Στη Λάρισα το συνέδριο Marketing και Branding Τόπου
Στη Λάρισα πραγματοποιείται την ερχόμενη Παρασκευή 31 Μαρτίου και το Σαββατοκύριακο 1η και 2 Απριλίου, το 2ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου, που συνδιοργανώνεται από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και το Δήμο Λαρισαίων, στο «Μύλο του Παπά».
Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για το Συνέδριο, ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης υπογράμμισε ότι πρόκειται για μια σημαντική διοργάνωση, που απευθύνεται σε πανεπιστημιακούς, επιχειρηματίες, επαγγελματίες της επικοινωνίας και της διαφήμισης, καθώς και σε στελέχη της διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, αλλά και σε όσους πολίτες ενδιαφέρονται για το θέμα.
Επίσης, ο δήμαρχος Λαρισαίων επεσήμανε ότι το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου, που πραγματοποιήθηκε το 2012, αποτέλεσε το έναυσμα ώστε ο Δήμος Λαρισαίων να προχωρήσει στην εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ, το οποίο, όπως τόνισε ο κ. Καλογιάννης, αποτελεί ένα σημαντικό επιστημονικό εργαλείο, το οποίο μαζί με άλλα που αφορούν σε παρεμβάσεις στο αστικό περιβάλλον, το σχεδιασμό της πολιτιστικής στρατηγικής, κ.α. μας δείχνουν το δρόμο για το σχεδιασμό της Λάρισας της επόμενης 15ετίας. "Βασικός στόχος αυτής της προσπάθειας είναι η πόλη της Λάρισας να αναδειχθεί σε πρώτο περιφερειακό πόλο της χώρας. Απώτερος στόχος μας είναι να βάλουμε τη Λάρισα στην αφετηρία ενός νέου σημαντικού άλματος. Μιας πόλης μεσαίου μεγέθους, σύγχρονης, με ευρωπαϊκό χαρακτήρα και με διακριτή θέση στη Κεντρική Ελλάδα, στην χώρα και στην ευρύτερη γειτονιά μας", τόνισε ο δήμαρχος Λαρισαίων.
Όπως είπε ο κ. Καλογιάννης, η εκπόνηση ενός Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ δεν μπορεί να θεωρείται ως πολυτέλεια για μια μεγάλη πόλη , ακόμα και στην περίοδο της οικονομικής κρίσης.
Από την πλευρά του ο καθηγητής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης και υπεύθυνος του Εργαστηρίου, Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής κ. Αλέξιος Δέφνερ επεσήμανε ότι το Συνέδριο το συνέδριο έρχεται να ικανοποιήσει απαιτήσεις, ανησυχίες και προσδοκίες σε όσους αποφασίσουν να το παρακολουθήσουν. Επίσης υπογράμμισε ότι στο συνέδριο θα επιχειρηθεί με απλό και κατανοητό λόγο να αναδειχθούν σημαντικές πτυχές που αφορούν στο marketing και τα Branding τόπου, ενώ υπογράμμισε ότι στο φετινό συνέδριο υπάρχουν και διεθνείς συμμετοχές. Επίσης ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων το οποίο έχει ως εξής:
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
«Προώθησε τον τόπο σου με μια φωτογραφία» ήταν το θέμα του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας που διοργάνωσε το διαδικτυακό φωτογραφικό περιοδικό fmag, με τη φωτογραφική ομάδα fplus στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μάρκετινγκ & Branding Τόπου που συνδιοργανώνουν το ΤΜΧΠΠΑ και ο Δήμος Λαρισαίων.
Από 77 φωτογραφίες επιλέχθηκαν οι 13 καλύτερες από τις οπίες οι 3 πρώτες έλαβαν και έπαθλα ταξίδια στην Ελλάδα.
‘Λάρισα. Η άλλη όψη της πόλης’
Η Φωτογραφική ομάδα fplus, στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Marketing & Branding Τόπου που θα πραγματοποιηθεί στην πόλη της Λάρισας από τις 31 Μαρτίου έως τις 2 Απριλίου 2017, παρουσιάζει την έκθεση φωτογραφίας με θέμα ‘Λάρισα. Η άλλη όψη της πόλης’.
Πόσο γνωρίζουμε την πόλη που ζούμε; Οι περισσότεροι από εμάς κινούμαστε καθημερινά σε ένα πολύ μικρό κομμάτι της πόλης. Εάν κάποιος μας ζητήσει να του πούμε για την πόλη που ζούμε, θα του πούμε για τα οικεία σε μας μέρη, που βιώνουμε και εργαζόμαστε καθημερινά, που συναντούμε στη βόλτα μας, τους πεζόδρομους με τα μαγαζιά στο κέντρο και τις πλατείες. Είναι όμως μόνο αυτό η εικόνα της πόλης;
Ποιες άλλες όψεις μπορεί να έχει; Το κέντρο της δίνει μορφή ή τα άκρα της την ορίζουν;
Με αφορμή τα παραπάνω ερωτήματα η έκθεση με τίτλο ‘Λάρισα. Η άλλη όψη της πόλης’ διερευνά την αθέατη ουσιαστικά πλευρά της πόλης. Μια πόλη που άλλοτε έχει κάτι να κρύψει και άλλοτε αποκαλύπτει και αποκαλύπτεται, μέσα από τις αντιθέσεις που τη συγκροτούν. Μια πόλη που περιβάλλεται από αποκεντρωμένες συνοικίες που ζουν σε διαφορετικούς ρυθμούς. Μια πόλη που αλλάζει καθημερινά.
Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στον εκθεσιακό χώρο του Μύλου του Παππά από την Τρίτη 28 Μαρτίου έως και το Σάββατο 1 Απριλίου 2017. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν την Τρίτη 28 Μαρτίου στις 20:00.
Είσοδος ελεύθερη
Επιμέλεια έκθεσης: Ανδρέας Κατσάκος
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ
Με αφορμή το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μάρκετινγκ και Branding Τόπου, που διοργανώνεται στη Λάρισα από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σε συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων, το Σωματείο Εικαστικών Λάρισας ‘8’ και ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Λάρισας, διοργανώνουν εικαστική έκθεση με τίτλο ‘Η Πόλη μου’ στο Θέατρο ΟΥΗΛ.
Εικαστικοί και αρχιτέκτονες θα παρουσιάσουν έργα εμπνευσμένα από την πόλη της Λάρισας. Επίσης θα επανεκτεθούν κάποια έργα της περσινής μεγάλης έκθεσης ‘Λάρισα από ψηλά’ της Δημοτικής Πινακοθήκης.
Συμμετέχοντες: Ανδρόνικου Αθηνά, Αναγνωστόπουλος Σωτήριος, Βλαχοδήμος Βαγγέλης, Εξάρχου Δήμητρα, Ευθυμιάδου Αργυρή ,Κακάβα Στέλλα, Κανάκη Έλενα & Κατσαρός Αντώνης, Καραγγέλη Ευαγγελία, Κυριαζή Έλλη, Μακρής Πάρης, Μαράβας Λάζαρος, Μάτας Νίκος, Μπαμπαλή Τζένη, Μάστορα Ευτυχία, Νότου Σπυριδούλα, Οικονόμου Δήμητρα, Παπανικολάου Τώνια, Σαμαρά Ήβη, Σαρλικιώτη Ελένη, Σδούκου Ιφιγένεια, Σεϊτάνη Ζωή, Summa Silvia, Τσιάτσιου Θεοδώρα, Κώστας Αντωνίου & Αντώνης Μόρας.
Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 29 Μαρτίου έως τις 10 Απριλίου. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν την Τετάρτη 29 Μαρτίου στις 20:00 στον εκθεσιακό χώρο του Δημοτικού Θεάτρου ΟΥΗΛ.
Είσοδος ελεύθερη
ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ POSITIVE SIGN
Ένα Γκράφιτι στο ποτάμι με θέμα ‘Positive Sign-Θετικό Πρόσημο’ είναι μια ακόμη παράλληλη δράση του Σωματείου Εικαστικών Λάρισας ‘8’ στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μάρκετινγκ και Branding Τόπου, που διοργανώνεται από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σε συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων.
Το Σάββατο 1 Απριλίου οι εικαστικοί της πόλης μας, θα κατέβουν στο ποτάμι, κάτω από τη κεντρική γέφυρα του Πηνειού για να παίξουν με τα χρώματα, αποτυπώνοντας λέξεις θετικές, όμορφες, αισιόδοξες, καταγγέλλοντας τη μιζέρια και δίνοντας μια μορφή λύσης στο αδιέξοδο της καθημερινότητας.
Με καμβά δύο αψίδες που στηρίζουν τη γέφυρα, θα δημιουργήσουν ένα θετικό στήριγμα στη δική τους γέφυρα. Αυτή που ενώνει το δύσκολο παρόν με τα θέλω, τις ελπίδες και τη θετική πλευρά της πραγματικότητας.
Μια μορφή καταγγελίας διαφορετική, χρωματιστή, ουσιαστική. Ένα στήριγμα στη δυσκολία που, σαν πρωταπριλιάτικο ψέμα, είναι εδώ και χρόνια καθημερινότητα.
ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ
Το Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας σας προσκαλούν σε μία δωρεάν ξενάγηση στο νέο μουσείο της πόλης, στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μάρκετινγκ και Branding Τόπου.
Το Διαχρονικό Μουσείο είναι το νέο μουσείο της πόλης που προβάλλει τις αρχαιότητες της Λάρισας και της ευρύτερης περιοχής σε έναν εκτεταμένο εκθεσιακό χώρο. Η διαχρονική σημασία της πόλης ως πρωταγωνίστριας του θεσσαλικού κάμπου, αλλά και ο διαχρονικός χαρακτήρας των ίδιων των εκθεμάτων αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά. Σε 11 συνολικά ενότητες εκτίθενται περισσότερα από 1500 αντικείμενα με μοναδικό ενδιαφέρον: παλαιολιθικά εργαλεία και οστά ζώων, το εντυπωσιακό μενίρ – ανθρωπόμορφη λίθινη στήλη, επιτύμβιες στήλες και αγάλματα κλασικών και ελληνιστικών χρόνων, παλαιοχριστιανικά ψηφιδωτά και μικροαντικείμενα, οθωμανικές στήλες και μεταβυζαντινές εικόνες.
Η ξενάγηση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 2 Απριλίου ξεκινώντας τη μετακίνηση με αστικό λεωφορείο από το κέντρο της πόλης στις 09:30.
Η ξενάγηση θα διαρκέσει περίπου 90’.
Συμμετοχή δωρεάν
ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ
Η Λαρισαϊκή ομάδα ‘Νόον Έγνω’ και τοπικές επιχειρήσεις της πόλης διοργανώνουν την Κυριακή 2 Απριλίου και ώρα 12:00 το μεσημέρι μία εναλλακτική θεματική περιήγηση με άξονα την παράδοση, τη γαστρονομία και την ιστορία της Λάρισας στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μάρκετινγκ και Branding Τόπου. Ελάτε να δείτε, να ακούσετε, να μυρίσετε και να γευθείτε!
Ο περίπατος συνδυάζει τη γνωριμία με τοπικά προϊόντα και επιχειρήσεις και ξεναγήσεις σε μνημεία κάθε τόπου συνδέοντας τη βιωματική εμπειρία με τη γνώση και την ψυχαγωγία. Σκοπός είναι η γνωριμία των ανθρώπων με την πόλη μας, μέσα από μια νέα ματιά και η προώθηση τοπικών προϊόντων και εδεσμάτων, όπως αυτά παρέχονται στα τοπικά καταστήματα (αρτοποιεία, ζαχαροπλαστεία κ.ά.) και στέκια (καφέ, εστιατόρια κ.ά.). Περπατάμε και δοκιμάζουμε κεράσματα σε κάθε ένα από τα καταστήματα της διαδρομής, γνωρίζουμε την ιστορία της πόλης, των δρόμων και των ανθρώπων. Παράλληλα επισκεπτόμαστε το εσωτερικό του Α’ Αρχαίου Θεάτρου και του οθωμανικού Χαμάμ της πόλης. Η δράση αυτή αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση όσους επιθυμούν μια διαφορετική εμπειρία περιήγησης στην πόλη της Λάρισας.
Διάρκεια: 120’ περίπου.
Κόστος συμμετοχής: 10€/άτομο.
Σχεδιασμός & υλοποίηση δράσης: Κόντσα Κωνσταντίνα, Νταγγάρα Νικολέττα
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΟΧΩΡΙ ΠΑΡΑΛΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ
Την Κυριακή 2 Απριλίου θα διοργανωθεί εκδρομή για τους ενδιαφερόμενους στην περιοχή της Αγιάς και των παράλιων της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας, για μια περιήγηση στη φύση και στους παραδοσιακούς οικισμούς της ευρύτερης περιοχής.
Πρόγραμμα εκδρομής
02/04 Ώρα 09:00: Αναχώρηση από την Κεντρική πλατεία της Λάρισας και άφιξη στο γραφικό Μεταξοχώρι
Το Μεταξοχώρι (Ρέτσιανη) βρίσκεται δίπλα στην Αγιά στο 1,5χλμ, είναι γνωστό για την παραγωγή μεταξιού και είναι ένας από τους πέντε παραδοσιακούς οικισμούς της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας. Στην περιοχή βρέθηκαν επιτύμβιες στήλες από τα ρωμαϊκά και ελληνιστικά χρόνια.
Στο χωριό ρέει ο ποταμός Άμυρος, που ξεκινάει από τον Κίσσαβο και εκβάλλει στην λίμνη Κάρλα. Ο οικισμός χωρίζεται στα δύο με μικρό ρέμα και ένα μικρό γεφυράκι ενώνει τα δύο τμήματα του στο ύψος της πλατείας. Με αρκετά παραδοσιακά σπίτια, αρχοντικά τα περισσότερα, με πλούσια ιστορία και παράδοση, αποκαλείται πια και το ‘χωριό των καλλιτεχνών’ καθώς πολλοί καλλιτέχνες το επισκέπτονται ή έχουν σπίτι.
