ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Α Decrease font Enlarge font
ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

  1. 27/04 17:24

    Jet2.com: Νέες συνδέσεις με Ρόδο και Ηράκλειο το 2018

  2. 27/04 17:19

    Aqua Vista Hotels: Χώρος για την ανάδειξη Ελλήνων καλλιτεχνών

  3. 27/04 17:15

    Συνάντηση των διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου για τη θερινή σεζόν

  4. 27/04 16:59

    Φόρουμ ψηφιακού μάρκετινγκ για ξενοδόχους στην Ελλάδα- η εκδήλωση της Ρόδου

  5. 27/04 16:54

    ΕasyJet: Ρεκόρ επιβατικής κίνησης από και προς την Ελλάδα το 2016

  6. 27/04 16:50

    Γερμανοί δημοσιογράφοι στην Κω για την προβολή του νησιού

  7. 27/04 16:28

    Σύσκεψη Ελ. Κουντουρά για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

  8. 27/04 15:26

    Προτάσεις Μ. Κόνσολα για τον θρησκευτικό τουρισμό

  9. 27/04 14:47

    5 νέα ξενοδοχεία TUI Blue στην Ευρώπη έως το 2019

  10. 27/04 14:36

    Ο ΕΟΤ στο «Welcome Party» του συνεδρίου Traverse 2017 του Λονδίνου

  11. 27/04 14:35

    JETSETTER: Τα 10 πιο εντυπωσιακά ξενοδοχεία στα ελληνικά νησιά

  12. 27/04 14:12

    WTTC- Travelport: 3,7% ετήσια ανάπτυξη στα επαγγελματικά ταξίδια μέχρι το 2027

  13. 27/04 13:41

    InterContinental: Στιγμιαία κράτηση δωματίων μέσω TripAdvisor

  14. 27/04 13:25

    ΕΕ: 420 εκατ. ευρώ σε πάνω από 2.000 ελληνικές επιχειρήσεις

  15. 27/04 13:17

    Η βίλα Malteza νέο μέλος της Caldera Collection

  16. 27/04 13:01

    Στις 14 Μαΐου το Kea Run 2017

  17. 27/04 12:52

    Τουρκικός τουρισμός: Ξεκινούν επιδοτήσεις και στην κρουαζιέρα

  18. 27/04 12:23

    Bρετανικός τουρισμός: +4% τα ταξίδια στο εξωτερικό το 3μηνο έως τον Φεβρουάριο

  19. 27/04 11:57

    Η Ρόδος στην έκθεση Greek Panorama- Παρουσίαση σε Νέα Υόρκη και Ουάσιγκτον

  20. 27/04 11:51

    Η FedHATTA στο 16ο East Med Yacht Show

  21. 27/04 11:47

    Ο νέος αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Lufthansa στην περιοχή EMEA

  22. 27/04 11:41

    Bentour: Ενεργοποιούνται οι χειμερινές κρατήσεις σε ελληνικά ξενοδοχεία

  23. 27/04 11:19

    Αρχ. Ολυμπία: Αποδόθηκε ο αναστηλωμένος κίονας του μνημείου των Πτολεμαίων

  24. 27/04 11:09

    Σεμινάρια Αργυροχρυσοχοΐας στη Στεμνίτσα Αρκαδίας

  25. 27/04 11:04

    Aπαγόρευση των drones στα Μετέωρα με Προεδρικό Διάταγμα

  26. 27/04 10:51

    Τουρισμός: Τριάντα εκατομμύρια «ελπίδες»…

  27. 27/04 10:49

    ΕΟΤ: Γυρίσματα στην Ελλάδα για 4 ξένες τηλεοπτικές παραγωγές

  28. 27/04 09:24

    Υπ.Τουρισμού: Τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου

  29. 26/04 22:52

    Αθήνα: Σχέδιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας ζητούν οι επιχειρηματικοί φορείς

