Ο. Κεφαλογιάννη: Nα εστιάσουμε στην αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό

Α Decrease font Enlarge font
Ο. Κεφαλογιάννη: Nα εστιάσουμε στην αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό

Στις δράσεις που πρέπει να δρομολογηθούν για να αναπτυχθεί ο τουρισμός πολυτελείας στην Ελλάδα αναφέρθηκε η πρώην υπουργός Τουρισμού, Τομεάρχης στο τομέα Πολιτισμού της Νέας Δημοκρατίας Όλγα Κεφαλογιάννη κατά τη διάρκεια ομιλίας της σε εκδήλωση στο Κολέγιο Αθηνών με θέμα Luxury Tourism Talk.

Παράλληλα, η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του τουρισμού κατά τη διάρκεια της θητείας της στο υπουργείο Τουρισμού.

Το κοινό στην εκδήλωση παρακολούθησε με ενδιαφέρον την ομιλία της κ. Κεφαλογιάννη ενώ απάντησε και σε ερωτήσεις σχετικά με την πορεία του ελληνικού τουρισμού.

Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία της κ. Κεφαλογιάννη:

"Μια από τις πλέον απαιτητικές μορφές τουρισμού, είναι  ο Τουρισμός Πολυτελείας. Θα πρέπει βέβαια να τονίσουμε ότι δεν υπάρχει επίσημος ορισμός για τον Τουρισμό Πολυτελείας,  απλά συνοψίζεται στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων με τον πλέον πρόσφορο και ελκυστικό τρόπο. Εξυπακούεται ότι οι τουρίστες πολυτελείας σε σχέση με τα υπόλοιπα κοινά –στόχους, αντιλαμβάνονται με διαφορετικό τρόπο τις έννοιες «υψηλή ποιότητα», «υπηρεσίες» , «πρόσφορο» και «ελκυστικό».  Θα πρέπει εδώ να γίνει η διάκριση μεταξύ των τουριστών πολυτελείας και αυτών που καταναλώνουν προϊόντα πολυτελείας κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους. Είναι σαφές ότι οι δύο κατηγορίες δεν ταυτίζονται και δεν θα πρέπει να γίνεται σύγχυση.

Το 2014, μία μελέτη του εξειδικευμένου ταξιδιωτικού οργανισμού VIRTUOSO, υπολόγιζε ότι η τουρίστες πολυτελείας, ανέρχονται σε 25 εκατομμύρια. Πολλές δε είναι οι προσεγγίσεις για την προσέλκυση αυτού του κοινού-στόχου με τις υψηλές απαιτήσεις. Τα 25 αυτά εκατομμύρια, τα οποία ενδεχομένως αυξάνονται ετησίως με προσθήκη millennials, χονδρικά κατηγοριοποιούνται σε μεγιστάνες, πολύ  πλούσιους και πλούσιους ανθρώπους.

Εάν επιλέξουμε την κλασσική κατηγοριοποίησή με βάση το ψυχολογικό τους προφίλ, τότε διακρίνονται σε 5 κατηγορίες, όπως Elite Luxury Lover, Aspiring Luxury Lover, Savvy Luxury Shopper, Luxury Explorer και Satisfied Luxury Admirer.

Επειδή η έννοια του τουρισμού πολυτελείας είναι αόριστη και τελεί σε συνάρτηση με την αντίληψη του τουρίστα για την πολυτέλεια, οι τάσεις της ζήτησης, αυτής της τόσο εξειδικευμένης κατηγορίας τουριστών μας δείχνουν μία κάποια αντίδραση απέναντι στην  έννοια της πολυτέλειας όπως την φανταζόμαστε μέχρι σήμερα.

Δίδεται πλέον μεγαλύτερο βάρος στην εμπειρία έναντι της ιδιοκτησίας. Οι luxurians ή τουρίστες πολυτελείας, δεν επιθυμούν πλέον να αγοράζουν σουβενίρ ή αντικείμενα. Τους ενδιαφέρει η αναψυχή, η αποφόρτιση, η ξεχωριστή εμπειρία. Το νέο trend είναι η απλότητα.Οι τουρίστες πολυτελείας δεν είναι αδιάφοροι προς τα εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το αγαπημένο τους μέσο είναι το instagram και αναζητούν apps που θα τους διευκολύνουν στις περιηγήσεις τους. Προτιμούν να καταλύουν σε μικρά ξενοδοχεία πολυτελείας ή οικογενειακές ιδιοκτησίες, ενώ  υπερισχύει των το ενδιαφέρον τους στην περιήγηση σε νέους ανεξερεύνητους προορισμούς.

Για να ολοκληρώσουμε την παρουσίαση του πορτραίτου του τουρίστα πολυτελείας και με όρους τουριστικής αγοράς, είναι FITs (frequent independent traveller) δηλαδή μετακινούνται ανεξάρτητοι και όχι σε γκρουπ, είναι απαιτητικοί, έμπειροι, καλά πληροφορημένοι, ταξιδεύουν με ποιότητα, αγαπούν την περιπέτεια , τους ενδιαφέρει η σχέση ποιότητας τιμής, ενώ το επίπεδο του πλούτου που κατέχουν προσδιορίζουν τα ειδικά ενδιαφέροντά τους και τις απαιτήσεις τους όταν ταξιδεύουν.

Πρόσφατα, ο ταξιδιωτικός οργανισμός AMADEUS που δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό, ιεράρχησε τις προτεραιότητές τους διαπιστώνοντας ότι όσο περισσότερο ένας τουρίστας είναι συνηθισμένος σε υπηρεσίες πολυτελείας, τόσο πιο ψηλές είναι οι απαιτήσεις του.

Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει λοιπόν στον τουρισμό πολυτελείας, ο ταξιδιωτικός πράκτορας, ή όπως ονομάζεται εύγλωττα σήμερα, ο ταξιδιωτικός σύμβουλος (travel consultant). Φροντίζει τον πελάτη του 24ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Του παρέχει συνεχώς, εξειδικευμένη και τεκμηριωμένη πληροφόρηση, τον συμβουλεύει για να σχεδιασθεί καλύτερα το ταξίδι, τον υποστηρίζει συνεχώς και είναι εχέμυθος. Σε κάθε στάδιο του ταξιδιού - εδώ βρισκόμαστε στο δεύτερο επίπεδο της πυραμίδας της ιεράρχησης- η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και οι προδιαγραφές κάθε προϊόντος πρέπει να ξεχωρίζουν για την υψηλή τους ποιότητα. Στο τρίτο επίπεδο της πυραμίδας, καταχωρίζονται οι προσωποποιημένες αυθεντικές εμπειρίες και ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης του τουρίστα από τον προορισμό και τις εκπλήξεις που συναντά. Εξυπακούεται ότι θα πρέπει να ξεπερνούν τις προσδοκίες του. Το  τέταρτο επίπεδο της πυραμίδας της ιεράρχησης καταλαμβάνει η αποκλειστικότητα. Γι’ αυτόν τον λόγο εξ΄ άλλου ο τουρίστας πολυτελείας, καταβάλει υπέρογκα ποσά.  Στην κορυφή της πυραμίδας ιεράρχησης, φιγουράρει η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα που κάθε VIP προσδοκά.

Η Ευρώπη, είναι μία σταθερή προτίμηση των τουριστών πολυτελείας. Για τον λόγο αυτό, ως Υπουργός Τουρισμού, φρόντισα να εισάγω κάποιες προσθήκες στην τουριστική νομοθεσία προκειμένου η Ελλάδα, να είναι σε θέση να διεκδικήσει ένα μερίδιο από την τόσο εξειδικευμένη και απαιτητική αυτή αγορά.

Είναι γνωστό, ότι το βασικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας είναι οι θερινές διακοπές, που στην γλώσσα του τουρισμού συνοψίζονται στον όρο SEA and SUN. Ο Τουρισμός Πολυτελείας στην Ελλάδα, αποτελεί κατά κάποιον τρόπο, ένα υποπροϊόν  αυτής της ενότητας. Από την εποχή των πρώτων περιηγητών μέχρι σήμερα, ορισμένοι ελληνικοί προορισμοί συγκέντρωναν και συγκεντρώνουν σταθερά, την προτίμηση του διεθνούς jet set. Κατά μια έννοια, αποτελούσαν και ακόμη αποτελούν προορισμούς πολυτελείας, διότι, η σύνθεση των υπηρεσιών σε συνδυασμό με το φυσικό περιβάλλον αποδίδουν αυτό που θα ονόμαζε κανείς, Greek Chic. Στην δεκαετία του 50 η Ύδρα, οι Σπέτσες και η Μύκονος, πρωτοστατούσαν. Σήμερα, ως επί το πλείστον, η Μύκονος, η Ελούντα, το Πόρτο Χέλι και ορισμένες άλλες τοποθεσίες φιλοξενούν με επιτυχία αυτή την τόσο απαιτητική πελατεία.

Από την θέση μου ως Υπουργός Τουρισμού, πίστευα ότι η Ελλάδα, πρέπει να επενδύσει στον τουρισμό πολυτελείας και στις πλέον προσοδοφόρες μορφές τουρισμού (συνεδριακός τουρισμός, ιατρικός τουρισμός, πολιτιστικός, γαστρονομικό/οινικός, κρουαζιέρα, yachting,κινηματογραφικές παραγωγές κα) . Μόνο μέσα από αυτές τις επιλογές θα ρυθμίσουμε τα ζητήματα εποχικότητας και θα έχουμε υψηλότερες εισροές στην εθνική οικονομία.

Μέσα στα 3 περίπου χρόνια που υπηρέτησα τον Τουρισμό, με την νομοθεσία που εισήγαγε το Υπουργείο Τουρισμού, μπήκαν τα θεμέλια για να εισέλθουμε δυναμικά και συστηματικά στην ιδιαίτερη αυτή αγορά και να διεκδικήσουμε μεγαλύτερο μερίδιο.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, επενδύσαμε στην ποιότητα των καταλυμάτων μέσω της απλούστευσης των διαδικασιών αδειοδότησης και κατάταξης. Οι προδιαγραφές των ξενοδοχείων εμπλουτίσθηκαν και με σύντομες διαδικασίες οι επενδυτές – ξενοδόχοι, έχουν πλέον την δυνατότητα να δημιουργήσουν ξενοδοχεία ιδιαίτερου αρχιτεκτονικού και κατασκευαστικού concept, προκειμένου να αναδείξουν το φυσικό περιβάλλον και να ικανοποιήσουν ταυτόχρονα όλες τις απαιτήσεις των τουριστών πολυτελείας. Ταυτόχρονα, οργανώθηκε η προσφορά των θερινών επαύλεων προκειμένου συντεταγμένα πλέον να προσφέρεται η δυνατότητα στον τουρίστα πολυτελείας να διαμένει με ασφάλεια και εμπιστευτικότητα σε ιδιωτικές κατοικίες πολυτελείας στα ελληνικά νησιά που όπως είδαμε  είναι τάση για τους τουρίστες πολυτελείας.

Με την ρύθμιση αυτή, συντηρούνται οι μεγάλες ιδιοκτησίες, αναζωογονούνται οι τοπικές οικονομίες και ο τουρίστας βιώνει την μοναδική εμπειρία της απαράμιλλης ελληνικής φιλοξενίας μέσα σε εξοχική κατοικία υψηλών προδιαγραφών. Επιπρόσθετα, κατοχυρώσαμε δια νόμου πολλές  άλλες πρωτοβουλίες  με στόχο την προσέγγιση υψηλού εισοδηματικού επιπέδου τουριστών. Επιγραμματικά θα ήθελα να αναφέρω μερικές :

Εξορθολογήσαμε τις δομές των υπηρεσιών που αδειοδοτούν και τις καταστήσαμε ευέλικτες και αποτελεσματικές,

Στελεχώσαμε και λειτουργήσαμε one stop shop για μεγάλες επενδύσεις στον Τουρισμό,

Αναθεωρήσαμε τα πρότυπα κατάταξης των βασικών καταλυμάτων, προτάσσοντας το επίπεδο παροχής υπηρεσιών και όχι τα κτιριολογικά χαρακτηριστικά –

Θέσαμε τις βάσεις για την ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, προκειμένου να εμπλουτισθεί το παρεχόμενο προϊόν της Ελλάδας και να προσεγγίσουμε υψηλότερης δαπάνες τουρίστες.

Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης αυτής της νέας προσφοράς στις παραδοσιακές μας αγορές αλλά με ιδιαίτερη έμφαση στις αγορές των ΗΠΑ, της Κίνας, της Ρωσίας. Η επικοινωνία διαμεσολαβήθηκε με τα ισχυρότερα digital μέσα, με στόχευση συγκεκριμένων κοινών μέσω programmatic buying και φυσικά με συμμετοχή στις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού πολυτελείας που αποτελούν διεθνές meeting point του ιδιαίτερου αυτού κλάδου. Το κεντρικό narrative της στρατηγικής επικοινωνίας, υπενθύμιζε στα επιλεγμένα κοινά-στόχους ότι η πολυτέλεια στην Ελλάδα είναι συνυφασμένη με την αυθεντικότητα του προορισμού.

Προβάλαμε διεθνώς στους σωστούς χρόνους της αγοράς, τους μοναδικούς τουριστικούς πόρους της Χώρας μας, ενώ σε συνεργασία με ξένους οίκους διοργανώναμε familiarization trips και press trips για να ενισχύσουμε την επικοινωνία μας με «οργανική» δημοσιότητα. Η λογική της στρατηγικής αυτής, συνοψίζεται στο let the others talk about you προκειμένου να υποστηριχθεί ο προορισμός από το word of mouth των φίλων της Ελλάδας.

Η Ελλάδα, διαθέτει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να τοποθετηθεί στην παγκόσμια κατάταξη προορισμών πολυτελείας. Θα πρέπει όμως να επιμείνουμε σε έναν ολιστικό επανασχεδιασμό της τουριστικής μας προσφοράς. Πρέπει άμεσα να ξεφύγουμε από την προσκόλλησή μας στα μεγέθη των αφίξεων και να εστιάσουμε στην αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό. Με απλά λόγια, λιγότεροι και ποιοτικοί τουρίστες, περισσότερα έσοδα. Διαθέτουμε αυθεντικούς τουριστικούς πόρους, θαυμάσιο κλίμα, είμαστε μία χώρα ανοικτό μουσείο, τα μοναδικά νησιά που η ομορφιά τους ξεπερνά κάθε περιγραφή, έχουμε τις κατάλληλες υποδομές.

Αυτό που χρειάζεται είναι ένας συντονισμός και επιμέρους μικρές ρυθμίσεις για να ολοκληρωθεί όλη η προσπάθεια που ξεκίνησε το 2013, κάτω από δύσκολες συνθήκες. Αν αναλογισθούμε το πλήγμα που προκάλεσε η αρνητική δημοσιότητα στα διεθνή ΜΜΕ στην εικόνα της Ελλάδας, οι υψηλές αφίξεις 2013, 2014 και 2015 ήταν άθλος.

Αυτό που χρειάζεται, είναι μία συμπαγής εθνική τουριστική  πολιτική με όραμα, μαζί με ένα σύγχρονο εθνικό σχέδιο μάρκετινγκ, το οποίο να προτείνει την Ελληνική Δωρική Πολυτέλεια ως την επιτομή της πολυτελούς απλότητας".

  1. 28/03 17:01

    Συνέδριο 'Τουρισμός Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας'

  2. 28/03 16:45

    Βιώσιμος Τουρισμός: Ευρωπαϊκή συνάντηση στην Αθήνα- συμμετοχή της Κρήτης

  3. 28/03 16:39

    Fraport Greece: Δάνειο 280 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τα 14 αεροδρόμια

  4. 28/03 16:34

    Eκδήλωση "Γαστρονομία και Τουρισμός" στα Χανιά

  5. 28/03 16:23

    Στην Αθήνα τα Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards

  6. 28/03 16:02

    CNN: To Cavo Tagoo της Μυκόνου στα 15 top νησιωτικά ξενοδοχεία στον κόσμο

  7. 28/03 14:43

    Οι 10 τάσεις στο σχεδιασμό των ξενοδοχείων το 2017

  8. 28/03 14:37

    Κυπριακός τουρισμός: Σύσκεψη για την ασφάλεια των τουριστών

  9. 28/03 14:00

    Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από 4 γερμανικά αεροδρόμια

  10. 28/03 13:43

    Γ. Στουρνάρας: O τουριστικός κλάδος μοχλός ανάπτυξης - Ανάγκη για καινοτομίες

  11. 28/03 13:26

    Eurowings: Νέες συνδέσεις με Μυτιλήνη, Καβάλα, Σάμο και Σαντορίνη

  12. 28/03 13:12

    Thomas Cook: Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα στη Βρετανία

  13. 28/03 12:36

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: "Επιθετική" πολιτική στον τουρισμό

  14. 28/03 12:25

    Posidonia Sea Tourism: Στο επίκεντρο η κρουαζιέρα στην Α. Μεσόγειο

  15. 28/03 12:21

    Virtuoso: Το διάταγμα Τραμπ επηρεάζει τα ταξίδια των Αμερικανών στο εξωτερικό

  16. 28/03 11:56

    1 δισ. ευρώ δάνειο στην Fraport για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

  17. 28/03 11:44

    Μελέτη τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Β. Αιγαίου

  18. 28/03 11:41

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην έκθεση της Κορέας

  19. 28/03 11:28

    Προβολή επιχειρήσεων και ιδιωτών της Πάρου στην Airbnb

  20. 28/03 11:25

    4η Greek Tourism Expo: Hosted Buyers από 40 χώρες

  21. 28/03 11:22

    Μ. Κόνσολας: Εξαίρεση τουριστικών καταλυμάτων από τα πνευματικά δικαιώματα

  22. 28/03 11:17

    Κωνσταντινούπολη: Συνεχίζεται η βουτιά στις τιμές των ξενοδοχείων

  23. 28/03 09:21

    Die Welt: «70% πάνω ο ελληνικός τουρισμός το καλοκαίρι»

  24. 28/03 09:15

    ΕΟΤ: 70.000 ευρώ για προβολή στην Τουρκία

  25. 28/03 09:09

    Δημοπρασία για εκμίσθωση κοινόχρηστου χώρου στις όχθες του ποταμού Αχέροντα

  26. 27/03 17:31

    Greek Hospitality Awards: Το Grecotel Corfu Imperial καλύτερο ελληνικό ξενοδοχείο

  27. 27/03 17:24

    Η ΕΛΙΤΟΥΡ σε παγκόσμιο συνέδριο ιατρικού τουρισμού

  28. 27/03 17:11

    Μ. Κόνσολας: Η εξωστρέφεια των τουριστικών επιχειρήσεων πρώτη ύλη της επιτυχίας

  29. 27/03 16:57

    Ρόδος: Προετοιμασίες για τη νέα σεζόν

  30. 27/03 16:21

    Ποιοί "πεζόδρομοι" της Αθήνας γίνονται αυστηρά πεζόδρομοι

  31. 27/03 16:10

    Διεθνή φεστιβάλ τεχνών υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  32. 27/03 16:06

    Ο ΕΟΤ χορηγός εκδηλώσεων στο Ελσίνκι

  33. 27/03 15:52

    Η Αθήνα στις 9 πιο προσιτές πόλεις στην Ευρώπη για τους Βρετανούς την Άνοιξη

  34. 27/03 14:27

    Wyndham- Zeus: Νέα ξενοδοχεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία

  35. 27/03 14:15

    Τι είδαν 9 ημέρες στην Ελλάδα Αμερικανοί φοιτητές

  36. 27/03 13:45

    Πόσο φόρο πληρώνουν οι τουρίστες σε ευρωπαϊκούς προορισμούς

  37. 27/03 12:45

    Βράβευση της Αλοννήσου στην Mediterranean Panorama

  38. 27/03 12:23

    Ποιες νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις ετοιμάζονται στην Κρήτη

