Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών  προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά  προϊόντα.

Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.

Αυτό θα επιτευχθεί με:

- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.

- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)

- Πρόσβαση σε νέες αγορές

- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.

-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.

Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.

Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.

Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.

Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους  επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.

Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.

Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.

Ταξίδια εξοικείωσης

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της

ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.

Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.

Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.

Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.

Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:

Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.

Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.

Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»

Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.

Υλικό προβολής

Προτείνεται:

-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.

-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.

-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.

- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.

-Αναμνηστικά δώρα

Μελέτες

Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.

Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.

  1. 28/02 11:44

    Egyptair: Mε νέο αεροσκάφος Boeing 737-800 οι πτήσεις Αθήνα-Κάιρο

  2. 28/02 11:38

    Στο Dreams Luxury Suites το πρώτο Hotel Guest Satisfaction Award

  3. 28/02 11:38

    ΥΠΑ: Σε διαβούλευση σχέδιο ΚΥΑ για τα τέλη και παράβολα στα αεροδρόμια

  4. 28/02 11:33

    Ηράκλειο: Σεμινάριο για τις σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας στον τουρισμό

  5. 28/02 11:31

    Αιγυπτιακός τουρισμός: Υπερδιπλασιάζεται το κόστος τη βίζας από 1ης Ιουλίου

  6. 28/02 11:30

    Πάσχα στην Πάρο: Προβολή σε Ελλάδα και εξωτερικό

  7. 28/02 11:29

    ΤUI: Περισσότερες αεροπορικές θέσεις προς Κω και Κρήτη το Πάσχα

  8. 28/02 11:23

    Δήμος Κω: Συνάντηση για τη νέα τουριστική περίοδο

  9. 28/02 11:19

    Γερμανικός τουρισμός: +10,7% οι αεροπορικές αναχωρήσεις για Ελλάδα το 2016

  10. 28/02 11:03

    Qatar Airways: Διαγωνισμός Destination Game

  11. 28/02 11:00

    Προσκυνηματική περιήγηση στον Άθωνα - παρουσίαση στη Βηρυτό

  12. 28/02 10:55

    Ρωσικός τουρισμός: Πτώχευση της ιστοσελίδας κρατήσεων Oktogo.ru

  13. 28/02 10:47

    Τουρκικός τουρισμός: "Πάρτε το γείτονά σας και ελάτε", το σλόγκαν της καμπάνιας που κινητοποιεί τους ομογενείς

  14. 28/02 10:06

    Yπουργείο Πολιτισμού: Kατεδάφιση 13 οικίσκων σε κάμπινγκ

  15. 28/02 10:01

    ΕΟΤ: Oι εταιρείες που ανέλαβαν τα Περίπτερα σε διεθνείς εκθέσεις

  16. 27/02 11:34

    Εκδήλωση απονομής κρητικών σημάτων

  17. 27/02 11:30

    Οι Σκανδιναβοί επιλέγουν και φέτος Κρήτη

  18. 27/02 11:23

    Τα Χανιά στην έκθεση κρουαζιέρας στη Φλόριδα

  19. 27/02 11:19

    Δήμος Θέρμης: Nέος διαγωνισμός για τη μίσθωση έκτασης και με ξενοδοχειακή χρήση

  20. 26/02 12:32

    Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Δωδεκανήσου: Όχι σε ένα...κολοσσιαίο Κολοσσό στη Ρόδο

  21. 26/02 12:06

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Τα κριτήρια επιλογής του προορισμού διακοπών

  22. 26/02 12:02

    Υπουργείο Οικονομίας: Διαγωνισμός για υπηρεσίες φιλοξενίας στα Ιωάννινα

  23. 26/02 12:00

    Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Διαγωνισμός για παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών

  24. 25/02 16:10

    Κατατίθεται το νομοσχέδιο για τα πνευματικά δικαιώματα

  25. 25/02 13:52

    Ζ.Χνάρης: Η αύξηση των κρατήσεων δεν εγγυάται και αυξημένα έσοδα στα ξενοδοχεία

  26. 25/02 12:27

    Συγχωνεύσεις τουριστικών εταιρειών στην Κρήτη

  27. 25/02 12:23

    Δήμος Καλαμάτας: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  28. 24/02 16:26

    "Ευφορία" για την Ελλάδα, όχι για τη Μαγιόρκα...

  29. 24/02 16:08

    630.000 ημερήσιοι επισκέπτες κρουαζιέρας στην Κέρκυρα το 2017

  30. 24/02 15:53

    Ελευσίνα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2021: Ζητείται διευθύνων σύμβουλος

  31. 24/02 15:46

    Προσλήψεις στην Beleon Tours

  32. 24/02 15:24

    Η Skyserv βραβεύτηκε στα Transport & Logistics Awards 2017

  33. 24/02 15:16

    Η νέα εκτελεστική επιτροπή της ΟΣΥΠΑ

  34. 24/02 15:10

    ΕΟΤ: Βραβείο καλύτερου σχεδιασμού περιπτέρου στην έκθεση της Ινδίας

  35. 24/02 14:26

    Καυτή κρουαζιέρα swingers στα ελληνικά νησιά το καλοκαίρι

  36. 24/02 14:24

    Συνεδριακός τουρισμός: Σχέδιο δράσης από ΣΕΤΕ και HAPCO

  37. 24/02 14:19

    Μ.Κόνσολας: "Το μεταναστευτικό είναι η πιο μεγάλη μπίζνα της κυβέρνησης"

  38. 24/02 13:48

    Στην Αθήνα ο γ.γ. του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  39. 24/02 13:41

    Ένωση Μαρινών Ελλάδας: Εντελώς άστοχο το τέλος πλοίων αναψυχής

  40. 24/02 13:31

    Ηotrec: 5 προτάσεις για την τουριστική μίσθωση σπιτιών

  41. 24/02 13:06

    Το υπουργείο Μεταφορών ανοίγει την τουριστική αγορά της Ινδίας

  42. 24/02 13:03

    Διαγωνισμός για την ανάδειξη Ελληνοαμερικανίδας Μις Τουρισμός 2017

  43. 24/02 13:02

    Στο χαρτοφυλάκιο της Marriott περνάει η Sheraton

  44. 24/02 12:25

    Δήμος Ρόδου: Πρόσκληση για τη συμμετοχή στην έκθεση ΜΙΤΤ 2017

  45. 24/02 12:23

    Kαθιερώνεται Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας - ποιοί είναι οι στόχοι

  46. 24/02 12:01

    Διεθνής διαγωνισμός για το Έλαφος και Ελαφίνα στη Ρόδο

  47. 24/02 11:58

    Ο νέος γενικός διευθυντής στο Four Seasons Καΐρου

  48. 24/02 11:45

    Γ. Γιαννακάκης: Η τεχνολογία στην αναβάθμιση των τουριστικών υπηρεσιών

  49. 24/02 11:22

    FedHATTA: Οι top προορισμοί των Ελλήνων για τις Απόκριες

  50. 24/02 11:11

    CHECK24: Mαγιόρκα και Κρήτη οι top νησιωτικοί προορισμοί των Γερμανών

  51. 24/02 11:05

    Ανάδειξη του γεφυριού Αράχθου στην Πλάκα Τζουμέρκων

  52. 24/02 11:03

    Στόχος να βάλουν οι αεροπορικές τη Χίο στους προορισμούς τους

  53. 24/02 10:58

    «Χαμηλές πτήσεις» για την Alitalia

  54. 24/02 10:41

    Κυπριακός Τουρισμός: 164 ξενοδοχεία έμειναν ανοιχτά το χειμώνα

  55. 24/02 10:28

    Οι δράσεις τουριστικής προβολής από το Δήμο Καλύμνου

  56. 24/02 10:24

    Δήμος Δωρίδος: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  57. 23/02 17:29

    Small Planet: Νέα σύνδεση με Πολωνία

  58. 23/02 17:26

    Monarch: Νέα σύνδεση Μπέρμιγχαμ - Ρόδος

  59. 23/02 17:07

    Wave Awards: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός κρουαζιέρας το 2017

  60. 23/02 16:57

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Συζήτηση για κοινό τουριστικό πακέτο Ελλάδας-Σερβίας

  61. 23/02 16:52

    E.Κουντουρά: Άνοιγμα στην αγορά της Ινδίας

  62. 23/02 16:46

    Οι προοπτικές συνεργασίας με τη Βρετανία σε επενδύσεις & τουρισμό

  63. 23/02 15:52

    Αθήνα και Κέρκυρα στους καλύτερους προορισμούς για οικογένειες στην Ευρώπη

  64. 23/02 15:20

    Αστήρ Παλάς: Πώληση 582.000 μετοχών από τον κ.Αθ.Μαρτίνο

  65. 23/02 14:55

    Fraport: Υπηρεσίες πυρασφάλειας στα περιφερειακά αεροδρόμια

  66. 23/02 14:10

    Τουρισμός: Στα 300 δισ.δολ. θα φτάσει ο τζίρος στις μισθώσεις σπιτιών

  67. 23/02 14:10

    ΣΕΤΚΕ: Συνάντηση με τον Τομέα Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ

  68. 23/02 13:57

    Σύρος- Άνδρος: Ημερίδα για τις προστατευόμενες περιοχές

  69. 23/02 13:28

    Εθνικό πρωτάθλημα τένις στο Ηράκλειο

  70. 23/02 13:20

    Γερμανία: Νέα χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό

  71. 23/02 13:19

    Συνεργασία με τις ελληνικές κοινότητες Αλεξάνδρειας και Καΐρου

  72. 23/02 13:11

    Στο στόχαστρο μεγαλοξενοδόχων το 9όροφο πρώην ακίνητο της ΑΤΕ

  73. 23/02 13:08

    Προτεραιότητα στις αερομεταφορές με την ΕΕ μετά το Brexit

  74. 23/02 12:56

    Συμφωνία Ελλάδας-Ινδίας στις αερομεταφορές

  75. 23/02 12:13

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση της ζήτησης από μακρινές αγορές το 2017

  76. 23/02 12:11

    Το Vedema της Σαντορίνης πιο ρομαντικό ξενοδοχείο στην Ευρώπη

  77. 23/02 11:43

    Το χιτζάμπ της Ελενας Κουντουρά

  78. 23/02 11:41

    STR: +7,6% τα έσοδα, ανά δωμάτιο, στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία τον Ιανουάριο

  79. 23/02 11:17

    Η Μαγιόρκα δεν αντέχει περισσότερους τουρίστες το καλοκαίρι

  80. 23/02 10:46

    Κ.Μαρινάκος: Παράλληλη πολιτική για τις περιοχές που μειονεκτούν τουριστικά

  81. 23/02 10:41

    Tο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Αριστοτέλη

  82. 23/02 10:36

    Δήμος Ξυλοκάστρου: 36.5000 ευρώ για δράσεις τουριστικής προβολής

  83. 22/02 17:14

    Στην κυκλοφορία τμήμα της Ιονίας Οδού: Aντίρριο-Ιωάννινα σε 2,5 ώρες

  84. 22/02 16:39

    ΕΟΤ: Βραβείο καλύτερου περιπτέρου στην έκθεση της Πολωνίας

  85. 22/02 16:24

    ΓΕΠΟΕΤ: Προμήθεια του ηλεκτρονικού σήματος τουριστικών λεωφορείων

  86. 22/02 16:21

    Περιστρεφόμενο ξενοδοχείο-ουρανοξύστης στο Ντουμπάι

  87. 22/02 16:05

    Air France: 20ή επέτειος του Σαρλ ντε Γκολ

  88. 22/02 15:44

    M. Κόνσολας: Απαιτείται σχέδιο ανάπτυξης του συνεδριακού τουρισμού

  89. 22/02 15:36

    Θαλάσσιος τουρισμός: Απόσυρση του νομοσχεδίου ζητούν οι φορείς

  90. 22/02 15:26

    ΣΕΤΚΕ: Συνάντηση με την Γραμματέα Τουρισμού των ΑΝΕΛ

  91. 22/02 14:45

    Condor -Thomas Cook Airlines: Όλα τα δρομολόγια προς Ελλάδα το 2017

  92. 22/02 14:42

    Κινεζικός τουρισμός: Ποιές είναι οι προσδοκίες από τα ταξίδια στην Ευρώπη

  93. 22/02 14:41

    Πέντε κορυφαία βραβεία για την Celestyal Cruises

  94. 22/02 13:30

    Ελληνικός φούρνος στο New Jersey

  95. 22/02 12:39

    TripAdvisor: Αυτές είναι οι 10 καλύτερες ελληνικές παραλίες για το 2017

  96. 22/02 12:30

    Πολύ καλή χρονιά το 2017, εάν δεν συμβεί κάποιο ατύχημα...

  97. 22/02 12:17

    Βραβεία TripAdvisor 2017: Πέντε ελληνικές παραλίες στις top 20 της Ευρώπης

  98. 22/02 11:46

    «Πόλος έλξης» για τους Αμερικανούς η Ελλάδα, ελέω Αντετοκούνμπο

  99. 22/02 11:44

    Στρατηγική συνεργασία Web-IQ και Space Hellas

  100. 22/02 11:28

    Η ΤUI απαιτεί ασφαλή μπαλκόνια στα ξενοδοχεία