Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών  προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά  προϊόντα.

Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.

Αυτό θα επιτευχθεί με:

- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.

- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)

- Πρόσβαση σε νέες αγορές

- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.

-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.

Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.

Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.

Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.

Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους  επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.

Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.

Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.

Ταξίδια εξοικείωσης

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της

ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.

Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.

Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.

Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.

Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:

Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.

Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.

Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»

Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.

Υλικό προβολής

Προτείνεται:

-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.

-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.

-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.

- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.

-Αναμνηστικά δώρα

Μελέτες

Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.

Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.

  1. 24/05 17:13

    Ο Ευτύχιος Βασιλάκης πρόεδρος της Aegean Airlines

  2. 24/05 16:44

    Αθήνα: Πιλοτικό πρόγραμμα με κίνητρα για το άνοιγμα κλειστών καταστημάτων

  3. 24/05 16:29

    Πως επιλέγουμε το digital marketing συνεργάτη μας;

  4. 24/05 16:24

    Virtuoso: Ένας Έλληνας υποψήφιος για ξενοδόχος της χρονιάς- Δείτε ποιος είναι

  5. 24/05 14:20

    Ellinair: 57% επάνω η επιβατική κίνηση το α' τετράμηνο

  6. 24/05 14:14

    DRV: Τα επαγγελματικά ταξίδια ανεβάζουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων

  7. 24/05 13:46

    Τούρκοι δημοσιογράφοι στη Λευκάδα και την Κεφαλονιά

  8. 24/05 12:57

    Έρευνα: Τι προσδοκούν οι Γερμανοί από τα προγράμματα ανταμοιβής ξενοδοχείων

  9. 24/05 12:48

    Νέο ξενοδοχείο στην Ελούντα 800 κλινών από τον εφοπλιστή Σπύρο Ράνη

  10. 24/05 12:38

    H Xenia 2018 παρουσιάζει το καινοτόμο πρότζεκτ Hotel Megatrends

  11. 24/05 12:25

    +6,4% οι επιβάτες στα αεροδρόμια της χώρας το α' 4μηνο

  12. 24/05 12:23

    Εκτοξεύθηκαν τα περιστατικά ασθένειας Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα το 2017

  13. 24/05 11:45

    Περιφέρεια Β. Αιγαίου: Εκδηλώσεις τουριστικής προβολής στη Λήμνο

  14. 24/05 11:35

    Travelport: Περισσότερα ταξίδια φέτος από τους Αμερικανούς millennials

  15. 24/05 11:15

    Εικονικό αερομεταφορέα δημιουργεί ο FTI

  16. 24/05 11:02

    Aegean: Διψήφια αύξηση επιβατών στο δίκτυο εξωτερικού το α' 3μηνο

  17. 24/05 10:58

    Ολιστικό ταξίδι ευεξίας για πρώτη φορά εν πλω

  18. 24/05 10:55

    Royal Caribbean: Προειδοποίηση για επιπτώσεις στις Βαλεαρίδες από τον τουριστικό φόρο

  19. 24/05 09:52

    ΟΠΕΚΑ: Ιαματικός τουρισμός για 4.000 δικαιούχους

  20. 24/05 09:05

    Κινητήριος δύναμη ο τουρισμός για την ανάπτυξη- Δείτε αναλυτικά τι προβλέπει το κυβερνητικό σχέδιο

  21. 24/05 08:15

    Διευρύνει το πρόγραμμα του 2019 για Κύπρο η TUI

  22. 24/05 07:43

    Μετατροπές κατοικιών σε τουριστικά καταλύματα σε Νέστο και Ρέθυμνο

  23. 24/05 07:40

    Σε παραλίες, μνημεία και επαύλεις οι πολιτικοί γάμοι στη Ρόδο

  24. 24/05 07:32

    Βοτανικός κήπος στη Δωρίδα

  25. 24/05 07:27

    Δήμος Αθηναίων: Διαγωνισμός για στέγαση αστέγων σε ξενοδοχεία

  26. 24/05 07:20

    Η Μάχη της Πόρτας και η Ανάβαση της Ελάτης στα Τρίκαλα

  27. 23/05 17:06

    Πως ετοιμάζουμε το Site μας για να δεχθούμε επισκέπτες

  28. 23/05 16:11

    Λεωφορειακή γραμμή Σπάτα - Αιδηψός από 1η Ιουνίου

  29. 23/05 16:01

    Καινοτόμο Open Lobby στο Holiday Inn Athens

  30. 23/05 15:20

    Επιστολή Α. Τζιτζικώστα στην υπουργό Πολιτισμού για τις εργασίες στην Αμφίπολη

  31. 23/05 15:00

    ΣΕΤΕ: Ψηφιακή καμπάνια για την αξία του τουρισμού

  32. 23/05 14:56

    Μόνο 4 στους 10 Αθηναίους θεωρούν την πόλη καθαρή

  33. 23/05 14:35

    ΕΟΤ Αυστρίας: Ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων στην Ελλάδα

  34. 23/05 14:33

    HATTA: 2η γιορτή Πολιτιστικού Τουρισμού GRecoACTE στην Εύβοια

  35. 23/05 14:33

    Creta Maris: Η εμπειρία να ζεις σαν…Κρητικός

  36. 23/05 14:24

    TUI: Ποιοι αναλαμβάνουν τις αρμοδιότητες στις αγορές

  37. 23/05 14:14

    ΞΕΕ για προσωπικά δεδομένα: Προτεραιότητα η διασφάλιση των ξενοδοχείων

  38. 23/05 13:35

    FedHATTA: Εκπαιδευτική συνάντηση με σπουδαστές του ΙΕΚ Ακαδημίας Πλάτωνος

  39. 23/05 12:59

    Οι προϋποθέσεις εγγραφής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο ΓΕΜΗ

  40. 23/05 12:46

    Που θα ταξιδέψουν οι Ευρωπαίοι το 2018 - Ιταλοί και Πολωνοί "ψηφίζουν" Ελλάδα

  41. 23/05 11:51

    Προσωπικά δεδομένα: Κίνδυνος μέχρι και για χρεωκοπία όσων δεν συμμορφωθούν έγκαιρα

  42. 23/05 11:30

    Αυξάνονται τα περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης στις τουριστικές επιχειρήσεις

  43. 23/05 10:31

    Αφίσα της Αφροδίτης της Μήλου στα Hondos Center στην Ομόνοια- Καμπάνια για την επιστροφή της

  44. 23/05 10:03

    Πιστοποίηση περιπατητικών μονοπατιών στη Χαλκιδική

  45. 23/05 09:57

    Άδειες για 2 ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρήτη

  46. 23/05 09:51

    Ποιες επενδύσεις προκρίνονται για την ανάπλαση του π. στρατοπέδου Παύλος Μελάς

  47. 23/05 09:47

    Δύο ημέρες Ανοιχτές Πόρτες στα επισκέψιμα οινοποιεία (Λίστα)

  48. 23/05 09:44

    Γιορτή Καλαμποκιού στα Φάρσαλα

  49. 23/05 09:41

    Δήμος Χαλανδρίου: Διαγωνισμός για διαμονή μελών του ΚΑΠΗ σε ξενοδοχείο

  50. 23/05 09:35

    O ΕΟΤ φέρνει 587 δημοσιογράφους, bloggers και τουριστικούς πράκτορες

  51. 23/05 09:25

    Η Zeus International μίσθωσε το Lazart Hotel για 25 χρόνια

  52. 22/05 16:57

    Πως απαντάμε στα reviews της τουριστικής μας επιχείρησης

  53. 22/05 16:53

    Αρχαιοφύλακες: "Δεν θα συμμετάσχουμε σε εκδηλώσεις εκτός ωραρίου"

  54. 22/05 16:21

    H E. Κουντουρά κεντρική ομιλήτρια σε ημερίδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

  55. 22/05 16:12

    Στον Ευτύχιο Βασιλάκη το 60% της Autohellas

  56. 22/05 15:33

    Παγκόσμια διάκριση στην Ledra Hotels and Villas από την Marriott

  57. 22/05 15:07

    Τα 10 πιο παράξενα πράγματα που κλέβουν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία

  58. 22/05 14:44

    Ανακαινισμένο άνοιξε το ξενοδοχείο Terra Maltese Natural Retreat

  59. 22/05 13:14

    «Κάνοντας την Ελλάδα και πάλι μεγάλη»

  60. 22/05 13:05

    Το έκτο ισχυρότερο διαβατήριο στον κόσμο έχει και φέτος η Ελλάδα

  61. 22/05 12:20

    TripAdvisor: Αυτά είναι τα 10 δημοφιλέστερα μνημεία της Ελλάδας για το 2018

  62. 22/05 12:02

    TripAdvisor: Οι ταξιδιώτες αποθεώνουν την Ακρόπολη- Στα 16 top μνημεία του 2018

  63. 22/05 12:00

    Βρετανικός τουρισμός: 1 στους 10 κάνει κράτηση τελευταίας στιγμής

  64. 22/05 11:43

    TUI: Άνοιξαν οι κρατήσεις για πακέτα διακοπών στην Ελλάδα το 2019

  65. 22/05 11:42

    Η τεχνολογία δημιουργεί εμπειρίες στον τουρισμό

  66. 22/05 11:30

    Ποια ελληνικά ξενοδοχεία κερδίζουν το ενδιαφέρον των Γερμανών τουριστών το Μάιο

  67. 22/05 11:27

    Ρωσικός τουρισμός: Η Ελλάδα πέμπτος προορισμός παραλίας με το καλύτερο value

  68. 22/05 11:20

    MarBella Nido Suite Hotel & Villas: Στα 20 νέα καλύτερα ξενοδοχεία της Ευρώπης

  69. 22/05 10:48

    +12,8% οι αφίξεις, +28,2% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Μάρτιο

  70. 22/05 10:33

    Ως Grand Hyatt θα ανοίξει το πρώην ξενοδοχείο Ledra Hotel

  71. 22/05 10:04

    Οι χρήστες άνω των 55 ετών γίνονται όλο και πιο “ψηφιακοί”

  72. 22/05 09:19

    Άδειες για εργασίες σε 2 ξενοδοχεία στην Αλεξανδρούπολη και Κρήτη

  73. 22/05 09:18

    Δήμος Κω: Διαγωνισμός για παραγωγή βίντεο εικονικής πραγματικότητας

  74. 22/05 09:16

    Εκδήλωση στον Πηνειό για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

  75. 22/05 09:10

    Aγώνας Δρόμου στον Ψηλορείτη

  76. 22/05 09:00

    Άδεια για μπαρ στο πρώην Kahlua επί της οδού Αμερικής

  77. 21/05 19:42

    Ενθουσιασμένοι από την Κρήτη οι Ιταλοί δημοσιογράφοι

  78. 21/05 19:30

    Τουρισμός πολυτελείας: Πώς οι επιχειρήσεις θα προσεγγίσουν την αγορά

  79. 21/05 19:26

    Μεγάλη συμμετοχή στο Σχολείο Τουρισμού OnTour στη Σκιάθο

  80. 21/05 18:28

    Στην Εθνική Παγναία το Lazart Hotel στη Θεσσαλονίκη έναντι 7 εκατ. ευρώ

  81. 21/05 13:27

    IMEX 2018: Εδραιώνεται ο συνεδριακός τουρισμός στην Ελλάδα

  82. 21/05 13:23

    Δήμος Θήρας: Προσλήψεις 8 ναυαγοσωστών

  83. 21/05 13:20

    Πως φέρνουμε επισκέπτες στο Site μας;

  84. 21/05 13:08

    Εντυπωσιακό σεληνιακό τοπίο στη Χίο

  85. 21/05 13:04

    Το τηλεοπτικό δίκτυο France2 στην Ύδρα

  86. 21/05 12:58

    Αναλυτικά οι υποχρεώσεις των επιχειρήσεων στην προστασία δεδομένων

  87. 21/05 12:26

    9 καινοτομίες στα ταξίδια που σας πηγαίνουν στον παράδεισο (ή στην κόλαση)

  88. 21/05 11:09

    Η ΕΞ Θεσσαλονίκης καταδικάζει την επίθεση κατά του Γ. Μπουτάρη

  89. 21/05 10:12

    Προβολή της Λέσβου μέσω της Germania

  90. 21/05 09:46

    Έρχονται νέες επιβαρύνσεις στα ξενοδοχεία

  91. 21/05 09:42

    Ο γαμήλιος τουρισμός στη Σαντορίνη: Προβολή μέσα από ξένη τηλεοπτική σειρά

  92. 21/05 09:35

    Περιφέρεια Κρήτης: Aποφάσεις για ΜΠΕ 4 ξενοδοχείων

  93. 21/05 09:34

    Περιφέρεια Δ. Ελλάδας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τη διοργάνωση συνεδρίου

  94. 21/05 09:27

    Δήμος Καρπενησίου: Διαγωνισμοί για εκμίσθωση 2 ακινήτων με χρήση καταλύματος

  95. 21/05 00:42

    Τελευταία σεζόν χωρίς τα υδροπλάνα...

  96. 20/05 12:31

    Στην τελική ευθεία μπήκε η μαρίνα Χίου

  97. 20/05 12:08

    Ryanair: Πτήσεις Αθήνα- Ηράκλειο από τις 15 Ιουνίου

  98. 20/05 11:58

    Νέα τουριστική διαδρομή στην Αρχαία Ολυμπία

  99. 20/05 11:55

    Προσβάσιμοι Θαλάσσιοι Προορισμοί στους Δήμους Ερέτριας, Σικυωνιών και Κέας

  100. 20/05 11:48

    To Καζάνι στη Φωτάδα και η Γιορτή Μελιού στη Λάρισα