Ι. Δρέττα: Η Marketing Greece δημιουργεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν

Α Decrease font Enlarge font
Ι. Δρέττα: Η Marketing Greece δημιουργεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν

Τις στρατηγικές εξωστρέφειας της Marketing Greece και το ρόλο της στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στο τουριστικό προϊόν, παρουσίασε η CEO της Marketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα, μιλώντας σήμερα στην κλειστή συνεδρίαση της 26ς Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Η κ. Δρέττα αναφέρθηκε στις συνέργειες, στις στοχευμένες δράσεις της εταιρίας αλλά και στις καινοτμίες σε επίπεδο ψηφιακού τουριστικό μάρκετινγκ.

Μίλησε ακόμη για το άνοιγμα στις δραστηριότητες με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του discovergreece.com με περισσότερα από 4 εκατ. sessions, μικρές και μεγάλες καμπάνιες, θεματικές αλλά και καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς με παράλληλη στόχευση του εσωτερικού τουρισμού και με την επικοινωνιακή υποστήριξη του ΣΕΤΕ.

Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία της κ. Δρέττα: «Αγαπητά μέλη του ΣΕΤΕ,

Κυρίες και κύριοι,

Είναι μεγάλη η τιμή και η χαρά μου να εκπροσωπώ τη Marketing Greece στην 26η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ. 

Με τιμά ιδιαίτερα να βρίσκομαι σήμερα εδώ, μαζί σας, ανάμεσα στους ανθρώπους του επιχειρηματικού κόσμου του τουρισμού: 

του σημαντικότερου τομέα ανάπτυξης για την χώρα μας.

Κυρίες και Κύριοι,

Αποστολή και έργο μας στη Μarketing Greece όπως πολύ καλά γνωρίζετε,  είναι να υποστηρίζουμε με τις δράσεις μας την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Η Marketing Greece, κοινωφελής εταιρεία, υφίσταται από το 2013 και στηρίζεται 100% σε ιδιωτική χρηματοδότηση. 

Κεντρικός στόχος αυτή την πενταετία, από την ίδρυση μέχρι σήμερα, είναι να συμβάλλουμε στην ανάδειξη όλων των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. 

Ως προς τον ρόλο και την σημασία της Marketing Greece, ναι, έχει δώσει και δίνει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν, ναι, έχουμε να παρουσιάσουμε ένα σύγχρονο και ανταγωνιστικό marketing plan, ναι, εξελισσόμαστε παράλληλα με την εποχή μας, που σημαίνει ότι επενδύουμε στην τεχνολογία, σε καινοτόμες εφαρμογές, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα εργαλεία που μας επιτρέπουν να απευθυνθούμε σε περισσότερα κοινά. 

Στο σημείο αυτό επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε τρία σημαντικά στοιχεία, στα οποία επενδύουμε σταθερά και περιγράφουν ουσιαστικά την στρατηγική μας για τη δημιουργία μιας σύγχρονης και ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας για την χώρα μας: 

Το πρώτο στοιχείο, η καρδιά της Marketing Greece, είναι η εξωστρέφεια.

Αυτό το χαρακτηριστικό μας χτίζεται και υποστηρίζεται από πέντε άξονες …

Ο ένας άξονας είναι το άνοιγμα προς τη βάση, με έμφαση στη μικρή, οικογενειακή τουριστική επιχείρηση: τον κορμό της τουριστικής οικονομίας της χώρας μας.  

Απαραίτητη προϋπόθεση για να πετύχουμε αυτό το εστιασμένο, στοχευμένο άνοιγμα είναι η επί τόπου παρατήρηση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων των τουριστικών προορισμών. 

Για αυτό το σκοπό επισκεφθήκαμε με το ΣΕΤΕ 15 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, λιγότερο και περισσότερο προβεβλημένους και ανταλλάξαμε απόψεις για την προβολή του τουρισμού. 

Ο επόμενος άξονας είναι το άνοιγμα στην αγορά (την τουριστική ή μη) χτίζοντας διαρκώς νέες συνεργασίες. 

Οι συνεργασίες μας φέτος είναι περισσότερες από ποτέ! 

Αυτό αποτελεί μια ξεκάθαρη ψήφο εμπιστοσύνης της αγοράς. 

Τι θέλω να πω με αυτό; 

Δημιουργήσαμε προϋποθέσεις διαχρονικών, σταθερών σχέσεων συνεργασίας: 

Συνεχίστηκαν οι συνεργασίες μας με ενώσεις ξενοδόχων και πανελλήνιες κλαδικές ενώσεις. 

Επεκτάθηκαν οι συνεργασίες μας με την τοπική αυτοδιοίκηση, ένα σπουδαίο και απαραίτητο κρίκο στην αλυσίδα του τουρισμού.

Ενδεικτικά αναφέρω ότι η συνεργασία μας με το Δήμο Αθηναίων και το Athens Tourism Partnership συνεχίζεται και αυτή τη χρονιά, όπως και η συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και Νοτίου Αιγαίου. 

Όμως ο τουρισμός, ωφελεί και ωφελείται από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας. 

Έτσι, καλωσορίσαμε στο νέο Διοικητικό μας Συμβούλιο σημαντικά μέλη από τον πολιτισμό και από τον ευρύτερο διατροφικό τομέα. 

Η δύναμή μας είναι η πολύπλευρη σύνθεση και η διαφορετικότητά μας.  

Αυτή είναι η ταυτότητά μας, αυτός είναι ο δικός μας πολλαπλασιαστής. 

Προχωράω σε έναν τρίτο, επόμενο άξονα της εξωστρέφειας μας: 

το άνοιγμα στην κοινωνία. 

Για πρώτη φορά απευθυνθήκαμε στο ευρύ κοινό με μια σειρά κινήσεων εξωστρέφειας και δημοσιότητας. 

Με αυτόν τον τρόπο αποκτήσαμε μια πιο καθαρή εικόνα για το πως αντιλαμβάνονται οι πολίτες την έννοια της τουριστικής ταυτότητας της χώρας μας. 

Στόχος μας δεν ήταν μόνο να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε την κοινή γνώμη στο θέμα του τουρισμού, αλλά να συλλέξουμε πολύτιμα στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στην πραγματικά πολύ σημαντική για τον ίδιο τον τουρισμό καλλιέργεια της τουριστικής συνείδησης. 

Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι και η ενεργή συμμετοχή μας στη διαμόρφωση της καμπάνιας “τουρισμός - αξία για όλους” που τρέχει με ιδιαίτερη επιτυχία από την περασμένη εβδομάδα.

Τέταρτος άξονας: 

το άνοιγμα στις δραστηριότητές μας με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του discovergreece.com με περισσότερα από 4 εκ sessions σήμερα, μικρές και μεγάλες καμπάνιες, θεματικές αλλά και καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς με παράλληλη στόχευση του εσωτερικού τουρισμού και φυσικά με την επικοινωνιακή υποστήριξη του ίδιου του ΣΕΤΕ. 

Και ένα τελευταίο ποσοτικό στοιχείο για την σημασία του προγράμματος δημοσιότητάς μας: 

Μέσα από ένα διεθνές δίκτυο δημοσίων σχέσεων της Marketing Greece το προηγούμενο έτος προέκυψαν συνολικά 1607 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε διεθνή ΜΜΕ.  

Αριθμός εντυπωσιακός, που δείχνει το μέγεθος της δουλειάς και το εύρος της δημοσιότητας.

Πέμπτος και τελευταίος άξονας της εξωστρέφειας στην στρατηγική μας για το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι το άνοιγμα στους εξωτερικούς μας συνεργάτες και προμηθευτές. 

Στόχος μας, να απευθυνόμαστε σε όλους και να αναζητούμε τους καλύτερους. 

Μόνο η καλύτερη ιδέα είναι αρκετά καλή για τη χώρα και για το προϊόν.

Σε αυτό το σημείο οφείλω να τονίσω με έμφαση …  

Πιστεύουμε απόλυτα στις συνέργειες. 

Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα είναι πως χτίζουμε συνεργασίες με συμμετέχοντες πολλούς και διαφορετικούς stakeholders. 

Στο τραπέζι μας κάθονται όλοι Τοπική Αυτοδιοίκηση, ιδιώτες, συλλογικές οργανώσεις. 

Και είναι αυτή η πολυσυλλεκτικότητα και διαφορετικότητα των συνεργειών μας ένα κρίσιμο στοιχείο της εξωστρέφειας μας. 

Η ίδια η ύπαρξή μας είναι ανοιχτή και εξωστρεφής.

Κυρίες και κύριοι,

Ένα δεύτερο στοιχείο στο οποίο επενδύουμε είναι οι στοχευμένες δράσεις. 

Η Marketing Greece παίρνει αξία από την πρόσβαση στα στοιχεία και τις μελέτες του SETE Intelligence. 

Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε τις δράσεις μας με ακρίβεια και να μπορούμε να μετρήσουμε τα αποτελέσματά τους. 

Έχουμε το μοναδικό προνόμιο να έχουμε ταυτόχρονα τη μεγάλη εικόνα του τουρισμού, των στόχων, των ευκαιριών και των προκλήσεών του, αλλά και τη τεχνογνωσία για τα μέσα και τους τρόπους προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι. 

Έτσι, υπηρετούμε τη στόχευση.

Δεν είμαστε αόριστοι σε αυτά που σχεδιάζουμε. 

Δεν έχουμε γενικούς στόχους, αλλά ειδικούς.

Για να το πω πιο συγκεκριμένα: διαθέτουμε ένα δυναμικό στρατηγικό marketing plan, στη βάση του οποίου πραγματοποιούνται όλες οι δράσεις της εταιρείας. 

Για παράδειγμα τμήμα του σχεδιασμού επικοινωνίας και προβολής μας βασίζεται κατά μεγάλο μέρος στις διαρκώς επικαιροποιούμενες προγραμματισμένες πτήσεις της τρέχουσας χρονιάς, χωρίς ωστόσο να αφήνουμε πίσω τη μεγάλη εικόνα του ευρύτερου στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό. 

Τρίτο στοιχείο της φυσιογνωμίας μας: 

Καινοτομία και αριστεία στο τουριστικό marketing. 

Πως κατακτήσαμε αυτά τα χαρακτηριστικά; 

Υιοθετήσαμε βέλτιστες πρακτικές παγκοσμίως. 

Δημιουργήσαμε αυτό το πολύ μεγάλο project, το discovergreece.com και συνεχώς το εξελίσσουμε. Είναι από μόνο του ένα εργαστήριο γνώσης - ένα καινοτόμο εργαλείο: ανοίξαμε με τις δικές μας δυνάμεις το δρόμο του destination digital marketing. 

Υλοποιήσαμε μικρές και μεγάλες καμπάνιες σε συνεργασία με άλλους φορείς. 

Προκαλέσαμε τεράστιο όγκο δημοσιότητας σε διεθνή μέσα.

Όλα αυτά μας επιβάλλουν να είμαστε πρωτοπόροι στην δουλειά μας και είμαστε πανέτοιμοι να πάμε ακόμα πιο πέρα.

Κυρίες και κύριοι, 

Η αξία και η σημασία της συμβολής της Marketing Greece στην προβολή του τουριστικού προϊόντος δεν είναι μια υποκειμενική μας αντίληψη. 

Δεν είναι οι προσωπικές μας απόψεις όσα λέμε για τη δυναμική της Marketing Greece. 

Είναι η φήμη, η καλή εικόνα που σταδιακά με κόπο και πολλή προσπάθεια χτίζεται γύρω από την δουλειά μας.

Βρεθήκαμε πρόσφατα στην Αμερικανική Πρεσβεία. 

Εκεί, η επιβλέπουσα του brand USA, της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την προβολή των ΗΠΑ, δήλωσε έκπληκτη και ενθουσιασμένη για το γεγονός ότι η Marketing Greece έχει αποκλειστικά ιδιωτική χρηματοδότηση. 

Είδε τη δουλειά μας και εξέφρασε συγκροτημένη άποψη για την αποτελεσματικότητα της.

Όπως μας είπε, είμαστε μια παγκόσμια αποκλειστικότητα - πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει αυτό το μοντέλο. 

Αυτό θα πρέπει να μας λέει πολλά - θα πρέπει να μας ικανοποιεί και να μας δίνει ώθηση για περισσότερη δουλειά, για καλύτερα αποτελέσματα. 

Κυρίες και Κύριοι,

Αγαπητά Μέλη, 

Η Marketing Greece είναι μια πρωτοπόρος πρωτοβουλία. 

Όπλο μας είναι η σκληρή δουλειά

Στρατηγική μας είναι η εξωστρέφεια. 

Και αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει το άνοιγμα σε πολλές κατευθύνσεις. 

Σε αυτό το πλαίσιο είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε προτάσεις σύνθεσης δυνάμεων με την πολιτεία και με την τοπική αυτοδιοίκηση. 

Και αυτό ακριβώς κάνουμε. 

Προτάσεις συνέργειας. 

Γιατί οι συνέργειες είναι στον πυρήνα της εταιρείας μας - είναι το βασικό στοιχείο της ύπαρξής μας. 

Και έτσι ακριβώς δουλεύουμε. 

Χτίζουμε αυτές τις συνέργειες με στοχευμένες δράσεις, με επένδυση στην καινοτομία και την αριστεία σε όλες τις πρακτικές και τις μεθόδους μας. 

Για όλα όσα έχουμε πετύχει ως τώρα είμαστε πολύ περήφανοι.

Συνεχίζουμε τη δουλειά με ακόμα μεγαλύτερους στόχους. 

Θα τους πετύχουμε - είμαι βέβαιη. 

Συλλογικά και συμπληρωματικά με τους συνεργαζόμενους φορείς θα πετύχουμε να εξελίσσουμε για τον ελληνικό τουρισμό την ταυτότητα και να σχεδιάζουμε την προβολή που αξίζει να έχει η χώρα μας. 

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της μάχης για να πάει ακόμα πιο ψηλά ο ελληνικός τουρισμός.

Σας ευχαριστώ πολύ!"

  1. 23/10 12:33

    Ρεκόρ αεροπορικών αφίξεων φέτος στην Πάρο

  2. 23/10 12:24

    Στα Aria Hotels το νέο μπουτίκ ξενοδοχείο The Island Concept

  3. 23/10 11:59

    Ισπανικός τουρισμός: Μειωμένες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2018

  4. 23/10 11:46

    ΞΕΕ: Εκτύπωση καταλόγου των κάμπινγκ

  5. 23/10 10:52

    1 στους 10 Βρετανούς έκανε κράτηση για το 2019- το 50% στην Ευρώπη

  6. 23/10 10:39

    Μαθήματα ιστιοπλοΐας Γερμανών ηθοποιών στη μαρίνα Λευκάδας

  7. 23/10 10:30

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής στο Ηνωμένο Βασίλειο

  8. 23/10 10:24

    Παραχώρηση ξενώνα στον Αχλαδόκαμπο

  9. 23/10 10:11

    Eπέκταση του τέλους παρεπιδημούντων στο Δήμο Ζαχάρως

  10. 23/10 10:09

    Επιχορήγηση για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Μύκονο

  11. 23/10 10:06

    Έλλειψη προγραμμάτων προώθησης του ελληνικού τουρισμού στην Ιαπωνία

  12. 22/10 19:34

    Οριστικό τέλος στη βίζα προς τις ΗΠΑ για τους Έλληνες

  13. 22/10 19:00

    Aegean: Κινητήρες Pratt & Whitney στα νέα αεροσκάφη Airbus

  14. 22/10 17:07

    ΕΟΤ: Fam trip για Εσθονούς τουρ οπερέιτορ στη Στερεά Ελλάδα

  15. 22/10 15:43

    Η κλιματική αλλαγή απειλεί μεσογειακά μνημεία- και στην Ελλάδα

  16. 22/10 15:36

    Το Aristi Mountain Resort διεκδικεί βραβείο στα World Travel Awards

  17. 22/10 15:22

    Πρωτοβουλία για Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού στην Κέρκυρα

  18. 22/10 14:58

    Η Περιφέρεια K. Μακεδονίας προβάλλει τον Όλυμπο στο κέντρο του Μονάχου

  19. 22/10 14:56

    Τουρισμός γονιμότητας για τους Κινέζους στην Ελλάδα

  20. 22/10 14:15

    Η Ελλάδα προωθεί τον χειμερινό τουρισμό στη WTM

  21. 22/10 14:13

    Μόνο οι ηγέτες με μετριοφροσύνη είναι αποδοτικοί σε μια εταιρεία

  22. 22/10 13:39

    Εστιατόρια ξενοδοχείου και γαστρονομία στο 100% Hotel Show 2018

  23. 22/10 13:28

    Προχωράει το Robinson Club στην Κρήτη

  24. 22/10 13:18

    Περιφέρεια Αττικής: Επαφές με ξένους τουρ οπερέιτορ και fam trip

  25. 22/10 13:09

    Νέο στέλεχος διοίκησης στα Robinson Club

  26. 22/10 12:41

    Δωρεάν είσοδος σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία την 28η Οκτωβρίου

  27. 22/10 12:37

    ΤτΕ: Mικρή αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων τον Αύγουστο

  28. 22/10 12:18

    Ισπανοί bloggers στη Θεσσαλονίκη

  29. 22/10 12:17

    TUI Αυστρίας: Τριπλασιάζονται οι πτήσεις προς Τουρκία το 2019

  30. 22/10 11:57

    Ryanair: 1 εκατ. θέσεις από 10 ευρώ για τη χειμερινή σεζόν

  31. 22/10 11:56

    Ryanair: +6% η επιβατική κίνηση αλλά απώλειες στα κέρδη το 6μηνο

  32. 22/10 11:37

    NJV Athens Plaza: Ανακαινίσθηκαν οι αίθουσες εκδηλώσεων

  33. 22/10 11:33

    WTTC: Οι 10 πόλεις στον κόσμο με τη μεγαλύτερη συμβολή του Τουρισμού στο ΑΕΠ

  34. 22/10 01:43

    ΕΟΤ: Oικονομική συμμετοχή στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

  35. 22/10 01:40

    Δωρεάν Wi-Fi σε 3.200 τουριστικά σημεία της χώρας

  36. 22/10 01:38

    Πρώτος προορισμός για τους Ρουμάνους τουρίστες η Ελλάδα

  37. 22/10 01:35

    Χορηγίες φιλοξενίας προς το Εθνικό Θέατρο από ξενοδοχεία

  38. 22/10 01:34

    Επιχορήγηση για δύο νέα ξενοδοχεία 4 αστέρων σε Μύκονο και Σαντορίνη

  39. 21/10 19:46

    Λεφτά υπάρχουν, η σύνεση λείπει...

  40. 21/10 17:48

    Διεθνής Συνάντηση του Προγράμματος «Γαλάζια Σημαία» στη Ζάκυνθο

  41. 21/10 13:19

    ΑΑΔΕ: Οι κρίσιμες ημερομηνίες για όσους νοικιάζουν ακίνητα σε τουρίστες

  42. 21/10 12:35

    Εβδομάδα τουριστικής ενημέρωσης στους Παξούς

  43. 21/10 12:20

    O Εθνικός Κήπος στις τέσσερις εποχές του χρόνου

  44. 21/10 12:15

    Βραβεία στο Υπουργείο Τουρισμού από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αδερφοτήτων Γαστρονομίας & Οινολογίας

  45. 21/10 12:13

    Η Κως στις τουριστικές εκθέσεις της Τουρκίας

  46. 21/10 12:11

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Βόλο, Ίο και Μονεμβασιά

  47. 21/10 12:07

    Ρωσική γαστρονομική εβδομάδα στην Ελλάδα

  48. 21/10 12:02

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο του ομίλου Κόκκαλη στο κέντρο της Αθήνας

  49. 20/10 11:09

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιμετρικά της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου

  50. 20/10 11:07

    Διεθνές συνέδριο ΥΠΕΡΙΑ στην Αμοργό

  51. 19/10 15:14

    Στην Xenia ξανά το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας από το ΞΕΕ

  52. 19/10 14:27

    Ryanair: Συμφωνία με την πορτογαλικη ένωση πιλότων

  53. 19/10 14:21

    Booking.com: Οι 8 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2019

  54. 19/10 14:21

    Ε.Κουντουρά: Η Ελλάδα, η πιο ελκυστική ευκαιρία για επενδύσεις στη Μεσόγειο

  55. 19/10 13:22

    Ανακοινώθηκαν τα ξενοδοχειακά workshops του 100% Hotel Show 2018

  56. 19/10 12:44

    Περισσότερα ταξίδια στην Ευρώπη από μακρινές αγορές το φθινόπωρο- Η Βραζιλία "ψηφίζει" Ελλάδα

  57. 19/10 12:15

    Marketing Greece: Εκπαιδευτική ημερίδα στη Ρόδο για το ψηφιακό μάρκετινγκ στον τουρισμό

  58. 19/10 11:25

    Peace and Sport Regional Forum στη Ρόδο

  59. 19/10 11:23

    Ιταλικό ενδιαφέρον για τη θαλασσινή Θεσσαλονίκη και την K. Μακεδονία

  60. 19/10 11:06

    Εθνική Τράπεζα: Διαγωνισμός για την πώληση του Grand Hotel στη Ρόδο

  61. 19/10 11:03

    ΠΟΤ: Πρώτος διαγωνισμός για καινοτομίες στον γαστρονομικό τουρισμό

  62. 19/10 10:51

    Σημαντικές συμμετοχές στην 4η έκθεση της Ελλάδας στην Πολωνία

  63. 19/10 10:47

    Πολυώροφο κτίριο στο κέντρο της Αθήνας γίνεται κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης

  64. 19/10 10:45

    Το FVW Workshop στην Κρήτη

  65. 19/10 10:40

    NEW JOB: Θέση εργασίας στην City Contact

  66. 19/10 10:39

    ΟΑΕΔ: Προγράμματα κατάρτισης για τεχνίτες μαγειρικής τέχνης

  67. 19/10 10:34

    Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνει τις εξαγωγές της Ισπανίας

  68. 19/10 10:28

    Επιχορήγηση ξενοδοχειακών επενδύσεων σε Κω και Σαντορίνη

  69. 18/10 17:54

    Η Grace Hotels συγχωνεύεται με την Auberge Resorts Collection- νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  70. 18/10 17:48

    40 εκατ. ευρώ βάζει η Τράπεζα Πειραιώς στο fund της Thomas Cook

  71. 18/10 17:46

    Το Thessbrunch επιστρέφει ανανεωμένο με μια σειρά νέων events

  72. 18/10 17:40

    Aegean και Olympic Air: Ειδικοί ναύλοι για τους επιβάτες της Cobalt Air

  73. 18/10 15:56

    Προώθηση του ναυτικού και βιώσιμου Τουρισμού στην Ηλεία

  74. 18/10 14:43

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες Κύπρου: Συμβουλές προς τους επιβάτες της Cobalt

  75. 18/10 14:14

    Wizz Air UK: Χαμηλοί ναύλοι για τους επιβάτες της Cobalt

  76. 18/10 13:50

    Τα οικογενειακά ταξίδια θα αυξηθούν 25% μέχρι το 2022

  77. 18/10 13:38

    Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Από το όραμα στην πραγματικότητα

  78. 18/10 12:48

    Οι δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής το φθινόπωρο

  79. 18/10 12:46

    Συνέδριο για το θαλάσσιο τουρισμό στην Καλαμάτα

  80. 18/10 12:36

    Νέες συνδέσεις των Ιονίων με Βρετανία και Γερμανία το 2019

  81. 18/10 12:23

    Αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης προβάλλουν την Πάρο

  82. 18/10 12:15

    Δωρεάν εισιτήρια σε 18χρονους για την ανακάλυψη της Ευρώπης

  83. 18/10 12:10

    Εντυπωσιάσθηκαν από τη Ρόδο Γάλλοι δημοσιογράφοι

  84. 18/10 11:55

    Συμφωνία Radisson - Ctrip για περισσότερους Κινέζους τουρίστες και στην Ευρώπη

  85. 18/10 11:46

    Press trip του ΕΟΤ στη Ρόδο για Ούγγρους δημοσιογράφους

  86. 18/10 11:36

    Τα τουριστικά γραφεία Κρήτης βράβευσαν τους καλύτερους πρεσβευτές του τουρισμού

  87. 18/10 11:35

    Πώς το Brexit επηρεάζει τα αεροπορικά ταξίδια

  88. 18/10 11:21

    Ryanair: Νέα σύνδεση Κεφαλονιά - Βερολίνο το 2019

  89. 18/10 11:13

    Κατέρρευσε ο κυπριακός αερομεταφορέας Cobalt

  90. 18/10 11:01

    ΕΟΤ: Το βίντεο Greece 365-Day Destination διεκδικεί το διεθνές βραβείο κοινού CIFFT 2018

  91. 18/10 10:36

    Ποδηλατικό φεστιβάλ στην Αστυπάλαια

  92. 18/10 10:31

    Δήμος Αντιπάρου: Εξαίρεση παραλιών από την απλή χρήση

  93. 18/10 10:27

    Η μαρίνα της Κω στο Παγκόσμιο Συνέδριο Μαρινών ICOMIA

  94. 18/10 10:25

    Στην Κρήτη το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ξεναγών

  95. 18/10 10:23

    ΕΟΤ: Oικονομική συμμετοχή στο 5ο Πολωνο-ελληνικό πολιτιστικό Φεστιβάλ

  96. 18/10 10:22

    Έργα 55 εκατ. μέσω ΕΣΠΑ για επενδύσεις στη Σαντορίνη

  97. 17/10 22:53

    Τελικά ποια είναι η «νέα εποχή» του τουρισμού;

  98. 17/10 18:00

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Από την προβολή στη διαχείριση των προορισμών και από την αναλογική εποχή στο ψηφιακό μέλλον

  99. 17/10 16:25

    Emirates: «Open Day» στην Αθήνα για θέσεις στο Πλήρωμα Θαλάμου

  100. 17/10 16:19

    7 σημεία με τα οποία μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάταξη της ιστοσελίδας μας εναρμονιζόμενοι με το EAT update της Google