FVW workshop: Η Κρήτη είναι τουρισμός + πολιτισμός + προϊόντα - Τι συζητήθηκε στο workshop

FVW workshop: Η Κρήτη είναι τουρισμός + πολιτισμός + προϊόντα - Τι συζητήθηκε στο workshop

Απόλυτη επιτυχία χαρακτήρισε το fvw workshop που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες στην Κρήτη, με τίτλο: «Η αειφορία οδηγεί στην μακροζωία». Κορυφαίοι εκπρόσωποι του τουριστικού και δημοσιογραφικού κόσμου της Γερμανίας, της πρώτης τουριστικής αγοράς σε αφίξεις και επενδύσεις στην Κρήτη, γνώρισαν κρυμμένες γωνιές του νησιού και συζήτησαν τις προοπτικές περεταίρω τουριστικής ανάπτυξης όλο το χρόνο. Με την πραγματική και μεταφορική έννοια η αειφορική διάσταση του νησιού, υποστηρίχθηκε μέσα από την μοναδική φιλοξενία και τις εργασίες στη συνεδριακή ημέρα. Διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης και το FVW, με την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού. 

Ενδιαφέρον είχαν οι τοποθετήσεις για τον τουρισμό της Κρήτης, στις εργασίες. Συντονιστής στο συνέδριο ήταν ο αρχισυντάκτης του fvw, κ. Klaus Hildebrandt, πολύ καλός γνώστης του ελληνικού τουρισμού, ενώ τους σκοπούς του fvw workshop για την Κρήτη, ανέπτυξε η υπεύθυνη του έργου, κα Άντα Καραγιάννη. 

Τη στρατηγική του ελληνικού τουρισμού, ανέπτυξε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας. Αναφέρθηκε στα θεαματικά αποτελέσματα της φετινής τουριστικής περιόδου για τον ελληνικό τουρισμό, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία της αειφορίας στην τουριστική ανάπτυξη και επισήμανε ότι με τις στοχευμένες ενέργειες και δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ αναμένονται ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα και για το 2019. 

Την εναλλακτική Κρήτη παρουσίασε ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού της Περιφέρειας, κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης (φωτογραφία). Στην Κρήτη η Γερμανική αγορά είναι πρώτη σε αφίξεις και κατά τα τελευταία 4 χρόνια παρατηρείται η χρονική επέκταση της σαιζόν κατά μία εβδομάδα ετησίως. Η Κρήτη είναι τουρισμός + πολιτισμός + προϊόντα.  Στόχος της Περιφέρειας είναι να αποτελέσει η Κρήτη συνειδητή αλλά και ταυτόχρονα συναισθηματική επιλογή των μελλοντικών επισκεπτών της και γιαυτό αναδεικνύει το ιδιαίτερο πρόσωπο φιλοξενίας που αντικατοπτρίζεται στο κρητικό life style, απευθύνοντας την πρόσκληση «Live like a Cretan».

Είναι δε σημαντικό ότι έχει «υγιή» επέκταση περιόδου, γι’αυτό και αναδεικνύει τις επιλογές που προσφέρονται πέραν της παραλίας. Τον Οκτώβριο, εμπλουτίζεται η πρόταση προς τους επισκέπτες με τις γαστρονομικές διαδρομές, τον οινικό τουρισμό, διαδραστικές δραστηριότητες, αγροτουρισμό, θεραπευτικό τουρισμό, διασκέδαση, σπορ – περιπέτεια, συνέδρια, εκπαιδευτικά και επιστημονικά φόρα κ.α., παρατηρείται δε η ανάπτυξη του city break τουρισμού, κυρίως στα Χανιά και το Ρέθυμνο.  Αυτό που σφραγίζει την εμπειρία της Κρήτης είναι η μοναδική φιλοξενία που βιώνει ο επισκέπτης. 

