Σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό

Α Decrease font Enlarge font
Σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό

Σεμινάρια (masterclass) στο Digital Marketing για επαγγελματίες του τουρισμού, και ιδιαίτερα ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων, υλοποιεί τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2017 η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, SETE Training, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ρόδο. Τα νέα σεμινάρια ακολουθούν μετά από δύο άλλους επιτυχημένους κύκλους.

 

Tα marsterclass απευθύνονται σε:

-Ιδιοκτήτες  και στελέχη μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων

-Ιδιοκτήτες και στελέχη ενοικιαζόμενων δωματίων & διαμερισμάτων

-Επιχειρηματίες και στελέχη λοιπών τουριστικών επιχειρήσεων

Στόχος του εντατικού αυτού σεμιναρίου είναι να παρέχει μια εκτενή και πρακτική γνώση του  Hλεκτρονικού Mάρκετινγκ εξειδικευμένα για Τουριστικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις Φιλοξενίας (ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια ή εξοχικές κατοικίες), αρχίζοντας με την δημιουργία της ηλεκτρονικής στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων φιλοξενίας και προχωρώντας κλιμακωτά  σε πιο σύνθετα ζητήματα, όπως η χρήση συμβατικών καθώς εναλλακτικών μέσων προβολής, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, TripAdvisor, Google, ect.). Με ιδιαίτερη έμφαση  στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής  τουριστικής αγοράς και των στελεχών φιλοξενίας,  ο σχεδιασμός του σεμιναρίου είναι σαφώς προσανατολισμένος στην παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών από την Διεθνή και την Ελληνική τουριστική επιχειρηματικότητα. 

Σήμερα, καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν θεωρείται πλήρης, εάν δεν ενσωματώνει την ψηφιακή στρατηγική και έκφραση. Το Ηλεκτρονικό (ή αλλιώς Ψηφιακό) είναι ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης για πώς οι άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους και τον κόσμο γύρω τους. Το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) μας δίνει τη δυνατότητα να τμηματοποιήσουμε το κοινό μας και να προσαρμόσουμε τα μηνύματα σε ένα ωφέλιμο για τους πελάτες και επικερδές για εμάς τρόπο.

Οι ημερομηνίες είναι οι εξής:

Αθήνα 15-17 Φεβρουαρίου 2017     Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Θεσσαλονίκη  1-3 Μαρτίου 2017      Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Ρόδος  22-24 Μαρτίου 2017            Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Θεματολογία

1. Ηλεκτρονικός Τουρισμός κ Μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις

Τι είναι ο ηλεκτρονικός τουρισμός; Τι είναι το e-Tourism και πώς μπορούν να επωφεληθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις από τη χρήση του.

Βασικά Στατιστικά στοιχεία & Trends Ευρώπη / Ελλάδα: Οι τάσεις στο τεχνολογικό περιβάλλον και τα νέα μέσα και εφαρμογές τους στον τουρισμό.

Παραδείγματα καλών πρακτικών Ηλεκτρονικού Τουρισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Situation analysis (Ανάλυση κατάστασης): προσδιορισμός του “που βρισκόμαστε τώρα” 

Ψηφιακή Τουριστική Συμπεριφορά των Τουριστών: πώς κινούνται οι τουρίστες σε Διαδίκτυο, websites, social media και κινητά τηλέφωνα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι!

Objectives (Στόχοι): Μετά τον προσδιορισμό του “που βρισκόμαστε τώρα” ακολουθεί ο καθορισμός του “που θέλουμε να πάμε”.

 

Καθορισμός στόχων:

Αύξηση των επισκεπτών στην σελίδα (Visitors)

Αύξηση των υποψηφίων πελατών (Leads)

Αύξηση των πωλήσεων (Sales) - Αύξηση της δέσμευσης (Engagement)

Αύξηση του οφέλους (απόδοση) της επένδυσης σας στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (Return on investment – ROI)

 

Strategy (Στρατηγική) για τα Ηλεκτρονικά Μέσα: για να δοθεί απάντηση στα ερωτήματα:

Ποια μέσα/ εργαλεία επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσουμε?

Πώς θα τα χρησιμοποιήσουμε?

Τι μηνύματα θα επικοινωνήσουμε?

Πώς θα είμαστε συνεπείς στις διάφορες πλατφόρμες επικοινωνίας?

 

2. Ειδικά Θέματα Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ για τουριστικές επιχειρήσεις

Βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας!: Μετατρέποντας τον “Looker” σε “Booker”

Social Media στην υπηρεσία του ξενοδόχου: Οι νέες τάσεις, τα νέα κανάλια, υπέρ και κατά / Καλές πρακτικές

Δημιουργήστε για την επιχείρησή σας αφοσιωμένους & ευτυχισμένους πελάτες & αυξημένες πωλήσεις μέσω της ικανοποίησης τους!

Το email ως εργαλείο για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών & αύξηση των πωλήσεων!

Τα sites κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο εξυπηρέτησης (+ Facebook Messenger Bots)

Marketing μέσω Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Marketing/SEM): πώς  να πετύχουμε την υψηλότερη δυνατή ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης για αναζητήσεις που έχουν σχέση με την επιχείρηση ή το προϊόν/υπηρεσία.

Online Reputation & Tripadvisor Management: Διαχείριση Φήμης στο διαδίκτυο. or Πώς να διαχειριστείτε τα σχόλια σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων

Google Adwords: Προσεγγίστε πελάτες/τουρίστες από όλο τον κόσμο με στοχευμένο τρόπο μέσω του Google Adwords ( 2 ώρες - Θανάσης Δημάκης)

Κρατήσεις μέσω διαδικτύου - Πολλαπλασιάζοντας τις πωλήσεις σας διαδικτυακά!

ΟΤΑs & Channel Management: Online Ταξιδιωτικοί πράκτορες – Ένα σημαντικό κανάλι πώλησης των υπηρεσιών σας!

Σύστημα κρατήσεων στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείο σας – Αποκτώντας έναν αποτελεσματικό διαδικτυακό πωλητή!

Web Analytics : Μετρώντας την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών ενεργειών μας  και ένα εργαλείο για την καλύτερη λήψη αποφάσεων!

Πώς ο Προορισμός γίνεται Εργαλείο Προβολής της Επιχείρησης: Αξιοποιώντας τον προορισμό προς όφελος της τουριστικής μονάδας. Έρευνα για τον προορισμό / περιοχή / μονάδα (όγκος αναζητήσεων google κλπ)

Έρευνα σχετικά με τον (συν)ανταγωνισμό: Τιμές / διαθεσιμότητα / ζήτηση - Booking Intelligence

Content Marketing: Περιεχόμενο = Χρυσός! Αναγεννώντας το Περιεχόμενο και News Blog του ξενοδοχείου

 

3. Πρακτικό Workshop για την ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Στρατηγικής τουριστικών επιχειρήσεων

Ανάπτυξη ηλεκτρονικής στρατηγικής και καμπανιών  - εφαρμογή στην επιχείρηση του κάθε συμμετέχοντα

 

Εκπαιδευτές:

Γεωργία Ζούνη, PhD.

Η Δρ. Γεωργία Ζούνη διδάσκει Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στον Τουρισμό του Προγράμματος εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στη Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς . Επίσης, διδάσκει Τουριστικό Μάρκετινγκ στο μεταπτυχιακό MBA Τουρισμού  του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Πολιτιστική Διαχείριση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το University of Kent , και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, καθώς κατέχει διδακτορικό τίτλο (Ph.D) στο Τουριστικό Μάρκετινγκ. 

Είναι συνιδρυτής του  OpenTourism, και είναι Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη των Θερινών Σχολείων Τουρισμού  του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με 3 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και μέτοχος και μέλος ΔΣ Ξενοδοχειακού Ομίλου.

Θανάσης Δημάκης

Marketing Research & e-Business Development στην εταιρεία Tourix

Ο Θανάσης Δημάκης εξειδικεύεται στις pay per click search engine marketing campaigns και είναι απόφοιτος του MSc Marketing και Επικοινωνία με νέες τεχνολογίες από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Σχεδιάζει τη στρατηγική και εκτελεί online διαφημιστικές ενέργειες για λογαριασμό B2B και B2C επιχειρήσεων στους κλάδους του τουρισμού, τηλεπικοινωνίων και λογισμικού, ηλεκτρονικού εμπορίου, real estate & επαγγελματικών υπηρεσιών.

Έχει Google AdWords Certification από το πρόγραμμα Google Partners της Google και Google Analytics Platform Principals από το Google Analytics Academy. Aπό το 2007 έχει συνεργαστεί με ελληνικές & ξένες μικρές & πολυεθνικές επιχειρήσεις και πανεπιστήμια για το σχεδιασμό και την εκτέλεση ερευνών αγοράς και ενεργειών ψηφιακής επικοινωνίας ενώ σήμερα βοηθάει τουριστικές επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το διαδίκτυο σαν σύμβουλος marketing research & e-business development στην εταιρεία Tourix .

Σταύρος Κεφάλας

Co-Founder / Head of Business Development στην εταιρεία Tourix

Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Πατρών, και έχει κάνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του οργανισμού Experience Corinthia. Έχει συνεισφέρει από διάφορες θέσεις για 2,5 χρόνια στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής του Τουριστικoύ Οργανισμού Λουτρακίου, έναν συνεργατικό φορέα για την τουριστική ανάπτυξη & προβολή της περιοχής, αποκτώντας σημαντική εμπειρία σε θέματα τουριστικού marketing και διαχείρισης προορισμού. Είναι μέλος του οργανισμού IFITT και συνεισφέρει στο ελληνικό τμήμα (IFITT Greece) ως γενικός γραμματέας.

Φίλιππος Ζ Χήρας

Co-Founder / Managing Director στην εταιρεία Tourix

Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του πανεπιστημίου Θεσσαλίας, και έχει πραγματοποιήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι από μικρής ηλικίας στα τουριστικά δρώμενα μέσω των οικογενειακών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αλλά και επιχειρήσεων εστίασης στην περιοχή της Μαγνησίας, ενώ έχει παρακολουθήσει επιτυχώς μαθήματα ξενοδοχειακής τεχνικής του Οργανισμού Τουριστικές Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Έχει με επιτυχία επιμεληθεί τον σχεδιασμό και την  ανάπτυξη της διαδικτυακής εταιρικής ταυτότητας πολλών επιχειρήσεων του κλάδου, ενώ έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την διαχείριση email campaigns για μεγάλα τουριστικά γραφεία.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 24 ώρες

ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ: (Το Εργαστήριο απευθύνεται αποκλειστικά σε στελέχη που εργάζονται σε επιχειρήσεις)

Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 120€

Επιχειρήσεις Μέλη ΣΕΤΕ & Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 120€

Επιχειρήσεις Μη Μέλη ΣΕΤΕ: 170€

  1. 17/12 13:04

    Προσλήψεις στην TUI: Αναζητά συνεργάτες σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς

  2. 17/12 11:43

    Δήμος Διδυμότειχου:Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής 2018

  3. 16/12 11:17

    Ραδιοφωνικό αφιέρωμα για τη Θεσσαλονίκη στη Βρετανία

  4. 16/12 11:14

    Θαλάσσιος τουρισμός: Σεμινάριο στην Άνδρο για τους τρόπους προβολής

  5. 16/12 11:01

    Λαμπερά ρεβεγιόν στο ξενοδοχείο Radisson Blu Park

  6. 16/12 10:38

    Εξαίρεση αλλά νόμιμοι οι εσωτερικοί έλεγχοι στη ζώνη Σένγκεν

  7. 16/12 10:26

    Δήμος Κορινθίων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

  8. 16/12 10:19

    Δήμος Ηγουμενίτσας: Όχι στις έρευνες για πετρέλαιο στις τουριστικές περιοχές

  9. 15/12 14:53

    Εξαίρεση από το φόρο διανυκτέρευσης ζητεί η Κως

  10. 15/12 14:41

    Πάρκο αναψυχής αποκτά ο Ελαιώνας

  11. 15/12 14:35

    Μητρώο δραστηριότητας για τα σπίτια της Airbnb ζητεί η HOTREC

  12. 15/12 13:25

    Feel Paris, η νέα ψηφιακή καμπάνια του Παρισιού

  13. 15/12 13:21

    Η Airbnb αλλάζει τα δεδομένα: Πιο ακριβό το ενοίκιο στο Κουκάκι από το Κολωνάκι!

  14. 15/12 12:32

    +16% η επισκεψιμότητα στα μουσεία της χώρας τον Αύγουστο

  15. 15/12 12:24

    7 κομβικές αλλαγές στα ξενοδοχεία το 2018

  16. 15/12 12:01

    Ε.Κουντουρά: Θετικές προοπτικές από την αμερικανική αγορά

  17. 15/12 11:32

    Εναλλακτικές πτήσεις για τους επιβάτες της Niki

  18. 15/12 11:07

    Τουρισμός: Οι 4 αντισυμβατικές τάσεις στα ταξίδια το 2018

  19. 15/12 10:28

    Star Alliance: Πρόσβαση μέσω Plug and Play στις καινοτομίες της Silicon Valley

  20. 15/12 10:19

    Nέα διαφημιστικά σποτ για τα Μετέωρα

  21. 15/12 10:08

    Ο τουρισμός στην Κρήτη: Βέλτιστες πρακτικές μέσω ευρωπαϊκού προγράμματος

  22. 15/12 09:58

    Συγχωνεύσεις και απορροφήσεις ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

  23. 15/12 09:54

    Δήμος Βόλου: Tο σχέδιο τουριστικής προβολής για το 2018

  24. 14/12 15:07

    Grecotel: Ένας από τους «Θησαυρούς» του Ελληνικού Τουρισμού

  25. 14/12 14:41

    Τουρισμός: Εκτόξευση των αφίξεων στη Μεσογειακή Ευρώπη το 10μηνο

  26. 14/12 13:46

    Μέχρι το φθινόπωρο του 2018 το νέο χωροταξικό για τον τουρισμό

  27. 14/12 13:35

    Αναβάθμιση του ξενοδοχείου ΣΟΝΙΑ στον Πολύγυρο

  28. 14/12 13:10

    Φορητά ξενοδοχεία, η νέα μόδα στα ταξίδια πολυτελείας

  29. 14/12 12:07

    McKinsey: Πώς αντιμετωπίζεται ο υπερ-τουρισμός στους δημοφιλείς προορισμούς

  30. 14/12 11:44

    TUI: Στα ύψη ο τουρκικός τουρισμός το 2018

  31. 14/12 11:30

    Βράβευση του Γραφείου ΕΟΤ Γερμανίας από τον Γερμανικό Σύνδεσμο Ταξιδίων

  32. 14/12 11:21

    Ξενοδοχεία: Πώς οι νέες τεχνολογίες θα απογειώσουν την εμπειρία διαμονής το 2018

  33. 14/12 10:46

    Αύξηση δρομολογίων Καβάλα- Πρίνος ζήτησε ο Δήμαρχος Θάσου

  34. 14/12 10:30

    Ε.Κουντουρά: Προβολή της Ελλάδας στην αμερικανική αγορά

  35. 14/12 10:17

    Πλάνο τουριστικής προβολής της Καρπάθου

  36. 14/12 10:07

    Κυπριακός τουρισμός: Σύμφωνο ανάδειξης της γαστρονομίας

  37. 14/12 10:04

    Αποφάσεις τουριστικής προβολής από Δήμους

  38. 13/12 18:36

    Εθνική Τράπεζα: Ο τουρισμός οδηγεί την ανάκαμψη του ΑΕΠ

  39. 13/12 17:12

    Eurowings: Νέα σύνδεση με Ελλάδα από την Αυστρία

  40. 13/12 17:05

    Τουρκικός τουρισμός: Προβλέψεις για ρεκόρ αφίξεων από τη Ρωσία το 2018

  41. 13/12 16:30

    M. Κόνσολας: Η υπερφορολόγηση πλήττει την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού

  42. 13/12 16:28

    Συμμετοχή του ΕΟΤ στο Winter Ball 2017 της Μόσχας

  43. 13/12 16:26

    Fraport: Έργα 10 εκατ. ευρώ στο αεροδρόμιο Καβάλας

  44. 13/12 16:19

    Celestyal Cruises: Θετικό το 2017 – Άνοιγμα σε Αμερική και Ασία το 2018

  45. 13/12 16:18

    Δράμα: Νέα πνοή στην τουριστική δραστηριότητα με στήριξη της ΕΕ

  46. 13/12 15:13

    Ι.Ρέτσος: Χωροταξικό και υπερφορολόγηση τα "αγκάθια" του ελληνικού τουρισμού

  47. 13/12 14:34

    Ξενοδοχεία: Δωρεά του Agapi Beach σε οικογένειες του Δήμου Μαλεβιζίου.

  48. 13/12 13:54

    Ο υπερ-τουρισμός απειλεί την Σαντορίνη

  49. 13/12 13:09

    Κοινές δράσεις Ελλάδας - Ρωσίας για το Έτος Τουρισμού

  50. 13/12 12:44

    Όμιλος Goldair: Θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης και το 2017

  51. 13/12 12:11

    Τον Ιανουάριο η 1η έκθεση GRECIA PANORAMA στη Ρουμανία

  52. 13/12 11:42

    AirHelp: Αποζημιώσεις για καθυστερήσεις πτήσεων από Αθήνα

  53. 13/12 11:14

    Γερμανικός τουρισμός: Ελλάδα και Αίγυπτος οι μεγάλοι νικητές της χρονιάς

  54. 13/12 11:08

    Χανιά: City branding με εφαρμογές “έξυπνης” πόλης

  55. 13/12 11:06

    500.000 ευρώ για συντήρηση του οδικού δικτύου Σαντορίνης- Διαγωνισμός

  56. 13/12 11:05

    Στην Ελευσίνα μια φορά - Το χάνι του Καμπόλη

  57. 13/12 11:01

    Άρωμα Χριστουγέννων στην Αθήνα-Όλες οι εορταστικές εκδηλώσεις

  58. 13/12 10:55

    ΕΕ: Αναβαθμίζονται τα συστήματα πληροφοριών για μεγαλύτερη ασφάλεια

  59. 13/12 10:46

    Η Cyan Group of Hotels γιορτάζει τα 40 χρόνια της

  60. 13/12 10:42

    Κυπριακός τουρισμός: Προτροπές ΚΟΤ για τα Χριστούγεννα

  61. 13/12 10:40

    TUI: 12% αύξηση εσόδων και κερδών

  62. 13/12 10:37

    Δίκτυο πεζοπορικών διαδρομών στο Λέχοβο Φλωρίνης

  63. 13/12 10:30

    Δήμος Σερρών: Διοργάνωση Θρησκευτικού Φεστιβάλ

  64. 13/12 10:27

    Δράσεις τουριστικής προβολής προορισμών

  65. 12/12 18:20

    Παρίσι: Ο δήμος ζητεί από την Airbnb να διαγράψει 1.000 αδήλωτα σπίτια

  66. 12/12 18:00

    Βρετανία: Το Brexit θα ρίξει την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων στον Τουρισμό

  67. 12/12 17:40

    Διατήρηση του μειωμένου ΦΠΑ στα νησιά ζητεί η ΠΟΞ

  68. 12/12 17:31

    Ενθαρρυντικά μηνύματα στην Greek Tourism Expo για το Ν. Αιγαίο

  69. 12/12 16:57

    Πώς το ποδήλατο θα βοηθήσει την οικονομία των Τρικάλων

  70. 12/12 16:35

    Qatar Airways: Εορτασμός στην Αθήνα για τα 20 χρόνια λειτουργίας

  71. 12/12 16:25

    Marketing Greece: Αφιερώματα σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης

  72. 12/12 15:48

    ΥΠΑ: Προς νέο ρεκόρ επιβατικής κίνησης τα ελληνικά αεροδρόμια το 2017

  73. 12/12 15:43

    Olympic Air: Ποιες πτήσεις επηρεάζονται από την απεργία την Πέμπτη

  74. 12/12 15:35

    ΥΠΑ: Ομαλά διεξάγονται οι πτήσεις στο "Μακεδονία"

  75. 12/12 15:31

    Αυτό είναι το πιο περιζήτητο ελληνικό σπίτι στην Airbnb

  76. 12/12 14:57

    Η Airbnb, οι απάτες και τα εμπορικά συμφέροντα

  77. 12/12 14:14

    Οι 5 top τάσεις στα μπουτίκ ξενοδοχεία το 2018

  78. 12/12 13:44

    easyJet: 7 νέα δρομολόγια προς Ελλάδα το 2018

  79. 12/12 13:39

    Οι τουρίστες ζητούν κρητικό μέλι στα ξενοδοχεία ... και δε βρίσκουν!

  80. 12/12 13:34

    Ολοκληρώθηκε η Greek Tourism Expo 2017- 6.100 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες

  81. 12/12 13:12

    FedHATTA: Δυναμικό restart της αγοράς των ΗΠΑ με το Athens ASTA Destination Expo

  82. 12/12 13:09

    Ρωσικός τουρισμός: Υψηλές προκρατήσεις για Ελλάδα

  83. 12/12 12:35

    ΝΔ: Αγνοείται η τύχη του νομοσχεδίου για τα υδροπλάνα

  84. 12/12 12:15

    Fraport: +10,6% η επιβατική κίνηση στα 14 αεροδρόμια το 11μηνο

  85. 12/12 11:40

    H Airbnb κοντά στην εξαγορά του ευρωπαϊκού τμήματος της Wyndham

  86. 12/12 11:16

    Οι 10 δημοφιλέστεροι προορισμοί για τους Έλληνες αυτά τα Χριστούγεννα

  87. 12/12 11:11

    ΣΕΤΚΕ: Mη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα τα σπίτια που μισθώνονται στους τουρίστες

  88. 12/12 11:01

    Πρόσκληση Ε. Κουντουρά για διεθνείς επενδύσεις στην Ελλάδα

  89. 12/12 10:56

    Costa Navarino: Διεθνής διάκριση για τις πολυτελείς κατοικίες

  90. 12/12 10:24

    ΞΕΕ: Πανευρωπαϊκή πρωτιά για το "Ελληνικό Πρωινό"

  91. 12/12 10:15

    Mediterranean Sea Hit Report: Οι επιδόσεις στα ξενοδοχεία της Μεσογείου τον Οκτώβριο

  92. 12/12 10:07

    Εγκρίσεις για Ιαματικά Λουτρά

  93. 12/12 10:05

    Δήμος Ρόδου: Διαγωνισμός για την εκμίσθωση Χαμάμ

  94. 12/12 09:52

    Σχέδιο νόμου για τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής νομοθεσίας

  95. 11/12 22:32

    Tα "κλειδιά" του ΞΕΕ για τα boutique ξενοδοχεία (video)

  96. 11/12 20:49

    Μυτιλήνη: Ημερίδα για τη διασύνδεση Αγροδιατροφής- Βιομηχανίας- Τουρισμού

  97. 11/12 19:42

    Ποιά επαγγέλματα στον Τουρισμό βάζουν POS

  98. 11/12 17:54

    ΠΟΞ: Τρεις προτάσεις για τη χρήση αιγιαλού από τα ξενοδοχεία

  99. 11/12 17:35

    Προβολή της Ελλάδας στη Μόσχα ως ιατρικού προορισμού

  100. 11/12 16:34

    +14% ο κύκλος εργασιών στις υπηρεσίες καταλυμάτων και εστίασης το γ' 3μηνο