Δήμος Ηρακλείου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Δήμος Ηρακλείου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Ο Δήμος Ηρακλείου ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής σε Ελλάδα και Εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τους παρακάτω βασικούς άξονες:

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ, & ΛΟΙΠΑ ΜΜΕ

Προγραμματίζονται προσεκτικά σχεδιασμένες έντυπες καταχωρήσεις σε περιοδικά του Εσωτερικού και του εξωτερικού αλλά και επιλεκτική προβολή σε τηλεοπτικά δίκτυα, ραδιοφωνικά μέσα και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Η εξωστρέφεια αποτελεί τη μοναδική δυνατότητα για μακροπρόθεσμη τουριστική ανάπτυξη, ιδιαίτερα εν μέσω βαθύτατης οικονομικής κρίσης. Για το σκοπό αυτό προβλέπεται η συμμετοχή του Δήμου Ηρακλείου στις μεγαλύτερες Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις για το έτος 2017. Επιπλέον η συμμετοχή του Δήμου Ηρακλείου σε θεματικές εκθέσεις θεωρούνται επιβεβλημένες για τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος καθώς και την ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος ιδιαίτερα στην χαμηλή και μέση τουριστική περίοδο. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εκθέσεις τουρισμού για city break, εκθέσεις τουρισμού τρίτης ηλικίας, αθλητικού τουρισμού, οινοτουρισμού, αγροτοτουρισμού, γαστρονομικού τουρισμού, φεστιβαλικός τουρισμός κλπ.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Ο Δήμος Ηρακλείου κάνει μια συστηματική προσπάθεια για την τουριστική προβολή της πόλης στοχεύοντας στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στην πόλη και επομένως στην οικονομική της ανάπτυξη και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

Στο πλαίσιο του στρατηγικού προγραμματισμού θα προβληθεί η πόλη με έντυπο επικοινωνιακό υλικό, το οποίο διατίθεται προς χρήση στους επισκέπτες, παρέχοντας ουσιαστικά όλη εκείνη την πληροφορία που χρειάζονται για να περιηγηθούν σε όλα τα σημεία ενδιαφέροντος. Οι πύλες του οχυρωματικού περιβόλου καθώς και οι μόνιμες εκθέσεις αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα επισκέψιμα σημεία της πόλης και η προώθηση της επισκεψιμότητάς τους συμβάλλει στην ανάδειξη της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Επιπλέον η εκτυπωμένη φωτογραφική προβολή και διαφήμιση του Ηρακλείου, τοποθετημένη σε καίριους χώρους όπως είναι οι επιβατικοί σταθμού των λεωφορείων, οι χώροι υποδοχής των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων και οι χώροι φιλοξενίας και υποδοχής μεγάλων συνεδριακών χώρων, κρίνεται απαραίτητη.

Αξίζει  να σημειωθούν οι ενέργειες που υλοποιούνται οι οποίες μεταξύ άλλων, αφορούν στη λειτουργία του INFO POINT, στην παρουσίαση της πόλης σε εξειδικευμένες ομάδες στόχου (ξεναγούς, μαθητές, τουριστικούς πράκτορες), στην παραγωγή και διάθεση επικοινωνιακού υλικού σε συνέδρια, εκθέσεις, στις συνεργασίες με τους τοπικούς φορείς για θέματα τουριστικής-πολιτιστικής προβολής του Ηρακλείου.

Επιπλέον κρίνεται αναγκαία: 

1. η δημιουργία – εκτύπωση ενός τουριστικού χάρτη που θα περιλαμβάνει τις διαδρομές της παλιάς πόλης του Ηρακλείου όπου θα παρουσιάζεται η ενδοχώρα που θα περιλαμβάνει τις βασικές πληροφορίες για την περιήγηση στην πόλη και στα μνημεία της ώστε να είναι αποτελεσματικό στη χρήση του από τον επισκέπτη της πόλης. Γενικότερα ο Χάρτης της παλιάς πόλης θα περιλαμβάνει και θα περιγράφει τις πολιτιστικές διαδρομές της παλιάς πόλης καθώς και τα σημεία που θα αποτελέσουν χώρους σήμανσης και πληροφόρησης επισκεπτών. Οι χάρτες είναι από τα βασικότερα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο επισκέπτης για την γνωριμία μιας περιοχής, δεδομένου ότι τον βοηθάει στην ασφαλή και ουσιαστική περιήγηση του στο χώρο.

2. η δημιουργία – εκτύπωση ενός τουριστικού χάρτη του Καλλικρατικού Δήμου Ηρακλείου που θα παρουσιάζεται η ενδοχώρα θα περιλαμβάνει διαδρομές, για διαφορετικές μορφές (πχ. Οινοτουρισμός, Ε4, ποδηλασία, ορειβασία, κλπ).

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

Ακολουθώντας τις νέες τεχνολογίες, με τρόπο ελκυστικό και εντυπωσιακό, ο Δήμος Ηρακλείου προτίθεται να προχωρήσει στην ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών αφενός για να ενισχύσει την επισκεψιμότητα του και αφετέρου να μετατρέψει την επίσκεψη σε πρωτόγνωρη ψηφιακή ταξιδιωτική εμπειρία. Κατά συνέπεια η ανάπτυξη και δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας θα αποτελέσει όχι μόνο ένα εργαλείο προσφερόμενο στον επισκέπτη κατά την παραμονή του στην πόλη αλλά και ένα εξαιρετικά καινοτόμο εκθεσιακό περιβάλλον που μπορεί να ενσωματωθεί σε κάθε εκθεσιακό περίπτερο με στόχο την προβολή του τουριστικού και πολιτισμικού πλούτου της Πόλης.

Οι εφαρμογές αυτές θα υποστηρίζουν την αλληλεπίδραση από πολλούς χρήστες που επιθυμούν να εξερευνήσουν την εντυπωσιακή Κρήτη και θα πρέπει να υποστηριχθούν και να δύναται να εγκατασταθούν με χρήση κατάλληλων επαναχρησιμοποιήσιμων υλικών τα οποία θα συμβάλουν στην δημιουργία μίας εντυπωσιακής εικαστικής λύσης με στόχο την προβολή της πόλης. Στόχος είναι να δημιουργείται ένα περιβάλλον στο οποίο ο επισκέπτης αισθάνεται ότι εμβυθίζεται στην πληροφορία η οποία θα του αποκαλύπτει τον τουριστικό και πολιτισμικό πλούτο του Ηρακλείου.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα της παραπάνω πρότασης δημιουργίας εφαρμογών για την συμμετοχή του Δήμου Ηρακλείου σε εκθέσεις Τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδος είναι η μη διανομή έντυπου υλικού, δεδομένο που συμβάλλει στην εξοικονόμηση πόρων από την μη συνεχή εκτύπωση διαφημιστικού υλικού το οποίο τελικά αποτελεί και παρωχημένο τρόπο διαφήμισης και επικοινωνίας. Οι εφαρμογές τουριστικής προβολής θα λειτουργήσουν ως εκθεσιακό εργαλείο για την επίτευξη του στόχου "πόλη προορισμός" και θα συμβάλλουν τα μέγιστα στην τουριστική και κατά συνέπεια οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική και πολιτισμική ανάπτυξη του Δήμου Ηρακλείου.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Στο πλαίσιο της τουριστικής πολιτικής του, ο Δήμος Ηρακλείου κατά το 2016, προχώρησε στην δημιουργία Ιστοσελίδας για το Τμήμα Τουρισμού, έργο το οποίο πρόκειται να παραδοθεί το 2017. Η νέα αυτή ιστοσελίδα θα αποτελέσει τον επίσημο Ιστότοπο τουριστικής προβολής και προώθησης της πόλης αλλά συγχρόνως θα λειτουργήσει ως εργαλείο αξιοποιήσιμο για τους επισκέπτες καθ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής τους στο Ηράκλειο.

Η ιστοσελίδα θα έχει δυναμικό και όχι στατικό χαρακτήρα. Θα υπάρχει η δυνατότητα συνεχόμενης τακτικής επέκτασης και εμπλουτισμού τόσο σε επίπεδο θεματικού περιεχομένου, όσο και σε επίπεδο γλωσσών επικοινωνίας.

Με βάση την τεχνική πλατφόρμα της ιστοσελίδας και προκειμένου να καθοριστούν οι τομείς ανάπτυξής της με βάση την τουριστική στρατηγική του Δήμου Ηρακλείου πρέπει κατά το 2017 να ξεκινήσει η συλλογή περιεχομένου που περιλαμβάνει συλλογή και συγγραφή κειμένων, μεταφράσεις, φωτογραφίες, βίντεο αλλά και οτιδήποτε άλλο χρειάζεται κατά περίπτωση να ενταχθεί στο περιεχόμενό της.

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Στα πλαίσια του παράλληλου σχεδιασμού τουριστικής – πολιτιστικής πολιτικής του Δήμου Ηρακλείου, γίνεται προσπάθεια να καθιερωθούν θεσμοί οι οποίοι αφ’ ενός θα αναδεικνύουν την πολιτιστική κληρονομιά, αφ’ ετέρου θα αποτελούν πόλο έλξης για ξένους επισκέπτες στην πόλη. Το μακρύ καλοκαίρι και ο ήπιος χειμώνας, η σημαντική ιστορία του νησιού και η παραδοσιακή φιλοξενία των κατοίκων, η πλούσια και ενδιαφέρουσα φύση του, αποτελούν εχέγγυα για την επιτυχία ενός τέτοιου εγχειρήματος.

Μέσα σ’ αυτή τη λογική, σχεδιάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν δύο φεστιβάλ, με τη φιλοδοξία να λάβουν και τα δύο διεθνή χαρακτήρα. Η ιδέα άλλωστε δεν είναι πρωτότυπη. Γίνεται εδώ και χρόνια σε πολλές πόλεις του κόσμου.

1.- Το «Τέχνη καθ’ οδόν»

Για τέσσερις ημέρες, από τέλος Ιουνίου έως αρχές Ιουλίου, η πόλη και η περιφέρεια του Δήμου γίνεται ένα ανοιχτό καλλιτεχνικό εργαστήρι, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα είδη τέχνης. Μουσική, χορό, ζωγραφική, κόσμημα, χειροτεχνία, θέατρο, παντομίμα κ.α. Στόχος είναι να έρθουν καλλιτέχνες από όλον τον κόσμο, ώστε κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ να γίνουν ανταλλαγές πρακτικής και ιδεών, να γνωρίσουν οι ξένοι τη καλλιτεχνική παραγωγή της περιοχής και οι ντόπιοι καλλιτέχνες τον τρόπο εργασίας και τις πρακτικές των ξένων. Αυτό το ανοιχτό καλλιτεχνικό εργαστήρι –εκτός από όσους θα συμμετέχουν ως καλλιτέχνες- θα αποτελέσει αφορμή να δεχθεί ο Δήμος επισκέπτες.

2.-Το «Κρήτη, μια ιστορία, πέντε συν ένας πολιτισμοί»

Η Κρήτη, το νησί με τους πέντε συν ένας πολιτισμούς, [Προϊστορικός-Μινωικός, Βυζαντινορωμαϊκός, Αραβικός, Βενετσιάνικος, Τούρκικος και σύγχρονος] αποτέλεσε πάντοτε τόπο με εξέχουσα θέση στη Μεσόγειο θάλασσα. Επηρέασε και επηρεάστηκε από τις κουλτούρες των κατακτητών του, σε σημείο ώστε να συμβούν θαύματα, όπως για παράδειγμα η περίοδος που ονομάζεται Κρητική Αναγέννηση και γέννησε τέκνα άξια, όπως τον Δομήνικο Θεοτοκόπουλο και τον Βιτσέντζο Κορνάρου.

Με βάση αυτό σχεδιάστηκε η μακρά ιστορία του τόπου και ο πολιτιστικός πλούτος του από την εποχή του πρώτου Ευρωπαϊκού πολιτισμού [του Μινωικού] έως και σήμερα, να αναδειχθεί με δράσεις, οι οποίες μπορούν να πλαισιώσουν ένα ποιοτικό φεστιβάλ. Έτσι κάθε χρόνο διοργανώνεται από 25 Αυγούστου έως 15 Σεπτεμβρίου το φεστιβάλ «Κρήτη, μια ιστορία, πέντε συν ένας πολιτισμοί». Στο φεστιβάλ αυτό γίνονται εκδηλώσεις όλων των ειδών της τέχνης, ώστε με θέατρο, μουσική, όπερα, χορό κ.α. να αναδειχθεί η πολιτιστική κληρονομιά και οι επιρροές που δέχθηκε ο προορισμός, αλλά και που μεταδόθηκαν στους κατακτητές μας.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Το Ηράκλειο είναι η βασική πύλη εισόδου στην Κρήτη, χιλιάδες είναι οι επισκέπτες που φτάνουν στο αεροδρόμιο και το λιμάνι καθημερινά για ν’ αναχωρήσουν στη συνέχεια οδικώς για άλλες περιοχές του νησιού.

Όπως πρόσφατα διατυπώθηκε σε μελέτη παρατηρείται κενό στην λειτουργική σύνδεση της παλιάς πόλης και του παράκτιου μετώπου με την Κνωσό και το λιμάνι, πύλη εισόδου της κρουαζιέρας, γεγονός που έχει ως συνέπεια λιγότερους επισκέπτες στην πόλη και επιχειρήσεις να συντηρούνται οριακά ή και να κλείνουν.  Κρίνεται λοιπόν σκόπιμο να γίνει προσπάθεια για ν’ αναστραφεί αυτό το κλίμα και να ενισχυθεί η παρουσία επισκεπτών στο Δήμο Ηρακλείου αλλά και η παραμονή τους στην πόλη. Αυτό απαιτεί να καταξιωθεί ο Δήμος Ηρακλείου ως πόλη προορισμός, ν’ αποκτήσει μια ισχυρή και διακριτή ταυτότητα προορισμού. Στόχος είναι oι επισκέπτες του Ηρακλείου να μην είναι απλά «περαστικοί» (να πραγματοποιούν ολιγόωρες επισκέψεις) αλλά να αυξήσουν το χρόνο παραμονής και κυρίως να βιώσουν περισσότερες εμπειρίες εντός των ορίων του Δήμου.

Η αύξηση της επισκεψιμότητας τουριστών στο Δήμο αλλά και η αύξηση των διανυκτερεύσεων είναι ένα από τα κύρια ζητούμενα της αναπτυξιακής μας στρατηγικής. O καθορισμός της στρατηγικής αυτής απαιτεί την εκπόνηση εμπεριστατωμένης έρευνας – μελέτης από ειδικούς καθώς και μια σειρά προτάσεων για το πως πρέπει να προσεγγιστεί το θέμα και το περιεχόμενο της έρευνας- μελέτης για την ανάπτυξη Διακριτής Ταυτότητας Προορισμού (Destination Identity) για το Δήμο Ηρακλείου.

ΛΟΙΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Ο Δήμος Ηρακλείου για το επόμενο έτος προγραμματίζει δράσεις που ακολουθούν τις τάσεις του Τουριστικού Marketing και την αξιοποίηση της τεχνολογίας. Ειδικότερα προγραμματίζονται:

-Συνεργασίες με εταιρείες για διοργάνωση εκδηλώσεων τουριστικού ενδιαφέροντος στο εσωτερικό - εξωτερικό ( road show, εκδηλώσεις με πράκτορες, συνεργασία με tour operators αλλά και με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ.

-Συνεργασίες με εταιρίες επικοινωνίας- προβολής και διαφήμισης. Στόχος είναι να δοθεί μια νέα φρέσκια άποψη σχετικά με τις ευκαιρίες επικοινωνίας που μπορεί να έχουν οι επισκέπτες. Να αξιοποιηθεί η εξειδικευμένη γνώση και μεγάλη εμπειρία που έχουν οι εταιρίες αυτές ώστε να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα των επικοινωνιακών ενεργειών.

-Προβολή σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ. Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ), είναι μια από τις δράσεις που θα υλοποιηθούν κατά το 2017.

-Ενθύμια - Διαφημιστικά Δώρα. Στα πλαίσια των γενικότερων δημοσίων σχέσεων είναι επιβεβλημένη η παραγωγή διαφημιστικών δώρων καθώς και ενθύμιων.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/03 17:31

    United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις

  2. 28/03 17:18

    Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη

  3. 28/03 16:51

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού

  4. 28/03 16:13

    Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa

  5. 28/03 15:02

    Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;

  6. 28/03 14:58

    Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  7. 28/03 12:13

    Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023

  8. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  9. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  10. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  11. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  12. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  13. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  14. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  15. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  16. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  17. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  18. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  19. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  20. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  21. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  22. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  23. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  24. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  25. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  26. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  27. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  28. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  29. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  30. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  31. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  32. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  33. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  34. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  35. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  36. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  37. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  38. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  39. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο ανοίγει το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  40. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  41. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  42. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  43. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  44. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  45. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  46. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  47. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  48. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  49. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  50. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  51. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  52. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  53. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  54. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  55. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  56. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  57. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  58. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  59. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  60. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  61. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  62. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  63. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  64. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  65. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  66. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  67. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  68. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  69. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  70. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  71. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  72. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  73. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  74. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  75. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  76. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  77. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  78. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  79. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  80. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  81. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  82. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  83. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  84. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο

  85. 22/03 07:13

    Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης

  86. 22/03 07:09

    Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες

  87. 22/03 07:04

    Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο

  88. 22/03 07:02

    Αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην Πάτμο

  89. 21/03 17:05

    Νέο πλαίσιο για την Golden Visa - τα ακίνητα αυτά δεν θα γίνονται Airbnb | Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις

  90. 21/03 16:51

    Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market

  91. 21/03 16:40

    ΔΑΑ | Υποδοχή του νέου αεροσκάφος της Royal Jordanian

  92. 21/03 16:32

    Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου

  93. 21/03 16:18

    Η εμπόλεμη Ουκρανία προετοιμάζεται για τουρισμό "μόλις τελειώσει ο πόλεμος" - Η συγκινητική τουριστική καμπάνια της χώρας

  94. 21/03 14:51

    1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο

  95. 21/03 13:43

    Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα

  96. 21/03 12:59

    Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις

  97. 21/03 12:50

    Costa Navarino | Συλλογή πολυτελών κατοικιών προς ενοικίαση

  98. 21/03 11:37

    FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  99. 21/03 11:35

    Sky Express: Νέες πτήσεις τσάρτερ Αθήνα – Παλέρμο

  100. 21/03 11:25

    Ενημέρωση των αθηναϊκών ξενοδοχείων για τις "νέες τεχνολογίες στη φιλοξενία"