Ελληνικός τουρισμός: Το προφίλ των τουριστών την τελευταία διετία

Α Decrease font Enlarge font
Ελληνικός τουρισμός:  Το προφίλ των τουριστών την τελευταία διετία

Κατά περίπου 10% αυξήθηκαν το 2017, έναντι της προηγούμενης χρονιάς, οι τουρίστες, που επισκέφτηκαν την Ελλάδα και διέμειναν τουλάχιστον μια νύχτα, σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ, με τίτλο «To προφίλ των τουριστών που επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους».

Ειδικότερα, οι τουρίστες αυτής της κατηγορίας ανήλθαν πέρυσι σε 23 εκατομμύρια, έναντι 20,9 εκατ. το 2016.

Αναφορικά με το φύλο των επισκεπτών υπήρξε ισοκατανομή, όταν το 2016 η πλειονότητα των τουριστών ήταν γυναίκες (51,6% έναντι 48,4%).

Οι τουρίστες επισκέφθηκαν την Ελλάδα κατά κύριο λόγο με τον/την σύντροφό τους (67,9% το 2016 έναντι 69,3% το 2017), για διακοπές (88,8%, ίδιο με το 2016) Ήλιου & Θάλασσας (70,4% το 2016 του συνόλου των τουριστών για Διακοπές έναντι 68,4% το 2017). Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (57,8% το 2016 και 58,9% το 2017) και μορφωτικό επίπεδο (62,1% το 2016 και 62,2% το 2017), ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στο ηλικιακό εύρος 25-54 ετών (64,8% το 2016 και 64,6% το 2017).

Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσαν σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (67,0% το 2016 και 65,6% το 2017) με επικρατούσα κατηγορία τα 4* (29, 8% το 2016 και 29,7% το 2017). Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση των διακοπών τους (92,6% το 2016 και 93,2% το 2017), με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να είναι το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες καταλύματος (47,8% το 2016 και 49,7% το 2017) και προορισμού (42,1% το 2016 και 44,1% το 2017) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (96,3% το 2016 και 95,3% το 2017).

Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (3,0% το 2016 και 3,0% το 2017).

Σύγκριση Ευρωπαίοι - Μη Ευρωπαίοι

Οι Ευρωπαίοι και Μη Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα εμφάνισαν διαφοροποιήσεις στα επιμέρους ποιοτικά χαρακτηριστικά τους αλλά και μεταξύ των ετών:

• Για το 2016 η πλειονότητα των Ευρωπαίων τουριστών ήταν γυναίκες (51,8%) ενώ για το 2017 άνδρες (50,7%). Αντίθετη εικόνα παρατηρείται στους Μη Ευρωπαίους τουρίστες με την πλειοψηφία για το 2016 να είναι άνδρες (50,5%) και για το 2017 γυναίκες (51,5%).

• Οι Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2017 ήταν νεότερης ηλικίας (15-34 ετών: 30,6% έναντι 20,4%) σε σύγκριση με τους Μη Ευρωπαίους που αντίθετα ήταν μεγαλύτερης ηλικίας (55+ ετών: 34,4% έναντι 27,2%). Για το 2016 δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων.

• Το επίπεδο εκπαίδευσης των Μη Ευρωπαίων ήταν υψηλότερο και για τα δύο έτη σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (77,7% έναντι 60,8% το 2016 και 76,9% έναντι 60,6% το 2017). Αναφορικά με το οικογενειακό εισόδημα, οι Μη Ευρωπαίοι και για τα δύο έτη έχουν υψηλότερο εισόδημα από τους Ευρωπαίους (66,5% έναντι 57,1% το 2016 και 64,9% έναντι 58,3% το 2017).

• Η πλειονότητα των Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων και για τα δύο έτη, επισκέφθηκαν την Ελλάδα για την πραγματοποίηση των διακοπών τους (90,0%/90,0% και 77,8%/79,1% αντίστοιχα). Παρ’ όλα αυτά το ποσοστό των Μη Ευρωπαίων που επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους ήταν αισθητά μικρότερο από ότι των Ευρωπαίων

Κυριαρχεί ο περιηγητικός τουρισμός για τους μη Ευρωπαίους

• Αξιοσημείωτη, ήταν η χαμηλή σημασία που είχαν οι διακοπές Ήλιος & Θάλασσα και για τα δύο έτη για τους Μη Ευρωπαίους που επισκέφθηκαν την Ελλάδα (20,0% και 20,9% αντίστοιχα έναντι 74,9% και 73,7% για τους Ευρωπαίους). Οι Μη Ευρωπαίοι και για τα δύο έτη προτίμησαν για τις διακοπές τους στην Ελλάδα τον Περιηγητικό τουρισμό (38,1% και 41,3% αντίστοιχα) ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για τους Ευρωπαίους για τον Περιηγητικό τουρισμό ήταν 8,9%/9,6%.

