Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 16/01 14:09

    Γ. Μουζάλας: Aν χρειαστεί θα γίνει και επίταξη ξενοδοχείων...

  2. 16/01 14:06

    Spiegel: Ο δήθεν σωτήρας των Ελλήνων Σώρρας

  3. 16/01 13:42

    Ξενοδόχος από τη Λέσβο: «Αγαπητέ κ. Μουζάλα είστε πολύ λάθος. Τα ξενοδοχεία είναι τα σπίτια μας, οι ζωές μας, τα όνειρά μας...»

  4. 16/01 13:38

    Hoppa.com: Το Ναυάγιο Ζακύνθου στις 7 πιο εντυπωσιακές παραλίες στον κόσμο

  5. 16/01 13:18

    Κ. Μπακογιάννης: Δώστε το Χ.Κ. Παρνασσού στην Τοπική Αυτοδιοίκηση

  6. 16/01 13:04

    TripAdvisor: Συνεργασία με την Expedia στις άμεσες ξενοδοχειακές κρατήσεις

  7. 16/01 12:59

    Τουρκικός Τουρισμός: Θα χρειαστούν 4 χρόνια για την ανάκαμψη, λένε οι ξενοδόχοι

  8. 16/01 12:25

    Αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για τον εξοπλισμό παραλιών στα Δωδεκάνησα

  9. 16/01 12:14

    Post Office Travel Money: Η Κέρκυρα στο top10 των φθηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς φέτος

  10. 16/01 11:48

    Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Οι περιφέρειες της Μεσογείου συζητούν για τον βιώσιμο θαλάσσιο τουρισμό

  11. 16/01 11:19

    Η Καστοριά χιονισμένη

  12. 16/01 11:16

    Ο Αριστοτελικός Περίπατος στην προβολή της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Αυστρία

  13. 16/01 11:14

    Περιφέρεια Κρήτης: Δυναμικό ξεκίνημα στην τουριστική έκθεση της Βιέννης

  14. 16/01 11:07

    To Πήλιο και ο Βόλος στα λευκά

  15. 16/01 11:03

    Κύπρος: Αρχίζουν οι εργασίες για τη μαρίνα Αγ.Νάπας- στην τελική ευθεία το καζίνο

  16. 16/01 11:00

    Μείωση των επισκεπτών σε μουσεία - αρχαιολογικούς χώρους το 9μηνο

  17. 16/01 10:59

    Στη Χίο η έδρα του τμήματος Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου

  18. 16/01 10:57

    Πρόσφυγες και στα ξενοδοχεία της Χαλκιδικής - Αντιδράσεις από την Ένωση Ξενοδοχείων

  19. 16/01 10:55

    Ενδιαφέρον για ακτοπλοϊκή γραμμή Σαμοθράκης με λιμάνι της Τουρκίας

  20. 16/01 10:50

    Διαγωνισμός για ταξίδι μαθητών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

  21. 15/01 13:27

    Δήμος Θήρας: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

  22. 15/01 13:20

    Moυζάλας για ξενοδόχους: "Δεν είναι σπίτι τους το ξενοδοχείο"...

  23. 14/01 13:34

    Δράσεις για τον τουρισμό από τους Δήμους Πάρου, Καβάλας και Ηρακλείου

  24. 14/01 13:30

    Οριακή μείωση των εργαζομένων στον τουρισμό κατά το θερινό τρίμηνο- αυξήθηκαν οι μισθοί

  25. 13/01 16:22

    To Δεκέμβριο η 4η Greek Tourism Expo: hosted buyers από 40 χώρες & εσωτερικός τουρισμός

  26. 13/01 15:24

    Μ.Κόνσολας: "Χαμένη χρονιά για την ελληνική κρουαζιέρα το 2017 με ευθύνη της Κυβέρνησης"

  27. 13/01 15:18

    ABTA: Πρωτοβουλία για να μειωθούν οι απαιτήσεις Βρετανών τουριστών λόγω ασθένειας

  28. 13/01 15:08

    DW: Η Ελλάδα στις τάσεις (και) του επόμενου καλοκαιριού στη γερμανική αγορά

  29. 13/01 14:20

    T+L: Οι Εγκρεμνοί Λευκάδας στα 10 μέρη του κόσμου με τα πιο γαλάζια νερά

  30. 13/01 14:17

    Η Περιφέρεια Αττικής στη Ferien Messe - παρουσίαση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού

  31. 13/01 13:33

    Μνημόνιο συνεργασίας με την Αίγυπτο στον τουρισμό - όλη η ομιλία της Ελ. Κουντουρά στη Βουλή

  32. 13/01 13:26

    TUI: Εκτόξευση της ζήτησης για Ελλάδα τον Ιανουάριο σε Βρετανία, Γερμανία, Ολλανδία & Αυστρία

  33. 13/01 12:33

    Πώς θα είναι το ξενοδοχείο του μέλλοντος

  34. 13/01 12:01

    AFAR: Κορυφαίος προορισμός στον κόσμο η Σκάλα Συκαμνιάς στη Λέσβο γιατί βοήθησε τους πρόσφυγες

  35. 13/01 11:34

    Booking.com: Αυτές είναι οι κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2017

  36. 13/01 11:24

    Hoppa.com: Χανιά & Αθήνα στους προσιτούς προορισμούς στον κόσμο για τους Βρετανούς το 2017

  37. 13/01 11:15

    Ikos Resorts: Nέες διεθνείς βραβεύσεις- πώς εξελίσσεται το επενδυτικό πρόγραμμα

  38. 13/01 10:57

    Η Περιφέρεια Κρήτης σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την ανάπτυξη τουριστικών παράκτιων περιοχών

  39. 13/01 10:51

    Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης: Επετειακή εκδήλωση για τα 65 χρόνια λειτουργίας

  40. 13/01 10:40

    PayPal - Ipsos | Έρευνα: Πώς μπορούν οι Έλληνες να αυξήσουν το διασυνοριακό τους εμπόριο

  41. 13/01 10:36

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Προγραμματική σύμβαση για περιπατητικά μονοπάτια και ειδικές διαδρομές

  42. 13/01 10:30

    Δήμαρχος Κω: H Kως ανέκαμψε τουριστικά με τις δικές της δυνάμεις

  43. 13/01 10:28

    Κ.Μητσοτάκης: Πρωταγωνιστής ο τουρισμός στην ανάπυξη

  44. 12/01 17:24

    Οι πλειοδότες στην πώληση 5 ακινήτων μέσω ΤΑΙΠΕΔ

  45. 12/01 16:59

    Eπικυρώθηκε στη Βουλή το μνημόνιο συνεργασίας με την Αίγυπτο στον Τουρισμό

  46. 12/01 16:52

    Ο ΕΟΤ στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Ferien-Messe της Βιέννης

  47. 12/01 16:38

    Aυτά ήταν τα καλύτερα περίπτερα του 100% Hotel Show 2016

  48. 12/01 15:47

    Συνέδριο για την ελληνική και ευρωπαϊκή ναυτιλία

  49. 12/01 15:37

    Η Κέα στη διεθνή τουριστική έκθεση BOOT 2017 για το θαλάσσιο τουρισμό

  50. 12/01 14:57

    Η σημασία της ποιοτικής εμφάνισης του τουριστικού φυλλαδίου και των spots

  51. 12/01 14:52

    Eπαναπροώθηση προσφύγων από Γερμανία στην Ελλάδα από 15 Μαρτίου;

  52. 12/01 14:47

    Τα 6 πιο περίεργα φεστιβάλ στον κόσμο - φαλλοί, ξύλο και γυμνισμός...

  53. 12/01 14:26

    Το καλύτερο σημείο του κόσμου για να δείτε το Βόρειο Σέλας

  54. 12/01 13:55

    «Φιλικές προς τη Φύση Λύσεις»- Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης

  55. 12/01 12:54

    Συνεργασία Germania και Sky Express στις πτήσεις στην Ελλάδα

  56. 12/01 12:48

    +8% οι Γερμανοί τουρίστες στην Ελλάδα με οργανωμένο πακέτο διακοπών το 2016

  57. 12/01 12:37

    Bentour: Επιπλέον προμήθεια 10 ευρώ για κάθε κράτηση προς Τουρκία στα γερμανικά πρακτορεία

  58. 12/01 12:13

    TUI: +41% οι κρατήσεις των Γερμανών για διακοπές στην Ελλάδα το 2017

  59. 12/01 12:01

    Δ.Καμμένος: Η απίθανη στρατηγική της ΝΔ για τον τουρισμό

  60. 12/01 11:09

    STR: 68.777 δωμάτια ξενοδοχείων υπό κατασκευή στην Ευρώπη το Δεκέμβριο

  61. 12/01 11:00

    Telegraph: Η χιονισμένη Ακρόπολη και τα σχόλια θαυμασμού από τους ξένους στα social media

  62. 12/01 10:34

    ΕΕΔΕ/ SETE Training: Σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό

  63. 12/01 10:23

    Δήμος Μονεμβασιάς: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

  64. 12/01 10:19

    Τα εκατομμύρια ημερήσια "περάσματα" των Σκοπιανών και τα "ρεκόρ" των αφίξεων....

  65. 12/01 10:18

    Air Transat: Nέες συνδέσεις της Αθήνας με τον Καναδά το καλοκαίρι του 2017

  66. 11/01 18:21

    Περιφέρεια Ηπείρου: 1 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση του αρχαίου θεάτρου Κασσώπης

  67. 11/01 18:11

    Αεροδρόμιο Αθηνών: Πιστοποίηση ουδέτερων εκπομπών άνθρακα

  68. 11/01 18:01

    H στρατηγική των ξενοδοχείων στις on line πωλήσεις

  69. 11/01 17:41

    ΕΕ: Διευκολύνεται η διασυνοριακή παροχή υπηρεσιών - 4 νέα μέτρα

  70. 11/01 17:06

    Ξεκίνησαν τα δρομολόγια από και προς τη Θηρασιά

  71. 11/01 15:29

    Μ.Κόνσολας: Ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται ένα Ερευνητικό Ινστιτούτο- ανακριβή τα στοιχεία των αφίξεων

  72. 11/01 13:41

    Στις 25 Ιανουαρίου η απονομή του τίτλου της γαστρονομικής περιφέρειας της Ευρώπης στο Ν.Αιγαίο

  73. 11/01 13:23

    10 μυστικοί προορισμοί στον κόσμο που πρέπει να ανακαλύψετε πρώτοι - ο ένας στην Ελλάδα

  74. 11/01 12:27

    Αυτές ήταν οι 30 πόλεις με τα περισσότερα hashtag στο Ιnstagram το 2016

  75. 11/01 12:19

    Όλγα Κεφαλογιάννη: Ερώτηση στη Βουλή για τις προσλήψεις φυλάκων στα Μουσεία

  76. 11/01 12:18

    Γερμανικός τουρισμός: Απογείωση κρατήσεων για Ελλάδα το Δεκέμβριο, +182% η Κως, +68% η Ρόδος, +66% το Ηράκλειο

  77. 11/01 12:12

    O Προαθωνικός Οργανισμός στη διεθνή τουριστική έκθεση του Άμστερνταμ

  78. 11/01 12:09

    Discover North Athens: Cluster για την ανάδειξη των Β. Προαστίων σε τουριστικό προορισμό

  79. 11/01 12:04

    ICAP: Αυξήθηκε η Γυναικεία Επιχειρηματικότητα το 2016

  80. 11/01 12:00

    Βρετανικός τουρισμός: Ισχυρή εκκίνηση των κρατήσεων για καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα

  81. 11/01 11:43

    Στους αμπελώνες της Νεμέας

  82. 11/01 11:34

    +20% οι Ρώσοι τουρίστες στη Βουλγαρία το 11μηνο του 2016

  83. 11/01 11:28

    Νέες ομάδες στην Ευρωπαϊκή Συνοριοφυλακή για ταχεία επιστροφή παράτυπων μεταναστών

  84. 11/01 11:24

    Καθυστερήσεις στην επένδυση του Ελληνικού

  85. 11/01 11:17

    Condor: Αλλαγές στις συνδέσεις με Ελλάδα το 2017

  86. 11/01 11:16

    Mediterranean Panorama: Η μοναδική έκθεση τουρισμού στη Σουηδία, με κεντρικό πυλώνα την Ελλάδα

  87. 11/01 11:11

    Πιστοποίηση Travelife Gold στο Apollonia Beach Resort & Spa

  88. 11/01 11:11

    airberlin / NIKI: μειώνεται η διαθεσιμότητα κρατήσεων για συνδέσεις από τη Βιέννη προς Ελλάδα

  89. 11/01 11:08

    Δράσεις τουριστικής προώθησης από την Περιφέρεια Κρήτης και το Δήμο Αιγιαλείας

  90. 11/01 11:03

    Χ. Κ. Βασιλίτσας: Διαγωνισμός για ενοικίαση καταστήματος ειδών χιονοδρομίας έως το 2021

  91. 10/01 19:05

    Μινωικές Γραμμές: Νεότευκτα πλοία σε νέες γραμμές μικρών και μεσαίων αποστάσεων

  92. 10/01 16:09

    Στα 500 δισ. δολ. τα μη εξυπηρετούμενα ξενοδοχειακά δάνεια στη Μεσόγειο!

  93. 10/01 15:59

    CNT: Τα Δωδεκάνησα κορυφαία επιλογή διακοπών για τον Μάιο

  94. 10/01 15:04

    ACI Europe: Η Μύκονος στα μικρά αεροδρόμια όπου η κίνηση εκτοξεύτηκε το Νοέμβριο

  95. 10/01 14:49

    H Περιφέρεια Ηπείρου στην έκθεση εναλλακτικού τουρισμού Reisen Hamburg

  96. 10/01 14:27

    Επιχορήγηση 1 εκατ. ευρώ για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κέρκυρα, Λευκάδα και Ζάκυνθο

  97. 10/01 14:18

    Ανάδειξη της προσφυγικής κληρονομιάς του Πειραιά

  98. 10/01 13:53

    Λέσχη Αρχιμαγείρων Β. Ελλάδος: Eτήσιο Συμπόσιο στη Θεσσαλονίκη

  99. 10/01 13:49

    Emirates: Προσφορές για τις κρατήσεις μέχρι το Σάββατο

  100. 10/01 13:41

    TUI: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός των Αυστριακών για το καλοκαίρι του 2017