Κων/νος Αντωνιάδης: Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Α Decrease font Enlarge font
Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Tις προτεραιότητες και τους στόχους του σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης που προωθεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, καθώς και το ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή, αναλύει ο Αντιπεριφερειάρχης, κ. Κωσταντίνος Αντωνιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Tornos News.

Διαβάστε τη συνέντευξη...

-Πως εξελίσσεται το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η ΠΑΜ-Θ;

- H Περιφέρεια ΑΜ-Θ και ο αείμνηστος Περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης τοποθέτησε τον τουρισμό στον πυρήνα των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων της Περιφέρειας, το οποίο συνεχίζει και ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χρήστος Μέτιος. Εκπονήθηκε σε τρεις φάσεις το Στρατηγικό & Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ που αποτελεί πλέον τον οδηγό για τις περαιτέρω δράσεις μας στον τομέα αυτό και κινείται σε ικανοποιητικό βαθμό: Κυρίαρχος στόχος είναι να γίνει η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη τουριστικός προορισμός Αριστείας, με άξονα τα τρία κυρίαρχα στοιχεία, στα οποία έχουμε δυνατότητες και πρέπει να επενδύσουμε:

Φύση, Πολιτισμός και Τόπος, σε απόλυτη συνέργεια με τον αγροδιατροφικό τομέα., υποστηρίζοντας φυσικά το κυρίαρχο στην Ελλάδα, αλλά και στην ΑΜ-Θ που προσελκύει επισκέπτες, το παραθεριστικό παραλιακό δυναμικό.

Η Περιφερειακή αναπτυξιακή τουριστική πολιτική που υλοποιούμε βασίζεται σε πέντε (5) στρατηγικούς άξονες:

Α) την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Β) το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών της Περιφέρεια μας

Γ) την ανάπτυξη θεματικών τουριστικών προϊόντων

Δ) την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ε) στην κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, ώστε να αναπτύξουμε την παροχή τουριστικής υπηρεσίας. Ο τουρισμός είναι κλάδος που μπορεί να δώσει εισόδημα, όχι μόνο στη διαμονή και την εστίαση. Γι’ αυτό προγραμματίζονται δράσεις ενημέρωσης τόσο των ήδη απασχολούμενων στον κλάδο, όσο και ατόμων που θα ήθελαν να εμπλακούν.

- Σε ποιες περιοχές και σε ποιες μορφές τουρισμού δίνει έμφαση η Περιφέρεια; Τι προγράμματα υλοποιούνται;

- Απευθυνόμαστε κυρίως σε χώρες με εύκολη οδική πρόσβαση, ήτοι στην Βαλκανική ενδοχώρα (π.χ. Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Ουκρανία, Μολδαβία κτλ) καθώς και στην Τουρκία, αλλά και στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, που αποτελούν τη βάση για τον τουρισμό μας και προσπαθούμε σε αυτούς τους προορισμούς να βελτιώσουμε την παρουσία μας εκεί επιχειρηματικά και διαφημιστικά αλλά και να φροντίσουμε για τη βελτίωση των υποδομών πρόσβασης.

Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, έγινε από την Περιφέρεια μας άνοιγμα και στην αγορά της Ρωσίας, (όπως με την αεροπορική σύνδεση, τέσσερις φορές την εβδομάδα, από την Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και το Μισκ, προς στο Αεροδρόμιο της Καβάλας) με την οποία Ρωσία μας συνδέουν πολλά κοινά Πολιτισμικά, Ιστορικά και θρησκευτικά στοιχεία, για αυτό και έχουμε μια σημαντική αύξηση Ρώσων τουριστών στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Η προσέλκυση αλλοδαπών πέρα από το Ήλιος και Θάλασσα και τα δύο μοναδικά σε ομορφιά νησιά που εέχουμε (ήτοι Θάσο και Σαμοθράκη) επηρεάζεται και από τα αξιοθέατα μας για αυτό απαραίτητη είναι η αναβάθμιση και ανάδειξη των ιστορικών, αρχαιολογικών μνημείων και χώρων με διευκόλυνση της πρόσβασης σε αυτά, επέκταση του ωραρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς τα πολιτιστικά αξιοθέατα ενός προορισμού αποτελούν έναν από τους κύριους παράγοντες βάσει των οποίων οι ευρωπαίοι αποφασίζουν να επισκεφτούν, αλλά και να επανέλθουν σε, έναν προορισμό. 

