Ι. Δρέττα: Η Marketing Greece δημιουργεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν

Α Decrease font Enlarge font
Ι. Δρέττα: Η Marketing Greece δημιουργεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν

Τις στρατηγικές εξωστρέφειας της Marketing Greece και το ρόλο της στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στο τουριστικό προϊόν, παρουσίασε η CEO της Marketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα, μιλώντας σήμερα στην κλειστή συνεδρίαση της 26ς Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Η κ. Δρέττα αναφέρθηκε στις συνέργειες, στις στοχευμένες δράσεις της εταιρίας αλλά και στις καινοτμίες σε επίπεδο ψηφιακού τουριστικό μάρκετινγκ.

Μίλησε ακόμη για το άνοιγμα στις δραστηριότητες με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του discovergreece.com με περισσότερα από 4 εκατ. sessions, μικρές και μεγάλες καμπάνιες, θεματικές αλλά και καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς με παράλληλη στόχευση του εσωτερικού τουρισμού και με την επικοινωνιακή υποστήριξη του ΣΕΤΕ.

Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία της κ. Δρέττα: «Αγαπητά μέλη του ΣΕΤΕ,

Κυρίες και κύριοι,

Είναι μεγάλη η τιμή και η χαρά μου να εκπροσωπώ τη Marketing Greece στην 26η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ. 

Με τιμά ιδιαίτερα να βρίσκομαι σήμερα εδώ, μαζί σας, ανάμεσα στους ανθρώπους του επιχειρηματικού κόσμου του τουρισμού: 

του σημαντικότερου τομέα ανάπτυξης για την χώρα μας.

Κυρίες και Κύριοι,

Αποστολή και έργο μας στη Μarketing Greece όπως πολύ καλά γνωρίζετε,  είναι να υποστηρίζουμε με τις δράσεις μας την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Η Marketing Greece, κοινωφελής εταιρεία, υφίσταται από το 2013 και στηρίζεται 100% σε ιδιωτική χρηματοδότηση. 

Κεντρικός στόχος αυτή την πενταετία, από την ίδρυση μέχρι σήμερα, είναι να συμβάλλουμε στην ανάδειξη όλων των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. 

Ως προς τον ρόλο και την σημασία της Marketing Greece, ναι, έχει δώσει και δίνει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν, ναι, έχουμε να παρουσιάσουμε ένα σύγχρονο και ανταγωνιστικό marketing plan, ναι, εξελισσόμαστε παράλληλα με την εποχή μας, που σημαίνει ότι επενδύουμε στην τεχνολογία, σε καινοτόμες εφαρμογές, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα εργαλεία που μας επιτρέπουν να απευθυνθούμε σε περισσότερα κοινά. 

Στο σημείο αυτό επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε τρία σημαντικά στοιχεία, στα οποία επενδύουμε σταθερά και περιγράφουν ουσιαστικά την στρατηγική μας για τη δημιουργία μιας σύγχρονης και ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας για την χώρα μας: 

Το πρώτο στοιχείο, η καρδιά της Marketing Greece, είναι η εξωστρέφεια.

Αυτό το χαρακτηριστικό μας χτίζεται και υποστηρίζεται από πέντε άξονες …

Ο ένας άξονας είναι το άνοιγμα προς τη βάση, με έμφαση στη μικρή, οικογενειακή τουριστική επιχείρηση: τον κορμό της τουριστικής οικονομίας της χώρας μας.  

Απαραίτητη προϋπόθεση για να πετύχουμε αυτό το εστιασμένο, στοχευμένο άνοιγμα είναι η επί τόπου παρατήρηση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων των τουριστικών προορισμών. 

Για αυτό το σκοπό επισκεφθήκαμε με το ΣΕΤΕ 15 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, λιγότερο και περισσότερο προβεβλημένους και ανταλλάξαμε απόψεις για την προβολή του τουρισμού. 

Ο επόμενος άξονας είναι το άνοιγμα στην αγορά (την τουριστική ή μη) χτίζοντας διαρκώς νέες συνεργασίες. 

