Περιφέρεια Θεσσαλίας: Η στρατηγική τουριστικής προώθησης για το 2017

Περιφέρεια Θεσσαλίας: Η στρατηγική τουριστικής προώθησης για το 2017

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017.

Η Περιφέρεια, λαμβάνοντας υπόψη τις νέες τάσεις που αναπτύσσονται και διαμορφώνονται στην τουριστική αγορά και τον ανταγωνισμό σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, αλλά και τις επιμέρους προτάσεις και εξειδικευμένες ανάγκες των δήμων και των φορέων του ευρύτερου τουριστικού κλάδου της Περιφέρειας, καλείται να αναζητήσει και να εφαρμόσει μια αναπτυξιακή στρατηγική, που θα αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους διαθέσιμους πόρους και θα δημιουργεί συνεχώς νέα τοπικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη της Θεσσαλίας και των επιμέρους περιφερειακών ενοτήτων.

Επιδίωξή είναι, η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων τοπικών φορέων στο σχεδιασμό και την υλοποίηση των δράσεων αυτών μέσα από ευρείες συνέργειες για την εξοικονόμηση και ορθολογική διαχείριση των διαθέσιμων πόρων, τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και την επίτευξη των κοινών  στόχων.

Η στρατηγική τουριστικής προβολής που προτείνεται να ακολουθηθεί, όπως αυτή διαμορφώθηκε σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς της Θεσσαλίας, είναι ανάγκη να στηρίζεται στο τοπικό στοιχείο, τη μοναδικότητα, την ποικιλομορφία και την ιδιαίτερη φυσιογνωμία τόσο των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας και των θεσσαλικών προορισμών μέσα από την ενίσχυση πρωτοβουλιών, τοπικών συνεργειών και στοχευόμενων δράσεων, που θα καλύπτουν τις εξειδικευμένες και ξεχωριστές ανάγκες προβολής της κάθε περιφερειακής ενότητας, οι οποίες θα εντάσσονται στην ευρύτερη περιφερειακή στρατηγική που θα εξυπηρετεί το περιφερειακό πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.

Δράσεις που θα αναδεικνύουν τις ευρύτερες υποδομές της περιοχής στον τομέα των μεταφορών - συγκοινωνιών, θα προωθούν και θα προβάλλουν ειδικές- εναλλακτικές μορφές τουρισμού και προτάσεις για ειδικό κοινό (π.χ. θαλάσσιος, χειμερινός, φυσιολατρικός, πολιτιστικός, εκπαιδευτικός συνεδριακός τουρισμός, τουρισμός τρίτης ηλικίας, νεόνυμφων κοκ). Δράσεις που θα αξιοποιούν το πολιτιστικό απόθεμα του τόπου, θα συνδέουν τον τουρισμό με την παράδοση, τα ήθη, τα έθιμα, τη μυθολογία, την ιστορία, τα τοπικά προϊόντα, τους κατοίκους και τις ασχολίες τους με κάθε γνήσιο και αυθεντικό στοιχείο που χαρακτηρίζει τη Θεσσαλία ως τουριστικό προορισμό στο σύνολό της.

Στόχοι και προτεραιότητες για το 2017

-Αύξηση του μεριδίου της αγοράς και της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού της Θεσσαλίας στο εσωτερικό και το εξωτερικό, με τη διατήρηση των παλαιών αγορών και την αναζήτηση νέων για την προσέλκυση Ελλήνων και ξένων τουριστών υψηλού επιπέδου.

-Η εντατικοποίηση των προσπαθειών για την υλοποίηση των στρατηγικής σημασίας για τον τουρισμό έργων υποδομής με έμφαση στον τομέα των μεταφορών και των δικτύων που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας.

-Την προώθηση των συνεργιών μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων και την ενίσχυση των προσπαθειών για τη δημιουργία ολοκληρωμένων τουριστικών δικτύων με βάση τους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.

-Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και άμβλυνση της εποχικότητας του τουριστικού επαγγέλματος με διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος και ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως:

-Θαλάσσιος τουρισμός-τουρισμός κρουαζιέρας.

-Συνεδριακός τουρισμός- ταξίδια κινήτρων

- Τουρισμός πόλεων-city breaks.

- Αθλητικός τουρισμός (αθλητικά κέντρα και αθλητικές δραστηριότητες όπως ποδηλασία, σκοποβολή, κ.λ.π.)

- Χειμερινός τουρισμός (χιονοδρομικά κέντρα, χειμερινές δραστηριότητες στη φύση).

- Μαθητικός-εκπαιδευτικός τουρισμός.

-Τουρισμός Φύσης-Οικοτουρισμός-περιπατητικός τουρισμός (Μονοπάτια, θαλάσσιο πάρκο, περιοχές natura, δραστηριότητες στη φύση-τοπικά προϊόντα).

-Ο πολιτιστικός τουρισμός (αρχαιολογικοί χώροι, μνημεία, μουσεία, λαογραφία, ήθη-έθιμα και παραδόσεις, γαστρονομία, πολιτισμικές εκδηλώσεις κ.λ.π.).

- Θρησκευτικός τουρισμός.

-Γαστρονομικός τουρισμός και οινοτουρισμός

- Ιαματικός τουρισμός-spa.

- Καταδυτικός Τουρισμός (προβολή σε ειδικά περιοδικά).

-Συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις

-Συμμετοχή σε θεματικές εκθέσεις ειδικών-εναλλακτικών μορφών τουρισμού, με έμφαση στο camping, caravan κλπ.

- Συμμετοχή σε εκθέσεις εναλλακτικών μορφών τουρισμού που αφορούν τουρισμό τρίτης ηλικίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Α. Συνεργασίες με Φορείς του Τουρισμού.

Βασική επιδίωξη είναι η συνεργασία με τα Γραφεία του Ε.Ο.Τ. και τις Ελληνικές αντιπροσωπείες στο εξωτερικό αλλά κυρίως με ξένους Τουριστικούς Οργανισμούς, Τ.Ο.s, ταξιδιωτικούς πράκτορες, αεροπορικές εταιρείες, δημοσιογράφους και Φορείς του ευρύτερου τομέα του τουρισμού για την από κοινού υλοποίηση δράσεων προώθησης και προβολής του τουριστικού μας προϊόντος σε επιλεγμένες αγορές – στόχους.

Το βασικό πλαίσιο συνεργασίας και οι τομείς κοινών δράσεων θα καθορίζονται μέσω Συμφώνων Συνεργασίας όπου ο κάθε ένας εταίρος θα καλύπτει το κόστος των δράσεων που επιλέγει να υλοποιήσει.

Β. Επιχειρηματικές αποστολές, παρουσιάσεις και διοργάνωση εκδηλώσεων.

Σε συνεργασία με τις ελληνικές αντιπροσωπείες στο εξωτερικό, ξένους τουριστικούς οργανισμούς, αεροπορικές εταιρείες, αλλά και με κινητοποίηση όλων των τοπικών Φορέων (όπως Δήμοι, Επιμελητήριο, Αναπτυξιακές Εταιρείες, Ενώσεις και Σύλλογοι ιδιοκτητών καταλυμάτων, και λοιποί σύλλογοι και επαγγελματίες του τουρισμού) προτείνεται η διοργάνωση παρουσιάσεων, workshops και άλλων εκδηλώσεων εκτός περιόδου εκθέσεων ή κατά τη διάρκεια αυτών προκειμένου να ενισχυθεί η εικόνα της περιοχής μας σε συγκεκριμένες τουριστικές αγορές αλλά και για την προσέλκυση πτήσεων στα αεροδρόμια Σκιάθου και Ν. Αγχιάλου.

Παράλληλα θα επιδιώκεται οι εκδηλώσεις αυτές να στοχεύουν στη σύνδεση του τουρισμού με την παραγωγική δραστηριότητα της περιοχής και να συνοδεύονται από επιχειρηματικές αποστολές αντίστοιχων κλάδων.

Προτείνεται η διοργάνωση παρουσιάσεων – εκδηλώσεων σε επιλεγμένες αγορές- στόχους του εξωτερικού, όπως στην Ιταλία, την Τουρκία (Κωνσταντινούπολη και Σμύρνη), το Βέλγιο, τη Ρωσία, την Κύπρο, την Μ. Βρετανία, την Ολλανδία, το Ισραήλ, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τις Σκανδιναβικές και Βαλκανικές χώρες ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα εκτιμηθεί ότι είναι απαραίτητη η ενίσχυση της παρουσίας.

Ανάλογες διοργανώσεις είχαν πραγματοποιηθεί και κατά το παρελθόν με απόλυτη επιτυχία.

Γ. Διαφημιστική προβολή - καταχωρήσεις στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο.

Για την προβολή των τουριστικών προϊόντων και παρεχομένων υπηρεσιών, των υποδομών και γενικά των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Θεσσαλίας, ενδείκνυται η δημοσίευση στοχευμένων άρθρων και αφιερωμάτων σε συνδυασμό με φωτογραφικό υλικό, σε ευρείας κυκλοφορίας περιοδικά ή εφημερίδες του εξωτερικού καθώς και στον ηλεκτρονικό Τύπο.

Το περιεχόμενο των άρθρων αυτών θα αφορά τόσο στον τουρισμό όσο και σε άλλους τομείς που ενδέχεται να αποτελέσουν πόλο έλξης για επισκέπτες υψηλού επιπέδου (σημαντικές διοργανώσεις στον τομέα του αθλητισμού, της τέχνης, του πολιτισμού, κλπ).

Επιπλέον ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των χρηστών του διαδικτύου το καθιστούν ως ένα από τα ισχυρότερα και αμεσότερα μέσα επικοινωνίας.

Για τους παραπάνω λόγους προτείνεται η διαφημιστική καταχώρηση:

-Σε διάφορα έντυπα τουριστικών πρακτόρων, γραφείων ταξιδιών,

αεροπορικών εταιρειών (inflight magazines) κλπ καθώς και στα

ηλεκτρονικά μέσα προβολής που διαθέτουν.

-Σε ιστοσελίδες και portals, σε δημοφιλείς μηχανές κρατήσεων (booking engines) και σε μηχανές αναζήτησης ευρείας χρήσης με την αγορά χώρου και χρόνου σε αυτά.

-Σε έντυπα που εκδίδουν τα γραφεία του Ε.Ο.Τ., στο εξωτερικό.

- Σε έντυπα που εκδίδουν σύλλογοι της Ομογένειας.

-Στους ετήσιους καταλόγους τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού που εξειδικεύονται με πακέτα για την περιοχή μας.

Δ. Διαφημιστική προβολή σε τηλεοπτικούς-ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Η τηλεόραση ως μέσο επικοινωνίας εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη κάλυψη σε επίπεδο αγοράς, όμως το κόστος αναμετάδοσης τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών μηνυμάτων στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα υψηλό. Ωστόσο θα μπορούσε να γίνει η προβολή της περιοχής σε επιλεγμένους ραδιοφωνικούς ή και τηλεοπτικούς σταθμούς του εξωτερικού έμμεσα με δωρεάν χορηγίες λχ πακέτων διακοπών σε συνεργασία με τις τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων.

Επιπλέον προτείνεται η διαφημιστική προβολή μέσα από φιλοξενίες συνεργείων τηλεοπτικών εκπομπών κάτι που έχει εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία και στο παρελθόν με Ιταλικούς, Αγγλικούς, Γαλλικούς, Γερμανικούς, Ολλανδικού και άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς οι οποίοι πραγματοποίησαν τα τηλεοπτικά γυρίσματα των εκπομπών και των διαφόρων αφιερωμάτων τους στην περιοχή.

Ε. Λοιπές προωθητικές ενέργειες διαφημιστικής προβολής.

Προτείνεται η προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων και βιντεοταινίας παρουσίασης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Θεσσαλίας σε σταθμούς επιβατών, σε πτήσεις εξωτερικού και λοιπά μέσα μεταφοράς επιβατών.

ΣΤ. Συμμετοχή σε διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις.

Λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους και τις προτεραιότητες που τέθηκαν όπως επίσης τη χώρα διοργάνωσης, το προφίλ και την επισκεψιμότητα των διεθνών τουριστικών εκθέσεων, τον αριθμό των συνεκθετών/ συμμετεχόντων, τη δυνατότητα προσέγγισης σημαντικών εταίρων, τις αεροπορικές συνδέσεις με ευρωπαϊκούς κ.ά προορισμούς, τις προτάσεις των Φορέων και τους δεδομένους οικονομικούς πόρους, προτείνεται η συμμετοχή σε μεικτές, επαγγελματικές και ειδικές θεματικές διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στις ακόλουθες τουριστικές αγορές- στόχους: Μ. Βρετανία, Ολλανδία, Γερμανία, Αυστρία, Σκανδιναβικές χώρες, Ιταλία, Βέλγιο, Γαλλία, Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Σλοβακία κλπ.

Ζ. Διεθνείς Φιλοξενίες.

Οργάνωση-συνδιοργάνωση φιλοξενιών μέσω ταξιδιών γνωριμίας και εξοικείωσης (fam-trip, press-trip) δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, travel & tourist bloggers, στελεχών αεροπορικών εταιρειών κλπ ειδικών του τουριστικού κλάδου από σημαντικές αγορές ενδιαφέροντος όπως Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Αυστρία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ιταλία, Τουρκία, Σκανδιναβία, Ρωσία, Βαλκανικές χώρες κα.

Η αποτελεσματικότητα και τα οφέλη από τη διοργάνωση ταξιδιών γνωριμίας και εξοικείωσης εκτιμάται ότι θα είναι πολλαπλάσια σε σχέση με το ιδιαίτερα μικρό κόστος πραγματοποίησής τους, ενώ η δημοσιότητα από την όλη διοργάνωση, δύναται να είναι αξίας πραγματικής – κλασικής διαφήμισης, ύψους πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ.

Παρόμοιες δράσεις έχουν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν με μεγάλη επιτυχία.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Α. Συμμετοχή σε εκθέσεις εσωτερικού.

Β. Διοργάνωση έκθεσης εναλλακτικών μορφών τουρισμού και δραστηριοτήτων στη Φύση.

Γ. Διαφημίσεις - καταχωρήσεις σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο.

Δ. Διαφημίσεις σε τηλεοπτικούς - ραδιοφωνικούς σταθμούς.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

α. Προβολή υποδομών.

Στους στόχους της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας για τα επόμενα έτη θα πρέπει να γίνεται κατανοητό πως ο σχεδιασμός, η δημοπράτηση και η αποπεράτωση μεγάλων και μικρών έργων υποδομής αναδεικνύουν το ίδιο το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλίας, το κοινωνούν στο εσωτερικό και εξωτερικό της χώρας και το κάνουν εύκολα προσβάσιμο, αρκεί αυτό να προβληθεί σωστά και στοχευμένα.

Στο πλαίσιο προβολής των υποδομών της Περιφέρειας Θεσσαλίας εντάσσονται οι ακόλουθες ειδικές δράσεις:

-Προβολή των αεροδρομίων Νέας Αγχιάλου και Σκιάθου και της ευρύτερης περιοχής με διαφημιστικές καταχωρήσεις στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, διοργάνωση παρουσιάσεων, συμμετοχή σε ειδικές θεματικές εκθέσεις, παραγωγή έντυπου υλικού, διοργάνωση επαγγελματικών συναντήσεων και λοιπές προωθητικές ενέργειες.

- Προβολή του λιμανιού του Βόλου και των λιμανιών Σκιάθου-Σκοπέλου και Αλοννήσου, σαν προορισμούς κρουαζιέρας με συμμετοχή σε θεματικές εκθέσεις, παραγωγή ενημερωτικού υλικού, οργάνωση παρουσιάσεων κλπ.

- Προβολή της Λίμνης Πλαστήρα, ως τουρισμός φύσης- οικοτουρισμός – τουρισμός αναψυχής π.χ. ψάρεμα στη λίμνη και μαθητικός εκπαιδευτικός τουρισμός π.χ. επισκέψεις στον βοτανικό κήπο Νεοχωρίου.

-Προβολή των Μετεώρων, του Ολύμπου, του Κισσάβου, του Πηλίου και της ευρύτερης περιοχής της Πίνδου.

-Προβολή όλων των ξενοδοχειακών καταλυμάτων της Περιφέρειας Θεσσαλίας με την παραγωγή ή προμήθεια έντυπου ή ηλεκτρονικού καταλόγου, οργάνωση παρουσιάσεων κλπ.

-Προβολή συνεδριακών αιθουσών-εγκαταστάσεων και δυνατοτήτων με την παραγωγή ειδικού έντυπου ή ψηφιακού καταλόγου για την προσέλκυση συνεδρίων – ταξιδιών κινήτρων στην Θεσσαλία.

- Κάθε άλλη στοχευμένη δράση που θα εκτιμηθεί ότι συμβάλλει στην κατεύθυνση αυτή.

β. Παραγωγή, ανατυπώσεις και προμήθεια έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού.

Το έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό είναι απαραίτητο μέσο για την προβολή, κυρίως σε εκθέσεις, σε συνέδρια κ.λ.π.

Προτείνονται:

-Η αξιοποίηση και ανατύπωση σε διάφορες γλώσσες και σε ικανό αριθμό αντιτύπων του υπάρχοντος υλικού έντυπου και ηλεκτρονικού των Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του τουριστικού DVD, των διαφημιστικών τσαντών, των αφισών, του χάρτη καθώς και κάθε άλλου προωθητικού υλικού που είχε δημιουργηθεί μέσω διαφόρων χρηματοδοτικών προγραμμάτων μετά από επικαιροποίηση των στοιχείων.

- Η αναπαραγωγή των γενικών εντύπων και των τεσσάρων Περιφερειακών Ενοτήτων, σε διάφορες γλώσσες.

- Αναπαραγωγή των θεματικών εντύπων και των τεσσάρων Περιφερειακών Ενοτήτων και κάθε άλλου εντύπου σε διάφορες γλώσσες και σε ικανές ποσότητες.

-Παραγωγή τουριστικού dvd της Περιφέρειας Θεσσαλίας

- Αναπαραγωγή διαφημιστικών αφισών διαφόρων θεμάτων και μεγεθών.

-Σχεδίαση - αναπαραγωγή ή προμήθεια διαφημιστικών τσαντών.

- Παραγωγή ή προμήθεια τουριστικού χάρτη της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

-Αναπαραγωγή ή προμήθεια ειδικού πεζοπορικού χάρτη τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

-Παραγωγή νέου γενικού πληροφοριακού εντύπου για την Περιφέρεια Θεσσαλίας, προκειμένου να διανέμεται στα αεροδρόμια, τα λιμάνια, τους σταθμούς μετακίνησης επιβατών κλπ.

-Παραγωγή νέων θεματικών εντύπων όπως ενδεικτικά αναφέρονται, έντυπα για τον συνεδριακό τουρισμό και τα ταξίδια κινήτρων, για τον θρησκευτικό τουρισμό, για τον μαθητικό – εκπαιδευτικό τουρισμό, για τον πολιτιστικό τουρισμό (αρχαιολογικοί χώροι, μνημεία, μουσεία, τόποι λατρείας, βιβλιοθήκες, πινακοθήκες κ.λπ.), για τον θαλάσσιο τουρισμό-τουρισμό κρουαζιέρας, τον καταδυτικό τουρισμό, για τον αθλητικό τουρισμό και τις δραστηριότητες στη φύση, για την προβολή της τουριστικής και παραγωγικής φυσιογνωμίας της περιοχής (φύση – δραστηριότητες), για τη γαστρονομία και τα προϊόντα της περιοχής κλπ σε διάφορες γλώσσες.

- Παραγωγή ή προμήθεια φωτογραφικού λευκώματος για τη Περιφέρεια Θεσσαλίας.

-Σχεδιασμός και παραγωγή εντύπου για την γαστρονομία της Θεσσαλίας.

-Παραγωγή και εκτύπωση καταλόγου (έντυπη ή ψηφιακή μορφή) με τα ξενοδοχεία της Θεσσαλίας στα ελληνικά και αγγλικά και άλλες γλώσσες.

-Σχεδιασμός και παραγωγή εντύπου με το οποίο θα αναδειχθεί η πολιτιστική  κληρονομιά όπως αρχαιολογικοί χώροι (Αρχαίο Θέατρο), μνημεία, μουσεία, Πινακοθήκες κ.λ.π. σε Ελληνικά και Αγγλικά

- Προμήθεια εξειδικευμένων εκδόσεων όπως ημερολογίων, ειδικών αφιερωμάτων, φωτογραφικών λευκωμάτων, βιβλίων, καταλόγων καταλυμάτων (ξενοδοχείων, ενοικιαζομένων δωματίων κλπ), τουριστικών οδηγών και διαφόρων εντύπων.

-Σχεδιασμός και παραγωγή αφισών, χαρτών και καρτ-ποστάλ, καθώς επίσης και ενός χάρτη τσέπης.

- Σχεδίαση - παραγωγή ή προμήθεια φακέλου-ντοσιέ

-Παραγωγή φακέλων αλληλογραφίας, επιστολόχαρτων, καρτών κλπ

-Ψηφιοποίηση έντυπου πληροφοριακού υλικού και δημιουργία e-books για διάφορες χρήσεις.

-Προμήθεια φωτογραφικού υλικού.

γ. Διαδίκτυο και τουριστική ιστοσελίδα

- Αποστολή ενημερωτικών newsletters σε τακτικά χρονικά διαστήματα σε δημοσιογράφους, τουριστικούς πράκτορες, μεγάλες πύλες του διαδικτύου και κάθε ενδιαφερόμενο που θα εγγράφεται στα newletters.

- Διαφημιστική προβολή των ιστοσελίδων

www.gothessaly.gr

www.magnesia-tourism.gr

www.volosairport.gr

www.thessalyairport.gr

www.newanchialosairport.gr

με banners και links σε διάφορες πύλες του διαδικτύου.

-Τεχνική υποστήριξη των ιστοσελίδων, επικαιροποίηση των στοιχείων τους και εμπλουτισμός με νέο περιεχόμενο, ανανέωση domain name, υπηρεσίες φιλοξενίας, μεταφράσεις κειμένων, αποστολή newsletters κλπ.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 25/04 10:55

    APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025

  2. 25/04 10:44

    Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών

  3. 25/04 09:17

    Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου

  4. 25/04 07:59

    13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία

  5. 25/04 07:10

    Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης

  6. 25/04 07:08

    Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια

  7. 25/04 07:06

    Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη

  8. 25/04 07:03

    Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο

  9. 24/04 17:24

    Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας

  10. 24/04 17:06

    ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική

  11. 24/04 16:56

    Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι

  12. 24/04 15:00

    EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  13. 24/04 14:43

    The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας

  14. 24/04 14:10

    Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές

  15. 24/04 13:30

    Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024

  16. 24/04 13:04

    Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος

  17. 24/04 12:49

    CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  18. 24/04 12:01

    Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο

  19. 24/04 11:53

    Βραβείο Routes Europe 2024 στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  20. 24/04 11:14

    Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας

  21. 24/04 10:41

    ΕΛΣΤΑΤ | Οριακή αύξηση στις αφίξεις και διανυκτερεύσεις τον Φεβρουάριο σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα

  22. 24/04 07:31

    Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα

  23. 24/04 07:27

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο

  24. 24/04 07:24

    Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη

  25. 24/04 07:22

    Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη

  26. 24/04 07:19

    6ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  27. 23/04 16:44

    ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία

  28. 23/04 16:23

    +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο

  29. 23/04 16:05

    FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της γερμανικής Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους

  30. 23/04 15:56

    ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος

  31. 23/04 15:24

    Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της

  32. 23/04 15:08

    Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024

  33. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  34. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  35. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  36. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  37. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  38. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  39. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  40. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  41. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  42. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  43. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  44. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  45. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  46. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  47. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  48. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  49. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  50. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  51. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  52. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  53. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  54. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  55. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  56. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  57. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  58. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  59. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  60. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  61. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  62. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  63. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  64. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  65. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  66. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  67. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  68. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  69. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  70. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  71. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  72. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  73. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  74. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  75. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  76. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  77. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  78. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  79. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  80. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  81. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  82. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  83. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  84. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  85. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  86. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  87. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  88. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  89. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  90. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  91. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  92. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  93. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  94. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  95. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  96. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  97. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  98. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  99. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  100. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς