Σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό

Α Decrease font Enlarge font
Σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό

Σεμινάρια (masterclass) στο Digital Marketing για επαγγελματίες του τουρισμού, και ιδιαίτερα ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων, υλοποιεί τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2017 η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, SETE Training, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ρόδο. Τα νέα σεμινάρια ακολουθούν μετά από δύο άλλους επιτυχημένους κύκλους.

 

Tα marsterclass απευθύνονται σε:

-Ιδιοκτήτες  και στελέχη μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων

-Ιδιοκτήτες και στελέχη ενοικιαζόμενων δωματίων & διαμερισμάτων

-Επιχειρηματίες και στελέχη λοιπών τουριστικών επιχειρήσεων

Στόχος του εντατικού αυτού σεμιναρίου είναι να παρέχει μια εκτενή και πρακτική γνώση του  Hλεκτρονικού Mάρκετινγκ εξειδικευμένα για Τουριστικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις Φιλοξενίας (ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια ή εξοχικές κατοικίες), αρχίζοντας με την δημιουργία της ηλεκτρονικής στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων φιλοξενίας και προχωρώντας κλιμακωτά  σε πιο σύνθετα ζητήματα, όπως η χρήση συμβατικών καθώς εναλλακτικών μέσων προβολής, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, TripAdvisor, Google, ect.). Με ιδιαίτερη έμφαση  στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής  τουριστικής αγοράς και των στελεχών φιλοξενίας,  ο σχεδιασμός του σεμιναρίου είναι σαφώς προσανατολισμένος στην παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών από την Διεθνή και την Ελληνική τουριστική επιχειρηματικότητα. 

Σήμερα, καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν θεωρείται πλήρης, εάν δεν ενσωματώνει την ψηφιακή στρατηγική και έκφραση. Το Ηλεκτρονικό (ή αλλιώς Ψηφιακό) είναι ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης για πώς οι άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους και τον κόσμο γύρω τους. Το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) μας δίνει τη δυνατότητα να τμηματοποιήσουμε το κοινό μας και να προσαρμόσουμε τα μηνύματα σε ένα ωφέλιμο για τους πελάτες και επικερδές για εμάς τρόπο.

Οι ημερομηνίες είναι οι εξής:

Αθήνα 15-17 Φεβρουαρίου 2017     Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Θεσσαλονίκη  1-3 Μαρτίου 2017      Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Ρόδος  22-24 Μαρτίου 2017            Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Θεματολογία

1. Ηλεκτρονικός Τουρισμός κ Μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις

Τι είναι ο ηλεκτρονικός τουρισμός; Τι είναι το e-Tourism και πώς μπορούν να επωφεληθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις από τη χρήση του.

Βασικά Στατιστικά στοιχεία & Trends Ευρώπη / Ελλάδα: Οι τάσεις στο τεχνολογικό περιβάλλον και τα νέα μέσα και εφαρμογές τους στον τουρισμό.

Παραδείγματα καλών πρακτικών Ηλεκτρονικού Τουρισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Situation analysis (Ανάλυση κατάστασης): προσδιορισμός του “που βρισκόμαστε τώρα” 

Ψηφιακή Τουριστική Συμπεριφορά των Τουριστών: πώς κινούνται οι τουρίστες σε Διαδίκτυο, websites, social media και κινητά τηλέφωνα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι!

Objectives (Στόχοι): Μετά τον προσδιορισμό του “που βρισκόμαστε τώρα” ακολουθεί ο καθορισμός του “που θέλουμε να πάμε”.

 

Καθορισμός στόχων:

Αύξηση των επισκεπτών στην σελίδα (Visitors)

Αύξηση των υποψηφίων πελατών (Leads)

Αύξηση των πωλήσεων (Sales) - Αύξηση της δέσμευσης (Engagement)

Αύξηση του οφέλους (απόδοση) της επένδυσης σας στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (Return on investment – ROI)

 

Strategy (Στρατηγική) για τα Ηλεκτρονικά Μέσα: για να δοθεί απάντηση στα ερωτήματα:

Ποια μέσα/ εργαλεία επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσουμε?

Πώς θα τα χρησιμοποιήσουμε?

Τι μηνύματα θα επικοινωνήσουμε?

Πώς θα είμαστε συνεπείς στις διάφορες πλατφόρμες επικοινωνίας?

 

2. Ειδικά Θέματα Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ για τουριστικές επιχειρήσεις

Βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας!: Μετατρέποντας τον “Looker” σε “Booker”

Social Media στην υπηρεσία του ξενοδόχου: Οι νέες τάσεις, τα νέα κανάλια, υπέρ και κατά / Καλές πρακτικές

Δημιουργήστε για την επιχείρησή σας αφοσιωμένους & ευτυχισμένους πελάτες & αυξημένες πωλήσεις μέσω της ικανοποίησης τους!

Το email ως εργαλείο για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών & αύξηση των πωλήσεων!

Τα sites κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο εξυπηρέτησης (+ Facebook Messenger Bots)

Marketing μέσω Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Marketing/SEM): πώς  να πετύχουμε την υψηλότερη δυνατή ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης για αναζητήσεις που έχουν σχέση με την επιχείρηση ή το προϊόν/υπηρεσία.

Online Reputation & Tripadvisor Management: Διαχείριση Φήμης στο διαδίκτυο. or Πώς να διαχειριστείτε τα σχόλια σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων

Google Adwords: Προσεγγίστε πελάτες/τουρίστες από όλο τον κόσμο με στοχευμένο τρόπο μέσω του Google Adwords ( 2 ώρες - Θανάσης Δημάκης)

Κρατήσεις μέσω διαδικτύου - Πολλαπλασιάζοντας τις πωλήσεις σας διαδικτυακά!

ΟΤΑs & Channel Management: Online Ταξιδιωτικοί πράκτορες – Ένα σημαντικό κανάλι πώλησης των υπηρεσιών σας!

Σύστημα κρατήσεων στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείο σας – Αποκτώντας έναν αποτελεσματικό διαδικτυακό πωλητή!

Web Analytics : Μετρώντας την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών ενεργειών μας  και ένα εργαλείο για την καλύτερη λήψη αποφάσεων!

Πώς ο Προορισμός γίνεται Εργαλείο Προβολής της Επιχείρησης: Αξιοποιώντας τον προορισμό προς όφελος της τουριστικής μονάδας. Έρευνα για τον προορισμό / περιοχή / μονάδα (όγκος αναζητήσεων google κλπ)

Έρευνα σχετικά με τον (συν)ανταγωνισμό: Τιμές / διαθεσιμότητα / ζήτηση - Booking Intelligence

Content Marketing: Περιεχόμενο = Χρυσός! Αναγεννώντας το Περιεχόμενο και News Blog του ξενοδοχείου

 

3. Πρακτικό Workshop για την ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Στρατηγικής τουριστικών επιχειρήσεων

Ανάπτυξη ηλεκτρονικής στρατηγικής και καμπανιών  - εφαρμογή στην επιχείρηση του κάθε συμμετέχοντα

 

Εκπαιδευτές:

Γεωργία Ζούνη, PhD.

Η Δρ. Γεωργία Ζούνη διδάσκει Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στον Τουρισμό του Προγράμματος εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στη Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς . Επίσης, διδάσκει Τουριστικό Μάρκετινγκ στο μεταπτυχιακό MBA Τουρισμού  του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Πολιτιστική Διαχείριση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το University of Kent , και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, καθώς κατέχει διδακτορικό τίτλο (Ph.D) στο Τουριστικό Μάρκετινγκ. 

Είναι συνιδρυτής του  OpenTourism, και είναι Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη των Θερινών Σχολείων Τουρισμού  του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με 3 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και μέτοχος και μέλος ΔΣ Ξενοδοχειακού Ομίλου.

Θανάσης Δημάκης

Marketing Research & e-Business Development στην εταιρεία Tourix

Ο Θανάσης Δημάκης εξειδικεύεται στις pay per click search engine marketing campaigns και είναι απόφοιτος του MSc Marketing και Επικοινωνία με νέες τεχνολογίες από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Σχεδιάζει τη στρατηγική και εκτελεί online διαφημιστικές ενέργειες για λογαριασμό B2B και B2C επιχειρήσεων στους κλάδους του τουρισμού, τηλεπικοινωνίων και λογισμικού, ηλεκτρονικού εμπορίου, real estate & επαγγελματικών υπηρεσιών.

Έχει Google AdWords Certification από το πρόγραμμα Google Partners της Google και Google Analytics Platform Principals από το Google Analytics Academy. Aπό το 2007 έχει συνεργαστεί με ελληνικές & ξένες μικρές & πολυεθνικές επιχειρήσεις και πανεπιστήμια για το σχεδιασμό και την εκτέλεση ερευνών αγοράς και ενεργειών ψηφιακής επικοινωνίας ενώ σήμερα βοηθάει τουριστικές επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το διαδίκτυο σαν σύμβουλος marketing research & e-business development στην εταιρεία Tourix .

Σταύρος Κεφάλας

Co-Founder / Head of Business Development στην εταιρεία Tourix

Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Πατρών, και έχει κάνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του οργανισμού Experience Corinthia. Έχει συνεισφέρει από διάφορες θέσεις για 2,5 χρόνια στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής του Τουριστικoύ Οργανισμού Λουτρακίου, έναν συνεργατικό φορέα για την τουριστική ανάπτυξη & προβολή της περιοχής, αποκτώντας σημαντική εμπειρία σε θέματα τουριστικού marketing και διαχείρισης προορισμού. Είναι μέλος του οργανισμού IFITT και συνεισφέρει στο ελληνικό τμήμα (IFITT Greece) ως γενικός γραμματέας.

Φίλιππος Ζ Χήρας

Co-Founder / Managing Director στην εταιρεία Tourix

Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του πανεπιστημίου Θεσσαλίας, και έχει πραγματοποιήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι από μικρής ηλικίας στα τουριστικά δρώμενα μέσω των οικογενειακών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αλλά και επιχειρήσεων εστίασης στην περιοχή της Μαγνησίας, ενώ έχει παρακολουθήσει επιτυχώς μαθήματα ξενοδοχειακής τεχνικής του Οργανισμού Τουριστικές Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Έχει με επιτυχία επιμεληθεί τον σχεδιασμό και την  ανάπτυξη της διαδικτυακής εταιρικής ταυτότητας πολλών επιχειρήσεων του κλάδου, ενώ έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την διαχείριση email campaigns για μεγάλα τουριστικά γραφεία.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 24 ώρες

ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ: (Το Εργαστήριο απευθύνεται αποκλειστικά σε στελέχη που εργάζονται σε επιχειρήσεις)

Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 120€

Επιχειρήσεις Μέλη ΣΕΤΕ & Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 120€

Επιχειρήσεις Μη Μέλη ΣΕΤΕ: 170€

  1. 26/06 16:46

    1,5 εκατ. ευρώ για την ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος των νησιών του Β. Αιγαίου

  2. 26/06 16:39

    Σταματούν το all in για τους Βρετανούς οι Ισπανοί ξενοδόχοι

  3. 26/06 15:35

    Η ελληνική έρημος που θυμίζει... Σαχάρα

  4. 26/06 15:28

    Στην έκθεση Xenia το Digi Hotel για τις ψηφιακές τεχνολογίες στα ξενοδοχεία

  5. 26/06 15:08

    Ιταλικός τουρισμός: Νέα στρατηγική με βάση την τεχνολογία

  6. 26/06 14:33

    Πράσινο φως από το ΣτΕ για την μεγάλη επένδυση Ίτανος Γαία στη Σητεία

  7. 26/06 14:22

    Συσκευή αυτόνομης πρόσβασης των ΑμεΑ στη θάλασσα στο Ηράκλειο

  8. 26/06 13:58

    To εγκαταλειμμένο χωριό στην Τοσκάνη που έγινε πολυτελές τουριστικό θέρετρο

  9. 26/06 13:47

    Ελληνικός τουρισμός: +22% η αύξηση κρατήσεων από Γαλλία

  10. 26/06 13:16

    Ξενοδοχεία: Πώς τα εστιατόρια μπορούν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη

  11. 26/06 13:12

    Βαρκελώνη: Διαμαρτυρίες για τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια

  12. 26/06 12:29

    Cliff Diving στον Άγιο Νικόλαο- Το διαφημιστικό σποτ

  13. 26/06 12:24

    Γερμανικός Τύπος: Τα σκουπίδια πλήττουν τον τουρισμό

  14. 26/06 12:09

    Καταγγελία δανείων μεγάλου ξενοδοχειακού ομίλου στην Κω

  15. 26/06 12:08

    Νέος διευθυντής Επενδυτικών Σχέσεων στην TUI ο κ. Peter Krüger

  16. 26/06 12:04

    TUI: Η πτώση της λίρας ανέβασε το κόστος διακοπών

  17. 26/06 11:50

    Υπογράφεται σήμερα το συμβόλαιο για το καζίνο στην Κύπρο

  18. 26/06 11:32

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: Συνελήφθη 36χρονος για κλοπές από αποσκευές ταξιδιωτών

  19. 26/06 11:29

    TUI Γερμανίας: 20% περισσότερες κρατήσεις για Ελλάδα φέτος

  20. 26/06 11:11

    Καλοκαιρινή Ελλάδα απο ψηλά

  21. 26/06 11:06

    Μεγάλη απάτη στις ΗΠΑ με δήθεν τηλεφωνικές προσφορές από Expedia και TripAdvisor

  22. 26/06 10:35

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's σε Αυστρία, Ελβετία και Ουγγαρία

  23. 26/06 10:26

    Λαμία: Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

  24. 25/06 12:58

    Νέα δικτύωση για το Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ρόδου

  25. 25/06 12:53

    Συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης στο έργο «LIFE: Adapt2Clima» για την κλιματική αλλαγή

  26. 25/06 12:45

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφήμισης στη Σκανδιναβία

  27. 25/06 12:43

    Νέα πλωτή εξέδρα στην Κέρκυρα

  28. 24/06 15:35

    Ύμνοι του Conde Nast Traveller για τη Μήλο

  29. 24/06 15:19

    M. Kόνσολας: Ελλείψεις προσωπικού στην Τουριστική Αστυνομία Ρόδου & Κω

  30. 24/06 15:12

    K. Aγοραστός προς Ε. Κουντουρά: Πλήγμα για τον τουρισμό η "μετακόμιση" του Mamma Mia

  31. 24/06 12:25

    Χρονιά ρεκόρ για τον τουρισμό στη Βουλγαρία

  32. 24/06 12:16

    Συζήτηση για την κρουαζιέρα τη Δευτέρα στη Βουλή

  33. 24/06 12:13

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με Σέρβο τουρ οπερέιτορ

  34. 24/06 12:12

    Πλωτή εξέδρα στο λιμένα της Σκιάθου

  35. 23/06 22:13

    Ryanair: 17 νέες συνδέσεις από Αθήνα προς Ιταλία και Ισπανία

  36. 23/06 17:15

    ΟΤΘ: Ξενάγηση ξένων αθλητικών αποστολών στη Θεσσαλονίκη

  37. 23/06 16:12

    Ελληνικό Επενδυτικο Φόρουμ στη Ν. Υόρκη- Προοπτικές στον τουρισμό

  38. 23/06 16:04

    Συνάντηση δήμου Κω με τη Ryanair για περισσότερες πτήσεις στο νησί

  39. 23/06 15:30

    11 παράνομες ναυλώσεις επαγγελματικών σκαφών αναψυχής

  40. 23/06 14:57

    Συμφωνία για νέα αεροσκάφη Blue Air – Boeing

  41. 23/06 14:53

    1,54 εκατ. ευρώ για έργα ανάδειξης πολιτιστικής κληρονομιάς στη Σάμο

  42. 23/06 14:16

    Καλώς ήρθατε στο «Hyperloop Hotel», το ξενοδοχείο υψηλής ταχύτητας στο μέλλον...

  43. 23/06 14:06

    Σε δυο χρόνια η τουριστική επένδυση "Kassiopi project” στην Κέρκυρα

  44. 23/06 13:27

    Ποια νησιά πωλούνται στην Ελλάδα

  45. 23/06 11:53

    Booking.com: Χρηματοδότηση έως 400.000 σε startup στον τουρισμό - Οι νικητές

  46. 23/06 11:33

    Προβολή του Αττικού αμπελώνα στην Ιαπωνία

  47. 23/06 11:29

    Μερίδιο στην American Airlines αποκτά η Qatar Airways

  48. 23/06 11:28

    Ρωσικός τουρισμός: Προβληματίζει η πτώση της ισοτιμίας του ρουβλίου

  49. 23/06 11:19

    Ο ΕΟΤ σε workshop της Google Digital Academy

  50. 23/06 11:16

    Ινδοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Θεσσαλία

  51. 23/06 11:10

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: +8,5% τα έσοδα ανά δωμάτιο το Μάιο

  52. 23/06 11:02

    Υπ. Τουρισμού: Αναρμόδιο για τις ξένες ταινίες στην Ελλάδα- Δεν υπήρξε αίτημα για το Mamma Mia 2

  53. 23/06 09:56

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τουρ οπερέιτορ της Γαλλίας

  54. 23/06 09:54

    Άδειες για χρήση νερού από γεώτρηση σε ξενοδοχεία στη Μύκονο και στη Ρόδο

  55. 22/06 19:34

    Γ. Πλακιωτάκης: Παράτυπη η εκλογή ΔΣ της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

  56. 22/06 17:41

    Συνάντηση Κινεζικών και Κρητικών ΜΜΕ για συνέργειες

  57. 22/06 17:36

    Εργασίες αποκατάστασης στα μνημεία της Ακρόπολης

  58. 22/06 17:16

    Ανθεί η απάτη στις online ταξιδιωτικές κρατήσεις- Ψεύτικες σελίδες ξεγελούν τη Google

  59. 22/06 15:52

    Άνοιξε δρόμος συνεργασίας των Περιφερειών Ηπείρου και Jilin Kίνας

  60. 22/06 15:35

    Το νέο ισχυρό εργαλείο της Expedia για καλύτερη επιλογή ξενοδοχείου (video)

  61. 22/06 14:49

    12 απίστευτες απαγορεύσεις που συναντούν οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο

  62. 22/06 13:54

    Press trips από τον ΕΟΤ

  63. 22/06 13:49

    Ξεκινά το Olympus Marathon- Όλο το πρόγραμμα

  64. 22/06 13:29

    Συνεργασία Λάμψα - Accor Hotels για το ξενοδοχείο Mercure Belgrade Excelsior

  65. 22/06 13:07

    Tα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  66. 22/06 12:53

    Γερμανικός τουρισμός: +4% οι κρατήσεις στα τουριστικά γραφεία το Μάιο

  67. 22/06 12:21

    Η Expedia δίνει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να προβάλουν τοπικές εμπειρίες

  68. 22/06 11:53

    H Eλλάδα top προορισμός πολυτελών διακοπών για Αμερικανούς και Βρετανούς

  69. 22/06 11:14

    Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν δωμάτια μέσω της Airbnb

  70. 22/06 10:41

    Πρώτο ενεργειακό νησί στην Ευρώπη η Τήλος

  71. 22/06 10:37

    Και υπήκοοι τρίτων χωρών μπορούν να φοιτούν στις Σχολές Ξεναγών

  72. 22/06 10:12

    +12,4% οι αεροπορικές αφίξεις στα Ιόνια το πεντάμηνο

  73. 22/06 10:02

    Πιστοποίηση Green Destinations στην Ελλάδα από την εταιρεία AXSIOS

  74. 22/06 09:52

    Tουριστική αξιοποίηση του Άλσους Αριστοτέλη στα Στάγειρα Χαλκιδικής

  75. 22/06 09:50

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδήλωση για τον συνεδριακό τουρισμό στο Λονδίνο

  76. 21/06 20:26

    Φιλοξενία Αμερικανών δημοσιογράφων σε Σαντορίνη και Σίφνο

  77. 21/06 19:20

    Έλενα Κουντουρά: Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις, επενδύσεις και απασχόληση στον τουρισμό

  78. 21/06 18:53

    Eurowings: Νέα πτήση προς Καλαμάτα από Βιέννη

  79. 21/06 18:16

    Ξενοδόχοι: Νέο στρατηγικό πλάνο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης με τεχνοκράτες

  80. 21/06 18:08

    ΤτΕ: Γάλλοι και Γερμανοί "ανέβασαν" αφίξεις και εισπράξεις στο 4μηνο

  81. 21/06 17:18

    TravelBird: 6 δημοφιλείς ελληνικές παραλίες στις φθηνότερες του κόσμου για τους Βρετανούς

  82. 21/06 16:22

    6 ευρωπαϊκές Περιφέρειες στη Βέροια για την πολιτιστική διαδρομή Αγ. Παύλου

  83. 21/06 15:36

    Κυπριακός τουρισμός: Παρατηρητήριο τιμών στα παραλιακά κέντρα

  84. 21/06 15:25

    Η πρώτη πτήση της Scoot στο αεροδρόμιο της Αθήνας (video)

  85. 21/06 15:16

    Ο πρώτος πλανόδιος πωλητής φαγητού με αστέρι της Michelin

  86. 21/06 14:50

    Μ. Κόνσολας: Τολμηρές πολιτικές για την επιχειρηματικότητα στον τουρισμό

  87. 21/06 14:43

    Κέρκυρα: Λύση στο πρόβλημα με τα απορρίματα ζητούν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

  88. 21/06 14:01

    Philema - Τιμά την Ελληνική Γαστρονομία στις Βρυξέλλες

  89. 21/06 13:57

    4 ελληνικά νησιά στις προτάσεις του National Geographic Traveler Ρωσίας

  90. 21/06 13:47

    ΓΕΠΟΕΤ: Έληξε η προθεσμία για το ηλεκτρονικό σήμα στα τουριστικά λεωφορεία

  91. 21/06 13:45

    Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν τα σύγχρονα τουριστικά γραφεία

  92. 21/06 13:43

    Aegean: Kαλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη και για το 2017

  93. 21/06 12:52

    Kuoni: Η Ελλάδα στους 16 top προορισμούς για γαμήλιο ταξίδι το 2017

  94. 21/06 12:28

    ABTA: Καμπάνια κατά των ψευδών ισχυρισμών ασθένειας Βρετανών τουριστών

  95. 21/06 12:10

    3ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών στην Αλόννησο

  96. 21/06 11:51

    Τουρκικός τουρισμός: Oι Ρώσοι επανέρχονται φέτος στην Αττάλεια

  97. 21/06 11:47

    Οι κολοσσοί της τεχνολογίας στην ενίσχυση της ψηφιακής δυναμικής της Αθήνας

  98. 21/06 11:31

    Μουσείο Ακρόπολης: Ξένοι τουρίστες το 67% των επισκεπτών

  99. 21/06 11:14

    Τυροκομείο Κωσταρέλου: Καλοκαιρινές γεύσεις στο κατάστημα Κολωνακίου

  100. 21/06 11:03

    Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκ