Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Α Decrease font Enlarge font
Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Τα έντυπα αποτελούν την Νο1 πηγή πληροφοριών για τους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το καλοκαίρι του 2016 το Bentley University's Center for Marketing Technology, σε συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση Visitor International.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 17 περιοχές στη Β.Αμερική, την Ευρώπη και την Ν. Αφρική, σε δείγμα 1.732 τουριστών, ανέδειξε ότι 2 στους 3 επισκέπτες (67%) πήραν ένα φυλλάδιο, ένα χάρτη ή ένα ταξιδιωτικό οδηγό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και μάλιστα το 95% δηλώνουν ότι τα φυλλάδια επηρέασαν τις ενέργειες τους.

Aπό την Ελλάδα στην έρευνα μετείχε η City Contact, η οποία από το 1996 παρέχει έντυπη πληροφόρηση στους επισκέπτες των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας μας, Έλληνες και αλλοδαπούς. Σήμερα, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο πληροφόρησης μέσω των Info Stand® και των Visitor’s Free Editions and Brochures σε αποκλειστική συνεργασία με 220 κορυφαία ξενοδοχεία της Αθήνας, της Κρήτης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Επί πλέον, καλύπτει τις ανάγκες έντυπης πληροφόρησης των τουριστών προσφέροντας δωρεάν έντυπα σε συνέδρια, τουριστικά γραφεία, δημόσιους οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις, πρεσβείες, μαρίνες κλπ.  

Το τελευταίο δημιούργημα της City Contact είναι το Tornos News, που διαβάζετε...

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα.

 Tα συμπεράσματα

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εντύπων είναι τα ακόλουθα:

 
 
 95% των τουριστών επηρεάζονται από τα έντυπα 
 
Αναντίρρητα, τα έντυπα αυξάνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα τοπικά προϊόντα, τις υπηρεσίες, τα αξιοθέατα. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 95% των ταξιδιωτικών πλάνων των επισκεπτών που έπεσε στα χέρια του ένας έντυπος οδηγός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επηρεαστήκαν από αυτόν. 
 
83% επισκέπτονται αξιοθέατα και επιχειρήσεις78% θα αλλάξουν τα σχέδιά τους 
 
 
 
Περισσότεροι από 4 στους 5 επισκέπτες (83%) σχεδίασαν να επισκεφτούν ένα αξιοθέατο ή μια επιχείρηση σαν αποτέλεσμα του ξεφυλλίσματος ενός έντυπου τουριστικού οδηγού στον προορισμό τους. 
 
Σχεδόν 4 στους 5 επισκέπτες (78%) θα το σκεφτόντουσαν να αλλάξουν τα σχέδιά τους εξαιτίας ενός έντυπου οδηγού. Οι ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους μπορούν εύκολα να
επηρεαστούν εάν τους παρουσιαστούν ευκαιρίες που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. 
 
65% αγοράζουν εισιτήρια ή εμπορεύματα Οι επισκέπτες εκτιμούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, εκθέσεις και αξιοθέατα
 
 
Σχεδόν 2 στους 3 επισκέπτες (65%) σχεδίασαν να αγοράσουν εισιτήρια ή εμπορεύματα από επιχειρήσεις για τις οποίες έμαθαν από έναν έντυπο οδηγό στον τόπο του προορισμού τους.
 
Σχεδόν 7 στους 10 επισκέπτες (68%) εκτιμούν ιδιαίτερα πληροφορίες σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις, και αξιοθέατα
 
Απτό και εύκολο στη χρήση Οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι
 
6 στους 10 επισκέπτες βρίσκουν τους έντυπους οδηγούς απτούς και εύκολους στην χρήση. Οι έντυποι οδηγοί είναι απτοί και ερεθίζουν την όραση, την αφή την ακοή (κράτημα και γύρισμα των φύλλων) ακόμα και την όσφρηση (φρεσκοτυπωμένες σελίδες). Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες απορροφούν πιο εύκολα τις πληροφορίες και υπάρχει διάδραση. 
 
 
Η πλειονότητα των επισκεπτών (59%) πιστεύει ότι οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι οι έντυποι οδηγοί προβάλλονται και διανέμονται από επαγγελματίες διανομείς και ελέγχονται από επαγγελματίες τους του τουρισμού στα σημεία προβολής και διανομής τους. 
 
Βολικό και πάντα διαθέσιμοM
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (53%) εκτιμούν ότι οι έντυποι οδηγοί είναι βολικοί και πάντα διαθέσιμοι. Τους έντυπους οδηγούς είναι εύκολο να τους βρει κανείς, να τους έχει μαζί
του και να τους διαβάζει οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Δεν εξαρτώνται από ψηφιακές συνδέσεις
 
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (51%) αναφέρουν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα και εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις και τα κουπόνια των έντυπων οδηγών. Σχετικά με τις επιχειρήσεις - παρόχους των προσφορών είναι ένας χρήσιμος τρόπος να μετρούν την αποδοτικότητα της προωθητικής ενέργειας αν και δεν είναι το μόνο μετρήσιμο στοιχείο.
 
Οι έντυποι οδηγοί μοιράζονται και μπορούν να πολλαπλασιάσουν την ισχύ το μηνύματος μέχρι και 8 φορές.
 
Περισσότεροι από 4 στους 10 επισκέπτες (44%) εκτιμούν ιδιαίτερα τους έντυπους οδηγούς επειδή μπορούν εύκολα να τους μοιράζονται με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν τον δίνει ο ένας στον άλλον συχνά υπάρχει η δυνατότητα της σύστασης με το ίδιο τρόπο που λειτουργεί η διαφήμιση «από στόμα, σε στόμα». Από τους επισκέπτες που πήραν έναν έντυπο οδηγό, πάνω από τους μισούς (57%), τον μοιράστηκαν με 1-2 ανθρώπους και πάνω από 1 στους 3 μοιράστηκε το έντυπο με 3-4 ανθρώπους (35%).
Σχεδόν 1 στους 10 μοιράστηκε το έντυπο με περισσότερους από 5 ανθρώπους (8%). Για το λόγο αυτό, η διανομή ενός εντύπου μπορεί να έχει απήχηση έως 8 φορές μεγαλύτερη απ’ ότι θα είχε σε έναν μόνο αναγνώστη και σε πολλές περιπτώσεις 2-4 φορές μεγαλύτερη. 
 
 
Οι επαγγελματίες του τουρισμού αγαπούν τους έντυπους οδηγούς
 
Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την μελέτη για τον τουρισμό που έγινε τον Ιανουάριου του 2016 από το Bentley University's Center for Marketing Technology, το οποίο αποκάλυψε ότι το 98% του προσωπικού των τμημάτων Concierge και Front Desk των ξενοδοχείων λένε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουν έντυπες τις πληροφορίες που απευθύνονται στους πελάτες ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που μπορούν να δουν να κάνουν και να απολαύσουν στην περιοχή. 
 
Συμπέρασμα 
 
Οι έντυποι οδηγοί επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Είναι ξεκάθαρο ότι σε έναν αυξανόμενα ψηφιακό κόσμο έχουν πολλή σημαντική επίδραση στα σχέδια και στις δραστηριότητες των επισκεπτών και ιδιαίτερα επί τόπου, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους. 
 
Σχετικά με τη Visitor International
 
Η Visitor International είναι ένας διεθνής σύνδεσμος των επιχειρήσεων - παρόχων πληροφοριών στους επισκέπτες. Οι εταιρείες – μέλη της σε όλον τον κόσμο εξειδικεύονται στο
να παρέχουν στον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στον τόπο προορισμού τους, να τους οδηγήσει σε υπέροχες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες – μέλη:
  • Ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν, να δουν και να απολαύσουν περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια της παραμονή τους στον προορισμό της επιλογής τους καθώς και σε κοντινές αποστάσεις από αυτόν.
  • Προσφέρουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν σπουδαίες εμπειρίες (πού να μείνουν, αξιοθέατα για να επισκεφτούν, δραστηριότητες και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν, τα καλύτερα σημεία για να φάνε και να ψωνίσουν και τους καλύτερους τρόπους μεταφοράς για να φτάσουν εκεί).
  • Αποδίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε εισόδημα κάθε χρόνο στις εταιρείες – πελάτες.
  • Ενθαρρύνουν μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις με το να παρουσιάζουν στους επισκέπτες περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης.
  • Διασφαλίζει ότι η υπηρεσία θα έχει καλή απήχηση μέσω των καναλιών διανομής, π.χ. καταλύματα, αξιοθέατα, κέντρα εισόδου και πρόσβασης επισκεπτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σύνδεσμο, τα μέλη του σε όλον τον κόσμο καθώς και για τη σημασία του να παρέχονται πληροφορίες στον επισκέπτη, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.VisitorInternational.com
 
 
 
Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 19/11 16:25

    Μετατροπή λιμενίσκου Συβότων σε καταφύγιο τουριστικών σκαφών

  2. 19/11 16:21

    Διαγωνισμός για την εκμίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  3. 19/11 13:05

    Russian Circus on Ice: Στην Αθήνα το πρώτο στον κόσμο τσίρκο στον πάγο

  4. 18/11 11:42

    Φραγμός στις απάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο

  5. 18/11 11:30

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κυκλάδες": Αίτημα για παράταση του σήματος λειτουργίας

  6. 18/11 11:27

    Δωρεές από τουριστικές επιχειρήσεις

  7. 18/11 11:24

    Δράσεις προστασίας περιοχών ΝΑΤURA σε Νάξο, Σύρο και Τήνο

  8. 17/11 15:38

    To νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στη Ρόδο του ομίλου Lindos

  9. 17/11 14:27

    Θετικά μηνύματα στην WTM για την Αττική το 2018

  10. 17/11 13:54

    Marketing Greece: Απολογισμός δημοσιότητας Οκτωβρίου 2017

  11. 17/11 13:49

    Χερσόνησος: Παρουσίαση των νέων εντύπων προβολής στη WTM

  12. 17/11 13:33

    Thomas Cook: Υπάλληλος καταχράστηκε 140.000 λίρες από την εταιρία

  13. 17/11 13:24

    Το 100% Hotel Show ξεκινάει σήμερα με τα Hotel Design Awards, VIP Επισκέπτες και μια Είσοδο-Έκπληξη

  14. 17/11 13:16

    Λιγότεροι Βρετανοί ταξίδεψαν στο εξωτερικό τον Αύγουστο

  15. 17/11 13:05

    Η LG στην έκθεση 100% Hotel Show ως Digital Signage Sponsor

  16. 17/11 13:02

    Μ. Κόνσολας: Ασύμβατη με τον τουρισμό η διαχείριση μεταναστευτικού από την κυβέρνηση

  17. 17/11 12:40

    Το Λουτράκι στην έκθεση WTM

  18. 17/11 12:26

    Premier: Η μείωση του ορίου αγορών tax free εκτίναξε τις συναλλαγές το 2017

  19. 17/11 12:17

    Οι κερδισμένοι και χαμένοι προορισμοί της χώρας το α' εξάμηνο

  20. 17/11 12:16

    Ryanair: 250 προσλήψεις στο τμήμα Travel Labs στη Μαδρίτη

  21. 17/11 11:20

    Βρετανικός τουρισμός: Πώς ταξιδεύουν οι baby boomers

  22. 17/11 11:12

    Οι επαγγελματίες του τουρισμού εμπιστεύονται το Tornos News - To 81% το αξιολογεί ως πολύ καλό / εξαιρετικό!

  23. 17/11 10:21

    H Airbnb επιδιώκει «άνοιγμα» σε ταξιδιώτες με κινητικά προβλήματα

  24. 17/11 10:01

    Mouzenidis Travel: Εκδήλωση απολογισμού της χρονιάς στο Μινσκ

  25. 17/11 09:41

    Έγκριση γεωτρήσεων για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  26. 17/11 09:38

    Δήμος Σάμου: Τουριστική ανάδειξη μονοπατιών και σπηλαίων

  27. 17/11 09:31

    Ο Apollo γιορτάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις του 2017 με την Ελλάδα στο επίκεντρο

  28. 17/11 09:25

    SunExpress: Νέα σύνδεση Λειψία-Ηράκλειο το 2018

  29. 16/11 18:21

    Η Airbnb για τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών στην Ελλάδα: Ναι στο φόρο, όχι στα προσωπικά δεδομένα

  30. 16/11 18:08

    Hands Free Hotelier, η… Hands Free λύση για την ψηφιακή απόδοση των ξενοδοχείων

  31. 16/11 17:25

    HOTREC: Η πρόταση της ΕΕ για τις βραχυχρόνιες τουριστικές μισθώσεις

  32. 16/11 16:18

    Συναντήσεις στη Philoxenia για εναλλακτικό τουρισμό στη Ρόδο

  33. 16/11 16:16

    O Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας στη Philoxenia

  34. 16/11 15:41

    GfK: Οι χώρες με την καλύτερη φήμη στο εξωτερικό το 2017, 5η η Ελλάδα για τον τουρισμό της

  35. 16/11 14:56

    Στην εποχή της μετάβασης από τις παραδοσιακές στις low cost πτήσεις

  36. 16/11 14:39

    Τα ελληνικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την απογείωση των αφίξεων από την Ασία

  37. 16/11 13:46

    +17% η επισκεψιμότητα στα μουσεία της χώρας τον Ιούλιο

  38. 16/11 13:38

    Πώς τα ιταλικά μουσεία έχουν ρεκόρ επισκεψιμότητας

  39. 16/11 12:32

    Η εκπληκτική διαφορά μεταξύ εύπορων και πολυτελών ταξιδιωτών

  40. 16/11 11:52

    FVW Workshop: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα επιμηκύνει τη σεζόν

  41. 16/11 11:14

    EOT: Press trip του National Geographic Traveler Ρουμανίας στο ΒΑ Αιγαίο

  42. 16/11 11:10

    Ryanair: Νέα σύνδεση Θεσσαλονίκη - Νυρεμβέργη

  43. 16/11 10:57

    Ημερίδα για τον Τουρισμό στην Πελοπόννησο

  44. 16/11 10:45

    Lyttos Beach: Εκπαίδευση προσωπικού στη χρήση απινιδωτή

  45. 16/11 10:38

    Αλλαγές χρήσης σε ξενοδοχειακά κτίρια

  46. 16/11 10:37

    «Πολίτης της Πελοποννήσου» ο Θεόδωρος Βασιλάκης

  47. 16/11 10:33

    OΣΕ: Διαγωνισμός για την μίσθωση ξενοδοχειακών κλινών στη Θεσσαλονίκη

  48. 16/11 10:26

    Επενδυτικό RoadShow στο Σίδνεϋ για προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα

  49. 16/11 09:49

    Νίκος Χουδαλάκης: Ολικό restart για την έκθεση θεσμό της τουριστικής βιομηχανίας Xenia

  50. 15/11 17:17

    Aegean: Άνοιξαν οι κρατήσεις για 5 νέα δρομολόγια της Αθήνας το 2018

  51. 15/11 17:10

    Germania Flug: Νέες συνδέσεις με Κέρκυρα, Σάμο και Ζάκυνθο το 2018

  52. 15/11 17:06

    Ρόδος: Σεμινάριο για την υγεία και την ασφάλεια στα ξενοδοχεία

  53. 15/11 16:20

    Ε. Κουντουρά: Τουρισμός 365 ημέρες στην ανατολική Μ-Θ

  54. 15/11 15:27

    Athens Culture Symposium 2017: Πώς θα αναπτυχθεί ο πολιτιστικός τουρισμός

  55. 15/11 15:08

    Ο τουρισμός στην Αθήνα: Γεμίζουν τα ξενοδοχεία, υποχωρεί η ικανοποίηση των τουριστών

  56. 15/11 15:04

    Τρία ελληνικά ξενοδοχεία διακρίθηκαν στα European Hospitality Awards

  57. 15/11 13:18

    7 ελληνικές συμμετοχές στην ΙΤΒ Asia

  58. 15/11 13:05

    Οι ηγέτες των επιχειρήσεων ανησυχούν για την ασφάλεια στα ταξίδια

  59. 15/11 12:00

    Πιστοποίηση Travelife Gold στο ξενοδοχείο Mythos Beach Resort

  60. 15/11 11:45

    Tus Airways: Απευθείας πτήσεις Αθήνα - Λάρνακα

  61. 15/11 11:33

    Η Λήμνος προβάλλεται στη Νότια Κορέα

  62. 15/11 11:24

    Πού θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί για την Πρωτοχρονιά

  63. 15/11 11:13

    STR: 96.500 υπό κατασκευή δωμάτια ξενοδοχείων στην Ευρώπη τον Οκτώβριο

  64. 15/11 11:00

    Οι Σέρρες υποψήφια πόλη για Ευρωπαϊκό Πράσινο Βραβείο

  65. 15/11 10:58

    Προβολή της Αττικής και του Σαρωνικού στην Σκανδιναβία

  66. 15/11 10:53

    Πολυχώρος Πολιτισμού στην Ανάφη

  67. 15/11 10:50

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην έκθεση στις Βρυξέλλες

  68. 15/11 09:42

    Η έκθεση Xenia επιστρέφει δυναμικά

  69. 15/11 09:41

    SAS: Nέες πτήσεις προς Αθήνα και Χανιά το 2018

  70. 15/11 09:35

    TUI Airlines: Νέες συνδέσεις το 2018 με Ελλάδα από το Βέλγιο

  71. 15/11 09:27

    Αφιέρωμα στο Μοσχοφίλερο

  72. 14/11 18:14

    Κυπριακός τουρισμός: Ευχαριστημένοι οι 7 στους 10 τουρίστες

  73. 14/11 18:11

    Fam trip για ξένους δημοσιογράφους στην Ήπειρο

  74. 14/11 18:05

    4,8 εκατ. περισσότεροι επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 10μηνο

  75. 14/11 18:03

    H τελική λίστα εκθετών του 100% Hotel Show 2017

  76. 14/11 17:59

    Περιφέρεια Αττικής: Συνάντηση με την Εκκλησία της Ελλάδος για τον θρησκευτικό τουρισμό

  77. 14/11 16:46

    Η Χαλκιδική στη Philoxenia: Καινοτόμες δράσεις στον τουρισμό

  78. 14/11 16:42

    Μνημόνιο συνεργασίας για τη στήριξη των ΜμΕ της Αττικής

  79. 14/11 16:13

    Boutique Hotel Awards 2017: Διεθνείς διακρίσεις για 4 ελληνικά ξενοδοχεία

  80. 14/11 13:21

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: 'Eμφαση στον εναλλακτικό τουρισμό στη Philoxenia

  81. 14/11 13:19

    Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες προστασίας στο γεφύρι της Πλάκας

  82. 14/11 12:48

    Ο γαμήλιος τουρισμός σε Ελλάδα και Κύπρο προσελκύει το διεθνές ενδιαφέρον

  83. 14/11 12:43

    Τrivago Awards: Τα καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα για το 2018

  84. 14/11 12:16

    Σκανδιναβικός τουρισμός: Τα κριτήρια των κρατήσεων στα επαγγελματικά ταξίδια

  85. 14/11 11:47

    Ρωσική παραγωγή για τον Καποδίστρια σε Ναύπλιο, Κέρκυρα και Πρέβεζα

  86. 14/11 11:39

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: +8% οι αφίξεις το 8μηνο- Ποιές αγορές ανέβασαν τις διανυκτερεύσεις

  87. 14/11 10:53

    Ικανοποίηση στο Ηράκλειο για την διεθνή τουριστική διάκριση της πόλης

  88. 14/11 10:35

    ΕΣΠΑ: Νέο πρόγραμμα για την ανάδειξη δημοτικών κτηρίων στις πόλεις

  89. 14/11 10:34

    H Thomas Cook αναλαμβάνει τη σύνδεση Λιούτον-Κέρκυρα της Monarch

  90. 14/11 09:53

    Γερμανικός τουρισμός: +45% οι κρατήσεις για Ρόδο, +27% για Ηράκλειο τον Οκτώβριο

  91. 14/11 09:41

    Πράσινο φως για το νέο Hyatt της Αθήνας και για επανάχρηση στα Αστέρια Γλυφάδας

  92. 14/11 09:38

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής της Ικαρίας και της Αλοννήσου

  93. 13/11 19:54

    Oceanos Hotels: Επενδυτικά σχέδια για Χανιά, Σαντορίνη και Αθήνα το 2018

  94. 13/11 19:51

    Turkish Airlines: Σε ιστορικά υψηλά τα κέρδη γ' 3μηνου

  95. 13/11 17:20

    Greek Tourism Expo: Προγραμματίστε on line τις συναντήσεις με τους εκθέτες

  96. 13/11 16:26

    Στην WTM το Γραφείο Συνεδρίων του Δήμου Αθηναίων

  97. 13/11 15:04

    Μ. Κόνσολας: Οι φόροι το μεγαλύτερο εμπόδιο στην ανάπτυξη του τουρισμού

  98. 13/11 14:51

    Σκοτεινός τουρισμός, η νέα "τρέλα" στα ταξίδια

  99. 13/11 13:14

    Homeport το λιμάνι του Ηρακλείου

  100. 13/11 13:09

    Alitalia: Νέα καθημερινή σύνδεση Αθήνα-Μιλάνο