ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Α Decrease font Enlarge font
ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

  1. 24/10 14:05

    TUS Airways: Νέα απευθείας σύνδεση με την Αθήνα από τη Λάρνακα

  2. 24/10 13:42

    Γερμανικός τουρισμός: Δεύτερη επιλογή διακοπών η Ελλάδα εξαιτίας... της γαστρονομίας

  3. 24/10 13:16

    Τουρισμός: Fam trip στη Θεσσαλονίκη για προβολή στο Ισραήλ

  4. 24/10 13:09

    O ροδιακός τουρισμός στην έκθεση ΜΙΤΕ- Συναντήσεις με τουριστικούς φορείς

  5. 24/10 12:58

    FedHATTA: Η Αίγυπτος στη συμμαχία φορέων για την τουριστική ανάπτυξη στην Α. Μεσόγειο

  6. 24/10 12:57

    Τουρκικός τουρισμός: Στόχος τα 50 εκατ. τουρίστες το χρόνο

  7. 24/10 11:46

    Αναβαθμίζεται το εμπορικό τρίγωνο της Αθήνας

  8. 24/10 11:42

    SETE Training: Management masterclass στη Χαλκιδική για τα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  9. 24/10 11:23

    Ευρωπαϊκός τουρισμός 2017: Ανάπτυξη 8% το α' εξάμηνο

  10. 24/10 10:47

    Corfu Tourism αειForum στην Κέρκυρα

  11. 24/10 10:32

    Τροπολογία για την "κάθοδο" του καζίνο Πάρνηθας στα βόρεια προάστια

  12. 24/10 09:10

    Xenia 2017: Θα ξεπεράσουν τους 470 οι εκθέτες!

  13. 24/10 01:27

    Περιφέρεια Ηπείρου: Παράταση ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων

  14. 24/10 01:26

    Αποφάσεις για επέκταση σε ξενοδοχεία

  15. 24/10 01:23

    Oceanos Hotels Group: Καμπάνια για τις κρατήσεις του 2018

  16. 24/10 01:16

    Ο τουρισμός του Δήμου Φυλής προβάλλεται στο εξωτερικό

  17. 24/10 01:12

    Γ.Χατζημάρκος: Κατανομή των εθνικών πόρων στην ακτοπλοΐα ανάλογα με τον αριθμό επιβατών

  18. 24/10 01:08

    FVW workshop στη Ρόδο: Πώς οι αθλητικές διοργανώσεις βοηθούν στην επιμήκυνση της σεζόν

  19. 24/10 01:05

    ΕΟΤ: Ο καταδυτικός τουρισμός σε ξένα μέσα ενημέρωσης

  20. 23/10 15:43

    Sky Express: +63% οι χειμερινές πτήσεις, νέα δρομολόγια προς Κέρκυρα και Κω

  21. 23/10 15:36

    ΕΣΠΑ- Τουρισμός: Αυξάνεται ο προϋπολογισμός στο πρόγραμμα Ενίσχυσης Τουριστικών ΜμΕ

  22. 23/10 15:31

    ΕΕΠΦ: O αειφόρος τουρισμός μονόδρομος για τους ελληνικούς προορισμούς

  23. 23/10 14:46

    Κως: Δημιουργία λογότυπου τουριστικής προβολής

  24. 23/10 14:44

    Ο ΕΟΤ στην Έκθεση Βιβλίου Φρανκφούρτης

  25. 23/10 14:39

    Μ. Κόνσολας: Ερώτηση στη Βουλή για την προσβασιμότητα των ΑμεΑ στα μνημεία

  26. 23/10 14:34

    Πρέσβειρα της Ρόδου η Isolde Moser από την Αυστρία

  27. 23/10 14:29

    Γκέι τουρισμός: Κριτήριο επιλογής του ταξιδιού η φιλική αντιμετώπιση

  28. 23/10 13:54

    CHC Hotels: 12 χρόνια ανοδικής πορείας- διαχείριση σε 40 ξενοδοχεία και βίλες

  29. 23/10 13:28

    Amadeus: 2 δισ. άτομα αναζητούν καλύτερη προσβασιμότητα στα ταξίδια

  30. 23/10 13:07

    Διεθνές συνέδριο και κινηματογραφικό φεστιβάλ στην Αμοργό

  31. 23/10 12:44

    Ο τουρισμός υγείας "ατμομηχανή" ανάπτυξης για τη νέα Τουρκία

  32. 23/10 12:38

    Ελληνικός τουρισμός 2017: 881 εκατ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 8μηνο

  33. 23/10 12:09

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: +6,9% τα έσοδα ανά δωμάτιο στα ξενοδοχεία το γ’ τρίμηνο

  34. 23/10 12:01

    Thomas Cook: 22 νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη το 2018- νέο Casa Cook στα Χανιά

  35. 23/10 11:55

    Πιστοποίηση Travelife Gold στα ξενοδοχεία Sentido Aegean Pearl & Pearl Beach

  36. 23/10 11:50

    Grecotel: Στην αγορά των ΗΠΑ προϊόντα της Agrecofarms

  37. 23/10 11:42

    Τουρισμός: Πρώτος προορισμός στον κόσμο η Μεσόγειος, 420 εκατ. τουρίστες μέχρι το 2020

  38. 23/10 11:32

    Στρατηγική μάρκετινγκ για τον τουρισμό στην Αστυπάλαια

  39. 23/10 11:24

    Σε καθεστώς πτώχευσης η βρετανική Chadwell Travel, 18.000 τουρίστες στο εξωτερικό

  40. 23/10 10:16

    Τόμας Έλερμπεργκ: Ο ελληνικός τουρισμός στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της TUI

  41. 23/10 09:50

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον BA Holidays

  42. 22/10 23:26

    Ναύλωση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής χωρίς αδεία στο Λαύριο

  43. 22/10 21:06

    Ξενοδοχεία: 25.000 νέες κλίνες την επόμενη 5ετία στην Κρήτη

  44. 22/10 20:10

    Ευρωπαϊκό Έργο “Blue Islands”: Εναρκτήρια ημερίδα από την Περιφέρεια Κρήτης

  45. 22/10 14:39

    Γ. Πατούλης: Ανάγκη να αξιοποιηθεί τουριστικά το παράκτιο μέτωπο της χώρας

  46. 22/10 10:12

    Ελ.Κουντουρά: 300 επενδυτικά σχέδια για ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων

  47. 22/10 10:08

    Μελέτη για την αισθητική αποκατάσταση της πλατείας Βενιζέλου στο Ηράκλειο

  48. 21/10 16:43

    Ινδικός τουρισμός: +10% τα ταξίδια στο εξωτερικό μέχρι το 2022

  49. 21/10 16:30

    Τηλεοπτικά γυρίσματα Ρωσικού καναλιού στην Ήπειρο

  50. 21/10 14:46

    Η Ευ. Κουρνέτα στο Ευρωπαϊκό Φόρουμ Τουρισμού στην Εσθονία

  51. 21/10 13:27

    Η Χίος στην έκθεση Travel Turkey Izmir

  52. 21/10 13:25

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προβολής

  53. 21/10 13:21

    «Halloween Voodoo Burger» στο Hard Rock Cafe της Αθήνας

  54. 21/10 12:03

    Τουρισμός: Ολοκλήρωση προγράμματος κατάρτισης στα γερμανικά πρότυπα

  55. 20/10 20:32

    Αθλητικός τουρισμός: Δυνατότητες συνεργασίας με τη Ρωσία διερευνά το Υπ. Τουρισμού

  56. 20/10 15:48

    Επαγγελματικά ταξίδια: Το 46% των ταξιδιωτών διαλέγουν ξενοδοχείο εκτός προγράμματος

  57. 20/10 14:55

    Χανιά: Εκδήλωση της Expedia για τα νέα εργαλεία κρατήσεων

  58. 20/10 14:05

    Greek Tourism Expo 2017, Βιοκλιματικό Ξενοδοχείο

  59. 20/10 13:19

    Δήμος Χερσονήσου: Πρακτική άσκηση ή εργασία σε τουριστικά επαγγέλματα στη Γερμανία

  60. 20/10 12:54

    Grecia Panorama στο Βουκουρέστι τον Ιανουάριο

  61. 20/10 12:46

    Τουρκία: Μεγάλη επένδυση με 128 νέα ξενοδοχεία ετοιμάζει o όμιλος Otium

  62. 20/10 12:22

    Η Ε. Κουντουρά εγκαινίασε την 1η διεθνή έκθεση τουρισμού ΜΙΤΕ

  63. 20/10 12:01

    Τουρισμός: Το WTTC καλεί για μεγαλύτερες προσπάθειες καταγραφής της βιωσιμότητας

  64. 20/10 10:40

    SAS: Νέα σύνδεση το 2018 με τη Θεσσαλονίκη από το Όσλο

  65. 20/10 10:40

    Στον Στέλιο Ιωαννίδη μισθώθηκε το π.ξενοδοχείο La Mirage

  66. 20/10 10:34

    Πειραιάς: Παραδόθηκε το παραλιακό μέτωπο- Αποζημιώσεις για τη ρύπανση

  67. 20/10 10:33

    Στη Ρόδο το συνέδριο του FVW

  68. 20/10 10:25

    Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Σπάρτης

  69. 20/10 10:22

    Στο φως σημαντικό τμήμα του θεάτρου της αρχαίας Θουρίας

  70. 19/10 20:42

    Oι δράσεις της Marketing Greece τον Σεπτέμβριο

  71. 19/10 16:49

    ECTAA: Ενιαία πακέτα για μεταφορές διαφορετικών μορφών ζητούν οι καταναλωτές

  72. 19/10 16:05

    FedHATTA: Συνάντηση για τις προοπτικές ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς του Ιράν

  73. 19/10 16:03

    Πολιτιστικός τουρισμός: Εκδηλώσεις για τον Μ. Αλέξανδρο & τον Αριστοτέλη στην Ημαθία

  74. 19/10 15:38

    Ελληνικός τουρισμός: Σε 5 Περιφέρειες το 89% των εσόδων του α' εξαμήνου

  75. 19/10 15:29

    Στη Μύκονο το Vip Mega DreamTrip της WorldVentures

  76. 19/10 15:28

    FTI: Διευρύνεται το πρόγραμμα στα ελληνικά νησιά το 2018- Nέος προορισμός η Αθήνα

  77. 19/10 13:17

    Eλληνικ;o πολιτιστικ;o κέντρο στη ρωσική πόλη Γελεντζίκ

  78. 19/10 13:08

    Ο Ασιατικός τουρισμός- Συνέδριο στην έκθεση Philoxenia 2017

  79. 19/10 12:47

    Ο ΕΟΤ στηρίζει τον ιστιοπλοϊκό αγώνα Regatta 2017 στον Αργοσαρωνικό

  80. 19/10 12:39

    Τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  81. 19/10 12:24

    Εκπόνηση μελέτης για το κόστος μεταφοράς επιβατών προς τα νησιά

  82. 19/10 12:22

    Εναλλακτικός τουρισμός στην Κ. Μακεδονία: Η Περιφέρεια στην έκθεση NOSTOS EXPO 2017

  83. 19/10 12:08

    Παραδίδεται στο κοινό η Ακτή Αφροδίτης του Δήμου Πειραιά

  84. 19/10 12:06

    Thomas Cook: Νέος αερομεταφορέας με βάση στη Μαγιόρκα

  85. 19/10 11:55

    Ρωσικός τουρισμός: 7η η Ελλάδα στις online αναζητήσεις διακοπών τον Σεπτέμβριο

  86. 19/10 11:29

    Τέλος εποχής για την Thomson- Παραμένει η First Choice

  87. 19/10 11:09

    Τουρκικός τουρισμός: 4 εκατ. Ρώσοι το 2017- προσδοκίες για 5 εκατ. το 2018

  88. 19/10 10:24

    H Ίος στοχεύει και στον τουρισμό πολυτελείας στη Ρωσία

  89. 19/10 10:18

    trivago: Θυγατρική πωλήσεων για απευθείας συναλλαγές με τα ξενοδοχεία

  90. 19/10 09:52

    50.000 χειμερινοί τουρίστες στην Κρήτη

  91. 19/10 08:22

    Δήμος Πάργας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  92. 19/10 08:18

    ΕΟΤ: Επιτροπή αξιολόγησης για τον καλύτερο προορισμό αριστείας

  93. 18/10 21:41

    Αθλητικός τουρισμός: Πάνω από 2.000 συμμετοχές στο Νavarino Challenge

  94. 18/10 17:32

    Συνεργασία Περιφέρειας Ν. Αιγαίου- ΣΕΤΚΕ στο καλάθι πρωινού και τον τουρισμό περιπέτειας

  95. 18/10 17:29

    Σαντορίνη: Οριστική λύση στο θέμα της στέγασης των εκπαιδευτικών

  96. 18/10 17:09

    Στην 1η διεθνή έκθεση Τουρισμού ΜΙΤΕ η ΣΕΤΚΕ

  97. 18/10 17:01

    Ε. Κουντουρά: Η Ελλάδα η πιο ελκυστική πρόταση για νέες επενδύσεις σε Ευρώπη & Μεσόγειο

  98. 18/10 16:44

    Blogtrotters 2017: 40 bloggers παρουσιάζουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους στην Ελλάδα

  99. 18/10 16:33

    Γ. Ρέτσος: Αυτή είναι η νέα στρατηγική του ΣΕΤΕ στον τουρισμό

  100. 18/10 16:16

    Greek Tourism Expo: Παράλληλες εκδηλώσεις για ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία