ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Α Decrease font Enlarge font
ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

  1. 17/08 13:30

    Συμφωνία κοινού κωδικού μεταξύ Gulf Air και Aegean Airlines

  2. 17/08 13:21

    Η Norwegian Cruise ακυρώνει κρουαζιέρα για νεοναζί

  3. 17/08 12:40

    Κυπριακός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων τον Ιούλιο

  4. 17/08 12:33

    Τουριστική προβολή της Λευκάδας στην Ολλανδία

  5. 17/08 12:06

    Ο Ολυμπιονίκης Ι. Μελισσανίδης, Αmbassador του Δήμου Χερσονήσου

  6. 17/08 11:59

    Δήμος Αθηναίων: Eντείνονται οι έλεγχοι στα καταστήματα

  7. 17/08 11:53

    Ελληνικός τουρισμός: Το "πάρτι φοροδιαφυγής" στα ξενοδοχεία και η πραγματικότητα...

  8. 17/08 11:50

    Τουρισμός: Πώς θα ταξιδεύουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2030

  9. 17/08 10:59

    Η ΑΒΤΑ συμβουλεύει: Πώς να αντιμετωπίζετε τα αρνητικά σχόλια στα social media

  10. 17/08 10:52

    Alltours: Πρόσθετες πτήσεις για Κρήτη, Ρόδο, Κω το φθινόπωρο

  11. 17/08 10:28

    O Δήμος Ν.Προποντίδας σε τουριστικό πρόγραμμα της Μαύρης Θάλασσας

  12. 17/08 10:27

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αλοννήσου

  13. 17/08 10:24

    ΕΟΤ: Χορηγία στο Κέντρο Τύπου στην έκθεση WTM

  14. 17/08 10:13

    Ryanair: 2 νεα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Βαρκελώνη και Πόρτο

  15. 16/08 14:32

    Έρευνα: Τζατζίκι, ψάρι, σουβλάκι και μεζέ προτιμούν οι Δανοί στις διακοπές

  16. 16/08 13:09

    Ο ...συνταγματάρχης ξενοδόχος στην Αθήνα

  17. 16/08 12:51

    Πάνω από 1.000 παράνομα καταλύματα απέσυρε η Airbnb στη Βαρκελώνη

  18. 16/08 12:47

    Nέα ευρήματα από το ιστορικό ναυάγιο ΜΕΝΤΩΡ στα Κύθηρα

  19. 16/08 12:46

    Ρωσικός τουρισμός: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός στο διαδίκτυο η Ελλάδα τον Ιούλιο

  20. 16/08 12:25

    Η Ρόδος στην έκθεση Tour Natur 2017

  21. 16/08 12:00

    Τουρκικός τουρισμός: Στα 30 δισ. δολάρια μπορεί να φθάσουν οι απώλειες την τριετία 2016-2018

  22. 16/08 12:00

    Ξενοδοχεία: Στην Grivalia τα "Αστέρια" Γλυφάδας

  23. 16/08 11:47

    DW: H πτώχευση της Air Berlin ήταν αναμενόμενη

  24. 16/08 11:24

    Ryanair: Καταγγελία για "κατασκευασμένη αφερεγγυότητα" της Air Berlin

  25. 16/08 11:08

    Ημερίδα για τον Μαραθώνα: «Branding - The City of Marathon»

  26. 16/08 11:01

    Εκσκαφή φωλιάς θαλάσσιας χελώνας Caretta-Caretta στο Aquila Rithymna Beach

  27. 16/08 10:41

    Air Berlin: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες για την πτώχευσή της

  28. 16/08 10:40

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ποιοι τουρίστες δαπανούν περισσότερα στις διακοπές;

  29. 16/08 10:36

    STR: 22% περισσότερα τα υπό κατασκευή δωμάτια ξενοδοχείων στην Ευρώπη τον Ιούλιο

  30. 16/08 06:44

    Σε διαδικασία πτώχευσης η Air Berlin

  31. 16/08 06:38

    Δεκαπενταύγουστος με τουριστική άνοδο στην Ιταλία

  32. 16/08 06:33

    Η Έλενα Κουντουρά στο συνέδριο της ASTA

  33. 16/08 06:31

    Γάλλοι δημοσιογράφοι στην Αμοργό

  34. 16/08 06:30

    Η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Σύμης

  35. 16/08 06:29

    Μεσογειακό Εργαστήριο Κεραμικής στην Τήνο - Διεθνές Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων στη Σύρο

  36. 16/08 06:22

    Ανακοίνωση του Ομίλου Ν.Δασκαλαντωνάκη για τη διοίκηση των εταιρειών του

  37. 15/08 12:40

    Συνεδριακό Κέντρο στο παλαιό νοσοκομείο Πατρών

  38. 15/08 12:39

    Η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Λευκάδας

  39. 15/08 12:37

    O EOT υποστηρίζει την ισπανική έκδοση του βιβλίου «Bar Flaubert»

  40. 15/08 12:34

    Διεθνές τουρνουά Μπριτζ στην Καβάλα

  41. 14/08 20:30

    WizzAir: Νέα σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη από το Ιάσιο το 2018

  42. 14/08 19:56

    Σήμα ΕΟΤ και στις Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις

  43. 14/08 13:46

    Aria Hotels: Άνοιξε το Aria Concept Store στα Χανιά

  44. 14/08 13:02

    TUI: Διαθέσιμα προς κράτηση τα δημοφιλή προγράμματα για το καλοκαίρι του 2018

  45. 14/08 12:07

    Οικολογικός παράδεισος η Αλόννησος, γράφει ιταλική εφημερίδα

  46. 14/08 11:52

    ΚΕΔΕ: Ειδικό φορολογικό καθεστώς στα νησιά που επλήγησαν από προσφυγικό και καταστροφές

  47. 14/08 11:40

    "Υπερ-τουρισμός" και Airbnb: Τί δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία

  48. 14/08 11:35

    Στ. Αρναουτάκης: Κρητικός πολιτισμός με "πάντρεμα" του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό

  49. 14/08 11:26

    Grace Santorini: Η αγαπημένη πισίνα του διεθνούς τύπου

  50. 14/08 11:16

    Αναπτυξιακό Συνέδριο «ΚΟΡΙΝΘΙΑ 2025» - Τουρισμός και επιχειρηματικότητα στο επίκεντρο

  51. 14/08 11:12

    Ραγδαία αύξηση των μεθυσμένων επιβατών στις πτήσεις από τη Βρετανία

  52. 14/08 10:13

    Η Περιφέρεια Κρήτης σε εκθέσεις τουρισμού στο Παρίσι και στο Ντίσελντορφ

  53. 14/08 10:12

    Νέες συνθέσεις στα όργανα τουρισμού του Δήμου Δράμας

  54. 14/08 10:07

    Δεύτερο Διεθνές Φεστιβάλ Χορωδιών στην Καλαμάτα

  55. 14/08 10:06

    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες στην Πάτρα

  56. 14/08 10:00

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αστυπάλαιας

  57. 14/08 09:52

    Συλλυπητήριο μήνυμα του Τ.Ο. Πελοποννήσου και της Ε.Ξ. Αρκαδίας για το θάνατο του Στυλιανού Τσουκάτου

  58. 13/08 13:23

    Βαρκελώνη: 100 ακτιβιστές εμπόδισαν τουρίστες να κάνουν το μπάνιο τους

  59. 13/08 11:54

    Έλληνας ο νέος γενικός διευθυντής του Meliá Dubai

  60. 13/08 11:48

    Στο Λεωνίδιο η 11η Βαλκανική Σπηλαιολογική Συνάντηση

  61. 13/08 11:45

    Δωρεάν μαθήματα ρωσικής γλώσσας από το Mouzenidis Travel στη Θεσσαλονίκη

  62. 13/08 11:44

    Αποφάσεις για ξενώνες και ξενοδοχεία από Δήμους

  63. 13/08 11:41

    Αφιέρωμα στον Καζαντζάκη με εκδηλώσεις και στη Λάρισα

  64. 13/08 11:34

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Ιστιαίας-Αιδηψού

  65. 12/08 15:14

    Η Ελλάδα μπορεί να διεκδικήσει μειωμένο ΦΠΑ σε νησιά - Τί δείχνει η πρακτική σε ευρωπαϊκά νησιά

  66. 12/08 15:09

    Τουρισμός: Διαμαρτυρία του δημάρχου Μυκόνου στη Fraport για τα προβλήματα στο αεροδρόμιο

  67. 12/08 15:00

    ΣΕΤΚΕ: Μέτρα ανακούφισης για τα καταλύματα των Κυθήρων

  68. 12/08 14:46

    Αθηναϊκός τουρισμός: Την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών ζητεί ο Σύλλογος ιδιοκτητών ενοικιαζομένων κατοικιών

  69. 12/08 14:43

    Free Pass από το Δήμο Χερσονήσου

  70. 12/08 14:41

    Άδειες για τουριστικό κατάλυμα και τουριστικές κατοικίες

  71. 12/08 14:34

    Άδειες για 6 πλωτές εξέδρες και μία απόρριψη

  72. 11/08 13:25

    Γυναικείοι Συνεταιρισμοί - Κοινωνική, Αλληλέγγυα και Συνεργατική Οικονομία

  73. 11/08 13:00

    Η Ιταλία πρώτος προορισμός κρουαζιέρας στην ΕΕ

  74. 11/08 12:55

    Στον Σύνδεσμο Προστασίας του Κορινθιακού Κόλπου και ο Δήμος Δελφών

  75. 11/08 12:25

    Κύπρος: Να μπει στα σχολεία ο τουρισμός

  76. 11/08 11:41

    Ισπανικός τουρισμός: Ανησυχία για την "τουριστο-φοβία"

  77. 11/08 11:22

    «Πράσινο φως» για νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη, Λευκάδα

  78. 11/08 10:46

    Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης: Ιστοσελίδα γα τους νέους

  79. 11/08 10:43

    Ορειβατικός Αγώνας Ζευς στον Όλυμπο

  80. 11/08 10:21

    Αυξάνεται ο ΦΠΑ σε 32 νησιά από την 1/1/2018

  81. 11/08 10:12

    Ισπανία: Η τουριστική έκρηξη ανεβάζει τις τιμές

  82. 11/08 09:47

    Ο Τουρισμός συναντά την τοπική παραγωγή στη Σάμο

  83. 11/08 09:46

    Δράσεις τουριστικής προώθησης από τους Δήμους Ηρακλείου, Τήλου και Λειψών

  84. 11/08 09:45

    Γιορτές κρασιού, σαρδέλας και κρεμμυδιού μέσα στον Αύγουστο

  85. 11/08 09:43

    Τα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Άνδρου

  86. 11/08 09:40

    Εισαγωγή 857 καταρτιζόμενων στα ΙΕΚ του υπουργείου Τουρισμού

  87. 11/08 09:37

    H Τήνος στη ρουμανική τηλεόραση

  88. 11/08 09:32

    Συνάντηση Κουντουρά με στελέχη της Fraport Greece

  89. 10/08 14:47

    Νέο Δ.Σ. στο Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων

  90. 10/08 14:07

    FTI: Αυξημένο φθινοπωρινό πρόγραμμα και για Ελλάδα

  91. 10/08 13:55

    Μεγάλη ταλαιπωρία στο λιμάνι της Σαντορίνης από τηλεφώνημα για βόμβα

  92. 10/08 13:52

    Παράνομη ναύλωση ιδιωτικού πλοίου αναψυχής στην Ιθάκη

  93. 10/08 13:03

    Ασφαλές πόσιμο νερό στη Ρόδο από σήμερα

  94. 10/08 12:53

    Τουρισμός: Ο βροχερός καιρός ωθεί τους Βρετανούς σε ηλιόλουστους προορισμούς τον Αύγουστο

  95. 10/08 12:39

    Γερμανικός τουρισμός: 73,3 δισ.ευρώ οι ταξιδιωτικές δαπάνες το 2016

  96. 10/08 12:31

    Βιώσιμος τουρισμός στη Χερσόνησο: Πιστοποίηση παραλιών από την Costa Nostrum

  97. 10/08 11:59

    Το Facebook πρόδωσε Βρετανίδα τουρίστρια που ζητούσε αποζημίωση για δήθεν τροφική δηλητηρίαση...

  98. 10/08 11:27

    Η Airbnb προσφεύγει στην ΕΕ για τους περιορισμούς στην τουριστική μίσθωση σπιτιών στις Βαλεαρίδες

  99. 10/08 10:59

    TUI: Κέρδη για πρώτη φορά στο 9μηνο

  100. 10/08 10:22

    Τουρισμός: Οι εθελοντές «The Athens Greeters» υποδέχονται τους τουρίστες