Marketing Greece: Έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της τουριστικής ζήτησης

Α Decrease font Enlarge font
Marketing Greece: Έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της τουριστικής ζήτησηςΗ διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece κυρία Ιωάννα Δρέττα με τους τουριστικούς συντάκτες σήμερα

Η βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της τουριστικής ζήτησης αποτελεί τον βασικό στόχο του προγράμματος δράσεων της Marketing Greece για το 2018, όπως είπε σήμερα η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κυρία Ιωάννα Δρέττα, σε συνάντηση με τους τουριστικούς συντάκτες. Έτσι, ολες οι δράσεις θα επιδιώκουν την υποστήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών για την αύξηση της μέσης δαπάνης των επισκεπτών, την άμβλυνση της εποχικότητας και την καλύτερη γεωγραφική διάχυση του ταξιδιωτικού ρεύματος.

Εξειδικεύοντας τις προτεραιότητες της εταιρείας για το τρέχον έτος, η κυρία Δρέττα επεσήμανε ότι θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα:

  • στην προώθηση τουριστικών προϊόντων της χώρας με υπάρχουσα ή και ανερχόμενη δυναμική, θέτοντας ως βασικό κριτήριο την εκτίμηση της τουριστικής κίνησης, σύμφωνα με τον προγραμματισμό θέσεων του 2018
  • στην προβολή προορισμών, με βάση το επίπεδο των υποδομών και την προσβασιμότητα, καθώς και στην προώθηση τους μέσω ψηφιακών δράσεων στο Discovergreece.com και ενεργειών δημοσιότητας
  • στην εμβάθυνση σε ποιοτικά στοιχεία των επισκεπτών, για ουσιαστικότερη στόχευση βασικών και αναδυόμενων αγορών
  • στην ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού με ενέργειες προώθησης που θα απευθύνονται στον Έλληνα ταξιδιώτη 

Παράλληλα, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece αναφέρθηκε στην storytelling πλατφόρμα προώθησης ταξιδιωτικών εμπειριών για digital influencers, Blogrotters, η οποία το 2018 εστιάζει στον γαστρονομικό πλούτο της Ελλάδας. Με concept “BITE – SIZED GREECE” το Blogtrotters προσκαλεί travel bloggers, instagrammers και vloggers να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν την ταυτότητα των ελληνικών προορισμών μέσα από τη γαστρονομία τους.

Η κυρία Δρέττα υπογράμμισε επίσης οτι η Marketing Greece έχει σταθερό στόχο την εξεύρεση χορηγιών, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες ειδικών δράσεων, αλλά και προβολής περιφερειών, όπως συμβαίνει με την Θεσσαλία, όπου επί δυο χρόνια χορηγός της τουριστικής προβολής είναι η εταιρεία 3Ε.

Στις εφετινές δράσεις προβολής ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον εσωτερικό τουρισμό.

Ο απολογισμός του 2017

Η κυρία Δρέττα έδωσε επίσης έναν αναλυτικό απολογισμό των δράσεων που υλοποίησε η Marketing Greece το 2017.

Ειδικότερα, αναφέρθηκε στο πρόγραμμα δημοσιότητας που σχεδίασε και υλοποίησε το διεθνές δίκτυο δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, από το οποίο προέκυψαν συνολικά 1607 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε διεθνή ΜΜΕ. Στόχος του προγράμματος δημοσιότητας ήταν:

  • να ενδυναμώσει την εικόνα της Αθήνας και να την καθιερώσει μεταξύ των κορυφαίων ευρωπαϊκών city break προορισμών, αναδεικνύοντας την ισχυρή πολιτιστική της διάσταση
  • να εστιάσει στην προβολή και ανάδειξη λιγότερο γνωστών νησιωτικών και ηπειρωτικών προορισμών, παρουσιάζοντας την αυθεντική πλευρά της Ελλάδας
  • να προσεγγίσει νέες αγορές, όπως την Πολωνία και την Ιταλία, που παρουσιάζουν σημαντική αύξηση εισερχόμενου τουρισμού και προοπτική για περαιτέρω ανάπτυξη

