ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία

Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το πρώτο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής στη Βρετανία σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα  κατά το 2017.

Oι δράσεις προβολής είναι οι ακόλουθες:

 Α) ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ

1. INFLIGHT ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EASYJET TRAVELLER - £39.000,00 Λ.Α.

-Δημιουργία και προβολή προωθητικού βίντεο

- Δημιουργία ενός προωθητικού βίντεο για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό, διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου, καθώς και μίας σύντομης εκδοχής του ανωτέρω βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου. Το βίντεο διάρκειας 3.5 λεπτών περίπου θα προβληθεί στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Easyjet (easyjet.com) ή/και στο You Tube, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας καθώς και μέσω email, το οποίο θα αποσταλεί στη βάση δεδομένων της εταιρείας.

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος παραγωγής του βίντεο – Μάιος/Ιούνιος 2017

- Κατ’ αρχάς προτεινόμενος χρόνος προβολής του βίντεο – Σεπτέμβριος 2017

 Ένα 4σέλιδο advertorial

- Προτεινόμενο θέμα η προώθηση του τουρισμού πόλεων σε Αθήνα και νησιά Αργοσαρωνικού.

- Προτεινόμενα τεύχη - τεύχος Μαΐου ή Ιουνίου ή Ιουλίου 2017

Σημειώνεται, ότι το αναγνωστικό κοινό του inflight περιοδικού easyJet Traveller ανέρχεται σε περίπου 7.2 εκ. ταξιδιώτες μηνιαίως, καθώς την εν λόγω αεροπορική εταιρεία προτιμούν ετησίως περί τους 76 εκ. ταξιδιώτες από 30 και πλέον διαφορετικές χώρες σε περίπου 878 διαφορετικές διαδρομές, ενώ το 97% εξ αυτών δηλώνει ότι διάβασε το περιοδικό το τελευταίο δωδεκάμηνο. Σε ό,τι αφορά το προφίλ των ταξιδιωτών της αεροπορικής εταιρείας easyJet, πρόκειται κυρίως για άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου (το 64% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 40.000 Ευρώ), ηλικίας 25-44 ετών (το 50% περίπου), ενώ ορισμένοι διαθέτουν επίσης την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον χώρο στον οποίο εργάζονται (23% περίπου – key business decision makers, ανώτερα διευθυντικά στελέχη κτλ.).

Περαιτέρω, το 89% των αναγνωστών δηλώνει ότι αναζητά ιδέες διακοπών και προορισμών μέσω του εν λόγω περιοδικού, και συνεπώς πρόκειται για ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης της Ελλάδας και των ειδικών μορφών τουρισμού. Σε ότι αφορά στην δημιουργία και προβολή του ανωτέρω βίντεο, σημειώνεται, ότι για πρώτη φορά φέτος η αεροπορική εταιρεία Easyjet καθιστά δυνατή αυτού του είδους την προβολή μέσω των καναλιών επικοινωνίας της. Ως προς τα τελευταία, σημειώνεται ότι η βάση δεδομένων της εταιρείας αριθμεί περί τα 21 εκ. άτομα, ενώ οι σελίδες της στα social media (Facebook/ Twitter) έχουν 1,5 εκ. followers. Tέλος, η ιστοσελίδα της εταιρείας δέχεται περί τους 203 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες στο inflight περιοδικό Easyjet Traveller και στα κανάλια επικοινωνίας της αεροπορικής εταιρείας easyJet, συνολικού ποσού 45.162 Ευρώ με ΦΠΑ  θα πληρωθούν στην εταιρεία Ink/eSubstance Ltd.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MEETINGS & INCENTIVES ΤRAVEL (M & IT)

 -Διοργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)

 -Διοργάνωση ενός fam trip για έως δέκα επαγγελματίες (buyers) του κλάδου συνεδριακού τουρισμού (MICE - Meetings, Incentives, Conferences, Events) της Μ.Βρετανίας καθώς και έναν δημοσιογράφο του περιοδικού Μ&ΙΤ, ο οποίος θα καλύψει δημοσιογραφικά το ταξίδι, με σκοπό την προώθηση της εν λόγω μορφής τουρισμού στην Ελλάδα.

- Προτεινόμενος τόπος ταξιδιού: Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα ή/και Σπέτσες

- Προτεινόμενος χρόνος πραγματοποίησης του ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2017

 Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Μ&ΙΤ με τη δημοσιογραφική κάλυψη του ταξιδιού.

- Προτεινόμενος χρόνος δημοσίευσης του σχετικού άρθρου: Νοέμβριος 2017

Αναλυτικότερα το περιοδικό Μ&ΙΤ θα μεριμνήσει για τα εξής:

Προώθηση του ταξιδιού μέσω email κτλ. σε στοχευμένο κοινό buyers συνεδρίων και εκδηλώσεων

-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας και φόρμα αίτησης συμμετοχής στο ταξίδι

-Αξιολόγηση των συμμετεχόντων και τελική επιλογή τους σε συνεργασία με τον ΕΟΤ

-Επικοινωνία με τους επαγγελματίες που θα δηλώσουν συμμετοχή για την γνωστοποίηση της επιλογής τους ή όχι για το ταξίδι εξοικείωσης

-Δημιουργία και αποστολή φόρμας αξιολόγησης στους συμμετέχοντες με το πέρας του ταξιδιού

-Αποστολή αποτελεσμάτων αξιολόγησης του ταξιδιού στον ΕΟΤ

Το διμηνιαίο περιοδικό Meetings & Incentives Travel του εκδοτικού ομίλου CAT Publications, θεωρείται ένα εκ των σημαντικότερων περιοδικών για επαγγελματίες του κλάδου MICE στη Βρετανία. Εκδίδεται δε τα τελευταία 30 έτη και έχει κυκλοφορία περί τις 24.000 τεύχη (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), ενώ η ιστοσελίδα του www.meetpie.com δέχεται περί τις 37.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Meetings & Incentives Travel αντί συνολικού ποσού 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία CAT Publications Ltd.

3. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUNDAY TIMES ΤRAVEL

Τρία advertorials μίας σελίδας το καθένα στο περιοδικό Sunday Times Travel

- Προτεινόμενα τεύχη: Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου, Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου 2017

Το περιοδικό Sunday Times Travel Magazine του εκδοτικού ομίλου Νews Corp UK, ο οποίος μεταξύ άλλων εκδίδει τις εφημερίδες The Times, The Sunday Times και The Sun, συνιστά ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά περιοδικά στη Μ.Βρετανία. Το περιοδικό έχει μηνιαία κυκλοφορία 61.000 τεύχη περίπου και διαθέτει ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό, υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα ηλικίας 35-69 ετών (79%), τα οποία ταξιδεύουν 3-5 φορές το χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Sunday Times Travel αντί συνολικού ποσού 17.926 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία News Corp UK & Ireland Limited.

4. TRAVEL TRADE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ASPIRE/ TRAVEL WEEKLY GROUP

Δύο x 4σέλιδα ένθετα στα travel trade περιοδικά Aspire ή/και Travel Weekly για διάφορες ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας, γαστρονομικός τουρισμός, κτλ.

Αποστολή τριών ηλεκτρονικών μηνυμάτων στη βάση δεδομένων του Aspire, η οποία αποτελείται από luxury travel agents.

Το Aspire Travel Club του εκδοτικού ομίλου Τravel Weekly Group έχει ως μέλη του πάνω από 2.000 βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι ειδικεύονται στον τουρισμό πολυτελείας.

Το Aspire Travel Club διαθέτει το luxury travel trade περιοδικό Aspire, το οποίο δημοσιεύεται τέσσερις φορές τον χρόνο και την διαδραστική ιστοσελίδα aspiretravelclub.co.uk μόνο για συνδρομητές/μέλη του Aspire, ενώ το newsletter του Aspire, το οποίο αποστέλλεται στα μέλη του δύο φορές την εβδομάδα έχει open rate 30%. Παράλληλα, το travel trade περιοδικό Travel Weekly διανέμεται σε περίπου 14,500 επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ.Βρετανία, ενώ η ηλεκτρονική έκδοσή του αποστέλλεται σε περίπου 18,000 συνδρομητές κάθε Τετάρτη. Η ιστοσελίδα travelweekly.co.uk έχει πάνω από 150,000 χρήστες και 600,000 page views κάθε μήνα.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το luxury travel trade περιοδικό Aspire του ομίλου Travel Weekly Group αντί συνολικής δαπάνης 13.896 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Travel Weekly Group Ltd.

5. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CONDE NAST TRAVELLER

Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή προορισμούς με θέμα τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.

Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό και αρκετούς εξ’ αυτών να είναι συνδρομητές. Η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και κυρίως γυναίκες (55%). Περαιτέρω, πρόκειται για άτομα υψηλού κοινωνικό- οικονομικού επιπέδου καθώς το 77% αυτών ανήκει στην κατηγορία ΑΒ, ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό τουλάχιστον 6 φορές τον χρόνο συγκριτικά με 2 φορές τον χρόνο που είναι ο μέσος όρος, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο περί τις 11.000 Λίρες σε διακοπές και σύντομες αποδράσεις (short breaks). Το περιοδικό έχει κυκλοφορία περίπου 78.000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 335.000 άτομα, ενώ η σελίδα του στο Διαδίκτυο έχει περί το 1 εκ. μοναδικούς επισκέπτες ετησίως (unique users) και περί τα 4.1 εκ. page views τον χρόνο.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με το περιοδικό Conde Nast Traveller αντί συνολικής δαπάνης 27.736.67 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία Conde Nast Publications Ltd.

6. ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ TELEGRAPH MEDIA GROUP

Advertorial μίας σελίδας στο περιοδικό Saturday Telegraph magazine για επιλεγμένο ελληνικό προορισμό ή ειδική μορφή τουρισμού.

Microsite με άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο και διαδραστικό χάρτη διακοπών για την Ελλάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph, http://www.telegraph.co.uk/ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Θα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο διαγωνισμό για την Ελλάδα (1 x competition). Η προώθηση του microsite θα γίνει μέσω 450.000 impressions.

Το περιοδικό Saturday Telegraph magazine της ε/φ The Telegraph7 έχει κυκλοφορία περί τα 600,000 τεύχη και αναγνωσιμότητα 1.2 εκ βρετανούς την εβδομάδα, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του αναγνωστικού του κοινού είναι τα 63 έτη. Η ηλεκτρονική έκδοση της ε/φ The Telegraph έχει 8,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα (unique monthly users), ενώ δέχεται πάνω από 134 εκ. page views μηνιαίως. Το 73% των επισκεπτών είναι ABC1 ενώ το 34% έχει ετήσιο εισόδημα άνω των 50.000 Λίρες.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με τον όμιλο εκδόσεων Telegraph Media Group αντί συνολικής δαπάνης 34.740 θα πληρωθούν στην εταιρεία Telegraph Media Group Ltd.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ

7. DIGITAL SPRING LTD.

Διαφημιστική καμπάνια μέσω της εταιρείας Digital Spring, η οποία κατέχει τα διαφημιστικά δικαιώματα της δημοφιλούς διαδικτυακής ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith, καθώς και των ιστοσελίδων Histovius, High50 και Quintessentially, για την προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού διακοπών πολυτελείας στις εν λόγω ιστοσελίδες με γενικό θέμα Boutique Greece, για χρονική διάρκεια δύο μηνών εντός του 2017, ως εξής:

-Αποστολή ενός email

Αποστολή ενός email για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας Mr & Mrs Smith. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 280.000 περίπου.

-Διαφημιστική προβολή σε Mr&Mrs Smith, Histovius, High50 και Quintessentially Διαφημιστικό banner για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα Μr & Mrs Smith και σε λοιπές δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως Histovius, High50 και Quintessentially για χρονική περίοδο δύο μηνών εντός του 2017. Το εν λόγω banner θα κατευθύνει τον χρήστη σε ειδικό microsite (Lightbox), το οποίο θα περιέχει έως 5 θεματικές ενότητες (tabs), π.χ. City, Coast, Adventure, Culture και Food & Drink με κείμενα, φωτογραφικό υλικό και video. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 450.000 περίπου.

-Mεγιστοποίηση απήχησης καμπάνιας (retargeting και look-a-like targeting)

Μεγιστοποίηση της απήχησης της ανωτέρω καμπάνιας με την εταιρεία Digital Spring μέσω της προβολής του διαφημιστικού banner σε σειρά λοιπών δημοφιλών βρετανικών ιστοσελίδων αλλά και ιστοσελίδων βάσει προτιμήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο (retargeting και look-a-like targeting), για χρονική διάρκεια των δύο μηνών περίπου εντός του 2017. Εκτιμώμενος αριθμός impressions: 833.000 περίπου.

Σημειώνεται, ότι η ιστοσελίδα Mr & Mrs Smith (www.mrandmrssmith.com), η οποία αριθμεί περί τους 450.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) και 1,5 εκ. επισκέψεις (page views) μηνιαίως, συνιστά την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης διακοπών πολυτελείας στη Μ.Βρετανία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι Βρετανοί, ηλικίας 25-44 ετών, υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου (64% ΑΒ), οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 8 φορές τον χρόνο.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα Historvius (www.historvius.com) αποτελεί μια από τις πλέον δημοφιλείς για θέματα πολιτιστικού τουρισμού, με 180.000 μοναδικούς χρήστες και 400.000 page views τον μήνα. Επιπλέον, η ιστοσελίδα Quintessentially (www.quintessentially.com), η οποία παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες lifestyle, απευθύνεται σε άτομα ιδιαιτέρως υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αγγίζει περί τους 100,000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα. Τέλος, η ιστοσελίδα High50 (www.high50.com) με πάνω από 700.000 μοναδικούς χρήστες (unique users) μηνιαίως, απευθύνεται κυρίως σε άτομα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ηλικίας 50-65 ετών - μεταξύ άλλων - με ιδέες και προτάσεις διακοπών, ενώ διαθέτει και σχετική μηχανή αναζήτησης/κράτησης διακοπών.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες θα πληρωθούν στην εταιρεία Digital Spring, αντί συνολικού ποσού 23.160 Ευρώ περίπου.

ON THE BEACH  

Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα On the Beach, ως εξής:

-Ένα solus email για την Ελλάδα

-Takeover μιας εβδομάδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με headers/banners πχ. σε facebook, twitter, κτλ καθώς και έως επτά posts για Ελλάδα με προσφορές, κτλ.

-Ένα blog post για την Ελλάδα

-Διαφημιστικό banner σε σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας, όπως /last-minuteholidays,/ family-holidays, /2017-holidays

H ιστοσελίδα www.onthebeach.co.uk με περισσότερους από 4 εκ. μοναδικούς χρήστες (unique monthly users) μηνιαίως, απευθύνεται σε Bρετανούς που αναζητούν κυρίως διακοπές ήλιου και θάλασσας. Περαιτέρω, είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά site της M.Βρετανίας, μετά από αυτά των Thomson, Thomas Coοk, και Expedia. Περαιτέρω διαθέτει ένα κοινό 332,000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως twitter, facebook και Google+ με περίπου 1.5 εκ επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις μηνιαίως.

Η ανωτέρω δαπάνη για τις προαναφερόμενες προωθητικές ενέργειες με την εταιρεία On the Beach, αντί συνολικής δαπάνης 18.064 Ευρώ θα πληρωθεί στην εταιρεία.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  2. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  3. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  4. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  5. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  6. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  7. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  8. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  9. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  10. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  11. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  12. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  13. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  14. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  15. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  16. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  17. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  18. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  19. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  20. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  21. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  22. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  23. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  24. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  25. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  26. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  27. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  28. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  29. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  30. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  31. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  32. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  33. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  34. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  35. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  36. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  37. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  38. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  39. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  40. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  41. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  42. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  43. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  44. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  45. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  46. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  47. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  48. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  49. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  50. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  51. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  52. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  53. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  54. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  55. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  56. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  57. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  58. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  59. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  60. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  61. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  62. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία

  63. 16/04 10:49

    Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες

  64. 16/04 10:41

    Ιράν εναντίον Ισραήλ: Οι επιπτώσεις στην οικονομία

  65. 16/04 10:30

    Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία

  66. 16/04 06:00

    Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό

  67. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  68. 15/04 19:44

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη

  69. 15/04 17:25

    H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση

  70. 15/04 14:59

    Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»

  71. 15/04 14:27

    Γυρίσματα για νέα βρετανική τηλεοπτική σειρά στην Πάρο

  72. 15/04 13:34

    Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto

  73. 15/04 13:03

    Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

  74. 15/04 12:45

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή

  75. 15/04 11:37

    «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»

  76. 15/04 11:21

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο

  77. 15/04 11:13

    TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024

  78. 15/04 10:47

    Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια

  79. 15/04 09:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Λίβερπουλ – Κέρκυρα

  80. 14/04 13:10

    meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο

  81. 14/04 12:57

    Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα

  82. 14/04 12:46

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι νέοι πόλεμοι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χώρες προετοιμάζουν την άμυνά τους

  83. 14/04 12:38

    Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία

  84. 13/04 21:34

    Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν

  85. 13/04 20:55

    Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ

  86. 13/04 14:09

    Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία

  87. 13/04 13:34

    Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  88. 13/04 12:53

    Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση

  89. 13/04 12:39

    Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας

  90. 12/04 21:52

    Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες

  91. 12/04 21:43

    Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα

  92. 12/04 21:37

    Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

  93. 12/04 19:40

    Συνάντηση εργασίας Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα

  94. 12/04 19:34

    Δεν θα πληρώσει ξανά ο ξενοδοχειακός κλάδος την ανεξέλεγκτη λειτουργία των Airbnb

  95. 12/04 16:00

    Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη

  96. 12/04 15:33

    «Από το χωράφι στο πιάτο» | Η TUI στηρίζει 500 αγρότες σε Κρήτη και Ρόδο για πιο βιώσιμες γεωργικές πρακτικές

  97. 12/04 15:12

    N. Σταθόπουλος (BC Partners) | Ποιοι κλάδοι προσφέρονται για επενδύσεις στην Ελλάδα

  98. 12/04 14:37

    Oι συμπράξεις ανάμεσα στην Τέχνη και το επιχειρείν

  99. 12/04 14:23

    "Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε…"- Η απάντηση της Ένωσης Ξενοδόχων στον κ.Δούκα περί δημοτικού φόρου στα αθηναϊκά ξενοδοχεία

  100. 12/04 13:56

    Αερομεταφορές: Έρχονται καύσιμα από ανθρώπινα περιττώματα – 92% λιγότερες εκπομπές άνθρακα