Κων/νος Αντωνιάδης: Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Α Decrease font Enlarge font
Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Tις προτεραιότητες και τους στόχους του σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης που προωθεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, καθώς και το ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή, αναλύει ο Αντιπεριφερειάρχης, κ. Κωσταντίνος Αντωνιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Tornos News.

Διαβάστε τη συνέντευξη...

-Πως εξελίσσεται το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η ΠΑΜ-Θ;

- H Περιφέρεια ΑΜ-Θ και ο αείμνηστος Περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης τοποθέτησε τον τουρισμό στον πυρήνα των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων της Περιφέρειας, το οποίο συνεχίζει και ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χρήστος Μέτιος. Εκπονήθηκε σε τρεις φάσεις το Στρατηγικό & Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ που αποτελεί πλέον τον οδηγό για τις περαιτέρω δράσεις μας στον τομέα αυτό και κινείται σε ικανοποιητικό βαθμό: Κυρίαρχος στόχος είναι να γίνει η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη τουριστικός προορισμός Αριστείας, με άξονα τα τρία κυρίαρχα στοιχεία, στα οποία έχουμε δυνατότητες και πρέπει να επενδύσουμε:

Φύση, Πολιτισμός και Τόπος, σε απόλυτη συνέργεια με τον αγροδιατροφικό τομέα., υποστηρίζοντας φυσικά το κυρίαρχο στην Ελλάδα, αλλά και στην ΑΜ-Θ που προσελκύει επισκέπτες, το παραθεριστικό παραλιακό δυναμικό.

Η Περιφερειακή αναπτυξιακή τουριστική πολιτική που υλοποιούμε βασίζεται σε πέντε (5) στρατηγικούς άξονες:

Α) την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Β) το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών της Περιφέρεια μας

Γ) την ανάπτυξη θεματικών τουριστικών προϊόντων

Δ) την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ε) στην κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, ώστε να αναπτύξουμε την παροχή τουριστικής υπηρεσίας. Ο τουρισμός είναι κλάδος που μπορεί να δώσει εισόδημα, όχι μόνο στη διαμονή και την εστίαση. Γι’ αυτό προγραμματίζονται δράσεις ενημέρωσης τόσο των ήδη απασχολούμενων στον κλάδο, όσο και ατόμων που θα ήθελαν να εμπλακούν.

- Σε ποιες περιοχές και σε ποιες μορφές τουρισμού δίνει έμφαση η Περιφέρεια; Τι προγράμματα υλοποιούνται;

- Απευθυνόμαστε κυρίως σε χώρες με εύκολη οδική πρόσβαση, ήτοι στην Βαλκανική ενδοχώρα (π.χ. Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Ουκρανία, Μολδαβία κτλ) καθώς και στην Τουρκία, αλλά και στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, που αποτελούν τη βάση για τον τουρισμό μας και προσπαθούμε σε αυτούς τους προορισμούς να βελτιώσουμε την παρουσία μας εκεί επιχειρηματικά και διαφημιστικά αλλά και να φροντίσουμε για τη βελτίωση των υποδομών πρόσβασης.

Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, έγινε από την Περιφέρεια μας άνοιγμα και στην αγορά της Ρωσίας, (όπως με την αεροπορική σύνδεση, τέσσερις φορές την εβδομάδα, από την Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και το Μισκ, προς στο Αεροδρόμιο της Καβάλας) με την οποία Ρωσία μας συνδέουν πολλά κοινά Πολιτισμικά, Ιστορικά και θρησκευτικά στοιχεία, για αυτό και έχουμε μια σημαντική αύξηση Ρώσων τουριστών στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Η προσέλκυση αλλοδαπών πέρα από το Ήλιος και Θάλασσα και τα δύο μοναδικά σε ομορφιά νησιά που εέχουμε (ήτοι Θάσο και Σαμοθράκη) επηρεάζεται και από τα αξιοθέατα μας για αυτό απαραίτητη είναι η αναβάθμιση και ανάδειξη των ιστορικών, αρχαιολογικών μνημείων και χώρων με διευκόλυνση της πρόσβασης σε αυτά, επέκταση του ωραρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς τα πολιτιστικά αξιοθέατα ενός προορισμού αποτελούν έναν από τους κύριους παράγοντες βάσει των οποίων οι ευρωπαίοι αποφασίζουν να επισκεφτούν, αλλά και να επανέλθουν σε, έναν προορισμό. 

Η ΟΧΕ πολιτισμού – τουρισμού, η VIA EGNATIA, ο δρόμος του Μεταξιού, μεταξύ των άλλων δράσεων, αποτελεί ουσιαστικό βήμα τουριστικής ανάπτυξης.

Επιβάλλεται, επίσης, η διατήρηση του δίπτυχου «ήλιος και θάλασσα» φροντίζοντας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με ισχυροποίηση εκείνων των στοιχείων (φυσικών, πολιτιστικών και γαστρονομικών) που θα καταστήσουν την Π.Α.Μ.Θ. έναν τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών και θα προσδιορίσουν την τουριστική του ταυτότητα δίνοντας έμφαση στη διάρκεια και την εδαφική διασπορά. Έμφαση πρέπει να δοθεί στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ώστε ν’ αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης της περιοχής. Προώθηση και προβολή των προστατευόμενων περιοχών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην εθνική και διεθνή τουριστική αγορά προκειμένου να στραφεί σε μορφές τουρισμού ή διακοπών που είναι στενά συνδεδεμένες με την απόλαυση ενός γνήσιου και «παρθένου» φυσικού περιβάλλοντος.

Τέλος επενδύουμε και στο Θρησκευτικό - προσκυνηματικό τουρισμό αφού, η Καβάλα με τους Φιλίππους (Παγκόσμιο σημείο ενδιαφέροντος, με την ένταξη στα μνημεία παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO), αποτελεί μοναδικό σημείο συνάντησης σύγχρονων χαρακτηριστικών με παγκόσμιας αξίας ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία. Η διέλευση του Αποστόλου Παύλου από τους Φιλίππους, όπου σε αυτό το σημείο δίδαξε στην Ευρώπη για πρώτη φορά το Χριστιανισμό, καθώς και η ίδρυση της πρώτης χριστιανικής εκκλησίας στην Ευρώπη, αποτελούν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την περιοχής ώστε να αναδειχθεί ένας Θρησκευτικός – προσκυνηματικός προορισμός. Η Εκκλησία, εξάλλου, στο χώρο αυτί έκτισε εκεί το μοναδικό βαπτιστήριο στις όχθεις του Ζυγάκτη ποταμού, όπου γίνονται και βαπτίσεις ενηλίκων από όλο τον κόσμο, καθώς εκεί βρίσκεται και η φυλακή του Αποστόλου Παύλου.

- Πού εστιάζεται η πολιτική μάρκετιγκ της Περιφέρειας ΑΜ-Θ;

- Η αξία του δικού μας τουριστικού προορισμού συγκροτείται με την προσφορά ενός μοναδικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το οποίο αναφέρεται στην προνομιακή του τοποθεσία σε σχέση με 60 εκ. εν δυνάμει τουριστών σε απόσταση 500 χ/τρων, στη καλοδιατηρημένη αυθεντικότητα περιβάλλοντος και του πολιτισμού, στο υψηλό επίπεδο παραλιών, στις προηγμένες υπηρεσίες, και στη παραδοσιακή άριστη φιλοξενία και ασφάλεια.

Η ΠΑΜΘ πρέπει να κρατήσει το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και ταυτόχρονα να αναπτύξει μια ισχυρή ανταγωνιστική προσφορά στους άλλους τομείς, όπως η φύση, η περιπέτεια, οι συναντήσεις και ιδιαίτερα την ιστορική κληρονομιά και τον πολιτισμό. Κάνουμε το λάθος να χρησιμοποιούμε υπερβολικά το παραδοσιακό μάρκετινγκ (πιθανότατα υπό την πίεση του κατεστημένου συστήματος) το οποίο δεν προσελκύει πια πελάτες. Παλιά εργαλεία, όπως φυλλάδια, εκθέσεις κ.λ.π. συνεχίζουν να καταναλώνουν ένα σημαντικό μέρος των προϋπολογισμών μάρκετινγκ. Η προφανής τάση τώρα είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο σαγηνεύει, πουλά, προσφέρει υπηρεσία και χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω του Διαδικτύου, καθώς οι ηγέτες της βιομηχανίας παραδέχονται πλέον ότι οι προορισμοί που στερούνται μιας έξυπνης ψηφιακής στρατηγικής δεν θα επιβιώσουν στο εγγύς μέλλον. Για αυτό έχουμε δημιουργήσει όλα εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας, όπως

·        Δημιουργήθηκε τουριστικό γεωγραφικό λογότυπο για τον Τουρισμό με το σύνθημα ‘’ Ζήσε την αυθεντική εμπειρία’’

·        Δημιουργήθηκε ο τουριστικός διαδικτυακός ιστότοπος και αντίστοιχης εφαρμογής www.emtgreece.com ενώ για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και IOS (apple) δημιουργήσαμε εφαρμογή (application) τουριστικό οδηγό που μπορείτε να την κατεβάσετε με τον τίτλο '' emtgreece ''.

·        ‘’Κανάλι στο Youtube, όπου μεταξύ άλλων, μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα νέα μας θεματικά βίντεο:

·        Τουριστική σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/VisitEMT

·        οδηγός ταξιδιώτη: http://www.jti-rhodope.eu/index1.php?area=1&lang=en

·        Δημιουργήθηκαν λογαριασμοί της ΠΑΜΘ και προωθούνται φωτογραφίες πληροφορίες και λοιπό υλικό σε ‘’ Google+, Instagram, Pinterest ’’.

·        Επιπλέον δημιουργήθηκε η αποθήκη τουριστικού υλικού , η οποία θα συγκεντρώσει όλο το φωτογραφικό και λοιπό υλικό που έχει δημιουργηθεί κατά το παρελθόν, ώστε μαζί με το νέο που παράγεται να υπάρχει καταχωρημένο και αρχειοθετημένο για χρήση, χωρίς να χάνονται τα δικαιώματα και κατά συνέπεια πόροι που έχουν δαπανηθεί αρκετά χρήματα κατά το παρελθόν.

Τέλος, κατά την άποψη μου, τα πέντε σημεία αναφοράς που συμβάλλουν περισσότερο στην επιτυχία ενός προορισμού είναι η ασφάλεια, η φιλοξενία και η αίσθηση του ευπρόσδεκτου, οι εμπειρίες και τα θετικά συναισθήματα, η ποιότητα των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών και η ισχυρή ηγεσία και διαχείριση σε επίπεδο προορισμού. Για αυτά αγωνιζόμαστε και προσπαθούμε να τα προβάλλουμε στους επισκέπτες μας

- Έχει επηρεαστεί η τουριστική κίνηση στην περιοχή σας από την Τουρκία, λόγω της πολιτικής κατάστασης στη γειτονική χώρα;

- Η τουριστική κίνηση από την Τουρκία είναι ιδιαίτερα αυξημένη και έχουμε μια αύξηση που ανέρχεται σε ποσοστό 14,7% για το 2017, σε σχέση με το 2016, που συνεπάγεται σε πραγματικούς αριθμούς, 34.000 χιλιάδες περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2016. Αυητό οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην επιταχύνση των διαδικασιών από το προξενείο μας στη χορήγηση βίζας στους Τούρκους επισκέπτες. Μάλιστα η Τούρκοι τουρίστες είναι για την ΑΜ-Θ η πρώτη, σε αγοραστική δύναμη, πελάτες και συγκεκριμένα ξόδεψαν για  το έτος 2016, περίπου 80.000.000 εκατομμύρια ευρώ στην ΠΑΜΘ. Επισκέπτονται κυρίως την Αλεξανδρούπολη για ψώνια, την πόλη της Καβάλα που έχει σημαντικά Οθωμανικά μνημεία, καθώς επίσης  και το νησί της θάσου.

Γι αυτό το λόγο και συνεχίζουμε να έχουμε υψηλά στη λίστα των διεκδικήσεων μας την χορήγηση βίζας 72 ωρών για τους Τούρκους πολίτες.

- Ποιες επενδύσεις που άπτονται του τουρισμού, προωθεί η Περιφέρεια μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων;

- Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ υλοποιεί ένα τεράστιο έργο, μέσω των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, που αφορά την ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, διότι πιστεύω ότι ο Τουρισμός είναι άρρηκτος συνδεδεμένος με τον Τουρισμό.

Πρόκειται για οργανωμένη χωρική επένδυση υπό τον τίτλο "Εγνατία Πολιτισμού-Τουρισμού", με ένα ποσό της τάξεως των 70.000.000 εκατομμυρίων ευρώ, όπου στον άξονα της αρχαίας Εγνατίας Οδού και εκατέρωθεν αυτής, ενισχύονται δράσεις πολιτισμού με διάφορους φορείς. Είναι μία πρόταση που στοχεύει στην ανάπτυξη συνολικά αυτής της διαδρομής, είναι ένα ολιστικό όραμα, πρωτότυπο στον ελλαδικό χώρο.

Το όραμα μου είναι να φέρουμε τα μνημεία στο κέντρο της ζωής, της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ είναι σημαντική η αξία και η μαγεία των συνεργειών και των συνεργασιών,  

Στην πατρίδα μας έχουμε παράξει υπερπληθώρα υποδομών τις οποίες δεν έχουμε φροντίσει να τις βάλουμε στη ζωή, που δεν τις επισκέπτεται κανείς». Για αυτό και θεωρώ πως ήρθε η στιγμή τα μνημεία να συνδεθούν με τη ζωή, με το φαινόμενο της ανάπτυξης, και να γίνουν το κέντρο της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Είναι ένα ολιστικό σχέδιο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο τουριστικό προορισμό, τη Via Egnatia. «Για αυτό πρέπει να φέρουμε τα υπέροχα μνημεία της περιφέρειας στο κέντρο της ζωής και αυτής της αναπτυξιακής προσπάθειας» και για να πετύχει αυτό το πρόγραμμα «πρέπει να συμμετέχουν όλοι, από τους αγρότες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέχρι τα τουριστικά καταλύματα, τη γαστρονομία αλλά και τις πρωτοβουλίες των πολιτών».

- Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια;

- Υπάρχει τα τελευταία χρόνια έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ, αλλά πρέπει η Πολιτεία να προβεί τάχιστα στην χάραξη ενός Ειδικού Χωροταξικού Πλαισίου (ΕΧΠ) για τον Τουρισμό.

Συγκεκριμένα στο 80% της χώρας υπάρχουν απαγορεύσεις για την υλοποίηση επενδύσεων στον τουρισμό και τη χωροθέτηση τουριστικών εγκαταστάσεων, και εφόσον δεν υπάρχει Ειδικό Χωροταξικό, εξαρτάται από τη συνάφειά τους με τα Περιφερειακά Χωροταξικά, η οποία δεν είναι δεδομένη, καθώς τα πλαίσια ανάγονται στο μακρινό 2003, ενώ, επίσης, δεν υπάρχουν ευέλικτες διαδικασίες αφού μόνο για την έκδοση οικοδομικής άδειας για την ανέγερση ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος απαιτούνται 14 και πλέον μήνες.

Source of background photo: Wikimedia Commons Copyright: Ronald Saunders License: CC-BY-SA 

  1. 12/12 18:20

    Παρίσι: Ο δήμος ζητεί από την Airbnb να διαγράψει 1.000 αδήλωτα σπίτια

  2. 12/12 17:40

    Επ' αόριστον αναστολή της κατάργησης μειωμένου ΦΠΑ στα νησιά ζητεί η ΠΟΞ

  3. 12/12 17:31

    Ενθαρρυντικά μηνύματα στη Greek Tourism Expo για το Ν. Αιγαίο

  4. 12/12 16:57

    Πώς το ποδήλατο θα βοηθήσει την οικονομία των Τρικάλων

  5. 12/12 16:35

    Qatar Airways: Εορτασμός στην Αθήνα για τα 20 χρόνια λειτουργίας

  6. 12/12 16:25

    Marketing Greece: Αφιερώματα σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης

  7. 12/12 15:48

    ΥΠΑ: Προς νέο ρεκόρ επιβατικής κίνησης τα ελληνικά αεροδρόμια το 2017

  8. 12/12 15:43

    Olympic Air: Ποιες πτήσεις επηρεάζονται από την απεργία της ΑΔΕΔΥ την Πέμπτη

  9. 12/12 15:35

    ΥΠΑ: Ομαλά διεξάγονται οι πτήσεις στο "Μακεδονία"

  10. 12/12 15:31

    Αυτό είναι το πιο περιζήτητο ελληνικό σπίτι στην Airbnb

  11. 12/12 14:57

    Η Airbnb, οι απάτες και τα εμπορικά συμφέροντα

  12. 12/12 14:14

    Οι 5 top τάσεις στα μπουτίκ ξενοδοχεία το 2018

  13. 12/12 13:44

    easyJet: 7 νέα δρομολόγια προς Ελλάδα το 2018

  14. 12/12 13:39

    Οι τουρίστες ζητούν κρητικό μέλι στα ξενοδοχεία ... και δε βρίσκουν!

  15. 12/12 13:34

    Ολοκληρώθηκε η Greek Tourism Expo 2017- 6.100 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες

  16. 12/12 13:12

    FedHATTA: Δυναμικό restart της αγοράς των ΗΠΑ με το Athens ASTA Destination Expo

  17. 12/12 13:09

    Ρωσικός τουρισμός: Υψηλές προκρατήσεις για Ελλάδα

  18. 12/12 12:35

    ΝΔ: Αγνοείται η τύχη του νομοσχεδίου για τα υδροπλάνα

  19. 12/12 12:15

    Fraport: +10,6% η επιβατική κίνηση στα 14 αεροδρόμια το 11μηνο

  20. 12/12 11:40

    H Airbnb κοντά στην εξαγορά του ευρωπαϊκού τμήματος της Wyndham

  21. 12/12 11:16

    Οι 10 δημοφιλέστεροι προορισμοί για τους Έλληνες αυτά τα Χριστούγεννα

  22. 12/12 11:11

    ΣΕΤΚΕ: Mη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα τα σπίτια που μισθώνονται στους τουρίστες

  23. 12/12 11:01

    Πρόσκληση Ε. Κουντουρά για διεθνείς επενδύσεις στην Ελλάδα

  24. 12/12 10:56

    Costa Navarino: Διεθνής διάκριση για τις πολυτελείς κατοικίες

  25. 12/12 10:24

    ΞΕΕ: Πανευρωπαϊκή πρωτιά για το "Ελληνικό Πρωινό"

  26. 12/12 10:15

    Mediterranean Sea Hit Report: Οι επιδόσεις στα ξενοδοχεία της Μεσογείου τον Οκτώβριο

  27. 12/12 10:07

    Εγκρίσεις για Ιαματικά Λουτρά

  28. 12/12 10:05

    Δήμος Ρόδου: Διαγωνισμός για την εκμίσθωση Χαμάμ

  29. 12/12 09:52

    Σχέδιο νόμου για τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής νομοθεσίας

  30. 11/12 22:32

    Tα "κλειδιά" του ΞΕΕ για τα boutique ξενοδοχεία (video)

  31. 11/12 20:49

    Μυτιλήνη: Ημερίδα για τη διασύνδεση Αγροδιατροφής- Βιομηχανίας- Τουρισμού

  32. 11/12 19:42

    Ποιά επαγγέλματα στον Τουρισμό βάζουν POS

  33. 11/12 17:54

    ΠΟΞ: Τρεις προτάσεις για τη χρήση αιγιαλού από τα ξενοδοχεία

  34. 11/12 17:35

    Προβολή της Ελλάδας στη Μόσχα ως ιατρικού προορισμού

  35. 11/12 16:34

    +14% ο κύκλος εργασιών στις υπηρεσίες καταλυμάτων και εστίασης το γ' 3μηνο

  36. 11/12 15:37

    Zeus International: 4 νέα ξενοδοχειακά πρότζεκτ στην Αθήνα το 2018

  37. 11/12 14:03

    Παγκόσμια διάκριση για το Aristi Mountain Resort

  38. 11/12 13:46

    Γ. Κανελλόπουλος: Απαιτούνται διευκρινίσεις για τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών (video)

