Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών  προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά  προϊόντα.

Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.

Αυτό θα επιτευχθεί με:

- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.

- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)

- Πρόσβαση σε νέες αγορές

- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.

-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.

Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.

Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.

Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.

Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους  επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.

Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.

Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.

Ταξίδια εξοικείωσης

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της

ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.

Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.

Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.

Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.

Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:

Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.

Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.

Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»

Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.

Υλικό προβολής

Προτείνεται:

-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.

-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.

-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.

- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.

-Αναμνηστικά δώρα

Μελέτες

Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.

Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.

  1. 21/08 15:32

    Η Κάρπαθος στην Έκθεση Tour Natur 2017

  2. 21/08 15:28

    Απεβίωσε ο πρόεδρος της ΕΛΙΜΕ, Γιάννης Κούβαρης

  3. 21/08 15:21

    Έκκληση για βοήθεια για τον 19χρονο Τάσο με οξεία λευχαιμία

  4. 21/08 14:04

    ΑΡΧΕΛΩΝ: Αποφυγή οχημάτων στις παραλίες Εθνικού Πάρκου Κοτυχίου-Στροφυλιάς

  5. 21/08 12:39

    Χίος, το νησί του Ομήρου - Αφιέρωμα στην ισπανική εφημερίδα La Razόn

  6. 21/08 12:37

    Ιταλία: Φράγματα σε διάσημα αξιοθέατα εξαιτίας φόβων για τρομοκρατικό χτύπημα

  7. 21/08 12:20

    Η νέα διοίκηση του ΤΑΠ

  8. 21/08 11:58

    ΕΞ Δράμας: Διαγωνισμός φωτογραφίας

  9. 21/08 11:36

    Ελληνικός τουρισμός: +13% οι αφίξεις, +14,2% οι εισπράξεις τον Ιούνιο

  10. 21/08 11:34

    Smartertravel: Ο Βόλος και το Πήλιο στα 10 μυστικά μέρη της Ευρώπης με καλό value

  11. 21/08 11:13

    Η Ελλάδα κορυφαία επιλογή διακοπών για τους Γερμανούς- Ποιοί είναι οι top 20 προορισμοί

  12. 21/08 10:46

    Guardian: Τα 10 καλύτερα beach bar στην Ελλάδα

  13. 21/08 10:42

    Τουρισμός: Τα ταξίδια “καταργούν” το ντιβάνι του ψυχοθεραπευτή

  14. 21/08 10:39

    Αποφάσεις για ξενοδοχειακές εταιρείες σε Ρέθυμνο και Παγγαίο

  15. 21/08 10:33

    Δήμος Αμαρουσίου: Κατά της εκμετάλλευσης του Δάσους Συγγρού με πρόσχημα την τουριστική ανάπτυξη

  16. 21/08 10:19

    Η Αθήνα στις πιο οικονομικές ευρωπαϊκές πόλεις για τους Βρετανούς

  17. 21/08 09:45

    Αποτελέσματα από τις δράσεις του Προαθωνικού Οργανισμού

  18. 20/08 10:29

    The Travel Awards 2017: H Eλλάδα και το Sani Resort υποψήφιοι

  19. 20/08 10:28

    33 χρόνια ξενοδοχεία Airotel: «Το σπίτι μακριά από το σπίτι σας»

  20. 20/08 10:26

    Δήμος Σίφνου: Να κηρυχθεί άγονη εποχιακά η ακτοπλοϊκή γραμμή Σερίφου-Σίφνου-Μήλου

  21. 20/08 10:22

    Γιορτή Αμυγδάλου στο Συκούριο και Γιορτή Χαλβά στα Φάρσαλα

  22. 20/08 10:20

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Καλαμάτας

  23. 19/08 16:42

    Πρώτη απαγόρευση απόπλου για παράνομη ναύλωση σκάφους στην Παλαιά Επίδαυρο

  24. 19/08 12:47

    Τουρισμός πολυτελείας: Σε ποιους προορισμούς θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το φθινόπωρο

