Κων/νος Αντωνιάδης: Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Α Decrease font Enlarge font
Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Tις προτεραιότητες και τους στόχους του σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης που προωθεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, καθώς και το ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή, αναλύει ο Αντιπεριφερειάρχης, κ. Κωσταντίνος Αντωνιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Tornos News.

Διαβάστε τη συνέντευξη...

-Πως εξελίσσεται το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η ΠΑΜ-Θ;

- H Περιφέρεια ΑΜ-Θ και ο αείμνηστος Περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης τοποθέτησε τον τουρισμό στον πυρήνα των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων της Περιφέρειας, το οποίο συνεχίζει και ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χρήστος Μέτιος. Εκπονήθηκε σε τρεις φάσεις το Στρατηγικό & Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ που αποτελεί πλέον τον οδηγό για τις περαιτέρω δράσεις μας στον τομέα αυτό και κινείται σε ικανοποιητικό βαθμό: Κυρίαρχος στόχος είναι να γίνει η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη τουριστικός προορισμός Αριστείας, με άξονα τα τρία κυρίαρχα στοιχεία, στα οποία έχουμε δυνατότητες και πρέπει να επενδύσουμε:

Φύση, Πολιτισμός και Τόπος, σε απόλυτη συνέργεια με τον αγροδιατροφικό τομέα., υποστηρίζοντας φυσικά το κυρίαρχο στην Ελλάδα, αλλά και στην ΑΜ-Θ που προσελκύει επισκέπτες, το παραθεριστικό παραλιακό δυναμικό.

Η Περιφερειακή αναπτυξιακή τουριστική πολιτική που υλοποιούμε βασίζεται σε πέντε (5) στρατηγικούς άξονες:

Α) την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Β) το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών της Περιφέρεια μας

Γ) την ανάπτυξη θεματικών τουριστικών προϊόντων

Δ) την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ε) στην κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, ώστε να αναπτύξουμε την παροχή τουριστικής υπηρεσίας. Ο τουρισμός είναι κλάδος που μπορεί να δώσει εισόδημα, όχι μόνο στη διαμονή και την εστίαση. Γι’ αυτό προγραμματίζονται δράσεις ενημέρωσης τόσο των ήδη απασχολούμενων στον κλάδο, όσο και ατόμων που θα ήθελαν να εμπλακούν.

- Σε ποιες περιοχές και σε ποιες μορφές τουρισμού δίνει έμφαση η Περιφέρεια; Τι προγράμματα υλοποιούνται;

- Απευθυνόμαστε κυρίως σε χώρες με εύκολη οδική πρόσβαση, ήτοι στην Βαλκανική ενδοχώρα (π.χ. Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Ουκρανία, Μολδαβία κτλ) καθώς και στην Τουρκία, αλλά και στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, που αποτελούν τη βάση για τον τουρισμό μας και προσπαθούμε σε αυτούς τους προορισμούς να βελτιώσουμε την παρουσία μας εκεί επιχειρηματικά και διαφημιστικά αλλά και να φροντίσουμε για τη βελτίωση των υποδομών πρόσβασης.

Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, έγινε από την Περιφέρεια μας άνοιγμα και στην αγορά της Ρωσίας, (όπως με την αεροπορική σύνδεση, τέσσερις φορές την εβδομάδα, από την Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και το Μισκ, προς στο Αεροδρόμιο της Καβάλας) με την οποία Ρωσία μας συνδέουν πολλά κοινά Πολιτισμικά, Ιστορικά και θρησκευτικά στοιχεία, για αυτό και έχουμε μια σημαντική αύξηση Ρώσων τουριστών στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Η προσέλκυση αλλοδαπών πέρα από το Ήλιος και Θάλασσα και τα δύο μοναδικά σε ομορφιά νησιά που εέχουμε (ήτοι Θάσο και Σαμοθράκη) επηρεάζεται και από τα αξιοθέατα μας για αυτό απαραίτητη είναι η αναβάθμιση και ανάδειξη των ιστορικών, αρχαιολογικών μνημείων και χώρων με διευκόλυνση της πρόσβασης σε αυτά, επέκταση του ωραρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς τα πολιτιστικά αξιοθέατα ενός προορισμού αποτελούν έναν από τους κύριους παράγοντες βάσει των οποίων οι ευρωπαίοι αποφασίζουν να επισκεφτούν, αλλά και να επανέλθουν σε, έναν προορισμό. 

Η ΟΧΕ πολιτισμού – τουρισμού, η VIA EGNATIA, ο δρόμος του Μεταξιού, μεταξύ των άλλων δράσεων, αποτελεί ουσιαστικό βήμα τουριστικής ανάπτυξης.

Επιβάλλεται, επίσης, η διατήρηση του δίπτυχου «ήλιος και θάλασσα» φροντίζοντας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με ισχυροποίηση εκείνων των στοιχείων (φυσικών, πολιτιστικών και γαστρονομικών) που θα καταστήσουν την Π.Α.Μ.Θ. έναν τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών και θα προσδιορίσουν την τουριστική του ταυτότητα δίνοντας έμφαση στη διάρκεια και την εδαφική διασπορά. Έμφαση πρέπει να δοθεί στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ώστε ν’ αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης της περιοχής. Προώθηση και προβολή των προστατευόμενων περιοχών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην εθνική και διεθνή τουριστική αγορά προκειμένου να στραφεί σε μορφές τουρισμού ή διακοπών που είναι στενά συνδεδεμένες με την απόλαυση ενός γνήσιου και «παρθένου» φυσικού περιβάλλοντος.

Τέλος επενδύουμε και στο Θρησκευτικό - προσκυνηματικό τουρισμό αφού, η Καβάλα με τους Φιλίππους (Παγκόσμιο σημείο ενδιαφέροντος, με την ένταξη στα μνημεία παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO), αποτελεί μοναδικό σημείο συνάντησης σύγχρονων χαρακτηριστικών με παγκόσμιας αξίας ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία. Η διέλευση του Αποστόλου Παύλου από τους Φιλίππους, όπου σε αυτό το σημείο δίδαξε στην Ευρώπη για πρώτη φορά το Χριστιανισμό, καθώς και η ίδρυση της πρώτης χριστιανικής εκκλησίας στην Ευρώπη, αποτελούν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την περιοχής ώστε να αναδειχθεί ένας Θρησκευτικός – προσκυνηματικός προορισμός. Η Εκκλησία, εξάλλου, στο χώρο αυτί έκτισε εκεί το μοναδικό βαπτιστήριο στις όχθεις του Ζυγάκτη ποταμού, όπου γίνονται και βαπτίσεις ενηλίκων από όλο τον κόσμο, καθώς εκεί βρίσκεται και η φυλακή του Αποστόλου Παύλου.

- Πού εστιάζεται η πολιτική μάρκετιγκ της Περιφέρειας ΑΜ-Θ;

- Η αξία του δικού μας τουριστικού προορισμού συγκροτείται με την προσφορά ενός μοναδικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το οποίο αναφέρεται στην προνομιακή του τοποθεσία σε σχέση με 60 εκ. εν δυνάμει τουριστών σε απόσταση 500 χ/τρων, στη καλοδιατηρημένη αυθεντικότητα περιβάλλοντος και του πολιτισμού, στο υψηλό επίπεδο παραλιών, στις προηγμένες υπηρεσίες, και στη παραδοσιακή άριστη φιλοξενία και ασφάλεια.

Η ΠΑΜΘ πρέπει να κρατήσει το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και ταυτόχρονα να αναπτύξει μια ισχυρή ανταγωνιστική προσφορά στους άλλους τομείς, όπως η φύση, η περιπέτεια, οι συναντήσεις και ιδιαίτερα την ιστορική κληρονομιά και τον πολιτισμό. Κάνουμε το λάθος να χρησιμοποιούμε υπερβολικά το παραδοσιακό μάρκετινγκ (πιθανότατα υπό την πίεση του κατεστημένου συστήματος) το οποίο δεν προσελκύει πια πελάτες. Παλιά εργαλεία, όπως φυλλάδια, εκθέσεις κ.λ.π. συνεχίζουν να καταναλώνουν ένα σημαντικό μέρος των προϋπολογισμών μάρκετινγκ. Η προφανής τάση τώρα είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο σαγηνεύει, πουλά, προσφέρει υπηρεσία και χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω του Διαδικτύου, καθώς οι ηγέτες της βιομηχανίας παραδέχονται πλέον ότι οι προορισμοί που στερούνται μιας έξυπνης ψηφιακής στρατηγικής δεν θα επιβιώσουν στο εγγύς μέλλον. Για αυτό έχουμε δημιουργήσει όλα εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας, όπως

·        Δημιουργήθηκε τουριστικό γεωγραφικό λογότυπο για τον Τουρισμό με το σύνθημα ‘’ Ζήσε την αυθεντική εμπειρία’’

·        Δημιουργήθηκε ο τουριστικός διαδικτυακός ιστότοπος και αντίστοιχης εφαρμογής www.emtgreece.com ενώ για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και IOS (apple) δημιουργήσαμε εφαρμογή (application) τουριστικό οδηγό που μπορείτε να την κατεβάσετε με τον τίτλο '' emtgreece ''.

·        ‘’Κανάλι στο Youtube, όπου μεταξύ άλλων, μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα νέα μας θεματικά βίντεο:

·        Τουριστική σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/VisitEMT

·        οδηγός ταξιδιώτη: http://www.jti-rhodope.eu/index1.php?area=1&lang=en

·        Δημιουργήθηκαν λογαριασμοί της ΠΑΜΘ και προωθούνται φωτογραφίες πληροφορίες και λοιπό υλικό σε ‘’ Google+, Instagram, Pinterest ’’.

·        Επιπλέον δημιουργήθηκε η αποθήκη τουριστικού υλικού , η οποία θα συγκεντρώσει όλο το φωτογραφικό και λοιπό υλικό που έχει δημιουργηθεί κατά το παρελθόν, ώστε μαζί με το νέο που παράγεται να υπάρχει καταχωρημένο και αρχειοθετημένο για χρήση, χωρίς να χάνονται τα δικαιώματα και κατά συνέπεια πόροι που έχουν δαπανηθεί αρκετά χρήματα κατά το παρελθόν.

Τέλος, κατά την άποψη μου, τα πέντε σημεία αναφοράς που συμβάλλουν περισσότερο στην επιτυχία ενός προορισμού είναι η ασφάλεια, η φιλοξενία και η αίσθηση του ευπρόσδεκτου, οι εμπειρίες και τα θετικά συναισθήματα, η ποιότητα των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών και η ισχυρή ηγεσία και διαχείριση σε επίπεδο προορισμού. Για αυτά αγωνιζόμαστε και προσπαθούμε να τα προβάλλουμε στους επισκέπτες μας

- Έχει επηρεαστεί η τουριστική κίνηση στην περιοχή σας από την Τουρκία, λόγω της πολιτικής κατάστασης στη γειτονική χώρα;

- Η τουριστική κίνηση από την Τουρκία είναι ιδιαίτερα αυξημένη και έχουμε μια αύξηση που ανέρχεται σε ποσοστό 14,7% για το 2017, σε σχέση με το 2016, που συνεπάγεται σε πραγματικούς αριθμούς, 34.000 χιλιάδες περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2016. Αυητό οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην επιταχύνση των διαδικασιών από το προξενείο μας στη χορήγηση βίζας στους Τούρκους επισκέπτες. Μάλιστα η Τούρκοι τουρίστες είναι για την ΑΜ-Θ η πρώτη, σε αγοραστική δύναμη, πελάτες και συγκεκριμένα ξόδεψαν για  το έτος 2016, περίπου 80.000.000 εκατομμύρια ευρώ στην ΠΑΜΘ. Επισκέπτονται κυρίως την Αλεξανδρούπολη για ψώνια, την πόλη της Καβάλα που έχει σημαντικά Οθωμανικά μνημεία, καθώς επίσης  και το νησί της θάσου.

Γι αυτό το λόγο και συνεχίζουμε να έχουμε υψηλά στη λίστα των διεκδικήσεων μας την χορήγηση βίζας 72 ωρών για τους Τούρκους πολίτες.

- Ποιες επενδύσεις που άπτονται του τουρισμού, προωθεί η Περιφέρεια μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων;

- Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ υλοποιεί ένα τεράστιο έργο, μέσω των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, που αφορά την ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, διότι πιστεύω ότι ο Τουρισμός είναι άρρηκτος συνδεδεμένος με τον Τουρισμό.

Πρόκειται για οργανωμένη χωρική επένδυση υπό τον τίτλο "Εγνατία Πολιτισμού-Τουρισμού", με ένα ποσό της τάξεως των 70.000.000 εκατομμυρίων ευρώ, όπου στον άξονα της αρχαίας Εγνατίας Οδού και εκατέρωθεν αυτής, ενισχύονται δράσεις πολιτισμού με διάφορους φορείς. Είναι μία πρόταση που στοχεύει στην ανάπτυξη συνολικά αυτής της διαδρομής, είναι ένα ολιστικό όραμα, πρωτότυπο στον ελλαδικό χώρο.

Το όραμα μου είναι να φέρουμε τα μνημεία στο κέντρο της ζωής, της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ είναι σημαντική η αξία και η μαγεία των συνεργειών και των συνεργασιών,  

Στην πατρίδα μας έχουμε παράξει υπερπληθώρα υποδομών τις οποίες δεν έχουμε φροντίσει να τις βάλουμε στη ζωή, που δεν τις επισκέπτεται κανείς». Για αυτό και θεωρώ πως ήρθε η στιγμή τα μνημεία να συνδεθούν με τη ζωή, με το φαινόμενο της ανάπτυξης, και να γίνουν το κέντρο της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Είναι ένα ολιστικό σχέδιο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο τουριστικό προορισμό, τη Via Egnatia. «Για αυτό πρέπει να φέρουμε τα υπέροχα μνημεία της περιφέρειας στο κέντρο της ζωής και αυτής της αναπτυξιακής προσπάθειας» και για να πετύχει αυτό το πρόγραμμα «πρέπει να συμμετέχουν όλοι, από τους αγρότες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέχρι τα τουριστικά καταλύματα, τη γαστρονομία αλλά και τις πρωτοβουλίες των πολιτών».

- Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια;

- Υπάρχει τα τελευταία χρόνια έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ, αλλά πρέπει η Πολιτεία να προβεί τάχιστα στην χάραξη ενός Ειδικού Χωροταξικού Πλαισίου (ΕΧΠ) για τον Τουρισμό.

Συγκεκριμένα στο 80% της χώρας υπάρχουν απαγορεύσεις για την υλοποίηση επενδύσεων στον τουρισμό και τη χωροθέτηση τουριστικών εγκαταστάσεων, και εφόσον δεν υπάρχει Ειδικό Χωροταξικό, εξαρτάται από τη συνάφειά τους με τα Περιφερειακά Χωροταξικά, η οποία δεν είναι δεδομένη, καθώς τα πλαίσια ανάγονται στο μακρινό 2003, ενώ, επίσης, δεν υπάρχουν ευέλικτες διαδικασίες αφού μόνο για την έκδοση οικοδομικής άδειας για την ανέγερση ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος απαιτούνται 14 και πλέον μήνες.

Source of background photo: Wikimedia Commons Copyright: Ronald Saunders License: CC-BY-SA 

  1. 19/08 12:47

    Τουρισμός πολυτελείας: Σε ποιους προορισμούς θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το φθινόπωρο

  2. 19/08 12:10

    Eurowings: Άνοιξαν οι κρατήσεις για πτήσεις προς την Κέρκυρα το 2018

  3. 19/08 12:08

    Η Air France αυξάνει τις πτήσεις προς την Κόστα Ρίκα

  4. 19/08 12:03

    Ξεκίνησαν τα εφετινά Οινοξένεια

  5. 19/08 11:44

    Διήμερο εορταστικών εκδηλώσεων στην Αλόννησο τον Δεκαπενταύγουστο

  6. 19/08 11:39

    Διεθνής Ιστιοπλοϊκή Εβδομάδα Βορείου Αιγαίου στη Σκόπελο

  7. 19/08 11:35

    Στις 16 Σεπτεμβρίου η εικονική έκρηξη του ηφαιστείου στη Σαντορίνη

  8. 19/08 11:34

    Δήμος Ιωαννιτών: Διαγωνισμός για δράσεις τουριστικής προβολής

  9. 19/08 11:32

    Ανακλήσεις αποφάσεων για τη δημιουργία 3 ξενοδοχείων

  10. 19/08 11:29

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Πάργας

  11. 19/08 09:35

    Ryanair: Καθυστερήσεις από τις μεγάλες χειραποσκευές- η πολιτική της εταιρίας

  12. 18/08 15:58

    Γερμανικός τουρισμός: Απαραίτητο το διαδίκτυο στις διακοπές

  13. 18/08 15:29

    Διεθνείς τουριστικοί φορείς αποδοκιμάζουν την επίθεση στη Βαρκελώνη

  14. 18/08 13:20

    Αμερικανικός τουρισμός: Πιο ευτυχείς οι κάτοχοι διαβατηρίου- 3 προσωπικότητες ταξιδιωτών

  15. 18/08 12:47

    Aμεση κινητοποίηση της Thomas Cook από δυσφημιστική ανάρτηση που έγινε viral

  16. 18/08 12:27

    Ryanair: Νέο portal κρατήσεων για φοιτητές Erasmus

  17. 18/08 12:24

    Πάνω από 75.000 επισκέπτες στα μνημεία της χώρας την Αυγουστιάτικη Πανσέληνο

  18. 18/08 12:03

    Virtuoso: Ο τουρισμός πολυτελείας προσελκύει περισσότερους millennials

  19. 18/08 11:41

    Ε.Κουντουρά: Πολλές οι παραβατικότητες στις τουριστικές επιχειρήσεις

  20. 18/08 11:37

    Τουρισμός: 8 εκατ. περισσότερες διεθνείς αφίξεις στην ΕΕ το α’ 4μηνο του 2017

  21. 18/08 11:24

    2ος Ιστιοπλοϊκός Μαραθώνιος

  22. 18/08 10:48

    Τρόμος σε Βαρκελώνη και Καμπρίλς- Ελληνίδα τραυματίας

  23. 18/08 10:39

    ΕΤΟΑ: Το Brexit μπορεί να πλήξει την παραγωγικότητα στον τουρισμό

  24. 18/08 10:24

    EOT: Προσκλήσεις ξένων δημοσιογράφων και στελεχών συνεδριακού τουρισμού

  25. 18/08 10:23

    Δωρεές από ξενοδοχεία στη Θεσσαλονίκη και στα Χανιά

  26. 18/08 10:18

    Γιορτή Φιστικιού στην Αίγινα

  27. 18/08 10:17

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Κορινθίων

  28. 17/08 13:30

    Συμφωνία κοινού κωδικού μεταξύ Gulf Air και Aegean Airlines

  29. 17/08 13:21

    Η Norwegian Cruise ακυρώνει κρουαζιέρα για νεοναζί

  30. 17/08 12:40

    Κυπριακός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων τον Ιούλιο

  31. 17/08 12:33

    Τουριστική προβολή της Λευκάδας στην Ολλανδία

  32. 17/08 12:06

    Ο Ολυμπιονίκης Ι. Μελισσανίδης, Αmbassador του Δήμου Χερσονήσου

  33. 17/08 11:59

    Δήμος Αθηναίων: Eντείνονται οι έλεγχοι στα καταστήματα

  34. 17/08 11:53

    Ελληνικός τουρισμός: Το "πάρτι φοροδιαφυγής" στα ξενοδοχεία και η πραγματικότητα...

  35. 17/08 11:50

    Τουρισμός: Πώς θα ταξιδεύουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2030

  36. 17/08 10:59

    Η ΑΒΤΑ συμβουλεύει: Πώς να αντιμετωπίζετε τα αρνητικά σχόλια στα social media

  37. 17/08 10:52

    Alltours: Πρόσθετες πτήσεις για Κρήτη, Ρόδο, Κω το φθινόπωρο

  38. 17/08 10:28

    O Δήμος Ν.Προποντίδας σε τουριστικό πρόγραμμα της Μαύρης Θάλασσας

  39. 17/08 10:27

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αλοννήσου

  40. 17/08 10:24

    ΕΟΤ: Χορηγία στο Κέντρο Τύπου στην έκθεση WTM

  41. 17/08 10:13

    Ryanair: 2 νεα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Βαρκελώνη και Πόρτο

  42. 16/08 14:32

    Έρευνα: Τζατζίκι, ψάρι, σουβλάκι και μεζέ προτιμούν οι Δανοί στις διακοπές

  43. 16/08 13:09

    Ο ...συνταγματάρχης ξενοδόχος στην Αθήνα

  44. 16/08 12:51

    Πάνω από 1.000 παράνομα καταλύματα απέσυρε η Airbnb στη Βαρκελώνη

  45. 16/08 12:47

    Nέα ευρήματα από το ιστορικό ναυάγιο ΜΕΝΤΩΡ στα Κύθηρα

  46. 16/08 12:46

    Ρωσικός τουρισμός: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός στο διαδίκτυο η Ελλάδα τον Ιούλιο

  47. 16/08 12:25

    Η Ρόδος στην έκθεση Tour Natur 2017

  48. 16/08 12:00

    Τουρκικός τουρισμός: Στα 30 δισ. δολάρια μπορεί να φθάσουν οι απώλειες την τριετία 2016-2018

  49. 16/08 12:00

    Ξενοδοχεία: Στην Grivalia τα "Αστέρια" Γλυφάδας

  50. 16/08 11:47

    DW: H πτώχευση της Air Berlin ήταν αναμενόμενη

  51. 16/08 11:24

    Ryanair: Καταγγελία για "κατασκευασμένη αφερεγγυότητα" της Air Berlin

  52. 16/08 11:08

    Ημερίδα για τον Μαραθώνα: «Branding - The City of Marathon»

  53. 16/08 11:01

    Εκσκαφή φωλιάς θαλάσσιας χελώνας Caretta-Caretta στο Aquila Rithymna Beach

  54. 16/08 10:41

    Air Berlin: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες για την πτώχευσή της

  55. 16/08 10:40

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ποιοι τουρίστες δαπανούν περισσότερα στις διακοπές;

  56. 16/08 10:36

    STR: 22% περισσότερα τα υπό κατασκευή δωμάτια ξενοδοχείων στην Ευρώπη τον Ιούλιο

  57. 16/08 06:44

    Σε διαδικασία πτώχευσης η Air Berlin

  58. 16/08 06:38

    Δεκαπενταύγουστος με τουριστική άνοδο στην Ιταλία

  59. 16/08 06:33

    Η Έλενα Κουντουρά στο συνέδριο της ASTA

  60. 16/08 06:31

    Γάλλοι δημοσιογράφοι στην Αμοργό

  61. 16/08 06:30

    Η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Σύμης

  62. 16/08 06:29

    Μεσογειακό Εργαστήριο Κεραμικής στην Τήνο - Διεθνές Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων στη Σύρο

  63. 16/08 06:22

    Ανακοίνωση του Ομίλου Ν.Δασκαλαντωνάκη για τη διοίκηση των εταιρειών του

  64. 15/08 12:40

    Συνεδριακό Κέντρο στο παλαιό νοσοκομείο Πατρών

  65. 15/08 12:39

    Η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Λευκάδας

  66. 15/08 12:37

    O EOT υποστηρίζει την ισπανική έκδοση του βιβλίου «Bar Flaubert»

  67. 15/08 12:34

    Διεθνές τουρνουά Μπριτζ στην Καβάλα

  68. 14/08 20:30

    WizzAir: Νέα σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη από το Ιάσιο το 2018

