Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Α Decrease font Enlarge font
Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Τα έντυπα αποτελούν την Νο1 πηγή πληροφοριών για τους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το καλοκαίρι του 2016 το Bentley University's Center for Marketing Technology, σε συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση Visitor International.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 17 περιοχές στη Β.Αμερική, την Ευρώπη και την Ν. Αφρική, σε δείγμα 1.732 τουριστών, ανέδειξε ότι 2 στους 3 επισκέπτες (67%) πήραν ένα φυλλάδιο, ένα χάρτη ή ένα ταξιδιωτικό οδηγό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και μάλιστα το 95% δηλώνουν ότι τα φυλλάδια επηρέασαν τις ενέργειες τους.

Aπό την Ελλάδα στην έρευνα μετείχε η City Contact, η οποία από το 1996 παρέχει έντυπη πληροφόρηση στους επισκέπτες των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας μας, Έλληνες και αλλοδαπούς. Σήμερα, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο πληροφόρησης μέσω των Info Stand® και των Visitor’s Free Editions and Brochures σε αποκλειστική συνεργασία με 220 κορυφαία ξενοδοχεία της Αθήνας, της Κρήτης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Επί πλέον, καλύπτει τις ανάγκες έντυπης πληροφόρησης των τουριστών προσφέροντας δωρεάν έντυπα σε συνέδρια, τουριστικά γραφεία, δημόσιους οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις, πρεσβείες, μαρίνες κλπ.  

Το τελευταίο δημιούργημα της City Contact είναι το Tornos News, που διαβάζετε...

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα.

 Tα συμπεράσματα

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εντύπων είναι τα ακόλουθα:

 
 
 95% των τουριστών επηρεάζονται από τα έντυπα 
 
Αναντίρρητα, τα έντυπα αυξάνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα τοπικά προϊόντα, τις υπηρεσίες, τα αξιοθέατα. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 95% των ταξιδιωτικών πλάνων των επισκεπτών που έπεσε στα χέρια του ένας έντυπος οδηγός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επηρεαστήκαν από αυτόν. 
 
83% επισκέπτονται αξιοθέατα και επιχειρήσεις78% θα αλλάξουν τα σχέδιά τους 
 
 
 
Περισσότεροι από 4 στους 5 επισκέπτες (83%) σχεδίασαν να επισκεφτούν ένα αξιοθέατο ή μια επιχείρηση σαν αποτέλεσμα του ξεφυλλίσματος ενός έντυπου τουριστικού οδηγού στον προορισμό τους. 
 
Σχεδόν 4 στους 5 επισκέπτες (78%) θα το σκεφτόντουσαν να αλλάξουν τα σχέδιά τους εξαιτίας ενός έντυπου οδηγού. Οι ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους μπορούν εύκολα να
επηρεαστούν εάν τους παρουσιαστούν ευκαιρίες που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. 
 
65% αγοράζουν εισιτήρια ή εμπορεύματα Οι επισκέπτες εκτιμούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, εκθέσεις και αξιοθέατα
 
 
Σχεδόν 2 στους 3 επισκέπτες (65%) σχεδίασαν να αγοράσουν εισιτήρια ή εμπορεύματα από επιχειρήσεις για τις οποίες έμαθαν από έναν έντυπο οδηγό στον τόπο του προορισμού τους.
 
Σχεδόν 7 στους 10 επισκέπτες (68%) εκτιμούν ιδιαίτερα πληροφορίες σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις, και αξιοθέατα
 
Απτό και εύκολο στη χρήση Οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι
 
6 στους 10 επισκέπτες βρίσκουν τους έντυπους οδηγούς απτούς και εύκολους στην χρήση. Οι έντυποι οδηγοί είναι απτοί και ερεθίζουν την όραση, την αφή την ακοή (κράτημα και γύρισμα των φύλλων) ακόμα και την όσφρηση (φρεσκοτυπωμένες σελίδες). Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες απορροφούν πιο εύκολα τις πληροφορίες και υπάρχει διάδραση. 
 
 
Η πλειονότητα των επισκεπτών (59%) πιστεύει ότι οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι οι έντυποι οδηγοί προβάλλονται και διανέμονται από επαγγελματίες διανομείς και ελέγχονται από επαγγελματίες τους του τουρισμού στα σημεία προβολής και διανομής τους. 
 
Βολικό και πάντα διαθέσιμοM
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (53%) εκτιμούν ότι οι έντυποι οδηγοί είναι βολικοί και πάντα διαθέσιμοι. Τους έντυπους οδηγούς είναι εύκολο να τους βρει κανείς, να τους έχει μαζί
του και να τους διαβάζει οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Δεν εξαρτώνται από ψηφιακές συνδέσεις
 
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (51%) αναφέρουν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα και εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις και τα κουπόνια των έντυπων οδηγών. Σχετικά με τις επιχειρήσεις - παρόχους των προσφορών είναι ένας χρήσιμος τρόπος να μετρούν την αποδοτικότητα της προωθητικής ενέργειας αν και δεν είναι το μόνο μετρήσιμο στοιχείο.
 
Οι έντυποι οδηγοί μοιράζονται και μπορούν να πολλαπλασιάσουν την ισχύ το μηνύματος μέχρι και 8 φορές.
 
Περισσότεροι από 4 στους 10 επισκέπτες (44%) εκτιμούν ιδιαίτερα τους έντυπους οδηγούς επειδή μπορούν εύκολα να τους μοιράζονται με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν τον δίνει ο ένας στον άλλον συχνά υπάρχει η δυνατότητα της σύστασης με το ίδιο τρόπο που λειτουργεί η διαφήμιση «από στόμα, σε στόμα». Από τους επισκέπτες που πήραν έναν έντυπο οδηγό, πάνω από τους μισούς (57%), τον μοιράστηκαν με 1-2 ανθρώπους και πάνω από 1 στους 3 μοιράστηκε το έντυπο με 3-4 ανθρώπους (35%).
Σχεδόν 1 στους 10 μοιράστηκε το έντυπο με περισσότερους από 5 ανθρώπους (8%). Για το λόγο αυτό, η διανομή ενός εντύπου μπορεί να έχει απήχηση έως 8 φορές μεγαλύτερη απ’ ότι θα είχε σε έναν μόνο αναγνώστη και σε πολλές περιπτώσεις 2-4 φορές μεγαλύτερη. 
 
 
Οι επαγγελματίες του τουρισμού αγαπούν τους έντυπους οδηγούς
 
Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την μελέτη για τον τουρισμό που έγινε τον Ιανουάριου του 2016 από το Bentley University's Center for Marketing Technology, το οποίο αποκάλυψε ότι το 98% του προσωπικού των τμημάτων Concierge και Front Desk των ξενοδοχείων λένε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουν έντυπες τις πληροφορίες που απευθύνονται στους πελάτες ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που μπορούν να δουν να κάνουν και να απολαύσουν στην περιοχή. 
 
Συμπέρασμα 
 
Οι έντυποι οδηγοί επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Είναι ξεκάθαρο ότι σε έναν αυξανόμενα ψηφιακό κόσμο έχουν πολλή σημαντική επίδραση στα σχέδια και στις δραστηριότητες των επισκεπτών και ιδιαίτερα επί τόπου, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους. 
 
Σχετικά με τη Visitor International
 
Η Visitor International είναι ένας διεθνής σύνδεσμος των επιχειρήσεων - παρόχων πληροφοριών στους επισκέπτες. Οι εταιρείες – μέλη της σε όλον τον κόσμο εξειδικεύονται στο
να παρέχουν στον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στον τόπο προορισμού τους, να τους οδηγήσει σε υπέροχες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες – μέλη:
  • Ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν, να δουν και να απολαύσουν περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια της παραμονή τους στον προορισμό της επιλογής τους καθώς και σε κοντινές αποστάσεις από αυτόν.
  • Προσφέρουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν σπουδαίες εμπειρίες (πού να μείνουν, αξιοθέατα για να επισκεφτούν, δραστηριότητες και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν, τα καλύτερα σημεία για να φάνε και να ψωνίσουν και τους καλύτερους τρόπους μεταφοράς για να φτάσουν εκεί).
  • Αποδίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε εισόδημα κάθε χρόνο στις εταιρείες – πελάτες.
  • Ενθαρρύνουν μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις με το να παρουσιάζουν στους επισκέπτες περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης.
  • Διασφαλίζει ότι η υπηρεσία θα έχει καλή απήχηση μέσω των καναλιών διανομής, π.χ. καταλύματα, αξιοθέατα, κέντρα εισόδου και πρόσβασης επισκεπτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σύνδεσμο, τα μέλη του σε όλον τον κόσμο καθώς και για τη σημασία του να παρέχονται πληροφορίες στον επισκέπτη, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.VisitorInternational.com
 
 
 
Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 22/07 22:38

    Απεργία ΠΟΕ-ΥΠΠΟ: Κλειστά τα μουσεία & οι αρχ. χώροι στην Αττική στις 29 & 30 Ιουλίου

  2. 22/07 22:31

    Κως: 2η συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας

  3. 22/07 22:21

    Μ. Παπαβασιλείου: Η Κως παραμένει ένας ασφαλής και φιλόξενος προορισμός

  4. 22/07 22:17

    Συνάντηση Ευ. Κουρνέτα με τον Σεβ. Μητροπολίτη Θηβών & Λεβαδείας

  5. 22/07 22:07

    Κ. Σβύνου: Να επισπευσθούν οι επιθεωρήσεις στα ξενοδοχεία της Κω

  6. 22/07 12:01

    Γ.Κυρίτσης: Η Κως επιστρέφει στην κανονικότητα

  7. 22/07 11:37

    Κομοτηνή: O TAP «σώζει» τα ξενοδοχεία

  8. 22/07 11:23

    Τουριστικό λεωφορείο στη Σάμο και τουριστικό τραίνο στην Πρέβεζα

  9. 22/07 11:21

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Περιφέρεια Β.Αιγαίου και Ρέθυμνο

  10. 22/07 11:18

    Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Διαδικτυακή καμπάνια στη ρωσική τουριστική αγορά

  11. 22/07 11:14

    Δήλωση του προέδρου του ΣΕΤΕ για τον σεισμό στην Κω

  12. 22/07 11:03

    ΠΟΞ: Υπερήφανη για την ξενοδοχειακή υποδομή της Ελλάδας

  13. 21/07 22:10

    Yπουργείο Τουρισμού: Συντονισμός ενεργειών για τον τουρισμό στην Κω

  14. 21/07 19:22

    Απάντηση της Aegean για την άρνηση μεταφοράς ΑμεΑ με παιδί και 2 σκύλους

  15. 21/07 16:15

    ABTA: Σε συνεχή επικοινωνία με τις ελληνικές αρχές για την Κω

  16. 21/07 15:50

    Η σύγχρονη Ελληνική Λογοτεχνία στη Μόσχα

  17. 21/07 15:43

    Χρ. Σπίρτζης: Ξεκινούν έλεγχοι για τις ζημιές στο λιμάνι και τα ξενοδοχεία της Κω

  18. 21/07 15:25

    Fraport: Κανονικά και με ασφάλεια οι πτήσεις στο αεροδρόμιο της Κω

  19. 21/07 15:16

    Μ. Κόνσολας: 5 άμεσα μέτρα για τη στήριξη του τουρισμού της Κω

  20. 21/07 15:11

    42 αναγνωρισμένοι ιαματικοί φυσικοί πόροι στην Ελλάδα

  21. 21/07 15:05

    FedHATTA: Ομαλοποιείται η κατάσταση στην Κω

  22. 21/07 14:00

    Παγκόσμιος τουρισμός: Tα 4 σενάρια για το μέλλον των ταξιδίων

  23. 21/07 13:26

    Ημιμαραθώνιος Κρήτης: Χιουμοριστικό σποτ με την Eλληνίδα μάνα

  24. 21/07 13:21

    Ξεκίνησε το Cosmopolis Festival στην Καβάλα

  25. 21/07 13:03

    Ανταλλαγή σπιτιών για διακοπές -HomeExchange: Τεράστια ζήτηση από όλο τον κόσμο για Ελλάδα

  26. 21/07 13:01

    Μ. Κόνσολας: Πρέπει να προστατευθεί ο τουρισμός της Κω

  27. 21/07 12:55

    TUI Γερμανίας: Μικροτραυματισμοί και μικροζημιές στα ξενοδοχεία της Κω

  28. 21/07 12:40

    Συντονιστικό Όργανο: Συστάσεις για τον σεισμό στην Κω

  29. 21/07 12:27

    Συνάντηση Αρναουτάκη-Φούχτελ - Τουρισμός και κρητικά προϊόντα στην ατζέντα

  30. 21/07 12:25

    Ο νέος κανονισμός για τις Σχολές Ξεναγών - Εισαγωγή μόνο με μόρια

  31. 21/07 12:22

    Πιλοτική δράση "Ιστορίες της Νύκτας" σε μουσεία και αρχ. χώρους- Ολο το πρόγραμμα

  32. 21/07 12:14

    Βρετανικό ΥΠΕΞ: Προσοχή στους μετασεισμούς- Ι.Ρέτσος: Η Κως αγωνίζεται να δείξει το καλύτερο πρόσωπο

  33. 21/07 12:10

    Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ στη διεθνή έκθεση TourNatur 2017 στη Γερμανία

  34. 21/07 12:00

    ATOR: Ο σεισμός στην Κω δεν έχει επηρεάσει τα ταξίδια των Ρώσων στο Αιγαίο

  35. 21/07 11:57

    Τουρισμός: +2,4% οι αφίξεις και +0,9% οι εισπράξεις το α' 5μηνο

  36. 21/07 11:42

    Συνάντηση Πολιτισμού στην Κρήτη -Συνέδριο Φιλοσοφίας στην Αρχαία Ολυμπία

  37. 21/07 11:28

    Γερμανικός τουρισμός: Οι 50άρηδες θα ξοδέψουν περισσότερα για διακοπές το επόμενο 12μηνο

  38. 21/07 11:18

    WorldVentures: Ονειρεμένα ταξίδια στην Ελλάδα μέσα από διεθνή κλαμπ

  39. 21/07 10:59

    Οι γερμανοί τουρίστες επιμένουν ακόμη στην Τουρκία

  40. 21/07 10:42

    Joon: Η νέα νεανική low-cost εταιρία της Air France

  41. 21/07 10:37

    Δήμος Ζαγοράς - Μουρεσίου: Πρόσκληση για τουριστική αξιοποίηση έκτασης

  42. 21/07 10:33

    Πρότυπο πιστοποίησης ξενοδοχείων «Hikers’ Friendly»

  43. 21/07 10:04

    Δύο τουρίστες νεκροί από το σεισμό στην Κω- άντεξαν οι ξενοδοχειακές υποδομές

  44. 20/07 19:26

    Νέος πολυχώρος πολιτισμού στο Μαρούσι

  45. 20/07 19:20

    Δεξίωση γευσιγνωσίας στο εστιατόριο Ευκάλυπτος του ξενοδοχείου Castelli στη Ζάκυνθο

  46. 20/07 19:16

    Τέχνη και φιλοξενία συμπορεύονται στο Art Hotel

  47. 20/07 19:08

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Συνάντηση με την Fraport για τα 4 αεροδρόμια

  48. 20/07 14:26

    Φάρσα με υβριστικό μπάνερ κατά των τουριστών στη νότια Γαλλία

  49. 20/07 13:59

    ΣΕΒ: Ο ελληνικός τουρισμός και η κάθοδος των μυρίων!

  50. 20/07 13:41

    Ιαματικός τουρισμός στη Ρόδο μέσα από τις Πηγές Καλλιθέας

  51. 20/07 13:40

    Γερμανικός τουρισμός: Tαξιδιωτική οδηγία για την Τουρκία

  52. 20/07 13:31

    Ιαματικός τουρισμός: Στους Δήμους το ερωτηματολόγιο του ΕΣΠΑ

  53. 20/07 12:52

    Τουρισμός: 2,4 εκατ. Βρετανοί αναχωρούν για διακοπές αυτό το Σαββατοκύριακο

  54. 20/07 12:51

    Σεμινάρια στην Αττική για εργαζομένους σε τουριστικά γραφεία

  55. 20/07 12:47

    Συνεδρίαση της Διεθνούς Ένωσης Οργανισμών Δασικών Ερευνών στη Θεσσαλονίκη

  56. 20/07 12:44

    Περιφέρεια Ι. Νήσων: Σύσκεψη για τα έργα στο λιμένα Βασιλικής

  57. 20/07 12:36

    Προσλήψεις στη Ryanair - Ημέρες καριέρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  58. 20/07 12:32

    Συνεργασία Δήμου Αθηναίων- ΣΤΑΣΥ για την προβολή της Αθήνας

  59. 20/07 11:51

    Cosmos: Νέο brand πολυτελών διακοπών στην Ευρώπη τη χαμηλή σεζόν

  60. 20/07 11:35

    Ο. Κεφαλογιάννη: Ευθύνες στο υπουργείο Πολιτισμού για τις ουρές στους αρχαιολογικούς χώρους

  61. 20/07 11:33

    Τουρισμός: Η εποχή της τεχνητής νοημοσύνης και των ρομπότ

  62. 20/07 10:44

    Αυτά είναι τα 20 ακριβότερα πολυτελή ξενοδοχεία στον κόσμο

  63. 20/07 10:39

    ΕΟΤ: Έντονο το ενδιαφέρον των Εσθονών για την Ελλάδα

  64. 20/07 10:31

    3η γιορτή Αριστοτελικών & Αθωνικών γεύσεων

  65. 20/07 10:23

    Κάτι νέο γεννήθηκε στη γαστρονομία της Ερμιονίδας - Γαστρονομικό οδοιπορικό

  66. 20/07 10:08

    ΤΕΙ Κρήτης: Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες

  67. 20/07 10:01

    Υπουργείο Τουρισμού: Διαγωνισμός για εκπαιδευτικά βιβλία στις ΑΣΤΕ

  68. 20/07 10:01

    Σε δημόσια διαβούλευση η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Ελληνικό

  69. 20/07 10:00

    10 λόγοι για μία τουριστική επιχείρηση να επιλέξει cloud υπηρεσίες

  70. 19/07 17:52

    Πρόστιμο 25.000 λιρών σε πελάτη της TUI για ψευδή ασθένεια

  71. 19/07 16:55

    Ποινή φυλάκισης 4 ετών σε ξενοδόχο για ασφαλιστική απάτη

  72. 19/07 16:27

    Ταξιδιωτικό... ισοζύγιο μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας

  73. 19/07 16:20

    Ο Δήμος Ρόδου τίμησε τουρίστες, που επισκέπτονται το νησί επί δεκαετίες

  74. 19/07 15:22

    Διπλασιάζει το πρόγραμμα για Τουρκία η Jet2 το 2018- έκρηξη της ζήτησης φέτος

  75. 19/07 14:44

    Επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχεία στη Λέσβο- Χωροταξικό ζητεί η Ε.Ξ.

  76. 19/07 14:33

    Η Φλώρα Παρασκευοπούλου PR & Communication Director σε Axia Hospitality και Nelios

  77. 19/07 14:17

    ΣΕΤΚΕ: Να γίνει φορολογικός έλεγχος στα σπίτια που μισθώνονται σε τουρίστες

  78. 19/07 13:49

    Booking.com: Η Καλαμάτα στους 5 top προορισμούς για διακοπές με τους γονείς

  79. 19/07 13:04

    TUI: Ταξίδι εξοικείωσης για αυστριακούς πράκτορες στη Ρόδο

  80. 19/07 12:53

    Στο προσκήνιο ξανά το επενδυτικό σχέδιο για 20 ξενοδοχεία στην Ελλάδα από Atlantica Hotels και Nataly Tours

  81. 19/07 12:44

    Βραβεία TUI Environment Champion σε 27 ελληνικά ξενοδοχεία

  82. 19/07 12:35

    Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στα βραβεία της Αυστραλιανής Ομοσπονδίας Τουριστικών Πρακτόρων

  83. 19/07 12:32

    Σύγχυση για τη νέα οδηγία στα οργανωμένα ταξίδια από το 2018

  84. 19/07 12:09

    Παγκόσμιος τουρισμός: Πιο ακριβά τα ταξίδια το 2018, +6,3% οι τιμές στα ξενοδοχεία της Δ.Ευρώπης

  85. 19/07 11:57

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του π.ξενοδοχείου La Mirage στην Ομόνοια

  86. 19/07 11:41

    M.Κόνσολας: Θα παραμείνει ο μειωμένος ΦΠΑ στα προσφυγόπληκτα νησιά;

  87. 19/07 11:02

    ​Δωρεάν Wi-Fi σε 20 αρχαιολογικούς χώρους

  88. 19/07 10:58

    Ενθουσίασε το 3o Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Αλοννήσου

  89. 19/07 10:56

    Σύσκεψη για τη νησιωτικότητα στο Υπουργείο Ναυτιλίας

  90. 19/07 10:51

    Spiegel: Ο ελληνικός τουρισμός ανθεί, οι εργαζόμενοι υποφέρουν

  91. 19/07 10:49

    Ολοκληρώθηκε η πώληση της Αγοράς Μοδιάνο

  92. 19/07 10:43

    Η Ελλάδα αναλαμβάνει την προεδρία κορυφαίας συνάντησης του ΟΟΣΑ για τον τουρισμό

  93. 19/07 10:35

    Ιαματικός τουρισμός στην Ήπειρο: Μελέτη από την περιφέρεια

  94. 19/07 10:31

    ΕΟΤ: Πρόσκληση Τούρκων δημοσιογράφων στη Ρόδο - Ενίσχυση της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου για την WTM

  95. 18/07 16:21

    Ιαματικός τουρισμός: Ερωτηματολόγιο στους Δήμους για την αξιοποίηση των ιαματικών πόρων μέσω ΕΣΠΑ

  96. 18/07 16:18

    Χιλιόμετρα... ταλαιπωρίας για τους τουρίστες στην Κνωσσό!

  97. 18/07 16:16

    23η φθηνότερη πόλη στον κόσμο η Αθήνα σε χρεώσεις ταξί

  98. 18/07 15:36

    Τρόμος για 45 επιβάτες: Κεραυνός χτύπησε αεροπλάνο της British Airways στη Σκιάθο

  99. 18/07 15:10

    Sofitel Athens Airport: Εικαστική έκθεση της Joanna Chrysohoidis

  100. 18/07 14:45

    Πρωτοβουλία για τον καθαρισμό προσόψεων κτιρίων σε 10 γειτονιές της Αθήνας