Οι τάσεις για τις διακοπές στη γερμανική αγορά

Ο κ. Χρυσόστομος Αντωνιάδης, αναλυτής αγορών στην Trevo Trend, παρουσίασε τις τάσεις στις διακοπές μέσα από συγκριτική ανάλυση σε επίπεδο ανταγωνιστικών χωρών όσο και σε επίπεδο εθνικό με βάση τη ζήτηση των προορισμών από στοιχεία των αεροδρομίων και της αγοράς στο 2018. Τα στοιχεία βασίζονται σε booking demands γιατί αυτά μετράνε για τους tour operators, σ’ αυτά βασίζεται η ανάπτυξη της στρατηγικής τους. Μεγάλα γεγονότα σε ένα προορισμό γίνονται σημαντικός πόλος έλξης. Όσον αφορά στη ζήτηση στα πακέτα διακοπών, η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση μετά την Ισπανία και Τουρκία και είχε 14% αύξηση στη Γερμανική αγορά το 2018. Το Ηράκλειο ήταν το πρώτο αεροδρόμιο σε κίνηση στην Ελλάδα, μερίδιο 44%,  με 19% αύξηση σε σχέση με το 2017. Σύμφωνα με στοιχεία ζήτησης, τα μερίδια των περιοχών ήταν: Ηράκλειο 50,91%, Ρέθυμνο 20,19%, Χανιά 16,19%, Λασίθι 12,70%.

Η μέχρι τώρα εικόνα στις αναζητήσεις των γερμανών για όλες τις αγορές δείχνει 1% υστέρηση. Ως τώρα έχουν καταγραφεί 64,2 εκ αναζητήσεις. Ο χειμώνας είναι ιδιαίτερα χαμηλός ενώ ο Ιούνιος και ο Ιούλιος συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ακολουθεί ο Μάιος. Οι αναζητήσεις για την Ελλάδα παρουσιάζουν μείωση 15% έως τώρα. Στις τιμές, η Κρήτη παραμένει σταθερή ενώ η Μαγιόρκα είναι -3% και η Αττάλεια +8%. Η online τιμή είναι λίγο χαμηλότερη. Ενδιαφέρον το στοιχείο των 92 ημερών για το κλείσιμο των διακοπών. 

Ο κ. Dirk Steffensen, International Sales Manager Germany, Central Europe and Baltics, Aegean Airlines, έκανε μια διεξοδική ανάλυση της κατάστασης στις αεροπορικές μεταφορές, τις αλλαγές που επήλθαν μέσα στο 2018 και τα αποτελέσματα: μείωση αεροσκαφών, απώλεια slots, πληρωμάτων, απεργίες, υψηλό κόστος καυσίμων (+38%).  Τεράστιες προκλήσεις και θέματα αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές με τις αλλαγές στα σχέδια πτήσεων, καθυστερήσεις, ακυρώσεις, αποζημιώσεις σε επιβάτες, κλείσιμο εταιρειών κλπ. Απέναντι σε όλα αυτά, η Aegean χαρακτηρίστηκε 5η Best Airline of the World σύμφωνα με το Conde Nast traveler Reader. Διαθέτει 61 αεροσκάφη και έχει προχωρήσει στην μεγαλύτερη επένδυση που έγινε στην Ελλάδα με την παραγγελία 62 Airbus Α320neo. Το 2018 κατείχε το 16% σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά αερομεταφορών. Το 2019 θα έχει 21 διαδρομές από Γερμανία προς 31 προορισμούς στην Ελλάδα, και προβλέπει 10% αύξηση. 

Στο πάνελ των tour operators, με τίτλο, 2018 and beyond – the perspectives for Crete and Greece, συμμετείχαν οι: κα Halina Strzyzewska, Head of Product Management East Med, TUI Germany, κα Andrea Nodmann Contract Manager, Alltours Flugreisen, κ. Richard Brodrecht, Chief Commercial Officer, FTI Touristik, κα Marika Schmidt, Head of Product, Ferien Touristik, κ. Mario Krug, Chief Commercial Officer, LMX Touristik. Ανέφεραν ότι η Κρήτη είναι ένα «οπλοστάσιο» και πρέπει να εξασφαλίζουν τόσο κλίνες όσο και θέσεις αεροπλάνου. Το 40% των πελατών ζητάνε Κρήτη. Προσαρμόζουν συνεχώς σύμφωνα με τα δεδομένα, την προσφορά με τη ζήτηση. Υπάρχει συνεννόηση με τους ξενοδόχους, τόνισε η Andrea Nordmann. Το δυναμικό πακέτο είναι σημαντικό στο last minute της δουλειάς του tour operators. Ο FTI σε ερώτηση απάντησε ότι έχει full charter για την Κρήτη, όπως και ο All Tours. Η TUI ανέφερε ότι έχει συνεργασίες σε όλες τις αγορές της Κρήτης πέρα από τη Γερμανική, στη Ρωσία, Σκανδιναβία, Πολωνία με “concept” για κάθε μία από αυτές.

Τελευταία παρατηρείται ότι μπλέκονται τα “concept” με τις “αγορές”. Γενικά υπάρχουν πολλές πτήσεις στην αγορά. Το LMX πουλάει μέσω Ryanair αλλά και μέσω Aegean η οποία κατέχει το 50% των άμεσων πωλήσεων μια και οι πελάτες θέλουν απ’ ευθείαν πτήσεις για τον προορισμό. Τονίστηκε από όλους ότι όποιος έρχεται στην Ελλάδα θέλει να βγει έξω από τα ξενοδοχεία και γενικά δεν θεωρείται η χώρα all inclusive προορισμός. Βέβαια για τη χαμηλή περίοδο χρειάζονται μεγάλες αθλητικές, πολιτιστικές διοργανώσεις οι οποίες προβάλλονται και προσελκύουν κόσμο. Αν μιλάμε για διεύρυνση στο τέλος της τουριστικής περιόδου, η Κρήτη είναι πιο εύκολο να το αναπτύξει. Χρειάζεται στήριξη εθνική, από φορείς, επιχειρήσεις κλπ στο κόστος του εγχειρήματος και σχεδιασμό. Όλοι οι tour operators αναφέρθηκαν στην ανάγκη διατήρησης σταθερών τιμών και συνετής τιμολόγησης για την ανταγωνιστικότητα του προορισμού και το καλό αποτέλεσμα πωλήσεων. 

Ένα success story αειφορίας καθήλωσε το κοινό στη συνέχεια. Ο γενικός διευθυντής  Creta Maris Beach Resort, κ. Νίκος Βλασιάδης, παρουσίασε το «sustainability report Creta Maris» που εφαρμόζουν με πολύ καλά αποτελέσματα και αποδοχή από τους tour operators και τους επισκέπτες. Πυρήνας της φιλοσοφίας ο άνθρωπος, η προστασία του περιβάλλοντος και η συνεισφορά στην τοπική κοινωνία.

Μεγάλο ενδιαφέρον είχε το πάνελ με τους εξειδικευμένους travel agents και θέμα: Promoting alternative Crete and prolonging the season. Συμμετείχαν: κα Ina Siegel, Managing Director Tour Operator Lauf-Abenteuer , κ. Ewald Schilberz, Managing Director Professional Training Tours, κ. Simon Landinger, Sales Manager, Hauser Exkursionen. 

Αν αναφερθούμε στην αειφορική Κρήτη που είναι και το θέμα, το 66% των πελατών δε γνωρίζουν τίποτα σχετικά με αυτό. Υπάρχει ένα τμήμα της αγοράς 22%, που έχει έντονο ενδιαφέρον για την αειφορία (destination sustainability). Δαπανούν περισσότερα χρήματα και χρόνο στις διακοπές τους από άλλα τμήματα της αγοράς και χρειάζεται εστιασμένη στρατηγική στόχευσης για να τα προσελκύσει η Κρήτη. 

Αναφέρθηκαν παραδείγματα για επέκταση της περιόδου σε διαφορετικά κοινά, με ανάγκες σε γήπεδα προπονητικά, κολυμβητικές πισίνες (θερμαινόμενες), αθλητικές υποδομές, υποδομές και υπηρεσίες για ποδηλάτες (μεταφορά, αποθήκευση, επιδιόρθωση). Όπως είπαν, στο Ηράκλειο για παράδειγμα υπάρχουν πολύ καλά στάδια, την άνοιξη 2019, έχουν κλείσει 400 κολυμβητές για την Κρήτη, το Lyttos beach έχει ρίξει το κέντρο βάρους στον αθλητισμό, στην Κρήτη υπάρχουν δύο εταιρείες για μεταφορές ποδηλάτων. Υπάρχουν αθλητικοί σύλλογοι στη Γερμανία, με συγκεκριμένο προϋπολογισμό που αναζητούν προορισμούς, απολαμβάνουν τα τοπικά προϊόντα και τη διατροφή, πολλές φορές έρχονται με την οικογένειά τους, γίνονται πιστοί επισκέπτες. Τάση πλέον και στις διακοπές, το tailored running.

Στο πάνελ με θέμα, Prices, Quality, Investments, Competition, συμμετείχαν οι: κ. Βασίλης Μηναδάκης, Γενικός Διευθυντής Grecotel, κ. Μιχάλης Βλατάκης, πρόεδρος του συνδέσμου τουριστικών γραφείων Κρήτης, Νίκος Χαλκιαδάκης πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου, κα Κάτια Κριτσωτάκη, Γ. Γραμματέας Ένωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνου, κ. Φώτης Κοκοτός, Elounda S.A., SETE. 

Ο τουρισμός ευεξίας στην Κρήτη

Η τεκμηρίωση στα θέματα επενδύσεων και ποιότητας στα ξενοδοχεία και εν γένει στον τουρισμό, στήριξε τα θέματα τιμολόγησης και ανταγωνιστικότητας της Κρήτης. Στη συνετή στρατηγική για το 2019 για την αντιμετώπιση των αγορών που έχουν ανακάμψει, αναφέρθηκε ο κ. Βασίλης Μηναδάκης. Στο πρωτοποριακό εγχείρημα για μία δεκαετία δημιουργίας χειμερινού προορισμού με ανοιχτά ξενοδοχεία της εταιρείας Elounda S.A., μίλησε ο κ. Φώτης Κοκοτός παρουσιάζοντας ένα εξαιρετικό παράδειγμα και όραμα.

Ο τουρισμός ευεξίας, άνοιξη και φθινόπωρο είναι αγορά στόχος της Κρήτης. Διαπιστώθηκε δε πως δεν είναι πρόβλημα η έλλειψη κατ’ ευθείαν πτήσεων αυτή την περίοδο για τους πελάτες αυτούς. Το βήμα που δίνει το fvw workshop να γνωρίσει η Γερμανική αγορά καλύτερα το νησί οδηγεί στην καλύτερη επιχειρηματολογία πώλησης στην αγορά. Σημαντικό ρόλο παίζει πάντα, η μεγάλη ικανοποίηση των επισκεπτών από την Κρήτη. 

Τα θέματα αειφορίας που συνδέονται με τη διατροφή και τα προϊόντα, ανέπτυξε στο θέμα: Sustainability in tourism, sustainable food in hotels and a cooperation in Crete, η κα Anja Renner, Senior Project Manager Futouris. Η Futouris, συνεργάζεται με tour operators, ξενοδοχεία, παραγωγούς για τη βιώσιμη διαχείριση των φαγητών και ποτών στα ξενοδοχεία μεταξύ άλλων. Φέρνει σε συνεργασία τους εμπλεκόμενους φορείς για την ανάπτυξη της περιοχής και εκπαιδεύει τόσο τους παραγωγούς όσο και τα στελέχη των ξενοδοχείων. Οι «εμπειρίες πελατών» είναι μέρος του προγράμματος. Συμμετέχουν 200 καλλιεργητές, 5 εταιρείες τροφίμων και 9 ξενοδοχεία. Έχουν καταγραφεί δείκτες που οδηγούν στις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να έχουν αποτελέσματα και απήχηση τα παραπάνω στο περιβάλλον, την ενέργεια, την οικονομία. 

Ένα ακόμη success story που ανέπτυξε εδώ και δεκαετίες, παρουσίασε ο κ. Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, Director of Operations, Grecotel Hotels and Resorts. Agrecofarms, ένα μοναδικό παράδειγμα σύνδεσης του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα υλοποιήθηκε από την Grecotel με μακρόπνοο όραμα. Προσφέρει την εμπειρία του Κρητικού τρόπου ζωής, την κρητική κουζίνα και διατροφή, αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενίας. Με το πρόγραμμα “Be a Farmer for the Day” για τους ενήλικες και το “Junior Farmers” για τα παιδιά, τα οργανικά προϊόντα που τροφοδοτούν τα ξενοδοχεία, επικοινωνεί τις αξίες της Κρήτης στους επισκέπτες. 

 Στην ενότητα How to sell Crete and Greece for 2019 , συμμετείχαν travel agents και η κα Βίκυ Στρούμπου, διευθύντρια του γραφείο ΕΟΤ Γερμανίας.

Διαπιστώθηκε από κοινού ότι συγκριτικό πλεονέκτημα της Κρήτης είναι ο πολιτισμός. Οι πελάτες δεν ταξιδεύουν με βάση την τιμή. Δεν αναζητούν την Κρήτη στους φθηνούς προορισμούς. Η Κρήτη είναι μοναδική τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα για τη φιλοξενία της, την κουζίνα, τη διατροφή, τα γλέντια και το ταμπεραμέντο των ντόπιων, τη ζεστασιά στις καρδιές των ανθρώπων. Το μοναδικό φυσικό περιβάλλον, ο θαλάσσιος πλούτος, οι εναλλαγές, η ιστορία, οι παραδόσεις, τα ήθη και έθιμα, συνδέουν τον Μινωικό πολιτισμό με τη σημερινή καταπληκτική Κρήτη. 

Η καλύτερη γνωριμία με τον προορισμό, οδήγησε στη δέσμευση όλων των συμμετεχόντων στο fvw workshop 2019 , να δώσουν έμφαση και αφοσίωση στις πωλήσεις και την ενημέρωση της γερμανικής αγοράς για την μοναδικότητα της Κρήτης και την αειφορική διάστασή της που δεν είναι γνωστή.  

Στο παραγωγικό και δημιουργικό workshop 2019, συμμετείχαν από το νησί εκπρόσωποι αρχών και φορέων, τίμησαν δε μεταξύ άλλων με την παρουσία τους ο προϊστάμενος ΕΟΤ-ΠΥΤ Κρήτης, κ. Αριστείδης Στρατάκης, ο προϊστάμενος τμήματος τουρισμού Περιφέρειας Κρήτης κ. Νίκος Αλεξάκης, το ΔΣ του Παγκρήτιου συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων με πρόεδρο τον κ. Δημήτρη Κουμπαράκη, ξενοδόχοι και διευθυντές ξενοδοχείων, ο πρόεδρος δικτύου οινοποιών κ. Νίκος Μηλιαράκης, εκπρόσωποι συλλόγων ενοικιαζομένων δωματίων, ξεναγών κλπ.  

Η επένδυση στην ανάπτυξη της Γερμανικής αγοράς στην Κρήτη με το FVW workshop υποστηρίχθηκε αυθόρμητα, δυναμικά και γενναιόδωρα από μεγάλους χορηγούς και υποστηρικτές. 

