Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  2. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  3. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  4. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  5. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  6. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  7. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  8. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  9. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  10. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  11. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  12. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  13. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  14. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  15. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  16. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  17. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  18. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  19. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  20. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  21. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  22. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  23. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  24. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  25. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  26. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  27. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  28. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  29. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  30. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  31. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  32. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  33. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  34. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  35. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  36. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  37. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  38. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  39. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  40. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  41. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  42. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  43. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  44. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  45. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  46. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  47. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  48. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία

  49. 16/04 10:49

    Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες

  50. 16/04 10:41

    Ιράν εναντίον Ισραήλ: Οι επιπτώσεις στην οικονομία

  51. 16/04 10:30

    Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία

  52. 16/04 06:00

    Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό

  53. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  54. 15/04 19:44

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη

  55. 15/04 17:25

    H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση

  56. 15/04 14:59

    Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»

  57. 15/04 14:27

    Γυρίσματα για νέα βρετανική τηλεοπτική σειρά στην Πάρο

  58. 15/04 13:34

    Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto

  59. 15/04 13:03

    Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

  60. 15/04 12:45

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή

  61. 15/04 11:37

    «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»

  62. 15/04 11:21

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο

  63. 15/04 11:13

    TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024

  64. 15/04 10:47

    Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια

  65. 15/04 09:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Λίβερπουλ – Κέρκυρα

  66. 14/04 13:10

    meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο

  67. 14/04 12:57

    Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα

  68. 14/04 12:46

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι νέοι πόλεμοι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χώρες προετοιμάζουν την άμυνά τους

  69. 14/04 12:38

    Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία

  70. 13/04 21:34

    Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν

  71. 13/04 20:55

    Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ

  72. 13/04 14:09

    Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία

  73. 13/04 13:34

    Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  74. 13/04 12:53

    Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση

  75. 13/04 12:39

    Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας

  76. 12/04 21:52

    Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες

  77. 12/04 21:43

    Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα

  78. 12/04 21:37

    Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

  79. 12/04 19:40

    Συνάντηση εργασίας Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα

  80. 12/04 19:34

    Δεν θα πληρώσει ξανά ο ξενοδοχειακός κλάδος την ανεξέλεγκτη λειτουργία των Airbnb

  81. 12/04 16:00

    Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη

  82. 12/04 15:33

    «Από το χωράφι στο πιάτο» | Η TUI στηρίζει 500 αγρότες σε Κρήτη και Ρόδο για πιο βιώσιμες γεωργικές πρακτικές

  83. 12/04 15:12

    N. Σταθόπουλος (BC Partners) | Ποιοι κλάδοι προσφέρονται για επενδύσεις στην Ελλάδα

  84. 12/04 14:37

    Oι συμπράξεις ανάμεσα στην Τέχνη και το επιχειρείν

  85. 12/04 14:23

    "Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε…"- Η απάντηση της Ένωσης Ξενοδόχων στον κ.Δούκα περί δημοτικού φόρου στα αθηναϊκά ξενοδοχεία

  86. 12/04 13:56

    Αερομεταφορές: Έρχονται καύσιμα από ανθρώπινα περιττώματα – 92% λιγότερες εκπομπές άνθρακα

  87. 12/04 11:52

    CLIA: Στο 107% των επιπέδων 2019 οι επιβάτες κρουαζιέρας το 2023, 35,7 εκατ. οι επιβάτες το 2024

  88. 12/04 11:30

    Έρευνα CLIA: Τι κάνει την κρουαζιέρα ελκυστική στους Αμερικανούς ταξιδιώτες

  89. 12/04 11:16

    Η Ευρώπη χάνει ανταγωνιστικότητα εδώ και 25 χρόνια

  90. 12/04 11:03

    ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ | Η οικονομική ανασφάλεια τρομάζει τον Έλληνα - Βενιζέλος: Αναζητά λύσεις αρχαϊκές και μεταφυσικές (!)

  91. 12/04 10:59

    Ace Hotel & Swim Club Athens: Έρχεται το νέο ξενοδοχείο τύπου resort στη Γλυφάδα

  92. 12/04 10:56

    Eurowings: Ρεκόρ πτήσεων το καλοκαίρι από Γερμανία στην Ισπανία - 600 πτήσεις την εβδομάδα

  93. 12/04 10:51

    Αύξηση της τουριστικής κίνησης στην Αργεντινή

  94. 12/04 10:40

    Εκδηλώσεις για την ‘Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά στη Λάρισα

  95. 12/04 10:31

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Προβολή των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

  96. 12/04 10:27

    Παρουσίαση των νησιών του Βορείου Αιγαίου στο Λονδίνο

  97. 12/04 10:25

    Δήμος Χερσονήσου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  98. 12/04 10:16

    Ισπανία: Οι πολίτες αντιστέκονται στον μαζικό τουρισμό

  99. 11/04 19:04

    Zeus International: Νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό

  100. 11/04 18:07

    Οι τρεις οικονομικές τεκτονικές πλάκες | Ο πληθωρισμός ήρθε για να μείνει