Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 29/04 12:29

    To Νότιο Αιγαίο στην καρδιά της Ν.Υόρκης

  2. 29/04 12:09

    Βραβεία Apollo σε ξενοδοχεία της Κρήτης- Δείτε ποια βραβεύτηκαν

  3. 29/04 12:06

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχεία

  4. 29/04 12:01

    Συνέδριο "Τα Βότανα από την Αρχαιότητα έως σήμερα" στο Bόλο - 1ο Φεστιβάλ ActiveChildren στη Πάτρα

  5. 29/04 11:54

    Στον Άρη Σπηλιωτόπουλο το Δημοτικό Ξενοδοχείο Δημητσάνας

  6. 28/04 15:23

    Δήμος Ρόδου: Τιμητικές διακρίσεις σε επαναλαμβανόμενους τουρίστες

  7. 28/04 14:21

    "Ποντάρει" στην Ομογένεια η Νικόλ Μαλλιωτάκη για τη δημαρχία της N. Υόρκης (βίντεο)

  8. 28/04 13:47

    Βραβείο του Apollo στο Creta Maris

  9. 28/04 13:45

    Μ.Κόνσολας: Να δοθεί η δυνατότητα σε υγιείς επιχειρήσεις και επαγγελματίες να επιβιώσουν

  10. 28/04 13:17

    Σύνοδος της επιτροπής συνεργασίας Ελλάδας-ΗΑΕ και συνέδριο στην Αθήνα

  11. 28/04 13:08

    Καλύτερο το σεξ στα ξενοδοχεία πάρα στο σπίτι...

  12. 28/04 12:56

    H τενεκεδένια τσάντα των €250 που κάνει πάταγο στη Μύκονο

  13. 28/04 12:42

    ETC: H Eλλάδα στους 3 top προορισμούς των Αμερικανών στη Μεσόγειο

  14. 28/04 12:21

    Τουρκικός τουρισμός: Αύξηση πληρότητας, μείωση εσόδων στα ξενοδοχεία το α' τρίμηνο

  15. 28/04 11:49

    Bρετανικός τουρισμός: Αυξημένες οι δαπάνες των οικογενειακών διακοπών φέτος

  16. 28/04 11:36

    Τριήμερο αθλητικών αγώνων Patmos Revelation

  17. 28/04 11:33

    Thomas Cook: "Το δυστύχημα στην Κέρκυρα άλλαξε την κουλτούρα μας"

  18. 28/04 11:20

    Ο κ. Γ. Τζιάλλας στο 3ο Διεθνές Συνέδριο Δεοντολογίας στον Τουρισμό

  19. 28/04 11:13

    Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Παράταση για προτάσεις λιμενικών υποδομών

  20. 28/04 11:01

    Προβολή των ελληνικών νησιών στην έκθεση ΑΤΜ στο Ντουμπάι

  21. 28/04 10:54

    MKG Mediterranean HIT Report: Οι επιδόσεις των ξενοδοχείων στη Μεσόγειο το Μάρτιο

  22. 28/04 10:49

    Διεθνής αγώνας ΔΟΛΙΧΟΣ Δελφοί-Ολυμπία

  23. 28/04 10:46

    Το ελληνικό πρωινό της Πρέβεζας - ένα αφιέρωμα στην πόλη

  24. 28/04 10:29

    Ξενοδοχείο στη Μύκονο από τον Θεόδωρο Αγγελόπουλο

  25. 28/04 10:26

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Μεσσήνης

  26. 28/04 10:24

    Τουριστικές δράσεις από Δήμους

  27. 27/04 21:37

    Συνάντηση ΣΕΤΕ- τραπεζών για τα κόκκινα δάνεια και τις επενδύσεις

  28. 27/04 21:07

    Τί γίνεται με τα κόκκινα δάνεια των ξενοδoχείων - στο 1 δισ. ευρώ τα κόκκινα 5 ξενοδόχων

  29. 27/04 20:56

    O Τουρισμός Υγείας στην Ελλάδα σε εκδήλωση στο Σικάγο

  30. 27/04 20:33

    Στη Θάσο η Έλενα Κουντουρά

  31. 27/04 17:24

    Jet2.com: Νέες συνδέσεις με Ρόδο και Ηράκλειο το 2018

  32. 27/04 17:19

    Aqua Vista Hotels: Χώρος για την ανάδειξη Ελλήνων καλλιτεχνών

  33. 27/04 17:15

    Συνάντηση των διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου για τη θερινή σεζόν

  34. 27/04 16:59

    Φόρουμ ψηφιακού μάρκετινγκ για ξενοδόχους στην Ελλάδα- η εκδήλωση της Ρόδου

  35. 27/04 16:54

    ΕasyJet: Ρεκόρ επιβατικής κίνησης από και προς την Ελλάδα το 2016

  36. 27/04 16:50

    Γερμανοί δημοσιογράφοι στην Κω για την προβολή του νησιού

  37. 27/04 16:28

    Σύσκεψη Ελ. Κουντουρά για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

  38. 27/04 15:26

    Προτάσεις Μ. Κόνσολα για τον θρησκευτικό τουρισμό

  39. 27/04 14:47

    5 νέα ξενοδοχεία TUI Blue στην Ευρώπη έως το 2019

  40. 27/04 14:36

    Ο ΕΟΤ στο «Welcome Party» του συνεδρίου Traverse 2017 του Λονδίνου

  41. 27/04 14:35

    JETSETTER: Τα 10 πιο εντυπωσιακά ξενοδοχεία στα ελληνικά νησιά

  42. 27/04 14:12

    WTTC- Travelport: 3,7% ετήσια ανάπτυξη στα επαγγελματικά ταξίδια μέχρι το 2027

  43. 27/04 13:41

    InterContinental: Στιγμιαία κράτηση δωματίων μέσω TripAdvisor

  44. 27/04 13:25

    ΕΕ: 420 εκατ. ευρώ σε πάνω από 2.000 ελληνικές επιχειρήσεις

  45. 27/04 13:17

    Η βίλα Malteza νέο μέλος της Caldera Collection

  46. 27/04 13:01

    Στις 14 Μαΐου το Kea Run 2017

  47. 27/04 12:52

    Τουρκικός τουρισμός: Ξεκινούν επιδοτήσεις και στην κρουαζιέρα

  48. 27/04 12:23

    Bρετανικός τουρισμός: +4% τα ταξίδια στο εξωτερικό το 3μηνο έως τον Φεβρουάριο

  49. 27/04 11:57

    Η Ρόδος στην έκθεση Greek Panorama- Παρουσίαση σε Νέα Υόρκη και Ουάσιγκτον

  50. 27/04 11:51

    Η FedHATTA στο 16ο East Med Yacht Show

  51. 27/04 11:47

    Ο νέος αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Lufthansa στην περιοχή EMEA

  52. 27/04 11:41

    Bentour: Ενεργοποιούνται οι χειμερινές κρατήσεις σε ελληνικά ξενοδοχεία

  53. 27/04 11:19

    Αρχ. Ολυμπία: Αποδόθηκε ο αναστηλωμένος κίονας του μνημείου των Πτολεμαίων

  54. 27/04 11:09

    Σεμινάρια Αργυροχρυσοχοΐας στη Στεμνίτσα Αρκαδίας

  55. 27/04 11:04

    Aπαγόρευση των drones στα Μετέωρα με Προεδρικό Διάταγμα

  56. 27/04 10:51

    Τουρισμός: Τριάντα εκατομμύρια «ελπίδες»…

  57. 27/04 10:49

    ΕΟΤ: Γυρίσματα στην Ελλάδα για 4 ξένες τηλεοπτικές παραγωγές

  58. 27/04 09:24

    Υπ.Τουρισμού: Τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου

  59. 26/04 22:52

    Αθήνα: Σχέδιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας ζητούν οι επιχειρηματικοί φορείς

  60. 26/04 22:13

    10 διεθνείς chef στο Sani Gourmet 2017

  61. 26/04 22:08

    H E.Kουντουρά στην διημερίδα του ΠΟΤ για τον Δυτικό Δρόμο του Μεταξιού

  62. 26/04 21:51

    Το όραμά μου για τον ΣΕΤΕ

  63. 26/04 15:45

    Οι Έλληνες του Καναδά δίνουν «χαμόγελο» στην ακριτική Λέσβο

  64. 26/04 15:29

    Aπλήρωτο ξενοδοχείο στα Χανιά- φιλοξενούσε 3 χρόνια πρόσφυγες

  65. 26/04 15:25

    Έρευνα: Xαλάρωση, το πρώτο ζητούμενο στις διακοπές...

  66. 26/04 14:47

    Βιοκλιματικά ξενοδοχεία στην 4η GREEK TOURISM EXPO

  67. 26/04 14:35

    Τουρκία: Στροφή στον εσωτερικό τουρισμό

  68. 26/04 14:17

    Στις πρώτες επιλογές των Κυπρίων τουριστών η Ήπειρος

  69. 26/04 14:07

    ΔΕΘ-Helexpo: Συνάντηση με τον κινέζο αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού

  70. 26/04 13:35

    Ξενοδοχεία: Οι 6 τάσεις που θα επικρατήσουν το 2017

  71. 26/04 12:57

    Περιφέρεια Κρήτης: Συνάντηση με τον κινέζο Αντιπρόεδρο για εξαγωγές και τουρισμό

  72. 26/04 12:39

    Επιμελητήριο Δωδεκανήσου: Συνάντηση με τη βρετανίδα Πρέσβη για τον τουρισμό

  73. 26/04 12:31

    Lufthansa: Η Αθήνα νέος προορισμός στα οικονομικά πακέτα με διαμονή

  74. 26/04 11:53

    TUI: «Πράσινο φως» από την ΕΕ για την πώληση της Travelopia

  75. 26/04 11:38

    Στις 10 Μαΐου το 2ο Greek Tourism Workshop στο Λίβανο

  76. 26/04 11:18

    Ανοίγει για το κοινό το Ευπαλίνειο Όρυγμα στη Σάμο

  77. 26/04 11:09

    Ellinair: 5 νέες συνδέσεις Ελλάδα- Ρωσία για το 2017

  78. 26/04 10:42

    Atrium Hotels: Διεύρυνση της αντιπροσώπευσης στη Ρωσία

  79. 26/04 10:24

    Συνέδριο για τα χρηματοδοτικά εργαλεία στην ανάπτυξη των ελληνικών ΜμΕ

  80. 26/04 10:15

    Πρωτοποριακή πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για ταξιδιωτικές κρατήσεις

  81. 26/04 10:13

    Καθοριστική κρίση στην Αlitalia

  82. 26/04 09:53

    Ηράκλειο: Στις 28 και 29 Απριλίου το RUN GREECE

  83. 26/04 07:59

    Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  84. 26/04 07:56

    ΕΟΤ: Eπιμέρους πρόγραμμα διαφήμισης στη Γερμανία

  85. 25/04 19:56

    16ο East Med Yacht Show: Ανάδειξη του Πειραιά ως τουριστικού προορισμού

  86. 25/04 17:38

    Meridiana: Νέα σύνδεση Νάπολη-Ζάκυνθος

  87. 25/04 16:07

    Booking.com: Τα 5 top εστιατόρια για brunch στην Αθήνα

  88. 25/04 15:53

    Κοινωνικός Τουρισμός 2016-2017: Ανακοινώθηκαν οι οριστικοί πίνακες

  89. 25/04 15:47

    Επίσημη έναρξη του έτους Ελλάδας-Κίνας

  90. 25/04 15:40

    Costa Navarino: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη φύση και την ιστορία της Μεσσηνίας

  91. 25/04 15:38

    Δήμος Αθηναίων: Καθιερώνεται ο θεσμός του Chief Digital Officer

  92. 25/04 15:36

    Tez Tour: Ξεκινούν τα πρώτα τσάρτερ με CS300- Συνδέσεις με Ηράκλειο

  93. 25/04 14:00

    Έρευνα: Η τρομοκρατία δεν επηρέασε τις κρατήσεις για Ευρώπη

  94. 25/04 13:35

    Συνάντηση Γ. Χατζημάρκου με τη Βρετανίδα Πρέσβη: +14% οι κρατήσεις φέτος

  95. 25/04 13:26

    Δεμένα τα πλοία την Πρωτομαγιά

  96. 25/04 13:17

    Μ. Κόνσολας: Χαρακτηρισμός Προστατευόμενης Περιοχής Καρπάθου ως Θαλάσσιο Πάρκο

  97. 25/04 13:09

    Premier Tax Free Greece: Ρεκόρ συναλλαγών tax free

  98. 25/04 13:03

    Ermia Hotels: 3 νέα ξενοδοχεία στη Χαλκιδική

  99. 25/04 12:48

    Β2Β Travel Event για τουριστικά γραφεία στο Μπάνσκο

  100. 25/04 12:46

    Emirates: Νέες προσφορές για τους επιβάτες από Ελλάδα