  39. 11/12 13:23

    Ο Δήμος Ρόδου στην Greek Tourism Expo

  40. 11/12 12:57

    Δημοψήφισμα στη Μύκονο για το καζίνο

  41. 11/12 12:06

    Μ.Κόνσολας: Πώς θα αναπτυχθεί ο εναλλακτικός τουρισμός

  42. 11/12 12:03

    Ξενοδοχεία: Κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες

  43. 11/12 11:59

    Κοινωνική συνέργεια από 4 ξενοδοχειακές ενώσεις της Κ.Μακεδονίας

  44. 11/12 11:50

    Η πίτσα στην πολιτιστική κληρονομιά της UNESCO

  45. 11/12 11:46

    Η Ryanair τελειώνει τη συνεργασία της με την Amadeus

  46. 11/12 11:41

    Τάσος Γκόβας: Πώς θα ενισχυθεί ο τουρισμός με τα υδροπλάνα (video)

  47. 11/12 11:12

    Ο ιαματικός τουρισμός μπορεί να τονώσει την περιφερειακή ανάπτυξη

  48. 11/12 10:46

    Mitsis Hotels: Σήμα Green Key στα 17 ξενοδοχεία του Ομίλου

  49. 11/12 10:34

    Νέα ψηφιακή εφαρμογή στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  50. 11/12 10:29

    Σύστημα ασφαλείας στο λιμάνι της Σάμου

  51. 11/12 10:27

    Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές υπηρεσίες

  52. 11/12 10:08

    To διεθνές φόρουμ "Peace and Sport" διεκδικεί η Ρόδος για το 2019

  53. 11/12 09:52

    Global Blue Hellas: Απογειώθηκαν οι συναλλαγές Tax Free το 12μηνο

  54. 11/12 09:25

    Ποιά έργα πολιτιστικής κληρονομιάς στο Ιόνιο μπαίνουν στο ΕΣΠΑ

  55. 10/12 15:42

    Greek Tourism Expo: Ισχυρή εξάρτηση των μικρών ξενοδοχείων στην Ελλάδα από τις online κρατήσεις

  56. 10/12 10:55

    O ΕΟΤ σε εκδηλώσεις στη Ν.Υόρκη, Βουδαπέστη και Κων/πολη

  57. 10/12 10:53

    Δήμος Σπάρτης: Διαγωνισμός για υλικό τουριστικής προβολής

  58. 10/12 10:37

    Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν στα βραβεία “Treasures of Greek Tourism 2017”.

  59. 09/12 19:17

    Ανοίγει ο δρόμος για επενδύσεις σε ιαματικές πηγές (video)

  60. 09/12 18:43

    «Η πιστοποίηση αειφορίας φέρνει τουρίστες» (video)

  61. 09/12 15:58

    Ιαματικός τουρισμός: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμιο health resort

  62. 09/12 15:02

    Η Ελλάδα διεκδικεί το 5% του παγκόσμιου ιατρικού τουρισμού μέχρι το 2020

  63. 09/12 11:30

    Ηράκλειο- Κρήτη: Στόχος ο μαζικός τουρισμός 7 μηνών το χρόνο

  64. 09/12 10:40

    Τουρισμός: Η Αθήνα στους top προορισμούς των Σκανδιναβών το α' 4μηνο του 2018

  65. 09/12 10:35

    ΠΟΞ: Επιστολή στους ευρωβουλευτές για τους ελέγχους στα αεροδρόμια

  66. 09/12 10:22

    Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες εκδρομής στο Στρασβούργο

  67. 09/12 10:20

    Ρέθυμνο: Σχέδιο για τη βιώσιμη διαχείριση νερού στις τουριστικές υποδομές

  68. 08/12 22:26

    Ταξιδιωτικές υπηρεσίες & καταλύματα πρώτα στις online αγορές των Ελλήνων το 2017

  69. 08/12 21:57

    Το Ρεμπέτικο στον κατάλογο άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO

  70. 08/12 21:50

    ABTA: Έτσι θα προστατευθεί ο βρετανικός τουρισμός από το Brexit

  71. 08/12 21:12

    ΕΣΠΑ: 13 εκατ. ευρώ για ανάδειξη σημαντικών αρχαιολογικών χώρων UNESCO

  72. 08/12 20:23

    Προβολή της Ελλάδας ως χειμερινού προορισμού στην Τουρκία

  73. 08/12 20:14

    Ποια είναι τα οφέλη από το “Boutique Hotel” (video)

  74. 08/12 19:03

    Air France: Διευρύνονται οι καλοκαιρινές πτήσεις προς Αθήνα το 2018

  75. 08/12 18:05

    Greek Tourism Expo: Αύξηση 10% στις αφίξεις του 2018 προαναγγέλει ο πρόεδρος του ΕΟΤ

  76. 08/12 17:32

    "Συνταγματάρχης" η Λάμψα με την απόκτηση και του π.ξενοδοχείου Kings Palace

  77. 08/12 14:21

    Αμερικανικός τουρισμός 2018: Όλες οι νέες τάσεις στα ταξίδια

  78. 08/12 13:55

    ΞΕΕ - Greek Tourism Εxpo: Ποια ξενοδοχεία και πώς αποκτούν το σήμα “Boutique Hotels”

  79. 08/12 13:38

    Airbnb: 1 δισ. πελάτες το 2025 - 15.000 μπουτίκ ξενοδοχεία στην πλατφόρμα

  80. 08/12 13:07

    Περισσότερα κονδύλια για τον θρησκευτικό και περιπατητικό τουρισμό

  81. 08/12 12:58

    Τουρκία: Η αρχαία Τροία, «Δούρειος Ίππος» για περισσότερους τουρίστες το 2018

  82. 08/12 12:58

    Ξενοδοχεία- κάμπινγκ: Μέχρι το τέλος του 2018 η ισχύς του σήματος λειτουργίας

  83. 08/12 12:24

    Ελληνικός τουρισμός: Πάνω από 910.000 Ρώσοι τουρίστες το 2017

  84. 08/12 12:07

    Μ. Κόνσολας: Μείωση φόρων & νέο χωροταξικό στον τουρισμό

  85. 08/12 12:01

    Airbnb: Πώς η Φλωρεντία παίρνει αμέσως τον τουριστικό φόρο

  86. 08/12 11:31

    Εκδήλωση του ΕΟΤ στη Μόσχα

  87. 08/12 11:29

    Καλαμάτα: Εκμίσθωση ακινήτου για χρήση ξενοδοχείου

  88. 08/12 11:25

    Hotels.com/ Tουρισμός: Τέλος ο ρομαντισμός, μόνο κινητό και σέλφι στις διακοπές

  89. 08/12 11:02

    Η Lufthansa μοναδικός ευρωπαϊκός αερομεταφορέας 5 αστέρων

  90. 08/12 10:58

    Η Lidl υποψήφιος αγοραστής της χρεωκοπημένης JT Touristik

  91. 07/12 17:10

    Συμμετοχή της Κάσου σε τουριστικές εκθέσεις

  92. 07/12 17:01

    Αθήνα & Θεσσαλονίκη στο ρωσικό κανάλι Moya Planeta

  93. 07/12 16:55

    Γερμανικός τουρισμός: Δυναμική πελατεία η τρίτη ηλικία

  94. 07/12 16:24

    Πώς υποδέχθηκαν την εκλογή Βασιλικού οι Ι.Ρέτσος και Α.Ανδρεάδης

  95. 07/12 16:08

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Οι μισοί υπερπόντιοι τουρίστες επιλέγουν πάνω από έναν προορισμό

  96. 07/12 15:59

    Ανοίγει αύριο η Greek Tourism Expo

  97. 07/12 15:43

    ΕΞ Λέσβου: Πρόεδρος η Μαρία Μπρερέ – Βέρου

  98. 07/12 15:36

    Ο FTI επενδύει στον τουρκικό τουρισμό

  99. 07/12 14:32

    Σε ποιο ξενοδοχειο θα γευματίσει ο Ερντογάν στην Κομοτηνή

  100. 07/12 14:10

    O Αλέξανδρος Βασιλικός νέος πρόεδρος στο ΞΕΕ