Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκ

Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκΦωτό: Δήμος Τήνου

Με ολοκληρωμένο σχέδιο στρατηγικής μάρκετινγκ και με δράσεις στόχευσης σε κύριες και ανερχόμενες τουριστικές  αγορές, ο Δήμος Τήνου προχωράει συγκροτημένα στη διεκδίκηση του μεγαλύτερου δυνατού μεριδίου σε επίπεδο προσέλκυσης επισκεπτών αξιοποιώντας και αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του νησιού. 

Συγκεκριμένα, στο marketing plan, που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου ψηφίστηκε ομόφωνα αποσπώντας θετικά σχόλια, περιλαμβάνεται η αξιοποίηση και ανάδειξη μιας ενιαίας εικαστικής ταυτότητας, η δημιουργία περιεχομένου γύρω από τα τουριστικά προϊόντα και η εναρμόνιση του με τις ανάγκες της επικοινωνίας και τέλος, η προβολή και προώθηση προς τα στοχευμένα κοινά αξιοποιώντας τα καταλληλότερα μέσα επικοινωνίας.

Όπως δήλωσε η Αντιδήμαρχος κυρία Αναστασία Δεληγιάννη «η Μελέτη είναι το απαραίτητο βήμα που έπρεπε να προηγηθεί ώστε ο σχεδιασμός των δράσεων να είναι χρονολογικά προσδιορισμένος  και τοποθετημένος σε έναν άξονα προτεραιοτήτων καθώς και να λαμβάνει υπόψη τις σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης των αγορών».

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας που διενεργήθηκε για τις ανάγκες του marketing plan αναδεικνύεται ως κύρια κατηγορία τουριστικού προϊόντος ο «Ηλιος και Θάλασσα» καθώς και ο Πολιτισμός και Θρησκεία με υποστηρικτικές κατηγορίες αυτές της Φύσης και των Δραστηριοτήτων καθώς και της Γαστρονομίας όπου η Τήνος έχει να επιδείξει εύρος φυσικού πλούτου και τοπικής παραγωγής. 

Οι παραπάνω άξονες συνθέτουν την ανταγωνιστική ταυτότητα του προορισμού, και συντελούν στη δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης και στη στοχευμένη διάρθρωση ενεργειών προβολής που το καταστούν ελκυστικό και ανταγωνιστικό στις ομάδες στόχους. 

Ως κύριες  παραδοσιακές αγορές αναφέρονται η  Γαλλία/Γαλλόφωνες χώρες Γερμανία/Γερμανόφωνες χώρες Ιταλία Αγγλία Ελλάδα και ως δυναμικές το Βέλγιο, οι   Σκανδιναβικές χώρες, η   Ελβετία, η  Αυστρία και η Ολλανδία και ως νέες  ανερχόμενες αγορές η Αυστραλία , η Κίνα καθώς και οι Αραβικές και Ασιατικές χώρες .Ενδιαφέρον, όπως αναφέρεται,  παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια οι Ρώσοι και οι Κινέζοι κυρίως για θεματικές εκδρομές γάμων.  

Στη μελέτη προτείνεται να δοθεί έμφαση σε ειδικά τμήματα αγορών και κυρίως σε Ζευγάρια,  Οικογένειες με παιδιά και άτομα ηλικίας άνω των 35 ετών.

Η στρατηγική των αγορών: Ενίσχυση μεριδίου στις παραδοσιακές αγορές που αποτελούν βασικό πυλώνα περαιτέρω ανάπτυξης, υποστήριξη μεριδίου σε εδραιωμένες ευρωπαϊκές αγορές. Ισχυρή διείσδυση σε ανερχόμενες αγορές που μπορούν να προσφέρουν νέα κοινά με υψηλές δαπάνες. Επιλεκτική διείσδυση σε αγορές προς αξιοποίηση με υψηλή τουριστική κίνηση και χαμηλή δαπάνη.

Το ευρύ φάσμα καταλυμάτων από ξενοδοχεία 2 αστέρων έως και πολυτελείς βίλλες και διαμερίσματα, ο αξιοσημείωτος πολιτισμικός και θρησκευτικός πλούτος με κυρίαρχο στοιχείο την συνύπαρξη του ορθόδοξου και του καθολικού χαρακτήρα του νησιού, η διάχυτη τηνιακή τέχνη και αρχιτεκτονική και η ανάδειξη της Μαρμαροτεχνίας στον Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, η πλειάδα τοπικών τηνιακών προϊόντων συνυφασμένα με την τοπική παραγωγή, τα ιδιαίτερα στοιχεία της φύσης όπως το σεληνιακό τοπίο του Βώλακα που αποτελεί το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό πεδίο bouldering,  τα μονοπάτια πεζοπορικών διαδρομών, η παραλία της Κολυμπήθρας κατάλληλη για θαλάσσια σπορ αλλά και πληθώρα  παραλιών, με ποικιλομορφία επιλογών που μπορεί να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες, τα εστιατόρια και οι  ταβέρνες που προωθούν την τοπική γαστρονομία, και  η χαρακτηριστική φιλοξενία αποτελούν βασικά συγκριτικά πλεονεκτήματα του τουριστικού προϊόντος του νησιού. 

Η μελέτη του marketing plan συμπύκνωσε όλα τα χαρακτηριστικά του νησιού  σε μία δημιουργική πλατφόρμα που θα αποτελέσει τη βάση της τουριστικής του προβολής. 

Κύριο εύρημα της δημιουργικής πλατφόρμας αποτελεί η «Έμπνευση» και η «Ευλογία» που δίνει η φύση στον άνθρωπο για να «Δημιουργήσει». Η ίδια έμπνευση που διακατέχει τους επισκέπτες του νησιού, για να περάσουν αξέχαστες διακοπές.

«Στην Τήνο δόθηκε 

ένας ήλιος ζωογόνος 

και αυτός μας φώτισε να χτίσουμε κατάλευκα φιλόξενα χωριά.

Της δόθηκε 

σπάνια ευλογία 

και από εκεί εμπνεύστηκαν οι κάτοικοι το καλωσόρισµα και τη ζεστασιά

Προικίστηκε με τοπία µοναδικά 

και μέσα σε αυτά χαράχθηκαν µονοπάτια  έµπνευσης

Το χάρισμα της εύφορης γης της

προκάλεσε τη δημιουργία ενός γαστρονομικού παράδεισου.

Ο άνεµος που τη φυσά από άκρη σε άκρη 

έδωσε πνοή στα παιχνίδια 

και οι σπάνιοι λίθοι της 

έγιναν έμπνευση για την τέχνη και τον πολιτισµό.

Η γωνιά του Αιγαίου που  εµπνέει  τους κατοίκους να δηµιουργούν και τους επισκέπτες  να γεμίζουν με  αξέχαστες αναµνήσεις»

Με αυτό το σκεπτικό, στόχος της νέας στρατηγικής τουριστικής προβολής του Δήμου είναι ότι ανέκαθεν η Τήνος ενέπνεε τους κατοίκους της να είναι δημιουργικοί και αυτοί μετέτρεψαν το νησί τους σε ένα τόπο ξεχωριστό. Έτσι και σήμερα, η Τήνος εμπνέει τους επισκέπτες της να δημιουργούν αξέχαστες αναμνήσεις. Σαν μια σύγχρονη Μούσα. 

Το νέο σύνθημα για την ελληνική αγορά  είναι: TΗΝΟΣ  Η ΜΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ και για το διεθνές κοινό: TINOS THE AEGEAN MUSE.

Με βάση τη συγκεκριμένη στρατηγική έχει κατατεθεί ένα σύνολο δράσεων και ενεργειών που αξιοποιεί τα υπάρχοντα εργαλεία, και τις δράσεις του νησιού και προτείνει ιδέες για την ενδυνάμωση της προβολής των κύριων κατηγοριών του τουριστικού προϊόντος στο ευρύ κοινό αλλά και σε επαγγελματίες και φορείς του τουριστικού κλάδου.

 

 

 
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 25/04 15:30

    "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης

  2. 25/04 15:25

    Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα

  3. 25/04 14:36

    HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών

  4. 25/04 14:28

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια

  5. 25/04 14:10

    Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!

  6. 25/04 13:42

    Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά

  7. 25/04 13:36

    Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας

  8. 25/04 13:18

    Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024

  9. 25/04 12:31

    Η Ολυμπιακή Φλόγα συναντά την Σαντορίνη στο ταξίδι της

  10. 25/04 12:11

    Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  11. 25/04 12:00

    Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας

  12. 25/04 10:55

    APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025

  13. 25/04 10:44

    Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών

  14. 25/04 09:17

    Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου

  15. 25/04 07:59

    13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία

  16. 25/04 07:10

    Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης

  17. 25/04 07:08

    Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια

  18. 25/04 07:06

    Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη

  19. 25/04 07:03

    Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο

  20. 24/04 17:24

    Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας

  21. 24/04 17:06

    ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική

  22. 24/04 16:56

    Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι

  23. 24/04 15:00

    EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  24. 24/04 14:43

    The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας

  25. 24/04 14:10

    Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές

  26. 24/04 13:30

    Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024

  27. 24/04 13:04

    Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος

  28. 24/04 12:49

    CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  29. 24/04 12:01

    Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο

  30. 24/04 11:53

    Βραβείο Routes Europe 2024 στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  31. 24/04 11:14

    Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας

  32. 24/04 10:41

    ΕΛΣΤΑΤ | Οριακή αύξηση στις αφίξεις και διανυκτερεύσεις τον Φεβρουάριο σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα

  33. 24/04 07:31

    Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα

  34. 24/04 07:27

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο

  35. 24/04 07:24

    Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη

  36. 24/04 07:22

    Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη

  37. 24/04 07:19

    6ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  38. 23/04 16:44

    ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία

  39. 23/04 16:23

    +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο

  40. 23/04 16:05

    FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της γερμανικής Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους

  41. 23/04 15:56

    ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος

  42. 23/04 15:24

    Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της

  43. 23/04 15:08

    Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024

  44. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  45. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  46. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  47. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  48. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  49. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  50. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  51. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  52. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  53. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  54. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  55. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  56. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  57. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  58. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  59. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  60. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  61. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  62. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  63. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  64. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  65. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  66. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  67. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  68. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  69. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  70. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  71. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  72. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  73. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  74. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  75. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  76. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  77. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  78. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  79. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  80. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  81. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  82. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  83. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  84. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  85. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  86. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  87. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  88. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  89. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  90. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  91. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  92. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  93. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  94. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  95. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  96. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  97. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  98. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  99. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  100. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης