Δήμος Σύρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Α Decrease font Enlarge font
Δήμος Σύρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Ο Δήμος Σύρου- Ερμούπολης ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018.

Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα εξής:

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων

Οι ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων αποτελούν βασικό εργαλείο για την προσέγγιση ειδικού κοινού και τουριστών που επιζητούν την διαφορετικότητα. Για τις ανάγκες προβολής του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης, σχεδιάζονται ενέργειες που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό (B2C).

Media & Blogger Trips

Ταξίδια γνωριμίας (media & blogger trips) με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ και ειδικότερα δημοσιογράφων συνεργατών «τουριστικών στηλών» ή εντύπων εξειδικευμένων στις ειδικές μορφές τουρισμού. Στόχος της ενέργειας είναι η δικτύωση, δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας του τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό, μέσω της υλοποίησης δημοσιογραφικών αποστολών επιλεγμένων εμπειριών. Οι προσκεκλημένοι θα έχουν μία ολιγοήμερη παραμονή στη Σύρο και οι εμπειρίες που θα ζήσουν θα συμφωνηθούν με τα αρμόδια στελέχη του Δήμου με στόχο να ικανοποιούνται οι ανάγκες προβολής. Η υλοποίηση της ενέργειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

-καθορισμό των στόχων του προγράμματος δράσεων δημοσίων σχέσεων

-καθορισμό των μέσων επικοινωνίας/ blogs στα οποία θα γίνει η στόχευση

- καθορισμό του κοινού στο οποίο θα γίνει η στοχευμένη επικοινωνία

-δημιουργία ελκυστικών ιστοριών για τον τουριστικό προορισμό

-επιλογή δημοσιογράφων/ bloggers με βάση τους επιμέρους στόχους που έχουν τεθεί

-πρόσκληση των δημοσιογράφων/ bloggers για αποστολή στις προσχεδιασμένες εμπειρίες που αφορούν τον τουριστικό προορισμό παρακολούθηση της αναπαραγωγής των εμπειριών αυτών στον τύπο/ blogs/ social media, όπως αυτές θα αποτυπώνονται.

Στις ενέργειες δημοσίων σχέσεων περιλαμβάνονται βάσει της διαδικασίας pitching, φωτογραφίσεις μέσων στον Προορισμό, ενεργητική υλοποίηση ιδέας (π.χ. διαγωνισμός, συμμετοχή μέσου και δημοσιογράφων ή bloggers υψηλού επιπέδου για την βιωματική εμπειρία στον προορισμό και την αναμετάδοση περιεχομένου, σύνδεση offline & online PR & Social Media)

Broadcasting Event

Επίσκεψη στη Σύρο δημοφιλούς τηλεοπτικού ή/και ραδιοφωνικού μέσου από το εξωτερικό με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών του προορισμού. Ανάλογα με το προφίλ και το κοινό του κάθε μέσου αναπτύσσεται η ανάλογη θεματολογία εμπειριών και οι επιπλέον ενέργειες προώθησης, όπως διενέργεια διαγωνισμού κ.ά.

Διαφήμιση μέσω τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών σταθμών

Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Εκτυπώσεις φυλλαδίων προωθητικών και διαφημιστικών υλικών – flyers – banners –παρουσιάσεις Power Point

Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.

Κινηματογράφηση και παραγωγή διαφημιστικών video & φωτογραφικού υλικού για το τουριστικό προϊόν της Σύρου

Κινηματογράφηση και παραγωγή θεματικών video που θα αποτυπώνουν τις κύριες εμπειρίες του προορισμού & μικρότερων digital video. Τα video θα φιλοξενηθούν στο τουριστικό website του Δήμου και θα αξιοποιηθούν στις ενέργειες προώθησης της καμπάνιας (YouTubecampaign,Facebook,Video,Promotionκ.ά.).

Web Marketing

Τα βασικά συστατικά του έργου είναι τα ακόλουθα:

-Ανάπτυξη Περιεχομένου Καμπάνιας: Ανάπτυξη μηνυμάτων, δημιουργική απεικόνιση του concept, όπως θα έχει ήδη υλοποιηθεί, σχεδιασμός εικαστικών που υπηρετούν τις ανάγκες της στρατηγικής και τους στόχους που έχουν οριστεί, ανάπτυξη θεματικών εμπειριών και μηνυμάτων για τον προορισμό, μικρά stories (τίτλος και story εμπειρίας) για χρήση στη social media καμπάνια.

-Εργαλεία Επικοινωνίας: Συνεχής εμπλουτισμός της επικαιροποιημένης ιστοσελίδας με νέο περιεχόμενο, διαχείριση λογαριασμών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, διαχείριση social media communities.

-Ψηφιακό Πλάνο Προώθησης και Διαφήμισης: Yλοποίηση της προωθητικής καμπάνιας επικοινωνίας με δύο κατηγορίες στόχευσης, την Οργανική Ανάπτυξη και τη στοχευμένη

-Ψηφιακή Προώθηση και Διαφήμιση. Αποτελεσματική διαχείριση της ιστοσελίδας και των social media και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας του τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα, online users σε επιλεγμένες αγορές – στόχους.

Σύνδεση με γενική καμπάνια Aegean Islands

Η στρατηγική επικοινωνίας της Σύρου στοχεύει στο κτίσιμο του Brand «Σύρος» και της ανταγωνιστικής τοποθέτησής του. Η σύνδεση του προορισμού με τη γενική καμπάνια Aegean Islands “Like No Other” αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα της στρατηγικής και της συνολικής προώθησης του προορισμού. Με τη σύνδεση αυτή επιτυγχάνεται:

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του Brand «Aegean Islands».

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του ευρύτερου Brand «Greece».

-Η διασύνδεση με την ευρύτερη καμπάνια επικοινωνίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με αποτέλεσμα μεγαλύτερο reach και impressions για την καμπάνια του προορισμού της Σύρου.

 

  1. 16/11 15:16

    Στον αέρα από σήμερα η Xenia NEWS...

  2. 16/11 14:29

    Η Τήνος ως η «Μούσα του Αιγαίου» στην WTM 2018

  3. 16/11 14:26

    Δράσεις τουριστικής προβολής από την Περιφέρεια Αττικής

  4. 16/11 14:09

    Θεματικός τουρισμός | Προοπτικές για την αξιοποίηση των Ι.Π. Καλλιθέας Ρόδου

  5. 16/11 13:48

    Τουρισμός | 1,65 δισ. δολάρια ο τζίρος των επαγγεματικών ταξιδίων το 2023

  6. 16/11 13:13

    24ωρη απεργία στα λιμάνια της χώρας στις 28 Νοεμβρίου

  7. 16/11 12:30

    Αυθεντικός Φειδιππίδειος Δρόμος Αθήνα - Σπάρτη - Αθήνα

  8. 16/11 12:25

    "Εβδομάδα της Ελλάδας" στη ρωσική Νίζνι Νόβγκοροντ τον Φεβρουάριο

  9. 16/11 12:09

    Ο Ελληνικός τουρισμός την περίοδο 2012-2017 - Η εκρηκτική άνοδος και η ακτινογραφία των αγορών

  10. 16/11 11:50

    Η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στη Στοκχόλμη

  11. 16/11 11:41

    Ανακοινώθηκαν τα μόρια εισαγωγής στη Σχολή Ξεναγών Αθήνας

  12. 16/11 11:38

    Κοινή διακήρυξη Αθήνας και 40 πόλεων για την αντιμετώπιση της Airbnb

  13. 16/11 11:34

    Υποστηρικτής του Art Walk ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  14. 16/11 11:24

    Τουρισμός | Πώς επιλέγουν διακοπές οι ταξιδιώτες Gen Z

  15. 16/11 09:40

    Προβολή της Ελλάδας στη Ρουμανία

  16. 16/11 09:38

    Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Σκιάθου το 2019

  17. 16/11 09:33

    Επιχορηγήσεις για νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρέθυμνο

  18. 16/11 09:31

    Έρχονται στην Ελλάδα τα πολυτελή κάμπινγκ

  19. 16/11 09:28

    Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες στο Στρασβούργο

  20. 16/11 09:21

    Τουριστικά Γραφεία Δ.Κρήτης: Θετικά κλείνει η χρονιά για τα Χανιά- ζητούμενο η βιωσιμότητα του προορισμού

  21. 16/11 08:58

    FVW workshop: Η Κρήτη είναι τουρισμός + πολιτισμός + προϊόντα - Τι συζητήθηκε στο workshop

  22. 15/11 16:57

    Κορυφαία διάκριση της TUI στον Κωστάκη Λοΐζου του Ομίλου Λούης

  23. 15/11 16:57

    Πανευρωπαϊκή συνάντηση Ξεναγών στην Κρήτη

  24. 15/11 16:48

    Σχέδιο για έξυπνα νησιά στο Αιγαίο

  25. 15/11 16:45

    Περιβαλλοντικό πρόγραμμα από το Santo Maris Oia και την Άγονη Γραμμή Γόνιμη

  26. 15/11 16:00

    Η συμφωνία για το Brexit - Τι προβλέπει για τους ελέγχους στα ταξίδια

  27. 15/11 15:17

    Η Ισπανία υποδέχεται το πρώτο ξενοδοχείο της Ikos Resorts- Επένδυση 150 εκατ. ευρώ

  28. 15/11 15:04

    Έρχεται το ηλεκτρονικό μητρώο τουριστικών πλοίων και μικρών σκαφών

  29. 15/11 14:39

    Υπουργείο Τουρισμού | 4 προσλήψεις στο ΙΕΚ Ρόδου

  30. 15/11 14:28

    FedHATTA: Συνάντηση εργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ για τον τουρισμό

  31. 15/11 14:07

    TUI: Προσλήψεις στην Ελλάδα - Ανοικτές ημέρες καριέρας σε Αθήνα, Κρήτη, Ρόδο και Κω

  32. 15/11 13:51

    Η Εκκλησία και η μεταβυζαντινή τέχνη της Θεσσαλίας στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας

  33. 15/11 13:41

    Airbnb: Τα 9 πιο εμπνευσμένα σπίτια για τους λάτρεις των τεχνών

  34. 15/11 13:14

    Αμερικανικό επενδυτικό ενδιαφέρον για τη Βόρεια Ελλάδα

  35. 15/11 13:01

    Cyprus Airways: Αυξάνονται οι πτήσεις από Αθήνα προς Λάρνακα το χειμώνα

  36. 15/11 11:48

    Ιστορικό ρεκόρ επιβατικής κίνησης στα αεροδρόμια της χώρας το 10μηνο

  37. 15/11 11:36

    "Ανεβαίνει" ο τουρισμός των μουσουλμάνων – Ποιές είναι οι προτιμήσεις τους στα ταξίδια

  38. 15/11 11:08

    Γερμανικός τουρισμός | Διψήφια αύξηση των πωλήσεων το καλοκαίρι

  39. 15/11 11:00

    Ο Γ.Πελεκανάκης πρόεδρος στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων

  40. 15/11 10:58

    PublicCafé: Αέρας Κυκλάδων στην καρδιά της Αθήνας

  41. 15/11 10:17

    H Ελλάδα «καλύτερος τουριστικός προορισμός πολιτιστικής κληρονομιάς» στην Ινδία

  42. 15/11 10:12

    INΣΕΤΕ - ReGeneration Academy: Η πρώτη “ακαδημία” εξειδικευμένης εκπαίδευσης στον τουρισμό

  43. 15/11 09:38

    Ανοίγει το ξενοδοχείο Elia Ermou Athens Hotel στο Σύνταγμα

  44. 15/11 09:32

    "Ο Βόλος μας μαγεύει!" τα Χριστούγεννα

  45. 15/11 09:03

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία σε Μύκονο, Κω και Ρόδο

  46. 15/11 09:01

    Δράσεις τουριστικής προβολής Αλοννήσου, Κεφαλλονιάς και Σερρών

  47. 15/11 08:59

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής στην Ολλανδία από τον ΕΟΤ

  48. 15/11 08:56

    Διαμαρτυρίες για το κλείσιμο καταστήματος της Εθνικής στη Μεθώνη

  49. 15/11 08:54

    Μη δασικές εκτάσεις σε ξενοδοχεία στα Χανιά και Κέρκυρα

  50. 15/11 08:37

    Βραβείο αειφορίας της TUI στο ξενοδοχείο Castelli στη Ζάκυνθο

  51. 14/11 19:23

    Υπουργείο Τουρισμού: Προδιαγραφές για τη μετατροπή βαγονιών τρένου σε τουριστικά καταλύματα

  52. 14/11 17:04

    KINAΛ: Πρόταση νόμου για μείωση φόρων στην εστίαση και απόδοση φόρου διαμονής στους Δήμους

  53. 14/11 16:13

    Τα πιο παράξενα αιτήματα των πελατών σε βρετανικά ξενοδοχεία

  54. 14/11 15:10

    Ποιες δεξιότητες ανοίγουν την πόρτα για πρόσληψη σε μια εταιρεία

  55. 14/11 14:55

    Ο εξερχόμενος τουρισμός από την Ινδία θα διπλασιασθεί μέχρι το 2022

  56. 14/11 13:26

    Radisson Blu Park: Ειδικό μενού στο εστιατόριο St' Astra για το Thanksgiving

  57. 14/11 13:22

    Παγκόσμια πρωτιά για το σποτ του ΕΟΤ

  58. 14/11 13:20

    Ποιοί ελληνικοί προορισμοί είχαν τις περισσότερες κρατήσεις rent a car από Γερμανούς

  59. 14/11 12:46

    O αντιπρόεδρος της FedHATTA σε θέση ευθύνης στην ECTAA

  60. 14/11 12:25

    trivago Awards: Διακρίσεις για 60 ελληνικά ξενοδοχεία ως τα καλύτερα για το 2019

  61. 14/11 12:22

    Το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη ξεναγεί τους μαθητές στον κόσμο της σύγχρονης τέχνης

  62. 14/11 12:15

    Ο αμερικανικός κολοσσός Hines εξαγοράζει ξενοδοχεία στην Κρήτη

  63. 14/11 12:05

    Με ή χωρίς βίζα τα ταξίδια των Βρετανών στην ΕΕ μετά το Brexit;

  64. 14/11 11:52

    Βρετανικός τουρισμός | Σύγχυση για τις επιπτώσεις του Brexit στα ταξίδια

  65. 14/11 11:33

    Αθήνα | Με ραντεβού η αποκομιδή των απορριμάτων και στην Ομόνοια

  66. 14/11 11:25

    DW: Από ρεκόρ σε ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός

  67. 14/11 11:12

    Ο κυπριακός τουρισμός αναδεικνύει το "Κυπριακό Πρόγευμα"

  68. 14/11 11:07

    Τουριστική προβολή της Αλοννήσου με τη σύγχρονη τεχνολογία

  69. 14/11 10:55

    Πρωτάθλημα Motocross Νοτίου Ελλάδας στη Μεγαλόπολη

  70. 14/11 10:54

    Τουριστική προβολή της Χίου στην Πολωνία

  71. 14/11 10:51

    Διαγωνισμός για τις δημοτικές Θερμοπηγές στην Κάλυμνο

  72. 14/11 10:49

    Ο ΕΟΤ στηρίζει την συναυλία της Α. Πρωτοψάλτη στο Λονδίνο

  73. 14/11 10:46

    Νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Κρήτη

  74. 13/11 16:32

    Ζ.Χνάρης: Το 2019 δεν θα είναι εύκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό

  75. 13/11 15:20

    Αλ. Βασιλικός: Η επόμενη 5ετία δεν θα μοιάζει με την προηγούμενη στον τουρισμό

  76. 13/11 15:20

    FedHATTA: Το Ουμπεκιστάν και η Κούβα συστήνονται στους Έλληνες ταξιδιώτες

  77. 13/11 14:24

    Εικονική πραγματικότητα και Hotel Design Awards Area στην 100% Hotel Show 2018

  78. 13/11 14:05

    Πόσο διαδεδομένος είναι ο ιαματικός τουρισμός στην Ελλάδα;

  79. 13/11 13:43

    Σπουδαίοι ομιλητές στο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ στην XENIA 2018

  80. 13/11 13:35

    Ξενοδοχεία | Παράταση προσφορών για το πρώην Ambassadeur στο κέντρο της Αθήνας

  81. 13/11 13:16

    Στο φως η "άγνωστη" αρχαία Τενέα στο Χιλιομόδι Κορινθίας

  82. 13/11 12:24

    Το «Λεωφορείο της Μακεδονικής Κουζίνας» ξεκίνησε το ταξίδι του στην Ευρώπη

  83. 13/11 12:21

    H ΚΕΔΕ συνεδριάζει για τον τουρισμό

  84. 13/11 11:59

    Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

  85. 13/11 11:53

    Hertz: Διψήφια αύξηση των μισθώσεων το 9μηνο

  86. 13/11 11:42

    Ρόδος: Ο τουρισμός τριπλασιάζει τα απόβλητα στις παραλίες

  87. 13/11 11:38

    ΣΤΑΣΥ: Χωρίς μετεπιβίβαση οι μετακινήσεις με Μετρό προς το αεροδρόμιο Αθηνών

  88. 13/11 11:33

    Διψήφια αύξηση αεροπορικών αφίξεων στα Ιόνια νησιά

  89. 13/11 11:29

    Η Μήλος στην WTM 2018

  90. 13/11 11:20

    Ίος: Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό

  91. 13/11 11:13

    H Θεσσαλονίκη στο όραμα για ενιαία βαλκανική τουριστική εμπειρία

  92. 13/11 11:08

    Ο εναλλακτικός τουρισμός εργαλείο για την επέκταση της σεζόν στην Πάρο

  93. 13/11 11:02

    Πώς η Turkish Airlines θα φέρει τουρισμό όλο το χρόνο στην Τουρκία

  94. 13/11 10:49

    40 εκατ. ευρώ έσοδα είχε φέτος η Ακρόπολη

  95. 13/11 10:42

    Η ASTA βραβεύει την Έλενα Κουντουρά

  96. 13/11 10:38

    Νέα εποχή για την TripAdvisor – Τι αλλάζει από σήμερα

  97. 13/11 08:32

    Πώς η ΑΑΔΕ επιχειρεί τη φορολογική συμμόρφωση των τουριστικών επιχειρήσεων

  98. 13/11 08:28

    Προσλήψεις επιτόπιου προσωπικού σε γραφεία εξωτερικού του ΕΟΤ

  99. 13/11 08:26

    Διυπουργική Επιτροπή για το χωροταξικό του τουρισμού

  100. 13/11 08:24

    Πάρος: Νέος διαγωνισμός για την εκμίσθωση του δημοτικού ξενώνα Νάουσας