Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Α Decrease font Enlarge font
Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Τα έντυπα αποτελούν την Νο1 πηγή πληροφοριών για τους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το καλοκαίρι του 2016 το Bentley University's Center for Marketing Technology, σε συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση Visitor International.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 17 περιοχές στη Β.Αμερική, την Ευρώπη και την Ν. Αφρική, σε δείγμα 1.732 τουριστών, ανέδειξε ότι 2 στους 3 επισκέπτες (67%) πήραν ένα φυλλάδιο, ένα χάρτη ή ένα ταξιδιωτικό οδηγό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και μάλιστα το 95% δηλώνουν ότι τα φυλλάδια επηρέασαν τις ενέργειες τους.

Aπό την Ελλάδα στην έρευνα μετείχε η City Contact, η οποία από το 1996 παρέχει έντυπη πληροφόρηση στους επισκέπτες των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας μας, Έλληνες και αλλοδαπούς. Σήμερα, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο πληροφόρησης μέσω των Info Stand® και των Visitor’s Free Editions and Brochures σε αποκλειστική συνεργασία με 220 κορυφαία ξενοδοχεία της Αθήνας, της Κρήτης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Επί πλέον, καλύπτει τις ανάγκες έντυπης πληροφόρησης των τουριστών προσφέροντας δωρεάν έντυπα σε συνέδρια, τουριστικά γραφεία, δημόσιους οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις, πρεσβείες, μαρίνες κλπ.  

Το τελευταίο δημιούργημα της City Contact είναι το Tornos News, που διαβάζετε...

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα.

 Tα συμπεράσματα

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εντύπων είναι τα ακόλουθα:

 
 
 95% των τουριστών επηρεάζονται από τα έντυπα 
 
Αναντίρρητα, τα έντυπα αυξάνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα τοπικά προϊόντα, τις υπηρεσίες, τα αξιοθέατα. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 95% των ταξιδιωτικών πλάνων των επισκεπτών που έπεσε στα χέρια του ένας έντυπος οδηγός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επηρεαστήκαν από αυτόν. 
 
83% επισκέπτονται αξιοθέατα και επιχειρήσεις78% θα αλλάξουν τα σχέδιά τους 
 
 
 
Περισσότεροι από 4 στους 5 επισκέπτες (83%) σχεδίασαν να επισκεφτούν ένα αξιοθέατο ή μια επιχείρηση σαν αποτέλεσμα του ξεφυλλίσματος ενός έντυπου τουριστικού οδηγού στον προορισμό τους. 
 
Σχεδόν 4 στους 5 επισκέπτες (78%) θα το σκεφτόντουσαν να αλλάξουν τα σχέδιά τους εξαιτίας ενός έντυπου οδηγού. Οι ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους μπορούν εύκολα να
επηρεαστούν εάν τους παρουσιαστούν ευκαιρίες που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. 
 
65% αγοράζουν εισιτήρια ή εμπορεύματα Οι επισκέπτες εκτιμούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, εκθέσεις και αξιοθέατα
 
 
Σχεδόν 2 στους 3 επισκέπτες (65%) σχεδίασαν να αγοράσουν εισιτήρια ή εμπορεύματα από επιχειρήσεις για τις οποίες έμαθαν από έναν έντυπο οδηγό στον τόπο του προορισμού τους.
 
Σχεδόν 7 στους 10 επισκέπτες (68%) εκτιμούν ιδιαίτερα πληροφορίες σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις, και αξιοθέατα
 
Απτό και εύκολο στη χρήση Οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι
 
6 στους 10 επισκέπτες βρίσκουν τους έντυπους οδηγούς απτούς και εύκολους στην χρήση. Οι έντυποι οδηγοί είναι απτοί και ερεθίζουν την όραση, την αφή την ακοή (κράτημα και γύρισμα των φύλλων) ακόμα και την όσφρηση (φρεσκοτυπωμένες σελίδες). Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες απορροφούν πιο εύκολα τις πληροφορίες και υπάρχει διάδραση. 
 
 
Η πλειονότητα των επισκεπτών (59%) πιστεύει ότι οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι οι έντυποι οδηγοί προβάλλονται και διανέμονται από επαγγελματίες διανομείς και ελέγχονται από επαγγελματίες τους του τουρισμού στα σημεία προβολής και διανομής τους. 
 
Βολικό και πάντα διαθέσιμοM
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (53%) εκτιμούν ότι οι έντυποι οδηγοί είναι βολικοί και πάντα διαθέσιμοι. Τους έντυπους οδηγούς είναι εύκολο να τους βρει κανείς, να τους έχει μαζί
του και να τους διαβάζει οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Δεν εξαρτώνται από ψηφιακές συνδέσεις
 
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (51%) αναφέρουν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα και εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις και τα κουπόνια των έντυπων οδηγών. Σχετικά με τις επιχειρήσεις - παρόχους των προσφορών είναι ένας χρήσιμος τρόπος να μετρούν την αποδοτικότητα της προωθητικής ενέργειας αν και δεν είναι το μόνο μετρήσιμο στοιχείο.
 
Οι έντυποι οδηγοί μοιράζονται και μπορούν να πολλαπλασιάσουν την ισχύ το μηνύματος μέχρι και 8 φορές.
 
Περισσότεροι από 4 στους 10 επισκέπτες (44%) εκτιμούν ιδιαίτερα τους έντυπους οδηγούς επειδή μπορούν εύκολα να τους μοιράζονται με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν τον δίνει ο ένας στον άλλον συχνά υπάρχει η δυνατότητα της σύστασης με το ίδιο τρόπο που λειτουργεί η διαφήμιση «από στόμα, σε στόμα». Από τους επισκέπτες που πήραν έναν έντυπο οδηγό, πάνω από τους μισούς (57%), τον μοιράστηκαν με 1-2 ανθρώπους και πάνω από 1 στους 3 μοιράστηκε το έντυπο με 3-4 ανθρώπους (35%).
Σχεδόν 1 στους 10 μοιράστηκε το έντυπο με περισσότερους από 5 ανθρώπους (8%). Για το λόγο αυτό, η διανομή ενός εντύπου μπορεί να έχει απήχηση έως 8 φορές μεγαλύτερη απ’ ότι θα είχε σε έναν μόνο αναγνώστη και σε πολλές περιπτώσεις 2-4 φορές μεγαλύτερη. 
 
 
Οι επαγγελματίες του τουρισμού αγαπούν τους έντυπους οδηγούς
 
Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την μελέτη για τον τουρισμό που έγινε τον Ιανουάριου του 2016 από το Bentley University's Center for Marketing Technology, το οποίο αποκάλυψε ότι το 98% του προσωπικού των τμημάτων Concierge και Front Desk των ξενοδοχείων λένε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουν έντυπες τις πληροφορίες που απευθύνονται στους πελάτες ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που μπορούν να δουν να κάνουν και να απολαύσουν στην περιοχή. 
 
Συμπέρασμα 
 
Οι έντυποι οδηγοί επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Είναι ξεκάθαρο ότι σε έναν αυξανόμενα ψηφιακό κόσμο έχουν πολλή σημαντική επίδραση στα σχέδια και στις δραστηριότητες των επισκεπτών και ιδιαίτερα επί τόπου, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους. 
 
Σχετικά με τη Visitor International
 
Η Visitor International είναι ένας διεθνής σύνδεσμος των επιχειρήσεων - παρόχων πληροφοριών στους επισκέπτες. Οι εταιρείες – μέλη της σε όλον τον κόσμο εξειδικεύονται στο
να παρέχουν στον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στον τόπο προορισμού τους, να τους οδηγήσει σε υπέροχες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες – μέλη:
  • Ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν, να δουν και να απολαύσουν περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια της παραμονή τους στον προορισμό της επιλογής τους καθώς και σε κοντινές αποστάσεις από αυτόν.
  • Προσφέρουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν σπουδαίες εμπειρίες (πού να μείνουν, αξιοθέατα για να επισκεφτούν, δραστηριότητες και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν, τα καλύτερα σημεία για να φάνε και να ψωνίσουν και τους καλύτερους τρόπους μεταφοράς για να φτάσουν εκεί).
  • Αποδίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε εισόδημα κάθε χρόνο στις εταιρείες – πελάτες.
  • Ενθαρρύνουν μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις με το να παρουσιάζουν στους επισκέπτες περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης.
  • Διασφαλίζει ότι η υπηρεσία θα έχει καλή απήχηση μέσω των καναλιών διανομής, π.χ. καταλύματα, αξιοθέατα, κέντρα εισόδου και πρόσβασης επισκεπτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σύνδεσμο, τα μέλη του σε όλον τον κόσμο καθώς και για τη σημασία του να παρέχονται πληροφορίες στον επισκέπτη, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.VisitorInternational.com
 
 
 
Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 25/04 19:56

    16ο East Med Yacht Show: Ανάδειξη του Πειραιά ως τουριστικού προορισμού

  2. 25/04 17:38

    Meridiana: Νέα σύνδεση Νάπολη-Ζάκυνθος

  3. 25/04 16:07

    Booking.com: Τα 5 top εστιατόρια για brunch στην Αθήνα

  4. 25/04 15:53

    Κοινωνικός Τουρισμός 2016-2017: Ανακοινώθηκαν οι οριστικοί πίνακες

  5. 25/04 15:47

    Επίσημη έναρξη του έτους Ελλάδας-Κίνας

  6. 25/04 15:40

    Costa Navarino: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη φύση και την ιστορία της Μεσσηνίας

  7. 25/04 15:38

    Δήμος Αθηναίων: Καθιερώνεται ο θεσμός του Chief Digital Officer

  8. 25/04 15:36

    Tez Tour: Ξεκινούν τα πρώτα τσάρτερ με CS300- Συνδέσεις με Ηράκλειο

  9. 25/04 14:00

    Έρευνα: Η τρομοκρατία δεν επηρέασε τις κρατήσεις για Ευρώπη

  10. 25/04 13:35

    Συνάντηση Γ. Χατζημάρκου με τη Βρετανίδα Πρέσβη: +14% οι κρατήσεις φέτος

  11. 25/04 13:26

    Δεμένα τα πλοία την Πρωτομαγιά

  12. 25/04 13:17

    Μ. Κόνσολας: Χαρακτηρισμός Προστατευόμενης Περιοχής Καρπάθου ως Θαλάσσιο Πάρκο

  13. 25/04 13:09

    Premier Tax Free Greece: Ρεκόρ συναλλαγών tax free

  14. 25/04 13:03

    Ermia Hotels: 3 νέα ξενοδοχεία στη Χαλκιδική

  15. 25/04 12:48

    Β2Β Travel Event για τουριστικά γραφεία στο Μπάνσκο

  16. 25/04 12:46

    Emirates: Νέες προσφορές για τους επιβάτες από Ελλάδα

  17. 25/04 12:40

    Η ψηφιακή εφαρμογή Alibaba στην Ελλάδα- διευκόλυνση για Κινέζους επισκέπτες

  18. 25/04 11:50

    Caldera Collection: Προσθήκη 14 πολυτελών βιλών στη Μύκονο

  19. 25/04 11:46

    Οι πρώτοι 1.200 επιβάτες κρουαζιέρας στην Κω

  20. 25/04 11:38

    Συναντήσεις Κουντουρά στην έκθεση ΑΤΜ στο Ντουμπάι

  21. 25/04 11:27

    Νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση Δεκελί-Λέσβος

  22. 25/04 11:21

    Φόρουμ Αρχαίων Πολιτισμών από 8 χώρες (video)

  23. 25/04 11:11

    Nέος Executive Director στα ξενοδοχεία H Hotels Collection

  24. 25/04 11:06

    Ολοκληρώθηκε το bootcamp της Nasa στην Λάρισα

  25. 25/04 10:47

    Το Οροπέδιο Λασιθίου στο Νέο Σύμφωνο των Δημάρχων για το Κλίμα

  26. 25/04 10:42

    Γερμανία: Συνεχίζεται η ανοδική πορεία στον τουρισμό

  27. 25/04 10:11

    Άνοιγμα στην αραβική αγορά από την Oceanos Hotels Group

  28. 25/04 10:02

    Προσκυνηματικός τουρισμός στην Πιερία

  29. 25/04 09:55

    ΞΕΕ: Μελέτη για τη φορολογία των ξενοδοχείων και της οικονομίας διαμοιρασμού

  30. 25/04 09:52

    Δήμος Φολεγάνδρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

  31. 24/04 20:46

    ΤΑΙΠΕΔ: Πλειοδότης για το 67% του ΟΛΘ

  32. 24/04 17:25

    Neos: Νέες συνδέσεις με την Ελλάδα από το Μιλάνο

  33. 24/04 17:00

    Έρευνα: 4 Μαραθωνίους περπατούν στη ζωή τους οι Βρετανοί μέσα στα αεροδρόμια

  34. 24/04 16:23

    MTC GROUP: Σημαντικές επαφές στην έκθεση Arabian Travel Market

  35. 24/04 15:33

    Μ. Κόνσολας: Αδιέξοδη η λογική του αυτόματου πιλότου στον Τουρισμό

  36. 24/04 14:54

    ΕΟΤ: Θετικά μηνύματα από την έκθεση Kitf 2017 του Καζακστάν

  37. 24/04 14:23

    Πρότζεκτ "Action In Greece": Εγκαίνια στη Θεσσαλονίκη

  38. 24/04 14:13

    Νέο αεροσκάφος στη Sky Express

  39. 24/04 14:05

    Νέες θέσεις εργασίας στην Αegean

  40. 24/04 13:22

    Hotels.com/ Βραβεία Loved by Guests: Όλα τα top ελληνικά ξενοδοχεία για το 2017

  41. 24/04 13:19

    Γνωριμία Γάλλων πρακτόρων και δημοσιογράφων με την Πάρο

  42. 24/04 12:35

    Τουρκικός τουρισμός: Περισσότερες ημέρες χωρίς visa για τους Ρώσους

  43. 24/04 12:11

    Aegli Hotel Volos: Νέο λογότυπο και ταυτότητα για το 2017

  44. 24/04 12:05

    STR: +4,1% οι πληρότητες των ευρωπαϊκών ξενοδοχείων το Μάρτιο

  45. 24/04 12:00

    Γυμνές σέλφι των πελατών της ως έργο τέχνης προωθεί αλυσίδα ξενοδοχείων!

  46. 24/04 11:45

    Iσπανοί ξενοδόχοι: Πιο ακριβό ή καθόλου all inclusive για τους Βρετανούς

  47. 24/04 11:20

    Νέα εποχή για την έκθεση Χenia

  48. 24/04 11:16

    Ιστιοπλοϊκός φιλανθρωπικός αγώνας «Πλεύση Αγάπης»

  49. 24/04 11:09

    Η Λέσβος βραβεύεται στη Γερμανία

  50. 24/04 10:36

    ΕΟΤ: 5,3 εκατ. ευρώ για συνδιαφήμιση με τουρ οπερέιτορ το 2017

  51. 24/04 10:29

    Επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχεία στα Χανιά

  52. 24/04 10:23

    Συνέδριο στο Ηράκλειο για το παρόν και το μέλλον της Μεσογείου

  53. 24/04 10:16

    Δράσεις τουριστικής προβολής από τις Περιφέρειες Δ. Μακεδονίας, Β. Αιγαίου και το Δήμο Βόλβης

  54. 24/04 10:13

    Ρώσοι δημοσιογράφοι σε νησιά του Αιγαίου -Αθλητική εκδήλωση στους Δελφούς

  55. 23/04 13:02

    Κυπριακός τουρισμός: Ξένοι επενδυτές σε ξενοδοχεία

  56. 23/04 12:57

    Συνάντηση Ε.Κουντουρά με τον Αμερικανό πρέσβη

  57. 23/04 12:53

    Δήμος Πάρου: Ανάθεση τουριστικής προβολής

  58. 23/04 12:47

    Δήμος Παιονίου: Ανταλλαγή δασικής έκτασης με αγροτεμάχια Μονής

  59. 22/04 12:37

    Επίσημη έναρξη λειτουργίας του Creta Maris για την εφετινή σεζόν

  60. 22/04 12:32

    Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά οι πτήσεις στην Καβάλα φέτος

  61. 22/04 12:29

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Ρεθύμνου

  62. 22/04 12:26

    O.Λ. Ηγουμενίτσας: Παραχώρηση χρήσης χώρων σε ναυτιλιακές

  63. 22/04 12:23

    Συνάντηση της Έλενας Κουντουρά με το προεδρείο των ΑΧΕΠΑΝΣ

  64. 21/04 17:28

    ΤΑΙΠΕΔ: Υπεβλήθησαν οι προσφορές για τον ΟΛΘ

  65. 21/04 16:58

    Καλαμάτα: Xώρος τουριστικής προβολής στο ιστορικό Δημαρχείο

  66. 21/04 16:37

    Η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας στην έκθεση ΑΤΜ στο Ντουμπάι

  67. 21/04 16:11

    Yπουργείο Ναυτιλίας: Συνεδρίαση της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας

  68. 21/04 15:55

    ΤτΕ: -9 εκατ, ευρώ οι ταξιδωτικές εισπράξεις το α' δίμηνο

  69. 21/04 15:16

    Τα Δωδεκάνησα στα μεγαλύτερα ρωσικά ΜΜΕ

  70. 21/04 14:15

    Μόσχα: 30.000 επισκέπτες στην έκθεση "Αριστουργήματα του Βυζαντίου"

  71. 21/04 13:54

    Η ελληνική κρουαζιέρα υποδέχεται τους πρώτους Κινέζους τουρίστες

  72. 21/04 13:49

    Press trips από τον ΕΟΤ για προβολή ελληνικών προορισμών

  73. 21/04 13:26

    40 Ολλανδοί σπουδαστές στη Θεσσαλονίκη

  74. 21/04 13:19

    Τί θα γίνει τελικά με το τέλος διανυκτέρευσης;

  75. 21/04 13:13

    Hotels.com: Πώς θέλουν το ιδανικό ξενοδοχείο οι πελάτες

  76. 21/04 12:17

    Ε.Ξ. Λέσβου: Έκτακτα μέτρα για τη στήριξη του τουρισμού στο νησί

  77. 21/04 12:12

    Ο δήμαρχος της Μήλου στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

  78. 21/04 11:51

    Ανασκαφές στα λιγνιτωρυχεία Κοζάνης και Φλώρινας

  79. 21/04 11:40

    Ο καναδός Πρέσβης στη Λήμνο- στο επίκεντρο ο ιστορικός τουρισμός

  80. 21/04 11:35

    Ellinair: Νέα σύνδεση Καβάλα-Μόσχα

  81. 21/04 11:22

    73.370 δωμάτια ξενοδοχείων υπό κατασκευή στην Ευρώπη το Μάρτιο

  82. 21/04 11:17

    Ο στρατηγικός επενδυτής στο Ελληνικό

  83. 21/04 11:16

    Την Κυριακή ο Αυθεντικός Ημιμαραθώνιος Μαραθώνα

  84. 21/04 10:57

    Συνεργασία Μαρίνας Κω με το Luxberths.com

  85. 21/04 10:55

    Δήμος Άνδρου: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  86. 21/04 10:54

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Δήμους Ιστιαίας -Αιδηψού, Νέστου & Ρεθύμνης

  87. 20/04 19:59

    Δήμος Αθηναίων-Αegean: Συνεργασία για το τουριστικό προϊόν της Αθήνας

  88. 20/04 16:43

    Εργαλεία Google για επιτυχημένες διαφημίσεις επιχειρήσεων στο διαδίκτυο

  89. 20/04 15:34

    Time: Η Κρήτη στους 10 top οικονομικούς προορισμούς στην Ευρώπη για τους Αμερικανούς

  90. 20/04 15:06

    Airbnb: Οι ξενοδόχοι επιτίθενται γιατί χάνουν το προνόμιο των ανεξέλεγκτων τιμών

  91. 20/04 14:28

    All Inclusive επιλέγουν φέτος οι Ρώσοι

  92. 20/04 14:23

    Βραβείο Social Media Champion στο Wyndham Grand Athens

  93. 20/04 13:57

    Τα 10 δημοφιλή ξενοδοχεία των Γερμανών σε Ελλάδα και Κύπρο

  94. 20/04 13:25

    Μείωση ταξιδιωτικών εισπράξεων και τον Φεβρουάριο

  95. 20/04 12:56

    Concept 5 αστέρων από το Sani Resort και την Volvo

  96. 20/04 12:48

    Βιώσιμος τουρισμός: Διπλάσιοι ταξιδιώτες επιλέγουν φέτος πράσινα καταλύματα

  97. 20/04 12:45

    Βλέψεις για την δημαρχία της Νέας Υόρκης από την ομογενή Νικόλ Μαλλιωτάκη

  98. 20/04 12:35

    Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων στη Θεσσαλονίκη

  99. 20/04 12:29

    Thomson: Νέα ξενοδοχεία σε Ρόδο και Χαλκιδική το 2018- κρουαζιέρα σε Κέρκυρα και Σκιάθο

  100. 20/04 11:57

    Rent a car στην Ελλάδα: Πιο φτηνή η ενοικίαση στο αεροδρόμιο παρά στο ξενοδοχείο