Δήμος Βόλου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Δήμος Βόλου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

 Ο Δήμος Βόλου ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

 -Εκθέσεις

Η εκθεσιακή παρουσία αποτελεί έναν παραδοσιακό τρόπο προβολής, περιλαμβάνει παρουσία σε διεθνείς εκθέσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό της χώρας. Προτείνεται η συμμετοχή του Δήμου σε συνεργασία με τους Δήμους Ζαγοράς-Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου καθώς και με τις αντίστοιχες επαγγελματικές ενώσεις με αυτόνομο περίπτερο σε προκαθορισμένες εκθέσεις ( Ελλάδα, Βαλκάνια, Ισραήλ και Γερμανία) και στις υπόλοιπες ως συνεκθέτης στα περίπτερα του ΕΟΤ. Σε αρκετές περιπτώσεις η εκθεσιακή παρουσία υποστηρίζεται από εκδηλώσεις τις οποίες είτε διοργανώνει ο Δήμος, είτε υποστηρίζει και οι οποίες ενδεικτικά είναι: παρουσιάσεις, δράσεις γευσιγνωσίας, συνεργασίες με τοπικά σχήματα, επαγγελματίες, ενώσεις επαγγελματιών κ.λ.π.

-Διαφήμιση

Η διαφημιστική προβολή εμπεριέχει τόσο κλασσικές μεθόδους όσο και την ηλεκτρονική διαφήμιση μέσω internet.

Εξίσου σημαντική και αναγκαία είναι η προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων σε οθόνες προβολής, σε χώρους συνάθροισης κοινού, σε χώρες που φιλοξενούν τις εκθέσεις που συμμετέχει ο Δήμος για το διάστημα πριν την έκθεση και κατά τη διάρκειά της.

Ο Δήμος Βόλου έχει αναπτύξει λογότυπο τουριστικής προβολής της περιοχής Βόλος- Πήλιο Είναι αλήθεια. Volos- Pelion It's true. Με το λογότυπο υποστηρίζει τις δράσεις που αφορούν την ανάπτυξη της εξωστρέφειας και την προσέγγιση τουριστικών αγορών. Προκειμένου αυτό να καταστεί σαφές και ξεκάθαρο- ότι δηλαδή είναι αληθινοί οι μύθοι που διαδίδονται για τον τόπο αυτό- η προβολή διαφημιστικών spot με πρωτογενές υλικό που έχει αποκτηθεί όχι μόνο θα εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο αυτή την ανάγκη, αλλά θα αναδείξει παράλληλα τις ομορφιές της πόλης μας και του Πηλίου

Οι πινακίδες πληροφόρησης και η καμπάνια WELCOME είναι επίσης δράσεις προσέγγισης και καλλιέργειας του φιλόξενου πνεύματος της περιοχής.

-Δημόσιες σχέσεις

Η υποδοχή fam & press trips και η διοργάνωση Β2Β συναντήσεων με εκπροσώπους του τουριστικού συστήματος είναι μια μέθοδος προσέγγισης αγορών που θα συνεχίσει να υλοποιείται και το 2017, πάντα σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και ενώσεις. Οι δράσεις αυτές είναι αποτέλεσμα του κλίματος που δημιουργείται κυρίως με τη συμμετοχή σε εκθέσεις αλλά και με αξιοποίηση των γραφείων του ΕΟΤ εξωτερικού

-Εκδηλώσεις

Περιλαμβάνεται ο προγραμματισμός εκδηλώσεων, η ομαδοποίηση δράσεων, η οργάνωση ετήσιου ημερολογίου και η δημοσιοποίηση- διαφήμισή του ώστε να αναδειχθούν ως επιπρόσθετο κίνητρο που θα αυξήσει την επισκεψιμότητα του προορισμού. Εμπλουτισμός δράσεων με οργάνωση open days για δράσεις ελεύθερου χρόνου, βουνού, φύσης κ.λ.π.

-Ανάπτυξη πεζοπορικού τουρισμού

Αξιοποιώντας το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Leader, αντιλαμβανόμενοι την αξία ενός συνολικού προορισμού και με τη συναίνεση των όμορων ΟΤΑ του Δ. Βόλου (Ζαγοράς- Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου) προτάθηκε από κοινού στην ΕΑΠ Α.Ε. και έγινε δεκτή, η υποβολή στο νέο χρηματοδοτικό πλαίσιο ενός κοινού έργου που αφορά την πεζοπορία στο Πήλιο. Έργο ισόποσης αξίας ανά ΟΤΑ, συνολικού πρ/σμού 900.000 ευρώ για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη πεζοπορικής διαδρομής στο βουνό. Αναμένεται η έγκριση εντός του 2017.

Το έργο περιλαμβάνει: χαρτογράφηση της περιοχής, καθαρισμό, διανοίξεις όπου απαιτούνται, λειτουργική σήμανση, ενιαία αισθητική σε όλο το σύνολο της διαδρομής.

Με την ολοκλήρωσή του αναμένεται ισχυροποίηση των αγορών όπως η Γαλλία, η Γερμανία, το Ισραήλ, η Ολλανδία, η Αγγλία όπου ο πεζοπορικός τουρισμός είναι πολύ διαδεδομένος, καθώς και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

-Παραγωγή έντυπου υλικού

Εκτύπωση νέου εντύπου υλικού εστιασμένο στον πεζοπορικό τουρισμό, δημιουργία χάρτη πεζοπορίας.

Παράλληλα περιλαμβάνεται η δημιουργία και παραγωγή νέου υποστηρικτικού υλικού για αξιοποίηση στις προγραμματισμένες νέες αγορές.

-Ανάδειξη εμπειριών

Προβολή του προορισμού μέσω θεματικών προγραμμάτων: γαστρονομία (τοπικές γεύσεις, λαογραφία), εναλλακτικές μορφές (δραστηριότητες φύσης και θάλασσας), εκκλησιαστικός τουρισμός, πολιτισμός (αρχαιολογικοί χώροι, λαογραφία). Στόχος είναι η παροχή εμπειρίας στον επισκέπτη

-Πληροφόρηση

Έχοντας ως στόχο τη μεγιστοποίηση και συνεχή βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών πληροφόρησης, πέραν αυτής που ήδη παρέχεται στους επισκέπτες μέσω του Volos Info- Κέντρο Τουριστικής Πληροφόρησης, σχεδιάζεται η ανάπτυξη ενός δικτύου σημείων πληροφόρησης, σε όλη την περιοχή με στόχο τη δημιουργία ενός σημείου πληροφόρησης σε κάθε οικισμό του Δήμου.

Ο διαδικτυακός τόπος του προορισμού έχει ανανεωθεί, θα δημιουργηθεί ένα app για έξυπνες συσκευές στο οποίο θα περιέχεται το σύνολο της πληροφορίας που βρίσκεται στο site και θα συνδυαστεί με δράση ηλεκτρονικής διαφήμισης εστιασμένης σε συσκευές.

Στόχος για το έτος 2017 είναι η επέκταση της τοποθέτησης πινακίδων σε διάφορα σημεία, εκτός κεντρικού ιστού της

πόλης, τα οποία έχουν τουριστικό ενδιαφέρον (Ενότητες Δ. Βόλου). Οι πινακίδες θα περιλαμβάνουν κατόψεις των ενοτήτων και σημεία ενδιαφέροντος, ενώ το περιεχόμενο της πληροφορίας θα αποφασίζεται από κοινού από κάθε Ενότητα και το Τμήμα Τουρισμού.

Τα σημεία πληροφόρησης προτείνεται να επεκταθούν και εντός της πόλης και να τοποθετηθούν μικρές ενημερωτικές πινακίδες για τα σημεία αυτά.

-Ακτές και Πρόγραμμα Γαλάζιων Σημαιών

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια σειρά δράσεων οι οποίες αποτελούν φυσικό αντικείμενο του Τμήματος Τουρισμού, προϋποθέτουν επισταμένη ενασχόληση και υψηλών προδιαγραφών αποτέλεσμα ώστε ο Δήμος να διαθέτει 12 ακτές εκ των οποίων 8 χαρακτηρισμένες ως πολυσύχναστες και 10 ως ακτές με Γαλάζιες Σημαία.

Στόχος είναι η εκπόνηση μιας μελέτης βελτίωσης και ανάπλασης του παραλιακού μετώπου και η σταδιακή ένταξη έργων για την αναβάθμισή του.

-Κρουαζιέρα

Στην εν λόγω δράση περιλαμβάνονται η παραγωγή και διανομή πληροφοριακού υλικού, η συνέχιση της λειτουργίας info point εντός του terminal υποδοχής επιβατών κρουαζιέρας, η επιμέλεια των εισόδων προς την πόλη μέσω των υπηρεσιών του Δήμου, η υλοποίηση έρευνας ικανοποίησης επισκεπτών και γενικά η βελτίωση της υποδοχής και πληροφόρησης. Παράλληλα εξετάζεται η υλοποίηση στοχευμένων δράσεων προβολής της συγκεκριμένης μορφής τουρισμού.

-Μελέτες

Σε ετήσια βάση οργανώνονται μελέτες παρακολούθησης στοιχείων του τουριστικού τομέα.

Πραγματοποιείται συλλογή πρωτογενών δεδομένων, επεξεργασία και συγγραφή αποτελεσμάτων τα οποία λαμβάνονται υπόψη κατά τη διαμόρφωση της στρατηγικής του Δήμου για τον Τουρισμό.

-Δικτύωση και συνεργασία με φορείς ανάδειξης του προορισμού:

Η εν λόγω δράση περιλαμβάνει τη συνεργασία με άλλους ΟΤΑ, επαγγελματικές ενώσεις και πολιτιστικούς φορείς. Στοχεύει στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων με πλαίσιο το σεβασμό του κάθε μέλους και της προσφοράς του. Περιλαμβάνει την Προσέγγιση αγορών μέσω εκθέσεων, διαφήμιση, διαδικτυακός τόπος, app, σημεία πληροφόρησης, εξοπλισμός, εκδηλώσεις, ανάπτυξη πεζοπορικού τουρισμού, ανάδειξη δράσεων εμπειριών.

 

  1. 29/03 17:47

    "Sense Zagori Project": Kαινοτόμο έργο, που συνδέει τον τουρισμό με τον πολιτισμό

  2. 29/03 17:24

    ΣΕΤΕ: 28 εκατ. συνολικές αφίξεις και 14,5 δισ.ευρώ έσοδα το 2017

  3. 29/03 17:06

    Sete Intelligence: Το προφίλ των Γερμανών τουριστών

  4. 29/03 16:58

    Σε 7 ακόμη προϊόντα το σήμα "Κρητικά Χέρια"

  5. 29/03 15:44

    Σεμινάριο Μάρκετινκ στον Αειφόρο Τουρισμό στην Ελλάδα

  6. 29/03 15:38

    «Παραμυθένια Ελλάδα»: Η καρδιά του ρωσικού παιδόκοσμου χτυπάει ελληνικά

  7. 29/03 15:33

    Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΗΑΤΤΑ

  8. 29/03 15:21

    Telegraph: 18 προορισμοί της μυστικής Ελλάδας για ψαγμένους

  9. 29/03 14:48

    Ο νέος πρόεδρος του Thessaloniki Convention Bureau

  10. 29/03 14:39

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Συνεδρίαση της ομάδας Τουρισμού στο Λιτόχωρο

  11. 29/03 14:24

    ΕΣΠΑ: Νέα προγράμματα στον τουρισμό

  12. 29/03 14:18

    ΕΟΤ: Καμπάνια στην Κίνα για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό

  13. 29/03 14:01

    Ο ιατρικός τουρισμός στην Ελλάδα- Ημερίδα στο Μόντρεαλ

  14. 29/03 13:55

    Η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας στο Griechenland Festival

  15. 29/03 13:38

    Eγκαινιάσθηκε το Wyndham Grand Athens

  16. 29/03 13:33

    Οι Γερμανοί ονειρεύονται περισσότερες ημέρες διακοπών

  17. 29/03 13:02

    Παρουσίαση της Θεσσαλονίκης στο Λονδίνο ως ιστορικού & περιηγητικού προορισμού

  18. 29/03 12:56

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Χερσόνησο από το Hersonissos Group Hotels

  19. 29/03 12:51

    ΠΟΤ: 500 εκατ. τουρίστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2016

  20. 29/03 12:46

    O Δήμος Καρπάθου στην Mediterranean Panorama

  21. 29/03 12:36

    Περισσότεροι από 130 πράκτορες στο Greek Tourism Workshop στο Κουβέιτ

  22. 29/03 12:34

    H HolidayCheck πρώτη στην αγορά online πακέτων διακοπών στη Γερμανία

  23. 29/03 12:17

    Κατατέθηκε το σ/ν για την εξωδικαστική ρύθμιση οφειλών επιχειρήσεων

  24. 29/03 12:05

    Πιλοτικό πρόγραμμα για visa εισόδου στα νησιά - Τί ισχύει φέτος

  25. 29/03 11:56

    Σχέδιο μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Θεσσαλίας

  26. 29/03 11:53

    TUI: Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι

  27. 29/03 11:36

    Ryanair: Κίνδυνος να κοπούν οι πτήσεις μεταξύ Βρετανίας-Ευρώπης μετά το Brexit

  28. 29/03 11:27

    Στη Λάρισα το συνέδριο Marketing και Branding Τόπου

  29. 29/03 11:19

    Σε τροχιά ανάπτυξης ο όμιλος Hotel Management Oceanos Hotels Group Greece

  30. 29/03 11:15

    ΕΟΤ: Οικονομική συμμετοχή σε τηλεοπτική σειρά στις ΗΠΑ

  31. 29/03 11:12

    Διευρυμένο ωράριο λειτουργίας στα καταστήματα σε Πάρο και Κέρκυρα

  32. 29/03 11:04

    Kayak: Έως 40% φθηνότερα τα αεροπορικά εισιτήρια από ΗΠΑ προς Ευρώπη

  33. 29/03 10:59

    Στη Θεσσαλονίκη η ετήσια συνάντηση των Ευρωπαίων Επιτρόπων της UNESCO

  34. 29/03 10:55

    Το ξενοδοχείο Metropolitan επίσημος συνεργάτης του No Finish Line Athens

  35. 29/03 10:44

    Ε.Ξ. Λέσβου: Προσέλκυση πτήσεων από Γερμανία & Ολλανδία

  36. 28/03 17:01

    Συνέδριο "Τουρισμός Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας"

  37. 28/03 16:45

    Βιώσιμος Τουρισμός: Ευρωπαϊκή συνάντηση στην Αθήνα- συμμετοχή της Κρήτης

  38. 28/03 16:39

    Fraport Greece: Δάνειο 280 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τα 14 αεροδρόμια

  39. 28/03 16:34

    Eκδήλωση "Γαστρονομία και Τουρισμός" στα Χανιά

  40. 28/03 16:23

    Στην Αθήνα τα Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards

  41. 28/03 16:02

    CNN: To Cavo Tagoo της Μυκόνου στα 15 top νησιωτικά ξενοδοχεία στον κόσμο

  42. 28/03 14:43

    Οι 10 τάσεις στο σχεδιασμό των ξενοδοχείων το 2017

  43. 28/03 14:37

    Κυπριακός τουρισμός: Σύσκεψη για την ασφάλεια των τουριστών

  44. 28/03 14:00

    Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από 4 γερμανικά αεροδρόμια

  45. 28/03 13:43

    Γ. Στουρνάρας: O τουριστικός κλάδος μοχλός ανάπτυξης - Ανάγκη για καινοτομίες

  46. 28/03 13:26

    Eurowings: Νέες συνδέσεις με Μυτιλήνη, Καβάλα, Σάμο και Σαντορίνη

  47. 28/03 13:12

    Thomas Cook: Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα στη Βρετανία

  48. 28/03 12:36

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: "Επιθετική" πολιτική στον τουρισμό

  49. 28/03 12:25

    Posidonia Sea Tourism: Στο επίκεντρο η κρουαζιέρα στην Α. Μεσόγειο

  50. 28/03 12:21

    Virtuoso: Το διάταγμα Τραμπ επηρεάζει τα ταξίδια των Αμερικανών στο εξωτερικό

  51. 28/03 11:56

    1 δισ. ευρώ δάνειο στην Fraport για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

  52. 28/03 11:44

    Μελέτη τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Β. Αιγαίου

  53. 28/03 11:41

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην έκθεση της Κορέας

  54. 28/03 11:28

    Προβολή επιχειρήσεων και ιδιωτών της Πάρου στην Airbnb

  55. 28/03 11:25

    4η Greek Tourism Expo: Hosted Buyers από 40 χώρες

  56. 28/03 11:22

    Μ. Κόνσολας: Εξαίρεση τουριστικών καταλυμάτων από τα πνευματικά δικαιώματα

  57. 28/03 11:17

    Κωνσταντινούπολη: Συνεχίζεται η βουτιά στις τιμές των ξενοδοχείων

  58. 28/03 09:21

    Die Welt: «70% πάνω ο ελληνικός τουρισμός το καλοκαίρι»

  59. 28/03 09:15

    ΕΟΤ: 70.000 ευρώ για προβολή στην Τουρκία

  60. 28/03 09:09

    Δημοπρασία για εκμίσθωση κοινόχρηστου χώρου στις όχθες του ποταμού Αχέροντα

  61. 27/03 17:31

    Greek Hospitality Awards: Το Grecotel Corfu Imperial καλύτερο ελληνικό ξενοδοχείο

  62. 27/03 17:24

    Η ΕΛΙΤΟΥΡ σε παγκόσμιο συνέδριο ιατρικού τουρισμού

  63. 27/03 17:11

    Μ. Κόνσολας: Η εξωστρέφεια των τουριστικών επιχειρήσεων πρώτη ύλη της επιτυχίας

  64. 27/03 16:57

    Ρόδος: Προετοιμασίες για τη νέα σεζόν

  65. 27/03 16:21

    Ποιοί "πεζόδρομοι" της Αθήνας γίνονται αυστηρά πεζόδρομοι

  66. 27/03 16:10

    Διεθνή φεστιβάλ τεχνών υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  67. 27/03 16:06

    Ο ΕΟΤ χορηγός εκδηλώσεων στο Ελσίνκι

  68. 27/03 15:52

    Η Αθήνα στις 9 πιο προσιτές πόλεις στην Ευρώπη για τους Βρετανούς την Άνοιξη

  69. 27/03 14:27

    Wyndham- Zeus: Νέα ξενοδοχεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία

  70. 27/03 14:15

    Τι είδαν 9 ημέρες στην Ελλάδα Αμερικανοί φοιτητές

  71. 27/03 13:45

    Πόσο φόρο πληρώνουν οι τουρίστες σε ευρωπαϊκούς προορισμούς

  72. 27/03 12:45

    Βράβευση της Αλοννήσου στην Mediterranean Panorama

  73. 27/03 12:23

    Ποιες νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις ετοιμάζονται στην Κρήτη

  74. 27/03 12:18

    Ρόδος: Συνεργασία Ρώσων και Ελλήνων σπουδαστών τουρισμού

  75. 27/03 12:02

    TUI Γερμανίας: H Eλλάδα στους 10 top προορισμούς για το Πάσχα

  76. 27/03 11:55

    2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding τόπου στη Λάρισα

  77. 27/03 11:40

    Fraport Greece: Σύμβαση με καταστήματα duty free για τα 14 αεροδρόμια

  78. 27/03 11:39

    Ρώσοι t.o’s: Εξαντλείται η διαθεσιμότητα κλινών σε Ελλάδα και Κύπρο

  79. 27/03 11:36

    SWOT: 1ο forum για τα μικρά καταλύματα

  80. 27/03 11:00

    Διαμονή ογκολογικών ασθενών σε ξενοδοχεία της Λάρισας

  81. 27/03 10:58

    Συνεργασία Emirates - Amadeus για τη διάθεση των branded ναύλων

  82. 27/03 10:55

    Δήμος Χίου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  83. 27/03 10:51

    ΕΟΤ: 58.000 ευρώ για δράσεις προβολής στην Αυστρία

  84. 26/03 14:26

    ΕΣΠΑ: Μεγάλο ενδιαφέρον για την ανάδειξη του δημόσιου τουριστικού αποθέματος

  85. 26/03 13:57

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής σε Τουρκία και Κίνα

  86. 26/03 13:53

    Πώς φορολογούνται τα εταιρικά αυτοκίνητα

  87. 25/03 12:53

    Διημερίδα για τον ιατρικό τουρισμό στην Ελλάδα στο Μόντρεαλ

  88. 25/03 12:31

    Αφιερωμένο στην ελληνική επανάσταση του 1821 το λογότυπο της Google

  89. 25/03 12:25

    Δωδεκάνησα: Αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για τον εξοπλισμό των παραλιών

  90. 25/03 12:20

    1οι Οινικοί Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αθήνα

  91. 25/03 12:16

    Συνεργασία Περιφέρειας Δ. Ελλάδας με την πόλη Τσενγκντού της Κίνας

  92. 25/03 12:15

    Αθλητικές εκδηλώσεις σε Καλαμάτα και Λέσβο

  93. 25/03 12:08

    Διεθνής τρομοκρατία και τουρισμός- Γράφει η Αντωνία Μπούζα (*)

  94. 24/03 16:02

    Ε.Ξ. Λέσβου: Έκκληση για ανάδειξη της θετικής εικόνας του νησιού

  95. 24/03 15:31

    CNT: 16 top ευρωπαϊκά ξενοδοχεία μπροστά στο κύμα- τα 3 στην Ελλάδα

  96. 24/03 15:23

    Ο ΕΟΤ στηρίζει τη νέα ταινία του Γ. Σμαραγδή "ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ"

  97. 24/03 15:15

    FedHATTA: Διευρυμένο ωράριο στα μουσεία και αρχ. χώρους την 25η Μαρτίου

  98. 24/03 15:11

    Κέρκυρα: Διαβεβαιώσεις για τα έργα στο λιμάνι

  99. 24/03 15:00

    Ύμνος στην Ελλάδα το ψήφισμα της Γερουσίας ΗΠΑ για την Ελληνική Ανεξαρτησία

  100. 24/03 14:46

    ΟΛΠ: Υποδοχή του νεότευκτου κρουαζιερόπλοιου VIKING SKY