Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 21/10 16:43

    Ινδικός τουρισμός: +10% τα ταξίδια στο εξωτερικό μέχρι το 2022

  2. 21/10 16:30

    Ολοκληρώθηκαν τα τηλεοπτικά γυρίσματα Ρωσικού καναλιού στην Ήπειρο

  3. 21/10 14:46

    Η Ευ. Κουρνέτα στο Ευρωπαϊκό Φόρουμ Τουρισμού στην Εσθονία

  4. 21/10 13:27

    Η Χίος στην έκθεση Travel Turkey Izmir

  5. 21/10 13:25

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προβολής

  6. 21/10 13:21

    «Halloween Voodoo Burger» στο Hard Rock Cafe της Αθήνας

  7. 21/10 12:03

    Τουρισμός: Ολοκλήρωση προγράμματος κατάρτισης στα γερμανικά πρότυπα

  8. 20/10 20:32

    Αθλητικός τουρισμός: Δυνατότητες συνεργασίας με τη Ρωσία διερευνά το Υπ. Τουρισμού

  9. 20/10 15:48

    Επαγγελματικά ταξίδια: Το 46% των ταξιδιωτών διαλέγουν ξενοδοχείο εκτός προγράμματος

  10. 20/10 14:55

    Χανιά: Εκδήλωση της Expedia για τα νέα εργαλεία κρατήσεων

  11. 20/10 14:05

    Greek Tourism Expo 2017, Βιοκλιματικό Ξενοδοχείο

  12. 20/10 13:19

    Δήμος Χερσονήσου: Πρακτική άσκηση ή εργασία σε τουριστικά επαγγέλματα στη Γερμανία

  13. 20/10 12:54

    Grecia Panorama στο Βουκουρέστι τον Ιανουάριο

  14. 20/10 12:46

    Τουρκία: Μεγάλη επένδυση με 128 νέα ξενοδοχεία ετοιμάζει o όμιλος Otium

  15. 20/10 12:22

    Η Ε. Κουντουρά εγκαινίασε την 1η διεθνή έκθεση τουρισμού ΜΙΤΕ

  16. 20/10 12:01

    Τουρισμός: Το WTTC καλεί για μεγαλύτερες προσπάθειες καταγραφής της βιωσιμότητας

  17. 20/10 10:40

    SAS: Νέα σύνδεση το 2018 με τη Θεσσαλονίκη από το Όσλο

  18. 20/10 10:40

    Στον Στέλιο Ιωαννίδη μισθώθηκε το π.ξενοδοχείο La Mirage

  19. 20/10 10:34

    Πειραιάς: Παραδόθηκε το παραλιακό μέτωπο- Αποζημιώσεις για τη ρύπανση

  20. 20/10 10:33

    Στη Ρόδο το συνέδριο του FVW

  21. 20/10 10:25

    Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Σπάρτης

  22. 20/10 10:22

    Στο φως σημαντικό τμήμα του θεάτρου της αρχαίας Θουρίας

  23. 19/10 20:42

    Oι δράσεις της Marketing Greece τον Σεπτέμβριο

  24. 19/10 16:49

    ECTAA: Ενιαία πακέτα για μεταφορές διαφορετικών μορφών ζητούν οι καταναλωτές

  25. 19/10 16:05

    FedHATTA: Συνάντηση για τις προοπτικές ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς του Ιράν

  26. 19/10 16:03

    Πολιτιστικός τουρισμός: Εκδηλώσεις για τον Μ. Αλέξανδρο & τον Αριστοτέλη στην Ημαθία

  27. 19/10 15:38

    Ελληνικός τουρισμός: Σε 5 Περιφέρειες το 89% των εσόδων του α' εξαμήνου

  28. 19/10 15:29

    Στη Μύκονο το Vip Mega DreamTrip της WorldVentures

  29. 19/10 15:28

    FTI: Διευρύνεται το πρόγραμμα στα ελληνικά νησιά το 2018- Nέος προορισμός η Αθήνα

  30. 19/10 13:17

    Eλληνικ;o πολιτιστικ;o κέντρο στη ρωσική πόλη Γελεντζίκ

  31. 19/10 13:08

    Ο Ασιατικός τουρισμός- Συνέδριο στην έκθεση Philoxenia 2017

  32. 19/10 12:47

    Ο ΕΟΤ στηρίζει τον ιστιοπλοϊκό αγώνα Regatta 2017 στον Αργοσαρωνικό

  33. 19/10 12:39

    Τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  34. 19/10 12:24

    Εκπόνηση μελέτης για το κόστος μεταφοράς επιβατών προς τα νησιά

  35. 19/10 12:22

    Εναλλακτικός τουρισμός στην Κ. Μακεδονία: Η Περιφέρεια στην έκθεση NOSTOS EXPO 2017

  36. 19/10 12:08

    Παραδίδεται στο κοινό η Ακτή Αφροδίτης του Δήμου Πειραιά

  37. 19/10 12:06

    Thomas Cook: Νέος αερομεταφορέας με βάση στη Μαγιόρκα

  38. 19/10 11:55

    Ρωσικός τουρισμός: 7η η Ελλάδα στις online αναζητήσεις διακοπών τον Σεπτέμβριο

  39. 19/10 11:29

    Τέλος εποχής για την Thomson- Παραμένει η First Choice

  40. 19/10 11:09

    Τουρκικός τουρισμός: 4 εκατ. Ρώσοι το 2017- προσδοκίες για 5 εκατ. το 2018

  41. 19/10 10:24

    H Ίος στοχεύει και στον τουρισμό πολυτελείας στη Ρωσία

  42. 19/10 10:18

    trivago: Θυγατρική πωλήσεων για απευθείας συναλλαγές με τα ξενοδοχεία

  43. 19/10 09:52

    50.000 χειμερινοί τουρίστες στην Κρήτη

  44. 19/10 08:22

    Δήμος Πάργας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  45. 19/10 08:18

    ΕΟΤ: Επιτροπή αξιολόγησης για τον καλύτερο προορισμό αριστείας

  46. 18/10 21:41

    Αθλητικός τουρισμός: Πάνω από 2.000 συμμετοχές στο Νavarino Challenge

  47. 18/10 17:32

    Συνεργασία Περιφέρειας Ν. Αιγαίου- ΣΕΤΚΕ στο καλάθι πρωινού και τον τουρισμό περιπέτειας

  48. 18/10 17:29

    Σαντορίνη: Οριστική λύση στο θέμα της στέγασης των εκπαιδευτικών

  49. 18/10 17:09

    Στην 1η διεθνή έκθεση Τουρισμού ΜΙΤΕ η ΣΕΤΚΕ

  50. 18/10 17:01

    Ε. Κουντουρά: Η Ελλάδα η πιο ελκυστική πρόταση για νέες επενδύσεις σε Ευρώπη & Μεσόγειο

  51. 18/10 16:44

    Blogtrotters 2017: 40 bloggers παρουσιάζουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους στην Ελλάδα

  52. 18/10 16:33

    Γ. Ρέτσος: Αυτή είναι η νέα στρατηγική του ΣΕΤΕ στον τουρισμό

  53. 18/10 16:16

    Greek Tourism Expo: Παράλληλες εκδηλώσεις για ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία

  54. 18/10 15:22

    Εναλλακτικός τουρισμός: Διήμερο πτήσεων με αλεξίπτωτα πλαγιάς στα Ιωάννινα

  55. 18/10 14:42

    Ο τουρισμός της Αττικής παρουσιάζεται στην Σκανδιναβική αγορά

  56. 18/10 14:21

    TUI: Iδανικές διακοπές για κάθε πελάτη μέσω της τεχνολογίας!

  57. 18/10 13:54

    Ryanair: Κλειστό το online σύστημα κρατήσεων για 2 ημέρες λόγω αναβάθμισης

  58. 18/10 13:41

    Αναφορά του Τραμπ στη ΔΕΘ και στη συμμετοχή των ΗΠΑ ως τιμώμενης χώρας

  59. 18/10 12:12

    Αυτά είναι τα 15 καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα για το 2017

  60. 18/10 12:06

    Σουηδικός τουρισμός: Κρήτη και Ρόδος οι δημοφιλέστεροι προορισμοί του Αpollo το 2017

  61. 18/10 11:38

    Η TUIfly επιδιώκει τη μίσθωση 7 αεροσκαφών στην Eurowings

  62. 18/10 11:28

    168 ξενοδοχεία ανοιχτά το χειμώνα στην Κύπρο

  63. 18/10 11:19

    Στο σφυρί το ιστορικό ξενοδοχείο Hydra Beach

  64. 18/10 11:12

    Όμιλος Lufthansa: 288 προορισμοί σε όλο τον κόσμο το χειμώνα του 2017/18

  65. 18/10 11:07

    Θαλάσσιος τουρισμός: Στην Αθήνα το Παγκόσμιο Συνέδριο Μαρινών το 2018

  66. 18/10 10:44

    Γερμανικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις και το Σεπτέμβριο για το καλοκαίρι του 2018

  67. 18/10 10:39

    Η Περιφέρεια K. Μακεδονίας στην έκθεση 'TTG INCONTRI' στο Ρίμινι

  68. 18/10 10:32

    Mouzenidis Travel: Εβδομαδιαία πτήση το χειμώνα Στουτγάρδη-Θεσσαλονίκη

  69. 17/10 16:41

    "We Do Local: Όταν η παράδοση συναντά τη φιλοξενία…

  70. 17/10 16:10

    Σε 45 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις ο ΕΟΤ το 2018

  71. 17/10 15:38

    Ryanair: Νέος γενικός διευθυντής επιχειρήσεων

  72. 17/10 15:29

    Δημιούργησε το Case Study Room της εταιρείας σου στο 100% Hotel Show

  73. 17/10 15:07

    Ξεκινά η 1η ΜΙΤΕ υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  74. 17/10 14:54

    Ο Ολλανδός Πρέσβης στη Περιφέρεια Κρήτης- Τουρισμός & ανάπτυξη στις συζητήσεις

  75. 17/10 14:40

    Περιφέρεια Β. Αιγαίου: 3,9 εκατ. ευρώ για βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε νησιά

  76. 17/10 14:15

    Βιώσιμος τουρισμός: Απεβίωσε ο εμπνευστής του δρόμου των Άνδεων και των πόλεων των Ίνκας

  77. 17/10 13:46

    Τιμητικές διακρίσεις σε επιφανείς λάτρεις της Ρόδου

  78. 17/10 13:36

    2° Συνέδριο "Αρχιτεκτονική και Τουρισμός" στη Ρόδο

  79. 17/10 13:34

    Η Lufthansa ενδιαφέρεται και για τμήματα της πτωχευμένης Alitalia

  80. 17/10 12:58

    Η Σκιάθος στην έκθεση TTG - Από 25 Μαϊου οι πτήσεις της Volotea το 2018

  81. 17/10 11:47

    Condé Nast Traveller: 6 ελληνικά ξενοδοχεία στα κορυφαία του κόσμου το 2017

  82. 17/10 11:30

    Sojern: Οι ανερχόμενες τάσεις στην κρουαζιέρα- Πώς κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες

  83. 17/10 11:07

    Πτήσεις τσάρτερ της Sundair από Γερμανία στη Χαλκιδική

  84. 17/10 10:53

    Ι.Ρέτσος: Ο τουρισμός δίπλα στις τοπικές κοινωνίες

  85. 17/10 10:51

    Aegean: Διαθέσιμες προς κράτηση οι θέσεις στο δρομολόγιο Ρόδος-Λυόν για το 2018

  86. 17/10 10:28

    Ε.Κουντουρά: Το 2018 το χωροταξικό για τον τουρισμό- Προδιαγραφές στον αγροτουρισμό

  87. 17/10 10:12

    Εποχή αλλαγών για τις αεροπορικές εταιρείες

  88. 17/10 10:04

    Τα ιταλικά social media ανακαλύπτουν την Σαρία της Καρπάθου

  89. 17/10 09:46

    Παραδίδεται στο κοινό το παραλιακό μέτωπο του Παλαιού Φαλήρου

  90. 17/10 09:38

    Αλ. Φλαμπουράρης: Πως σχεδιάζεται το νέο ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τον τουρισμό

  91. 17/10 09:32

    Υπουργείο-Περιφέρεια στηρίζουν τα επενδυτικά σχέδια κινηματογραφικών παραγωγών στη Σύρο

  92. 17/10 09:31

    Το αεροδρόμιο Αθηνών στα 15 top της Ευρώπης- Ποιά ελληνικά "μαύρισαν" οι ταξιδιώτες

  93. 17/10 09:30

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Συμμετοχή σε πρόγραμμα αειφόρου τουρισμού στη Μεσόγειο

  94. 17/10 09:00

    «Στρογγυλή Τράπεζα» για το Φαράγγι της Σαμαριάς-Λευκά Όρη στην Αθήνα

  95. 17/10 08:48

    Τουρισμός: Το τριετές πρόγραμμα προβολής του Δήμου Άνδρου

  96. 17/10 08:01

    Εστιατόρια & ξενοδοχεία στους πιο δυναμικούς κλάδους της οικονομίας την 3ετία

  97. 16/10 17:11

    Wizz Air: Νέος προορισμός η Αθήνα - 8 νέα δρομολόγια το 2018

  98. 16/10 16:03

    Οροπέδιο: Διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό προς την Ι.Μ. Βιδιανής, ζητεί ο δήμαρχος

  99. 16/10 15:58

    Κ. Τζαβάρας: Δημοψήφισμα για απόσχιση της Ηλείας από τη Δ. Ελλάδα- Ανάδειξη της Αρχ. Ολυμπίας

  100. 16/10 15:51

    Ταξίδι γνωριμίας Αυστριακών Δημοσιογράφων στην Κρήτη