Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 23/03 15:48

    To Αεροδρόμιο Αθηνών σβήνει τα φώτα για την «Ώρα της Γης»

  2. 23/03 15:29

    Fraport: Συμβάσεις για τα κατασκευαστικά έργα στα 14 αεροδρόμια

  3. 23/03 15:05

    Αίτηση πτώχευσης από t.o. για ξενοδοχείο της Ρόδου!

  4. 23/03 14:37

    Πώς επιλέγουν οι Ρώσοι διακοπές στο εξωτερικό

  5. 23/03 14:32

    Ομογενειακό «χρώμα» στο «Forbes» με τους πιο πλούσιους

  6. 23/03 13:57

    Διακρίσεις για το αεροδρόμιο Αθηνών

  7. 23/03 13:51

    Στο Βαρούλκο Τσίπρας και Γκάμπριελ

  8. 23/03 13:21

    Αρνητικά ξεκίνησε η χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό -2,4% τα έσοδα τον Ιανουάριο

  9. 23/03 13:06

    Διαγωνισμός για τo ηλεκτρονικό εισιτήριο σε 13 μουσεία και αρχ. χώρους

  10. 23/03 13:02

    Aνάκληση ενισχύσεων ΕΣΠΑ σε 4.122 επενδυτικά σχέδια- και στον τουρισμό

  11. 23/03 13:00

    Γερμανικός τουρισμός: Ασφαλέστερα από τα ξενοδοχεία τα ενοικιαζόμενα σπίτια

  12. 23/03 12:37

    Sentido Pearl Hotels: Εκπαίδευση του προσωπικού από το Χαμόγελο του Παιδιού

  13. 23/03 12:20

    Βρετανικός τουρισμός: Ασφάλεια και Brexit καθορίζουν τα ταξίδια το 2017

  14. 23/03 11:32

    Booking.com: Tα social media καθορίζουν το πρώτο ταξίδι των νέων

  15. 23/03 10:57

    Η Σκάρλετ Γιόχανσον φοράει κοσμήματα του Οίκου Ζολώτας...

  16. 23/03 10:43

    ΕΚΚΑ: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για κατάλυμα και κέτερινγκ στη Θεσσαλονίκη

  17. 23/03 10:42

    Διαγωνισμός για τη σίτιση προσφύγων στο ξενοδοχείο ΑΙΓΛΗ στις Θερμοπύλες

  18. 23/03 10:41

    Διαδικτυακές πρωτιές του ΕΟΤ στα βραβεία Tourism Awards 2017

  19. 23/03 10:32

    Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στη ΜΙΤΤ - ανάκαμψη της ρωσικής αγοράς

  20. 23/03 10:16

    Travel Service Polska: Νέες συνδέσεις από τη Βουδαπέστη με ελληνικά νησιά

  21. 23/03 10:01

    Aegean: 12,5 εκατ. επιβάτες το 2016 - άνω του 1 δισ. ευρώ ο κύκλος εργασιών

  22. 23/03 09:57

    Visit Meteora: Χρυσό βραβείο στα Tourism Awards 2017

  23. 23/03 09:44

    ETOA: Το Λονδίνο παραμένει ένας ασφαλής προορισμός

  24. 22/03 16:52

    Bentour: 250 νέα ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Ισπανία

  25. 22/03 16:28

    Fraport: Η νέα εποχή στα 14 αεροδρόμια (εικόνες)

  26. 22/03 16:22

    Κοινοποίηση διαδρομής στους χάρτες της Google Maps

  27. 22/03 16:18

    Το σήμα 'Bike Friendly Hotel' στη Στοκχόλμη

  28. 22/03 16:09

    Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στους βασικούς τομείς της Οικονομίας- Συνέδριο

  29. 22/03 15:36

    Σε διεθνές τουρνουά στο Μονακό ο αθλητικός σύλλογος Σπρίγκμποκς Αττικής

  30. 22/03 15:24

    ΗΑΤΤΑ: Ποιοί εξελέγησαν στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο

  31. 22/03 15:08

    Royal Caribbean: H Ελλάδα στο πρόγραμμα κρουαζιέρας του 2018

  32. 22/03 14:59

    Accor: Πρώτο ξενοδοχείο ibis Styles στην Ελλάδα

  33. 22/03 14:38

    Ο πρόεδρος της Κύπρου Νίκος Αναστασιάδης έσπασε το ξύλινο σφυρί της Wall Street (βίντεο)

