ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Α Decrease font Enlarge font
ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

  1. 24/11 16:57

    Louis: Ο Γιώργος Λυσιώτης νέο μέλος Επιτροπών του ΔΣ

  2. 24/11 16:21

    Η ΥΠΑ αλληλέγγυα στους πλημμυροπαθείς της Δυτικής Αττικής

  3. 24/11 15:40

    Προβολή της παγκόσμιας κληρονομιάς της Ιεράς Μονής Θεοβαδίστου Όρους Σινά

  4. 24/11 15:33

    "Πράσινο φως" για πτήσεις στο "Μακεδονία" πριν ολοκληρωθούν τα έργα

  5. 24/11 14:29

    FedHATTA: Αίγυπτος, Ελλάδα & Κύπρος ενώνουν τις δυνάμεις τους για την κρουαζιέρα

  6. 24/11 14:03

    Παγκόσμιο Συνέδριο νέων για την Πολιτιστική Κληρονομιά στην Αρχαία Ολυμπία

  7. 24/11 13:29

    H Nelios νέος στρατηγικός συνεργάτης για το digital performance του Ομίλου Aldemar Resorts

  8. 24/11 13:29

    Aνοίγει αύριο η έκθεση Xenia με 500 εκθέτες

  9. 24/11 13:21

    ΔΕΘ-Helexpo: Σχέδιο ανάπλασης του εκθεσιακού κέντρου της Θεσσαλονίκης

  10. 24/11 13:08

    Η Marriott δημιουργεί το «δωμάτιο του μέλλοντος»

  11. 24/11 13:05

    Απόφαση: Πώς θα γίνεται η τουριστική μίσθωση σπιτιών

  12. 24/11 12:57

    Ο γαμήλιος τουρισμός "τζιράρει" 300 δισ. δολάρια

  13. 24/11 12:29

    Ryanair: Απειλές προς τα πληρώματα που δεν αυξάνουν τις πωλήσεις προϊόντων

  14. 24/11 12:24

    Μ.Κόνσολας: Αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό από τους ειδικούς ελέγχους στη Γερμανία

  15. 24/11 12:10

    Ryanair: Προσφορα του Σαββατοκύριακου στο πλαίσιο του ‘Black Friday’

  16. 24/11 12:07

    9 τρόποι για να γίνετε καλύτεροι τουριστικοί πράκτορες

  17. 24/11 11:54

    ΞΕΕ: Ημερίδα με θέμα Σήμα “Boutique Hotel” στην Greek Tourism Expo

  18. 24/11 11:24

    Κινεζικός τουρισμός: Ποιές είναι οι προσδοκίες από τις υπηρεσίες φιλοξενίας στο εξωτερικό

  19. 24/11 11:04

    Πώς ενημερώνονται οι επαγγελματίες του τουρισμού

  20. 24/11 10:42

    Τα νέα ηχηρά ονόματα που εμπιστεύονται τη Nelios

  21. 24/11 10:29

    Διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον για τη μαρίνα Αλίμου

  22. 24/11 10:24

    Προσκυνηματικός τουρισμός στην Πιερία: Διαγωνισμός για πολύγλωσσο οδηγό

  23. 24/11 10:21

    Το έργο Φιλία Amicizia στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης

  24. 23/11 23:24

    Δύο ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα Historic Hotels of Europe για το 2018

  25. 23/11 21:11

    Εγκρίθηκε η επένδυση στο Σκορπιό

  26. 23/11 17:35

    H Περιφέρειας Δ. Ελλάδας ο νικητής προορισμός στην Ελλάδα στο EDEN

  27. 23/11 17:18

    H Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας παρουσιάζει τους Δρόμους του Κρασιού

  28. 23/11 17:13

    Cyprus Airways: Νέα σύνδεση με την Αθήνα το 2018

  29. 23/11 17:07

    Η Μήλος σε εκτενές αφιέρωμα γνωστής blogger

  30. 23/11 17:02

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Ρόδου: Εκδήλωση για την προστασία δεδομένων και το διαδίκτυο

  31. 23/11 16:49

    Μουσείο Ηρακλειδών: Από το Θησείο σε όλο τον πλανήτη

  32. 23/11 16:43

    Ξανά σε χώρους Σένγκεν οι έλεγχοι επιβατών από Ελλάδα στα γερμανικά αεροδρόμια

  33. 23/11 16:32

    Παρέμβαση Τζιτζικώστα στις Βρυξέλλες για τους ελέγχους στα γερμανικά αεροδρόμια

  34. 23/11 15:08

    Τo Hard Rock Cafe Athens αποκαλύπτει τη νέα συλλογή ρούχων “My Gift”