Μετά από την περιήγησή μας στο Μεταξοχώρι αναχωρούμε για τη Μελιβοία όπου παίρνουμε το πεζοπορικό μονοπάτι που μας οδηγεί στη Βελίκα, στα παράλια της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας.
Το μονοπάτι καταλήγει στην καρδιά του ρέματος της Βελίκας, με υπέροχα τοπία, με δάση από πλατάνια, καρυδιές, καστανιές και πυκνές φτέρες. Η διαδρομή είναι εύκολη ακόμη και για αμύητους περιπατητές. Υπάρχουν ξύλινα γεφυράκια και σε πολλά σημεία της διαδρομής παγκάκια, ξύλινα τραπεζάκια και βρύση με νερό.
Στο τέλος της πεζοπορικής διαδρομής προτείνεται γεύμα σε παραδοσιακή ταβέρνα και στη συνέχεια επιστροφή στη Λάρισα.
Συνολική διάρκεια: 5,5 ώρες
Κόστος ανά άτομο: 28 €
Υπεύθυνος εκδρομής: Τάσος Γούσιος
- 1) 19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
- 2) Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας
- 3) Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market
- 4) Διευθυντές Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου | Ημερίδα για τη διαχείριση πιστοποιήσεων και τροφίμων αποβλήτων
29/03 13:58
ΥΠΑ | +15,7% η επιβατική κίνηση τον Φεβρουάριο, +12,2% στο δίμηνο
29/03 11:43
Τρίτο This is Athens – City Festival: 32 ημέρες, 250 εκδηλώσεις σε 129 γειτονιές
29/03 11:18
Brown Hotels: Νέο πρόγραμμα σπουδών στον τουρισμό, νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα
29/03 10:38
29/03 10:31
Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης
29/03 10:12
Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI
29/03 09:57
Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται
29/03 07:59
Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία
29/03 07:58
Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου
29/03 07:11
Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία
29/03 07:08
Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα
29/03 07:01
28/03 17:31
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
28/03 17:18
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
28/03 16:51
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
28/03 16:13
28/03 15:02
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
28/03 14:58
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
28/03 12:13
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
28/03 11:43
28/03 11:30
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
28/03 11:23
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
28/03 11:00
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
28/03 10:56
28/03 10:12
28/03 10:01
28/03 08:07
28/03 07:59
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
28/03 07:56
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
28/03 07:54
28/03 07:01
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
27/03 16:58
27/03 16:56
Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων
27/03 14:42
27/03 13:22
Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";
27/03 12:39
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
27/03 12:27
27/03 12:22
Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου
27/03 11:57
Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο
27/03 11:49
C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023
27/03 11:23
MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια
27/03 10:44
Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα
27/03 10:18
27/03 10:07
27/03 07:52
27/03 07:48
Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου
27/03 07:44
27/03 07:42
Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού
26/03 16:28
26/03 16:14
Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024
26/03 15:56
Στην Κάρπαθο το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group
26/03 15:55
Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις
26/03 14:43
26/03 13:26
Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα
26/03 12:22
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού
26/03 12:19
Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης
26/03 12:17
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά
26/03 12:15
«Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
26/03 12:08
Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη
26/03 12:08
26/03 11:42
26/03 11:22
26/03 11:05
26/03 07:18
Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι
26/03 07:16
26/03 07:15
Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023
26/03 07:13
Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία
26/03 07:09
Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων
25/03 11:12
25/03 07:06
25/03 07:04
24/03 11:57
24/03 07:24
Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες
24/03 07:21
Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία
23/03 19:49
19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
23/03 19:43
Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα
23/03 19:30
Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό
23/03 07:07
22/03 22:39
22/03 22:34
22/03 22:24
22/03 22:14
Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη
22/03 22:04
22/03 14:57
4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025
22/03 14:50
Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο
22/03 14:45
H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή
22/03 14:39
22/03 12:20
Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα
22/03 11:57
Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"
22/03 11:43
Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"
22/03 11:22
Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
22/03 11:19
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ
22/03 11:07
Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια
22/03 10:31
Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο
22/03 10:19
ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας
22/03 07:55
Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο
22/03 07:13
Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης
22/03 07:09
Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες
22/03 07:04
Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο
22/03 07:02
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία
Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα
Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου
Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης
Brown Hotels: Νέο πρόγραμμα σπουδών στον τουρισμό, νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα
Τρίτο This is Athens – City Festival: 32 ημέρες, 250 εκδηλώσεις σε 129 γειτονιές
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
( 0 )