Tα 10 πράγματα, που δεν πρέπει να κάνει ένας ταξιδιωτικός πράκτορας
Τα 10 στοιχεία που καθιστούν έναν τουριστικό πράκτορα κακό, αναδεικνύει ο ταξιδιωτικός συντάκτης, James Shillinglaw.
Στη λίστα καταγράφονται όλα όσα αποφεύγει ο επιτυχημένος τουριστικός πράκτορας, εξηγώντας ταυτόχρονα τους παράγοντες που οδηγούν ορισμένα πρακτορεία σε μικρότερους τζίρους.
Δείτε τη λίστα:
1. Δεν ακούει τους πελάτες του: Ο κακός ταξιδιωτικός πράκτορας συναντά τον πελάτη του με έτοιμη ατζέντα. Θέλει απλώς να παρουσιάσει επιλογές ταξιδίου, πιθανόν βάσει της πιο επικερδούς επιλογής, ώστε να μεγιστοποιήσει τα έσοδα και να ελαχιστοποιήσει τον χρόνο που δαπανά εξυπηρετώντας τον πελάτη.
Ο καλός πράκτορας δαπανά χρόνο στη συνάντησή του με τον πελάτη, ρωτώντας για τις προηγούμενες διακοπές του, την οικογενειακή του κατάσταση, τους προτιμώμενους προορισμούς, τον τρόπο ζωής του, τον διαθεσιμο προϋπολογισμό κτλ. Ο καλός πράκτορας κάνει την ίδια διαδικασία ανά τακτά χρονικά διαστήματα όταν ο πελάτης του πρόκειται να κάνει ένα ταξίδι ζωής.
2. Δεν επιδίδεται σε ενεργητικό μάρκετινγκ: Ο κακός πράκτορας μπορεί να διαθέτει ιστοσελίδα για την επιχείρισή του και να κάνει μια βασική χρήση των social media, όμως δεν αναπτύσσεται ακριβές πλάνο για τη προσέγγιση νέων πελατών διασφαλίζοντας οτι οι νέοι πελάτες του δεν θα κάνουν τελικά κράτηση με άλλον πράκτορα.
Ο καλός πράκτορας έχει πλάνο. Στέλνει απευθείας email, αλληλογραφία, newsletter, τηλεφωνεί σε περιοδική βάση προκειμένου να αιφνιδιάσει πιθανούς νέους πελάτες και να προσεγγίσει εκ νέου τους υπάρχοντες πελάτες.
3. Δεν γνωρίζει τα προϊόντα: Είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς όλα τα προϊόντα της αγοράς, γι αυτό και οι πράκτορες εξειδικεύονται σε μερικά μόνο.
Ο κακός πράκτορας θα προσπαθήσει να πωλήσει τα πάντα και μπορεί να καταλήξει να μην πουλήσει τίποτα. Επίσης, δεν προσπαθεί να έχει εμπειρία από τα προϊόντα που πουλάει, επομένως συναντά δυσκολίες στην αποτελεσματική διάθεσή τους στην αγορά. Επίσης, δεν εκμεταλλεύεται πλήρως τα ποικίλα εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματοποιούνται στη σύγχρονη αγορά.
4. Δεν γνωρίζει προορισμούς: Ο κακός πράκτορας μπορεί να μην έχει εμπειρία από τους προορισμούς που πουλάει, τουλάχιστον όχι στην έκταση που απαίτείται για να μεταδόσουν τις εμπειρίες τους στους πελάτες. Ο κακός πράκτορας επίσης δεν εκμεταλλεύεται τα εκπαιδευτικά προγράμματα για τους προορισμούς προκειμένου να βελτιώσει τη γνώση του για μια χώρα, περιοχή ή πόλη. Είναι αδύνατο να πωλήσει κανείς έναν προορισμό χωρίς να έχει προσωπική εμπειρία από αυτόν.
5. Δεν πουλάει ομαδικά ταξίδια: Μια από τις πιο επικερδείς πωλήσεις που μπορεί να κάνει ένα πρακτορείο είναι τα γκρουπ ταξιδιωτών, σε αντίθεση με τα ατομικά ταξίδια. Επομένως ένας καλός πράκτορας κυνηγάει τα ομαδικά ταξίδια παράγοντας μεγαλύτερο πλούτο και έσοδα. Ο κακός πράκτορας δεν ξέρει πώς να προσεγγίσει τα γκρουπ.
6. Δεν προωθεί προτιμώμενους συνεργάτες: Κάθε τουριστικός πράκτορας συνεργάζεται με προτιμώμενους παρόχους με συμφωνημένες προμήθειες και εξατομικευμένες υπηρεσίες. Ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει να προωθήσει προτιμώμενους συνεργάτες επιλέγοντας παρόχους που δεν σχετίζονται με το πρακτορείο του. Ο λόγος είναι γιατί ο πελάτης θέλει να έχει εμπειρία ενός συγκεκριμένου προϊόντος και το καθήκον του πράκτορα είναι να προσφέρει αυτό το προϊόν. Όμως, ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει να ξεχωρίσει τα οφέλη της συνεργασίας με έναν προτιμώμενο πάροχο, ο οποίος μπορεί να προσφέρει ευνοϊκές τιμές, αναβαθμίσεις, ειδικές υπηρεσίες κτλ.
7. Δεν απαντά στις ταξιδιωτικές ανάγκες του πελάτη: Ένας κακός πράκτορας υπόσχεται επιλογές ταξιδίου και τιμές, όμως αποτυγχάνει να τις προσφέρει έγκαιρα στον πελάτη, ο οποίος στη συνέχεια αλλάζει πράκτορα. Ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει επίσης να αντιμετωπίσει έναν πελάτη μετά από το ταξίδι για να διερευνήσει πώς πήγε. Επίσης δεν επικοινωνεί συχνά με τον πελάτη προκειμένου να τον βοηθήσει στις ανάγκες που παρουσιάζονται στο ταξίδι.
8. Δεν εκπαιδεύεται: Ο κακός πράκτορας δεν βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση εκπαίδευσης σχετικά με τους παρόχους, τους προορισμούς και τους τροπους με τους οποίους μπορεί να διοικήσει την επιχείρησή του καλύτερα. Συχνά διαμαρτύρεται οτι δεν υπάρχει χρόνος, επειδή υπάρχει αμείωτο ενδιαφέρον για κρατήσεις. Χωρίς την εκπαίδευση, ωστόσο, οι επιχειρήσεις μπορεί να απομονωθούν και η αναβάθμισή τους γίνεται δύσκολη.
9. Δεν αναζητά στήριξη: Ο κακός πράκτορες δεν εξαρτάται από άλλους πράκτορες ή προτιμώμενους συνεργάτες όταν χρειάζεται βοήθεια στην κράτηση διακοπών για λογαριασμό των πελατών του. Αντί να χρησιμοποιεί τις διαθέσιμες πηγές για την καλύτερη πληροφόρησή του, προσπαθεί να λειτουργήσει μόνος του, αρνούμενος τα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει η ομαδική δουλειά στην κράτηση του πελάτη του.
10. Δεν αναπτύσσει σχέσεις: Ένας από τους λόγους που οι πράκτορες είναι επιτυχημένοι σήμερα είναι τοι αναπτυσσουν στενές σχέσεις με τους πελάτες τους και τους παρόχους. Είναι μεσολαβητές, διαπραγματευτές και εντεταλμένοι για τα ταξίδια. Ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει να αναπτύξει τέτοιες σχέσεις με ουσιαστικό τρόπο.
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
( 0 )