Κων/νος Αντωνιάδης: Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Α Decrease font Enlarge font
Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Tις προτεραιότητες και τους στόχους του σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης που προωθεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, καθώς και το ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή, αναλύει ο Αντιπεριφερειάρχης, κ. Κωσταντίνος Αντωνιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Tornos News.

Διαβάστε τη συνέντευξη...

-Πως εξελίσσεται το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η ΠΑΜ-Θ;

- H Περιφέρεια ΑΜ-Θ και ο αείμνηστος Περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης τοποθέτησε τον τουρισμό στον πυρήνα των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων της Περιφέρειας, το οποίο συνεχίζει και ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χρήστος Μέτιος. Εκπονήθηκε σε τρεις φάσεις το Στρατηγικό & Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ που αποτελεί πλέον τον οδηγό για τις περαιτέρω δράσεις μας στον τομέα αυτό και κινείται σε ικανοποιητικό βαθμό: Κυρίαρχος στόχος είναι να γίνει η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη τουριστικός προορισμός Αριστείας, με άξονα τα τρία κυρίαρχα στοιχεία, στα οποία έχουμε δυνατότητες και πρέπει να επενδύσουμε:

Φύση, Πολιτισμός και Τόπος, σε απόλυτη συνέργεια με τον αγροδιατροφικό τομέα., υποστηρίζοντας φυσικά το κυρίαρχο στην Ελλάδα, αλλά και στην ΑΜ-Θ που προσελκύει επισκέπτες, το παραθεριστικό παραλιακό δυναμικό.

Η Περιφερειακή αναπτυξιακή τουριστική πολιτική που υλοποιούμε βασίζεται σε πέντε (5) στρατηγικούς άξονες:

Α) την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Β) το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών της Περιφέρεια μας

Γ) την ανάπτυξη θεματικών τουριστικών προϊόντων

Δ) την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ε) στην κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, ώστε να αναπτύξουμε την παροχή τουριστικής υπηρεσίας. Ο τουρισμός είναι κλάδος που μπορεί να δώσει εισόδημα, όχι μόνο στη διαμονή και την εστίαση. Γι’ αυτό προγραμματίζονται δράσεις ενημέρωσης τόσο των ήδη απασχολούμενων στον κλάδο, όσο και ατόμων που θα ήθελαν να εμπλακούν.

- Σε ποιες περιοχές και σε ποιες μορφές τουρισμού δίνει έμφαση η Περιφέρεια; Τι προγράμματα υλοποιούνται;

- Απευθυνόμαστε κυρίως σε χώρες με εύκολη οδική πρόσβαση, ήτοι στην Βαλκανική ενδοχώρα (π.χ. Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Ουκρανία, Μολδαβία κτλ) καθώς και στην Τουρκία, αλλά και στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, που αποτελούν τη βάση για τον τουρισμό μας και προσπαθούμε σε αυτούς τους προορισμούς να βελτιώσουμε την παρουσία μας εκεί επιχειρηματικά και διαφημιστικά αλλά και να φροντίσουμε για τη βελτίωση των υποδομών πρόσβασης.

Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, έγινε από την Περιφέρεια μας άνοιγμα και στην αγορά της Ρωσίας, (όπως με την αεροπορική σύνδεση, τέσσερις φορές την εβδομάδα, από την Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και το Μισκ, προς στο Αεροδρόμιο της Καβάλας) με την οποία Ρωσία μας συνδέουν πολλά κοινά Πολιτισμικά, Ιστορικά και θρησκευτικά στοιχεία, για αυτό και έχουμε μια σημαντική αύξηση Ρώσων τουριστών στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Η προσέλκυση αλλοδαπών πέρα από το Ήλιος και Θάλασσα και τα δύο μοναδικά σε ομορφιά νησιά που εέχουμε (ήτοι Θάσο και Σαμοθράκη) επηρεάζεται και από τα αξιοθέατα μας για αυτό απαραίτητη είναι η αναβάθμιση και ανάδειξη των ιστορικών, αρχαιολογικών μνημείων και χώρων με διευκόλυνση της πρόσβασης σε αυτά, επέκταση του ωραρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς τα πολιτιστικά αξιοθέατα ενός προορισμού αποτελούν έναν από τους κύριους παράγοντες βάσει των οποίων οι ευρωπαίοι αποφασίζουν να επισκεφτούν, αλλά και να επανέλθουν σε, έναν προορισμό. 

Η ΟΧΕ πολιτισμού – τουρισμού, η VIA EGNATIA, ο δρόμος του Μεταξιού, μεταξύ των άλλων δράσεων, αποτελεί ουσιαστικό βήμα τουριστικής ανάπτυξης.

Επιβάλλεται, επίσης, η διατήρηση του δίπτυχου «ήλιος και θάλασσα» φροντίζοντας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με ισχυροποίηση εκείνων των στοιχείων (φυσικών, πολιτιστικών και γαστρονομικών) που θα καταστήσουν την Π.Α.Μ.Θ. έναν τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών και θα προσδιορίσουν την τουριστική του ταυτότητα δίνοντας έμφαση στη διάρκεια και την εδαφική διασπορά. Έμφαση πρέπει να δοθεί στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ώστε ν’ αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης της περιοχής. Προώθηση και προβολή των προστατευόμενων περιοχών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην εθνική και διεθνή τουριστική αγορά προκειμένου να στραφεί σε μορφές τουρισμού ή διακοπών που είναι στενά συνδεδεμένες με την απόλαυση ενός γνήσιου και «παρθένου» φυσικού περιβάλλοντος.

Τέλος επενδύουμε και στο Θρησκευτικό - προσκυνηματικό τουρισμό αφού, η Καβάλα με τους Φιλίππους (Παγκόσμιο σημείο ενδιαφέροντος, με την ένταξη στα μνημεία παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO), αποτελεί μοναδικό σημείο συνάντησης σύγχρονων χαρακτηριστικών με παγκόσμιας αξίας ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία. Η διέλευση του Αποστόλου Παύλου από τους Φιλίππους, όπου σε αυτό το σημείο δίδαξε στην Ευρώπη για πρώτη φορά το Χριστιανισμό, καθώς και η ίδρυση της πρώτης χριστιανικής εκκλησίας στην Ευρώπη, αποτελούν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την περιοχής ώστε να αναδειχθεί ένας Θρησκευτικός – προσκυνηματικός προορισμός. Η Εκκλησία, εξάλλου, στο χώρο αυτί έκτισε εκεί το μοναδικό βαπτιστήριο στις όχθεις του Ζυγάκτη ποταμού, όπου γίνονται και βαπτίσεις ενηλίκων από όλο τον κόσμο, καθώς εκεί βρίσκεται και η φυλακή του Αποστόλου Παύλου.

- Πού εστιάζεται η πολιτική μάρκετιγκ της Περιφέρειας ΑΜ-Θ;

- Η αξία του δικού μας τουριστικού προορισμού συγκροτείται με την προσφορά ενός μοναδικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το οποίο αναφέρεται στην προνομιακή του τοποθεσία σε σχέση με 60 εκ. εν δυνάμει τουριστών σε απόσταση 500 χ/τρων, στη καλοδιατηρημένη αυθεντικότητα περιβάλλοντος και του πολιτισμού, στο υψηλό επίπεδο παραλιών, στις προηγμένες υπηρεσίες, και στη παραδοσιακή άριστη φιλοξενία και ασφάλεια.

Η ΠΑΜΘ πρέπει να κρατήσει το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και ταυτόχρονα να αναπτύξει μια ισχυρή ανταγωνιστική προσφορά στους άλλους τομείς, όπως η φύση, η περιπέτεια, οι συναντήσεις και ιδιαίτερα την ιστορική κληρονομιά και τον πολιτισμό. Κάνουμε το λάθος να χρησιμοποιούμε υπερβολικά το παραδοσιακό μάρκετινγκ (πιθανότατα υπό την πίεση του κατεστημένου συστήματος) το οποίο δεν προσελκύει πια πελάτες. Παλιά εργαλεία, όπως φυλλάδια, εκθέσεις κ.λ.π. συνεχίζουν να καταναλώνουν ένα σημαντικό μέρος των προϋπολογισμών μάρκετινγκ. Η προφανής τάση τώρα είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο σαγηνεύει, πουλά, προσφέρει υπηρεσία και χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω του Διαδικτύου, καθώς οι ηγέτες της βιομηχανίας παραδέχονται πλέον ότι οι προορισμοί που στερούνται μιας έξυπνης ψηφιακής στρατηγικής δεν θα επιβιώσουν στο εγγύς μέλλον. Για αυτό έχουμε δημιουργήσει όλα εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας, όπως

·        Δημιουργήθηκε τουριστικό γεωγραφικό λογότυπο για τον Τουρισμό με το σύνθημα ‘’ Ζήσε την αυθεντική εμπειρία’’

·        Δημιουργήθηκε ο τουριστικός διαδικτυακός ιστότοπος και αντίστοιχης εφαρμογής www.emtgreece.com ενώ για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και IOS (apple) δημιουργήσαμε εφαρμογή (application) τουριστικό οδηγό που μπορείτε να την κατεβάσετε με τον τίτλο '' emtgreece ''.

·        ‘’Κανάλι στο Youtube, όπου μεταξύ άλλων, μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα νέα μας θεματικά βίντεο:

·        Τουριστική σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/VisitEMT

·        οδηγός ταξιδιώτη: http://www.jti-rhodope.eu/index1.php?area=1&lang=en

·        Δημιουργήθηκαν λογαριασμοί της ΠΑΜΘ και προωθούνται φωτογραφίες πληροφορίες και λοιπό υλικό σε ‘’ Google+, Instagram, Pinterest ’’.

·        Επιπλέον δημιουργήθηκε η αποθήκη τουριστικού υλικού , η οποία θα συγκεντρώσει όλο το φωτογραφικό και λοιπό υλικό που έχει δημιουργηθεί κατά το παρελθόν, ώστε μαζί με το νέο που παράγεται να υπάρχει καταχωρημένο και αρχειοθετημένο για χρήση, χωρίς να χάνονται τα δικαιώματα και κατά συνέπεια πόροι που έχουν δαπανηθεί αρκετά χρήματα κατά το παρελθόν.

Τέλος, κατά την άποψη μου, τα πέντε σημεία αναφοράς που συμβάλλουν περισσότερο στην επιτυχία ενός προορισμού είναι η ασφάλεια, η φιλοξενία και η αίσθηση του ευπρόσδεκτου, οι εμπειρίες και τα θετικά συναισθήματα, η ποιότητα των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών και η ισχυρή ηγεσία και διαχείριση σε επίπεδο προορισμού. Για αυτά αγωνιζόμαστε και προσπαθούμε να τα προβάλλουμε στους επισκέπτες μας

- Έχει επηρεαστεί η τουριστική κίνηση στην περιοχή σας από την Τουρκία, λόγω της πολιτικής κατάστασης στη γειτονική χώρα;

- Η τουριστική κίνηση από την Τουρκία είναι ιδιαίτερα αυξημένη και έχουμε μια αύξηση που ανέρχεται σε ποσοστό 14,7% για το 2017, σε σχέση με το 2016, που συνεπάγεται σε πραγματικούς αριθμούς, 34.000 χιλιάδες περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2016. Αυητό οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην επιταχύνση των διαδικασιών από το προξενείο μας στη χορήγηση βίζας στους Τούρκους επισκέπτες. Μάλιστα η Τούρκοι τουρίστες είναι για την ΑΜ-Θ η πρώτη, σε αγοραστική δύναμη, πελάτες και συγκεκριμένα ξόδεψαν για  το έτος 2016, περίπου 80.000.000 εκατομμύρια ευρώ στην ΠΑΜΘ. Επισκέπτονται κυρίως την Αλεξανδρούπολη για ψώνια, την πόλη της Καβάλα που έχει σημαντικά Οθωμανικά μνημεία, καθώς επίσης  και το νησί της θάσου.

Γι αυτό το λόγο και συνεχίζουμε να έχουμε υψηλά στη λίστα των διεκδικήσεων μας την χορήγηση βίζας 72 ωρών για τους Τούρκους πολίτες.

- Ποιες επενδύσεις που άπτονται του τουρισμού, προωθεί η Περιφέρεια μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων;

- Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ υλοποιεί ένα τεράστιο έργο, μέσω των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, που αφορά την ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, διότι πιστεύω ότι ο Τουρισμός είναι άρρηκτος συνδεδεμένος με τον Τουρισμό.

Πρόκειται για οργανωμένη χωρική επένδυση υπό τον τίτλο "Εγνατία Πολιτισμού-Τουρισμού", με ένα ποσό της τάξεως των 70.000.000 εκατομμυρίων ευρώ, όπου στον άξονα της αρχαίας Εγνατίας Οδού και εκατέρωθεν αυτής, ενισχύονται δράσεις πολιτισμού με διάφορους φορείς. Είναι μία πρόταση που στοχεύει στην ανάπτυξη συνολικά αυτής της διαδρομής, είναι ένα ολιστικό όραμα, πρωτότυπο στον ελλαδικό χώρο.

Το όραμα μου είναι να φέρουμε τα μνημεία στο κέντρο της ζωής, της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ είναι σημαντική η αξία και η μαγεία των συνεργειών και των συνεργασιών,  

Στην πατρίδα μας έχουμε παράξει υπερπληθώρα υποδομών τις οποίες δεν έχουμε φροντίσει να τις βάλουμε στη ζωή, που δεν τις επισκέπτεται κανείς». Για αυτό και θεωρώ πως ήρθε η στιγμή τα μνημεία να συνδεθούν με τη ζωή, με το φαινόμενο της ανάπτυξης, και να γίνουν το κέντρο της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Είναι ένα ολιστικό σχέδιο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο τουριστικό προορισμό, τη Via Egnatia. «Για αυτό πρέπει να φέρουμε τα υπέροχα μνημεία της περιφέρειας στο κέντρο της ζωής και αυτής της αναπτυξιακής προσπάθειας» και για να πετύχει αυτό το πρόγραμμα «πρέπει να συμμετέχουν όλοι, από τους αγρότες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέχρι τα τουριστικά καταλύματα, τη γαστρονομία αλλά και τις πρωτοβουλίες των πολιτών».

- Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια;

- Υπάρχει τα τελευταία χρόνια έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ, αλλά πρέπει η Πολιτεία να προβεί τάχιστα στην χάραξη ενός Ειδικού Χωροταξικού Πλαισίου (ΕΧΠ) για τον Τουρισμό.

Συγκεκριμένα στο 80% της χώρας υπάρχουν απαγορεύσεις για την υλοποίηση επενδύσεων στον τουρισμό και τη χωροθέτηση τουριστικών εγκαταστάσεων, και εφόσον δεν υπάρχει Ειδικό Χωροταξικό, εξαρτάται από τη συνάφειά τους με τα Περιφερειακά Χωροταξικά, η οποία δεν είναι δεδομένη, καθώς τα πλαίσια ανάγονται στο μακρινό 2003, ενώ, επίσης, δεν υπάρχουν ευέλικτες διαδικασίες αφού μόνο για την έκδοση οικοδομικής άδειας για την ανέγερση ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος απαιτούνται 14 και πλέον μήνες.

Source of background photo: Wikimedia Commons Copyright: Ronald Saunders License: CC-BY-SA 

  1. 19/10 20:42

    Oι δράσεις της Marketing Greece τον Σεπτέμβριο

  2. 19/10 16:49

    ECTAA: Ενιαία πακέτα για μεταφορές διαφορετικών μορφών ζητούν οι καταναλωτές

  3. 19/10 16:05

    FedHATTA: Συνάντηση για τις προοπτικές ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς του Ιράν

  4. 19/10 16:03

    Πολιτιστικός τουρισμός: Εκδηλώσεις για τον Μ. Αλέξανδρο & τον Αριστοτέλη στην Ημαθία

  5. 19/10 15:38

    Ελληνικός τουρισμός: Σε 5 Περιφέρειες το 89% των εσόδων του α' εξαμήνου

  6. 19/10 15:29

    Στη Μύκονο το Vip Mega DreamTrip της WorldVentures

  7. 19/10 15:28

    FTI: Διευρύνεται το πρόγραμμα στα ελληνικά νησιά το 2018- Nέος προορισμός η Αθήνα

  8. 19/10 13:17

    Eλληνικ;o πολιτιστικ;o κέντρο στη ρωσική πόλη Γελεντζίκ

  9. 19/10 13:08

    Ο Ασιατικός τουρισμός- Συνέδριο στην έκθεση Philoxenia 2017

  10. 19/10 12:47

    Ο ΕΟΤ στηρίζει τον ιστιοπλοϊκό αγώνα Regatta 2017 στον Αργοσαρωνικό

  11. 19/10 12:39

    Τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  12. 19/10 12:24

    Εκπόνηση μελέτης για το κόστος μεταφοράς επιβατών προς τα νησιά

  13. 19/10 12:22

    Εναλλακτικός τουρισμός στην Κ. Μακεδονία: Η Περιφέρεια στην έκθεση NOSTOS EXPO 2017

  14. 19/10 12:08

    Παραδίδεται στο κοινό η Ακτή Αφροδίτης του Δήμου Πειραιά

  15. 19/10 12:06

    Thomas Cook: Νέος αερομεταφορέας με βάση στη Μαγιόρκα

  16. 19/10 11:55

    Ρωσικός τουρισμός: 7η η Ελλάδα στις online αναζητήσεις διακοπών τον Σεπτέμβριο

  17. 19/10 11:29

    Τέλος εποχής για την Thomson- Παραμένει η First Choice

  18. 19/10 11:09

    Τουρκικός τουρισμός: 4 εκατ. Ρώσοι το 2017- προσδοκίες για 5 εκατ. το 2018

  19. 19/10 10:24

    H Ίος στοχεύει και στον τουρισμό πολυτελείας στη Ρωσία

  20. 19/10 10:18

    trivago: Θυγατρική πωλήσεων για απευθείας συναλλαγές με τα ξενοδοχεία

  21. 19/10 09:52

    50.000 χειμερινοί τουρίστες στην Κρήτη

  22. 19/10 08:22

    Δήμος Πάργας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  23. 19/10 08:18

    ΕΟΤ: Επιτροπή αξιολόγησης για τον καλύτερο προορισμό αριστείας

  24. 18/10 21:41

    Αθλητικός τουρισμός: Πάνω από 2.000 συμμετοχές στο Νavarino Challenge

  25. 18/10 17:32

    Συνεργασία Περιφέρειας Ν. Αιγαίου- ΣΕΤΚΕ στο καλάθι πρωινού και τον τουρισμό περιπέτειας

  26. 18/10 17:29

    Σαντορίνη: Οριστική λύση στο θέμα της στέγασης των εκπαιδευτικών

  27. 18/10 17:09

    Στην 1η διεθνή έκθεση Τουρισμού ΜΙΤΕ η ΣΕΤΚΕ

  28. 18/10 17:01

    Ε. Κουντουρά: Η Ελλάδα η πιο ελκυστική πρόταση για νέες επενδύσεις σε Ευρώπη & Μεσόγειο

  29. 18/10 16:44

    Blogtrotters 2017: 40 bloggers παρουσιάζουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους στην Ελλάδα

  30. 18/10 16:33

    Γ. Ρέτσος: Αυτή είναι η νέα στρατηγική του ΣΕΤΕ στον τουρισμό

  31. 18/10 16:16

    Greek Tourism Expo: Παράλληλες εκδηλώσεις για ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία

  32. 18/10 15:22

    Εναλλακτικός τουρισμός: Διήμερο πτήσεων με αλεξίπτωτα πλαγιάς στα Ιωάννινα

  33. 18/10 14:42

    Ο τουρισμός της Αττικής παρουσιάζεται στην Σκανδιναβική αγορά

  34. 18/10 14:21

    TUI: Iδανικές διακοπές για κάθε πελάτη μέσω της τεχνολογίας!

  35. 18/10 13:54

    Ryanair: Κλειστό το online σύστημα κρατήσεων για 2 ημέρες λόγω αναβάθμισης

  36. 18/10 13:41

    Αναφορά του Τραμπ στη ΔΕΘ και στη συμμετοχή των ΗΠΑ ως τιμώμενης χώρας

  37. 18/10 12:12

    Αυτά είναι τα 15 καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα για το 2017

  38. 18/10 12:06

    Σουηδικός τουρισμός: Κρήτη και Ρόδος οι δημοφιλέστεροι προορισμοί του Αpollo το 2017

  39. 18/10 11:38

    Η TUIfly επιδιώκει τη μίσθωση 7 αεροσκαφών στην Eurowings

  40. 18/10 11:28

    168 ξενοδοχεία ανοιχτά το χειμώνα στην Κύπρο

  41. 18/10 11:19

    Στο σφυρί το ιστορικό ξενοδοχείο Hydra Beach

  42. 18/10 11:12

    Όμιλος Lufthansa: 288 προορισμοί σε όλο τον κόσμο το χειμώνα του 2017/18

  43. 18/10 11:07

    Θαλάσσιος τουρισμός: Στην Αθήνα το Παγκόσμιο Συνέδριο Μαρινών το 2018

  44. 18/10 10:44

    Γερμανικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις και το Σεπτέμβριο για το καλοκαίρι του 2018

  45. 18/10 10:39

    Η Περιφέρεια K. Μακεδονίας στην έκθεση 'TTG INCONTRI' στο Ρίμινι

  46. 18/10 10:32

    Mouzenidis Travel: Εβδομαδιαία πτήση το χειμώνα Στουτγάρδη-Θεσσαλονίκη

  47. 17/10 16:41

    "We Do Local: Όταν η παράδοση συναντά τη φιλοξενία…

  48. 17/10 16:10

    Σε 45 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις ο ΕΟΤ το 2018

  49. 17/10 15:38

    Ryanair: Νέος γενικός διευθυντής επιχειρήσεων

  50. 17/10 15:29

    Δημιούργησε το Case Study Room της εταιρείας σου στο 100% Hotel Show

  51. 17/10 15:07

    Ξεκινά η 1η ΜΙΤΕ υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  52. 17/10 14:54

    Ο Ολλανδός Πρέσβης στη Περιφέρεια Κρήτης- Τουρισμός & ανάπτυξη στις συζητήσεις

  53. 17/10 14:40

    Περιφέρεια Β. Αιγαίου: 3,9 εκατ. ευρώ για βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε νησιά

  54. 17/10 14:15

    Βιώσιμος τουρισμός: Απεβίωσε ο εμπνευστής του δρόμου των Άνδεων και των πόλεων των Ίνκας

  55. 17/10 13:46

    Τιμητικές διακρίσεις σε επιφανείς λάτρεις της Ρόδου

  56. 17/10 13:36

    2° Συνέδριο "Αρχιτεκτονική και Τουρισμός" στη Ρόδο

  57. 17/10 13:34

    Η Lufthansa ενδιαφέρεται και για τμήματα της πτωχευμένης Alitalia

  58. 17/10 12:58

    Η Σκιάθος στην έκθεση TTG - Από 25 Μαϊου οι πτήσεις της Volotea το 2018

  59. 17/10 11:47

    Condé Nast Traveller: 6 ελληνικά ξενοδοχεία στα κορυφαία του κόσμου το 2017

  60. 17/10 11:30

    Sojern: Οι ανερχόμενες τάσεις στην κρουαζιέρα- Πώς κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες

  61. 17/10 11:07

    Πτήσεις τσάρτερ της Sundair από Γερμανία στη Χαλκιδική

  62. 17/10 10:53

    Ι.Ρέτσος: Ο τουρισμός δίπλα στις τοπικές κοινωνίες

  63. 17/10 10:51

    Aegean: Διαθέσιμες προς κράτηση οι θέσεις στο δρομολόγιο Ρόδος-Λυόν για το 2018

  64. 17/10 10:28

    Ε.Κουντουρά: Το 2018 το χωροταξικό για τον τουρισμό- Προδιαγραφές στον αγροτουρισμό

  65. 17/10 10:12

    Εποχή αλλαγών για τις αεροπορικές εταιρείες

  66. 17/10 10:04

    Τα ιταλικά social media ανακαλύπτουν την Σαρία της Καρπάθου

  67. 17/10 09:46

    Παραδίδεται στο κοινό το παραλιακό μέτωπο του Παλαιού Φαλήρου

  68. 17/10 09:38

    Αλ. Φλαμπουράρης: Πως σχεδιάζεται το νέο ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τον τουρισμό

  69. 17/10 09:32

    Υπουργείο-Περιφέρεια στηρίζουν τα επενδυτικά σχέδια κινηματογραφικών παραγωγών στη Σύρο

  70. 17/10 09:31

    Το αεροδρόμιο Αθηνών στα 15 top της Ευρώπης- Ποιά ελληνικά "μαύρισαν" οι ταξιδιώτες

  71. 17/10 09:30

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Συμμετοχή σε πρόγραμμα αειφόρου τουρισμού στη Μεσόγειο

  72. 17/10 09:00

    «Στρογγυλή Τράπεζα» για το Φαράγγι της Σαμαριάς-Λευκά Όρη στην Αθήνα

  73. 17/10 08:48

    Τουρισμός: Το τριετές πρόγραμμα προβολής του Δήμου Άνδρου

  74. 17/10 08:01

    Εστιατόρια & ξενοδοχεία στους πιο δυναμικούς κλάδους της οικονομίας την 3ετία

  75. 16/10 17:11

    Wizz Air: Νέος προορισμός η Αθήνα - 8 νέα δρομολόγια το 2018

  76. 16/10 16:03

    Οροπέδιο: Διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό προς την Ι.Μ. Βιδιανής, ζητεί ο δήμαρχος

  77. 16/10 15:58

    Κ. Τζαβάρας: Δημοψήφισμα για απόσχιση της Ηλείας από τη Δ. Ελλάδα- Ανάδειξη της Αρχ. Ολυμπίας

  78. 16/10 15:51

    Ταξίδι γνωριμίας Αυστριακών Δημοσιογράφων στην Κρήτη

  79. 16/10 15:45

    Τα σχέδια της Fraport Greece για το αεροδρόμιο Σαντορίνης

  80. 16/10 15:41

    Πόρος: Oλοκληρώθηκε το 5° Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών

  81. 16/10 15:04

    +9,8% η κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια τον Σεπτέμβριο, 48,2 εκατ. επιβάτες το 9μηνο

  82. 16/10 15:01

    Τα Boutique Ξενοδοχεία στο επίκεντρο του επόμενου 100% Hotel Show

  83. 16/10 14:45

    Συνεργασία των Yammas & Diageo

  84. 16/10 14:42

    EOT: Δράσεις προώθησης του Ανατολικού Αιγαίου και του city break

  85. 16/10 14:36

    Thomas Cook: Η Ελλάδα ήταν ο πρωταγωνιστής του καλοκαιριού - Ενδιαφέρον για επενδύσεις

  86. 16/10 13:05

    Στις 24 Οκτωβρίου η Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  87. 16/10 12:49

    +20% οι επισκέπτες στα Μουσεία τον Ιούνιο

  88. 16/10 12:37

    Σαντορίνη: Προϊστορικός οικισμός ανακαλύφθηκε στη Θηρασία

  89. 16/10 12:33

    O κ. Ριχάρδος Λαμπίρης νέος διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ

  90. 16/10 12:14

    Ο τουρισμός, ο πολιτισμός και η γαστρονομία της Ημαθίας στην έκθεση Imathia Quality

  91. 16/10 11:33

    «Στοπ» στους γάμους ξένων σε μοναστήρι της Ρόδου λόγω προκλητικής φωτογραφίας

  92. 16/10 11:16

    Βραβείο στις Κάννες για βίντεο του ξενοδοχείου Σαμαριά

  93. 16/10 11:10

    Πόσων αστέρων είναι το WiFi του ξενοδοχείου σας;

  94. 16/10 11:05

    Σουηδικό κανάλι στον Πλατανιά για τα γυρίσματα δημοφιλούς τηλεοπτικής εκπομπής

  95. 16/10 10:59

    Αμερικανικός τουρισμός: +25% η ζήτηση για κρουαζιέρες στη Μεσόγειο το 2017

  96. 16/10 10:25

    Grivalia Properties: Εκλογή νέου μέλους στο ΔΣ

  97. 16/10 10:12

    Εναλλακτικός τουρισμός: Εγκαινιάσθηκε από τον κ. Γ. Τζιάλλα η έκθεση NOSTOS 2017

  98. 16/10 10:07

    Επίσκεψη Γ. Κατρούγκαλου στην Αίγυπτο - O τουρισμός στην ατζέντα

  99. 16/10 10:06

    Mediterranean Sea Hit Report: Οι επιδόσεις στα ξενοδοχεία της Μεσογείου τον Αύγουστο

  100. 16/10 10:04

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο, Ρόδο και Κατάκολο