Δήμος Σύρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Α Decrease font Enlarge font
Δήμος Σύρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Ο Δήμος Σύρου- Ερμούπολης ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018.

Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα εξής:

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων

Οι ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων αποτελούν βασικό εργαλείο για την προσέγγιση ειδικού κοινού και τουριστών που επιζητούν την διαφορετικότητα. Για τις ανάγκες προβολής του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης, σχεδιάζονται ενέργειες που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό (B2C).

Media & Blogger Trips

Ταξίδια γνωριμίας (media & blogger trips) με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ και ειδικότερα δημοσιογράφων συνεργατών «τουριστικών στηλών» ή εντύπων εξειδικευμένων στις ειδικές μορφές τουρισμού. Στόχος της ενέργειας είναι η δικτύωση, δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας του τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό, μέσω της υλοποίησης δημοσιογραφικών αποστολών επιλεγμένων εμπειριών. Οι προσκεκλημένοι θα έχουν μία ολιγοήμερη παραμονή στη Σύρο και οι εμπειρίες που θα ζήσουν θα συμφωνηθούν με τα αρμόδια στελέχη του Δήμου με στόχο να ικανοποιούνται οι ανάγκες προβολής. Η υλοποίηση της ενέργειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

-καθορισμό των στόχων του προγράμματος δράσεων δημοσίων σχέσεων

-καθορισμό των μέσων επικοινωνίας/ blogs στα οποία θα γίνει η στόχευση

- καθορισμό του κοινού στο οποίο θα γίνει η στοχευμένη επικοινωνία

-δημιουργία ελκυστικών ιστοριών για τον τουριστικό προορισμό

-επιλογή δημοσιογράφων/ bloggers με βάση τους επιμέρους στόχους που έχουν τεθεί

-πρόσκληση των δημοσιογράφων/ bloggers για αποστολή στις προσχεδιασμένες εμπειρίες που αφορούν τον τουριστικό προορισμό παρακολούθηση της αναπαραγωγής των εμπειριών αυτών στον τύπο/ blogs/ social media, όπως αυτές θα αποτυπώνονται.

Στις ενέργειες δημοσίων σχέσεων περιλαμβάνονται βάσει της διαδικασίας pitching, φωτογραφίσεις μέσων στον Προορισμό, ενεργητική υλοποίηση ιδέας (π.χ. διαγωνισμός, συμμετοχή μέσου και δημοσιογράφων ή bloggers υψηλού επιπέδου για την βιωματική εμπειρία στον προορισμό και την αναμετάδοση περιεχομένου, σύνδεση offline & online PR & Social Media)

Broadcasting Event

Επίσκεψη στη Σύρο δημοφιλούς τηλεοπτικού ή/και ραδιοφωνικού μέσου από το εξωτερικό με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών του προορισμού. Ανάλογα με το προφίλ και το κοινό του κάθε μέσου αναπτύσσεται η ανάλογη θεματολογία εμπειριών και οι επιπλέον ενέργειες προώθησης, όπως διενέργεια διαγωνισμού κ.ά.

Διαφήμιση μέσω τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών σταθμών

Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Εκτυπώσεις φυλλαδίων προωθητικών και διαφημιστικών υλικών – flyers – banners –παρουσιάσεις Power Point

Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.

Κινηματογράφηση και παραγωγή διαφημιστικών video & φωτογραφικού υλικού για το τουριστικό προϊόν της Σύρου

Κινηματογράφηση και παραγωγή θεματικών video που θα αποτυπώνουν τις κύριες εμπειρίες του προορισμού & μικρότερων digital video. Τα video θα φιλοξενηθούν στο τουριστικό website του Δήμου και θα αξιοποιηθούν στις ενέργειες προώθησης της καμπάνιας (YouTubecampaign,Facebook,Video,Promotionκ.ά.).

Web Marketing

Τα βασικά συστατικά του έργου είναι τα ακόλουθα:

-Ανάπτυξη Περιεχομένου Καμπάνιας: Ανάπτυξη μηνυμάτων, δημιουργική απεικόνιση του concept, όπως θα έχει ήδη υλοποιηθεί, σχεδιασμός εικαστικών που υπηρετούν τις ανάγκες της στρατηγικής και τους στόχους που έχουν οριστεί, ανάπτυξη θεματικών εμπειριών και μηνυμάτων για τον προορισμό, μικρά stories (τίτλος και story εμπειρίας) για χρήση στη social media καμπάνια.

-Εργαλεία Επικοινωνίας: Συνεχής εμπλουτισμός της επικαιροποιημένης ιστοσελίδας με νέο περιεχόμενο, διαχείριση λογαριασμών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, διαχείριση social media communities.

-Ψηφιακό Πλάνο Προώθησης και Διαφήμισης: Yλοποίηση της προωθητικής καμπάνιας επικοινωνίας με δύο κατηγορίες στόχευσης, την Οργανική Ανάπτυξη και τη στοχευμένη

-Ψηφιακή Προώθηση και Διαφήμιση. Αποτελεσματική διαχείριση της ιστοσελίδας και των social media και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας του τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα, online users σε επιλεγμένες αγορές – στόχους.

Σύνδεση με γενική καμπάνια Aegean Islands

Η στρατηγική επικοινωνίας της Σύρου στοχεύει στο κτίσιμο του Brand «Σύρος» και της ανταγωνιστικής τοποθέτησής του. Η σύνδεση του προορισμού με τη γενική καμπάνια Aegean Islands “Like No Other” αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα της στρατηγικής και της συνολικής προώθησης του προορισμού. Με τη σύνδεση αυτή επιτυγχάνεται:

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του Brand «Aegean Islands».

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του ευρύτερου Brand «Greece».

-Η διασύνδεση με την ευρύτερη καμπάνια επικοινωνίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με αποτέλεσμα μεγαλύτερο reach και impressions για την καμπάνια του προορισμού της Σύρου.

 

  1. 19/02 11:17

    Τουριστικά Καταλύματα: 3 αλλαγές στο φόρο διαμονής για λιγότερο γραφειοκρατία

  2. 19/02 11:10

    Νέα διεθνή βραβεία ταξιδιωτών βίντεο στο Λας Βέγκας

  3. 19/02 11:01

    EOT: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης 3 εκατ. ευρώ με TUI και Τhomas Cook

  4. 19/02 10:59

    Αναβάθμιση υποδομών κάμπινγκ στη Σαμοθράκη

  5. 19/02 10:51

    Χερσόνησος: Αποκλειστική συμμετοχή της Ελλάδας στα Roadshow του TEZ TOURS

  6. 18/02 10:48

    Ο εναλλακτικός τουρισμός της Κρήτης σε έκθεση του Μονάχου

  7. 18/02 10:10

    Ανάδειξη ιαματικών πηγών σε Χίο και Λήμνο

  8. 18/02 10:08

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Χαλκιδική και Θάσο

  9. 18/02 10:05

    Αποφάσεις για καταφύγια σκαφών σε Θάσο, Χαλκιδική και Χαλκίδα

  10. 17/02 10:19

    Ποιες ειδικότητες υπαλλήλων ζητούνται από ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις

  11. 17/02 10:15

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία και τουριστικές επαύλεις

  12. 17/02 10:01

    Οι μισθοί των σερβιτόρων στα ξενοδοχεία της Ελλάδας, της Βουλγαρίας και της Σερβίας

  13. 17/02 09:55

    43 χρόνια Vernicos Yachts- Γ.Βερνίκος: Αλλαγές στο μάρκετινγκ του γιώτινγκ

  14. 17/02 09:40

    Κ.Μαρινάκος: Πρωτοβουλία για ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη

  15. 16/02 16:31

    ΕΞ Ν. Μαγνησίας: Σύγχυση για την είσπραξη του φόρου διαμονής στον Κοινωνικό Τουρισμό

  16. 16/02 16:26

    Η Θεσσαλονίκη στο National Geographic Food ως η ελληνική πρωτεύουσα της γαστρονομίας

  17. 16/02 15:48

    Airbnb: Νέο προϊόν με σπίτια που θυμίζουν ξενοδοχεία για εύρωστους ταξιδιώτες

  18. 16/02 15:12

    H Premium Brands στην έκθεση HORECA 2018

  19. 16/02 14:53

    Απονεμήθηκαν τα Responsible Business Awards 2018

  20. 16/02 12:03

    CNT: 3 ελληνικά στα καλύτερα παραθαλάσσια μπουτίκ ξενοδοχεία στην Ευρώπη

  21. 16/02 11:51

    Τα 10 πιο χλιδάτα διαμερίσματα στην Airbnb για τους λάτρεις της πολυτέλειας

  22. 16/02 11:50

    Η Ryanair άλλαξε τη σύνθεση των τουριστών στα Χανιά- ποιο είναι το προφίλ τους

  23. 16/02 11:14

    Θεσσαλονίκη επιλέγουν οι Ισραηλινοί τουρίστες

  24. 16/02 10:36

    ΣΕΤΕ: Συναντήσεις στις Βρυξέλλες με επιτρόπους

  25. 16/02 10:23

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ισχυρή ανάπτυξη στις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών μέχρι το 2022

  26. 16/02 09:43

    Δυο κλαμπ σε Μύκονο και Ρόδο στα 100 καλύτερα στο κόσμο

  27. 16/02 09:37

    Nέο Καταδυτικό Πάρκο στα Χανιά

  28. 16/02 09:32

    Μαρίνα 1.000 σκαφών με ξενοδοχείο στο Ηράκλειο

  29. 16/02 09:31

    Δήμος Καλαμαριάς: Διαγωνισμός για την πλαζ Αρετσούς

  30. 16/02 09:22

    Δήμος Εορδαίας: Δύο νέοι οικισμοί με χρήσεις και για ξενοδοχεία

  31. 16/02 09:18

    O κ. Γ.Τζιάλλας στο ξενοδοχειακό φόρουμ Adria Tourism

  32. 16/02 01:18

    Εξειδίκευση στον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό ξενοδοχείων από την Καυκάς ΑΕ (video)

  33. 15/02 19:53

    Λύσεις της HP για την εξοικονόμηση πόρων στις τουριστικές επιχειρήσεις (video)

  34. 15/02 16:55

    H Nelios γιορτάζει τα 10 χρόνια της

  35. 15/02 16:54

    Η Marketing Greece επίσημη προσκεκλημένη στο Συνέδριο του ΠΑΣΥΞΕ

  36. 15/02 16:47

    Κυπριακός τουρισμός: H Λάρνακα αναβαθμίζει αισθητικά κεντρικά κτίρια

  37. 15/02 16:13

    Ζάκυνθος: Συνάντηση του δημάρχου με τη Fraport για το αεροδρόμιο

  38. 15/02 16:00

    Τουρισμός: 980 επιπλέον επενδυτικά σχέδια στο ΕΣΠΑ ενίσχυσης ΜμΕ (πίνακας)

  39. 15/02 15:45

    Στην Platinum τα ευρωπαϊκά brand ενοικίασης κατοικιών της Wyndham

  40. 15/02 15:43

    Τεράστιο κι αναξιοποίητο το κεφάλαιο του Συνεδριακού Τουρισμού στην Ελλάδα

  41. 15/02 15:27

    Στα Aria Hotels περνά το Fileas Art Hotel στα Χανιά

  42. 15/02 15:06

    Γερμανικός τουρισμός: Υποχωρεί η Ισπανία, ανεβαίνουν Τουρκία, Αίγυπτος και Ελλάδα

  43. 15/02 14:13

    Σκάνδαλο δωροδοκίας από την αλυσίδα RIU στο Μαϊάμι

  44. 15/02 13:41

    Αγροδιατροφική Σύμπραξη Ν. Αιγαίου: Έως 28 Φεβρουαρίου οι αιτήσεις συμμετοχής

  45. 15/02 13:36

    To αεροδρόμιο Ιωαννίνων θα παρέχει καύσιμα στις πτήσεις από αύριο

  46. 15/02 13:13

    Πάρκο με υποδομές πολιτισμού και αναψυχής στο Καστράκι Δαπετσώνας

  47. 15/02 12:52

    Η Μύκονος στους 10 καλύτερους προορισμούς για σόλο ταξίδια των γυναικών

  48. 15/02 12:04

    Θαλάσσιος τουρισμός: Στις 16 Μαρτίου η έκθεση Boat & Fishing Show

  49. 15/02 11:58

    Επιτροπή στη Βουλή για τη δημόσια υγεία στα νησιά ζητεί ο Μ. Κόνσολας

  50. 15/02 11:54

    TUI: Άνοιξε το πρώτο ξενοδοχείο TUI Blue στην Πορτογαλία- 3 νέα το 2018

  51. 15/02 11:40

    Περιφέρεια Αττικής: Φιλοξενία δημοσιογράφων και τουριστικών επαγγελματιών

  52. 15/02 11:24

    Οινικός τουρισμός: Έρευνα της Ε.Ξ. Δράμας

  53. 15/02 11:21

    Πού ταξίδεψαν το 2017 οι Ρώσοι τουρίστες

  54. 15/02 11:18

    To Eλληνικό Πρωινό της Πρέβεζας στην HORECA 2018

  55. 15/02 11:10

    Γερμανικός τουρισμός: Τι δείχνει η τάση για Ελλάδα, Τουρκία και Μεσόγειο

  56. 15/02 10:45

    Lufthansa: Τα πρώτα αεροσκάφη με τη νέα εταιρική ταυτότητα

  57. 15/02 10:41

    Smartwings: 2 νέες συνδέσεις με τη Ρόδο από τη Γαλλία το 2018

  58. 15/02 10:30

    Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση κρατήσεων για το καλοκαίρι τον Ιανουάριο

  59. 15/02 10:01

    Ο Thomas Cook επιστρέφει φέτος στην Τυνησία

  60. 15/02 09:03

    Συνάντηση Έλενας Κουντουρά με τους σπουδαστές της Διπλωματικής Ακαδημίας

  61. 15/02 08:55

    Ελληνο-σερβική συνεργασία στον τουρισμό

  62. 15/02 08:48

    Δήμοι αξιοποιούν παλαιά κτίρια για χώρους πολιτισμού

  63. 15/02 08:45

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Σαντορίνη, Κρήτη, Θεσσαλονίκη και Σάμο

  64. 15/02 08:43

    O Άτλαντας των ελληνικών νησιών

  65. 15/02 08:37

    Βουλγαρία: Γκρεμίζονται παράνομες κατασκευές στην παραλία Sunny Beach

  66. 15/02 08:35

    Aegean: Όλοι οι προορισμοί εξωτερικού με έκπτωση έως 35%

  67. 14/02 17:00

    Μ.Κόνσολας: 6 προτάσεις για την ανάπτυξη του παραλιακού μετώπου της Αττικής

  68. 14/02 14:32

    Ryanair: Στο 87% η ακρίβεια πτήσεων τον Ιανουάριο

  69. 14/02 14:10

    Ξενοδοχεία: Στην Zeus International η διαχείριση του Hilton στο Μιλάνο

  70. 14/02 14:09

    Το Ελληνικό Πρωινό του Πόρου στην HORECA

  71. 14/02 13:53

    Ιαματικός τουρισμός: Ασφαλιστική κάλυψη θερμαλιστικών υπηρεσιών εντός της ΕΕ

  72. 14/02 13:33

    Γ. Ρέτσος: Χωρίς ελκυστικό περιβάλλον δεν γίνονται επενδύσεις

  73. 14/02 13:25

    Κως: Η Ιπποκρατική Ιδέα στην προσέλκυση φοιτητών ιατρικής από το εξωτερικό

  74. 14/02 13:19

    ETC: Νέα κατηγορία βραβείων πολιτιστικού βιώσιμου τουρισμού- Πώς να δηλώσετε συμμετοχή

  75. 14/02 12:39

    Η LG στο Hotel Tech: Πως τα ξενοδοχεία θα εξοικονομήσουν ενέργεια (video)

  76. 14/02 12:29

    Νέο ΔΣ στον Σύνδεσμο Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας

  77. 14/02 12:24

    Ελληνικός τουρισμός: Σε ποιες περιοχές οι Γερμανοί βρίσκουν φτηνά σπίτια

  78. 14/02 11:51

    TripAdvisor/ Τουρισμός εμπειρίας: Ποιες δραστηριότητες κερδίζουν τους διεθνείς ταξιδιώτες

  79. 14/02 11:10

    Γεύση από Ίο σε Ελλάδα και Ιταλία

  80. 14/02 11:08

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων το 2017- Στους κερδισμένους η Ελλάδα

  81. 14/02 10:32

    Τα δημοφιλή ελληνικά ξενοδοχεία για κράτηση στη Γερμανία αυτή την εποχή

  82. 14/02 10:13

    Cobalt Air: Νέα πτήση Ντίσελντορφ - Λάρνακα

  83. 14/02 09:43

    Αυτόνομη προβολή των Σποράδων ζητούν οι ξενοδόχοι

  84. 14/02 09:24

    TUI: Τα ελληνικά ξενοδοχεία πρώτα και με διαφορά στη νέα συλλογή Small & Friendly

  85. 14/02 09:09

    Τουρισμός 365 ημέρες: Αν ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα «συναντούσαν» τον Άγιο Βαλεντίνο στη Λέσβο…

  86. 14/02 09:08

    Δήμος Καλαμπάκας: Διαγωνισμός για την ενοικίαση τουριστικού ξενώνα

  87. 14/02 09:05

    Ηράκλειο: Περιβαλλοντικό Πάρκο με μονάδα επεξεργασίας ζωοτροφών από ξενοδοχεία

  88. 14/02 08:54

    Δ.Κασσάνδρας: Αρχαιολογική έρευνα στη βυθισμένη καστροπολιτεία του Εγκέλαδου

  89. 14/02 08:41

    Μεγάλη η δυναμική του τουρισμού στο εγχώριο startup οικοσύστημα

  90. 13/02 19:20

    Μεγάλη αύξηση στις αφίξεις Ισραηλινών για τρίτη συνεχή χρονιά

  91. 13/02 18:53

    Αισιόδοξοι οι τουριστικοί πράκτορες για το 2018 (video)

  92. 13/02 15:35

    2 στους 5 ευρωπαίους στην Ελλάδα βρήκαν απασχόληση στον τουρισμό το Μάιο

  93. 13/02 13:55

    +18% οι επισκέπτες στα μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους τον Οκτώβριο

  94. 13/02 13:45

    Συνέδριο Hotel Tech 2018: Οι σύγχρονες τεχνολογίες στα ξενοδοχεία

  95. 13/02 13:11

    Ελληνικά αεροδρόμια: +9,7% οι αφίξεις επιβατών από το εξωτερικό τον Ιανουάριο

  96. 13/02 12:41

    Σχεδιαστικές λύσεις για τη φιλοξενία στις εκθέσεις Infacoma & Aquatherm

  97. 13/02 12:37

    Το ξενοδοχείο Kubic Athens του κ.Γ.Τσακίρη «Smart Hotel of the Year»

  98. 13/02 12:30

    Ρόδος: Πρότυπη μονάδα τουρισμού υγείας στην Κρητηνία

  99. 13/02 12:10

    Γερμανικός τουρισμός: Ισχυρή επαναφορά της Τουρκίας προβλέπουν οι t.o's

  100. 13/02 11:54

    Fraport: -5,1% η κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τον Ιανουάριο