Κων/νος Αντωνιάδης: Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Α Decrease font Enlarge font
Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Tις προτεραιότητες και τους στόχους του σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης που προωθεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, καθώς και το ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή, αναλύει ο Αντιπεριφερειάρχης, κ. Κωσταντίνος Αντωνιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Tornos News.

Διαβάστε τη συνέντευξη...

-Πως εξελίσσεται το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η ΠΑΜ-Θ;

- H Περιφέρεια ΑΜ-Θ και ο αείμνηστος Περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης τοποθέτησε τον τουρισμό στον πυρήνα των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων της Περιφέρειας, το οποίο συνεχίζει και ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χρήστος Μέτιος. Εκπονήθηκε σε τρεις φάσεις το Στρατηγικό & Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ που αποτελεί πλέον τον οδηγό για τις περαιτέρω δράσεις μας στον τομέα αυτό και κινείται σε ικανοποιητικό βαθμό: Κυρίαρχος στόχος είναι να γίνει η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη τουριστικός προορισμός Αριστείας, με άξονα τα τρία κυρίαρχα στοιχεία, στα οποία έχουμε δυνατότητες και πρέπει να επενδύσουμε:

Φύση, Πολιτισμός και Τόπος, σε απόλυτη συνέργεια με τον αγροδιατροφικό τομέα., υποστηρίζοντας φυσικά το κυρίαρχο στην Ελλάδα, αλλά και στην ΑΜ-Θ που προσελκύει επισκέπτες, το παραθεριστικό παραλιακό δυναμικό.

Η Περιφερειακή αναπτυξιακή τουριστική πολιτική που υλοποιούμε βασίζεται σε πέντε (5) στρατηγικούς άξονες:

Α) την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Β) το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών της Περιφέρεια μας

Γ) την ανάπτυξη θεματικών τουριστικών προϊόντων

Δ) την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ε) στην κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, ώστε να αναπτύξουμε την παροχή τουριστικής υπηρεσίας. Ο τουρισμός είναι κλάδος που μπορεί να δώσει εισόδημα, όχι μόνο στη διαμονή και την εστίαση. Γι’ αυτό προγραμματίζονται δράσεις ενημέρωσης τόσο των ήδη απασχολούμενων στον κλάδο, όσο και ατόμων που θα ήθελαν να εμπλακούν.

- Σε ποιες περιοχές και σε ποιες μορφές τουρισμού δίνει έμφαση η Περιφέρεια; Τι προγράμματα υλοποιούνται;

- Απευθυνόμαστε κυρίως σε χώρες με εύκολη οδική πρόσβαση, ήτοι στην Βαλκανική ενδοχώρα (π.χ. Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Ουκρανία, Μολδαβία κτλ) καθώς και στην Τουρκία, αλλά και στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, που αποτελούν τη βάση για τον τουρισμό μας και προσπαθούμε σε αυτούς τους προορισμούς να βελτιώσουμε την παρουσία μας εκεί επιχειρηματικά και διαφημιστικά αλλά και να φροντίσουμε για τη βελτίωση των υποδομών πρόσβασης.

Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, έγινε από την Περιφέρεια μας άνοιγμα και στην αγορά της Ρωσίας, (όπως με την αεροπορική σύνδεση, τέσσερις φορές την εβδομάδα, από την Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και το Μισκ, προς στο Αεροδρόμιο της Καβάλας) με την οποία Ρωσία μας συνδέουν πολλά κοινά Πολιτισμικά, Ιστορικά και θρησκευτικά στοιχεία, για αυτό και έχουμε μια σημαντική αύξηση Ρώσων τουριστών στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Η προσέλκυση αλλοδαπών πέρα από το Ήλιος και Θάλασσα και τα δύο μοναδικά σε ομορφιά νησιά που εέχουμε (ήτοι Θάσο και Σαμοθράκη) επηρεάζεται και από τα αξιοθέατα μας για αυτό απαραίτητη είναι η αναβάθμιση και ανάδειξη των ιστορικών, αρχαιολογικών μνημείων και χώρων με διευκόλυνση της πρόσβασης σε αυτά, επέκταση του ωραρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς τα πολιτιστικά αξιοθέατα ενός προορισμού αποτελούν έναν από τους κύριους παράγοντες βάσει των οποίων οι ευρωπαίοι αποφασίζουν να επισκεφτούν, αλλά και να επανέλθουν σε, έναν προορισμό. 

Η ΟΧΕ πολιτισμού – τουρισμού, η VIA EGNATIA, ο δρόμος του Μεταξιού, μεταξύ των άλλων δράσεων, αποτελεί ουσιαστικό βήμα τουριστικής ανάπτυξης.

Επιβάλλεται, επίσης, η διατήρηση του δίπτυχου «ήλιος και θάλασσα» φροντίζοντας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με ισχυροποίηση εκείνων των στοιχείων (φυσικών, πολιτιστικών και γαστρονομικών) που θα καταστήσουν την Π.Α.Μ.Θ. έναν τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών και θα προσδιορίσουν την τουριστική του ταυτότητα δίνοντας έμφαση στη διάρκεια και την εδαφική διασπορά. Έμφαση πρέπει να δοθεί στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ώστε ν’ αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης της περιοχής. Προώθηση και προβολή των προστατευόμενων περιοχών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην εθνική και διεθνή τουριστική αγορά προκειμένου να στραφεί σε μορφές τουρισμού ή διακοπών που είναι στενά συνδεδεμένες με την απόλαυση ενός γνήσιου και «παρθένου» φυσικού περιβάλλοντος.

Τέλος επενδύουμε και στο Θρησκευτικό - προσκυνηματικό τουρισμό αφού, η Καβάλα με τους Φιλίππους (Παγκόσμιο σημείο ενδιαφέροντος, με την ένταξη στα μνημεία παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO), αποτελεί μοναδικό σημείο συνάντησης σύγχρονων χαρακτηριστικών με παγκόσμιας αξίας ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία. Η διέλευση του Αποστόλου Παύλου από τους Φιλίππους, όπου σε αυτό το σημείο δίδαξε στην Ευρώπη για πρώτη φορά το Χριστιανισμό, καθώς και η ίδρυση της πρώτης χριστιανικής εκκλησίας στην Ευρώπη, αποτελούν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την περιοχής ώστε να αναδειχθεί ένας Θρησκευτικός – προσκυνηματικός προορισμός. Η Εκκλησία, εξάλλου, στο χώρο αυτί έκτισε εκεί το μοναδικό βαπτιστήριο στις όχθεις του Ζυγάκτη ποταμού, όπου γίνονται και βαπτίσεις ενηλίκων από όλο τον κόσμο, καθώς εκεί βρίσκεται και η φυλακή του Αποστόλου Παύλου.

- Πού εστιάζεται η πολιτική μάρκετιγκ της Περιφέρειας ΑΜ-Θ;

- Η αξία του δικού μας τουριστικού προορισμού συγκροτείται με την προσφορά ενός μοναδικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το οποίο αναφέρεται στην προνομιακή του τοποθεσία σε σχέση με 60 εκ. εν δυνάμει τουριστών σε απόσταση 500 χ/τρων, στη καλοδιατηρημένη αυθεντικότητα περιβάλλοντος και του πολιτισμού, στο υψηλό επίπεδο παραλιών, στις προηγμένες υπηρεσίες, και στη παραδοσιακή άριστη φιλοξενία και ασφάλεια.

Η ΠΑΜΘ πρέπει να κρατήσει το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και ταυτόχρονα να αναπτύξει μια ισχυρή ανταγωνιστική προσφορά στους άλλους τομείς, όπως η φύση, η περιπέτεια, οι συναντήσεις και ιδιαίτερα την ιστορική κληρονομιά και τον πολιτισμό. Κάνουμε το λάθος να χρησιμοποιούμε υπερβολικά το παραδοσιακό μάρκετινγκ (πιθανότατα υπό την πίεση του κατεστημένου συστήματος) το οποίο δεν προσελκύει πια πελάτες. Παλιά εργαλεία, όπως φυλλάδια, εκθέσεις κ.λ.π. συνεχίζουν να καταναλώνουν ένα σημαντικό μέρος των προϋπολογισμών μάρκετινγκ. Η προφανής τάση τώρα είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο σαγηνεύει, πουλά, προσφέρει υπηρεσία και χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω του Διαδικτύου, καθώς οι ηγέτες της βιομηχανίας παραδέχονται πλέον ότι οι προορισμοί που στερούνται μιας έξυπνης ψηφιακής στρατηγικής δεν θα επιβιώσουν στο εγγύς μέλλον. Για αυτό έχουμε δημιουργήσει όλα εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας, όπως

·        Δημιουργήθηκε τουριστικό γεωγραφικό λογότυπο για τον Τουρισμό με το σύνθημα ‘’ Ζήσε την αυθεντική εμπειρία’’

·        Δημιουργήθηκε ο τουριστικός διαδικτυακός ιστότοπος και αντίστοιχης εφαρμογής www.emtgreece.com ενώ για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και IOS (apple) δημιουργήσαμε εφαρμογή (application) τουριστικό οδηγό που μπορείτε να την κατεβάσετε με τον τίτλο '' emtgreece ''.

·        ‘’Κανάλι στο Youtube, όπου μεταξύ άλλων, μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα νέα μας θεματικά βίντεο:

·        Τουριστική σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/VisitEMT

·        οδηγός ταξιδιώτη: http://www.jti-rhodope.eu/index1.php?area=1&lang=en

·        Δημιουργήθηκαν λογαριασμοί της ΠΑΜΘ και προωθούνται φωτογραφίες πληροφορίες και λοιπό υλικό σε ‘’ Google+, Instagram, Pinterest ’’.

·        Επιπλέον δημιουργήθηκε η αποθήκη τουριστικού υλικού , η οποία θα συγκεντρώσει όλο το φωτογραφικό και λοιπό υλικό που έχει δημιουργηθεί κατά το παρελθόν, ώστε μαζί με το νέο που παράγεται να υπάρχει καταχωρημένο και αρχειοθετημένο για χρήση, χωρίς να χάνονται τα δικαιώματα και κατά συνέπεια πόροι που έχουν δαπανηθεί αρκετά χρήματα κατά το παρελθόν.

Τέλος, κατά την άποψη μου, τα πέντε σημεία αναφοράς που συμβάλλουν περισσότερο στην επιτυχία ενός προορισμού είναι η ασφάλεια, η φιλοξενία και η αίσθηση του ευπρόσδεκτου, οι εμπειρίες και τα θετικά συναισθήματα, η ποιότητα των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών και η ισχυρή ηγεσία και διαχείριση σε επίπεδο προορισμού. Για αυτά αγωνιζόμαστε και προσπαθούμε να τα προβάλλουμε στους επισκέπτες μας

- Έχει επηρεαστεί η τουριστική κίνηση στην περιοχή σας από την Τουρκία, λόγω της πολιτικής κατάστασης στη γειτονική χώρα;

- Η τουριστική κίνηση από την Τουρκία είναι ιδιαίτερα αυξημένη και έχουμε μια αύξηση που ανέρχεται σε ποσοστό 14,7% για το 2017, σε σχέση με το 2016, που συνεπάγεται σε πραγματικούς αριθμούς, 34.000 χιλιάδες περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2016. Αυητό οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην επιταχύνση των διαδικασιών από το προξενείο μας στη χορήγηση βίζας στους Τούρκους επισκέπτες. Μάλιστα η Τούρκοι τουρίστες είναι για την ΑΜ-Θ η πρώτη, σε αγοραστική δύναμη, πελάτες και συγκεκριμένα ξόδεψαν για  το έτος 2016, περίπου 80.000.000 εκατομμύρια ευρώ στην ΠΑΜΘ. Επισκέπτονται κυρίως την Αλεξανδρούπολη για ψώνια, την πόλη της Καβάλα που έχει σημαντικά Οθωμανικά μνημεία, καθώς επίσης  και το νησί της θάσου.

Γι αυτό το λόγο και συνεχίζουμε να έχουμε υψηλά στη λίστα των διεκδικήσεων μας την χορήγηση βίζας 72 ωρών για τους Τούρκους πολίτες.

- Ποιες επενδύσεις που άπτονται του τουρισμού, προωθεί η Περιφέρεια μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων;

- Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ υλοποιεί ένα τεράστιο έργο, μέσω των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, που αφορά την ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, διότι πιστεύω ότι ο Τουρισμός είναι άρρηκτος συνδεδεμένος με τον Τουρισμό.

Πρόκειται για οργανωμένη χωρική επένδυση υπό τον τίτλο "Εγνατία Πολιτισμού-Τουρισμού", με ένα ποσό της τάξεως των 70.000.000 εκατομμυρίων ευρώ, όπου στον άξονα της αρχαίας Εγνατίας Οδού και εκατέρωθεν αυτής, ενισχύονται δράσεις πολιτισμού με διάφορους φορείς. Είναι μία πρόταση που στοχεύει στην ανάπτυξη συνολικά αυτής της διαδρομής, είναι ένα ολιστικό όραμα, πρωτότυπο στον ελλαδικό χώρο.

Το όραμα μου είναι να φέρουμε τα μνημεία στο κέντρο της ζωής, της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ είναι σημαντική η αξία και η μαγεία των συνεργειών και των συνεργασιών,  

Στην πατρίδα μας έχουμε παράξει υπερπληθώρα υποδομών τις οποίες δεν έχουμε φροντίσει να τις βάλουμε στη ζωή, που δεν τις επισκέπτεται κανείς». Για αυτό και θεωρώ πως ήρθε η στιγμή τα μνημεία να συνδεθούν με τη ζωή, με το φαινόμενο της ανάπτυξης, και να γίνουν το κέντρο της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Είναι ένα ολιστικό σχέδιο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο τουριστικό προορισμό, τη Via Egnatia. «Για αυτό πρέπει να φέρουμε τα υπέροχα μνημεία της περιφέρειας στο κέντρο της ζωής και αυτής της αναπτυξιακής προσπάθειας» και για να πετύχει αυτό το πρόγραμμα «πρέπει να συμμετέχουν όλοι, από τους αγρότες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέχρι τα τουριστικά καταλύματα, τη γαστρονομία αλλά και τις πρωτοβουλίες των πολιτών».

- Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια;

- Υπάρχει τα τελευταία χρόνια έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ, αλλά πρέπει η Πολιτεία να προβεί τάχιστα στην χάραξη ενός Ειδικού Χωροταξικού Πλαισίου (ΕΧΠ) για τον Τουρισμό.

Συγκεκριμένα στο 80% της χώρας υπάρχουν απαγορεύσεις για την υλοποίηση επενδύσεων στον τουρισμό και τη χωροθέτηση τουριστικών εγκαταστάσεων, και εφόσον δεν υπάρχει Ειδικό Χωροταξικό, εξαρτάται από τη συνάφειά τους με τα Περιφερειακά Χωροταξικά, η οποία δεν είναι δεδομένη, καθώς τα πλαίσια ανάγονται στο μακρινό 2003, ενώ, επίσης, δεν υπάρχουν ευέλικτες διαδικασίες αφού μόνο για την έκδοση οικοδομικής άδειας για την ανέγερση ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος απαιτούνται 14 και πλέον μήνες.

Source of background photo: Wikimedia Commons Copyright: Ronald Saunders License: CC-BY-SA 

  1. 23/09 03:33

    Αγκυροβόλιο τουριστικών σκαφών σε Λέρο και Καμμένα Βούρλα

  2. 23/09 03:31

    Τουρισμός: Επισκέψιμα οινοποιεία και με τη βούλα...

  3. 22/09 16:57

    Η Marketing Greece προκαλεί το ενδιαφέρον διεθνών μέσων για την Ελλάδα

  4. 22/09 16:43

    Ο καταδυτικός τουρισμός σε ημερίδα στην Αλόννησο

  5. 22/09 16:36

    Το ξενοδοχείο Myconian NAIA στην LVX Collection των Preferred Hotels & Resorts

  6. 22/09 15:25

    Grecotel: Καθαρά τα νερά της παραλίας Thalassea

  7. 22/09 14:28

    Συνεδριακός Τουρισμός: Fam trip για ξένα στελέχη στην Αττική

  8. 22/09 13:43

    Lufthansa: Με βαυαρικές φορεσιές το πλήρωμα για την περίοδο του Oktoberfest

  9. 22/09 12:52

    Η "Αρχαία Κινεζική Επιστήμη και Τεχνολογία" στο Μουσείο Ηρακλειδών

  10. 22/09 12:23

    Τα 8 πιο θερμά ελληνικά νησιά τον Σεπτέμβριο

  11. 22/09 12:18

    Έκθεση ΠΟΤ: Σε φάση ανάπτυξης ο γκέι τουρισμός

  12. 22/09 11:05

    Ξενοδοχεία: +7,6% τα έσοδα ανά δωμάτιο στην Ευρώπη τον Αύγουστο

  13. 22/09 10:35

    Παγκόσμιος Τουρισμός: Η τρομοκρατία δεν αποτρέπει τα ταξίδια

  14. 22/09 10:00

    H Airbnb "έδωσε" 6,5 δισ. δολάρια έσοδα στα εστιατόρια σε όλο τον κόσμο

  15. 22/09 04:27

    Ο Thomas Cook εγκαινιάζει την υπηρεσία "επιλέξτε το δωμάτιό σας"

  16. 22/09 04:13

    Κανένα ίχνος ρύπανσης στο Grand Resort Lagonissi

  17. 22/09 04:00

    Δήμος Δωρίδος: Σύστημα υποστήριξης των τουριστικών και αγροτουριστικών υπηρεσιών

  18. 21/09 19:13

    Θεσσαλονίκη: O τουρισμός στη συνάντηση Τζιτζικώστα με το Γ. Πρόξενο της Γερμανίας

  19. 21/09 16:39

    Spies: +20% οι κρατήσεις των Δανών για Ελλάδα- Nέος προορισμός για το 2018 η Κέρκυρα

  20. 21/09 16:11

    Ελληνικός τουρισμός: Ποιες εθνικότητες ανέβασαν τις εισπράξεις τον Ιούλιο και το 7μηνο

  21. 21/09 15:16

    Δωρεάν είσοδος στα μουσεία αυτό το Σαββατοκύριακο

  22. 21/09 15:10

    H Ρόδος βραβεύει επαναλαμβανόμενους ξένους επισκέπτες της

  23. 21/09 15:01

    M. Κόνσολας: "Η κυβέρνηση πάγωσε το επενδυτικό ενδιαφέρον για τα υδροπλάνα"

  24. 21/09 14:43

    Πρώτο και στο Διεθνές Φεστιβάλ του Ζάγκρεμπ το βίντεο του ΕΟΤ

  25. 21/09 14:37

    7 ημέρες για την εκκίνηση του Ιστορικού Σπάρταθλον 2017

  26. 21/09 14:31

    Kuoni: Νέος προορισμός η Κως το 2018- Νέο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική

  27. 21/09 14:09

    Μια πλωτή Βενετία στο Ντουμπάι!

  28. 21/09 13:29

    Πάρος: Aξιοποίηση του πρώην κοινοτικού ξενώνα Νάουσας

  29. 21/09 12:54

    Expedia: Οι νέες τεχνολογίες στα επαγγελματικά ταξίδια- Τι πιστεύουν οι ταξιδιώτες

  30. 21/09 12:31

    Στρατηγική συνεργασία FedHATTA – Safe Water Sports – North Events

  31. 21/09 12:24

    Τουρκικός τουρισμός: 7 εκατ. τουρίστες στην Κωνσταντινούπολη το 8μηνο

  32. 21/09 12:13

    Ο θεματικός τουρισμός αναπτύσσεται στην Ήπειρο

  33. 21/09 11:53

    Γερμανικός τουρισμός: Tα δημοφιλέστερα ξενοδοχεία της Κύπρου αυτή την εποχή

  34. 21/09 11:33

    Δήμος Πλατανιά: Φεστιβάλ "Γη- Πολιτισμός- Τουρισμός"

  35. 21/09 11:20

    Τουρισμός: Το YouGoCulture όχημα προβολής του ελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό

  36. 21/09 11:18

    Ξενοδοχεία: Στα δικαστήρια Παπακαλιάτης – Βαμιεδάκης για την πώληση του Zorbas Village

  37. 21/09 10:56

    Airbnb: Νέα υπηρεσία για κρατήσεις σε εστιατόρια

  38. 21/09 10:30

    Ryanair: Επιπλέον προσωπικό για τις ακυρώσεις- Επιπτώσεις στα τουριστικά γραφεία

  39. 21/09 10:10

    Κινεζικός τουρισμός: Στόχος της Thomas Cook να δεκαπλασιάσει τους επιβάτες το 2018

  40. 21/09 04:34

    Πεζοπορικός τουρισμός στην Κάρυστο - Δράσεις διαδικτυακής προβολής

  41. 21/09 04:30

    Υπουργείο Τουρισμού: Πρόσκληση σε προμηθευτές -παρόχους υπηρεσιών

  42. 20/09 17:15

    Περιφέρεια Ι. Νήσων: Επενδύσεις και τουρισμός στη συνάντηση με την βρετανή Πρέσβη

  43. 20/09 17:04

    Το ναό της Αρτέμιδος ανακάλυψαν αρχαιολόγοι στην Εύβοια (video)

  44. 20/09 16:40

    H έρευνα της Amadeus για το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

  45. 20/09 16:22

    Κέρκυρα: O τουρισμός στο επίκεντρο συνάντησης της βρετανίδας Πρέσβη με το δήμαρχο

  46. 20/09 16:17

    Νέα ευρήματα στην ανασκαφή Πετρά Σητείας

  47. 20/09 16:07

    Το Εθνικό Θέατρο στο αεροδρόμιο Αθηνών

  48. 20/09 14:01

    Ι. Ρέτσος: Ο τουρισμός δίπλα στις τοπικές κοινωνίες ο νέος στρατηγικός στόχος

  49. 20/09 14:00

    Bαρκελώνη: Περιορίζονται τα γκρουπ τουριστών στο κέντρο της πόλης

  50. 20/09 13:44

    Sky Express: Νέο δρομολόγιο Αθήνα-Κάλυμνος έως το Νοέμβριο

  51. 20/09 13:42

    ΣΕΤΕ: Πρόταση για αύξηση του συντελεστή δόμησης για ανακαινίσεις στα ξενοδοχεία

  52. 20/09 13:25

    Ryanair: Μπόνους στους πιλότους για μειωθούν οι ακυρώσεις πτήσεων

  53. 20/09 13:07

    TUI: Ανακαίνιση του Robinson Club Daidalos στην Κω- αγορά οικοπέδου στην Κρήτη

  54. 20/09 12:31

    Γερμανικός τουρισμός: Aνάγκη για πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες στους ταξιδιώτες

  55. 20/09 12:01

    Ελληνικός τουρισμός: +5,3% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιούλιο

  56. 20/09 11:38

    Επίσημη έναρξη για το έτος Τουρισμού Ελλάδας- Ρωσίας 2017-2018

  57. 20/09 11:32

    Έλεγχος της ΕΕ για τις ακυρώσεις πτήσεων της Ryanair

  58. 20/09 11:10

    Mouzenidis Group: 2 νέα ξενοδοχεία Bomo Club στην Ελλάδα το 2018

  59. 20/09 10:39

    Ιαματικός τουρισμός στην Ήπειρο: Συνεργασία Περιφέρειας-τοπικής αυτοδιοίκησης

  60. 20/09 10:33

    Το 100% Hotel Show στην έκθεση The Hotel Show Dubai για ξενοδοχεία

  61. 20/09 10:31

    Aλλάζει η επωνυμία της Thomson σε TUI

  62. 20/09 10:10

    Δυτική Ελλάδα, μια συλλογή εμπειριών και εμπνεύσεων

  63. 20/09 09:58

    Πολιτιστικός τουρισμός: Προβολή της Κ. Μακεδονίας στην Ιταλία

  64. 20/09 09:00

    Τουρισμός: Αναγκαίος ο χωροταξικός αναπτυξιακός σχεδιασμός σε Ελλάδα και Κύπρο

  65. 20/09 04:35

    Μαρίνα στη θέση Πηδάλι στη Σύρο

  66. 20/09 04:33

    Σύμβαση για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου Ιθάκης

  67. 19/09 15:53

    Τουρισμός για Όλους: Εσπερίδα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης

  68. 19/09 15:48

    Ηπειρώτες επιχειρηματίες προωθούν την Ελλάδα στην Κίνα- Στόχος ο εναλλακτικός τουρισμός

  69. 19/09 15:24

    Ελληνικός τουρισμός: Eνεργοποιούνται οι Δορυφόροι Λογαριασμοί Τουρισμού

  70. 19/09 14:54

    Οι Βαλεαρίδες βάζουν φρένο στα παράνομα καταλύματα

  71. 19/09 13:58

    Ελληνικός τουρισμός: 1,7 δισ.ευρώ ο τζίρος της τουριστικής μίσθωσης σπιτιών - Σύντομα η ΚΥΑ για την εφαρμογή του νόμου

  72. 19/09 13:53

    Μ. Βορίδης: Διαφορετική σχέση των δήμων με την ΕΤΑΔ για τις ιαματικές πηγές

  73. 19/09 13:48

    ΕΟΤ: Ταξίδια εξοικείωσης στο Α. Αιγαίο- Γυρίσματα για τηλεοπτική σειρά στη Σκύρο

  74. 19/09 13:28

    Lufthansa: Δωρεάν αλλαγή εισιτηρίου την ημέρα του ταξιδιού

  75. 19/09 13:24

    Πόσο μπορούν να στοιχίσουν στη Ryanair οι ακυρώσεις πτήσεων

  76. 19/09 13:10

    Ο σύμβουλος της κινεζικής Πρεσβείας στην Περιφέρεια Κρήτης- Ο τουρισμός στο επίκεντρο

  77. 19/09 12:17

    TripAdvisor: Αυτά είναι τα καλύτερα μουσεία στην Ελλάδα για το 2017

  78. 19/09 11:35

    TripAdvisor: Στα 8 καλύτερα μουσεία στον κόσμο το Μουσείο Ακρόπολης το 2017

  79. 19/09 11:17

    Ryanair: Σε ποια αεροδρόμια θα ακυρωθούν πτήσεις

  80. 19/09 11:04

    Διεθνές τριήμερο «Democracy & Film» στην Costa Navarino

  81. 19/09 10:59

    Νέο ξενοδοχειακό brand ανακοίνωσε η InterContinental Hotels

  82. 19/09 10:41

    Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

  83. 19/09 10:33

    Τουρισμός: Προβολή της Ελληνικής κουζίνας στο κτίριο του ΟΗΕ στην Αυστρία

  84. 19/09 10:20

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Ανεβαίνουν οι τιμές, +20% στην Αθήνα

  85. 19/09 10:00

    Εντυπωσιακό θέαμα στο "Ι. Καποδίστριας"- Στα πιο απίστευτα αεροδρόμια του κόσμου

  86. 19/09 09:27

    Ο τουρισμός ως μοχλός για την προώθηση της Ειρήνης- Το μήνυμα του ΠΟΤ

  87. 19/09 09:20

    Eurowings: Νέες συνδέσεις με Κέρκυρα, Ζάκυνθο, Ρόδο και Κω το 2018

  88. 19/09 09:14

    Ζάκυνθος: Γυρίσματα για διεθνή τηλεοπτική ταξιδιωτική εκπομπή

  89. 19/09 03:17

    Έργα υποδομών στα λιμάνια Μυκόνου και Σούδας

  90. 19/09 03:16

    3η Ανάβαση Πανορμίτη στη Σύμη

  91. 18/09 17:12

    Η καλύτερη ΔΕΘ της 10ετίας με πάνω από 260.000 επισκέπτες

  92. 18/09 17:08

    Τροποποίηση του ωραρίου των μουσείων

  93. 18/09 16:23

    Κομπίνες τουριστών για τσάμπα διακοπές στη Μαγιόρκα

  94. 18/09 16:18

    Κινεζικός Τουρισμός: Η Ελλάδα στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς στην Ευρώπη

  95. 18/09 15:27

    Πρώτο Workshop στη Μ. Βρετανία για επενδύσεις στον ελληνικό τουρισμό

  96. 18/09 15:03

    STR: Ο τουρκικός τουρισμός θα ανακάμψει πλήρως μετά από πολλά χρόνια

  97. 18/09 14:40

    The Times: Ποια Μύκονος; Η Πάρος και η Αντίπαρος τα νέα "καυτά" νησιά της Ελλάδας

  98. 18/09 14:10

    Τι απαντά η Lidl στο δήμαρχο Σαντορίνης για την αφαίρεση των σταυρών

  99. 18/09 13:04

    Eρωτικά video αεροσυνοδών από τους πιλότους της Condor!

  100. 18/09 13:01

    Η κυρία Σβύνου επανεξελέγη πρόεδρος στην Ε.Ξ. Κω