Λύσανδρος Τσιλίδης: Να στηρίξουν οι τράπεζες τη δημιουργία ηλεκτρονικών τουριστικών γραφείων

Α Decrease font Enlarge font
Να στηρίξουν οι τράπεζες τη δημιουργία ηλεκτρονικών τουριστικών γραφείων

Aνοικτή πρόσκληση προς το τραπεζικό σύστημα της χώρας να στηρίξει τη δημιουργία ηλεκτρονικών τουριστικών γραφείων απευθύνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού (FedHATTA) κ.Λύσανδρος Τσιλίδης στη συνέντευξή του στο Tornos News. 

Η νέα οδηγία, όπως επισημαίνει, αλλάζει τα δεδομένα για τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες οι οποίες θεωρούνται υπεύθυνες, όπως και τα παραδοσιακά τουριστικά γραφεία, για οτιδήποτε συμβεί στο ταξίδι. Γι αυτό χρειάζεται στήριξη από το τραπεζικό σύστημα για να αναπτυχθούν και στην Ελλάδα ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία. "Πρέπει να αντιληφθούν όλοι ότι τα ταξίδια δεν είναι κτιριακή επένδυση αλλά καθαρά εμπορική δραστηριότητα και, ως εκ τούτου, απαιτεί σοβαρά κεφάλαια για να μπορούν να γίνονται προαγορές, να κλείνονται μεγάλα συμβόλαια. Είναι αμιγώς μέγεθος οικονομικής διάστασης", τονίζει ο κ.Τσιλίδης.

Ο πρόεδρος της FedHATTA στη συνέντευξή του υπογραμμίζει επίσης:

** Τη δυναμική του προγράμματος ΔΩΔΕΚΑ για την προώθηση του θεματικού τουρισμού στη χώρα μας

** Τις δράσεις που ετοιμάζει η FedHATTA για την προβολή της Ελλάδας σε ξένες αγορές

Ο κ.Τσιλίδης καταθέτει επίσης την εκτίμησή του για την εξέλιξη της εφετινής σεζόν, τονίζοντας ότι οι προκρατήσεις δείχνουν μεγάλη αύξηση των αφίξεων, εκφράζει την απορία του γιατί δεν δημιουργείται το Τουριστικό Επιμελητήριο, ενώ θεωρεί ότι ο ελληνικός τουρισμός δεν θα χάσει τη δυναμική του με το άνοιγμα γειτονικών προορισμών, εκτός και "αν γίνουν επιχειρηματικά λάθη από τους ανθρώπους του τουρισμού της, και το κάστρο «καταρρεύσει από μέσα".

Διαβάστε τη συνέντευξη....

1. Η FedHATTA έχει αναλάβει πρωτοβουλίες για την προώθηση τουριστικών περιοχών και θεματικών προϊόντων μέσω του προγράμματος "ΔΩΔΕΚΑ". Πώς αποτιμάτε τα μέχρι τώρα αποτελέσματα αυτής της πρωτοβουλίας;

-Είναι δεδομένο ότι η πρωτοβουλία ΔΩΔΕΚΑ έχει περάσει το σωστό μήνυμα τόσο στη χώρα μας όσο και στο εξωτερικό. Βασίζεται στους 12 θεματικούς τομείς του ελληνικού τουρισμού, δίνει μεγάλη έμφαση στην ενίσχυση του θεματικού τουρισμού και παράλληλα στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε καθιερωμένους αλλά και «ψαγμένους» προορισμούς της χώρας.

Άλλωστε, είναι χαρακτηριστικό ότι ο κόσμος του ελληνικού τουρισμού εκφράζεται υπέρ της δυναμικής του ΔΩΔΕΚΑ, ενώ χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν βλέπουμε την πρωτοβουλία μας να μεταφράζεται και από άλλους τομείς και κλάδους της ελληνικής οικονομίας με τη φράση «365 ημέρες τουρισμός».

Μέσω της πλατφόρμας του ΔΩΔΕΚΑ, η οποία ανανεώνεται συνεχώς με καινούρια πληροφόρηση, έχουμε αναπτύξει συνεργασία με πολλές Περιφέρειες της χώρας οι οποίες μας δίνουν την ικανοποίηση του επιτυχούς εγχειρήματος.

Στο πλαίσιο ΔΩΔΕΚΑ έχουμε αναπτύξει συνεργασίες, εκτός από φορείς, και με ειδικούς συνεργάτες όπως το Travel Gems, το Safe Water Sports και το Greek Gastronomy Guide.

Απώτερος σκοπός μας είναι η εύκολη πρόσβαση σε αυτό που ονομάζουμε «Ελλάδα» και ιδιαίτερα στα γραφεία ταξιδίων και τους τουρ οπερέιτορ του εξωτερικού αλλά και των γραφείων που δραστηριοποιούνται στον εσωτερικό τουρισμό, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούν το ΔΩΔΕΚΑ ως εργαλείο δουλειάς αφού η βάση του συνεχώς εμπλουτίζεται.

Workshop στο εξωτερικό

2. Ποιες άλλες δράσεις προγραμματίζετε ως FedHATTA: Σκέπτεστε εκδηλώσεις στο εξωτερικό σε συνεργασία με ομόλογους φορείς;

-Διατηρούμε συνεργασία με όλους τους συνδέσμους τουριστικών γραφείων από 27 χώρες της Ευρώπης μέσω της ECTAA.

Προχωρήσαμε στη δημιουργία του φορέα τουριστικής προώθησης στη ανατολική Μεσόγειο, ΕΜΤΤΑAS, από κοινού με ξένους φορείς τουριστικών γραφείων, παίρνοντας την πρωτοβουλία για την υπογραφή τριεθνούς συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας, Ισραήλ και Κύπρου. Στόχος της συμφωνίας είναι οι ομοεθνείς των κρατών αυτών, στα ταξίδια που κάνουν στις χώρες τους, να διευκολύνονται να ταξιδέψουν και στην Αθήνα πριν επιστρέψουν στις πατρίδες τους.

Τέτοιες διακρατικές συμφωνίες θα διευρυνθούν με την Αίγυπτο, το Λίβανο, την Ιορδανία και την Τουρκία, με ξεχωριστή τη συμβολή της Aegean.

Επιπλέον, στόχος μέσα και από το ΔΩΔΕΚΑ είναι η ανάπτυξη συνεργειών για την προσέλκυση τουριστών, ή και ομοεθνών, από τα ΗΑΕ, τη ΝΑ Ασία, την Κίνα, την Ιαπωνία, την Ωκεανία, τον Καναδά.

Επίσης, στην εργαλειοθήκη μας εντάξαμε πρόσφατα το agents abroad, στο πλαίσιο του οποίου θα οργανώνουμε workshop σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους με συστηματική παρουσία της Ελλάδας σε αυτά, «διδάσκοντας» στα ξένα τουριστικά γραφεία τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της χώρας και των προορισμών της και δίνοντας πληροφορίες σχετικά με την προσβασιμότητα στα λιμάνια και τις μεταφορές.

Δεχόμαστε, για παράδειγμα, ερωτήματα από τουριστικά γραφεία αναπτυσσόμενων αγορών για το αν μπορεί κανείς να μεταφερθεί με τρένο στη Σαντορίνη!

Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να δείξουμε πού είναι ο προορισμός και πώς μπορεί ένα τουριστικό γραφείο να συνδυάσει γειτονικές περιοχές ώστε το ταξίδι του επισκέπτη να διεξαχθεί ομαλά και να είναι πλήρες.

3. Τι γίνεται με το Τουριστικό Επιμελητήριο, που είχατε συμφωνήσει με το ΞΕΕ

-Μείναμε στις φωτογραφίες και στις ανακοινώσεις. Αδυνατούμε να αντιληφθούμε γιατί η έννοια του επιμελητήριου τουρισμού δεν υλοποιείται.

