Κων/να Σβύνου: Οι αφίξεις στην Κω ανέκαμψαν, όμως τα ταμεία είναι μείον...

Α Decrease font Enlarge font
Οι αφίξεις στην Κω ανέκαμψαν, όμως τα ταμεία είναι μείον...

 H Κως κατάφερε να επανέλθει σε επίπεδα τουριστικών αφίξεων προ προσφυγικής κρίσης,  ωστόσο, για τις ξενοδοχειακές και τις λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού, «τα ταμεία είναι μείον», τονίζει σε συνέντευξή της στο Tornos News η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω κυρία Κωνσταντίνα Σβύνου. 

Η πτώση στο τζίρο των επιχειρήσεων του νησιού ήταν 15% το 2015 και 30% πέρυσι. Εάν υπολογίσουμε και την ...ποικιλία φορολογικών επιβαρύνσεων,  τίθεται σοβαρό θέμα βιωσιμότητας για πολλές επιχερήσεις, υπογραμμίζει η κυρία Σβύνου.

Στη συνέντευξή της η κυρία Σβύνου επισημαίνει την ανάγκη για έναν στρατηγικό σχεδιασμό, σε εθνικό και τοπικό επίπεδο, που θα επικεντρωθεί στη μεγιστοποίηση του οικονομικού οφέλους από τον τουρισμό.

Για τον τουρισμό της Κω λέει:

«Η Κως έχει πολλά να δώσει αλλά χρειάζεται και πολύ δουλειά στην κατεύθυνση της οργάνωσης του τουριστικού μας προϊόντος και των υποδομών σε υπηρεσίες. Για να γίνει αυτό απαιτείται νέα σελίδα στην διαχείριση του τουριστικού μας προϊόντος. Θα το προσπαθήσουμε, όσο βέβαια μας επιτρέπουν οι καταστάσεις, η πολιτική βούληση και η γραφειοκρατία. 

Θεωρούμε πως το τουριστικό προϊόν της Κω πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίπεδο βάσης, να τεθούν νέοι στόχοι, εφικτοί, με τελικό στόχο την αναβάθμισή μας ως προορισμό και την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού και των πλεονεκτημάτων μας». 

Ως προς το προσφυγικό, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω τονίζει ότι το νησί δεν έχει πλέον ροές, καθώς προστατεύονται τα απέναντι παράλια της Αλικαρνασσού, ως μια εκ των δημοφιλέστερων τουριστικών προορισμών της Τουρκίας.  Λέει χαρακτηριστικά:

«Η Κως έχει φύγει από το τόξο των νησιών με μεταναστευτικό πρόβλημα, ανήκει αμιγώς στον τουριστικό χάρτη της χώρας μας και όλες μας οι πιέσεις είναι προς την κατεύθυνση του να προστατευτεί από οποιαδήποτε εικόνα που δεν συνάδει με τον τουριστικό της χαρακτήρα». 

Διαβάστε τη συνέντευξη...

-Κυρία Σβύνου, η Κως κατάφερε το 2016 να περιορίσει τις απώλειες, τουλάχιστον ως προς τον αριθμό αφίξεων και όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν ότι το 2017 θα υπάρξει ολικά επαναφορά της Κω στον τουριστικό χάρτη. Πώς το πετύχατε αυτό; Τι σχέδιο αναπτύξατε και ποιοι φορείς συνέβαλαν στην υλοποίησή του;

-Το 2016 ήταν η χειρότερη χρονιά των τελευταίων δεκαετιών, αντανακλώντας τις συνέπειες των πρωτόγνωρων προσφυγικών ροών που βιώσαμε το 2015 και κυρίως της κακής διαχείρισής τους από τους ιθύνοντες. Παρά ταύτα ΝΑΙ, η Κως ως τουριστικός προορισμός κατάφερε να περιορίσει τις απώλειές της στο μέγιστο δυνατό και αυτό συνέβη καθώς αφενός σταμάτησαν οι προσφυγικές ροές προς το νησί της Κω ενώ παράλληλα έγιναν κινήσεις διαχείρισης με στόχο τη διαφύλαξη της εικόνας της πόλης, αφετέρου ενώσαμε όλοι τις δυνάμεις μας έτσι ώστε, σε επίπεδο μάρκετινγκ να ανατρέψουμε την αρνητική εικόνα για το νησί, αντικαθιστώντας την με την πραγματική εικόνα, αυτή της τουριστικής Κω. 

