Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών  προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά  προϊόντα.

Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.

Αυτό θα επιτευχθεί με:

- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.

- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)

- Πρόσβαση σε νέες αγορές

- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.

-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.

Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.

Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.

Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.

Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους  επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.

Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.

Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.

Ταξίδια εξοικείωσης

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της

ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.

Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.

Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.

Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.

Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:

Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.

Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.

Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»

Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.

Υλικό προβολής

Προτείνεται:

-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.

-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.

-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.

- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.

-Αναμνηστικά δώρα

Μελέτες

Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.

Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.

  1. 29/04 12:29

    To Νότιο Αιγαίο στην καρδιά της Ν.Υόρκης

  2. 29/04 12:09

    Βραβεία Apollo σε ξενοδοχεία της Κρήτης- Δείτε ποια βραβεύτηκαν

  3. 29/04 12:06

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχεία

  4. 29/04 12:01

    Συνέδριο "Τα Βότανα από την Αρχαιότητα έως σήμερα" στο Bόλο - 1ο Φεστιβάλ ActiveChildren στη Πάτρα

  5. 29/04 11:54

    Στον Άρη Σπηλιωτόπουλο το Δημοτικό Ξενοδοχείο Δημητσάνας

  6. 28/04 15:23

    Δήμος Ρόδου: Τιμητικές διακρίσεις σε επαναλαμβανόμενους τουρίστες

  7. 28/04 14:21

    "Ποντάρει" στην Ομογένεια η Νικόλ Μαλλιωτάκη για τη δημαρχία της N. Υόρκης (βίντεο)

  8. 28/04 13:47

    Βραβείο του Apollo στο Creta Maris

  9. 28/04 13:45

    Μ.Κόνσολας: Να δοθεί η δυνατότητα σε υγιείς επιχειρήσεις και επαγγελματίες να επιβιώσουν

  10. 28/04 13:17

    Σύνοδος της επιτροπής συνεργασίας Ελλάδας-ΗΑΕ και συνέδριο στην Αθήνα

  11. 28/04 13:08

    Καλύτερο το σεξ στα ξενοδοχεία πάρα στο σπίτι...

  12. 28/04 12:56

    H τενεκεδένια τσάντα των €250 που κάνει πάταγο στη Μύκονο

  13. 28/04 12:42

    ETC: H Eλλάδα στους 3 top προορισμούς των Αμερικανών στη Μεσόγειο

  14. 28/04 12:21

    Τουρκικός τουρισμός: Αύξηση πληρότητας, μείωση εσόδων στα ξενοδοχεία το α' τρίμηνο

  15. 28/04 11:49

    Bρετανικός τουρισμός: Αυξημένες οι δαπάνες των οικογενειακών διακοπών φέτος

  16. 28/04 11:36

    Τριήμερο αθλητικών αγώνων Patmos Revelation

  17. 28/04 11:33

    Thomas Cook: "Το δυστύχημα στην Κέρκυρα άλλαξε την κουλτούρα μας"

  18. 28/04 11:20

    Ο κ. Γ. Τζιάλλας στο 3ο Διεθνές Συνέδριο Δεοντολογίας στον Τουρισμό

  19. 28/04 11:13

    Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Παράταση για προτάσεις λιμενικών υποδομών

  20. 28/04 11:01

    Προβολή των ελληνικών νησιών στην έκθεση ΑΤΜ στο Ντουμπάι

  21. 28/04 10:54

    MKG Mediterranean HIT Report: Οι επιδόσεις των ξενοδοχείων στη Μεσόγειο το Μάρτιο

  22. 28/04 10:49

    Διεθνής αγώνας ΔΟΛΙΧΟΣ Δελφοί-Ολυμπία

  23. 28/04 10:46

    Το ελληνικό πρωινό της Πρέβεζας - ένα αφιέρωμα στην πόλη

  24. 28/04 10:29

    Ξενοδοχείο στη Μύκονο από τον Θεόδωρο Αγγελόπουλο

  25. 28/04 10:26

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Μεσσήνης

  26. 28/04 10:24

    Τουριστικές δράσεις από Δήμους

  27. 27/04 21:37

    Συνάντηση ΣΕΤΕ- τραπεζών για τα κόκκινα δάνεια και τις επενδύσεις

  28. 27/04 21:07

    Τί γίνεται με τα κόκκινα δάνεια των ξενοδoχείων - στο 1 δισ. ευρώ τα κόκκινα 5 ξενοδόχων