Οι συνεργασίες μας φέτος είναι περισσότερες από ποτέ! 

Αυτό αποτελεί μια ξεκάθαρη ψήφο εμπιστοσύνης της αγοράς. 

Τι θέλω να πω με αυτό; 

Δημιουργήσαμε προϋποθέσεις διαχρονικών, σταθερών σχέσεων συνεργασίας: 

Συνεχίστηκαν οι συνεργασίες μας με ενώσεις ξενοδόχων και πανελλήνιες κλαδικές ενώσεις. 

Επεκτάθηκαν οι συνεργασίες μας με την τοπική αυτοδιοίκηση, ένα σπουδαίο και απαραίτητο κρίκο στην αλυσίδα του τουρισμού.

Ενδεικτικά αναφέρω ότι η συνεργασία μας με το Δήμο Αθηναίων και το Athens Tourism Partnership συνεχίζεται και αυτή τη χρονιά, όπως και η συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και Νοτίου Αιγαίου. 

Όμως ο τουρισμός, ωφελεί και ωφελείται από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας. 

Έτσι, καλωσορίσαμε στο νέο Διοικητικό μας Συμβούλιο σημαντικά μέλη από τον πολιτισμό και από τον ευρύτερο διατροφικό τομέα. 

Η δύναμή μας είναι η πολύπλευρη σύνθεση και η διαφορετικότητά μας.  

Αυτή είναι η ταυτότητά μας, αυτός είναι ο δικός μας πολλαπλασιαστής. 

Προχωράω σε έναν τρίτο, επόμενο άξονα της εξωστρέφειας μας: 

το άνοιγμα στην κοινωνία. 

Για πρώτη φορά απευθυνθήκαμε στο ευρύ κοινό με μια σειρά κινήσεων εξωστρέφειας και δημοσιότητας. 

Με αυτόν τον τρόπο αποκτήσαμε μια πιο καθαρή εικόνα για το πως αντιλαμβάνονται οι πολίτες την έννοια της τουριστικής ταυτότητας της χώρας μας. 

Στόχος μας δεν ήταν μόνο να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε την κοινή γνώμη στο θέμα του τουρισμού, αλλά να συλλέξουμε πολύτιμα στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στην πραγματικά πολύ σημαντική για τον ίδιο τον τουρισμό καλλιέργεια της τουριστικής συνείδησης. 

Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι και η ενεργή συμμετοχή μας στη διαμόρφωση της καμπάνιας “τουρισμός - αξία για όλους” που τρέχει με ιδιαίτερη επιτυχία από την περασμένη εβδομάδα.

Τέταρτος άξονας: 

το άνοιγμα στις δραστηριότητές μας με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του discovergreece.com με περισσότερα από 4 εκ sessions σήμερα, μικρές και μεγάλες καμπάνιες, θεματικές αλλά και καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς με παράλληλη στόχευση του εσωτερικού τουρισμού και φυσικά με την επικοινωνιακή υποστήριξη του ίδιου του ΣΕΤΕ. 

Και ένα τελευταίο ποσοτικό στοιχείο για την σημασία του προγράμματος δημοσιότητάς μας: 

Μέσα από ένα διεθνές δίκτυο δημοσίων σχέσεων της Marketing Greece το προηγούμενο έτος προέκυψαν συνολικά 1607 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε διεθνή ΜΜΕ.  

Αριθμός εντυπωσιακός, που δείχνει το μέγεθος της δουλειάς και το εύρος της δημοσιότητας.

Πέμπτος και τελευταίος άξονας της εξωστρέφειας στην στρατηγική μας για το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι το άνοιγμα στους εξωτερικούς μας συνεργάτες και προμηθευτές. 

Στόχος μας, να απευθυνόμαστε σε όλους και να αναζητούμε τους καλύτερους. 

Μόνο η καλύτερη ιδέα είναι αρκετά καλή για τη χώρα και για το προϊόν.

Σε αυτό το σημείο οφείλω να τονίσω με έμφαση …  

Πιστεύουμε απόλυτα στις συνέργειες. 

Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα είναι πως χτίζουμε συνεργασίες με συμμετέχοντες πολλούς και διαφορετικούς stakeholders. 

Στο τραπέζι μας κάθονται όλοι Τοπική Αυτοδιοίκηση, ιδιώτες, συλλογικές οργανώσεις. 

Και είναι αυτή η πολυσυλλεκτικότητα και διαφορετικότητα των συνεργειών μας ένα κρίσιμο στοιχείο της εξωστρέφειας μας. 

Η ίδια η ύπαρξή μας είναι ανοιχτή και εξωστρεφής.

Κυρίες και κύριοι,

Ένα δεύτερο στοιχείο στο οποίο επενδύουμε είναι οι στοχευμένες δράσεις. 

Η Marketing Greece παίρνει αξία από την πρόσβαση στα στοιχεία και τις μελέτες του SETE Intelligence. 

Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε τις δράσεις μας με ακρίβεια και να μπορούμε να μετρήσουμε τα αποτελέσματά τους. 

Έχουμε το μοναδικό προνόμιο να έχουμε ταυτόχρονα τη μεγάλη εικόνα του τουρισμού, των στόχων, των ευκαιριών και των προκλήσεών του, αλλά και τη τεχνογνωσία για τα μέσα και τους τρόπους προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι. 

Έτσι, υπηρετούμε τη στόχευση.

Δεν είμαστε αόριστοι σε αυτά που σχεδιάζουμε. 

Δεν έχουμε γενικούς στόχους, αλλά ειδικούς.

Για να το πω πιο συγκεκριμένα: διαθέτουμε ένα δυναμικό στρατηγικό marketing plan, στη βάση του οποίου πραγματοποιούνται όλες οι δράσεις της εταιρείας. 

Για παράδειγμα τμήμα του σχεδιασμού επικοινωνίας και προβολής μας βασίζεται κατά μεγάλο μέρος στις διαρκώς επικαιροποιούμενες προγραμματισμένες πτήσεις της τρέχουσας χρονιάς, χωρίς ωστόσο να αφήνουμε πίσω τη μεγάλη εικόνα του ευρύτερου στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό. 

Τρίτο στοιχείο της φυσιογνωμίας μας: 

Καινοτομία και αριστεία στο τουριστικό marketing. 

Πως κατακτήσαμε αυτά τα χαρακτηριστικά; 

Υιοθετήσαμε βέλτιστες πρακτικές παγκοσμίως. 

Δημιουργήσαμε αυτό το πολύ μεγάλο project, το discovergreece.com και συνεχώς το εξελίσσουμε. Είναι από μόνο του ένα εργαστήριο γνώσης - ένα καινοτόμο εργαλείο: ανοίξαμε με τις δικές μας δυνάμεις το δρόμο του destination digital marketing. 

Υλοποιήσαμε μικρές και μεγάλες καμπάνιες σε συνεργασία με άλλους φορείς. 

Προκαλέσαμε τεράστιο όγκο δημοσιότητας σε διεθνή μέσα.

Όλα αυτά μας επιβάλλουν να είμαστε πρωτοπόροι στην δουλειά μας και είμαστε πανέτοιμοι να πάμε ακόμα πιο πέρα.

Κυρίες και κύριοι, 

Η αξία και η σημασία της συμβολής της Marketing Greece στην προβολή του τουριστικού προϊόντος δεν είναι μια υποκειμενική μας αντίληψη. 

Δεν είναι οι προσωπικές μας απόψεις όσα λέμε για τη δυναμική της Marketing Greece. 

Είναι η φήμη, η καλή εικόνα που σταδιακά με κόπο και πολλή προσπάθεια χτίζεται γύρω από την δουλειά μας.

Βρεθήκαμε πρόσφατα στην Αμερικανική Πρεσβεία. 

Εκεί, η επιβλέπουσα του brand USA, της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την προβολή των ΗΠΑ, δήλωσε έκπληκτη και ενθουσιασμένη για το γεγονός ότι η Marketing Greece έχει αποκλειστικά ιδιωτική χρηματοδότηση. 

Είδε τη δουλειά μας και εξέφρασε συγκροτημένη άποψη για την αποτελεσματικότητα της.

Όπως μας είπε, είμαστε μια παγκόσμια αποκλειστικότητα - πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει αυτό το μοντέλο. 

Αυτό θα πρέπει να μας λέει πολλά - θα πρέπει να μας ικανοποιεί και να μας δίνει ώθηση για περισσότερη δουλειά, για καλύτερα αποτελέσματα. 

Κυρίες και Κύριοι,

Αγαπητά Μέλη, 

Η Marketing Greece είναι μια πρωτοπόρος πρωτοβουλία. 

Όπλο μας είναι η σκληρή δουλειά

Στρατηγική μας είναι η εξωστρέφεια. 

Και αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει το άνοιγμα σε πολλές κατευθύνσεις. 

Σε αυτό το πλαίσιο είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε προτάσεις σύνθεσης δυνάμεων με την πολιτεία και με την τοπική αυτοδιοίκηση. 

Και αυτό ακριβώς κάνουμε. 

Προτάσεις συνέργειας. 

Γιατί οι συνέργειες είναι στον πυρήνα της εταιρείας μας - είναι το βασικό στοιχείο της ύπαρξής μας. 

Και έτσι ακριβώς δουλεύουμε. 

Χτίζουμε αυτές τις συνέργειες με στοχευμένες δράσεις, με επένδυση στην καινοτομία και την αριστεία σε όλες τις πρακτικές και τις μεθόδους μας. 

Για όλα όσα έχουμε πετύχει ως τώρα είμαστε πολύ περήφανοι.

Συνεχίζουμε τη δουλειά με ακόμα μεγαλύτερους στόχους. 

Θα τους πετύχουμε - είμαι βέβαιη. 

Συλλογικά και συμπληρωματικά με τους συνεργαζόμενους φορείς θα πετύχουμε να εξελίσσουμε για τον ελληνικό τουρισμό την ταυτότητα και να σχεδιάζουμε την προβολή που αξίζει να έχει η χώρα μας. 

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της μάχης για να πάει ακόμα πιο ψηλά ο ελληνικός τουρισμός.

Σας ευχαριστώ πολύ!"

  1. 17/06 11:05

    Ημερίδα: «Heraklion Gastronomy – Το Ηράκλειο ως γαστρονομικός προορισμός»

  2. 17/06 10:38

    Οι σταθμοί αυτόματης διάθεσης κοινόχρηστων ποδηλάτων στο Βόλο

  3. 17/06 10:32

    Τουριστικό τρένο στα Ιωάννινα

  4. 17/06 10:29

    Δήμος Σίφνου: Εκμίσθωση του πρώην κάμπινγκ για χώρο αθλητικών εγκαταστάσεων

  5. 16/06 21:01

    Το πλαστικό πνίγει τη Μεσόγειο και απειλεί τον τουρισμό της

  6. 16/06 11:58

    Τα MGallery της Accor στο νέο 5άστερο του ομίλου ΛΑΜΨΑ στο Σύνταγμα;

  7. 16/06 11:29

    Μίσθωση για 25 χρόνια του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών

  8. 16/06 11:28

    Ο Κορινθιακός Κόλπος ως «slow tourism destination»

  9. 16/06 11:23

    Φεστιβάλ Σκόρδου στον Πλατύκαμπο Λάρισας

  10. 15/06 16:55

    ACI Europe: Απογείωση της κίνησης στα αεροδρόμια Αθήνας, Κεφαλονιάς και Κέρκυρας

  11. 15/06 16:09

    Πότε σταματάμε να ενημερώνουμε τους social media λογαριασμούς μας;

  12. 15/06 15:18

    ΕΛΣΤΑΤ: -3% οι επισκέπτες στα μουσεία της χώρας το Φεβρουάριο

  13. 15/06 14:27

    Συνεργασία TUS Airways με το σύστημα κρατήσεων SABRE

  14. 15/06 14:20

    Επίθεση Κουντουρά στη Νέα Δημοκρατία

  15. 15/06 14:08

    Ποια ανδρικά μαγιό σιχαίνονται οι Βρετανίδες- Οι ίδιες επιλέγουν μπικίνι

  16. 15/06 13:11

    SWOT: Στις 1 και 2 Νοεμβρίου το Business Travel Professionals Forum 2018

  17. 15/06 13:06

    Ακριβότερα τα πακέτα από τις μεμονωμένες κρατήσεις για τους Βρετανούς- δείτε τη διαφορά στη Ρόδο

  18. 15/06 12:31

    Αυστριακοί δημοσιογράφοι στα Ιόνια Νησιά

  19. 15/06 12:28

    Δύο παράνομες ναυλώσεις επαγγελματικών πλοίων αναψυχής στο Ναύπλιο

  20. 15/06 11:55

    Περισσότεροι Κινέζοι τουρίστες στην Ευρώπη φέτος

  21. 15/06 11:28

    Λουκέτο στη ρωσική ταξιδιωτική εταιρία Polar Tour

  22. 15/06 11:20

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Προτεραιότητες η καινοτομία και η ψηφιοποίηση

  23. 15/06 10:08

    Αυξημένες επιδόσεις αναμένει φέτος το ξενοδοχείο President

  24. 15/06 09:54

    H Apple θέλει να περιορίσει τη χρήση του iPhone

  25. 15/06 09:45

    Ρίγανη, ένα ιστορικό αλλά και "τουριστικό" φυτό

  26. 15/06 09:43

    Δύο νέες πλωτές εξέδρες σε Σκιάθο και Κέρκυρα

  27. 15/06 09:40

    Aλλαγές χρήσης σε ξενοδοχείο στην Κατερίνη και τουριστικό κατάλυμα στο Ναύπλιο

  28. 15/06 09:37

    Τι θα γίνει το Ξενία Άρτας

  29. 15/06 09:34

    Xρήση ξενοδοχείων στη Λ.Μεσογείων

  30. 14/06 19:31

    Κως: Επαναλειτουργεί το ξενοδοχείο Triton με ανανεωμένο εστιατόριο

  31. 14/06 17:06

    ΣΕΤΕ: Νέος κύκλος επαφών με τους Ευρωπαίους για τον ελληνικό τουρισμό

  32. 14/06 15:57

    Παιδικές κατασκηνώσεις 2018: Αυτή είναι η οριστική λίστα παρόχων

  33. 14/06 15:51

    Η Sky Express ξεκινά πτήσεις Αθήνα-Χανιά

  34. 14/06 15:44

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συγχρηματοδοτεί τον διακρατικό θεματικό τουρισμό

  35. 14/06 14:49

    Μειώθηκε το πλήθος των απασχολουμένων στον τουρισμό το α' 3μηνο

  36. 14/06 14:12

    Ψηφιακή καμπάνια της Αθήνας με βιωματικές εμπειρίες

  37. 14/06 14:07

    9 απίστευτες ιστορίες σε ταξίδια, με απαίτηση για ασφαλιστική κάλυψη

  38. 14/06 13:31

    Συναρπαστική εικονική πραγματικότητα στο Ενυδρείο Κρήτης

  39. 14/06 12:45

    Ritz-Carlton: Πολυτελείς κρουαζιέρες από το 2020 και στην Ελλάδα

  40. 14/06 12:36

    El Greco Tours: Διακοπή συνεργασίας με την Oceanos Hotels Group

  41. 14/06 12:25

    Μαρίνα Κω: Αύξηση 20% στις κρατήσεις ελλιμενισμού σκαφών

  42. 14/06 12:20

    Ρόδος: Έργα αναβάθμισης στην Κοιλάδα των Πεταλούδων

  43. 14/06 11:58

    Πρώτο θεματικό fam trip κρουαζιέρας για Κινέζους επισκέπτες

  44. 14/06 11:46

    Στα 30 λεπτά η ελάχιστη ενοικίαση Ι.Χ και βαν με οδηγό στα νησιά

  45. 14/06 11:40

    Fraport Greece: Κίνητρα για αύξηση των διεθνών πτήσεων το χειμώνα

  46. 14/06 11:33

    Γερμανικός τουρισμός: +8% οι πωλήσεις διακοπών το Μάιο

  47. 14/06 11:17

    "Άνοιξαν" οι συμμετοχές στα παγκόσμια βραβεία FoodTrekking Awards

  48. 14/06 11:04

    Κάρπαθος: Πρώτο Φεστιβάλ Τοπικής Γαστρονομίας στην Αρκάσα

  49. 14/06 10:59

    Αποστολή Βούλγαρων δημοσιογράφων στην Αλόννησο

  50. 14/06 09:23

    Η τουριστική φύση του Instagram

  51. 14/06 08:55

    Δύο νέες πλωτές εξέδρες στην Κέρκυρα

  52. 14/06 08:47

    Άδειες για πισίνες σε δύο ξενοδοχεία

  53. 14/06 08:44

    Δίκτυο υδατοδρομίων στην Εύβοια

  54. 14/06 08:42

    Σκιάθος: Κριτήρια εντοπιότητας για θέσεις ελλιμενισμού σε επαγγελματικά σκάφη

  55. 14/06 08:24

    H τραγωδία Οιδίπους Τύραννος στην καρδιά της Σιβηρίας

  56. 13/06 19:00

    Ε.Κουντουρά: Ο τουρισμός στη Χαλκιδική στο επίκεντρο ευρείας σύσκεψης

  57. 13/06 18:55

    Γ.Τζιάλλας: Η Ελλάδα μπορεί να εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό τουρισμού υγείας

  58. 13/06 16:22

    TUI: Εφαρμογή για τουριστικούς πράκτορες

  59. 13/06 16:20

    Αυτές είναι οι 6 καλύτερες τουαλέτες για τουρίστες παγκοσμίως

  60. 13/06 15:54

    Η FedHATTA υποστηρίζει τη συνεργασία Ελλάδας-Ρωσίας στον τουρισμό

  61. 13/06 15:52

    Δημοσιογραφική αποστολή από την Ιταλία στα Διαπόντια Νησιά

  62. 13/06 15:19

    Ryanair: Νέο δρομολόγιο προς Κέρκυρα από το Σάουθεντ

  63. 13/06 14:56

    Τα Μάλια επιλέγουν φέτος για ξέφρενες διακοπές οι νεαροί Βρετανοί

  64. 13/06 14:19

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Προώθηση του τουρισμού στη Ρωσία και τη Ρουμανία

  65. 13/06 14:13

    Πόσο φόρο πληρώνουν οι τουρίστες σε ευρωπαϊκούς προορισμούς

  66. 13/06 12:31

    Πρώτη επιλογή το All inclusive για τους Βρετανούς τουρίστες

  67. 13/06 11:58

    Η ΑΒΤΑ προειδοποιεί: Κίνδυνοι ατυχήματος στα μπαλκόνια των ξενοδοχείων

  68. 13/06 11:55

    Το Novotel Αθήνας γιόρτασε τα 30 χρόνια του

  69. 13/06 11:42

    Αναπτυξιακός: 6 ξενοδοχειακές επενδύσεις στα Ιόνια Νησιά

  70. 13/06 11:33

    Στη Louis όλες οι μετοχές της Celestyal Cruises

  71. 13/06 11:03

    Αχ. Κωνσταντακοπουλος: Τριπλάσιοι γκόλφερς στο Costa Navarino το 2020

  72. 13/06 10:57

    Η Μύκονος προβάλλεται στη Λ. Αμερική (video)

  73. 13/06 10:45

    Συνεργασία Apollo - SAS και το 2019 στα τσάρτερ

  74. 13/06 09:48

    TripΑdvisor: Η τουριστική υπεροχή της Κρήτης έναντι της Νέας Υόρκης!

  75. 13/06 09:45

    Ν.Πήλιο: Απόφαση του ΣτΕ επηρεάζει τις τουριστικές επενδύσεις

  76. 13/06 09:41

    Ρέθυμνο: Διαγωνισμός για σύστημα κοινόχρηστων ποδηλάτων μέσω κινητού

  77. 13/06 09:38

    Πάρος: Όχι στην προσέγγιση πλοίου των τσιμέντων Ηρακλής τη θερινή περίοδο

  78. 13/06 09:36

    Δήμος Πάτρας: Διαγωνισμός για προσωρινή φιλοξενία αστέγων πολιτών

  79. 12/06 18:58

    Nέοι ευρωπαϊκοί κανόνες ασφαλείας στη χρήση των drone

  80. 12/06 18:22

    Θεματικός τουρισμός: Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο- Ποιες ειδικές μορφές προωθεί

  81. 12/06 17:46

    Ελληνορωσικό φόρουμ: Διασύνδεση των περιφερειών των δυο χωρών στον τουρισμό

  82. 12/06 17:03

    Παραδοσιακές Κουρές προβάτων στο Creta Maris

  83. 12/06 16:55

    7 λάθη που μπορεί να κάνει μια τουριστική επιχείρηση στο digital marketing

  84. 12/06 16:16

    Η συνεργασία Cobalt-Etihad συνδέει την Κύπρο με τη Μ.Ανατολή

  85. 12/06 16:11

    Η άγνωστη Πυραμίδα της Ελλάδας που βρίσκεται στην Αργολίδα!

  86. 12/06 16:03

    Psiloritis Race: Από τη Σιβηρία ο πρώτος των πρώτων- Συμμετοχές από 20 χώρες

  87. 12/06 14:51

    Thomas Cook: Η Ελλάδα δεύτερος ισχυρότερος προορισμός για το 2018

  88. 12/06 14:41

    Thomas Cook- Έρευνα: Πιο σημαντικό το ξενοδοχείο από τον προορισμό

  89. 12/06 14:21

    Παραλία Θεσσαλονίκης: Εκδήλωση για την προστασία από τα κουνούπια

  90. 12/06 13:56

    Τουρισμός ευεξίας: Οι 10 κορυφαίοι προορισμοί στον κόσμο σύμφωνα με την TripAdvisor

  91. 12/06 13:54

    H TUI προειδοποιεί για απάτη στο Facebook

  92. 12/06 13:13

    T. Γραφεία: Κατασκηνωτικό πρόγραμμα 2018 για τα παιδιά ασφαλισμένων στο τέως ΤΑΝΤΠ

  93. 12/06 13:06

    ΕΞ. Κέρκυρας: Συνάντηση με ΔΗΜΑΡ για τουριστικά ζητήματα στο νησί

  94. 12/06 13:02

    Αισθητικές παρεμβάσεις και ανάδειξη μνημείων στους Παξούς

  95. 12/06 12:45

    Γερμανικός τουρισμός: Το bleisure προτεραιότητα στα επαγγελματικά ταξίδια

  96. 12/06 12:14

    Φιλοξενία Βούλγαρων δημοσιογράφων στη Σκιάθο

  97. 12/06 12:09

    Τουριστικές σχολές: Πόσοι εισήχθησαν ανά ειδικότητα

  98. 12/06 12:05

    DER Touristik: Αποχωρεί διευθυντικό στέλεχος εν μέσω "απογοητευτικών" πωλήσεων

  99. 12/06 11:50

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ρόδο

  100. 12/06 11:41

    Σύλληψη 2 αλλοδαπών για κλοπές σε βάρος τουριστών στην Ακρόπολη