Ο. Κεφαλογιάννη: Nα εστιάσουμε στην αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό

Α Decrease font Enlarge font
Ο. Κεφαλογιάννη: Nα εστιάσουμε στην αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό

Στις δράσεις που πρέπει να δρομολογηθούν για να αναπτυχθεί ο τουρισμός πολυτελείας στην Ελλάδα αναφέρθηκε η πρώην υπουργός Τουρισμού, Τομεάρχης στο τομέα Πολιτισμού της Νέας Δημοκρατίας Όλγα Κεφαλογιάννη κατά τη διάρκεια ομιλίας της σε εκδήλωση στο Κολέγιο Αθηνών με θέμα Luxury Tourism Talk.

Παράλληλα, η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του τουρισμού κατά τη διάρκεια της θητείας της στο υπουργείο Τουρισμού.

Το κοινό στην εκδήλωση παρακολούθησε με ενδιαφέρον την ομιλία της κ. Κεφαλογιάννη ενώ απάντησε και σε ερωτήσεις σχετικά με την πορεία του ελληνικού τουρισμού.

Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία της κ. Κεφαλογιάννη:

"Μια από τις πλέον απαιτητικές μορφές τουρισμού, είναι  ο Τουρισμός Πολυτελείας. Θα πρέπει βέβαια να τονίσουμε ότι δεν υπάρχει επίσημος ορισμός για τον Τουρισμό Πολυτελείας,  απλά συνοψίζεται στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων με τον πλέον πρόσφορο και ελκυστικό τρόπο. Εξυπακούεται ότι οι τουρίστες πολυτελείας σε σχέση με τα υπόλοιπα κοινά –στόχους, αντιλαμβάνονται με διαφορετικό τρόπο τις έννοιες «υψηλή ποιότητα», «υπηρεσίες» , «πρόσφορο» και «ελκυστικό».  Θα πρέπει εδώ να γίνει η διάκριση μεταξύ των τουριστών πολυτελείας και αυτών που καταναλώνουν προϊόντα πολυτελείας κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους. Είναι σαφές ότι οι δύο κατηγορίες δεν ταυτίζονται και δεν θα πρέπει να γίνεται σύγχυση.

Το 2014, μία μελέτη του εξειδικευμένου ταξιδιωτικού οργανισμού VIRTUOSO, υπολόγιζε ότι η τουρίστες πολυτελείας, ανέρχονται σε 25 εκατομμύρια. Πολλές δε είναι οι προσεγγίσεις για την προσέλκυση αυτού του κοινού-στόχου με τις υψηλές απαιτήσεις. Τα 25 αυτά εκατομμύρια, τα οποία ενδεχομένως αυξάνονται ετησίως με προσθήκη millennials, χονδρικά κατηγοριοποιούνται σε μεγιστάνες, πολύ  πλούσιους και πλούσιους ανθρώπους.

Εάν επιλέξουμε την κλασσική κατηγοριοποίησή με βάση το ψυχολογικό τους προφίλ, τότε διακρίνονται σε 5 κατηγορίες, όπως Elite Luxury Lover, Aspiring Luxury Lover, Savvy Luxury Shopper, Luxury Explorer και Satisfied Luxury Admirer.

Επειδή η έννοια του τουρισμού πολυτελείας είναι αόριστη και τελεί σε συνάρτηση με την αντίληψη του τουρίστα για την πολυτέλεια, οι τάσεις της ζήτησης, αυτής της τόσο εξειδικευμένης κατηγορίας τουριστών μας δείχνουν μία κάποια αντίδραση απέναντι στην  έννοια της πολυτέλειας όπως την φανταζόμαστε μέχρι σήμερα.

