Κων/νος Αντωνιάδης: Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Α Decrease font Enlarge font
Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Tις προτεραιότητες και τους στόχους του σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης που προωθεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, καθώς και το ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή, αναλύει ο Αντιπεριφερειάρχης, κ. Κωσταντίνος Αντωνιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Tornos News.

Διαβάστε τη συνέντευξη...

-Πως εξελίσσεται το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η ΠΑΜ-Θ;

- H Περιφέρεια ΑΜ-Θ και ο αείμνηστος Περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης τοποθέτησε τον τουρισμό στον πυρήνα των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων της Περιφέρειας, το οποίο συνεχίζει και ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χρήστος Μέτιος. Εκπονήθηκε σε τρεις φάσεις το Στρατηγικό & Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ που αποτελεί πλέον τον οδηγό για τις περαιτέρω δράσεις μας στον τομέα αυτό και κινείται σε ικανοποιητικό βαθμό: Κυρίαρχος στόχος είναι να γίνει η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη τουριστικός προορισμός Αριστείας, με άξονα τα τρία κυρίαρχα στοιχεία, στα οποία έχουμε δυνατότητες και πρέπει να επενδύσουμε:

Φύση, Πολιτισμός και Τόπος, σε απόλυτη συνέργεια με τον αγροδιατροφικό τομέα., υποστηρίζοντας φυσικά το κυρίαρχο στην Ελλάδα, αλλά και στην ΑΜ-Θ που προσελκύει επισκέπτες, το παραθεριστικό παραλιακό δυναμικό.

Η Περιφερειακή αναπτυξιακή τουριστική πολιτική που υλοποιούμε βασίζεται σε πέντε (5) στρατηγικούς άξονες:

Α) την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Β) το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών της Περιφέρεια μας

Γ) την ανάπτυξη θεματικών τουριστικών προϊόντων

Δ) την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ε) στην κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, ώστε να αναπτύξουμε την παροχή τουριστικής υπηρεσίας. Ο τουρισμός είναι κλάδος που μπορεί να δώσει εισόδημα, όχι μόνο στη διαμονή και την εστίαση. Γι’ αυτό προγραμματίζονται δράσεις ενημέρωσης τόσο των ήδη απασχολούμενων στον κλάδο, όσο και ατόμων που θα ήθελαν να εμπλακούν.

- Σε ποιες περιοχές και σε ποιες μορφές τουρισμού δίνει έμφαση η Περιφέρεια; Τι προγράμματα υλοποιούνται;

- Απευθυνόμαστε κυρίως σε χώρες με εύκολη οδική πρόσβαση, ήτοι στην Βαλκανική ενδοχώρα (π.χ. Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Ουκρανία, Μολδαβία κτλ) καθώς και στην Τουρκία, αλλά και στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, που αποτελούν τη βάση για τον τουρισμό μας και προσπαθούμε σε αυτούς τους προορισμούς να βελτιώσουμε την παρουσία μας εκεί επιχειρηματικά και διαφημιστικά αλλά και να φροντίσουμε για τη βελτίωση των υποδομών πρόσβασης.

Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, έγινε από την Περιφέρεια μας άνοιγμα και στην αγορά της Ρωσίας, (όπως με την αεροπορική σύνδεση, τέσσερις φορές την εβδομάδα, από την Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και το Μισκ, προς στο Αεροδρόμιο της Καβάλας) με την οποία Ρωσία μας συνδέουν πολλά κοινά Πολιτισμικά, Ιστορικά και θρησκευτικά στοιχεία, για αυτό και έχουμε μια σημαντική αύξηση Ρώσων τουριστών στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Η προσέλκυση αλλοδαπών πέρα από το Ήλιος και Θάλασσα και τα δύο μοναδικά σε ομορφιά νησιά που εέχουμε (ήτοι Θάσο και Σαμοθράκη) επηρεάζεται και από τα αξιοθέατα μας για αυτό απαραίτητη είναι η αναβάθμιση και ανάδειξη των ιστορικών, αρχαιολογικών μνημείων και χώρων με διευκόλυνση της πρόσβασης σε αυτά, επέκταση του ωραρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς τα πολιτιστικά αξιοθέατα ενός προορισμού αποτελούν έναν από τους κύριους παράγοντες βάσει των οποίων οι ευρωπαίοι αποφασίζουν να επισκεφτούν, αλλά και να επανέλθουν σε, έναν προορισμό. 

Η ΟΧΕ πολιτισμού – τουρισμού, η VIA EGNATIA, ο δρόμος του Μεταξιού, μεταξύ των άλλων δράσεων, αποτελεί ουσιαστικό βήμα τουριστικής ανάπτυξης.

Επιβάλλεται, επίσης, η διατήρηση του δίπτυχου «ήλιος και θάλασσα» φροντίζοντας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με ισχυροποίηση εκείνων των στοιχείων (φυσικών, πολιτιστικών και γαστρονομικών) που θα καταστήσουν την Π.Α.Μ.Θ. έναν τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών και θα προσδιορίσουν την τουριστική του ταυτότητα δίνοντας έμφαση στη διάρκεια και την εδαφική διασπορά. Έμφαση πρέπει να δοθεί στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ώστε ν’ αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης της περιοχής. Προώθηση και προβολή των προστατευόμενων περιοχών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην εθνική και διεθνή τουριστική αγορά προκειμένου να στραφεί σε μορφές τουρισμού ή διακοπών που είναι στενά συνδεδεμένες με την απόλαυση ενός γνήσιου και «παρθένου» φυσικού περιβάλλοντος.

Τέλος επενδύουμε και στο Θρησκευτικό - προσκυνηματικό τουρισμό αφού, η Καβάλα με τους Φιλίππους (Παγκόσμιο σημείο ενδιαφέροντος, με την ένταξη στα μνημεία παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO), αποτελεί μοναδικό σημείο συνάντησης σύγχρονων χαρακτηριστικών με παγκόσμιας αξίας ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία. Η διέλευση του Αποστόλου Παύλου από τους Φιλίππους, όπου σε αυτό το σημείο δίδαξε στην Ευρώπη για πρώτη φορά το Χριστιανισμό, καθώς και η ίδρυση της πρώτης χριστιανικής εκκλησίας στην Ευρώπη, αποτελούν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την περιοχής ώστε να αναδειχθεί ένας Θρησκευτικός – προσκυνηματικός προορισμός. Η Εκκλησία, εξάλλου, στο χώρο αυτί έκτισε εκεί το μοναδικό βαπτιστήριο στις όχθεις του Ζυγάκτη ποταμού, όπου γίνονται και βαπτίσεις ενηλίκων από όλο τον κόσμο, καθώς εκεί βρίσκεται και η φυλακή του Αποστόλου Παύλου.

- Πού εστιάζεται η πολιτική μάρκετιγκ της Περιφέρειας ΑΜ-Θ;

- Η αξία του δικού μας τουριστικού προορισμού συγκροτείται με την προσφορά ενός μοναδικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το οποίο αναφέρεται στην προνομιακή του τοποθεσία σε σχέση με 60 εκ. εν δυνάμει τουριστών σε απόσταση 500 χ/τρων, στη καλοδιατηρημένη αυθεντικότητα περιβάλλοντος και του πολιτισμού, στο υψηλό επίπεδο παραλιών, στις προηγμένες υπηρεσίες, και στη παραδοσιακή άριστη φιλοξενία και ασφάλεια.

Η ΠΑΜΘ πρέπει να κρατήσει το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και ταυτόχρονα να αναπτύξει μια ισχυρή ανταγωνιστική προσφορά στους άλλους τομείς, όπως η φύση, η περιπέτεια, οι συναντήσεις και ιδιαίτερα την ιστορική κληρονομιά και τον πολιτισμό. Κάνουμε το λάθος να χρησιμοποιούμε υπερβολικά το παραδοσιακό μάρκετινγκ (πιθανότατα υπό την πίεση του κατεστημένου συστήματος) το οποίο δεν προσελκύει πια πελάτες. Παλιά εργαλεία, όπως φυλλάδια, εκθέσεις κ.λ.π. συνεχίζουν να καταναλώνουν ένα σημαντικό μέρος των προϋπολογισμών μάρκετινγκ. Η προφανής τάση τώρα είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο σαγηνεύει, πουλά, προσφέρει υπηρεσία και χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω του Διαδικτύου, καθώς οι ηγέτες της βιομηχανίας παραδέχονται πλέον ότι οι προορισμοί που στερούνται μιας έξυπνης ψηφιακής στρατηγικής δεν θα επιβιώσουν στο εγγύς μέλλον. Για αυτό έχουμε δημιουργήσει όλα εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας, όπως

·        Δημιουργήθηκε τουριστικό γεωγραφικό λογότυπο για τον Τουρισμό με το σύνθημα ‘’ Ζήσε την αυθεντική εμπειρία’’

·        Δημιουργήθηκε ο τουριστικός διαδικτυακός ιστότοπος και αντίστοιχης εφαρμογής www.emtgreece.com ενώ για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και IOS (apple) δημιουργήσαμε εφαρμογή (application) τουριστικό οδηγό που μπορείτε να την κατεβάσετε με τον τίτλο '' emtgreece ''.

·        ‘’Κανάλι στο Youtube, όπου μεταξύ άλλων, μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα νέα μας θεματικά βίντεο:

·        Τουριστική σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/VisitEMT

·        οδηγός ταξιδιώτη: http://www.jti-rhodope.eu/index1.php?area=1&lang=en

·        Δημιουργήθηκαν λογαριασμοί της ΠΑΜΘ και προωθούνται φωτογραφίες πληροφορίες και λοιπό υλικό σε ‘’ Google+, Instagram, Pinterest ’’.

·        Επιπλέον δημιουργήθηκε η αποθήκη τουριστικού υλικού , η οποία θα συγκεντρώσει όλο το φωτογραφικό και λοιπό υλικό που έχει δημιουργηθεί κατά το παρελθόν, ώστε μαζί με το νέο που παράγεται να υπάρχει καταχωρημένο και αρχειοθετημένο για χρήση, χωρίς να χάνονται τα δικαιώματα και κατά συνέπεια πόροι που έχουν δαπανηθεί αρκετά χρήματα κατά το παρελθόν.

Τέλος, κατά την άποψη μου, τα πέντε σημεία αναφοράς που συμβάλλουν περισσότερο στην επιτυχία ενός προορισμού είναι η ασφάλεια, η φιλοξενία και η αίσθηση του ευπρόσδεκτου, οι εμπειρίες και τα θετικά συναισθήματα, η ποιότητα των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών και η ισχυρή ηγεσία και διαχείριση σε επίπεδο προορισμού. Για αυτά αγωνιζόμαστε και προσπαθούμε να τα προβάλλουμε στους επισκέπτες μας

- Έχει επηρεαστεί η τουριστική κίνηση στην περιοχή σας από την Τουρκία, λόγω της πολιτικής κατάστασης στη γειτονική χώρα;

- Η τουριστική κίνηση από την Τουρκία είναι ιδιαίτερα αυξημένη και έχουμε μια αύξηση που ανέρχεται σε ποσοστό 14,7% για το 2017, σε σχέση με το 2016, που συνεπάγεται σε πραγματικούς αριθμούς, 34.000 χιλιάδες περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2016. Αυητό οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην επιταχύνση των διαδικασιών από το προξενείο μας στη χορήγηση βίζας στους Τούρκους επισκέπτες. Μάλιστα η Τούρκοι τουρίστες είναι για την ΑΜ-Θ η πρώτη, σε αγοραστική δύναμη, πελάτες και συγκεκριμένα ξόδεψαν για  το έτος 2016, περίπου 80.000.000 εκατομμύρια ευρώ στην ΠΑΜΘ. Επισκέπτονται κυρίως την Αλεξανδρούπολη για ψώνια, την πόλη της Καβάλα που έχει σημαντικά Οθωμανικά μνημεία, καθώς επίσης  και το νησί της θάσου.

Γι αυτό το λόγο και συνεχίζουμε να έχουμε υψηλά στη λίστα των διεκδικήσεων μας την χορήγηση βίζας 72 ωρών για τους Τούρκους πολίτες.

- Ποιες επενδύσεις που άπτονται του τουρισμού, προωθεί η Περιφέρεια μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων;

- Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ υλοποιεί ένα τεράστιο έργο, μέσω των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, που αφορά την ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, διότι πιστεύω ότι ο Τουρισμός είναι άρρηκτος συνδεδεμένος με τον Τουρισμό.

Πρόκειται για οργανωμένη χωρική επένδυση υπό τον τίτλο "Εγνατία Πολιτισμού-Τουρισμού", με ένα ποσό της τάξεως των 70.000.000 εκατομμυρίων ευρώ, όπου στον άξονα της αρχαίας Εγνατίας Οδού και εκατέρωθεν αυτής, ενισχύονται δράσεις πολιτισμού με διάφορους φορείς. Είναι μία πρόταση που στοχεύει στην ανάπτυξη συνολικά αυτής της διαδρομής, είναι ένα ολιστικό όραμα, πρωτότυπο στον ελλαδικό χώρο.

Το όραμα μου είναι να φέρουμε τα μνημεία στο κέντρο της ζωής, της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ είναι σημαντική η αξία και η μαγεία των συνεργειών και των συνεργασιών,  

Στην πατρίδα μας έχουμε παράξει υπερπληθώρα υποδομών τις οποίες δεν έχουμε φροντίσει να τις βάλουμε στη ζωή, που δεν τις επισκέπτεται κανείς». Για αυτό και θεωρώ πως ήρθε η στιγμή τα μνημεία να συνδεθούν με τη ζωή, με το φαινόμενο της ανάπτυξης, και να γίνουν το κέντρο της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Είναι ένα ολιστικό σχέδιο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο τουριστικό προορισμό, τη Via Egnatia. «Για αυτό πρέπει να φέρουμε τα υπέροχα μνημεία της περιφέρειας στο κέντρο της ζωής και αυτής της αναπτυξιακής προσπάθειας» και για να πετύχει αυτό το πρόγραμμα «πρέπει να συμμετέχουν όλοι, από τους αγρότες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέχρι τα τουριστικά καταλύματα, τη γαστρονομία αλλά και τις πρωτοβουλίες των πολιτών».

- Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια;

- Υπάρχει τα τελευταία χρόνια έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ, αλλά πρέπει η Πολιτεία να προβεί τάχιστα στην χάραξη ενός Ειδικού Χωροταξικού Πλαισίου (ΕΧΠ) για τον Τουρισμό.

Συγκεκριμένα στο 80% της χώρας υπάρχουν απαγορεύσεις για την υλοποίηση επενδύσεων στον τουρισμό και τη χωροθέτηση τουριστικών εγκαταστάσεων, και εφόσον δεν υπάρχει Ειδικό Χωροταξικό, εξαρτάται από τη συνάφειά τους με τα Περιφερειακά Χωροταξικά, η οποία δεν είναι δεδομένη, καθώς τα πλαίσια ανάγονται στο μακρινό 2003, ενώ, επίσης, δεν υπάρχουν ευέλικτες διαδικασίες αφού μόνο για την έκδοση οικοδομικής άδειας για την ανέγερση ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος απαιτούνται 14 και πλέον μήνες.

Source of background photo: Wikimedia Commons Copyright: Ronald Saunders License: CC-BY-SA 

  1. 21/02 21:48

    ΣΕΤΕ: Συνάντηση Γ. Ρέτσου με Ελ. Μπιενκόφσκα στις Βρυξέλλες

  2. 21/02 17:33

    ΣΕΤΕ: Συνεχίζονται οι συναντήσεις του Γ. Ρέτσου στις Βρυξέλλες

  3. 21/02 17:11

    Στόχος για την Αστυπάλαια ο ποιοτικός τουρισμός

  4. 21/02 16:55

    Μεγάλη αύξηση των Σουηδών στην Κρήτη για το 2018

  5. 21/02 16:34

    Ο Γ. Ρέτσος και ο Α. Βασιλικός ομιλητές στο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών

  6. 21/02 16:29

    Fraport Greece: Airport Run στην Κεφαλονιά

  7. 21/02 16:05

    eDreams: Η Aegean δεύτερη καλύτερη αεροπορική εταιρία στον κόσμο για το 2018

  8. 21/02 15:36

    Η Priceline Group μετονομάζεται σε Booking Holdings

  9. 21/02 15:08

    TτΕ: Στα 27,2 εκατ. οι αφίξεις ξένων τουριστών το 2017

  10. 21/02 14:48

    850.000 Σέρβοι τουρίστες στην Ελλάδα το 2017

  11. 21/02 14:33

    Nέο κρουαζιερόπλοιο από αμερικανικό επενδυτικό σχήμα

  12. 21/02 14:17

    TripAdvisor: Ποιες είναι οι 10 καλύτερες ελληνικές παραλίες για το 2018

  13. 21/02 14:02

    Το Ν. Αιγαίο στην παγκόσμια εκστρατεία του ΟΗΕ «Καθαρές Θάλασσες»

  14. 21/02 13:19

    TripAdvisor: Αυτές είναι 25 καλύτερες παραλίες στην Ευρώπη το 2018- Οι 3 ελληνικές

  15. 21/02 13:07

    H Ελλάδα στην καρδιά της Σουηδίας με την έκθεση Panorama World Festival

  16. 21/02 12:51

    Τουρισμός: 28% χαμηλότερο κόστος διακοπών με all in στην Τουρκία για τους Ρώσους

  17. 21/02 12:43

    PURE Wellness Rooms: Ένα νέο πρόγραμμα ευεξίας στο Galaxy Hotel στο Ηράκλειο

  18. 21/02 11:57

    Γερμανικός τουρισμός: "Απογείωση" δείχνουν οι προκρατήσεις για Ελλάδα το 2018

  19. 21/02 11:14

    ΕΞ Πιερίας: Αισιόδοξα μηνύματα από την αγορά του Ισραήλ

  20. 21/02 11:07

    easyJet: 3 νέες συνδέσεις με Χανιά και Κέρκυρα το 2018

  21. 21/02 10:57

    "Ένοχη απόλαυση" η διασκέδαση στα επαγγελματικά ταξίδια! Όλες οι τάσεις για το 2018

  22. 21/02 10:17

    Κύπρος: Διπλάσια αύξηση των αεροπορικών αφίξεων σε σχέση με την Ελλάδα τον Ιανουάριο

  23. 21/02 10:12

    Μείωση των τουριστών στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο- Διψήφια αύξηση σε Τουρκία και Κύπρο

  24. 21/02 10:11

    Διψήφια μείωση των Κύπριων τουριστών στην Ελλάδα τον Ιανουάριο

  25. 21/02 10:09

    Πόσα δισ. ξόδεψαν οι Έλληνες στα ταξίδια τους στο εξωτερικό το 2017

  26. 21/02 10:06

    Αποφάσεις για τουριστική προώθηση Κρήτης και Θεσσαλονίκης στη Γερμανία

  27. 20/02 22:08

    Georgian Airways: Νέα σύνδεση Τιφλίδα-Θεσσαλονίκη

  28. 20/02 21:31

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για τα προσωπικά δεδομένα- Tι περιλαμβάνει

  29. 20/02 16:52

    ΣΕΤΕ: Γεύμα εργασίας Γ. Ρέτσου με τον Επίτροπο Δ. Αβραμόπουλο στις Βρυξέλλες

  30. 20/02 16:22

    Κρήτη: Ημερίδα για την ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού

  31. 20/02 16:16

    Ο ΕΟΤ στην Έκθεση Panorama World Festival της Στοκχόλμης

  32. 20/02 16:06

    Saveur: Ποια φέτα; Δεν υπάρχει φέτα στην Κρήτη, μόνο στην Ελλάδα!

  33. 20/02 15:38

    Horeca 2018: Η πιο ποιοτική HORECA όλων των εποχών

  34. 20/02 15:13

    Ψηλά στις προτιμήσεις των Σκανδιναβών η Ρόδος το 2018

  35. 20/02 14:46

    Μαγευτικό κυκλικό ουράνιο τόξο στη Μύκονο- Δείτε το

  36. 20/02 14:17

    ICAP: Ο τουρισμός απογείωσε τα έσοδα των ελληνικών ξενοδοχείων την τελευταία 4ετία

  37. 20/02 13:32

    ΣΕΤΕ: Ξεκίνησαν οι συναντήσεις του Γ. Ρέτσου στις Βρυξέλλες

  38. 20/02 13:21

    DER Touristik: Διευρυμένο πρόγραμμα διακοπών για ενηλίκους στην Κρήτη το 2018

  39. 20/02 12:59

    Ανακαινίζεται το ξενοδοχείο Grecotel Rhodos Royal

  40. 20/02 12:29

    Kuoni: Κορυφώνεται η ζήτηση για Ελλάδα το 2018- Οι top εμπειρίες και ξενοδοχεία

  41. 20/02 11:56

    ΤτΕ: Στα 14,6 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 2017

  42. 20/02 11:50

    Ο τουρισμός ανοίγει δουλειές και στις ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας

  43. 20/02 11:11

    Ο Έλληνας που αναλαμβάνει πρόεδρος της Wyndham Ευρώπης

  44. 20/02 10:53

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την γαστρονομία σε 6 πόλεις της Ιταλίας

  45. 20/02 10:49

    Περιφέρεια Στ. Ελλάδας: Ένταξη της Κύμης στις τουριστικές περιοχές

  46. 20/02 10:47

    Διαγωνισμός για την ενοικίαση 8 bungalows στο Φανάρι

  47. 20/02 10:46

    Ο θαλάσσιος τουρισμός της Ανατ. Χαλκιδικής παρουσιάστηκε στο Τορίνο

  48. 20/02 10:36

    Πώς θα αναπτυχθεί το ξενοδοχείο του Ρώσου Κροίσου Ριμπολόβλεφ στο Σκορπιό

  49. 20/02 10:32

    1.144 ξενοδοχεία πωλούνται στην Ελλάδα- Δείτε σε ποιες περιοχές (Λίστα)

  50. 20/02 10:25

    Air Animal: VIP ή οικονομική θέση για τα κατοικίδιά σας; Όλες οι τιμές

  51. 20/02 10:10

    5 ξεκαρδιστικές εμπειρίες ιδιοκτητών σπιτιών της Airbnb

  52. 19/02 11:17

    Τουριστικά Καταλύματα: 3 αλλαγές στο φόρο διαμονής για λιγότερο γραφειοκρατία

  53. 19/02 11:10

    Νέα διεθνή βραβεία ταξιδιωτικών βίντεο στο Λας Βέγκας

  54. 19/02 11:01

    EOT: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης 3 εκατ. ευρώ με TUI και Τhomas Cook

  55. 19/02 10:59

    Αναβάθμιση υποδομών κάμπινγκ στη Σαμοθράκη

  56. 19/02 10:51

    Χερσόνησος: Αποκλειστική συμμετοχή της Ελλάδας στα Roadshow του TEZ TOURS

  57. 18/02 10:48

    Ο εναλλακτικός τουρισμός της Κρήτης σε έκθεση του Μονάχου

  58. 18/02 10:10

    Ανάδειξη ιαματικών πηγών σε Χίο και Λήμνο

  59. 18/02 10:08

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Χαλκιδική και Θάσο

  60. 18/02 10:05

    Αποφάσεις για καταφύγια σκαφών σε Θάσο, Χαλκιδική και Χαλκίδα

  61. 17/02 10:19

    Ποιες ειδικότητες υπαλλήλων ζητούνται από ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις

  62. 17/02 10:15

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία και τουριστικές επαύλεις

  63. 17/02 10:01

    Οι μισθοί των σερβιτόρων στα ξενοδοχεία της Ελλάδας, της Βουλγαρίας και της Σερβίας

  64. 17/02 09:55

    43 χρόνια Vernicos Yachts- Γ.Βερνίκος: Αλλαγές στο μάρκετινγκ του γιώτινγκ

  65. 17/02 09:40

    Κ.Μαρινάκος: Πρωτοβουλία για ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη

  66. 16/02 16:31

    ΕΞ Ν. Μαγνησίας: Σύγχυση για την είσπραξη του φόρου διαμονής στον Κοινωνικό Τουρισμό

  67. 16/02 16:26

    Η Θεσσαλονίκη στο National Geographic Food ως η ελληνική πρωτεύουσα της γαστρονομίας

  68. 16/02 15:48

    Airbnb: Νέο προϊόν με σπίτια που θυμίζουν ξενοδοχεία για εύρωστους ταξιδιώτες

  69. 16/02 15:12

    H Premium Brands στην έκθεση HORECA 2018

  70. 16/02 14:53

    Απονεμήθηκαν τα Responsible Business Awards 2018

  71. 16/02 12:03

    CNT: 3 ελληνικά στα καλύτερα παραθαλάσσια μπουτίκ ξενοδοχεία στην Ευρώπη

  72. 16/02 11:51

    Τα 10 πιο χλιδάτα διαμερίσματα στην Airbnb για τους λάτρεις της πολυτέλειας

  73. 16/02 11:50

    Η Ryanair άλλαξε τη σύνθεση των τουριστών στα Χανιά- ποιο είναι το προφίλ τους

  74. 16/02 11:14

    Θεσσαλονίκη επιλέγουν οι Ισραηλινοί τουρίστες

  75. 16/02 10:36

    ΣΕΤΕ: Συναντήσεις στις Βρυξέλλες με επιτρόπους

  76. 16/02 10:23

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ισχυρή ανάπτυξη στις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών μέχρι το 2022

  77. 16/02 09:43

    Δυο κλαμπ σε Μύκονο και Ρόδο στα 100 καλύτερα στο κόσμο

  78. 16/02 09:37

    Nέο Καταδυτικό Πάρκο στα Χανιά

  79. 16/02 09:32

    Μαρίνα 1.000 σκαφών με ξενοδοχείο στο Ηράκλειο

  80. 16/02 09:31

    Δήμος Καλαμαριάς: Διαγωνισμός για την πλαζ Αρετσούς

  81. 16/02 09:22

    Δήμος Εορδαίας: Δύο νέοι οικισμοί με χρήσεις και για ξενοδοχεία

  82. 16/02 09:18

    O κ. Γ.Τζιάλλας στο ξενοδοχειακό φόρουμ Adria Tourism

  83. 16/02 01:18

    Εξειδίκευση στον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό ξενοδοχείων από την Καυκάς ΑΕ (video)

  84. 15/02 19:53

    Λύσεις της HP για την εξοικονόμηση πόρων στις τουριστικές επιχειρήσεις (video)

  85. 15/02 16:55

    H Nelios γιορτάζει τα 10 χρόνια της

  86. 15/02 16:54

    Η Marketing Greece επίσημη προσκεκλημένη στο Συνέδριο του ΠΑΣΥΞΕ

  87. 15/02 16:47

    Κυπριακός τουρισμός: H Λάρνακα αναβαθμίζει αισθητικά κεντρικά κτίρια

  88. 15/02 16:13

    Ζάκυνθος: Συνάντηση του δημάρχου με τη Fraport για το αεροδρόμιο

  89. 15/02 16:00

    Τουρισμός: 980 επιπλέον επενδυτικά σχέδια στο ΕΣΠΑ ενίσχυσης ΜμΕ (πίνακας)

  90. 15/02 15:45

    Στην Platinum τα ευρωπαϊκά brand ενοικίασης κατοικιών της Wyndham

  91. 15/02 15:43

    Τεράστιο κι αναξιοποίητο το κεφάλαιο του Συνεδριακού Τουρισμού στην Ελλάδα

  92. 15/02 15:27

    Στα Aria Hotels περνά το Fileas Art Hotel στα Χανιά

  93. 15/02 15:06

    Γερμανικός τουρισμός: Υποχωρεί η Ισπανία, ανεβαίνουν Τουρκία, Αίγυπτος και Ελλάδα

  94. 15/02 14:13

    Σκάνδαλο δωροδοκίας από την αλυσίδα RIU στο Μαϊάμι

  95. 15/02 13:41

    Αγροδιατροφική Σύμπραξη Ν. Αιγαίου: Έως 28 Φεβρουαρίου οι αιτήσεις συμμετοχής

  96. 15/02 13:36

    To αεροδρόμιο Ιωαννίνων θα παρέχει καύσιμα στις πτήσεις από αύριο

  97. 15/02 13:13

    Πάρκο με υποδομές πολιτισμού και αναψυχής στο Καστράκι Δαπετσώνας

  98. 15/02 12:52

    Η Μύκονος στους 10 καλύτερους προορισμούς για σόλο ταξίδια των γυναικών

  99. 15/02 12:04

    Θαλάσσιος τουρισμός: Στις 16 Μαρτίου η έκθεση Boat & Fishing Show

  100. 15/02 11:58

    Επιτροπή στη Βουλή για τη δημόσια υγεία στα νησιά ζητεί ο Μ. Κόνσολας