ΣΕΤΕ: Έρχονται οι "Γαστρονομικοί Προορισμοί"

Α Decrease font Enlarge font
ΣΕΤΕ: Έρχονται οι "Γαστρονομικοί Προορισμοί"

Θεματική συνάντηση εργασίας διοργάνωσε, σήμερα, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων με τίτλο: «Τουρισμός, Γαστρονομία και Τοπική Ταυτότητα: Mία ελληνική ματιά σε μία παγκόσμια τάση».

Η συνάντηση εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΣΕΤΕ για την ανάδειξη σημαντικών ζητημάτων που αφορούν στη βιώσιμη ανάπτυξη και ποιοτική αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού. 

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, κατά τον εναρκτήριο χαιρετισμό του στη συνάντηση εργασίας, ανακοίνωσε ένα νέο έργο με τίτλο  «Γαστρονομικοί Προορισμοί» το οποίο θα υλοποιηθεί από τον Σύνδεσμο, το Ινστιτούτο ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) και τη Marketing Greece. Το έργο αυτό θα εκτελεστεί σε συνεργασία με το Greek Gastronomy Guide.

Σύμφωνα με τον κ. Ρέτσο «σκοπός των Γαστρονομικών Προορισμών είναι να δούμε στην πράξη την ποιοτική αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος - πιλοτικών προορισμών στην αρχή - μέσα από τη γαστρονομία».

Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό το εγχείρημα θα έχουν οι τοπικές γαστρονομικές κοινότητες, οι τοπικές κοινωνίες. Οι δράσεις του έργου θα αφορούν στην εκπαίδευση και στην προβολή.

Το έργο έχει 4 βασικούς στόχους:

  Ανάπτυξη της τοπικής γαστρονομικής ταυτότητας και ενίσχυση των συνεργασιών

  Ενδυνάμωση της προστιθέμενης αξίας των προορισμών

  Βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης του τοπικού τουριστικού προϊόντος

  Αύξηση αναγνωρισιμότητας του προορισμού, ως προς την διάσταση της γαστρονομίας

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, η αυθεντικότητα και ο τοπικός χαρακτήρας της γαστρονομίας αποτελούν συγκριτικά πλεονεκτήματα για έναν προορισμό που στοχεύει στην ολιστική βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.

Παράλληλα, σημείωσε ότι η εξάρτηση των δύο τομέων είναι σημαντική και αμφίδρομη, με περιθώρια ποσοτικής και ποιοτικής βελτίωσης. Αυξάνει δυνητικά τις ευκαιρίες για εγχώρια παραγωγή, δημιουργία νέων αγορών και ανάπτυξη ποιοτικών προϊόντων και προσφέρει ευκαιρίες για την ανάδειξη προορισμών.

Στο πάνελ της συζήτησης με συντονίστρια την κα Ντένη Καλλιβωκά, εκδότρια του  Difford’s Guide, (Greece and Cyprus) κατέθεσαν τις απόψεις τους για το θέμα ο λειτουργικός διευθυντής της Grecotel Hotels and Resorts, κ. Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, ο δημιουργός του Greek Gastronomy Guide, κ.  Γιώργος Πίττας, ο  ιδιοκτήτης του Εστιατορίου ΣΕΛΗΝΗ, κ. Γιώργος Χατζηγιαννάκης και ο  εκπρόσωπος του Tinos Food Paths, κ. Αντώνης Ψάλτης.      

Ο κ. Καλαϊτζιδάκης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «η Grecotel αναπτύσσοντας μοναδικά πρότυπα που εκφράζουν τον κρητικό πολιτισμό και αναδεικνύουν τις αξίες της Κρήτης, προβάλλει το νησί, την  κρητική φιλοξενία και την κρητική διατροφή, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην  βιώσιμη ανάπτυξή της, συνδέοντας επιτυχώς τον τουρισμό με τον πρωτογενή τομέα».

Ο κ.  Πίττας τόνισε μεταξύ άλλων ότι «οι Γαστρονομικές Κοινότητες οργανώνονται στη βάση των αξιών της ποιότητας, της εντοπιότητας και της συνεργασίας, αξιοποιούν τους γαστρονομικούς πόρους κάθε περιοχής, δημιουργούν ισχυρή πολιτιστική και τουριστική ταυτότητα, με σκοπό κάθε τόπος της χώρας μας να αναδειχθεί ως Γαστρονομικός Προορισμός».

Ο κ. Χατζηγιαννάκης υπογράμμισε την ανάγκη υλοποίησης ενός στρατηγικού σχεδίου για την διασύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα. Στην υλοποίηση αυτού του σχεδίου, πρόσθεσε, θα είναι σημαντική η συμβολή του ΣΕΤΕ, ιδιαίτερα, ως προς τον συντονισμό των ενεργειών σε τοπικό επίπεδο.

Από την πλευρά του, ο  κ. Ψάλτης τόνισε ότι «το Tinos Food Paths είναι τα βήματα μιας ομαδικής πορείας που αργά και συνειδητά φέρει την γαστρονομία του τόπου στο επίκεντρο και εμάς όλους βοηθούς σε αυτό. Τροφοδοτείται από την κουλτούρα και την παράδοση. Τροφοδοτεί το παρόν με τη θέρμη της συνεργασίας».

Σε χαιρετισμό που απηύθυνε ο γενικός γραμματέας αγροτικής πολιτικής και διαχείρισης κοινοτικών πόρων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Χαράλαμπος Κασίμης υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ότι το υπουργείο αντιμετωπίζει τη γαστρονομία ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της γεωργίας και του τουρισμού. Επίσης, τάχθηκε υπέρ της μετατόπισης της αγροτικής παραγωγής από ένα βιομηχανοποιημένο μοντέλο σε ένα μοντέλο ποιότητας και ταυτότητας.

Επιπλέον, ο γενικός γραμματέας τουριστικής πολιτικής και ανάπτυξης του υπουργείου Τουρισμού, κ. Γιώργος Τζιάλλας αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει το υπουργείο για την προβολή θεματικών μορφών τουρισμού μεταξύ των οποίων και του γαστρονομικού τουρισμού στις ξένες αγορές.

Διαβάστε το χαιρετισμό του κ. Ρέτσου: "Είναι ιδιαίτερη η χαρά μου για τη σημερινή μας συνάντηση που έρχεται να εξελίξει τη συζήτηση για ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι η συσχέτιση του τουρισμού με την γαστρονομία και την τοπική ταυτότητα.

Το κύριο όχημα που έχει επιλέξει ο ΣΕΤΕ για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, είναι ο εμπλουτισμός της εμπειρίας που προσφέρουμε στους ταξιδιώτες της χώρας μας.

Αυτό θα το πετύχουμε αναδεικνύοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η Ελλάδα, με αιχμή του δόρατος την αγροδιατροφή και τον πολιτισμό.   

Θα ήθελα λοιπόν να σας ευχαριστήσω θερμά για τη παρουσία σας σήμερα στο δεύτερο κατά σειρά workshop που διοργανώνει ο ΣΕΤΕ, για τον σκοπό αυτό.

Το πρώτο είχε θέμα τον πολιτισμό, όπου αναδείχθηκε η σημασία του για τη διαφοροποίηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. (είδαμε και το σχετικό βίντεο πριν από λίγο)

Σήμερα θα ασχοληθούμε με το δεύτερο σημαντικό πυλώνα που έχουμε επιλέξει για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του τομέα.

Την αγροδιατροφή.

Η ενίσχυση των δεσμών μεταξύ του τουρισμού και της αγροδιατροφής, οι συνέργειες και η διασύνδεσή τους, προσφέρει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης των τοπικών κοινωνιών.

Ο πρωτογενής τομέας, η γαστρονομία, τα τοπικά προϊόντα, είναι ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα που ενισχύουν το προϊόν μας, το διαφοροποιούν και τελικά η σύνθεση αυτή βοηθά στο χτίσιμο μοναδικών τουριστικών εμπειριών. 

Διαπιστώνουμε, λοιπόν, ότι η εξάρτηση των δύο τομέων είναι σημαντική και αμφίδρομη, με περιθώρια ποσοτικής και ποιοτικής βελτίωσης.

Η διασύνδεση, όχι μόνο αυξάνει δυνητικά τις ευκαιρίες για εγχώρια παραγωγή, δημιουργία νέων αγορών και ανάπτυξη ποιοτικών προϊόντων, αλλά προσφέρει και ευκαιρίες για την ανάδειξη προορισμών, μέσω της δημιουργικής παραγωγής, της διάθεσης και εμπορίας τοπικών προϊόντων, της γαστρονομίας και της βιωματικής εμπειρίας.

Παράλληλα, τα τρόφιμα υψηλής ποιότητας είναι ζητούμενο για το σύνολο των τουριστικών καταλυμάτων και η προμήθεια του μεγαλύτερου μέρους από τους τοπικούς παραγωγούς, μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη και να δημιουργήσει νέες επενδύσεις και θέσεις εργασίας στην τοπική παραγωγή.

Οι προκλήσεις της ανάθεσης της προμήθειας τροφίμων στους τοπικούς προμηθευτές, πρέπει να αντιμετωπιστούν κατά τρόπο τέτοιο, που να ανταποκρίνεται στα εμπορικά πρότυπα, στις απαιτούμενες ποσότητες και στις προτιμήσεις των πελατών και να εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με τις απαραίτητες προδιαγραφές ποιότητας, υγιεινής και ασφάλειας.

Εξίσου κρίσιμο, είναι το πλαίσιο πολιτικής που προωθεί τις διασυνδέσεις μεταξύ του τομέα της γεωργίας, του τουρισμού και του εμπορίου.

Το περιβάλλον της εμπορικής πολιτικής θα πρέπει να είναι ευνοϊκότερο για τον ιδιωτικό τομέα και τις επενδύσεις, υποστηρίζοντας, ταυτόχρονα, τους τοπικούς επιχειρηματίες μέσω κατάλληλων κινήτρων.

Ο ΣΕΤΕ υλοποιεί μια δέσμη ενεργειών, προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει δημιουργικά στον δημόσιο διάλογο για τα οφέλη της διασύνδεσης της αγροδιατροφής με τον τουρισμό.

Το πρόσφατο ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου, ανέλυσε βέλτιστες πρακτικές επί του θέματος και συντόνισε στα πάνελ των συζητήσεων διακεκριμένους Έλληνες και ξένους ομιλητές.

Παράλληλα, από το καλοκαίρι, έχουμε επισκεφτεί προορισμούς σχεδόν σε όλες τις περιφέρειες της χώρας.

Σε όλους αυτούς τους προορισμούς, ήρθαμε σε επαφή τόσο με τα Μέλη μας, όσο και με τους παραγωγικούς φορείς και επισκεφτήκαμε πρότυπες γαλακτοκομικές μονάδες, παραγωγούς κρασιού, συνεταιρισμούς τοπικών προϊόντων και φάρμες.

Ένα πρώτο συμπέρασμα από αυτές τις συναντήσεις, είναι το ότι υπάρχει έντονη διάθεση για στενότερη συνεργασία.

Υπάρχει πρόσφορο έδαφος, που αν το εκμεταλλευτούμε, είναι βέβαιο πως θα δημιουργήσουμε αξία τόσο στο τοπικό τουριστικό προϊόν, όσο και στις τοπικές κοινωνίες.

Επίσης, συμμετέχουμε ενεργά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης «Φόρουμ Αγροδιατροφής, Βιομηχανίας, Τουρισμού» συμβάλλοντας στη σύνθεση των πολιτικών και των ενεργειών που θα προταθούν από την συντονιστική επιτροπή.

Είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με τις αρμόδιες αρχές και συμβουλευτικά, να συμβάλλουμε στην χάραξη και την υλοποίηση μιας εθνικής στρατηγικής.

Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει εσωτερικές ομάδες εργασίας, στις οποίες συμμετέχουν τα μέλη του Συνδέσμου, για μια σειρά ζητημάτων, συμπεριλαμβανομένης και της διασύνδεσης του τουρισμού με την αγροδιατροφή.

Στόχος της ομάδας είναι να εμβαθύνει τις γνώσεις των μελών σε θέματα διασύνδεσης τουρισμού και γαστρονομίας, να ζυμωθούν απόψεις και να προταθούν συγκεκριμένες δράσεις που ενισχύουν τις διατομεακές συνέργειες.

Στο πλαίσιο αυτό, έχουν παρουσιαστεί σημαντικές δράσεις και πρωτοβουλίες όπως το we do local, η πρωτοβουλία Ελλαδικά μας και το έργο που έχει υλοποιήσει το ίδρυμα της TUI στην Κρήτη, ενώ έχουν συζητηθεί θέματα όπως η σημασία του branding και της πιστοποίησης στα ελληνικά προϊόντα.

Σημαντικό έργο έχει να επιδείξει το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ, με τον εκπαιδευτικό του πυλώνα, το SETE Training, σε επίπεδο δράσεων.

Συνεργαζόμαστε με τον Σύνδεσμο Ελληνικού Οίνου, για την ανάδειξη του ελληνικού κρασιού και τη γνωριμία των επαγγελματιών του τουρισμού με τις επιλογές, τις δυνατότητες και τις ιδιομορφίες του.

Επίσης, με κεντρικό άξονα τη γαστρονομία, ξεκινάμε συνεργασία με το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας και μεταφέρουμε την επιτυχία του σε ολόκληρη της Ελλάδα. Το Σχολείο Τουρισμού OnTour είναι μία εκπαιδευτική εκδήλωση, διάρκειας μίας ή δύο ημερών σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

Το πρόγραμμα αυτό έρχεται να προστεθεί στο ήδη επιτυχημένο πλάνο εκπαιδευτικών δράσεων του SETETraining, το οποίο μετρά πλέον τρία χρόνια υλοποίησης με καταπληκτικά αποτελέσματα. Μεταξύ των κεντρικών εκπαιδευτικών θεματικών, συγκαταλέγονται η γαστρονομία και ο επισιτισμός.

Τέλος, μέσα στο 2018, το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ θα δημιουργήσει εξειδικευμένα policy papers με καλές πρακτικές από όλο τον κόσμο και συγκεκριμένες προτάσεις πολιτικής, ενώ θα κατατεθούν έρευνες και εγχειρίδια που εστιάζουν στη διασύνδεση και απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και της αγροδιατροφής.

Ήδη σχεδιάζεται μελέτη με τίτλο «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Hospitality / Destination Marketing».

Και δεν σταματάμε εδώ,

Από την πλευρά της, η Marketing Greece, σχεδιάζει και υλοποιεί καμπάνιες προβολής, οι οποίες αναδεικνύουν την τοπική παραγωγή, την γαστρονομία του κάθε προορισμού και τις βιωματικές εμπειρίες που μπορούν να ζήσουν οι μελλοντικοί επισκέπτες στη χώρα μας, επικοινωνώντας με τον πλέον σύγχρονο τρόπο, το μοναδικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας στις βασικές αγορές μας.

Ταυτόχρονα, η Marketing Greece στα ταξίδια που οργανώνει για δημοσιογράφους και διαμορφωτές κοινής γνώμης, συχνά επικεντρώνεται στα γαστρονομικά συγκριτικά πλεονεκτήματα των προορισμών. Το 2018, η ψηφιακή πλατφόρμα αφήγησης ταξιδιωτικών εμπειριών blogtrotters, αφιερώνεται στη γαστρονομία.

Κυρίες και κύριοι,

Σήμερα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε ένα νέο έργο, στο οποίο θα εργαστούμε συστηματικά ο ΣΕΤΕ, το Ινστιτούτο και η Marketing Greece.

Το νέο έργο έχει τίτλο  «Γαστρονομικοί Προορισμοί» και αποτελεί μία σύμπραξη με το Greek Gastronomy Guide.

Σκοπός των Γαστρονομικών Προορισμών είναι να δούμε στην πράξη την ποιοτική αναβάθμιση και τον εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος - πιλοτικών προορισμών στην αρχή - μέσα από τη γαστρονομία.

Θεωρούμε ότι πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό το εγχείρημα πρέπει να έχουν οι τοπικές γαστρονομικές κοινότητες, οι τοπικές κοινωνίες.

Γι’ αυτό οι δράσεις του έργου θα συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των γαστρονομικών κοινοτήτων, ώστε εκείνες να αποτελούν τον κύριο μοχλό ανάπτυξης και συγκρότησης της πολιτιστικής και της τουριστικής ταυτότητας του κάθε προορισμού.

Θα συμβάλλουμε στην αναβάθμιση της τοπικής γαστρονομικής προσφοράς μέσα από δράσεις εκπαίδευσης, ενώ μέσα από δράσεις προβολής θα προωθήσουμε τις εμπλουτισμένες τουριστικές εμπειρίες που θα προκύψουν.

Το έργο έχει 4 βασικούς στόχους:

  Ανάπτυξη της τοπικής γαστρονομικής ταυτότητας και ενίσχυση των συνεργασιών

  Ενδυνάμωση της προστιθέμενης αξίας των προορισμών

  Βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης του τοπικού τουριστικού προϊόντος

  Αύξηση αναγνωρισιμότητας του προορισμού, ως προς την διάσταση της γαστρονομίας

Κυρίες και Κύριοι,

Σε αυτό το πλαίσιο, δουλεύουμε εντατικά προς την κατεύθυνση της δημιουργίας μιας κοινωνικής συμμαχίας για τον τουρισμό.

Έχουμε μπροστά μας μια μεγάλη ευκαιρία.

Να επικοινωνήσουμε ότι ο τομέας μας είναι ο δρόμος που οι νέοι μπορούν να πάρουν για να νιώθουν σίγουροι για το μέλλον τους.

Να αποδείξουμε ότι ο τουρισμός, εκτός από οικονομικό έχει και σημαντικό κοινωνικό αποτύπωμα, υποστηρίζει έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες, καθώς και μια σειρά άλλων επαγγελμάτων και κλάδων που βασίζονται σε αυτόν. 

Να πείσουμε ότι η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμια δύναμη στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με αιχμή τον τουρισμό.

Μια χώρα που όλοι οι παραγωγικοί τομείς της οικονομίας θα συνεργαστούν, ώστε να αναπτυχθούν από κοινού και να χτίσουν ένα σύγχρονο, αλληλένδετο και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης, που θα αξιοποιεί τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και θα δημιουργεί αλυσίδες αξίας και δικτύωσης.

Ένα μοντέλο που θα στηριχθεί στην αύξηση της εγχώριας προστιθέμενης αξίας, στην εξωστρέφεια, στην ενίσχυση της απασχόλησης και στην περιφερειακή ανάπτυξη.

Ο τουρισμός, για ακόμα μια φορά δηλώνει δυναμικά «παρών» όχι μόνο για το μέλλον της εθνικής μας οικονομίας, αλλά για το μέλλον της χώρας.

Γνωρίζουμε ότι οι δυσκολίες που θα συναντήσουμε είναι μεγάλες.

Δεν είμαστε ούτε αιθεροβάμονες, ούτε υπερβολικά αισιόδοξοι.

Έχουμε πίστη όμως στις δυνάμεις αυτού του τόπου, που ξέρει να προσπερνά με δουλειά και επιμονή όλα τα εμπόδια".

  1. 19/06 19:28

    Διαστημική αποστολή θα προβάλλει την κρητική φιλοξενία και την τεχνολογία

  2. 19/06 16:13

    Ο τουρισμός της Χερσονήσου σε συνάντηση Κουντουρά με το δήμαρχο

  3. 19/06 16:07

    Instagram Live ένα χρήσιμο Digital Marketing εργαλείο

  4. 19/06 16:03

    Στο Λούβρο, με φόντο την Αφροδίτη της Μήλου, το νέο videoclip της Beyonce

  5. 19/06 14:50

    50% αύξηση αφίξεων την τελευταία 3ετία είχε ο κυπριακός τουρισμός

  6. 19/06 14:23

    Hotels.com/ Έρευνα: Πιο σημαντική η γαστρονομία από τα αξιοθέατα

  7. 19/06 14:01

    Ξενοδοχεία: 10 πανεύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την εμπειρία πελατών