Επιπλέον, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece έκανε ειδική αναφορά στην εξέλιξη του Discovergreece.com και του οικοσυστήματός του, που με όχημα την καμπάνια Wanderlust Greece, δημιουργεί ένα καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα εργαλείο που παράγει πρωτότυπο περιεχόμενο, προβάλλει ζωντανά τους ελληνικούς προορισμούς στους χρήστες και έχει επιτύχει μέχρι σήμερα σημαντικά νούμερα διείσδυσης και αλληλεπίδρασης με το κοινό των Μέσων Κοινωνικών Δικτύωσης του. 

Το Discovergreece.com και τα Μέσα Κοινωνικής του Δικτύωσης, έχουν να επιδείξουν σημαντική ανάπτυξη, η οποία μεταφράζεται σε:

  • 90% αύξηση των οργανικών visits στο Discovergreeece.com για το διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2018, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2017
  • 40% αύξηση των followers στο Instagram το τελευταίο 10μηνο
  • αύξηση του engagement rate από 3,5% σε 5% στο Facebook, ποσοστό ιδιαίτερα σημαντικό αν ληφθεί υπόψη ότι ο μέσος όρος, για τις σελίδες Facebook που έχουν αντίστοιχη δυναμική με του Discovergreece.com, ανέρχεται σε 3% 

Καταλήγοντας, η κυρία Δρέττα τόνισε: «Συνεχίζουμε, δυναμικά και το 2018 να υποστηρίζουμε με τις δράσεις μας την ενιαία εθνική στρατηγική τουριστικής προώθησης της χώρας, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς. Στο πλαίσιο των δράσεών μας, στοχεύουμε στην ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με απώτερο στόχο την προσέλκυση υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου επισκεπτών, καθώς και τη διάχυση του εισερχόμενου ταξιδιωτικού ρεύματος σε μεγαλύτερη περίοδο και περισσότερους προορισμούς».

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε παρουσία του προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) και α’ αντιπροέδρου της Marketing Greece, κου Αλέξανδρου Βασιλικού και της αντιπροέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) και μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Marketing Greece, κυρία Χριστίνας Τετράδη.

Το νέο Δ.Σ. της Marketing Greece

Το νέο Δ.Σ. της εταιρείας αποτελείται από τους:
Ιωάννη Ρέτσο Πρόεδρο
Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος
Αλέξναδρο Βασιλικό (Αντιπρόεδρος Α'),
Αγάπη Σμπώκου (Αντιπρόεδρος B’)
και μέλη τους Ανδρέα Ανδρεάδη, Χλόη-Μαρία Λασκαρίδη, Γιώργο Βερνίκο, Ευτύχιο Βασιλάκη, Ιωάννη Παράσχο, Ανδρέα Στυλιανόπουλο, Καλλίνικο Καλλίνικο, Μιχήλ Μαυρόπουλο, Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλο, Χρήστο Στεργίου, Παναγιώτη Ποδηματά, Φώτιο-Ιωσήφ Κοκοτό, Χριστίνα Τετράδη, Άρη Σολούνια, Ειρήνη Γερουλάνου, Αθανάσιο Συριανό, Κωνσταντίνο Ζήκο, Μαρία Μπάκουλα Κάντζα και Χαρίκλεια Νταλέκου.
 

 

  1. 25/04 16:38

    FedHATTA: Αναμνηστικά γραμματόσημα στους Αμερικανούς τουριστικούς πράκτορες της ASTA

  2. 25/04 15:06

    15 ελληνικές παραλίες στις καλύτερες της Ευρώπης

  3. 25/04 15:02

    Σουηδοί δημοσιογράφοι στο Καρπενήσι

  4. 25/04 14:44

    Ημερίδα για την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως προορισμού συνεδρίων

  5. 25/04 14:27

    Σήμερα το παγκόσμιο συνέδριο των αεροπορικών εταιριών της TUI στη Ρόδο

  6. 25/04 14:09

    Το Ιδανικό Κοινό για το Ξενοδοχείο μας: Ποιοί Είναι ;