Η ΟΧΕ πολιτισμού – τουρισμού, η VIA EGNATIA, ο δρόμος του Μεταξιού, μεταξύ των άλλων δράσεων, αποτελεί ουσιαστικό βήμα τουριστικής ανάπτυξης.

Επιβάλλεται, επίσης, η διατήρηση του δίπτυχου «ήλιος και θάλασσα» φροντίζοντας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με ισχυροποίηση εκείνων των στοιχείων (φυσικών, πολιτιστικών και γαστρονομικών) που θα καταστήσουν την Π.Α.Μ.Θ. έναν τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών και θα προσδιορίσουν την τουριστική του ταυτότητα δίνοντας έμφαση στη διάρκεια και την εδαφική διασπορά. Έμφαση πρέπει να δοθεί στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ώστε ν’ αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης της περιοχής. Προώθηση και προβολή των προστατευόμενων περιοχών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην εθνική και διεθνή τουριστική αγορά προκειμένου να στραφεί σε μορφές τουρισμού ή διακοπών που είναι στενά συνδεδεμένες με την απόλαυση ενός γνήσιου και «παρθένου» φυσικού περιβάλλοντος.

Τέλος επενδύουμε και στο Θρησκευτικό - προσκυνηματικό τουρισμό αφού, η Καβάλα με τους Φιλίππους (Παγκόσμιο σημείο ενδιαφέροντος, με την ένταξη στα μνημεία παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO), αποτελεί μοναδικό σημείο συνάντησης σύγχρονων χαρακτηριστικών με παγκόσμιας αξίας ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία. Η διέλευση του Αποστόλου Παύλου από τους Φιλίππους, όπου σε αυτό το σημείο δίδαξε στην Ευρώπη για πρώτη φορά το Χριστιανισμό, καθώς και η ίδρυση της πρώτης χριστιανικής εκκλησίας στην Ευρώπη, αποτελούν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την περιοχής ώστε να αναδειχθεί ένας Θρησκευτικός – προσκυνηματικός προορισμός. Η Εκκλησία, εξάλλου, στο χώρο αυτί έκτισε εκεί το μοναδικό βαπτιστήριο στις όχθεις του Ζυγάκτη ποταμού, όπου γίνονται και βαπτίσεις ενηλίκων από όλο τον κόσμο, καθώς εκεί βρίσκεται και η φυλακή του Αποστόλου Παύλου.

- Πού εστιάζεται η πολιτική μάρκετιγκ της Περιφέρειας ΑΜ-Θ;

- Η αξία του δικού μας τουριστικού προορισμού συγκροτείται με την προσφορά ενός μοναδικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το οποίο αναφέρεται στην προνομιακή του τοποθεσία σε σχέση με 60 εκ. εν δυνάμει τουριστών σε απόσταση 500 χ/τρων, στη καλοδιατηρημένη αυθεντικότητα περιβάλλοντος και του πολιτισμού, στο υψηλό επίπεδο παραλιών, στις προηγμένες υπηρεσίες, και στη παραδοσιακή άριστη φιλοξενία και ασφάλεια.

Η ΠΑΜΘ πρέπει να κρατήσει το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και ταυτόχρονα να αναπτύξει μια ισχυρή ανταγωνιστική προσφορά στους άλλους τομείς, όπως η φύση, η περιπέτεια, οι συναντήσεις και ιδιαίτερα την ιστορική κληρονομιά και τον πολιτισμό. Κάνουμε το λάθος να χρησιμοποιούμε υπερβολικά το παραδοσιακό μάρκετινγκ (πιθανότατα υπό την πίεση του κατεστημένου συστήματος) το οποίο δεν προσελκύει πια πελάτες. Παλιά εργαλεία, όπως φυλλάδια, εκθέσεις κ.λ.π. συνεχίζουν να καταναλώνουν ένα σημαντικό μέρος των προϋπολογισμών μάρκετινγκ. Η προφανής τάση τώρα είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο σαγηνεύει, πουλά, προσφέρει υπηρεσία και χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω του Διαδικτύου, καθώς οι ηγέτες της βιομηχανίας παραδέχονται πλέον ότι οι προορισμοί που στερούνται μιας έξυπνης ψηφιακής στρατηγικής δεν θα επιβιώσουν στο εγγύς μέλλον. Για αυτό έχουμε δημιουργήσει όλα εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας, όπως

·        Δημιουργήθηκε τουριστικό γεωγραφικό λογότυπο για τον Τουρισμό με το σύνθημα ‘’ Ζήσε την αυθεντική εμπειρία’’

·        Δημιουργήθηκε ο τουριστικός διαδικτυακός ιστότοπος και αντίστοιχης εφαρμογής www.emtgreece.com ενώ για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και IOS (apple) δημιουργήσαμε εφαρμογή (application) τουριστικό οδηγό που μπορείτε να την κατεβάσετε με τον τίτλο '' emtgreece ''.

·        ‘’Κανάλι στο Youtube, όπου μεταξύ άλλων, μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα νέα μας θεματικά βίντεο:

·        Τουριστική σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/VisitEMT

·        οδηγός ταξιδιώτη: http://www.jti-rhodope.eu/index1.php?area=1&lang=en

·        Δημιουργήθηκαν λογαριασμοί της ΠΑΜΘ και προωθούνται φωτογραφίες πληροφορίες και λοιπό υλικό σε ‘’ Google+, Instagram, Pinterest ’’.

·        Επιπλέον δημιουργήθηκε η αποθήκη τουριστικού υλικού , η οποία θα συγκεντρώσει όλο το φωτογραφικό και λοιπό υλικό που έχει δημιουργηθεί κατά το παρελθόν, ώστε μαζί με το νέο που παράγεται να υπάρχει καταχωρημένο και αρχειοθετημένο για χρήση, χωρίς να χάνονται τα δικαιώματα και κατά συνέπεια πόροι που έχουν δαπανηθεί αρκετά χρήματα κατά το παρελθόν.

Τέλος, κατά την άποψη μου, τα πέντε σημεία αναφοράς που συμβάλλουν περισσότερο στην επιτυχία ενός προορισμού είναι η ασφάλεια, η φιλοξενία και η αίσθηση του ευπρόσδεκτου, οι εμπειρίες και τα θετικά συναισθήματα, η ποιότητα των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών και η ισχυρή ηγεσία και διαχείριση σε επίπεδο προορισμού. Για αυτά αγωνιζόμαστε και προσπαθούμε να τα προβάλλουμε στους επισκέπτες μας

- Έχει επηρεαστεί η τουριστική κίνηση στην περιοχή σας από την Τουρκία, λόγω της πολιτικής κατάστασης στη γειτονική χώρα;

- Η τουριστική κίνηση από την Τουρκία είναι ιδιαίτερα αυξημένη και έχουμε μια αύξηση που ανέρχεται σε ποσοστό 14,7% για το 2017, σε σχέση με το 2016, που συνεπάγεται σε πραγματικούς αριθμούς, 34.000 χιλιάδες περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2016. Αυητό οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην επιταχύνση των διαδικασιών από το προξενείο μας στη χορήγηση βίζας στους Τούρκους επισκέπτες. Μάλιστα η Τούρκοι τουρίστες είναι για την ΑΜ-Θ η πρώτη, σε αγοραστική δύναμη, πελάτες και συγκεκριμένα ξόδεψαν για  το έτος 2016, περίπου 80.000.000 εκατομμύρια ευρώ στην ΠΑΜΘ. Επισκέπτονται κυρίως την Αλεξανδρούπολη για ψώνια, την πόλη της Καβάλα που έχει σημαντικά Οθωμανικά μνημεία, καθώς επίσης  και το νησί της θάσου.