  39. 27/03 12:18

    Ρόδος: Συνεργασία Ρώσων και Ελλήνων σπουδαστών τουρισμού

  40. 27/03 12:02

    TUI Γερμανίας: H Eλλάδα στους 10 top προορισμούς για το Πάσχα

  41. 27/03 11:55

    2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding τόπου στη Λάρισα

  42. 27/03 11:40

    Fraport Greece: Σύμβαση με καταστήματα duty free για τα 14 αεροδρόμια

  43. 27/03 11:39

    Ρώσοι t.o’s: Εξαντλείται η διαθεσιμότητα κλινών σε Ελλάδα και Κύπρο

  44. 27/03 11:36

    SWOT: 1ο forum για τα μικρά καταλύματα

  45. 27/03 11:00

    Διαμονή ογκολογικών ασθενών σε ξενοδοχεία της Λάρισας

  46. 27/03 10:58

    Συνεργασία Emirates - Amadeus για τη διάθεση των branded ναύλων

  47. 27/03 10:55

    Δήμος Χίου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  48. 27/03 10:51

    ΕΟΤ: 58.000 ευρώ για δράσεις προβολής στην Αυστρία

  49. 26/03 14:26

    ΕΣΠΑ: Μεγάλο ενδιαφέρον για την ανάδειξη του δημόσιου τουριστικού αποθέματος

  50. 26/03 13:57

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής σε Τουρκία και Κίνα

  51. 26/03 13:53

    Πώς φορολογούνται τα εταιρικά αυτοκίνητα

  52. 25/03 12:53

    Διημερίδα για τον ιατρικό τουρισμό στην Ελλάδα στο Μόντρεαλ

  53. 25/03 12:31

    Αφιερωμένο στην ελληνική επανάσταση του 1821 το λογότυπο της Google

  54. 25/03 12:25

    Δωδεκάνησα: Αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για τον εξοπλισμό των παραλιών

  55. 25/03 12:20

    1οι Οινικοί Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αθήνα

  56. 25/03 12:16

    Συνεργασία Περιφέρειας Δ. Ελλάδας με την πόλη Τσενγκντού της Κίνας

  57. 25/03 12:15

    Αθλητικές εκδηλώσεις σε Καλαμάτα και Λέσβο

  58. 25/03 12:08

    Διεθνής τρομοκρατία και τουρισμός- Γράφει η Αντωνία Μπούζα (*)

  59. 24/03 16:02

    Ε.Ξ. Λέσβου: Έκκληση για ανάδειξη της θετικής εικόνας του νησιού

  60. 24/03 15:31

    CNT: 16 top ευρωπαϊκά ξενοδοχεία μπροστά στο κύμα- τα 3 στην Ελλάδα

  61. 24/03 15:23

    Ο ΕΟΤ στηρίζει τη νέα ταινία του Γ. Σμαραγδή "ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ"

  62. 24/03 15:15

    FedHATTA: Διευρυμένο ωράριο στα μουσεία και αρχ. χώρους την 25η Μαρτίου

  63. 24/03 15:11

    Κέρκυρα: Διαβεβαιώσεις για τα έργα στο λιμάνι

  64. 24/03 15:00

    Ύμνος στην Ελλάδα το ψήφισμα της Γερουσίας ΗΠΑ για την Ελληνική Ανεξαρτησία

  65. 24/03 14:46

    ΟΛΠ: Υποδοχή του νεότευκτου κρουαζιερόπλοιου VIKING SKY

  66. 24/03 14:37

    ΥΠΑ: Συνάντηση με τη γ.γ. του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας

  67. 24/03 14:24

    ΤτΕ: -6,9% οι αφίξεις στη χώρα τον Ιανουάριο

  68. 24/03 14:08

    Προς αναδιάρθρωση ο DER Touristik

  69. 24/03 13:20

    Μισθώστε το ΙΧ σας στους τουρίστες: η νέα μόδα στην Κρήτη

  70. 24/03 13:10

    Ελληνικός τουρισμός: Νέες επενδύσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία

  71. 24/03 12:55

    "Καλύτερος συνεργάτης" του Tez Τour ο Δήμος Χερσονήσου

  72. 24/03 12:47

    Τα ισχυρότερα ξενοδοχειακά brand στον κόσμο το 2017

  73. 24/03 12:06

    Τουρισμός 2017: Τρεις ελληνικοί προορισμοί στο top10 των επιλογών των Γερμανών

  74. 24/03 12:02

    Thomas Cook: Επιπλέον πτήσεις προς Ηράκλειο και Κω

  75. 24/03 11:38

    Λουτράκι: Πιστοποίηση του Οργανισμού Τουρισμού για τις υπηρεσίες προβολής

  76. 24/03 11:30

    Sail for Love: Φιλανθρωπικός αγώνας ιστιοπλοϊας στον Σαρωνικό

  77. 24/03 11:28

    Η ομάδα του Κολοσσού στο 2ο ΕΠΑΛ Ρόδου

  78. 24/03 11:23

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής σε Ρωσία και ΚΑΚ

  79. 24/03 11:21

    Εκδηλώσεις με τουριστικό ενδιαφέρον σε Μήλο, Μυτιλήνη και Ν.Κυνουρία

  80. 24/03 11:17

    Επιχειρηματική ημερίδα Ελλάδας-ΗΑΕ στην Αθήνα

  81. 24/03 11:12

    Γυρίσματα στην Κέρκυρα για τη βρετανική σειρά The Durrells

  82. 24/03 11:11

    Πλήρως ανακαινισμένο επαναλειτουργεί το Holiday Suites Arnis Street

  83. 24/03 11:10

    Η Ρόδος στην έκθεση ΒΙΤ 2017 του Μιλάνου

  84. 24/03 11:07

    Tweed Run στις Σπέτσες

  85. 23/03 15:48

    To Αεροδρόμιο Αθηνών σβήνει τα φώτα για την «Ώρα της Γης»

  86. 23/03 15:29

    Fraport: Συμβάσεις για τα κατασκευαστικά έργα στα 14 αεροδρόμια

  87. 23/03 15:05

    Αίτηση πτώχευσης από t.o. για ξενοδοχείο της Ρόδου!

  88. 23/03 14:37

    Πώς επιλέγουν οι Ρώσοι διακοπές στο εξωτερικό

  89. 23/03 14:32

    Ομογενειακό «χρώμα» στο «Forbes» με τους πιο πλούσιους

  90. 23/03 13:57

    Διακρίσεις για το αεροδρόμιο Αθηνών

  91. 23/03 13:51

    Στο Βαρούλκο Τσίπρας και Γκάμπριελ

  92. 23/03 13:21

    Αρνητικά ξεκίνησε η χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό -2,4% τα έσοδα τον Ιανουάριο

  93. 23/03 13:06

    Διαγωνισμός για τo ηλεκτρονικό εισιτήριο σε 13 μουσεία και αρχ. χώρους

  94. 23/03 13:02

    Aνάκληση ενισχύσεων ΕΣΠΑ σε 4.122 επενδυτικά σχέδια- και στον τουρισμό

  95. 23/03 13:00

    Γερμανικός τουρισμός: Ασφαλέστερα από τα ξενοδοχεία τα ενοικιαζόμενα σπίτια

  96. 23/03 12:37

    Sentido Pearl Hotels: Εκπαίδευση του προσωπικού από το Χαμόγελο του Παιδιού

  97. 23/03 12:20

    Βρετανικός τουρισμός: Ασφάλεια και Brexit καθορίζουν τα ταξίδια το 2017

  98. 23/03 11:32

    Booking.com: Tα social media καθορίζουν το πρώτο ταξίδι των νέων

  99. 23/03 10:57

    Η Σκάρλετ Γιόχανσον φοράει κοσμήματα του Οίκου Ζολώτας...

  100. 23/03 10:43

    ΕΚΚΑ: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για κατάλυμα και κέτερινγκ στη Θεσσαλονίκη