Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Α Decrease font Enlarge font
Τα έντυπα Νο1 πηγή πληροφόρησης των τουριστών

Τα έντυπα αποτελούν την Νο1 πηγή πληροφοριών για τους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το καλοκαίρι του 2016 το Bentley University's Center for Marketing Technology, σε συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση Visitor International.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 17 περιοχές στη Β.Αμερική, την Ευρώπη και την Ν. Αφρική, σε δείγμα 1.732 τουριστών, ανέδειξε ότι 2 στους 3 επισκέπτες (67%) πήραν ένα φυλλάδιο, ένα χάρτη ή ένα ταξιδιωτικό οδηγό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και μάλιστα το 95% δηλώνουν ότι τα φυλλάδια επηρέασαν τις ενέργειες τους.

Aπό την Ελλάδα στην έρευνα μετείχε η City Contact, η οποία από το 1996 παρέχει έντυπη πληροφόρηση στους επισκέπτες των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας μας, Έλληνες και αλλοδαπούς. Σήμερα, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο πληροφόρησης μέσω των Info Stand® και των Visitor’s Free Editions and Brochures σε αποκλειστική συνεργασία με 220 κορυφαία ξενοδοχεία της Αθήνας, της Κρήτης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Επί πλέον, καλύπτει τις ανάγκες έντυπης πληροφόρησης των τουριστών προσφέροντας δωρεάν έντυπα σε συνέδρια, τουριστικά γραφεία, δημόσιους οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις, πρεσβείες, μαρίνες κλπ.  

Το τελευταίο δημιούργημα της City Contact είναι το Tornos News, που διαβάζετε...

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα.

 Tα συμπεράσματα

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εντύπων είναι τα ακόλουθα:

 
 
 95% των τουριστών επηρεάζονται από τα έντυπα 
 
Αναντίρρητα, τα έντυπα αυξάνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα τοπικά προϊόντα, τις υπηρεσίες, τα αξιοθέατα. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 95% των ταξιδιωτικών πλάνων των επισκεπτών που έπεσε στα χέρια του ένας έντυπος οδηγός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επηρεαστήκαν από αυτόν. 
 
83% επισκέπτονται αξιοθέατα και επιχειρήσεις78% θα αλλάξουν τα σχέδιά τους 
 
 
 
Περισσότεροι από 4 στους 5 επισκέπτες (83%) σχεδίασαν να επισκεφτούν ένα αξιοθέατο ή μια επιχείρηση σαν αποτέλεσμα του ξεφυλλίσματος ενός έντυπου τουριστικού οδηγού στον προορισμό τους. 
 
Σχεδόν 4 στους 5 επισκέπτες (78%) θα το σκεφτόντουσαν να αλλάξουν τα σχέδιά τους εξαιτίας ενός έντυπου οδηγού. Οι ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους μπορούν εύκολα να
επηρεαστούν εάν τους παρουσιαστούν ευκαιρίες που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. 
 
65% αγοράζουν εισιτήρια ή εμπορεύματα Οι επισκέπτες εκτιμούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, εκθέσεις και αξιοθέατα
 
 
Σχεδόν 2 στους 3 επισκέπτες (65%) σχεδίασαν να αγοράσουν εισιτήρια ή εμπορεύματα από επιχειρήσεις για τις οποίες έμαθαν από έναν έντυπο οδηγό στον τόπο του προορισμού τους.
 
Σχεδόν 7 στους 10 επισκέπτες (68%) εκτιμούν ιδιαίτερα πληροφορίες σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις, και αξιοθέατα
 
Απτό και εύκολο στη χρήση Οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι
 
6 στους 10 επισκέπτες βρίσκουν τους έντυπους οδηγούς απτούς και εύκολους στην χρήση. Οι έντυποι οδηγοί είναι απτοί και ερεθίζουν την όραση, την αφή την ακοή (κράτημα και γύρισμα των φύλλων) ακόμα και την όσφρηση (φρεσκοτυπωμένες σελίδες). Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες απορροφούν πιο εύκολα τις πληροφορίες και υπάρχει διάδραση. 
 
 
Η πλειονότητα των επισκεπτών (59%) πιστεύει ότι οι έντυποι οδηγοί είναι αξιόπιστοι. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι οι έντυποι οδηγοί προβάλλονται και διανέμονται από επαγγελματίες διανομείς και ελέγχονται από επαγγελματίες τους του τουρισμού στα σημεία προβολής και διανομής τους. 
 
Βολικό και πάντα διαθέσιμοM
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (53%) εκτιμούν ότι οι έντυποι οδηγοί είναι βολικοί και πάντα διαθέσιμοι. Τους έντυπους οδηγούς είναι εύκολο να τους βρει κανείς, να τους έχει μαζί
του και να τους διαβάζει οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Δεν εξαρτώνται από ψηφιακές συνδέσεις
 
 
Περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες (51%) αναφέρουν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα και εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις και τα κουπόνια των έντυπων οδηγών. Σχετικά με τις επιχειρήσεις - παρόχους των προσφορών είναι ένας χρήσιμος τρόπος να μετρούν την αποδοτικότητα της προωθητικής ενέργειας αν και δεν είναι το μόνο μετρήσιμο στοιχείο.
 
Οι έντυποι οδηγοί μοιράζονται και μπορούν να πολλαπλασιάσουν την ισχύ το μηνύματος μέχρι και 8 φορές.
 
Περισσότεροι από 4 στους 10 επισκέπτες (44%) εκτιμούν ιδιαίτερα τους έντυπους οδηγούς επειδή μπορούν εύκολα να τους μοιράζονται με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν τον δίνει ο ένας στον άλλον συχνά υπάρχει η δυνατότητα της σύστασης με το ίδιο τρόπο που λειτουργεί η διαφήμιση «από στόμα, σε στόμα». Από τους επισκέπτες που πήραν έναν έντυπο οδηγό, πάνω από τους μισούς (57%), τον μοιράστηκαν με 1-2 ανθρώπους και πάνω από 1 στους 3 μοιράστηκε το έντυπο με 3-4 ανθρώπους (35%).
Σχεδόν 1 στους 10 μοιράστηκε το έντυπο με περισσότερους από 5 ανθρώπους (8%). Για το λόγο αυτό, η διανομή ενός εντύπου μπορεί να έχει απήχηση έως 8 φορές μεγαλύτερη απ’ ότι θα είχε σε έναν μόνο αναγνώστη και σε πολλές περιπτώσεις 2-4 φορές μεγαλύτερη. 
 
 
Οι επαγγελματίες του τουρισμού αγαπούν τους έντυπους οδηγούς
 
Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την μελέτη για τον τουρισμό που έγινε τον Ιανουάριου του 2016 από το Bentley University's Center for Marketing Technology, το οποίο αποκάλυψε ότι το 98% του προσωπικού των τμημάτων Concierge και Front Desk των ξενοδοχείων λένε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουν έντυπες τις πληροφορίες που απευθύνονται στους πελάτες ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που μπορούν να δουν να κάνουν και να απολαύσουν στην περιοχή. 
 
Συμπέρασμα 
 
Οι έντυποι οδηγοί επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Είναι ξεκάθαρο ότι σε έναν αυξανόμενα ψηφιακό κόσμο έχουν πολλή σημαντική επίδραση στα σχέδια και στις δραστηριότητες των επισκεπτών και ιδιαίτερα επί τόπου, κατά τη διάρκεια τους ταξιδιού τους. 
 