  • Και οι δύο κατηγορίες τουριστών επέλεξαν να διαμείνουν κυρίως σε ξενοδοχεία στην επίσκεψη τους στην Ελλάδα (Ευρωπαίοι: 67,1% το 2016 και 65,5% το 2017, Μη Ευρωπαίοι: 65,1% το 2016 και 66,6% το 2017). Στις επιμέρους κατηγορίες οι Ευρωπαίοι φαίνεται ότι προτίμησαν σε υψηλότερο βαθμό τα 4* (30,2% και 30,1% αντίστοιχα) και τα 3* ξενοδοχεία (22,0% και 21,2% αντίστοιχα) ενώ οι Μη Ευρωπαίοι τα 4* (26,1% και 26,4% αντίστοιχα) και τα 5* (23,2% και 22,3% αντίστοιχα).

• Οι Ευρωπαίοι ταξίδεψαν στην Ελλάδα κυρίως με τον σύντροφό τους (68,4% το 2016 και 69,9% το 2017) και με τα παιδιά τους (23,8% το 2016 και 21,8% το 2017) ενώ οι Μη Ευρωπαίοι με τον σύντροφό τους (63,0% το 2016 και 64,1% το 2017) και το 2016 με τα παιδιά τους (21,2%) ενώ το 2017 ως μέρος group (21,1%).

• Όσον αφορά τα καταλύματα μέσω πλατφόρμων διαμοιρασμού (τα οποία αναφέρονται μόνο σε ξενοδοχεία 1* και 2*, σπίτια διακοπών, διαμερίσματα, πανσιόν, ιδιωτικά δωμάτια, σκάφη/πλοία/κρουαζιέρες/yachts και σκηνές/τροχόσπιτα/κινητά σπίτια) οι Ευρωπαίοι τα επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό και για τα δύο έτη σε σύγκριση με τους Μη Ευρωπαίους (10,7%/11,5% έναντι 4,2%/5,1%).

• Αναφορικά με το Μέσο ενημέρωσης, μεγάλη ήταν η σημασία για τους Μη Ευρωπαίους του ταξιδιωτικού πρακτορείου (48,7% και 50,0% το 2017 έναντι 43,4% και 43,3% αντίστοιχα για τους Ευρωπαίους) και του ταξιδιωτικού οδηγού (14,0% και τα δύο έτη έναντι 9,2% και 8,9%). Στα κανάλια κράτησης δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων.

• Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Μη Ευρωπαίοι έλαβαν ενημέρωση από περισσότερες πηγές για την επιλογή του προορισμού τους σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους.

Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι οι παραπάνω διαφοροποιήσεις αποτυπώνουν (και απορρέουν από) το γεγονός ότι, για τις Μη Ευρωπαϊκές αγορές, ένα ταξίδι προς την Ελλάδα έχει μεγαλύτερο κόστος και χρειάζεται μεγαλύτερη προετειμασία λόγω του ότι είναι συγκριτικά πιο μακρινό σε σχέση με ένα ταξίδι από Ευρωπαϊκή χώρα.