Στην κατεύθυνση αυτή, συνεργαστήκαμε ως Ένωση Ξενοδόχων Κω σε άψογο κλίμα με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, που στάθηκαν ως σημαντικότατοι αρωγοί, με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η οποία και έχτισε αλλά και στήριξε δράσεις σε οικονομικό επίπεδο, με το Δήμο Κω και συγκεκριμένα με την Αντιδημαρχία Τουρισμού όπου συμμετείχαμε σε εκθέσεις, συνεντεύξεις και ειδικές δράσεις για το νησί, με τον ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece και με τους άλλους φορείς του νησιού. Ακόμα και αν υπήρξαν διαφωνίες καταφέραμε να τις αφήσουμε στην άκρη και να προτάξουμε το συμφέρον του νησιού. 

Πέραν όμως της συμβολής των θεσμικών, αδιαμφισβήτητα το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας των στόχων ανάκαμψης κατέχουν οι ίδιοι οι επιχειρηματίες, οι τουρ οπερειτορ που δραστηριοποιούνται στο νησί και οι ξενοδόχοι, καθώς οι μεν μείωσαν στο ελάχιστο δυνατό το πτητικό τους πρόγραμμα και οι δε έβαλαν πλάτες προκειμένου με ειδικές προσφορές να προσελκύσουμε κόσμο. Ήταν η πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με την Ένωση Ξενοδόχων, που είδα όλους τους επιχειρηματίες, ακόμα και κάποιους που ποτέ δεν υπήρξαν μέλη μας, να βγαίνουν μπροστά με διάθεση συνένωσης, συμμετοχής και προσφοράς!     

-Γνωρίζουμε τους ισχυρούς δεσμούς που έχει η Κως με τους τουρ οπερέιτορ. Ποια ήταν η δική τους βοήθεια στην αναστροφή της εικόνας και στην ανάκαμψη

-Όπως προανέφερα το σημαντικότερο ρόλο, μαζί με τους επιχειρηματίες ξενοδόχους είχαν οι τουρ οπερέιτορ στην ανάκαμψη τη Κω. Οργάνωσαν ειδικές καμπάνιες για το νησί, σχεδόν κάθε εβδομάδα είχαμε και κάποιο ταξίδι εξοικείωσης με δημοσιογράφους αλλά και πωλητές, ενώ η σημαντικότερη συμβολή ήταν η προσπάθεια διατήρησης των αεροπορικών θέσεων. Οι μεγαλύτεροι τουρ οπερέιτορ έχουν πιστέψει και έχουν επενδύσει στο νησί της Κω, γεγονός που διατέλεσε καθοριστικό ρόλο.

Οι πληγές από την κρίση

-Τι πληγές αφήνει στις ξενοδοχειακές και λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού η κρίση των προηγούμενων ετών

-Μπορεί να καταφέραμε να επαναφέρουμε τα νούμερα των αφίξεων, έχουμε όμως πολύ δρόμο στην οικονομική επανάκαμψη των επιχειρήσεων. Οι απώλειες ξεκίνησαν από το 2015, όπου μετρήσαμε μια πτώση στον τζίρο των επιχειρήσεων κοντά στο 15%, ενώ οι απώλειες του 2016 κατά μέσο όρο φτάνει το 30%. Δεδομένων των φορολογικών επιβαρύνσεων που έχουμε υποστεί είναι αυτονόητο πως τίθεται σοβαρό θέμα βιωσιμότητας… απλά, μετά την κρίση που περάσαμε εκτιμάμε ακόμα περισσότερο τη ζήτηση που έχει επανέλθει για το νησί της Κω και ίσως να υπερθεματίζουμε κάποιες φορές….

