Iωάννινα: Ένα αεροδρόμιο χωρίς ...αεροπλάνα- Αναβάθμιση ζητούν όλοι οι φορείς της Ηπείρου

Iωάννινα: Ένα αεροδρόμιο χωρίς ...αεροπλάνα- Αναβάθμιση ζητούν όλοι οι φορείς της Ηπείρου

Την αναβάθμιση του αεροδρομίου των Ιωαννίνων ζητούν όλοι οι φορείς της περιοχής με ανοιχτή επιστολή τους στον Πρωθυπουργό κ.Αλέξη Τσίπρα. Όπως υπογραμμίζεται, η αναβάθμιση του αεροδρομίου θεωρείται κομβικής σημασίας για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Ήπειρο και γενικότερα για την τοπική οικονομία.

Αναλυτικά η ανοιχτή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό:                                                                                                      

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

Όλοι οι φορείς της περιοχή μας, μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήσαμε στο Δημαρχείο Ιωαννίνων στις 8 Απριλίου 2016, αποφασίσαμε να απευθυνθούμε σε εσάς, έχοντας απογοητευθεί από τις διαχρονικές παλινωδίες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στο θέμα του Αεροδρομίου Ιωαννίνων.  

Στις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που αντιμετωπίζει η χώρα και  η Ήπειρος, η αγωνία και η προσπάθεια όλων των φορέων της περιοχής μας, είναι η προώθηση εκείνων των «εργαλείων» που θα βοηθήσουν  σε μια αναπτυξιακή πορεία του τόπου μας.  

Επενδύοντας δυναμικά στην ανάπτυξη του τουρισμού -και για πρώτη φορά συντονισμένα βάση συγκεκριμένου στρατηγικού σχεδίου όλοι οι φορείς μαζί -   θεωρούμε κομβικής σημασίας την αναβάθμιση του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, ώστε να καταστεί ένα σύγχρονο και με πτητική αξιοπιστία Αεροδρόμιο, το οποίο θα εξυπηρετεί συνολικά τις αναπτυξιακές ανάγκες της περιοχής μας και κυρίως τη στρατηγική προώθησης του τουριστικού προϊόντος. 

Σε καιρούς πολύ δύσκολους, το Ελληνικό κράτος ολοκληρώνει μια επένδυση περίπου 22 εκατ.  ευρώ - και μάλιστα από τους δυσεύρετους εθνικούς πόρους – για το έργο εκσυγχρονισμού και επέκτασης των εγκαταστάσεων του Αεροδρομίου Ιωαννίνων. Ένα έργο το οποίο μετά από πολλές καθυστερήσεις και παλινωδίες στο παρελθόν, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο έτος.

Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα  για το Αεροδρόμιο δεν είναι οι εγκαταστάσεις, αλλά η αναξιοπιστία στον προγραμματισμό των πτήσεων, με τις μόνιμες ακυρώσεις λόγω καιρικών συνθηκών. Έτσι η ολοκλήρωση των επίγειων υποδομών, σε καμία περίπτωση δεν ολοκληρώνει το σχεδιασμό για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων.

Υπερβαίνει κάθε λογική η σκέψη ότι το Ελληνικό Δημόσιο δαπανά  περίπου 22 εκατ. ευρώ για ένα Αεροδρόμιο το οποίο απαξιώνεται, όσο δεν εξασφαλίζουμε την πτητική του αξιοπιστία με την τοποθέτηση του κατάλληλου συστήματος προσέγγισης. Όταν μάλιστα το κόστος αυτού, είναι πολλαπλάσια μικρότερο των χρημάτων που ήδη έχουν δαπανηθεί για τις υποδομές του αεροδρομίου.

Η εξυπηρέτηση της τουριστικής στρατηγικής, της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης,  διασφαλίζει ταυτόχρονα και τη βιωσιμότητα του Αεροδρομίου, καθώς η μοναδική πτήση που σήμερα πραγματοποιείται, η πτήση Αθήνα – Ιωάννινα – Αθήνα, δεν μπορεί να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα του και δεν δικαιολογεί την επένδυση των 22 εκατομμυρίων.

Με τις συντονισμένες προσπάθειες της Περιφέρειας Ηπείρου, των Δήμων του Νομού, των επαγγελματικών φορέων και της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων, ο Νομός Ιωαννίνων αποτελεί έναν ανερχόμενο τουριστικό προορισμό, με την τουριστική κίνηση να αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, παρά την οικονομική κρίση. Γι’ αυτό και μεγάλοι tour operators από το εξωτερικό, έχουν εκδηλώσει εγγράφως προς το Δήμο Ιωαννιτών και την Ένωση Ξενοδόχων, το ενδιαφέρον τους να συμπεριλάβουν το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων στους προορισμούς τους. Συναρτούν όμως τις τελικές τους αποφάσεις από την αντιμετώπιση του προβλήματος των συχνών ακυρώσεων πτήσεων, λόγω αδυναμίας προσέγγισης των αεροσκαφών. 

Θεωρητικά στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων μπορούν να πραγματοποιηθούν διεθνείς πτήσεις, καθώς είναι θεσμοθετημένο σημείο εισόδου-εξόδου της χώρας (και αυτό προβάλει ως μόνιμη απάντηση η ΥΠΑ), πρακτικά όμως, με την κοινή λογική αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, όσο δεν επιλύεται το πρόβλημα της προσέγγισης.   

Το Αεροδρόμιο των Ιωαννίνων είναι το μοναδικό Αεροδρόμιο στα όρια της Ηπείρου. Ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός δικτύου μεταφορών που εξυπηρετούν την Ανάπτυξη της Ηπείρου, οφείλει μαζί με τους μεγάλους οδικούς άξονες (Ιόνια-Εγνατία) και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, να συμπεριλαμβάνει ένα σύγχρονο, αξιόπιστο Αεροδρόμιο, ικανό να συνδεθεί με διεθνείς προορισμούς. 

Κι ενώ αυτή τη λογική την εκφράζει εμπράκτως και αποδεδειγμένα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο στρατηγικός σχεδιασμός για το Αεροδρόμιο, προσκρούει στην απαξίωση που επιφυλάσσει διαχρονικά η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων και συνεπώς για την περιοχή μας. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου εξασφάλισε στην πιο δύσκολη οικονομική συγκυρία τους απαραίτητους εθνικούς πόρους για την ολοκλήρωση του έργου των υποδομών και υποστηρίζει την ανάγκη βελτίωσης των συνθηκών προσέγγισης αεροσκαφών στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Είναι, λοιπόν, αδιανόητο τα «εμπόδια» σε αυτό το σχεδιασμό να τίθενται από την ΥΠΑ. 

Κύριε Πρωθυπουργέ

Έχοντας απογοητευθεί από τη διαχρονική αδιαφορία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, μια αδιαφορία που φθάνει στα όρια του εμπαιγμού απέναντι στους φορείς και την κοινωνία της περιοχής μας …

… έχοντας οργιστεί από τις συνεχείς παλινωδίες και από το γεγονός ότι δεν γίνεται αντιληπτό από την ΥΠΑ πως, εάν η αναβάθμιση των υποδομών του Αεροδρομίου δεν συνοδευτεί από την εξασφάλιση της πτητικής του αξιοπιστίας, τότε  στην ουσία κατασπαταλούμε πόρους σε μια επένδυση που θα καταστεί ανενεργή αμέσως μόλις ολοκληρωθεί … 

… όλοι οι φορείς της περιοχής μας συναντηθήκαμε, συζητήσαμε και συναποφασίσουμε να αναλάβουμε κοινές πρωτοβουλίες και συντονισμένη δράση για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων. 

Ζητάμε  την προσωπική σας παρέμβαση, 

για να επιτευχθεί το αυτονόητο: να προχωρήσουν άμεσα και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα  από την πλευρά της ΥΠΑ, όλες οι ενέργειες που αφορούν στην εκπόνηση διαδικασιών προσέγγισης στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων και στην τοποθέτηση του κατάλληλου συστήματος προσέγγισης και προσγείωσης (GBAS).

Ζητάμε να ορίσετε τον χρόνο συνάντησης μαζί σας,

ώστε αντιπροσωπεία των φορέων να σας επισκεφθούμε και να συζητήσουμε αναλυτικά αυτό το θέμα που θεωρούμε μείζον για τον τόπο μας.

Επισυνάπτουμε προς ενημέρωση σας, σημείωμα όπου παρατίθενται - με χρονική αλληλουχία-  ενέργειες σχετικά με το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, από το φθινόπωρο του 2014 έως σήμερα. 

Την επιστολή υπογράφουν οι: Μητροπολίτης Ιωαννίνων Μάξιμος, Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, Δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας, Πρύτανης Παν/μιου Ιωαννίνων Γεώργιος Καψάλης, Δήμαρχος Β. Τζουμέρκων Ιωάννης Σεντελές, Δήμαρχος Δωδώνης Χρήστος Ντακαλέτσης, Δήμαρχος Ζαγορίου Βασίλειος Σπύρου, Δήμαρχος Ζίτσας Μιχάλης Πλιάκος, Δήμαρχος Κόνιτσας Αντρέας Παπασπύρου, Δήμαρχος Μετσόβου Κων/νος Τζαφέας , Δήμαρχος Πωγωνίου Κων/νος Καψάλης, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Ιωαννίνων Ιωάννης Μήτσης, Πρόεδρος Τεχνικού Επιμελητηρίου/Τ.Η Χρήστος Παπαβρανούσης, Πρόεδρος Οικονομικού Επιμ. Ηπείρου Κωνσταντίνα Παπαϊωάννου,  Πρόεδρος ΓΕΩΤ.Ε.Ε./  Ηπείρου Αναστάσιος Γάτσιος, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ιωαννίνων Κων/νος Βλάχος.

Το ενημερωτικό σημείωμα για τον Πρωθυπουργό

Το Νοέμβριο του 2014, στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης , η σημερινή Δημοτική Αρχή με την ανάληψη των καθηκόντων της επεδίωξε την οργάνωση σύσκεψης με τη συμμετοχή της τότε ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, στελεχών της ΥΠΑ και της  Δημοτικής Αρχής Ιωαννίνων.

Έχει σημασία πως μέχρι εκείνη τη σύσκεψη, όλοι συζητούσαμε  για εγκατάσταση συστήματος προσέγγισης τύπου ILS στο Αεροδρόμιο. Μάλιστα η Περιφέρεια Ηπείρου μπροστά στην αδιαφορία της πολιτείας  προσφέρονταν ακόμη και να χρηματοδοτήσει την εγκατάσταση του, αρκεί η ΥΠΑ να αποφαινόταν για την καταλληλότητα του συστήματος. Τελικά  η ΥΠΑ αποφάνθηκε πως θεωρεί τεχνικά αδύνατη την εγκατάσταση αυτού του συστήματος (ILS) στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων  και για πολλά χρόνια «οχυρώνονταν» πίσω από τη διαπίστωση της αυτή, μη ερευνώντας εναλλακτικές. 

Για πρώτη φορά σε εκείνη τη σύσκεψη η ΥΠΑ διατύπωσε ξεκάθαρα τη θέση ότι «θεωρεί ισχυρή την πιθανότητα καταλληλότητας άλλου τύπου σύγχρονων οργάνων προσέγγισης στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, εκτός τους ILS» και δεσμεύθηκε με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για την υλοποίηση μιας σειράς ενεργειών (διερεύνηση συστημάτων και κόστους, εκπόνηση μελετών κλ.π.) 

Η ΥΠΑ όχι μόνο ουδέποτε προχώρησε στα συμφωνηθέντα, αλλά ο τότε Διοικητής απαξίωνε ακόμη και να απαντήσει στις αλλεπάλληλες επιστολές του Δημάρχου Ιωαννίνων. 

Τον Απρίλιο – Μάιο του 2015 και ενώ είχε αναλάβει η σημερινή κυβέρνηση, οι ελπίδες για θετική αντιμετώπιση του θέματος του Αεροδρομίου Ιωαννίνων αναπτερώθηκαν, τόσο από τις απαντήσεις που εδόθησαν στη Βουλή (σ.σ. κατατέθηκαν ως Αναφορές επιστολές του Δημάρχου Ιωανννίνων προς την ΥΠΑ, από τους βουλευτές Κ. Τασούλα και Κ. Μάρκου) από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όσο και από τις συνομιλίες της Δημοτικής Αρχής με την ηγεσία του Υπουργείου και το νέο Διοικητή της ΥΠΑ.

Η ΥΠΑ εγγράφως – με έγγραφο κατατεθειμένο στη Βουλή- δεσμεύθηκε ότι: 

Α) «ήδη προβαίνει σε αναθεώρηση υφιστάμενων προδιαγραφών για την εγκατάσταση συστήματος GBAS CAT I (GAST C) στον Αερολιμένα Ιωαννίνων, με παράλληλη εξέταση της δυνατότητας προδιαγραφής συστήματος GBAS CAT II (GAST D).

Β) καθώς επίσης και πως πέραν αυτού «και προκειμένου η ΥΠΑ να διασφαλίσει με κάθε τρόπο επιπρόσθετες ή και εναλλακτικές του GBAS διαδικασίες PNP ARCH για τον Αερολιμένα, έχει ήδη συμμετάσχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Horizon 2020, στο οποίο ρητά προβλέπεται η ανάπτυξη των διαδικασιών αυτών για τους Αερολιμένες Ιωαννίνων, Θεσσαλονίκης, Κω και Μυτιλήνης, με χρονικό ορίζοντα υλοποίησης το 2017».

3. Πρόσφατα, στις 16 Μαρτίου 2016, σε σύσκεψη που επεδίωξε ο Δήμος Ιωαννιτών και πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών με τη συμμετοχή του ΓΓ. Υποδομών, του Διοικητή της ΥΠΑ, των τεσσάρων βουλευτών Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ και του Δημάρχου Ιωαννίνων, διαπιστώθηκε πως παρά τις δεσμεύσεις της ΥΠΑ, η υπόθεση του Αεροδρομίου εξελίσσεται σε τραγέλαφο, ενώ συνεχίζεται η απαξιωτική συμπεριφορά της ΥΠΑ προς την κοινωνία των Ιωαννίνων.

Στη σύσκεψη αυτή με πολύ μεγάλη έκπληξη μας πληροφορηθήκαμε προφορικά και χωρίς καμία εξήγηση από τον Διοικητή της ΥΠΑ, ότι η ΥΠΑ έχει εξαιρέσει το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων από την τετράδα των τεσσάρων Αεροδρομίων του προγράμματος Horizon 2020 (συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα από την Ε.Ε. με ποσοστό 70%) και πως γενικώς και αορίστως θα το εντάξει σε μια δεύτερη ομάδα αεροδρομίων (άγνωστο πότε) στην οποία θα προωθήσει διαδικασίες PNP ARCH.

Μάλιστα ενδεικτικό του συνεχιζόμενου εμπαιγμού και από τη νέα ηγεσία της ΥΠΑ, είναι το ότι αν και δεσμεύθηκε ο κ. Διοικητής να αποστείλει μέχρι τις 24 Μαρτίου επιστολή προς όλους τους συμμετέχοντες στη σύσκεψη, όπου θα καταγράφονται εγγράφως όλες οι ενέργειες και ο σχεδιασμός της ΥΠΑ που αφορούν στην εξασφάλιση της πτητικής αξιοπιστίας του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, η επιστολή … αγνοείται ακόμα!

Στις 8 Απριλίου 2016, στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα Γιάννενα για το Αεροδρόμιο με τη συμμετοχή όλων των φορέων  της περιοχής, πληροφορηθήκαμε την απάντηση που έδωσε η ΥΠΑ σε κοινή Αναφορά για το Αεροδρόμιο, την οποία κατέθεσαν οι τέσσερεις βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ Ν. Ιωαννίνων. 

Η απάντηση της ΥΠΑ, έχει ημερομηνία 25 Φεβρουαρίου 2016 και προφανώς είναι προγενέστερη της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 16 Μαρτίου. Η απάντηση αναφέρει: «… στην παρούσα χρονική φάση τελεσφορεί η μνημονευθείσα διαδικασία διερεύνησης για εκπόνηση διαδικασιών PNP APCH …».

Δηλαδή στις 25 Φεβρουαρίου η ΥΠΑ διαβεβαίωνε εγγράφως τη Βουλή ότι τελεσφορεί η διαδικασία διερεύνησης για εκπόνηση διαδικασιών PNP APCH, και λίγες μέρες αργότερα, στις 16 Μαρτίου, προφορικά και χωρίς να δοθεί καμία απολύτως εξήγηση, πληροφορούμασταν από τον Διοικητή της ΥΠΑ, ότι το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων δεν είναι μέσα στην ομάδα των τεσσάρων Αεροδρομίων του προγράμματος Horizon 2020, που προβλέπει την εκπόνηση των εν λόγω διαδικασιών προσέγγισης στο Αεροδρόμιο. 

Από τα παραπάνω πιστεύουμε πως γίνεται αντιληπτός ο διαχρονικός εμπαιγμός της ΥΠΑ, τον οποίο αδυνατούμε να υπερβούμε και είναι ο λόγος που μας οδήγησε, όλους τους φορείς της περιοχής μας, να απευθυνθούμε σε εσάς κύριε Πρωθυπουργέ, επιζητώντας και ελπίζοντας στο προσωπικό σας ενδιαφέρον και ως Ηπειρώτης.  

 
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/03 17:31

    United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις

  2. 28/03 17:18

    Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη

  3. 28/03 16:51

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού

  4. 28/03 16:13

    Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa

  5. 28/03 15:02

    Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;

  6. 28/03 14:58

    Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  7. 28/03 12:13

    Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023

  8. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  9. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  10. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  11. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  12. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  13. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  14. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  15. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  16. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  17. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  18. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  19. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  20. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  21. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  22. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  23. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  24. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  25. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  26. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  27. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  28. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  29. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  30. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  31. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  32. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  33. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  34. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  35. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  36. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  37. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  38. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  39. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο ανοίγει το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  40. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  41. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  42. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  43. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  44. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  45. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  46. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  47. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  48. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  49. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  50. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  51. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  52. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  53. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  54. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  55. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  56. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  57. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  58. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  59. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  60. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  61. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  62. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  63. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  64. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  65. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  66. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  67. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  68. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  69. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  70. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  71. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  72. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  73. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  74. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  75. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  76. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  77. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  78. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  79. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  80. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  81. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  82. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  83. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  84. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο

  85. 22/03 07:13

    Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης

  86. 22/03 07:09

    Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες

  87. 22/03 07:04

    Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο

  88. 22/03 07:02

    Αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην Πάτμο

  89. 21/03 17:05

    Νέο πλαίσιο για την Golden Visa - τα ακίνητα αυτά δεν θα γίνονται Airbnb | Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις

  90. 21/03 16:51

    Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market

  91. 21/03 16:40

    ΔΑΑ | Υποδοχή του νέου αεροσκάφος της Royal Jordanian

  92. 21/03 16:32

    Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου

  93. 21/03 16:18

    Η εμπόλεμη Ουκρανία προετοιμάζεται για τουρισμό "μόλις τελειώσει ο πόλεμος" - Η συγκινητική τουριστική καμπάνια της χώρας

  94. 21/03 14:51

    1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο

  95. 21/03 13:43

    Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα

  96. 21/03 12:59

    Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις

  97. 21/03 12:50

    Costa Navarino | Συλλογή πολυτελών κατοικιών προς ενοικίαση

  98. 21/03 11:37

    FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  99. 21/03 11:35

    Sky Express: Νέες πτήσεις τσάρτερ Αθήνα – Παλέρμο

  100. 21/03 11:25

    Ενημέρωση των αθηναϊκών ξενοδοχείων για τις "νέες τεχνολογίες στη φιλοξενία"