Γι αυτό το λόγο και συνεχίζουμε να έχουμε υψηλά στη λίστα των διεκδικήσεων μας την χορήγηση βίζας 72 ωρών για τους Τούρκους πολίτες.

- Ποιες επενδύσεις που άπτονται του τουρισμού, προωθεί η Περιφέρεια μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων;

- Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ υλοποιεί ένα τεράστιο έργο, μέσω των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, που αφορά την ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, διότι πιστεύω ότι ο Τουρισμός είναι άρρηκτος συνδεδεμένος με τον Τουρισμό.

Πρόκειται για οργανωμένη χωρική επένδυση υπό τον τίτλο "Εγνατία Πολιτισμού-Τουρισμού", με ένα ποσό της τάξεως των 70.000.000 εκατομμυρίων ευρώ, όπου στον άξονα της αρχαίας Εγνατίας Οδού και εκατέρωθεν αυτής, ενισχύονται δράσεις πολιτισμού με διάφορους φορείς. Είναι μία πρόταση που στοχεύει στην ανάπτυξη συνολικά αυτής της διαδρομής, είναι ένα ολιστικό όραμα, πρωτότυπο στον ελλαδικό χώρο.

Το όραμα μου είναι να φέρουμε τα μνημεία στο κέντρο της ζωής, της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ είναι σημαντική η αξία και η μαγεία των συνεργειών και των συνεργασιών,  

Στην πατρίδα μας έχουμε παράξει υπερπληθώρα υποδομών τις οποίες δεν έχουμε φροντίσει να τις βάλουμε στη ζωή, που δεν τις επισκέπτεται κανείς». Για αυτό και θεωρώ πως ήρθε η στιγμή τα μνημεία να συνδεθούν με τη ζωή, με το φαινόμενο της ανάπτυξης, και να γίνουν το κέντρο της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Είναι ένα ολιστικό σχέδιο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο τουριστικό προορισμό, τη Via Egnatia. «Για αυτό πρέπει να φέρουμε τα υπέροχα μνημεία της περιφέρειας στο κέντρο της ζωής και αυτής της αναπτυξιακής προσπάθειας» και για να πετύχει αυτό το πρόγραμμα «πρέπει να συμμετέχουν όλοι, από τους αγρότες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέχρι τα τουριστικά καταλύματα, τη γαστρονομία αλλά και τις πρωτοβουλίες των πολιτών».

- Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια;

- Υπάρχει τα τελευταία χρόνια έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ, αλλά πρέπει η Πολιτεία να προβεί τάχιστα στην χάραξη ενός Ειδικού Χωροταξικού Πλαισίου (ΕΧΠ) για τον Τουρισμό.

Συγκεκριμένα στο 80% της χώρας υπάρχουν απαγορεύσεις για την υλοποίηση επενδύσεων στον τουρισμό και τη χωροθέτηση τουριστικών εγκαταστάσεων, και εφόσον δεν υπάρχει Ειδικό Χωροταξικό, εξαρτάται από τη συνάφειά τους με τα Περιφερειακά Χωροταξικά, η οποία δεν είναι δεδομένη, καθώς τα πλαίσια ανάγονται στο μακρινό 2003, ενώ, επίσης, δεν υπάρχουν ευέλικτες διαδικασίες αφού μόνο για την έκδοση οικοδομικής άδειας για την ανέγερση ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος απαιτούνται 14 και πλέον μήνες.

Source of background photo: Wikimedia Commons Copyright: Ronald Saunders License: CC-BY-SA 

  1. 20/11 17:48

    Γ. Ρέτσος: Οι συνέργειες ενδυναμώνουν το τουριστικό προϊόν

  2. 20/11 15:47

    Χρηματοδότηση της ανασκαφής του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην Κυμισάλα Ρόδου

  3. 20/11 15:37

    Ξεκίνησε η αντικαπνιστική εκστρατεία στα Τρίκαλα

  4. 20/11 15:16

    Οι γαστρονομικές κοινότητες στο Αριστοτέλειο

  5. 20/11 15:09

    Aμερικανικός τουρισμός: Προειδοποίηση για απειλή τρομοκρατίας στην Ευρώπη τα Χριστούγεννα

  6. 20/11 15:05

    Παρουσίαση της Αλοννήσου σε Βρυξέλλες και Άμστερνταμ

  7. 20/11 14:56

    Διαγωνισμός για την παραχώρηση των μαρινών Αλίμου και Χίου

  8. 20/11 14:06

    Το Mitsis Norida Beach δημοφιλέστερο ελληνικό ξενοδοχείο στη Γερμανία το Νοέμβριο

  9. 20/11 13:55

    O Δήμος Ρόδου στην 3η GRECKA PANORAMΑ στην Πολωνία

  10. 20/11 13:50

    O Δήμος Αστυπάλαιας στην WTM και στην Philoxenia

  11. 20/11 13:42

    Οι πόλεις της Ελλάδας με τις ομορφότερες χριστουγεννιάτικες αγορές

  12. 20/11 13:38

    Ryanair: Προσφορές στα εισιτήρια εν όψει της Black Friday

  13. 20/11 13:10

    Γερμανικός τουρισμός: Η Ελλάδα δημοφιλής προορισμός για μοναχικά ταξίδια

  14. 20/11 12:43

    Τουρισμός: +15,5% οι εισπράξεις τον Σεπτέμβριο

  15. 20/11 12:28

    TUI: Προσλήψεις ανιματέρ στα club Magic Life στην Ελλάδα

  16. 20/11 12:19

    Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2018;

  17. 20/11 12:14

    Στα τέλη Νοεμβρίου ο β’ κύκλος των αιτήσεων στον Αναπτυξιακό Νόμο

  18. 20/11 12:05

    Επαναπατρισμός 26 αρχαίων αντικειμένων από την Αυστρία

  19. 20/11 11:51

    Ιατρικός τουρισμός: Τί ζητούν οι ταξιδιώτες

  20. 20/11 11:30

    Βόλος: Ημερίδα ψηφιακού μάρκετινγκ για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  21. 20/11 11:10

    TUI Aυστρίας: Η Ελλάδα στο επίκεντρο το 2018- νέα ξενοδοχεία σε Πελοπόννησο και νησιά

  22. 20/11 10:49

    Τουριστικά καταλύματα Κέρκυρας: Το τέλος διανυκτέρευσης θηλιά για τον ελληνικό τουρισμό

  23. 20/11 10:42

    Grivalia: Μπουτίκ ξενοδοχείο το '"Ολυμπος Νάουσα" στη Θεσσαλονίκη

  24. 20/11 10:32

    Στη ΛΑΜΨΑ έναντι 43 εκατ. ευρώ το ξενοδοχείο King George

  25. 20/11 10:19

    Ένωση Ξενοδόχων Χίου: Fam trip για ξένους δημοσιογράφους και t.o's

  26. 20/11 10:17

    EOT: Υποστήριξη συνεδρίου στο Βόλο και φεστιβάλ στη Χαλκίδα

  27. 20/11 10:15

    Σήμερα ξεκινούν τα 6μηνα στα ΙΕΚ του υπ. Τουρισμού

  28. 19/11 16:25

    Μετατροπή λιμενίσκου Συβότων σε καταφύγιο τουριστικών σκαφών

  29. 19/11 16:21

    Διαγωνισμός για την εκμίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  30. 19/11 13:05

    Russian Circus on Ice: Στην Αθήνα το πρώτο στον κόσμο τσίρκο στον πάγο

  31. 18/11 11:42

    Φραγμός στις απάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο

  32. 18/11 11:30

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κυκλάδες": Αίτημα για παράταση του σήματος λειτουργίας

  33. 18/11 11:27

    Δωρεές από τουριστικές επιχειρήσεις

  34. 18/11 11:24

    Δράσεις προστασίας περιοχών ΝΑΤURA σε Νάξο, Σύρο και Τήνο

  35. 17/11 15:38

    To νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στη Ρόδο του ομίλου Lindos

  36. 17/11 14:27

    Θετικά μηνύματα στην WTM για την Αττική το 2018

  37. 17/11 13:54

    Marketing Greece: Απολογισμός δημοσιότητας Οκτωβρίου 2017

  38. 17/11 13:49

    Χερσόνησος: Παρουσίαση των νέων εντύπων προβολής στη WTM

  39. 17/11 13:33

    Thomas Cook: Υπάλληλος καταχράστηκε 140.000 λίρες από την εταιρία

  40. 17/11 13:24

    Το 100% Hotel Show ξεκινάει σήμερα με τα Hotel Design Awards, VIP Επισκέπτες και μια Είσοδο-Έκπληξη

  41. 17/11 13:16

    Λιγότεροι Βρετανοί ταξίδεψαν στο εξωτερικό τον Αύγουστο

  42. 17/11 13:05

    Η LG στην έκθεση 100% Hotel Show ως Digital Signage Sponsor

  43. 17/11 13:02

    Μ. Κόνσολας: Ασύμβατη με τον τουρισμό η διαχείριση μεταναστευτικού από την κυβέρνηση

  44. 17/11 12:40

    Το Λουτράκι στην έκθεση WTM

  45. 17/11 12:26

    Premier: Η μείωση του ορίου αγορών tax free εκτίναξε τις συναλλαγές το 2017

  46. 17/11 12:17

    Οι κερδισμένοι και χαμένοι προορισμοί της χώρας το α' εξάμηνο

  47. 17/11 12:16

    Ryanair: 250 προσλήψεις στο τμήμα Travel Labs στη Μαδρίτη

  48. 17/11 11:20

    Βρετανικός τουρισμός: Πώς ταξιδεύουν οι baby boomers

  49. 17/11 11:12

    Οι επαγγελματίες του τουρισμού εμπιστεύονται το Tornos News - To 81% το αξιολογεί ως πολύ καλό / εξαιρετικό!

  50. 17/11 10:21

    H Airbnb επιδιώκει «άνοιγμα» σε ταξιδιώτες με κινητικά προβλήματα

  51. 17/11 10:01

    Mouzenidis Travel: Εκδήλωση απολογισμού της χρονιάς στο Μινσκ

  52. 17/11 09:41

    Έγκριση γεωτρήσεων για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  53. 17/11 09:38

    Δήμος Σάμου: Τουριστική ανάδειξη μονοπατιών και σπηλαίων

  54. 17/11 09:31

    Ο Apollo γιορτάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις του 2017 με την Ελλάδα στο επίκεντρο

  55. 17/11 09:25

    SunExpress: Νέα σύνδεση Λειψία-Ηράκλειο το 2018

  56. 16/11 18:21

    Η Airbnb για τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών στην Ελλάδα: Ναι στο φόρο, όχι στα προσωπικά δεδομένα

  57. 16/11 18:08

    Hands Free Hotelier, η… Hands Free λύση για την ψηφιακή απόδοση των ξενοδοχείων

  58. 16/11 17:25

    HOTREC: Η πρόταση της ΕΕ για τις βραχυχρόνιες τουριστικές μισθώσεις

  59. 16/11 16:18

    Συναντήσεις στη Philoxenia για εναλλακτικό τουρισμό στη Ρόδο

  60. 16/11 16:16

    O Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας στη Philoxenia

  61. 16/11 15:41

    GfK: Στα 5 πιο αναγνωρίσιμα brands ο ελληνικός τουρισμός παγκοσμίως

  62. 16/11 14:56

    Στην εποχή της μετάβασης από τις παραδοσιακές στις low cost πτήσεις

  63. 16/11 14:39

    Τα ελληνικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την απογείωση των αφίξεων από την Ασία

  64. 16/11 13:46

    +17% η επισκεψιμότητα στα μουσεία της χώρας τον Ιούλιο

  65. 16/11 13:38

    Πώς τα ιταλικά μουσεία έχουν ρεκόρ επισκεψιμότητας

  66. 16/11 12:32

    Η εκπληκτική διαφορά μεταξύ εύπορων και πολυτελών ταξιδιωτών

  67. 16/11 11:52

    FVW Workshop: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα επιμηκύνει τη σεζόν

  68. 16/11 11:14

    EOT: Press trip του National Geographic Traveler Ρουμανίας στο ΒΑ Αιγαίο

  69. 16/11 11:10

    Ryanair: Νέα σύνδεση Θεσσαλονίκη - Νυρεμβέργη

  70. 16/11 10:57

    Ημερίδα για τον Τουρισμό στην Πελοπόννησο

  71. 16/11 10:45

    Lyttos Beach: Εκπαίδευση προσωπικού στη χρήση απινιδωτή

  72. 16/11 10:38

    Αλλαγές χρήσης σε ξενοδοχειακά κτίρια

  73. 16/11 10:37

    «Πολίτης της Πελοποννήσου» ο Θεόδωρος Βασιλάκης

  74. 16/11 10:33

    OΣΕ: Διαγωνισμός για την μίσθωση ξενοδοχειακών κλινών στη Θεσσαλονίκη

  75. 16/11 10:26

    Επενδυτικό RoadShow στο Σίδνεϋ για προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα

  76. 16/11 09:49

    Νίκος Χουδαλάκης: Ολικό restart για την έκθεση θεσμό της τουριστικής βιομηχανίας Xenia

  77. 15/11 17:17

    Aegean: Άνοιξαν οι κρατήσεις για 5 νέα δρομολόγια της Αθήνας το 2018

  78. 15/11 17:10

    Germania Flug: Νέες συνδέσεις με Κέρκυρα, Σάμο και Ζάκυνθο το 2018

  79. 15/11 17:06

    Ρόδος: Σεμινάριο για την υγεία και την ασφάλεια στα ξενοδοχεία

  80. 15/11 16:20

    Ε. Κουντουρά: Τουρισμός 365 ημέρες στην ανατολική Μ-Θ

  81. 15/11 15:27

    Athens Culture Symposium 2017: Πώς θα αναπτυχθεί ο πολιτιστικός τουρισμός

  82. 15/11 15:08

    Ο τουρισμός στην Αθήνα: Γεμίζουν τα ξενοδοχεία, υποχωρεί η ικανοποίηση των τουριστών

  83. 15/11 15:04

    Τρία ελληνικά ξενοδοχεία διακρίθηκαν στα European Hospitality Awards

  84. 15/11 13:18

    7 ελληνικές συμμετοχές στην ΙΤΒ Asia

  85. 15/11 13:05

    Οι ηγέτες των επιχειρήσεων ανησυχούν για την ασφάλεια στα ταξίδια

  86. 15/11 12:00

    Πιστοποίηση Travelife Gold στο ξενοδοχείο Mythos Beach Resort

  87. 15/11 11:45

    Tus Airways: Απευθείας πτήσεις Αθήνα - Λάρνακα

  88. 15/11 11:33

    Η Λήμνος προβάλλεται στη Νότια Κορέα

  89. 15/11 11:24

    Πού θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί για την Πρωτοχρονιά

  90. 15/11 11:13

    STR: 96.500 υπό κατασκευή δωμάτια ξενοδοχείων στην Ευρώπη τον Οκτώβριο

  91. 15/11 11:00

    Οι Σέρρες υποψήφια πόλη για Ευρωπαϊκό Πράσινο Βραβείο

  92. 15/11 10:58

    Προβολή της Αττικής και του Σαρωνικού στην Σκανδιναβία

  93. 15/11 10:53

    Πολυχώρος Πολιτισμού στην Ανάφη

  94. 15/11 10:50

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην έκθεση στις Βρυξέλλες

  95. 15/11 09:42

    Η έκθεση Xenia επιστρέφει δυναμικά

  96. 15/11 09:41

    SAS: Nέες πτήσεις προς Αθήνα και Χανιά το 2018

  97. 15/11 09:35

    TUI Airlines: Νέες συνδέσεις το 2018 με Ελλάδα από το Βέλγιο

  98. 15/11 09:27

    Αφιέρωμα στο Μοσχοφίλερο

  99. 14/11 18:14

    Κυπριακός τουρισμός: Ευχαριστημένοι οι 7 στους 10 τουρίστες

  100. 14/11 18:11

    Fam trip για ξένους δημοσιογράφους στην Ήπειρο