Ι. Δρέττα: Η Marketing Greece δημιουργεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν

Α Decrease font Enlarge font
Ι. Δρέττα: Η Marketing Greece δημιουργεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν

Τις στρατηγικές εξωστρέφειας της Marketing Greece και το ρόλο της στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στο τουριστικό προϊόν, παρουσίασε η CEO της Marketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα, μιλώντας σήμερα στην κλειστή συνεδρίαση της 26ς Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Η κ. Δρέττα αναφέρθηκε στις συνέργειες, στις στοχευμένες δράσεις της εταιρίας αλλά και στις καινοτμίες σε επίπεδο ψηφιακού τουριστικό μάρκετινγκ.

Μίλησε ακόμη για το άνοιγμα στις δραστηριότητες με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του discovergreece.com με περισσότερα από 4 εκατ. sessions, μικρές και μεγάλες καμπάνιες, θεματικές αλλά και καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς με παράλληλη στόχευση του εσωτερικού τουρισμού και με την επικοινωνιακή υποστήριξη του ΣΕΤΕ.

Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία της κ. Δρέττα: «Αγαπητά μέλη του ΣΕΤΕ,

Κυρίες και κύριοι,

Είναι μεγάλη η τιμή και η χαρά μου να εκπροσωπώ τη Marketing Greece στην 26η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ. 

Με τιμά ιδιαίτερα να βρίσκομαι σήμερα εδώ, μαζί σας, ανάμεσα στους ανθρώπους του επιχειρηματικού κόσμου του τουρισμού: 

του σημαντικότερου τομέα ανάπτυξης για την χώρα μας.

Κυρίες και Κύριοι,

Αποστολή και έργο μας στη Μarketing Greece όπως πολύ καλά γνωρίζετε,  είναι να υποστηρίζουμε με τις δράσεις μας την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Η Marketing Greece, κοινωφελής εταιρεία, υφίσταται από το 2013 και στηρίζεται 100% σε ιδιωτική χρηματοδότηση. 

Κεντρικός στόχος αυτή την πενταετία, από την ίδρυση μέχρι σήμερα, είναι να συμβάλλουμε στην ανάδειξη όλων των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. 

Ως προς τον ρόλο και την σημασία της Marketing Greece, ναι, έχει δώσει και δίνει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν, ναι, έχουμε να παρουσιάσουμε ένα σύγχρονο και ανταγωνιστικό marketing plan, ναι, εξελισσόμαστε παράλληλα με την εποχή μας, που σημαίνει ότι επενδύουμε στην τεχνολογία, σε καινοτόμες εφαρμογές, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα εργαλεία που μας επιτρέπουν να απευθυνθούμε σε περισσότερα κοινά. 

Στο σημείο αυτό επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε τρία σημαντικά στοιχεία, στα οποία επενδύουμε σταθερά και περιγράφουν ουσιαστικά την στρατηγική μας για τη δημιουργία μιας σύγχρονης και ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας για την χώρα μας: 

Το πρώτο στοιχείο, η καρδιά της Marketing Greece, είναι η εξωστρέφεια.

Αυτό το χαρακτηριστικό μας χτίζεται και υποστηρίζεται από πέντε άξονες …

Ο ένας άξονας είναι το άνοιγμα προς τη βάση, με έμφαση στη μικρή, οικογενειακή τουριστική επιχείρηση: τον κορμό της τουριστικής οικονομίας της χώρας μας.  

Απαραίτητη προϋπόθεση για να πετύχουμε αυτό το εστιασμένο, στοχευμένο άνοιγμα είναι η επί τόπου παρατήρηση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων των τουριστικών προορισμών. 

Για αυτό το σκοπό επισκεφθήκαμε με το ΣΕΤΕ 15 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, λιγότερο και περισσότερο προβεβλημένους και ανταλλάξαμε απόψεις για την προβολή του τουρισμού. 

Ο επόμενος άξονας είναι το άνοιγμα στην αγορά (την τουριστική ή μη) χτίζοντας διαρκώς νέες συνεργασίες. 

Οι συνεργασίες μας φέτος είναι περισσότερες από ποτέ! 

Αυτό αποτελεί μια ξεκάθαρη ψήφο εμπιστοσύνης της αγοράς. 

Τι θέλω να πω με αυτό; 

Δημιουργήσαμε προϋποθέσεις διαχρονικών, σταθερών σχέσεων συνεργασίας: 

Συνεχίστηκαν οι συνεργασίες μας με ενώσεις ξενοδόχων και πανελλήνιες κλαδικές ενώσεις. 

Επεκτάθηκαν οι συνεργασίες μας με την τοπική αυτοδιοίκηση, ένα σπουδαίο και απαραίτητο κρίκο στην αλυσίδα του τουρισμού.

Ενδεικτικά αναφέρω ότι η συνεργασία μας με το Δήμο Αθηναίων και το Athens Tourism Partnership συνεχίζεται και αυτή τη χρονιά, όπως και η συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και Νοτίου Αιγαίου. 

Όμως ο τουρισμός, ωφελεί και ωφελείται από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας. 

Έτσι, καλωσορίσαμε στο νέο Διοικητικό μας Συμβούλιο σημαντικά μέλη από τον πολιτισμό και από τον ευρύτερο διατροφικό τομέα. 

Η δύναμή μας είναι η πολύπλευρη σύνθεση και η διαφορετικότητά μας.  

Αυτή είναι η ταυτότητά μας, αυτός είναι ο δικός μας πολλαπλασιαστής. 

Προχωράω σε έναν τρίτο, επόμενο άξονα της εξωστρέφειας μας: 

το άνοιγμα στην κοινωνία. 

Για πρώτη φορά απευθυνθήκαμε στο ευρύ κοινό με μια σειρά κινήσεων εξωστρέφειας και δημοσιότητας. 

Με αυτόν τον τρόπο αποκτήσαμε μια πιο καθαρή εικόνα για το πως αντιλαμβάνονται οι πολίτες την έννοια της τουριστικής ταυτότητας της χώρας μας. 

Στόχος μας δεν ήταν μόνο να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε την κοινή γνώμη στο θέμα του τουρισμού, αλλά να συλλέξουμε πολύτιμα στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στην πραγματικά πολύ σημαντική για τον ίδιο τον τουρισμό καλλιέργεια της τουριστικής συνείδησης. 

Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι και η ενεργή συμμετοχή μας στη διαμόρφωση της καμπάνιας “τουρισμός - αξία για όλους” που τρέχει με ιδιαίτερη επιτυχία από την περασμένη εβδομάδα.

Τέταρτος άξονας: 

το άνοιγμα στις δραστηριότητές μας με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του discovergreece.com με περισσότερα από 4 εκ sessions σήμερα, μικρές και μεγάλες καμπάνιες, θεματικές αλλά και καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς με παράλληλη στόχευση του εσωτερικού τουρισμού και φυσικά με την επικοινωνιακή υποστήριξη του ίδιου του ΣΕΤΕ. 

Και ένα τελευταίο ποσοτικό στοιχείο για την σημασία του προγράμματος δημοσιότητάς μας: 

Μέσα από ένα διεθνές δίκτυο δημοσίων σχέσεων της Marketing Greece το προηγούμενο έτος προέκυψαν συνολικά 1607 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε διεθνή ΜΜΕ.  

Αριθμός εντυπωσιακός, που δείχνει το μέγεθος της δουλειάς και το εύρος της δημοσιότητας.

Πέμπτος και τελευταίος άξονας της εξωστρέφειας στην στρατηγική μας για το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι το άνοιγμα στους εξωτερικούς μας συνεργάτες και προμηθευτές. 

Στόχος μας, να απευθυνόμαστε σε όλους και να αναζητούμε τους καλύτερους. 

Μόνο η καλύτερη ιδέα είναι αρκετά καλή για τη χώρα και για το προϊόν.

Σε αυτό το σημείο οφείλω να τονίσω με έμφαση …  

Πιστεύουμε απόλυτα στις συνέργειες. 

Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα είναι πως χτίζουμε συνεργασίες με συμμετέχοντες πολλούς και διαφορετικούς stakeholders. 

Στο τραπέζι μας κάθονται όλοι Τοπική Αυτοδιοίκηση, ιδιώτες, συλλογικές οργανώσεις. 

Και είναι αυτή η πολυσυλλεκτικότητα και διαφορετικότητα των συνεργειών μας ένα κρίσιμο στοιχείο της εξωστρέφειας μας. 

Η ίδια η ύπαρξή μας είναι ανοιχτή και εξωστρεφής.

Κυρίες και κύριοι,

Ένα δεύτερο στοιχείο στο οποίο επενδύουμε είναι οι στοχευμένες δράσεις. 

Η Marketing Greece παίρνει αξία από την πρόσβαση στα στοιχεία και τις μελέτες του SETE Intelligence. 

Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε τις δράσεις μας με ακρίβεια και να μπορούμε να μετρήσουμε τα αποτελέσματά τους. 

Έχουμε το μοναδικό προνόμιο να έχουμε ταυτόχρονα τη μεγάλη εικόνα του τουρισμού, των στόχων, των ευκαιριών και των προκλήσεών του, αλλά και τη τεχνογνωσία για τα μέσα και τους τρόπους προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι. 

Έτσι, υπηρετούμε τη στόχευση.

Δεν είμαστε αόριστοι σε αυτά που σχεδιάζουμε. 

Δεν έχουμε γενικούς στόχους, αλλά ειδικούς.

Για να το πω πιο συγκεκριμένα: διαθέτουμε ένα δυναμικό στρατηγικό marketing plan, στη βάση του οποίου πραγματοποιούνται όλες οι δράσεις της εταιρείας. 

Για παράδειγμα τμήμα του σχεδιασμού επικοινωνίας και προβολής μας βασίζεται κατά μεγάλο μέρος στις διαρκώς επικαιροποιούμενες προγραμματισμένες πτήσεις της τρέχουσας χρονιάς, χωρίς ωστόσο να αφήνουμε πίσω τη μεγάλη εικόνα του ευρύτερου στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό. 

Τρίτο στοιχείο της φυσιογνωμίας μας: 

Καινοτομία και αριστεία στο τουριστικό marketing. 

Πως κατακτήσαμε αυτά τα χαρακτηριστικά; 

Υιοθετήσαμε βέλτιστες πρακτικές παγκοσμίως. 

Δημιουργήσαμε αυτό το πολύ μεγάλο project, το discovergreece.com και συνεχώς το εξελίσσουμε. Είναι από μόνο του ένα εργαστήριο γνώσης - ένα καινοτόμο εργαλείο: ανοίξαμε με τις δικές μας δυνάμεις το δρόμο του destination digital marketing. 

Υλοποιήσαμε μικρές και μεγάλες καμπάνιες σε συνεργασία με άλλους φορείς. 

Προκαλέσαμε τεράστιο όγκο δημοσιότητας σε διεθνή μέσα.

Όλα αυτά μας επιβάλλουν να είμαστε πρωτοπόροι στην δουλειά μας και είμαστε πανέτοιμοι να πάμε ακόμα πιο πέρα.

Κυρίες και κύριοι, 

Η αξία και η σημασία της συμβολής της Marketing Greece στην προβολή του τουριστικού προϊόντος δεν είναι μια υποκειμενική μας αντίληψη. 

Δεν είναι οι προσωπικές μας απόψεις όσα λέμε για τη δυναμική της Marketing Greece. 

Είναι η φήμη, η καλή εικόνα που σταδιακά με κόπο και πολλή προσπάθεια χτίζεται γύρω από την δουλειά μας.

Βρεθήκαμε πρόσφατα στην Αμερικανική Πρεσβεία. 

Εκεί, η επιβλέπουσα του brand USA, της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την προβολή των ΗΠΑ, δήλωσε έκπληκτη και ενθουσιασμένη για το γεγονός ότι η Marketing Greece έχει αποκλειστικά ιδιωτική χρηματοδότηση. 

Είδε τη δουλειά μας και εξέφρασε συγκροτημένη άποψη για την αποτελεσματικότητα της.

Όπως μας είπε, είμαστε μια παγκόσμια αποκλειστικότητα - πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει αυτό το μοντέλο. 

Αυτό θα πρέπει να μας λέει πολλά - θα πρέπει να μας ικανοποιεί και να μας δίνει ώθηση για περισσότερη δουλειά, για καλύτερα αποτελέσματα. 

Κυρίες και Κύριοι,

Αγαπητά Μέλη, 

Η Marketing Greece είναι μια πρωτοπόρος πρωτοβουλία. 

Όπλο μας είναι η σκληρή δουλειά

Στρατηγική μας είναι η εξωστρέφεια. 

Και αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει το άνοιγμα σε πολλές κατευθύνσεις. 

Σε αυτό το πλαίσιο είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε προτάσεις σύνθεσης δυνάμεων με την πολιτεία και με την τοπική αυτοδιοίκηση. 

Και αυτό ακριβώς κάνουμε. 

Προτάσεις συνέργειας. 

Γιατί οι συνέργειες είναι στον πυρήνα της εταιρείας μας - είναι το βασικό στοιχείο της ύπαρξής μας. 

Και έτσι ακριβώς δουλεύουμε. 

Χτίζουμε αυτές τις συνέργειες με στοχευμένες δράσεις, με επένδυση στην καινοτομία και την αριστεία σε όλες τις πρακτικές και τις μεθόδους μας. 

Για όλα όσα έχουμε πετύχει ως τώρα είμαστε πολύ περήφανοι.

Συνεχίζουμε τη δουλειά με ακόμα μεγαλύτερους στόχους. 

Θα τους πετύχουμε - είμαι βέβαιη. 

Συλλογικά και συμπληρωματικά με τους συνεργαζόμενους φορείς θα πετύχουμε να εξελίσσουμε για τον ελληνικό τουρισμό την ταυτότητα και να σχεδιάζουμε την προβολή που αξίζει να έχει η χώρα μας. 

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της μάχης για να πάει ακόμα πιο ψηλά ο ελληνικός τουρισμός.

Σας ευχαριστώ πολύ!"

  1. 16/08 13:30

    Τα top ελληνικά ξενοδοχεία στις αναζητήσεις των Γερμανών το τελευταίο 15νθήμερο

  2. 16/08 13:21

    Οι Γερμανοί t.o's άνοιξαν τις κρατήσεις για το 2019 (και για Ελλάδα)

  3. 16/08 12:36

    Γερμανικός τουρισμός: 3 στους 4 θα ταξίδευαν στο εξωτερικό εάν έπεφτε η θερμοκρασία...

  4. 16/08 12:33

    Έκκληση Ι.Ρέτσου για να μη γίνει η απεργία της ΠΝΟ

  5. 16/08 12:16

    Ryanair: Καθυστερήσεις πτήσεων και στην Ελλάδα λόγω έλλειψης προσωπικού στο Air Traffic Control

  6. 16/08 10:44

    Τουρκικός τουρισμός: Η υποτίμηση της λίρας δεν μειώνει τις τιμές των πακέτων

  7. 16/08 10:02

    H Expedia επίσημος ταξιδιωτικός συνεργάτης του UEFA Champions League

  8. 16/08 09:41

    Αγώνες Τριάθλου και Aquathlon στην Αρχαία Επίδαυρο

  9. 16/08 09:37

    Αγώνας επίδειξης ξύλινων ιστιοπλοϊκών σκαφών στην Πάρο

  10. 16/08 09:26

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση αναψυκτηρίου στοΤελωνείο Μαυροματίου Θεσπρωτίας

  11. 15/08 12:25

    Μαγιόρκα: Καθαρότερες παραλίες με «αλιευτές σκουπιδιών»

  12. 15/08 12:21

    Γιορτή Μήλου στη Λάρισα

  13. 15/08 12:19

    Γιορτή Θάλασσας, Ναυτικών και Αλιέων στον Τυρό

  14. 15/08 12:14

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση TOURNATUR

  15. 14/08 12:21

    Οι Βρετανοί στρέφονται στην Τουρκία: +89% η στερλίνα έναντι της τουρκικής λίρας

  16. 14/08 11:48

    Virtuoso: Η Ελλάδα στους 7 top προορισμούς των Αμερικανών τουριστών το 2018

  17. 14/08 10:12

    Αγανάκτηση στην Ισπανία με τα κρουαζιερόπλοια

  18. 14/08 10:05

    Διαγωνισμός για μίσθωση ξενοδοχειακών κλινών στη Θεσσαλονίκη

  19. 14/08 09:54

    Δήμος Μυλοποτάμου: Διαγωνισμός για σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης και προβολής

  20. 14/08 09:50

    Περιφέρεια Δ.Ελλάδας: Έλεγχοι στο νερό ξενοδοχείων και άλλων επιχειρήσεων

  21. 14/08 09:46

    Νέο σήμα επισκέψιμου οινοποιείου από το Υπουργείου Τουρισμού

  22. 13/08 18:35

    2,8 εκατ. τουρίστες φέρνει φέτος η TUI στην Ελλάδα- Συνάντηση Κουντουρά- Friedrich Joussen

  23. 13/08 18:12

    FedHATTA: +10% η ταξιδιωτική κίνηση των Ελλήνων φέτος

  24. 13/08 18:08

    «Ιαπωνική Εβδομάδα 2019» στην Αθήνα

  25. 13/08 17:22

    ΕΟΤ: Οι νέοι Τμηματάρχες, οι επικεφαλής των Γραφείων εξωτερικού, η τοποθέτηση των υπαλλήλων

  26. 13/08 14:05

    Αυτοί είναι ο 5 νέοι Διευθυντές του ΕΟΤ

  27. 13/08 14:02

    Ο MasterChef 2017, Λάμπρος Βακιάρος, παρουσιάζει το πρωινό της Σάμου

  28. 13/08 13:49

    Ρωσικός τουρισμός: Τα τουρκικά ξενοδοχεία τιμολογούν σε δολάρια- αύξηση των τιμών 5% το 2019

  29. 13/08 13:22

    Στην Αθήνα το Παγκόσμιο Συνέδριο Διαστήματος το 2022

  30. 13/08 12:47

    Γιατί γκρινιάζουν τόσο οι Γερμανοί;

  31. 13/08 11:41

    Fraport: Αύξηση 7,2% των επιβατών στα 14 αεροδρόμια τον Ιούλιο

  32. 13/08 11:30

    Emirates: Προσφορές για ταξίδια σε ηλιόλουστους προορισμούς του εξωτερικού το φθινόπωρο

  33. 13/08 11:28

    Δείτε το video του Υπ.Πολιτισμού για το ηλεκτρονικό εισιτήριο - πώς το σχολιάζει ο Αλ.Τσίπρας

  34. 13/08 11:08

    Airbnb: Συνοικίες στη Μαδρίτη χαρακτηρίζονται "κορεσμένες"- μέτρα κατά της τουριστικής μίσθωσης σπιτιών

  35. 13/08 10:45

    «Apodixi please»: Τη συνδρομή των τουριστών κατά της φοροδιαφυγής ζητεί η ΑΑΔΕ

  36. 13/08 10:10

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Γεωργιούπολη

  37. 13/08 09:38

    Δήμος Μετσόβου: Δημοπρασία για την εκμίσθωση Ξενώνα

  38. 13/08 09:31

    Δήμος Λαυρεωτικής: Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες

  39. 13/08 09:29

    Ο ΕΟΤ ενισχύει το Μolyvos International Music Festival

  40. 12/08 11:43

    ΕΟΤ: Απροθυμία στη στελέχωση Διευθύνσεων

  41. 12/08 11:38

    Φεστιβάλ Τζαζ Μουσικής στην Τήνο

  42. 12/08 11:29

    Γιορτή Σαρδέλας στην Πρέβεζα

  43. 12/08 11:25

    Δήμος Πάτμου: Φεστιβάλ «Η Θεία Αποκάλυψη της Μουσικής»

  44. 12/08 11:18

    Ελληνικές σημαίες στο Rogers Cup: Χρυσά γενέθλια με τελικό για τον Στέφανο Τσιτσιπά

  45. 11/08 12:21

    Η Royal Caribbean μετατρέπει τις αναμνηστικές φωτογραφίες σε μουσικά έργα τέχνης

  46. 11/08 12:18

    Γιορτή Κρασιού στον Αμπελώνα Λάρισας

  47. 11/08 12:17

    Πανελλήνια πρωταθλημάτα marathon mtd στη Ναύπακτο

  48. 11/08 12:15

    Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στη Σίκινο

  49. 10/08 14:35

    Παραδοσιακός Κρητικός Τρύγος στο Creta Maris

  50. 10/08 14:34

    Κόκκινο Συναγερμό “σέρβιρε” ο Τσιτσιπάς στο Παγκόσμιο Τουρνουά Τένις

  51. 10/08 14:08

    Παρέμβαση Γαλιατσάτου για την έδρα της νέας υπηρεσίας ΕΟΤ Ηπείρου/ Ι. Νήσων

  52. 10/08 13:56

    Περισσότεροι από 1.500 εκθέτες στην 83η ΔΕΘ

  53. 10/08 13:46

    Τι ταξιδεύει μαζί με τις αποσκευές σας στις πτήσεις;

  54. 10/08 13:13

    Τουρκία: Μετά τη Booking.com, "στοπ" και σε Airbnb, Expedia, Skyscanner;

  55. 10/08 12:41

    Χωρίς πλοία στις 3 Σεπτεμβρίου- 24ωρη απεργία από την ΠΝΟ

  56. 10/08 12:29

    Σημαντικό εύρημα στον αρχαιολογικό χώρο μικρού θεάτρου Αμβρακίας

  57. 10/08 12:26

    Βουτιά της τουρκικής λίρας κατά 13,5%

  58. 10/08 12:10

    TUI: Εκπτώσεις έως 60% για Ελλάδα στην καρδιά του καλοκαιριού

  59. 10/08 12:04

    Η αγγελία για δουλειά με 55 γάτες σε ελληνικό νησί που γοήτευσε το Time

  60. 10/08 11:06

    Η ελληνική θαλασσινή μυθολογία και τα ελληνικά νησιά- (*) Γράφει ο Κωνσταντίνος Μέντης

  61. 10/08 11:01

    H Wyndham επανασχεδιάζει το Mirabello Beach & Village Hotel στην Κρήτη

  62. 10/08 10:57

    Γιορτή του Αγρότη στην Καρίτσα Πιερίας

  63. 10/08 10:48

    +15,7% οι αφίξεις από το εξωτερικό στα Ιόνια το 7μηνο

  64. 10/08 10:42

    Alltours: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2019 με πολλά ελληνικά ξενοδοχεία

  65. 10/08 10:31

    Yψηλές προδιαγραφές ασφάλειας στην Αλόννησο

  66. 10/08 10:25

    Πάρο, Μήλο και Άνδρο συνιστούν για θαλάσσια σπορ Ολυμπιονίκες

  67. 10/08 10:19

    Οι ομογενείς πρεσβευτές των Κρητικών προϊόντων στο εξωτερικό

  68. 10/08 10:08

    Πρόσκληση για την άδεια καζίνο στο Ελληνικό

  69. 10/08 09:53

    Ισπανικός τουρισμός: Ρεκόρ στα έσοδα το α’ 6μηνο με 39 δισ. ευρώ

  70. 10/08 09:48

    Γιορτή Σύκου στη Μεσσηνία

  71. 10/08 09:43

    Κέντρο Ερμηνείας Οίνου και Αποσταγμάτων στη Δράμα

  72. 10/08 09:39

    Αποφάσεις για καταφύγια τουριστικών σκαφών σε Πορτοχέλι, Λευκάδα και Ναύπακτο

  73. 09/08 19:53

    Υπ.Τουρισμού: Η αλήθεια για την Περιφερειακή Υπηρεσία του ΕΟΤ στα Ιόνια νησιά

  74. 09/08 14:43

    Marketing Greece: Nέα καμπάνια για τον πολιτιστικό τουρισμό στην Αθήνα

  75. 09/08 14:23

    Παράνομη ναύλωση σκαφών στον Πόρο

  76. 09/08 14:05

    Γερμανικά τουριστικά γραφεία: Σταθερή αύξηση των πωλήσεων για Ελλάδα

  77. 09/08 13:56

    Μήλος: Διάσωση των παραδοσιακών αλιευτικών σκαφών

  78. 09/08 12:57

    Στην Πελοπόννησο το συνέδριο των Γερμανών τουριστικών πρακτόρων το 2019

  79. 09/08 12:40

    Ryanair: Εκατοντάδες ακυρώσεις πτήσεων την Παρασκευή

  80. 09/08 12:02

    Κέα: Μουσική παράσταση στο αρχαίο θέατρο Καρθαίας

  81. 09/08 11:58

    TUI: Η ζήτηση για Τουρκία, Β. Αφρική και Ελλάδα ανέβασε τις επιδόσεις γ’ 3μηνου

  82. 09/08 11:36

    Ξενοδοχεία:Το 2019 θα ανοίξει το Casa Cook στα Χανιά

  83. 09/08 11:18

    Η Ίος στο τηλεοπτικό δίκτυο Nautical Channel

  84. 09/08 11:15

    Ολλανδές blogger γεύτηκαν τη Θεσσαλονίκη

  85. 09/08 11:14

    Η Lidl διευρύνει τις τουριστικές της δραστηριότητες

  86. 09/08 10:45

    6,7 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του βιολογικού στην Γεωργιούπολη

  87. 09/08 10:43

    Τμήματα Μετεκπαίδευσης Υπ. Τουρισμού: Ολόκληρη η ύλη των μαθημάτων

  88. 09/08 10:25

    Η Ισπανία επανακαθορίζει τις προδιαγραφές για τα σπίτια, που νοικιάζονται σε τουρίστες

  89. 09/08 10:05

    Κλιματική αλλαγή: Περισσότεροι καύσωνες, ηπιότεροι χειμώνες

  90. 09/08 10:02

    Fraport Greece: Αυξήσεις επιβατών και φορτίου

  91. 09/08 09:54

    Δράσεις τουριστικής προώθησης από τις Περιφέρειες Ηπείρου και Κ.Μακεδονίας

  92. 09/08 09:52

    Δήμος Ρεθύμνης: Πρόσκληση για φωτογραφικό υλικό και βίντεο

  93. 09/08 09:50

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τουριστική προβολή με την Aegean

  94. 09/08 09:45

    Κατασκευή προβλήτα στην Στρογγυλή Μεγίστης

  95. 09/08 09:41

    Δήμος Ηρακλείου: Εκπαιδευτικές και τουριστικές ξεναγήσεις στην παλιά Πόλη

  96. 08/08 15:38

    ΣΕΤΚΕ: Προαιρετική η νέα κατάταξη των δωματίων

  97. 08/08 14:10

    Λέσβος: Ο Αρίωνας σε διεθνή τροχιά από την Ευρώπη μέχρι την Κίνα

  98. 08/08 14:05

    Μήλος: +13,5% οι αφίξεις στις θαλάσσιες μεταφορές το 3μηνο Μάιος-Ιούλιος

  99. 08/08 13:49

    Βρετανικός τουρισμός: Έκρηξη κρατήσεων για Τουρκία, Αίγυπτο, Τυνησία, κάτω η Ισπανία, Πορτογαλία

  100. 08/08 13:19

    Αστέρι στην Πλατεία Διασημοτήτων Αγίας Νάπας αποκτά η Ελένη Φουρέϊρα