Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών  προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά  προϊόντα.

Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.

Αυτό θα επιτευχθεί με:

- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.

- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)

- Πρόσβαση σε νέες αγορές

- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.

-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.

Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.

Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.

Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.

Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους  επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.

Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.

Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.

Ταξίδια εξοικείωσης

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της

ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.

Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.

Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.

Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.

Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:

Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.

Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.

Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»

Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.

Υλικό προβολής

Προτείνεται:

-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.

-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.

-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.

- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.

-Αναμνηστικά δώρα

Μελέτες

Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.

Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.

  1. 23/03 15:48

    To Αεροδρόμιο Αθηνών σβήνει τα φώτα για την «Ώρα της Γης»

  2. 23/03 15:29

    Fraport: Συμβάσεις για τα κατασκευαστικά έργα στα 14 αεροδρόμια

  3. 23/03 15:05

    Αίτηση πτώχευσης από t.o. για ξενοδοχείο της Ρόδου!

  4. 23/03 14:37

    Πώς επιλέγουν οι Ρώσοι διακοπές στο εξωτερικό

  5. 23/03 14:32

    Ομογενειακό «χρώμα» στο «Forbes» με τους πιο πλούσιους

  6. 23/03 13:57

    Διακρίσεις για το αεροδρόμιο Αθηνών

  7. 23/03 13:51

    Στο Βαρούλκο Τσίπρας και Γκάμπριελ

  8. 23/03 13:21

    Αρνητικά ξεκίνησε η χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό -2,4% τα έσοδα τον Ιανουάριο

  9. 23/03 13:06

    Διαγωνισμός για τo ηλεκτρονικό εισιτήριο σε 13 μουσεία και αρχ. χώρους

  10. 23/03 13:02

    Aνάκληση ενισχύσεων ΕΣΠΑ σε 4.122 επενδυτικά σχέδια- και στον τουρισμό

  11. 23/03 13:00

    Γερμανικός τουρισμός: Ασφαλέστερα από τα ξενοδοχεία τα ενοικιαζόμενα σπίτια

  12. 23/03 12:37

    Sentido Pearl Hotels: Εκπαίδευση του προσωπικού από το Χαμόγελο του Παιδιού

  13. 23/03 12:20

    Βρετανικός τουρισμός: Ασφάλεια και Brexit καθορίζουν τα ταξίδια το 2017

  14. 23/03 11:32

    Booking.com: Tα social media καθορίζουν το πρώτο ταξίδι των νέων

  15. 23/03 10:57

    Η Σκάρλετ Γιόχανσον φοράει κοσμήματα του Οίκου Ζολώτας...

  16. 23/03 10:43

    ΕΚΚΑ: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για κατάλυμα και κέτερινγκ στη Θεσσαλονίκη

  17. 23/03 10:42

    Διαγωνισμός για τη σίτιση προσφύγων στο ξενοδοχείο ΑΙΓΛΗ στις Θερμοπύλες

  18. 23/03 10:41

    Διαδικτυακές πρωτιές του ΕΟΤ στα βραβεία Tourism Awards 2017

  19. 23/03 10:32

    Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στη ΜΙΤΤ - ανάκαμψη της ρωσικής αγοράς

  20. 23/03 10:16

    Travel Service Polska: Νέες συνδέσεις από τη Βουδαπέστη με ελληνικά νησιά

  21. 23/03 10:01

    Aegean: 12,5 εκατ. επιβάτες το 2016 - άνω του 1 δισ. ευρώ ο κύκλος εργασιών

  22. 23/03 09:57

    Visit Meteora: Χρυσό βραβείο στα Tourism Awards 2017

  23. 23/03 09:44

    ETOA: Το Λονδίνο παραμένει ένας ασφαλής προορισμός

  24. 22/03 16:52

    Bentour: 250 νέα ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Ισπανία

  25. 22/03 16:28

    Fraport: Η νέα εποχή στα 14 αεροδρόμια (εικόνες)

  26. 22/03 16:22

    Κοινοποίηση διαδρομής στους χάρτες της Google Maps

  27. 22/03 16:18

    Το σήμα 'Bike Friendly Hotel' στη Στοκχόλμη

  28. 22/03 16:09

    Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στους βασικούς τομείς της Οικονομίας- Συνέδριο

  29. 22/03 15:36

    Σε διεθνές τουρνουά στο Μονακό ο αθλητικός σύλλογος Σπρίγκμποκς Αττικής

  30. 22/03 15:24

    ΗΑΤΤΑ: Ποιοί εξελέγησαν στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο

  31. 22/03 15:08

    Royal Caribbean: H Ελλάδα στο πρόγραμμα κρουαζιέρας του 2018

  32. 22/03 14:59

    Accor: Πρώτο ξενοδοχείο ibis Styles στην Ελλάδα

  33. 22/03 14:38

    Ο πρόεδρος της Κύπρου Νίκος Αναστασιάδης έσπασε το ξύλινο σφυρί της Wall Street (βίντεο)

  34. 22/03 14:35

    Tourism Awards: Οι πρωταθλητές του ελληνικού τουρισμού για το 2017

  35. 22/03 14:31

    Έρευνα: Φθηνή η ενοικίαση αυτοκινήτου στην Ελλάδα το Πάσχα

  36. 22/03 14:10

    Civitel Esprit: Nέα εμπειρία διαμονής από τον όμιλο Civitel Hotels & Resorts

  37. 22/03 13:53

    Δεν αυξάνεται η βίζα στην Αίγυπτο

  38. 22/03 13:34

    TripAdvisor: Στους top διεθνείς προορισμούς για το 2017 Κρήτη, Σαντορίνη & Ρόδος

  39. 22/03 13:33

    Βρετανία: Απαγόρευση φορητών συσκευών σε πτήσεις από 6 χώρες

  40. 22/03 13:01

    Ένα ξενοδοχείο Marriott θα ανοίγει κάθε 14 ώρες την ερχόμενη 3ετία!

  41. 22/03 12:48

    Το Ρέθυμνο νέος προορισμός κρουαζιέρας

  42. 22/03 12:38

    Το Kasimatis Suites νέο μέλος της Caldera Collection

  43. 22/03 11:39

    Βόλτα στην Foodexpo 2017 - Ελληνες παραγωγοί

  44. 22/03 11:35

    Thomas Cook: Ξενοδοχείο στην Πιερία και νέες πτήσεις το 2018 προς Ελλάδα

  45. 22/03 11:26

    Η Περιφέρεια Β. Αιγαίου στην έκθεση MIΤΤ

  46. 22/03 11:21

    STR: +3% οι πληρότητες στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία τον Φεβρουάριο

  47. 22/03 11:10

    Tο Aquila Atlantis συμμετέχει στην "Ώρα της Γης"

  48. 22/03 11:09

    Ryanair: Κλειστή για 8 ώρες η ιστοσελίδα και το app λόγω αναβάθμισης

  49. 22/03 11:02

    Απειλή για τον τουρισμό το προσφυγικό

  50. 22/03 11:02

    Αθλητικός τουρισμός: 13-15 Οκτωβρίου το 5ο «Navarino Challenge»

  51. 22/03 10:57

    Προβολή της Αθήνας στην LGBT κοινότητα της Ευρώπης

  52. 22/03 10:56

    H Kλινική ΡΕΑ Preferred Partner Hospital 2017

  53. 22/03 10:51

    Χρυσή διάκριση στο Sympossio Greek Gourmet Touring

  54. 22/03 10:49

    ΕΟΤ: Πρόσθετες διαφημιστικές ενέργειες στις ΗΠΑ

  55. 22/03 10:47

    Δήμος Θηβαίων: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  56. 21/03 18:08

    Υπουργείο Τουρισμού: Σύσκεψη για την προώθηση των νησιών του Αιγαίου

  57. 21/03 16:38

    Δυναμική παρουσία της Πάτμου σε ITB και Salon Mondial du Tourisme

  58. 21/03 16:37

    Δήμος Ρόδου: Προτάσεις για την προβολή θεματικών διακοπών

  59. 21/03 16:16

    Το Myconian Villa Collection νέο μέλος των Preferred Hotels & Resorts

  60. 21/03 16:11

    1 εκατ. τουρίστες περιμένει φέτος ο Δήμος Χερσονήσου

  61. 21/03 15:16

    Ρωσικός τουρισμός: All in και 5άστερα αναζητούν οι Ρώσοι

  62. 21/03 14:48

    Με το Βραβείο του Διακεκριμένου Καθηγητή τιμήθηκε ο καρδιολόγος Δρ Γεώργιος Ντάγγας

  63. 21/03 14:32

    Τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία & King George συμμετέχουν στην "Ώρα της Γης"

  64. 21/03 14:08

    Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, το νέο στοίχημα για τον Όμιλο Μουζενίδη

  65. 21/03 13:50

    Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα Κοινωνικού Τουρισμού 2016-2017

  66. 21/03 13:26

    Απαγόρευση ηλεκτρονικών συσκευών σε πτήσεις προς ΗΠΑ από 8 χώρες

  67. 21/03 13:25

    ΕΕ: Ψηφιακή καταγραφή επιβατών πλοίων

  68. 21/03 13:07

    Καζίνο Λουτρακίου: Συζητείται αύριο η αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα

  69. 21/03 13:01

    Ε.Ξ. Λευκάδας: Ο κ. Μανώλης Θερμός εξελέγη πρόεδρος

  70. 21/03 12:52

    WTTC: Το Brexit θα επηρεάσει τα εξερχόμενα ταξίδια των Βρετανών

  71. 21/03 12:45

    Ξενοδοχεία: Τί σημαίνει υποαλλεργικό πάπλωμα και μαξιλάρι;

  72. 21/03 12:24

    Space Hellas: Νέο λογότυπο, ίδιες αξίες

  73. 21/03 11:56

    Για μικρούς και μεγάλους: Βιωματικό Εργαστήρι Ιστορίας και Πολιτισμού στις Μυκήνες

  74. 21/03 11:49

    Το Wi-Fi γίνεται Mobile, με την υπηρεσία WiZiFi

  75. 21/03 11:22

    Mediterranean Panorama: Πρωταγωνίστρια η Ελλάδα

  76. 21/03 10:51

    WTTC: Ο τουρισμός εισφέρει το 10% του παγκόσμιου ΑΕΠ και της απασχόλησης

  77. 21/03 10:40

    Συνάντηση εργασίας για τον τουρισμό της Κω

  78. 21/03 10:36

    Η Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης στην Mediterranean Panorama

  79. 21/03 10:33

    Γερμανικό βραβείο στο Creta Maris

  80. 21/03 10:29

    Δήμος Νάξου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  81. 21/03 10:26

    EOT: Δράσεις προβολής σε Ολλανδία και Βέλγιο

  82. 21/03 10:15

    Mediterranean Panorama: Διψήφια αύξηση αφίξεων από τη Σουηδία το 2017

  83. 21/03 10:10

    Τον Απρίλιο οι εξετάσεις πιστοποίησης για υπαλλήλους υποδοχής

  84. 21/03 10:00

    Ανάδειξη της Επτανησιακής Γαστρονομίας

  85. 21/03 09:55

    ΥΠΠΟ: Υπό πλήρη έλεγχο τα γυρίσματα του νορβηγικού Survivor στη Μεσσήνη

  86. 21/03 08:46

    Παραδίδονται στην κυκλοφορία οι σήραγγες των Τεμπών

  87. 21/03 08:43

    Περιφέρεια Ηπείρου: Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις για τουρισμό & προϊόντα

  88. 21/03 08:40

    Τουριστικά καταλύματα Vs ενοικιαζόμενες κατοικίες - η νέα γκρίζα πραγματικότητα

  89. 20/03 20:00

    Με τη στήριξη ΕΟΤ τα Greek Tourism Workshops σε Κουβέιτ και Σ. Αραβία

  90. 20/03 19:53

    Συνάντηση Λ. Κονιόρδου με αντιπροσωπεία από το φεστιβάλ Magna Grecia

  91. 20/03 17:23

    M. Kόνσολας: Ο κ. Τσίπρας αντιμετωπίζει τον τουρισμό με λογική στοιχήματος

  92. 20/03 17:14

    Cebit 2017: Η ψηφιακή οικονομία στο επίκεντρο

  93. 20/03 17:05

    H Tσέλσι Κλίντον στο ΔΣ της Expedia

  94. 20/03 16:02

    Η Περιφερειάρχης Αττικής στο Φεστιβάλ Φιλοσοφίας Magna Grecia

  95. 20/03 15:51

    Επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης στην τεχνολογία για 3.000 άνεργους νέους

  96. 20/03 15:16

    Συγκίνηση στην πρεμιέρα της ταινίας «Η δική μας Μαρία Κάλλας» (βίντεο)

  97. 20/03 14:47

    Κυπριακός τουρισμός: 10 συμπεράσματα από την έκθεση ΙΤΒ

  98. 20/03 14:46

    O δήμαρχος της Καλλίπολης προσκαλεί τη Νικόλ Κίντμαν

  99. 20/03 13:51

    Εαρινό Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων στις Σπέτσες

  100. 20/03 13:51

    Τουρισμός 2017: Η συνάντηση Τσίπρα- ΣΕΤΕ και το στοίχημα...