Λεωνίδας Μπαμπάνης: Ο ιδιωτικός τομέας οφείλει να στηρίξει την προβολή της Ελλάδας
Η εταιρεία North Events του κ.Λεωνίδα Μπαμπάνη δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στην προβολή του ελληνικού τουρισμού, του πολιτισμού και της γαστρονομίας με συνεχείς δράσεις σε μεγάλες ξένες αγορές, παράγοντας το έργο ενός μικρού ιδιωτικού ΕΟΤ.
H North Events, μετά την οργάνωση ελληνικών περιπτέρων σε όλες τις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις των σκανδιναβικών χωρών, ξεκίνησε πριν από δυο χρόνια την αποκλειστική έκθεση για την Ελλάδα Grekland Panorama στη Στοκχόλμη και φέτος οργανώνει την Grecka Panorama στη Βαρσοβία, δίνοντας βήμα για μια δυναμική ελληνική παρουσία και στην αγορά της Πολωνίας.
Οι πρωτοβουλίες αυτές αγκαλιάστηκαν με θέρμη από τους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, καθώς και από τους τουριστικούς οργανισμούς των σκανδιναβικών χωρών και της Πολωνίας, που επιτέλους βλέπουν μια επαγγελματική δράση προβολής της Ελλάδας.
Σε συνέντευξή του στο Tornos News o κ.Μπαμπάνης υπογραμμίζει ότι αυτά τα δύσκολα χρόνια της ελληνικής κρίσης, ο ιδιωτικός τομέας καλείται, περισσότερο από ποτέ, να στηρίξει την εικόνα και την προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές. Λέει χαρακτηριστικά:
“Είναι σημαντικό οι επιχειρηματίες του τουρισμού να μην επαναπαύονται σε περιόδους κρίσης και έντονου ανταγωνισμού. Άλλωστε καμία αγορά δεν είναι «σίγουρη» και καμία αγορά δεν είναι «ανάξια προσοχής» μας ή τουλάχιστον μελέτης. Όλα μπαίνουν σε ένα πρίσμα αξιολόγησης, επισκόπησης και επανατοποθέτησής μας. Οι Έλληνες επιχειρηματίες του τουρισμού καλούνται να δίνουν το παρόν και να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος και ταυτότητας της χώρας μας”.
Ο διευθύνων σύμβουλος της North Events αποκαλύπτει ότι τα επόμενα βήματα θα γίνουν στις αγορές των ΗΠΑ, της Γερμανίας και της Γαλλίας με αποκλειστικές εκθέσεις για την Ελλάδα.
Διαβάστε τη συνέντευξη:
-Η North Events ξεκίνησε τη δραστηριότητά της πριν από 15 χρόνια, με σαφή προσανατολισμό την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και των παραδοσιακών προϊόντων της στις αγορές των σκανδιναβικών χωρών. Πώς προέκυψε η σκανδιναβική αγορά;
-Η Σκανδιναβική αγορά αποτελεί μία από τις πιο σταθερές και εύρωστες οικονομίες της Ευρώπης. Στην Σκανδιναβία η Ελλάδα είχε ελάχιστη παρουσία, αν και παραδοσιακή και δυναμική αγορά για τον εισερχόμενο τουρισμό μας.
Η έναρξη της δράσης μας, λοιπόν, στη συγκεκριμένη αγορά ήταν μεθοδικά και προσεκτικά μελετημένη, εκεί όπου υπήρχε και η μεγαλύτερη ανάγκη. Σημαντικό στοιχείο, ωστόσο, είναι το γεγονός ότι αφουγκραστήκαμε και τις ανάγκες των μεγάλων tour operators με τους οποίους έχουμε πλέον μία παγιωμένη στρατηγική συνεργασία.
- Για χρόνια, οργανώνατε το ελληνικό περίπτερο στις τουριστικές εκθέσεις των σκανδιναβικών χωρών. Τα τελευταία χρόνια προχωρήσατε και στη διοργάνωση έκθεσης αποκλειστικά για την Ελλάδα στη Στοκχόλμη. Με βάση την μέχρι τώρα εμπειρία, θεωρείτε ότι τέτοιου είδους εκδηλώσεις είναι ο καλύτερος τρόπος μάρκετινγκ για τους ελληνικούς προορισμούς και προϊόντα;
-Είναι σαφώς μία πολύ σημαντική διοργάνωση, η μοναδική στο είδος της έκθεση, δεδομένου ότι άλλες εκθέσεις όμοιας έκτασης και προβολής για μία χώρα (εθνική) – δεν υπάρχουν. Και ειδικότερα στη Στοκχόλμη, ας σημειώσουμε ότι η GREKLAND PANORAMA MED CYPERN είναι η μεγαλύτερη έκθεση αμιγώς τουριστικού ενδιαφέροντος.
Σίγουρα μία έκθεση είναι από τα πρωταρχικά βήματα εδραίωσης παρουσίας μίας χώρας, που δίνει βαρύτητα και κύρος στον προορισμό - σαν εξαγωγική δύναμη και ως πολιτισμικός πυλώνας.
Ωστόσο, μία έκθεση από μόνη της πρέπει να πλαισιώνεται από ενέργειες καθ' όλη την διάρκεια του έτους, και μέσα από άλλα «κανάλια επικοινωνίας», τα οποία και επεξεργαζόμαστε και θα ανακοινώσουμε στο εγγύς διάστημα.
-Ποια είναι η εικόνα της χώρας μας στους Σκανδιναβούς τουρίστες
-Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους πλέον αγαπημένους προορισμούς των Σκανδιναβών. Η χώρα μας στη λίστα των προτιμήσεων των Σκανδιναβών είναι στην 2η - 3η θέση και παραμένει σταθερά εκεί.
Σημαντικό γεγονός το ότι φέτος , παρόλη την πολιτική αστάθεια και αρνητική δημοσιότητα για τη χώρα μας, οι περισσότεροι Σκανδιναβοί στήριξαν έμπρακτα την Ελλάδα με την επιλογή τους να περάσουν τις διακοπές τους εδώ χωρίς να δελεάζονται από άλλους προορισμούς.
Οι Σκανδιναβοί, λοιπόν, αποδεικνύονται πιστοί επισκέπτες, οι οποίοι επιλέγουν συνειδητά την Ελλάδα για τη φιλοξενία της, το επίπεδο υπηρεσιών της και την ελληνική κουλτούρα και πολιτισμό.
Μεγάλα περιθώρια στην Πολωνία
-Φέτος, ξεκινάτε μια ανάλογη αποκλειστική έκθεση για την Ελλάδα και στην Πολωνία. Γιατί στην Πολωνία;
-Η Πολωνία αποτελεί μία ανερχόμενη τουριστική αγορά στο ευρωπαϊκό προσκήνιο και εξελίσσεται σε μία σημαντική αντίστοιχα αγορά για την Ελλάδα με πολλές προοπτικές. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η Ελλάδα έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις τους, ακολουθούμενη από την Τουρκία, την Αίγυπτο κλπ.
Ειδικότερα, οι επισκέπτες από την Πολωνία το 2014 σημείωσαν εκρηκτική αύξηση κατά 52,7%, φθάνοντας τους 588.700 επισκέπτες. Ο μέσος Πολωνός επισκέπτης στη χώρα μας ξοδεύει περίπου 700€ - 800€ την εβδομάδα, (για διαμονή και μετάβαση), ποσό δηλαδή που πλησιάζει στα χρήματα που δαπανούν και άλλοι παραδοσιακοί επισκέπτες της χώρας μας όπως η Αγγλία και η Γερμανία. Το προφίλ του Πολωνού επισκέπτη είναι εφάμιλλο με του Γερμανού, οικογενειάρχης, αγαπά την ελληνική φύση και κουζίνα, εκτιμά την παράδοση και κουλτούρα.
Φαίνεται, λοιπόν, πως η αγορά αυτή ενδιαφέρει στρατηγικά τη χώρα μας, καθότι υπάρχουν ακόμη μεγάλα περιθώρια ανάπτυξής της και μάλιστα τώρα που ήδη η Ελλάδα έχει ένα προβάδισμα και μπορεί να έχει πρωτεύοντα ρόλο.
- Ποια είναι η ανταπόκριση προορισμών και επιχειρήσεων σε αυτές τις εκθέσεις
-Και οι δύο εκθέσεις απολαμβάνουν μεγάλης αναγνώρισης τόσο από τις τουριστικές επιχειρήσεις όσο και από τους προορισμούς και τοπική αυτοδιοίκηση.
Η κάθε πλευρά από τη δική της σκοπιά βλέπει τη συμμετοχή της με βάση τους στόχους που θέλει να πραγματοποιήσει. Ο προορισμός αποτελεί την ομπρέλα κάτω από την οποία δραστηριοποιείται ο ιδιωτικός τομέας – και όταν οι δύο αυτές πλευρές συνεργάζονται και δίνουν το παρόν - έχει αποδειχθεί ότι η προβολή είναι αποτελεσματικότερη για τον επισκέπτη.
Ξενοδοχεία, όμιλοι, καταλύματα από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας, όπως είναι παραδοσιακά η Κρήτη και η Ρόδος, έχουν δηλώσει συμμετοχή χωρίς όμως να ξεχνάμε μία μεγάλη κινητοποίηση που βλέπουμε και από άλλες περιοχές της Ελλάδας λιγότερο τουριστικές αλλά εξίσου σημαντικές, οι οποίες ειδικά για την Πολωνία φαίνεται να διεκδικούν την σκυτάλη της εξωστρέφειας.
Τα επόμενα βήματα
-Θεωρείτε ότι λόγω της πολύχρονης κρίσης ο ιδιωτικός τομέας οφείλει να αναλάβει πρωτοβουλίες για την προβολή του τουρισμού στις διεθνείς αγορές, μια που πλέον ο ΕΟΤ δεν διαθέτει τα απαραίτητα κονδύλια για εκτεταμένες δράσεις προβολής
-Βεβαίως και ο ιδιωτικός τομέας καλείται σήμερα περισσότερο από ποτέ άλλοτε να στηρίξει την εικόνα και την προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές. Είναι σημαντικό οι επιχειρηματίες του τουρισμού να μην επαναπαύονται σε περιόδους κρίσης και έντονου ανταγωνισμού.
Άλλωστε καμία αγορά δεν είναι «σίγουρη» και καμία αγορά δεν είναι «ανάξια προσοχής» μας ή τουλάχιστον μελέτης. Όλα μπαίνουν σε ένα πρίσμα αξιολόγησης, επισκόπησης και επανατοποθέτησής μας. Οι Έλληνες επιχειρηματίες του τουρισμού καλούνται να δίνουν το παρόν και να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος και ταυτότητας της χώρας μας.
-Ποιες είναι οι επόμενες αγορές που θα στοχεύσει η North Events
-Οι επόμενες αγορές που στοχεύουμε είναι πρωταρχικά στις Η.Π.Α., και σε δεύτερο πλάνο στη Γαλλία και τη Γερμανία, στο πλαίσιο, όμως, μίας επανατοποθέτησης της χώρας μας ως τουριστικού προορισμού. Σκοπός μας είναι η ανανέωση του προφίλ μας και η δημιουργία ενός σοβαρού, επαγγελματικού αποτελέσματος. Οι αγορές στις οποίες προσβλέπουμε είναι αποτέλεσμα μακρόχρονης και διεξοδικής μελέτης που θα καλύψει συγκριμένες ανάγκες του ελληνικού τουριστικού κλάδου.
Διαβάστε επίσης 1,5 εκατ.Πολωνοί τουρίστες στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια- Σταθερή αξία οι Σκανδιναβοί
- 1) Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
- 2) WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις
- 3) Η TUI προβλέπει αύξηση αφίξεων 10% το 2024 στην Ελλάδα
- 4) Ευρωπαϊκός τουρισμός | Πραγματικό κατόρθωμα ο ψηφιακός και βιώσιμος μετασχηματισμός
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
18/04 12:33
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
18/04 12:19
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
18/04 12:17
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
18/04 12:03
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
18/04 11:57
18/04 11:45
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
18/04 11:29
Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ
18/04 11:22
18/04 11:18
Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
18/04 11:17
18/04 11:06
Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines
18/04 10:30
18/04 10:25
Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα
18/04 10:12
SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες
17/04 19:57
17/04 19:16
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"
17/04 16:48
Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος
17/04 16:33
Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό
17/04 15:28
17/04 14:36
17/04 14:22
17/04 13:35
Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας
17/04 13:20
Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της
17/04 11:52
Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
( 0 )