Ένα κουτί γεμάτο ελληνικά προϊόντα στα σπίτια των Ευρωπαίων

Ένα κουτί γεμάτο ελληνικά προϊόντα στα σπίτια των Ευρωπαίων

Μια εταιρεία υπόσχεται να φέρει τις γεύσεις της Ελλάδας κάθε μήνα στο σπίτι των Ευρωπαίων με ένα κουτί γεμάτο ελληνικά προϊόντα. Μια πρωτότυπη επιχειρηματική κίνηση νέων ανθρώπων από την Αθήνα εξαπλώνεται στην Ευρώπη. Διαβάστε το ρεπορτάζ της Deutschen Welle...

Το θυμάρι με το έντονο άρωμα που χρησιμοποιούσε η μητέρα στο κοτόπουλο, η μαρμελάδα από τα ζουμερά ροδάκινα του κήπου και φυσικά το ελαιόλαδο που απογείωνε τη γεύση κάθε απλής σαλάτας. Αυτές είναι μόνο μερικές από τις πολλές γεύσεις και μυρωδιές που πολλοί Έλληνες του εξωτερικού αναπολούν με νοσταλγία. Χάρη στο μεσογειακό κλίμα η Ελλάδα παράγει εδώ και πάρα πολλά χρόνια κάποια από τα πιο γευστικά και ποιοτικά προϊόντα παγκοσμίως. Μόνο που λίγα από αυτά καταλήγουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ του εξωτερικού. Το αποτέλεσμα το βλέπουμε κάθε καλοκαίρι στα αεροδρόμια: υπερφορτωμένοι Έλληνες, μόνιμοι κάτοικοι του εξωτερικού με αποσκευές γεμάτες τρόφιμα. 

Ιδιαίτερες γεύσεις

Αυτός ήταν μόνο ένας από τους πολλούς λόγους, για τους οποίους ο Γιάννης Βούλτσης σκέφτηκε να δημιουργήσει την εταιρεία Monthly Flavors. To κόνσεπτ απλό μεν, αλλά εξαιρετικά έξυπνο: κάθε μήνα ένα κουτί που περιλαμβάνει πέντε με έξι ελληνικά προϊόντα (κανονικού μεγέθους) φτάνει στον συνδρομητή στην τιμή των 39€. Τα προϊόντα έχουν επιλεχθεί με μεγάλη προσοχή και είναι τρόφιμα που δεν βρίσκει κανείς εύκολα. Πρόκειται για προϊόντα ιδιαίτερα, συχνά βιολογικά, κάποια ακόμη και βραβευμένα, από μικρές παραγωγικές μονάδες απ' όλη την Ελλάδα. Ο συνδρομητής δεν έχει την επιλογή να παραγγείλει κάτι συγκεκριμένο, αλλά αφήνεται στα χέρια των εργαζομένων της Monthly Flavors, οι οποίοι έχουν αναλάβει το έργο της γευσιγνωσίας. 

Έτσι κάθε μήνα το κουτί έρχεται ως έκπληξη στο σπίτι. Ο Γιάννης Βούλτσης, διευθυντής της εταιρείας, εξηγεί πώς η Monthly Flavors προσπαθεί να σπάσει μια συνήθεια των καταναλωτών: «Ο καταναλωτής συνήθως δεν ξέρει τι να πάρει, οπότε πηγαίνει και αγοράζει αυτό που αγόραζε πάντα. Με αποτέλεσμα σπάνια να δοκιμάσει κάτι καινούργιο». Αυτό ακριβώς λοιπόν έρχεται να αλλάξει η Monthly Flavors. 

Τι περιέχει το κουτί;

Προκειμένου να αποκτήσουμε άμεση επαφή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας, ζητήσαμε και παραλάβαμε στη DW ένα κουτί το οποίο περιείχε: ένα μπουκάλι ελαιόλαδο από την Αρκαδία (500ml), ένα σακουλάκι κρητικά παξιμαδάκια (120gr), ένα φακελάκι μελισσόχορτο (20gr) από τη Θεσσαλονίκη, μια συσκευασία με ριζότο με αποξηραμένα μανιτάρια (300gr, 2-3 μερίδες) από τα Γιαννιτσά και ένα βαζάκι μαρμελάδα (240gr) με λεμόνια, μοσχολέμονα και μαύρη ζάχαρη από τη Λάρισα. Επιπλέον υπήρχε και ένα φυλλάδιο με πληροφορίες για τα συγκεκριμένα προϊόντα και δυο συνταγές με υλικά που περιείχε το κουτί.  

Όλα αυτά στην τιμή των 39€, που σίγουρα δεν είναι λίγα και πόσο μάλλον στο πλαίσιο μιας μηνιαίας συνδρομής. Μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο έδειξε ότι το συνολικό κόστος των προϊόντων ανέρχεται περίπου στα 32€ χωρίς τα μεταφορικά έξοδα. Ωστόσο θα έπρεπε κανείς να βρει κατ' αρχήν αυτά τα ομολογουμένως ιδιαίτερα τρόφιμα, να τα παραγγείλει ενδεχομένως ένα ένα από τις ίδιες τις εταιρείες, εάν και εφόσον διαθέτουν e-shop και να πληρώσει φυσικά ξεχωριστά και τα μεταφορικά τα οποία ποικίλλουν ανάλογα με τον τόπο διαμονής. Παρά ταύτα τα 39€ της μηνιαίας συνδρομής για προϊόντα ντελικατέσεν μπορεί να θεωρηθούν από πολλούς πολυτέλεια.

Γι' αυτό και η Monthly Flavors επικεντρώνεται περισσότερο στην ευρωπαϊκή αγορά (τα πακέτα στέλνονται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες) και όχι μόνο στην ελληνική, όπου η αγοραστική δύναμη έχει μειωθεί λόγω της κρίσης. Σύμφωνα με την εταιρεία, ένα μεγάλο ποσοστό των ευρωπαίων πελατών είναι Έλληνες του εξωτερικού. 

Η ιδέα για το μηνιαίο πακέτο προέρχεται από τον χώρο των καλλυντικών. Σε Ευρώπη και ΗΠΑ υπάρχει αντίστοιχη επιχειρηματική δραστηριότητα εδώ και πολλά χρόνια. Κάθε μήνα αποστέλλεται ένα πακέτο με διάφορα καλλυντικά στους συνδρομητές. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας γνώριζαν αυτά τα πακέτα και συνδύασαν την ιδέα με την αγάπη τους για το φαγητό. Σύμφωνα με τους ίδιους, η ανταπόκριση των πελατών τούς δικαίωσε. Δυο χρόνια υφίσταται η εταιρεία και όπως λέει ο Γ. Βούλτσης: «Δεν περίμενα να πάρει τόση έκταση, πάμε πολύ καλύτερα απ' ό,τι περίμενα». 

«Εν μέσω κρίσης γίνονται τα πιο σωστά βήματα»

Πώς όμως ξεκινάς ως νέος άνθρωπος μια καινούργια επιχείρηση εν μέσω κρίσης; «Μα εν μέσω κρίσης κάνει ο κόσμος τα πιο σωστά βήματα. Εν μέσω κρίσης θα δεις ανθρώπους να έχουν περισσότερη θέληση να βγάλουν χρήματα», λέει χαρακτηριστικά ο διευθυντής της εταιρείας. Την ίδια θέληση και το ίδιο μεράκι δείχνουν και οι παραγωγοί με τους οποίος συνεργάζεται η εταιρεία. Το δίκτυο της Monthly Flavors περιλαμβάνει περισσότερους από 100 παραγωγούς, πολλοί από αυτούς είναι νέοι παραγωγοί που καταβάλλουν πολύ μεγάλες προσπάθειες για να δημιουργήσουν ένα ποιοτικό προϊόν, δίνοντας έμφαση και στον τρόπο συσκευασίας. Ο νεαρός επιχειρηματίας μιλά σχεδόν καθημερινά μαζί τους, διατηρώντας σχεδόν φιλικές σχέσεις: «Ξέρω τους παραγωγούς μας, συζητάμε, μου λένε τα προβλήματά τους. Όταν είχε πιάσει παγωνιά στη Β. Ελλάδα τον χειμώνα, με έπαιρναν τηλέφωνο αγχωμένοι και μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να μου στείλουν τα προϊόντα. Και τους έλεγα να μην αγχώνονται και ότι θα τα βολέψουμε».

Η καλή συνεργασία και η αλληλοϋποστήριξη είναι βασικές προϋποθέσεις για τον Γ. Βούλτση, ο οποίος προσφέρει με την εταιρεία του μια υπηρεσία μοναδική στον ελληνικό χώρο. Ο ίδιος και οι συνεργάτες του είναι πολύ ευχαριστημένοι από την πορεία της εταιρείας και σχεδιάζουν διάφορες παραλλαγές των κουτιών καθώς και άλλες υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του καταναλωτή για το μέλλον. Η νέα δουλειά έχει όμως και ένα «μειονέκτημα» για τον νεαρό διευθυντή. Δύσκολα αντιστέκεται στις νόστιμες προκλήσεις που τον περιβάλλουν πλέον καθημερινά, με αποτέλεσμα να έχει πάρει πολλά κιλά. Γι' αυτό οι συνεργάτες του φρόντισαν και για μια… άλλη συνδρομή για τον προϊστάμενό τους: στο γυμναστήριο της γειτονιάς.

Πηγή: Deutsche Welle

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 29/03 14:18

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Έπαινοι για τη στήριξη του Forum Προώθησης Κρητικών Προϊόντων στα ξενοδοχεία

  2. 29/03 14:16

    Cirium: Πόσο έχουν αυξηθεί οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων από το 2019

  3. 29/03 14:13

    Μέχρι τις 8 Απριλίου οι αιτήσεις για το Πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024»

  4. 29/03 14:08

    Aπό τις 31 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου το τρίτο Γαστρονομικό Φεστιβάλ της Κορινθίας

  5. 29/03 13:58

    ΥΠΑ | +15,7% η επιβατική κίνηση τον Φεβρουάριο, +12,2% στο δίμηνο

  6. 29/03 11:43

    Τρίτο This is Athens – City Festival: 32 ημέρες, 250 εκδηλώσεις σε 129 γειτονιές

  7. 29/03 11:18

    Brown Hotels: Νέο πρόγραμμα σπουδών στον τουρισμό, νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  8. 29/03 10:38

    Η TUI προβλέπει αύξηση αφίξεων 10% το 2024 στην Ελλάδα

  9. 29/03 10:31

    Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης

  10. 29/03 10:12

    Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI

  11. 29/03 09:57

    Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται

  12. 29/03 07:59

    Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία

  13. 29/03 07:58

    Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου

  14. 29/03 07:11

    Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία

  15. 29/03 07:08

    Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα

  16. 29/03 07:01

    Τουριστική προβολή, μέσω του GRis FESTIVAL, στη Νέα Υόρκη

  17. 28/03 17:31

    United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις

  18. 28/03 17:18

    Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη

  19. 28/03 16:51

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού

  20. 28/03 16:13

    Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa

  21. 28/03 15:02

    Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;

  22. 28/03 14:58

    Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  23. 28/03 12:13

    Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023

  24. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  25. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  26. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  27. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  28. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  29. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  30. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  31. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  32. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  33. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  34. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  35. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  36. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  37. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  38. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  39. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  40. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  41. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  42. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  43. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  44. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  45. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  46. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  47. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  48. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  49. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  50. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  51. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  52. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  53. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  54. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  55. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  56. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  57. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  58. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  59. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  60. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  61. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  62. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  63. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  64. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  65. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  66. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  67. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  68. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  69. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  70. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  71. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  72. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  73. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  74. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  75. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  76. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  77. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  78. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  79. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  80. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  81. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  82. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  83. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  84. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  85. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  86. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  87. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  88. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  89. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  90. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  91. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  92. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  93. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  94. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  95. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  96. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  97. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  98. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  99. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  100. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο