Συνέδριο ΣΕΤΕ: Από την προβολή στη διαχείριση των προορισμών και από την αναλογική εποχή στο ψηφιακό μέλλον

Α Decrease font Enlarge font
Συνέδριο ΣΕΤΕ: Από την προβολή στη διαχείριση των προορισμών και από την αναλογική εποχή στο ψηφιακό μέλλον

Την ανάγκη αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών για την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και ενσωμάτωσης στη χάραξη της στρατηγικής για τη διαμόρφωση της εικόνας προορισμών, ανέδειξε το φετινό ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. 

Το συνέδριο με τίτλο «Tourism in Transition: #someTHINKdifferent», το οποίο παρακολούθησαν περισσότερα από 300 άτομα από τον στενό και ευρύτερο χώρο του τουρισμού, διοργανώθηκε, στο ξενοδοχείο Hilton Αθηνών, σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων στον τομέα του visitor economy & destination marketing TOPOSOPHY και τη «weareJARVIS», το content studio του φορέα καινοτομίας και ψηφιακού μετασχηματισμού «Found.ation». 

Η ανανεωμένη μορφή του συνεδρίου, μεταξύ άλλων περιλάμβανε στην κεντρική σκηνή keynotes, fireside chats και panels διακεκριμένων ομιλητών σε θέματα διαχείρισης προορισμών και ψηφιακών δεξιοτήτων, ενώ παράλληλα στη δεύτερη σκηνή έλαβαν χώρα τρία διαδραστικά masterclasses. 

Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος αναφέρθηκε στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο ελληνικός τουρισμός μέσω της χρήσης των ψηφιακών τεχνολογιών  για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον. Παράλληλα, ανέδειξε τη σημασία παρακολούθησης βέλτιστων διεθνών πρακτικών πόλεων όπως αυτές του Άμστερνταμ και της Κοπεγχάγης.    

Ο Γιάννης Ρέτσος υπογράμμισε ότι η χώρα μας βρίσκεται στην κατηγορία των ψηφιακών ουραγών της Ευρώπης επισημαίνοντας την ανάγκη κατάρτισης ενός δομημένου σχεδίου δράσης, που μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα εφαρμόσει μία συνολική ψηφιακή στρατηγική. Καταλήγοντας στον χαιρετισμό του, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ απηύθυνε πρόσκληση σε νέους ανθρώπους με όρεξη για δουλειά, λαμπερά μυαλά, να επενδύσουν τις γνώσεις και τον δυναμισμό τους στον τουρισμό.  

Από την πλευρά της, η υπουργός τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, παρουσίασε τον κεντρικό σχεδιασμό της τουριστικής πολιτικής  για την ψηφιακή μετάβαση του  ελληνικού τουρισμού. Τόνισε  ότι μέσα από  καινοτόμες πρακτικές επιδιώκεται η εξασφάλιση υψηλών ρυθμών τουριστικής ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια «με βιώσιμο και υπεύθυνο τρόπο, που αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής μας» και η  διευρυμένη χρήση της τεχνολογίας στη  διαχείριση των αναγκών κάθε προορισμού «προς όφελος όχι μόνο των επισκεπτών, αλλά και των κατοίκων και των τοπικών κοινωνιών».

Ο Paul Papadimitriou, ιδρυτής της Intelligencr, ερευνητής καινοτομίας και ειδικός στις στρατηγικές του μέλλοντος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στην ανάγκη διαφοροποίησης των προορισμών και προώθησης των στοιχείων που αναδεικνύουν την μοναδικότητά τους. Επίσης, μίλησε για την τουριστική δυναμική που εμφανίζει η ασιατική αγορά, αλλά και για τις δυνατότητες που έχουν οι τουρίστες να αξιοποιήσουν τη τεχνολογία με φθηνό κόστος για την κάλυψη των ταξιδιωτικών τους αναγκών. 

Ο Martin Boisen, συνιδρυτής και αντιπρόεδρος του The International Place Branding Association, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, σε προβλήματα που δημιουργούν στους προορισμούς τα φαινόμενα του υπερτουρισμού επισημαίνοντας την ανάγκη κάτοικοι και επιχειρήσεις να έχουν ένα κοινό όραμα για την ανάπτυξη του τόπου τους με στόχο την αποφυγή φαινομένων εμπορευματοποίησης του προϊόντος. 

H Signe Jungersted, διευθύντρια ανάπτυξης του Copenhagen, του επίσημου οργανισμού διαχείρισης και προώθησης προορισμού στη μητροπολιτική ζώνη της πρωτεύουσας της Δανίας ανέπτυξε τη στρατηγική που ακολούθησε η Κοπεγχάγη προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ανάγκες που προέκυψαν από την αύξηση της τουριστικής κίνησης. Ιδιαίτερη σημασία στο πλαίσιο λήψης αποφάσεων, όπως τόνισε δίνεται στην γνώμη των κατοίκων. Με αυτόν τον τρόπο, επιχειρείται η άμβλυνση των επιπτώσεων από την υπεραυξημένη τουριστική δραστηριότητα. Ενδεικτικό είναι το γεγονός, ότι έως το έτος 2022 θα δημιουργηθούν 8.200 νέα δωμάτια σε τουριστικά καταλύματα στην πόλη. 

Η Geerte Udo, διευθύντρια στρατηγικής μάρκετινγκ στον Οργανισμό Amsterdam Marketing από το 2013, υπεύθυνη της διεθνώς αναγνωρισμένης καμπάνιας «I Amsterdam», περιέγραψε τα στάδια που ακολούθησε ο οργανισμός την τελευταία 15ετία για την προβολή, προώθηση και διαχείριση του προορισμού του Άμστερνταμ. Όπως ανέφερε, πριν από 5 χρόνια, όταν πλέον η πόλη είχε φθάσει σε υψηλούς αριθμούς αφίξεων τουριστών, η προσπάθεια επικεντρώθηκε στη διαχείριση του προορισμού, αλλά και σε στοχευμένες ενέργειες, όπως η προσέλκυση επιχειρήσεων που θα ήθελαν να κάνουν έδρα τους το Άμστερνταμ. 

Ο David Bizer, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Talent Fountain, συμβουλευτικής εταιρείας που επικεντρώνεται στην απόκτηση ταλέντων, παρέθεσε παραδείγματα διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού. Ειδικότερα, ανέφερε τρόπους διατήρησης του προσωπικού με την υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης και εμβάθυνε στα τρία βασικά συστατικά για τη δημιουργία επιτυχημένης εταιρικής κουλτούρας είναι ο τρόπος λήψης αποφάσεων, η συμπεριφορά και η επικοινωνία. 

Τη σκυτάλη πήραν η συνιδρύτρια και πρόεδρος της Nannuka, Λέλα Δρίτσα, ο διευθύνων σύμβουλος της Exclusiv, Μπάμπης Κουρτζής, ο ιδρυτής της Welcome, Αλέξανδρος Τρίμης και ο Αγαμέμνων Παπάζογλου, συνιδρυτής του MyJobNow. Οι τέσσερις ομιλητές, με συντονιστή τον Δημήτρη Καλαβρό-  Γουσίου, συνιδρυτή και εταίρο στο τεχνολογικό επενδυτικό σχήμα της Velocity.Partners, συζήτησαν για την ανάπτυξη των νεοφυών επιχειρήσεων και για την εφαρμογή νέων επιχειρηματικών ιδεών στον τουριστικό τομέα. Ο Δημήτρης Καλαβρός - Γουσίου στην τοποθέτησή του σημείωσε ότι από την σημερινή συζήτηση πρέπει να κρατήσουμε ότι η τεχνολογία που αναπτύσσεται στην Ελλάδα σήμερα, μπορεί να δώσει πραγματικές λύσεις και νέες ευκαιρίες στον χώρο του τουρισμού. Αυτός είναι ο ουσιαστικός ψηφιακός μετασχηματισμός. 

H Oana Damian, principal της Damazo Group, με σημαντική προϋπηρεσία στον κλάδο των αερομεταφορών, σημείωσε ότι τα αεροδρόμια αποτελούν το πρώτο σημείο επαφής και την τελευταία εντύπωση του επισκέπτη και θα πρέπει να προβάλλουν τον τοπικό χαρακτήρα του εκάστοτε προορισμού αξιοποιώντας τα τοπικά brands, προκειμένου να ανταποκριθούν στη διερευνητική φύση του σημερινού ταξιδιώτη.

Η ελληνική κουζίνα

Στο τρίτο και τελευταίο πάνελ του συνεδρίου με θέμα τα «Μικρά πράγματα που κάνουν τελικά τη διαφορά», με συντονιστή τον Peter Jordan, Head of Insights της TOPOSOPHY, μέσα από τις εμπνευσμένες τοποθετήσεις οι Kash Bhattacharya, ιδρυτής του Budget Traveller και η Valerie Pretscher, Διευθύντρια Ανάπτυξης της Zoku αναφέρθηκαν σε πρακτικούς και οικονομικούς τρόπους που μπορούν να διαφοροποιήσουν προϊόν και υπηρεσίες σε τουριστικά καταλύματα ενθουσιάζοντας τους επισκέπτες. Στο σημείο αυτό, λόγος έγινε για την ελληνική κουζίνα που μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς, καθώς κερδίζει έδαφος η τάση των τουριστών που αποζητούν βιωματικές εμπειρίες. 

 Ακολούθησε ο Ian MacDonald, ΕΜΕΑ Content Director της Quartz, που υπογράμμισε ότι οι δημιουργοί της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι ο επισκέπτης ακούει την «ιστορία» πίσω από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τους προορισμούς.  Είτε αυτό είναι σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης, είτε  σε μια ιστοσελίδα, η δημιουργία περιεχομένου που μιλάει για την ανάγκη των καταναλωτών, είναι το κλειδί.

 O Γιώργος Αχιλλιάς, ειδικός σε θέματα στρατηγικής και καινοτομίας για εταιρείες  μίλησε για το πόσο προσιτή, προσβάσιμη και εύκολη είναι η τεχνολογία στη σημερινή εποχή. Σε περιόδους όπου οι αποφάσεις λαμβάνονται είτε γρήγορα υπό πίεση είτε έπειτα από μακρά και εκτεταμένη έρευνα. Τώρα είναι πιο κρίσιμο από ποτέ να σκεφτόμαστε δύο βήματα μπροστά αντί να αναλωνόμαστε απλά στην πράξη και το επιθυμητό αποτέλεσμα. Και αυτό απαιτεί θάρρος, σχέδιο και στρατηγική για την επίτευξη. 

Παράλληλα με το κεντρικό πρόγραμμα του συνεδρίου, οι συμμετέχοντες  είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τρία masterclasses. Σε αυτά, ο Peter Jordan μίλησε για τις σύγχρονες πρακτικές του destination management, ο David Bizer παρουσίασε απτές ιδέες και εργαλεία για προσέλκυση και διατήρηση ανθρώπινου δυναμικού με άμεση εφαρμογή σε επιχειρήσεις, ενώ ο Χρήστος Ανδρεΐκος, Partner - Digital Transformtion Services του Found.ation και ο Μιχάλης Γεωργακόπουλος της Satori Analytics συζήτησαν άμεσα εφαρμόσιμες στρατηγικές καινοτομίας και αξιοποίησης δεδομένων.  

Το συνέδριο έκλεισε με μια διαδραστική συζήτηση μεταξύ των Paul Papadimitriou και Γιάννη Ρέτσου. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του συντονιστή, ο Γιάννης Ρέτσος αναφέρθηκε στις αλλαγές που έγιναν στο συνέδριο ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, αλλά και τον σύγχρονο τρόπο παρουσίασης σημαντικών ζητημάτων για τον τουριστικό τομέα, λαμβάνοντας υπόψη τον διεθνή χαρακτήρα του τομέα που βρίσκεται σε μετάβαση. Στάθηκε ιδιαίτερα στις προσαρμογές που θα πρέπει να γίνουν από την επιχειρηματική κοινότητα προκειμένου να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της, αλλά και τις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβει η χώρα για να αναδειχθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Επίσης, εστίασε σε ζητήματα που αφορούν στην κουλτούρα που θα πρέπει να καλλιεργηθεί για την συνεχή και διαρκή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού επισημαίνοντας ότι ο τουρισμός πλέον δεν προσφέρει μόνο εποχική εργασία. 

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ επισήμανε ότι για να καταστούν εφικτοί οι παραπάνω στόχοι θα πρέπει να αναπτυχθούν συνέργειες, να ξεπεραστούν στερεότυπα και ιδεοληψίες και να συγκροτηθεί ένα στρατηγικό σχέδιο το οποίο θα υπηρετήσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς στο βαθμό που τους αναλογεί. Καταλήγοντας, ο Γιάννης Ρέτσος είπε ότι «πρέπει να τολμήσουμε να αγγίξουμε τα δύσκολα θέματα ακόμα και αν διαφωνούμε. Δεν χρειάζεται να στρουθοκαμηλίζουμε και να επαναπαυόμαστε στην επιτυχία μας». 

Διαβάστε επίσης

 Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού

Συνέδριο ΣΕΤΕ: Πώς η Κοπεγχάγη αναπτύσσει τον τουρισμό της

Συνέδριο ΣΕΤΕ: Το Άμστερνταμ δεν θέλει μεθυσμένους τουρίστες

Η Ε.Κουντουρά στο συνέδριο του ΣΕΤΕ: Πώς προωθείται η ψηφιακή μετάβαση του ελληνικού τουρισμού

 

  1. 13/11 16:32

    Ζ.Χνάρης: Το 2019 δεν θα είναι εύκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό

  2. 13/11 15:20

    Αλ. Βασιλικός: Η επόμενη 5ετία δεν θα μοιάζει με την προηγούμενη στον τουρισμό

  3. 13/11 15:20

    FedHATTA: Το Ουμπεκιστάν και η Κούβα συστήνονται στους Έλληνες ταξιδιώτες

  4. 13/11 14:24

    Εικονική πραγματικότητα και Hotel Design Awards Area στην 100% Hotel Show 2018

  5. 13/11 14:05

    Πόσο διαδεδομένος είναι ο ιαματικός τουρισμός στην Ελλάδα;

  6. 13/11 13:43

    Σπουδαίοι ομιλητές στο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ στην XENIA 2018

  7. 13/11 13:35

    Ξενοδοχεία | Παράταση προσφορών για το πρώην Ambassadeur στο κέντρο της Αθήνας

  8. 13/11 13:16

    Στο φως η "άγνωστη" αρχαία Τενέα στο Χιλιομόδι Κορινθίας

  9. 13/11 12:24

    Το «Λεωφορείο της Μακεδονικής Κουζίνας» ξεκίνησε το ταξίδι του στην Ευρώπη

  10. 13/11 12:21

    H ΚΕΔΕ συνεδριάζει για τον τουρισμό

  11. 13/11 11:53

    Hertz: Διψήφια αύξηση των μισθώσεων το 9μηνο

  12. 13/11 11:42

    Ρόδος: Ο τουρισμός τριπλασιάζει τα απόβλητα στις παραλίες

  13. 13/11 11:38

    ΣΤΑΣΥ: Χωρίς μετεπιβίβαση οι μετακινήσεις με Μετρό προς το αεροδρόμιο Αθηνών

  14. 13/11 11:20

    Ίος: Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό

  15. 13/11 11:13

    H Θεσσαλονίκη στο όραμα για ενιαία βαλκανική τουριστική εμπειρία

  16. 13/11 11:08

    Ο εναλλακτικός τουρισμός εργαλείο για την επέκταση της σεζόν στην Πάρο

  17. 13/11 11:02

    Πώς η Turkish Airlines θα φέρει τουρισμό όλο το χρόνο στην Τουρκία

  18. 13/11 10:49

    40 εκατ. ευρώ έσοδα είχε φέτος η Ακρόπολη

  19. 13/11 10:42

    Η ASTA βραβεύει την Έλενα Κουντουρά

  20. 13/11 10:38

    Νέα εποχή για την TripAdvisor – Τι αλλάζει από σήμερα

  21. 13/11 08:32

    Πώς η ΑΑΔΕ επιχειρεί τη φορολογική συμμόρφωση των τουριστικών επιχειρήσεων

  22. 13/11 08:28

    Προσλήψεις επιτόπιου προσωπικού σε γραφεία εξωτερικού του ΕΟΤ

  23. 13/11 08:26

    Διυπουργική Επιτροπή για το χωροταξικό του τουρισμού

  24. 13/11 08:24

    Πάρος: Νέος διαγωνισμός για την εκμίσθωση του δημοτικού ξενώνα Νάουσας

  25. 13/11 08:23

    Δράσεις τουριστικής προβολής Καρπενησίου και Θήβας

  26. 13/11 08:01

    Λάμψα: Εγκρίθηκε η σύμβαση απορρόφησης της "Τουριστικά Θέρετρα" (ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort)

  27. 12/11 15:57

    O κρητικός τουρισμός σε συνάντηση Αρναουτάκη με την Πρέσβειρα της Ιρλανδίας

  28. 12/11 15:30

    Π. Ευσταθίου: Ο ιατρικός τουρισμός και ο τουρισμός πολυτελείας προωθούνται στη ρωσική αγορά

  29. 12/11 15:27

    Τουρισμός γκολφ: Επενδυτική συνεργασία Costa Navarino με την Consillium S.A.

  30. 12/11 15:21

    Σε ιδιώτες και το αεροδρόμιο Καλαμάτας

  31. 12/11 15:01

    Ανοιχτές Ημέρες Καριέρας στα ξενοδοχεία του Ομίλου Μεταξά

  32. 12/11 14:54

    Καλλιτέχνες νοικιάζουν τα σπίτια τους στην Airbnb για να ζήσουν

  33. 12/11 14:49

    Η Νάξος προσεγγίζει Ευρώπη, Ινδία, ΗΠΑ και Μ. Ανατολή στη WTM

  34. 12/11 14:41

    Η Ρόδος στην έκθεση WTM - Ισχυρή αύξηση των προκρατήσεων για το 2019

  35. 12/11 14:23

    Η Θεσσαλονίκη σε δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή της Εσθονίας

  36. 12/11 13:35

    +13,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους το 7μηνο

  37. 12/11 12:45

    Στον Όμιλο Γρύλου το ξενοδοχείο AKTIA Lounge Hotel & spa

  38. 12/11 12:23

    Ξενοδοχεία | Νέο μοντέλο αξιολόγησης της φιλοξενίας ανεβάζει τα έσοδα

  39. 12/11 11:46

    ΑΒΤΑ: Ποια προσέγγιση χρειάζεται ο τουρισμός των άνω των 50 ετών

  40. 12/11 11:23

    Νέο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης στην Πλάκα

  41. 12/11 10:55

    288.000 περισσότεροι επιβάτες στο "Μακεδονία" το πρώτο 10μηνο

  42. 12/11 10:48

    Philoxenia - Hotelia: +34% η επισκεψιμότητα το πρώτο διήμερο

  43. 12/11 10:42

    Προβολή της Καρπάθου στην WTM 2018

  44. 12/11 10:37

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Καρπάθου για το 2019

  45. 12/11 10:35

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία και κάμπινγκ στη Βόρεια Ελλάδα

  46. 12/11 10:29

    Διαγωνισμός για την μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  47. 12/11 10:21

    Προληπτικός έλεγχος για Λεγιονέλλα στα συστήματα νερού σε ξενοδοχεία της Κρήτης

  48. 12/11 10:19

    Οινοτουρισμός: Βεβαιώσεις οινοτουριστικής επιχείρησης σε Χατζημιχάλη και Κουλοχέρη

  49. 11/11 21:29

    Α. Ανδρεάδης: Σε εξέλιξη οι επενδύσεις της Ikos Resorts σε Ελλάδα και Ισπανία

  50. 11/11 21:24

    Στην κορυφή του κόσμου «πέταξε» το ελληνικό τένις με τον Στέφανο Τσιτσιπά

  51. 11/11 12:23

    Δ.Ελλάδα και Λέσβος οι τιμώμενες περιοχές στην 34η Philoxenia

  52. 11/11 12:02

    4 ξενοδοχεία για πρόσφυγες στα Γρεβενά

  53. 11/11 12:00

    Τουριστικοί προσβάσιμοι θαλάσσιοι προορισμοί στη Μεσσήνη

  54. 11/11 11:58

    Ψηφιακή προβολή των πολιτιστικών και τουριστικών πόρων του Βόλου

  55. 10/11 17:00

    Philoxenia: Ο "ασημένιος τουρισμός" καταλύτης για την επιμήκυνση της σεζόν

  56. 10/11 16:06

    Η Ιρλανδία νέα αγορά για τη Χαλκιδική

  57. 10/11 14:10

    Ψηφιακές υπηρεσίες στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  58. 10/11 14:08

    Δωρεά για τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων στη Γορτυνία

  59. 10/11 14:07

    Το Μαρκόπουλο στα Πολιτιστικά Δίκτυα Πόλεων

  60. 10/11 13:16

    34η Philoxenia: Σχολή Ξεναγών και στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε η κ.Κουντουρά

  61. 10/11 12:34

    Η κρίση είναι το σύμπτωμα κι όχι η αιτία...

  62. 09/11 16:39

    Philoxenia-Hotelia: Ρεκόρ 20ετίας με πολλές παράλληλες εκδηλώσεις

  63. 09/11 16:30

    Έκτακτη Γενική Συνέλευση ΠΟΞ: «Να πάρουν ανάσα τα ελληνικά ξενοδοχεία»

  64. 09/11 15:45

    Ρόδος: Ανάδειξη της Βίλας Ακάβη και του Πάρκου Ροδίνι

  65. 09/11 14:30

    Έξυπνος τουρισμός στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες

  66. 09/11 14:01

    Έκθεση ΠΟΤ/ ETC: Aνερχόμενη αγορά για την Ευρώπη ο τουρισμός από τον Κόλπο

  67. 09/11 14:01

    Ο δρόμος ο λιγότερος ταξιδεμένος, στο digital marketing

  68. 09/11 13:33

    +6,1% η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τον Οκτώβριο

  69. 09/11 13:11

    Ryanair: Προσφορά σε χειμερινές πτήσεις

  70. 09/11 12:21

    Μήνας Μαραθωνίου ο Νοέμβριος για τον τουρισμό της Αθήνας

  71. 09/11 11:57

    Θρησκευτικός τουρισμός στην Πελοπόννησο | Οι προτάσεις του Τουριστικού Οργανισμού

  72. 09/11 11:08

    Ο τουρισμός πόλης στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη στη νέα καμπάνια ΕΟΤ-Aegean

  73. 09/11 10:57

    Γ,Καμίνης: Η σημασία της ανάδειξης της Αθήνας ως «Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας»

  74. 09/11 10:51

    WTM 2018: Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα

  75. 09/11 10:48

    Συγχωνεύσεις τουριστικών εταιρειών και μία απόσχιση

  76. 09/11 10:46

    Δήμος Βόλου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  77. 09/11 10:44

    Τουριστικό Βαρόμετρο ετοιμάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας

  78. 09/11 10:42

    Νέο κάμπινγκ στην Σκύρο

  79. 09/11 10:38

    Ανερχόμενη δύναμη στην Ανατολική Μεσόγειο ο καταδυτικός τουρισμός

  80. 08/11 17:29

    Ryanair: 2 νέα δρομολόγια απο το Μιλάνο προς Κρήτη το 2019

  81. 08/11 16:23

    Απάτη 36.000 ευρώ από ταξιδιωτικό γραφείο στην Αθήνα

  82. 08/11 16:15

    Viking: Νέο πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα το 2021

  83. 08/11 15:32

    M. Κόνσολας: Παραλογισμός υπερφορολόγησης στον τουρισμό

  84. 08/11 14:31

    Ρόδος: Eπέκταση της κλαδικής σύμβασης εργασίας των ξενοδοχοϋπαλλήλων

  85. 08/11 13:46

    Trivago | Χαμηλές τιμές στα αθηναϊκά ξενοδοχεία το Νοέμβριο

  86. 08/11 13:17

    Booking.com | Η Ζάκυνθος στους 7 τροπικούς νησιωτικούς παραδείσους στην Ευρώπη

  87. 08/11 13:04

    Ενδιαφέρον για τη Σκιάθο στην έκθεση WTM 2018

  88. 08/11 13:02

    Τουρισμός | Οι Ισραηλινοί επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη και το χειμώνα

  89. 08/11 12:59

    Ο ανέγγιχτος παράδεισος της Χαλκιδικής, στα σύνορα του Αγίου Όρους

  90. 08/11 12:48

    Grand Hotel Palace: Ανακαίνιση με νέες τεχνολογίες και περιβαλλοντική πολιτική

  91. 08/11 12:46

    Τριμερής συνεργασία για τον τουρισμό της Κέρκυρας

  92. 08/11 12:39

    Ξενοδοχεία/ Deloitte | Ποιές ευρωπαϊκές πόλεις είναι οι πιο ελκυστικές για επενδύσεις το 2019

  93. 08/11 12:24

    Ελληνικός τουρισμός: Το προφίλ των τουριστών την τελευταία διετία

  94. 08/11 12:11

    Thomas Cook: Βραβείο Sunny Heart στο ξενοδοχείο Casa Cook Kos

  95. 08/11 12:00

    Οι τράπεζες πωλούν κόκκινα δάνεια τουριστικών καταλυμάτων

  96. 08/11 11:47

    Οι Γάλλοι ξενοδόχοι κατά της Airbnb για αθέμιτο ανταγωνισμό

  97. 08/11 11:24

    Wikinger Reisen: +38% η ζήτηση για ταξίδια περιπέτειας στην Ελλάδα

  98. 08/11 10:59

    Ένα εκπληκτικό video για την Αθήνα ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας

  99. 08/11 10:57

    O ισπανικός τουρισμός MICE προσεγγίζει τη Θεσσαλονίκη

  100. 08/11 10:39

    Ε.Κουντουρά: 3,3 εκατ. Βρετανοί τουρίστες φέτος, +10% οι προκρατήσεις