  25. 19/08 12:10

    Eurowings: Άνοιξαν οι κρατήσεις για πτήσεις προς την Κέρκυρα το 2018

  26. 19/08 12:08

    Η Air France αυξάνει τις πτήσεις προς την Κόστα Ρίκα

  27. 19/08 12:03

    Ξεκίνησαν τα εφετινά Οινοξένεια

  28. 19/08 11:44

    Διήμερο εορταστικών εκδηλώσεων στην Αλόννησο τον Δεκαπενταύγουστο

  29. 19/08 11:39

    Διεθνής Ιστιοπλοϊκή Εβδομάδα Βορείου Αιγαίου στη Σκόπελο

  30. 19/08 11:35

    Στις 16 Σεπτεμβρίου η εικονική έκρηξη του ηφαιστείου στη Σαντορίνη

  31. 19/08 11:34

    Δήμος Ιωαννιτών: Διαγωνισμός για δράσεις τουριστικής προβολής

  32. 19/08 11:32

    Ανακλήσεις αποφάσεων για τη δημιουργία 3 ξενοδοχείων

  33. 19/08 11:29

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Πάργας

  34. 19/08 09:35

    Ryanair: Καθυστερήσεις από τις μεγάλες χειραποσκευές- η πολιτική της εταιρίας

  35. 18/08 15:58

    Γερμανικός τουρισμός: Απαραίτητο το διαδίκτυο στις διακοπές

  36. 18/08 15:29

    Διεθνείς τουριστικοί φορείς αποδοκιμάζουν την επίθεση στη Βαρκελώνη

  37. 18/08 13:20

    Αμερικανικός τουρισμός: Πιο ευτυχείς οι κάτοχοι διαβατηρίου- 3 προσωπικότητες ταξιδιωτών

  38. 18/08 12:47

    Aμεση κινητοποίηση της Thomas Cook από δυσφημιστική ανάρτηση που έγινε viral

  39. 18/08 12:27

    Ryanair: Νέο portal κρατήσεων για φοιτητές Erasmus

  40. 18/08 12:24

    Πάνω από 75.000 επισκέπτες στα μνημεία της χώρας την Αυγουστιάτικη Πανσέληνο

  41. 18/08 12:03

    Virtuoso: Ο τουρισμός πολυτελείας προσελκύει περισσότερους millennials

  42. 18/08 11:41

    Ε.Κουντουρά: Πολλές οι παραβατικότητες στις τουριστικές επιχειρήσεις

  43. 18/08 11:37

    Τουρισμός: 8 εκατ. περισσότερες διεθνείς αφίξεις στην ΕΕ το α’ 4μηνο του 2017

  44. 18/08 11:24

    2ος Ιστιοπλοϊκός Μαραθώνιος

  45. 18/08 10:48

    Τρόμος σε Βαρκελώνη και Καμπρίλς- Ελληνίδα τραυματίας

  46. 18/08 10:39

    ΕΤΟΑ: Το Brexit μπορεί να πλήξει την παραγωγικότητα στον τουρισμό

  47. 18/08 10:24

    EOT: Προσκλήσεις ξένων δημοσιογράφων και στελεχών συνεδριακού τουρισμού

  48. 18/08 10:23

    Δωρεές από ξενοδοχεία στη Θεσσαλονίκη και στα Χανιά

  49. 18/08 10:18

    Γιορτή Φιστικιού στην Αίγινα

  50. 18/08 10:17

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Κορινθίων

  51. 17/08 13:30

    Συμφωνία κοινού κωδικού μεταξύ Gulf Air και Aegean Airlines

  52. 17/08 13:21

    Η Norwegian Cruise ακυρώνει κρουαζιέρα για νεοναζί

  53. 17/08 12:40

    Κυπριακός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων τον Ιούλιο

  54. 17/08 12:33

    Τουριστική προβολή της Λευκάδας στην Ολλανδία

  55. 17/08 12:06

    Ο Ολυμπιονίκης Ι. Μελισσανίδης, Αmbassador του Δήμου Χερσονήσου

  56. 17/08 11:59

    Δήμος Αθηναίων: Eντείνονται οι έλεγχοι στα καταστήματα

  57. 17/08 11:53

    Ελληνικός τουρισμός: Το "πάρτι φοροδιαφυγής" στα ξενοδοχεία και η πραγματικότητα...

  58. 17/08 11:50

    Τουρισμός: Πώς θα ταξιδεύουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2030

  59. 17/08 10:59

    Η ΑΒΤΑ συμβουλεύει: Πώς να αντιμετωπίζετε τα αρνητικά σχόλια στα social media

  60. 17/08 10:52

    Alltours: Πρόσθετες πτήσεις για Κρήτη, Ρόδο, Κω το φθινόπωρο

  61. 17/08 10:28

    O Δήμος Ν.Προποντίδας σε τουριστικό πρόγραμμα της Μαύρης Θάλασσας

  62. 17/08 10:27

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αλοννήσου

  63. 17/08 10:24

    ΕΟΤ: Χορηγία στο Κέντρο Τύπου στην έκθεση WTM

  64. 17/08 10:13

    Ryanair: 2 νεα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Βαρκελώνη και Πόρτο

  65. 16/08 14:32

    Έρευνα: Τζατζίκι, ψάρι, σουβλάκι και μεζέ προτιμούν οι Δανοί στις διακοπές

  66. 16/08 13:09

    Ο ...συνταγματάρχης ξενοδόχος στην Αθήνα

  67. 16/08 12:51

    Πάνω από 1.000 παράνομα καταλύματα απέσυρε η Airbnb στη Βαρκελώνη

  68. 16/08 12:47

    Nέα ευρήματα από το ιστορικό ναυάγιο ΜΕΝΤΩΡ στα Κύθηρα

  69. 16/08 12:46

    Ρωσικός τουρισμός: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός στο διαδίκτυο η Ελλάδα τον Ιούλιο

  70. 16/08 12:25

    Η Ρόδος στην έκθεση Tour Natur 2017

  71. 16/08 12:00

    Τουρκικός τουρισμός: Στα 30 δισ. δολάρια μπορεί να φθάσουν οι απώλειες την τριετία 2016-2018

  72. 16/08 12:00

    Ξενοδοχεία: Στην Grivalia τα "Αστέρια" Γλυφάδας

  73. 16/08 11:47

    DW: H πτώχευση της Air Berlin ήταν αναμενόμενη

  74. 16/08 11:24

    Ryanair: Καταγγελία για "κατασκευασμένη αφερεγγυότητα" της Air Berlin

  75. 16/08 11:08

    Ημερίδα για τον Μαραθώνα: «Branding - The City of Marathon»

  76. 16/08 11:01

    Εκσκαφή φωλιάς θαλάσσιας χελώνας Caretta-Caretta στο Aquila Rithymna Beach

  77. 16/08 10:41

    Air Berlin: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες για την πτώχευσή της

  78. 16/08 10:40

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ποιοι τουρίστες δαπανούν περισσότερα στις διακοπές;

  79. 16/08 10:36

    STR: 22% περισσότερα τα υπό κατασκευή δωμάτια ξενοδοχείων στην Ευρώπη τον Ιούλιο

  80. 16/08 06:44

    Σε διαδικασία πτώχευσης η Air Berlin

  81. 16/08 06:38

    Δεκαπενταύγουστος με τουριστική άνοδο στην Ιταλία

  82. 16/08 06:33

    Η Έλενα Κουντουρά στο συνέδριο της ASTA

  83. 16/08 06:31

    Γάλλοι δημοσιογράφοι στην Αμοργό

  84. 16/08 06:30

    Η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Σύμης

  85. 16/08 06:29

    Μεσογειακό Εργαστήριο Κεραμικής στην Τήνο - Διεθνές Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων στη Σύρο

  86. 16/08 06:22

    Ανακοίνωση του Ομίλου Ν.Δασκαλαντωνάκη για τη διοίκηση των εταιρειών του

  87. 15/08 12:40

    Συνεδριακό Κέντρο στο παλαιό νοσοκομείο Πατρών

  88. 15/08 12:39

    Η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Λευκάδας

  89. 15/08 12:37

    O EOT υποστηρίζει την ισπανική έκδοση του βιβλίου «Bar Flaubert»

  90. 15/08 12:34

    Διεθνές τουρνουά Μπριτζ στην Καβάλα

  91. 14/08 20:30

    WizzAir: Νέα σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη από το Ιάσιο το 2018

  92. 14/08 19:56

    Σήμα ΕΟΤ και στις Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις

  93. 14/08 13:46

    Aria Hotels: Άνοιξε το Aria Concept Store στα Χανιά

  94. 14/08 13:02

    TUI: Διαθέσιμα προς κράτηση τα δημοφιλή προγράμματα για το καλοκαίρι του 2018

  95. 14/08 12:07

    Οικολογικός παράδεισος η Αλόννησος, γράφει ιταλική εφημερίδα

  96. 14/08 11:52

    ΚΕΔΕ: Ειδικό φορολογικό καθεστώς στα νησιά που επλήγησαν από προσφυγικό και καταστροφές

  97. 14/08 11:40

    "Υπερ-τουρισμός" και Airbnb: Τί δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία

  98. 14/08 11:35

    Στ. Αρναουτάκης: Κρητικός πολιτισμός με "πάντρεμα" του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό

  99. 14/08 11:26

    Grace Santorini: Η αγαπημένη πισίνα του διεθνούς τύπου

  100. 14/08 11:16

    Αναπτυξιακό Συνέδριο «ΚΟΡΙΝΘΙΑ 2025» - Τουρισμός και επιχειρηματικότητα στο επίκεντρο