Τέλος οι ιδιωτικοποιήσεις λιμανιών- εφεξής "παραχώρηση δραστηριοτήτων"

Α Decrease font Enlarge font
Τέλος οι ιδιωτικοποιήσεις λιμανιών- εφεξής "παραχώρηση δραστηριοτήτων"Ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Χρήστος Λαμπρίδης,

 Η παραχώρηση δραστηριοτήτων είναι η νέα πολιτική που θα ακολουθεί στο εξής η κυβέρνηση για την αξιοποίηση των λιμανιών της χώρας και όχι η πώληση.  Σταματάει δηλαδή το μοντέλο της ιδιωτικοποίησης  που επιλέχτηκε για την αξιοποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Τη δήλωση αυτή έκανε ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Χρήστος Λαμπρίδης, σε συνέντευξή του στο Ραδιοφωνικό Σταθμό «Στο Κόκκινο» και στο δημοσιογράφο Στάθη Σχινά.

 Ο κ. Λαμπρίδης διευκρίνισε ότι για τα δέκα λιμάνια που ανήκουν στο ΤΑΙΠΕΔ (Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Κέρκυρας, Ηγουμενίτσας,  Πάτρας, Ηρακλείου,  Βόλου, Ραφήνας, Λαυρίου και Ελευσίνας) και που αποτελούν την αιχμή του δόρατος της λιμενικής βιομηχανίας, μαζί με τα δύο μεγάλα, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, η τελευταία απόφαση του ΚΥΣΟΙΠ, που εγκρίνει το πρόγραμμα δράσης του ΤΑΙΠΕΔ, είναι σαφής: «Δεν προχωράμε πλέον σε πωλήσεις, παρά μόνο σε παραχωρήσεις δραστηριοτήτων».

 Ο κ. Λαμπρίδης, θέλοντας να ξεκαθαρίσει μία σύγχυση που προκλήθηκε την περασμένη εβδομάδα από δημοσιεύματα, διευκρίνισε ότι  υπάρχουν λιμάνια, «στα οποία έχουμε σημαντικές υποδομές και τα οποία για πάρα πολλά χρόνια, δεν υπήρχε η δυνατότητα να επενδύσουμε σε εξοπλισμούς, δεν είχαμε το ανθρώπινο δυναμικό να τα χειριστεί και έτσι είναι ανεκμετάλλευτα. Σε αυτή την περίπτωση, μπορούμε σε ένα λιμάνι, έναν προβλήτα, να τον παραχωρήσουμε σε ένα ιδιώτη για κάποια χρόνια. Ο ιδιώτης θα αναλάβει την υποχρέωση να εξοπλίσει τον προβλήτα,, να τον λειτουργήσει, να φέρει μέσα από μια σύμβαση παραχώρησης, συγκεκριμένο αριθμό, σε όγκο εμπορευμάτων και να τον εκμεταλλευτεί, αποδίδοντας στο ελληνικό δημόσιο μέσω του Οργανισμού Λιμένα ενοίκια, αλλά και να εξασφαλίσει θέσεις εργασίας και γενικότερα να συμβάλλει στην ενίσχυση της τοπικής και της εθνικής οικονομίας». 

Όπως είπε πρόκειται για λιμάνια, στα οποία, μέχρι σήμερα, το Δημόσιο δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει τις παραγωγικές δυνατότητες τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είπε ο κ. Λαμπρίδης, «μπορούμε για κάποια χρόνια, να πάμε σε παραχωρήσεις, όχι όμως σε πωλήσεις λιμανιών». Είπε ακόμα ότι αυτό αναφέρει και η τελευταία σχετική απόφαση του ΚΥΣΟΙΠ και μάλιστα προβλέπει ότι θα γίνει μελέτη από το ΤΑΙΠΕΔ, η οποία θα δείξει ποια λιμάνια έχουν μια αναπτυξιακή προοπτική για να προχωρήσει η διαδικασία των παραχωρήσεων.  Στο τέλος και τα δέκα λιμάνια, και αυτά στα οποία θα πάμε σε παραχωρήσεις και αυτά στα οποία δεν θα πάμε σε παραχωρήσεις,  όλα θα περάσουν στο υπερταμείο, στην Ε.ΔΗ.Σ.» 

«Αυτό σημαίνει ότι τα λιμάνια  δεν θα ιδιωτικοποιηθούν», δήλωσε ο κ. Λαμπρίδης. Είπε ακόμα ότι «η πρακτική αυτή είναι σύμφωνη με τις βέλτιστες, διεθνείς και ευρωπαϊκές πρακτικές για την προσέλκυση επενδύσεων. Είναι το κυρίαρχο μοντέλο, που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη. Είναι το μοντέλο της παραχώρησης από τα δημόσια λιμάνια σε ιδιώτες, του δικαιώματος εκμετάλλευσης δραστηριοτήτων, γιατί αυτό συγκεντρώνει σημαντικά πλεονεκτήματα». 

Εξηγώντας το μοντέλο, ο κ. Λαμπρίδης είπε ότι μπορεί για παράδειγμα σε ένα λιμάνι να υπάρχουν υποδομές, όμως δεν υπάρχουν ανωδομές,  γερανογέφυρες, εξοπλισμός, κτίρια κλπ. Σε τέτοιες, περιπτώσεις  ο επενδυτής θα κληθεί να επενδύσει σε ανωδομές, σε εξοπλισμούς, σε κτίρια, σε οργάνωση, σε ανθρώπινο δυναμικό, ώστε να ασκήσει μια δραστηριότητα. Αν υπάρχουν χώροι αναξιοποίητοι  θα κληθεί να επενδύσει και σε υποδομές, θα φτιάξει και προβλήτες και για κάποια χρόνια θα έχει την εκμετάλλευση αυτού του χώρου.  «Αυτό θα γίνει με συγκεκριμένους όρους, που θα προστατεύουν τα δικαιώματα των εργαζομένων και την απασχόληση,  και θα προβλέπουν  μια σειρά ζητήματα που θα εξασφαλίσουν τη βιώσιμη λειτουργία του λιμανιού και την ενίσχυση της τοπικής και εθνικής οικονομίας.  Εταιρίες συνήθως με υψηλή εξειδίκευση, έρχονται να αναλάβουν τη διαχείριση μια δραστηριότητας για την οποία διαθέτουν εκτός από επενδυτικά κεφάλαια τα οποία είναι απαραίτητα, διαθέτουν υψηλή τεχνογνωσία, καλή γνώση της αγοράς, έχουν συγκεκριμένες στρατηγικές προσέλκυσης φορτίων και επιβατών και έτσι είμαστε και εμείς διασφαλισμένοι ότι η παραχώρηση, η επένδυση θα γίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», είπε ο κ. Λαμπρίδης. 

Ο Γενικός Γραμματέας πρόσθεσε ότι για κάθε λιμάνι, υπάρχει ένα διαφορετικό πρόγραμμα αξιοποίησης και ανάπτυξης. «Μέχρι το τέλος του 17, θα πρέπει να έχουμε οριστικοποιήσει σε ποια λιμάνια θα πάμε στη λογική των παραχωρήσεων, με συγκεκριμένες επενδύσεις. Για όλα τα λιμάνια, σαφώς υπάρχουν προγράμματα αναπτυξιακά,  διαφορετικά για κάθε λιμάνι. Για παράδειγμα στην Ηγουμενίτσα, προσπαθούμε μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να χρηματοδοτήσουμε την επέκταση του λιμανιού, σε ότι αφορά και την εμπορευματική του κίνηση. Η τρίτη φάση στο λιμάνι της Πάτρας, είναι ένα στοίχημα ώστε να μπορέσει να αναπτυχθεί περισσότερο η εμπορευματική δραστηριότητα, γιατί το λιμάνι της Πάτρας, λόγω της Εγνατίας, έχει χάσει κομμάτι της επιβατικής κίνησης προς την Ηγουμενίτσα, άρα η ανάπτυξη της εμπορευματικής κίνησης είναι όρος απαραίτητος για την ανάπτυξη του λιμανιού. Για κάθε λιμάνι υπάρχει μια διαφορετική στόχευση. Από το Φθινόπωρο του 2015 που άλλαξαν οι διοικήσεις των λιμανιών μέχρι σήμερα, έχουμε πολύ σημαντικά αποτελέσματα από τις νέες διοικήσεις σε ότι αφορά την μείωση των δαπανών και την αύξηση των εσόδων των λιμανιών, είναι πολύ ενθαρρυντικά και δείχνουν μια άλλη λογική διαχείρισης που όντως μπορεί να φέρει αποτελέσματα», είπε ο κ. Λαμπρίδης και διευκρίνισε ότι και τα δέκα λιμάνια είναι κερδοφόρα. 

«Όταν ξεφύγουμε από μέγγενη των μνημονίων η αναπτυξιακή τους προοπτική είναι πολύ μεγάλη. Να σας πω για παράδειγμα ότι σε λιμάνια με ζήτηση για μεταφορική δραστηριότητα δεν μπορούσαν για πάρα πολύ καιρό να γίνουν προσλήψεις. Αυτό στην πράξη  σήμαινε ότι δεν μπορούσε να εξυπηρετηθεί η ζήτηση με αποτέλεσμα να φεύγουν φορτία για άλλες χώρες, για άλλα λιμάνια.

Ο κ. Λαμπρίδης δήλωσε ότι ο συνδυασμός των λιμανιών με τους νέους οδικούς άξονες  αυξάνει πολύ την κίνηση των φορτίων. «Για  παράδειγμα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει την δυνατότητα να εξυπηρετήσει και με τους νέους άξονες που γίνονται στην ανατολική Ευρώπη, στα δυτικά Βαλκάνια και στα ανατολικά Βαλκάνια όλη αυτή την αγορά με τον καλύτερο τρόπο ειδικά όταν ολοκληρωθεί η επένδυση των 170.000.000 που αφορά στον έκτο προβλήτα. Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης,   έχει την δυνατότητα μέσω του Μπουργκάς να εξυπηρετήσει φορτία από άλλες χώρες που θέλουν να αποφύγουν τα στενά στα Δαρδανέλια. Οι νέοι οδικοί άξονες δίνουν τη δυνατότητα στα λιμάνια να έχουν αυξημένα φορτία. Να σας πω κάτι, σήμερα είναι λάθος να βλέπουμε την Λιμενική Βιομηχανία και την βιομηχανία των μεταφορών ξεχωριστά. Δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε διαφορετικά τα λιμάνια, διαφορετικά η ναυτιλία, διαφορετικά οι χερσαίες μεταφορές. Πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα διαφορετικά μέσα μεταφοράς ως ένα ενιαίο σύνολο μέσα από τις συνδυασμένες μεταφορές και μόνο αυτή η οπτική μπορεί να ανταποκριθεί σε μια στρατηγική ανάπτυξης».

Ο κ. Λαμπρίδης πρόσθεσε ότι τώρα πια, «μετά από αρκετά χρόνια ξέρουμε ότι υπάρχει ένα σχέδιο συγκεκριμένο που κάνει και τους εργαζόμενους να μπορούν το επόμενο διάστημα να εργαστούν σε ένα καθεστώς ασφάλειας και τις διοικήσεις να προγραμματίσουν, να σχεδιάσουν και την πολιτεία να μπορέσει να κάνει συγκεκριμένα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. Όλη αυτή η ασάφεια των περασμένων χρόνων δυστυχώς πήγε πάρα πολύ πίσω τους σχεδιασμούς ανάπτυξης αυτών των λιμανιών και αυτό ελπίζω ότι δεν θα μας κοστίσει. Χρειάζεται δουλειά, γιατί τώρα σχεδιάζεται το ευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών και οι εμπορικοί δρόμοι κατά κάποιο τρόπο, καθιερώνονται, άρα είναι σημαντικό αυτή την περίοδο να προχωρήσουμε με γοργά βήματα για την ανάπτυξη αυτή των δέκα λιμανιών ώστε να έχουμε και αύριο σημαντικά αποτελέσματα.». 

  1. 20/07 13:50

    Χωρίς βίζα οι Έλληνες στο νησί Χαϊνάν της Κίνας

  2. 20/07 13:29

    Περιβαλλοντικό πρόγραμμα από το Santo Maris Oia και την Άγονη Γραμμή Γόνιμη

  3. 20/07 13:06

    7 πτωχεύσεις Ρώσων t.o's σε 1 μήνα- Πριν από λίγο "λουκέτο" και στο Intravel Stoleshniki

  4. 20/07 12:43

    Ισπανία: Πρόστιμα σε τουρίστες για επικίνδυνες συμπεριφορές στα μπαλκόνια ξενοδοχείων

  5. 20/07 12:01

    Έρευνα Hilton: Η περιέργεια βασικό κίνητρο διακοπών για το 73% των Αμερικανών

  6. 20/07 11:23

    Κορυφώνονται τα ταξίδια των Βρετανών στο εξωτερικό αυτό το Σαββατοκύριακο

  7. 20/07 11:08

    ΥΠΑ: 2,3 εκατ. περισσότεροι επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το α' εξάμηνο

  8. 20/07 10:56

    Παράνομη ναύλωση επαγγελματικού-τουριστικού σκάφους στη Νίσυρο

  9. 20/07 08:40

    Airbnb: Τι συμβαίνει στις περιπτώσεις ακυρώσεων κρατήσεων

  10. 20/07 08:38

    Blue Palace Resort: Ανανέωση αδειοδότησης της πλωτής εξέδρας

  11. 20/07 08:31

    Αναθέσεις υπηρεσιών διαμονής σε ξενοδοχεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης

  12. 20/07 08:29

    Δήμος Β. Τζουμέρκων: Εκδηλώσεις «2018, έτος Κώστα Κρυστάλλη»

  13. 20/07 08:24

    Χωρίς τέλος παρεπιδημούντων και φέτος ο Δήμος Αγράφων

  14. 19/07 16:58

    Συνεργασία Τράπεζας Πειραιώς - Enterprise Greece για εξαγωγές και επενδύσεις

  15. 19/07 16:58

    Οινικές εμπειρίες στην Costa Navarino

  16. 19/07 16:48

    Μεγάλες εκπτώσεις (και για την Ελλάδα) προσφέρουν οι τουρ οπερέιτορ στη Βρετανία

  17. 19/07 16:24

    Τι είναι το ROI στο digital marketing

  18. 19/07 15:49

    Discover North Athens: Πολιτιστικές παραστάσεις όλο το Σεπτέμβριο στο Μαρούσι

  19. 19/07 15:08

    Ξεκινά το e-ticket σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

  20. 19/07 14:53

    To αναπτυξιακό όραμα του K. Μητσοτάκη για τον τουρισμό

  21. 19/07 14:50

    Δ.Κοντογιώργος: Ο όμιλος Tripsta δεν προστάτευσε την airtickets

  22. 19/07 14:47

    Νέα βίντεο για τις εμπειρίες διαμονής στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία

  23. 19/07 14:43

    Συνάντηση Γαλιατσάτου με Ε.Ξ. Κέρκυρας

  24. 19/07 14:27

    Η Ν. Υόρκη ζητεί από την Airbnb τα ονόματα των ιδιοκτητών

  25. 19/07 13:58

    Ξενοδοχεία: Νέα εποχή στις ψηφιακές αναζητήσεις

  26. 19/07 13:51

    ΙΝΣΕΤΕ: Προοπτικές για σταθερή πορεία ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας

  27. 19/07 13:05

    Τουριστική προβολή της Κρήτης στην Κίνα μέσω ταινίας

  28. 19/07 11:32

    Ryanair: 600 πτήσεις ακυρώνονται λόγω απεργίας των εργαζομένων

  29. 19/07 11:09

    Ο πολιτισμός μέσο για προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού στην Αστυπάλαια

  30. 19/07 10:53

    TUI: Νέο ξενοδοχείο Family Life στην Ελούντα το 2019

  31. 19/07 10:36

    Sky Express: Νέα δρομολόγια από την Αθήνα προς Λήμνο, Ιωάννινα και Χανιά

  32. 19/07 10:26

    Παράνομη ναύλωση σκάφους αναψυχής στην Πρέβεζα

  33. 19/07 09:09

    Η Emirates εισάγει την τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας

  34. 19/07 08:56

    Γ.Καμίνης: Λύσεις τώρα στο πρόβλημα των ναρκωτικών

  35. 19/07 08:54

    Διαγωνισμός αξιοποίησης έκτασης για τουριστικούς σκοπούς στην Πιερία

  36. 19/07 08:52

    Κυπριακός τουρισμός: Ρεκόρ όλων των εποχών στις αφίξεις το α' 6μηνο

  37. 19/07 08:49

    EOT: Διαδικτυακό σεμινάριο για την Ελλάδα

  38. 19/07 08:45

    Διαγωνισμός για εκμίσθωση ξενώνα στον Κολινδρό

  39. 19/07 08:43

    Πρέβεζα: Εκδηλώσεις για τα 90 χρόνια από το θάνατο του Κώστα Καρυωτάκη

  40. 19/07 08:17

    «Φρένο» στα πλαστικά καλαμάκια και από τη Marriott

  41. 18/07 17:17

    easyJet: Νέες χειμερινές συνδέσεις Βερολίνο-Αθήνα

  42. 18/07 15:24

    ΣΕΤΚΕ: Στον αέρα η πλατφόρμα κρατήσεων Go2Greece

  43. 18/07 15:08

    Lufthansa: Νέο δρομολόγιο προς Θεσσαλονίκη το χειμώνα

  44. 18/07 14:38

    Πόσο social είμαστε;

  45. 18/07 14:30

    ΕΚΠΟΙΖΩ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες για τις χρεώσεις στις παραλίες

  46. 18/07 14:21

    Η Δυτική Ελλάδα Τιμώμενη Περιφέρεια στην 34η Philoxenia

  47. 18/07 14:20

    Ο βρετανικός τουρισμός απογειώνεται στις 27 Ιουλίου

  48. 18/07 14:20

    Και επίσημα η συμφωνία Βασιλάκη-Σμπώκου

  49. 18/07 13:03

    Hotel Megatrends στην Xenia 2018- Όλες οι μεγάλες τάσεις στην ελληνική φιλοξενία

  50. 18/07 12:56

    ΝΔ και Δήμος Ιεράπετρας στη μάχη κατά της λειψυδρίας

  51. 18/07 12:52

    Discover North Athens: Συνεχείς αφίξεις Κινέζων τουριστών στην Αθήνα

  52. 18/07 12:50

    ΟΛΠ: Ημερίδα για την ασφάλεια στη Μεσόγειο

  53. 18/07 10:49

    Έρευνα Expedia: Πώς ταξιδεύουν οι Γάλλοι, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί

  54. 18/07 10:38

    Μεγάλο ξενοδοχειακό deal: Ολοκληρώθηκε η συμφωνία των οικογενειών Βασιλάκη- Σμπώκου

  55. 18/07 09:46

    Νέες πτήσεις της Germania για Κάρπαθο

  56. 18/07 09:41

    Aύξηση 50% των Γερμανών τουριστών στη Βουλγαρία την τελευταία 3ετία

  57. 18/07 09:35

    Δήμος Αμυνταίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση ξενοδοχείου - εστιατορίου

  58. 18/07 09:30

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με t.o's στη Γερμανία

  59. 18/07 09:28

    Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες

  60. 18/07 09:26

    Ξένοι δημοσιογράφοι του τουρισμού και της γαστρονομίας στη Χίο

  61. 17/07 17:01

    Discover Greece: Aναρρίχηση στην Κάλυμνο με φόντο το Αιγαίο

  62. 17/07 16:34

    Aγαπημένο ξενοδοχείο των Άγγλων το Creta Maris

  63. 17/07 16:33

    Τι είναι το Facebook engagement και πως μπορούμε να το βελτιώσουμε;

  64. 17/07 16:17

    Skytrax: Η Aegean καλύτερος περιφερειακός αερομεταφορέας στην Ευρώπη και το 2018

  65. 17/07 15:49

    E. Κουντουρά: O τουρισμός στηρίζει τους επαγγελματίες όλων των κλάδων

  66. 17/07 14:41

    Spec Προβολής από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού για διάφορες αγορές

  67. 17/07 14:16

    TUI & T. Cook "ρίχνουν το μπαλάκι" του υπερτουρισμού στις πλατφόρμες και την Airbnb

  68. 17/07 13:04

    Ελληνικός τουρισμός: Η Αττική ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο α' τρίμηνο

  69. 17/07 12:34

    Βρετανικός τουρισμός: Ανάκαμψη των κρατήσεων μετά το Μουντιάλ

  70. 17/07 12:06

    Ο «Οιδίπους Τύραννος» στην αρχαιότερη πόλη της Σιβηρίας

  71. 17/07 11:58

    ΕΛΑΣ: Όλα όσα πρέπει να προσέχουν οι ταξιδιώτες στις online κρατήσεις

  72. 17/07 11:48

    World Luxury Spa Awards 2018: Διεθνείς διακρίσεις για 8 ελληνικά ξενοδοχεία

  73. 17/07 11:24

    Χρονιά ρεκόρ σε πτήσεις που καθυστέρησαν

  74. 17/07 11:20

    Η Ιθάκη στο γαλλικό περιοδικό "Challenges"

  75. 17/07 11:20

    Οι ακτές της Μεσογείου λυγίζουν υπό το βάρος του τουρισμού και του real estate

  76. 17/07 11:03

    Σταματήστε τώρα τη χυδαιότητα στα Μάλια- Σκληρή επιστολή στους τουρ οπερέιτορ

  77. 17/07 10:47

    Σχεδιασμένη στρατηγική για τον τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής

  78. 17/07 09:42

    Χίος: Ο Όμηρος αναδεικνύει τουριστικά τη γενέτειρα του στον κόσμο

  79. 17/07 09:39

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με t.o's των Κάτω Χωρών

  80. 17/07 09:37

    Δήμος Μυκόνου: Όχι στην υδροδότηση σε πισίνες από το δίκτυο ή με υδροφόρο βυτίο

  81. 17/07 09:36

    ΤΕΙ Κρήτης: Διαγωνισμός για μίσθωση ξενοδοχειακών κλινών

  82. 17/07 09:26

    Υπ. Πολιτισμού: Τακτοποίηση αυθαιρέτων και ανακαίνιση του ξενοδοχείου Minoa Palace

  83. 16/07 16:40

    Μαγιόρκα: Κανόνες κατά της αντικοινωνικής συμπεριφοράς τουριστών

  84. 16/07 16:09

    Παγκόσμιο πρότυπο αειφόρας ανάπτυξης του τουρισμού η Πελοπόννησος

  85. 16/07 16:03

    Γαλάζια σημαία για τα ξενοδοχεία του ομίλου Sbokos Hotel Group

  86. 16/07 15:27

    Turkish Airlines: Διχασμένοι για τη χρήση κινητού στις πτήσεις οι επιβάτες

  87. 16/07 15:21

    Cactus Hotels: Βραβείο για δράσεις προς το περιβάλλον

  88. 16/07 14:45

    ΕΕ: Συμμόρφωση της Airbnb με τις κοινοτικές οδηγίες

  89. 16/07 14:35

    Question sticker η νέα λειτουργικότητα του Instagram

  90. 16/07 14:23

    Ακτοπλοϊκά εισιτήρια στα ελληνικά νησιά μέσω Skyscanner

  91. 16/07 14:09

    Εντυπωσιακή θαλαμηγός 210 εκατ. ευρώ στα νερά της Μυκόνου

  92. 16/07 14:05

    O Giorgio Armani στα σοκάκια της Μυκόνου

  93. 16/07 12:34

    Lesvos Food Fest: Μια "βόλτα" 11 ημερών στη γαστρονομία της Λέσβου

  94. 16/07 12:16

    ΝΔ: Μείωση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα το 2018

  95. 16/07 12:15

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: 100 κλικ πριν την τελική κράτηση μέσω κινητού

  96. 16/07 11:46

    Βρετανικός τουρισμός: Φαγητό και καφές από το σούπερ μάρκετ στις διακοπές

  97. 16/07 11:21

    Δράση "Ποιοτικός Εκσυγχρονισμός" για μεσαίες επιχειρήσεις (και στον τουρισμό)

  98. 16/07 11:14

    Παράνομη ναύλωση επαγγελματικού σκάφους αναψυχής στην Πάτμο

  99. 16/07 11:00

    Αναγκαστική προσγείωση πτήσης της Ryanair λόγω αποσυμπίεσης

  100. 16/07 10:47

    Υπουργείο Οικονομικών: Συνεργασία με 3 πλατφόρμες για την τουριστική μίσθωση σπιτιών