Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Α Decrease font Enlarge font
Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Τα έντυπα αποτελούν την Νο1 πηγή πληροφοριών για τους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το καλοκαίρι του 2016 το Bentley University's Center for Marketing Technology, σε συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση Visitor International.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 17 περιοχές στη Β.Αμερική, την Ευρώπη και την Ν. Αφρική, σε δείγμα 1.732 τουριστών, ανέδειξε ότι 2 στους 3 επισκέπτες (67%) πήραν ένα φυλλάδιο, ένα χάρτη ή ένα ταξιδιωτικό οδηγό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και μάλιστα το 95% δηλώνουν ότι τα φυλλάδια επηρέασαν τις ενέργειες τους.

Aπό την Ελλάδα στην έρευνα μετείχε η City Contact, η οποία από το 1996 παρέχει έντυπη πληροφόρηση στους επισκέπτες των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας μας, Έλληνες και αλλοδαπούς. Σήμερα, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο πληροφόρησης μέσω των Info Stand® και των Visitor’s Free Editions and Brochures σε αποκλειστική συνεργασία με 220 κορυφαία ξενοδοχεία της Αθήνας, της Κρήτης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Επί πλέον, καλύπτει τις ανάγκες έντυπης πληροφόρησης των τουριστών προσφέροντας δωρεάν έντυπα σε συνέδρια, τουριστικά γραφεία, δημόσιους οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις, πρεσβείες, μαρίνες κλπ.  

Το τελευταίο δημιούργημα της City Contact είναι το Tornos News, που διαβάζετε...

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα.

 Tα συμπεράσματα

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εντύπων είναι τα ακόλουθα:

 
 
 95% των τουριστών επηρεάζονται από τα έντυπα 
 
Αναντίρρητα, τα έντυπα αυξάνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα τοπικά προϊόντα, τις υπηρεσίες, τα αξιοθέατα. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 95% των ταξιδιωτικών πλάνων των επισκεπτών που έπεσε στα χέρια του ένας έντυπος οδηγός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επηρεαστήκαν από αυτόν. 
 
83% επισκέπτονται αξιοθέατα και επιχειρήσεις78% θα αλλάξουν τα σχέδιά τους 
 
 
 
Περισσότεροι από 4 στους 5 επισκέπτες (83%) σχεδίασαν να επισκεφτούν ένα αξιοθέατο ή μια επιχείρηση σαν αποτέλεσμα του ξεφυλλίσματος ενός έντυπου τουριστικού οδηγού στον προορισμό τους. 
 
Σχεδόν 4 στους 5 επισκέπτες (78%) θα το σκεφτόντουσαν να αλλάξουν τα σχέδιά τους εξαιτίας ενός έντυπου οδηγού. Οι ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους μπορούν εύκολα να
επηρεαστούν εάν τους παρουσιαστούν ευκαιρίες που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. 
 
65% αγοράζουν εισιτήρια ή εμπορεύματα Οι επισκέπτες εκτιμούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, εκθέσεις και αξιοθέατα
 
 
Σχεδόν 2 στους 3 επισκέπτες (65%) σχεδίασαν να αγοράσουν εισιτήρια ή εμπορεύματα από επιχειρήσεις για τις οποίες έμαθαν από έναν έντυπο οδηγό στον τόπο του προορισμού τους.
 
Σχεδόν 7 στους 10 επισκέπτες (68%) εκτιμούν ιδιαίτερα πληροφορίες σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις, και αξιοθέατα
 
Απτό και εύκολο στη χρήση Οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι
 
6 στους 10 επισκέπτες βρίσκουν τους έντυπους οδηγούς απτούς και εύκολους στην χρήση. Οι έντυποι οδηγοί είναι απτοί και ερεθίζουν την όραση, την αφή την ακοή (κράτημα και γύρισμα των φύλλων) ακόμα και την όσφρηση (φρεσκοτυπωμένες σελίδες). Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες απορροφούν πιο εύκολα τις πληροφορίες και υπάρχει διάδραση. 
 
 
Η πλειονότητα των επισκεπτών (59%) πιστεύει ότι οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι οι έντυποι οδηγοί προβάλλονται και διανέμονται από επαγγελματίες διανομείς και ελέγχονται από επαγγελματίες τους του τουρισμού στα σημεία προβολής και διανομής τους. 
 
Βολικό και πάντα διαθέσιμοM
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (53%) εκτιμούν ότι οι έντυποι οδηγοί είναι βολικοί και πάντα διαθέσιμοι. Τους έντυπους οδηγούς είναι εύκολο να τους βρει κανείς, να τους έχει μαζί
του και να τους διαβάζει οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Δεν εξαρτώνται από ψηφιακές συνδέσεις
 
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (51%) αναφέρουν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα και εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις και τα κουπόνια των έντυπων οδηγών. Σχετικά με τις επιχειρήσεις - παρόχους των προσφορών είναι ένας χρήσιμος τρόπος να μετρούν την αποδοτικότητα της προωθητικής ενέργειας αν και δεν είναι το μόνο μετρήσιμο στοιχείο.
 
Οι έντυποι οδηγοί μοιράζονται και μπορούν να πολλαπλασιάσουν την ισχύ το μηνύματος μέχρι και 8 φορές.
 
Περισσότεροι από 4 στους 10 επισκέπτες (44%) εκτιμούν ιδιαίτερα τους έντυπους οδηγούς επειδή μπορούν εύκολα να τους μοιράζονται με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν τον δίνει ο ένας στον άλλον συχνά υπάρχει η δυνατότητα της σύστασης με το ίδιο τρόπο που λειτουργεί η διαφήμιση «από στόμα, σε στόμα». Από τους επισκέπτες που πήραν έναν έντυπο οδηγό, πάνω από τους μισούς (57%), τον μοιράστηκαν με 1-2 ανθρώπους και πάνω από 1 στους 3 μοιράστηκε το έντυπο με 3-4 ανθρώπους (35%).
Σχεδόν 1 στους 10 μοιράστηκε το έντυπο με περισσότερους από 5 ανθρώπους (8%). Για το λόγο αυτό, η διανομή ενός εντύπου μπορεί να έχει απήχηση έως 8 φορές μεγαλύτερη απ’ ότι θα είχε σε έναν μόνο αναγνώστη και σε πολλές περιπτώσεις 2-4 φορές μεγαλύτερη. 
 
 
Οι επαγγελματίες του τουρισμού αγαπούν τους έντυπους οδηγούς
 
Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την μελέτη για τον τουρισμό που έγινε τον Ιανουάριου του 2016 από το Bentley University's Center for Marketing Technology, το οποίο αποκάλυψε ότι το 98% του προσωπικού των τμημάτων Concierge και Front Desk των ξενοδοχείων λένε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουν έντυπες τις πληροφορίες που απευθύνονται στους πελάτες ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που μπορούν να δουν να κάνουν και να απολαύσουν στην περιοχή. 
 
Συμπέρασμα 
 
Οι έντυποι οδηγοί επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Είναι ξεκάθαρο ότι σε έναν αυξανόμενα ψηφιακό κόσμο έχουν πολλή σημαντική επίδραση στα σχέδια και στις δραστηριότητες των επισκεπτών και ιδιαίτερα επί τόπου, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους. 
 
Σχετικά με τη Visitor International
 
Η Visitor International είναι ένας διεθνής σύνδεσμος των επιχειρήσεων - παρόχων πληροφοριών στους επισκέπτες. Οι εταιρείες – μέλη της σε όλον τον κόσμο εξειδικεύονται στο
να παρέχουν στον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στον τόπο προορισμού τους, να τους οδηγήσει σε υπέροχες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες – μέλη:
  • Ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν, να δουν και να απολαύσουν περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια της παραμονή τους στον προορισμό της επιλογής τους καθώς και σε κοντινές αποστάσεις από αυτόν.
  • Προσφέρουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν σπουδαίες εμπειρίες (πού να μείνουν, αξιοθέατα για να επισκεφτούν, δραστηριότητες και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν, τα καλύτερα σημεία για να φάνε και να ψωνίσουν και τους καλύτερους τρόπους μεταφοράς για να φτάσουν εκεί).
  • Αποδίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε εισόδημα κάθε χρόνο στις εταιρείες – πελάτες.
  • Ενθαρρύνουν μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις με το να παρουσιάζουν στους επισκέπτες περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης.
  • Διασφαλίζει ότι η υπηρεσία θα έχει καλή απήχηση μέσω των καναλιών διανομής, π.χ. καταλύματα, αξιοθέατα, κέντρα εισόδου και πρόσβασης επισκεπτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σύνδεσμο, τα μέλη του σε όλον τον κόσμο καθώς και για τη σημασία του να παρέχονται πληροφορίες στον επισκέπτη, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.VisitorInternational.com
 
 
 
Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 27/07 17:24

    RusLine: Νέο δρομολόγιο Κρασνοντάρ- Θεσσαλονίκη

  2. 27/07 15:44

    Αγκυροβόλιο για 73 τουριστικά σκάφη στα Άλιντα της Λέρου

  3. 27/07 15:06

    Τηλεοπτική αντιπαράθεση ανάμεσα στην Ελ. Κουντουρά και το δήμαρχο Κω

  4. 27/07 14:58

    Ελληνικά προϊόντα και εκδηλώσεις στη διεθνή έκθεση ενέργειας ΕΧΡΟ 2017 στο Καζακστάν

  5. 27/07 14:50

    Δήμος Μυλοποτάμου: Πολιτιστικό Φεστιβάλ "Ταλλαία" - Ολο το πρόγραμμα

  6. 27/07 14:47

    Thomas Cook: +22% οι κρατήσεις για Ελλάδα

  7. 27/07 14:19

    2 επιπλέον πλοία στη γραμμή Σαμοθράκη- Αλεξανδρούπολη

  8. 27/07 13:19

    ΕΟΤ: Press trips σε Λέσβο και Χίο- Βρετανοί δημοσιογράφοι στην Πελοπόννησο

  9. 27/07 13:14

    Scalani Hills Boutari Winery & Residences: Πιστοποιητικό Αριστείας από την ΤripAdvisor

  10. 27/07 12:47

    FTI: Σχέδια για επέκταση των ξενοδοχείων Labranda στην Ελλάδα

  11. 27/07 12:25

    Ξενοδοχείο 5 αστέρων και βίλες στο Γκολφ Κρήτης

  12. 27/07 12:01

    Τουρισμός πολυτελείας: Η συνταγή της επιτυχίας για αποτελεσματικές πωλήσεις

  13. 27/07 11:57

    Τουρισμός: Ανοίγει η Τυνησία για τους Βρετανούς

  14. 27/07 11:49

    Η Μαγιόρκα λέει όχι στον «τουρισμό του αλκοόλ»

  15. 27/07 11:46

    Διαδραστικό μάθημα ζαχαροπλαστικής στο Creta Maris

  16. 27/07 11:36

    Νέες άδειες για ξενοδοχεία σε Μύκονο και Κρήτη

  17. 27/07 11:26

    DER Touristik: Περισσότερες πτήσεις & ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2018

  18. 27/07 11:08

    ΠΕΝΕΝ: Aπεργιακές κινητοποιήσεις σε πλοία της γραμμής Ραφήνα-Κυκλάδες

  19. 27/07 11:04

    Το υπουργείο Τουρισμού στηρίζει το τουριστικό άνοιγμα των Βορείων Προαστίων

  20. 27/07 10:58

    Διεθνές αγγλόφωνο Μεταπτυχιακό στον Βιώσιμο Τουρισμό από 3 πανεπιστήμια

  21. 27/07 10:38

    Γερμανικός τουρισμός: Μειωμένες κρατήσεις τον Ιούνιο για Κρήτη και Ρόδο, αύξηση για Κω

  22. 27/07 10:31

    Κως: Η ενέργεια του νησιού και των ανθρώπων του

  23. 27/07 10:08

    Άδεια ύδρευσης από γεώτρηση σε ξενοδοχεία της Ρόδου

  24. 27/07 10:05

    ΕΟΤ: Μεταβίβαση υπογραφής αποφάσεων και εγγράφων

  25. 27/07 09:55

    Μόνο το 5% των Γερμανών θα πήγαινε Τουρκία για διακοπές

  26. 27/07 09:46

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Eνοικίαση ακινήτων για πρόσφυγες

  27. 27/07 09:44

    Δήμος Χίου: Αιτήματα για την αντιμετώπιση του προσφυγικού

  28. 27/07 09:35

    Αποσπάσεις από ΕΟΤ και υπ. Τουρισμού στο εξωτερικό χωρίς κενή οργανική θέση

  29. 27/07 09:32

    Δράσεις για τον τουρισμό από τους Δήμους Ιωαννιτών, Eρμιονίδας και Νάξο

  30. 27/07 09:30

    Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες στη Δράμα

  31. 27/07 09:20

    Αναστολή της απεργίας στους αρχαιολογικούς χώρους της Αττικής

  32. 26/07 20:13

    Germania: Νέες συνδέσεις με Ηράκλειο, Κω και Αθήνα το 2018

  33. 26/07 19:15

    Xερσόνησος: Προβολή των επιχειρήσεων με εφαρμογή της Google

  34. 26/07 18:49

    Η Αθήνα ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο μέσω διάσημων Γερμανών instagramers

  35. 26/07 16:51

    Sete Intelligence: Τα χαρακτηριστικά του νέου χωροταξικού σχεδίου για τον τουρισμό

  36. 26/07 16:28

    Lufthansa: 7 νέοι χειμερινοί προορισμοί από Φρανκφούρτη και Μόναχο

  37. 26/07 15:56

    Egyptair: Απευθείας πτήσεις για Σαντορίνη και περισσότερες πτήσεις Αθήνα-Κάιρο

  38. 26/07 15:48

    The Digital Gate II: Ποιές ομάδες πέρασαν στην 3η φάση

  39. 26/07 15:42

    Φρένο στην Uber βάζει νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών

  40. 26/07 14:39

    Τουρισμός από το Χονγκ Κονγκ στη Λευκάδα

  41. 26/07 14:09

    Ανοίγει η Σχολή Ξεναγών της Αθήνας μετά από 7 χρόνια

  42. 26/07 14:03

    Κινεζικός τουρισμός: Tα ψώνια δεν είναι πια το βασικό ενδιαφέρον στα διεθνή ταξίδια

  43. 26/07 13:21

    Το Esperides Beach δημοφιλέστερο ελληνικό ξενοδοχείο στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  44. 26/07 13:14

    Στη Ζάκυνθο η πρώτη εκκόλαψη Caretta caretta στην Ελλάδα

  45. 26/07 13:00

    Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προωθεί τον τουρισμό μέσω των πολιτιστικών εκδηλώσεων

  46. 26/07 12:56

    ΞΕΕ: «1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας» στην έκθεση xenia

  47. 26/07 12:49

    Τα σχέδια της Fraport Greece για το αεροδρόμιο της Ρόδου

  48. 26/07 12:09

    Ρωσικός τουρισμός: 3η στις online πωλήσεις πακέτων η Ελλάδα το α' 6μηνο

  49. 26/07 11:49

    Εξωδικαστική ρύθμιση οφειλών: Στις 3 Αυγούστου online η πλατφόρμα- Πώς θα λειτουργεί

  50. 26/07 11:46

    400.000 ευρώ για αποκατάσταση των ζημιών στο λιμάνι της Κω

  51. 26/07 11:29

    Minoan Group: Συζητήσεις με Hotel Operators για την Ίτανος Γαία στην Κρήτη

  52. 26/07 11:18

    STR: +6,5% τα έσοδα ανά δωμάτιο στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία το β’ 3μηνο

  53. 26/07 10:55

    MKG Mediterranean HIT Report: Οι επιδόσεις των ξενοδοχείων στη Μεσόγειο τον Ιούνιο

  54. 26/07 10:53

    Δράσεις τουριστικής προβολής από τους Δήμους Θάσου, Αμφίπολης και Αγίου Νικολάου

  55. 26/07 10:39

    Αφιέρωμα του RTL Ολλανδίας στην Κρήτη

  56. 26/07 10:29

    ΕΞΑ-ΑΑ: Έκκληση για την απεργία στους αρχαιολογικούς χώρους της Αττικής

  57. 26/07 10:25

    Eurowings, η ηγέτιδα της αγοράς σε τέσσερα γερμανικά αεροδρόμια

  58. 25/07 23:08

    Γ. Προξενείο Μόσχας: Aπόλυτα ασφαλής προορισμός η Κως

  59. 25/07 16:59

    Ευρεία σύσκεψη για το αεροδρόμιο της Λέρου

  60. 25/07 16:56

    Ήχοι, γεύσεις και χρώματα Ελλάδας στο Καζακστάν

  61. 25/07 16:38

    Celestyal: Θεματική κρουαζιέρα "Ειδυλλιακό Αιγαίο"

  62. 25/07 15:25

    H Space Hellas άμεσος συνεργάτης της Microsoft για λύσεις Cloud

  63. 25/07 15:04

    Fraport: Εργα μεγάλης κλίμακας στο αεροδρόμιο της Ρόδου

  64. 25/07 14:36

    Κως: Ξανά σε λειτουργία τα ημερόπλοια για συνδέσεις με την Τουρκία

  65. 25/07 14:29

    Δήμος Αριστοτέλης: 3.000 επισκέπτες στις Ημέρες Τοπικών Προϊόντων

  66. 25/07 14:23

    ΕΟΤ: Υποστήριξη σε πολιτιστικά φεστιβάλ σε Πάτμο και Πήλιο

  67. 25/07 14:22

    1.200 προσλήψεις στην easyjet

  68. 25/07 13:59

    FedHATTA: "Συγχαρητήρια για το πλήγμα που προκαλείται στον τουρισμό μας"

  69. 25/07 13:34

    Παρουσίαση του Ελληνικού Πρωινού της Ίου

  70. 25/07 12:38

    Booking.com: Τι απασχολεί το μυαλό των ταξιδιωτών την πρώτη ημέρα των διακοπών

  71. 25/07 12:13

    Κως: Ανοίγουν και πάλι η Κάζα Ρομάνα και το Ρωμαϊκό Ωδείο

  72. 25/07 11:51

    Συνέδριο Φιλοσοφίας και Παιδείας στην Αρχαία Ολυμπία και την Καλιδόνα Ζαχάρως

  73. 25/07 11:44

    Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Υπογραφή προγραμματικών συμβάσεων για 8 υδατοδρόμια

  74. 25/07 11:38

    ΕΟΤ: Αφιερώματα για Κω, Σκιάθο, Σκόπελο και Ζάκυνθο στη Σουηδία

  75. 25/07 11:19

    H Huffington Post Ιταλίας εκθειάζει την Αλόννησο

  76. 25/07 11:15

    trivago: Πρόσβαση των ξενοδόχων σε 5 δισεκατομμύρια τιμές δωματίων

  77. 25/07 11:13

    Βρετανικός τουρισμός: Κρήτη & Κέρκυρα top προορισμοί για λιγότερα έξοδα στην παραλία

  78. 25/07 11:06

    ΣΕΤΕ προς Λ.Κονιόρδου: Βρείτε λύση ώστε να αποφευχθεί η απεργία στους αρχαιολογικούς χώρους της Αττικής

  79. 25/07 10:52

    Μέτωπο κατά της βίας από Δήμο Αθηναίων και Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών

  80. 25/07 10:29

    Η Ύδρα αδελφοποιείται με το Μόντρεαλ χάρη στον Κοέν

  81. 25/07 10:22

    Δράσεις για τον τουρισμό από τους Δήμους Κυθήρων, Μήλου και Χερσονήσου

  82. 24/07 22:20

    Robert Duglin: Ο αμερικανικός τουρισμός στην Ελλάδα θα αυξηθεί θεαματικά λόγω του συνεδρίου της ASTA

  83. 24/07 22:05

    ΠΑΣΟΚ: Μείωση της φορολογίας στον τουρισμό

  84. 24/07 21:13

    Ryanair: Πάγωμα τιμών σε 500.000 θέσεις για χειμερινά ταξίδια

  85. 24/07 21:11

    Ιδρύθηκε η Αγροδιατροφική Σύμπραξη Ι. Νήσων “Ιόνια Γη”

  86. 24/07 21:07

    Emirates - flydubai: Nέα συμφωνία ευρείας συνεργασίας

  87. 24/07 16:51

    Eπιτροπή αποτίμησης των ζημιών σε επιχειρήσεις της Κω

  88. 24/07 16:43

    O τουρισμός των νησιών του Ν.Αιγαίου στο επίκεντρο του αναπτυξιακού προγράμματος της Περιφέρειας

  89. 24/07 16:39

    Ελληνικός τουρισμός: Βρετανοί, Γερμανοί & Ρώσοι ανέβασαν τις ταξιδιωτικές εισπράξεις το Μάιο

  90. 24/07 16:25

    Get Your Guide: Iσχυρή η ζήτηση για ξεναγήσεις στα μνημεία της Ελλάδας

  91. 24/07 16:13

    FedHATTA: Ξεκίνησε η προετοιμασία για το ετήσιο συνέδριο της ASTA στην Αθήνα

  92. 24/07 15:33

    Συνάντηση Κουντουρά με τον πρόεδρο της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης

  93. 24/07 14:29

    Πυκνώνουν οι αεροπορικές συνδέσεις εσωτερικού με το Ιόνιο

  94. 24/07 14:20

    Μ. Κόνσολας: Μέτρα στήριξης της τοπικής οικονομίας της Κω

  95. 24/07 13:51

    Στη Σαντορίνη και στο Aressana Spa Hotel and Suites η Νία Βαρντάλος

  96. 24/07 13:43

    Ο Έλληνας νέος διευθυντής F & B στο Hilton London Bankside

  97. 24/07 13:17

    Καταργήθηκε το roaming- Τέλος στους αυξημένους λογαριασμούς κινητού μετά τις διακοπές

  98. 24/07 13:04

    Ξενοδοχεία: 5 τρόποι να αυξήσετε τα έσοδα χρησιμοποιώντας τα social media

  99. 24/07 12:26

    Thomas Cook: Απόλυτη προτεραιότητα η αναβάθμιση της ποιότητας στα ξενοδοχεία της

  100. 24/07 12:08

    CityHub: Εικόνες από το ξενοδοχείο του μέλλοντος