Παγκόσμιος τουρισμός: Οι 13 mega-τάσεις που θα δούμε το 2016

Παγκόσμιος τουρισμός: Οι 13 mega-τάσεις που θα δούμε το 2016

Τις 13 μεγάλες τάσεις που θα επικρατήσουν στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία το 2016, αποκαλύπτει έρευνα της περιοδικής έκδοσης του Skift, με τίτλο "Ορίζοντας το μέλλον των ταξιδίων".

Οι τάσεις αυτές είναι οι εξής:

-H ταξιδιωτική βιομηχανία είναι πλέον έτοιμη να έχει σφαιρική αντίληψη σχετικά με τις ανάγκες του ταξιδιώτη | Tα δεδομένα, όπως διατυπώνεται συχνά τελευταία, είναι το νέο πετρέλαιο. Όπως το πετρέλαιο τον 19ο αιώνα αποτελούσε μια αναξιοποίητη πηγή που προκάλεσε σαρωτικές αλλαγές στην παγκόσμια οικονομία, έτσι και τα δεδομένα, έχουν τη δυναμική να κάνουν τις επιχειρήσεις πιο έξυπνες και να μετατρέψουν την επικοινωνία μάρκετινγκ σε κατά πρόσωπο συνομιλίες με πελάτες.

Η ευρεία χρήση κινητών τηλεφώνων και η πρόθεση των καταναλωτών να αλληλεπιδρούν με τα ταξιδιωτικά brand, συντελεί στην κατανόηση των ταξιδιωτικών τους συνηθειών από τους οργανισμούς, με τη συλλογή δεδομένων από αυτούς.

Έτσι, το 2016 εκτιμάται ότι οι άνθρωποι του μάρκετινγκ θα έχουν μια γενική θεώρηση σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα. 

Στην υπηρεσία αυτή χρησιμοποιούνται συστήματα CRM και συνοδευτικές τεχνολογίες.

 

-Οι μεγάλες αναταράξεις στη φιλοξενία | Η παγκόσμια ξενδοχειακή βιομηχανία που αποτελείται από τον οργανωμένο κλάδο των ξενοδοχείων, τον οργανωμένο κλάδο των τουριστικών μισθώσεων και τον κλάδο της πρώην οικονομίας διαμοιρασμού, ηγείται φέτος, όπως και πέρυσι, της καινοτομίας στα ταξίδια.

1. η πρώην οικονομία διαμοιρασμού – η Airbnb– μετακινείται υψηλότερα στην αλυσίδα και αντικαθιστά τον κλάδο της τουριστικής μίσθωσης.

2. O κλάδος των τουριστικών μισθώσεων έχει συνειδητοποιήσει ότι δε μπορεί να υπερβεί την επανάσταση που έχει φέρει η ενοικίαση σπιτιών στα αστικά κέντρα και συμμετέχει σε αυτήν. 

3. Αυτός ο εναλλακτικός κλάδος φιλοξενίας βρίσκεται σε διαμάχη με την ξενοδοχειακή βιομηχανία ως ο μικρός ή μεγάλος «κλέφτης» του μεριδίου της.

4. Τα εναλλακτικά καταλύματα βρίσκονται επίσης σε σύγκρουση με τις διαδικτυακές κρατήσεις καθώς τα ξενοδοχεία συνιστούν μία αναξιοποίητη αλλά με υψηλό περιθώριο κέρδους ευκαιρία για εκείνες.

 

-To φαινόμενο Bourdain: Η γαστρονομία είναι σήμερα το κορυφαίο θέλγητρο των ταξιδίων | Σε μια εποχή που σχεδόν κάθε εμπειρία μπορεί να ψηφιοποιηθεί, η εστίαση εξαιρείται ως πεισματικά αναλογική.

Ίσως γι’αυτό οι γαστρονομικές ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι σήμερα η πιο δημοφιλής μέθοδος διεξαγωγής των επιχειρήσεων στον τουρισμό. Το φαγητό έχει τη μοναδική ικανότητα να επικοινωνεί μια μοναδική αίσθηση για κάθε τόπο. 

Η τοπική κουζίνα προσφέρει μια άμεση σύνδεση με την ιστορία της περιοχής, την ψυχή των ανθρώπων της και το ρυθμό της καθημερινής ζωής. 

Ο γαστρονομικός τουρισμός δεν είναι τίποτα καινούριο, όμως η εκθετική ανάπτυξή του επανακαθορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι προορισμοί τοποθετούν τον εαυτό τους στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

 

-O πόλεμος για τις άμεσες κρατήσεις συνεχίζεται | Tα ξενοδοχεία και τα online πρακτορεία συνεχίζουν να βρίσκονται σε πόλεμο διεκδικώντας κρατήσεις. Το 2016, δεν προβλέπεται να τερματιστεί η διαμάχη. Παρότι τα ξενοδοχεία εφάρμοσαν πιο επιθετικές τακτικές το 2015, είναι πιθανό φέτος να κάνουν ακόμα πιο συγκροτημένες προσπάθειες προκειμένου να κερδίσουν απευθείας κρατήσεις.

Το 2016, η Marriott και η Starwood, οι οποίες ανακοίνωσαν τη συγχώνευσή τους, καθώς και η Hilton Worldwide και ο όμιλος InterContinental Hotels, διευρύνουν τις επιλογές των καταναλωτών που θα κάνουν απευθείας κρατήσεις στα site τους, στα προγράμματα πιστότητας για να αποφεύγεται το τσεκ ιν στην υποδοχή του ξενοδοχείου και να γίνεται χρήση των κινητών τηλεφώνων για την πρόσβαση στα δωμάτια.

Χρειάζεται περισσότερη φαντασία από τα ξενοδοχεία καθώς εκτιμάται ότι θα συνεχίσουν να προσθέτουν επιπλέον παροχές όπως πόντους και βασικό δωρεάν Wi-Fi για τους ταξιδιώτες που θα κάνουν απευθείας κράτηση στις ιστοσελίδες τους. 

Οι πιο δημιουργικές μονάδες και αλυσίδες θα προσφέρουν επίσης παροχές όπως τσεκ ιν από νωρίς ή τσεκ αουτ αργά.

Παρότι δεν έχει επικρατήσει κανείς σε αυτή τη διαμάχη, το σίγουρο είναι ότι ο καταναλωτής είναι ο καθαρός κερδισμένος.

 

- Άνθιση του γρήγορου, casual ντιζάιν στα ταξίδια | Τα ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να υιοθετούν νέους αποτελεσματικούς και ελκυστικούς τρόπους στη διατροφή των επισκεπτών, με ένα στυλ που φιλοδοξεί να καακτήσει την τουριστική βιομηχανία: γρήγορο και καθημερινό.

Στους καταναλωτές αρέσει η απλότητα του à la carte καθώς και ότι πληρώνουν για τις υπηρεσίες που επιδεικνύουν ξεκάθαρο value. 

Τα ξενοδοχειακά brand, όπως τα Element και Aloft της Starwood, έχουν εφαρμόσει αυτό το μοντέλο στους χώρους των ξενοδοχείων, χρησιμοποιώντας ργαλεία όπως τα αυτοεξυπηρετούμενα κιόσκια φαγητού και δωρεάν Wi-Fi για την προσέλκυση της νεότερης γενιάς ταξιδιωτών, που είναι πιο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα κόστους και ενδιαφέρονται λιγότερο για τα περίπλοκα brand.

Την ίδια προσέγγιση κάνουν και οι αερομεταφορείς, ιδιαίτερα οι low cost, όπως η Ryanair.

 

-Η χρονιά του Αμερικανού ταξιδιώτη | Αν είστε αμερικανός πολίτης με διαθέσιμο εισόδημα, οι πιθανότητες να έχετε μια καταπληκτική χρονιά είναι περισσότερες σήμερα σε σχέση με τις τελευταίες 2 δεκαετίες και αυτό γιατί οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, παρά τα γεωπολιτικά ζητήματα και τις επερχόμενες εκλογές, εξακολουθούν να βρίσκονται σε εξαιρετική θέση για ταξίδια, διαθέτοντας μεγαλύτερα πορτοφόλια και ευρύτερους ορίζοντες σε σχέση με μια δεκαετία πριν. 

Με την οικονομική ανάπτυξη να έχει επιστρέψει, το δολάριο είναι ισχυρότερο σήμερα από τα τελευταία χρόνια και τα επίπεδα ανεργίας έχουν επιστρέψει σε χαμηλά επίπεδα. 

Το δολάριο είναι σε υψηλά 10ετίας έναντι του ευρώ, και των νομισμάτων της Βραζιλίας, της Ιαπωνίας, της Τουρκίας και άλλων. 

Η θέση του δε είναι βελτιωμένη και έναντι της βρετανικής λίρας.

 

-To βίντεο είναι η νέα γλώσσα της επικοινωνίας των brand | Τα έξυπνα brand έχουν μάθε ότι τα συναισθήματα του πελάτη, με πολλούς τρόπους καθορίζουν ο,τι θα καταναλώσει. 

Αντί να πωλούν ξενοδοχειακά δωμάτια και αεροπορικές θέσεις ως προϊόντα, τα brand συνειδητοποιούν ότι πρέπει να αφηγούνται ιστορίες χρησιμοποιώντας βίντεο που δημιουργούν συναισθηματικούς δεσμούς με ένα συγκεκριμένο κοινό. Η Marriott International είναι ηγέτης σε αυτό το κομμάτι, διαθέτοντας το δικό της στούντιο παραγωγής σποτ, ενώ και Tuskish Airlines έχουν υιοθετήσει αυτή την προσέγγιση. 

Η διάδοση της τεχνολογίας κινητών τηλεφώνων, από όπου γίνεται streaming υλικού βίντεο, είναι ένα κανάλι μετάδοσης, ενώ ταυτόχρονα, σύμφωνα με την Cisco, υπολογίζεται οτι μέχρι το 2017, το video streaming θα αντιπροσωπεύει περισσότερα από τα 2 τρίτα του συνόλου της χρήσης του διαδικτύου.

 

-Oι έξυπνες πόλεις αποτελούν πλέον πλατφόρμες και οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες διαμορφώνονται επάνω τους | To 2016 θα είναι η χρονιά που οι πόλεις θα ξεκινήσουν να αξιοποιούν τον αυξανόμενο όγκο των ανοικτών δεδομένων, προκειμένου να παρέχουν νέες υπηρεσίες στους ταξιδιώτες.

Σήμερα το κόνσεπτ «πόλη ως μια πλατφόρμα» εξελίσσεται σε ένα αστικό λειτουργικό σύστημα που υποστηρίζει τη συζήτηση περί των έξυπνων πόλεων. 

Εθνικές και τοπικές κυβερνήσεις, κυρίως στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, αναπτύσσουν συνεργατικές πρωτοβουλίες όπως την «CitySDK (software development kit)» APIs, τα οποία διασφαλίζουν μια συνεπή ταξιδιωτική εμπειρία στις πόλεις. 

Καθώς αυτή προσέγγιση κερδίζει έδαφος με το χρόνο, οι ταξιδιώτες θα είναι σε θέση να συνδέονται με διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα χωρίς να απαιτείται μια νέα εφαρμογή κάθε φορά.

 

-Η κατασκευή τη δική σας εμπειρίας είναι το μέλλον των αερομεταφορών | Για δεκαετίες, οι πτήσεις ήταν προβλέψιμες, αξιόπιστες, αλλά και βαρετές. Τα περιοριστικά συστήματα κρατήσεων και η χρονοβόρα διαδικασία της υιοθέτησης των αλλαγών, κράτησαν τις αερομεταφορές σε αποτελμάτωση των πωλήσεων, προσφέροντας στους πελάτες μικρή ή καθόλου ευελιξία.

Οι αλλαγές στην αγορά, στις απαιτήσεις των πελατών και η ανάδυση νεων τεχνολογιών, αλλάζουν το μοντέλο αυτό σε μια πλήρως εξατομικευμένη εμπειρία.

Οι αερομεταφορείς έχουν κατακερματίσει το συνολικό κόστος προϊόντος, διαθέτοντας οτιδήποτε πέρα από το δικαίωμα για πτήση ως πρόσθετη υπηρεσία. Η ανάγκη για αποκόμιση κέρδους από τις υπηρεσίες αυτές προξένησε αλλαγές στα συστήματα κρατήσεων, επιτρέποντας στους αερομεταφορείς να πωλούν συνδυασμούς προϊόντων. 

Επίσης, οι αερομεταφορείς αρχίζουν να χρησιμοποιούν εφαρμογές στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών τη σωστή στιγμή, κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, όταν οι επιβάτες είναι λιγότερο ευαισθητοποιημένοι στο κόστος και πιο ανοικτοί σε προτάσεις που επιλύουν συγκεκριμένα προβλήματα.

Το επόμενο βήμα είναι «ψηφιακό». Καθώς τα συστήματα κρατήσεων και πωλήσεων εξελίσσονται, οι επιτόπου λύσεις μέσω κινητού τηλεφώνου και με εφαρμογές θα επιτρέπουν καλύτερες συμπληρωματικές πωλήσεις.

 

-H αποστολή μηνυμάτων είναι η νέα παγκόσμια γλώσσα, ακούν όμως τα ταξιδιωτικά brand; | Mε το κινητό να καταλαμβάνει περισσότερο από το 50% του χρόνου των καταναλωτών, τα μηνύματα είναι τα νέα social media και τα ταξιδιωτικά brand αγνοούν αυτή την τάση, διατρέχοντας κινδύνους. 

Η υπηρεσία CheckMate προσφέρει στα ξενοδοχεία τα κατάλληλα εργαλεία προκειμένου αυτά να προσεγγίζουν τους πελάτες αυτούς…

-SMS και πολυκάναλη επικοινωνία με μηνύματα

-Mobile check-in

-Real-time feedback

Tα μηνύματα προσφέρουν τα brand μια άμεση, προσωπική σχέση με τους καταναλωτές που τα social media απλά υπαινίσσονταν. Ποιο είναι το μακροχρόνιο αποτέλεσμα του μάρκετινγκ όταν ένα ξενοδοχείο ή αερομεταφορέας επικοινωνεί με τους πελάτες τους όπως ένα αγαπημένο πρόσωπο;

Ένα είναι σίγουρο: να περιμένετε ότι εφαρμογές αποστολής μηνυμάτων θα γίνουν κανόνας επικοινωνίας στην εξυπηρέτηση πελατών για όλα τα είδη brand, ειδικά τα ταξιδιωτικά, καθώς οι ταξιδιώτες εν κινήσει χρησιμοποιούν τα μηνύματα ως βασικό τρόπο να παραμένουν συνδεδεμένοι με την οικογένεια και τους φίλους τους. 

Οι ταξιδιώτες θα καταφεύγουν στα μηνύματα όλο και περισσότερο για εμπειρία αγορών μιας στάσης, όπου θα μπορούν να κάνουν κράτηση για τα πάντα και να επικοινωνούν οτιδήποτε.

 

-Συνεργασία με την οικονομία On-Demand | Oι ξενοδόχοι αντιλαμβάνονται ότι η τεχνολογία on-demand αλλάζει τις προσδοκίες επιβατών και επισκεπτών σχετικά με τις υπηρεσίες καθώς και ότι είναι καλύτερο να συνεργάζονται με υπάρχοντες παρόχους τέτοιας τεχνολογίας παρά να προσπαθούν να δημιουργούν τις δικές τους υπηρεσίες.

Η εφαρμογή τους κινείται σε 2 κατευθύνσεις: στην ένθετη υποδομή και τους εξωτερικού παρόχους υπηρεσιών σε επισκέπτες που βρίσκονται στο ξενοδοχείο. 

Έτσι, τα ξενοδοχεία παρατηρούν προσεκτικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών προκειμένου να εντοπίζουν ευκαιρίες για να συνδέονται πιο στενά με τις υπηρεσίες που ήδη χρησιμοποιούν και να περιορίζουν τις πλεονάζουσες υπηρεσίες.

 

-Eστιάστε στις αλλαγές που απαιτεί η Gen Z σε σχέση με τους millennials | Αγνοήστε οτιδήποτε ξέρετε για τους millennials στην αντιμετώπιση της γενιάς Z, καθώς παρουσιάζουν μεγάλες διαφορές.

Δείτε τον πίνακα…

 

-Οι νέοι ανταγωνιστές των site κρατήσεων είναι οι πρώην φίλοι τους | Σε κάθε βιομηχανία, οι εταιρίες που διανέμουν τα προϊόντα συχνά τείνουν να συγκεντρώνουν περισσότερες επιχειρήσεις προς όφελός τους. Τα σουπερ μάρκετ ωθούν τα προϊόντα που έχουν το δικό του brand, η Amazon δεν πουλά μόνο βιβλία άλλων εταιριών αλλά εκδίδει και δικά της.

Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και ο πελάτης γίνεται δικός σου, τουλάχιστον με περισσότερους τρόπους από την συγκέντρωση μιας αγοράς με είδη ευρείας κατανάλωσης. 

Το ίδιο συμβαίνει και στην ταξιδιωτική βιομηχανία, με τους παρόχους αναζητήσεων TripAdvisor, Trivago και Google, που είχαν κτίσει τις επιχειρήσεις τους δημιουργώντας δρόμους για τα online τουριστικά πρακτορεία και ξενοδοχεία, τώρα να γίνονται οι ίδιοι πλατφόρμες κρατήσεων.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 25/04 15:30

    "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης

  2. 25/04 15:25

    Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα

  3. 25/04 14:36

    HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών

  4. 25/04 14:28

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια

  5. 25/04 14:10

    Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!

  6. 25/04 13:42

    Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά

  7. 25/04 13:36

    Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας

  8. 25/04 13:18

    Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024

  9. 25/04 12:31

    Η Ολυμπιακή Φλόγα συναντά την Σαντορίνη στο ταξίδι της

  10. 25/04 12:11

    Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  11. 25/04 12:00

    Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας

  12. 25/04 10:55

    APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025

  13. 25/04 10:44

    Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών

  14. 25/04 09:17

    Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου

  15. 25/04 07:59

    13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία

  16. 25/04 07:10

    Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης

  17. 25/04 07:08

    Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια

  18. 25/04 07:06

    Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη

  19. 25/04 07:03

    Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο

  20. 24/04 17:24

    Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας

  21. 24/04 17:06

    ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική

  22. 24/04 16:56

    Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι

  23. 24/04 15:00

    EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  24. 24/04 14:43

    The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας

  25. 24/04 14:10

    Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές

  26. 24/04 13:30

    Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024

  27. 24/04 13:04

    Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος

  28. 24/04 12:49

    CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  29. 24/04 12:01

    Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο

  30. 24/04 11:53

    Βραβείο Routes Europe 2024 στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  31. 24/04 11:14

    Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας

  32. 24/04 10:41

    ΕΛΣΤΑΤ | Οριακή αύξηση στις αφίξεις και διανυκτερεύσεις τον Φεβρουάριο σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα

  33. 24/04 07:31

    Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα

  34. 24/04 07:27

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο

  35. 24/04 07:24

    Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη

  36. 24/04 07:22

    Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη

  37. 24/04 07:19

    6ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  38. 23/04 16:44

    ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία

  39. 23/04 16:23

    +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο

  40. 23/04 16:05

    FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της γερμανικής Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους

  41. 23/04 15:56

    ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος

  42. 23/04 15:24

    Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της

  43. 23/04 15:08

    Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024

  44. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  45. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  46. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  47. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  48. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  49. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  50. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  51. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  52. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  53. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  54. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  55. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  56. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  57. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  58. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  59. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  60. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  61. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  62. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  63. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  64. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  65. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  66. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  67. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  68. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  69. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  70. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  71. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  72. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  73. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  74. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  75. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  76. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  77. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  78. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  79. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  80. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  81. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  82. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  83. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  84. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  85. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  86. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  87. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  88. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  89. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  90. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  91. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  92. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  93. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  94. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  95. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  96. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  97. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  98. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  99. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  100. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης