Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Α Decrease font Enlarge font
Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Τα έντυπα αποτελούν την Νο1 πηγή πληροφοριών για τους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το καλοκαίρι του 2016 το Bentley University's Center for Marketing Technology, σε συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση Visitor International.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 17 περιοχές στη Β.Αμερική, την Ευρώπη και την Ν. Αφρική, σε δείγμα 1.732 τουριστών, ανέδειξε ότι 2 στους 3 επισκέπτες (67%) πήραν ένα φυλλάδιο, ένα χάρτη ή ένα ταξιδιωτικό οδηγό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και μάλιστα το 95% δηλώνουν ότι τα φυλλάδια επηρέασαν τις ενέργειες τους.

Aπό την Ελλάδα στην έρευνα μετείχε η City Contact, η οποία από το 1996 παρέχει έντυπη πληροφόρηση στους επισκέπτες των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας μας, Έλληνες και αλλοδαπούς. Σήμερα, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο πληροφόρησης μέσω των Info Stand® και των Visitor’s Free Editions and Brochures σε αποκλειστική συνεργασία με 220 κορυφαία ξενοδοχεία της Αθήνας, της Κρήτης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Επί πλέον, καλύπτει τις ανάγκες έντυπης πληροφόρησης των τουριστών προσφέροντας δωρεάν έντυπα σε συνέδρια, τουριστικά γραφεία, δημόσιους οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις, πρεσβείες, μαρίνες κλπ.  

Το τελευταίο δημιούργημα της City Contact είναι το Tornos News, που διαβάζετε...

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα.

 Tα συμπεράσματα

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εντύπων είναι τα ακόλουθα:

 
 
 95% των τουριστών επηρεάζονται από τα έντυπα 
 
Αναντίρρητα, τα έντυπα αυξάνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα τοπικά προϊόντα, τις υπηρεσίες, τα αξιοθέατα. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 95% των ταξιδιωτικών πλάνων των επισκεπτών που έπεσε στα χέρια του ένας έντυπος οδηγός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επηρεαστήκαν από αυτόν. 
 
83% επισκέπτονται αξιοθέατα και επιχειρήσεις78% θα αλλάξουν τα σχέδιά τους 
 
 
 
Περισσότεροι από 4 στους 5 επισκέπτες (83%) σχεδίασαν να επισκεφτούν ένα αξιοθέατο ή μια επιχείρηση σαν αποτέλεσμα του ξεφυλλίσματος ενός έντυπου τουριστικού οδηγού στον προορισμό τους. 
 
Σχεδόν 4 στους 5 επισκέπτες (78%) θα το σκεφτόντουσαν να αλλάξουν τα σχέδιά τους εξαιτίας ενός έντυπου οδηγού. Οι ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους μπορούν εύκολα να
επηρεαστούν εάν τους παρουσιαστούν ευκαιρίες που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. 
 
65% αγοράζουν εισιτήρια ή εμπορεύματα Οι επισκέπτες εκτιμούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, εκθέσεις και αξιοθέατα
 
 
Σχεδόν 2 στους 3 επισκέπτες (65%) σχεδίασαν να αγοράσουν εισιτήρια ή εμπορεύματα από επιχειρήσεις για τις οποίες έμαθαν από έναν έντυπο οδηγό στον τόπο του προορισμού τους.
 
Σχεδόν 7 στους 10 επισκέπτες (68%) εκτιμούν ιδιαίτερα πληροφορίες σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις, και αξιοθέατα
 
Απτό και εύκολο στη χρήση Οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι
 
6 στους 10 επισκέπτες βρίσκουν τους έντυπους οδηγούς απτούς και εύκολους στην χρήση. Οι έντυποι οδηγοί είναι απτοί και ερεθίζουν την όραση, την αφή την ακοή (κράτημα και γύρισμα των φύλλων) ακόμα και την όσφρηση (φρεσκοτυπωμένες σελίδες). Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες απορροφούν πιο εύκολα τις πληροφορίες και υπάρχει διάδραση. 
 
 
Η πλειονότητα των επισκεπτών (59%) πιστεύει ότι οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι οι έντυποι οδηγοί προβάλλονται και διανέμονται από επαγγελματίες διανομείς και ελέγχονται από επαγγελματίες τους του τουρισμού στα σημεία προβολής και διανομής τους. 
 
Βολικό και πάντα διαθέσιμοM
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (53%) εκτιμούν ότι οι έντυποι οδηγοί είναι βολικοί και πάντα διαθέσιμοι. Τους έντυπους οδηγούς είναι εύκολο να τους βρει κανείς, να τους έχει μαζί
του και να τους διαβάζει οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Δεν εξαρτώνται από ψηφιακές συνδέσεις
 
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (51%) αναφέρουν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα και εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις και τα κουπόνια των έντυπων οδηγών. Σχετικά με τις επιχειρήσεις - παρόχους των προσφορών είναι ένας χρήσιμος τρόπος να μετρούν την αποδοτικότητα της προωθητικής ενέργειας αν και δεν είναι το μόνο μετρήσιμο στοιχείο.
 
Οι έντυποι οδηγοί μοιράζονται και μπορούν να πολλαπλασιάσουν την ισχύ το μηνύματος μέχρι και 8 φορές.
 
Περισσότεροι από 4 στους 10 επισκέπτες (44%) εκτιμούν ιδιαίτερα τους έντυπους οδηγούς επειδή μπορούν εύκολα να τους μοιράζονται με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν τον δίνει ο ένας στον άλλον συχνά υπάρχει η δυνατότητα της σύστασης με το ίδιο τρόπο που λειτουργεί η διαφήμιση «από στόμα, σε στόμα». Από τους επισκέπτες που πήραν έναν έντυπο οδηγό, πάνω από τους μισούς (57%), τον μοιράστηκαν με 1-2 ανθρώπους και πάνω από 1 στους 3 μοιράστηκε το έντυπο με 3-4 ανθρώπους (35%).
Σχεδόν 1 στους 10 μοιράστηκε το έντυπο με περισσότερους από 5 ανθρώπους (8%). Για το λόγο αυτό, η διανομή ενός εντύπου μπορεί να έχει απήχηση έως 8 φορές μεγαλύτερη απ’ ότι θα είχε σε έναν μόνο αναγνώστη και σε πολλές περιπτώσεις 2-4 φορές μεγαλύτερη. 
 
 
Οι επαγγελματίες του τουρισμού αγαπούν τους έντυπους οδηγούς
 
Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την μελέτη για τον τουρισμό που έγινε τον Ιανουάριου του 2016 από το Bentley University's Center for Marketing Technology, το οποίο αποκάλυψε ότι το 98% του προσωπικού των τμημάτων Concierge και Front Desk των ξενοδοχείων λένε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουν έντυπες τις πληροφορίες που απευθύνονται στους πελάτες ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που μπορούν να δουν να κάνουν και να απολαύσουν στην περιοχή. 
 
Συμπέρασμα 
 
Οι έντυποι οδηγοί επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Είναι ξεκάθαρο ότι σε έναν αυξανόμενα ψηφιακό κόσμο έχουν πολλή σημαντική επίδραση στα σχέδια και στις δραστηριότητες των επισκεπτών και ιδιαίτερα επί τόπου, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους. 
 
Σχετικά με τη Visitor International
 
Η Visitor International είναι ένας διεθνής σύνδεσμος των επιχειρήσεων - παρόχων πληροφοριών στους επισκέπτες. Οι εταιρείες – μέλη της σε όλον τον κόσμο εξειδικεύονται στο
να παρέχουν στον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στον τόπο προορισμού τους, να τους οδηγήσει σε υπέροχες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες – μέλη:
  • Ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν, να δουν και να απολαύσουν περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια της παραμονή τους στον προορισμό της επιλογής τους καθώς και σε κοντινές αποστάσεις από αυτόν.
  • Προσφέρουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν σπουδαίες εμπειρίες (πού να μείνουν, αξιοθέατα για να επισκεφτούν, δραστηριότητες και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν, τα καλύτερα σημεία για να φάνε και να ψωνίσουν και τους καλύτερους τρόπους μεταφοράς για να φτάσουν εκεί).
  • Αποδίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε εισόδημα κάθε χρόνο στις εταιρείες – πελάτες.
  • Ενθαρρύνουν μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις με το να παρουσιάζουν στους επισκέπτες περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης.
  • Διασφαλίζει ότι η υπηρεσία θα έχει καλή απήχηση μέσω των καναλιών διανομής, π.χ. καταλύματα, αξιοθέατα, κέντρα εισόδου και πρόσβασης επισκεπτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σύνδεσμο, τα μέλη του σε όλον τον κόσμο καθώς και για τη σημασία του να παρέχονται πληροφορίες στον επισκέπτη, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.VisitorInternational.com
 
 
 
Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 23/06 11:58

    Σύσκεψη με τις ακτοπλοϊκές για το Μεταφορικό Ισοδύναμο

  2. 23/06 11:06

    Ε.Κουντουρά: Η κρουαζιέρα μοχλός για την τουριστική ανάπτυξη της Ηλείας

  3. 23/06 10:41

    Πολιτιστικός τουρισμός: Επετειακές εκδηλώσεις στην Τήνο για τον Χαλεπά

  4. 23/06 10:37

    7ο Faethon Olympus Marathon στην Ελασσόνα

  5. 23/06 10:35

    Δράσεις για τον τουρισμό από τους Δήμους Δράμας και Καβάλας

  6. 22/06 19:09

    Το καλύτερο περιεχόμενο είναι οι ιστορίες των επισκεπτών μας

  7. 22/06 16:53

    ΝΔ: Καθηλωμένα τα έσοδα από το τουρισμό

  8. 22/06 16:10

    Συνάντηση Κουντουρά με το δήμαρχο Σίφνου για θέματα τουριστικής προβολής

  9. 22/06 16:05

    Aegean: 42 νέα αεροσκάφη Airbus- Δηλώσεις Περιφερειαρχών Κρήτης και Ν.Αιγαίου

  10. 22/06 15:58

    Φόρος διαμονής: Διαθέσιμη στο TAXISnet η εφαρμογή για τις δηλώσεις απόδοσης

  11. 22/06 15:23

    Στις 5 Ιουλίου το Φεστιβάλ Λεσβιακής Γαστρονομίας

  12. 22/06 14:58

    Ενθουσιασμένες με τη Ρόδο οι σύζυγοι υπουργών Εξωτερικών

  13. 22/06 13:39

    Στη Βουλή το σ/ν για το μεταφορικό ισοδύναμο

  14. 22/06 13:36

    Διαγωνισμός Μις Παγκόσμιος Τουρισμός στην Αθήνα

  15. 22/06 13:01

    Booking.com: Chatbot διαχειρίζεται τα μισά ερωτήματα των ταξιδιωτών

  16. 22/06 12:07

    Ο τουρισμός περιπέτειας είναι η νέα μόδα στα ταξίδια

  17. 22/06 11:39

    O τουρισμός της Σκιάθου σε συνάντηση Κουντουρά με το δήμαρχο

  18. 22/06 11:35

    ΣΕΤΚΕ: Τι ισχύει για την Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη

  19. 22/06 11:24

    Γερμανικός τουρισμός: Μεγάλη διάθεση για ταξίδια από την τρίτη ηλικία

  20. 22/06 11:21

    Η 2η Grecia Panorama στο World Trade Center στο Βουκουρέστι

  21. 22/06 10:19

    Marketing Greece: Αναζήτηση προτάσεων για νέα τουριστική καμπάνια

  22. 22/06 09:39

    Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας και άλλα 6 παγκόσμια μνημεία, με τα μάτια της Expedia

  23. 22/06 09:29

    Άδεια κατεδάφισης ημιτελούς ξενοδοχείου της Εθνικής Τράπεζας

  24. 22/06 09:27

    Δράσεις τουριστικής προώθησης για Λήμνο, Σάμο και Κορινθιακό Κόλπο

  25. 22/06 09:24

    Άδειες για πλωτές εξέδρες στην Πάρο και Χαλκιδική

  26. 22/06 09:22

    «Προβάλλω τη Ναυπακτία»: δύο διεθνή φεστιβάλ χορού στη Ναύπακτο

  27. 21/06 20:53

    Τέχνη, μόδα και φωτογραφία κυριαρχούν στο ξενοδοχείο St.George Lycabettus (φωτό)

  28. 21/06 20:47

    Η Emirates αναζητά προσωπικό- Ημέρες καριέρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  29. 21/06 20:43

    Έρευνα ικανοποίησης των τουριστών στη Χαλκιδική

  30. 21/06 16:50

    ΚΑΥΑΚ: Οι 7 φυλές ταξιδιωτών και τι τους αγχώνει στις διακοπές

  31. 21/06 16:18

    IGTV όταν το video κυριαρχεί στο instagram

  32. 21/06 15:28

    H Kάρπαθος προβάλλεται διεθνώς και εντυπωσιάζει

  33. 21/06 15:15

    ΤτΕ: Μείωση 3,1% στη μέση ταξιδιωτική δαπάνη στο 4μηνο

  34. 21/06 14:12

    FedHATTA: Τι αλλάζει από 1ης Ιουλίου στα οργανωμένα ταξίδια

  35. 21/06 13:50

    Η ελιά της Χαλκιδικής στο «μενού» 3,5 εκατομμυρίων Ρώσων αναγνωστών

  36. 21/06 13:46

    Ellinair: Διολίσθηση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  37. 21/06 13:08

    Μύκονος: Γυρίσματα για την επιτυχημένη γερμανική σειρά "Πλοίο της Αγάπης"

  38. 21/06 12:51

    Τουρισμός Υγείας: Διεθνές συνέδριο στην Κω

  39. 21/06 12:41

    Εξοργιστικά πράγματα που κάνουν οι τουρίστες σε όλο τον κόσμο (videos)

  40. 21/06 12:38

    Έκκληση των Βρετανών πρακτόρων να καθαρίσει η Κέρκυρα!

  41. 21/06 12:04

    Ellinair: Ανοικτό το ενδεχόμενο για περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα από Ρωσία

  42. 21/06 12:04

    ΕΟΤ: Μεγάλη αύξηση Κινέζων τουριστών στην Ελλάδα φέτος

  43. 21/06 11:47

    Διάκριση της Fraport Greece στα EMEA Finance’s Project- Finance Awards 2017

  44. 21/06 11:38

    Costa Navarino: Νέο υπόσκαφο Clubhouse στο γήπεδο γκολφ

  45. 21/06 11:33

    Egyptair: Προσφορά στις πτήσεις Αθήνα- Κάιρο

  46. 21/06 11:32

    10 προτάσεις της Ν.Δ. για την κρουαζιέρα

  47. 21/06 11:28

    4 νέα Aldiana Club το 2019

  48. 21/06 11:12

    Νέο ξενοδοχείο Bomo Club στην Κρήτη

  49. 21/06 10:19

    Στο Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών η Τήλος

  50. 21/06 10:18

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: διαπραγματεύσεις με το CNN International

  51. 21/06 10:16

    Άδειες για ανακαίνιση και επέκταση ξενοδοχείων σε Σκόπελο και Θάσο

  52. 21/06 10:13

    Στα ύψη και φέτος ο κυπριακός τουρισμός -Αύξηση αφίξεων 14,5% στο 5μηνο

  53. 21/06 10:10

    Ανοιχτό Πανεπιστήμιο: Ξανά μεταπτυχιακό πρόγραμμα διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων

  54. 20/06 17:14

    Instagram: ο παράδεισος του engagement για τους χρήστες μας

  55. 20/06 16:21

    Κυριαρχία της Ryanair στην Ευρώπη

  56. 20/06 15:21

    Eκδήλωση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την ελληνική γαστρονομία

  57. 20/06 13:54

    Eγκύκλιος: Μια καρτέλα ενημέρωσης πελάτη ανά κατάλυμα

  58. 20/06 13:49

    TUI: Η Ελλάδα δεύτερος πιο περιζήτητος προορισμός το 2018- Ποιοι τουρίστες την επιλέγουν

  59. 20/06 13:46

    ΞΕΕ: Ενιαία αμοιβή για πνευματικά δικαιώματα από τα ξενοδοχεία

  60. 20/06 13:22

    Ακλόνητη από τους περιορισμούς η Airbnb στην Ευρώπη

  61. 20/06 13:08

    Παράνομη ναύλωση ιστιοφόρου στο Λεωνίδιο

  62. 20/06 13:03

    Κοιμητηριακός τουρισμός (!): Ημερίδα στην Κηφισιά

  63. 20/06 13:02

    TτΕ: Oριακή η αύξηση των τουριστικών εσόδων τον Απρίλιο

  64. 20/06 12:53

    Τουρισμός halal: 156 εκατ. τουρίστες μέχρι το 2020- Με ποια κριτήρια επιλέγουν διακοπές

  65. 20/06 12:47

    Εβδομάδα γαστρονομίας στο Ηράκλειο

  66. 20/06 11:55

    Ryanair: Οι πιλότοι "απειλούν" με απεργιακό χάος στις πτήσεις το καλοκαίρι

  67. 20/06 11:42

    Sailing Marathon: Η μεγάλη γιορτή της ιστιοπλοΐας

  68. 20/06 11:35

    Διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  69. 20/06 11:26

    On The Beach: 4 ελληνικοί προορισμοί στους 10 top για "ήλιο-θάλασσα" με καλό value

  70. 20/06 11:07

    FedHATTA - North Events: Τριετές πρόγραμμα στρατηγικής προβολής στις ΗΠΑ

  71. 20/06 10:37

    Πράσινο φως για 2 νέα 5άστερα ξενοδοχεία στη Γεωργιούπολη

  72. 20/06 10:11

    Εντυπωσιακό ρεκόρ της Τουρκίας στον τουρισμό

  73. 20/06 10:09

    Επέκταση ξενοδοχείου 5 αστέρων στον Μυστρά

  74. 20/06 10:07

    Βιντεοσκοπήσεις για την τουριστική προβολή του Ολύμπου και της γραμμής Κατάκολο - Πύργος - Αρ. Ολυμπία

  75. 20/06 10:05

    Δράσεις για τον τουρισμό από τις Περιφέρειες Β. Αιγαίου και Δ. Ελλάδας

  76. 20/06 10:03

    Ανάπτυξη των αεροδρομίων σε Κάρπαθο, Κω και Ρόδο

  77. 20/06 10:00

    Ε.Κουντουρά: Συναντήσεις με φορείς στην Κρήτη

  78. 19/06 19:28

    Διαστημική αποστολή θα προβάλλει την κρητική φιλοξενία και την τεχνολογία

  79. 19/06 19:00

    Thomas Cook: 10-15 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα μέχρι το επόμενο καλοκαίρι

  80. 19/06 16:13

    Ο τουρισμός της Χερσονήσου σε συνάντηση Κουντουρά με το δήμαρχο

  81. 19/06 16:07

    Instagram Live ένα χρήσιμο Digital Marketing εργαλείο

  82. 19/06 16:03

    Στο Λούβρο, με φόντο την Αφροδίτη της Μήλου, το νέο videoclip της Beyonce

  83. 19/06 14:50

    50% αύξηση αφίξεων την τελευταία 3ετία είχε ο κυπριακός τουρισμός

  84. 19/06 14:23

    Hotels.com/ Έρευνα: Πιο σημαντική η γαστρονομία από τα αξιοθέατα

  85. 19/06 14:01

    Ξενοδοχεία: 10 πανεύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την εμπειρία πελατών

  86. 19/06 13:50

    Νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αναζητεί ο Thomas Cook

  87. 19/06 13:30

    Ελληνικός τουρισμός: Εκρηκτική άνοδος αεροπορικών αφίξεων στο α΄5μηνο

  88. 19/06 13:06

    ACI: «Απογείωση» των απευθείας συνδέσεων σε 3 ελληνικά αεροδρόμια την 5ετία

  89. 19/06 13:06

    Νέο ξενοδοχείο της Νάξου στην Aqua Vista Hotels

  90. 19/06 12:27

    Αστέρας Βουλιαγμένης: Σε πλήρη λειτουργία τον Μάρτιο του 2019

  91. 19/06 12:26

    Άνοιξε το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Elivi Skiathos (φωτο)

  92. 19/06 12:10

    Anemos Luxury Grand Resort: Τιμητική διάκριση στα Sunny Heart Awards 2017

  93. 19/06 11:48

    Θεσσαλονίκη: Εκδήλωση για την πολιτιστική διαδρομή "Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου"

  94. 19/06 11:41

    U.S. News: Αθήνα και Σαντορίνη στους 11 top προορισμούς στην Ευρώπη το 2018

  95. 19/06 11:28

    TUI Σουηδίας: 3 ελληνικές παραλίες στις 10 δημοφιλέστερες στο Instagram

  96. 19/06 11:11

    Apollo: Νέα οπτική ταυτότητα και λογότυπο

  97. 19/06 10:16

    Ερώτηση Γ.Αμυρά για τα σκουπίδια στην Κέρκυρα

  98. 19/06 10:10

    Ο τουρισμός των Χανίων στο επίκεντρο συνάντησης της Ε.Κουντουρά με τους φορείς

  99. 19/06 09:51

    Επέκταση του ξενοδοχείου Regina Mare στην Πέρδικα Ηγουμενίτσας

  100. 19/06 09:46

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με tour operators των ΗΠΑ