Τουρισμός πολυτελείας: Η συνταγή της επιτυχίας για αποτελεσματικές πωλήσεις
Tέσσερις τρόπους με τους οποίους τα ταξιδιωτικά brand μπορούν να διαθέτουν με επιτυχία στην αγορά προϊόντα τουρισμού πολυτελείας, αναδεικνύει η Jean Carmela Lim, συντάκτρια του blog ταξιδίων περιπέτειας και πολυτελείας, Holy Smithereens, σε άρθρο της στο blog της έκθεσης WTM.
Κάθε χρόνο, οι τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας αλλάζουν. Την τελευταία 10ετία έχουν μεταβληθεί ριζικά το lifestyle των ταξιδιωτών αυτών, ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύουν αλλά και το ποιοι είναι εκείνοι που επιλέγουν αυτό το είδος διακοπών.
Βάσει των όσων παρουσιάσθηκαν από το αντιπρόεδρο του Signature Travel Network και πρώην αντιπρόεδρο της Virtuoso, κ. Ignacio Maza, στο Regional Education Forum 2017 της Signature Travel Network που διεξήχθη στη Νέα Υόρκη, οι πιο επιτυχημένοι τρόποι πώλησης ταξιδιωτικών προϊόντων πολυτελείας πρέπει να βασίζονται στα εξής σημεία:
1. Τα ταξίδια πολυτελείας δεν είναι πια αυστηρά ταξίδια πολυτελείας | Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες πολυτελείας προτιμούν να συνδυάζουν τις διακοπές τους με φθηνές πτήσεις και με διαμονή σε ιδιωτικά νησιά.
Παλαιότερα, οι ταξιδιώτες αυτοί απευθύνονταν στον ταξιδιωτικό πράκτορα φθάνοντας μέχρι τα γραφεία του επαγγελματία με τρόπο που αρμόζει στον ταξιδιώτη πολυτελείας, με ακριβό αυτοκίνητο και με ζητούμενο τις διακοπές σε καθιερωμένους για το τζετ σετ προορισμούς όπως το Capri ή το St. Barts.
Σήμερα, στη σπάνια περίπτωση που θα γίνει συνάντηση από κοντά, οι ταξιδιώτες αυτοί φορούν καθημερινά ρούχα την ώρα που πληρώνουν άνω των 25.000 λιρών για να μείνουν σε ιδιωτικό νησί.
Επίσης πολλοί προτιμούν low cost αεροπορικά εισιτήρια, όμως στον προορισμό μένουν σε πολυτελή ξενοδοχεία, σουίτες ή μπάνγκαλοου.
2. Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για πώληση πολυτελών διακοπών από αυτήν | Οι περισσότεροι καταναλωτές που προτιμούν προϊόντα πολυτελείας γνωρίζουν τις ανάγκες τους και βάσει αυτώ αναζητούν ταξίδια.
Καθώς η εποχή του καταναλωτισμού αρχίζει να φθάνει το σημείο κορεσμού, πολλοί ταξιδιώτες έχουν ήδη πολυτελή αυτοκίνητα ή σπίτια. Αυτό τους δίνει χρόνο και χώρο για να εξερευνήσουν αγορές οι οποίες θα τους προσφέρουν μεγαλύτερη ικανοποίηση και ουσία, όπως τα ταξίδια.
Πολλοί ταξιδιώτες επιθυμούν να επιστρέψουν από το ταξίδι τους πιο πλούσιοι από θετικές εμπειρίες, γνωρίζοντας ότι ζουν ολοκληρωμένες ζωές, πλούσιες σε εμπειρίες και υλικά αγαθά.
3. Aποκλειστικότητα και Γιορτή | Τα ταξιδιωτικά brand πρέπει να σκέφτονται έξω από την πεπατημένη όσον αφορά την αποκλειστικότητα, σε μια εποχή όπου σχεδόν όλοι οι προορισμοί έχουν εξερευνηθεί από το Instagram.
Για παράδειγμα, η αποκλειστικότητα δεν συνεπάγεται πάντα First Class ή μια προεδρική σουίτα σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο, αλλά η ιδιαίτερη πρόσβαση σε ένα δημοφιλές μουσείο προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός.
Τα ταξιδιωτικά brand θα πρέπει ακόμα να δώσουν έμφαση στα εορταστικά/ επετειακά ταξίδια. Οι άνθρωποι θυμούνται τα σημαντικότερα σημεία της ζωής τους με πολύ διαφορετικό τρόπο σήμερα. Πριν χρόνια, οι οικογένειες δώριζαν στους φοιτητές αυτοκίνητα ή διακοπές μετά την αποφοίτηση. Σήμερα, οι οικογένειες θεωρούν τα σημαντικά σημεία της ζωής τους ως ένα λόγο για γιορτή στο πλαίσιο ενός πολυτελούς οικογενειακού ταξιδίου.
Επίσης έμφαση θα πρέπει να δοθεί στα ταξιδιωτικά reunion, καθώς περισσότερες οικογένειες μεταναστεύουν στο εξωτερικό.
4. Να αφηγείστε μια ιστορία (storytelling) | Οι προσωπικές ταξιδιωτικές ιστορίες εξακολουθούν να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να πωληθεί να προϊόν.
Ο ταξιδιώτης πολυτελείας προτιμά προσωπικές ιστορίες από ανθρώπους που εμπιστεύεται έναντι των γυαλιστερών μπροσούρων ή των τυπικών περιγραφών. Οι περισσότεροι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών έχουν ταξιδέψει πολύ και βοηθά ιδιαίτερα η παρουσίαση φωτογραφιών τους από τα ταξίδια τους καθώς και το να αφηγουνται στους πελάτες τους προσωπικές εμπειρίες από αυτά.
- 1) Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας
- 2) Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"
- 3) Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
- 4) Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
( 0 )