ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Α Decrease font Enlarge font
ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

  1. 21/06 20:53

    Τέχνη, μόδα και φωτογραφία κυριαρχούν στο ξενοδοχείο St.George Lycabettus (φωτό)

  2. 21/06 20:47

    Η Emirates αναζητά προσωπικό- Ημέρες καριέρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  3. 21/06 20:43

    Έρευνα ικανοποίησης των τουριστών στη Χαλκιδική

  4. 21/06 16:50

    ΚΑΥΑΚ: Οι 7 φυλές ταξιδιωτών και τι τους αγχώνει στις διακοπές

  5. 21/06 16:18

    IGTV όταν το video κυριαρχεί στο instagram

  6. 21/06 15:28

    H Kάρπαθος προβάλλεται διεθνώς και εντυπωσιάζει

  7. 21/06 15:15

    ΤτΕ: Μείωση 3,1% στη μέση ταξιδιωτική δαπάνη στο 4μηνο

  8. 21/06 14:12

    FedHATTA: Τι αλλάζει από 1ης Ιουλίου στα οργανωμένα ταξίδια

  9. 21/06 13:50

    Η ελιά της Χαλκιδικής στο «μενού» 3,5 εκατομμυρίων Ρώσων αναγνωστών

  10. 21/06 13:46

    Ellinair: Διολίσθηση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  11. 21/06 13:08

    Μύκονος: Γυρίσματα για την επιτυχημένη γερμανική σειρά "Πλοίο της Αγάπης"

  12. 21/06 12:51

    Τουρισμός Υγείας: Διεθνές συνέδριο στην Κω

  13. 21/06 12:41

    Εξοργιστικά πράγματα που κάνουν οι τουρίστες σε όλο τον κόσμο (videos)

  14. 21/06 12:38

    Έκκληση των Βρετανών πρακτόρων να καθαρίσει η Κέρκυρα!

  15. 21/06 12:04

    Ellinair: Ανοικτό το ενδεχόμενο για περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα από Ρωσία

  16. 21/06 12:04

    ΕΟΤ: Μεγάλη αύξηση Κινέζων τουριστών στην Ελλάδα φέτος

  17. 21/06 11:47

    Διάκριση της Fraport Greece στα EMEA Finance’s Project- Finance Awards 2017

  18. 21/06 11:38

    Costa Navarino: Νέο υπόσκαφο Clubhouse στο γήπεδο γκολφ

  19. 21/06 11:33

    Egyptair: Προσφορά στις πτήσεις Αθήνα- Κάιρο

  20. 21/06 11:32

    10 προτάσεις της Ν.Δ. για την κρουαζιέρα

  21. 21/06 11:28

    4 νέα Aldiana Club το 2019

  22. 21/06 11:12

    Νέο ξενοδοχείο Bomo Club στην Κρήτη

  23. 21/06 10:19

    Στο Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών η Τήλος

  24. 21/06 10:18

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: διαπραγματεύσεις με το CNN International

  25. 21/06 10:16

    Άδειες για ανακαίνιση και επέκταση ξενοδοχείων σε Σκόπελο και Θάσο

  26. 21/06 10:13

    Στα ύψη και φέτος ο κυπριακός τουρισμός -Αύξηση αφίξεων 14,5% στο 5μηνο

  27. 21/06 10:10

    Ανοιχτό Πανεπιστήμιο: Ξανά μεταπτυχιακό πρόγραμμα διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων

  28. 20/06 17:14

    Instagram: ο παράδεισος του engagement για τους χρήστες μας

  29. 20/06 16:21

    Κυριαρχία της Ryanair στην Ευρώπη

  30. 20/06 15:21

    Eκδήλωση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την ελληνική γαστρονομία

  31. 20/06 13:54

    Eγκύκλιος: Μια καρτέλα ενημέρωσης πελάτη ανά κατάλυμα

  32. 20/06 13:49

    TUI: Η Ελλάδα δεύτερος πιο περιζήτητος προορισμός το 2018- Ποιοι τουρίστες την επιλέγουν

