ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Α Decrease font Enlarge font
ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

  1. 30/05 11:42

    Υποβρύχια αρχαιολογική έρευνα στη Δήλο

  2. 30/05 11:39

    ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης: Ομάδα Εργασίας για την ανάδειξη των αρχαιοτήτων

  3. 30/05 11:18

    Πωλείται το ξενοδοχείο King George

  4. 30/05 11:14

    Morgan Stanley: Απειλή για τα ξενοδοχεία η Airbnb

  5. 30/05 11:03

    13% φτηνότερα φέτος τα αεροπορικά ναύλα προς Αθήνα από Αμερική

  6. 30/05 10:44

    EOT: Δράσεις τουριστικής προβολής

  7. 30/05 10:35

    Έγκριση περιβαλλοντικών όρων για το υδροθεραπευτήριο της Λίμνης Βουλιαγμένης

  8. 30/05 10:20

    MKG Mediterranean HIT Report: Οι επιδόσεις των ξενοδοχείων στη Μεσόγειο τον Απρίλιο

  9. 29/05 23:29

    Κωδικοποίηση της τουριστικής νομοθεσίας

  10. 29/05 17:58

    Προσεγγίσεις πλοίων της MSC στη Ρόδο από το 2019

  11. 29/05 16:24

    Η Ελλάδα στους 8 top προορισμούς συνεδρίων στην περιοχή ΕΜΕΑ το Μάιο

  12. 29/05 15:09

    Συνελήφθη 22χρονος για κλοπή σε ξενοδοχείο της Αλεξανδρούπολης

  13. 29/05 14:52

    Το ελληνικό καλοκαίρι τη δεκαετία του '70

  14. 29/05 14:26

    Ρόδος: Ημερίδα για την εκπαιδευτική πολιτική στον Τουρισμό

  15. 29/05 14:21

    Ο πεζοπορικός τουρισμός σε σύσκεψη στο δήμο Λοκρών

  16. 29/05 13:39

    Προκηρύχθηκε μελέτη 53.450 ευρώ για υδροθεραπευτήριο στη Χίο

  17. 29/05 13:32

    Μέχρι τέλος του χρόνου η ολοκλήρωση επενδυτικών σχεδίων

  18. 29/05 13:28

    Ελληνικός τουρισμός 2017: Οι δημοφιλείς προορισμοί Ελλήνων & ξένων το καλοκαίρι - Έρευνα της Trivago

  19. 29/05 13:17

    Creta Maris: Καθαρισμός του αρχαιολογικού χώρου "Καστρί"

  20. 29/05 13:09

    15 επενδυτικά σχέδια για νέα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα

  21. 29/05 13:07

    Το κινητό πλήττει την ερωτική ζωή των ζευγαριών στις διακοπές

  22. 29/05 12:47

    Τριήμερο αθλητικών εμπειριών στην Τήνο

  23. 29/05 12:38

    H Αθήνα «νέος» συναρπαστικός πολιτιστικός προορισμός για τους Ιταλούς

  24. 29/05 12:26

    Kέρκυρα: Συσκέψεις με τους φορείς για την τουριστική στρατηγική

  25. 29/05 12:23

    Αποζημίωση 170.000 λιρών για δυσφήμιση απαιτεί ξενοδοχείο της Κρήτης από ζευγάρι Βρετανών

  26. 29/05 11:56

    Booking.com: Διπλάσιοι ταξιδιώτες επιλέγουν φέτος πράσινα καταλύματα- τι ζητούν

  27. 29/05 11:41

    Θέσεις επιδοτούμενης μαθητείας στις ιαματικές πηγές

  28. 29/05 11:29

    ΓΕΠΟΕΤ: Μακρά και επίμονη προσπάθεια για την προσέλκυση Κινέζων τουριστών

  29. 29/05 11:26

    Το Σεπτέμβριο ξεκινά το Έτος Τουρισμού Ελλάδας-Ρωσίας 2017-2018

  30. 29/05 11:26

    Γαστρονομικό ταξίδι Ρώσων δημοσιογράφων στη Θεσσαλονίκη

  31. 29/05 11:07

    Γ.Τζιάλλας: Έργα αναβάθμισης των Ιαματικών Πηγών μέσω ΕΣΠΑ

  32. 29/05 11:02

    Άρχισαν οι πωλήσεις κατοικιών στη Μαρίνα Αγίας Νάπας

  33. 29/05 10:58

    Αθλητικές εκδηλώσεις στη Λάρισα

  34. 29/05 10:53

    Π. Κουρουμπλής: Ο τουρισμός υγείας όχημα για μια νέα Ιθάκη για την Ελλάδα

  35. 29/05 10:51

    Γιορτή Ψωμιού στη Λάρισα - Γιορτές Μυδιού και Σαρδέλας στο Νέστο

  36. 29/05 00:37

    Τετραώροφο κατάστημα H & M στη Λάρισα

  37. 29/05 00:24

    Μαθητιάδα Αθλητισμού και Πολιτισμού στην Κρήτη

  38. 29/05 00:16

    Καβάλα: Θερμή υποδοχή στην πρώτη πτήση της Ellinair από Μόσχα

  39. 28/05 23:40

    Handelsblatt: Χάρη στον τουρισμό η Ελλάδα θα έχει φέτος ανάπτυξη 1,8%

  40. 28/05 16:48

    Telegraph: Η Ακρόπολη ανάμεσα στα 30 μέρη για ταξίδι ζωής στην Ευρώπη

  41. 28/05 16:24

    Οι πολιτικές καινοτομίας που συστήνουν οι G7 για τις ΜμΕ στην Ευρώπη

  42. 28/05 13:51

    Aδελφοποίηση των Κυθηραϊκών Μονοπατιών με Μονοπάτια του Καναδά

  43. 28/05 13:31

    Ενημερωτική εκδήλωση για το ελληνικό πρόγραμμα Golden Visa

  44. 28/05 13:29

    Αναβαθμίζεται το κάμπινγκ Βαράδες στη Σαμοθράκη

  45. 28/05 13:27

    Αθλητική Εκδήλωση στο Τυρό - Συνέδριο για τον κινηματογράφο στο Ηράκλειο

  46. 27/05 18:46

    Σενάρια ESM για χρέος και ελαφρύνσεις

  47. 27/05 18:23

    Εγκαίνια την Πέμπτη για τα 2 νέα "διαμάντια" της Wyndham στο Λουτράκι

  48. 27/05 15:43

    British Airways: Ακύρωση πτήσεων το Σάββατο, λόγω βλάβης στο σύστημα

  49. 27/05 14:49

    Ο ΕΟΤ σε εκδήλωση τιμής του Γιάννη Αντετοκούνμπο στη Ν.Υόρκη

  50. 27/05 14:08

    Aquila Rithymna Beach: Συμμετοχή στη εκστρατεία "Καθαρίστε τη Μεσόγειο"

  51. 27/05 14:05

    UTair: Νέα σύνδεση Μόσχα-Ηράκλειο

  52. 27/05 13:59

    Μ.Κόνσολας: Οι προτάσεις της Ν.Δ. για τον τουρισμό υγείας

  53. 27/05 13:49

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία στη Λάρισα και Ναύπακτο και για κάμπινγκ στα Άβδηρα

  54. 27/05 13:47

    Πλωτή εξέδρα στο Πάνορμο Μυκόνου

  55. 27/05 13:42

    Eκδήλωση για τη μείωση της πλαστικής σακούλας στον Κορινθιακό

  56. 27/05 13:41

    Ε.Κουντουρά: Σχέδιο για άνοιγμα της κινεζικής αγοράς

  57. 27/05 13:37

    Navarino Challenge: Διεθνής προβολή στη Νέα Υόρκη

  58. 27/05 13:32

    Αθλητικός τουρισμός: Aγώνες Faethon Olympus Marathon στη Θεσσαλία

  59. 27/05 13:23

    Δέσμευση ΤΑΙΠΕΔ για παραίτηση από την εκδίκαση για τον Ίσσο Κέρκυρας

  60. 26/05 18:00

    Πώς θα έχουμε 1 εκατ. Κινέζους τουρίστες την επόμενη τριετία

  61. 26/05 16:15

    Η κοινοπραξία MELCO - HARD ROCK ανάδοχος για το καζίνο Κύπρου

  62. 26/05 15:58

    Τί δείχνουν οι θεωρήσεις εισόδου (visas) Σένγκεν για την Ελλάδα

  63. 26/05 15:53

    +5,7% οι οδικές αφίξεις τον Απρίλιο

  64. 26/05 15:33

    Περίπου 1 εκατ. περισσότερες αεροπορικές θέσεις την εφετινή σεζόν στην περιφέρεια

  65. 26/05 15:26

    Ποδηλατοδρομία στην Πάτμο

  66. 26/05 14:52

    Μάιλι, ο πιο κεφάτος υπάλληλος του ξενοδοχείου Hilton Milwaukee

  67. 26/05 14:44

    Μπύρα «Εύζωνας» σε ελληνικό φεστιβάλ στη Ν.Υόρκη

  68. 26/05 14:38

    Ο κ.Γ.Τζιάλλας σε ευρωπαϊκή διάσκεψη για τον τουρισμό

  69. 26/05 13:50

    CNT: 8 ελληνικές πισίνες στην αφρόκρεμα της πολυτέλειας στον κόσμο

  70. 26/05 13:42

    Τραγωδία στην Κεφαλονιά- βρετανός τουρίστας έχασε τη ζωή του σε θαλάσσιο σπορ

  71. 26/05 13:03

    Στην Wyndham εντάσσεται το ξενοδοχείο Thraki Palace

  72. 26/05 12:41

    Αθηναϊκός τουρισμός: 6 εθνικότητες "έδωσαν" το 2016 το 50% των εσόδων

  73. 26/05 12:38

    Νεκρή θαλάσσια χελώνα στη Ζάκυνθο

  74. 26/05 12:34

    Ο Γ. Αντώναρος νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών

  75. 26/05 12:28

    Ryanair: Σχέδιο για αύξηση 10% του ευρωπαϊκού τουρισμού το 2018

  76. 26/05 11:49

    Wines οf Greece: Προβολή 39 ελληνικών οινοποιείων στη Ν. Υόρκη

  77. 26/05 11:46

    Περιφέρεια Κρήτης: Συνάντηση για την ενεργειακή ασφάλεια

  78. 26/05 11:43

    H Ellinair επίσημος αερομεταφορέας του Κρατικού Θεάτρου Β. Ελλάδος

  79. 26/05 11:38

    Airbnb: Αυτοί είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για το καλοκαίρι (infographic)

  80. 26/05 11:35

    Παγωτό "Κασσάδρα" και τοπική γαστρονομία προωθεί ο Δήμος

  81. 26/05 11:27

    TUIfly: Έκπτωση 20% στις έγκαιρες κρατήσεις για το 2018

  82. 26/05 11:07

    Νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στα Χανιά

  83. 26/05 10:44

    ΕΟΤ: Διοργάνωση fam trip για τουρ οπερείτορ και δημοσιογράφους

  84. 26/05 10:34

    Δράσεις προβολής από το Δήμο Αγρινίου

  85. 25/05 17:09

    United: Απευθείας σύνδεση Αθήνα- Ν. Υόρκη

  86. 25/05 16:22

    Θεματική υπερ-κρουαζιέρα από τη Ρώμη στην Κίνα με στάση και στην Ελλάδα

  87. 25/05 16:20

    ΤτΕ: Σε 5 περιφέρειες το 87,5% των τουριστικών εισπράξεων το 2016! - Τί ξόδεψαν οι τουρίστες

  88. 25/05 16:00

    Ο ΕΟΤ στο πλευρό της Εθνικής Ομάδας Βόλει Ανδρών

  89. 25/05 15:24

    Διήμερα ευεξίας στα νέα πολυτελή ξενοδοχεία Wyndham και Ramada στο Λουτράκι

  90. 25/05 14:40

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Συνάντηση με τον πρέσβη του Βιετνάμ- ο τουρισμός στην ατζέντα

  91. 25/05 14:35

    ΕΞ Ν. Λάρισας: Συνάντηση με την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου

  92. 25/05 14:31

    Κέα: Παρουσίαση της νέας Oπτικής Tαυτότητας

  93. 25/05 13:55

    Κite Parade στην παραλία Σχοινιά

  94. 25/05 13:52

    Ryanair: Εκπτώσεις στα φοιτητικά εισιτήρια

  95. 25/05 13:43

    Διοικούσα επιτροπή για το Ισλαμικό Τέμενος στην Αθήνα

  96. 25/05 13:39

    Τουρισμός υγείας: Νομοθετικό πλαίσιο σε συνεργασία υπουργείων Τουρισμού και Υγείας

  97. 25/05 13:35

    M. Kόνσολας: Υπολειτουργεί η πλοηγική υπηρεσία, ασθενεί η κρουαζιέρα

  98. 25/05 13:06

    Οι αφίξεις στην Κω ανέκαμψαν, όμως τα ταμεία είναι μείον...

  99. 25/05 13:03

    M. Kύρκος: Ενίσχυση από το πακέτο Γιουνκέρ στον τουρισμό

  100. 25/05 12:44

    Ρόδος: Γυρίσματα για ιστορικό ντοκιμαντέρ