Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών  προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά  προϊόντα.

Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.

Αυτό θα επιτευχθεί με:

- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.

- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)

- Πρόσβαση σε νέες αγορές

- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.

-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.

Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.

Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.

Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.

Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους  επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.

Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.

Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.

Ταξίδια εξοικείωσης

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της

ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.

Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.

Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.

Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.

Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:

Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.

Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.

Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»

Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.

Υλικό προβολής

Προτείνεται:

-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.

-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.

-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.

- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.

-Αναμνηστικά δώρα

Μελέτες

Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.

Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.

  1. 17/01 20:54

    Ο ελληνικός τουρισμός προσελκύει κινεζικές επενδύσεις

  2. 17/01 19:04

    Στ. Σκρέτας: τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας εγγυώνται στην επιτυχία του συνεδρίου της ASTA (video)

  3. 17/01 17:52

    Kayak: Εκτόξευση των αναζητήσεων για Κρήτη και Αθήνα το 2018

  4. 17/01 17:13

    90 χρόνια HATTA- Βραβεία στα τουριστικά γραφεία με τις καλύτερες μπροσούρες

  5. 17/01 17:09

    Panorama World Festival:1ο Σκανδιναβικό Forum Τουρισμού με ελληνική συμμετοχή

  6. 17/01 16:59

    Ελληνικός τουρισμός 2017: Η αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι εκτόξευσε τις εισπράξεις

  7. 17/01 15:12

    Δήμος Ρόδου: Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας της διεύθυνσης Τουρισμού

  8. 17/01 15:10

    Κάρπαθος: Αισιόδοξα μηνύματα από τις επαφές στην έκθεση της Ουτρέχτης

  9. 17/01 14:47

    Cobalt Air: Νέα υπηρεσία Business Class για Αθήνα

  10. 17/01 14:42

    Αμερικανικός τουρισμός: Οι 5 απόλυτες τάσεις στα ταξίδια το 2018

  11. 17/01 13:38

    Ρεκόρ κρατήσεων για την Κρήτη το 2018 στην Αυστρία

  12. 17/01 13:27

    Στις 8 Φεβρουαρίου το συνέδριο Hotel Tech 2018

  13. 17/01 13:22

    29 επενδυτικά έργα στον Τουρισμό μπαίνουν στον Αναπτυξιακό- Δείτε ποια

  14. 17/01 12:01

    Αεροδρόμιο Μυτιλήνης: "Πράσινο φως" από το ΥΠΕΝ για νέα έργα εκσυγχρονισμού

  15. 17/01 11:25

    Έρχεται στην Ελλάδα η πρώτη σχολή ποδοσφαίρου της Valencia σε ξενοδοχείο

  16. 17/01 10:50

    Ένα ξενοδοχείο στα Χανιά στη λίστα των Historic Hotels Worldwide

  17. 17/01 10:19

    Η Χαλκιδική στους top 3 ανερχόμενους προορισμούς στην Ολλανδική αγορά

  18. 17/01 10:06

    Ryanair: Το 79% των πτήσεων Δεκεμβρίου ήταν στην ώρα τους

  19. 17/01 09:55

    Καλώς ήρθε το δολάριο...

  20. 17/01 09:47

    Σήμα ελληνικής κουζίνας σε εστιατόρια- Δείτε σε ποια

  21. 16/01 18:06

    58 εκατ. επιβάτες στα αεροδρόμια της χώρας το 2017

  22. 16/01 17:35

    Συνέδριο Hotel Tech: Παράλληλη ενότητα Fu-Tourism18

  23. 16/01 17:11

    Primera Air: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Αθήνα

  24. 16/01 17:07

    Ellinair: 3 νέες συνδέσεις με Κέρκυρα

  25. 16/01 16:07

    Σύσκεψη για τις αδειοδοτήσεις υδατοδρομίων στο Αιγαίο

  26. 16/01 15:24

    Το συνέδριο των Αμερικανών πρακτόρων στην Αθήνα θα εκτοξεύσει τις αφίξεις

  27. 16/01 14:00

    Η ΠΟΞ επαναφέρει την ιδέα της Λευκής Εβδομάδας

  28. 16/01 12:20

    Ξενοδοχεία: Συνεργασία της Axia Hospitality και Nelios με το Euphoria Retreat

  29. 16/01 11:55

    Πληρωμή σε δυο δόσεις στα σπίτια της υιοθετεί η Airbnb

  30. 16/01 11:41

    Αίτηση πτώχευσης από γερμανικό ταξιδιωτικό γραφείο

  31. 16/01 11:07

    Η Qatar Airways πρώτη αεροπορική εταιρία που πετάει στην Ελλάδα με Airbus A350

  32. 16/01 10:48

    Το Four Seasons Astir Palace στα καλύτερα νέα πολυτελή ξενοδοχεία στον κόσμο

  33. 16/01 10:25

    Το ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία" στην χρυσή λίστα του Condé Nast Traveler

  34. 16/01 10:16

    Ο ΣΕΤΕ στο γεύμα εργασίας της Bundesbank στη Φρανκφούρτη

  35. 16/01 09:44

    Ο θαλάσσιος τουρισμός της Α. Χαλκιδικής στο Αμβούργο

  36. 16/01 09:41

    Τουρισμός: Περισσότερα ταξίδια και αυξημένες δαπάνες των Γερμανών το 2018

  37. 16/01 09:08

    Τουρισμός: Υπερδιπλάσιες οι ταξιδιωτικές δαπάνες στην Ισπανία σε σχέση με την Ελλάδα

  38. 16/01 09:04

    ΕΛΣΤΑΤ: Αλλαγές στα στατιστικά του τουρισμού

  39. 15/01 19:51

    Το Κρασοτύρι της Κω προϊόν Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης

  40. 15/01 19:31

    Στον όμιλο Λασκαρίδη, με συμμετοχή Κόκκαλη, η πλειοψηφία του Καζίνο Πάρνηθας

  41. 15/01 16:57

    To ελληνικό μπλε χαλαρώνει τη μελαγχολία της Blue Monday

  42. 15/01 16:02

    Παγκόσμιος τουρισμός: Ρεκόρ 7ετίας το 2017- Απογειώθηκαν οι αφίξεις στη Μεσόγειο

  43. 15/01 14:33

    Δωρεά του Ομίλου Inner Wheel στο Περιφερειακό Νοσοκομείο Ρόδου

  44. 15/01 14:29

    Άδεια για σταθμό καυσίμων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων

  45. 15/01 13:29

    H Eurowings ανοίγει φτερά για τη Νέα Υόρκη

  46. 15/01 12:58

    Πώς θα είναι το καζίνο της Κύπρου (video)

  47. 15/01 12:55

    +18% οι επισκέπτες σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους το 9μηνο του 2017

  48. 15/01 12:55

    Προτάσεις ΞΕΕ για την είσπραξη του φόρου διαμονής

  49. 15/01 12:38

    Ταξιδεύεις το Χειμώνα; Προετοιμάσου!

  50. 15/01 12:34

    Δράσεις για προσβάσιμο τουρισμό σε θαλάσσιους προορισμούς

  51. 15/01 12:30

    Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία του ΞΕΕ σήμερα

  52. 15/01 11:59

    CNT: Ένα ελληνικό νησί στα καλύτερα ιδιωτικά στον κόσμο για διακοπές απομόνωσης

  53. 15/01 11:35

    Ξενοδοχεία Lakitira: Οι εργαζόμενοι ανέβαλαν τον πλειστηριασμό

  54. 15/01 11:32

    Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρή αύξηση των κρατήσεων από Ολλανδία το 2018

  55. 15/01 11:05

    Γερμανία: Τα 10 δημοφιλή ελληνικά ξενοδοχεία για κράτηση την περίοδο των εορτών

  56. 15/01 10:46

    Βρετανικός τουρισμός: Η Κέρκυρα στους προσιτούς δημοφιλείς προορισμούς το 2018

  57. 15/01 10:13

    Οι γερμανοί τουρίστες επιστρέφουν στην Τουρκία

  58. 15/01 10:12

    Forbes: H Kάρπαθος στους 33 πιο οικονομικούς προορισμούς για διακοπές το 2018

  59. 15/01 10:05

    Νέα πολυτελή ξενοδοχεία σε Ρόδο, Κω και Χανιά

  60. 15/01 10:01

    ΕΟΤ: Oμάδα εργασίας για νέες θέσεις εργασίας

  61. 15/01 09:29

    Fraport: 27,6 εκατ. η επιβατική κίνηση στα 14 αεροδρόμια το 2017

  62. 14/01 23:43

    Στάση εργασίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας τη Δευτέρα

  63. 14/01 15:23

    Ξεκινά το έργο εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της λίμνης Καϊάφα

  64. 14/01 12:39

    Τουριστική «έκρηξη» στην Ελλάδα βλέπει η Suddeutsche Zietung

  65. 14/01 09:30

    Αεροπορική σύνδεση Καβάλας-Βελγίου

  66. 14/01 09:28

    Διαγωνισμός για την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών

  67. 14/01 09:25

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προώθησης στη Γαλλία

  68. 13/01 09:43

    Μη δασικές 5 εκτάσεις σε ξενοδοχεία

  69. 13/01 09:39

    Δωρεές σε νοσοκομεία από ξενοδοχεία και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

  70. 12/01 18:26

    NEW JOB: Art Director

  71. 12/01 18:24

    NEW JOB: Travel Operations Executive

  72. 12/01 18:21

    NEW JOB: Digital Manager (Full time)

  73. 12/01 15:15

    Aegean: Τροποποιήσεις πτήσεων λόγω στάσης εργασίας των Ελεγκτών

  74. 12/01 15:13

    Πώς τα ξενοδοχεία προσπαθούν να κερδίσουν πελάτες της Airbnb

  75. 12/01 14:41

    Η Ρόδος κορυφαίος προορισμός για τους Αυστριακούς

  76. 12/01 14:40

    H Πάρος στο γαλλικό ντοκιμαντέρ «Θησαυροί της Ευρώπης»

  77. 12/01 13:16

    Γερμανία: Υποχρεωτικές σχολικές εκδρομές σε στρατόπεδα συγκέντρωσης;

  78. 12/01 12:43

    Expedia/ Έρευνα: Πώς ταξιδεύουν οι αμερικανοί τουρίστες

  79. 12/01 12:26

    Το μνημείο του Ιπποκράτη στην Κω υποψήφιο για τον κατάλογο της UNESCO

  80. 12/01 11:42

    Τουρισμός: Ελκυστικές οι τιμές στα ελληνικά ξενοδοχεία και εστιατόρια για τους Γερμανούς

  81. 12/01 11:12

    Η Σαντορίνη ανάμεσα στα 8 ονειρικά ταξίδια διαγωνισμού Expedia & Estée Lauder

  82. 12/01 11:05

    Επιπτώσεις στον τουρισμό από τις ταξιδιωτικές συστάσεις ΗΠΑ και Τουρκίας

  83. 12/01 09:44

    Ξενοδοχεία: Η Grecotel στην κορυφή των Βραβείων TUI 2018 με 20 διακρίσεις

  84. 12/01 09:27

    Καλπάζει ο ισπανικός τουρισμός: +9% οι αφίξεις το 2017, +12% τα έσοδα

  85. 12/01 09:03

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία από Εφορείες Αρχαιοτήτων

  86. 12/01 09:00

    Δράσεις για την τουριστική προβολή της Κρήτης

  87. 11/01 21:51

    Έρευνα για εντοπισμό Μινωικού οικισμού στο Οροπέδιο Λασιθίου

  88. 11/01 19:48

    Αυστριακός τουρισμός: +32% οι κρατήσεις για διακοπές στην Ελλάδα

  89. 11/01 15:38

    O τουρισμός έριξε τα επίπεδα ανεργίας τον Οκτώβριο- Πρωταθλήτρια η Κρήτη

  90. 11/01 14:38

    Προβολή ελληνικών προορισμών μέσω της Volotea στην Ιταλία

  91. 11/01 14:33

    Το Άμστερνταμ κόβει στο μισό το όριο διανυκτερεύσεων στα σπίτια της Airbnb

  92. 11/01 12:58

    TUI: Τα Σάββατα του Ιανουαρίου οι περισσότερες κρατήσεις

  93. 11/01 12:44

    Έλληνας ο νέος Sales & Marketing Manager της Ryanair για την Α. Μεσόγειο

  94. 11/01 12:41

    Η Ελλάδα στις χώρες με τα ισχυρότερα διαβατήρια στον κόσμο για το 2018

  95. 11/01 12:04

    ECTAA προς ΕΕ: Προστασία των καταναλωτών από αφερέγγυες αεροπορικές εταιρείες

  96. 11/01 11:51

    Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Η Ελλάδα στις πιο ασφαλείς χώρες στον κόσμο

  97. 11/01 11:49

    25,4 εκατ. Γερμανοί χρησιμοποίησαν λεωφορεία μεγάλων αποστάσεων το 2017

  98. 11/01 11:30

    GIC-Sunvil: Περισσότερες βίλες σε Κέρκυρα και Παξούς

  99. 11/01 11:15

    Ryanair: Νέο δρομολόγιο Κέρκυρα - Ρώμη

  100. 11/01 11:09

    Wizz Air: Νέα σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη από τη Βιέννη