  30. 26/04 22:13

    10 διεθνείς chef στο Sani Gourmet 2017

  31. 26/04 22:08

    H E.Kουντουρά στην διημερίδα του ΠΟΤ για τον Δυτικό Δρόμο του Μεταξιού

  32. 26/04 21:51

    Γιάννης Ρέτσος: Το όραμά μου για τον ΣΕΤΕ

  33. 26/04 15:45

    Οι Έλληνες του Καναδά δίνουν «χαμόγελο» στην ακριτική Λέσβο

  34. 26/04 15:29

    Aπλήρωτο ξενοδοχείο στα Χανιά- φιλοξενούσε 3 χρόνια πρόσφυγες

  35. 26/04 15:25

    Έρευνα: Τι είδος διακοπών προτιμούν οι ταξιδιώτες από 17 χώρες

  36. 26/04 14:47

    Βιοκλιματικά ξενοδοχεία στην 4η GREEK TOURISM EXPO

  37. 26/04 14:35

    Τουρκία: Στροφή στον εσωτερικό τουρισμό

  38. 26/04 14:17

    Στις πρώτες επιλογές των Κυπρίων τουριστών η Ήπειρος

  39. 26/04 14:07

    ΔΕΘ-Helexpo: Συνάντηση με τον κινέζο αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού

  40. 26/04 13:35

    Ξενοδοχεία: Οι 6 τάσεις που θα επικρατήσουν το 2017

  41. 26/04 12:57

    Περιφέρεια Κρήτης: Συνάντηση με τον κινέζο Αντιπρόεδρο για εξαγωγές και τουρισμό

  42. 26/04 12:39

    Επιμελητήριο Δωδεκανήσου: Συνάντηση με τη βρετανίδα Πρέσβη για τον τουρισμό

  43. 26/04 12:31

    Lufthansa: Η Αθήνα νέος προορισμός στα οικονομικά πακέτα με διαμονή

  44. 26/04 11:53

    TUI: «Πράσινο φως» από την ΕΕ για την πώληση της Travelopia

  45. 26/04 11:38

    Στις 10 Μαΐου το 2ο Greek Tourism Workshop στο Λίβανο

  46. 26/04 11:18

    Ανοίγει για το κοινό το Ευπαλίνειο Όρυγμα στη Σάμο

  47. 26/04 11:09

    Ellinair: 5 νέες συνδέσεις Ελλάδα- Ρωσία για το 2017

  48. 26/04 10:42

    Atrium Hotels: Διεύρυνση της αντιπροσώπευσης στη Ρωσία

  49. 26/04 10:24

    Συνέδριο για τα χρηματοδοτικά εργαλεία στην ανάπτυξη των ελληνικών ΜμΕ

  50. 26/04 10:15

    Πρωτοποριακή πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για ταξιδιωτικές κρατήσεις

  51. 26/04 10:13

    Καθοριστική κρίση στην Αlitalia

  52. 26/04 09:53

    Ηράκλειο: Στις 28 και 29 Απριλίου το RUN GREECE

  53. 26/04 07:59

    Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  54. 26/04 07:56

    ΕΟΤ: Eπιμέρους πρόγραμμα διαφήμισης στη Γερμανία

  55. 25/04 19:56

    16ο East Med Yacht Show: Ανάδειξη του Πειραιά ως τουριστικού προορισμού

  56. 25/04 17:38

    Meridiana: Νέα σύνδεση Νάπολη-Ζάκυνθος

  57. 25/04 16:07

    Booking.com: Τα 5 top εστιατόρια για brunch στην Αθήνα

  58. 25/04 15:53

    Κοινωνικός Τουρισμός 2016-2017: Ανακοινώθηκαν οι οριστικοί πίνακες

  59. 25/04 15:47

    Επίσημη έναρξη του έτους Ελλάδας-Κίνας

  60. 25/04 15:40

    Costa Navarino: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη φύση και την ιστορία της Μεσσηνίας

  61. 25/04 15:38

    Δήμος Αθηναίων: Καθιερώνεται ο θεσμός του Chief Digital Officer

  62. 25/04 15:36

    Tez Tour: Ξεκινούν τα πρώτα τσάρτερ με CS300- Συνδέσεις με Ηράκλειο

  63. 25/04 14:00

    Έρευνα: Η τρομοκρατία δεν επηρέασε τις κρατήσεις για Ευρώπη

  64. 25/04 13:35

    Συνάντηση Γ. Χατζημάρκου με τη Βρετανίδα Πρέσβη: +14% οι κρατήσεις φέτος

  65. 25/04 13:26

    Δεμένα τα πλοία την Πρωτομαγιά

  66. 25/04 13:17

    Μ. Κόνσολας: Χαρακτηρισμός Προστατευόμενης Περιοχής Καρπάθου ως Θαλάσσιο Πάρκο

  67. 25/04 13:09

    Premier Tax Free Greece: Ρεκόρ συναλλαγών tax free

  68. 25/04 13:03

    Ermia Hotels: 3 νέα ξενοδοχεία στη Χαλκιδική

  69. 25/04 12:48

    Β2Β Travel Event για τουριστικά γραφεία στο Μπάνσκο

  70. 25/04 12:46

    Emirates: Νέες προσφορές για τους επιβάτες από Ελλάδα

  71. 25/04 12:40

    Η ψηφιακή εφαρμογή Alibaba στην Ελλάδα- διευκόλυνση για Κινέζους επισκέπτες

  72. 25/04 11:50

    Caldera Collection: Προσθήκη 14 πολυτελών βιλών στη Μύκονο

  73. 25/04 11:46

    Οι πρώτοι 1.200 επιβάτες κρουαζιέρας στην Κω

  74. 25/04 11:38

    Συναντήσεις Κουντουρά στην έκθεση ΑΤΜ στο Ντουμπάι

  75. 25/04 11:27

    Νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση Δεκελί-Λέσβος

  76. 25/04 11:21

    Φόρουμ Αρχαίων Πολιτισμών από 8 χώρες (video)

  77. 25/04 11:11

    Nέος Executive Director στα ξενοδοχεία H Hotels Collection

  78. 25/04 11:06

    Ολοκληρώθηκε το bootcamp της Nasa στην Λάρισα

  79. 25/04 10:47

    Το Οροπέδιο Λασιθίου στο Νέο Σύμφωνο των Δημάρχων για το Κλίμα

  80. 25/04 10:42

    Γερμανία: Συνεχίζεται η ανοδική πορεία στον τουρισμό

  81. 25/04 10:11

    Άνοιγμα στην αραβική αγορά από την Oceanos Hotels Group

  82. 25/04 10:02

    Προσκυνηματικός τουρισμός στην Πιερία

  83. 25/04 09:55

    ΞΕΕ: Μελέτη για τη φορολογία των ξενοδοχείων και της οικονομίας διαμοιρασμού

  84. 25/04 09:52

    Δήμος Φολεγάνδρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

  85. 24/04 20:46

    ΤΑΙΠΕΔ: Πλειοδότης για το 67% του ΟΛΘ

  86. 24/04 17:25

    Neos: Νέες συνδέσεις με την Ελλάδα από το Μιλάνο

  87. 24/04 17:00

    Έρευνα: 4 Μαραθωνίους περπατούν στη ζωή τους οι Βρετανοί μέσα στα αεροδρόμια

  88. 24/04 16:23

    MTC GROUP: Σημαντικές επαφές στην έκθεση Arabian Travel Market

  89. 24/04 15:33

    Μ. Κόνσολας: Αδιέξοδη η λογική του αυτόματου πιλότου στον Τουρισμό

  90. 24/04 14:54

    ΕΟΤ: Θετικά μηνύματα από την έκθεση Kitf 2017 του Καζακστάν

  91. 24/04 14:23

    Πρότζεκτ "Action In Greece": Εγκαίνια στη Θεσσαλονίκη

  92. 24/04 14:13

    Νέο αεροσκάφος στη Sky Express

  93. 24/04 14:05

    Νέες θέσεις εργασίας στην Αegean

  94. 24/04 13:22

    Hotels.com/ Βραβεία Loved by Guests: Όλα τα top ελληνικά ξενοδοχεία για το 2017

  95. 24/04 13:19

    Γνωριμία Γάλλων πρακτόρων και δημοσιογράφων με την Πάρο

  96. 24/04 12:35

    Τουρκικός τουρισμός: Περισσότερες ημέρες χωρίς visa για τους Ρώσους

  97. 24/04 12:11

    Aegli Hotel Volos: Νέο λογότυπο και ταυτότητα για το 2017

  98. 24/04 12:05

    STR: +4,1% οι πληρότητες των ευρωπαϊκών ξενοδοχείων το Μάρτιο

  99. 24/04 12:00

    Γυμνές σέλφι των πελατών της ως έργο τέχνης προωθεί αλυσίδα ξενοδοχείων!

  100. 24/04 11:45

    Iσπανοί ξενοδόχοι: Πιο ακριβό ή καθόλου all inclusive για τους Βρετανούς