Σχετικά με τη Visitor International
 
Η Visitor International είναι ένας διεθνής σύνδεσμος των επιχειρήσεων - παρόχων πληροφοριών στους επισκέπτες. Οι εταιρείες – μέλη της σε όλον τον κόσμο εξειδικεύονται στο
να παρέχουν στον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στον τόπο προορισμού τους, να τους οδηγήσει σε υπέροχες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες – μέλη:
  • Ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν, να δουν και να απολαύσουν περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια της παραμονή τους στον προορισμό της επιλογής τους καθώς και σε κοντινές αποστάσεις από αυτόν.
  • Προσφέρουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν σπουδαίες εμπειρίες (πού να μείνουν, αξιοθέατα για να επισκεφτούν, δραστηριότητες και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν, τα καλύτερα σημεία για να φάνε και να ψωνίσουν και τους καλύτερους τρόπους μεταφοράς για να φτάσουν εκεί).
  • Αποδίδουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε εισόδημα κάθε χρόνο στις εταιρείες – πελάτες.
  • Ενθαρρύνουν μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις με το να παρουσιάζουν στους επισκέπτες περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης.
  • Διασφαλίζει ότι η υπηρεσία θα έχει καλή απήχηση μέσω των καναλιών διανομής, π.χ. καταλύματα, αξιοθέατα, κέντρα εισόδου και πρόσβασης επισκεπτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σύνδεσμο, τα μέλη του σε όλον τον κόσμο καθώς και για τη σημασία του να παρέχονται πληροφορίες στον επισκέπτη, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.VisitorInternational.com
 
 
 
Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 23/02 18:39

    Έναρξη της διαδικασίας για την άδεια καζίνο στο Ελληνικό

  2. 23/02 16:38

    ΣΕΤΕ: Ολοκληρώθηκαν οι δράσεις στις Βρυξέλλες για τον ελληνικό τουρισμό (βίντεο)

  3. 23/02 16:23

    H τεχνολογία στην πολιτιστική κληρονομιά: Παρουσίαση του MedSTACH στον ΕΟΤ

  4. 23/02 15:25

    Δήμος Σαρωνικού: Πρώτο βίντεο προβολής με τη νέα τουριστική ταυτότητα

  5. 23/02 15:04

    Γνωρίστε την Josie Pepper, το ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου

  6. 23/02 14:59

    Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός των Σέρβων με διαρκή αύξηση

  7. 23/02 14:45

    Η πιο ονειρική δουλειά στον κόσμο: Φροντιστής φλαμίνγκο στις Μπαχάμες!

  8. 23/02 14:42

    Η ποιοτική αναβάθμιση, βασικός πυλώνας της πολιτικής μας (video)

  9. 23/02 14:20

    Airbnb: "Συρρικνώνει" την απόσταση με τα ξενοδοχεία, διεκδικεί τους ίδιους πελάτες

  10. 23/02 13:59

    Σύλληψη 58χρονου για αρχαιοκαπηλία στη Νάξο

  11. 23/02 13:53

    Ξενοδοχεία: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε εάν συνεργαστείτε με την Airbnb

  12. 23/02 12:59

    Ροδιακός τουρισμός: Παρουσίαση έρευνας για την ποιότητα των υπηρεσιών

  13. 23/02 12:57

    Δύο ιστορίες με ταξιτζήδες

  14. 23/02 12:34

    Ζάκυνθος: Επέκταση και αλλαγή επωνυμίας του πεντάστερου Zante Maris Village

  15. 23/02 11:58

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Τι αναζητούν οι 4 μεγαλύτερες αγορές εισερχόμενου τουρισμού

  16. 23/02 11:39

    Σύγκληση Eπιτροπής για τη δημόσια υγεία στα νησιά του Αιγαίου ζητούν 21 βουλευτές

  17. 23/02 11:35

    Thomas Cook: Έτσι θα είναι το νέο Sunprime Resort στην Κω- Εγκαίνια τον Ιούνιο

  18. 23/02 11:10

    Κινεζικός τουρισμός: Η Ευρώπη μοναδικός προορισμός εξωτερικού έως και τον Απρίλιο

  19. 23/02 10:50

    Η Grecotel για πρώτη φορά στο B2B Luxury & MICE Workshop της Γεωργίας

  20. 23/02 10:49

    AEGEAN: 500.000 αεροπορικά εισιτήρια από 19 ευρώ

  21. 23/02 10:40

    Δελφικοί Αγώνες: Oι «αδελφοί» των Ολυμπιακών Αγώνων κλείνουν την ΙΤΒ στο Βερολίνο

  22. 23/02 10:35

    TUI: 1,8 εκατ. ευρώ από τον ΕΟΤ για πρόγραμμα συνδιαφήμισης σε 12 αγορές (Λίστα)

  23. 23/02 10:27

    EOT: Σε ποιους t.o's θα «μοιράσει» 3,4 εκατ. ευρώ (Λίστα με ποσά, πάνω από 100 ονόματα)

  24. 23/02 08:25

    Νέα προγράμματα από την Airbnb με στόχο το 1 δις. επισκέπτες

  25. 22/02 20:24

    Εγκρίθηκε από το ΣτΕ το σχέδιο ΠΔ για την επένδυση στο Ελληνικό

  26. 22/02 16:57

    Θεσσαλονίκη: Οι ξένοι ανέβασαν τις διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία το 2017

  27. 22/02 16:46

    Επαφές Τζιτζικώστα στο Τελ Αβίβ για την τουριστική προώθηση της Κ. Μακεδονίας

  28. 22/02 14:19

    Αρχαία Ελλάδα από… σοκολάτα στη Ρουμανία

  29. 22/02 13:36

    Στις 20 Απριλίου εγκαίνια για το πολυτελές ξενοδοχείο Abaton Island στη Χερσόνησο (φωτό)

  30. 22/02 13:29

    Ελληνικός τουρισμός: Μεγάλη δυναμική στα εκπαιδευτικά ταξίδια από τη Γερμανία το 2018

  31. 22/02 13:19

    Έρευνα: Αυτές είναι οι καλύτερες αλυσίδες τουριστικών γραφείων της Γερμανίας

  32. 22/02 12:56

    Σε επίπεδα προ μεταναστευτικού οι πτήσεις των t.o's για Λέσβο

  33. 22/02 12:47

    Global Blue: +75% οι συναλλαγές tax free στην Ελλάδα το 2017

  34. 22/02 12:27

    Τουρισμός: Αύξηση 15% στις κρατήσεις των Τσέχων για Ελλάδα το 2018

  35. 22/02 12:21

    The Sun: Η Ζάκυνθος απόλυτος προορισμός διασκέδασης το 2018- Επισκιάζει την Ίμπιζα

  36. 22/02 11:51

    Celestyal Cruises: 4 διακρίσεις στα Cruise Critic Cruisers’ Choice Awards

  37. 22/02 11:43

    Ρόδος: Κινητό κέντρο ανακύκλωσης για τουριστικές περιοχές

  38. 22/02 11:36

    Βαλεαρίδες: Πρόστιμο 300.000 ευρώ στην Airbnb για παράνομη ενοικίαση σπιτιών

  39. 22/02 11:14

    Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Φιλοξενία Ρουμάνων δημοσιογράφων

  40. 22/02 11:09

    Η Χαλκιδική εδραιώνεται στις προτιμήσεις των Ιταλών

  41. 22/02 10:58

    Γερμανικός τουρισμός: Ισχυρή αύξηση των αεροπορικών αναχωρήσεων προς Ελλάδα το 2017

  42. 22/02 10:40

    Δήμος Καρπάθου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

  43. 22/02 10:39

    ΕΟΤ: Δράσεις για τουριστική προβολή στην αμερικανική αγορά

  44. 22/02 10:37

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Χανιά

  45. 22/02 10:34

    Διαγωνισμός 500.000 ευρώ για ταξιδιωτικά γραφεία

  46. 22/02 08:00

    Έρχεται τον Απρίλιο η εφαρμογή ΑΑΔΕ για δήλωση φόρου διαμονής και Airbnb

  47. 21/02 21:48

    ΣΕΤΕ: Συνάντηση Γ. Ρέτσου με Ελ. Μπιενκόφσκα στις Βρυξέλλες

  48. 21/02 17:33

    ΣΕΤΕ: Συνεχίζονται οι συναντήσεις του Γ. Ρέτσου στις Βρυξέλλες

  49. 21/02 17:11

    Στόχος για την Αστυπάλαια ο ποιοτικός τουρισμός

  50. 21/02 16:55

    Μεγάλη αύξηση των Σουηδών στην Κρήτη για το 2018

  51. 21/02 16:34

    Ο Γ. Ρέτσος και ο Α. Βασιλικός ομιλητές στο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών

  52. 21/02 16:29

    Fraport Greece: Airport Run στην Κεφαλονιά

  53. 21/02 16:05

    eDreams: Η Aegean δεύτερη καλύτερη αεροπορική εταιρία στον κόσμο για το 2018

  54. 21/02 15:36

    Η Priceline Group μετονομάζεται σε Booking Holdings

  55. 21/02 15:08

    TτΕ: Στα 27,2 εκατ. οι αφίξεις ξένων τουριστών το 2017

  56. 21/02 14:48

    850.000 Σέρβοι τουρίστες στην Ελλάδα το 2017

  57. 21/02 14:33

    Nέο κρουαζιερόπλοιο από αμερικανικό επενδυτικό σχήμα

  58. 21/02 14:17

    TripAdvisor: Ποιες είναι οι 10 καλύτερες ελληνικές παραλίες για το 2018

  59. 21/02 14:02

    Το Ν. Αιγαίο στην παγκόσμια εκστρατεία του ΟΗΕ «Καθαρές Θάλασσες»

  60. 21/02 13:19

    TripAdvisor: Αυτές είναι 25 καλύτερες παραλίες στην Ευρώπη το 2018- Οι 3 ελληνικές

  61. 21/02 13:07

    H Ελλάδα στην καρδιά της Σουηδίας με την έκθεση Panorama World Festival

  62. 21/02 12:51

    Τουρισμός: 28% χαμηλότερο κόστος διακοπών με all in στην Τουρκία για τους Ρώσους

  63. 21/02 12:43

    PURE Wellness Rooms: Ένα νέο πρόγραμμα ευεξίας στο Galaxy Hotel στο Ηράκλειο

  64. 21/02 11:57

    Γερμανικός τουρισμός: "Απογείωση" δείχνουν οι προκρατήσεις για Ελλάδα το 2018

  65. 21/02 11:14

    ΕΞ Πιερίας: Αισιόδοξα μηνύματα από την αγορά του Ισραήλ

  66. 21/02 11:07

    easyJet: 3 νέες συνδέσεις με Χανιά και Κέρκυρα το 2018

  67. 21/02 10:57

    "Ένοχη απόλαυση" η διασκέδαση στα επαγγελματικά ταξίδια! Όλες οι τάσεις για το 2018

  68. 21/02 10:17

    Κύπρος: Διπλάσια αύξηση των αεροπορικών αφίξεων σε σχέση με την Ελλάδα τον Ιανουάριο

  69. 21/02 10:12

    Μείωση των τουριστών στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο- Διψήφια αύξηση σε Τουρκία και Κύπρο

  70. 21/02 10:11

    Διψήφια μείωση των Κύπριων τουριστών στην Ελλάδα τον Ιανουάριο

  71. 21/02 10:09

    Πόσα δισ. ξόδεψαν οι Έλληνες στα ταξίδια τους στο εξωτερικό το 2017

  72. 21/02 10:06

    Αποφάσεις για τουριστική προώθηση Κρήτης και Θεσσαλονίκης στη Γερμανία

  73. 20/02 22:08

    Georgian Airways: Νέα σύνδεση Τιφλίδα-Θεσσαλονίκη

  74. 20/02 21:31

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για τα προσωπικά δεδομένα- Tι περιλαμβάνει

  75. 20/02 16:52

    ΣΕΤΕ: Γεύμα εργασίας Γ. Ρέτσου με τον Επίτροπο Δ. Αβραμόπουλο στις Βρυξέλλες

  76. 20/02 16:22

    Κρήτη: Ημερίδα για την ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού

  77. 20/02 16:16

    Ο ΕΟΤ στην Έκθεση Panorama World Festival της Στοκχόλμης

  78. 20/02 16:06

    Saveur: Ποια φέτα; Δεν υπάρχει φέτα στην Κρήτη, μόνο στην Ελλάδα!

  79. 20/02 15:38

    Horeca 2018: Η πιο ποιοτική HORECA όλων των εποχών

  80. 20/02 15:13

    Ψηλά στις προτιμήσεις των Σκανδιναβών η Ρόδος το 2018

  81. 20/02 14:46

    Μαγευτικό κυκλικό ουράνιο τόξο στη Μύκονο- Δείτε το

  82. 20/02 14:17

    ICAP: Ο τουρισμός απογείωσε τα έσοδα των ελληνικών ξενοδοχείων την τελευταία 4ετία

  83. 20/02 13:32

    ΣΕΤΕ: Ξεκίνησαν οι συναντήσεις του Γ. Ρέτσου στις Βρυξέλλες

  84. 20/02 13:21

    DER Touristik: Διευρυμένο πρόγραμμα διακοπών για ενηλίκους στην Κρήτη το 2018

  85. 20/02 12:59

    Ανακαινίζεται το ξενοδοχείο Grecotel Rhodos Royal

  86. 20/02 12:29

    Kuoni: Κορυφώνεται η ζήτηση για Ελλάδα το 2018- Οι top εμπειρίες και ξενοδοχεία

  87. 20/02 11:56

    ΤτΕ: Στα 14,6 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 2017

  88. 20/02 11:50

    Ο τουρισμός ανοίγει δουλειές και στις ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας

  89. 20/02 11:11

    Ο Έλληνας που αναλαμβάνει πρόεδρος της Wyndham Ευρώπης

  90. 20/02 10:53

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την γαστρονομία σε 6 πόλεις της Ιταλίας

  91. 20/02 10:49

    Περιφέρεια Στ. Ελλάδας: Ένταξη της Κύμης στις τουριστικές περιοχές

  92. 20/02 10:47

    Διαγωνισμός για την ενοικίαση 8 bungalows στο Φανάρι

  93. 20/02 10:46

    Ο θαλάσσιος τουρισμός της Ανατ. Χαλκιδικής παρουσιάστηκε στο Τορίνο

  94. 20/02 10:36

    Πώς θα αναπτυχθεί το ξενοδοχείο του Ρώσου Κροίσου Ριμπολόβλεφ στο Σκορπιό

  95. 20/02 10:32

    1.144 ξενοδοχεία πωλούνται στην Ελλάδα- Δείτε σε ποιες περιοχές (Λίστα)

  96. 20/02 10:25

    Air Animal: VIP ή οικονομική θέση για τα κατοικίδιά σας; Όλες οι τιμές

  97. 20/02 10:10

    5 ξεκαρδιστικές εμπειρίες ιδιοκτητών σπιτιών της Airbnb

  98. 19/02 11:17

    Τουριστικά Καταλύματα: 3 αλλαγές στο φόρο διαμονής για λιγότερο γραφειοκρατία

  99. 19/02 11:10

    Νέα διεθνή βραβεία ταξιδιωτικών βίντεο στο Λας Βέγκας

  100. 19/02 11:01

    EOT: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης 3 εκατ. ευρώ με TUI και Τhomas Cook