  34. 22/03 14:35

    Tourism Awards: Οι πρωταθλητές του ελληνικού τουρισμού για το 2017

  35. 22/03 14:31

    Έρευνα: Φθηνή η ενοικίαση αυτοκινήτου στην Ελλάδα το Πάσχα

  36. 22/03 14:10

    Civitel Esprit: Nέα εμπειρία διαμονής από τον όμιλο Civitel Hotels & Resorts

  37. 22/03 13:53

    Δεν αυξάνεται η βίζα στην Αίγυπτο

  38. 22/03 13:34

    TripAdvisor: Στους top διεθνείς προορισμούς για το 2017 Κρήτη, Σαντορίνη & Ρόδος

  39. 22/03 13:33

    Βρετανία: Απαγόρευση φορητών συσκευών σε πτήσεις από 6 χώρες

  40. 22/03 13:01

    Ένα ξενοδοχείο Marriott θα ανοίγει κάθε 14 ώρες την ερχόμενη 3ετία!

  41. 22/03 12:48

    Το Ρέθυμνο νέος προορισμός κρουαζιέρας

  42. 22/03 12:38

    Το Kasimatis Suites νέο μέλος της Caldera Collection

  43. 22/03 11:39

    Βόλτα στην Foodexpo 2017 - Ελληνες παραγωγοί

  44. 22/03 11:35

    Thomas Cook: Ξενοδοχείο στην Πιερία και νέες πτήσεις το 2018 προς Ελλάδα

  45. 22/03 11:26

    Η Περιφέρεια Β. Αιγαίου στην έκθεση MIΤΤ

  46. 22/03 11:21

    STR: +3% οι πληρότητες στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία τον Φεβρουάριο

  47. 22/03 11:10

    Tο Aquila Atlantis συμμετέχει στην "Ώρα της Γης"

  48. 22/03 11:09

    Ryanair: Κλειστή για 8 ώρες η ιστοσελίδα και το app λόγω αναβάθμισης

  49. 22/03 11:02

    Απειλή για τον τουρισμό το προσφυγικό

  50. 22/03 11:02

    Αθλητικός τουρισμός: 13-15 Οκτωβρίου το 5ο «Navarino Challenge»

  51. 22/03 10:57

    Προβολή της Αθήνας στην LGBT κοινότητα της Ευρώπης

  52. 22/03 10:56

    H Kλινική ΡΕΑ Preferred Partner Hospital 2017

  53. 22/03 10:51

    Χρυσή διάκριση στο Sympossio Greek Gourmet Touring

  54. 22/03 10:49

    ΕΟΤ: Πρόσθετες διαφημιστικές ενέργειες στις ΗΠΑ

  55. 22/03 10:47

    Δήμος Θηβαίων: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  56. 21/03 18:08

    Υπουργείο Τουρισμού: Σύσκεψη για την προώθηση των νησιών του Αιγαίου

  57. 21/03 16:38

    Δυναμική παρουσία της Πάτμου σε ITB και Salon Mondial du Tourisme

  58. 21/03 16:37

    Δήμος Ρόδου: Προτάσεις για την προβολή θεματικών διακοπών

  59. 21/03 16:16

    Το Myconian Villa Collection νέο μέλος των Preferred Hotels & Resorts

  60. 21/03 16:11

    1 εκατ. τουρίστες περιμένει φέτος ο Δήμος Χερσονήσου

  61. 21/03 15:16

    Ρωσικός τουρισμός: All in και 5άστερα αναζητούν οι Ρώσοι

  62. 21/03 14:48

    Με το Βραβείο του Διακεκριμένου Καθηγητή τιμήθηκε ο καρδιολόγος Δρ Γεώργιος Ντάγγας

  63. 21/03 14:32

    Τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία & King George συμμετέχουν στην "Ώρα της Γης"

  64. 21/03 14:08

    Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, το νέο στοίχημα για τον Όμιλο Μουζενίδη

  65. 21/03 13:50

    Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα Κοινωνικού Τουρισμού 2016-2017

  66. 21/03 13:26

    Απαγόρευση ηλεκτρονικών συσκευών σε πτήσεις προς ΗΠΑ από 8 χώρες

  67. 21/03 13:25

    ΕΕ: Ψηφιακή καταγραφή επιβατών πλοίων

  68. 21/03 13:07

    Καζίνο Λουτρακίου: Συζητείται αύριο η αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα

  69. 21/03 13:01

    Ε.Ξ. Λευκάδας: Ο κ. Μανώλης Θερμός εξελέγη πρόεδρος

  70. 21/03 12:52

    WTTC: Το Brexit θα επηρεάσει τα εξερχόμενα ταξίδια των Βρετανών

  71. 21/03 12:45

    Ξενοδοχεία: Τί σημαίνει υποαλλεργικό πάπλωμα και μαξιλάρι;

  72. 21/03 12:24

    Space Hellas: Νέο λογότυπο, ίδιες αξίες

  73. 21/03 11:56

    Για μικρούς και μεγάλους: Βιωματικό Εργαστήρι Ιστορίας και Πολιτισμού στις Μυκήνες

  74. 21/03 11:49

    Το Wi-Fi γίνεται Mobile, με την υπηρεσία WiZiFi

  75. 21/03 11:22

    Mediterranean Panorama: Πρωταγωνίστρια η Ελλάδα

  76. 21/03 10:51

    WTTC: Ο τουρισμός εισφέρει το 10% του παγκόσμιου ΑΕΠ και της απασχόλησης

  77. 21/03 10:40

    Συνάντηση εργασίας για τον τουρισμό της Κω

  78. 21/03 10:36

    Η Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης στην Mediterranean Panorama

  79. 21/03 10:33

    Γερμανικό βραβείο στο Creta Maris

  80. 21/03 10:29

    Δήμος Νάξου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  81. 21/03 10:26

    EOT: Δράσεις προβολής σε Ολλανδία και Βέλγιο

  82. 21/03 10:15

    Mediterranean Panorama: Διψήφια αύξηση αφίξεων από τη Σουηδία το 2017

  83. 21/03 10:10

    Τον Απρίλιο οι εξετάσεις πιστοποίησης για υπαλλήλους υποδοχής

  84. 21/03 10:00

    Ανάδειξη της Επτανησιακής Γαστρονομίας

  85. 21/03 09:55

    ΥΠΠΟ: Υπό πλήρη έλεγχο τα γυρίσματα του νορβηγικού Survivor στη Μεσσήνη

  86. 21/03 08:46

    Παραδίδονται στην κυκλοφορία οι σήραγγες των Τεμπών

  87. 21/03 08:43

    Περιφέρεια Ηπείρου: Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις για τουρισμό & προϊόντα

  88. 21/03 08:40

    Τουριστικά καταλύματα Vs ενοικιαζόμενες κατοικίες - η νέα γκρίζα πραγματικότητα

  89. 20/03 20:00

    Με τη στήριξη ΕΟΤ τα Greek Tourism Workshops σε Κουβέιτ και Σ. Αραβία

  90. 20/03 19:53

    Συνάντηση Λ. Κονιόρδου με αντιπροσωπεία από το φεστιβάλ Magna Grecia

  91. 20/03 17:23

    M. Kόνσολας: Ο κ. Τσίπρας αντιμετωπίζει τον τουρισμό με λογική στοιχήματος

  92. 20/03 17:14

    Cebit 2017: Η ψηφιακή οικονομία στο επίκεντρο

  93. 20/03 17:05

    H Tσέλσι Κλίντον στο ΔΣ της Expedia

  94. 20/03 16:02

    Η Περιφερειάρχης Αττικής στο Φεστιβάλ Φιλοσοφίας Magna Grecia

  95. 20/03 15:51

    Επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης στην τεχνολογία για 3.000 άνεργους νέους

  96. 20/03 15:16

    Συγκίνηση στην πρεμιέρα της ταινίας «Η δική μας Μαρία Κάλλας» (βίντεο)

  97. 20/03 14:47

    Κυπριακός τουρισμός: 10 συμπεράσματα από την έκθεση ΙΤΒ

  98. 20/03 14:46

    O δήμαρχος της Καλλίπολης προσκαλεί τη Νικόλ Κίντμαν

  99. 20/03 13:51

    Εαρινό Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων στις Σπέτσες

  100. 20/03 13:51

    Τουρισμός 2017: Η συνάντηση Τσίπρα- ΣΕΤΕ και το στοίχημα...