Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Α Decrease font Enlarge font
Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Τα έντυπα αποτελούν την Νο1 πηγή πληροφοριών για τους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το καλοκαίρι του 2016 το Bentley University's Center for Marketing Technology, σε συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση Visitor International.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 17 περιοχές στη Β.Αμερική, την Ευρώπη και την Ν. Αφρική, σε δείγμα 1.732 τουριστών, ανέδειξε ότι 2 στους 3 επισκέπτες (67%) πήραν ένα φυλλάδιο, ένα χάρτη ή ένα ταξιδιωτικό οδηγό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και μάλιστα το 95% δηλώνουν ότι τα φυλλάδια επηρέασαν τις ενέργειες τους.

Aπό την Ελλάδα στην έρευνα μετείχε η City Contact, η οποία από το 1996 παρέχει έντυπη πληροφόρηση στους επισκέπτες των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας μας, Έλληνες και αλλοδαπούς. Σήμερα, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο πληροφόρησης μέσω των Info Stand® και των Visitor’s Free Editions and Brochures σε αποκλειστική συνεργασία με 220 κορυφαία ξενοδοχεία της Αθήνας, της Κρήτης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Επί πλέον, καλύπτει τις ανάγκες έντυπης πληροφόρησης των τουριστών προσφέροντας δωρεάν έντυπα σε συνέδρια, τουριστικά γραφεία, δημόσιους οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις, πρεσβείες, μαρίνες κλπ.  

Το τελευταίο δημιούργημα της City Contact είναι το Tornos News, που διαβάζετε...

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα.

 Tα συμπεράσματα

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εντύπων είναι τα ακόλουθα:

 
 
 95% των τουριστών επηρεάζονται από τα έντυπα 
 
Αναντίρρητα, τα έντυπα αυξάνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα τοπικά προϊόντα, τις υπηρεσίες, τα αξιοθέατα. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 95% των ταξιδιωτικών πλάνων των επισκεπτών που έπεσε στα χέρια του ένας έντυπος οδηγός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επηρεαστήκαν από αυτόν. 
 
83% επισκέπτονται αξιοθέατα και επιχειρήσεις78% θα αλλάξουν τα σχέδιά τους 
 
 
 
Περισσότεροι από 4 στους 5 επισκέπτες (83%) σχεδίασαν να επισκεφτούν ένα αξιοθέατο ή μια επιχείρηση σαν αποτέλεσμα του ξεφυλλίσματος ενός έντυπου τουριστικού οδηγού στον προορισμό τους. 
 
Σχεδόν 4 στους 5 επισκέπτες (78%) θα το σκεφτόντουσαν να αλλάξουν τα σχέδιά τους εξαιτίας ενός έντυπου οδηγού. Οι ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους μπορούν εύκολα να
επηρεαστούν εάν τους παρουσιαστούν ευκαιρίες που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. 
 
65% αγοράζουν εισιτήρια ή εμπορεύματα Οι επισκέπτες εκτιμούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, εκθέσεις και αξιοθέατα
 
 
Σχεδόν 2 στους 3 επισκέπτες (65%) σχεδίασαν να αγοράσουν εισιτήρια ή εμπορεύματα από επιχειρήσεις για τις οποίες έμαθαν από έναν έντυπο οδηγό στον τόπο του προορισμού τους.
 
Σχεδόν 7 στους 10 επισκέπτες (68%) εκτιμούν ιδιαίτερα πληροφορίες σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις, και αξιοθέατα
 
Απτό και εύκολο στη χρήση Οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι
 
6 στους 10 επισκέπτες βρίσκουν τους έντυπους οδηγούς απτούς και εύκολους στην χρήση. Οι έντυποι οδηγοί είναι απτοί και ερεθίζουν την όραση, την αφή την ακοή (κράτημα και γύρισμα των φύλλων) ακόμα και την όσφρηση (φρεσκοτυπωμένες σελίδες). Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες απορροφούν πιο εύκολα τις πληροφορίες και υπάρχει διάδραση. 
 
 
Η πλειονότητα των επισκεπτών (59%) πιστεύει ότι οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι οι έντυποι οδηγοί προβάλλονται και διανέμονται από επαγγελματίες διανομείς και ελέγχονται από επαγγελματίες τους του τουρισμού στα σημεία προβολής και διανομής τους. 
 
Βολικό και πάντα διαθέσιμοM
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (53%) εκτιμούν ότι οι έντυποι οδηγοί είναι βολικοί και πάντα διαθέσιμοι. Τους έντυπους οδηγούς είναι εύκολο να τους βρει κανείς, να τους έχει μαζί
του και να τους διαβάζει οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Δεν εξαρτώνται από ψηφιακές συνδέσεις
 
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (51%) αναφέρουν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα και εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις και τα κουπόνια των έντυπων οδηγών. Σχετικά με τις επιχειρήσεις - παρόχους των προσφορών είναι ένας χρήσιμος τρόπος να μετρούν την αποδοτικότητα της προωθητικής ενέργειας αν και δεν είναι το μόνο μετρήσιμο στοιχείο.
 
Οι έντυποι οδηγοί μοιράζονται και μπορούν να πολλαπλασιάσουν την ισχύ το μηνύματος μέχρι και 8 φορές.
 
Περισσότεροι από 4 στους 10 επισκέπτες (44%) εκτιμούν ιδιαίτερα τους έντυπους οδηγούς επειδή μπορούν εύκολα να τους μοιράζονται με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν τον δίνει ο ένας στον άλλον συχνά υπάρχει η δυνατότητα της σύστασης με το ίδιο τρόπο που λειτουργεί η διαφήμιση «από στόμα, σε στόμα». Από τους επισκέπτες που πήραν έναν έντυπο οδηγό, πάνω από τους μισούς (57%), τον μοιράστηκαν με 1-2 ανθρώπους και πάνω από 1 στους 3 μοιράστηκε το έντυπο με 3-4 ανθρώπους (35%).
Σχεδόν 1 στους 10 μοιράστηκε το έντυπο με περισσότερους από 5 ανθρώπους (8%). Για το λόγο αυτό, η διανομή ενός εντύπου μπορεί να έχει απήχηση έως 8 φορές μεγαλύτερη απ’ ότι θα είχε σε έναν μόνο αναγνώστη και σε πολλές περιπτώσεις 2-4 φορές μεγαλύτερη. 
 
 
Οι επαγγελματίες του τουρισμού αγαπούν τους έντυπους οδηγούς
 
Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την μελέτη για τον τουρισμό που έγινε τον Ιανουάριου του 2016 από το Bentley University's Center for Marketing Technology, το οποίο αποκάλυψε ότι το 98% του προσωπικού των τμημάτων Concierge και Front Desk των ξενοδοχείων λένε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουν έντυπες τις πληροφορίες που απευθύνονται στους πελάτες ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που μπορούν να δουν να κάνουν και να απολαύσουν στην περιοχή. 
 
Συμπέρασμα 
 
Οι έντυποι οδηγοί επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Είναι ξεκάθαρο ότι σε έναν αυξανόμενα ψηφιακό κόσμο έχουν πολλή σημαντική επίδραση στα σχέδια και στις δραστηριότητες των επισκεπτών και ιδιαίτερα επί τόπου, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους. 
 
Σχετικά με τη Visitor International
 
Η Visitor International είναι ένας διεθνής σύνδεσμος των επιχειρήσεων - παρόχων πληροφοριών στους επισκέπτες. Οι εταιρείες – μέλη της σε όλον τον κόσμο εξειδικεύονται στο
να παρέχουν στον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στον τόπο προορισμού τους, να τους οδηγήσει σε υπέροχες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες – μέλη:
  • Ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν, να δουν και να απολαύσουν περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια της παραμονή τους στον προορισμό της επιλογής τους καθώς και σε κοντινές αποστάσεις από αυτόν.
  • Προσφέρουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν σπουδαίες εμπειρίες (πού να μείνουν, αξιοθέατα για να επισκεφτούν, δραστηριότητες και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν, τα καλύτερα σημεία για να φάνε και να ψωνίσουν και τους καλύτερους τρόπους μεταφοράς για να φτάσουν εκεί).
  • Αποδίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε εισόδημα κάθε χρόνο στις εταιρείες – πελάτες.
  • Ενθαρρύνουν μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις με το να παρουσιάζουν στους επισκέπτες περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης.
  • Διασφαλίζει ότι η υπηρεσία θα έχει καλή απήχηση μέσω των καναλιών διανομής, π.χ. καταλύματα, αξιοθέατα, κέντρα εισόδου και πρόσβασης επισκεπτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σύνδεσμο, τα μέλη του σε όλον τον κόσμο καθώς και για τη σημασία του να παρέχονται πληροφορίες στον επισκέπτη, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.VisitorInternational.com
 
 
 
Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 26/05 18:00

    Πώς θα έχουμε 1 εκατ. Κινέζους τουρίστες την επόμενη τριετία

  2. 26/05 16:15

    Η κοινοπραξία MELCO - HARD ROCK ανάδοχος για το καζίνο Κύπρου

  3. 26/05 15:58

    Τι δείχνουν οι θεωρήσεις εισόδου (visas) Σένγκεν για την Ελλάδα

  4. 26/05 15:53

    +5,7% οι οδικές αφίξεις τον Απρίλιο

  5. 26/05 15:33

    Περίπου 1 εκατ. περισσότερες αεροπορικές θέσεις την εφετινή σεζόν στην περιφέρεια

  6. 26/05 15:26

    Ποδηλατοδρομία στην Πάτμο

  7. 26/05 14:52

    Μάιλι, ο πιο κεφάτος υπάλληλος του ξενοδοχείου Hilton Milwaukee

  8. 26/05 14:44

    Μπύρα «Εύζωνας» σε ελληνικό φεστιβάλ στη Ν.Υόρκη

  9. 26/05 14:38

    Ο κ.Γ.Τζιάλλας σε ευρωπαϊκή διάσκεψη για τον τουρισμό

  10. 26/05 13:50

    CNT: 8 ελληνικές πισίνες στην αφρόκρεμα της πολυτέλειας στον κόσμο

  11. 26/05 13:42

    Τραγωδία στην Κεφαλονιά- βρετανός τουρίστας έχασε τη ζωή του σε θαλάσσιο σπορ

  12. 26/05 13:03

    Στην Wyndham εντάσσεται το ξενοδοχείο Thraki Palace

  13. 26/05 12:41

    Αθηναϊκός τουρισμός: 6 εθνικότητες "έδωσαν" το 2016 το 50% των εσόδων

  14. 26/05 12:38

    Νεκρή θαλάσσια χελώνα στη Ζάκυνθο

  15. 26/05 12:34

    Ο Γ. Αντώναρος νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών

  16. 26/05 12:28

    Ryanair: Σχέδιο για αύξηση 10% του ευρωπαϊκού τουρισμού το 2018

  17. 26/05 11:49

    Wines οf Greece: Προβολή 39 ελληνικών οινοποιείων στη Ν. Υόρκη

  18. 26/05 11:46

    Περιφέρεια Κρήτης: Συνάντηση για την ενεργειακή ασφάλεια

  19. 26/05 11:43

    H Ellinair επίσημος αερομεταφορέας του Κρατικού Θεάτρου Β. Ελλάδος

  20. 26/05 11:38

    Airbnb: Αυτοί είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για το καλοκαίρι (infographic)

  21. 26/05 11:35

    Παγωτό "Κασσάδρα" και τοπική γαστρονομία προωθεί ο Δήμος

  22. 26/05 11:27

    TUIfly: Έκπτωση 20% στις έγκαιρες κρατήσεις για το 2018

  23. 26/05 11:07

    Νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στα Χανιά

  24. 26/05 10:44

    ΕΟΤ: Διοργάνωση fam trip για τουρ οπερείτορ και δημοσιογράφους

  25. 26/05 10:34

    Δράσεις προβολής από το Δήμο Αγρινίου

  26. 25/05 17:09

    United: Ξεκίνησε η εποχική απευθείας σύνδεση Αθήνα- Ν. Υόρκη

  27. 25/05 16:22

    Θεματική υπερ-κρουαζιέρα από τη Ρώμη στην Κίνα με στάση και στην Ελλάδα

  28. 25/05 16:20

    ΤτΕ: Σε 5 περιφέρειες το 87,5% των τουριστικών εισπράξεων το 2016! - Τί ξόδεψαν οι τουρίστες

  29. 25/05 16:00

    Ο ΕΟΤ στο πλευρό της Εθνικής Ομάδας Βόλει Ανδρών

  30. 25/05 15:24

    Διήμερα ευεξίας στα νέα πολυτελή ξενοδοχεία Wyndham και Ramada στο Λουτράκι

  31. 25/05 14:40

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Συνάντηση με τον πρέσβη του Βιετνάμ- ο τουρισμός στην ατζέντα

  32. 25/05 14:35

    ΕΞ Ν. Λάρισας: Συνάντηση με την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου

  33. 25/05 14:31

    Κέα: Παρουσίαση της νέας Oπτικής Tαυτότητας

  34. 25/05 13:55

    Κite Parade στην παραλία Σχοινιά

  35. 25/05 13:52

    Ryanair: Εκπτώσεις στα φοιτητικά εισιτήρια

  36. 25/05 13:43

    Διοικούσα επιτροπή για το Ισλαμικό Τέμενος στην Αθήνα

  37. 25/05 13:39

    Τουρισμός υγείας: Νομοθετικό πλαίσιο σε συνεργασία υπουργείων Τουρισμού και Υγείας

  38. 25/05 13:35

    M. Kόνσολας: Υπολειτουργεί η πλοηγική υπηρεσία, ασθενεί η κρουαζιέρα

  39. 25/05 13:06

    Οι αφίξεις στην Κω ανέκαμψαν, όμως τα ταμεία είναι μείον...

  40. 25/05 13:03

    M. Kύρκος: Ενίσχυση από το πακέτο Γιουνκέρ στον τουρισμό

  41. 25/05 12:44

    Ρόδος: Γυρίσματα για ιστορικό ντοκιμαντέρ

  42. 25/05 12:39

    Οι στόχοι του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  43. 25/05 12:21

    Σεμινάρια Travelife στην Κρήτη για την αειφορία στα τουριστικά καταλύματα

  44. 25/05 12:19

    Air Europa: Συνεργασία με τη Ryanair- 53 νέες ευρωπαϊκές πόλεις

  45. 25/05 11:58

    Το πρώτο πολυτελές υποβρύχιο ξενοδοχείο στον κόσμο αναζητά επενδυτές...

  46. 25/05 11:23

    TUI: 20% αύξηση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα

  47. 25/05 11:18

    Το 97% των παραλιών της Ελλάδας το 2016 ήταν εξαιρετικής ποιότητας

  48. 25/05 11:13

    Eυριδίκη Κουρνέτα: Αναβάθμιση της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης

  49. 25/05 09:29

    Δήμος Γρεβενών: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  50. 25/05 09:23

    Πλωτή εξέδρα στο Miraggio Thermal spa and resort

  51. 24/05 16:38

    Στ. Πιτσιόρλας: Σε ιδιώτες οι μαρίνες Αλίμου, Χίου, Αργοστολίου και Καλαμαριάς

  52. 24/05 15:57

    Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ρόδου- Όλο το πρόγραμμα εκδηλώσεων

  53. 24/05 15:48

    Απόσυρση του ΤΑΙΠΕΔ από την προσφυγή για τον Ίσσο ζητεί η Περιφέρεια Ι. Νήσων

  54. 24/05 15:39

    H Περιφέρεια Αττικής στo 1o Greek Travel Show 2017

  55. 24/05 15:37

    Η «Αττική γη» στην Ελβετία

  56. 24/05 15:19

    Paypal: Προστασία του πωλητή και στις τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα

  57. 24/05 14:49

    TUI Γερμανίας: Η ζήτηση για Ελλάδα θα παραμείνει αμείωτη στο μέλλον

  58. 24/05 14:44

    Ομογενής λατρεύει την Ελλάδα, αν και δεν την έχει επισκεφτεί ποτέ στη ζωή της

  59. 24/05 14:37

    Νέο ηλεκτρονικό σύστημα της ΥΠΑ για υποστήριξη των drones

  60. 24/05 13:51

    ΕΟΤ: Η Αθήνα ιδανικός city break προορισμός

  61. 24/05 13:43

    Πράσινες πολιτιστικές διαδρομές στη Λάρισα

  62. 24/05 13:35

    E.Κουντουρά: Πρόσκληση σε διεθνείς ομίλους για συνεργασία στην κρουαζιέρα

  63. 24/05 13:24

    Μια γαστρονομική πρωινή βόλτα στο Κέντρο της Αθήνας

  64. 24/05 13:16

    Στο "σκοτάδι" η πλευρά "Σταυρός" των βράχων στα Μετέωρα

  65. 24/05 12:49

    Επενδύσεις 294 εκατ. ευρώ στον ΟΛΠ- η κρουαζιέρα στο επίκεντρο

  66. 24/05 12:40

    Διεθνή τουριστική καμπάνια ετοιμάζει η Τουρκία

  67. 24/05 12:36

    Πρωταθλητής του ελληνικού τουρισμού το Νότιο Αιγαίο

  68. 24/05 12:23

    ΝΔ: Aκριβός και λιγότερο ανταγωνιστικός ο ελληνικός τουρισμός

  69. 24/05 12:20

    Η Airbnb αναλαμβάνει τώρα και το μάρκετινγκ προορισμού: Πρώτη συνεργασία με τη Σουηδία

  70. 24/05 12:04

    Ι.Ρέτσος: Η ασφάλεια μπορεί να πείσει τις εταιρείες κρουαζιέρας να επιστρέψουν

  71. 24/05 11:28

    ΟΠΙ: Κανονικά συνεχίζεται η καταβολή δικαιωμάτων στην ΑΕΠΙ

  72. 24/05 11:12

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Eπιδόσεις-ρεκόρ στα έσοδα ανά δωμάτιο το 4μηνο

  73. 24/05 11:03

    Να στηρίξουν οι τράπεζες τη δημιουργία ηλεκτρονικών τουριστικών γραφείων

  74. 24/05 10:54

    Ε.Κουντουρά: Η ψηφιακή στρατηγική στον τουρισμό

  75. 24/05 10:52

    Δήμος Δράμας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  76. 24/05 10:49

    Πρωτόκολλο συνεργασίας Δήμων Σάμου - Γκρέϊσβαλντ Γερμανίας

  77. 23/05 18:02

    Συνάντηση Ε. Κουντουρά με τον Γ. Πατούλη για τον ιατρικό τουρισμό

  78. 23/05 17:37

    Πολιτιστικός τουρισμός: Επιδοτούμενο πρόγραμμα δια βίου μάθησης στο Α.Π.Θ.

  79. 23/05 17:32

    Σημαντικό ποσοστό Ελλήνων παραβίασαν το χρονικό όριο παραμονής τους (visa) σε ΗΠΑ

  80. 23/05 17:12

    Αποκατάσταση του αρχαίου θεάτρου Απτέρας στα Χανιά

  81. 23/05 16:49

    Μειωμένες κατά 26 εκατ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ 3μηνο

  82. 23/05 16:33

    Γ. Καμίνης: Η Αθήνα στηρίζει την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία

  83. 23/05 16:14

    Γερμανικός τουρισμός: 4 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας μέχρι το 2027

  84. 23/05 16:14

    Π.Κουρουμπλής: Κίνητρα για επενδύσεις στην κρουαζιέρα

  85. 23/05 16:02

    Κινεζικός τουρισμός: Η πλατφόρμα ALITRIP παρουσιάζεται στην Αθήνα

  86. 23/05 15:58

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Καμπάνια στη σερβική αγορά

  87. 23/05 15:54

    Πρώτη φωλιά θαλάσσιας χελώνας Caretta caretta στον Κυπαρισσιακό

  88. 23/05 15:51

    Το Aquila Rithymna Beach τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Χελώνας

  89. 23/05 15:35

    Μ. Κόνσολας: Οι στατηγικοί στόχοι της ΝΔ για την τουριστική ανάπτυξη

  90. 23/05 15:20

    ΕΟΤ: Προβολή της Αθήνας στη Σουηδία

  91. 23/05 15:16

    DER Touristik: Nέος online τουρ οπερέιτορ δυναμικών πακέτων

  92. 23/05 14:52

    Ελληνικός τουρισμός: Μάχη με χαμένη ανταγωνιστικότητα...

  93. 23/05 13:57

    Διαβούλευση για κατάργηση της πλαστικής σακούλας στον Κορινθιακό

  94. 23/05 13:39

    DΕR Touristik: Νέο μπάρμπεκιου κόνσεπτ στα ξενοδοχεία Club Calimera

  95. 23/05 13:25

    Στη μαρίνα Ζέας τo μοναδικό πλωτό μουσείο στη χώρα

  96. 23/05 13:18

    Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΟΟΣΑ

  97. 23/05 12:52

    ΞΕΕ/ έρευνα: 4 και 5* το 42,3% των ελληνικών ξενοδοχείων το 2016

  98. 23/05 12:49

    Expedia: Eκτόξευση των κρατήσεων από τις ΗΠΑ για Βρετανία

  99. 23/05 12:38

    Ημερίδα για τον ιαματικό τουρισμό στην Καρδίτσα

  100. 23/05 12:30

    Απλούστευση της έναρξης λειτουργίας τουριστικών καταλυμάτων - Tί προβλέπει η Απόφαση