Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Α Decrease font Enlarge font
Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Τα έντυπα αποτελούν την Νο1 πηγή πληροφοριών για τους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το καλοκαίρι του 2016 το Bentley University's Center for Marketing Technology, σε συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση Visitor International.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 17 περιοχές στη Β.Αμερική, την Ευρώπη και την Ν. Αφρική, σε δείγμα 1.732 τουριστών, ανέδειξε ότι 2 στους 3 επισκέπτες (67%) πήραν ένα φυλλάδιο, ένα χάρτη ή ένα ταξιδιωτικό οδηγό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και μάλιστα το 95% δηλώνουν ότι τα φυλλάδια επηρέασαν τις ενέργειες τους.

Aπό την Ελλάδα στην έρευνα μετείχε η City Contact, η οποία από το 1996 παρέχει έντυπη πληροφόρηση στους επισκέπτες των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας μας, Έλληνες και αλλοδαπούς. Σήμερα, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο πληροφόρησης μέσω των Info Stand® και των Visitor’s Free Editions and Brochures σε αποκλειστική συνεργασία με 220 κορυφαία ξενοδοχεία της Αθήνας, της Κρήτης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Επί πλέον, καλύπτει τις ανάγκες έντυπης πληροφόρησης των τουριστών προσφέροντας δωρεάν έντυπα σε συνέδρια, τουριστικά γραφεία, δημόσιους οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις, πρεσβείες, μαρίνες κλπ.  

Το τελευταίο δημιούργημα της City Contact είναι το Tornos News, που διαβάζετε...

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα.

 Tα συμπεράσματα

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εντύπων είναι τα ακόλουθα:

 
 
 95% των τουριστών επηρεάζονται από τα έντυπα 
 
Αναντίρρητα, τα έντυπα αυξάνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα τοπικά προϊόντα, τις υπηρεσίες, τα αξιοθέατα. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 95% των ταξιδιωτικών πλάνων των επισκεπτών που έπεσε στα χέρια του ένας έντυπος οδηγός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επηρεαστήκαν από αυτόν. 
 
83% επισκέπτονται αξιοθέατα και επιχειρήσεις78% θα αλλάξουν τα σχέδιά τους 
 
 
 
Περισσότεροι από 4 στους 5 επισκέπτες (83%) σχεδίασαν να επισκεφτούν ένα αξιοθέατο ή μια επιχείρηση σαν αποτέλεσμα του ξεφυλλίσματος ενός έντυπου τουριστικού οδηγού στον προορισμό τους. 
 
Σχεδόν 4 στους 5 επισκέπτες (78%) θα το σκεφτόντουσαν να αλλάξουν τα σχέδιά τους εξαιτίας ενός έντυπου οδηγού. Οι ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους μπορούν εύκολα να
επηρεαστούν εάν τους παρουσιαστούν ευκαιρίες που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. 
 
65% αγοράζουν εισιτήρια ή εμπορεύματα Οι επισκέπτες εκτιμούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, εκθέσεις και αξιοθέατα
 
 
Σχεδόν 2 στους 3 επισκέπτες (65%) σχεδίασαν να αγοράσουν εισιτήρια ή εμπορεύματα από επιχειρήσεις για τις οποίες έμαθαν από έναν έντυπο οδηγό στον τόπο του προορισμού τους.
 
Σχεδόν 7 στους 10 επισκέπτες (68%) εκτιμούν ιδιαίτερα πληροφορίες σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις, και αξιοθέατα
 
Απτό και εύκολο στη χρήση Οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι
 
6 στους 10 επισκέπτες βρίσκουν τους έντυπους οδηγούς απτούς και εύκολους στην χρήση. Οι έντυποι οδηγοί είναι απτοί και ερεθίζουν την όραση, την αφή την ακοή (κράτημα και γύρισμα των φύλλων) ακόμα και την όσφρηση (φρεσκοτυπωμένες σελίδες). Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες απορροφούν πιο εύκολα τις πληροφορίες και υπάρχει διάδραση. 
 
 
Η πλειονότητα των επισκεπτών (59%) πιστεύει ότι οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι οι έντυποι οδηγοί προβάλλονται και διανέμονται από επαγγελματίες διανομείς και ελέγχονται από επαγγελματίες τους του τουρισμού στα σημεία προβολής και διανομής τους. 
 
Βολικό και πάντα διαθέσιμοM
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (53%) εκτιμούν ότι οι έντυποι οδηγοί είναι βολικοί και πάντα διαθέσιμοι. Τους έντυπους οδηγούς είναι εύκολο να τους βρει κανείς, να τους έχει μαζί
του και να τους διαβάζει οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Δεν εξαρτώνται από ψηφιακές συνδέσεις
 
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (51%) αναφέρουν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα και εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις και τα κουπόνια των έντυπων οδηγών. Σχετικά με τις επιχειρήσεις - παρόχους των προσφορών είναι ένας χρήσιμος τρόπος να μετρούν την αποδοτικότητα της προωθητικής ενέργειας αν και δεν είναι το μόνο μετρήσιμο στοιχείο.
 
Οι έντυποι οδηγοί μοιράζονται και μπορούν να πολλαπλασιάσουν την ισχύ το μηνύματος μέχρι και 8 φορές.
 
Περισσότεροι από 4 στους 10 επισκέπτες (44%) εκτιμούν ιδιαίτερα τους έντυπους οδηγούς επειδή μπορούν εύκολα να τους μοιράζονται με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν τον δίνει ο ένας στον άλλον συχνά υπάρχει η δυνατότητα της σύστασης με το ίδιο τρόπο που λειτουργεί η διαφήμιση «από στόμα, σε στόμα». Από τους επισκέπτες που πήραν έναν έντυπο οδηγό, πάνω από τους μισούς (57%), τον μοιράστηκαν με 1-2 ανθρώπους και πάνω από 1 στους 3 μοιράστηκε το έντυπο με 3-4 ανθρώπους (35%).
Σχεδόν 1 στους 10 μοιράστηκε το έντυπο με περισσότερους από 5 ανθρώπους (8%). Για το λόγο αυτό, η διανομή ενός εντύπου μπορεί να έχει απήχηση έως 8 φορές μεγαλύτερη απ’ ότι θα είχε σε έναν μόνο αναγνώστη και σε πολλές περιπτώσεις 2-4 φορές μεγαλύτερη. 
 
 
Οι επαγγελματίες του τουρισμού αγαπούν τους έντυπους οδηγούς
 
Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την μελέτη για τον τουρισμό που έγινε τον Ιανουάριου του 2016 από το Bentley University's Center for Marketing Technology, το οποίο αποκάλυψε ότι το 98% του προσωπικού των τμημάτων Concierge και Front Desk των ξενοδοχείων λένε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουν έντυπες τις πληροφορίες που απευθύνονται στους πελάτες ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που μπορούν να δουν να κάνουν και να απολαύσουν στην περιοχή. 
 
Συμπέρασμα 
 
Οι έντυποι οδηγοί επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Είναι ξεκάθαρο ότι σε έναν αυξανόμενα ψηφιακό κόσμο έχουν πολλή σημαντική επίδραση στα σχέδια και στις δραστηριότητες των επισκεπτών και ιδιαίτερα επί τόπου, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους. 
 
Σχετικά με τη Visitor International
 
Η Visitor International είναι ένας διεθνής σύνδεσμος των επιχειρήσεων - παρόχων πληροφοριών στους επισκέπτες. Οι εταιρείες – μέλη της σε όλον τον κόσμο εξειδικεύονται στο
να παρέχουν στον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στον τόπο προορισμού τους, να τους οδηγήσει σε υπέροχες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες – μέλη:
  • Ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν, να δουν και να απολαύσουν περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια της παραμονή τους στον προορισμό της επιλογής τους καθώς και σε κοντινές αποστάσεις από αυτόν.
  • Προσφέρουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν σπουδαίες εμπειρίες (πού να μείνουν, αξιοθέατα για να επισκεφτούν, δραστηριότητες και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν, τα καλύτερα σημεία για να φάνε και να ψωνίσουν και τους καλύτερους τρόπους μεταφοράς για να φτάσουν εκεί).
  • Αποδίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε εισόδημα κάθε χρόνο στις εταιρείες – πελάτες.
  • Ενθαρρύνουν μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις με το να παρουσιάζουν στους επισκέπτες περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης.
  • Διασφαλίζει ότι η υπηρεσία θα έχει καλή απήχηση μέσω των καναλιών διανομής, π.χ. καταλύματα, αξιοθέατα, κέντρα εισόδου και πρόσβασης επισκεπτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σύνδεσμο, τα μέλη του σε όλον τον κόσμο καθώς και για τη σημασία του να παρέχονται πληροφορίες στον επισκέπτη, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.VisitorInternational.com
 
 
 
Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 20/04 13:06

    Πόσα έσοδα είχαν οι Έλληνες από την Airbnb το 2017

  2. 20/04 12:19

    Airbnb: 4,85 εκατ. καταχωρήσεις στον κόσμο το 2017- Νέος στόχος ο τουρισμός υγείας

  3. 20/04 11:19

    Στις 5 και 6 Μαΐου η πρώτη Greek Panorama στην Κύπρο

  4. 20/04 11:11

    Ρωσικός τουρισμός: Η ισοτιμία μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό το 2018

  5. 20/04 10:46

    PwC: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα παραμείνει ανταγωνιστικός- 45.000 νέες κλίνες

  6. 20/04 10:26

    Emirates: Ειδικές προσφορές για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  7. 20/04 10:20

    O Νίκος Μπήλιος μιλάει για τον Έξυπνο Τουρισμό στο New York College

  8. 20/04 09:57

    Δίαιτα 5 αστέρων στα πολυτελέστερα ξενοδοχεία Weight Loss & Fitness Resorts του κόσμου

  9. 20/04 09:38

    Ο Δήμος Χερσονήσου ενημερώνεται για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας

  10. 20/04 09:29

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον t.o. Filip Travel της Σερβίας

  11. 20/04 09:27

    Δήμος Ιεράπετρας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  12. 20/04 09:15

    Σύσταση Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Μεσολογγίου

  13. 19/04 23:37

    24ωρη απεργία την Τετάρτη από το Σωματείο εκτάκτου προσωπικού του ΥΠΠΟ

  14. 19/04 21:58

    Ήρθε το πρώτο καινοτόμο city pass για την Αθήνα

  15. 19/04 21:24

    Ημερίδα EΞΑ-ΑΑ: Εξειδικευμένες υπηρεσίες για ένα καλύτερο προϊόν στα ξενοδοχεία

  16. 19/04 17:00

    Premier Tax Free: Συμβουλές για αύξηση πωλήσεων σε διεθνείς πελάτες

  17. 19/04 16:25

    Γρ.Τάσιος: Η υψηλή ζήτηση δεν πρέπει να προκαλεί εφησυχασμό

  18. 19/04 15:47

    Στην Ελλάδα το συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Εισαγγελέων το 2020

  19. 19/04 15:41

    ΗΑΤΤΑ: Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση εργασίας για τους ξεναγούς

  20. 19/04 15:00

    Προβολή των Ιονίων στο συνέδριο της ASTA

  21. 19/04 14:32

    Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

  22. 19/04 14:31

    Ξενοδοχεία: Πώς τα brand χάνουν πελάτες

  23. 19/04 14:02

    Παράσταση στο Ναό του Επικούριου Απόλλωνα

  24. 19/04 13:51

    Η Περιφέρεια Αττικής για πρώτη φορά στην Arabian Travel Market 2018

  25. 19/04 13:14

    ΕΟΤ: Hμερίδα «Jazz Democracy» στη Νέα Υόρκη

  26. 19/04 12:20

    Έκθεση του Γενικού Ελεγκτή αποκαλύπτει ελλείψεις και παρατυπίες στον ΚΟΤ

  27. 19/04 12:13

    Γερμανικός τουρισμός: Τουρκία και Αίγυπτος κυρίαρχες στις κρατήσεις Μαρτίου- Υποχώρηση για Ελλάδα

  28. 19/04 12:07

    H Airbnb επεκτείνει το πρόγραμμα εμπειριών σε όλη τη Γαλλία

  29. 19/04 11:54

    Περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες διεκδικεί η Κρήτη

  30. 19/04 11:49

    Ο αγροτουρισμός στην Κρήτη μέσω του προγράμματος BRANDTOUR

  31. 19/04 11:44

    Γνωριμία με τις παραδόσεις της Κρήτης για Γάλλους πράκτορες

  32. 19/04 11:20

    Πώς μπορεί να αντιμετωπισθεί ο υπερ-τουρισμός, σύμφωνα με τους Βρετανούς

  33. 19/04 10:32

    Ενθουσιασμένος από την Τήνο ο Κινέζος πρέσβης

  34. 19/04 10:15

    Η Airbnb εκπαιδεύει τα τουριστικά καταλύματα των Κυκλάδων

  35. 19/04 10:12

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's της Βρετανίας

  36. 19/04 10:10

    Καβάλα 2023: Δημιουργική πόλη – τουριστικός προορισμός αριστείας

  37. 19/04 10:06

    Δίκτυο φορέων Λ. Συγγρού για την τουριστική και πολιτιστική ανάπτυξη

  38. 19/04 10:04

    Γραφείο τουριστικών πληροφοριών στο αεροδρόμιο Αράξου

  39. 19/04 10:02

    Δήμος Ξάνθης: Tα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης

  40. 19/04 09:42

    Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Νέος κύκλος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον τουρισμό

  41. 18/04 20:35

    FedHATTA: Ως πότε οι απεργίες θα θέτουν σε κίνδυνο τον ελληνικό τουρισμό;

  42. 18/04 20:13

    Τέλος οι έλεγχοι πτήσεων από Ελλάδα στα γερμανικά αεροδρόμια στις 12 Μαΐου

  43. 18/04 15:44

    Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

  44. 18/04 13:48

    Thomas Cook: Aνοίγει το πρώτο της ξενοδοχείο Cook's Club στη Χερσόνησο

  45. 18/04 13:32

    Επαναφορά του μειωμένου ΦΠΑ ζήτησαν από τον πρωθυπουργό τα νησιά Ν. Αιγαίου

  46. 18/04 13:24

    Διαδήλωση στα Χανιά κατά της Fraport μετά την αποχώρηση της Ryanair

  47. 18/04 13:22

    Ε.Κουντουρά: Tουρισμός όλο το χρόνο στο Νότιο Αιγαίο

  48. 18/04 13:15

    Marketing Greece: Ενέργειες προβολής της Ελλάδας στο πρώτο τρίμηνο

  49. 18/04 13:00

    Hotels.com: Αυτά είναι τα 28 καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους ταξιδιώτες

  50. 18/04 12:04

    Η Αλόννησος στους καλύτερους καταδυτικούς προορισμούς

  51. 18/04 11:58

    Easyjet: Νέες συνδέσεις από Βερολίνο προς Ρόδο, Πρέβεζα και Αθήνα

  52. 18/04 11:46

    Τουρισμός: Στο στόχαστρο απατεώνων οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων

  53. 18/04 11:26

    Phocuswright: Πώς κάνουν αναζήτηση διακοπών στο κινητό τους οι ευρωπαίοι ταξιδιώτες

  54. 18/04 10:58

    Γερμανικός τουρισμός: Αυξημένη ζήτηση το Μάρτιο για οργανωμένες διακοπές

  55. 18/04 10:55

    Στα δίχτυα της εφορίας αδήλωτες κατοικίες της Airbnb

  56. 18/04 10:31

    Πρώτο συνέδριο τουρισμού Κυκλάδων στην Ίο

  57. 18/04 10:07

    Αναβίωση Γαστρονομικών Παραδόσεων του Πάσχα Κύπρου και Ρωσίας

  58. 18/04 10:02

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's της Ρουμανίας

  59. 18/04 09:57

    8ο Crete Trip από το Δίκτυο Φοιτητών Erasmus

  60. 18/04 09:55

    Δήμος Καρπενησίου: H Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

  61. 18/04 09:53

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία στην Κάρπαθο και στην Πάρο

  62. 18/04 09:45

    Εκδήλωση για τα 100 χρόνια της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

  63. 18/04 07:35

    Σε ποια Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους είναι ελεύθερη η είσοδος σήμερα

  64. 17/04 20:43

    Πράσινο φως από το ΣτΕ για το Atalanti Hills

  65. 17/04 18:01

    Παρουσίαση του διεθνούς ιστορικού συνεδρίου της Λήμνου

  66. 17/04 17:21

    Ryanair: Πότε σταματούν οι πτήσεις προς Χανιά μετά το κλείσιμο της βάσης

  67. 17/04 16:31

    EquiFund: Χρηματοδοτικές δυνατότητες για τις επιχειρήσεις

  68. 17/04 16:17

    Κορινθιακός: Πλωτό φράγμα για την αντιμετώπιση των μεδουσών

  69. 17/04 16:12

    Blue Air: Σημαντική διάκριση από την TripAdvisor

  70. 17/04 16:08

    Χρονιά σταθμός το 2018 για τον τουρισμό της Μήλου

  71. 17/04 15:45

    Συνέδριο "Η Μαγνησία ως τουριστικός προορισμός"

  72. 17/04 14:57

    8 διάσημες αναζητούν τον έρωτα στα ελληνικά νησιά- Νέα σειρά του βρετανικού ITV

  73. 17/04 14:26

    ΠΕΥΦΑ: Κενά λειτουργίας στα μουσεία λόγω καθυστέρησης προσλήψεων

  74. 17/04 14:13

    Booking.com: 7 στους 10 ταξιδιώτες θα επιλέξουν "πράσινο" κατάλυμα το 2018

  75. 17/04 12:51

    Κυπριακός τουρισμός: 23% περισσότερες αφίξεις τη χειμερινή περίοδο

  76. 17/04 12:49

    Forbes: Η πιο ωραία παραλία στον κόσμο βρίσκεται στην Κρήτη

  77. 17/04 12:03

    Ελληνικός τουρισμός 2017: Σε 5 περιφέρειες το 90% των ταξιδιωτικών εισπράξεων

  78. 17/04 11:59

    1 εκατ. Αμερικανοί τουρίστες ετησίως (video)

  79. 17/04 11:30

    TUI Αυστρίας: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός από το αεροδρόμιο Σάλτσμπουργκ

  80. 17/04 11:14

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης Ρώσων δημοσιογράφων στα Ιόνια Νησιά

  81. 17/04 11:12

    Διευκρινίσεις για την ασφάλιση των ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων

  82. 17/04 10:51

    Χανιά: Πρόταση του δήμου για τον καθορισμό της τουριστικής ζώνης

  83. 17/04 10:43

    Thomas Cook: Ανοίγει το ξενοδοχείο Sentido Mediterranean Village στην Πιερία (φωτό)

  84. 17/04 10:17

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με Βρετανούς t.o's

  85. 17/04 10:14

    Πεζοδρομήσεις οδών στα Φηρά

  86. 17/04 09:54

    Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

  87. 17/04 09:51

    Επιτροπή Τουρισμού στη Φωκίδα

  88. 17/04 09:48

    Πάρος: Σε ποιες παραλίες πρέπει να υπάρχουν ναυαγοσώστες

  89. 17/04 09:44

    Δήμος Καρύστου: Προβλήματα από τις ανεμογεννήτριες

  90. 16/04 16:18

    30% περισσότεροι Αμερικανοί στην Ελλάδα φέτος (video)

  91. 16/04 16:04

    Αντ.Γελασάκης: Αμφίδρομη η σχέση τουρισμού - αγροτικής παραγωγής στην Κρήτη

  92. 16/04 15:31

    Καλώς ήρθατε στο σπίτι σας... (video)

  93. 16/04 14:52

    Το συνέδριο της ASTA ανοίγει τις πωλήσεις των Αμερικανών πρακτόρων για Ελλάδα

  94. 16/04 14:06

    ASTA: Πλήθος Ελλήνων επιχειρηματιών στις b2b συναντήσεις με τους Αμερικανούς πράκτορες

  95. 16/04 13:47

    "Οι γαστρονομικές ανησυχίες ενός ξενοδόχου" στο Πήλιο

  96. 16/04 12:09

    Η Uber θέλει να γίνει η Airbnb των οχημάτων- Ενοικίαση με την ώρα

  97. 16/04 11:48

    Κριτικές της Αθήνας στο Tripadvisor για γέλια και για… κλάματα

  98. 16/04 11:42

    H "έξυπνη" τεχνολογία στα Ποσειδώνια 2018

  99. 16/04 11:37

    FedHATTA: Λαμπερή δεξίωση για τους αμερικανούς πράκτορες της ASTA στο Ζάππειο

  100. 16/04 10:36

    Έρευνα: Η Κρήτη καλύτερος value ελληνικός προορισμός για τους Βρετανούς