  29. 27/04 20:56

    O Τουρισμός Υγείας στην Ελλάδα σε εκδήλωση στο Σικάγο

  30. 27/04 20:33

    Στη Θάσο η Έλενα Κουντουρά

  31. 27/04 17:24

    Jet2.com: Νέες συνδέσεις με Ρόδο και Ηράκλειο το 2018

  32. 27/04 17:19

    Aqua Vista Hotels: Χώρος για την ανάδειξη Ελλήνων καλλιτεχνών

  33. 27/04 17:15

    Συνάντηση των διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου για τη θερινή σεζόν

  34. 27/04 16:59

    Φόρουμ ψηφιακού μάρκετινγκ για ξενοδόχους στην Ελλάδα- η εκδήλωση της Ρόδου

  35. 27/04 16:54

    ΕasyJet: Ρεκόρ επιβατικής κίνησης από και προς την Ελλάδα το 2016

  36. 27/04 16:50

    Γερμανοί δημοσιογράφοι στην Κω για την προβολή του νησιού

  37. 27/04 16:28

    Σύσκεψη Ελ. Κουντουρά για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

  38. 27/04 15:26

    Προτάσεις Μ. Κόνσολα για τον θρησκευτικό τουρισμό

  39. 27/04 14:47

    5 νέα ξενοδοχεία TUI Blue στην Ευρώπη έως το 2019

  40. 27/04 14:36

    Ο ΕΟΤ στο «Welcome Party» του συνεδρίου Traverse 2017 του Λονδίνου

  41. 27/04 14:35

    JETSETTER: Τα 10 πιο εντυπωσιακά ξενοδοχεία στα ελληνικά νησιά

  42. 27/04 14:12

    WTTC- Travelport: 3,7% ετήσια ανάπτυξη στα επαγγελματικά ταξίδια μέχρι το 2027

  43. 27/04 13:41

    InterContinental: Στιγμιαία κράτηση δωματίων μέσω TripAdvisor

  44. 27/04 13:25

    ΕΕ: 420 εκατ. ευρώ σε πάνω από 2.000 ελληνικές επιχειρήσεις

  45. 27/04 13:17

    Η βίλα Malteza νέο μέλος της Caldera Collection

  46. 27/04 13:01

    Στις 14 Μαΐου το Kea Run 2017

  47. 27/04 12:52

    Τουρκικός τουρισμός: Ξεκινούν επιδοτήσεις και στην κρουαζιέρα

  48. 27/04 12:23

    Bρετανικός τουρισμός: +4% τα ταξίδια στο εξωτερικό το 3μηνο έως τον Φεβρουάριο

  49. 27/04 11:57

    Η Ρόδος στην έκθεση Greek Panorama- Παρουσίαση σε Νέα Υόρκη και Ουάσιγκτον

  50. 27/04 11:51

    Η FedHATTA στο 16ο East Med Yacht Show

  51. 27/04 11:47

    Ο νέος αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Lufthansa στην περιοχή EMEA

  52. 27/04 11:41

    Bentour: Ενεργοποιούνται οι χειμερινές κρατήσεις σε ελληνικά ξενοδοχεία

  53. 27/04 11:19

    Αρχ. Ολυμπία: Αποδόθηκε ο αναστηλωμένος κίονας του μνημείου των Πτολεμαίων

  54. 27/04 11:09

    Σεμινάρια Αργυροχρυσοχοΐας στη Στεμνίτσα Αρκαδίας

  55. 27/04 11:04

    Aπαγόρευση των drones στα Μετέωρα με Προεδρικό Διάταγμα

  56. 27/04 10:51

    Τουρισμός: Τριάντα εκατομμύρια «ελπίδες»…

  57. 27/04 10:49

    ΕΟΤ: Γυρίσματα στην Ελλάδα για 4 ξένες τηλεοπτικές παραγωγές

  58. 27/04 09:24

    Υπ.Τουρισμού: Τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου

  59. 26/04 22:52

    Αθήνα: Σχέδιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας ζητούν οι επιχειρηματικοί φορείς

  60. 26/04 22:13

    10 διεθνείς chef στο Sani Gourmet 2017

  61. 26/04 22:08

    H E.Kουντουρά στην διημερίδα του ΠΟΤ για τον Δυτικό Δρόμο του Μεταξιού

  62. 26/04 21:51

    Το όραμά μου για τον ΣΕΤΕ

  63. 26/04 15:45

    Οι Έλληνες του Καναδά δίνουν «χαμόγελο» στην ακριτική Λέσβο

  64. 26/04 15:29

    Aπλήρωτο ξενοδοχείο στα Χανιά- φιλοξενούσε 3 χρόνια πρόσφυγες

  65. 26/04 15:25

    Έρευνα: Xαλάρωση, το πρώτο ζητούμενο στις διακοπές...

  66. 26/04 14:47

    Βιοκλιματικά ξενοδοχεία στην 4η GREEK TOURISM EXPO

  67. 26/04 14:35

    Τουρκία: Στροφή στον εσωτερικό τουρισμό

  68. 26/04 14:17

    Στις πρώτες επιλογές των Κυπρίων τουριστών η Ήπειρος

  69. 26/04 14:07

    ΔΕΘ-Helexpo: Συνάντηση με τον κινέζο αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού

  70. 26/04 13:35

    Ξενοδοχεία: Οι 6 τάσεις που θα επικρατήσουν το 2017

  71. 26/04 12:57

    Περιφέρεια Κρήτης: Συνάντηση με τον κινέζο Αντιπρόεδρο για εξαγωγές και τουρισμό

  72. 26/04 12:39

    Επιμελητήριο Δωδεκανήσου: Συνάντηση με τη βρετανίδα Πρέσβη για τον τουρισμό

  73. 26/04 12:31

    Lufthansa: Η Αθήνα νέος προορισμός στα οικονομικά πακέτα με διαμονή

  74. 26/04 11:53

    TUI: «Πράσινο φως» από την ΕΕ για την πώληση της Travelopia

  75. 26/04 11:38

    Στις 10 Μαΐου το 2ο Greek Tourism Workshop στο Λίβανο

  76. 26/04 11:18

    Ανοίγει για το κοινό το Ευπαλίνειο Όρυγμα στη Σάμο

  77. 26/04 11:09

    Ellinair: 5 νέες συνδέσεις Ελλάδα- Ρωσία για το 2017

  78. 26/04 10:42

    Atrium Hotels: Διεύρυνση της αντιπροσώπευσης στη Ρωσία

  79. 26/04 10:24

    Συνέδριο για τα χρηματοδοτικά εργαλεία στην ανάπτυξη των ελληνικών ΜμΕ

  80. 26/04 10:15

    Πρωτοποριακή πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για ταξιδιωτικές κρατήσεις

  81. 26/04 10:13

    Καθοριστική κρίση στην Αlitalia

  82. 26/04 09:53

    Ηράκλειο: Στις 28 και 29 Απριλίου το RUN GREECE

  83. 26/04 07:59

    Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  84. 26/04 07:56

    ΕΟΤ: Eπιμέρους πρόγραμμα διαφήμισης στη Γερμανία

  85. 25/04 19:56

    16ο East Med Yacht Show: Ανάδειξη του Πειραιά ως τουριστικού προορισμού

  86. 25/04 17:38

    Meridiana: Νέα σύνδεση Νάπολη-Ζάκυνθος

  87. 25/04 16:07

    Booking.com: Τα 5 top εστιατόρια για brunch στην Αθήνα

  88. 25/04 15:53

    Κοινωνικός Τουρισμός 2016-2017: Ανακοινώθηκαν οι οριστικοί πίνακες

  89. 25/04 15:47

    Επίσημη έναρξη του έτους Ελλάδας-Κίνας

  90. 25/04 15:40

    Costa Navarino: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη φύση και την ιστορία της Μεσσηνίας

  91. 25/04 15:38

    Δήμος Αθηναίων: Καθιερώνεται ο θεσμός του Chief Digital Officer

  92. 25/04 15:36

    Tez Tour: Ξεκινούν τα πρώτα τσάρτερ με CS300- Συνδέσεις με Ηράκλειο

  93. 25/04 14:00

    Έρευνα: Η τρομοκρατία δεν επηρέασε τις κρατήσεις για Ευρώπη

  94. 25/04 13:35

    Συνάντηση Γ. Χατζημάρκου με τη Βρετανίδα Πρέσβη: +14% οι κρατήσεις φέτος

  95. 25/04 13:26

    Δεμένα τα πλοία την Πρωτομαγιά

  96. 25/04 13:17

    Μ. Κόνσολας: Χαρακτηρισμός Προστατευόμενης Περιοχής Καρπάθου ως Θαλάσσιο Πάρκο

  97. 25/04 13:09

    Premier Tax Free Greece: Ρεκόρ συναλλαγών tax free

  98. 25/04 13:03

    Ermia Hotels: 3 νέα ξενοδοχεία στη Χαλκιδική

  99. 25/04 12:48

    Β2Β Travel Event για τουριστικά γραφεία στο Μπάνσκο

  100. 25/04 12:46

    Emirates: Νέες προσφορές για τους επιβάτες από Ελλάδα