Η ουσία όμως είναι πως τα ταμεία είναι μείον! Παίζουμε με το κανόνα της τιμής, χωρίς να ακολουθούμε κάποιο συγκεκριμένο μακροπρόθεσμο τουριστικό σχεδιασμό προς την αποτελεσματική επένδυση-βελτίωση και προώθηση του προορισμού μας, με αποτέλεσμα να έχουμε μείωση της διάρκειας διαμονής, μείωση της τουριστικής δαπάνης και κατ’επέκταση μείωση των τουριστικών εσόδων, ειδικά όταν καταγράφεται αύξηση αφίξεων. 

Δεν υπάρχουν πλέον προσφυγικές ροές

 -Πώς είναι η κατάσταση σήμερα στην Κω ως προς τις προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές; Πώς το κράτος και οι τοπικές αρχές διαχειρίζονται πρόβλημα

-Το νησί δεν έχει πλεον ροές και σε αυτό υπήρξαμε τυχεροί καθώς προστατεύονται τα απέναντι παράλια της Αλικαρνασσού, ως μια εκ των δημοφιλέστερων τουριστικών προορισμών της Τουρκίας. Πέραν τούτου υπάρχει εμπειρία, υπάρχει συνεννόηση και το βασικότερο: υπάρχει διαχείριση, τόσο από το κράτος όσο και από την τοπική αυτοδιοίκηση. Και σαφέστατα υπάρχουν ακόμα σημεία διαφωνίας αλλά προσπαθούμε με διάλογο προς την επίλυσή τους.

Η Κως έχει φύγει από το τόξο των νησιών με μεταναστευτικό πρόβλημα, ανήκει αμιγώς στον τουριστικό χάρτη της χώρας μας και όλες μας οι πιέσεις είναι προς την κατεύθυνση του να προστατευτεί από οποιαδήποτε εικόνα που δεν συνάδει με τον τουριστικό της χαρακτήρα. 

-Η κρίση στον τουρισμό στη γειτονική Τουρκία επηρεάζει και πόσο την Κω

-Με μια πρώτη ματιά θα πούμε πως πράγματι, η κρίση στην Τουρκία λειτούργησε υπέρ του Ελληνικού τουρισμού άρα και υπερ της Κω. Μεγάλοι τουρ οπερέιτορ προχώρησαν σε αύξηση του προγράμματός τους λόγω της αποστροφής των Ευρωπαίων για την Τουρκία ενώ υπάρχουν και μικροί πράκτορες που μετέφεραν την έδρα τους στην Ελλάδα (και συγκεκριμένα στην Κω έχουμε τέτοιο παράδειγμα).

Από την άλλη πλευρά όμως σημειώνουμε απώλειες από την αγορά της Τουρκίας καθώς το κόστος των διακοπών στην Ελλάδα έχει αυξηθεί κατά πολύ λόγω της υποτιμημένης λίρας αλλά και η γενικότερη κατάσταση στη χώρα τους δεν τους αφήνει πολλά περιθώρια για διακοπές. 

Επιπλέον η κατάσταση στη γείτονα χώρα, μας προκαλεί θλίψη αλλά και αβεβαιότητα. Επιθυμούμε περιβάλλον ηρεμίας και ειρήνης στην ευρύτερη περιοχή, οποιοδήποτε επεισόδιο μπορεί να διαταράξει και τη δική μας θετική πορεία στον τουρισμό. 

Πέραν τούτου, δεν μας ικανοποιεί η αύξηση των τουριστικών δεικτών στο βαθμό που αυτή προέρχεται από συγκυρίες. Εκτός και αν μπορέσουμε να κερδίσουμε τους πελάτες αυτούς που ήρθαν Ελλάδα ως δεύτερη επιλογή, αναδεικνύοντας τον προορισμό μας και την ποιότητα των υπηρεσιών. Γιατί όταν θα αρχίσει η ανάκαμψη της Τουρκίας σίγουρα αυτό θα γίνει με τέτοιες τιμές που σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούμε να ανταγωνιστούμε, ειδικά μετά την εκτός λογικής αύξηση του κόστους των υπηρεσιών μας λόγω των φόρων και του επικείμενου τέλους διανυκτέρευσης.  

Το τουριστικό προϊόν της Κω πρέπει να ανακατασκευαστεί 

-Ποιες θα είναι οι κινήσεις σας τα επόμενα χρόνια και σε ποιες αγορές δίνετε έμφαση

-Οφείλουμε να στραφούμε στη μεγιστοποίηση του οικονομικού οφέλους από τον τουρισμό, σε έναν στρατηγικό σχεδιασμό που θα επενδύσει και στη συνέχεια θα αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού, αφενός σε εθνικό επίπεδο, αφετέρου σε τοπικό επίπεδο. Οφείλουμε να εντρυφήσουμε στις υπάρχουσες αγορές ώστε να προσελκύσουμε κόσμο υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου επενδύοντας σε θεματικό τουρισμό, επιμηκύνοντας την τουριστική μας περίοδο. Παράλληλα γίνεται προσπάθεια διείσδυσης σε νέες αγορές για κάποιες από τις οποίες έχει ήδη γίνει αρχή από το υπουργείο τουρισμού. Σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία τουρισμού του Δήμου Κω και όπου χρειαστεί με την περιφέρεια Ν.Αιγαίου οργανώνουμε σχετικές δράσεις. 

Η Κως έχει πολλά να δώσει αλλά χρειάζεται και πολύ δουλειά στην κατεύθυνση της οργάνωσης του τουριστικού μας προϊόντος και των υποδομών σε υπηρεσίες. Για να γίνει αυτό απαιτείται νέα σελίδα στην διαχείριση του τουριστικού μας προϊόντος. Θα το προσπαθήσουμε, όσο βέβαια μας επιτρέπουν οι καταστάσεις, η πολιτική βούληση και η γραφειοκρατία. 

Θεωρούμε πως το τουριστικό προϊόν της Κω πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίπεδο βάσης, να τεθούν νέοι στόχοι, εφικτοί, με τελικό στόχο την αναβάθμισή μας ως προορισμό και την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού και των πλεονεκτημάτων μας. 

Ως Ένωση Ξενοδόχων Κω, θέτουμε ως πρωταρχικό στόχο την εξωστρέφεια, θα κατευθύνουμε όλες μας τις κινήσεις στην προβολή των μελών και του προορισμού μας και στο βαθμό που μας επιτρέπεται αγωνιζόμαστε για την προάσπιση και την αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος (ακόμα και αν αυτό μας καθιστά δυσάρεστους σε κάποιες περιπτώσεις…) 

 

 

 

  1. 22/04 13:38

    Πως ο ελληνικός τουρισμός προσεγγίζει την αμερικανική αγορά (video)

  2. 22/04 10:14

    Συνάντηση Ε.Κουντουρά με τον Επιμελητηριακό Όμιλο Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών

  3. 22/04 10:08

    Ιατρικός τουρισμός: Κοινές δράσεις υπουργείου-ΕΛΙΤΟΥΡ

  4. 22/04 10:06

    Σύνθετο τουριστικό κατάλυμα από τα Κρητικά Γκολφ

  5. 22/04 09:57

    Ο Δήμος Σαρωνικού αναδεικνύει τα τουριστικά του πλεονεκτήματα

  6. 22/04 09:56

    Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Κυθήρων

  7. 21/04 11:09

    Ο ελληνικός τουρισμός πίσω από τους αριθμούς

  8. 21/04 10:33

    Τουρκικός τουρισμός: Στόχος οι 500.000 Κινέζοι τουρίστες φέτος

  9. 21/04 09:56

    Προβολή της Χίου ως προορισμός κρουαζιέρας

  10. 21/04 09:55

    Ο Δήμος Λέρου στο πρόγραμμα για προσβάσιμες παραλίες

  11. 21/04 09:46

    Επίδειξη αερομοντέλων στη Νέα Άγχιαλο

  12. 20/04 20:40

    Ο τουρισμός στη Θεσσαλονίκη: Αύξηση πληροτήτων αλλά και προβληματισμός

  13. 20/04 16:48

    Πιτσιόρλας: Έως το φθινόπωρο όλες οι ΚΥΑ για την επένδυση στο Ελληνικό

  14. 20/04 15:22

    ΤτΕ: 17 εκατ. ευρώ περισσότερες ταξιδιωτικές εισπράξεις το Φεβρουάριο

  15. 20/04 15:09

    H εξέλιξη της επικοινωνίας εξαιτίας του digital marketing

  16. 20/04 13:59

    Στον Πειραιά το υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο MSC MUSICA

  17. 20/04 13:14

    Foursquare: Τα 15 top ξενοδοχεία και εστιατόρια της Αθήνας με συγκλονιστική θέα

  18. 20/04 13:06

    Πόσα έσοδα είχαν οι Έλληνες από την Airbnb το 2017

  19. 20/04 12:19

    Airbnb: 4,85 εκατ. καταχωρήσεις στον κόσμο το 2017- Νέος στόχος ο τουρισμός υγείας

  20. 20/04 11:19

    Στις 5 και 6 Μαΐου η πρώτη Greek Panorama στην Κύπρο

  21. 20/04 11:11

    Ρωσικός τουρισμός: Η ισοτιμία μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό το 2018

  22. 20/04 10:46

    PwC: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα παραμείνει ανταγωνιστικός- 45.000 νέες κλίνες

  23. 20/04 10:26

    Emirates: Ειδικές προσφορές για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  24. 20/04 10:20

    O Νίκος Μπήλιος μιλάει για τον Έξυπνο Τουρισμό στο New York College

  25. 20/04 09:57

    Δίαιτα 5 αστέρων στα πολυτελέστερα ξενοδοχεία Weight Loss & Fitness Resorts του κόσμου

  26. 20/04 09:38

    Ο Δήμος Χερσονήσου ενημερώνεται για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας

  27. 20/04 09:29

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον t.o. Filip Travel της Σερβίας

  28. 20/04 09:27

    Δήμος Ιεράπετρας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  29. 20/04 09:15

    Σύσταση Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Μεσολογγίου

  30. 19/04 23:37

    24ωρη απεργία την Τετάρτη από το Σωματείο εκτάκτου προσωπικού του ΥΠΠΟ

  31. 19/04 21:58

    Ήρθε το πρώτο καινοτόμο city pass για την Αθήνα

  32. 19/04 21:24

    Ημερίδα EΞΑ-ΑΑ: Εξειδικευμένες υπηρεσίες για ένα καλύτερο προϊόν στα ξενοδοχεία

  33. 19/04 17:00

    Premier Tax Free: Συμβουλές για αύξηση πωλήσεων σε διεθνείς πελάτες

  34. 19/04 16:25

    Γρ.Τάσιος: Η υψηλή ζήτηση δεν πρέπει να προκαλεί εφησυχασμό

  35. 19/04 15:47

    Στην Ελλάδα το συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Εισαγγελέων το 2020

  36. 19/04 15:41

    ΗΑΤΤΑ: Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση εργασίας για τους ξεναγούς

  37. 19/04 15:00

    Προβολή των Ιονίων στο συνέδριο της ASTA

  38. 19/04 14:32

    Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

  39. 19/04 14:31

    Ξενοδοχεία: Πώς τα brand χάνουν πελάτες

  40. 19/04 14:02

    Παράσταση στο Ναό του Επικούριου Απόλλωνα

  41. 19/04 13:51

    Η Περιφέρεια Αττικής για πρώτη φορά στην Arabian Travel Market 2018

  42. 19/04 13:14

    ΕΟΤ: Hμερίδα «Jazz Democracy» στη Νέα Υόρκη

  43. 19/04 12:20

    Έκθεση του Γενικού Ελεγκτή αποκαλύπτει ελλείψεις και παρατυπίες στον ΚΟΤ

  44. 19/04 12:13

    Γερμανικός τουρισμός: Τουρκία και Αίγυπτος κυρίαρχες στις κρατήσεις Μαρτίου- Υποχώρηση για Ελλάδα

  45. 19/04 12:07

    H Airbnb επεκτείνει το πρόγραμμα εμπειριών σε όλη τη Γαλλία

  46. 19/04 11:54

    Περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες διεκδικεί η Κρήτη

  47. 19/04 11:49

    Ο αγροτουρισμός στην Κρήτη μέσω του προγράμματος BRANDTOUR

  48. 19/04 11:44

    Γνωριμία με τις παραδόσεις της Κρήτης για Γάλλους πράκτορες

  49. 19/04 11:20

    Πώς μπορεί να αντιμετωπισθεί ο υπερ-τουρισμός, σύμφωνα με τους Βρετανούς

  50. 19/04 10:32

    Ενθουσιασμένος από την Τήνο ο Κινέζος πρέσβης

  51. 19/04 10:15

    Η Airbnb εκπαιδεύει τα τουριστικά καταλύματα των Κυκλάδων

  52. 19/04 10:12

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's της Βρετανίας

  53. 19/04 10:10

    Καβάλα 2023: Δημιουργική πόλη – τουριστικός προορισμός αριστείας

  54. 19/04 10:06

    Δίκτυο φορέων Λ. Συγγρού για την τουριστική και πολιτιστική ανάπτυξη

  55. 19/04 10:04

    Γραφείο τουριστικών πληροφοριών στο αεροδρόμιο Αράξου

  56. 19/04 10:02

    Δήμος Ξάνθης: Tα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης

  57. 19/04 09:42

    Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Νέος κύκλος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον τουρισμό

  58. 18/04 20:35

    FedHATTA: Ως πότε οι απεργίες θα θέτουν σε κίνδυνο τον ελληνικό τουρισμό;

  59. 18/04 20:13

    Τέλος οι έλεγχοι πτήσεων από Ελλάδα στα γερμανικά αεροδρόμια στις 12 Μαΐου

  60. 18/04 15:44

    Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

  61. 18/04 13:48

    Thomas Cook: Στη Χερσόνησο το πρώτο ξενοδοχείο Cook's Club

  62. 18/04 13:32

    Επαναφορά του μειωμένου ΦΠΑ ζήτησαν από τον πρωθυπουργό τα νησιά Ν. Αιγαίου

  63. 18/04 13:24

    Διαδήλωση στα Χανιά κατά της Fraport μετά την αποχώρηση της Ryanair

  64. 18/04 13:22

    Ε.Κουντουρά: Tουρισμός όλο το χρόνο στο Νότιο Αιγαίο

  65. 18/04 13:15

    Marketing Greece: Ενέργειες προβολής της Ελλάδας στο πρώτο τρίμηνο

  66. 18/04 13:00

    Hotels.com: Αυτά είναι τα 28 καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους ταξιδιώτες

  67. 18/04 12:04

    Η Αλόννησος στους καλύτερους καταδυτικούς προορισμούς

  68. 18/04 11:58

    Easyjet: Νέες συνδέσεις από Βερολίνο προς Ρόδο, Πρέβεζα και Αθήνα

  69. 18/04 11:46

    Τουρισμός: Στο στόχαστρο απατεώνων οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων

  70. 18/04 11:26

    Phocuswright: Πώς κάνουν αναζήτηση διακοπών στο κινητό τους οι ευρωπαίοι ταξιδιώτες

  71. 18/04 10:58

    Γερμανικός τουρισμός: Αυξημένη ζήτηση το Μάρτιο για οργανωμένες διακοπές

  72. 18/04 10:55

    Στα δίχτυα της εφορίας αδήλωτες κατοικίες της Airbnb

  73. 18/04 10:31

    Πρώτο συνέδριο τουρισμού Κυκλάδων στην Ίο

  74. 18/04 10:07

    Αναβίωση Γαστρονομικών Παραδόσεων του Πάσχα Κύπρου και Ρωσίας

  75. 18/04 10:02

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's της Ρουμανίας

  76. 18/04 09:57

    8ο Crete Trip από το Δίκτυο Φοιτητών Erasmus

  77. 18/04 09:55

    Δήμος Καρπενησίου: H Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

  78. 18/04 09:53

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία στην Κάρπαθο και στην Πάρο

  79. 18/04 09:45

    Εκδήλωση για τα 100 χρόνια της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

  80. 18/04 07:35

    Σε ποια Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους είναι ελεύθερη η είσοδος σήμερα

  81. 17/04 20:43

    Πράσινο φως από το ΣτΕ για το Atalanti Hills

  82. 17/04 18:01

    Παρουσίαση του διεθνούς ιστορικού συνεδρίου της Λήμνου

  83. 17/04 17:21

    Ryanair: Πότε σταματούν οι πτήσεις προς Χανιά μετά το κλείσιμο της βάσης

  84. 17/04 16:31

    EquiFund: Χρηματοδοτικές δυνατότητες για τις επιχειρήσεις

  85. 17/04 16:17

    Κορινθιακός: Πλωτό φράγμα για την αντιμετώπιση των μεδουσών

  86. 17/04 16:12

    Blue Air: Σημαντική διάκριση από την TripAdvisor

  87. 17/04 16:08

    Χρονιά σταθμός το 2018 για τον τουρισμό της Μήλου

  88. 17/04 15:45

    Συνέδριο "Η Μαγνησία ως τουριστικός προορισμός"

  89. 17/04 14:57

    8 διάσημες αναζητούν τον έρωτα στα ελληνικά νησιά- Νέα σειρά του βρετανικού ITV

  90. 17/04 14:26

    ΠΕΥΦΑ: Κενά λειτουργίας στα μουσεία λόγω καθυστέρησης προσλήψεων

  91. 17/04 14:13

    Booking.com: 7 στους 10 ταξιδιώτες θα επιλέξουν "πράσινο" κατάλυμα το 2018

  92. 17/04 12:51

    Κυπριακός τουρισμός: 23% περισσότερες αφίξεις τη χειμερινή περίοδο

  93. 17/04 12:49

    Forbes: Η πιο ωραία παραλία στον κόσμο βρίσκεται στην Κρήτη

  94. 17/04 12:03

    Ελληνικός τουρισμός 2017: Σε 5 περιφέρειες το 90% των ταξιδιωτικών εισπράξεων

  95. 17/04 11:59

    1 εκατ. Αμερικανοί τουρίστες ετησίως (video)

  96. 17/04 11:30

    TUI Αυστρίας: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός από το αεροδρόμιο Σάλτσμπουργκ

  97. 17/04 11:14

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης Ρώσων δημοσιογράφων στα Ιόνια Νησιά

  98. 17/04 11:12

    Διευκρινίσεις για την ασφάλιση των ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων

  99. 17/04 10:51

    Χανιά: Πρόταση του δήμου για τον καθορισμό της τουριστικής ζώνης

  100. 17/04 10:43

    Thomas Cook: Ανοίγει το ξενοδοχείο Sentido Mediterranean Village στην Πιερία (φωτό)