Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών  προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά  προϊόντα.

Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.

Αυτό θα επιτευχθεί με:

- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.

- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)

- Πρόσβαση σε νέες αγορές

- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.

-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.

Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.

Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.

Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.

Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους  επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.

Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.

Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.

Ταξίδια εξοικείωσης

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της

ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.

Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.

Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.

Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.

Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:

Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.

Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.

Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»

Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.

Υλικό προβολής

Προτείνεται:

-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.

-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.

-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.

- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.

-Αναμνηστικά δώρα

Μελέτες

Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.

Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.

  1. 22/10 23:26

    Ναύλωση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής χωρίς αδεία στο Λαύριο

  2. 22/10 21:06

    Στ. Αρναουτάκης: Πάνω από 5.000 νέες κλίνες 5 αστέρων στην Κρήτη

  3. 22/10 20:10

    Ευρωπαϊκό Έργο “Blue Islands”: Εναρκτήρια ημερίδα από την Περιφέρεια Κρήτης

  4. 22/10 14:39

    Γ. Πατούλης: Ανάγκη να αξιοποιηθεί τουριστικά το παράκτιο μέτωπο της χώρας

  5. 22/10 10:12

    Ελ.Κουντουρά: 300 επενδυτικά σχέδια για ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων

  6. 22/10 10:08

    Μελέτη για την αισθητική αποκατάσταση της πλατείας Βενιζέλου στο Ηράκλειο

  7. 21/10 16:43

    Ινδικός τουρισμός: +10% τα ταξίδια στο εξωτερικό μέχρι το 2022

  8. 21/10 16:30

    Ολοκληρώθηκαν τα τηλεοπτικά γυρίσματα Ρωσικού καναλιού στην Ήπειρο

  9. 21/10 14:46

    Η Ευ. Κουρνέτα στο Ευρωπαϊκό Φόρουμ Τουρισμού στην Εσθονία

  10. 21/10 13:27

    Η Χίος στην έκθεση Travel Turkey Izmir

  11. 21/10 13:25

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προβολής

  12. 21/10 13:21

    «Halloween Voodoo Burger» στο Hard Rock Cafe της Αθήνας

  13. 21/10 12:03

    Τουρισμός: Ολοκλήρωση προγράμματος κατάρτισης στα γερμανικά πρότυπα

  14. 20/10 20:32

    Αθλητικός τουρισμός: Δυνατότητες συνεργασίας με τη Ρωσία διερευνά το Υπ. Τουρισμού

  15. 20/10 15:48

    Επαγγελματικά ταξίδια: Το 46% των ταξιδιωτών διαλέγουν ξενοδοχείο εκτός προγράμματος

  16. 20/10 14:55

    Χανιά: Εκδήλωση της Expedia για τα νέα εργαλεία κρατήσεων

  17. 20/10 14:05

    Greek Tourism Expo 2017, Βιοκλιματικό Ξενοδοχείο

  18. 20/10 13:19

    Δήμος Χερσονήσου: Πρακτική άσκηση ή εργασία σε τουριστικά επαγγέλματα στη Γερμανία

  19. 20/10 12:54

    Grecia Panorama στο Βουκουρέστι τον Ιανουάριο

  20. 20/10 12:46

    Τουρκία: Μεγάλη επένδυση με 128 νέα ξενοδοχεία ετοιμάζει o όμιλος Otium

  21. 20/10 12:22

    Η Ε. Κουντουρά εγκαινίασε την 1η διεθνή έκθεση τουρισμού ΜΙΤΕ

  22. 20/10 12:01

    Τουρισμός: Το WTTC καλεί για μεγαλύτερες προσπάθειες καταγραφής της βιωσιμότητας

  23. 20/10 10:40

    SAS: Νέα σύνδεση το 2018 με τη Θεσσαλονίκη από το Όσλο

  24. 20/10 10:40

    Στον Στέλιο Ιωαννίδη μισθώθηκε το π.ξενοδοχείο La Mirage

  25. 20/10 10:34

    Πειραιάς: Παραδόθηκε το παραλιακό μέτωπο- Αποζημιώσεις για τη ρύπανση

  26. 20/10 10:33

    Στη Ρόδο το συνέδριο του FVW

  27. 20/10 10:25

    Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Σπάρτης

  28. 20/10 10:22

    Στο φως σημαντικό τμήμα του θεάτρου της αρχαίας Θουρίας

  29. 19/10 20:42

    Oι δράσεις της Marketing Greece τον Σεπτέμβριο

  30. 19/10 16:49

    ECTAA: Ενιαία πακέτα για μεταφορές διαφορετικών μορφών ζητούν οι καταναλωτές

  31. 19/10 16:05

    FedHATTA: Συνάντηση για τις προοπτικές ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς του Ιράν

  32. 19/10 16:03

    Πολιτιστικός τουρισμός: Εκδηλώσεις για τον Μ. Αλέξανδρο & τον Αριστοτέλη στην Ημαθία

  33. 19/10 15:38

    Ελληνικός τουρισμός: Σε 5 Περιφέρειες το 89% των εσόδων του α' εξαμήνου

  34. 19/10 15:29

    Στη Μύκονο το Vip Mega DreamTrip της WorldVentures

  35. 19/10 15:28

    FTI: Διευρύνεται το πρόγραμμα στα ελληνικά νησιά το 2018- Nέος προορισμός η Αθήνα

  36. 19/10 13:17

    Eλληνικ;o πολιτιστικ;o κέντρο στη ρωσική πόλη Γελεντζίκ

  37. 19/10 13:08

    Ο Ασιατικός τουρισμός- Συνέδριο στην έκθεση Philoxenia 2017

  38. 19/10 12:47

    Ο ΕΟΤ στηρίζει τον ιστιοπλοϊκό αγώνα Regatta 2017 στον Αργοσαρωνικό

  39. 19/10 12:39

    Τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  40. 19/10 12:24

    Εκπόνηση μελέτης για το κόστος μεταφοράς επιβατών προς τα νησιά

  41. 19/10 12:22

    Εναλλακτικός τουρισμός στην Κ. Μακεδονία: Η Περιφέρεια στην έκθεση NOSTOS EXPO 2017

  42. 19/10 12:08

    Παραδίδεται στο κοινό η Ακτή Αφροδίτης του Δήμου Πειραιά

  43. 19/10 12:06

    Thomas Cook: Νέος αερομεταφορέας με βάση στη Μαγιόρκα

  44. 19/10 11:55

    Ρωσικός τουρισμός: 7η η Ελλάδα στις online αναζητήσεις διακοπών τον Σεπτέμβριο

  45. 19/10 11:29

    Τέλος εποχής για την Thomson- Παραμένει η First Choice

  46. 19/10 11:09

    Τουρκικός τουρισμός: 4 εκατ. Ρώσοι το 2017- προσδοκίες για 5 εκατ. το 2018

  47. 19/10 10:24

    H Ίος στοχεύει και στον τουρισμό πολυτελείας στη Ρωσία

  48. 19/10 10:18

    trivago: Θυγατρική πωλήσεων για απευθείας συναλλαγές με τα ξενοδοχεία

  49. 19/10 09:52

    50.000 χειμερινοί τουρίστες στην Κρήτη

  50. 19/10 08:22

    Δήμος Πάργας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  51. 19/10 08:18

    ΕΟΤ: Επιτροπή αξιολόγησης για τον καλύτερο προορισμό αριστείας

  52. 18/10 21:41

    Αθλητικός τουρισμός: Πάνω από 2.000 συμμετοχές στο Νavarino Challenge

  53. 18/10 17:32

    Συνεργασία Περιφέρειας Ν. Αιγαίου- ΣΕΤΚΕ στο καλάθι πρωινού και τον τουρισμό περιπέτειας

  54. 18/10 17:29

    Σαντορίνη: Οριστική λύση στο θέμα της στέγασης των εκπαιδευτικών

  55. 18/10 17:09

    Στην 1η διεθνή έκθεση Τουρισμού ΜΙΤΕ η ΣΕΤΚΕ

  56. 18/10 17:01

    Ε. Κουντουρά: Η Ελλάδα η πιο ελκυστική πρόταση για νέες επενδύσεις σε Ευρώπη & Μεσόγειο

  57. 18/10 16:44

    Blogtrotters 2017: 40 bloggers παρουσιάζουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους στην Ελλάδα

  58. 18/10 16:33

    Γ. Ρέτσος: Αυτή είναι η νέα στρατηγική του ΣΕΤΕ στον τουρισμό

  59. 18/10 16:16

    Greek Tourism Expo: Παράλληλες εκδηλώσεις για ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία

  60. 18/10 15:22

    Εναλλακτικός τουρισμός: Διήμερο πτήσεων με αλεξίπτωτα πλαγιάς στα Ιωάννινα

  61. 18/10 14:42

    Ο τουρισμός της Αττικής παρουσιάζεται στην Σκανδιναβική αγορά

  62. 18/10 14:21

    TUI: Iδανικές διακοπές για κάθε πελάτη μέσω της τεχνολογίας!

  63. 18/10 13:54

    Ryanair: Κλειστό το online σύστημα κρατήσεων για 2 ημέρες λόγω αναβάθμισης

  64. 18/10 13:41

    Αναφορά του Τραμπ στη ΔΕΘ και στη συμμετοχή των ΗΠΑ ως τιμώμενης χώρας

  65. 18/10 12:12

    Αυτά είναι τα 15 καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα για το 2017

  66. 18/10 12:06

    Σουηδικός τουρισμός: Κρήτη και Ρόδος οι δημοφιλέστεροι προορισμοί του Αpollo το 2017

  67. 18/10 11:38

    Η TUIfly επιδιώκει τη μίσθωση 7 αεροσκαφών στην Eurowings

  68. 18/10 11:28

    168 ξενοδοχεία ανοιχτά το χειμώνα στην Κύπρο

  69. 18/10 11:19

    Στο σφυρί το ιστορικό ξενοδοχείο Hydra Beach

  70. 18/10 11:12

    Όμιλος Lufthansa: 288 προορισμοί σε όλο τον κόσμο το χειμώνα του 2017/18

  71. 18/10 11:07

    Θαλάσσιος τουρισμός: Στην Αθήνα το Παγκόσμιο Συνέδριο Μαρινών το 2018

  72. 18/10 10:44

    Γερμανικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις και το Σεπτέμβριο για το καλοκαίρι του 2018

  73. 18/10 10:39

    Η Περιφέρεια K. Μακεδονίας στην έκθεση 'TTG INCONTRI' στο Ρίμινι

  74. 18/10 10:32

    Mouzenidis Travel: Εβδομαδιαία πτήση το χειμώνα Στουτγάρδη-Θεσσαλονίκη

  75. 17/10 16:41

    "We Do Local: Όταν η παράδοση συναντά τη φιλοξενία…

  76. 17/10 16:10

    Σε 45 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις ο ΕΟΤ το 2018

  77. 17/10 15:38

    Ryanair: Νέος γενικός διευθυντής επιχειρήσεων

  78. 17/10 15:29

    Δημιούργησε το Case Study Room της εταιρείας σου στο 100% Hotel Show

  79. 17/10 15:07

    Ξεκινά η 1η ΜΙΤΕ υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  80. 17/10 14:54

    Ο Ολλανδός Πρέσβης στη Περιφέρεια Κρήτης- Τουρισμός & ανάπτυξη στις συζητήσεις

  81. 17/10 14:40

    Περιφέρεια Β. Αιγαίου: 3,9 εκατ. ευρώ για βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε νησιά

  82. 17/10 14:15

    Βιώσιμος τουρισμός: Απεβίωσε ο εμπνευστής του δρόμου των Άνδεων και των πόλεων των Ίνκας

  83. 17/10 13:46

    Τιμητικές διακρίσεις σε επιφανείς λάτρεις της Ρόδου

  84. 17/10 13:36

    2° Συνέδριο "Αρχιτεκτονική και Τουρισμός" στη Ρόδο

  85. 17/10 13:34

    Η Lufthansa ενδιαφέρεται και για τμήματα της πτωχευμένης Alitalia

  86. 17/10 12:58

    Η Σκιάθος στην έκθεση TTG - Από 25 Μαϊου οι πτήσεις της Volotea το 2018

  87. 17/10 11:47

    Condé Nast Traveller: 6 ελληνικά ξενοδοχεία στα κορυφαία του κόσμου το 2017

  88. 17/10 11:30

    Sojern: Οι ανερχόμενες τάσεις στην κρουαζιέρα- Πώς κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες

  89. 17/10 11:07

    Πτήσεις τσάρτερ της Sundair από Γερμανία στη Χαλκιδική

  90. 17/10 10:53

    Ι.Ρέτσος: Ο τουρισμός δίπλα στις τοπικές κοινωνίες

  91. 17/10 10:51

    Aegean: Διαθέσιμες προς κράτηση οι θέσεις στο δρομολόγιο Ρόδος-Λυόν για το 2018

  92. 17/10 10:28

    Ε.Κουντουρά: Το 2018 το χωροταξικό για τον τουρισμό- Προδιαγραφές στον αγροτουρισμό

  93. 17/10 10:12

    Εποχή αλλαγών για τις αεροπορικές εταιρείες

  94. 17/10 10:04

    Τα ιταλικά social media ανακαλύπτουν την Σαρία της Καρπάθου

  95. 17/10 09:46

    Παραδίδεται στο κοινό το παραλιακό μέτωπο του Παλαιού Φαλήρου

  96. 17/10 09:38

    Αλ. Φλαμπουράρης: Πως σχεδιάζεται το νέο ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τον τουρισμό

  97. 17/10 09:32

    Υπουργείο-Περιφέρεια στηρίζουν τα επενδυτικά σχέδια κινηματογραφικών παραγωγών στη Σύρο

  98. 17/10 09:31

    Το αεροδρόμιο Αθηνών στα 15 top της Ευρώπης- Ποιά ελληνικά "μαύρισαν" οι ταξιδιώτες

  99. 17/10 09:30

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Συμμετοχή σε πρόγραμμα αειφόρου τουρισμού στη Μεσόγειο

  100. 17/10 09:00

    «Στρογγυλή Τράπεζα» για το Φαράγγι της Σαμαριάς-Λευκά Όρη στην Αθήνα