ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Α Decrease font Enlarge font
ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

  1. 26/09 17:00

    Αθλητικός τουρισμός: Διεθνής αγώνας ελεύθερης κατάδυσης Authentic Big Blue στην Αμοργό

  2. 26/09 15:51

    Grecka Panorama: Το «Δόρα Στράτου» θα προβάλει τον ελληνικό πολιτισμό στην Πολωνία

  3. 26/09 15:13

    Κορυφαία digital ξενοδοχειακά brand στο 100% Hotel Show 2017

  4. 26/09 15:08

    Ο δήμος Ρόδου γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

  5. 26/09 14:35

    Εντυπωσιάζουν σε ποιότητα οι Hosted Buyers της GTE 2017

  6. 26/09 14:05

    Ευρωπαϊκός τουρισμός 2017: Λονδίνο, Παρίσι & Κωνσταντινούπολη οι top προορισμοί πόλης

  7. 26/09 13:02

    ΣΕΤΚΕ: Ο αειφόρος τουρισμός πρέπει να είναι ο στόχος

  8. 26/09 12:40

    Tα Club Aldiana "επιστρέφουν" στον Thomas Cook

  9. 26/09 12:28

    Βραβείο στο Tinos Food Path

  10. 26/09 12:12

    Nέος εμπορικός αντιπρόεδρος Ευρώπης στην Celestyal Cruises

  11. 26/09 11:51

    Στον αέρα η "Airbnb" των θαλαμηγών: Διακοπές εκατομμυριούχου με μόλις 100 ευρώ την ημέρα

  12. 26/09 11:29

    Primera Air Nordic: Νέες συνδέσεις με την Αθήνα από τη Σουηδία το 2018

  13. 26/09 11:03

    Ο τουρισμός το φθινόπωρο στην Ελλάδα: Πού θα ταξιδέψουν Έλληνες και ξένοι τουρίστες

  14. 26/09 10:32

    Δημιουργία cluster Τουρισμός- Αγροδιατροφή στο πρόγραμμα Interreg Ελλάδα-Κύπρος

  15. 26/09 10:27

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Οι Έλληνες πρώτοι στις διακοπές Ιούλιο και Αύγουστο

  16. 26/09 09:20

    Δωρεάν περίπτερο στην XENIA για τους αναγνώστες μας

  17. 26/09 09:17

    Ο κυπριακός τουρισμός γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού με ρεκόρ επιδόσεων

  18. 26/09 07:22

    Ξενοδοχεία: 3.000 κριτικές επισκεπτών για το Creta Maris

  19. 26/09 06:52

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Διαγωνισμός για έντυπα τουριστικής προβολής

  20. 26/09 06:43

    Δήμος Καλαμάτας: Διαγωνισμός για κατάστημα τουριστικών ειδών

  21. 25/09 20:22

    Τουρισμός: Στην Ελλάδα στις 5 Οκτωβρίου το Δ.Σ. της TUI για τις επενδύσεις της

  22. 25/09 16:09

    Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού για τη Θεσσαλονίκη με διαγωνισμό φωτογραφίας

  23. 25/09 15:49

    Πολιτιστικό τριήμερο στην Costa Navarino

  24. 25/09 15:08

    Καταστροφή για τους προορισμούς ο υπερ- τουρισμός- Ειδικός αναλύει τι πρέπει να γίνει

  25. 25/09 14:42

    Εγκαινιάσθηκε το LAZART Hotel στη Θεσσαλονίκη

  26. 25/09 14:30

    H Σαντορίνη κάνει καλό στις… εγκύους

  27. 25/09 13:33

    Ελληνικός τουρισμός: 2 δισ. ευρώ για επενδύσεις από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων

  28. 25/09 13:26

    Περιηγήσεις και στο Μιλάνο προσφέρει η Airbnb

  29. 25/09 13:06

    Νέες πεζοδρομήσεις στο εμπορικό τρίγωνο της Αθήνας

  30. 25/09 12:25

    Δωρεά των ΚΑΕ για την ανακαίνιση του αεροδρομίου Ηρακλείου

  31. 25/09 12:20

    Θαλάσσιος τουρισμός: Η μαρίνα της Κω στη διεθνή έκθεση Salone Nautico Genova

  32. 25/09 12:07

    Κως: Στα 95 εκατ. ευρώ το κόστος αποκατάστασης των ζημιών σε υποδομές και μνημεία

  33. 25/09 11:40

    Νέα σύνδεση Κεφαλονιά-Λονδίνο το 2018

  34. 25/09 11:11

    Η Αντίπαρος υποψήφια ως καλύτερη περιοχή γυρισμάτων της 10ετίας στην Ευρώπη

  35. 25/09 11:02

    Γ. Πατούλης: O ιατρικός τουρισμός μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας

  36. 25/09 10:52

    Ο νέος γ.γ. του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  37. 25/09 10:35

    Τουρισμός: Το προφίλ των Αμερικανών που ταξιδεύουν στο εξωτερικό

  38. 25/09 10:30

    Bρετανοί πράκτορες και δημοσιογράφοι στη Σάμο από το Sunvil Holidays

  39. 25/09 10:20

    Οδοιπορικό στην Αμοργό - Με αφορμή το Authentic Big Blue

  40. 25/09 10:04

    Γαστρονομικός τουρισμός: Όλο το πρόγραμμα του KOUZINA 2018 στην Α. Χαλκιδική

  41. 25/09 09:49

    Εσωτερικός τουρισμός στην Κύπρο το φθινόπωρο

  42. 25/09 09:46

    Τουρισμός: Πώς πολεοδομικά σχέδια και δασικοί χάρτες επηρεάζουν επενδύσεις

  43. 25/09 09:43

    Συγχώνευση Τui Hellas-Βουκουβαλίδης

  44. 25/09 09:39

    Καθαρή η παραλία “Thalassea” στην Α’ Πλαζ Βούλας

  45. 24/09 09:46

    Αναθεώρηση αδειών για ξενοδοχεία σε Σπάρτη και Ρόδο

  46. 24/09 09:44

    Παράταση στην κατασκευή καταφυγίου τουριστικών σκαφών στη Θάσο

  47. 24/09 09:32

    Περιφέρεια Αττικής: Συνεργασία για την προώθηση του συνεδριακού τουρισμού

  48. 23/09 15:32

    Αποζημίωση £30.000 σε Βρετανίδα για τραυματισμό της σε ξενοδοχείο της Σαντορίνης

  49. 23/09 13:00

    Βρετανικός τουρισμός: -2% τα ταξίδια και οι δαπάνες στο εξωτερικό τον Ιούλιο

  50. 23/09 12:14

    Εναλλακτικός τουρισμός στην Α. Χαλκιδική- Fam Trip για ιταλικά γραφεία

  51. 23/09 12:09

    Ελ. Κουντουρά: Τουρισμός 365 ημερών στην Κρήτη

  52. 23/09 03:33

    Αγκυροβόλιο τουριστικών σκαφών σε Λέρο και Καμμένα Βούρλα

  53. 23/09 03:31

    Τουρισμός: Επισκέψιμα οινοποιεία και με τη βούλα...

  54. 22/09 16:57

    Η Marketing Greece προκαλεί το ενδιαφέρον διεθνών μέσων για την Ελλάδα

  55. 22/09 16:43

    Ο καταδυτικός τουρισμός σε ημερίδα στην Αλόννησο

  56. 22/09 16:36

    Το ξενοδοχείο Myconian NAIA στην LVX Collection των Preferred Hotels & Resorts

  57. 22/09 14:28

    Συνεδριακός Τουρισμός: Fam trip για ξένα στελέχη στην Αττική

  58. 22/09 13:43

    Lufthansa: Με βαυαρικές φορεσιές το πλήρωμα για την περίοδο του Oktoberfest

  59. 22/09 12:52

    Η "Αρχαία Κινεζική Επιστήμη και Τεχνολογία" στο Μουσείο Ηρακλειδών

  60. 22/09 12:23

    Τα 8 πιο θερμά ελληνικά νησιά τον Σεπτέμβριο

  61. 22/09 12:18

    Έκθεση ΠΟΤ: Σε φάση ανάπτυξης ο γκέι τουρισμός

  62. 22/09 11:05

    Ξενοδοχεία: +7,6% τα έσοδα ανά δωμάτιο στην Ευρώπη τον Αύγουστο

  63. 22/09 10:35

    Παγκόσμιος Τουρισμός: Η τρομοκρατία δεν αποτρέπει τα ταξίδια

  64. 22/09 10:00

    H Airbnb "έδωσε" 6,5 δισ. δολάρια έσοδα στα εστιατόρια σε όλο τον κόσμο

  65. 22/09 04:27

    Ο Thomas Cook εγκαινιάζει την υπηρεσία "επιλέξτε το δωμάτιό σας"

  66. 22/09 04:13

    Κανένα ίχνος ρύπανσης στο Grand Resort Lagonissi

  67. 22/09 04:00

    Δήμος Δωρίδος: Σύστημα υποστήριξης των τουριστικών και αγροτουριστικών υπηρεσιών

  68. 21/09 19:13

    Θεσσαλονίκη: O τουρισμός στη συνάντηση Τζιτζικώστα με το Γ. Πρόξενο της Γερμανίας

  69. 21/09 16:39

    Spies: +20% οι κρατήσεις των Δανών για Ελλάδα- Nέος προορισμός για το 2018 η Κέρκυρα

  70. 21/09 16:11

    Ελληνικός τουρισμός: Ποιες εθνικότητες ανέβασαν τις εισπράξεις τον Ιούλιο και το 7μηνο

  71. 21/09 15:16

    Δωρεάν είσοδος στα μουσεία αυτό το Σαββατοκύριακο

  72. 21/09 15:10

    H Ρόδος βραβεύει επαναλαμβανόμενους ξένους επισκέπτες της

  73. 21/09 15:01

    M. Κόνσολας: "Η κυβέρνηση πάγωσε το επενδυτικό ενδιαφέρον για τα υδροπλάνα"

  74. 21/09 14:43

    Πρώτο και στο Διεθνές Φεστιβάλ του Ζάγκρεμπ το βίντεο του ΕΟΤ

  75. 21/09 14:37

    7 ημέρες για την εκκίνηση του Ιστορικού Σπάρταθλον 2017

  76. 21/09 14:31

    Kuoni: Νέος προορισμός η Κως το 2018- Νέο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική

  77. 21/09 14:09

    Μια πλωτή Βενετία στο Ντουμπάι!

  78. 21/09 13:29

    Πάρος: Aξιοποίηση του πρώην κοινοτικού ξενώνα Νάουσας

  79. 21/09 12:54

    Expedia: Οι νέες τεχνολογίες στα επαγγελματικά ταξίδια- Τι πιστεύουν οι ταξιδιώτες

  80. 21/09 12:31

    Στρατηγική συνεργασία FedHATTA – Safe Water Sports – North Events

  81. 21/09 12:24

    Τουρκικός τουρισμός: 7 εκατ. τουρίστες στην Κωνσταντινούπολη το 8μηνο

  82. 21/09 12:13

    Ο θεματικός τουρισμός αναπτύσσεται στην Ήπειρο

  83. 21/09 11:53

    Γερμανικός τουρισμός: Tα δημοφιλέστερα ξενοδοχεία της Κύπρου αυτή την εποχή

  84. 21/09 11:33

    Δήμος Πλατανιά: Φεστιβάλ "Γη- Πολιτισμός- Τουρισμός"

  85. 21/09 11:20

    Τουρισμός: Το YouGoCulture όχημα προβολής του ελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό

  86. 21/09 11:18

    Ξενοδοχεία: Στα δικαστήρια Παπακαλιάτης – Βαμιεδάκης για την πώληση του Zorbas Village

  87. 21/09 10:56

    Airbnb: Νέα υπηρεσία για κρατήσεις σε εστιατόρια

  88. 21/09 10:30

    Ryanair: Επιπλέον προσωπικό για τις ακυρώσεις- Επιπτώσεις στα τουριστικά γραφεία

  89. 21/09 10:10

    Κινεζικός τουρισμός: Στόχος της Thomas Cook να δεκαπλασιάσει τους επιβάτες το 2018

  90. 21/09 04:34

    Πεζοπορικός τουρισμός στην Κάρυστο - Δράσεις διαδικτυακής προβολής

  91. 21/09 04:30

    Υπουργείο Τουρισμού: Πρόσκληση σε προμηθευτές -παρόχους υπηρεσιών

  92. 20/09 17:15

    Περιφέρεια Ι. Νήσων: Επενδύσεις και τουρισμός στη συνάντηση με την βρετανή Πρέσβη

  93. 20/09 17:04

    Το ναό της Αρτέμιδος ανακάλυψαν αρχαιολόγοι στην Εύβοια (video)

  94. 20/09 16:40

    H έρευνα της Amadeus για το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

  95. 20/09 16:22

    Κέρκυρα: O τουρισμός στο επίκεντρο συνάντησης της βρετανίδας Πρέσβη με το δήμαρχο

  96. 20/09 16:17

    Νέα ευρήματα στην ανασκαφή Πετρά Σητείας

  97. 20/09 16:07

    Το Εθνικό Θέατρο στο αεροδρόμιο Αθηνών

  98. 20/09 14:01

    Ι. Ρέτσος: Ο τουρισμός δίπλα στις τοπικές κοινωνίες ο νέος στρατηγικός στόχος

  99. 20/09 14:00

    Bαρκελώνη: Περιορίζονται τα γκρουπ τουριστών στο κέντρο της πόλης

  100. 20/09 13:44

    Sky Express: Νέο δρομολόγιο Αθήνα-Κάλυμνος έως το Νοέμβριο