  69. 14/08 19:56

    Σήμα ΕΟΤ και στις Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις

  70. 14/08 13:46

    Aria Hotels: Άνοιξε το Aria Concept Store στα Χανιά

  71. 14/08 13:02

    TUI: Διαθέσιμα προς κράτηση τα δημοφιλή προγράμματα για το καλοκαίρι του 2018

  72. 14/08 12:07

    Οικολογικός παράδεισος η Αλόννησος, γράφει ιταλική εφημερίδα

  73. 14/08 11:52

    ΚΕΔΕ: Ειδικό φορολογικό καθεστώς στα νησιά που επλήγησαν από προσφυγικό και καταστροφές

  74. 14/08 11:40

    "Υπερ-τουρισμός" και Airbnb: Τί δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία

  75. 14/08 11:35

    Στ. Αρναουτάκης: Κρητικός πολιτισμός με "πάντρεμα" του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό

  76. 14/08 11:26

    Grace Santorini: Η αγαπημένη πισίνα του διεθνούς τύπου

  77. 14/08 11:16

    Αναπτυξιακό Συνέδριο «ΚΟΡΙΝΘΙΑ 2025» - Τουρισμός και επιχειρηματικότητα στο επίκεντρο

  78. 14/08 11:12

    Ραγδαία αύξηση των μεθυσμένων επιβατών στις πτήσεις από τη Βρετανία

  79. 14/08 10:13

    Η Περιφέρεια Κρήτης σε εκθέσεις τουρισμού στο Παρίσι και στο Ντίσελντορφ

  80. 14/08 10:12

    Νέες συνθέσεις στα όργανα τουρισμού του Δήμου Δράμας

  81. 14/08 10:07

    Δεύτερο Διεθνές Φεστιβάλ Χορωδιών στην Καλαμάτα

  82. 14/08 10:06

    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες στην Πάτρα

  83. 14/08 10:00

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αστυπάλαιας

  84. 14/08 09:52

    Συλλυπητήριο μήνυμα του Τ.Ο. Πελοποννήσου και της Ε.Ξ. Αρκαδίας για το θάνατο του Στυλιανού Τσουκάτου

  85. 13/08 13:23

    Βαρκελώνη: 100 ακτιβιστές εμπόδισαν τουρίστες να κάνουν το μπάνιο τους

  86. 13/08 11:54

    Έλληνας ο νέος γενικός διευθυντής του Meliá Dubai

  87. 13/08 11:48

    Στο Λεωνίδιο η 11η Βαλκανική Σπηλαιολογική Συνάντηση

  88. 13/08 11:45

    Δωρεάν μαθήματα ρωσικής γλώσσας από το Mouzenidis Travel στη Θεσσαλονίκη

  89. 13/08 11:44

    Αποφάσεις για ξενώνες και ξενοδοχεία από Δήμους

  90. 13/08 11:41

    Αφιέρωμα στον Καζαντζάκη με εκδηλώσεις και στη Λάρισα

  91. 13/08 11:34

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Ιστιαίας-Αιδηψού

  92. 12/08 15:14

    Η Ελλάδα μπορεί να διεκδικήσει μειωμένο ΦΠΑ σε νησιά - Τί δείχνει η πρακτική σε ευρωπαϊκά νησιά

  93. 12/08 15:09

    Τουρισμός: Διαμαρτυρία του δημάρχου Μυκόνου στη Fraport για τα προβλήματα στο αεροδρόμιο

  94. 12/08 15:00

    ΣΕΤΚΕ: Μέτρα ανακούφισης για τα καταλύματα των Κυθήρων

  95. 12/08 14:46

    Αθηναϊκός τουρισμός: Την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών ζητεί ο Σύλλογος ιδιοκτητών ενοικιαζομένων κατοικιών

  96. 12/08 14:43

    Free Pass από το Δήμο Χερσονήσου

  97. 12/08 14:41

    Άδειες για τουριστικό κατάλυμα και τουριστικές κατοικίες

  98. 12/08 14:34

    Άδειες για 6 πλωτές εξέδρες και μία απόρριψη

  99. 11/08 13:25

    Γυναικείοι Συνεταιρισμοί - Κοινωνική, Αλληλέγγυα και Συνεργατική Οικονομία

  100. 11/08 13:00

    Η Ιταλία πρώτος προορισμός κρουαζιέρας στην ΕΕ