Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Α Decrease font Enlarge font
Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Τα έντυπα αποτελούν την Νο1 πηγή πληροφοριών για τους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το καλοκαίρι του 2016 το Bentley University's Center for Marketing Technology, σε συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση Visitor International.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 17 περιοχές στη Β.Αμερική, την Ευρώπη και την Ν. Αφρική, σε δείγμα 1.732 τουριστών, ανέδειξε ότι 2 στους 3 επισκέπτες (67%) πήραν ένα φυλλάδιο, ένα χάρτη ή ένα ταξιδιωτικό οδηγό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και μάλιστα το 95% δηλώνουν ότι τα φυλλάδια επηρέασαν τις ενέργειες τους.

Aπό την Ελλάδα στην έρευνα μετείχε η City Contact, η οποία από το 1996 παρέχει έντυπη πληροφόρηση στους επισκέπτες των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας μας, Έλληνες και αλλοδαπούς. Σήμερα, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο πληροφόρησης μέσω των Info Stand® και των Visitor’s Free Editions and Brochures σε αποκλειστική συνεργασία με 220 κορυφαία ξενοδοχεία της Αθήνας, της Κρήτης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Επί πλέον, καλύπτει τις ανάγκες έντυπης πληροφόρησης των τουριστών προσφέροντας δωρεάν έντυπα σε συνέδρια, τουριστικά γραφεία, δημόσιους οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις, πρεσβείες, μαρίνες κλπ.  

Το τελευταίο δημιούργημα της City Contact είναι το Tornos News, που διαβάζετε...

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα.

 Tα συμπεράσματα

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εντύπων είναι τα ακόλουθα:

 
 
 95% των τουριστών επηρεάζονται από τα έντυπα 
 
Αναντίρρητα, τα έντυπα αυξάνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα τοπικά προϊόντα, τις υπηρεσίες, τα αξιοθέατα. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 95% των ταξιδιωτικών πλάνων των επισκεπτών που έπεσε στα χέρια του ένας έντυπος οδηγός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επηρεαστήκαν από αυτόν. 
 
83% επισκέπτονται αξιοθέατα και επιχειρήσεις78% θα αλλάξουν τα σχέδιά τους 
 
 
 
Περισσότεροι από 4 στους 5 επισκέπτες (83%) σχεδίασαν να επισκεφτούν ένα αξιοθέατο ή μια επιχείρηση σαν αποτέλεσμα του ξεφυλλίσματος ενός έντυπου τουριστικού οδηγού στον προορισμό τους. 
 
Σχεδόν 4 στους 5 επισκέπτες (78%) θα το σκεφτόντουσαν να αλλάξουν τα σχέδιά τους εξαιτίας ενός έντυπου οδηγού. Οι ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους μπορούν εύκολα να
επηρεαστούν εάν τους παρουσιαστούν ευκαιρίες που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. 
 
65% αγοράζουν εισιτήρια ή εμπορεύματα Οι επισκέπτες εκτιμούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, εκθέσεις και αξιοθέατα
 
 
Σχεδόν 2 στους 3 επισκέπτες (65%) σχεδίασαν να αγοράσουν εισιτήρια ή εμπορεύματα από επιχειρήσεις για τις οποίες έμαθαν από έναν έντυπο οδηγό στον τόπο του προορισμού τους.
 
Σχεδόν 7 στους 10 επισκέπτες (68%) εκτιμούν ιδιαίτερα πληροφορίες σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις, και αξιοθέατα
 
Απτό και εύκολο στη χρήση Οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι
 
6 στους 10 επισκέπτες βρίσκουν τους έντυπους οδηγούς απτούς και εύκολους στην χρήση. Οι έντυποι οδηγοί είναι απτοί και ερεθίζουν την όραση, την αφή την ακοή (κράτημα και γύρισμα των φύλλων) ακόμα και την όσφρηση (φρεσκοτυπωμένες σελίδες). Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες απορροφούν πιο εύκολα τις πληροφορίες και υπάρχει διάδραση. 
 
 
Η πλειονότητα των επισκεπτών (59%) πιστεύει ότι οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι οι έντυποι οδηγοί προβάλλονται και διανέμονται από επαγγελματίες διανομείς και ελέγχονται από επαγγελματίες τους του τουρισμού στα σημεία προβολής και διανομής τους. 
 
Βολικό και πάντα διαθέσιμοM
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (53%) εκτιμούν ότι οι έντυποι οδηγοί είναι βολικοί και πάντα διαθέσιμοι. Τους έντυπους οδηγούς είναι εύκολο να τους βρει κανείς, να τους έχει μαζί
του και να τους διαβάζει οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Δεν εξαρτώνται από ψηφιακές συνδέσεις
 
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (51%) αναφέρουν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα και εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις και τα κουπόνια των έντυπων οδηγών. Σχετικά με τις επιχειρήσεις - παρόχους των προσφορών είναι ένας χρήσιμος τρόπος να μετρούν την αποδοτικότητα της προωθητικής ενέργειας αν και δεν είναι το μόνο μετρήσιμο στοιχείο.
 
Οι έντυποι οδηγοί μοιράζονται και μπορούν να πολλαπλασιάσουν την ισχύ το μηνύματος μέχρι και 8 φορές.
 
Περισσότεροι από 4 στους 10 επισκέπτες (44%) εκτιμούν ιδιαίτερα τους έντυπους οδηγούς επειδή μπορούν εύκολα να τους μοιράζονται με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν τον δίνει ο ένας στον άλλον συχνά υπάρχει η δυνατότητα της σύστασης με το ίδιο τρόπο που λειτουργεί η διαφήμιση «από στόμα, σε στόμα». Από τους επισκέπτες που πήραν έναν έντυπο οδηγό, πάνω από τους μισούς (57%), τον μοιράστηκαν με 1-2 ανθρώπους και πάνω από 1 στους 3 μοιράστηκε το έντυπο με 3-4 ανθρώπους (35%).
Σχεδόν 1 στους 10 μοιράστηκε το έντυπο με περισσότερους από 5 ανθρώπους (8%). Για το λόγο αυτό, η διανομή ενός εντύπου μπορεί να έχει απήχηση έως 8 φορές μεγαλύτερη απ’ ότι θα είχε σε έναν μόνο αναγνώστη και σε πολλές περιπτώσεις 2-4 φορές μεγαλύτερη. 
 
 
Οι επαγγελματίες του τουρισμού αγαπούν τους έντυπους οδηγούς
 
Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την μελέτη για τον τουρισμό που έγινε τον Ιανουάριου του 2016 από το Bentley University's Center for Marketing Technology, το οποίο αποκάλυψε ότι το 98% του προσωπικού των τμημάτων Concierge και Front Desk των ξενοδοχείων λένε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουν έντυπες τις πληροφορίες που απευθύνονται στους πελάτες ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που μπορούν να δουν να κάνουν και να απολαύσουν στην περιοχή. 
 
Συμπέρασμα 
 
Οι έντυποι οδηγοί επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Είναι ξεκάθαρο ότι σε έναν αυξανόμενα ψηφιακό κόσμο έχουν πολλή σημαντική επίδραση στα σχέδια και στις δραστηριότητες των επισκεπτών και ιδιαίτερα επί τόπου, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους. 
 
Σχετικά με τη Visitor International
 
Η Visitor International είναι ένας διεθνής σύνδεσμος των επιχειρήσεων - παρόχων πληροφοριών στους επισκέπτες. Οι εταιρείες – μέλη της σε όλον τον κόσμο εξειδικεύονται στο
να παρέχουν στον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στον τόπο προορισμού τους, να τους οδηγήσει σε υπέροχες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες – μέλη:
  • Ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν, να δουν και να απολαύσουν περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια της παραμονή τους στον προορισμό της επιλογής τους καθώς και σε κοντινές αποστάσεις από αυτόν.
  • Προσφέρουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν σπουδαίες εμπειρίες (πού να μείνουν, αξιοθέατα για να επισκεφτούν, δραστηριότητες και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν, τα καλύτερα σημεία για να φάνε και να ψωνίσουν και τους καλύτερους τρόπους μεταφοράς για να φτάσουν εκεί).
  • Αποδίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε εισόδημα κάθε χρόνο στις εταιρείες – πελάτες.
  • Ενθαρρύνουν μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις με το να παρουσιάζουν στους επισκέπτες περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης.
  • Διασφαλίζει ότι η υπηρεσία θα έχει καλή απήχηση μέσω των καναλιών διανομής, π.χ. καταλύματα, αξιοθέατα, κέντρα εισόδου και πρόσβασης επισκεπτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σύνδεσμο, τα μέλη του σε όλον τον κόσμο καθώς και για τη σημασία του να παρέχονται πληροφορίες στον επισκέπτη, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.VisitorInternational.com
 
 
 
Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 19/02 11:40

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα, Αθήνα και Αμοργό

  2. 18/02 13:36

    Ε. Κουντουρά: Μέσα στο 2017 θα επαναλειτουργήσει η Σχολή Ξεναγών στην Αθήνα

  3. 18/02 13:19

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: +300% οι επισκέπτες σε μουσεία & αρχ. χώρους

  4. 18/02 13:15

    ΟΣΥΠΑ: Σύγκληση ΔΣ για συγκρότηση σε σώμα

  5. 18/02 13:07

    INSETE: Πρακτική άσκηση νέων σε τουριστικές επιχειρήσεις - τα αποτελέσματα

  6. 18/02 12:41

    Τενερίφη: Ξεπέρασαν τα 2 εκατ. οι Βρετανοί τουρίστες το 2016

  7. 18/02 12:18

    Δήμος Χίου: Να συνεχισθεί το πιλοτικό πρόγραμμα θεωρήσεων στα νησιά του Αιγαίου

  8. 18/02 12:11

    Δήμος Σερρών: Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  9. 18/02 12:09

    Συγχωνεύσεις ξενοδοχειακών εταιρειών

  10. 17/02 17:25

    Lufthansa: Πασαρέλα σε πτήση προς τη Νέα Υόρκη

  11. 17/02 16:36

    Tζάκετ- βαλίτσα για τα σύντομα ταξίδια

  12. 17/02 16:00

    Περιφέρεια Αττικής: Ανακυκλωμένο χαρτί θα γίνει βιβλίο για τυφλούς

  13. 17/02 15:38

    Global Blue: Oι κινέζοι πρώτη δύναμη στις αγορές Tax Free στην Ελλάδα

  14. 17/02 15:19

    Νέο brand lifestyle ξενοδοχείων λανσάρει ο Τραμπ

  15. 17/02 15:07

    Καταδυτικός τουρισμός: Συνάντηση στην Περιφέρεια Κρήτης

  16. 17/02 14:59

    Σε αποκριάτικους ρυθμούς η Αθήνα

  17. 17/02 14:46

    Κυπριακός Τουρισμός: +29% οι αφίξεις τον Ιανουάριο

  18. 17/02 14:40

    Επιβολή τέλους στα σκάφη αναψυχής προβλέπει νομοσχέδιο

  19. 17/02 14:10

    2 δισ. επιβάτες στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια το 2016 - ισχυρές επιδόσεις από 4 ελληνικά

  20. 17/02 14:06

    Δήμος Αγ.Νικολάου: Ημερίδα για την ταυτότητα του τόπου

  21. 17/02 13:57

    Ισπανίδα ηθοποιός πρωταγωνιστεί σε αφιέρωμα στην Αθήνα

  22. 17/02 12:53

    Ημερίδα "Τουρισμός και Ανάπτυξη στο Β. Αιγαίο"

  23. 17/02 12:50

    1ο Φεστιβάλ Οίνου & Γαστρονομίας στη Θράκη

  24. 17/02 12:45

    Airbnb: Eξαγορά της Luxury Retreats

  25. 17/02 12:45

    Νέα ντιλ στα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  26. 17/02 12:23

    Ευρωβουλή: Απορρίφτηκε αίτημα για ακύρωση πώλησης των αεροδρομίων στη Fraport

  27. 17/02 12:17

    Fraport Greece: Ημερίδα για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

  28. 17/02 12:12

    ΥΠΕΞ: Eπιπλέον προσωπικό στο Προξενείο στη Μόσχα

  29. 17/02 11:55

    Διακοπές εκτός ΕΕ; Ηλεκτρονικός έλεγχος!

  30. 17/02 11:52

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2017: Όλο το πρόγραμμα των πολιτιστικών εκδηλώσεων

  31. 17/02 11:38

    Greek Panorama: O ελληνικός τουρισμός στην «καρδιά» της Ν. Υόρκης

  32. 17/02 11:30

    Η Κεντρική Μακεδονία δεύτερος ισχυρότερος τουριστικός προορισμός

  33. 17/02 11:28

    Ορεινή ποδηλασία στο Γαλατά Ναυπάκτου - Συνέδριο στην Πτολεμαΐδα

  34. 17/02 11:26

    Xρηματοδότηση έργων τουρισμού από την ΕΤΕπ

  35. 17/02 11:18

    Μ. Κόνσολας: "Με την πολιτική της κυβέρνησης στο μεταναστευτικό μας χωρίζει το χάος"

  36. 17/02 11:10

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Κομοτηνής

  37. 17/02 11:08

    Διαγωνισμοί για την σίτιση προσφύγων

  38. 17/02 01:29

    Creta Maris: Βραβείο αριστείας από την Booking.com

  39. 17/02 01:19

    Στις 19 Φεβρουαρίου ανοίγει το Costa Navarino

  40. 16/02 17:39

    Πεζοπορικός τουρισμός: Νέο σήμα πιστοποίησης ξενοδοχείων

  41. 16/02 15:34

    O Παρθενώνας το πιο όμορφο κτίριο στον κόσμο, σύμφωνα με τους αρχιτέκτονες

  42. 16/02 15:17

    To Ελληνικό Πρωινό 6 περιοχών στην έκθεση Horeca

  43. 16/02 15:05

    Έως και 2 εκατ. οι αφίξεις νεο-μεταναστών Ελλήνων το 2016

  44. 16/02 14:54

    Νέα δικάσιμος για τις Ανεμογεννήτριες στο Ν. Αιγαίο

  45. 16/02 14:49

    Όμιλος MTC Group: Νέα σύνθεση και νέες συνεργασίες

  46. 16/02 14:48

    Σε ξενοδοχείο μεταφέρθηκαν μετανάστες που βρίσκονται στη Ρόδο

  47. 16/02 14:47

    Thomas Cook: +40% οι κρατήσεις για Ελλάδα

  48. 16/02 14:08

    Υποχρεωτικοί έλεγχοι στα εξωτερικά σύνορα της ΕΕ

  49. 16/02 14:04

    Γερμανικός τουρισμός: Ανακόπηκε η "ορμή" κρατήσεων τον Ιανουάριο

  50. 16/02 13:44

    Tuifly: Αποζημιώσεις σε επιβάτες για καθυστερήσεις και αναβολές πτήσεων

  51. 16/02 13:28

    TUI: Παγκόσμια επέκταση μέχρι το 2022

  52. 16/02 13:19

    Οι 4 top τάσεις στα ταξίδια το 2017

  53. 16/02 12:51

    Προχωρεί η επένδυση στο «Ξενία» Παλιουρίου

  54. 16/02 12:18

    Thomas Cook: "Έκοψε" 100 ξενοδοχεία σε προορισμούς των Βρετανών

  55. 16/02 12:11

    Γερμανία: Η Wizz Air πάει Φρανκφούρτη, η Transavia αποχωρεί από Μόναχο

  56. 16/02 11:38

    ΠΑΣΥΞΕ: Πώς ο κυπριακός τουρισμός θα παραμείνει ανταγωνιστικός

  57. 16/02 11:01

    Γερμανικός τουρισμός: Τα 10 πιο δημοφιλή ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο είναι ακριβά

  58. 16/02 10:58

    Καταδυτικός τουρισμός: Ερώτηση Κεγκέρογλου για τα καταδυτικά πάρκα

  59. 16/02 10:55

    Δήμος Πρέβεζας: Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  60. 16/02 10:53

    Επίσημη παρουσίαση του κεφαλλονίτικου πρωινού

  61. 16/02 10:48

    INSETE: Τουρίστες και... οδηγοί φορτηγών στο δείγμα για τα στατιστικά

  62. 16/02 10:48

    Δράσεις τουριστικής προβολής στο Δήμο Κ.Τζουμέρκων

  63. 16/02 10:40

    Πρόταση για Πανελλήνια Συνάντηση Φουσκωτών Σκαφών στη Μυτιλήνη

  64. 16/02 10:34

    Επιστημονική Εταιρία Τουρισμού Κέρκυρας: Επαναληπτική γενική συνέλευση

  65. 15/02 19:06

    Να σπάσει το απόστημα της ΑΕΠΙ

  66. 15/02 18:55

    Αποδόμηση των κρατικών δομών στους Δελφούς - Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη

  67. 15/02 18:29

    Τί απαντά η Gucci για την Ακρόπολη

  68. 15/02 18:10

    Google - ΤΕΙ Ηπείρου: Σεμινάριο για σπουδαστές στο ψηφιακό μάρκετινγκ

  69. 15/02 16:32

    Γ. Τζιάλλας: Οι προτεραιότητες του Υπουργείου Τουρισμού - Συνέντευξη στο Tornos News

  70. 15/02 16:01

    Aπογείωση των πτήσεων στα Ιόνια Νησιά το 2017

  71. 15/02 15:15

    ΑΡΧΕΛΩΝ: Αποκριάτικη γιορτή στο Κέντρο Διάσωσης Θαλάσσιων Χελωνών

  72. 15/02 14:45

    Υπ. Τουρισμού: Πρακτική άσκηση σε τουριστικές επιχειρήσεις

  73. 15/02 14:36

    Ellinair: 6 νέες συνδέσεις από Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο με Γερμανία

  74. 15/02 14:13

    Περιφέρεια Κρήτης: Συνάντηση με τον καναδό Πρέσβη για επενδύσεις & τουρισμό

  75. 15/02 14:09

    Κοπή πίτας του Συλλόγου Υπαλλήλων ΕΟΤ

  76. 15/02 14:09

    Δασικό το 80% της Πάτμου λόγω...ρίγανης

  77. 15/02 13:59

    Στα 6,4 δισ.ευρώ οι ελληνικές επενδύσεις στην Τουρκία

  78. 15/02 13:45

    Συνάντηση του Τομεάρχη Τουρισμού της ΝΔ Μ. Κόνσολα με το ΞΕΕ

  79. 15/02 13:43

    Τυροκομείο Κωσταρέλου: Απολαύστε εκλεκτά ελληνικά τυριά στο Κολωνάκι

  80. 15/02 13:30

    Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

  81. 15/02 13:27

    Τουριστικές επενδύσεις πολλών αστέρων στην Κρήτη

  82. 15/02 13:09

    Περιφέρεια Κρήτης: Συνεργασία με ΕΛΚΕΘΕ στην ανάδειξη των ακτών

  83. 15/02 13:03

    Σαντορίνη: Σύσκεψη εργασίας για το λιμάνι Αθηνιού

  84. 15/02 12:46

    Το Διονυσιακό καρναβάλι της Νάξου

  85. 15/02 12:22

    Οι αντιδράσεις Α.Ανδρεάδη και Ι.Ρέτσου για το "όχι" στην Gucci

  86. 15/02 12:02

    Γερμανικός τουρισμός: Η Κως στους 10 top προορισμούς της TravelTainment

  87. 15/02 11:58

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων: Σεμινάριο για την κινεζική αγορά

  88. 15/02 11:47

    Η Πάρος στον κατάλογο καναδικού δικτύου τουριστικών γραφείων

  89. 15/02 11:35

    Η κηροζίνη ανεβάζει τα αεροπορικά ναύλα

  90. 15/02 11:23

    Στην Αθήνα τα λαμπερά Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards

  91. 15/02 11:11

    Χρυσοί Σκούφοι 2017: Αυτά είναι τα καλύτερα εστιατόρια στην Ελλάδα

  92. 15/02 11:08

    Δήμαρχος Σύμης: «Βουλιάζει» ο τουρισμός στο Αιγαίο λόγω των τουρκικών παραβιάσεων

  93. 15/02 10:48

    Θεσσαλονίκη: +5,5% οι διανυκτερεύσεις το 2016- οι top 10 εθνικότητες

  94. 15/02 10:41

    Βραβείο Ελληνικής Κουζίνας στο "Xasteria" του ξενοδοχείου Amirandes

  95. 15/02 09:54

    Τουρκικός Τουρισμός: 30% περισσότερους τουρίστες περιμένει φέτος η Αττάλεια

  96. 15/02 08:55

    Όχι στην Gucci για επίδειξη μόδας στην Ακρόπολη - 55 εκατ. ευρώ η αξία προβολής

  97. 15/02 08:28

    Διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες στην Αθήνα

  98. 15/02 08:23

    Δήμος Βόλου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

  99. 15/02 08:17

    Ταξιδιωτικές υπηρεσίες για μαθητική εκδρομή στο Στρασβούργο

  100. 14/02 17:48

    Χρυσό Σκούφο στα εστιατόρια του "Μ.Βρετανία" και "King George"