ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Α Decrease font Enlarge font
ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

  1. 21/04 11:09

    Ο ελληνικός τουρισμός πίσω από τους αριθμούς

  2. 21/04 10:33

    Τουρκικός τουρισμός: Στόχος οι 500.000 Κινέζοι τουρίστες φέτος

  3. 21/04 09:56

    Προβολή της Χίου ως προορισμός κρουαζιέρας

  4. 21/04 09:55

    Ο Δήμος Λέρου στο πρόγραμμα για προσβάσιμες παραλίες

  5. 21/04 09:46

    Επίδειξη αερομοντέλων στη Νέα Άγχιαλο

  6. 20/04 20:40

    Ο τουρισμός στη Θεσσαλονίκη: Αύξηση πληροτήτων αλλά και προβληματισμός

  7. 20/04 16:48

    Πιτσιόρλας: Έως το φθινόπωρο όλες οι ΚΥΑ για την επένδυση στο Ελληνικό

  8. 20/04 15:22

    ΤτΕ: 17 εκατ. ευρώ περισσότερες ταξιδιωτικές εισπράξεις το Φεβρουάριο

  9. 20/04 15:09

    H εξέλιξη της επικοινωνίας εξαιτίας του digital marketing

  10. 20/04 13:59

    Στον Πειραιά το υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο MSC MUSICA

  11. 20/04 13:14

    Foursquare: Τα 15 top ξενοδοχεία και εστιατόρια της Αθήνας με συγκλονιστική θέα

  12. 20/04 13:06

    Πόσα έσοδα είχαν οι Έλληνες από την Airbnb το 2017

  13. 20/04 12:19

    Airbnb: 4,85 εκατ. καταχωρήσεις στον κόσμο το 2017- Νέος στόχος ο τουρισμός υγείας

  14. 20/04 11:19

    Στις 5 και 6 Μαΐου η πρώτη Greek Panorama στην Κύπρο

  15. 20/04 11:11

    Ρωσικός τουρισμός: Η ισοτιμία μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό το 2018

  16. 20/04 10:46

    PwC: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα παραμείνει ανταγωνιστικός- 45.000 νέες κλίνες

  17. 20/04 10:26

    Emirates: Ειδικές προσφορές για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  18. 20/04 10:20

    O Νίκος Μπήλιος μιλάει για τον Έξυπνο Τουρισμό στο New York College

  19. 20/04 09:57

    Δίαιτα 5 αστέρων στα πολυτελέστερα ξενοδοχεία Weight Loss & Fitness Resorts του κόσμου

  20. 20/04 09:38

    Ο Δήμος Χερσονήσου ενημερώνεται για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας

  21. 20/04 09:29

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον t.o. Filip Travel της Σερβίας

  22. 20/04 09:27

    Δήμος Ιεράπετρας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  23. 20/04 09:15

    Σύσταση Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Μεσολογγίου

  24. 19/04 23:37

    24ωρη απεργία την Τετάρτη από το Σωματείο εκτάκτου προσωπικού του ΥΠΠΟ

  25. 19/04 21:58

    Ήρθε το πρώτο καινοτόμο city pass για την Αθήνα

  26. 19/04 21:24

    Ημερίδα EΞΑ-ΑΑ: Εξειδικευμένες υπηρεσίες για ένα καλύτερο προϊόν στα ξενοδοχεία

  27. 19/04 17:00

    Premier Tax Free: Συμβουλές για αύξηση πωλήσεων σε διεθνείς πελάτες

  28. 19/04 16:25

    Γρ.Τάσιος: Η υψηλή ζήτηση δεν πρέπει να προκαλεί εφησυχασμό

  29. 19/04 15:47

    Στην Ελλάδα το συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Εισαγγελέων το 2020

  30. 19/04 15:41

    ΗΑΤΤΑ: Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση εργασίας για τους ξεναγούς

  31. 19/04 15:00

    Προβολή των Ιονίων στο συνέδριο της ASTA

  32. 19/04 14:32

    Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

  33. 19/04 14:31

    Ξενοδοχεία: Πώς τα brand χάνουν πελάτες

  34. 19/04 14:02

    Παράσταση στο Ναό του Επικούριου Απόλλωνα

  35. 19/04 13:51

    Η Περιφέρεια Αττικής για πρώτη φορά στην Arabian Travel Market 2018

  36. 19/04 13:14

    ΕΟΤ: Hμερίδα «Jazz Democracy» στη Νέα Υόρκη

  37. 19/04 12:20

    Έκθεση του Γενικού Ελεγκτή αποκαλύπτει ελλείψεις και παρατυπίες στον ΚΟΤ

  38. 19/04 12:13

    Γερμανικός τουρισμός: Τουρκία και Αίγυπτος κυρίαρχες στις κρατήσεις Μαρτίου- Υποχώρηση για Ελλάδα

  39. 19/04 12:07

    H Airbnb επεκτείνει το πρόγραμμα εμπειριών σε όλη τη Γαλλία

  40. 19/04 11:54

    Περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες διεκδικεί η Κρήτη

  41. 19/04 11:49

    Ο αγροτουρισμός στην Κρήτη μέσω του προγράμματος BRANDTOUR

  42. 19/04 11:44

    Γνωριμία με τις παραδόσεις της Κρήτης για Γάλλους πράκτορες

  43. 19/04 11:20

    Πώς μπορεί να αντιμετωπισθεί ο υπερ-τουρισμός, σύμφωνα με τους Βρετανούς

  44. 19/04 10:32

    Ενθουσιασμένος από την Τήνο ο Κινέζος πρέσβης

  45. 19/04 10:15

    Η Airbnb εκπαιδεύει τα τουριστικά καταλύματα των Κυκλάδων

  46. 19/04 10:12

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's της Βρετανίας

  47. 19/04 10:10

    Καβάλα 2023: Δημιουργική πόλη – τουριστικός προορισμός αριστείας

  48. 19/04 10:06

    Δίκτυο φορέων Λ. Συγγρού για την τουριστική και πολιτιστική ανάπτυξη

  49. 19/04 10:04

    Γραφείο τουριστικών πληροφοριών στο αεροδρόμιο Αράξου

  50. 19/04 10:02

    Δήμος Ξάνθης: Tα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης

  51. 19/04 09:42

    Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Νέος κύκλος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον τουρισμό

  52. 18/04 20:35

    FedHATTA: Ως πότε οι απεργίες θα θέτουν σε κίνδυνο τον ελληνικό τουρισμό;

  53. 18/04 20:13

    Τέλος οι έλεγχοι πτήσεων από Ελλάδα στα γερμανικά αεροδρόμια στις 12 Μαΐου

  54. 18/04 15:44

    Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

  55. 18/04 13:48

    Thomas Cook: Στη Χερσόνησο το πρώτο ξενοδοχείο Cook's Club

  56. 18/04 13:32

    Επαναφορά του μειωμένου ΦΠΑ ζήτησαν από τον πρωθυπουργό τα νησιά Ν. Αιγαίου

  57. 18/04 13:24

    Διαδήλωση στα Χανιά κατά της Fraport μετά την αποχώρηση της Ryanair

  58. 18/04 13:22

    Ε.Κουντουρά: Tουρισμός όλο το χρόνο στο Νότιο Αιγαίο

  59. 18/04 13:15

    Marketing Greece: Ενέργειες προβολής της Ελλάδας στο πρώτο τρίμηνο

  60. 18/04 13:00

    Hotels.com: Αυτά είναι τα 28 καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους ταξιδιώτες

  61. 18/04 12:04

    Η Αλόννησος στους καλύτερους καταδυτικούς προορισμούς

  62. 18/04 11:58

    Easyjet: Νέες συνδέσεις από Βερολίνο προς Ρόδο, Πρέβεζα και Αθήνα

  63. 18/04 11:46

    Τουρισμός: Στο στόχαστρο απατεώνων οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων

  64. 18/04 11:26

    Phocuswright: Πώς κάνουν αναζήτηση διακοπών στο κινητό τους οι ευρωπαίοι ταξιδιώτες

  65. 18/04 10:58

    Γερμανικός τουρισμός: Αυξημένη ζήτηση το Μάρτιο για οργανωμένες διακοπές

  66. 18/04 10:55

    Στα δίχτυα της εφορίας αδήλωτες κατοικίες της Airbnb

  67. 18/04 10:31

    Πρώτο συνέδριο τουρισμού Κυκλάδων στην Ίο

  68. 18/04 10:07

    Αναβίωση Γαστρονομικών Παραδόσεων του Πάσχα Κύπρου και Ρωσίας

  69. 18/04 10:02

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's της Ρουμανίας

  70. 18/04 09:57

    8ο Crete Trip από το Δίκτυο Φοιτητών Erasmus

  71. 18/04 09:55

    Δήμος Καρπενησίου: H Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

  72. 18/04 09:53

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία στην Κάρπαθο και στην Πάρο

  73. 18/04 09:45

    Εκδήλωση για τα 100 χρόνια της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

  74. 18/04 07:35

    Σε ποια Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους είναι ελεύθερη η είσοδος σήμερα

  75. 17/04 20:43

    Πράσινο φως από το ΣτΕ για το Atalanti Hills

  76. 17/04 18:01

    Παρουσίαση του διεθνούς ιστορικού συνεδρίου της Λήμνου

  77. 17/04 17:21

    Ryanair: Πότε σταματούν οι πτήσεις προς Χανιά μετά το κλείσιμο της βάσης

  78. 17/04 16:31

    EquiFund: Χρηματοδοτικές δυνατότητες για τις επιχειρήσεις

  79. 17/04 16:17

    Κορινθιακός: Πλωτό φράγμα για την αντιμετώπιση των μεδουσών

  80. 17/04 16:12

    Blue Air: Σημαντική διάκριση από την TripAdvisor

  81. 17/04 16:08

    Χρονιά σταθμός το 2018 για τον τουρισμό της Μήλου

  82. 17/04 15:45

    Συνέδριο "Η Μαγνησία ως τουριστικός προορισμός"

  83. 17/04 14:57

    8 διάσημες αναζητούν τον έρωτα στα ελληνικά νησιά- Νέα σειρά του βρετανικού ITV

  84. 17/04 14:26

    ΠΕΥΦΑ: Κενά λειτουργίας στα μουσεία λόγω καθυστέρησης προσλήψεων

  85. 17/04 14:13

    Booking.com: 7 στους 10 ταξιδιώτες θα επιλέξουν "πράσινο" κατάλυμα το 2018

  86. 17/04 12:51

    Κυπριακός τουρισμός: 23% περισσότερες αφίξεις τη χειμερινή περίοδο

  87. 17/04 12:49

    Forbes: Η πιο ωραία παραλία στον κόσμο βρίσκεται στην Κρήτη

  88. 17/04 12:03

    Ελληνικός τουρισμός 2017: Σε 5 περιφέρειες το 90% των ταξιδιωτικών εισπράξεων

  89. 17/04 11:59

    1 εκατ. Αμερικανοί τουρίστες ετησίως (video)

  90. 17/04 11:30

    TUI Αυστρίας: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός από το αεροδρόμιο Σάλτσμπουργκ

  91. 17/04 11:14

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης Ρώσων δημοσιογράφων στα Ιόνια Νησιά

  92. 17/04 11:12

    Διευκρινίσεις για την ασφάλιση των ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων

  93. 17/04 10:51

    Χανιά: Πρόταση του δήμου για τον καθορισμό της τουριστικής ζώνης

  94. 17/04 10:43

    Thomas Cook: Ανοίγει το ξενοδοχείο Sentido Mediterranean Village στην Πιερία (φωτό)

  95. 17/04 10:17

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με Βρετανούς t.o's

  96. 17/04 10:14

    Πεζοδρομήσεις οδών στα Φηρά

  97. 17/04 09:54

    Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

  98. 17/04 09:51

    Επιτροπή Τουρισμού στη Φωκίδα

  99. 17/04 09:48

    Πάρος: Σε ποιες παραλίες πρέπει να υπάρχουν ναυαγοσώστες

  100. 17/04 09:44

    Δήμος Καρύστου: Προβλήματα από τις ανεμογεννήτριες