ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Α Decrease font Enlarge font
ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

  1. 20/07 19:26

    Νέος πολυχώρος πολιτισμού στο Μαρούσι

  2. 20/07 19:20

    Δεξίωση γευσιγνωσίας στο εστιατόριο Ευκάλυπτος του ξενοδοχείου Castelli στη Ζάκυνθο

  3. 20/07 19:16

    Τέχνη και φιλοξενία συμπορεύονται στο Art Hotel

  4. 20/07 19:08

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Συνάντηση με την Fraport για τα 4 αεροδρόμια

  5. 20/07 14:26

    Φάρσα με υβριστικό μπάνερ κατά των τουριστών στη νότια Γαλλία

  6. 20/07 13:59

    ΣΕΒ: Ο ελληνικός τουρισμός και η κάθοδος των μυρίων!

  7. 20/07 13:41

    Ιαματικός τουρισμός στη Ρόδο μέσα από τις Πηγές Καλλιθέας

  8. 20/07 13:40

    Γερμανικός τουρισμός: Tαξιδιωτική οδηγία για την Τουρκία

  9. 20/07 13:31

    Ιαματικός τουρισμός: Στους Δήμους το ερωτηματολόγιο του ΕΣΠΑ

  10. 20/07 12:52

    Τουρισμός: 2,4 εκατ. Βρετανοί αναχωρούν για διακοπές αυτό το Σαββατοκύριακο

  11. 20/07 12:51

    Σεμινάρια στην Αττική για εργαζομένους σε τουριστικά γραφεία

  12. 20/07 12:47

    Συνεδρίαση της Διεθνούς Ένωσης Οργανισμών Δασικών Ερευνών στη Θεσσαλονίκη

  13. 20/07 12:44

    Περιφέρεια Ι. Νήσων: Σύσκεψη για τα έργα στο λιμένα Βασιλικής

  14. 20/07 12:36

    Προσλήψεις στη Ryanair - Ημέρες καριέρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  15. 20/07 12:32

    Συνεργασία Δήμου Αθηναίων- ΣΤΑΣΥ για την προβολή της Αθήνας

  16. 20/07 11:51

    Cosmos: Νέο brand πολυτελών διακοπών στην Ευρώπη τη χαμηλή σεζόν

  17. 20/07 11:35

    Ο. Κεφαλογιάννη: Ευθύνες στο υπουργείο Πολιτισμού για τις ουρές στους αρχαιολογικούς χώρους

  18. 20/07 11:33

    Τουρισμός: Η εποχή της τεχνητής νοημοσύνης και των ρομπότ

  19. 20/07 10:44

    Αυτά είναι τα 20 ακριβότερα πολυτελή ξενοδοχεία στον κόσμο

  20. 20/07 10:39

    ΕΟΤ: Έντονο το ενδιαφέρον των Εσθονών για την Ελλάδα

  21. 20/07 10:31

    3η γιορτή Αριστοτελικών & Αθωνικών γεύσεων

  22. 20/07 10:23

    Κάτι νέο γεννήθηκε στη γαστρονομία της Ερμιονίδας - Γαστρονομικό οδοιπορικό

  23. 20/07 10:08

    ΤΕΙ Κρήτης: Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες

  24. 20/07 10:01

    Υπουργείο Τουρισμού: Διαγωνισμός για εκπαιδευτικά βιβλία στις ΑΣΤΕ

  25. 20/07 10:01

    Σε δημόσια διαβούλευση η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Ελληνικό

  26. 20/07 10:00

    10 λόγοι για μία τουριστική επιχείρηση να επιλέξει cloud υπηρεσίες

  27. 19/07 17:52

    Πρόστιμο 25.000 λιρών σε πελάτη της TUI για ψευδή ασθένεια

  28. 19/07 16:55

    Ποινή φυλάκισης 4 ετών σε ξενοδόχο για ασφαλιστική απάτη

  29. 19/07 16:27

    Ταξιδιωτικό... ισοζύγιο μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας

  30. 19/07 16:20

    Ο Δήμος Ρόδου τίμησε τουρίστες, που επισκέπτονται το νησί επί δεκαετίες

  31. 19/07 15:22

    Διπλασιάζει το πρόγραμμα για Τουρκία η Jet2 το 2018- έκρηξη της ζήτησης φέτος

  32. 19/07 14:44

    Επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχεία στη Λέσβο- Χωροταξικό ζητεί η Ε.Ξ.