  35. 23/11 14:54

    Καταγγελίες κατά της TripAdvisor για απόκρυψη περιστατικών βιασμού σε ξενοδοχεία

  36. 23/11 13:36

    Η Νάξος πρωταγωνιστεί σε βίντεο κλιπ του Μπόλιγουντ

  37. 23/11 13:26

    Ryanair: Η Θεσσαλονίκη στο δίκτυο συνδεόμενων πτήσεων από το Μιλάνο

  38. 23/11 13:15

    Η Variety Cruises υποψήφια στα βραβεία της USA TODAY

  39. 23/11 12:48

    Προσκυνηματικός τουρισμός: Διευρύνονται οι συνεργασίες στην Κ. Μακεδονία

  40. 23/11 12:22

    O Ρόμπερτ Πάτινσον στην Ακρόπολη

  41. 23/11 12:15

    Gfk: Οι διακοπές απαραίτητο συστατικό της καλής ζωής

  42. 23/11 11:44

    Παρουσίαση βιβλίου για τη Ρόδο σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις

  43. 23/11 11:16

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Καλπάζουν τα ταξίδια στο εξωτερικό - Eξαιρετικό 2018 προβλέπει η IPK

  44. 23/11 10:48

    Αθήνα και Θεσσαλονίκη στις 100 πόλεις στον κόσμο με το καλύτερο φαγητό

  45. 23/11 10:33

    Επιπτώσεις στη Σαμοθράκη από τους αιολικούς σταθμούς- Γράφει ο Δρ. Νικόλαος Σκουλικίδης (*)

  46. 23/11 09:25

    Γερμανία: Ελέγξετε σωστά για να σταματήσουμε τους ελέγχους

  47. 23/11 09:18

    Δράσεις τουριστικής προβολής προορισμών

  48. 23/11 09:16

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην έκθεση της Ζυρίχης

  49. 22/11 21:39

    Eρώτηση Βόζεμπεργκ για τους γερμανικούς ελέγχους σε πτήσεις από την Ελλάδα

  50. 22/11 17:43

    Εκδήλωση για την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού στη Γαλλία

  51. 22/11 17:41

    Βράβευση της Ελλάδας από το περιοδικό Family Traveller

  52. 22/11 17:09

    Tus Airways: Nέες συνδέσεις με Αθήνα και Ιωάννινα από τη Λάρνακα

  53. 22/11 16:52

    Γιατί κυριαρχούν τα εισαγόμενα προϊόντα στα ελληνικά ξενοδοχεία

  54. 22/11 16:52

    Ημερίδα Thessaly Loading: Διεθνείς πρακτικές marketing για επαγγελματίες του τουρισμού

  55. 22/11 16:12

    Στους δρόμους οι Χιώτες για την αύξηση του ΦΠΑ στα νησιά

  56. 22/11 15:45

    Air Mediterranean: Όλες οι νέες συνδέσεις με την Αθήνα

  57. 22/11 15:42

    Ryanair: 7ήμερο προσφορών

  58. 22/11 15:34

    Σύνδεση των αρχαίων θεάτρων της Ηπείρου με την πραγματική οικονομία

  59. 22/11 15:12

    FedHATTA: Γιατί καταστρατηγείται η συνθήκη Σένγκεν;

  60. 22/11 14:44

    Greek Tourism Expo: 250 εκθέτες από την Ελλάδα & το εξωτερικό

  61. 22/11 14:39

    Ελληνικός τουρισμός: +10,3% η αύξηση αφίξεων και εισπράξεων στο 9μηνο

  62. 22/11 14:21

    Γερμανικός τουρισμός: H πολιτική αστάθεια και η τρομοκρατία επηρεάζουν τα ταξίδια το 2018

  63. 22/11 13:51

    HATTA: H δυναμική του ΔΩΔΕΚΑ «πέρασε» στο εξωτερικό

  64. 22/11 13:30

    Το Ξενοδοχείο του Αύριο θα παρουσιάσει η LG στην έκθεση XENIA 2017

  65. 22/11 13:25

    Έρχεται το Ναυτικό Σαλόνι στο Ελληνικό

  66. 22/11 13:24

    Γερμανικός τουρισμός: Τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης της κρουαζιέρας

  67. 22/11 12:49

    Μ.Κόνσολας: Πλήγμα για τον θαλάσσιο τουρισμό η επιβάρυνση στα μικρά σκάφη και τα ημερόπλοια

  68. 22/11 12:42

    Τα 10 πιο παράξενα μουσεία στον κόσμο που σοκάρουν

  69. 22/11 12:25

    Περισσότεροι από 25.000 επισκέπτες, ανέδειξαν το 100% Hotel Show ως την κορυφαία έκθεση για Ξενοδόχους

  70. 22/11 11:34

    Ξενάγηση ξένων επιστημόνων στη Θεσσαλονίκη

  71. 22/11 11:14

    "Ζυμώνεται" η Ένωση Ξενοδόχων Κρήτης

  72. 22/11 10:42

    ΓΣΕΒΕΕ: Γιατί μειώνονται οι κατά κεφαλήν τουριστικές δαπάνες στην Ελλάδα

  73. 22/11 10:37

    Προϋπολογισμός 2018: Πόσα έσοδα αναμένει από το φόρο διαμονής και την τουριστική μίσθωση σπιτιών

  74. 22/11 10:36

    Ποιες ευρωπαϊκές χώρες προσφέρουν καλή ισορροπία εργασίας/ ζωής

  75. 22/11 10:13

    Εξονυχιστικοί έλεγχοι στους Έλληνες επιβάτες στα γερμανικά αεροδρόμια

  76. 22/11 10:07

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Οι επιδόσεις τον Οκτώβριο- Ταχεία ανάκαμψη στην Τουρκία

  77. 22/11 09:53

    +20% οι προκρατήσεις για Ελλάδα από Σουηδία και Νορβηγία

  78. 22/11 09:50

    Τα σύγχρονα ξενοδοχεία επενδύουν σε ποιοτικά στρώματα

  79. 22/11 09:41

    Νέες προοπτικές για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου

  80. 22/11 09:39

    Στην Avis Europe και Otokoc το franchise της Avis στην Ελλάδα

  81. 22/11 09:35

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην FITUR

  82. 22/11 09:27

    Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες

  83. 21/11 21:16

    Συνεργασία Ελλάδας-Κύπρου-Αιγύπτου για ενίσχυση της κρουαζιέρας

  84. 21/11 19:19

    Αραβο-Ελληνικό Οικονομικό Φόρουμ στην Αθήνα

  85. 21/11 17:35

    Δύο πολυτελή ξενοδοχεία στην Ελούντα μετατρέπονται σε σύνθετο τουριστικό συγκρότημα

  86. 21/11 17:29

    Ryanair: Νέα συνδεση Κερκυρα – Βίλνιους το 2018

  87. 21/11 17:24

    Ξεκίνησαν τα έργα της Fraport στο αεροδρόμιο Κεφαλονιάς - Τί αλλάζει

  88. 21/11 16:52

    Τουρισμός: Πότε λήγει η προθεσμία για την έγκριση περιβαλλοντικών όρων

  89. 21/11 16:50

    Booking.com: Διαγωνισμός με έπαθλο 30.000 δολάρια για τους "καθημερινούς ήρωες" του τουρισμού

  90. 21/11 16:15

    Παρουσίαση του νέου δικτύου πεζοπορικών διαδρομών της Τήνου

  91. 21/11 14:29

    Ξενοδοχείο στο Χόλιγουντ θα πουλά προϊόντα κάνναβης

  92. 21/11 13:49

    Γ. Ρέτσος: Η σύνδεση Τουρισμού-Αγροδιατροφής ενισχύει την ανταγωνιστικότητα

  93. 21/11 13:17

    Η Ελλάδα σε ευρωπαϊκό συνέδριο γαστρονομίας και οινολογίας

  94. 21/11 13:06

    Ι.Δραγασάκης: Ο τουρισμός, η σύγχρονη οικοδομή για την ανασυγκρότηση της οικονομίας

  95. 21/11 12:01

    Η στρατηγική του υπ. Τουρισμού στη δημόσια τουριστική εκπαίδευση

  96. 21/11 11:54

    Η... εικονική είναι η νέα πραγματικότητα στα ταξίδια

  97. 21/11 11:22

    Κυπριακός τουρισμός: Περισσότεροι τουρίστες στο 10μηνο απ'όλο το 2016

  98. 21/11 10:41

    Αναγνωρίσεις 2 νέων ιαματικών πηγών σε Γρεβενά και Φθιώτιδα

  99. 21/11 10:30

    Άνοιξε η συζήτηση για το μέλλον του Τουρισμού της Κέρκυρας

  100. 21/11 10:19

    Ambotis Holidays: Άνοιξαν οι προκρατήσεις για διακοπές στην Ελλάδα το 2018