Ο. Κεφαλογιάννη: Nα εστιάσουμε στην αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό

Α Decrease font Enlarge font
Ο. Κεφαλογιάννη: Nα εστιάσουμε στην αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό

Στις δράσεις που πρέπει να δρομολογηθούν για να αναπτυχθεί ο τουρισμός πολυτελείας στην Ελλάδα αναφέρθηκε η πρώην υπουργός Τουρισμού, Τομεάρχης στο τομέα Πολιτισμού της Νέας Δημοκρατίας Όλγα Κεφαλογιάννη κατά τη διάρκεια ομιλίας της σε εκδήλωση στο Κολέγιο Αθηνών με θέμα Luxury Tourism Talk.

Παράλληλα, η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του τουρισμού κατά τη διάρκεια της θητείας της στο υπουργείο Τουρισμού.

Το κοινό στην εκδήλωση παρακολούθησε με ενδιαφέρον την ομιλία της κ. Κεφαλογιάννη ενώ απάντησε και σε ερωτήσεις σχετικά με την πορεία του ελληνικού τουρισμού.

Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία της κ. Κεφαλογιάννη:

"Μια από τις πλέον απαιτητικές μορφές τουρισμού, είναι  ο Τουρισμός Πολυτελείας. Θα πρέπει βέβαια να τονίσουμε ότι δεν υπάρχει επίσημος ορισμός για τον Τουρισμό Πολυτελείας,  απλά συνοψίζεται στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων με τον πλέον πρόσφορο και ελκυστικό τρόπο. Εξυπακούεται ότι οι τουρίστες πολυτελείας σε σχέση με τα υπόλοιπα κοινά –στόχους, αντιλαμβάνονται με διαφορετικό τρόπο τις έννοιες «υψηλή ποιότητα», «υπηρεσίες» , «πρόσφορο» και «ελκυστικό».  Θα πρέπει εδώ να γίνει η διάκριση μεταξύ των τουριστών πολυτελείας και αυτών που καταναλώνουν προϊόντα πολυτελείας κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους. Είναι σαφές ότι οι δύο κατηγορίες δεν ταυτίζονται και δεν θα πρέπει να γίνεται σύγχυση.

Το 2014, μία μελέτη του εξειδικευμένου ταξιδιωτικού οργανισμού VIRTUOSO, υπολόγιζε ότι η τουρίστες πολυτελείας, ανέρχονται σε 25 εκατομμύρια. Πολλές δε είναι οι προσεγγίσεις για την προσέλκυση αυτού του κοινού-στόχου με τις υψηλές απαιτήσεις. Τα 25 αυτά εκατομμύρια, τα οποία ενδεχομένως αυξάνονται ετησίως με προσθήκη millennials, χονδρικά κατηγοριοποιούνται σε μεγιστάνες, πολύ  πλούσιους και πλούσιους ανθρώπους.

Εάν επιλέξουμε την κλασσική κατηγοριοποίησή με βάση το ψυχολογικό τους προφίλ, τότε διακρίνονται σε 5 κατηγορίες, όπως Elite Luxury Lover, Aspiring Luxury Lover, Savvy Luxury Shopper, Luxury Explorer και Satisfied Luxury Admirer.

Επειδή η έννοια του τουρισμού πολυτελείας είναι αόριστη και τελεί σε συνάρτηση με την αντίληψη του τουρίστα για την πολυτέλεια, οι τάσεις της ζήτησης, αυτής της τόσο εξειδικευμένης κατηγορίας τουριστών μας δείχνουν μία κάποια αντίδραση απέναντι στην  έννοια της πολυτέλειας όπως την φανταζόμαστε μέχρι σήμερα.

Δίδεται πλέον μεγαλύτερο βάρος στην εμπειρία έναντι της ιδιοκτησίας. Οι luxurians ή τουρίστες πολυτελείας, δεν επιθυμούν πλέον να αγοράζουν σουβενίρ ή αντικείμενα. Τους ενδιαφέρει η αναψυχή, η αποφόρτιση, η ξεχωριστή εμπειρία. Το νέο trend είναι η απλότητα.Οι τουρίστες πολυτελείας δεν είναι αδιάφοροι προς τα εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το αγαπημένο τους μέσο είναι το instagram και αναζητούν apps που θα τους διευκολύνουν στις περιηγήσεις τους. Προτιμούν να καταλύουν σε μικρά ξενοδοχεία πολυτελείας ή οικογενειακές ιδιοκτησίες, ενώ  υπερισχύει των το ενδιαφέρον τους στην περιήγηση σε νέους ανεξερεύνητους προορισμούς.

Για να ολοκληρώσουμε την παρουσίαση του πορτραίτου του τουρίστα πολυτελείας και με όρους τουριστικής αγοράς, είναι FITs (frequent independent traveller) δηλαδή μετακινούνται ανεξάρτητοι και όχι σε γκρουπ, είναι απαιτητικοί, έμπειροι, καλά πληροφορημένοι, ταξιδεύουν με ποιότητα, αγαπούν την περιπέτεια , τους ενδιαφέρει η σχέση ποιότητας τιμής, ενώ το επίπεδο του πλούτου που κατέχουν προσδιορίζουν τα ειδικά ενδιαφέροντά τους και τις απαιτήσεις τους όταν ταξιδεύουν.

Πρόσφατα, ο ταξιδιωτικός οργανισμός AMADEUS που δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό, ιεράρχησε τις προτεραιότητές τους διαπιστώνοντας ότι όσο περισσότερο ένας τουρίστας είναι συνηθισμένος σε υπηρεσίες πολυτελείας, τόσο πιο ψηλές είναι οι απαιτήσεις του.

Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει λοιπόν στον τουρισμό πολυτελείας, ο ταξιδιωτικός πράκτορας, ή όπως ονομάζεται εύγλωττα σήμερα, ο ταξιδιωτικός σύμβουλος (travel consultant). Φροντίζει τον πελάτη του 24ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Του παρέχει συνεχώς, εξειδικευμένη και τεκμηριωμένη πληροφόρηση, τον συμβουλεύει για να σχεδιασθεί καλύτερα το ταξίδι, τον υποστηρίζει συνεχώς και είναι εχέμυθος. Σε κάθε στάδιο του ταξιδιού - εδώ βρισκόμαστε στο δεύτερο επίπεδο της πυραμίδας της ιεράρχησης- η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και οι προδιαγραφές κάθε προϊόντος πρέπει να ξεχωρίζουν για την υψηλή τους ποιότητα. Στο τρίτο επίπεδο της πυραμίδας, καταχωρίζονται οι προσωποποιημένες αυθεντικές εμπειρίες και ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης του τουρίστα από τον προορισμό και τις εκπλήξεις που συναντά. Εξυπακούεται ότι θα πρέπει να ξεπερνούν τις προσδοκίες του. Το  τέταρτο επίπεδο της πυραμίδας της ιεράρχησης καταλαμβάνει η αποκλειστικότητα. Γι’ αυτόν τον λόγο εξ΄ άλλου ο τουρίστας πολυτελείας, καταβάλει υπέρογκα ποσά.  Στην κορυφή της πυραμίδας ιεράρχησης, φιγουράρει η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα που κάθε VIP προσδοκά.

Η Ευρώπη, είναι μία σταθερή προτίμηση των τουριστών πολυτελείας. Για τον λόγο αυτό, ως Υπουργός Τουρισμού, φρόντισα να εισάγω κάποιες προσθήκες στην τουριστική νομοθεσία προκειμένου η Ελλάδα, να είναι σε θέση να διεκδικήσει ένα μερίδιο από την τόσο εξειδικευμένη και απαιτητική αυτή αγορά.

Είναι γνωστό, ότι το βασικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας είναι οι θερινές διακοπές, που στην γλώσσα του τουρισμού συνοψίζονται στον όρο SEA and SUN. Ο Τουρισμός Πολυτελείας στην Ελλάδα, αποτελεί κατά κάποιον τρόπο, ένα υποπροϊόν  αυτής της ενότητας. Από την εποχή των πρώτων περιηγητών μέχρι σήμερα, ορισμένοι ελληνικοί προορισμοί συγκέντρωναν και συγκεντρώνουν σταθερά, την προτίμηση του διεθνούς jet set. Κατά μια έννοια, αποτελούσαν και ακόμη αποτελούν προορισμούς πολυτελείας, διότι, η σύνθεση των υπηρεσιών σε συνδυασμό με το φυσικό περιβάλλον αποδίδουν αυτό που θα ονόμαζε κανείς, Greek Chic. Στην δεκαετία του 50 η Ύδρα, οι Σπέτσες και η Μύκονος, πρωτοστατούσαν. Σήμερα, ως επί το πλείστον, η Μύκονος, η Ελούντα, το Πόρτο Χέλι και ορισμένες άλλες τοποθεσίες φιλοξενούν με επιτυχία αυτή την τόσο απαιτητική πελατεία.

Από την θέση μου ως Υπουργός Τουρισμού, πίστευα ότι η Ελλάδα, πρέπει να επενδύσει στον τουρισμό πολυτελείας και στις πλέον προσοδοφόρες μορφές τουρισμού (συνεδριακός τουρισμός, ιατρικός τουρισμός, πολιτιστικός, γαστρονομικό/οινικός, κρουαζιέρα, yachting,κινηματογραφικές παραγωγές κα) . Μόνο μέσα από αυτές τις επιλογές θα ρυθμίσουμε τα ζητήματα εποχικότητας και θα έχουμε υψηλότερες εισροές στην εθνική οικονομία.

Μέσα στα 3 περίπου χρόνια που υπηρέτησα τον Τουρισμό, με την νομοθεσία που εισήγαγε το Υπουργείο Τουρισμού, μπήκαν τα θεμέλια για να εισέλθουμε δυναμικά και συστηματικά στην ιδιαίτερη αυτή αγορά και να διεκδικήσουμε μεγαλύτερο μερίδιο.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, επενδύσαμε στην ποιότητα των καταλυμάτων μέσω της απλούστευσης των διαδικασιών αδειοδότησης και κατάταξης. Οι προδιαγραφές των ξενοδοχείων εμπλουτίσθηκαν και με σύντομες διαδικασίες οι επενδυτές – ξενοδόχοι, έχουν πλέον την δυνατότητα να δημιουργήσουν ξενοδοχεία ιδιαίτερου αρχιτεκτονικού και κατασκευαστικού concept, προκειμένου να αναδείξουν το φυσικό περιβάλλον και να ικανοποιήσουν ταυτόχρονα όλες τις απαιτήσεις των τουριστών πολυτελείας. Ταυτόχρονα, οργανώθηκε η προσφορά των θερινών επαύλεων προκειμένου συντεταγμένα πλέον να προσφέρεται η δυνατότητα στον τουρίστα πολυτελείας να διαμένει με ασφάλεια και εμπιστευτικότητα σε ιδιωτικές κατοικίες πολυτελείας στα ελληνικά νησιά που όπως είδαμε  είναι τάση για τους τουρίστες πολυτελείας.

Με την ρύθμιση αυτή, συντηρούνται οι μεγάλες ιδιοκτησίες, αναζωογονούνται οι τοπικές οικονομίες και ο τουρίστας βιώνει την μοναδική εμπειρία της απαράμιλλης ελληνικής φιλοξενίας μέσα σε εξοχική κατοικία υψηλών προδιαγραφών. Επιπρόσθετα, κατοχυρώσαμε δια νόμου πολλές  άλλες πρωτοβουλίες  με στόχο την προσέγγιση υψηλού εισοδηματικού επιπέδου τουριστών. Επιγραμματικά θα ήθελα να αναφέρω μερικές :

Εξορθολογήσαμε τις δομές των υπηρεσιών που αδειοδοτούν και τις καταστήσαμε ευέλικτες και αποτελεσματικές,

Στελεχώσαμε και λειτουργήσαμε one stop shop για μεγάλες επενδύσεις στον Τουρισμό,

Αναθεωρήσαμε τα πρότυπα κατάταξης των βασικών καταλυμάτων, προτάσσοντας το επίπεδο παροχής υπηρεσιών και όχι τα κτιριολογικά χαρακτηριστικά –

Θέσαμε τις βάσεις για την ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, προκειμένου να εμπλουτισθεί το παρεχόμενο προϊόν της Ελλάδας και να προσεγγίσουμε υψηλότερης δαπάνες τουρίστες.

Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης αυτής της νέας προσφοράς στις παραδοσιακές μας αγορές αλλά με ιδιαίτερη έμφαση στις αγορές των ΗΠΑ, της Κίνας, της Ρωσίας. Η επικοινωνία διαμεσολαβήθηκε με τα ισχυρότερα digital μέσα, με στόχευση συγκεκριμένων κοινών μέσω programmatic buying και φυσικά με συμμετοχή στις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού πολυτελείας που αποτελούν διεθνές meeting point του ιδιαίτερου αυτού κλάδου. Το κεντρικό narrative της στρατηγικής επικοινωνίας, υπενθύμιζε στα επιλεγμένα κοινά-στόχους ότι η πολυτέλεια στην Ελλάδα είναι συνυφασμένη με την αυθεντικότητα του προορισμού.

Προβάλαμε διεθνώς στους σωστούς χρόνους της αγοράς, τους μοναδικούς τουριστικούς πόρους της Χώρας μας, ενώ σε συνεργασία με ξένους οίκους διοργανώναμε familiarization trips και press trips για να ενισχύσουμε την επικοινωνία μας με «οργανική» δημοσιότητα. Η λογική της στρατηγικής αυτής, συνοψίζεται στο let the others talk about you προκειμένου να υποστηριχθεί ο προορισμός από το word of mouth των φίλων της Ελλάδας.

Η Ελλάδα, διαθέτει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να τοποθετηθεί στην παγκόσμια κατάταξη προορισμών πολυτελείας. Θα πρέπει όμως να επιμείνουμε σε έναν ολιστικό επανασχεδιασμό της τουριστικής μας προσφοράς. Πρέπει άμεσα να ξεφύγουμε από την προσκόλλησή μας στα μεγέθη των αφίξεων και να εστιάσουμε στην αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό. Με απλά λόγια, λιγότεροι και ποιοτικοί τουρίστες, περισσότερα έσοδα. Διαθέτουμε αυθεντικούς τουριστικούς πόρους, θαυμάσιο κλίμα, είμαστε μία χώρα ανοικτό μουσείο, τα μοναδικά νησιά που η ομορφιά τους ξεπερνά κάθε περιγραφή, έχουμε τις κατάλληλες υποδομές.

Αυτό που χρειάζεται είναι ένας συντονισμός και επιμέρους μικρές ρυθμίσεις για να ολοκληρωθεί όλη η προσπάθεια που ξεκίνησε το 2013, κάτω από δύσκολες συνθήκες. Αν αναλογισθούμε το πλήγμα που προκάλεσε η αρνητική δημοσιότητα στα διεθνή ΜΜΕ στην εικόνα της Ελλάδας, οι υψηλές αφίξεις 2013, 2014 και 2015 ήταν άθλος.

Αυτό που χρειάζεται, είναι μία συμπαγής εθνική τουριστική  πολιτική με όραμα, μαζί με ένα σύγχρονο εθνικό σχέδιο μάρκετινγκ, το οποίο να προτείνει την Ελληνική Δωρική Πολυτέλεια ως την επιτομή της πολυτελούς απλότητας".

  1. 22/10 23:26

    Ναύλωση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής χωρίς αδεία στο Λαύριο

  2. 22/10 21:06

    Στ. Αρναουτάκης: Πάνω από 5.000 νέες κλίνες 5 αστέρων στην Κρήτη

  3. 22/10 20:10

    Ευρωπαϊκό Έργο “Blue Islands”: Εναρκτήρια ημερίδα από την Περιφέρεια Κρήτης

  4. 22/10 14:39

    Γ. Πατούλης: Ανάγκη να αξιοποιηθεί τουριστικά το παράκτιο μέτωπο της χώρας

  5. 22/10 10:12

    Ελ.Κουντουρά: 300 επενδυτικά σχέδια για ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων

  6. 22/10 10:08

    Μελέτη για την αισθητική αποκατάσταση της πλατείας Βενιζέλου στο Ηράκλειο

  7. 21/10 16:43

    Ινδικός τουρισμός: +10% τα ταξίδια στο εξωτερικό μέχρι το 2022

  8. 21/10 16:30

    Ολοκληρώθηκαν τα τηλεοπτικά γυρίσματα Ρωσικού καναλιού στην Ήπειρο

  9. 21/10 14:46

    Η Ευ. Κουρνέτα στο Ευρωπαϊκό Φόρουμ Τουρισμού στην Εσθονία

  10. 21/10 13:27

    Η Χίος στην έκθεση Travel Turkey Izmir

  11. 21/10 13:25

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προβολής

  12. 21/10 13:21

    «Halloween Voodoo Burger» στο Hard Rock Cafe της Αθήνας

  13. 21/10 12:03

    Τουρισμός: Ολοκλήρωση προγράμματος κατάρτισης στα γερμανικά πρότυπα

  14. 20/10 20:32

    Αθλητικός τουρισμός: Δυνατότητες συνεργασίας με τη Ρωσία διερευνά το Υπ. Τουρισμού

  15. 20/10 15:48

    Επαγγελματικά ταξίδια: Το 46% των ταξιδιωτών διαλέγουν ξενοδοχείο εκτός προγράμματος

  16. 20/10 14:55

    Χανιά: Εκδήλωση της Expedia για τα νέα εργαλεία κρατήσεων

  17. 20/10 14:05

    Greek Tourism Expo 2017, Βιοκλιματικό Ξενοδοχείο

  18. 20/10 13:19

    Δήμος Χερσονήσου: Πρακτική άσκηση ή εργασία σε τουριστικά επαγγέλματα στη Γερμανία

  19. 20/10 12:54

    Grecia Panorama στο Βουκουρέστι τον Ιανουάριο

  20. 20/10 12:46

    Τουρκία: Μεγάλη επένδυση με 128 νέα ξενοδοχεία ετοιμάζει o όμιλος Otium

  21. 20/10 12:22

    Η Ε. Κουντουρά εγκαινίασε την 1η διεθνή έκθεση τουρισμού ΜΙΤΕ

  22. 20/10 12:01

    Τουρισμός: Το WTTC καλεί για μεγαλύτερες προσπάθειες καταγραφής της βιωσιμότητας

  23. 20/10 10:40

    SAS: Νέα σύνδεση το 2018 με τη Θεσσαλονίκη από το Όσλο

  24. 20/10 10:40

    Στον Στέλιο Ιωαννίδη μισθώθηκε το π.ξενοδοχείο La Mirage

  25. 20/10 10:34

    Πειραιάς: Παραδόθηκε το παραλιακό μέτωπο- Αποζημιώσεις για τη ρύπανση

  26. 20/10 10:33

    Στη Ρόδο το συνέδριο του FVW

  27. 20/10 10:25

    Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Σπάρτης

  28. 20/10 10:22

    Στο φως σημαντικό τμήμα του θεάτρου της αρχαίας Θουρίας

  29. 19/10 20:42

    Oι δράσεις της Marketing Greece τον Σεπτέμβριο

  30. 19/10 16:49

    ECTAA: Ενιαία πακέτα για μεταφορές διαφορετικών μορφών ζητούν οι καταναλωτές

  31. 19/10 16:05

    FedHATTA: Συνάντηση για τις προοπτικές ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς του Ιράν

  32. 19/10 16:03

    Πολιτιστικός τουρισμός: Εκδηλώσεις για τον Μ. Αλέξανδρο & τον Αριστοτέλη στην Ημαθία

  33. 19/10 15:38

    Ελληνικός τουρισμός: Σε 5 Περιφέρειες το 89% των εσόδων του α' εξαμήνου

  34. 19/10 15:29

    Στη Μύκονο το Vip Mega DreamTrip της WorldVentures

  35. 19/10 15:28

    FTI: Διευρύνεται το πρόγραμμα στα ελληνικά νησιά το 2018- Nέος προορισμός η Αθήνα

  36. 19/10 13:17

    Eλληνικ;o πολιτιστικ;o κέντρο στη ρωσική πόλη Γελεντζίκ

  37. 19/10 13:08

    Ο Ασιατικός τουρισμός- Συνέδριο στην έκθεση Philoxenia 2017

  38. 19/10 12:47

    Ο ΕΟΤ στηρίζει τον ιστιοπλοϊκό αγώνα Regatta 2017 στον Αργοσαρωνικό

  39. 19/10 12:39

    Τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  40. 19/10 12:24

    Εκπόνηση μελέτης για το κόστος μεταφοράς επιβατών προς τα νησιά

  41. 19/10 12:22

    Εναλλακτικός τουρισμός στην Κ. Μακεδονία: Η Περιφέρεια στην έκθεση NOSTOS EXPO 2017

  42. 19/10 12:08

    Παραδίδεται στο κοινό η Ακτή Αφροδίτης του Δήμου Πειραιά

  43. 19/10 12:06

    Thomas Cook: Νέος αερομεταφορέας με βάση στη Μαγιόρκα

  44. 19/10 11:55

    Ρωσικός τουρισμός: 7η η Ελλάδα στις online αναζητήσεις διακοπών τον Σεπτέμβριο

  45. 19/10 11:29

    Τέλος εποχής για την Thomson- Παραμένει η First Choice

  46. 19/10 11:09

    Τουρκικός τουρισμός: 4 εκατ. Ρώσοι το 2017- προσδοκίες για 5 εκατ. το 2018

  47. 19/10 10:24

    H Ίος στοχεύει και στον τουρισμό πολυτελείας στη Ρωσία

  48. 19/10 10:18

    trivago: Θυγατρική πωλήσεων για απευθείας συναλλαγές με τα ξενοδοχεία

  49. 19/10 09:52

    50.000 χειμερινοί τουρίστες στην Κρήτη

  50. 19/10 08:22

    Δήμος Πάργας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  51. 19/10 08:18

    ΕΟΤ: Επιτροπή αξιολόγησης για τον καλύτερο προορισμό αριστείας

  52. 18/10 21:41

    Αθλητικός τουρισμός: Πάνω από 2.000 συμμετοχές στο Νavarino Challenge

  53. 18/10 17:32

    Συνεργασία Περιφέρειας Ν. Αιγαίου- ΣΕΤΚΕ στο καλάθι πρωινού και τον τουρισμό περιπέτειας

  54. 18/10 17:29

    Σαντορίνη: Οριστική λύση στο θέμα της στέγασης των εκπαιδευτικών

  55. 18/10 17:09

    Στην 1η διεθνή έκθεση Τουρισμού ΜΙΤΕ η ΣΕΤΚΕ

  56. 18/10 17:01

    Ε. Κουντουρά: Η Ελλάδα η πιο ελκυστική πρόταση για νέες επενδύσεις σε Ευρώπη & Μεσόγειο

  57. 18/10 16:44

    Blogtrotters 2017: 40 bloggers παρουσιάζουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους στην Ελλάδα

  58. 18/10 16:33

    Γ. Ρέτσος: Αυτή είναι η νέα στρατηγική του ΣΕΤΕ στον τουρισμό

  59. 18/10 16:16

    Greek Tourism Expo: Παράλληλες εκδηλώσεις για ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία

  60. 18/10 15:22

    Εναλλακτικός τουρισμός: Διήμερο πτήσεων με αλεξίπτωτα πλαγιάς στα Ιωάννινα

  61. 18/10 14:42

    Ο τουρισμός της Αττικής παρουσιάζεται στην Σκανδιναβική αγορά

  62. 18/10 14:21

    TUI: Iδανικές διακοπές για κάθε πελάτη μέσω της τεχνολογίας!

  63. 18/10 13:54

    Ryanair: Κλειστό το online σύστημα κρατήσεων για 2 ημέρες λόγω αναβάθμισης

  64. 18/10 13:41

    Αναφορά του Τραμπ στη ΔΕΘ και στη συμμετοχή των ΗΠΑ ως τιμώμενης χώρας

  65. 18/10 12:12

    Αυτά είναι τα 15 καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα για το 2017

  66. 18/10 12:06

    Σουηδικός τουρισμός: Κρήτη και Ρόδος οι δημοφιλέστεροι προορισμοί του Αpollo το 2017

  67. 18/10 11:38

    Η TUIfly επιδιώκει τη μίσθωση 7 αεροσκαφών στην Eurowings

  68. 18/10 11:28

    168 ξενοδοχεία ανοιχτά το χειμώνα στην Κύπρο

  69. 18/10 11:19

    Στο σφυρί το ιστορικό ξενοδοχείο Hydra Beach

  70. 18/10 11:12

    Όμιλος Lufthansa: 288 προορισμοί σε όλο τον κόσμο το χειμώνα του 2017/18

  71. 18/10 11:07

    Θαλάσσιος τουρισμός: Στην Αθήνα το Παγκόσμιο Συνέδριο Μαρινών το 2018

  72. 18/10 10:44

    Γερμανικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις και το Σεπτέμβριο για το καλοκαίρι του 2018

  73. 18/10 10:39

    Η Περιφέρεια K. Μακεδονίας στην έκθεση 'TTG INCONTRI' στο Ρίμινι

  74. 18/10 10:32

    Mouzenidis Travel: Εβδομαδιαία πτήση το χειμώνα Στουτγάρδη-Θεσσαλονίκη

  75. 17/10 16:41

    "We Do Local: Όταν η παράδοση συναντά τη φιλοξενία…

  76. 17/10 16:10

    Σε 45 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις ο ΕΟΤ το 2018

  77. 17/10 15:38

    Ryanair: Νέος γενικός διευθυντής επιχειρήσεων

  78. 17/10 15:29

    Δημιούργησε το Case Study Room της εταιρείας σου στο 100% Hotel Show

  79. 17/10 15:07

    Ξεκινά η 1η ΜΙΤΕ υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  80. 17/10 14:54

    Ο Ολλανδός Πρέσβης στη Περιφέρεια Κρήτης- Τουρισμός & ανάπτυξη στις συζητήσεις

  81. 17/10 14:40

    Περιφέρεια Β. Αιγαίου: 3,9 εκατ. ευρώ για βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε νησιά

  82. 17/10 14:15

    Βιώσιμος τουρισμός: Απεβίωσε ο εμπνευστής του δρόμου των Άνδεων και των πόλεων των Ίνκας

  83. 17/10 13:46

    Τιμητικές διακρίσεις σε επιφανείς λάτρεις της Ρόδου

  84. 17/10 13:36

    2° Συνέδριο "Αρχιτεκτονική και Τουρισμός" στη Ρόδο

  85. 17/10 13:34

    Η Lufthansa ενδιαφέρεται και για τμήματα της πτωχευμένης Alitalia

  86. 17/10 12:58

    Η Σκιάθος στην έκθεση TTG - Από 25 Μαϊου οι πτήσεις της Volotea το 2018

  87. 17/10 11:47

    Condé Nast Traveller: 6 ελληνικά ξενοδοχεία στα κορυφαία του κόσμου το 2017

  88. 17/10 11:30

    Sojern: Οι ανερχόμενες τάσεις στην κρουαζιέρα- Πώς κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες

  89. 17/10 11:07

    Πτήσεις τσάρτερ της Sundair από Γερμανία στη Χαλκιδική

  90. 17/10 10:53

    Ι.Ρέτσος: Ο τουρισμός δίπλα στις τοπικές κοινωνίες

  91. 17/10 10:51

    Aegean: Διαθέσιμες προς κράτηση οι θέσεις στο δρομολόγιο Ρόδος-Λυόν για το 2018

  92. 17/10 10:28

    Ε.Κουντουρά: Το 2018 το χωροταξικό για τον τουρισμό- Προδιαγραφές στον αγροτουρισμό

  93. 17/10 10:12

    Εποχή αλλαγών για τις αεροπορικές εταιρείες

  94. 17/10 10:04

    Τα ιταλικά social media ανακαλύπτουν την Σαρία της Καρπάθου

  95. 17/10 09:46

    Παραδίδεται στο κοινό το παραλιακό μέτωπο του Παλαιού Φαλήρου

  96. 17/10 09:38

    Αλ. Φλαμπουράρης: Πως σχεδιάζεται το νέο ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τον τουρισμό

  97. 17/10 09:32

    Υπουργείο-Περιφέρεια στηρίζουν τα επενδυτικά σχέδια κινηματογραφικών παραγωγών στη Σύρο

  98. 17/10 09:31

    Το αεροδρόμιο Αθηνών στα 15 top της Ευρώπης- Ποιά ελληνικά "μαύρισαν" οι ταξιδιώτες

  99. 17/10 09:30

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Συμμετοχή σε πρόγραμμα αειφόρου τουρισμού στη Μεσόγειο

  100. 17/10 09:00

    «Στρογγυλή Τράπεζα» για το Φαράγγι της Σαμαριάς-Λευκά Όρη στην Αθήνα