Στήριξη από τις τράπεζες για ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία

4. Πώς μπορούν τα ελληνικά ταξιδιωτικά και τουριστικά γραφεία να ανταγωνισθούν τους on line πράκτορες; Η νέα οδηγία για τα οργανωμένα πακέτα διακοπών μπορεί να θέσει ίσους όρους ανταγωνισμού;

Η νέα οδηγία αλλάζει τα δεδομένα για τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες οι οποίες θεωρούνται υπεύθυνες, όπως και τα παραδοσιακά τουριστικά γραφεία, για οτιδήποτε συμβεί στο ταξίδι.

Απευθύνουμε ανοικτή πρόσκληση προς το τραπεζικό σύστημα της χώρας να στηρίξει τη δημιουργία ηλεκτρονικών τουριστικών γραφείων. Άλλωστε και στο εξωτερικό, καμία τέτοια προσπάθεια δεν κινείται από ιδιωτική και μόνο συμμετοχή, αλλά απαιτείται αυτό το χρηματοοικονομικό εργαλείο το οποίο θα μπορέσει να αναπτύξει μια τέτοια δυναμική παρουσία.

Όλοι θυμόμαστε παλαιότερα τους Έλληνες σπεσιαλίστες που δραστηριοποιούνταν στην Ευρώπη και είχαν ξεκινήσει την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, όμως κατέρρευσαν γιατί δεν είχαν πολιτειακή υποστήριξη, ούτε και στρατηγική επενδύσεων από τις τράπεζες.

Πρέπει να αντιληφθούν όλοι ότι τα ταξίδια δεν είναι κτιριακή επένδυση αλλά καθαρά εμπορική δραστηριότητα και, ως εκ τούτου, απαιτεί σοβαρά κεφάλαια για να μπορούν να γίνονται προαγορές, να κλείνονται μεγάλα συμβόλαια. Είναι αμιγώς μέγεθος οικονομικής διάστασης.

Μεγάλη αύξηση αφίξεων φέτος

5. Ποια είναι η εκτίμησή σας για την εξέλιξη της εφετινής τουριστικής σεζόν;

Η φετινή σεζόν αναμένεται να έχει μεγάλη αύξηση. Ενδεικτικά, οι προκρατήσεις που είχαμε το 2016 και αφορούσαν διακοπές την εφετινή χρονιά, παρουσίασαν αύξηση 60-70%.

Η σεζόν έχει ξεκινήσει, διαφαίνεται αύξηση και σίγουρα η χρονιά θα ολοκληρωθεί με πλεονασματικό αποτέλεσμα.

Ωστόσο τα τουριστικά γραφεία δεν σταματούν να κάνουν πωλήσεις. Πάντα υπάρχουν πελάτες της τελευταίας στιγμής.

Συνεχώς, άλλωστε, προσπαθούμε να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα, δηλαδή να διευρυνθεί η περίοδος σε 12 μήνες και να προσελκύουμε νέες κατηγορίες τουριστών.

Σημειώνουμε μεγάλη αύξηση από το Ισραήλ, ιδίως τους χειμερινούς μήνες, τάση για περιπατητικό τουρισμό από τη Γερμανία και την Αυστρία ενώ προσπαθούμε να επαναφέρουμε στο χάρτη και την αγορά την Ιαπωνίας. Για την αγορά αυτή μεθοδεύουμε ήδη πρωτοβουλίες οι οποίες θα γίνουν γνωστές το επόμενο διάστημα.

6. Θεωρείτε ότι αν ομαλοποιηθεί η κατάσταση σε γειτονικούς τουριστικούς προορισμούς μπορεί να έχουμε μια απότομη προσγείωση στα μεγέθη του ελληνικού τουρισμού;

Όχι. Ο λόγος είναι ότι όταν μια αγορά καθιερώνεται, δεν χάνει ποτέ τη δυναμική της. Εκτός αν γίνουν επιχειρηματικά λάθη από τους ανθρώπους του τουρισμού της, και το κάστρο «καταρρεύσει από μέσα».

 

  1. 26/06 16:46

    1,5 εκατ. ευρώ για την ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος των νησιών του Β. Αιγαίου

  2. 26/06 16:39

    Σταματούν το all in για τους Βρετανούς οι Ισπανοί ξενοδόχοι

  3. 26/06 15:35

    Η ελληνική έρημος που θυμίζει... Σαχάρα

  4. 26/06 15:28

    Στην έκθεση Xenia το Digi Hotel για τις ψηφιακές τεχνολογίες στα ξενοδοχεία

  5. 26/06 15:08

    Ιταλικός τουρισμός: Νέα στρατηγική με βάση την τεχνολογία

  6. 26/06 14:33

    Πράσινο φως από το ΣτΕ για την μεγάλη επένδυση Ίτανος Γαία στη Σητεία

  7. 26/06 14:22

    Συσκευή αυτόνομης πρόσβασης των ΑμεΑ στη θάλασσα στο Ηράκλειο

  8. 26/06 13:58

    To εγκαταλειμμένο χωριό στην Τοσκάνη που έγινε πολυτελές τουριστικό θέρετρο

  9. 26/06 13:47

    Ελληνικός τουρισμός: +22% η αύξηση κρατήσεων από Γαλλία

  10. 26/06 13:16

    Ξενοδοχεία: Πώς τα εστιατόρια μπορούν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη

  11. 26/06 13:12

    Βαρκελώνη: Διαμαρτυρίες για τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια

  12. 26/06 12:29

    Cliff Diving στον Άγιο Νικόλαο- Το διαφημιστικό σποτ

  13. 26/06 12:24

    Γερμανικός Τύπος: Τα σκουπίδια πλήττουν τον τουρισμό

  14. 26/06 12:09

    Καταγγελία δανείων μεγάλου ξενοδοχειακού ομίλου στην Κω

  15. 26/06 12:08

    Νέος διευθυντής Επενδυτικών Σχέσεων στην TUI ο κ. Peter Krüger

  16. 26/06 12:04

    TUI: Η πτώση της λίρας ανέβασε το κόστος διακοπών

  17. 26/06 11:50

    Υπογράφεται σήμερα το συμβόλαιο για το καζίνο στην Κύπρο

  18. 26/06 11:32

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: Συνελήφθη 36χρονος για κλοπές από αποσκευές ταξιδιωτών

  19. 26/06 11:29

    TUI Γερμανίας: 20% περισσότερες κρατήσεις για Ελλάδα φέτος

  20. 26/06 11:11

    Καλοκαιρινή Ελλάδα απο ψηλά

  21. 26/06 11:06

    Μεγάλη απάτη στις ΗΠΑ με δήθεν τηλεφωνικές προσφορές από Expedia και TripAdvisor

  22. 26/06 10:35

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's σε Αυστρία, Ελβετία και Ουγγαρία

  23. 26/06 10:26

    Λαμία: Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

  24. 25/06 12:58

    Νέα δικτύωση για το Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ρόδου

  25. 25/06 12:53

    Συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης στο έργο «LIFE: Adapt2Clima» για την κλιματική αλλαγή

  26. 25/06 12:45

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφήμισης στη Σκανδιναβία

  27. 25/06 12:43

    Νέα πλωτή εξέδρα στην Κέρκυρα

  28. 24/06 15:35

    Ύμνοι του Conde Nast Traveller για τη Μήλο

  29. 24/06 15:19

    M. Kόνσολας: Ελλείψεις προσωπικού στην Τουριστική Αστυνομία Ρόδου & Κω

  30. 24/06 15:12

    K. Aγοραστός προς Ε. Κουντουρά: Πλήγμα για τον τουρισμό η "μετακόμιση" του Mamma Mia

  31. 24/06 12:25

    Χρονιά ρεκόρ για τον τουρισμό στη Βουλγαρία

  32. 24/06 12:16

    Συζήτηση για την κρουαζιέρα τη Δευτέρα στη Βουλή

  33. 24/06 12:13

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με Σέρβο τουρ οπερέιτορ

  34. 24/06 12:12

    Πλωτή εξέδρα στο λιμένα της Σκιάθου

  35. 23/06 22:13

    Ryanair: 17 νέες συνδέσεις από Αθήνα προς Ιταλία και Ισπανία

  36. 23/06 17:15

    ΟΤΘ: Ξενάγηση ξένων αθλητικών αποστολών στη Θεσσαλονίκη

  37. 23/06 16:12

    Ελληνικό Επενδυτικο Φόρουμ στη Ν. Υόρκη- Προοπτικές στον τουρισμό

  38. 23/06 16:04

    Συνάντηση δήμου Κω με τη Ryanair για περισσότερες πτήσεις στο νησί

  39. 23/06 15:30

    11 παράνομες ναυλώσεις επαγγελματικών σκαφών αναψυχής

  40. 23/06 14:57

    Συμφωνία για νέα αεροσκάφη Blue Air – Boeing

  41. 23/06 14:53

    1,54 εκατ. ευρώ για έργα ανάδειξης πολιτιστικής κληρονομιάς στη Σάμο

  42. 23/06 14:16

    Καλώς ήρθατε στο «Hyperloop Hotel», το ξενοδοχείο υψηλής ταχύτητας στο μέλλον...

  43. 23/06 14:06

    Σε δυο χρόνια η τουριστική επένδυση "Kassiopi project” στην Κέρκυρα

  44. 23/06 13:27

    Ποια νησιά πωλούνται στην Ελλάδα

  45. 23/06 11:53

    Booking.com: Χρηματοδότηση έως 400.000 σε startup στον τουρισμό - Οι νικητές

  46. 23/06 11:33

    Προβολή του Αττικού αμπελώνα στην Ιαπωνία

  47. 23/06 11:29

    Μερίδιο στην American Airlines αποκτά η Qatar Airways

  48. 23/06 11:28

    Ρωσικός τουρισμός: Προβληματίζει η πτώση της ισοτιμίας του ρουβλίου

  49. 23/06 11:19

    Ο ΕΟΤ σε workshop της Google Digital Academy

  50. 23/06 11:16

    Ινδοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Θεσσαλία

  51. 23/06 11:10

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: +8,5% τα έσοδα ανά δωμάτιο το Μάιο

  52. 23/06 11:02

    Υπ. Τουρισμού: Αναρμόδιο για τις ξένες ταινίες στην Ελλάδα- Δεν υπήρξε αίτημα για το Mamma Mia 2

  53. 23/06 09:56

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τουρ οπερέιτορ της Γαλλίας

  54. 23/06 09:54

    Άδειες για χρήση νερού από γεώτρηση σε ξενοδοχεία στη Μύκονο και στη Ρόδο

  55. 22/06 19:34

    Γ. Πλακιωτάκης: Παράτυπη η εκλογή ΔΣ της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

  56. 22/06 17:41

    Συνάντηση Κινεζικών και Κρητικών ΜΜΕ για συνέργειες

  57. 22/06 17:36

    Εργασίες αποκατάστασης στα μνημεία της Ακρόπολης

  58. 22/06 17:16

    Ανθεί η απάτη στις online ταξιδιωτικές κρατήσεις- Ψεύτικες σελίδες ξεγελούν τη Google

  59. 22/06 15:52

    Άνοιξε δρόμος συνεργασίας των Περιφερειών Ηπείρου και Jilin Kίνας

  60. 22/06 15:35

    Το νέο ισχυρό εργαλείο της Expedia για καλύτερη επιλογή ξενοδοχείου (video)

  61. 22/06 14:49

    12 απίστευτες απαγορεύσεις που συναντούν οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο

  62. 22/06 13:54

    Press trips από τον ΕΟΤ

  63. 22/06 13:49

    Ξεκινά το Olympus Marathon- Όλο το πρόγραμμα

  64. 22/06 13:29

    Συνεργασία Λάμψα - Accor Hotels για το ξενοδοχείο Mercure Belgrade Excelsior

  65. 22/06 13:07

    Tα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  66. 22/06 12:53

    Γερμανικός τουρισμός: +4% οι κρατήσεις στα τουριστικά γραφεία το Μάιο

  67. 22/06 12:21

    Η Expedia δίνει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να προβάλουν τοπικές εμπειρίες

  68. 22/06 11:53

    H Eλλάδα top προορισμός πολυτελών διακοπών για Αμερικανούς και Βρετανούς

  69. 22/06 11:14

    Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν δωμάτια μέσω της Airbnb

  70. 22/06 10:41

    Πρώτο ενεργειακό νησί στην Ευρώπη η Τήλος

  71. 22/06 10:37

    Και υπήκοοι τρίτων χωρών μπορούν να φοιτούν στις Σχολές Ξεναγών

  72. 22/06 10:12

    +12,4% οι αεροπορικές αφίξεις στα Ιόνια το πεντάμηνο

  73. 22/06 10:02

    Πιστοποίηση Green Destinations στην Ελλάδα από την εταιρεία AXSIOS

  74. 22/06 09:52

    Tουριστική αξιοποίηση του Άλσους Αριστοτέλη στα Στάγειρα Χαλκιδικής

  75. 22/06 09:50

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδήλωση για τον συνεδριακό τουρισμό στο Λονδίνο

  76. 21/06 20:26

    Φιλοξενία Αμερικανών δημοσιογράφων σε Σαντορίνη και Σίφνο

  77. 21/06 19:20

    Έλενα Κουντουρά: Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις, επενδύσεις και απασχόληση στον τουρισμό

  78. 21/06 18:53

    Eurowings: Νέα πτήση προς Καλαμάτα από Βιέννη

  79. 21/06 18:16

    Ξενοδόχοι: Νέο στρατηγικό πλάνο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης με τεχνοκράτες

  80. 21/06 18:08

    ΤτΕ: Γάλλοι και Γερμανοί "ανέβασαν" αφίξεις και εισπράξεις στο 4μηνο

  81. 21/06 17:18

    TravelBird: 6 δημοφιλείς ελληνικές παραλίες στις φθηνότερες του κόσμου για τους Βρετανούς

  82. 21/06 16:22

    6 ευρωπαϊκές Περιφέρειες στη Βέροια για την πολιτιστική διαδρομή Αγ. Παύλου

  83. 21/06 15:36

    Κυπριακός τουρισμός: Παρατηρητήριο τιμών στα παραλιακά κέντρα

  84. 21/06 15:25

    Η πρώτη πτήση της Scoot στο αεροδρόμιο της Αθήνας (video)

  85. 21/06 15:16

    Ο πρώτος πλανόδιος πωλητής φαγητού με αστέρι της Michelin

  86. 21/06 14:50

    Μ. Κόνσολας: Τολμηρές πολιτικές για την επιχειρηματικότητα στον τουρισμό

  87. 21/06 14:43

    Κέρκυρα: Λύση στο πρόβλημα με τα απορρίματα ζητούν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

  88. 21/06 14:01

    Philema - Τιμά την Ελληνική Γαστρονομία στις Βρυξέλλες

  89. 21/06 13:57

    4 ελληνικά νησιά στις προτάσεις του National Geographic Traveler Ρωσίας

  90. 21/06 13:47

    ΓΕΠΟΕΤ: Έληξε η προθεσμία για το ηλεκτρονικό σήμα στα τουριστικά λεωφορεία

  91. 21/06 13:45

    Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν τα σύγχρονα τουριστικά γραφεία

  92. 21/06 13:43

    Aegean: Kαλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη και για το 2017

  93. 21/06 12:52

    Kuoni: Η Ελλάδα στους 16 top προορισμούς για γαμήλιο ταξίδι το 2017

  94. 21/06 12:28

    ABTA: Καμπάνια κατά των ψευδών ισχυρισμών ασθένειας Βρετανών τουριστών

  95. 21/06 12:10

    3ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών στην Αλόννησο

  96. 21/06 11:51

    Τουρκικός τουρισμός: Oι Ρώσοι επανέρχονται φέτος στην Αττάλεια

  97. 21/06 11:47

    Οι κολοσσοί της τεχνολογίας στην ενίσχυση της ψηφιακής δυναμικής της Αθήνας

  98. 21/06 11:31

    Μουσείο Ακρόπολης: Ξένοι τουρίστες το 67% των επισκεπτών

  99. 21/06 11:14

    Τυροκομείο Κωσταρέλου: Καλοκαιρινές γεύσεις στο κατάστημα Κολωνακίου

  100. 21/06 11:03

    Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκ