Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών  προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά  προϊόντα.

Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.

Αυτό θα επιτευχθεί με:

- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.

- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)

- Πρόσβαση σε νέες αγορές

- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.

-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.

Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.

Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.

Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.

Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους  επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.

Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.

Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.

Ταξίδια εξοικείωσης

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της

ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.

Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.

Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.

Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.

Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:

Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.

Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.

Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»

Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.

Υλικό προβολής

Προτείνεται:

-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.

-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.

-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.

- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.

-Αναμνηστικά δώρα

Μελέτες

Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.

Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.

  1. 24/06 15:35

    Ύμνοι του Conde Nast Traveller για τη Μήλο

  2. 24/06 15:19

    M. Kόνσολας: Ελλείψεις προσωπικού στην Τουριστική Αστυνομία Ρόδου & Κω

  3. 24/06 15:12

    K. Aγοραστός προς Ε. Κουντουρά: Πλήγμα για τον τουρισμό η "μετακόμιση" του Mamma Mia

  4. 24/06 12:25

    Χρονιά ρεκόρ για τον τουρισμό στη Βουλγαρία

  5. 24/06 12:16

    Συζήτηση για την κρουαζιέρα τη Δευτέρα στη Βουλή

  6. 24/06 12:13

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με Σέρβο τουρ οπερέιτορ

  7. 24/06 12:12

    Πλωτή εξέδρα στο λιμένα της Σκιάθου

  8. 23/06 22:13

    Ryanair: 17 νέες συνδέσεις από Αθήνα προς Ιταλία και Ισπανία

  9. 23/06 17:15

    ΟΤΘ: Ξενάγηση ξένων αθλητικών αποστολών στη Θεσσαλονίκη

  10. 23/06 16:12

    Ελληνικό Επενδυτικο Φόρουμ στη Ν. Υόρκη- Προοπτικές στον τουρισμό

  11. 23/06 16:04

    Συνάντηση δήμου Κω με τη Ryanair για περισσότερες πτήσεις στο νησί

  12. 23/06 15:30

    11 παράνομες ναυλώσεις επαγγελματικών σκαφών αναψυχής

  13. 23/06 14:57

    Συμφωνία για νέα αεροσκάφη Blue Air – Boeing

  14. 23/06 14:53

    1,54 εκατ. ευρώ για έργα ανάδειξης πολιτιστικής κληρονομιάς στη Σάμο

  15. 23/06 14:16

    Καλώς ήρθατε στο «Hyperloop Hotel», το ξενοδοχείο υψηλής ταχύτητας στο μέλλον...

  16. 23/06 14:06

    Σε δυο χρόνια η τουριστική επένδυση "Kassiopi project” στην Κέρκυρα

  17. 23/06 13:27

    Ποια νησιά πωλούνται στην Ελλάδα

  18. 23/06 11:53

    Booking.com: Χρηματοδότηση έως 400.000 σε startup στον τουρισμό - Οι νικητές

  19. 23/06 11:33

    Προβολή του Αττικού αμπελώνα στην Ιαπωνία

  20. 23/06 11:29

    Μερίδιο στην American Airlines αποκτά η Qatar Airways

  21. 23/06 11:28

    Ρωσικός τουρισμός: Προβληματίζει η πτώση της ισοτιμίας του ρουβλίου

  22. 23/06 11:19

    Ο ΕΟΤ σε workshop της Google Digital Academy

  23. 23/06 11:16

    Ινδοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Θεσσαλία

  24. 23/06 11:10

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: +8,5% τα έσοδα ανά δωμάτιο το Μάιο

  25. 23/06 11:02

    Υπ. Τουρισμού: Αναρμόδιο για τις ξένες ταινίες στην Ελλάδα- Δεν υπήρξε αίτημα για το Mamma Mia 2

  26. 23/06 09:56

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τουρ οπερέιτορ της Γαλλίας

  27. 23/06 09:54

    Άδειες για χρήση νερού από γεώτρηση σε ξενοδοχεία στη Μύκονο και στη Ρόδο

  28. 22/06 19:34

    Γ. Πλακιωτάκης: Παράτυπη η εκλογή ΔΣ της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

  29. 22/06 17:41

    Συνάντηση Κινεζικών και Κρητικών ΜΜΕ για συνέργειες

  30. 22/06 17:36

    Εργασίες αποκατάστασης στα μνημεία της Ακρόπολης

  31. 22/06 17:16

    Ανθεί η απάτη στις online ταξιδιωτικές κρατήσεις- Ψεύτικες σελίδες ξεγελούν τη Google

  32. 22/06 15:52

    Άνοιξε δρόμος συνεργασίας των Περιφερειών Ηπείρου και Jilin Kίνας

  33. 22/06 15:35

    Το νέο ισχυρό εργαλείο της Expedia για καλύτερη επιλογή ξενοδοχείου (video)

  34. 22/06 14:49

    12 απίστευτες απαγορεύσεις που συναντούν οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο

  35. 22/06 13:54

    Press trips από τον ΕΟΤ

  36. 22/06 13:49

    Ξεκινά το Olympus Marathon- Όλο το πρόγραμμα

  37. 22/06 13:29

    Συνεργασία Λάμψα - Accor Hotels για το ξενοδοχείο Mercure Belgrade Excelsior

  38. 22/06 13:07

    Tα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  39. 22/06 12:53

    Γερμανικός τουρισμός: +4% οι κρατήσεις στα τουριστικά γραφεία το Μάιο

  40. 22/06 12:21

    Η Expedia δίνει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να προβάλουν τοπικές εμπειρίες

  41. 22/06 11:53

    H Eλλάδα top προορισμός πολυτελών διακοπών για Αμερικανούς και Βρετανούς

  42. 22/06 11:14

    Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν δωμάτια μέσω της Airbnb

  43. 22/06 10:41

    Πρώτο ενεργειακό νησί στην Ευρώπη η Τήλος

  44. 22/06 10:37

    Και υπήκοοι τρίτων χωρών μπορούν να φοιτούν στις Σχολές Ξεναγών

  45. 22/06 10:12

    +12,4% οι αεροπορικές αφίξεις στα Ιόνια το πεντάμηνο

  46. 22/06 10:02

    Πιστοποίηση Green Destinations στην Ελλάδα από την εταιρεία AXSIOS

  47. 22/06 09:52

    Tουριστική αξιοποίηση του Άλσους Αριστοτέλη στα Στάγειρα Χαλκιδικής

  48. 22/06 09:50

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδήλωση για τον συνεδριακό τουρισμό στο Λονδίνο

  49. 21/06 20:26

    Φιλοξενία Αμερικανών δημοσιογράφων σε Σαντορίνη και Σίφνο

  50. 21/06 19:20

    Έλενα Κουντουρά: Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις, επενδύσεις και απασχόληση στον τουρισμό

  51. 21/06 18:53

    Eurowings: Νέα πτήση προς Καλαμάτα από Βιέννη

  52. 21/06 18:16

    Ξενοδόχοι: Νέο στρατηγικό πλάνο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης με τεχνοκράτες

  53. 21/06 18:08

    ΤτΕ: Γάλλοι και Γερμανοί "ανέβασαν" αφίξεις και εισπράξεις στο 4μηνο

  54. 21/06 17:18

    TravelBird: 6 δημοφιλείς ελληνικές παραλίες στις φθηνότερες του κόσμου για τους Βρετανούς

  55. 21/06 16:22

    6 ευρωπαϊκές Περιφέρειες στη Βέροια για την πολιτιστική διαδρομή Αγ. Παύλου

  56. 21/06 15:36

    Κυπριακός τουρισμός: Παρατηρητήριο τιμών στα παραλιακά κέντρα

  57. 21/06 15:25

    Η πρώτη πτήση της Scoot στο αεροδρόμιο της Αθήνας (video)

  58. 21/06 15:16

    Ο πρώτος πλανόδιος πωλητής φαγητού με αστέρι της Michelin

  59. 21/06 14:50

    Μ. Κόνσολας: Τολμηρές πολιτικές για την επιχειρηματικότητα στον τουρισμό

  60. 21/06 14:43

    Κέρκυρα: Λύση στο πρόβλημα με τα απορρίματα ζητούν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

  61. 21/06 14:01

    Philema - Τιμά την Ελληνική Γαστρονομία στις Βρυξέλλες

  62. 21/06 13:57

    4 ελληνικά νησιά στις προτάσεις του National Geographic Traveler Ρωσίας

  63. 21/06 13:47

    ΓΕΠΟΕΤ: Έληξε η προθεσμία για το ηλεκτρονικό σήμα στα τουριστικά λεωφορεία

  64. 21/06 13:45

    Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν τα σύγχρονα τουριστικά γραφεία

  65. 21/06 13:43

    Aegean: Kαλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη και για το 2017

  66. 21/06 12:52

    Kuoni: Η Ελλάδα στους 16 top προορισμούς για γαμήλιο ταξίδι το 2017

  67. 21/06 12:28

    ABTA: Καμπάνια κατά των ψευδών ισχυρισμών ασθένειας Βρετανών τουριστών

  68. 21/06 12:10

    3ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών στην Αλόννησο

  69. 21/06 11:51

    Τουρκικός τουρισμός: Oι Ρώσοι επανέρχονται φέτος στην Αττάλεια

  70. 21/06 11:47

    Οι κολοσσοί της τεχνολογίας στην ενίσχυση της ψηφιακής δυναμικής της Αθήνας

  71. 21/06 11:31

    Μουσείο Ακρόπολης: Ξένοι τουρίστες το 67% των επισκεπτών

  72. 21/06 11:14

    Τυροκομείο Κωσταρέλου: Καλοκαιρινές γεύσεις στο κατάστημα Κολωνακίου

  73. 21/06 11:03

    Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκ

  74. 21/06 10:59

    GRecoACTΕ: 1η θεματική γιορτή τέχνης και πολιτιστικού τουρισμού στην Κάρυστο

  75. 21/06 10:46

    Υπάρχει και η άλλη τουριστική Ελλάδα που περιμένει... Του Κων/νου Λεβέντη

  76. 21/06 10:38

    Επιχειρηματικός διαγωνισμός CruiseInn από την Celestyal Cruises

  77. 21/06 10:37

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής στο Βέλγιο και Ιταλία

  78. 21/06 10:30

    Στις 19 Ιουλίου ανοίγουν τα Ιαματικά Λουτρά Δρανίστας/Καΐτσας- Άδεια κατασκήνωσης στον Αμάραντο Καλαμπάκας

  79. 21/06 02:19

    Ένωση Ξενοδόχων Ύδρας: Το νέο ΔΣ

  80. 21/06 01:34

    Ο τουρισμός της Θεσσαλονίκης την τελευταία 5ετία- Δράσεις του δήμου

  81. 20/06 20:24

    Συνάντηση του νέου προεδρείου του ΣΕΤΕ με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

  82. 20/06 16:27

    Α. Μεταξάς: Nα βάλουμε στόχο τη μείωση του All inclusive

  83. 20/06 15:55

    Διασύνδεση ΓΕΜΗ με την πλατφόρμα Εμπορικής Δημοσιότητας της ΕΕ

  84. 20/06 15:40

    Στις 22 Ιουνίου ανοίγει το LAZART Hotel

  85. 20/06 14:33

    Τμήμα Τουριστικών Σπουδών αποκτά το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

  86. 20/06 14:09

    H Europcar εξαγόρασε την Goldcar

  87. 20/06 13:48

    Στη Ρόδο το τηλεοπτικό κανάλι “Live Planet” της Ρωσίας

  88. 20/06 13:18

    Νέο Δ.Σ. στον Παγκύπριο Σύνδεσμο Ξενοδόχων

  89. 20/06 12:03

    HOTREC: Οι ταξιδιώτες αποθεώνουν το ελληνικό φαγητό - Οι προσδοκίες τους από τα ξενοδοχεία

  90. 20/06 11:38

    ΤτΕ: +11,3% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Απρίλιο, +2,4% στο 4μηνο

  91. 20/06 11:25

    CNT: Οι καλύτερες περιοχές της Ελλάδας για διακοπές παραλίας

  92. 20/06 11:01

    Στο σχήμα που μετέχει και εταιρεία του Ιβάν Σαββίδη το 67% του ΟΛΘ

  93. 20/06 11:01

    Ναυτιλιακή συνεργασία Ελλάδας-Ρωσίας - Ο θαλάσσιος τουρισμός στην ατζέντα

  94. 20/06 10:36

    Προβολή της Μυκόνου στη Λατινική Αμερική

  95. 20/06 10:33

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην ΙΤΒ ASIA

  96. 20/06 10:28

    Ορεινή ποδηλασία στη Ναύπακτο - Summer Night Run στο Πορτοχέλι

  97. 19/06 21:15

    ΤΑΙΠΕΔ: Στην εταιρεία Κάτρη ΑΕ ακίνητο στην Κοσκινού Ρόδου

  98. 19/06 18:31

    Συνάντηση Κουντουρά με το νέο προεδρείο του ΣΕΤΕ

  99. 19/06 18:05

    Google-STR: Οι online αναζητήσεις ενός προορισμού "δείχνουν" και τη ζήτηση στα ξενοδοχεία

  100. 19/06 17:36

    Υποδοχή του κρουαζιερόπλοιου Sea Cloud στη Θεσσαλονίκη