Κων/να Σβύνου: Οι αφίξεις στην Κω ανέκαμψαν, όμως τα ταμεία είναι μείον...
H Κως κατάφερε να επανέλθει σε επίπεδα τουριστικών αφίξεων προ προσφυγικής κρίσης, ωστόσο, για τις ξενοδοχειακές και τις λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού, «τα ταμεία είναι μείον», τονίζει σε συνέντευξή της στο Tornos News η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω κυρία Κωνσταντίνα Σβύνου.
Η πτώση στο τζίρο των επιχειρήσεων του νησιού ήταν 15% το 2015 και 30% πέρυσι. Εάν υπολογίσουμε και την ...ποικιλία φορολογικών επιβαρύνσεων, τίθεται σοβαρό θέμα βιωσιμότητας για πολλές επιχερήσεις, υπογραμμίζει η κυρία Σβύνου.
Στη συνέντευξή της η κυρία Σβύνου επισημαίνει την ανάγκη για έναν στρατηγικό σχεδιασμό, σε εθνικό και τοπικό επίπεδο, που θα επικεντρωθεί στη μεγιστοποίηση του οικονομικού οφέλους από τον τουρισμό.
Για τον τουρισμό της Κω λέει:
«Η Κως έχει πολλά να δώσει αλλά χρειάζεται και πολύ δουλειά στην κατεύθυνση της οργάνωσης του τουριστικού μας προϊόντος και των υποδομών σε υπηρεσίες. Για να γίνει αυτό απαιτείται νέα σελίδα στην διαχείριση του τουριστικού μας προϊόντος. Θα το προσπαθήσουμε, όσο βέβαια μας επιτρέπουν οι καταστάσεις, η πολιτική βούληση και η γραφειοκρατία.
Θεωρούμε πως το τουριστικό προϊόν της Κω πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίπεδο βάσης, να τεθούν νέοι στόχοι, εφικτοί, με τελικό στόχο την αναβάθμισή μας ως προορισμό και την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού και των πλεονεκτημάτων μας».
Ως προς το προσφυγικό, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω τονίζει ότι το νησί δεν έχει πλέον ροές, καθώς προστατεύονται τα απέναντι παράλια της Αλικαρνασσού, ως μια εκ των δημοφιλέστερων τουριστικών προορισμών της Τουρκίας. Λέει χαρακτηριστικά:
«Η Κως έχει φύγει από το τόξο των νησιών με μεταναστευτικό πρόβλημα, ανήκει αμιγώς στον τουριστικό χάρτη της χώρας μας και όλες μας οι πιέσεις είναι προς την κατεύθυνση του να προστατευτεί από οποιαδήποτε εικόνα που δεν συνάδει με τον τουριστικό της χαρακτήρα».
-Κυρία Σβύνου, η Κως κατάφερε το 2016 να περιορίσει τις απώλειες, τουλάχιστον ως προς τον αριθμό αφίξεων και όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν ότι το 2017 θα υπάρξει ολικά επαναφορά της Κω στον τουριστικό χάρτη. Πώς το πετύχατε αυτό; Τι σχέδιο αναπτύξατε και ποιοι φορείς συνέβαλαν στην υλοποίησή του;
-Το 2016 ήταν η χειρότερη χρονιά των τελευταίων δεκαετιών, αντανακλώντας τις συνέπειες των πρωτόγνωρων προσφυγικών ροών που βιώσαμε το 2015 και κυρίως της κακής διαχείρισής τους από τους ιθύνοντες. Παρά ταύτα ΝΑΙ, η Κως ως τουριστικός προορισμός κατάφερε να περιορίσει τις απώλειές της στο μέγιστο δυνατό και αυτό συνέβη καθώς αφενός σταμάτησαν οι προσφυγικές ροές προς το νησί της Κω ενώ παράλληλα έγιναν κινήσεις διαχείρισης με στόχο τη διαφύλαξη της εικόνας της πόλης, αφετέρου ενώσαμε όλοι τις δυνάμεις μας έτσι ώστε, σε επίπεδο μάρκετινγκ να ανατρέψουμε την αρνητική εικόνα για το νησί, αντικαθιστώντας την με την πραγματική εικόνα, αυτή της τουριστικής Κω.
Στην κατεύθυνση αυτή, συνεργαστήκαμε ως Ένωση Ξενοδόχων Κω σε άψογο κλίμα με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, που στάθηκαν ως σημαντικότατοι αρωγοί, με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η οποία και έχτισε αλλά και στήριξε δράσεις σε οικονομικό επίπεδο, με το Δήμο Κω και συγκεκριμένα με την Αντιδημαρχία Τουρισμού όπου συμμετείχαμε σε εκθέσεις, συνεντεύξεις και ειδικές δράσεις για το νησί, με τον ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece και με τους άλλους φορείς του νησιού. Ακόμα και αν υπήρξαν διαφωνίες καταφέραμε να τις αφήσουμε στην άκρη και να προτάξουμε το συμφέρον του νησιού.
Πέραν όμως της συμβολής των θεσμικών, αδιαμφισβήτητα το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας των στόχων ανάκαμψης κατέχουν οι ίδιοι οι επιχειρηματίες, οι τουρ οπερειτορ που δραστηριοποιούνται στο νησί και οι ξενοδόχοι, καθώς οι μεν μείωσαν στο ελάχιστο δυνατό το πτητικό τους πρόγραμμα και οι δε έβαλαν πλάτες προκειμένου με ειδικές προσφορές να προσελκύσουμε κόσμο. Ήταν η πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με την Ένωση Ξενοδόχων, που είδα όλους τους επιχειρηματίες, ακόμα και κάποιους που ποτέ δεν υπήρξαν μέλη μας, να βγαίνουν μπροστά με διάθεση συνένωσης, συμμετοχής και προσφοράς!
-Γνωρίζουμε τους ισχυρούς δεσμούς που έχει η Κως με τους τουρ οπερέιτορ. Ποια ήταν η δική τους βοήθεια στην αναστροφή της εικόνας και στην ανάκαμψη
-Όπως προανέφερα το σημαντικότερο ρόλο, μαζί με τους επιχειρηματίες ξενοδόχους είχαν οι τουρ οπερέιτορ στην ανάκαμψη τη Κω. Οργάνωσαν ειδικές καμπάνιες για το νησί, σχεδόν κάθε εβδομάδα είχαμε και κάποιο ταξίδι εξοικείωσης με δημοσιογράφους αλλά και πωλητές, ενώ η σημαντικότερη συμβολή ήταν η προσπάθεια διατήρησης των αεροπορικών θέσεων. Οι μεγαλύτεροι τουρ οπερέιτορ έχουν πιστέψει και έχουν επενδύσει στο νησί της Κω, γεγονός που διατέλεσε καθοριστικό ρόλο.
Οι πληγές από την κρίση
-Τι πληγές αφήνει στις ξενοδοχειακές και λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού η κρίση των προηγούμενων ετών
-Μπορεί να καταφέραμε να επαναφέρουμε τα νούμερα των αφίξεων, έχουμε όμως πολύ δρόμο στην οικονομική επανάκαμψη των επιχειρήσεων. Οι απώλειες ξεκίνησαν από το 2015, όπου μετρήσαμε μια πτώση στον τζίρο των επιχειρήσεων κοντά στο 15%, ενώ οι απώλειες του 2016 κατά μέσο όρο φτάνει το 30%. Δεδομένων των φορολογικών επιβαρύνσεων που έχουμε υποστεί είναι αυτονόητο πως τίθεται σοβαρό θέμα βιωσιμότητας… απλά, μετά την κρίση που περάσαμε εκτιμάμε ακόμα περισσότερο τη ζήτηση που έχει επανέλθει για το νησί της Κω και ίσως να υπερθεματίζουμε κάποιες φορές….
Η ουσία όμως είναι πως τα ταμεία είναι μείον! Παίζουμε με το κανόνα της τιμής, χωρίς να ακολουθούμε κάποιο συγκεκριμένο μακροπρόθεσμο τουριστικό σχεδιασμό προς την αποτελεσματική επένδυση-βελτίωση και προώθηση του προορισμού μας, με αποτέλεσμα να έχουμε μείωση της διάρκειας διαμονής, μείωση της τουριστικής δαπάνης και κατ’επέκταση μείωση των τουριστικών εσόδων, ειδικά όταν καταγράφεται αύξηση αφίξεων.
Δεν υπάρχουν πλέον προσφυγικές ροές
-Πώς είναι η κατάσταση σήμερα στην Κω ως προς τις προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές; Πώς το κράτος και οι τοπικές αρχές διαχειρίζονται πρόβλημα
-Το νησί δεν έχει πλεον ροές και σε αυτό υπήρξαμε τυχεροί καθώς προστατεύονται τα απέναντι παράλια της Αλικαρνασσού, ως μια εκ των δημοφιλέστερων τουριστικών προορισμών της Τουρκίας. Πέραν τούτου υπάρχει εμπειρία, υπάρχει συνεννόηση και το βασικότερο: υπάρχει διαχείριση, τόσο από το κράτος όσο και από την τοπική αυτοδιοίκηση. Και σαφέστατα υπάρχουν ακόμα σημεία διαφωνίας αλλά προσπαθούμε με διάλογο προς την επίλυσή τους.
Η Κως έχει φύγει από το τόξο των νησιών με μεταναστευτικό πρόβλημα, ανήκει αμιγώς στον τουριστικό χάρτη της χώρας μας και όλες μας οι πιέσεις είναι προς την κατεύθυνση του να προστατευτεί από οποιαδήποτε εικόνα που δεν συνάδει με τον τουριστικό της χαρακτήρα.
-Η κρίση στον τουρισμό στη γειτονική Τουρκία επηρεάζει και πόσο την Κω
-Με μια πρώτη ματιά θα πούμε πως πράγματι, η κρίση στην Τουρκία λειτούργησε υπέρ του Ελληνικού τουρισμού άρα και υπερ της Κω. Μεγάλοι τουρ οπερέιτορ προχώρησαν σε αύξηση του προγράμματός τους λόγω της αποστροφής των Ευρωπαίων για την Τουρκία ενώ υπάρχουν και μικροί πράκτορες που μετέφεραν την έδρα τους στην Ελλάδα (και συγκεκριμένα στην Κω έχουμε τέτοιο παράδειγμα).
Από την άλλη πλευρά όμως σημειώνουμε απώλειες από την αγορά της Τουρκίας καθώς το κόστος των διακοπών στην Ελλάδα έχει αυξηθεί κατά πολύ λόγω της υποτιμημένης λίρας αλλά και η γενικότερη κατάσταση στη χώρα τους δεν τους αφήνει πολλά περιθώρια για διακοπές.
Επιπλέον η κατάσταση στη γείτονα χώρα, μας προκαλεί θλίψη αλλά και αβεβαιότητα. Επιθυμούμε περιβάλλον ηρεμίας και ειρήνης στην ευρύτερη περιοχή, οποιοδήποτε επεισόδιο μπορεί να διαταράξει και τη δική μας θετική πορεία στον τουρισμό.
Πέραν τούτου, δεν μας ικανοποιεί η αύξηση των τουριστικών δεικτών στο βαθμό που αυτή προέρχεται από συγκυρίες. Εκτός και αν μπορέσουμε να κερδίσουμε τους πελάτες αυτούς που ήρθαν Ελλάδα ως δεύτερη επιλογή, αναδεικνύοντας τον προορισμό μας και την ποιότητα των υπηρεσιών. Γιατί όταν θα αρχίσει η ανάκαμψη της Τουρκίας σίγουρα αυτό θα γίνει με τέτοιες τιμές που σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούμε να ανταγωνιστούμε, ειδικά μετά την εκτός λογικής αύξηση του κόστους των υπηρεσιών μας λόγω των φόρων και του επικείμενου τέλους διανυκτέρευσης.
Το τουριστικό προϊόν της Κω πρέπει να ανακατασκευαστεί
-Ποιες θα είναι οι κινήσεις σας τα επόμενα χρόνια και σε ποιες αγορές δίνετε έμφαση
-Οφείλουμε να στραφούμε στη μεγιστοποίηση του οικονομικού οφέλους από τον τουρισμό, σε έναν στρατηγικό σχεδιασμό που θα επενδύσει και στη συνέχεια θα αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού, αφενός σε εθνικό επίπεδο, αφετέρου σε τοπικό επίπεδο. Οφείλουμε να εντρυφήσουμε στις υπάρχουσες αγορές ώστε να προσελκύσουμε κόσμο υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου επενδύοντας σε θεματικό τουρισμό, επιμηκύνοντας την τουριστική μας περίοδο. Παράλληλα γίνεται προσπάθεια διείσδυσης σε νέες αγορές για κάποιες από τις οποίες έχει ήδη γίνει αρχή από το υπουργείο τουρισμού. Σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία τουρισμού του Δήμου Κω και όπου χρειαστεί με την περιφέρεια Ν.Αιγαίου οργανώνουμε σχετικές δράσεις.
Η Κως έχει πολλά να δώσει αλλά χρειάζεται και πολύ δουλειά στην κατεύθυνση της οργάνωσης του τουριστικού μας προϊόντος και των υποδομών σε υπηρεσίες. Για να γίνει αυτό απαιτείται νέα σελίδα στην διαχείριση του τουριστικού μας προϊόντος. Θα το προσπαθήσουμε, όσο βέβαια μας επιτρέπουν οι καταστάσεις, η πολιτική βούληση και η γραφειοκρατία.
Θεωρούμε πως το τουριστικό προϊόν της Κω πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίπεδο βάσης, να τεθούν νέοι στόχοι, εφικτοί, με τελικό στόχο την αναβάθμισή μας ως προορισμό και την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού και των πλεονεκτημάτων μας.
Ως Ένωση Ξενοδόχων Κω, θέτουμε ως πρωταρχικό στόχο την εξωστρέφεια, θα κατευθύνουμε όλες μας τις κινήσεις στην προβολή των μελών και του προορισμού μας και στο βαθμό που μας επιτρέπεται αγωνιζόμαστε για την προάσπιση και την αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος (ακόμα και αν αυτό μας καθιστά δυσάρεστους σε κάποιες περιπτώσεις…)
28/03 12:13
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
28/03 11:43
28/03 11:30
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
28/03 11:23
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
28/03 11:00
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
28/03 10:56
28/03 10:12
28/03 10:01
28/03 08:07
28/03 07:59
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
28/03 07:56
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
28/03 07:54
28/03 07:01
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
27/03 16:58
27/03 16:56
Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων
27/03 14:42
27/03 13:22
Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";
27/03 12:39
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
27/03 12:27
27/03 12:22
Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου
27/03 11:57
Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο
27/03 11:49
C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023
27/03 11:23
MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια
27/03 10:44
Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα
27/03 10:18
27/03 10:07
27/03 07:52
27/03 07:48
Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου
27/03 07:44
27/03 07:42
Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού
26/03 16:28
26/03 16:14
Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024
26/03 15:56
26/03 15:55
Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις
26/03 14:43
26/03 13:26
Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα
26/03 12:22
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού
26/03 12:19
Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης
26/03 12:17
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά
26/03 12:15
«Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
26/03 12:08
Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη
26/03 12:08
26/03 11:42
26/03 11:22
26/03 11:05
26/03 07:18
Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι
26/03 07:16
26/03 07:15
Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023
26/03 07:13
Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία
26/03 07:09
Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων
25/03 11:12
25/03 07:06
25/03 07:04
24/03 11:57
24/03 07:24
Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες
24/03 07:21
Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία
23/03 19:49
19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
23/03 19:43
Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα
23/03 19:30
Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό
23/03 07:07
22/03 22:39
22/03 22:34
22/03 22:24
22/03 22:14
Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη
22/03 22:04
22/03 14:57
4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025
22/03 14:50
Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο
22/03 14:45
H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή
22/03 14:39
22/03 12:20
Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα
22/03 11:57
Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"
22/03 11:43
Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"
22/03 11:22
Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
22/03 11:19
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ
22/03 11:07
Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια
22/03 10:31
Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο
22/03 10:19
ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας
22/03 07:55
Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο
22/03 07:13
Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης
22/03 07:09
Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες
22/03 07:04
Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο
22/03 07:02
21/03 17:05
21/03 16:51
Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market
21/03 16:40
21/03 16:32
Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου
21/03 16:18
21/03 14:51
1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο
21/03 13:43
Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα
21/03 12:59
Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις
21/03 12:50
21/03 11:37
FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες
21/03 11:35
21/03 11:25
Ενημέρωση των αθηναϊκών ξενοδοχείων για τις "νέες τεχνολογίες στη φιλοξενία"
21/03 10:39
Ανοίγει ανακαινισμένο την 1η Μαΐου το ξενοδοχείο Cora Hotel & Spa στη Χαλκιδική
21/03 10:08
21/03 09:51
Περικλής Αντωνίου | Η αγαστή συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας και Δήμου προϋπόθεση για την Ανάπτυξη
21/03 07:39
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σύβοτα και Λήμνο
21/03 07:36
Δημοπρασία για την εκμίσθωση του αναψυκτηρίου Σπηλαίου Αλιστράτης
21/03 07:34
Κέρκυρα: Διατήρηση αρχαιοτήτων σε κατάχωση σε ξενοδοχειακή μονάδα
Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια
C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023
Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο
Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";
Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα
( 0 )