Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών  προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά  προϊόντα.

Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.

Αυτό θα επιτευχθεί με:

- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.

- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)

- Πρόσβαση σε νέες αγορές

- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.

-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.

Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.

Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.

Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.

Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους  επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.

Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.

Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.

Ταξίδια εξοικείωσης

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της

ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.

Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.

Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.

Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.

Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:

Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.

Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.

Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»

Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.

Υλικό προβολής

Προτείνεται:

-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.

-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.

-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.

- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.

-Αναμνηστικά δώρα

Μελέτες

Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.

Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.

  1. 22/01 12:03

    Γρ.Τάσιος: Να διασφαλιστεί η τουριστική εικόνα από τις αγροτικές κινητοποιήσεις

  2. 22/01 11:57

    Ο Όμιλος Sani-Ikos παραχώρησε στην περιφέρεια τον εξοπλισμό ξενοδοχείου στην Κερκυρα

  3. 21/01 13:47

    Απώλειες 915 εκατ. ευρώ στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το 11μηνο, -13,8% το Νοέμβριο

  4. 21/01 12:58

    Νέο πράσινο φως για Fraport από την Κομισιόν

  5. 21/01 11:56

    Δύο νέα ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κω

  6. 21/01 11:49

    ΕΟΤ: Πρόκληση για το περίπτερο στην TOUR SALON POSEN 2017

  7. 20/01 14:37

    Oι αρχιμάγειροι Β.Ελλάδος προβάλλουν την Μακεδονική κουζίνα

  8. 20/01 14:03

    Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο «φέρνει» Αμερικανούς τουρίστες

  9. 20/01 13:57

    Ρόδος: Σεμινάριο για την κουζίνα του Αιγαίου στους χώρους εστίασης

  10. 20/01 13:35

    Τα ΒορΟινά κατεβαίνουν Αθήνα

  11. 20/01 12:55

    European Best Destinations: Ψηφίστε Αθήνα!

  12. 20/01 12:40

    Συνάντηση της ΕΞ Κέρκυρας με το δήμαρχο

  13. 20/01 12:23

    Kayak: Πού θα ταξιδέψουν οι Καναδοί το 2017

  14. 20/01 12:14

    Τουρισμός: +8,6% Βρετανοί στην Ευρώπη το θερινό τρίμηνο το 2016

  15. 20/01 11:59

    Ανασυγκρότηση και ισχυροποίηση του ΕΟΤ ζητούν οι υπάλληλοι

  16. 20/01 11:37

    5 τάσεις της τεχνολογίας στα ξενοδοχεία το 2017

  17. 20/01 11:28

    Η Fraport AG στις 100 πιο βιώσιμες εταιρίες της χρονιάς

  18. 20/01 11:26

    Ιόνια Νησιά: Η ομογένεια στηρίζει το λιμάνι Μαθρακίου Κέρκυρας

  19. 20/01 11:21

    Τί αλλάζει στην ενοικίαση αυτοκινήτων στην ΕΕ

  20. 20/01 11:19

    Γαστρονομικός τουρισμός - Τα πιο ενδιαφέροντα γεγονότα του 2016

  21. 20/01 11:17

    Νέα υπηρεσία WiZiFi στα Capsis Hotels

  22. 20/01 11:08

    H Περιφέρεια Κρήτης στην έκθεση της Στουτγκάρδης

  23. 20/01 11:00

    Έρευνα: Πώς η Airbnb επιδρά στις επιδόσεις των ξενοδοχείων σε 13 αγορές

  24. 20/01 11:00

    Κουφονήσια: Άγρια ομορφιά και εξωτικά τοπία

  25. 20/01 10:58

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε 3 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  26. 20/01 10:56

    EOT: Διαγωνισμός εξπρές για το περίπτερο στην έκθεση IFT 2017

  27. 19/01 18:26

    44 τουριστικές επενδύσεις στο νέο Αναπτυξιακό- δείτε ποιες είναι οι 39

  28. 19/01 17:52

    Ελληνικός Τουρισμός 2016: +9% οι αεροπορικές αφίξεις, +0,6% οι οδικές...

  29. 19/01 15:54

    HOTREC: Σεμινάριο e-learning για τις υποδομές ΑΜΕΑ στα ξενοδοχεία

  30. 19/01 15:50

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Τουριστική προβολή στη Ρώμη

  31. 19/01 15:46

    Αυτές είναι οι 10 μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων στον κόσμο

  32. 19/01 15:28

    Ύπατη αρμοστεία για τους πρόσφυγες: Σήμερα λήγει ο διαγωνισμός για μίσθωση κλινών σε νησιά και ηπειρωτική Ελλάδα

  33. 19/01 15:00

    Έρευνα: Αμείωτη η διάθεση των Γερμανών για ταξίδια και φέτος

  34. 19/01 14:57

    Ο Γ.Γ. κ. Γ. Τζιάλλας στην έναρξη του Παγκοσμίου Έτους Αειφόρου Τουρισμού 2017 στη Μαδρίτη

  35. 19/01 14:47

    Ο γ.γ. του ΠΟΤ Τ.Ριφάι αποδέχθηκε πρόσκληση της Ε.Κουντουρά για επίσκεψη στην Ελλάδα

  36. 19/01 13:50

    FTI: mega-project, με 9 ξενοδοχεία, στα Κανάρια Νησιά- τι προβλέπουν τα σχέδια

  37. 19/01 13:37

    10 ξενοδοχεία στον κόσμο που κόβουν την ανάσα- το ένα στη Σαντορίνη

  38. 19/01 13:17

    Περιφέρεια Κρήτης: Η έξυπνη εξειδίκευση εργαλείο ανάπτυξης

  39. 19/01 13:12

    FTI: Επεκτείνει φέτος το πρόγραμμα στην Τουρκία

  40. 19/01 13:09

    SWOT: Συνεργασία με το ξενοδοχείο Andros Holiday

  41. 19/01 12:51

    Ρωσικός Τουρισμός: Στην Τουρκία το 50% των πρόωρων κρατήσεων

  42. 19/01 12:31

    Γερμανικός τουρισμός: +11,4% τα έσοδα των τουριστικών πρακτορείων το Δεκέμβριο

  43. 19/01 12:27

    Καταγγελίες για Geoblocking στις online ταξιδιωτικές υπηρεσίες στην Ευρώπη

  44. 19/01 11:55

    Αυτά ήταν τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  45. 19/01 11:41

    Ρωσικός Τουρισμός: Σπεύστε τώρα για κράτηση στην Ελλάδα...

  46. 19/01 11:14

    Δήμος Ηρακλείου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

  47. 19/01 11:12

    ΕΟΤ: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για το περίπτερο στην ΙΤΒ

  48. 19/01 10:57

    Η Golden Chemicals χορηγός της χοροεσπερίδας του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Μ-Θ

  49. 19/01 10:45

    Έτος Βιώσιμου Τουρισμού το 2017 - το προωθητικό βίντεο του ΠΟΤ

  50. 18/01 16:40

    Δημόσια πρόταση για τις μετοχές της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης

  51. 18/01 16:27

    Στην Grivalia το Pearl Island στον Παναμά- αγόρασε το 60% της Dolphin

  52. 18/01 15:48

    Ν. Ηρακλείου: Συρρίκνωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας στον τουρισμό το 2016

  53. 18/01 15:40

    Δήμος Αθηναίων: Ποδήλατο στην πόλη- πείτε τη γνώμη σας

  54. 18/01 15:31

    Κρουαζιέρα για τολμηρά ζευγάρια στη Μεσόγειο

  55. 18/01 15:20

    Εποχικότητα και απορρίμματα: Πρόγραμμα για τα νησιά της Μεσογείου

  56. 18/01 14:54

    Συνάντηση της Ε.Κουντουρά με το Βασιλιά της Ισπανίας

  57. 18/01 14:43

    ΑΒΤΑ: Έκκληση για ταξίδια χωρίς βίζα στην Ευρώπη μετά το Brexit

  58. 18/01 13:37

    ΠΟΤ: Αύξηση 3-4% στις διεθνείς αφίξεις το 2017

  59. 18/01 13:00

    Tourism Awards 2017: "Έχετε κάτι να μοιραστείτε;"

  60. 18/01 12:55

    Αναμνήσεις από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού

  61. 18/01 12:44

    Travel.me: Η νέα ενιαία ταξιδιωτική πλατφόρμα της TUI

  62. 18/01 12:40

    Tourism Awards 2017: Η Μάγια Τσόκλη πρόεδρος της κριτικής επιτροπής

  63. 18/01 12:21

    +0,6% οι οδικές αφίξεις στη χώρα το 2016

  64. 18/01 12:17

    Τα μοντέλα συνεργασίας με τον Online Travel Agency

  65. 18/01 11:43

    ΥΠΑ: 53,6 εκατ. επιβάτες στα αεροδρόμια της χώρας το 2016

  66. 18/01 11:39

    H Περιφέρεια Ηπείρου στην έκθεση Griiecheland Festival στο Ντίσελντορφ

  67. 18/01 11:38

    Το Belvedere Hotel της Μυκόνου νέο μέλος στα Leading Hotels of the World

  68. 18/01 11:29

    Διψήφια αύξηση των Ολλανδών στη Χαλκιδική το 2017

  69. 18/01 11:26

    To Blogtrotters 2017 πρεσβευτής της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα

  70. 18/01 10:30

    Έρευνα: H Αirbnb εντείνει τον κοινωνικο-οικονομικό διχασμό στις πόλεις

  71. 18/01 09:55

    Mediterranean Panorama: Με πυλώνα την Ελλάδα η έκθεση για τον τουρισμό της Μεσογείου στη Στοκχόλμη (17-19 Μαρτίου)

  72. 18/01 08:53

    Ν.Κεραμέως: Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας ακόμα και οι σχολικές εκδρομές

  73. 18/01 08:42

    ΕΜΣΤ: Έκθεση "Κρίσιμοι Διάλογοι: Αθήνα – Αμβέρσα"

  74. 18/01 08:37

    Δράσεις προβολής από τους Δήμους Καρύστου, Θήβας, Αιγιαλείας και Περιφέρεια Στ.Ελλάδος

  75. 18/01 08:30

    EOT: Διαγωνισμός εξπρές για το περίπτερο στην έκθεση TTR 2017

  76. 17/01 22:48

    Mouzenidis Travel: Χιονισμένο παραμύθι στην Καστοριά

  77. 17/01 16:54

    EOT: Εντυπωσιακή αύξηση των Ολλανδών τουριστών προς την Ελλάδα το 2017

  78. 17/01 16:48

    Τα 12 πράγματα που εξοργίζουν τους Αμερικανούς (και όχι μόνο) στο αεροπλάνο

  79. 17/01 15:34

    Booking.com: 12.440 ελληνικά καταλύματα διακρίθηκαν στα Guest Review Awards για το 2016

  80. 17/01 14:44

    ΝΙΚΙ: Όλες οι πτήσεις από Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία προς Ελλάδα το 2017

  81. 17/01 14:38

    Στη δικαιοσύνη κατά ξενοδοχείου στη Ζάκυνθο 100 Βρετανοί τουρίστες

  82. 17/01 13:56

    Σε χαμηλά 30ετίας η λίρα της Βρετανίας

  83. 17/01 13:27

    Κυπριακός τουρισμός: Ιστορικό ρεκόρ το 2016 με αύξηση 20% στις αφίξεις

  84. 17/01 13:23

    Παρασκευή και 13 το μεγάλο Ice Party του Ομίλου Μουζενίδη

  85. 17/01 13:22

    Τουρισμός και προσφυγικό/ έρευνα: 35% απώλειες εσόδων στα ξενοδοχεία της Λέσβου, Χίου, Σάμου και Κω

  86. 17/01 12:44

    Συνάντηση φορέων που θα συμμετάσχουν στο Πολιτιστικό Έτος Ελλάδας-Κίνας

  87. 17/01 12:31

    6 ελληνικά ξενοδοχεία στη νέα συλλογή RockStar Hotels

  88. 17/01 11:50

    Η Πάρος στην διεθνή έκθεση τουρισμού Ferien Messe 2017

  89. 17/01 11:45

    Celestyal Cruises: Η Σάμος νέος προορισμός στην κρουαζιέρα «Εικόνες Αιγαίου»

  90. 17/01 11:10

    SquareMile: To Costa Navarino στα 6 πιο χαλαρωτικά resort στον κόσμο

  91. 17/01 11:03

    Συνάντηση Γ. Κατρούγκαλου με τον Ιάπωνα ομόλογό του για επενδύσεις και τουρισμό

  92. 17/01 10:53

    Φιλικός προορισμός για τους γκέι τουρίστες η Ελλάδα- ποιες είναι οι τάσεις

  93. 17/01 10:49

    Ηot spot για πρόσφυγες και στην Κρήτη;

  94. 17/01 10:48

    Lufthansa/ Austrian Airlines: Πρόσβαση στο διαδίκτυο και στις ενδοευρωπαϊκές πτήσεις

  95. 17/01 10:46

    Τρομάζει τους ξενοδόχους η πιθανή νέα αύξηση του ΦΠΑ

  96. 17/01 10:44

    Ασφάλεια και αναψυχή προσελκύουν Αυστριακούς στη Θεσσαλονίκη

  97. 16/01 21:14

    -1 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις 9μήνου

  98. 16/01 17:31

    Η Κως στην έκθεση της Ουτρέχτης - γαστρονομία και ποδηλατικές διαδρομές

  99. 16/01 16:43

    Πρώτη απόπειρα αναβίωσης του Σιρκουί της Ρόδου

  100. 16/01 16:01

    Euromonitor: Aυθεντικότητα και ευεξία οι κορυφαίες καταναλωτικές τάσεις το 2017