Με χρυσούς χορηγούς την Aegean Airlines στην μεταφορά και την Grecotel Amirandes στην μοναδική εμπειρία φιλοξενίας που κέρδισε μερίδιο καρδιάς, με ασημένιο χορηγό το Creta Maris Beach Resort που φιλοξένησε ζεστά και επαγγελματικά τη συνεδριακή ημέρα συμβάλλοντας στην επιτυχία της και μεγάλο χορηγό το ABATON που οργάνωσε ένα  καταπληκτικό gala με υψηλό επίπεδο υπηρεσίας που εκτιμήθηκε βαθύτατα. Με την υποστήριξη του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Κρήτης, του   Συνδέσμου Επαγγελματιών Ξεναγών Κρήτης & Σαντορίνης, της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων, του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων, των wines of Crete και του Μουσείου Καζαντζάκη. Χορηγοί, υποστηρικτές: Aldemar Resorts, Elounda Beach, Verano Hotels, Cactus Hotels, Union coach services, KORONI, ΦΗΜΗ, Tsigenis woodcraft, Creta Gass, Kourkounis Tours, Domain Πατεριανάκης organic wines, Allsun hotels, Trust You- Internotel, mts, cretan holidays, Christovergis tours, εκτυπώσεις Δεττοράκη, itanos concept, Kouklinos tours. 

Μετά το συνέδριο ακολούθησε το speed dating, Β2Β συναντήσεις, στις οποίες  επιχειρήσεις και φορείς, είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα ξενοδοχεία και τα προϊόντα τους στους γερμανούς travel agents. 

 

Το fvw workshop περιέλαβε ένα μεγάλο πρόγραμμα φιλοξενίας και εκδρομών σε όλη την Κρήτη, οι βιωματικές εμπειρίες φιλοξενίας και η γνωριμία με τον τόπο συνέβαλαν στην ολοκληρωμένη γνώση για το «αειφορικό προϊόν» της Κρήτης. Οι ενδελεχείς ξεναγήσεις και οι επισκέψεις στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου και την Κνωσό από την εξαιρετική ξεναγό κα Γαβριέλα Δρακάκη συνέβαλαν τα μέγιστα στην κατανόηση των στοιχείων που συνθέτουν τον πολιτισμό και τις αξίες της Κρήτης. 

Υπεύθυνη έργου ήταν η praxis plus, στρατηγική επικοινωνία, μάρκετινγκ. Στοιχεία τα οποία χρησιμοποιήθηκαν συμβολικά ήταν ο λαβύρινθος και η τόλμη, η αποφασιστικότητα που απαιτείται για την αναζήτηση της αλήθειας, της  γνώσης, της εμπειρίας πάντα με συνεργασία που καλό είναι να υπάρχει σε κάθε εγχείρημα. Η αναφορά στον Καζαντζάκη με αποφθέγματα έδωσε το στίγμα της Κρητικής ψυχής. 

Το fvw workshop θα καταγραφεί από την δημοσιογραφική ομάδα του FVW στο αντίστοιχο περιοδικό με διανομή σε 10.000 τουριστικά γραφεία καθώς και ηλεκτρονικά. Τα μηνύματα και οι πληροφορίες για την Κρήτη και τη αειφορική της διάσταση θα προωθηθούν μέσα από τα δίκτυα διανομής των tour operators αλλά και αυτά των travel agents που συμμετείχαν με στόχο στρατηγικό να προσελκύσουν νέα τμήματα της αγοράς, να επηρεάσουν τη ζήτηση και να οδηγήσουν σε επί πλέον πωλήσεις για τον προορισμό.  

 
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  2. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  3. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  4. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  5. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  6. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  7. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  8. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  9. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  10. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  11. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  12. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  13. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  14. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  15. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  16. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  17. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  18. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  19. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  20. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  21. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  22. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  23. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  24. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  25. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  26. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  27. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  28. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  29. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  30. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  31. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  32. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  33. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  34. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  35. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  36. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  37. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  38. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  39. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  40. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  41. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  42. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  43. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  44. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  45. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  46. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  47. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  48. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  49. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  50. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  51. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  52. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  53. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  54. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  55. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  56. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  57. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  58. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  59. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  60. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  61. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  62. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  63. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  64. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  65. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  66. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  67. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  68. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  69. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  70. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  71. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  72. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  73. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  74. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  75. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  76. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  77. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  78. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  79. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  80. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  81. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  82. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  83. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  84. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  85. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  86. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  87. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  88. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  89. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  90. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  91. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  92. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  93. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  94. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  95. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  96. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  97. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  98. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  99. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  100. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη