Δήμος Σύρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Α Decrease font Enlarge font
Δήμος Σύρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Ο Δήμος Σύρου- Ερμούπολης ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018.

Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα εξής:

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων

Οι ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων αποτελούν βασικό εργαλείο για την προσέγγιση ειδικού κοινού και τουριστών που επιζητούν την διαφορετικότητα. Για τις ανάγκες προβολής του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης, σχεδιάζονται ενέργειες που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό (B2C).

Media & Blogger Trips

Ταξίδια γνωριμίας (media & blogger trips) με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ και ειδικότερα δημοσιογράφων συνεργατών «τουριστικών στηλών» ή εντύπων εξειδικευμένων στις ειδικές μορφές τουρισμού. Στόχος της ενέργειας είναι η δικτύωση, δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας του τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό, μέσω της υλοποίησης δημοσιογραφικών αποστολών επιλεγμένων εμπειριών. Οι προσκεκλημένοι θα έχουν μία ολιγοήμερη παραμονή στη Σύρο και οι εμπειρίες που θα ζήσουν θα συμφωνηθούν με τα αρμόδια στελέχη του Δήμου με στόχο να ικανοποιούνται οι ανάγκες προβολής. Η υλοποίηση της ενέργειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

-καθορισμό των στόχων του προγράμματος δράσεων δημοσίων σχέσεων

-καθορισμό των μέσων επικοινωνίας/ blogs στα οποία θα γίνει η στόχευση

- καθορισμό του κοινού στο οποίο θα γίνει η στοχευμένη επικοινωνία

-δημιουργία ελκυστικών ιστοριών για τον τουριστικό προορισμό

-επιλογή δημοσιογράφων/ bloggers με βάση τους επιμέρους στόχους που έχουν τεθεί

-πρόσκληση των δημοσιογράφων/ bloggers για αποστολή στις προσχεδιασμένες εμπειρίες που αφορούν τον τουριστικό προορισμό παρακολούθηση της αναπαραγωγής των εμπειριών αυτών στον τύπο/ blogs/ social media, όπως αυτές θα αποτυπώνονται.

Στις ενέργειες δημοσίων σχέσεων περιλαμβάνονται βάσει της διαδικασίας pitching, φωτογραφίσεις μέσων στον Προορισμό, ενεργητική υλοποίηση ιδέας (π.χ. διαγωνισμός, συμμετοχή μέσου και δημοσιογράφων ή bloggers υψηλού επιπέδου για την βιωματική εμπειρία στον προορισμό και την αναμετάδοση περιεχομένου, σύνδεση offline & online PR & Social Media)

Broadcasting Event

Επίσκεψη στη Σύρο δημοφιλούς τηλεοπτικού ή/και ραδιοφωνικού μέσου από το εξωτερικό με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών του προορισμού. Ανάλογα με το προφίλ και το κοινό του κάθε μέσου αναπτύσσεται η ανάλογη θεματολογία εμπειριών και οι επιπλέον ενέργειες προώθησης, όπως διενέργεια διαγωνισμού κ.ά.

Διαφήμιση μέσω τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών σταθμών

Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Εκτυπώσεις φυλλαδίων προωθητικών και διαφημιστικών υλικών – flyers – banners –παρουσιάσεις Power Point

Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.

Κινηματογράφηση και παραγωγή διαφημιστικών video & φωτογραφικού υλικού για το τουριστικό προϊόν της Σύρου

Κινηματογράφηση και παραγωγή θεματικών video που θα αποτυπώνουν τις κύριες εμπειρίες του προορισμού & μικρότερων digital video. Τα video θα φιλοξενηθούν στο τουριστικό website του Δήμου και θα αξιοποιηθούν στις ενέργειες προώθησης της καμπάνιας (YouTubecampaign,Facebook,Video,Promotionκ.ά.).

Web Marketing

Τα βασικά συστατικά του έργου είναι τα ακόλουθα:

-Ανάπτυξη Περιεχομένου Καμπάνιας: Ανάπτυξη μηνυμάτων, δημιουργική απεικόνιση του concept, όπως θα έχει ήδη υλοποιηθεί, σχεδιασμός εικαστικών που υπηρετούν τις ανάγκες της στρατηγικής και τους στόχους που έχουν οριστεί, ανάπτυξη θεματικών εμπειριών και μηνυμάτων για τον προορισμό, μικρά stories (τίτλος και story εμπειρίας) για χρήση στη social media καμπάνια.

-Εργαλεία Επικοινωνίας: Συνεχής εμπλουτισμός της επικαιροποιημένης ιστοσελίδας με νέο περιεχόμενο, διαχείριση λογαριασμών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, διαχείριση social media communities.

-Ψηφιακό Πλάνο Προώθησης και Διαφήμισης: Yλοποίηση της προωθητικής καμπάνιας επικοινωνίας με δύο κατηγορίες στόχευσης, την Οργανική Ανάπτυξη και τη στοχευμένη

-Ψηφιακή Προώθηση και Διαφήμιση. Αποτελεσματική διαχείριση της ιστοσελίδας και των social media και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας του τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα, online users σε επιλεγμένες αγορές – στόχους.

Σύνδεση με γενική καμπάνια Aegean Islands

Η στρατηγική επικοινωνίας της Σύρου στοχεύει στο κτίσιμο του Brand «Σύρος» και της ανταγωνιστικής τοποθέτησής του. Η σύνδεση του προορισμού με τη γενική καμπάνια Aegean Islands “Like No Other” αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα της στρατηγικής και της συνολικής προώθησης του προορισμού. Με τη σύνδεση αυτή επιτυγχάνεται:

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του Brand «Aegean Islands».

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του ευρύτερου Brand «Greece».

-Η διασύνδεση με την ευρύτερη καμπάνια επικοινωνίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με αποτέλεσμα μεγαλύτερο reach και impressions για την καμπάνια του προορισμού της Σύρου.

 

  1. 23/05 17:06

    Πως ετοιμάζουμε το Site μας για να δεχθούμε επισκέπτες

  2. 23/05 16:11

    Λεωφορειακή γραμμή Σπάτα - Αιδηψός από 1η Ιουνίου

  3. 23/05 16:01

    Καινοτόμο Open Lobby στο Holiday Inn Athens

  4. 23/05 15:20

    Επιστολή Α. Τζιτζικώστα στην υπουργό Πολιτισμού για τις εργασίες στην Αμφίπολη

  5. 23/05 15:00

    ΣΕΤΕ: Ψηφιακή καμπάνια για την αξία του τουρισμού

  6. 23/05 14:56

    Μόνο 4 στους 10 Αθηναίους θεωρούν την πόλη καθαρή

  7. 23/05 14:35

    ΕΟΤ Αυστρίας: Ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων στην Ελλάδα

  8. 23/05 14:33

    HATTA: 2η γιορτή Πολιτιστικού Τουρισμού GRecoACTE στην Εύβοια

  9. 23/05 14:33

    Creta Maris: Η εμπειρία να ζεις σαν…Κρητικός

  10. 23/05 14:24

    TUI: Ποιοι αναλαμβάνουν τις αρμοδιότητες στις αγορές

  11. 23/05 14:14

    ΞΕΕ για προσωπικά δεδομένα: Προτεραιότητα η διασφάλιση των ξενοδοχείων

  12. 23/05 13:35

    FedHATTA: Εκπαιδευτική συνάντηση με σπουδαστές του ΙΕΚ Ακαδημίας Πλάτωνος

  13. 23/05 12:59

    Οι προϋποθέσεις εγγραφής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο ΓΕΜΗ

  14. 23/05 12:46

    Που θα ταξιδέψουν οι Ευρωπαίοι το 2018 - Ιταλοί και Πολωνοί "ψηφίζουν" Ελλάδα

  15. 23/05 11:51

    Προσωπικά δεδομένα: Κίνδυνος μέχρι και για χρεωκοπία όσων δεν συμμορφωθούν έγκαιρα

  16. 23/05 11:30

    Αυξάνονται τα περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης στις τουριστικές επιχειρήσεις

  17. 23/05 10:31

    Αφίσα της Αφροδίτης της Μήλου στα Hondos Center στην Ομόνοια- Καμπάνια για την επιστροφή της

  18. 23/05 10:03

    Πιστοποίηση περιπατητικών μονοπατιών στη Χαλκιδική

  19. 23/05 09:57

    Άδειες για 2 ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρήτη

  20. 23/05 09:51

    Ποιες επενδύσεις προκρίνονται για την ανάπλαση του π. στρατοπέδου Παύλος Μελάς

  21. 23/05 09:47

    Δύο ημέρες Ανοιχτές Πόρτες στα επισκέψιμα οινοποιεία (Λίστα)

  22. 23/05 09:44

    Γιορτή Καλαμποκιού στα Φάρσαλα

  23. 23/05 09:41

    Δήμος Χαλανδρίου: Διαγωνισμός για διαμονή μελών του ΚΑΠΗ σε ξενοδοχείο

  24. 23/05 09:35

    O ΕΟΤ φέρνει 587 δημοσιογράφους, bloggers και τουριστικούς πράκτορες

  25. 23/05 09:25

    Η Zeus International μίσθωσε το Lazart Hotel για 25 χρόνια

  26. 22/05 16:57

    Πως απαντάμε στα reviews της τουριστικής μας επιχείρησης

  27. 22/05 16:53

    Αρχαιοφύλακες: "Δεν θα συμμετάσχουμε σε εκδηλώσεις εκτός ωραρίου"

  28. 22/05 16:21

    H E. Κουντουρά κεντρική ομιλήτρια σε ημερίδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

  29. 22/05 16:12

    Στον Ευτύχιο Βασιλάκη το 60% της Autohellas

  30. 22/05 15:33

    Παγκόσμια διάκριση στην Ledra Hotels and Villas από την Marriott

  31. 22/05 15:07

    Τα 10 πιο παράξενα πράγματα που κλέβουν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία

  32. 22/05 14:44

    Ανακαινισμένο άνοιξε το ξενοδοχείο Terra Maltese Natural Retreat

  33. 22/05 13:14

    «Κάνοντας την Ελλάδα και πάλι μεγάλη»

  34. 22/05 13:05

    Το έκτο ισχυρότερο διαβατήριο στον κόσμο έχει και φέτος η Ελλάδα

  35. 22/05 12:20

    TripAdvisor: Αυτά είναι τα 10 δημοφιλέστερα μνημεία της Ελλάδας για το 2018

  36. 22/05 12:02

    TripAdvisor: Οι ταξιδιώτες αποθεώνουν την Ακρόπολη- Στα 16 top μνημεία του 2018

  37. 22/05 12:00

    Βρετανικός τουρισμός: 1 στους 10 κάνει κράτηση τελευταίας στιγμής

  38. 22/05 11:43

    TUI: Άνοιξαν οι κρατήσεις για πακέτα διακοπών στην Ελλάδα το 2019

  39. 22/05 11:42

    Η τεχνολογία δημιουργεί εμπειρίες στον τουρισμό

  40. 22/05 11:30

    Ποια ελληνικά ξενοδοχεία κερδίζουν το ενδιαφέρον των Γερμανών τουριστών το Μάιο

  41. 22/05 11:27

    Ρωσικός τουρισμός: Η Ελλάδα πέμπτος προορισμός παραλίας με το καλύτερο value

  42. 22/05 11:20

    MarBella Nido Suite Hotel & Villas: Στα 20 νέα καλύτερα ξενοδοχεία της Ευρώπης

  43. 22/05 10:48

    +12,8% οι αφίξεις, +28,2% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Μάρτιο

  44. 22/05 10:33

    Ως Grand Hyatt θα ανοίξει το πρώην ξενοδοχείο Ledra Hotel

  45. 22/05 10:04

    Οι χρήστες άνω των 55 ετών γίνονται όλο και πιο “ψηφιακοί”

  46. 22/05 09:19

    Άδειες για εργασίες σε 2 ξενοδοχεία στην Αλεξανδρούπολη και Κρήτη

  47. 22/05 09:18

    Δήμος Κω: Διαγωνισμός για παραγωγή βίντεο εικονικής πραγματικότητας

  48. 22/05 09:16

    Εκδήλωση στον Πηνειό για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

  49. 22/05 09:10

    Aγώνας Δρόμου στον Ψηλορείτη

  50. 22/05 09:00

    Άδεια για μπαρ στο πρώην Kahlua επί της οδού Αμερικής

  51. 21/05 19:42

    Ενθουσιασμένοι από την Κρήτη οι Ιταλοί δημοσιογράφοι

  52. 21/05 19:30

    Τουρισμός πολυτελείας: Πώς οι επιχειρήσεις θα προσεγγίσουν την αγορά

  53. 21/05 19:26

    Μεγάλη συμμετοχή στο Σχολείο Τουρισμού OnTour στη Σκιάθο

  54. 21/05 18:28

    Στην Εθνική Παγναία το Lazart Hotel στη Θεσσαλονίκη έναντι 7 εκατ. ευρώ

  55. 21/05 13:27

    IMEX 2018: Εδραιώνεται ο συνεδριακός τουρισμός στην Ελλάδα

  56. 21/05 13:23

    Δήμος Θήρας: Προσλήψεις 8 ναυαγοσωστών

  57. 21/05 13:20

    Πως φέρνουμε επισκέπτες στο Site μας;

  58. 21/05 13:08

    Εντυπωσιακό σεληνιακό τοπίο στη Χίο

  59. 21/05 13:04

    Το τηλεοπτικό δίκτυο France2 στην Ύδρα

  60. 21/05 12:58

    Αναλυτικά οι υποχρεώσεις των επιχειρήσεων στην προστασία δεδομένων

  61. 21/05 12:26

    9 καινοτομίες στα ταξίδια που σας πηγαίνουν στον παράδεισο (ή στην κόλαση)

  62. 21/05 11:09

    Η ΕΞ Θεσσαλονίκης καταδικάζει την επίθεση κατά του Γ. Μπουτάρη

  63. 21/05 10:12

    Προβολή της Λέσβου μέσω της Germania

  64. 21/05 09:46

    Έρχονται νέες επιβαρύνσεις στα ξενοδοχεία

  65. 21/05 09:42

    Ο γαμήλιος τουρισμός στη Σαντορίνη: Προβολή μέσα από ξένη τηλεοπτική σειρά

  66. 21/05 09:35

    Περιφέρεια Κρήτης: Aποφάσεις για ΜΠΕ 4 ξενοδοχείων

  67. 21/05 09:34

    Περιφέρεια Δ. Ελλάδας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τη διοργάνωση συνεδρίου

  68. 21/05 09:27

    Δήμος Καρπενησίου: Διαγωνισμοί για εκμίσθωση 2 ακινήτων με χρήση καταλύματος

  69. 21/05 00:42

    Τελευταία σεζόν χωρίς τα υδροπλάνα...

  70. 20/05 12:31

    Στην τελική ευθεία μπήκε η μαρίνα Χίου

  71. 20/05 12:08

    Ryanair: Πτήσεις Αθήνα- Ηράκλειο από τις 15 Ιουνίου

  72. 20/05 11:58

    Νέα τουριστική διαδρομή στην Αρχαία Ολυμπία

  73. 20/05 11:55

    Προσβάσιμοι Θαλάσσιοι Προορισμοί στους Δήμους Ερέτριας, Σικυωνιών και Κέας

  74. 20/05 11:48

    To Καζάνι στη Φωτάδα και η Γιορτή Μελιού στη Λάρισα

  75. 19/05 11:43

    Βανδαλιστική επίθεση στο Κέντρο Τουριστικής Πληροφόρησης Βόλου

  76. 19/05 11:27

    Ομοσπονδία Στερεάς Ελλάδας Rooms & Apartments: Επιτήδειοι προμηθεύουν παράνομους τιμοκατάλογους πόρτας

  77. 19/05 11:23

    H Περιφέρεια Ν. Αιγαίου διεθνής επιχειρηματικός, τουριστικός και πολιτιστικός προορισμός

  78. 19/05 11:21

    Παλαιά ελαιοτριβεία στο Μεγανήσι μετατρέπονται σε χώρους πολιτισμού

  79. 19/05 11:14

    Ε.Κουντουρά: Προτεραιότητα το άνοιγμα της κινεζικής αγοράς

  80. 18/05 17:16

    Laudamotion: Ακυρώνονται τα δρομολόγια από Ζυρίχη προς Κέρκυρα, Ηράκλειο και Ρόδο

  81. 18/05 16:47

    Το Instagram αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στις απευθείας κρατήσεις και πωλήσεις τουριστικών επιχειρήσεων

  82. 18/05 16:04

    Ε. Κουντουρά: Συναντήσεις στη Σαγκάη για προώθηση του ελληνικού τουρισμού

  83. 18/05 15:55

    Mνημόνιο συνεργασίας για έργα αναβάθμισης στο αεροδρόμιο Χίου

  84. 18/05 15:15

    Διεθνής διαγωνισμός για νέες υπηρεσίες διαστημικής τεχνολογίας στην Αθήνα

  85. 18/05 14:43

    Συλλυπητήρια μηνύματα για την απώλεια του Θ. Βασιλάκη από ΔΑΑ, ΣΤΕΕΑΕ, Ellinair και ΣΕΤΚΕ

  86. 18/05 14:19

    Η Κύθνος δημιουργεί νέα τουριστικά προϊόντα (video)

  87. 18/05 14:17

    Η Ρόδος μέσα από το φακό της τηλεόρασης του Ισραήλ

  88. 18/05 13:34

    Windrose: Νέα σύνδεση Κίεβο-Πάτρα

  89. 18/05 13:28

    Η Μαγιόρκα κήρυξε πόλεμο κατά των μεθυσμένων Βρετανών τουριστών

  90. 18/05 12:28

    TUI Fly: 100 πτήσεις προς Κρήτη το 2019

  91. 18/05 12:27

    Συλλυπητήριο μήνυμα του ΣΕΤΕ για τον θάνατο του Θεόδωρου Βασιλάκη

  92. 18/05 12:25

    Μέτρα για την υδροδότηση της Τήνου

  93. 18/05 12:10

    Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2018: Όλο το πρόγραμμα εκδηλώσεων

  94. 18/05 11:29

    TUI: Πιο στοχευμένα τα κόνσεπτ των ξενοδοχείων Robinson Club από το 2019

  95. 18/05 10:49

    World Travel Awards 2018: Στο Ζάππειο το ευρωπαϊκό γκαλά- Ψηφίστε Αθήνα!

  96. 18/05 10:44

    Thomas Cook: Το ξενοδοχείο είναι πιο σημαντικό από τον προορισμό

  97. 18/05 10:16

    Ξένοι δημοσιογράφοι στη Χαλκιδική

  98. 18/05 10:02

    Ιταλοί δημοσιογράφοι στο χωριό του Κρητικού Πάπα της Ρώμης

  99. 18/05 09:56

    Εγκαίνια του Dolce Attica Riviera με ένα φαντασμαγορικό opening party

  100. 18/05 09:45

    Άδεια για 5άστερο ξενοδοχείο με καταφύγιο τουριστικών σκαφών στην Κρήτη