Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Α Decrease font Enlarge font
Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Τα έντυπα αποτελούν την Νο1 πηγή πληροφοριών για τους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το καλοκαίρι του 2016 το Bentley University's Center for Marketing Technology, σε συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση Visitor International.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 17 περιοχές στη Β.Αμερική, την Ευρώπη και την Ν. Αφρική, σε δείγμα 1.732 τουριστών, ανέδειξε ότι 2 στους 3 επισκέπτες (67%) πήραν ένα φυλλάδιο, ένα χάρτη ή ένα ταξιδιωτικό οδηγό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και μάλιστα το 95% δηλώνουν ότι τα φυλλάδια επηρέασαν τις ενέργειες τους.

Aπό την Ελλάδα στην έρευνα μετείχε η City Contact, η οποία από το 1996 παρέχει έντυπη πληροφόρηση στους επισκέπτες των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας μας, Έλληνες και αλλοδαπούς. Σήμερα, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο πληροφόρησης μέσω των Info Stand® και των Visitor’s Free Editions and Brochures σε αποκλειστική συνεργασία με 220 κορυφαία ξενοδοχεία της Αθήνας, της Κρήτης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Επί πλέον, καλύπτει τις ανάγκες έντυπης πληροφόρησης των τουριστών προσφέροντας δωρεάν έντυπα σε συνέδρια, τουριστικά γραφεία, δημόσιους οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις, πρεσβείες, μαρίνες κλπ.  

Το τελευταίο δημιούργημα της City Contact είναι το Tornos News, που διαβάζετε...

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα.

 Tα συμπεράσματα

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εντύπων είναι τα ακόλουθα:

 
 
 95% των τουριστών επηρεάζονται από τα έντυπα 
 
Αναντίρρητα, τα έντυπα αυξάνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα τοπικά προϊόντα, τις υπηρεσίες, τα αξιοθέατα. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 95% των ταξιδιωτικών πλάνων των επισκεπτών που έπεσε στα χέρια του ένας έντυπος οδηγός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επηρεαστήκαν από αυτόν. 
 
83% επισκέπτονται αξιοθέατα και επιχειρήσεις78% θα αλλάξουν τα σχέδιά τους 
 
 
 
Περισσότεροι από 4 στους 5 επισκέπτες (83%) σχεδίασαν να επισκεφτούν ένα αξιοθέατο ή μια επιχείρηση σαν αποτέλεσμα του ξεφυλλίσματος ενός έντυπου τουριστικού οδηγού στον προορισμό τους. 
 
Σχεδόν 4 στους 5 επισκέπτες (78%) θα το σκεφτόντουσαν να αλλάξουν τα σχέδιά τους εξαιτίας ενός έντυπου οδηγού. Οι ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους μπορούν εύκολα να
επηρεαστούν εάν τους παρουσιαστούν ευκαιρίες που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. 
 
65% αγοράζουν εισιτήρια ή εμπορεύματα Οι επισκέπτες εκτιμούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, εκθέσεις και αξιοθέατα
 
 
Σχεδόν 2 στους 3 επισκέπτες (65%) σχεδίασαν να αγοράσουν εισιτήρια ή εμπορεύματα από επιχειρήσεις για τις οποίες έμαθαν από έναν έντυπο οδηγό στον τόπο του προορισμού τους.
 
Σχεδόν 7 στους 10 επισκέπτες (68%) εκτιμούν ιδιαίτερα πληροφορίες σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις, και αξιοθέατα
 
Απτό και εύκολο στη χρήση Οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι
 
6 στους 10 επισκέπτες βρίσκουν τους έντυπους οδηγούς απτούς και εύκολους στην χρήση. Οι έντυποι οδηγοί είναι απτοί και ερεθίζουν την όραση, την αφή την ακοή (κράτημα και γύρισμα των φύλλων) ακόμα και την όσφρηση (φρεσκοτυπωμένες σελίδες). Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες απορροφούν πιο εύκολα τις πληροφορίες και υπάρχει διάδραση. 
 
 
Η πλειονότητα των επισκεπτών (59%) πιστεύει ότι οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι οι έντυποι οδηγοί προβάλλονται και διανέμονται από επαγγελματίες διανομείς και ελέγχονται από επαγγελματίες τους του τουρισμού στα σημεία προβολής και διανομής τους. 
 
Βολικό και πάντα διαθέσιμοM
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (53%) εκτιμούν ότι οι έντυποι οδηγοί είναι βολικοί και πάντα διαθέσιμοι. Τους έντυπους οδηγούς είναι εύκολο να τους βρει κανείς, να τους έχει μαζί
του και να τους διαβάζει οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Δεν εξαρτώνται από ψηφιακές συνδέσεις
 
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (51%) αναφέρουν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα και εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις και τα κουπόνια των έντυπων οδηγών. Σχετικά με τις επιχειρήσεις - παρόχους των προσφορών είναι ένας χρήσιμος τρόπος να μετρούν την αποδοτικότητα της προωθητικής ενέργειας αν και δεν είναι το μόνο μετρήσιμο στοιχείο.
 
Οι έντυποι οδηγοί μοιράζονται και μπορούν να πολλαπλασιάσουν την ισχύ το μηνύματος μέχρι και 8 φορές.
 
Περισσότεροι από 4 στους 10 επισκέπτες (44%) εκτιμούν ιδιαίτερα τους έντυπους οδηγούς επειδή μπορούν εύκολα να τους μοιράζονται με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν τον δίνει ο ένας στον άλλον συχνά υπάρχει η δυνατότητα της σύστασης με το ίδιο τρόπο που λειτουργεί η διαφήμιση «από στόμα, σε στόμα». Από τους επισκέπτες που πήραν έναν έντυπο οδηγό, πάνω από τους μισούς (57%), τον μοιράστηκαν με 1-2 ανθρώπους και πάνω από 1 στους 3 μοιράστηκε το έντυπο με 3-4 ανθρώπους (35%).
Σχεδόν 1 στους 10 μοιράστηκε το έντυπο με περισσότερους από 5 ανθρώπους (8%). Για το λόγο αυτό, η διανομή ενός εντύπου μπορεί να έχει απήχηση έως 8 φορές μεγαλύτερη απ’ ότι θα είχε σε έναν μόνο αναγνώστη και σε πολλές περιπτώσεις 2-4 φορές μεγαλύτερη. 
 
 
Οι επαγγελματίες του τουρισμού αγαπούν τους έντυπους οδηγούς
 
Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την μελέτη για τον τουρισμό που έγινε τον Ιανουάριου του 2016 από το Bentley University's Center for Marketing Technology, το οποίο αποκάλυψε ότι το 98% του προσωπικού των τμημάτων Concierge και Front Desk των ξενοδοχείων λένε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουν έντυπες τις πληροφορίες που απευθύνονται στους πελάτες ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που μπορούν να δουν να κάνουν και να απολαύσουν στην περιοχή. 
 
Συμπέρασμα 
 
Οι έντυποι οδηγοί επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Είναι ξεκάθαρο ότι σε έναν αυξανόμενα ψηφιακό κόσμο έχουν πολλή σημαντική επίδραση στα σχέδια και στις δραστηριότητες των επισκεπτών και ιδιαίτερα επί τόπου, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους. 
 
Σχετικά με τη Visitor International
 
Η Visitor International είναι ένας διεθνής σύνδεσμος των επιχειρήσεων - παρόχων πληροφοριών στους επισκέπτες. Οι εταιρείες – μέλη της σε όλον τον κόσμο εξειδικεύονται στο
να παρέχουν στον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στον τόπο προορισμού τους, να τους οδηγήσει σε υπέροχες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες – μέλη:
  • Ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν, να δουν και να απολαύσουν περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια της παραμονή τους στον προορισμό της επιλογής τους καθώς και σε κοντινές αποστάσεις από αυτόν.
  • Προσφέρουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν σπουδαίες εμπειρίες (πού να μείνουν, αξιοθέατα για να επισκεφτούν, δραστηριότητες και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν, τα καλύτερα σημεία για να φάνε και να ψωνίσουν και τους καλύτερους τρόπους μεταφοράς για να φτάσουν εκεί).
  • Αποδίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε εισόδημα κάθε χρόνο στις εταιρείες – πελάτες.
  • Ενθαρρύνουν μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις με το να παρουσιάζουν στους επισκέπτες περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης.
  • Διασφαλίζει ότι η υπηρεσία θα έχει καλή απήχηση μέσω των καναλιών διανομής, π.χ. καταλύματα, αξιοθέατα, κέντρα εισόδου και πρόσβασης επισκεπτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σύνδεσμο, τα μέλη του σε όλον τον κόσμο καθώς και για τη σημασία του να παρέχονται πληροφορίες στον επισκέπτη, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.VisitorInternational.com
 
 
 
Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 24/11 16:57

    Louis: Ο Γιώργος Λυσιώτης νέο μέλος Επιτροπών του ΔΣ

  2. 24/11 16:21

    Η ΥΠΑ αλληλέγγυα στους πλημμυροπαθείς της Δυτικής Αττικής

  3. 24/11 15:40

    Προβολή της παγκόσμιας κληρονομιάς της Ιεράς Μονής Θεοβαδίστου Όρους Σινά

  4. 24/11 15:33

    "Πράσινο φως" για πτήσεις στο "Μακεδονία" πριν ολοκληρωθούν τα έργα

  5. 24/11 14:29

    FedHATTA: Αίγυπτος, Ελλάδα & Κύπρος ενώνουν τις δυνάμεις τους για την κρουαζιέρα

  6. 24/11 14:03

    Παγκόσμιο Συνέδριο νέων για την Πολιτιστική Κληρονομιά στην Αρχαία Ολυμπία

  7. 24/11 13:29

    H Nelios νέος στρατηγικός συνεργάτης για το digital performance του Ομίλου Aldemar Resorts

  8. 24/11 13:29

    Aνοίγει αύριο η έκθεση Xenia με 500 εκθέτες

  9. 24/11 13:21

    ΔΕΘ-Helexpo: Σχέδιο ανάπλασης του εκθεσιακού κέντρου της Θεσσαλονίκης

  10. 24/11 13:08

    Η Marriott δημιουργεί το «δωμάτιο του μέλλοντος»

  11. 24/11 13:05

    Απόφαση: Πώς θα γίνεται η τουριστική μίσθωση σπιτιών

  12. 24/11 12:57

    Ο γαμήλιος τουρισμός "τζιράρει" 300 δισ. δολάρια

  13. 24/11 12:29

    Ryanair: Απειλές προς τα πληρώματα που δεν αυξάνουν τις πωλήσεις προϊόντων

  14. 24/11 12:24

    Μ.Κόνσολας: Αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό από τους ειδικούς ελέγχους στη Γερμανία

  15. 24/11 12:10

    Ryanair: Προσφορα του Σαββατοκύριακου στο πλαίσιο του ‘Black Friday’

  16. 24/11 12:07

    9 τρόποι για να γίνετε καλύτεροι τουριστικοί πράκτορες

  17. 24/11 11:54

    ΞΕΕ: Ημερίδα με θέμα Σήμα “Boutique Hotel” στην Greek Tourism Expo

  18. 24/11 11:24

    Κινεζικός τουρισμός: Ποιές είναι οι προσδοκίες από τις υπηρεσίες φιλοξενίας στο εξωτερικό

  19. 24/11 11:04

    Πώς ενημερώνονται οι επαγγελματίες του τουρισμού

  20. 24/11 10:42

    Τα νέα ηχηρά ονόματα που εμπιστεύονται τη Nelios

  21. 24/11 10:29

    Διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον για τη μαρίνα Αλίμου

  22. 24/11 10:24

    Προσκυνηματικός τουρισμός στην Πιερία: Διαγωνισμός για πολύγλωσσο οδηγό

  23. 24/11 10:21

    Το έργο Φιλία Amicizia στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης

  24. 23/11 23:24

    Δύο ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα Historic Hotels of Europe για το 2018

  25. 23/11 21:11

    Εγκρίθηκε η επένδυση στο Σκορπιό

  26. 23/11 17:35

    H Περιφέρειας Δ. Ελλάδας ο νικητής προορισμός στην Ελλάδα στο EDEN

  27. 23/11 17:18

    H Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας παρουσιάζει τους Δρόμους του Κρασιού

  28. 23/11 17:13

    Cyprus Airways: Νέα σύνδεση με την Αθήνα το 2018

  29. 23/11 17:07

    Η Μήλος σε εκτενές αφιέρωμα γνωστής blogger

  30. 23/11 17:02

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Ρόδου: Εκδήλωση για την προστασία δεδομένων και το διαδίκτυο

  31. 23/11 16:49

    Μουσείο Ηρακλειδών: Από το Θησείο σε όλο τον πλανήτη

  32. 23/11 16:43

    Ξανά σε χώρους Σένγκεν οι έλεγχοι επιβατών από Ελλάδα στα γερμανικά αεροδρόμια

  33. 23/11 16:32

    Παρέμβαση Τζιτζικώστα στις Βρυξέλλες για τους ελέγχους στα γερμανικά αεροδρόμια

  34. 23/11 15:08

    Τo Hard Rock Cafe Athens αποκαλύπτει τη νέα συλλογή ρούχων “My Gift”

  35. 23/11 14:54

    Καταγγελίες κατά της TripAdvisor για απόκρυψη περιστατικών βιασμού σε ξενοδοχεία

  36. 23/11 13:36

    Η Νάξος πρωταγωνιστεί σε βίντεο κλιπ του Μπόλιγουντ

  37. 23/11 13:26

    Ryanair: Η Θεσσαλονίκη στο δίκτυο συνδεόμενων πτήσεων από το Μιλάνο

  38. 23/11 13:15

    Η Variety Cruises υποψήφια στα βραβεία της USA TODAY

  39. 23/11 12:48

    Προσκυνηματικός τουρισμός: Διευρύνονται οι συνεργασίες στην Κ. Μακεδονία

  40. 23/11 12:22

    O Ρόμπερτ Πάτινσον στην Ακρόπολη

  41. 23/11 12:15

    Gfk: Οι διακοπές απαραίτητο συστατικό της καλής ζωής

  42. 23/11 11:44

    Παρουσίαση βιβλίου για τη Ρόδο σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις

  43. 23/11 11:16

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Καλπάζουν τα ταξίδια στο εξωτερικό - Eξαιρετικό 2018 προβλέπει η IPK

  44. 23/11 10:48

    Αθήνα και Θεσσαλονίκη στις 100 πόλεις στον κόσμο με το καλύτερο φαγητό

  45. 23/11 10:33

    Επιπτώσεις στη Σαμοθράκη από τους αιολικούς σταθμούς- Γράφει ο Δρ. Νικόλαος Σκουλικίδης (*)

  46. 23/11 09:25

    Γερμανία: Ελέγξετε σωστά για να σταματήσουμε τους ελέγχους

  47. 23/11 09:18

    Δράσεις τουριστικής προβολής προορισμών

  48. 23/11 09:16

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην έκθεση της Ζυρίχης

  49. 22/11 21:39

    Eρώτηση Βόζεμπεργκ για τους γερμανικούς ελέγχους σε πτήσεις από την Ελλάδα

  50. 22/11 17:43

    Εκδήλωση για την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού στη Γαλλία

  51. 22/11 17:41

    Βράβευση της Ελλάδας από το περιοδικό Family Traveller

  52. 22/11 17:09

    Tus Airways: Nέες συνδέσεις με Αθήνα και Ιωάννινα από τη Λάρνακα

  53. 22/11 16:52

    Γιατί κυριαρχούν τα εισαγόμενα προϊόντα στα ελληνικά ξενοδοχεία

  54. 22/11 16:52

    Ημερίδα Thessaly Loading: Διεθνείς πρακτικές marketing για επαγγελματίες του τουρισμού

  55. 22/11 16:12

    Στους δρόμους οι Χιώτες για την αύξηση του ΦΠΑ στα νησιά

  56. 22/11 15:45

    Air Mediterranean: Όλες οι νέες συνδέσεις με την Αθήνα

  57. 22/11 15:42

    Ryanair: 7ήμερο προσφορών

  58. 22/11 15:34

    Σύνδεση των αρχαίων θεάτρων της Ηπείρου με την πραγματική οικονομία

  59. 22/11 15:12

    FedHATTA: Γιατί καταστρατηγείται η συνθήκη Σένγκεν;

  60. 22/11 14:44

    Greek Tourism Expo: 250 εκθέτες από την Ελλάδα & το εξωτερικό

  61. 22/11 14:39

    Ελληνικός τουρισμός: +10,3% η αύξηση αφίξεων και εισπράξεων στο 9μηνο

  62. 22/11 14:21

    Γερμανικός τουρισμός: H πολιτική αστάθεια και η τρομοκρατία επηρεάζουν τα ταξίδια το 2018

  63. 22/11 13:51

    HATTA: H δυναμική του ΔΩΔΕΚΑ «πέρασε» στο εξωτερικό

  64. 22/11 13:30

    Το Ξενοδοχείο του Αύριο θα παρουσιάσει η LG στην έκθεση XENIA 2017

  65. 22/11 13:25

    Έρχεται το Ναυτικό Σαλόνι στο Ελληνικό

  66. 22/11 13:24

    Γερμανικός τουρισμός: Τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης της κρουαζιέρας

  67. 22/11 12:49

    Μ.Κόνσολας: Πλήγμα για τον θαλάσσιο τουρισμό η επιβάρυνση στα μικρά σκάφη και τα ημερόπλοια

  68. 22/11 12:42

    Τα 10 πιο παράξενα μουσεία στον κόσμο που σοκάρουν

  69. 22/11 12:25

    Περισσότεροι από 25.000 επισκέπτες, ανέδειξαν το 100% Hotel Show ως την κορυφαία έκθεση για Ξενοδόχους

  70. 22/11 11:34

    Ξενάγηση ξένων επιστημόνων στη Θεσσαλονίκη

  71. 22/11 11:14

    "Ζυμώνεται" η Ένωση Ξενοδόχων Κρήτης

  72. 22/11 10:42

    ΓΣΕΒΕΕ: Γιατί μειώνονται οι κατά κεφαλήν τουριστικές δαπάνες στην Ελλάδα

  73. 22/11 10:37

    Προϋπολογισμός 2018: Πόσα έσοδα αναμένει από το φόρο διαμονής και την τουριστική μίσθωση σπιτιών

  74. 22/11 10:36

    Ποιες ευρωπαϊκές χώρες προσφέρουν καλή ισορροπία εργασίας/ ζωής

  75. 22/11 10:13

    Εξονυχιστικοί έλεγχοι στους Έλληνες επιβάτες στα γερμανικά αεροδρόμια

  76. 22/11 10:07

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Οι επιδόσεις τον Οκτώβριο- Ταχεία ανάκαμψη στην Τουρκία

  77. 22/11 09:53

    +20% οι προκρατήσεις για Ελλάδα από Σουηδία και Νορβηγία

  78. 22/11 09:50

    Τα σύγχρονα ξενοδοχεία επενδύουν σε ποιοτικά στρώματα

  79. 22/11 09:41

    Νέες προοπτικές για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου

  80. 22/11 09:39

    Στην Avis Europe και Otokoc το franchise της Avis στην Ελλάδα

  81. 22/11 09:35

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην FITUR

  82. 22/11 09:27

    Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες

  83. 21/11 21:16

    Συνεργασία Ελλάδας-Κύπρου-Αιγύπτου για ενίσχυση της κρουαζιέρας

  84. 21/11 19:19

    Αραβο-Ελληνικό Οικονομικό Φόρουμ στην Αθήνα

  85. 21/11 17:35

    Δύο πολυτελή ξενοδοχεία στην Ελούντα μετατρέπονται σε σύνθετο τουριστικό συγκρότημα

  86. 21/11 17:29

    Ryanair: Νέα συνδεση Κερκυρα – Βίλνιους το 2018

  87. 21/11 17:24

    Ξεκίνησαν τα έργα της Fraport στο αεροδρόμιο Κεφαλονιάς - Τί αλλάζει

  88. 21/11 16:52

    Τουρισμός: Πότε λήγει η προθεσμία για την έγκριση περιβαλλοντικών όρων

  89. 21/11 16:50

    Booking.com: Διαγωνισμός με έπαθλο 30.000 δολάρια για τους "καθημερινούς ήρωες" του τουρισμού

  90. 21/11 16:15

    Παρουσίαση του νέου δικτύου πεζοπορικών διαδρομών της Τήνου

  91. 21/11 14:29

    Ξενοδοχείο στο Χόλιγουντ θα πουλά προϊόντα κάνναβης

  92. 21/11 13:49

    Γ. Ρέτσος: Η σύνδεση Τουρισμού-Αγροδιατροφής ενισχύει την ανταγωνιστικότητα

  93. 21/11 13:17

    Η Ελλάδα σε ευρωπαϊκό συνέδριο γαστρονομίας και οινολογίας

  94. 21/11 13:06

    Ι.Δραγασάκης: Ο τουρισμός, η σύγχρονη οικοδομή για την ανασυγκρότηση της οικονομίας

  95. 21/11 12:01

    Η στρατηγική του υπ. Τουρισμού στη δημόσια τουριστική εκπαίδευση

  96. 21/11 11:54

    Η... εικονική είναι η νέα πραγματικότητα στα ταξίδια

  97. 21/11 11:22

    Κυπριακός τουρισμός: Περισσότεροι τουρίστες στο 10μηνο απ'όλο το 2016

  98. 21/11 10:41

    Αναγνωρίσεις 2 νέων ιαματικών πηγών σε Γρεβενά και Φθιώτιδα

  99. 21/11 10:30

    Άνοιξε η συζήτηση για το μέλλον του Τουρισμού της Κέρκυρας

  100. 21/11 10:19

    Ambotis Holidays: Άνοιξαν οι προκρατήσεις για διακοπές στην Ελλάδα το 2018