Σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό

Α Decrease font Enlarge font
Σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό

Σεμινάρια (masterclass) στο Digital Marketing για επαγγελματίες του τουρισμού, και ιδιαίτερα ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων, υλοποιεί τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2017 η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, SETE Training, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ρόδο. Τα νέα σεμινάρια ακολουθούν μετά από δύο άλλους επιτυχημένους κύκλους.

 

Tα marsterclass απευθύνονται σε:

-Ιδιοκτήτες  και στελέχη μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων

-Ιδιοκτήτες και στελέχη ενοικιαζόμενων δωματίων & διαμερισμάτων

-Επιχειρηματίες και στελέχη λοιπών τουριστικών επιχειρήσεων

Στόχος του εντατικού αυτού σεμιναρίου είναι να παρέχει μια εκτενή και πρακτική γνώση του  Hλεκτρονικού Mάρκετινγκ εξειδικευμένα για Τουριστικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις Φιλοξενίας (ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια ή εξοχικές κατοικίες), αρχίζοντας με την δημιουργία της ηλεκτρονικής στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων φιλοξενίας και προχωρώντας κλιμακωτά  σε πιο σύνθετα ζητήματα, όπως η χρήση συμβατικών καθώς εναλλακτικών μέσων προβολής, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, TripAdvisor, Google, ect.). Με ιδιαίτερη έμφαση  στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής  τουριστικής αγοράς και των στελεχών φιλοξενίας,  ο σχεδιασμός του σεμιναρίου είναι σαφώς προσανατολισμένος στην παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών από την Διεθνή και την Ελληνική τουριστική επιχειρηματικότητα. 

Σήμερα, καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν θεωρείται πλήρης, εάν δεν ενσωματώνει την ψηφιακή στρατηγική και έκφραση. Το Ηλεκτρονικό (ή αλλιώς Ψηφιακό) είναι ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης για πώς οι άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους και τον κόσμο γύρω τους. Το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) μας δίνει τη δυνατότητα να τμηματοποιήσουμε το κοινό μας και να προσαρμόσουμε τα μηνύματα σε ένα ωφέλιμο για τους πελάτες και επικερδές για εμάς τρόπο.

Οι ημερομηνίες είναι οι εξής:

Αθήνα 15-17 Φεβρουαρίου 2017     Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Θεσσαλονίκη  1-3 Μαρτίου 2017      Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Ρόδος  22-24 Μαρτίου 2017            Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Θεματολογία

1. Ηλεκτρονικός Τουρισμός κ Μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις

Τι είναι ο ηλεκτρονικός τουρισμός; Τι είναι το e-Tourism και πώς μπορούν να επωφεληθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις από τη χρήση του.

Βασικά Στατιστικά στοιχεία & Trends Ευρώπη / Ελλάδα: Οι τάσεις στο τεχνολογικό περιβάλλον και τα νέα μέσα και εφαρμογές τους στον τουρισμό.

Παραδείγματα καλών πρακτικών Ηλεκτρονικού Τουρισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Situation analysis (Ανάλυση κατάστασης): προσδιορισμός του “που βρισκόμαστε τώρα” 

Ψηφιακή Τουριστική Συμπεριφορά των Τουριστών: πώς κινούνται οι τουρίστες σε Διαδίκτυο, websites, social media και κινητά τηλέφωνα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι!

Objectives (Στόχοι): Μετά τον προσδιορισμό του “που βρισκόμαστε τώρα” ακολουθεί ο καθορισμός του “που θέλουμε να πάμε”.

 

Καθορισμός στόχων:

Αύξηση των επισκεπτών στην σελίδα (Visitors)

Αύξηση των υποψηφίων πελατών (Leads)

Αύξηση των πωλήσεων (Sales) - Αύξηση της δέσμευσης (Engagement)

Αύξηση του οφέλους (απόδοση) της επένδυσης σας στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (Return on investment – ROI)

 

Strategy (Στρατηγική) για τα Ηλεκτρονικά Μέσα: για να δοθεί απάντηση στα ερωτήματα:

Ποια μέσα/ εργαλεία επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσουμε?

Πώς θα τα χρησιμοποιήσουμε?

Τι μηνύματα θα επικοινωνήσουμε?

Πώς θα είμαστε συνεπείς στις διάφορες πλατφόρμες επικοινωνίας?

 

2. Ειδικά Θέματα Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ για τουριστικές επιχειρήσεις

Βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας!: Μετατρέποντας τον “Looker” σε “Booker”

Social Media στην υπηρεσία του ξενοδόχου: Οι νέες τάσεις, τα νέα κανάλια, υπέρ και κατά / Καλές πρακτικές

Δημιουργήστε για την επιχείρησή σας αφοσιωμένους & ευτυχισμένους πελάτες & αυξημένες πωλήσεις μέσω της ικανοποίησης τους!

Το email ως εργαλείο για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών & αύξηση των πωλήσεων!

Τα sites κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο εξυπηρέτησης (+ Facebook Messenger Bots)

Marketing μέσω Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Marketing/SEM): πώς  να πετύχουμε την υψηλότερη δυνατή ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης για αναζητήσεις που έχουν σχέση με την επιχείρηση ή το προϊόν/υπηρεσία.

Online Reputation & Tripadvisor Management: Διαχείριση Φήμης στο διαδίκτυο. or Πώς να διαχειριστείτε τα σχόλια σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων

Google Adwords: Προσεγγίστε πελάτες/τουρίστες από όλο τον κόσμο με στοχευμένο τρόπο μέσω του Google Adwords ( 2 ώρες - Θανάσης Δημάκης)

Κρατήσεις μέσω διαδικτύου - Πολλαπλασιάζοντας τις πωλήσεις σας διαδικτυακά!

ΟΤΑs & Channel Management: Online Ταξιδιωτικοί πράκτορες – Ένα σημαντικό κανάλι πώλησης των υπηρεσιών σας!

Σύστημα κρατήσεων στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείο σας – Αποκτώντας έναν αποτελεσματικό διαδικτυακό πωλητή!

Web Analytics : Μετρώντας την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών ενεργειών μας  και ένα εργαλείο για την καλύτερη λήψη αποφάσεων!

Πώς ο Προορισμός γίνεται Εργαλείο Προβολής της Επιχείρησης: Αξιοποιώντας τον προορισμό προς όφελος της τουριστικής μονάδας. Έρευνα για τον προορισμό / περιοχή / μονάδα (όγκος αναζητήσεων google κλπ)

Έρευνα σχετικά με τον (συν)ανταγωνισμό: Τιμές / διαθεσιμότητα / ζήτηση - Booking Intelligence

Content Marketing: Περιεχόμενο = Χρυσός! Αναγεννώντας το Περιεχόμενο και News Blog του ξενοδοχείου

 

3. Πρακτικό Workshop για την ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Στρατηγικής τουριστικών επιχειρήσεων

Ανάπτυξη ηλεκτρονικής στρατηγικής και καμπανιών  - εφαρμογή στην επιχείρηση του κάθε συμμετέχοντα

 

Εκπαιδευτές:

Γεωργία Ζούνη, PhD.

Η Δρ. Γεωργία Ζούνη διδάσκει Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στον Τουρισμό του Προγράμματος εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στη Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς . Επίσης, διδάσκει Τουριστικό Μάρκετινγκ στο μεταπτυχιακό MBA Τουρισμού  του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Πολιτιστική Διαχείριση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το University of Kent , και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, καθώς κατέχει διδακτορικό τίτλο (Ph.D) στο Τουριστικό Μάρκετινγκ. 

Είναι συνιδρυτής του  OpenTourism, και είναι Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη των Θερινών Σχολείων Τουρισμού  του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με 3 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και μέτοχος και μέλος ΔΣ Ξενοδοχειακού Ομίλου.

Θανάσης Δημάκης

Marketing Research & e-Business Development στην εταιρεία Tourix

Ο Θανάσης Δημάκης εξειδικεύεται στις pay per click search engine marketing campaigns και είναι απόφοιτος του MSc Marketing και Επικοινωνία με νέες τεχνολογίες από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Σχεδιάζει τη στρατηγική και εκτελεί online διαφημιστικές ενέργειες για λογαριασμό B2B και B2C επιχειρήσεων στους κλάδους του τουρισμού, τηλεπικοινωνίων και λογισμικού, ηλεκτρονικού εμπορίου, real estate & επαγγελματικών υπηρεσιών.

Έχει Google AdWords Certification από το πρόγραμμα Google Partners της Google και Google Analytics Platform Principals από το Google Analytics Academy. Aπό το 2007 έχει συνεργαστεί με ελληνικές & ξένες μικρές & πολυεθνικές επιχειρήσεις και πανεπιστήμια για το σχεδιασμό και την εκτέλεση ερευνών αγοράς και ενεργειών ψηφιακής επικοινωνίας ενώ σήμερα βοηθάει τουριστικές επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το διαδίκτυο σαν σύμβουλος marketing research & e-business development στην εταιρεία Tourix .

Σταύρος Κεφάλας

Co-Founder / Head of Business Development στην εταιρεία Tourix

Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Πατρών, και έχει κάνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του οργανισμού Experience Corinthia. Έχει συνεισφέρει από διάφορες θέσεις για 2,5 χρόνια στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής του Τουριστικoύ Οργανισμού Λουτρακίου, έναν συνεργατικό φορέα για την τουριστική ανάπτυξη & προβολή της περιοχής, αποκτώντας σημαντική εμπειρία σε θέματα τουριστικού marketing και διαχείρισης προορισμού. Είναι μέλος του οργανισμού IFITT και συνεισφέρει στο ελληνικό τμήμα (IFITT Greece) ως γενικός γραμματέας.

Φίλιππος Ζ Χήρας

Co-Founder / Managing Director στην εταιρεία Tourix

Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του πανεπιστημίου Θεσσαλίας, και έχει πραγματοποιήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι από μικρής ηλικίας στα τουριστικά δρώμενα μέσω των οικογενειακών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αλλά και επιχειρήσεων εστίασης στην περιοχή της Μαγνησίας, ενώ έχει παρακολουθήσει επιτυχώς μαθήματα ξενοδοχειακής τεχνικής του Οργανισμού Τουριστικές Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Έχει με επιτυχία επιμεληθεί τον σχεδιασμό και την  ανάπτυξη της διαδικτυακής εταιρικής ταυτότητας πολλών επιχειρήσεων του κλάδου, ενώ έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την διαχείριση email campaigns για μεγάλα τουριστικά γραφεία.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 24 ώρες

ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ: (Το Εργαστήριο απευθύνεται αποκλειστικά σε στελέχη που εργάζονται σε επιχειρήσεις)

Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 120€

Επιχειρήσεις Μέλη ΣΕΤΕ & Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 120€

Επιχειρήσεις Μη Μέλη ΣΕΤΕ: 170€

  1. 28/04 15:23

    Δήμος Ρόδου: Τιμητικές διακρίσεις σε επαναλαμβανόμενους τουρίστες

  2. 28/04 14:21

    "Ποντάρει" στην Ομογένεια η Νικόλ Μαλλιωτάκη για τη δημαρχία της N. Υόρκης (βίντεο)

  3. 28/04 13:47

    Βραβείο του Apollo στο Creta Maris

  4. 28/04 13:45

    Μ.Κόνσολας: Να δοθεί η δυνατότητα σε υγιείς επιχειρήσεις και επαγγελματίες να επιβιώσουν

  5. 28/04 13:17

    Σύνοδος της επιτροπής συνεργασίας Ελλάδας-ΗΑΕ και συνέδριο στην Αθήνα

  6. 28/04 13:08

    Καλύτερο το σεξ στα ξενοδοχεία πάρα στο σπίτι...

  7. 28/04 12:56

    H τενεκεδένια τσάντα των €250 που κάνει πάταγο στη Μύκονο

  8. 28/04 12:42

    ETC: H Eλλάδα στους 3 top προορισμούς των Αμερικανών στη Μεσόγειο

  9. 28/04 12:21

    Τουρκικός τουρισμός: Αύξηση πληρότητας, μείωση εσόδων στα ξενοδοχεία το α' τρίμηνο

  10. 28/04 11:49

    Bρετανικός τουρισμός: Αυξημένες οι δαπάνες των οικογενειακών διακοπών φέτος

  11. 28/04 11:36

    Τριήμερο αθλητικών αγώνων Patmos Revelation

  12. 28/04 11:33

    Thomas Cook: "Το δυστύχημα στην Κέρκυρα άλλαξε την κουλτούρα μας"

  13. 28/04 11:20

    Ο κ. Γ. Τζιάλλας στο 3ο Διεθνές Συνέδριο Δεοντολογίας στον Τουρισμό

  14. 28/04 11:13

    Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Παράταση για προτάσεις λιμενικών υποδομών

  15. 28/04 11:01

    Προβολή των ελληνικών νησιών στην έκθεση ΑΤΜ στο Ντουμπάι

  16. 28/04 10:54

    MKG Mediterranean HIT Report: Οι επιδόσεις των ξενοδοχείων στη Μεσόγειο το Μάρτιο

  17. 28/04 10:49

    Διεθνής αγώνας ΔΟΛΙΧΟΣ Δελφοί-Ολυμπία

  18. 28/04 10:46

    Το ελληνικό πρωινό της Πρέβεζας - ένα αφιέρωμα στην πόλη

  19. 28/04 10:29

    Ξενοδοχείο στη Μύκονο από τον Θεόδωρο Αγγελόπουλο

  20. 28/04 10:26

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Μεσσήνης

  21. 28/04 10:24

    Τουριστικές δράσεις από Δήμους

  22. 27/04 21:37

    Συνάντηση ΣΕΤΕ- τραπεζών για τα κόκκινα δάνεια και τις επενδύσεις

  23. 27/04 21:07

    Τί γίνεται με τα κόκκινα δάνεια των ξενοδoχείων - στο 1 δισ. ευρώ τα κόκκινα 5 ξενοδόχων

  24. 27/04 20:56

    O Τουρισμός Υγείας στην Ελλάδα σε εκδήλωση στο Σικάγο

  25. 27/04 20:33

    Στη Θάσο η Έλενα Κουντουρά

  26. 27/04 17:24

    Jet2.com: Νέες συνδέσεις με Ρόδο και Ηράκλειο το 2018

  27. 27/04 17:19

    Aqua Vista Hotels: Χώρος για την ανάδειξη Ελλήνων καλλιτεχνών

  28. 27/04 17:15

    Συνάντηση των διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου για τη θερινή σεζόν

  29. 27/04 16:59

    Φόρουμ ψηφιακού μάρκετινγκ για ξενοδόχους στην Ελλάδα- η εκδήλωση της Ρόδου

  30. 27/04 16:54

    ΕasyJet: Ρεκόρ επιβατικής κίνησης από και προς την Ελλάδα το 2016

  31. 27/04 16:50

    Γερμανοί δημοσιογράφοι στην Κω για την προβολή του νησιού

  32. 27/04 16:28

    Σύσκεψη Ελ. Κουντουρά για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

  33. 27/04 15:26

    Προτάσεις Μ. Κόνσολα για τον θρησκευτικό τουρισμό

  34. 27/04 14:47

    5 νέα ξενοδοχεία TUI Blue στην Ευρώπη έως το 2019

  35. 27/04 14:36

    Ο ΕΟΤ στο «Welcome Party» του συνεδρίου Traverse 2017 του Λονδίνου

  36. 27/04 14:35

    JETSETTER: Τα 10 πιο εντυπωσιακά ξενοδοχεία στα ελληνικά νησιά

  37. 27/04 14:12

    WTTC- Travelport: 3,7% ετήσια ανάπτυξη στα επαγγελματικά ταξίδια μέχρι το 2027

  38. 27/04 13:41

    InterContinental: Στιγμιαία κράτηση δωματίων μέσω TripAdvisor

  39. 27/04 13:25

    ΕΕ: 420 εκατ. ευρώ σε πάνω από 2.000 ελληνικές επιχειρήσεις

  40. 27/04 13:17

    Η βίλα Malteza νέο μέλος της Caldera Collection

  41. 27/04 13:01

    Στις 14 Μαΐου το Kea Run 2017

  42. 27/04 12:52

    Τουρκικός τουρισμός: Ξεκινούν επιδοτήσεις και στην κρουαζιέρα

  43. 27/04 12:23

    Bρετανικός τουρισμός: +4% τα ταξίδια στο εξωτερικό το 3μηνο έως τον Φεβρουάριο

  44. 27/04 11:57

    Η Ρόδος στην έκθεση Greek Panorama- Παρουσίαση σε Νέα Υόρκη και Ουάσιγκτον

  45. 27/04 11:51

    Η FedHATTA στο 16ο East Med Yacht Show

  46. 27/04 11:47

    Ο νέος αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Lufthansa στην περιοχή EMEA

  47. 27/04 11:41

    Bentour: Ενεργοποιούνται οι χειμερινές κρατήσεις σε ελληνικά ξενοδοχεία

  48. 27/04 11:19

    Αρχ. Ολυμπία: Αποδόθηκε ο αναστηλωμένος κίονας του μνημείου των Πτολεμαίων

  49. 27/04 11:09

    Σεμινάρια Αργυροχρυσοχοΐας στη Στεμνίτσα Αρκαδίας

  50. 27/04 11:04

    Aπαγόρευση των drones στα Μετέωρα με Προεδρικό Διάταγμα

  51. 27/04 10:51

    Τουρισμός: Τριάντα εκατομμύρια «ελπίδες»…

  52. 27/04 10:49

    ΕΟΤ: Γυρίσματα στην Ελλάδα για 4 ξένες τηλεοπτικές παραγωγές

  53. 27/04 09:24

    Υπ.Τουρισμού: Τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου

  54. 26/04 22:52

    Αθήνα: Σχέδιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας ζητούν οι επιχειρηματικοί φορείς

  55. 26/04 22:13

    10 διεθνείς chef στο Sani Gourmet 2017

  56. 26/04 22:08

    H E.Kουντουρά στην διημερίδα του ΠΟΤ για τον Δυτικό Δρόμο του Μεταξιού

  57. 26/04 21:51

    Το όραμά μου για τον ΣΕΤΕ

  58. 26/04 15:45

    Οι Έλληνες του Καναδά δίνουν «χαμόγελο» στην ακριτική Λέσβο

  59. 26/04 15:29

    Aπλήρωτο ξενοδοχείο στα Χανιά- φιλοξενούσε 3 χρόνια πρόσφυγες

  60. 26/04 15:25

    Έρευνα: Xαλάρωση, το πρώτο ζητούμενο στις διακοπές...

  61. 26/04 14:47

    Βιοκλιματικά ξενοδοχεία στην 4η GREEK TOURISM EXPO

  62. 26/04 14:35

    Τουρκία: Στροφή στον εσωτερικό τουρισμό

  63. 26/04 14:17

    Στις πρώτες επιλογές των Κυπρίων τουριστών η Ήπειρος

  64. 26/04 14:07

    ΔΕΘ-Helexpo: Συνάντηση με τον κινέζο αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού

  65. 26/04 13:35

    Ξενοδοχεία: Οι 6 τάσεις που θα επικρατήσουν το 2017

  66. 26/04 12:57

    Περιφέρεια Κρήτης: Συνάντηση με τον κινέζο Αντιπρόεδρο για εξαγωγές και τουρισμό

  67. 26/04 12:39

    Επιμελητήριο Δωδεκανήσου: Συνάντηση με τη βρετανίδα Πρέσβη για τον τουρισμό

  68. 26/04 12:31

    Lufthansa: Η Αθήνα νέος προορισμός στα οικονομικά πακέτα με διαμονή

  69. 26/04 11:53

    TUI: «Πράσινο φως» από την ΕΕ για την πώληση της Travelopia

  70. 26/04 11:38

    Στις 10 Μαΐου το 2ο Greek Tourism Workshop στο Λίβανο

  71. 26/04 11:18

    Ανοίγει για το κοινό το Ευπαλίνειο Όρυγμα στη Σάμο

  72. 26/04 11:09

    Ellinair: 5 νέες συνδέσεις Ελλάδα- Ρωσία για το 2017

  73. 26/04 10:42

    Atrium Hotels: Διεύρυνση της αντιπροσώπευσης στη Ρωσία

  74. 26/04 10:24

    Συνέδριο για τα χρηματοδοτικά εργαλεία στην ανάπτυξη των ελληνικών ΜμΕ

  75. 26/04 10:15

    Πρωτοποριακή πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για ταξιδιωτικές κρατήσεις

  76. 26/04 10:13

    Καθοριστική κρίση στην Αlitalia

  77. 26/04 09:53

    Ηράκλειο: Στις 28 και 29 Απριλίου το RUN GREECE

  78. 26/04 07:59

    Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  79. 26/04 07:56

    ΕΟΤ: Eπιμέρους πρόγραμμα διαφήμισης στη Γερμανία

  80. 25/04 19:56

    16ο East Med Yacht Show: Ανάδειξη του Πειραιά ως τουριστικού προορισμού

  81. 25/04 17:38

    Meridiana: Νέα σύνδεση Νάπολη-Ζάκυνθος

  82. 25/04 16:07

    Booking.com: Τα 5 top εστιατόρια για brunch στην Αθήνα

  83. 25/04 15:53

    Κοινωνικός Τουρισμός 2016-2017: Ανακοινώθηκαν οι οριστικοί πίνακες

  84. 25/04 15:47

    Επίσημη έναρξη του έτους Ελλάδας-Κίνας

  85. 25/04 15:40

    Costa Navarino: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη φύση και την ιστορία της Μεσσηνίας

  86. 25/04 15:38

    Δήμος Αθηναίων: Καθιερώνεται ο θεσμός του Chief Digital Officer

  87. 25/04 15:36

    Tez Tour: Ξεκινούν τα πρώτα τσάρτερ με CS300- Συνδέσεις με Ηράκλειο

  88. 25/04 14:00

    Έρευνα: Η τρομοκρατία δεν επηρέασε τις κρατήσεις για Ευρώπη

  89. 25/04 13:35

    Συνάντηση Γ. Χατζημάρκου με τη Βρετανίδα Πρέσβη: +14% οι κρατήσεις φέτος

  90. 25/04 13:26

    Δεμένα τα πλοία την Πρωτομαγιά

  91. 25/04 13:17

    Μ. Κόνσολας: Χαρακτηρισμός Προστατευόμενης Περιοχής Καρπάθου ως Θαλάσσιο Πάρκο

  92. 25/04 13:09

    Premier Tax Free Greece: Ρεκόρ συναλλαγών tax free

  93. 25/04 13:03

    Ermia Hotels: 3 νέα ξενοδοχεία στη Χαλκιδική

  94. 25/04 12:48

    Β2Β Travel Event για τουριστικά γραφεία στο Μπάνσκο

  95. 25/04 12:46

    Emirates: Νέες προσφορές για τους επιβάτες από Ελλάδα

  96. 25/04 12:40

    Η ψηφιακή εφαρμογή Alibaba στην Ελλάδα- διευκόλυνση για Κινέζους επισκέπτες

  97. 25/04 11:50

    Caldera Collection: Προσθήκη 14 πολυτελών βιλών στη Μύκονο

  98. 25/04 11:46

    Οι πρώτοι 1.200 επιβάτες κρουαζιέρας στην Κω

  99. 25/04 11:38

    Συναντήσεις Κουντουρά στην έκθεση ΑΤΜ στο Ντουμπάι

  100. 25/04 11:27

    Νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση Δεκελί-Λέσβος