  33. 19/07 14:33

    Η Φλώρα Παρασκευοπούλου PR & Communication Director σε Axia Hospitality και Nelios

  34. 19/07 14:17

    ΣΕΤΚΕ: Να γίνει φορολογικός έλεγχος στα σπίτια που μισθώνονται σε τουρίστες

  35. 19/07 13:49

    Booking.com: Η Καλαμάτα στους 5 top προορισμούς για διακοπές με τους γονείς

  36. 19/07 13:04

    TUI: Ταξίδι εξοικείωσης για αυστριακούς πράκτορες στη Ρόδο

  37. 19/07 12:53

    Στο προσκήνιο ξανά το επενδυτικό σχέδιο για 20 ξενοδοχεία στην Ελλάδα από Atlantica Hotels και Nataly Tours

  38. 19/07 12:44

    Βραβεία TUI Environment Champion σε 27 ελληνικά ξενοδοχεία

  39. 19/07 12:35

    Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στα βραβεία της Αυστραλιανής Ομοσπονδίας Τουριστικών Πρακτόρων

  40. 19/07 12:32

    Σύγχυση για τη νέα οδηγία στα οργανωμένα ταξίδια από το 2018

  41. 19/07 12:09

    Παγκόσμιος τουρισμός: Πιο ακριβά τα ταξίδια το 2018, +6,3% οι τιμές στα ξενοδοχεία της Δ.Ευρώπης

  42. 19/07 11:57

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του π.ξενοδοχείου La Mirage στην Ομόνοια

  43. 19/07 11:41

    M.Κόνσολας: Θα παραμείνει ο μειωμένος ΦΠΑ στα προσφυγόπληκτα νησιά;

  44. 19/07 11:02

    ​Δωρεάν Wi-Fi σε 20 αρχαιολογικούς χώρους

  45. 19/07 10:58

    Ενθουσίασε το 3o Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Αλοννήσου

  46. 19/07 10:56

    Σύσκεψη για τη νησιωτικότητα στο Υπουργείο Ναυτιλίας

  47. 19/07 10:51

    Spiegel: Ο ελληνικός τουρισμός ανθεί, οι εργαζόμενοι υποφέρουν

  48. 19/07 10:49

    Ολοκληρώθηκε η πώληση της Αγοράς Μοδιάνο

  49. 19/07 10:43

    Η Ελλάδα αναλαμβάνει την προεδρία κορυφαίας συνάντησης του ΟΟΣΑ για τον τουρισμό

  50. 19/07 10:35

    Ιαματικός τουρισμός στην Ήπειρο: Μελέτη από την περιφέρεια

  51. 19/07 10:31

    ΕΟΤ: Πρόσκληση Τούρκων δημοσιογράφων στη Ρόδο - Ενίσχυση της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου για την WTM

  52. 18/07 16:21

    Ιαματικός τουρισμός: Ερωτηματολόγιο στους Δήμους για την αξιοποίηση των ιαματικών πόρων μέσω ΕΣΠΑ

  53. 18/07 16:18

    Χιλιόμετρα... ταλαιπωρίας για τους τουρίστες στην Κνωσσό!

  54. 18/07 16:16

    23η φθηνότερη πόλη στον κόσμο η Αθήνα σε χρεώσεις ταξί

  55. 18/07 15:36

    Τρόμος για 45 επιβάτες: Κεραυνός χτύπησε αεροπλάνο της British Airways στη Σκιάθο

  56. 18/07 15:10

    Sofitel Athens Airport: Εικαστική έκθεση της Joanna Chrysohoidis

  57. 18/07 14:45

    Πρωτοβουλία για τον καθαρισμό προσόψεων κτιρίων σε 10 γειτονιές της Αθήνας

  58. 18/07 14:40

    Οι 4 κορυφαίες τάσεις της τεχνολογίας στα ξενοδοχεία

  59. 18/07 14:32

    Το success story για το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος»

  60. 18/07 14:25

    Μ.Κόνσολας: Μη ανταγωνιστικός ο τουρισμός λόγω υπερφορολόγησης

  61. 18/07 14:13

    Νέες παράνομες ναυλώσεις πλοίων αναψυχής σε Καλαμάτα, Ιθάκη, Παξούς και Πόρο

  62. 18/07 13:57

    Μαθητές από 5 χώρες στη Θεσσαλονίκη

  63. 18/07 13:42

    Νέο κατάστημα Starbucks στην Κέρκυρα

  64. 18/07 13:34

    Ενιαίος σχεδιασμός Περιφέρειας-Δήμου για την τουριστική προβολή της Κω

  65. 18/07 13:27

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με 2 Ιταλούς τουρ οπερέιτορ

  66. 18/07 13:23

    Emirates: Περισσότερο δωρεάν Wi-Fi κατά τη διάρκεια των πτήσεων

  67. 18/07 13:07

    Thomas Cook: Άνοιξε το lifestyle ξενοδοχείο Casa Cook στην Κω

  68. 18/07 12:49

    Η βρετανική Vogue συστήνει διακοπές σε Υδρα και Σπέτσες

  69. 18/07 12:01

    Σάμος: +217% οι αφίξεις από Τoυρκία τον Ιούνιο, +41,3% στο αεροδρόμιο

  70. 18/07 11:55

    Παράσταση "Αισχύλου ΠΕΡΣΕΣ" στο Θέατρο Βράχων

  71. 18/07 11:15

    Στους 5 πιο οικονομικούς προορισμούς παραλίας η Ελλάδα για τους Ρώσους τον Αύγουστο

  72. 18/07 11:14

    Ο τουρισμός των Βορείων Προαστίων προβάλλεται στην Κίνα με πρεσβευτή τον Γιάννη Μπουρούση

  73. 18/07 11:06

    Τα σπίτια της Airbnb για πρώτη φορά σε πλατφόρμα επαγγελματικών ταξιδίων

  74. 18/07 11:00

    Τουρισμός Υγείας: Ημερίδα στην έκθεση Greek Tourism Expo'17

  75. 18/07 10:42

    Εργασίες μικρής κλίμακας σε ξενοδοχείο της Σάμου

  76. 18/07 10:34

    Δήμος Μυκόνου: Διαγωνισμός για την τουριστική προβολή 2017-18

  77. 18/07 10:32

    Δήμος Χαλανδρίου: Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες για αναψυχή μελών ΚΑΠΗ

  78. 18/07 10:21

    Τουρισμός: Έντονη κινητικότητα στην ξενοδοχειακή σκακιέρα της Αθήνας

  79. 17/07 21:45

    Δήμος Κέας: Απαραίτητη η συμμετοχή του δήμου στις αποφάσεις για τη Μακρόνησο

  80. 17/07 21:32

    Ο κ. Γιάννης Ρέτσος νέο μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του ΟΠΕΜΕΔ

  81. 17/07 17:22

    Costa Navarino: Νέες δραστηριότητες για παιδιά

  82. 17/07 16:31

    Φεστιβάλ Τήνου: Πολιτιστική πανδαισία όλο το καλοκαίρι

  83. 17/07 16:03

    Λαμπερά γενέθλια της Ilaria Bulgari στις Σπέτσες

  84. 17/07 15:25

    Τα 10 κορυφαία ελληνικά σουβενίρ για τους τουρίστες

  85. 17/07 14:51

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής του Ανατολικού Αιγαίου

  86. 17/07 14:09

    ΕΞ Λέσβου: Αποζημιώσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις που επλήγησαν από το μεταναστευτικό

  87. 17/07 13:48

    Μεγάλη Βρεταννία: Πρώτος Ambassador της Zacapa Brand Team Ευρώπης ο Π. Αγγελίδης

  88. 17/07 13:44

    Σύγχρονοι σκλάβοι του ελληνικού τουρισμού

  89. 17/07 13:42

    ΕΞΘ: Να τηρηθεί αυστηρά το χρονοδιάγραμμα των εργασιών στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

  90. 17/07 13:38

    Ένα κουτί γεμάτο ελληνικά προϊόντα στα σπίτια των Ευρωπαίων

  91. 17/07 13:24

    Ανθεί ο κυπριακός τουρισμός- το καλύτερο α' εξάμηνο στην ιστορία του

  92. 17/07 12:54

    Έρευνα Booking.com: Το πρώτο 24ωρο κρίνει τις διακοπές - Τι προτιμούν οι τουρίστες

  93. 17/07 12:20

    Ισπανικός τουρισμός: Άλλο ένα έτος ρεκόρ το 2017

  94. 17/07 12:19

    Θετικά σχόλια για τη Ζάκυνθο

  95. 17/07 12:16

    Τα αστέρια του ελληνικού μπάσκετ στην Ίο

  96. 17/07 11:46

    Τουρισμός Υγείας στην Ελλάδα για τους ομογενείς του Σικάγου

  97. 17/07 11:36

    Βρετανοί τουρίστες απαιτούσαν 52.000 λίρες για δήθεν ασθένεια και τώρα κινδυνεύουν με φυλάκιση

  98. 17/07 11:00

    Πάνω από 300.000 επισκέπτες στην documenta14 στην Αθήνα

  99. 17/07 10:50

    Κατεδάφιση ξενοδοχείου στην Κόρινθο

  100. 17/07 10:49

    Μ. Κόνσολας: Κλειστό παραμένει εδώ και 2 μήνες το Μουσείο της Νισύρου