ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Α Decrease font Enlarge font
ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

  1. 19/01 20:49

    Φόρος διαμονής: Η τροπολογία με όλες τις λεπτομέρειες για την εφαρμογή του

  2. 19/01 15:50

    Dolphin: Πώληση του 77,8% του Sitia Bay στην Iktinos

  3. 19/01 15:32

    Ελληνικό Φεστιβάλ στο Σίδνεϊ

  4. 19/01 15:17

    Νέος διευθυντής Λειτουργιών στη Fraport Greece

  5. 19/01 13:38

    Ποιος πρόεδρος ξενοδόχων ονομάστηκε Άρχοντας Ρεφερενδάριος

  6. 19/01 13:31

    Τουρισμός: Χρονιά ρεκόρ το 2018 για την Ευρώπη- Ποιοί προορισμοί θα κυριαρχήσουν

  7. 19/01 13:03

    Τουρκικός τουρισμός: Ολική ανάκαμψη το 2018 - αύξηση προκρατήσεων έως 70% (!)

  8. 19/01 12:24

    Ισπανικός τουρισμός/ FITUR: Διψήφια αύξηση της ζήτησης για Ελλάδα το 2018

  9. 19/01 12:09

    Δημιουργία Πολιτιστικού μονοπατιού στο δήμο Πλατανιά

  10. 19/01 12:03

    ΠΟΤ/ Βραβεία για την Καινοτομία στον Τουρισμό: Ποιες χώρες διακρίθηκαν

  11. 19/01 12:02

    Γ.Παλιούρας: Στόχος η διψήφια αύξηση αφίξεων από Αμερική (video)

  12. 19/01 11:47

    Road Trip νέων στην "άγνωστη" Ευρώπη- Πρώτος σταθμός στη Μεσόγειο η Ελλάδα

  13. 19/01 10:47

    FTI: Νέα αλυσίδα ξενοδοχείων με σύγχρονο design

  14. 19/01 10:37

    40 εκατ. Ινδοί θα ταξιδεύουν στο εξωτερικό το 2020

  15. 19/01 10:20

    Κερδίστε την Guest Engagement πλατφόρμα της m-hospitality

  16. 19/01 10:11

    Ελληνικό: από σύμβολο παρακμής σημείο εκκίνησης

  17. 19/01 09:57

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε ξενοδοχειακές επενδύσεις

  18. 19/01 09:55

    Δράσεις για τον τουρισμό από Δήμους της Κρήτης

  19. 18/01 18:16

    Στη Βουλή η τροπολογία για το τέλος διανυκτέρευσης

  20. 18/01 17:34

    Αναγνωρίστηκε η δεύτερη ιαματική πηγή στην Αττική

  21. 18/01 17:18

    Georgian Airways: Επανέρχεται το δρομολόγιο Αθήνα-Τιφλίδα

  22. 18/01 16:00

    Eπαφές Ελ. Κουντουρά για το άνοιγμα αγορών της Λατινικής Αμερικής

  23. 18/01 15:20

    Συμμετοχή της ΚΕΔΕ σε έκθεση στην Ινδία για τον τουρισμό υγείας

  24. 18/01 14:49

    Δήλος: Συνεχίζονται οι εργασίες αναστήλωσης στη Στοά του Φιλίππου Ε'

  25. 18/01 13:48

    Πώς θα αναπτυχθεί ο τουρισμός Υγείας στην Κρήτη- Ημερίδα

  26. 18/01 13:26

    Μ. Κόνσολας: Μακρόπνοη στρατηγική για τον τουρισμό (video)

  27. 18/01 13:21

    Πολιτιστικές διαδρομές στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  28. 18/01 13:04

    Τριπλάσιες οι διανυκτερεύσεις Κινέζων στην ΕΕ από το 2006- Τι μερίδιο έχει η Ελλάδα

  29. 18/01 12:45

    Παράταση για τις προσφορές στη μαρίνα Χίου

  30. 18/01 12:40

    Γρ. Τάσιος: Ευκαιρία προσέγγισης των αμερικανών, το συνέδριο της ASTA (video)

  31. 18/01 12:28

    44% φθηνότερη η Airbnb από τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  32. 18/01 12:10

    Ο πρόεδρος της ASTA στο Tornos News: Κορυφαίος τουριστικός προορισμός στον κόσμο η Ελλάδα (video)

  33. 18/01 11:52

    Forbes: 5 νέα ξενοδοχεία το 2018 στην Ελλάδα για ονειρικές διακοπές

  34. 18/01 11:36

    Γ. Ρέτσος: Θετικό και το 2018, παρά τα βάρη... (video)

  35. 18/01 10:54

    Η Ολυμπιακή Ριβιέρα για πρώτη φορά σε προγράμματα διακοπών στη Σκανδιναβία

  36. 18/01 10:40

    Έργα εκσυγχρονισμού στο Χ.Κ. Παρνασσού

  37. 18/01 10:32

    Η μάχη της βαλίτσας στο αεροπλάνο

  38. 18/01 10:12

    Στην έκθεση FITUR η Έλενα Κουντουρά

  39. 18/01 10:11

    O κ.Γούλιος αναπληρωτής γ.γ. στον ΕΟΤ

  40. 18/01 10:09

    Άδειες δόμησης για 3 νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  41. 18/01 10:05

    Αλ. Βασιλικός: Ευνοϊκές πλέον οι συνθήκες για την προσέλκυση αμερικανών τουριστών (video)

  42. 18/01 10:01

    Το top 20 των ευρωπαϊκών χωρών με τη μεγαλύτερη αύξηση αφίξεων το 2017- εκτός η Ελλάδα

  43. 17/01 20:54

    Ο ελληνικός τουρισμός προσελκύει κινεζικές επενδύσεις

  44. 17/01 19:04

    Στ. Σκρέτας: τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας εγγυώνται στην επιτυχία του συνεδρίου της ASTA (video)

  45. 17/01 17:52

    Kayak: Εκτόξευση των αναζητήσεων για Κρήτη και Αθήνα το 2018

  46. 17/01 17:13

    90 χρόνια HATTA- Βραβεία στα τουριστικά γραφεία με τις καλύτερες μπροσούρες

  47. 17/01 17:09

    Panorama World Festival:1ο Σκανδιναβικό Forum Τουρισμού με ελληνική συμμετοχή

  48. 17/01 16:59

    Ελληνικός τουρισμός 2017: Η αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι εκτόξευσε τις εισπράξεις

  49. 17/01 15:12

    Δήμος Ρόδου: Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας της διεύθυνσης Τουρισμού

  50. 17/01 15:10

    Κάρπαθος: Αισιόδοξα μηνύματα από τις επαφές στην έκθεση της Ουτρέχτης

  51. 17/01 14:47

    Cobalt Air: Νέα υπηρεσία Business Class για Αθήνα

  52. 17/01 14:42

    Αμερικανικός τουρισμός: Οι 5 απόλυτες τάσεις στα ταξίδια το 2018

  53. 17/01 13:38

    Ρεκόρ κρατήσεων για την Κρήτη το 2018 στην Αυστρία

  54. 17/01 13:27

    Στις 8 Φεβρουαρίου το συνέδριο Hotel Tech 2018

  55. 17/01 13:22

    29 επενδυτικά έργα στον Τουρισμό μπαίνουν στον Αναπτυξιακό- Δείτε ποια

  56. 17/01 12:01

    Αεροδρόμιο Μυτιλήνης: "Πράσινο φως" από το ΥΠΕΝ για νέα έργα εκσυγχρονισμού

  57. 17/01 11:25

    Έρχεται στην Ελλάδα η πρώτη σχολή ποδοσφαίρου της Valencia σε ξενοδοχείο

  58. 17/01 10:50

    Ένα ξενοδοχείο στα Χανιά στη λίστα των Historic Hotels Worldwide

  59. 17/01 10:19

    Η Χαλκιδική στους top 3 ανερχόμενους προορισμούς στην Ολλανδική αγορά

  60. 17/01 10:06

    Ryanair: Το 79% των πτήσεων Δεκεμβρίου ήταν στην ώρα τους

  61. 17/01 09:55

    Καλώς ήρθε το δολάριο...

  62. 17/01 09:47

    Σήμα ελληνικής κουζίνας σε εστιατόρια- Δείτε σε ποια

  63. 16/01 18:06

    58 εκατ. επιβάτες στα αεροδρόμια της χώρας το 2017

  64. 16/01 17:35

    Συνέδριο Hotel Tech: Παράλληλη ενότητα Fu-Tourism18

  65. 16/01 17:11

    Primera Air: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Αθήνα

  66. 16/01 17:07

    Ellinair: 3 νέες συνδέσεις με Κέρκυρα

  67. 16/01 16:07

    Σύσκεψη για τις αδειοδοτήσεις υδατοδρομίων στο Αιγαίο

  68. 16/01 15:24

    Το συνέδριο των Αμερικανών πρακτόρων στην Αθήνα θα εκτοξεύσει τις αφίξεις

  69. 16/01 14:00

    Η ΠΟΞ επαναφέρει την ιδέα της Λευκής Εβδομάδας

  70. 16/01 12:20

    Ξενοδοχεία: Συνεργασία της Axia Hospitality και Nelios με το Euphoria Retreat

  71. 16/01 11:55

    Πληρωμή σε δυο δόσεις στα σπίτια της υιοθετεί η Airbnb

  72. 16/01 11:41

    Αίτηση πτώχευσης από γερμανικό ταξιδιωτικό γραφείο

  73. 16/01 11:07

    Η Qatar Airways πρώτη αεροπορική εταιρία που πετάει στην Ελλάδα με Airbus A350

  74. 16/01 10:48

    Το Four Seasons Astir Palace στα καλύτερα νέα πολυτελή ξενοδοχεία στον κόσμο

  75. 16/01 10:25

    Το ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία" στην χρυσή λίστα του Condé Nast Traveler

  76. 16/01 10:16

    Ο ΣΕΤΕ στο γεύμα εργασίας της Bundesbank στη Φρανκφούρτη

  77. 16/01 09:44

    Ο θαλάσσιος τουρισμός της Α. Χαλκιδικής στο Αμβούργο

  78. 16/01 09:41

    Τουρισμός: Περισσότερα ταξίδια και αυξημένες δαπάνες των Γερμανών το 2018

  79. 16/01 09:08

    Τουρισμός: Υπερδιπλάσιες οι ταξιδιωτικές δαπάνες στην Ισπανία σε σχέση με την Ελλάδα

  80. 16/01 09:04

    ΕΛΣΤΑΤ: Αλλαγές στα στατιστικά του τουρισμού

  81. 15/01 19:51

    Το Κρασοτύρι της Κω προϊόν Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης

  82. 15/01 19:31

    Στον όμιλο Λασκαρίδη, με συμμετοχή Κόκκαλη, η πλειοψηφία του Καζίνο Πάρνηθας

  83. 15/01 16:57

    To ελληνικό μπλε χαλαρώνει τη μελαγχολία της Blue Monday

  84. 15/01 16:02

    Παγκόσμιος τουρισμός: Ρεκόρ 7ετίας το 2017- Απογειώθηκαν οι αφίξεις στη Μεσόγειο

  85. 15/01 14:33

    Δωρεά του Ομίλου Inner Wheel στο Περιφερειακό Νοσοκομείο Ρόδου

  86. 15/01 14:29

    Άδεια για σταθμό καυσίμων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων

  87. 15/01 13:29

    H Eurowings ανοίγει φτερά για τη Νέα Υόρκη

  88. 15/01 12:58

    Πώς θα είναι το καζίνο της Κύπρου (video)

  89. 15/01 12:55

    +18% οι επισκέπτες σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους το 9μηνο του 2017

  90. 15/01 12:55

    Προτάσεις ΞΕΕ για την είσπραξη του φόρου διαμονής

  91. 15/01 12:38

    Ταξιδεύεις το Χειμώνα; Προετοιμάσου!

  92. 15/01 12:34

    Δράσεις για προσβάσιμο τουρισμό σε θαλάσσιους προορισμούς

  93. 15/01 12:30

    Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία του ΞΕΕ σήμερα

  94. 15/01 11:59

    CNT: Ένα ελληνικό νησί στα καλύτερα ιδιωτικά στον κόσμο για διακοπές απομόνωσης

  95. 15/01 11:35

    Ξενοδοχεία Lakitira: Οι εργαζόμενοι ανέβαλαν τον πλειστηριασμό

  96. 15/01 11:32

    Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρή αύξηση των κρατήσεων από Ολλανδία το 2018

  97. 15/01 11:05

    Γερμανία: Τα 10 δημοφιλή ελληνικά ξενοδοχεία για κράτηση την περίοδο των εορτών

  98. 15/01 10:46

    Βρετανικός τουρισμός: Η Κέρκυρα στους προσιτούς δημοφιλείς προορισμούς το 2018

  99. 15/01 10:13

    Οι γερμανοί τουρίστες επιστρέφουν στην Τουρκία

  100. 15/01 10:12

    Forbes: H Kάρπαθος στους 33 πιο οικονομικούς προορισμούς για διακοπές το 2018