  8. 19/06 13:50

    Νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αναζητεί ο Thomas Cook

  9. 19/06 13:30

    Ελληνικός τουρισμός: Εκρηκτική άνοδος αεροπορικών αφίξεων στο α΄5μηνο

  10. 19/06 13:06

    ACI: «Απογείωση» των απευθείας συνδέσεων σε 3 ελληνικά αεροδρόμια την 5ετία

  11. 19/06 13:06

    Νέο ξενοδοχείο της Νάξου στην Aqua Vista Hotels

  12. 19/06 12:27

    Αστέρας Βουλιαγμένης: Σε πλήρη λειτουργία τον Μάρτιο του 2019

  13. 19/06 12:26

    Άνοιξε το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Elivi Skiathos (φωτο)

  14. 19/06 12:10

    Anemos Luxury Grand Resort: Τιμητική διάκριση στα Sunny Heart Awards 2017

  15. 19/06 11:48

    Θεσσαλονίκη: Εκδήλωση για την πολιτιστική διαδρομή "Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου"

  16. 19/06 11:41

    U.S. News: Αθήνα και Σαντορίνη στους 11 top προορισμούς στην Ευρώπη το 2018

  17. 19/06 11:28

    TUI Σουηδίας: 3 ελληνικές παραλίες στις 10 δημοφιλέστερες στο Instagram

  18. 19/06 11:11

    Apollo: Νέα οπτική ταυτότητα και λογότυπο

  19. 19/06 10:16

    Ερώτηση Γ.Αμυρά για τα σκουπίδια στην Κέρκυρα

  20. 19/06 10:10

    Ο τουρισμός των Χανίων στο επίκεντρο συνάντησης της Ε.Κουντουρά με τους φορείς

  21. 19/06 09:51

    Επέκταση του ξενοδοχείου Regina Mare στην Πέρδικα Ηγουμενίτσας

  22. 19/06 09:46

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με tour operators των ΗΠΑ

  23. 19/06 09:44

    ΚΕΕΛΠΝΟ: Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες (πρόγραμμα PHILOS)

  24. 19/06 09:39

    Γορτυνία: Διαγωνισμός για εκμίσθωση ακινήτου με χρήση ενοικιαζόμενων δωματίων

  25. 19/06 09:34

    Φεστιβάλ Φωτογραφίας και Βίντεο στην Πρέβεζα

  26. 18/06 17:00

    SWOT: Συνεργασία με το Valeni Boutique Hotel

  27. 18/06 16:47

    Οι N.Y. Times αποθεώνουν την Αθήνα

  28. 18/06 16:40

    12 μέρη στα οποία απαγορεύονται τα ταξίδια- δείτε γιατί

  29. 18/06 16:19

    Σεξ και ναρκωτικά με Βρετανούς σε κρουαζιερόπλοιο όπου γυρίζεται ριάλιτι

  30. 18/06 15:49

    Κέρκυρα: Κλείνει ο αρχαιολογικός χώρος του Νέου Φρουρίου

  31. 18/06 15:31

    Στοχεύουμε mobile συσκευές στις digital marketing καμπάνιες των τουριστικών επιχειρήσεων μας

  32. 18/06 15:29

    Άγιο Γάλας: Το χωριό της Χίου με ιστορία από τη νεολιθική εποχή

  33. 18/06 15:11

    Αεροσυνοδός χορεύει Britney Spears εν ώρα πτήσης!

  34. 18/06 14:23

    Γ.Τζιάλλας: Νέες επενδυτικές ευκαιρίες στον τουρισμό

  35. 18/06 14:00

    Just μπίρες! Οι κρητικές γιαγιάδες επιστρέφουν με παρωδία για το ελληνικό καλοκαίρι

  36. 18/06 13:57

    Μέτρα κατά των μεθυσμένων τουριστών στο Magaluf

  37. 18/06 13:15

    Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου στις τουριστικές περιοχές

  38. 18/06 12:35

    Tatler: 2 ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα στον κόσμο για το 2018

  39. 18/06 11:37

    ABTA: 1 στους 3 Βρετανούς δεν ενημερώνεται για τις απαγορεύσεις στον προορισμό διακοπών

  40. 18/06 11:04

    Πρόταση: Ο αστροτουρισμός έχει προοπτικές στη χώρα μας

  41. 18/06 10:59

    Επίδειξη μόδας στα ξενοδοχεία Athos Palace και Pallini Beach

  42. 18/06 10:53

    Τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο δεκαπενθήμερο

  43. 18/06 10:21

    Ντρόουνς στη Σαντορίνη; Πιστοποίηση!

  44. 18/06 09:58

    Πώς τα ξενοδοχεία θα αποφύγουν κρούσματα της νόσου των Λεγεωνάριων

  45. 18/06 09:10

    Αλλαγές στη λειτουργία του Αρχαιολογικού Χώρου της Ακρόπολης

  46. 18/06 09:01

    Και τουριστικές επιχειρήσεις στο πρόγραμμα «Ποιοτικός Εκσυγχρονισμός»

  47. 18/06 08:57

    ΚΕΕΛΠΝΟ: Διαγωνισμός για την παροχή υπηρεσιών ταξιδιών

  48. 18/06 08:55

    ΕΟΤ: Δράσεις τουριστικής προώθησης σε Βέλγιο, Ιταλία και Ρωσία

  49. 18/06 08:44

    Πράσινο φως για εκσυγχρονισμό των ξενοδοχειακών μονάδων της ΕΤΑΔ στη Λίμνη Καϊάφα

  50. 17/06 11:05

    Ημερίδα: «Heraklion Gastronomy – Το Ηράκλειο ως γαστρονομικός προορισμός»

  51. 17/06 10:38

    Οι σταθμοί αυτόματης διάθεσης κοινόχρηστων ποδηλάτων στο Βόλο

  52. 17/06 10:32

    Τουριστικό τρένο στα Ιωάννινα

  53. 17/06 10:29

    Δήμος Σίφνου: Εκμίσθωση του πρώην κάμπινγκ για χώρο αθλητικών εγκαταστάσεων

  54. 16/06 21:01

    Το πλαστικό πνίγει τη Μεσόγειο και απειλεί τον τουρισμό της

  55. 16/06 11:58

    Τα MGallery της Accor στο νέο 5άστερο του ομίλου ΛΑΜΨΑ στο Σύνταγμα;

  56. 16/06 11:29

    Μίσθωση για 25 χρόνια του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών

  57. 16/06 11:28

    Ο Κορινθιακός Κόλπος ως «slow tourism destination»

  58. 16/06 11:23

    Φεστιβάλ Σκόρδου στον Πλατύκαμπο Λάρισας

  59. 15/06 16:55

    ACI Europe: Απογείωση της κίνησης στα αεροδρόμια Αθήνας, Κεφαλονιάς και Κέρκυρας

  60. 15/06 16:09

    Πότε σταματάμε να ενημερώνουμε τους social media λογαριασμούς μας;

  61. 15/06 15:18

    ΕΛΣΤΑΤ: -3% οι επισκέπτες στα μουσεία της χώρας το Φεβρουάριο

  62. 15/06 14:27

    Συνεργασία TUS Airways με το σύστημα κρατήσεων SABRE

  63. 15/06 14:20

    Επίθεση Κουντουρά στη Νέα Δημοκρατία

  64. 15/06 14:08

    Ποια ανδρικά μαγιό σιχαίνονται οι Βρετανίδες- Οι ίδιες επιλέγουν μπικίνι

  65. 15/06 13:11

    SWOT: Στις 1 και 2 Νοεμβρίου το Business Travel Professionals Forum 2018

  66. 15/06 13:06

    Ακριβότερα τα πακέτα από τις μεμονωμένες κρατήσεις για τους Βρετανούς- δείτε τη διαφορά στη Ρόδο

  67. 15/06 12:31

    Αυστριακοί δημοσιογράφοι στα Ιόνια Νησιά

  68. 15/06 12:28

    Δύο παράνομες ναυλώσεις επαγγελματικών πλοίων αναψυχής στο Ναύπλιο

  69. 15/06 11:55

    Περισσότεροι Κινέζοι τουρίστες στην Ευρώπη φέτος

  70. 15/06 11:28

    Λουκέτο στη ρωσική ταξιδιωτική εταιρία Polar Tour

  71. 15/06 11:20

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Προτεραιότητες η καινοτομία και η ψηφιοποίηση

  72. 15/06 10:08

    Αυξημένες επιδόσεις αναμένει φέτος το ξενοδοχείο President

  73. 15/06 09:54

    H Apple θέλει να περιορίσει τη χρήση του iPhone

  74. 15/06 09:45

    Ρίγανη, ένα ιστορικό αλλά και "τουριστικό" φυτό

  75. 15/06 09:43

    Δύο νέες πλωτές εξέδρες σε Σκιάθο και Κέρκυρα

  76. 15/06 09:40

    Aλλαγές χρήσης σε ξενοδοχείο στην Κατερίνη και τουριστικό κατάλυμα στο Ναύπλιο

  77. 15/06 09:37

    Τι θα γίνει το Ξενία Άρτας

  78. 15/06 09:34

    Xρήση ξενοδοχείων στη Λ.Μεσογείων

  79. 14/06 19:31

    Κως: Επαναλειτουργεί το ξενοδοχείο Triton με ανανεωμένο εστιατόριο

  80. 14/06 17:06

    ΣΕΤΕ: Νέος κύκλος επαφών με τους Ευρωπαίους για τον ελληνικό τουρισμό

  81. 14/06 15:57

    Παιδικές κατασκηνώσεις 2018: Αυτή είναι η οριστική λίστα παρόχων

  82. 14/06 15:51

    Η Sky Express ξεκινά πτήσεις Αθήνα-Χανιά

  83. 14/06 15:44

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συγχρηματοδοτεί τον διακρατικό θεματικό τουρισμό

  84. 14/06 14:49

    Μειώθηκε το πλήθος των απασχολουμένων στον τουρισμό το α' 3μηνο

  85. 14/06 14:12

    Ψηφιακή καμπάνια της Αθήνας με βιωματικές εμπειρίες

  86. 14/06 14:07

    9 απίστευτες ιστορίες σε ταξίδια, με απαίτηση για ασφαλιστική κάλυψη

  87. 14/06 13:31

    Συναρπαστική εικονική πραγματικότητα στο Ενυδρείο Κρήτης

  88. 14/06 12:45

    Ritz-Carlton: Πολυτελείς κρουαζιέρες από το 2020 και στην Ελλάδα

  89. 14/06 12:36

    El Greco Tours: Διακοπή συνεργασίας με την Oceanos Hotels Group

  90. 14/06 12:25

    Μαρίνα Κω: Αύξηση 20% στις κρατήσεις ελλιμενισμού σκαφών

  91. 14/06 12:20

    Ρόδος: Έργα αναβάθμισης στην Κοιλάδα των Πεταλούδων

  92. 14/06 11:58

    Πρώτο θεματικό fam trip κρουαζιέρας για Κινέζους επισκέπτες

  93. 14/06 11:46

    Στα 30 λεπτά η ελάχιστη ενοικίαση Ι.Χ και βαν με οδηγό στα νησιά

  94. 14/06 11:40

    Fraport Greece: Κίνητρα για αύξηση των διεθνών πτήσεων το χειμώνα

  95. 14/06 11:33

    Γερμανικός τουρισμός: +8% οι πωλήσεις διακοπών το Μάιο

  96. 14/06 11:17

    "Άνοιξαν" οι συμμετοχές στα παγκόσμια βραβεία FoodTrekking Awards

  97. 14/06 11:04

    Κάρπαθος: Πρώτο Φεστιβάλ Τοπικής Γαστρονομίας στην Αρκάσα

  98. 14/06 10:59

    Αποστολή Βούλγαρων δημοσιογράφων στην Αλόννησο

  99. 14/06 09:23

    Η τουριστική φύση του Instagram

  100. 14/06 08:55

    Δύο νέες πλωτές εξέδρες στην Κέρκυρα