Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 22/04 13:38

    Πως ο ελληνικός τουρισμός προσεγγίζει την αμερικανική αγορά (video)

  2. 22/04 10:14

    Συνάντηση Ε.Κουντουρά με τον Επιμελητηριακό Όμιλο Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών

  3. 22/04 10:08

    Ιατρικός τουρισμός: Κοινές δράσεις υπουργείου-ΕΛΙΤΟΥΡ

  4. 22/04 10:06

    Σύνθετο τουριστικό κατάλυμα από τα Κρητικά Γκολφ

  5. 22/04 09:57

    Ο Δήμος Σαρωνικού αναδεικνύει τα τουριστικά του πλεονεκτήματα

  6. 22/04 09:56

    Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Κυθήρων

  7. 21/04 11:09

    Ο ελληνικός τουρισμός πίσω από τους αριθμούς

  8. 21/04 10:33

    Τουρκικός τουρισμός: Στόχος οι 500.000 Κινέζοι τουρίστες φέτος

  9. 21/04 09:56

    Προβολή της Χίου ως προορισμός κρουαζιέρας

  10. 21/04 09:55

    Ο Δήμος Λέρου στο πρόγραμμα για προσβάσιμες παραλίες

  11. 21/04 09:46

    Επίδειξη αερομοντέλων στη Νέα Άγχιαλο

  12. 20/04 20:40

    Ο τουρισμός στη Θεσσαλονίκη: Αύξηση πληροτήτων αλλά και προβληματισμός

  13. 20/04 16:48

    Πιτσιόρλας: Έως το φθινόπωρο όλες οι ΚΥΑ για την επένδυση στο Ελληνικό

  14. 20/04 15:22

    ΤτΕ: 17 εκατ. ευρώ περισσότερες ταξιδιωτικές εισπράξεις το Φεβρουάριο

  15. 20/04 15:09

    H εξέλιξη της επικοινωνίας εξαιτίας του digital marketing

  16. 20/04 13:59

    Στον Πειραιά το υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο MSC MUSICA

  17. 20/04 13:14

    Foursquare: Τα 15 top ξενοδοχεία και εστιατόρια της Αθήνας με συγκλονιστική θέα

  18. 20/04 13:06

    Πόσα έσοδα είχαν οι Έλληνες από την Airbnb το 2017

  19. 20/04 12:19

    Airbnb: 4,85 εκατ. καταχωρήσεις στον κόσμο το 2017- Νέος στόχος ο τουρισμός υγείας

  20. 20/04 11:19

    Στις 5 και 6 Μαΐου η πρώτη Greek Panorama στην Κύπρο

  21. 20/04 11:11

    Ρωσικός τουρισμός: Η ισοτιμία μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό το 2018

  22. 20/04 10:46

    PwC: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα παραμείνει ανταγωνιστικός- 45.000 νέες κλίνες

  23. 20/04 10:26

    Emirates: Ειδικές προσφορές για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  24. 20/04 10:20

    O Νίκος Μπήλιος μιλάει για τον Έξυπνο Τουρισμό στο New York College

  25. 20/04 09:57

    Δίαιτα 5 αστέρων στα πολυτελέστερα ξενοδοχεία Weight Loss & Fitness Resorts του κόσμου

  26. 20/04 09:38

    Ο Δήμος Χερσονήσου ενημερώνεται για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας

  27. 20/04 09:29

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον t.o. Filip Travel της Σερβίας

  28. 20/04 09:27

    Δήμος Ιεράπετρας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  29. 20/04 09:15

    Σύσταση Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Μεσολογγίου

  30. 19/04 23:37

    24ωρη απεργία την Τετάρτη από το Σωματείο εκτάκτου προσωπικού του ΥΠΠΟ

  31. 19/04 21:58

    Ήρθε το πρώτο καινοτόμο city pass για την Αθήνα

  32. 19/04 21:24

    Ημερίδα EΞΑ-ΑΑ: Εξειδικευμένες υπηρεσίες για ένα καλύτερο προϊόν στα ξενοδοχεία

  33. 19/04 17:00

    Premier Tax Free: Συμβουλές για αύξηση πωλήσεων σε διεθνείς πελάτες

  34. 19/04 16:25

    Γρ.Τάσιος: Η υψηλή ζήτηση δεν πρέπει να προκαλεί εφησυχασμό

  35. 19/04 15:47

    Στην Ελλάδα το συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Εισαγγελέων το 2020

  36. 19/04 15:41

    ΗΑΤΤΑ: Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση εργασίας για τους ξεναγούς

  37. 19/04 15:00

    Προβολή των Ιονίων στο συνέδριο της ASTA

  38. 19/04 14:32

    Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

  39. 19/04 14:31

    Ξενοδοχεία: Πώς τα brand χάνουν πελάτες

  40. 19/04 14:02

    Παράσταση στο Ναό του Επικούριου Απόλλωνα

  41. 19/04 13:51

    Η Περιφέρεια Αττικής για πρώτη φορά στην Arabian Travel Market 2018

  42. 19/04 13:14

    ΕΟΤ: Hμερίδα «Jazz Democracy» στη Νέα Υόρκη

  43. 19/04 12:20

    Έκθεση του Γενικού Ελεγκτή αποκαλύπτει ελλείψεις και παρατυπίες στον ΚΟΤ

  44. 19/04 12:13

    Γερμανικός τουρισμός: Τουρκία και Αίγυπτος κυρίαρχες στις κρατήσεις Μαρτίου- Υποχώρηση για Ελλάδα

  45. 19/04 12:07

    H Airbnb επεκτείνει το πρόγραμμα εμπειριών σε όλη τη Γαλλία

  46. 19/04 11:54

    Περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες διεκδικεί η Κρήτη

  47. 19/04 11:49

    Ο αγροτουρισμός στην Κρήτη μέσω του προγράμματος BRANDTOUR

  48. 19/04 11:44

    Γνωριμία με τις παραδόσεις της Κρήτης για Γάλλους πράκτορες

  49. 19/04 11:20

    Πώς μπορεί να αντιμετωπισθεί ο υπερ-τουρισμός, σύμφωνα με τους Βρετανούς

  50. 19/04 10:32

    Ενθουσιασμένος από την Τήνο ο Κινέζος πρέσβης

  51. 19/04 10:15

    Η Airbnb εκπαιδεύει τα τουριστικά καταλύματα των Κυκλάδων

  52. 19/04 10:12

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's της Βρετανίας

  53. 19/04 10:10

    Καβάλα 2023: Δημιουργική πόλη – τουριστικός προορισμός αριστείας

  54. 19/04 10:06

    Δίκτυο φορέων Λ. Συγγρού για την τουριστική και πολιτιστική ανάπτυξη

  55. 19/04 10:04

    Γραφείο τουριστικών πληροφοριών στο αεροδρόμιο Αράξου

  56. 19/04 10:02

    Δήμος Ξάνθης: Tα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης

  57. 19/04 09:42

    Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Νέος κύκλος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον τουρισμό

  58. 18/04 20:35

    FedHATTA: Ως πότε οι απεργίες θα θέτουν σε κίνδυνο τον ελληνικό τουρισμό;

  59. 18/04 20:13

    Τέλος οι έλεγχοι πτήσεων από Ελλάδα στα γερμανικά αεροδρόμια στις 12 Μαΐου

  60. 18/04 15:44

    Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

  61. 18/04 13:48

    Thomas Cook: Στη Χερσόνησο το πρώτο ξενοδοχείο Cook's Club

  62. 18/04 13:32

    Επαναφορά του μειωμένου ΦΠΑ ζήτησαν από τον πρωθυπουργό τα νησιά Ν. Αιγαίου

  63. 18/04 13:24

    Διαδήλωση στα Χανιά κατά της Fraport μετά την αποχώρηση της Ryanair

  64. 18/04 13:22

    Ε.Κουντουρά: Tουρισμός όλο το χρόνο στο Νότιο Αιγαίο

  65. 18/04 13:15

    Marketing Greece: Ενέργειες προβολής της Ελλάδας στο πρώτο τρίμηνο

  66. 18/04 13:00

    Hotels.com: Αυτά είναι τα 28 καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους ταξιδιώτες

  67. 18/04 12:04

    Η Αλόννησος στους καλύτερους καταδυτικούς προορισμούς

  68. 18/04 11:58

    Easyjet: Νέες συνδέσεις από Βερολίνο προς Ρόδο, Πρέβεζα και Αθήνα

  69. 18/04 11:46

    Τουρισμός: Στο στόχαστρο απατεώνων οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων

  70. 18/04 11:26

    Phocuswright: Πώς κάνουν αναζήτηση διακοπών στο κινητό τους οι ευρωπαίοι ταξιδιώτες

  71. 18/04 10:58

    Γερμανικός τουρισμός: Αυξημένη ζήτηση το Μάρτιο για οργανωμένες διακοπές

  72. 18/04 10:55

    Στα δίχτυα της εφορίας αδήλωτες κατοικίες της Airbnb

  73. 18/04 10:31

    Πρώτο συνέδριο τουρισμού Κυκλάδων στην Ίο

  74. 18/04 10:07

    Αναβίωση Γαστρονομικών Παραδόσεων του Πάσχα Κύπρου και Ρωσίας

  75. 18/04 10:02

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's της Ρουμανίας

  76. 18/04 09:57

    8ο Crete Trip από το Δίκτυο Φοιτητών Erasmus

  77. 18/04 09:55

    Δήμος Καρπενησίου: H Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

  78. 18/04 09:53

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία στην Κάρπαθο και στην Πάρο

  79. 18/04 09:45

    Εκδήλωση για τα 100 χρόνια της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

  80. 18/04 07:35

    Σε ποια Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους είναι ελεύθερη η είσοδος σήμερα

  81. 17/04 20:43

    Πράσινο φως από το ΣτΕ για το Atalanti Hills

  82. 17/04 18:01

    Παρουσίαση του διεθνούς ιστορικού συνεδρίου της Λήμνου

  83. 17/04 17:21

    Ryanair: Πότε σταματούν οι πτήσεις προς Χανιά μετά το κλείσιμο της βάσης

  84. 17/04 16:31

    EquiFund: Χρηματοδοτικές δυνατότητες για τις επιχειρήσεις

  85. 17/04 16:17

    Κορινθιακός: Πλωτό φράγμα για την αντιμετώπιση των μεδουσών

  86. 17/04 16:12

    Blue Air: Σημαντική διάκριση από την TripAdvisor

  87. 17/04 16:08

    Χρονιά σταθμός το 2018 για τον τουρισμό της Μήλου

  88. 17/04 15:45

    Συνέδριο "Η Μαγνησία ως τουριστικός προορισμός"

  89. 17/04 14:57

    8 διάσημες αναζητούν τον έρωτα στα ελληνικά νησιά- Νέα σειρά του βρετανικού ITV

  90. 17/04 14:26

    ΠΕΥΦΑ: Κενά λειτουργίας στα μουσεία λόγω καθυστέρησης προσλήψεων

  91. 17/04 14:13

    Booking.com: 7 στους 10 ταξιδιώτες θα επιλέξουν "πράσινο" κατάλυμα το 2018

  92. 17/04 12:51

    Κυπριακός τουρισμός: 23% περισσότερες αφίξεις τη χειμερινή περίοδο

  93. 17/04 12:49

    Forbes: Η πιο ωραία παραλία στον κόσμο βρίσκεται στην Κρήτη

  94. 17/04 12:03

    Ελληνικός τουρισμός 2017: Σε 5 περιφέρειες το 90% των ταξιδιωτικών εισπράξεων

  95. 17/04 11:59

    1 εκατ. Αμερικανοί τουρίστες ετησίως (video)

  96. 17/04 11:30

    TUI Αυστρίας: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός από το αεροδρόμιο Σάλτσμπουργκ

  97. 17/04 11:14

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης Ρώσων δημοσιογράφων στα Ιόνια Νησιά

  98. 17/04 11:12

    Διευκρινίσεις για την ασφάλιση των ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων

  99. 17/04 10:51

    Χανιά: Πρόταση του δήμου για τον καθορισμό της τουριστικής ζώνης

  100. 17/04 10:43

    Thomas Cook: Ανοίγει το ξενοδοχείο Sentido Mediterranean Village στην Πιερία (φωτό)