  33. 20/06 13:46

    ΞΕΕ: Ενιαία αμοιβή για πνευματικά δικαιώματα από τα ξενοδοχεία

  34. 20/06 13:22

    Ακλόνητη από τους περιορισμούς η Airbnb στην Ευρώπη

  35. 20/06 13:08

    Παράνομη ναύλωση ιστιοφόρου στο Λεωνίδιο

  36. 20/06 13:03

    Κοιμητηριακός τουρισμός (!): Ημερίδα στην Κηφισιά

  37. 20/06 13:02

    TτΕ: Oριακή η αύξηση των τουριστικών εσόδων τον Απρίλιο

  38. 20/06 12:53

    Τουρισμός halal: 156 εκατ. τουρίστες μέχρι το 2020- Με ποια κριτήρια επιλέγουν διακοπές

  39. 20/06 12:47

    Εβδομάδα γαστρονομίας στο Ηράκλειο

  40. 20/06 11:55

    Ryanair: Οι πιλότοι "απειλούν" με απεργιακό χάος στις πτήσεις το καλοκαίρι

  41. 20/06 11:42

    Sailing Marathon: Η μεγάλη γιορτή της ιστιοπλοΐας

  42. 20/06 11:35

    Διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  43. 20/06 11:26

    On The Beach: 4 ελληνικοί προορισμοί στους 10 top για "ήλιο-θάλασσα" με καλό value

  44. 20/06 11:07

    FedHATTA - North Events: Τριετές πρόγραμμα στρατηγικής προβολής στις ΗΠΑ

  45. 20/06 10:37

    Πράσινο φως για 2 νέα 5άστερα ξενοδοχεία στη Γεωργιούπολη

  46. 20/06 10:11

    Εντυπωσιακό ρεκόρ της Τουρκίας στον τουρισμό

  47. 20/06 10:09

    Επέκταση ξενοδοχείου 5 αστέρων στον Μυστρά

  48. 20/06 10:07

    Βιντεοσκοπήσεις για την τουριστική προβολή του Ολύμπου και της γραμμής Κατάκολο - Πύργος - Αρ. Ολυμπία

  49. 20/06 10:05

    Δράσεις για τον τουρισμό από τις Περιφέρειες Β. Αιγαίου και Δ. Ελλάδας

  50. 20/06 10:03

    Ανάπτυξη των αεροδρομίων σε Κάρπαθο, Κω και Ρόδο

  51. 20/06 10:00

    Ε.Κουντουρά: Συναντήσεις με φορείς στην Κρήτη

  52. 19/06 19:28

    Διαστημική αποστολή θα προβάλλει την κρητική φιλοξενία και την τεχνολογία

  53. 19/06 19:00

    Thomas Cook: 10-15 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα μέχρι το επόμενο καλοκαίρι

  54. 19/06 16:13

    Ο τουρισμός της Χερσονήσου σε συνάντηση Κουντουρά με το δήμαρχο

  55. 19/06 16:07

    Instagram Live ένα χρήσιμο Digital Marketing εργαλείο

  56. 19/06 16:03

    Στο Λούβρο, με φόντο την Αφροδίτη της Μήλου, το νέο videoclip της Beyonce

  57. 19/06 14:50

    50% αύξηση αφίξεων την τελευταία 3ετία είχε ο κυπριακός τουρισμός

  58. 19/06 14:23

    Hotels.com/ Έρευνα: Πιο σημαντική η γαστρονομία από τα αξιοθέατα

  59. 19/06 14:01

    Ξενοδοχεία: 10 πανεύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την εμπειρία πελατών

  60. 19/06 13:50

    Νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αναζητεί ο Thomas Cook

  61. 19/06 13:30

    Ελληνικός τουρισμός: Εκρηκτική άνοδος αεροπορικών αφίξεων στο α΄5μηνο

  62. 19/06 13:06

    ACI: «Απογείωση» των απευθείας συνδέσεων σε 3 ελληνικά αεροδρόμια την 5ετία

  63. 19/06 13:06

    Νέο ξενοδοχείο της Νάξου στην Aqua Vista Hotels

  64. 19/06 12:27

    Αστέρας Βουλιαγμένης: Σε πλήρη λειτουργία τον Μάρτιο του 2019

  65. 19/06 12:26

    Άνοιξε το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Elivi Skiathos (φωτο)

  66. 19/06 12:10

    Anemos Luxury Grand Resort: Τιμητική διάκριση στα Sunny Heart Awards 2017

  67. 19/06 11:48

    Θεσσαλονίκη: Εκδήλωση για την πολιτιστική διαδρομή "Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου"

  68. 19/06 11:41

    U.S. News: Αθήνα και Σαντορίνη στους 11 top προορισμούς στην Ευρώπη το 2018

  69. 19/06 11:28

    TUI Σουηδίας: 3 ελληνικές παραλίες στις 10 δημοφιλέστερες στο Instagram

  70. 19/06 11:11

    Apollo: Νέα οπτική ταυτότητα και λογότυπο

  71. 19/06 10:16

    Ερώτηση Γ.Αμυρά για τα σκουπίδια στην Κέρκυρα

  72. 19/06 10:10

    Ο τουρισμός των Χανίων στο επίκεντρο συνάντησης της Ε.Κουντουρά με τους φορείς

  73. 19/06 09:51

    Επέκταση του ξενοδοχείου Regina Mare στην Πέρδικα Ηγουμενίτσας

  74. 19/06 09:46

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με tour operators των ΗΠΑ

  75. 19/06 09:44

    ΚΕΕΛΠΝΟ: Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες (πρόγραμμα PHILOS)

  76. 19/06 09:39

    Γορτυνία: Διαγωνισμός για εκμίσθωση ακινήτου με χρήση ενοικιαζόμενων δωματίων

  77. 19/06 09:34

    Φεστιβάλ Φωτογραφίας και Βίντεο στην Πρέβεζα

  78. 18/06 17:00

    SWOT: Συνεργασία με το Valeni Boutique Hotel

  79. 18/06 16:47

    Οι N.Y. Times αποθεώνουν την Αθήνα

  80. 18/06 16:40

    12 μέρη στα οποία απαγορεύονται τα ταξίδια- δείτε γιατί

  81. 18/06 16:19

    Σεξ και ναρκωτικά με Βρετανούς σε κρουαζιερόπλοιο όπου γυρίζεται ριάλιτι

  82. 18/06 15:49

    Κέρκυρα: Κλείνει ο αρχαιολογικός χώρος του Νέου Φρουρίου

  83. 18/06 15:31

    Στοχεύουμε mobile συσκευές στις digital marketing καμπάνιες των τουριστικών επιχειρήσεων μας

  84. 18/06 15:29

    Άγιο Γάλας: Το χωριό της Χίου με ιστορία από τη νεολιθική εποχή

  85. 18/06 15:11

    Αεροσυνοδός χορεύει Britney Spears εν ώρα πτήσης!

  86. 18/06 14:23

    Γ.Τζιάλλας: Νέες επενδυτικές ευκαιρίες στον τουρισμό

  87. 18/06 14:00

    Just μπίρες! Οι κρητικές γιαγιάδες επιστρέφουν με παρωδία για το ελληνικό καλοκαίρι

  88. 18/06 13:57

    Μέτρα κατά των μεθυσμένων τουριστών στο Magaluf

  89. 18/06 13:15

    Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου στις τουριστικές περιοχές

  90. 18/06 12:35

    Tatler: 2 ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα στον κόσμο για το 2018

  91. 18/06 11:37

    ABTA: 1 στους 3 Βρετανούς δεν ενημερώνεται για τις απαγορεύσεις στον προορισμό διακοπών

  92. 18/06 11:04

    Πρόταση: Ο αστροτουρισμός έχει προοπτικές στη χώρα μας

  93. 18/06 10:59

    Επίδειξη μόδας στα ξενοδοχεία Athos Palace και Pallini Beach

  94. 18/06 10:53

    Τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο δεκαπενθήμερο

  95. 18/06 10:21

    Ντρόουνς στη Σαντορίνη; Πιστοποίηση!

  96. 18/06 09:58

    Πώς τα ξενοδοχεία θα αποφύγουν κρούσματα της νόσου των Λεγεωνάριων

  97. 18/06 09:10

    Αλλαγές στη λειτουργία του Αρχαιολογικού Χώρου της Ακρόπολης

  98. 18/06 09:01

    Και τουριστικές επιχειρήσεις στο πρόγραμμα «Ποιοτικός Εκσυγχρονισμός»

  99. 18/06 08:57

    ΚΕΕΛΠΝΟ: Διαγωνισμός για την παροχή υπηρεσιών ταξιδιών

  100. 18/06 08:55

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προώθησης σε Βέλγιο, Ιταλία και Ρωσία