  7. 25/04 13:57

    TUI: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός των Αυστριακών από το αεροδρόμιο Linz

  8. 25/04 13:27

    Συνδέοντας σχολεία της Κρήτης με τον κόσμο του Τουρισμού

  9. 25/04 13:20

    17η Έκθεση Επαγγελματικών Πλοίων Αναψυχής «East Med Yacht Show»

  10. 25/04 13:15

    Παρουσίαση της Καρπάθου στη Γερμανία

  11. 25/04 13:13

    Παρουσίαση τροφίμων και ποτών των Δωδεκανήσων στην ΑΣΤΕΡ

  12. 25/04 13:04

    Κέρκυρα: Προβλήματα με την πρόσβαση λεωφορείων στη Μονή Παναγιάς Παλαιοκαστρίτσας

  13. 25/04 12:46

    FTI: Νέο ξενοδοχειακό brand για οικονομικές διακοπές παραλίας

  14. 25/04 12:32

    Σύμβουλος για τη στρατηγική στον τουρισμό των Ιονίων Νήσων

  15. 25/04 12:18

    Οι Κινέζοι πρώτη δύναμη στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές δαπάνες

  16. 25/04 11:31

    Virtuoso: Η Ελλάδα "καυτός" προορισμός για τουρισμό πολυτελείας το 2018

  17. 25/04 10:45

    Γ.Καραμέρος: Επισκέψεις Κινέζων στα βόρεια προάστια

  18. 25/04 09:17

    Η Πάλμα απαγορεύει τη μίσθωση σπιτιών στους τουρίστες

  19. 25/04 08:54

    Ρουμάνοι τουριστικοί πράκτορες στην Πιερία

  20. 25/04 08:50

    Δελφοί: Πρόταση για μεγάλη επένδυση με τουριστικό χωριό και ξενοδοχεία 5 αστέρων

  21. 25/04 08:48

    Υπ. Τουρισμού: Αναθεώρηση των προγραμμάτων σπουδών

  22. 25/04 08:43

    Ψηφιακές Υπηρεσίες στα Μνημεία της Ηπείρου

  23. 25/04 08:42

    Δήμος Καλαμάτας: Ανάπτυξη του city break και προσβάσιμος τουρισμός για όλους

  24. 25/04 08:40

    Δήμος Αιγιαλείας: Αξιοποίηση ακινήτων στο μοντέλο του «Αθήνα 2004»

  25. 24/04 21:45

    Αμερικάνων εγκώμιον για Ελλάδα κι Έλληνες

  26. 24/04 17:40

    Προωθητικές ενέργειες για την τουριστική μας επιχείρηση

  27. 24/04 16:50

    Ο κ.Γ.Τζιάλλας στη Σύνοδο Κορυφής του Παγκόσμιου Συμβουλίου Τουρισμού και Ταξιδίων

  28. 24/04 15:43

    Travelzoo: Θεαματική ανάκαμψη της Τουρκίας, Αιγύπτου και Τυνησίας

  29. 24/04 14:56

    Οι Κύπριοι ανακαλύπτουν την Ήπειρο

  30. 24/04 14:54

    Η Πάρος στην Arabian Travel Market

  31. 24/04 14:49

    «Ανοιχτά μνημεία» στη Θεσσαλονίκη

  32. 24/04 14:39

    Μ.Κόνσολας: Χωρίς ηλεκτρονικό εισιτήριο οι αρχαιολογικοί χώροι Ρόδου και Κω

  33. 24/04 13:06

    Workshop για τα Ιόνια Νησιά στο Αμβούργο

  34. 24/04 12:47

    Sky Express: 4 νέα δρομολόγια από Αθήνα

  35. 24/04 12:34

    Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία: Οινικές γευστικές δοκιμές στο Wine Library

  36. 24/04 12:33

    Ισπανικός τουρισμός: Ο ανταγωνισμός στην Αν. Μεσόγειο επιβραδύνει την ανάπτυξη

  37. 24/04 12:05

    Τουρκικός τουρισμός: Έτος της Τροίας με «Δούρειο Ίππο» την Turkish Airlines

  38. 24/04 11:45

    Ο ποδηλατικός τουρισμός επιμηκύνει την τουριστική περίοδο

  39. 24/04 11:37

    O EOT στα εγκαίνια της νέας βάση της Volotea στη Μασσαλία

  40. 24/04 11:28

    Jet2.com: Νέες συνδέσεις και αύξηση πτήσεων προς Ελλάδα το 2019

  41. 24/04 11:21

    Νέα τσάρτερ προς Κέρκυρα και Αθήνα το 2018

  42. 24/04 11:07

    Apollo: 8 νέα κόνσεπτ ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2018

  43. 24/04 10:28

    Biblio-Globus: Οι δημοφιλείς μήνες και προορισμοί των Ρώσων τουριστών

  44. 24/04 10:03

    «Η Αθήνα γιορτάζει, η πόλη διαβάζει»

  45. 24/04 09:52

    Δήμος Αγράφων: Εκμίσθωση υδρόμυλου

  46. 24/04 09:50

    Υπ. Πολιτισμού: Aπόφαση για τη μεγάλη επένδυση του Amanzoe στην Ερμιονίδα

  47. 24/04 09:48

    Mediterranean Yacht Show στο Ναύπλιο

  48. 24/04 09:41

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's της Σκανδιναβίας

  49. 24/04 09:28

    Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ στο "Ελληνικό Σαββατοκύριακο στο Βελιγράδι"

  50. 24/04 09:15

    NEW JOB: Travel Operations Executive

  51. 23/04 16:54

    Το Ιδανικό Κοινό και η Σημασία του για το Ξενοδοχείο μας.

  52. 23/04 16:21

    Η Ελ. Κουντουρά στις εορταστικές εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου στη Νέα Υόρκη

  53. 23/04 15:52

    Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Υποχρέωση αποζημίωσης για καθυστερήσεις πτήσεων λόγω απεργίας

  54. 23/04 14:57

    Γ. Καμίνης: Η Αθήνα καθιερώνεται ως κορυφαίος city break προορισμός

  55. 23/04 14:24

    ΤτΕ: Αυξημένη η μέση δαπάνη ανά ταξίδι τον Φεβρουάριο

  56. 23/04 14:01

    Το πολύτιμο εργαλείο των κριτικών

  57. 23/04 13:58

    ΑΒΤΑ: Καμπάνια για τη μείωση του πλαστικού στους προορισμούς

  58. 23/04 13:08

    Νέος γενικός διευθυντής στο Grace Santorini

  59. 23/04 13:03

    ΤΑΙΠΕΔ: Συνάντηση στη Ρόδο για την πρόοδο αξιοποίησης Αφάντου και μαρίνας

  60. 23/04 12:46

    Thomas Cook: Η Ελλάδα δεύτερος πιο περιζήτητος προορισμός για το καλοκαίρι

  61. 23/04 12:11

    Turkish Airlines: Ιστορικό ρεκόρ επιβατών τον Φεβρουάριο

  62. 23/04 11:43

    Ελληνικός τουρισμός 2018: +18% οι αεροπορικές θέσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια στις 31 Μαρτίου

  63. 23/04 11:38

    Τουρισμός πολυτελείας: Πώς θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το 2018

  64. 23/04 11:21

    AccorHotels: Συμφωνία με την Ctrip για περισσότερους Κινέζους στα ξενοδοχεία της

  65. 23/04 10:45

    Ανοίγει στις 3 Μαΐου το πολυτελές ξενοδοχείο Ikos Dassia

  66. 23/04 10:11

    Η Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου από σήμερα

  67. 23/04 10:05

    Προσεγγίζοντας την αμερικανική αγορά – Οι τουριστικοί πράκτορες των ΗΠΑ αποκαλύπτουν (video)

  68. 23/04 09:54

    Δήμος Καλαμάτας: Νέα δημοπρασία για εκμίσθωση κτιρίου ως ξενοδοχείου

  69. 23/04 09:50

    Αστέρας Βουλιαγμένης: Αρχαιολογική έγκριση για την άδεια δόμησης

  70. 23/04 09:45

    Δήμος Προσοτσάνης: Διαγωνισμός για υπηρεσίες συμβούλου σε τουριστική δράση

  71. 23/04 09:43

    Παρουσίαση της Θεσσαλονίκης στη Ντόχα

  72. 23/04 09:38

    Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ στην έκθεση «Ελλάδος Γεύση»

  73. 22/04 13:38

    Πως ο ελληνικός τουρισμός προσεγγίζει την αμερικανική αγορά (video)

  74. 22/04 10:14

    Συνάντηση Ε.Κουντουρά με τον Επιμελητηριακό Όμιλο Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών

  75. 22/04 10:08

    Ιατρικός τουρισμός: Κοινές δράσεις υπουργείου-ΕΛΙΤΟΥΡ

  76. 22/04 10:06

    Σύνθετο τουριστικό κατάλυμα από τα Κρητικά Γκολφ

  77. 22/04 09:57

    Ο Δήμος Σαρωνικού αναδεικνύει τα τουριστικά του πλεονεκτήματα

  78. 22/04 09:56

    Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Κυθήρων

  79. 21/04 11:09

    Ο ελληνικός τουρισμός πίσω από τους αριθμούς

  80. 21/04 10:33

    Τουρκικός τουρισμός: Στόχος οι 500.000 Κινέζοι τουρίστες φέτος

  81. 21/04 09:56

    Προβολή της Χίου ως προορισμός κρουαζιέρας

  82. 21/04 09:55

    Ο Δήμος Λέρου στο πρόγραμμα για προσβάσιμες παραλίες

  83. 21/04 09:46

    Επίδειξη αερομοντέλων στη Νέα Άγχιαλο

  84. 20/04 20:40

    Ο τουρισμός στη Θεσσαλονίκη: Αύξηση πληροτήτων αλλά και προβληματισμός

  85. 20/04 16:48

    Πιτσιόρλας: Έως το φθινόπωρο όλες οι ΚΥΑ για την επένδυση στο Ελληνικό

  86. 20/04 15:22

    ΤτΕ: 17 εκατ. ευρώ περισσότερες ταξιδιωτικές εισπράξεις το Φεβρουάριο

  87. 20/04 15:09

    H εξέλιξη της επικοινωνίας εξαιτίας του digital marketing

  88. 20/04 13:59

    Στον Πειραιά το υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο MSC MUSICA

  89. 20/04 13:14

    Foursquare: Τα 15 top ξενοδοχεία και εστιατόρια της Αθήνας με συγκλονιστική θέα

  90. 20/04 13:06

    Πόσα έσοδα είχαν οι Έλληνες από την Airbnb το 2017

  91. 20/04 12:19

    Airbnb: 4,85 εκατ. καταχωρήσεις στον κόσμο το 2017- Νέος στόχος ο τουρισμός υγείας

  92. 20/04 11:19

    Στις 5 και 6 Μαΐου η πρώτη Greek Panorama στην Κύπρο

  93. 20/04 11:11

    Ρωσικός τουρισμός: Η ισοτιμία μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό το 2018

  94. 20/04 10:46

    PwC: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα παραμείνει ανταγωνιστικός- 45.000 νέες κλίνες

  95. 20/04 10:26

    Emirates: Ειδικές προσφορές για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  96. 20/04 10:20

    O Νίκος Μπήλιος μιλάει για τον Έξυπνο Τουρισμό στο New York College

  97. 20/04 09:57

    Δίαιτα 5 αστέρων στα πολυτελέστερα ξενοδοχεία Weight Loss & Fitness Resorts του κόσμου

  98. 20/04 09:38

    Ο Δήμος Χερσονήσου ενημερώνεται για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας

  99. 20/04 09:29

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον t.o. Filip Travel της Σερβίας

  100. 20/04 09:27

    Δήμος Ιεράπετρας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής