών: Συνεργασία με 3 πλατφόρμες για την τουριστική μίσθωση σπιτιών

  88. 16/07 10:33

    Qatar Airways: Για πρώτη φορά στην Αθήνα το πρωτοποριακό Airbus Α350-1000

  89. 16/07 09:38

    Γιατί καθυστερούν οι πτήσεις από Γερμανία;

  90. 16/07 09:27

    Πρωτοβουλία του Ιδρύματος Αθανάσιου Κ. Λασκαρίδη για το θαλάσσιο περιβάλλον στις Κυκλάδες

  91. 16/07 09:22

    Συμμετοχή του ΕΟΤ στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αιγαίου

  92. 16/07 09:19

    Άλλο ένα βήμα για το γήπεδο της ΑΕΚ

  93. 16/07 09:16

    Δράσεις του ΕΟΤ σε Ρωσία και Γερμανία

  94. 16/07 09:11

    Μπουτίκ πολυτελείας το νέο ξενοδοχείο της Λάμψα στο Σύνταγμα

  95. 15/07 10:49

    Διεθνής Ιστιοπλοϊκή Εβδομάδα στη Σκόπελο

  96. 15/07 10:47

    Δράσεις για τον τουρισμό από τους Δήμους Σικυωνίων, Αλοννήσου και Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας

  97. 15/07 10:45

    Δήμος Νεμέας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  98. 14/07 11:41

    Θεματικό μουσείο για την προσέλκυση τουριστών στο Αγαθονήσι

  99. 14/07 11:34

    Ο Ποταμοσφυριχτής «απειλεί» τη διεξαγωγή ενός σημαντικού μουσικού φεστιβάλ

  100. 14/07 11:30

    Γιορτή Καλαμποκιού στο Ομόλιο της Λάρισας