Δίδεται πλέον μεγαλύτερο βάρος στην εμπειρία έναντι της ιδιοκτησίας. Οι luxurians ή τουρίστες πολυτελείας, δεν επιθυμούν πλέον να αγοράζουν σουβενίρ ή αντικείμενα. Τους ενδιαφέρει η αναψυχή, η αποφόρτιση, η ξεχωριστή εμπειρία. Το νέο trend είναι η απλότητα.Οι τουρίστες πολυτελείας δεν είναι αδιάφοροι προς τα εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το αγαπημένο τους μέσο είναι το instagram και αναζητούν apps που θα τους διευκολύνουν στις περιηγήσεις τους. Προτιμούν να καταλύουν σε μικρά ξενοδοχεία πολυτελείας ή οικογενειακές ιδιοκτησίες, ενώ  υπερισχύει των το ενδιαφέρον τους στην περιήγηση σε νέους ανεξερεύνητους προορισμούς.

Για να ολοκληρώσουμε την παρουσίαση του πορτραίτου του τουρίστα πολυτελείας και με όρους τουριστικής αγοράς, είναι FITs (frequent independent traveller) δηλαδή μετακινούνται ανεξάρτητοι και όχι σε γκρουπ, είναι απαιτητικοί, έμπειροι, καλά πληροφορημένοι, ταξιδεύουν με ποιότητα, αγαπούν την περιπέτεια , τους ενδιαφέρει η σχέση ποιότητας τιμής, ενώ το επίπεδο του πλούτου που κατέχουν προσδιορίζουν τα ειδικά ενδιαφέροντά τους και τις απαιτήσεις τους όταν ταξιδεύουν.

Πρόσφατα, ο ταξιδιωτικός οργανισμός AMADEUS που δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό, ιεράρχησε τις προτεραιότητές τους διαπιστώνοντας ότι όσο περισσότερο ένας τουρίστας είναι συνηθισμένος σε υπηρεσίες πολυτελείας, τόσο πιο ψηλές είναι οι απαιτήσεις του.

Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει λοιπόν στον τουρισμό πολυτελείας, ο ταξιδιωτικός πράκτορας, ή όπως ονομάζεται εύγλωττα σήμερα, ο ταξιδιωτικός σύμβουλος (travel consultant). Φροντίζει τον πελάτη του 24ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Του παρέχει συνεχώς, εξειδικευμένη και τεκμηριωμένη πληροφόρηση, τον συμβουλεύει για να σχεδιασθεί καλύτερα το ταξίδι, τον υποστηρίζει συνεχώς και είναι εχέμυθος. Σε κάθε στάδιο του ταξιδιού - εδώ βρισκόμαστε στο δεύτερο επίπεδο της πυραμίδας της ιεράρχησης- η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και οι προδιαγραφές κάθε προϊόντος πρέπει να ξεχωρίζουν για την υψηλή τους ποιότητα. Στο τρίτο επίπεδο της πυραμίδας, καταχωρίζονται οι προσωποποιημένες αυθεντικές εμπειρίες και ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης του τουρίστα από τον προορισμό και τις εκπλήξεις που συναντά. Εξυπακούεται ότι θα πρέπει να ξεπερνούν τις προσδοκίες του. Το  τέταρτο επίπεδο της πυραμίδας της ιεράρχησης καταλαμβάνει η αποκλειστικότητα. Γι’ αυτόν τον λόγο εξ΄ άλλου ο τουρίστας πολυτελείας, καταβάλει υπέρογκα ποσά.  Στην κορυφή της πυραμίδας ιεράρχησης, φιγουράρει η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα που κάθε VIP προσδοκά.

Η Ευρώπη, είναι μία σταθερή προτίμηση των τουριστών πολυτελείας. Για τον λόγο αυτό, ως Υπουργός Τουρισμού, φρόντισα να εισάγω κάποιες προσθήκες στην τουριστική νομοθεσία προκειμένου η Ελλάδα, να είναι σε θέση να διεκδικήσει ένα μερίδιο από την τόσο εξειδικευμένη και απαιτητική αυτή αγορά.

Είναι γνωστό, ότι το βασικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας είναι οι θερινές διακοπές, που στην γλώσσα του τουρισμού συνοψίζονται στον όρο SEA and SUN. Ο Τουρισμός Πολυτελείας στην Ελλάδα, αποτελεί κατά κάποιον τρόπο, ένα υποπροϊόν  αυτής της ενότητας. Από την εποχή των πρώτων περιηγητών μέχρι σήμερα, ορισμένοι ελληνικοί προορισμοί συγκέντρωναν και συγκεντρώνουν σταθερά, την προτίμηση του διεθνούς jet set. Κατά μια έννοια, αποτελούσαν και ακόμη αποτελούν προορισμούς πολυτελείας, διότι, η σύνθεση των υπηρεσιών σε συνδυασμό με το φυσικό περιβάλλον αποδίδουν αυτό που θα ονόμαζε κανείς, Greek Chic. Στην δεκαετία του 50 η Ύδρα, οι Σπέτσες και η Μύκονος, πρωτοστατούσαν. Σήμερα, ως επί το πλείστον, η Μύκονος, η Ελούντα, το Πόρτο Χέλι και ορισμένες άλλες τοποθεσίες φιλοξενούν με επιτυχία αυτή την τόσο απαιτητική πελατεία.

Από την θέση μου ως Υπουργός Τουρισμού, πίστευα ότι η Ελλάδα, πρέπει να επενδύσει στον τουρισμό πολυτελείας και στις πλέον προσοδοφόρες μορφές τουρισμού (συνεδριακός τουρισμός, ιατρικός τουρισμός, πολιτιστικός, γαστρονομικό/οινικός, κρουαζιέρα, yachting,κινηματογραφικές παραγωγές κα) . Μόνο μέσα από αυτές τις επιλογές θα ρυθμίσουμε τα ζητήματα εποχικότητας και θα έχουμε υψηλότερες εισροές στην εθνική οικονομία.

Μέσα στα 3 περίπου χρόνια που υπηρέτησα τον Τουρισμό, με την νομοθεσία που εισήγαγε το Υπουργείο Τουρισμού, μπήκαν τα θεμέλια για να εισέλθουμε δυναμικά και συστηματικά στην ιδιαίτερη αυτή αγορά και να διεκδικήσουμε μεγαλύτερο μερίδιο.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, επενδύσαμε στην ποιότητα των καταλυμάτων μέσω της απλούστευσης των διαδικασιών αδειοδότησης και κατάταξης. Οι προδιαγραφές των ξενοδοχείων εμπλουτίσθηκαν και με σύντομες διαδικασίες οι επενδυτές – ξενοδόχοι, έχουν πλέον την δυνατότητα να δημιουργήσουν ξενοδοχεία ιδιαίτερου αρχιτεκτονικού και κατασκευαστικού concept, προκειμένου να αναδείξουν το φυσικό περιβάλλον και να ικανοποιήσουν ταυτόχρονα όλες τις απαιτήσεις των τουριστών πολυτελείας. Ταυτόχρονα, οργανώθηκε η προσφορά των θερινών επαύλεων προκειμένου συντεταγμένα πλέον να προσφέρεται η δυνατότητα στον τουρίστα πολυτελείας να διαμένει με ασφάλεια και εμπιστευτικότητα σε ιδιωτικές κατοικίες πολυτελείας στα ελληνικά νησιά που όπως είδαμε  είναι τάση για τους τουρίστες πολυτελείας.

Με την ρύθμιση αυτή, συντηρούνται οι μεγάλες ιδιοκτησίες, αναζωογονούνται οι τοπικές οικονομίες και ο τουρίστας βιώνει την μοναδική εμπειρία της απαράμιλλης ελληνικής φιλοξενίας μέσα σε εξοχική κατοικία υψηλών προδιαγραφών. Επιπρόσθετα, κατοχυρώσαμε δια νόμου πολλές  άλλες πρωτοβουλίες  με στόχο την προσέγγιση υψηλού εισοδηματικού επιπέδου τουριστών. Επιγραμματικά θα ήθελα να αναφέρω μερικές :

Εξορθολογήσαμε τις δομές των υπηρεσιών που αδειοδοτούν και τις καταστήσαμε ευέλικτες και αποτελεσματικές,

Στελεχώσαμε και λειτουργήσαμε one stop shop για μεγάλες επενδύσεις στον Τουρισμό,

Αναθεωρήσαμε τα πρότυπα κατάταξης των βασικών καταλυμάτων, προτάσσοντας το επίπεδο παροχής υπηρεσιών και όχι τα κτιριολογικά χαρακτηριστικά –

Θέσαμε τις βάσεις για την ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, προκειμένου να εμπλουτισθεί το παρεχόμενο προϊόν της Ελλάδας και να προσεγγίσουμε υψηλότερης δαπάνες τουρίστες.

Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης αυτής της νέας προσφοράς στις παραδοσιακές μας αγορές αλλά με ιδιαίτερη έμφαση στις αγορές των ΗΠΑ, της Κίνας, της Ρωσίας. Η επικοινωνία διαμεσολαβήθηκε με τα ισχυρότερα digital μέσα, με στόχευση συγκεκριμένων κοινών μέσω programmatic buying και φυσικά με συμμετοχή στις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού πολυτελείας που αποτελούν διεθνές meeting point του ιδιαίτερου αυτού κλάδου. Το κεντρικό narrative της στρατηγικής επικοινωνίας, υπενθύμιζε στα επιλεγμένα κοινά-στόχους ότι η πολυτέλεια στην Ελλάδα είναι συνυφασμένη με την αυθεντικότητα του προορισμού.

Προβάλαμε διεθνώς στους σωστούς χρόνους της αγοράς, τους μοναδικούς τουριστικούς πόρους της Χώρας μας, ενώ σε συνεργασία με ξένους οίκους διοργανώναμε familiarization trips και press trips για να ενισχύσουμε την επικοινωνία μας με «οργανική» δημοσιότητα. Η λογική της στρατηγικής αυτής, συνοψίζεται στο let the others talk about you προκειμένου να υποστηριχθεί ο προορισμός από το word of mouth των φίλων της Ελλάδας.

Η Ελλάδα, διαθέτει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να τοποθετηθεί στην παγκόσμια κατάταξη προορισμών πολυτελείας. Θα πρέπει όμως να επιμείνουμε σε έναν ολιστικό επανασχεδιασμό της τουριστικής μας προσφοράς. Πρέπει άμεσα να ξεφύγουμε από την προσκόλλησή μας στα μεγέθη των αφίξεων και να εστιάσουμε στην αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό. Με απλά λόγια, λιγότεροι και ποιοτικοί τουρίστες, περισσότερα έσοδα. Διαθέτουμε αυθεντικούς τουριστικούς πόρους, θαυμάσιο κλίμα, είμαστε μία χώρα ανοικτό μουσείο, τα μοναδικά νησιά που η ομορφιά τους ξεπερνά κάθε περιγραφή, έχουμε τις κατάλληλες υποδομές.

Αυτό που χρειάζεται είναι ένας συντονισμός και επιμέρους μικρές ρυθμίσεις για να ολοκληρωθεί όλη η προσπάθεια που ξεκίνησε το 2013, κάτω από δύσκολες συνθήκες. Αν αναλογισθούμε το πλήγμα που προκάλεσε η αρνητική δημοσιότητα στα διεθνή ΜΜΕ στην εικόνα της Ελλάδας, οι υψηλές αφίξεις 2013, 2014 και 2015 ήταν άθλος.

Αυτό που χρειάζεται, είναι μία συμπαγής εθνική τουριστική  πολιτική με όραμα, μαζί με ένα σύγχρονο εθνικό σχέδιο μάρκετινγκ, το οποίο να προτείνει την Ελληνική Δωρική Πολυτέλεια ως την επιτομή της πολυτελούς απλότητας".

  1. 18/01 13:48

    Πώς θα αναπτυχθεί ο τουρισμός Υγείας στην Κρήτη- Ημερίδα

  2. 18/01 13:32

    Παράταση της υποβολής ενδιαφέροντος για παραχώρηση της μαρίνας Χίου

  3. 18/01 13:26

    Μ. Κόνσολας: Μακρόπνοη στρατηγική για τον τουρισμό (video)

  4. 18/01 13:21

    Πολιτιστικός τουρισμός: Στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου το πρώτο ολιστικό προϊόν στον κόσμο

  5. 18/01 13:04

    Τριπλάσιες οι διανυκτερεύσεις Κινέζων στην ΕΕ από το 2006- Τι μερίδιο έχει η Ελλάδα

  6. 18/01 12:45

    Ενδιαφέρον για την μαρίνα Χίου

  7. 18/01 12:40

    Γρ. Τάσιος: Ευκαιρία προσέγγισης των αμερικανών, το συνέδριο της ASTA (video)

  8. 18/01 12:28

    44% φθηνότερη η Airbnb από τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  9. 18/01 12:10

    Ο πρόεδρος της ASTA στο Tornos News: Κορυφαίος τουριστικός προορισμός στον κόσμο η Ελλάδα (video)

  10. 18/01 11:52

    Forbes: 5 νέα ξενοδοχεία το 2018 στην Ελλάδα για ονειρικές διακοπές

  11. 18/01 11:36

    Γ. Ρέτσος: Θετικό και το 2018, παρά τα βάρη... (video)

  12. 18/01 10:54

    Η Ολυμπιακή Ριβιέρα για πρώτη φορά σε προγράμματα διακοπών στη Σκανδιναβία

  13. 18/01 10:40

    Έργα εκσυγχρονισμού στο Χ.Κ. Παρνασσού

  14. 18/01 10:32

    Η μάχη της βαλίτσας στο αεροπλάνο

  15. 18/01 10:12

    Στην έκθεση FITUR η Έλενα Κουντουρά

  16. 18/01 10:11

    O κ.Γούλιος αναπληρωτής γ.γ. στον ΕΟΤ

  17. 18/01 10:09

    Άδειες δόμησης για 3 νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  18. 18/01 10:05

    Αλ. Βασιλικός: Ευνοϊκές πλέον οι συνθήκες για την προσέλκυση αμερικανών τουριστών (video)

  19. 18/01 10:01

    Το top 20 των ευρωπαϊκών χωρών με τη μεγαλύτερη αύξηση αφίξεων το 2017- εκτός η Ελλάδα

  20. 17/01 20:54

    Ο ελληνικός τουρισμός προσελκύει κινεζικές επενδύσεις

  21. 17/01 19:04

    Στ. Σκρέτας: τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας εγγυώνται στην επιτυχία του συνεδρίου της ASTA (video)

  22. 17/01 17:52

    Kayak: Εκτόξευση των αναζητήσεων για Κρήτη και Αθήνα το 2018

  23. 17/01 17:13

    90 χρόνια HATTA- Βραβεία στα τουριστικά γραφεία με τις καλύτερες μπροσούρες

  24. 17/01 17:09

    Panorama World Festival:1ο Σκανδιναβικό Forum Τουρισμού με ελληνική συμμετοχή

  25. 17/01 16:59

    Ελληνικός τουρισμός 2017: Η αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι εκτόξευσε τις εισπράξεις

  26. 17/01 15:12

    Δήμος Ρόδου: Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας της διεύθυνσης Τουρισμού

  27. 17/01 15:10

    Κάρπαθος: Αισιόδοξα μηνύματα από τις επαφές στην έκθεση της Ουτρέχτης

  28. 17/01 14:47

    Cobalt Air: Νέα υπηρεσία Business Class για Αθήνα

  29. 17/01 14:42

    Αμερικανικός τουρισμός: Οι 5 απόλυτες τάσεις στα ταξίδια το 2018

  30. 17/01 13:38

    Ρεκόρ κρατήσεων για την Κρήτη το 2018 στην Αυστρία

  31. 17/01 13:27

    Στις 8 Φεβρουαρίου το συνέδριο Hotel Tech 2018

  32. 17/01 13:22

    29 επενδυτικά έργα στον Τουρισμό μπαίνουν στον Αναπτυξιακό- Δείτε ποια

  33. 17/01 12:01

    Αεροδρόμιο Μυτιλήνης: "Πράσινο φως" από το ΥΠΕΝ για νέα έργα εκσυγχρονισμού

  34. 17/01 11:25

    Έρχεται στην Ελλάδα η πρώτη σχολή ποδοσφαίρου της Valencia σε ξενοδοχείο

  35. 17/01 10:50

    Ένα ξενοδοχείο στα Χανιά στη λίστα των Historic Hotels Worldwide

  36. 17/01 10:19

    Η Χαλκιδική στους top 3 ανερχόμενους προορισμούς στην Ολλανδική αγορά

  37. 17/01 10:06

    Ryanair: Το 79% των πτήσεων Δεκεμβρίου ήταν στην ώρα τους

  38. 17/01 09:55

    Καλώς ήρθε το δολάριο...

  39. 17/01 09:47

    Σήμα ελληνικής κουζίνας σε εστιατόρια- Δείτε σε ποια

  40. 16/01 18:06

    58 εκατ. επιβάτες στα αεροδρόμια της χώρας το 2017

  41. 16/01 17:35

    Συνέδριο Hotel Tech: Παράλληλη ενότητα Fu-Tourism18

  42. 16/01 17:11

    Primera Air: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Αθήνα

  43. 16/01 17:07

    Ellinair: 3 νέες συνδέσεις με Κέρκυρα

  44. 16/01 16:07

    Σύσκεψη για τις αδειοδοτήσεις υδατοδρομίων στο Αιγαίο

  45. 16/01 15:24

    Το συνέδριο των Αμερικανών πρακτόρων στην Αθήνα θα εκτοξεύσει τις αφίξεις

  46. 16/01 14:00

    Η ΠΟΞ επαναφέρει την ιδέα της Λευκής Εβδομάδας

  47. 16/01 12:20

    Ξενοδοχεία: Συνεργασία της Axia Hospitality και Nelios με το Euphoria Retreat

  48. 16/01 11:55

    Πληρωμή σε δυο δόσεις στα σπίτια της υιοθετεί η Airbnb

  49. 16/01 11:41

    Αίτηση πτώχευσης από γερμανικό ταξιδιωτικό γραφείο

  50. 16/01 11:07

    Η Qatar Airways πρώτη αεροπορική εταιρία που πετάει στην Ελλάδα με Airbus A350

  51. 16/01 10:48

    Το Four Seasons Astir Palace στα καλύτερα νέα πολυτελή ξενοδοχεία στον κόσμο

  52. 16/01 10:25

    Το ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία" στην χρυσή λίστα του Condé Nast Traveler

  53. 16/01 10:16

    Ο ΣΕΤΕ στο γεύμα εργασίας της Bundesbank στη Φρανκφούρτη

  54. 16/01 09:44

    Ο θαλάσσιος τουρισμός της Α. Χαλκιδικής στο Αμβούργο

  55. 16/01 09:41

    Τουρισμός: Περισσότερα ταξίδια και αυξημένες δαπάνες των Γερμανών το 2018

  56. 16/01 09:08

    Τουρισμός: Υπερδιπλάσιες οι ταξιδιωτικές δαπάνες στην Ισπανία σε σχέση με την Ελλάδα

  57. 16/01 09:04

    ΕΛΣΤΑΤ: Αλλαγές στα στατιστικά του τουρισμού

  58. 15/01 19:51

    Το Κρασοτύρι της Κω προϊόν Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης

  59. 15/01 19:31

    Στον όμιλο Λασκαρίδη, με συμμετοχή Κόκκαλη, η πλειοψηφία του Καζίνο Πάρνηθας

  60. 15/01 16:57

    To ελληνικό μπλε χαλαρώνει τη μελαγχολία της Blue Monday

  61. 15/01 16:02

    Παγκόσμιος τουρισμός: Ρεκόρ 7ετίας το 2017- Απογειώθηκαν οι αφίξεις στη Μεσόγειο

  62. 15/01 14:33

    Δωρεά του Ομίλου Inner Wheel στο Περιφερειακό Νοσοκομείο Ρόδου

  63. 15/01 14:29

    Άδεια για σταθμό καυσίμων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων

  64. 15/01 13:29

    H Eurowings ανοίγει φτερά για τη Νέα Υόρκη

  65. 15/01 12:58

    Πώς θα είναι το καζίνο της Κύπρου (video)

  66. 15/01 12:55

    +18% οι επισκέπτες σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους το 9μηνο του 2017

  67. 15/01 12:55

    Προτάσεις ΞΕΕ για την είσπραξη του φόρου διαμονής

  68. 15/01 12:38

    Ταξιδεύεις το Χειμώνα; Προετοιμάσου!

  69. 15/01 12:34

    Δράσεις για προσβάσιμο τουρισμό σε θαλάσσιους προορισμούς

  70. 15/01 12:30

    Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία του ΞΕΕ σήμερα

  71. 15/01 11:59

    CNT: Ένα ελληνικό νησί στα καλύτερα ιδιωτικά στον κόσμο για διακοπές απομόνωσης

  72. 15/01 11:35

    Ξενοδοχεία Lakitira: Οι εργαζόμενοι ανέβαλαν τον πλειστηριασμό

  73. 15/01 11:32

    Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρή αύξηση των κρατήσεων από Ολλανδία το 2018

  74. 15/01 11:05

    Γερμανία: Τα 10 δημοφιλή ελληνικά ξενοδοχεία για κράτηση την περίοδο των εορτών

  75. 15/01 10:46

    Βρετανικός τουρισμός: Η Κέρκυρα στους προσιτούς δημοφιλείς προορισμούς το 2018

  76. 15/01 10:13

    Οι γερμανοί τουρίστες επιστρέφουν στην Τουρκία

  77. 15/01 10:12

    Forbes: H Kάρπαθος στους 33 πιο οικονομικούς προορισμούς για διακοπές το 2018

  78. 15/01 10:05

    Νέα πολυτελή ξενοδοχεία σε Ρόδο, Κω και Χανιά

  79. 15/01 10:01

    ΕΟΤ: Oμάδα εργασίας για νέες θέσεις εργασίας

  80. 15/01 09:29

    Fraport: 27,6 εκατ. η επιβατική κίνηση στα 14 αεροδρόμια το 2017

  81. 14/01 23:43

    Στάση εργασίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας τη Δευτέρα

  82. 14/01 15:23

    Ξεκινά το έργο εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της λίμνης Καϊάφα

  83. 14/01 12:39

    Τουριστική «έκρηξη» στην Ελλάδα βλέπει η Suddeutsche Zietung

  84. 14/01 09:30

    Αεροπορική σύνδεση Καβάλας-Βελγίου

  85. 14/01 09:28

    Διαγωνισμός για την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών

  86. 14/01 09:25

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προώθησης στη Γαλλία

  87. 13/01 09:43

    Μη δασικές 5 εκτάσεις σε ξενοδοχεία

  88. 13/01 09:39

    Δωρεές σε νοσοκομεία από ξενοδοχεία και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

  89. 12/01 18:26

    NEW JOB: Art Director

  90. 12/01 18:24

    NEW JOB: Travel Operations Executive

  91. 12/01 18:21

    NEW JOB: Digital Manager (Full time)

  92. 12/01 15:15

    Aegean: Τροποποιήσεις πτήσεων λόγω στάσης εργασίας των Ελεγκτών

  93. 12/01 15:13

    Πώς τα ξενοδοχεία προσπαθούν να κερδίσουν πελάτες της Airbnb

  94. 12/01 14:41

    Η Ρόδος κορυφαίος προορισμός για τους Αυστριακούς

  95. 12/01 14:40

    H Πάρος στο γαλλικό ντοκιμαντέρ «Θησαυροί της Ευρώπης»

  96. 12/01 13:16

    Γερμανία: Υποχρεωτικές σχολικές εκδρομές σε στρατόπεδα συγκέντρωσης;

  97. 12/01 12:43

    Expedia/ Έρευνα: Πώς ταξιδεύουν οι αμερικανοί τουρίστες

  98. 12/01 12:26

    Το μνημείο του Ιπποκράτη στην Κω υποψήφιο για τον κατάλογο της UNESCO

  99. 12/01 11:42

    Τουρισμός: Ελκυστικές οι τιμές στα ελληνικά ξενοδοχεία και εστιατόρια για τους Γερμανούς

  100. 12/01 11:12

    Η Σαντορίνη ανάμεσα στα 8 ονειρικά ταξίδια διαγωνισμού Expedia & Estée Lauder