Προφίλ Ευρωπαίων τουριστών

Η πλειονότητα των Ευρωπαίων τουριστών από τις εξεταζόμενες αγορές για τα έτη 2016 και 2017 ήταν γυναίκες (με εξαίρεση τις αγορές της Γερμανίας, της Πολωνίας και των Λοιπών Ευρωπαϊκών Χωρών), που επισκέφθηκαν την Ελλάδα κατά κύριο λόγο με τον σύντροφό τους (2016: 51%-73% και το 2017: 59%-72%), για διακοπές (2016: 86%-94% και το 2017: 87%-95%) Ήλιου & Θάλασσας (2016: 58%-88% και το 2017: 62%-84%).
Οι Ευρωπαίοι τουρίστες από τις εξεταζόμενες αγορές και για τα δύο έτη είχαν ανώτερο εισοδηματικό (2016: 49%-67% και το 2017: 49%-71%) και μορφωτικό επίπεδο (2016: 51%-73% και το 2017: 52%-80%). Η πλειονότητα των Ευρωπαίων και για τα δύο έτη κατέλυσαν σε 4* ξενοδοχεία, 2016: 26%-42% και 2017: 25%-43%, με εξαίρεση τους τουρίστες από την Ιταλία (29% μόνο το 2016) και την Πολωνία (31% το 2016 και 33% το 2017) που προτίμησαν σε υψηλότερο ποσοστό τα 3* από τα 4* ξενοδοχεία.
Οι Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (2016: 87%-99% και το 2017: 88%-98%) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης και για τα δύο έτη να ήταν το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο, ενώ η κράτησή τους έγινε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (2016: 91%-100% και το 2017: 90%-98%). Τέλος, το ποσοστό των Ευρωπαίων τουριστών που επέλεξε να κάνει κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν χαμηλό, 2016
και 2017: 1%-6%.

 

Προφίλ των τουριστών από τις ΗΠΑ

Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2016 ανήλθαν σε 822 χιλ. (42,0% των Μη Ευρωπαίων) ενώ το 2017 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +12,0% σε σχεδόν 921 χιλ. (35,8% των Μη Ευρωπαίων). Η πλειοψηφία των τουριστών ήταν άνδρες (53,2% το 2016 και 51,6% το 2017), που επισκέφθηκαν την Ελλάδα κατά κύριο λόγο με τον/την σύντροφό τους (56,5% το 2016 και 54,6% το 2017), για διακοπές (84,7% το 2016 και 83,5% το 2017) Κρουαζιέρας (34,7%) το 2016 και Περιηγητικού τουρισμού (32,9%) το 2017.
Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (67,4% το 2016 και 65,9% το 2017) και μορφωτικό επίπεδο (77,7% το 2016 και 80,0% το 2017) ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 35-64 ετών (70,5%) το 2016 και 25-54 ετών (62,7%) το 2017. Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσε σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (57,0% το 2016 και 59,6% το 2017), με επικρατούσα κατηγορία τα 5* (36,1% το 2016 και 35,4% το 2017).
Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (100,0% και για τα δύο έτη) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να ήταν το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες προορισμού (55,7% το 2016 έναντι 57,2% το 2017) και καταλύματος (31,9% το 2016 έναντι 34,4% το 2017) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (100,0% το 2016 και 96,6% το 2017). Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (1,0% και για τα δύο έτη).

 

Οι μεγαλύτερες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό

Αναφορικά με τα μερίδια ταξιδίων προς Ελλάδα για τις επιμέρους αγορές, παρατηρούμε ότι η αγορά της Γερμανίας ανέβηκε στην 1η θέση το 2017 (13,1% το 2016 και 14,1% το 2017) εξαιτίας της μεγάλης αύξησης επισκεπτών +490 χιλ., εκτοπίζοντας της αγορά του Ην. Βασιλείου στην 2η θέση (13,4% το 2016 και 12,6% το 2017) παρά την μεγάλη αύξηση των ταξιδίων από Ην. Βασίλειο κατά +106 χιλ. μεταξύ 2016 και 2017. Ακολουθούν στην 3η θέση η αγορά της Γαλλίας (με μερίδιο 6,8% και για τα δύο έτη), στην 4η θέση η αγορά της Ιταλίας (5,9% το 2016 και
5,6% το 2017), στην 5η θέση για το 2017 ανέβηκε η αγορά των ΗΠΑ (6η το 2016, 3,9% το 2016 και 4,0% το 2017), ενώ την 6η θέση κατέλαβε η αγορά της Ολλανδίας (3,4% το 2016 και 3,9% το 2017), δύο θέσεις πάνω σε σύγκριση με το 2016. Αξιοσημείωτο για το 2017, είναι ότι η αγορά της Ρωσίας έπεσε δύο θέσεις σε σύγκριση με το 2016 (5η θέση το 2016 και 7η θέση το 2017, 4,0% και 3,7% μερίδια αγοράς αντίστοιχα).
 

 

  1. 14/11 19:23

    To υπ. Τουρισμού συντάσσει προδιαγραφές για τη μετατροπή βαγονιών τρένου σε τουριστικά καταλύματα

  2. 14/11 17:04

    KINAΛ: Πρόταση νόμου για μείωση φόρων στην εστίαση και απόδοση φόρου διαμονής στους Δήμους

  3. 14/11 16:13

    Τα πιο παράξενα αιτήματα των πελατών σε βρετανικά ξενοδοχεία

  4. 14/11 15:10

    Ποιες δεξιότητες ανοίγουν την πόρτα για πρόσληψη σε μια εταιρεία

  5. 14/11 14:55

    Ο εξερχόμενος τουρισμός από την Ινδία θα διπλασιασθεί μέχρι το 2022

  6. 14/11 13:26

    Radisson Blu Park: Ειδικό μενού στο εστιατόριο St' Astra για το Thanksgiving

  7. 14/11 13:22

    Παγκόσμια πρωτιά για το σποτ του ΕΟΤ

  8. 14/11 13:20

    Ποιοί ελληνικοί προορισμοί είχαν τις περισσότερες κρατήσεις rent a car από Γερμανούς

  9. 14/11 12:46

    O αντιπρόεδρος της FedHATTA σε θέση ευθύνης στην ECTAA

  10. 14/11 12:25

    trivago Awards: Διακρίσεις για 60 ελληνικά ξενοδοχεία ως τα καλύτερα για το 2019

  11. 14/11 12:22

    Το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη ξεναγεί τους μαθητές στον κόσμο της σύγχρονης τέχνης

  12. 14/11 12:15

    Ο αμερικανικός κολοσσός Hines εξαγοράζει ξενοδοχεία στην Κρήτη

  13. 14/11 12:05

    Με ή χωρίς βίζα τα ταξίδια των Βρετανών στην ΕΕ μετά το Brexit;

  14. 14/11 11:52

    Βρετανικός τουρισμός | Σύγχυση για τις επιπτώσεις του Brexit στα ταξίδια

  15. 14/11 11:33

    Αθήνα | Με ραντεβού η αποκομιδή των απορριμάτων και στην Ομόνοια

  16. 14/11 11:25

    DW: Από ρεκόρ σε ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός

  17. 14/11 11:12

    Ο κυπριακός τουρισμός αναδεικνύει το "Κυπριακό Πρόγευμα"

  18. 14/11 11:07

    Τουριστική προβολή της Αλοννήσου με τη σύγχρονη τεχνολογία

  19. 14/11 10:55

    Πρωτάθλημα Motocross Νοτίου Ελλάδας στη Μεγαλόπολη

  20. 14/11 10:54

    Τουριστική προβολή της Χίου στην Πολωνία

  21. 14/11 10:51

    Διαγωνισμός για τις δημοτικές Θερμοπηγές στην Κάλυμνο

  22. 14/11 10:49

    Ο ΕΟΤ στηρίζει την συναυλία της Α. Πρωτοψάλτη στο Λονδίνο

  23. 14/11 10:46

    Νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Κρήτη

  24. 13/11 16:32

    Ζ.Χνάρης: Το 2019 δεν θα είναι εύκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό

  25. 13/11 15:20

    Αλ. Βασιλικός: Η επόμενη 5ετία δεν θα μοιάζει με την προηγούμενη στον τουρισμό

  26. 13/11 15:20

    FedHATTA: Το Ουμπεκιστάν και η Κούβα συστήνονται στους Έλληνες ταξιδιώτες

  27. 13/11 14:24

    Εικονική πραγματικότητα και Hotel Design Awards Area στην 100% Hotel Show 2018

  28. 13/11 14:05

    Πόσο διαδεδομένος είναι ο ιαματικός τουρισμός στην Ελλάδα;

  29. 13/11 13:43

    Σπουδαίοι ομιλητές στο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ στην XENIA 2018

  30. 13/11 13:35

    Ξενοδοχεία | Παράταση προσφορών για το πρώην Ambassadeur στο κέντρο της Αθήνας

  31. 13/11 13:16

    Στο φως η "άγνωστη" αρχαία Τενέα στο Χιλιομόδι Κορινθίας

  32. 13/11 12:24

    Το «Λεωφορείο της Μακεδονικής Κουζίνας» ξεκίνησε το ταξίδι του στην Ευρώπη

  33. 13/11 12:21

    H ΚΕΔΕ συνεδριάζει για τον τουρισμό

  34. 13/11 11:59

    Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

  35. 13/11 11:53

    Hertz: Διψήφια αύξηση των μισθώσεων το 9μηνο

  36. 13/11 11:42

    Ρόδος: Ο τουρισμός τριπλασιάζει τα απόβλητα στις παραλίες

  37. 13/11 11:38

    ΣΤΑΣΥ: Χωρίς μετεπιβίβαση οι μετακινήσεις με Μετρό προς το αεροδρόμιο Αθηνών

  38. 13/11 11:33

    Διψήφια αύξηση αεροπορικών αφίξεων στα Ιόνια νησιά

  39. 13/11 11:29

    Η Μήλος στην WTM 2018

  40. 13/11 11:20

    Ίος: Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό

  41. 13/11 11:13

    H Θεσσαλονίκη στο όραμα για ενιαία βαλκανική τουριστική εμπειρία

  42. 13/11 11:08

    Ο εναλλακτικός τουρισμός εργαλείο για την επέκταση της σεζόν στην Πάρο

  43. 13/11 11:02

    Πώς η Turkish Airlines θα φέρει τουρισμό όλο το χρόνο στην Τουρκία

  44. 13/11 10:49

    40 εκατ. ευρώ έσοδα είχε φέτος η Ακρόπολη

  45. 13/11 10:42

    Η ASTA βραβεύει την Έλενα Κουντουρά

  46. 13/11 10:38

    Νέα εποχή για την TripAdvisor – Τι αλλάζει από σήμερα

  47. 13/11 08:32

    Πώς η ΑΑΔΕ επιχειρεί τη φορολογική συμμόρφωση των τουριστικών επιχειρήσεων

  48. 13/11 08:28

    Προσλήψεις επιτόπιου προσωπικού σε γραφεία εξωτερικού του ΕΟΤ

  49. 13/11 08:26

    Διυπουργική Επιτροπή για το χωροταξικό του τουρισμού

  50. 13/11 08:24

    Πάρος: Νέος διαγωνισμός για την εκμίσθωση του δημοτικού ξενώνα Νάουσας

  51. 13/11 08:23

    Δράσεις τουριστικής προβολής Καρπενησίου και Θήβας

  52. 13/11 08:01

    Λάμψα: Εγκρίθηκε η σύμβαση απορρόφησης της "Τουριστικά Θέρετρα" (ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort)

  53. 12/11 15:57

    O κρητικός τουρισμός σε συνάντηση Αρναουτάκη με την Πρέσβειρα της Ιρλανδίας

  54. 12/11 15:30

    Π. Ευσταθίου: Ο ιατρικός τουρισμός και ο τουρισμός πολυτελείας προωθούνται στη ρωσική αγορά

  55. 12/11 15:27

    Τουρισμός γκολφ: Επενδυτική συνεργασία Costa Navarino με την Consillium S.A.

  56. 12/11 15:21

    Σε ιδιώτες και το αεροδρόμιο Καλαμάτας

  57. 12/11 15:01

    Ανοιχτές Ημέρες Καριέρας στα ξενοδοχεία του Ομίλου Μεταξά

  58. 12/11 14:54

    Καλλιτέχνες νοικιάζουν τα σπίτια τους στην Airbnb για να ζήσουν

  59. 12/11 14:49

    Η Νάξος προσεγγίζει Ευρώπη, Ινδία, ΗΠΑ και Μ. Ανατολή στη WTM

  60. 12/11 14:41

    Η Ρόδος στην έκθεση WTM - Ισχυρή αύξηση των προκρατήσεων για το 2019

  61. 12/11 14:23

    Η Θεσσαλονίκη σε δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή της Εσθονίας

  62. 12/11 13:35

    +13,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους το 7μηνο

  63. 12/11 12:45

    Στον Όμιλο Γρύλου το ξενοδοχείο AKTIA Lounge Hotel & spa

  64. 12/11 12:23

    Ξενοδοχεία | Νέο μοντέλο αξιολόγησης της φιλοξενίας ανεβάζει τα έσοδα

  65. 12/11 11:46

    ΑΒΤΑ: Ποια προσέγγιση χρειάζεται ο τουρισμός των άνω των 50 ετών

  66. 12/11 11:23

    Νέο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης στην Πλάκα

  67. 12/11 10:55

    288.000 περισσότεροι επιβάτες στο "Μακεδονία" το πρώτο 10μηνο

  68. 12/11 10:48

    Philoxenia - Hotelia: +34% η επισκεψιμότητα το πρώτο διήμερο

  69. 12/11 10:42

    Προβολή της Καρπάθου στην WTM 2018

  70. 12/11 10:37

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Καρπάθου για το 2019

  71. 12/11 10:35

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία και κάμπινγκ στη Βόρεια Ελλάδα

  72. 12/11 10:29

    Διαγωνισμός για την μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  73. 12/11 10:21

    Προληπτικός έλεγχος για Λεγιονέλλα στα συστήματα νερού σε ξενοδοχεία της Κρήτης

  74. 12/11 10:19

    Οινοτουρισμός: Βεβαιώσεις οινοτουριστικής επιχείρησης σε Χατζημιχάλη και Κουλοχέρη

  75. 11/11 21:29

    Α. Ανδρεάδης: Σε εξέλιξη οι επενδύσεις της Ikos Resorts σε Ελλάδα και Ισπανία

  76. 11/11 21:24

    Στην κορυφή του κόσμου «πέταξε» το ελληνικό τένις με τον Στέφανο Τσιτσιπά

  77. 11/11 12:23

    Δ.Ελλάδα και Λέσβος οι τιμώμενες περιοχές στην 34η Philoxenia

  78. 11/11 12:02

    4 ξενοδοχεία για πρόσφυγες στα Γρεβενά

  79. 11/11 12:00

    Τουριστικοί προσβάσιμοι θαλάσσιοι προορισμοί στη Μεσσήνη

  80. 11/11 11:58

    Ψηφιακή προβολή των πολιτιστικών και τουριστικών πόρων του Βόλου

  81. 10/11 17:00

    Philoxenia: Ο "ασημένιος τουρισμός" καταλύτης για την επιμήκυνση της σεζόν

  82. 10/11 16:06

    Η Ιρλανδία νέα αγορά για τη Χαλκιδική

  83. 10/11 14:10

    Ψηφιακές υπηρεσίες στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  84. 10/11 14:08

    Δωρεά για τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων στη Γορτυνία

  85. 10/11 14:07

    Το Μαρκόπουλο στα Πολιτιστικά Δίκτυα Πόλεων

  86. 10/11 13:16

    34η Philoxenia: Σχολή Ξεναγών και στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε η κ.Κουντουρά

  87. 10/11 12:34

    Η κρίση είναι το σύμπτωμα κι όχι η αιτία...

  88. 09/11 16:39

    Philoxenia-Hotelia: Ρεκόρ 20ετίας με πολλές παράλληλες εκδηλώσεις

  89. 09/11 16:30

    Έκτακτη Γενική Συνέλευση ΠΟΞ: «Να πάρουν ανάσα τα ελληνικά ξενοδοχεία»

  90. 09/11 15:45

    Ρόδος: Ανάδειξη της Βίλας Ακάβη και του Πάρκου Ροδίνι

  91. 09/11 14:30

    Έξυπνος τουρισμός στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες

  92. 09/11 14:01

    Έκθεση ΠΟΤ/ ETC: Aνερχόμενη αγορά για την Ευρώπη ο τουρισμός από τον Κόλπο

  93. 09/11 14:01

    Ο δρόμος ο λιγότερος ταξιδεμένος, στο digital marketing

  94. 09/11 13:33

    +6,1% η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τον Οκτώβριο

  95. 09/11 13:11

    Ryanair: Προσφορά σε χειμερινές πτήσεις

  96. 09/11 12:21

    Μήνας Μαραθωνίου ο Νοέμβριος για τον τουρισμό της Αθήνας

  97. 09/11 11:57

    Θρησκευτικός τουρισμός στην Πελοπόννησο | Οι προτάσεις του Τουριστικού Οργανισμού

  98. 09/11 11:08

    Ο τουρισμός πόλης στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη στη νέα καμπάνια ΕΟΤ-Aegean

  99. 09/11 10:57

    Γ,Καμίνης: Η σημασία της ανάδειξης της Αθήνας ως «Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας»

  100. 09/11 10:51

    WTM 2018: Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα